Pacino schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 01:27:
[...]
Is er nog plaats bij ED? Die stomme club waar ik nu bij zit heeft al 2 weken niet meer gespeeld bijna...Als ik wil spelen zeggen ze dat het niet gaat, ik snap dat niet.
PSN ID: Aapzak
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Pacino schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 01:27:
[...]
Is er nog plaats bij ED? Die stomme club waar ik nu bij zit heeft al 2 weken niet meer gespeeld bijna...Als ik wil spelen zeggen ze dat het niet gaat, ik snap dat niet.
Wij willen wel spelen, maar als we naar een tegenstander gaan zoeken, dan vind hij niemand.Pacino schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 01:27:
[...]
Lijkt mij dat je bij GOT met open armen wordt ontvangenVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 09:09:
Is er nog een mogelijkheid om je in te schrijven bij een team?
Verwijderd
Alleen weet niet hoe en waar ik me in moet schrijven hier of mensen nog actief spelen? Na mijn stage kan ik sowiezo veel spelentheKruid schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 10:09:
[...]
Lijkt mij dat je bij GOT met open armen wordt ontvangen
Stuur even een PM naar Sandeman82 of Enzyme-NL die kijken hier nog wel regelmatig.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:06:
[...]
Alleen weet niet hoe en waar ik me in moet schrijven hier of mensen nog actief spelen? Na mijn stage kan ik sowiezo veel spelen.
hand in hand
[ Voor 42% gewijzigd door EnzymeNL op 03-05-2011 18:55 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Denk dat je meer hebt aan een any met een goede CB als VP, het echte verschil maak je alleen maar als diegene met een goede keep als VP ook daadwerkelijk gaat keepen en dat ook goed kan.EnzymeNL schreef op zondag 08 mei 2011 @ 10:11:
Kunnen wel iemand gebruiken trouwens wiens vp een goede keeper is en die dan any wil.
Only fools are enslaved by time and space.
Wanneer ga jij weer meedoen dan?LoneRanger schreef op zondag 08 mei 2011 @ 13:37:
[...]
Denk dat je meer hebt aan een any met een goede CB als VP, het echte verschil maak je alleen maar als diegene met een goede keep als VP ook daadwerkelijk gaat keepen en dat ook goed kan.
Ik kan niet keepen, geen geduld voor.
Ik kom straks wel ff.EnzymeNL schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:47:
PSN weer terug online.
Nog mensen die vanavond alweer zin hebben om potje clubs te spelen?
[ Voor 7% gewijzigd door psvjw op 16-05-2011 21:49 ]
PSN: MGFlexican.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Altijd goed@ Aliza,
Niet erg als ik je ook toevoeg? Altijd leuk nederlandse spelers en misschien toekomstige clubspelers in mijn vriendenlijst te hebben.
[ Voor 22% gewijzigd door psvjw op 17-05-2011 12:16 ]
Verwijderd
Een beetje werken kan geen kwaad he! Moet je maar niet zo vroeg naar bed gaanAapzak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:18:
Is er een manier om makkelijk vanuit je club vrienden te maken? Ik heb nog niet iedereen op mijn vriendenlijst maar overtypen is ook zoiets.
(kan misschien wel makkelijk in de websites?)
He's backVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:24:
Aangezien GTU2 dood is en aanmeldingen voor GTU1 weer open staan, zou ik mij graag aan willen melden bij GTU1: piracy1999 (rutgerlak - piracy1999). Mijn VP in ieder geval boven de 40%.
[ Voor 38% gewijzigd door psvjw op 17-05-2011 14:26 ]
Hoe heb je dat gedaan? Ik kom al 50 wedstrijden geen steek verder.psvjw schreef op zondag 08 mei 2011 @ 15:02:
Ik heb alle verdiensten gehaald. En in principe wil ik ook wel op elke positie een keer spelen, maar als keeper keepen kan ik niet. Als keeper any spelen wel.
Heel gericht verdiensten halen.Aapzak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:14:
[...]
Hoe heb je dat gedaan? Ik kom al 50 wedstrijden geen steek verder.
Check de openingspost. Jij zit in GTU1 (nog gefeliciteerd met je promotie naar het eerste elftalAapzak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:11:
De dood van GTU2 is mij ontgaan. Heb gisteren nog met Sandeman een paar potjes gespeeld. psvjw kwam ook nog maar toen was het al 17 mei, en ik moest nog even mijn cv fixen.
De kleine wekt mij tegenwoordig zo rond 6.30 uur, dus kon echt niet blijven hangen.
Maar hoe zit dat met GTU1 en 2? Dat zijn toch gewoon roddels?
[ Voor 21% gewijzigd door psvjw op 17-05-2011 16:16 ]
Bal van de lijn redden, kun je het beste met je VP meedoen in een online wedstrijd (let weer op de positie volgens mij als middenvelder) en dan loop je gewoon continu naar je eigen doellijn. En dan hopen op een beetje redelijke aanval van de tegenstander. Ook bij corners direct doellijn opzoeken.Aapzak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:36:
Ik zal me eens verdiepen in die verdiensten. Ik heb wel een paar keer tegen dat booster team gespeeld, dat scheelde enorm.
Ik zal nu ff gericht moeten gaan halen wat ik nog niet heb. Toch zitten daar moeilijke dingen tussen, zoals bal van de lijn redden enzo.
[ Voor 25% gewijzigd door Morenoo91 op 18-05-2011 14:48 ]
Je vp (welke meestal aanvaller is) als verdediger opstellen (ff omruilen met een verdediger), en na het startsignaal weer omwisselen naar de spits positie. Vang je zowel verdedigende als aanvallende skills. Tip die al wat eerder in dit topic is gegevenpsvjw schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 16:03:
[...]
Edit: vergeet je niet om voor de verdedigingsverdiensten je VP als verdediger in te stellen?
[...]
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Dat heb ik inderdaad wel gedaan al. Ik zag dat ik niet zo gek veel meer hoef daar, nog 3x MoM als verd. bijv, nog wat tackles enzovoortETM schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:59:
[...]
Je vp (welke meestal aanvaller is) als verdediger opstellen (ff omruilen met een verdediger), en na het startsignaal weer omwisselen naar de spits positie. Vang je zowel verdedigende als aanvallende skills. Tip die al wat eerder in dit topic is gegeven
Verwijderd
Verwijderd
Dank je,psvjw schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:03:
@Aliza welkom. Wat is je PSN?
NiceLoneRanger schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:33:
Ik zal later vandaag de ts weer verder updaten, gtu2 en de ex-gtu'ers, op kluutmaran na, al uit de lijst gehaald gister.
De volgende users zal ik nog toevoegen met linkje e.d.:
T-DutchNL - Fusion-010
Morenoo91 - MGFlexican
Aliza - Ronline77
rutgerlak - piracy1999
Ik kom dan op 22 uit en dat schijnt te kloppen volgens EA.
hand in hand
Nou dan heb ik zeker alles gekregen want ik er word echt schijtziek van. Heb denk ik nog maar 2 potjes (clubs) normaal kunnen spelenpsvjw schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:03:
@EnzymeNL Bij mij lijkt de LAG juist stukken minder geworden. Gisteren in de ~5 wedstrijden die ik heb gespeeld 1 lag momentje gehad... Voor de hack was dat bij mij minimaal 1 keer per wedstrijd, maar vaak 2 of 3 keer.
Verwijderd
Dimstah en ik zijn nog wel even door gegaan. Maar die potjes met 6/7 man waren erg leuk. ;-)Aapzak schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:37:
ha, ik heb het ook veel te laat gemaakt maar het was erg leuk
hand in hand
hand in hand
De 2 buitenste middenvelders bespelen de gehele flanken. Daardoor kom je vaak in de positie om een voorzet te geven. Flink breed houden dus, maar ook altijd mee terug verdedigen. Ik stel mn VP dan in als verdedigende middenvelder/ spelmaker. Daardoor pak je ballen af, maar heb je ook een aardige voorzet.Aapzak schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:54:
overgens: Jullie spelen altijd 4-1-2-1-2, maar vinden jullie het dan niet vreselijk druk worden op de as van het veld. In die opstelling staat alles redelijk naar het midden toe.
433(2) staan de middenvelders wat verder naar voren, dat is ook de Barca opstelling in F11. Is dat degene die jullie spelen? Leuke opstelling is dat, wel kwetsbaar in het midden.king Ray schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:17:
We spelen sinds kort 433. Gisteren ook.
1e pot kwamen we heel snel 3-0 voor daarna ging het gelijk op.
2e pot waren jullie behoorlijk goed, zeker Sandeman als Any vond ik erg sterk.
We kwamen goed weg in de laatse minuut toen Frist de bal van de lijn haalde.
Van het weekend ben ik er niet maar we gaan dit zeker nog wel herhalen.
Ik heb alleen de 2e pot gespeeldking Ray schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:17:
41212 is een noob formatie voor beginners maar je hebt gelijk wij kunnen zo'n systeem niet aan omdat we een stapje verder zijn als jullie.theKruid schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:36:
[...]
Het is dus maar hoe je het systeem speelt/invult.
Leden van GTA kunnen zo'n ingewikkeld systeem ook niet aan, dus het is geen schande dat je de vraag stelt.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Dit viel mij ook wel op, jullie hielden de posities goed bezet allemaal, qua passing ging het ook gewoon goed.Aapzak schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 17:37:
[...]
Ik heb alleen de 2e pot gespeeld
Ik zag ook een hele goede Sandeman, die hield door zijn oplettendheid en goed instappen de boel goed schoon achterin. De rest van ons speelde heel gedisciplineerd. Niet teveel met de bal lopen, in positie spelen, passen. Zoals ik dat zelf ook probeer maar niet altijd in slaag. De goede pass is wel altijd waar ik voor ga, scoren of dribbelen kan ik niet.
hand in hand
bedank voor het complimentking Ray schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:17:
Je bent altijd welkom terug bij de oude bekende, we kunnen nog wel een goede coach gebruiken.theKruid schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:54:
2e wedstrijd was gelijkopgaand. Als GOT een vast systeem kiest en iedereen daarin een vaste positie gaat spelen, dan kunnen jullie echt groeien. Het was iig leuk om "oude bekende" te zien spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Sandeman82 op 26-05-2011 19:10 ]
[ Voor 20% gewijzigd door afca123 op 26-05-2011 19:37 ]
das 1% boven het minimum, dus je bent welkom mits je je vp blijft ontwikkelen. Tip google booster team en start offline altijd met je vp in de verdediging, je mag hem dan al na 1 min op een andere positie zetten. Op deze manier haal je ongemerkt de verdienste voor verdediging.afca123 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:37:
Me psn is Blasterus15. Ik ben nu ongeveer 39% Als het goed is. Edit 41 procent
Sandeman82 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:09:
[...]
De hele tijd het zelfde team om je heen wordt toch saai
Voor een goede coach moet je niet bij kruid zijn hoorSandeman82 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:09:
[...]
Je bent altijd welkom terug bij de oude bekende, we kunnen nog wel een goede coach gebruiken.
De heletijd het zelfde team om je heen wordt toch saai
edit: @ afca: wat is je psn en hoever is je vp?
hand in hand
en wat nou als hij jou meeneemt als assistantking Ray schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:59:
[...]
Voor een goede coach moet je niet bij kruid zijn hoor
Ben je nog slechter afSandeman82 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:04:
[...]
en wat nou als hij jou meeneemt als assistant
Daar zitten jullie ook niet op te wachtenSandeman82 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:04:
[...]
en wat nou als hij jou meeneemt als assistant
hand in hand
Kruid op 12 juli 2010:LoneRanger schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:18:
Die kans is wel erg klein, er is maar een kruid!
Blijkbaar is er nog 1, maar de kans dat die bij GOT gaat spelen acht ik niet zo grootDuidelijk dat ik de de Dirk Kuyt van GOT ben
Das natuurlijk kolder, dat weet jezelf ook wel. Je kan geen 2e stap zetten, zonder de eerste te hebben gezet.Striptease schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 18:09:
[...]
41212 is een noob formatie voor beginners maar je hebt gelijk wij kunnen zo'n systeem niet aan omdat we een stapje verder zijn als jullie.
Voor coach moet je niet bij mij zijn. Mijn kennis is te groot om over te brengen op eenvoudige spelers. Wel ben ik in staat om scouting te doen voor diverse clubs. Ik ben zeg maar de piet de visser van dit forum.Sandeman82 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:09:
[...]
Je bent altijd welkom terug bij de oude bekende, we kunnen nog wel een goede coach gebruiken.
De heletijd het zelfde team om je heen wordt toch saai
edit: @ afca: wat is je psn en hoever is je vp?
De Dirk Kuyt is natuurlijk maar een fractie van wat ik beteken voor een club. Daar hebben we het al vaak over gehad. Helaas is de conclusie van RW waar. Er is maar 1 Kruid.Posse9 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:21:
[...]
Kruid op 12 juli 2010:
[...]
Blijkbaar is er nog 1, maar de kans dat die bij GOT gaat spelen acht ik niet zo groot
Hoezo kolder, je hoeft een noob systeem niet te kunnen spelen om te onderkennen dat het een slecht systeem is in clubs.theKruid schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:55:
[...]
Das natuurlijk kolder, dat weet jezelf ook wel. Je kan geen 2e stap zetten, zonder de eerste te hebben gezet.
Als 4-1-2-1-2 noob is, dan moet je die kunnen spelen.
Niet helemaal, als ik mij vergelijk met Vinny JonesPosse9 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 20:21:
[...]
Kruid op 12 juli 2010:
[...]
Blijkbaar is er nog 1, maar de kans dat die bij GOT gaat spelen acht ik niet zo groot
Kijk jij stiekum mee RWLoneRanger schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 22:20:
[...]
In het geval van ED zou ik dus altijd spelen met It's centraal, Bas links op de vleugel en Ray rechts op de vleugel.
hand in hand
Stukje inzicht Ray.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq