[PS3] Het Fifa 2011 clubtopic Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Pacino schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 01:27:
[...]

Is er nog plaats bij ED? Die stomme club waar ik nu bij zit heeft al 2 weken niet meer gespeeld bijna...Als ik wil spelen zeggen ze dat het niet gaat, ik snap dat niet.
:D goeie

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog een mogelijkheid om je in te schrijven bij een team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Pacino schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 01:27:
[...]

Is er nog plaats bij ED? Die stomme club waar ik nu bij zit heeft al 2 weken niet meer gespeeld bijna...Als ik wil spelen zeggen ze dat het niet gaat, ik snap dat niet.
Wij willen wel spelen, maar als we naar een tegenstander gaan zoeken, dan vind hij niemand.
Het lijkt wel of niemand meer zn PS gebruikt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:09:
Is er nog een mogelijkheid om je in te schrijven bij een team?
Lijkt mij dat je bij GOT met open armen wordt ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theKruid schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:09:
[...]

Lijkt mij dat je bij GOT met open armen wordt ontvangen
Alleen weet niet hoe en waar ik me in moet schrijven hier of mensen nog actief spelen? Na mijn stage kan ik sowiezo veel spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
  • Laatst online: 17-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:06:
[...]

Alleen weet niet hoe en waar ik me in moet schrijven hier of mensen nog actief spelen? Na mijn stage kan ik sowiezo veel spelen :P.
Stuur even een PM naar Sandeman82 of Enzyme-NL die kijken hier nog wel regelmatig.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Pfff wil weer behulpzaam zijn door de link te sturen naar de club druk ik per ongeluk op leave club(dacht dat het uitloggen was). Voordat ik dat doorhad had ik al op Ok gedrukt :F
http://www.easportsworld....bs/631A0001/2550/overview Hier kun je op join club drukken dan word die wel geaccepteerd.

Zodra psn weer online is is het ook handig om in elk geval mij toe te voegen en/of psvjw.
Is wat makkelijker met het uitnodigen :)

[ Voor 42% gewijzigd door EnzymeNL op 03-05-2011 18:55 ]

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Welkom T-Dutch! Jammer dat je niet gelijk kunt starten, maar dat komt goed als PSN weer online is.

Voeg me maar toe op PSN --> psvjw

Tot dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even geduurd voordat ik antwoord kon geven vanwege een falende internet verbinding, maar hier ben ik weer.

Zodra het PSN network weer online is, zal ik jullie toevoegen. Ik weet niet op welke positie's jullie nog spelers nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Wij ook niet eerlijk gezegd. Is alweer zo lang geleden 8)7
Kunnen wel iemand gebruiken trouwens wiens vp een goede keeper is en die dan any wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keepen kan ik wel, ik kan mijn VP ook even aanpassen zodat ik keeper wordt, maar om in 2e seizoen als spits bij Olympique de Marseille meteen keeper te worden .. slecht idee :P.

Maar ik ben zelf meer een spelmaker, kan aanvallende middenvelder, kan spits. Ik zal mijn VP wat meer verdedigende skills geven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Is geen verplichting hoor :P Jij vroeg waar we nog spelers nodig hebben en ik geef daarop antwoord 8)
Zal zelf ook nog wat doen aan m'n keeperskills :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ik ben nu ook aan het oefenen. Aardig wat verdiensten gepakt in 2 wedstrijden, kopt een speler de bal naar de spits meteen en 2.1 xD. Rot spel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
EnzymeNL schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:11:
Kunnen wel iemand gebruiken trouwens wiens vp een goede keeper is en die dan any wil.
Denk dat je meer hebt aan een any met een goede CB als VP, het echte verschil maak je alleen maar als diegene met een goede keep als VP ook daadwerkelijk gaat keepen en dat ook goed kan.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

LoneRanger schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:37:
[...]

Denk dat je meer hebt aan een any met een goede CB als VP, het echte verschil maak je alleen maar als diegene met een goede keep als VP ook daadwerkelijk gaat keepen en dat ook goed kan.
Wanneer ga jij weer meedoen dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Ik heb alle verdiensten gehaald. En in principe wil ik ook wel op elke positie een keer spelen, maar als keeper keepen kan ik niet. Als keeper any spelen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
EnzymeNL schreef op zondag 08 mei 2011 @ 14:54:
[...]

Wanneer ga jij weer meedoen dan? :D
Ik kan niet keepen, geen geduld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

PSN weer terug online.
Nog mensen die vanavond alweer zin hebben om potje clubs te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen mij toe willen voegen: Fusion-010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
EnzymeNL schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:47:
PSN weer terug online.
Nog mensen die vanavond alweer zin hebben om potje clubs te spelen?
Ik kom straks wel ff.

@ T-Dutch ik voeg je straks ff toe

[ Voor 7% gewijzigd door psvjw op 16-05-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:47

Morenoo91

Flexible Mexican

Hey MGFlexican hier, ik was ook in de 2010 GOT en ik wil graag nu weer bij de 2011, hoe meld ik me aan? :D

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb in de PSN downtime ook wat aan een VP gewerkt en zit nu op 39% en heb wel interesse om met een leuk clubje wat wedstrijden te spelen. Kom ik al in aanmerking of houden jullie die minimale 40% nog aan, want dan oefen ik nog ff door vanavond haha.

mijn id is Ronline77 mochten jullie me al toe willen voegen, speel liefst als RCM of RM, maar een beetje aanvallende rol als rechtsback zou ik ook nog wel willen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf zit momenteel op 35%, daar ga ik ook vandaag nog even aan werken.

Met alle nieuwe aanmeldingen voor Clubs, is het misschien een idee om een nieuwe topic aan te maken hiervoor en om over je VP/Club te praten?

@ Aliza,
Niet erg als ik je ook toevoeg? Altijd leuk nederlandse spelers en misschien toekomstige clubspelers in mijn vriendenlijst te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Voor het aanmelden ga je naar http://www.easportsworld....bs/631A0001/2550/overview
We willen inderdaad wel de 40% norm aanhouden, maar dat heb je met een paar potjes al gehaald dus dat is niet zo'n groot probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Aliza,
Niet erg als ik je ook toevoeg? Altijd leuk nederlandse spelers en misschien toekomstige clubspelers in mijn vriendenlijst te hebben.
Altijd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb uitnodiging gestuurd voor de club, binnenkort 40%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
@T-dutchNL Heb je gisteravond al toegevoegd in vriendenlijst.

Aan de andere nieuwelingen mijn PSN: psvjw (voeg me maar toe) en alvast welkom bij de club.

Probeer nog maar die VP lekker omhoog te krikken. Dat speelt voor jezelf ook het fijnst.

[ Voor 22% gewijzigd door psvjw op 17-05-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij accepteren bij de online club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Is er een manier om makkelijk vanuit je club vrienden te maken? Ik heb nog niet iedereen op mijn vriendenlijst maar overtypen is ook zoiets.
(kan misschien wel makkelijk in de websites?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien GTU2 dood is en aanmeldingen voor GTU1 weer open staan, zou ik mij graag aan willen melden bij GTU1: piracy1999 (rutgerlak - piracy1999). Mijn VP in ieder geval boven de 40% ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

piracy en t-dutch geaccepteerd.

Aapzak als die mensen niet tussen ontmoete spelers staan dan is overtypen de enige optie volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Aapzak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:18:
Is er een manier om makkelijk vanuit je club vrienden te maken? Ik heb nog niet iedereen op mijn vriendenlijst maar overtypen is ook zoiets.
(kan misschien wel makkelijk in de websites?)
Een beetje werken kan geen kwaad he! Moet je maar niet zo vroeg naar bed gaan :P
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:24:
Aangezien GTU2 dood is en aanmeldingen voor GTU1 weer open staan, zou ik mij graag aan willen melden bij GTU1: piracy1999 (rutgerlak - piracy1999). Mijn VP in ieder geval boven de 40% ;).
He's back :o

Leuk dat we nu weer een flinke groep krijgen. Dat betekent vaker spelen en ook met meer mensen. Kan ik eens als CV gaan spelen of CM

[ Voor 38% gewijzigd door psvjw op 17-05-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

De dood van GTU2 is mij ontgaan. Heb gisteren nog met Sandeman een paar potjes gespeeld. psvjw kwam ook nog maar toen was het al 17 mei, en ik moest nog even mijn cv fixen.
De kleine wekt mij tegenwoordig zo rond 6.30 uur, dus kon echt niet blijven hangen.

Maar hoe zit dat met GTU1 en 2? Dat zijn toch gewoon roddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

psvjw schreef op zondag 08 mei 2011 @ 15:02:
Ik heb alle verdiensten gehaald. En in principe wil ik ook wel op elke positie een keer spelen, maar als keeper keepen kan ik niet. Als keeper any spelen wel.
Hoe heb je dat gedaan? Ik kom al 50 wedstrijden geen steek verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Aapzak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:14:
[...]

Hoe heb je dat gedaan? Ik kom al 50 wedstrijden geen steek verder.
Heel gericht verdiensten halen.

Je kan in dat 'verdienstenboekje' precies zien welke je nog moet. Dan pikte ik er een paar uit en die ging ik dan uitvoeren. (bv x aantal wedstrijden 50% staande tackle (minimaal 2 tackles) en x aantal wedstrijden 50% sliding tackle (minimaal 2 tackles) Dan maakte ik twee staande en twee sliding tackles en de rest van de wedstrijd tackelde ik niet meer. Of ik keek dan of ik in die wedstrijd nog iets anders kon halen, bv die verdienste waarbij je een aantal keer een crosspass over de hele moest geven. Dan loop je met je VP naar de zijlijn (liefst achterin je verdediging, want dan is de dekking niet zo strak) en dan vanaf de rechtsback positie met een boogbal naar de linksback spelen, dat soort dingen.

Meestal selecteerde ik een team uit de laagste divisie van Engeland als tegenstander.

Beetje saai soms, maar je hebt er wel profijt van als je als VP speelt in clubs. Maar eigenlijk ook weer niet, want een verdienste die je haalt is ook wel weer kicken. (of Kicks :P )

Mocht je uit bepaalde verdiensten niet uit komen, moet je maar even een DM sturen. Probeer ik wel uit te leggen hoe ik het heb gedaan.

Edit: vergeet je niet om voor de verdedigingsverdiensten je VP als verdediger in te stellen? :X
Aapzak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:11:
De dood van GTU2 is mij ontgaan. Heb gisteren nog met Sandeman een paar potjes gespeeld. psvjw kwam ook nog maar toen was het al 17 mei, en ik moest nog even mijn cv fixen.
De kleine wekt mij tegenwoordig zo rond 6.30 uur, dus kon echt niet blijven hangen.

Maar hoe zit dat met GTU1 en 2? Dat zijn toch gewoon roddels?
Check de openingspost. Jij zit in GTU1 (nog gefeliciteerd met je promotie naar het eerste elftal :*) )

[ Voor 21% gewijzigd door psvjw op 17-05-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik zal me eens verdiepen in die verdiensten. Ik heb wel een paar keer tegen dat booster team gespeeld, dat scheelde enorm.
Ik zal nu ff gericht moeten gaan halen wat ik nog niet heb. Toch zitten daar moeilijke dingen tussen, zoals bal van de lijn redden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ah, het valt wel mee als ik het zo bekijk. Keeper heb ik 0% gehaald, veel categorieen heb ik rond de 90%. Alleesn op het gebied van passing moet ik nog veel doen. Veel crosses, lobbed passes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Aapzak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:36:
Ik zal me eens verdiepen in die verdiensten. Ik heb wel een paar keer tegen dat booster team gespeeld, dat scheelde enorm.
Ik zal nu ff gericht moeten gaan halen wat ik nog niet heb. Toch zitten daar moeilijke dingen tussen, zoals bal van de lijn redden enzo.
Bal van de lijn redden, kun je het beste met je VP meedoen in een online wedstrijd (let weer op de positie volgens mij als middenvelder) en dan loop je gewoon continu naar je eigen doellijn. En dan hopen op een beetje redelijke aanval van de tegenstander. Ook bij corners direct doellijn opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
  • Laatst online: 08-01-2024
En je kunt sommige ook makkelijk halen door even een 1v1-potje te doen (werkt soms alleen voor degene die thuis speelt). Misschien dat je die vriend van je met ook zo'n dierennaam zo ver kunt krijgen dat ie je even wil helpen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
@aapzak dat is ook wel een goed idee van Posse. Als je nog iets moeilijks móet halen waarborg je hulp van een tegenstander nodig hebt, hoor ik het wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Kan iemand mij accepteren voor de GOT?

EDIT PSN is MGflexican

[ Voor 25% gewijzigd door Morenoo91 op 18-05-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

psvjw schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:03:
[...]

Edit: vergeet je niet om voor de verdedigingsverdiensten je VP als verdediger in te stellen? :X

[...]
Je vp (welke meestal aanvaller is) als verdediger opstellen (ff omruilen met een verdediger), en na het startsignaal weer omwisselen naar de spits positie. Vang je zowel verdedigende als aanvallende skills. Tip die al wat eerder in dit topic is gegeven ;)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Misschien Aslan even PBen. Die heeft ook nog wel een foefje. Iets met USB stick ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

ETM schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:59:
[...]

Je vp (welke meestal aanvaller is) als verdediger opstellen (ff omruilen met een verdediger), en na het startsignaal weer omwisselen naar de spits positie. Vang je zowel verdedigende als aanvallende skills. Tip die al wat eerder in dit topic is gegeven ;)
Dat heb ik inderdaad wel gedaan al. Ik zag dat ik niet zo gek veel meer hoef daar, nog 3x MoM als verd. bijv, nog wat tackles enzovoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond eindelijk gelukt om mezelf aan te bieden bij GoT United.

Kreeg elke keer een foutmelding dat, wat later bleek dat ik ingelogd was onder me fifa10 PC account en niet het account van fifa11 op me ps3 :P

Vanavond waarschijnlijk ook tijd om wat wedstrijdjes mee te pikken, want op een of andere manier komen er altijd last minute dingen als je jezelf net opgeeft voor iets :P dus was er 2 avonden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zijn er meer mensen die veel last hebben van lagg online sinds psn terug is? Heb het idee dat voor die hack het toch een stuk minder was.

Maar kan ook m'n verbeelding zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 22:13

Frits Flits

SOUND! Designer

Eigenlijk helemaal niet. Het enige dat ik af en toe heb zijn schokken dat het spel wordt vertraagd en daarna wordt versneld, maar dat was voor het offline gaan ook al. Het is niet erger geworden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
@Aliza welkom. Wat is je PSN?

@EnzymeNL Bij mij lijkt de LAG juist stukken minder geworden. Gisteren in de ~5 wedstrijden die ik heb gespeeld 1 lag momentje gehad... Voor de hack was dat bij mij minimaal 1 keer per wedstrijd, maar vaak 2 of 3 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik was al een tijdje inactive maar nu ben ik definitief weg want heb mijn PS3 verkocht.

Bedankt voor de leuke wedstrijden en succes met de club! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psvjw schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:03:
@Aliza welkom. Wat is je PSN?
Dank je,

PSN= Ronline77 en had jou van de week al toegevoegd dus je hebt me al in je lijstje staan geloof ik.

Gisteren ook de 40% aangetikt trouwens en lekker aan het doorspelen voor de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik zal later vandaag de ts weer verder updaten, gtu2 en de ex-gtu'ers, op kluutmaran na, al uit de lijst gehaald gister.
De volgende users zal ik nog toevoegen met linkje e.d.:

T-DutchNL - Fusion-010
Morenoo91 - MGFlexican
Aliza - Ronline77
rutgerlak - piracy1999

Ik kom dan op 22 uit en dat schijnt te kloppen volgens EA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:33:
Ik zal later vandaag de ts weer verder updaten, gtu2 en de ex-gtu'ers, op kluutmaran na, al uit de lijst gehaald gister.
De volgende users zal ik nog toevoegen met linkje e.d.:

T-DutchNL - Fusion-010
Morenoo91 - MGFlexican
Aliza - Ronline77
rutgerlak - piracy1999

Ik kom dan op 22 uit en dat schijnt te kloppen volgens EA. :)
Nice ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

psvjw schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:03:

@EnzymeNL Bij mij lijkt de LAG juist stukken minder geworden. Gisteren in de ~5 wedstrijden die ik heb gespeeld 1 lag momentje gehad... Voor de hack was dat bij mij minimaal 1 keer per wedstrijd, maar vaak 2 of 3 keer.
Nou dan heb ik zeker alles gekregen want ik er word echt schijtziek van. Heb denk ik nog maar 2 potjes (clubs) normaal kunnen spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Bij mij is er zelden wat aan de hand met het netwerk. Zowel voor als na de psn downtime vond ik het erg meevallen. Maargoed, mijn Alice lijn loopt via BBned, dat zal wel schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot zover ook nog geen lag of connectieproblemen gehad eigenlijk... als ik dat vergelijk met bijvoorbeeld MMA eveneens van EA dan is dat een wereld van verschil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91

Morenoo91

Flexible Mexican

Zo gisteravond leuke potjes gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

ha, ik heb het ook veel te laat gemaakt maar het was erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Aapzak schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:37:
ha, ik heb het ook veel te laat gemaakt maar het was erg leuk
Dimstah en ik zijn nog wel even door gegaan. Maar die potjes met 6/7 man waren erg leuk. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Button delay krijg je ook van het spammen op de kruisjeknop bij de intro. Dus enzyme, minder kruisje-spam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ja maar ik hoef die intro niet te zien hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Met intro bedoel ik trouwens de intro van een online-wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Dat de spelers het veld opkomen bedoel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Ja dat. Heb nu veel minder vaak button delay, aangezien ik voorheen ook dacht dat de intro sneller zou verdwijnen als je vaker op kruisje drukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zal wel is proberen dan vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Gewoon de knoppen gebruiken als het nodig is. Niet constant druk zetten als de bal niet in de buurt is. Dat scheelt enorm. En geen porno downloaden tijdens wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Leuk de derby's tussen ED en GOT :)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
2e wedstrijd was gelijkopgaand. Als GOT een vast systeem kiest en iedereen daarin een vaste positie gaat spelen, dan kunnen jullie echt groeien. Het was iig leuk om "oude bekende" te zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 22:13

Frits Flits

SOUND! Designer

Ja, was zeker tof. Vanavond weer? :9

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
owjee frits is los ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

ik heb genoten van dat ene potje, kan echter nooit vantevoren zeggen of ik meedoe, ik zal inloggen zodra dat kan

wij doen inderdaad maar wat. Mijn mannetje is vanwege carriere mode een veelzijdige spits middenvelder en dat verander ik eigenlijk nooit. Zo speelt hij in de spits, op de flank of waar dan ook.

Verder spelen wij soms 41212, soms 433 en dan weer eens wat anders. Zelf speel ik het liefst op het middenveld, ik kan namelijk niet zo goed scoren maar indien nodig speel ik natuurlijk ook gewoon in de spits.

Maargoed, je bent natuurlijk wel afhankelijk van wie er ingelogd zijn, vooral omdat we doorgaans toch posities van voor naar achteren invullen. Als we met 3 man spelen kan ik niet op het middenveld.

overgens: Jullie spelen altijd 4-1-2-1-2, maar vinden jullie het dan niet vreselijk druk worden op de as van het veld. In die opstelling staat alles redelijk naar het midden toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ja leuk die derby's. Bas maakte z'n reputatie meteen weer waar met die eerste goal :P Jammer genoeg had ik best wel koppijn en geen zin om nog een 2e keer tegen een muur te lopen(kwam der echt niet door soms :O) 8)7 Misschien dit weekend weer?

Eens met kruid dat we een vast systeem en posities moeten kiezen. 1 ding is in ieder geval zeker: Mij wil je niet op doel zetten _O- Tijdje terug poging daartoe gedaan. Was wel grappig opzich maar niet erg handig als je wilt winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
We spelen sinds kort 433. Gisteren ook.
1e pot kwamen we heel snel 3-0 voor daarna ging het gelijk op.
2e pot waren jullie behoorlijk goed, zeker Sandeman als Any vond ik erg sterk.
We kwamen goed weg in de laatse minuut toen Frist de bal van de lijn haalde.

Van het weekend ben ik er niet maar we gaan dit zeker nog wel herhalen.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Aapzak schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:54:

overgens: Jullie spelen altijd 4-1-2-1-2, maar vinden jullie het dan niet vreselijk druk worden op de as van het veld. In die opstelling staat alles redelijk naar het midden toe.
De 2 buitenste middenvelders bespelen de gehele flanken. Daardoor kom je vaak in de positie om een voorzet te geven. Flink breed houden dus, maar ook altijd mee terug verdedigen. Ik stel mn VP dan in als verdedigende middenvelder/ spelmaker. Daardoor pak je ballen af, maar heb je ook een aardige voorzet.

De 2 spitsen bieden zich ook vaak aan bij de vleugel. De CAM speelt dan als 3e spits. Een buitenste middenvelder moet dan wel wat minder die gaan staan, om een eventuele counter af te slaan.

Het is dus maar hoe je het systeem speelt/invult.
Leden van GTA kunnen zo'n ingewikkeld systeem ook niet aan, dus het is geen schande dat je de vraag stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

king Ray schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:17:

433(2) staan de middenvelders wat verder naar voren, dat is ook de Barca opstelling in F11. Is dat degene die jullie spelen? Leuke opstelling is dat, wel kwetsbaar in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb alleen de 2e pot gespeeld ;)

Ik zag ook een hele goede Sandeman, die hield door zijn oplettendheid en goed instappen de boel goed schoon achterin. De rest van ons speelde heel gedisciplineerd. Niet teveel met de bal lopen, in positie spelen, passen. Zoals ik dat zelf ook probeer maar niet altijd in slaag. De goede pass is wel altijd waar ik voor ga, scoren of dribbelen kan ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
theKruid schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:36:
[...]

Het is dus maar hoe je het systeem speelt/invult.
Leden van GTA kunnen zo'n ingewikkeld systeem ook niet aan, dus het is geen schande dat je de vraag stelt.
41212 is een noob formatie voor beginners maar je hebt gelijk wij kunnen zo'n systeem niet aan omdat we een stapje verder zijn als jullie.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Sandeman is een goede speler inderdaad :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Gebruiken jullie ook headsets enzo? Lijkt me namelijk wel handiger dan het typen de hele tijd!
Kzal iig vanavond ff mn headset afstoffen, hopelijk zijn er meerdere met een headset :)

(btw, PSN: Dimstah)

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Aapzak schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:37:
[...]

Ik heb alleen de 2e pot gespeeld ;)

Ik zag ook een hele goede Sandeman, die hield door zijn oplettendheid en goed instappen de boel goed schoon achterin. De rest van ons speelde heel gedisciplineerd. Niet teveel met de bal lopen, in positie spelen, passen. Zoals ik dat zelf ook probeer maar niet altijd in slaag. De goede pass is wel altijd waar ik voor ga, scoren of dribbelen kan ik niet.
Dit viel mij ook wel op, jullie hielden de posities goed bezet allemaal, qua passing ging het ook gewoon goed.
Alleen voorin wilde het niet echt heel gevaarlijk worden

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online

bedank voor het compliment :$

Die eerste pot begon inderdaad slecht (was Chilly zijn eerste pot na de psn heropening) maar gelukkig herpakte Chilly zich zodat het nog wel een leuke pot was.

De tweede pot ging echt lekker, alleen wel een typiche tegen goal voor mij :( ( ff denken de bal te kunnen aannemen en controleren in het strafschapgebied, 7(8)7 tssss)

Ik ga fifa zo weer aansligeren, dus kom maar op 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Kan ik me aanmelden ? Wat voor info hebben jullie dan nodig? Mij maakt niet uit waar ik sta. Als ik maar kan spelen xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
theKruid schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:54:
2e wedstrijd was gelijkopgaand. Als GOT een vast systeem kiest en iedereen daarin een vaste positie gaat spelen, dan kunnen jullie echt groeien. Het was iig leuk om "oude bekende" te zien spelen.
Je bent altijd welkom terug bij de oude bekende, we kunnen nog wel een goede coach gebruiken.
De heletijd het zelfde team om je heen wordt toch saai ;)

edit: @ afca: wat is je psn en hoever is je vp?

[ Voor 5% gewijzigd door Sandeman82 op 26-05-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Me psn is Blasterus15. Ik ben nu ongeveer 39% Als het goed is. Edit 41 procent

[ Voor 20% gewijzigd door afca123 op 26-05-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
afca123 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:37:
Me psn is Blasterus15. Ik ben nu ongeveer 39% Als het goed is. Edit 41 procent
das 1% boven het minimum, dus je bent welkom mits je je vp blijft ontwikkelen. Tip google booster team en start offline altijd met je vp in de verdediging, je mag hem dan al na 1 min op een andere positie zetten. Op deze manier haal je ongemerkt de verdienste voor verdediging.

Ik ga je uitnodigen als vriend en daarna voor de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Sandeman82 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:09:
[...]

De hele tijd het zelfde team om je heen wordt toch saai ;)
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
hé dit is wel heel selectief gequot :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Goed gezien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
[...]

Je bent altijd welkom terug bij de oude bekende, we kunnen nog wel een goede coach gebruiken.

Voor een goede coach moet je niet bij kruid zijn hoor >:)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeman82
  • Niet online
king Ray schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:59:
[...]

Voor een goede coach moet je niet bij kruid zijn hoor >:)
en wat nou als hij jou meeneemt als assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
Sandeman82 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:04:
[...]

Ben je nog slechter af :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
Sandeman82 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:04:
[...]

Daar zitten jullie ook niet op te wachten ;)

Ik denk dat jullie het heel goed zelf kunnen.

Jij kan heel goed als any spelen, Chilly en Flexican kunnen dit ook goed.
Met Aapzak hebben jullie ook goede middenvelder.
Enzyme, Fritsie Methiels zijn gewoon goede spitsen.

PsvJw,Razgriz_NL, DimStaH ken ik niet maar spelen toch ook regelmatig.

Verder melden er nog steeds nieuwe mensen zich aan, daar kan zomaar een nieuwe kruid tussen zitten.

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Die kans is wel erg klein, er is maar een kruid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Posse9
LoneRanger schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:18:
Die kans is wel erg klein, er is maar een kruid!
Kruid op 12 juli 2010:
Duidelijk dat ik de de Dirk Kuyt van GOT ben
Blijkbaar is er nog 1, maar de kans dat die bij GOT gaat spelen acht ik niet zo groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Striptease schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:09:
[...]

41212 is een noob formatie voor beginners maar je hebt gelijk wij kunnen zo'n systeem niet aan omdat we een stapje verder zijn als jullie.
Das natuurlijk kolder, dat weet jezelf ook wel. Je kan geen 2e stap zetten, zonder de eerste te hebben gezet.
Als 4-1-2-1-2 noob is, dan moet je die kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
[...]

Voor coach moet je niet bij mij zijn. Mijn kennis is te groot om over te brengen op eenvoudige spelers. Wel ben ik in staat om scouting te doen voor diverse clubs. Ik ben zeg maar de piet de visser van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theKruid
Posse9 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:21:
[...]

Kruid op 12 juli 2010:

[...]

Blijkbaar is er nog 1, maar de kans dat die bij GOT gaat spelen acht ik niet zo groot ;)
De Dirk Kuyt is natuurlijk maar een fractie van wat ik beteken voor een club. Daar hebben we het al vaak over gehad. Helaas is de conclusie van RW waar. Er is maar 1 Kruid.
Gelukkig zorg ik voor nakomelingen en probeer ik mijn kennis met de paplepel in mn kinderen te gieten. Rond 2020 hoop ik de eerste klaargestoomd te hebben.

Over kinderen gesproken. Bos.. hoe staan de zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
theKruid schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Das natuurlijk kolder, dat weet jezelf ook wel. Je kan geen 2e stap zetten, zonder de eerste te hebben gezet.
Als 4-1-2-1-2 noob is, dan moet je die kunnen spelen.
Hoezo kolder, je hoeft een noob systeem niet te kunnen spelen om te onderkennen dat het een slecht systeem is in clubs.
Je hebt bij een 433 gewoon een betere veldbezetting, de cam positie is sowieso onzin.
Gewoon een lompe spits centraal, 2 bewegelijke aanvallers op de vleugels en een 3-mans muur op het middenveld die zorgen voor de aansluiting om de afvallende bal op te pakken en de counter eruit te halen.
Als je LCM het vleugelwerk moet gaan doen om 3 centrale spitsen te bedienen ben je erg kwetsbaar, zelfs met Frits als slot op de deur.
In het geval van ED zou ik dus altijd spelen met It's centraal, Bas links op de vleugel en Ray rechts op de vleugel.

p.s. je kunt meerdere berichten quoten in 1 bericht. ;)
Posse9 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:21:
[...]

Kruid op 12 juli 2010:

[...]

Niet helemaal, als ik mij vergelijk met Vinny Jones 8) b.v. wil dat niet zeggen dat Vinnie dan automatisch een 2e RW is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king Ray
LoneRanger schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:20:
[...]

In het geval van ED zou ik dus altijd spelen met It's centraal, Bas links op de vleugel en Ray rechts op de vleugel.
Kijk jij stiekum mee RW ;)

hand in hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Stukje inzicht Ray. :*)

Kruid/Ro LCM, Frits centraal en Ed RCM.
Jurgen natuurlijk any.
Ik kan zo be-a-coach worden in clubs als dat in 12 zit tenminste. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik vind 433 voor ons ook wel een goede opstelling hoor. Zoveel 442 spitsen hebben we toch niet :)

Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste