[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-01-2024
LoneRanger schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:33:
[...]

Stukje inzicht Ray. :*)

Kruid/Ro LCM, Frits centraal en Ed RCM.
Jurgen natuurlijk any.
Ik kan zo be-a-coach worden in clubs als dat in 12 zit tenminste. :+
Jij speelt zeker niet toevallig ook FM ofzo??? :D

Jij lijkt me wel het type dat dan 1 of ander klein clubje in een groot voetballand, Duitsland ofzo, naar de top gaat helpen... :)

433 is in mijn ogen ook het beste system, maar je moet hiervoor wel als team op elkaar ingespeeld zijn (zoals rw ook beschrijft), waar je bij 442 vaak wel kunt teren op de 2 spitsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Volgens mij is 541 de beste formatie, het spel is dan goed verdeeld en je verliest niet. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Laatst online: 03-03-2024
LoneRanger schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:20:
[...]

Hoezo kolder, je hoeft een noob systeem niet te kunnen spelen om te onderkennen dat het een slecht systeem is in clubs.
Je hebt bij een 433 gewoon een betere veldbezetting, de cam positie is sowieso onzin.
Gewoon een lompe spits centraal, 2 bewegelijke aanvallers op de vleugels en een 3-mans muur op het middenveld die zorgen voor de aansluiting om de afvallende bal op te pakken en de counter eruit te halen.
Als je LCM het vleugelwerk moet gaan doen om 3 centrale spitsen te bedienen ben je erg kwetsbaar, zelfs met Frits als slot op de deur.
In het geval van ED zou ik dus altijd spelen met It's centraal, Bas links op de vleugel en Ray rechts op de vleugel.

p.s. je kunt meerdere berichten quoten in 1 bericht. ;)
Een slecht systeem is wat anders dan een systeem niet kunnen spelen.

Daarbij vind ik dat een opstelling maar papier werk is. Het gaat om de invulling.
Soms kan je ter verduidelijking wat middenvelders op een verticalelijn zetten in je opstelling.
Dat betekend dan niet gelijk dat je een polonaise opstelling speelt.
Toch Posse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
433 is idd het beste systeem.

Want zo weet ik je hebt altijd minimaal TWEE afspeelpunten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
theKruid schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:40:
[...]

Een slecht systeem is wat anders dan een systeem niet kunnen spelen.

Daarbij vind ik dat een opstelling maar papier werk is. Het gaat om de invulling.
Soms kan je ter verduidelijking wat middenvelders op een verticalelijn zetten in je opstelling.
Dat betekend dan niet gelijk dat je een polonaise opstelling speelt.
Toch Posse?
Hahahaha,

De polonaise opstelling, dat kon echt niet hoor _O-

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
king Ray schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:53:
[...]

Hahahaha,

De polonaise opstelling, dat kon echt niet hoor _O-
theKruid in "[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 19:39

Aapzak

Your genuine OS hopper

Echt leuk dat ik wat meemaak van het leven in GTU1. Gisteren kon ik weer optijd inloggen en heb ik een paar potjes any gespeeld, met piracy1999 en DimStaH als aanvallers.

Elke potje dat ik Cap was heb ik ons laten spelen in een 433(2) opstelling. Opzich ging dat heel aardig. We hebben de meeste potjes niet verloren, ik hield het redelijk schoon achterin maar ik had wel moeite om voorin te geraken. Ik kan me voorstellen dat het voor de aanvallers een beetje saai kan worden.

Een paar potjes later ging het wel beter. Zelf kreeg ik beter door hoe ik er kon komen en voorin werd er ook steeds beter gelopen en aangeboden. Jammer dat we niet wonnen maar we hebben iig 1 hele goede pot gespeeld. Met 3 man van ons tegen 7 van Sexy FC (SFC), een team met 5755 punten.
Het werd uiteindelijk 2-2 maar er had meer in gezeten.

Ik geloof dat 4-3-3, als we dat consequent blijven spelen, een hele leuke opstelling voor ons team kan zijn.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

4-3-3 lijkt me ook wel wat. Niet zo heel vaak gespeeld in clubs dus misschien vanavond maar is proberen.
En dan meteen maar even kijken wie waar het best speelt en zo vaste posities afspreken :).

En aub geen vp op het doel als deze onder de 90 is. Geen aanval naar jouw Flex maar je speelde beter als any dan als goalie haha :9

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heeft iemand nog tips om je vp sneller te laten ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
afca123 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:22:
Heeft iemand nog tips om je vp sneller te laten ontwikkelen?
Er staan in dit forum al de nodige tips ;)

Het boosting team downloaden vanuit creation centre is toch wel erg handig.
YouTube: ‪[FIFA 11] EVEN EASIER Easy Accomplishments and Achievements/Trophies‬‏

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

king Ray schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:28:
[...]

Er staan in dit forum al de nodige tips ;)

Het boosting team downloaden vanuit creation centre is toch wel erg handig.
YouTube: ‪[FIFA 11] EVEN EASIER Easy Accomplishments and Achievements/Trophies‬‏
Haha bedankt. Weet zo niet meer wie dat had gezegt maar als je heb eerst in de verdediging zet en daarna aanval dan op het eind krijg ik zo 15 dingen erbij. xD ALleen gister ruzie met me broer gehad. Nu ben ik op 15 procent:S Dus Kan nog niet meedoen. Maar Het ontwikkelen gaat snel. Weet iemand hoe je een schijnschot doet? En tips hoe je van 40 meter een schot erin kan krijgen? en hoe je met een voly scoort? Bedankt alvast voor alle tips. Leuk topic;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

afca123 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Haha bedankt. Weet zo niet meer wie dat had gezegt maar als je heb eerst in de verdediging zet en daarna aanval dan op het eind krijg ik zo 15 dingen erbij. xD ALleen gister ruzie met me broer gehad. Nu ben ik op 15 procent:S Dus Kan nog niet meedoen. Maar Het ontwikkelen gaat snel. Weet iemand hoe je een schijnschot doet? En tips hoe je van 40 meter een schot erin kan krijgen? en hoe je met een voly scoort? Bedankt alvast voor alle tips. Leuk topic;)
Sommige dingen zijn makkelijker te halen met hulp van een andere human. Die kan lekker keeper uit laten komen zodat je makkelijk van afstand kan scoren.

Bij het boosting team neemt de keeper ook de vrije trappen rondom de 16. Als je jouw man in de spits hebt staan moet het daarmee ook mogelijk zijn van afstand te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb eerder deze week een sheet gemaakt met daarin alles wat ik nog moet doen. Dat is nogal wat en ik vraag me bij sommige dingen af wat nou de bedoeling is of hoe je het voor mekaar krijgt

- 2x scoren uit een corner. Lijkt erop dat ik 2 corners moet nemen die dan door een medespeler in het goal moeten worden gewerkt. Dat heb ik gedaan tegen het boosting team maar dat leverde dus niets op
- hoe forceer je dat je speler een hakje maakt, dat lukt me nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Passing op manual zetten en dan recht naar boven spelen en het balletje naar een speler passen die recht onder je staat.

En corner 2x scoren: jouw vp moet de corner nemen en die corner moet je er dan inkoppen, 2x in dezelfde wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:52:
Passing op manual zetten en dan recht naar boven spelen en het balletje naar een speler passen die recht onder je staat.

En corner 2x scoren: jouw vp moet de corner nemen en die corner moet je er dan inkoppen, 2x in dezelfde wedstrijd.
heel lastig idd. Corner nemen en hem er dan ook nog inkoppen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

afca123 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 13:15:
[...]

Weet iemand hoe je een schijnschot doet?
Schietknop ingedrukt houden en dan kruisje. Werkt ook met voorzet en kruisje. Als je later 5 ster skills krijgt kun je ook nog wat leuks doen als je dan ook nog tegelijkertijd L2 ingedrukt houd.

En tips hoe je van 40 meter een schot erin kan krijgen?
Tegen dat dwergenteam spelen en maar gewoon rammen!

en hoe je met een voly scoort?
Bij een voorzet schieten als de bal bijna op de grond is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Het is toch niet te geloven. Ben ik een keer een weekje op vakantie, wordt er meer dan ooit gespeeld. Mis ik ook nog de derby. Maar gaat goed komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Bedankt ik moet er nog 2 dan heb ik alle arena punten. Ik heb al 5 sterren skills:). Nu nog verder lvlen. Ben nu 28 procent. Maar die truck van als je je speler 1`minuut in de verdediging zet dat je dan ook punten krijgt voor verdediging:S Nu moet ik steeds een halve wedstrijd wachten voordat ze weer in mijn buurt komen van de verdediging. Nu straks maar weer een keer proberen en dan proberen die 12 procent bij elkaar te kunnen rapen vandaag. En dat ik me dan aan kan melden :) En hoe je een hakje doet snap ik ook niet is dat niet meer geluk dan wijsheid? Maar ik ga verder lvlen
Bedankt voor je tips:P

[ Voor 10% gewijzigd door afca123 op 28-05-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Dat hakje is niet zo spannend als je 'm doorhebt.
Makkelijkste is om gewoon naar beneden te passen (als er iemand achter je staat). Wel doen nog voordat je de bal aanneemt. Die heb je echt zo gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Okee dankjewel. Ik ben nu 35 % moet dus nog 5 procent , maar dat heb ik zo gehaald. Ik zou me wel alvast willen aamelden.
Voor iedereen die ook hieraan meedoet. Kan me even add aan je friend list.Blasterus15 Zo is het makkelijker om afspraken te maken enzo. OP welke plaatsen zou ik kunnen staan?

[ Voor 41% gewijzigd door afca123 op 28-05-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22

Morenoo91

Flexible Mexican

afca123 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:09:
Okee dankjewel. Ik ben nu 35 % moet dus nog 5 procent , maar dat heb ik zo gehaald. Ik zou me wel alvast willen aamelden.
Voor iedereen die ook hieraan meedoet. Kan me even add aan je friend list. Zo is het makkelijker om afspraken te maken enzo. OP welke plaatsen zou ik kunnen staan?
Plaatsen verschillen per wedstrijd,
Voeg mij maar toe, MGFlexican de officiele "Barthez" keeper van GOT

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Morenoo91 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:14:
[...]

Plaatsen verschillen per wedstrijd,
Voeg mij maar toe, MGFlexican de officiele "Barthez" keeper van GOT
Okee, ik kan je naam niet vinden dus ik denk dat het makkelijker is dat je mij naam even doet. Blasterus15
Ik kan absoluut niet keepen ik stap steeds te ver naar links of rechts en dan schieten ze. Ik heb ook nog geen keeper skills. Het liefst speel ik op het middenveld. Heb altijd wel master pasjes(A) Ala Eriksen;)jwz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

psvjw schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 01:58:
Het is toch niet te geloven. Ben ik een keer een weekje op vakantie, wordt er meer dan ooit gespeeld. Mis ik ook nog de derby. Maar gaat goed komen! :)
neuh, de lol is er wel weer vanaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey mensen wie heeft zin in een potje voeg mocro095 toe, kijken of je kunt winnen van mij:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22

Morenoo91

Flexible Mexican

Mocro095 :) :)

[ Voor 10% gewijzigd door Morenoo91 op 28-05-2011 22:39 ]

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 22:30:
Heey mensen wie heeft zin in een potje voeg mocro095 toe, kijken of je kunt winnen van mij:D
Pff hoef ik niet te kijken hoor. Weet ik wel zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Je kan misschien niet zo goed keepen maar je wil toch je keeper skills verbeteren? OPen een carriere en zet je vp in de goal. De computer bestuurd nu je vp en je krijgt er steeds wat bij terwijl je het zelf NIET doet(H) Ben ik vandaag achter gekomen het is best handig.
Mocro voeg mij maar toe Ik kan jou ook al niet vinden :S Weet iemand hoe dat kan?
Ik sta ook altijd klaar voor een potje fifa psn: Blasteus15 Zet wel ffe in bericht dat je van tweakers bent (is wel handig)
Vandaag kan ik me inschrijven ben 36 procent Bijna klaar dus:D

[ Voor 12% gewijzigd door afca123 op 29-05-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Alles leuk en aardig maar waarom komen er nu mensen van ED met een 2e VP bij ons?
Dacht dat die weg waren gegaan omdat ze met hun eigen vaste groepje wilden spelen.
Heb niks tegen jullie persoonlijk hoor, maar ik ben het er gewoon niet mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
EnzymeNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:05:
Alles leuk en aardig maar waarom komen er nu mensen van ED met een 2e VP bij ons?
Dacht dat die weg waren gegaan omdat ze met hun eigen vaste groepje wilden spelen.
Heb niks tegen jullie persoonlijk hoor, maar ik ben het er gewoon niet mee eens :)
Ik heb gevraagd aan Sandeman of jullie het wilde. Hij vond het wel leuk. We wilde alleen wat helpen, niks meer. Als niet iedereen het wil doen we het niet, heel simpel.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ik wil me graag aanmelden: Leoon16

Mijn pro is nu 41% ongeveer

Btw: Wordt je VP ook beter als je club wedstrijden speelt?

[ Voor 63% gewijzigd door Oekol op 29-05-2011 17:27 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Ik wil me graag aanemelden.
Mijn vp is 40%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
EnzymeNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 15:05:
ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden om met een grote groep te spelen.
Het hoeft niet en we doen het in overleg.
Maar ik merk het al,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Had ik erg leuk gevonden als we iedere avond met maar 2 of 3 zouden zijn. maar er komen nu steeds meer aanmeldingen binnen en mensen die zich regelmatig laten zien dus is niet echt meer nodig vind ik.

Bovendien is er niks overlegt want zag dat jullie je al aangemeld hadden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Kan ik me aanmelden of kan dat niet meer? Krijg geen reactie erop. Heb me PS3 aan speel graag een potje fifa!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Zolang er gewoon ruimte is en je voldoet aan de voorwaarden (staan in de topic start) kan je je aanmelden.

[ Voor 9% gewijzigd door Aapzak op 29-05-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
EnzymeNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:16:
Had ik erg leuk gevonden als we iedere avond met maar 2 of 3 zouden zijn. maar er komen nu steeds meer aanmeldingen binnen en mensen die zich regelmatig laten zien dus is niet echt meer nodig vind ik.

Bovendien is er niks overlegt want zag dat jullie je al aangemeld hadden 8)7
Ik vind het alleen maar mooi dat er steeds meer nieuwe leden zich aan melden, toevallig of niet, maar dit kwam net na de derby's en ons voorstel.
Het was alleen maar een gebaar van onze kant om te helpen. Ben blij dat GOT weer nieuwe leden heeft en dat deze lekker actief zijn.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Aapzak schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:45:
Zolang er gewoon ruimte is en je voldoet aan de voorwaarden (staan in de topic start) kan je je aanmelden.
Ja dat heb ik gelezen, maar wanneer krijg ik de uitnodiging? Heb nu al wel zin in een pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Leoon. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:13:
[...]

Ja dat heb ik gelezen, maar wanneer krijg ik de uitnodiging? Heb nu al wel zin in een pot!
Er zijn een aantal 'managers' van de club. Die kunnen je toelaten. Maar die moeten dan wel online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

psvjw schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:01:
[...]

Er zijn een aantal 'managers' van de club. Die kunnen je toelaten. Maar die moeten dan wel online zijn.
Oke, nou dan wacht ik nog wel even!
Hebben jullie vanavond nog gespeeld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kun je allemaal hier volgen, wedstrijden uitslagen etc.
Je kunt je daar ook gewoon aanmelden, hoeven de managers je alleen nog maar te accepteren. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik vind het trouwens wel ok hoor als er meer mensen komen, lijkt me wel vet om met 11 man te spelen haha :D
Overigens Leone, volgens mij zijn sandeman en Enzyme admins! Wel raar trouwens want er is wel iemand toegelaten vandaag (Blaster). Maar idd als je het via dat linkje doet zien ze het vanzelf wel :)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

DeppOx schreef op maandag 30 mei 2011 @ 02:38:
Ik vind het trouwens wel ok hoor als er meer mensen komen, lijkt me wel vet om met 11 man te spelen haha :D
Overigens Leone, volgens mij zijn sandeman en Enzyme admins! Wel raar trouwens want er is wel iemand toegelaten vandaag (Blaster). Maar idd als je het via dat linkje doet zien ze het vanzelf wel :)
MIjn naam schrijf je fout!!! Blasterus15!!!:P:S 8)7 Maar was wel leuk gisteren :P Ik kom zeker te weten vaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Overigens Leone, volgens mij zijn sandeman en Enzyme admins! Wel raar trouwens want er is wel iemand toegelaten vandaag (Blaster).
Klopt inderdaad. We hebben nog wel een derde CM (Metyhiels) maar die is al een tijdje niet online geweest. Dus ik denk dat Sande hem geaccepteerd heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Leoon. schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:13:
[...]

Niet. Van mij niet in ieder geval weet niet hoe Sandeman hierover denkt, maar ik vind dat als je erbij wilt zelf wat moeite mag doen. Je kunt je aanmelden via deze link. Als je dat gedaan hebt zal je geaccepteerd worden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Met 11 man wil ik ook nog eens ja. Is ook een Trophy die ik nog niet heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

psvjw schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Met 11 man wil ik ook nog eens ja. Is ook een Trophy die ik nog niet heb!
Moet ik ook nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:25
al tijden probeer ik weer eens een wedstrijdje te spelen met onze GOT Club... maar telkens tref ik een lege kleedkamer. Is GOT-1 (zoals het eerder heette volgens mij) opgeheven ofzo ? Heb ik wat gemist en ben ik eruit gemieterd ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

GOT 1 is nog spring levend hoor. Je moet ook niet op een willekeurig moment maar in de kleedkamer gaan zitten en hopen dat er dan iemand komt. Voordat je in lobby zit kun je zien wie van de club er online zijn :). Ga is in de chatruimte zitten en nodig wat mensen uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
brtk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:20:
al tijden probeer ik weer eens een wedstrijdje te spelen met onze GOT Club... maar telkens tref ik een lege kleedkamer. Is GOT-1 (zoals het eerder heette volgens mij) opgeheven ofzo ? Heb ik wat gemist en ben ik eruit gemieterd ? :)
of voeg even een aantal clubleden toe aan je PS3 vriendenlijst. Mijn PSN is: psvjw

Als je mij dan online ziet komen, stuur je een berichtje met ans onderwerp: clubs en dan kunnen we spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
Ik zie inderdaad dat ik een hoop mensen nog niet als vriend in m'n lijst heb (de oude garde allemaal wel uiteraard, zoals Pacino, RW, EnzymeNL etc :) )... zal dat weer eens even bijwerken.

Probeer het vanavond nog een keer via de chat-room :) Alleen chatten is voor mij niet zo handig met een PS3 controllert. Maar een uitnodiging voor een game sturen moet wel lukken.

Tot in de kleedkamer/chatroom!

[ Voor 4% gewijzigd door brtk op 30-05-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ja chatten door te scrollen met de controller is inderdaad een hel. Daarom maar een goedkoop usb toetsenbordje besteld :9.
Vanavond eens zien hoe het gaat lopen :) 4-3-3 is wel dik ftw trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Doe vanaaf ook wel weer mee:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
brtk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:08:
Ik zie inderdaad dat ik een hoop mensen nog niet als vriend in m'n lijst heb (de oude garde allemaal wel uiteraard, zoals Pacino, RW, EnzymeNL etc :) )... zal dat weer eens even bijwerken.

Probeer het vanavond nog een keer via de chat-room :) Alleen chatten is voor mij niet zo handig met een PS3 controllert. Maar een uitnodiging voor een game sturen moet wel lukken.

Tot in de kleedkamer/chatroom!
Pacino, RW en een aantal anderen ziten niet meer bioj GoT 1, want die zijn een eigen club gestart. Klik even op die link een paar posts terug dan heb je de actuele lijst met clubleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

in de chat gaan zitten heeft ook als functie dat je aangeeft online te willen spelen. Als ik mijn PS3 aanzet kijk ik altijd als eerste even in die chatroom en vriendenlijst, dan zie je snel of je kans maakt op een potje.

Ze zien je ook inloggen en kunnen even wachten met het opstarten van een wedstrijd. Zo kan je met een paar lettertjes per uur toch al veel halen uit de chatsessie.

Je kan ook altijd terug naar een bestaande chatsessie, een nieuwe uitnodiging is niet nodig, zolang je die sessie niet weggooit (sessie verlaten kan wel gewoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtk
psvjw schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:11:
[...]

Pacino, RW en een aantal anderen ziten niet meer bioj GoT 1, want die zijn een eigen club gestart. Klik even op die link een paar posts terug dan heb je de actuele lijst met clubleden.
Dat vermoeden had ik al.. ze zaten nooit meer in de kleedkamer :) anyway, ik kom er NU aan.. hoop dat er iemand is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
EnzymeNL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:30:
[...]

Niet. Van mij niet in ieder geval weet niet hoe Sandeman hierover denkt, maar ik vind dat als je erbij wilt zelf wat moeite mag doen. Je kunt je aanmelden via deze link. Als je dat gedaan hebt zal je geaccepteerd worden 8)
Ik heb het gewijzigd in de TS, dat je je dus zelf moet aanmelden + link.
De rest is nu trouwens ook weer up2date.
Als je nog wat veranderd wilt zien wbt aanmelding, regels etc dan roep je maar.

offtopic:
Brtk. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:30:
[...]

offtopic:
_/-\o_

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

LoneRanger schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:30:
[...]

offtopic:
Ik dank u hartelijk :*)
Ben ook een voorstander van het verwijderen van mensen die zich niet aan onze regels kunnen houden en meerdere malen gewaarschuwd zijn.
Personen die het concept clubs niet snappen horen niet bij GOT thuis vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Als je dat er graag bij wilt hebben kan dat maar het komt bijna nooit voor en daarnaast is het een vanzelfsprekendheid toch?
Expliciet vermelden lijkt me eigenlijk een beetje overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Hoeft er van mij ook niet bij hoor :) Wou het gewoon even kwijt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
Die 11 man moet ik ook nog halen! En ik heb inderdaad Blasterus aangenomen, we waren egelijk online. Maar zal die niet meer doen omdat ik ook voorstander ben van zelf aanmelden en dat dan hier melden.

@ Enzyme: sorry ik heb zonder overleg de ED leden aangenomen, kreeg me vriending niet van de laptop weg zonder te tv te behouden. Lijkt me leuk weer een keer met ze te spelen, maar je heb gelijk dat we met genoeg zijn.

@ Piracy: Ik heb er op een lollige manier al wel wat van gezegd, maar nu serieus. Je moet je spel aanpassen aan de club. Het gaat om teamplay en 1x raken is een oude kreed die nog zeer gelieft is. nav je potjes als any ben ik er ook van overtuigt dat je het kan, graag laten zien of een ander club zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 17:27
Ik heb pas geleden ook nog een potje gespeeld, was toch wel weer leuk.
Jammer dat het spelen een hele poos stil lag, maar goed om te zien dat het toch goed blijkt te komen.
Op het moment wat problemen met de USB poort van de Playstation, maar dat wordt zo opgelost en dan kunnen jullie weer van mijn spel genieten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sandeman82, soms poeier ik als een custom dm niet oplet. Soms scoor je dan.Dat potje net 0-6 ging wel erg slecht. Iemand die stabieler (dus vaker beter presteert) kan beter any zijn, want zo schiet het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Kan trouwens ook niet de bedoeling zijn dat je een vrije trap neemt met een DM :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EnzymeNL: soms doe i kdat wel eens online, lukt dan ook nog wel es. Is toch lache :P? Owja soms heb ik CD LAG voor zo'n 8 seconde. Dan kan ik niks doen! 1 keer per wedstrijd maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Nee als je met andere mensen samen speelt is dat dus niet lachen :)
Als je die bal in de muur ramt hoeven zij alleen maar die bal naar voren te schoppen en je hebt een goal tegen.
Niet meer doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:36:
@EnzymeNL: soms doe i kdat wel eens online, lukt dan ook nog wel es. Is toch lache :P? Owja soms heb ik CD LAG voor zo'n 8 seconde. Dan kan ik niks doen! 1 keer per wedstrijd maximaal.
Wat is daar dan lachen aan? Vreemd soort humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
:X

[ Voor 100% gewijzigd door symbiotic op 31-05-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Ik schiet em soms in eigen doel, ik vind dat vet grappig. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:44:
[...]

Wat is daar dan lachen aan? Vreemd soort humor.
Ja sorry, maar online neem ik een VT wel eens met een keeper en gaat er dan ook nog wel es in. Soort Ronaldo vernedering. Ik zal het wel niet meer doen.

Bij mijn vorige club had ik wel de skills om voor het doel een ego actie te maken en hem dan erin te schieten. Die vaardigheid wou ik nu weer leren. Echter vinden jullie dat niet zo leuk, dus zal ik er wel mee stoppen. Ik zal wel minstens 1 keer per wedstrijd een ding uithalen dat je niet verwacht.

Vinden jullie dan niet dat je wel eens een trucje moet doen of moet afkappen om de eentonigheid eruit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:32:
[...]

Ja sorry, maar online neem ik een VT wel eens met een keeper en gaat er dan ook nog wel es in. Soort Ronaldo vernedering. Ik zal het wel niet meer doen.

Bij mijn vorige club had ik wel de skills om voor het doel een ego actie te maken en hem dan erin te schieten. Die vaardigheid wou ik nu weer leren. Echter vinden jullie dat niet zo leuk, dus zal ik er wel mee stoppen. Ik zal wel minstens 1 keer per wedstrijd een ding uithalen dat je niet verwacht.

Vinden jullie dan niet dat je wel eens een trucje moet doen of moet afkappen om de eentonigheid eruit te halen?
Het gaat om het rendement. Samenspel, overspelen zie ik veel liever als een nutteloos trucje.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

[...]

Welke eentonigheid dan? Je speelt toch clubs om samen met andere wedstrijden te winnen en niet om aan andere te laten zien dat je een trucje kan doen? Of denk jij dat wij bij onszelf denken: Oh het word nu wel erg ééntonig. Ik hoop maar dat er snel iemand is die een trucje gaat doen om die ééntonigheid eruit te halen :o

Sorry vriend maar zo werkt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
[...]

Als er kans van slagen is en uit de aktie rendement kan worden gehaald en het is op een positie op het veld dat balverlies niet dodelijk is, dan lijkt me dat geen probleem.
Je moet het natuurlijk ook kunnen. Ga nou niet als een Pieters spelen, die denkt dat hij Elia is. Dat ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ke duidelijk. De truccendoos zal ik wel gesloten laten. Afkappen zal ik nog wel een keer doen. Nu heb ik nog wel redelijk vaak balverlies in de aanval als ik afkap, maar het mooie is dat je ook kans maakt op vrije trap als je afkapt en onderuit wordt gehaald.

Sommige wedstrijden hebben we ook gewoon 0 kansen gehad de 1e helft, als we dan niet doorbreken schiet ik wel eens van afstand, zeker met een custom dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:58:
Ke duidelijk. De truccendoos zal ik wel gesloten laten. Afkappen zal ik nog wel een keer doen. Nu heb ik nog wel redelijk vaak balverlies in de aanval als ik afkap, maar het mooie is dat je ook kans maakt op vrije trap als je afkapt en onderuit wordt gehaald.

Sommige wedstrijden hebben we ook gewoon 0 kansen gehad de 1e helft, als we dan niet doorbreken schiet ik wel eens van afstand, zeker met een custom dm.
Zo voeg je dus echt totaal niks toe. Stop dan meteen met het spelen van clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:15
Ik ben in ieder geval blij dat deze discussie er is. Ik ergerde me er namelijk wel een beetje aan en zag het plezier wat ik in het spelen van clubs had een stuk minder worden.
We hebben meerdere keren aangegeven dat we niet echt blij werden van die afstandsschoten/niet afspelen terwijl er 3 man om je heen vrij staan. Toch zag ik dat er maar weinig naar werd geluisterd.
Wanneer je de bal rond de middenlijn hebt dan ren je het liefst zelf helemaal naar de achterlijn in plaats van dat je de bal speelt naar iemand die 15 meter voor je staat en dus lekker de snelheid er in houdt. Maar misschien heeft dit meer met inzicht/overzicht te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

theKruid schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:50:
[...]

Je moet het natuurlijk ook kunnen. Ga nou niet als een Pieters spelen, die denkt dat hij Elia is. Dat ziet er niet uit.
Of Tim de Cler _O-

voor de mensen die het gemist hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Duidelijk afgesproken die. Daar past een bus doorheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
EnzymeNL schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:27:
Duidelijk afgesproken die. Daar past een bus doorheen :D
Volgens mij heb jij gisteren VI zitten kijken, iig naar het gedeelte over de pass van Tadic :P

Dan te bedenken trouwens dat Janmaat in die wedstrijd Miyaichi compleet aan de ketting had. Wat heb ik toen gelachen dat Timmie hem dan een panna geeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ja idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reckoner schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:05:
...
Wanneer je de bal rond de middenlijn hebt dan ren je het liefst zelf helemaal naar de achterlijn in plaats van dat je de bal speelt naar iemand die 15 meter voor je staat en dus lekker de snelheid er in houdt. Maar misschien heeft dit meer met inzicht/overzicht te maken.
Hier ben ik het niet mee eens, ik ben volgens mij wel een van de snelste spelers van GTU. Als ik naar voren loop hebben jullie de tijd om voor het doel te lopen om hem erin te koppen. Ik heb vaak genoeg gehad dat er niemand voor het doel staat en dan moet ik wel truccen doen. Overzicht als any heb ik vooraan vaak niet, maar als SP zeker wel. Ik zal wel wat meer als CAM spelen en zelf nauwelijks op doel schieten dan ;).

Overigens ben ik niet de enige die soms ego doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:21:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens, ik ben volgens mij wel een van de snelste spelers van GTU. Als ik naar voren loop hebben jullie de tijd om voor het doel te lopen om hem erin te koppen. Ik heb vaak genoeg gehad dat er niemand voor het doel staat en dan moet ik wel truccen doen. Overzicht als any heb ik vooraan vaak niet, maar als SP zeker wel. Ik zal wel wat meer als CAM spelen en zelf nauwelijks op doel schieten dan ;).

Overigens ben ik niet de enige die soms ego doet.
Begin nou gewoon door niet te lopen met de bal.
Met de instelling die jij nu heb zal het niet lang duren voordat je clubloos bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Haha jongens hou het een beetje gezellig met elkaar he! :P Het is nu gezegd, als je je aan iets irriteert zeg je dat toch gewoon. Piracy komt niet op mij over als iemand die zich niet kan aanpassen aan het prachtige tikkietakkie-voetbal dat we ambiëren :D

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Wie ben jij dan? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Hij is Dimstah, we hebben vorige week een aantal potjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ah ok. Ja ken niet iedereen z'n naam op tweakers haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Het was mij een paar dagen geleden ook wel opgevallen. Had het er nog over met Ronline. Mijns inziens is een afstandschot alleen, maar goed als er geen betere afspeelmogelijkheden zijn of logischerwijs komen.

Verder vind ik het geweldig leuk om zoveel leden te hebben en dat we ook ingespeeld beginnen te raken. Ben er sinds gisteravond ook achter dat buitenspeler niet mijn positie is :) Van de week als CVM / CM / CAM ging wel erg lekker.

Edit: Ere wie ere toekomt. Als Piracy blijft spelen zoals hij vanavond deed, vind ik het prima ;)

[ Voor 10% gewijzigd door psvjw op 31-05-2011 23:03 . Reden: complimentje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
Ik zou ook graag willen joinen.. mijn PSN = X3nTium. Probeer ook te joinen via de club page, maar dat gaat wat moeizaam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Bhudda schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 23:14:
Ik zou ook graag willen joinen.. mijn PSN = X3nTium. Probeer ook te joinen via de club page, maar dat gaat wat moeizaam :+
Wat gaat er niet goed dan? En hoeveel procent is je prof (verdienste)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
In de TS zie ik dat Ex Deus en HGT voorzien zijn van een manager en een paar cm's. Bij GoT zie ik geen manager. Waarvoor dient zo'n figuur binnen een FIFA 11 club?

[ Voor 7% gewijzigd door psvjw op 01-06-2011 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
psvjw schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 01:10:
In de TS zie ik dat Ex Deus en HGT voorzien zijn van een manager en een paar cm's. Bij GoT zie ik geen manager. Waarvoor dient zo'n figuur binnen een FIFA 11 club?
Dat zijn de oprichters van een club.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Manager is de vrije vertaling voor owner, die status krijg je van EA wanneer je een club opricht.
Owner is verder niet overdragelijk, wanneer een owner de club verlaat hou je cm's over.
Verder niet belangrijk, het enige verschil is dat een cm een owner niet uit zijn functie kan zetten en andersom wel. :P

[edit]
Ray was me net voor.

[ Voor 5% gewijzigd door LoneRanger op 01-06-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Een cm kan ook niet een andere cm ontcmen :D wel verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
psvjw schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:58:
[...]

Wat gaat er niet goed dan? En hoeveel procent is je prof (verdienste)?
Gisteren waren er wat problemen met de EA site.. vandaar.. Nu wel een request for invite gestuurd :9
Waar kan ik dat zien? Ben nog best noobisch wat dat betreft :D :+

[ Voor 6% gewijzigd door Bhudda op 01-06-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
PlayStation Network is vanaf 18:30 op woensdag 1 juni 2011 tot 09:01 op donderdag 02 juni 2011 offline wegens gepland onderhoud

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
De owners en cm's zijn de beste spelers van je club! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Bosluis schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:16:
De owners en cm's zijn de beste spelers van je club!
Waarom ben jij dan alleen "member" ?

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tja ik ben zoals je weet in GTA gekomen toen ze al bezig waren. Ik heb me inmiddels omhoog gewerkt tot beste speler van de club alleen denken ze daar zelf nog anders over volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

king Ray schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:15:
PlayStation Network is vanaf 18:30 op woensdag 1 juni 2011 tot 09:01 op donderdag 02 juni 2011 offline wegens gepland onderhoud
Maar als je voor die tijd nog aanmeld kun je wel gewoon online blijven :*)

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste