Ik heb hetzelfde probleem maar dan wrs op een ander tijdstip. Ik ben woensdagavond wrs online vanaf half 9. Hoop dan een aantal van jullie te zien :-)Reckoner schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:01:
Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld met GOT. Was een aantal dagen achter elkaar online gekomen maar dan was ik telkens de enige online. Heb het dus een beetje opgegeven en wacht tot er hier weer wat mensen aangeven dat ze weer beschikbaar zijn.
Jij bent echt altijd vrij laatpsvjw schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 00:34:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem maar dan wrs op een ander tijdstip. Ik ben woensdagavond wrs online vanaf half 9. Hoop dan een aantal van jullie te zien :-)
PSN ID: Aapzak
Ik denk dat ik vanavond toch maar naar het NL elftal ga kijken. Zal er achteraf wel weer spijt van krijgen...psvjw schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 00:34:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem maar dan wrs op een ander tijdstip. Ik ben woensdagavond wrs online vanaf half 9. Hoop dan een aantal van jullie te zien :-)
Ik heb dezelfde ervaring, ik kan neit heel vaak maar de laatste paar weken tref ik elke keer niemand in de kleedkamer. Gisteren was ik er om half 10 maar wederom de enige.
En vanavond ga ik idd ook Oranje kijken. Misschien daarvoor nog even, rond half 8 iemand interesse?
En vanavond ga ik idd ook Oranje kijken. Misschien daarvoor nog even, rond half 8 iemand interesse?
Een hele rij microsoft certificeringen.
Guys, het is een oefenwedstrijd.... Gewoon samenvatting kijken is genoeg :-)
@Aapzak: Klopt, meestal dat ik zo rond 23:00 - 23:30 aan kom zeilen. Omdat ik dan amper medespelers tref ben ik mijn prof nog steeds aan het verbeteren.
Heb nu alle verdiensten gehaald als veldspeler (op eentje van verdedigen na) en zit nu op 19/50 van keeper :-) Tja... Je moet iets :-)
@Aapzak: Klopt, meestal dat ik zo rond 23:00 - 23:30 aan kom zeilen. Omdat ik dan amper medespelers tref ben ik mijn prof nog steeds aan het verbeteren.
Heb nu alle verdiensten gehaald als veldspeler (op eentje van verdedigen na) en zit nu op 19/50 van keeper :-) Tja... Je moet iets :-)
Typische PSV-mentaliteit hèpsvjw schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:49:
Guys, het is een oefenwedstrijd.... Gewoon samenvatting kijken is genoeg :-)
de meeste oefenwedstrijden zijn niet om aan te zien, laat ik links liggen dus. De laatste tijd zit ik meer aan Gran Turismo en minder aan fifa, vandaar mijn afwezigheid
Wat betreft het Nl elftal heb ik dat sinds van Basten bc was. Alleen officiële wedstrijden van NL volg ik. Eredivisie ligt iets anders. Heb een seizoenkaart en ga ook nog regelmatig naar uitwedstrijden van PSV. ::)
Gisteren 2 potjes gespeeld met chilly-86- Eerste liep heerlijk, lekkere passing enz. Maar uit 5 lange ballen scoren ze 4 keer. Gelukkig in de blessuretijd nog 4-4 gemaakt.
Tweede wedstrijd liep het ineens niet. Toch een aantal goede kansen gehad, maar volgens mij had de any van de tegenstander een hele goede GK als VP. Die pakte alles...
Tweede wedstrijd liep het ineens niet. Toch een aantal goede kansen gehad, maar volgens mij had de any van de tegenstander een hele goede GK als VP. Die pakte alles...
Deze week had ik weer wat meer tij den ik een paar keer gekeken, maar geen medespelers in clubs. Nu ook hier na een week geen post. Is GTU nog alive?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
jazeker. Ik heb deze week 8 a 10 potjes gespeeld. Moet net even geluk hebben. Ik heb ook diverse keren 'bot gevangen'. Toen maar mijn VP aan het verbeteren. Nog maar 11 verdiensten (10x keeper en 1x verdediger) en ik sta op 100%
Hebben jullie elkaar in de vriendenlijst?
En hebben jullie ook een chat aangemaakt.
Allemaal kleine dingen om elkaar sneller te "vinden".
En hebben jullie ook een chat aangemaakt.
Allemaal kleine dingen om elkaar sneller te "vinden".
chat bestaat, loggen bv jw en ik wel op in. Vrienden met iedereen is denk ik nog niet gedaan maar ik heb wel al wat nieuwe vriendjes.
Ik speel zelf de laatste tijd niet meer, druk met Kick de baby en GT5.
Babys zijn kick. Nog een maandje voor mij.Aapzak schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:41:
chat bestaat, loggen bv jw en ik wel op in. Vrienden met iedereen is denk ik nog niet gedaan maar ik heb wel al wat nieuwe vriendjes.
Nu snap ik de term waterdrager pas.
Only fools are enslaved by time and space.
vruchtwater idd. en jullie vonden het lekker
Jep, ik heb alle clubleden in mijn vriendenlijst. En we hebben een chat box. Volgens mij is het probleem dat we niet allemaal tegelijk online zijn.
Speciaal voor Itsme en Kruid:
Vinnie Jones.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P6vm0x8JpBU&feature=BF&playnext=1&list=QL&index=1]
Ik zat met QPR in m'n hoofd maar het was dus Wimbledon
Vinnie Jones.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P6vm0x8JpBU&feature=BF&playnext=1&list=QL&index=1]
Ik zat met QPR in m'n hoofd maar het was dus Wimbledon
Vinnie the mean machine (wat een kutfilm) bizarre gozer zeg
Burp
Ik boer een beetje zuur op van zulke beelden.
"Bullet tooth" Tony in Snatch.Wii4all schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 08:09:
Vinnie the mean machine (wat een kutfilm) bizarre gozer zeg

Bizarre gozer, geen idee of je "Hansie" Kraay kent als voetballer, bij Vinnie zat er dan nog enigszins een idee achter waar Kraay gewoon overal invloog met als bijzaak de bal te raken.
Engels voetbal was in die tijd sowieso veel fysieker dan op het vaste land.
Dat stukje aan het eind v.s. Macmahon is gewoon briljant, keiharde voetballer van Liverpool die, door een tackle van Vinie, binnen een paar minuten zo geïntimideerd raakt dat het hele team geen bal meer raakt.
Paar wedstrijden verder pakt hij Vinnie terug maar die kent geen pijn en incasseert zonder wat terug te doen omdat hij weet dat hij op dat moment de strijd wederom gewonnen heeft door niks te laten merken.
Tot zover het over-romantiseren van smerige tackles.
Het lijkt wel of mn VP ook die reputatie heeft bij de EA scheids.LoneRanger schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:38:
[...]
"Bullet tooth" Tony in Snatch.![]()
Bizarre gozer, geen idee of je "Hansie" Kraay kent als voetballer, bij Vinnie zat er dan nog enigszins een idee achter waar Kraay gewoon overal invloog met als bijzaak de bal te raken.
Engels voetbal was in die tijd sowieso veel fysieker dan op het vaste land.
Dat stukje aan het eind v.s. Macmahon is gewoon briljant, keiharde voetballer van Liverpool die, door een tackle van Vinie, binnen een paar minuten zo geïntimideerd raakt dat het hele team geen bal meer raakt.
Paar wedstrijden verder pakt hij Vinnie terug maar die kent geen pijn en incasseert zonder wat terug te doen omdat hij weet dat hij op dat moment de strijd wederom gewonnen heeft door niks te laten merken.
Tot zover het over-romantiseren van smerige tackles.
Gisteren een onterechte pingel tegen en ook een aantal vrijetrappen, terwijl ik gewoon een staande tackle maakt.
Ik zoek de knop nog om een Douglasje te doen tegen de scheids.
Net als die rode kaart zekertheKruid schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:34:
[...]
Het lijkt wel of mn VP ook die reputatie heeft bij de EA scheids.
Gisteren een onterechte pingel tegen en ook een aantal vrijetrappen, terwijl ik gewoon een staande tackle maakt.
Ik zoek de knop nog om een Douglasje te doen tegen de scheids.
hand in hand
De scheids stond al met de kaart te wapperen, nog voordat ik mn sliding inzette. Het is absurd gewoon.
Waarschijnlijk scheidsrechter Blom dan. Die zit er wel vaker langs.theKruid schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:47:
[...]
De scheids stond al met de kaart te wapperen, nog voordat ik mn sliding inzette. Het is absurd gewoon.
Nog 7 wedstrijden 50% gelukte slidings en ik heb alle vaardigheden met mijn VP. Kan het daar in ieder geval niet aan liggen. Nu de bestuurder van die VP nog

Zo zeg.. Ik zit bij elkaar op 135%psvjw schreef op maandag 07 maart 2011 @ 19:02:
[...]
Waarschijnlijk scheidsrechter Blom dan. Die zit er wel vaker langs.
Nog 7 wedstrijden 50% gelukte slidings en ik heb alle vaardigheden met mijn VP. Kan het daar in ieder geval niet aan liggen. Nu de bestuurder van die VP nog![]()
Hehe, doe je goed!
Heb die laatste inmiddels ook binnen. Nu ga ik me maar eens op de Trophy's richten. Moet iets als ik elke keer op het verkeerde moment online ben en er dus niemand is om met de club te spelen...
Er zijn clubs die een goede keeper zoeken.psvjw schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:58:
[...]
Hehe, doe je goed!
Heb die laatste inmiddels ook binnen. Nu ga ik me maar eens op de Trophy's richten. Moet iets als ik elke keer op het verkeerde moment online ben en er dus niemand is om met de club te spelen...
Ik ga geen wedstrijden keepen. Alleen als any bij 3+ spelers zet ik mijn VP als keeper.
Dit is mijn verste goalVerwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:39:
Inzending voor goal van de week, m'n 1e gemaakte vrije trap bij Van Got los:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/40388721
http://www.easports.com/media/play/video/70959869
Als dat het verste is wat je kunt....SJORSGEMERT schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 04:17:
[...]
Dit is mijn verste goal
http://www.easports.com/media/play/video/70959869
Mja, da's niet in clubs he. Daarnaast is die van Mike uit een vrijtrap en die van jou niet naast het feit dat de doelman van de tegenstander op de middelijn staat.
Eigenlijk compleet niet vergelijkbaar dus.
Opscheppert.
Er is er sowieso maar 1 die het van het verst kan en dat is Aslan.

Waar komt trouwens de theorie van x-abuse leidt tot input-lag vandaan?
Niet dat het niet waar zou kunnen zijn maar ik kan me er maar weinig bij voorstellen, input lag omdat je een knop te vaak/lang indrukt?
Vaag stukje programmeerwerk als het waar is want het gebruik van het sticky is ook gewoon input, idem met R 1/2 welke je gebruikt voor rennen en die gebruik je continue in het geval van het sticky en vaker dan x in het geval van R1/2 om te sprinten. [heb zelf sprinten onder R1]
Frits heeft ook al vaak button-delay in het menu, geen idee of hij dan aan het x-abuse is geweest in het menu.
Dit heb ik van zéér betrouwbare gamertjes op het fifa 11 forum.LoneRanger schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 01:58:
[...]
Waar komt trouwens de theorie van x-abuse leidt tot input-lag vandaan?
Niet dat het niet waar zou kunnen zijn maar ik kan me er maar weinig bij voorstellen, input lag omdat je een knop te vaak/lang indrukt?
De fifa clubs glitch werkte ook door te bashe op R1/L1 waardoor de game ging flippen, vandaar dat zij redeneren dat er desynch ontstaat wanneer je op xje blijft rammen.
Logisch toch
Laatste tijd nooit meer last in het menu. Viel me vooral op bij Fifa '10 dat als je in het menu zat waar je hele team op X moet drukken je precies kon merken of je lag had of niet. Ondanks de drie groene streepjes. Hij reageerde dan al vertraagd. Bij Fifa '11 merk ik pas op het veld of er vertraging is of niet. Niet dat ik veel loop te spammen, maar ook zonder spam komt het wel eens voor.LoneRanger schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 01:58:
[...]
Frits heeft ook al vaak button-delay in het menu, geen idee of hij dan aan het x-abuse is geweest in het menu.
Het verklaart ook waarom tijdens de wedstrijd je button delay altijd toeneemt. Gespam op het kruisje bij al die herhalingen.
Wou gisteravond weer eens clubs doen, krijg ik geen verbinding met de EA servers, psn zelf deed het prima. Wordt er echt moe van, bij Fifa 10 waren deze problemen er vrijwel nooit en bij Fifa 11 mag je in je handen knijpen als je een paar potjes achter elkaar kunt spelen, als je uberhaupt al op de servers komt.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Precies! Gisterenavond waren er 8 (!) clubleden tegelijk online, Dat hadden leuke potjes kunnen worden. Werkt EA weer niet. Balen!@r!k schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:53:
Wou gisteravond weer eens clubs doen, krijg ik geen verbinding met de EA servers, psn zelf deed het prima. Wordt er echt moe van, bij Fifa 10 waren deze problemen er vrijwel nooit en bij Fifa 11 mag je in je handen knijpen als je een paar potjes achter elkaar kunt spelen, als je uberhaupt al op de servers komt.
Gisteren zowaar weer 6 potjes gespeeld met DonCapone / CaponeRL
Speelden wel lekker, veel tikken, maar veel lullige goals tegen. Drie keer door LAG balverlies. Lange bal van tegenstander, goal :-S
Speelden wel lekker, veel tikken, maar veel lullige goals tegen. Drie keer door LAG balverlies. Lange bal van tegenstander, goal :-S
Weet iemand nog een actieve club die op zoek is naar nieuwe leden? GTU is volgens mij echt dood...
jammer hoor. Zelf lukt het me niet meer om mee te doen, tv komt te laat vrij, ik zou max 1 a 2 potjes mee kunnen doen per avond, rond 2300 uur. Volgens mij is psvjw dan nog nieteens online 
Mijn knakker is nu denk ik wel goed genoeg om op het middenveld te spelen, ik kan in principe dus wel meedoen. De tijd dat ik plotseling weg moet kunnen lopen is ook wel voorbij. Dus als jullie er nog zin in hebben kom ik meedoen.
Het is overigens handig om iedereen vriendje te maken, dan kan je makkelijker een wedstrijd organiseren. Er is ook een chat kanaal waar je op in kan loggen waardoor je nog makkelijker afspraken kan maken.
Mijn knakker is nu denk ik wel goed genoeg om op het middenveld te spelen, ik kan in principe dus wel meedoen. De tijd dat ik plotseling weg moet kunnen lopen is ook wel voorbij. Dus als jullie er nog zin in hebben kom ik meedoen.
Het is overigens handig om iedereen vriendje te maken, dan kan je makkelijker een wedstrijd organiseren. Er is ook een chat kanaal waar je op in kan loggen waardoor je nog makkelijker afspraken kan maken.
Hee allemaal,
Ik baal er ook van dat er zo weinig gespeeld wordt. Als ik online kom en er zijn wat clubleden online, willen ze nog niet altijd spelen. Oa Metyhiels heb ik al platgestookt met berichten (sorry, hiervoor
) Kluut zit vaak in een ander spel, enz. (dat hij eens tegen een voetbal gaat schieten, ipv met een geweer
) Dat is ook hun goed recht, maar wel jammer voor anderen die online zijn en clubs willen spelen.
@Aapzak, ik zal proberen om vanavond eens rond 23:00 uur online te komen, maar ik kan niets beloven
@Reckoner, wat zijn dagen/tijden dat jij online bent?
Ik baal er ook van dat er zo weinig gespeeld wordt. Als ik online kom en er zijn wat clubleden online, willen ze nog niet altijd spelen. Oa Metyhiels heb ik al platgestookt met berichten (sorry, hiervoor
@Aapzak, ik zal proberen om vanavond eens rond 23:00 uur online te komen, maar ik kan niets beloven
Geen probleem. Ik had al voorspeld dat dit zou gebeuren toen ED werd gevormd. Maar zij wisten zeker dat het allemaal wel mee zou vallen.
Er waren nog genoeg leden over. Ik snap dat met de oprichting van ED er voor GOT een hoop leden weg vielen maar ik weet zeker als jullie de krachten hadden gebundeld er nog genoeg mogelijk was.slico schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:37:
Geen probleem. Ik had al voorspeld dat dit zou gebeuren toen ED werd gevormd. Maar zij wisten zeker dat het allemaal wel mee zou vallen.
Hetzelfde was het geval toen Holand got talent werd opgericht. Toen was er in het begin ook iets van het zal nu wel dood zijn maar de overige leden gewoon zijn door gegaan konden we later ED oprichten.
hand in hand
Leden wel, maar actieve leden niet.king Ray schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:56:
[...]
Er waren nog genoeg leden over. Ik snap dat met de oprichting van ED er voor GOT een hoop leden weg vielen maar ik weet zeker als jullie de krachten hadden gebundeld er nog genoeg mogelijk was.
Hetzelfde was het geval toen Holand got talent werd opgericht. Toen was er in het begin ook iets van het zal nu wel dood zijn maar de overige leden gewoon zijn door gegaan konden we later ED oprichten.
Toen wij vertrokken waren er genoeg aktieve leden over.
Sandeman, Chilly, Enzyme, Linda.
Er is alleen niemand opgestaan om de boel te organiseren.
Vrienden zijn nooit gemaakt en de chat is niet gebruikt.
Daardoor verlies je het contact met elkaar en bloed het idd dood.
Psvjw/Aap, voeg Chilly en Sandeman eens toe, die gasten zijn actief genoeg en willen vaak wel een potje clubs spelen hoor.
Leuk altijd dat er voor elk spel zowat wel een tweakers groep te vinden is 
Graag wil ik mij dan ook hier aanmelden ^^
PSN: Zjorro
Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
Is niet helemaal waar hoor. Het chat kanaal is wel degelijk gebruikt en de meeste spelers van GOT heb ik in mijn vriendenlijst staan. Als ik online wil spelen log ik nogsteeds in op het chatkanaal. De laatste keer dat ik een online wedstrijd speelde deden anderen zoals psvjw dat ook.theKruid schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:14:
[...]
Toen wij vertrokken waren er genoeg aktieve leden over.
Sandeman, Chilly, Enzyme, Linda.
Er is alleen niemand opgestaan om de boel te organiseren.
Vrienden zijn nooit gemaakt en de chat is niet gebruikt.
Daardoor verlies je het contact met elkaar en bloed het idd dood.
Er zijn gewoon te weinig actieve spelers om potjes te kunnen spelen. Ik zie de meeste vriendjes ook niet FIFA spelen maar bijv. Gran Turismo of andere grote releases.
Zelf ben ik er maar heel beperkt. Tegen de tijd dat ik moet slapen komt jw online en waarschijnlijk zijn er op het moment dat ik inlog ook al een stel gestopt voor de avond.
edit: volgens bij ben ik al vriendjes met deze PSNid's. Ik zal de lijst nog eens een keer door lopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Aapzak op 11-04-2011 17:26 ]
En kijk eens aan, een nieuw lid meld zich al weer aan.
hand in hand
Scherpe observatie Ray.king Ray schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:53:
En kijk eens aan, een nieuw lid meld zich al weer aan.
Ik heb je uitgenodigd als vriend. (kan alleen vrienden uitnodigen voor de club) Als je accepteerd zal ik je voor de club uitnodigen. Je kunt je ook zelf aanmelden.Narf717 schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:24:
Leuk altijd dat er voor elk spel zowat wel een tweakers groep te vinden is
23:00 is voor mij te laat. Ik ben bijna dagelijks wel beschikbaar tussen 20:30 en 23:00. Behalve als er voetbal op TV is of er iets anders belangrijkerpsvjw schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:07:
Hee allemaal,
Ik baal er ook van dat er zo weinig gespeeld wordt. Als ik online kom en er zijn wat clubleden online, willen ze nog niet altijd spelen. Oa Metyhiels heb ik al platgestookt met berichten (sorry, hiervoor) Kluut zit vaak in een ander spel, enz. (dat hij eens tegen een voetbal gaat schieten, ipv met een geweer
) Dat is ook hun goed recht, maar wel jammer voor anderen die online zijn en clubs willen spelen.
Ray, anders organiseer jij even een oefenwedstrijd. GOT tegen ons.
De laatste keer dat ik een oefenwedstrijd organiseerde was tegen GTA, we weten allemaal hoe dat is afgelopen.theKruid schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:26:
hand in hand
ja met een samenvoeging helaas 
Wat dat betreft kunnen we het maar beter niet doen.
Wat negatief weer.Posse9 schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:40:
ja met een samenvoeging helaas
En je was nog zo blij weer een echte waterdrager in je team te hebben.
vind ik ook leuk om te doen, speel liever op het middenveld dan in de spits. En met spitsen als KingRay heb ik ook niets in de spits te zoeken 
Speel al paar maanden als CAM in carriere mode.
Speel al paar maanden als CAM in carriere mode.
Gisteravond weer regelematig rond gehangen in de lobby. Helaas zag ik veel FIFA 11 spelende leden, maar niet in Clubs.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wist niet dat er hier nog interesse in was. Blijkbaar durft niemand wat te vragen 
Zo te zien is er nog wel genoeg animo voor dus ik zeg als je clubs wil spelen nodig mij dan iig gewoon uit
. Komt de rest vanzelf wel. Ik kijk bijvoorbeeld niet in de lobby of er mensen zitten en weet dan ook niet of mensen er zin in hebben.
Zal is kijken of ik vanavond wat potjes kan spelen. Weekend iig wel
Zo te zien is er nog wel genoeg animo voor dus ik zeg als je clubs wil spelen nodig mij dan iig gewoon uit
Zal is kijken of ik vanavond wat potjes kan spelen. Weekend iig wel
PSN ID: Enzyme-NL
Heb alle clubleden in mijn vriendenlijst. Volgens mij ligt het meer aan het feit dat er veel mensen op verschillende tijden online zijn. Zeker gezien het feit dat er hier toch weer gereageerd wordt door meerdere mensen..Pacino schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:24:
Psvjw/Aap, voeg Chilly en Sandeman eens toe, die gasten zijn actief genoeg en willen vaak wel een potje clubs spelen hoor.
Hoezo zit er geen leven in de club?
In 2 dagen tijd 15 potjes gespeeld met Salvex, Capone, DimStah, chilly-86- en Sandeman82 :-D
In 2 dagen tijd 15 potjes gespeeld met Salvex, Capone, DimStah, chilly-86- en Sandeman82 :-D
Al ging het niet echt van harte, die randoms zijn echt te slecht voor woorden, die kunnen niet eens fatsoenlijk een bal afpakken of een speler bijhouden
Het zou leuker zijn als we weer eens 3 a 4 man kunnen gaan spelen dan kun je toch iets meer dan alleen met ze 2tjes..
Al waren we dicht bij een aantal goals, maar die randoms krijgen hem er gewoon niet in
Het zou leuker zijn als we weer eens 3 a 4 man kunnen gaan spelen dan kun je toch iets meer dan alleen met ze 2tjes..
[ Voor 13% gewijzigd door Salv op 22-04-2011 00:30 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
ik zat gisteren om 22.30 klaar om lekker mee te doen, had er zin in. Helaas lukte inloggen op PSN niet. Was anonymous weer bezig?
yes klopt psn was down. 'Onverwacht', kan nog zeker 1 dag duren.Aapzak schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:38:
ik zat gisteren om 22.30 klaar om lekker mee te doen, had er zin in. Helaas lukte inloggen op PSN niet. Was anonymous weer bezig?
Burp
Ik en die andere kerel die er niks van kan (Razgriz) spelen nog wel regelmatig doordeweeks. Maar dan is er verder niemand

klopt. Best mooie aanvallen zaten er tussen, maar die any's konden niets. En anders stond er wel een GK VP in de goal die alles pakte.Salv schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 00:30:
Al ging het niet echt van harte, die randoms zijn echt te slecht voor woorden, die kunnen niet eens fatsoenlijk een bal afpakken of een speler bijhouden![]()
Het zou leuker zijn als we weer eens 3 a 4 man kunnen gaan spelen dan kun je toch iets meer dan alleen met ze 2tjes..Al waren we dicht bij een aantal goals, maar die randoms krijgen hem er gewoon niet in
Op welk tijdstip dan? Overdag of in de avond?EnzymeNL schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:12:
Ik en die andere kerel die er niks van kan (Razgriz) spelen nog wel regelmatig doordeweeks. Maar dan is er verder niemand
Ik vind dit trouwens ook een leuk idee! Degene die het wil/ kan organiseren mag mij ook wel toevoegen op PSN: psvjwtheKruid schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:26:
Of wil Ray niet omdat hij verwacht met 10-0 te verliezen van mij?
[ Voor 16% gewijzigd door psvjw op 22-04-2011 12:51 ]
Na dit weekend heb jij het nooit meer over 10-0psvjw schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:47:
Ik vind dit trouwens ook een leuk idee! Degene die het wil/ kan organiseren mag mij ook wel toevoegen op PSN: psvjw
Of wil Ray niet omdat hij verwacht met 10-0 te verliezen van mij?
Zoals hugo borst al aangaf, die 10-0 kost psv het kampioenschap 
Ik hoop het.
Ik hoop het.
Burp
en dan te bedenken dat er nog 'fans' zijn die vinden dat Feyenoord maar moet verliezen om Ajax een loer te draaien
laat twente maar weer kampioen worden joh...alles beter dan die 3e ster
Burp
Want? 0-12 in Rotterdam is mooier?Posse9 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:56:
[...]
Na dit weekend heb jij het nooit meer over 10-0
Nee, even serieus. Feyenoord draait op dit moment beter dan in oktober en PSV minder (zonder Afellay en Reis), dus ik verwacht ook geen 0-10 of iets dergelijks. Wel denk ik dat PSV meer kwaliteit en ervaring heeft dus ik ga wel uit van een overwinning.
En van mij hoeft Feyenoord echt die wedstrijd niet te laten lopen. Zie liever een echte wedstrijd.
maar misschien kom ik daar na dit weekend nog op terug
Als PSV het niet wordt, dan inderdaad maar Twente (wel met PSV op de 2e plaatsWii4all schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:45:
laat twente maar weer kampioen worden joh...alles beter dan die 3e ster
In de avond. Tot uurtje of 11. Niet elke avond hoor..
Ik ben altijd in voor een deryOf wil Ray niet omdat hij verwacht met 10-0 te verliezen van mij?
Leuk dat er weer wat meer gespeeld wordt bij GOT, jammer dat nu net heel PSN naar de klote is.
En die 10-0, tsjaaa, als dat geen motivatie meer is. Ik verwacht dat feyenoord gaat winnen, erg jammer als hierdoor 020 kampioen zal worden maar ja. Ik ga er trouwens nog steeds vanuit dat Twente in de Arena gaat winnen en daar de schaal mag omhoog houden
hand in hand
Voordat die derby word afgesproken eerst maar weer is gaan oefenen met een vast clubje
[ Voor 172% gewijzigd door EnzymeNL op 23-04-2011 12:14 ]
Was m'n voorspelling dus goed.
Gelukkig Utrecht ook weer een keer gewonnen. Nu dit die laatste 2 wedstrijden nog ff volhouden.
Kan niet de bedoeling zijn dat Feyenoord straks boven ons staat

Ik wist niet dat het 12 tegen 10 was, dus sorry voor de facepalm
11 tegen 11 ging het inderdaad een stuk beter, zucht.Kluutmaran schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:41:
hand in hand
Calimero en psv.Kluutmaran schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:41:
Schitterend die boeren
Aslan heeft het te druk om te antwoorden. Hij zoekt een koper voor een database vol met creditcardgegevens.theKruid schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:24:
Aslan. kap is met dat hacken.
Verwijderd
Ik heb een vraag, gisteren tijdens gamen drukten mijn maat en ik tijdens de herhaling op knoppen. Om uit dat scherm te gaan. En toen we weer gingen voetballen in carriere hadden we dezelfde camera die je hebt in de arena. Dat was een vette ervaring, aan het eind van de wedstrijd een nieuwe wedstrijd en het beeld was weer van links naar rechts..weet iemand welke instelling van de camera dit is?
Grtz Linda
Grtz Linda
Volgens mij heet die camera instelling be a pro cam.
Burp
Verwijderd
Groeten is niet nodig op GoT. Hoofdletters worden wel gewaardeerd.
[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 02-05-2011 10:41 ]
Moet je instellen bij camera instellingen
Het is hier geen HK
[ Voor 85% gewijzigd door PWM op 02-05-2011 10:39 ]
Lekker bezig op de vroege morgen PWM.
Humor Kroeg? KippenHok (maar dan andersom)?theKruid schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:36:
Wat is HK?
Ontopic:
Hopelijk wordt met de uitrol van het 'nieuwe' PSN ook direct de de online functionaliteit van FIFA weer direct beschikbaar. Helaas nog geen officële datum gehoord waarop ze PSN terugbrengen.
Dan zullen we ook nog maar eens een friendly gaan regelen van GOT tegen HGT of ED
Huiskamer:theKruid schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:36:
Wat is HK?
Voorwaarden aanvragen huiskamer (HK) toegang
PSN: Bravia87
Ik zou die van HGT nemen, die kunnen jullie wel hebben. ED is te hoog gegrepenpsvjw schreef op maandag 02 mei 2011 @ 13:45:
[...]
Ontopic:
Dan zullen we ook nog maar eens een friendly gaan regelen van GOT tegen HGT of ED
hand in hand
Meedoen is belangrijker dan winnen!king Ray schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:12:
[...]
Ik zou die van HGT nemen, die kunnen jullie wel hebben. ED is te hoog gegrepen
Als we (GOT) met een wat grotere groep zijn, speel ik als CD en scoort er niemand ;-)
king Ray schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:12:
[...]
mwuaaaahahahahahhaa
Is er nog plaats bij ED? Die stomme club waar ik nu bij zit heeft al 2 weken niet meer gespeeld bijna...Als ik wil spelen zeggen ze dat het niet gaat, ik snap dat niet.king Ray schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:12:
[...]