Burp
mooie goal manWii4all schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:54:
Kruid was dat deze goal?
http://www.imega.nl/webshop/images/Holland%20black.jpg
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik vond het ook best leuk om als CVM te spelen. Of bedoelde je mij niet??Aapzak schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:37:
[...]
Ik vind het juist leuk om op het middenveld te spelen. Ik vind ook niet dat ik als RM/LM achter de feiten aanloop maar ik moet wel heel goed opletten wat er gebeurt. Het leuke is dat je bij verdedigen lekker naar binnen kan komen en daar assisteren.
Eerder deze week speelden wij met een CVM VP, dat was heel zinnig, die kon voor de verdediging lopen en heel veel tegenhouden, was 1 van onze betere potjes die avond.
Verder lijkt het me wel leuk om 442 met 2 CVM en diepe halfs te spelen.
Daarnaast vind ik 3 CB's ipv 2 backs+ 2 CB ook interessant. Niet een vleugelverdediger gebruiken maar een uitstappende CB. Kan riskant zijn, dat wel.
Anyway, ik merk dat we bij 4-1-2-1-2 teveel door het midden willen spelen en daarmee stuk lopen (zeker tegen 5 verdedigers. Die 4-2-2-2 staat me dan wel meer aan, maar dan moeten de LAM en RAM wel als echte vleugelspelers opereren en moet minimaal één van de twee spitsen minimaal 1 meter 90 zijn en goede kopvaardigheden hebben.
Simpel gezegd: Vanuit CVM de AM's inspelen. Voorzet, goal... En dan honderd van die
En wat doe je dan in de 2e helft?psvjw schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:41:
[...]
Ik vond het ook best leuk om als CVM te spelen. Of bedoelde je mij niet??![]()
Anyway, ik merk dat we bij 4-1-2-1-2 teveel door het midden willen spelen en daarmee stuk lopen (zeker tegen 5 verdedigers. Die 4-2-2-2 staat me dan wel meer aan, maar dan moeten de LAM en RAM wel als echte vleugelspelers opereren en moet minimaal één van de twee spitsen minimaal 1 meter 90 zijn en goede kopvaardigheden hebben.
Simpel gezegd: Vanuit CVM de AM's inspelen. Voorzet, goal... En dan honderd van die
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
PSN ID: Enzyme-NL
En met twee CVM's heb je toch een aardig blok voor je verdediging staan.
PSN: Bravia87
Cup fixtures for clubs is sorted, there was a server side update last week I believe.
iemand die het gaat proberen?
edit:
hmmm werkt toch nog niet als ik doorlees.
[ Voor 11% gewijzigd door Wii4all op 13-01-2011 15:32 ]
Burp
[ Voor 87% gewijzigd door Aslanboy1905 op 13-01-2011 16:05 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ja en precies daarom is er vaak zoveel ruimte. Zijn er maar weinig die dat kunnen. Vandaar ook mijn reactieBob87 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:11:
Dat valt wel mee, al moet iedereen zich wel goed bewust zijn van zijn plek. De RAM en LAM zijn geen diepe rechts-/linksbuitens zoals in een 4-3-3, dus die zullen ook regelmatig mee moeten helpen verdedigen. Dat zijn dan ook lastige posities waar je veel zult moeten lopen om steeds op tijd in de verdediging te zijn en bij de omschakeling weer op tijd voorin te zijn.
En met twee CVM's heb je toch een aardig blok voor je verdediging staan.
Als je nu een beker wedstrijd start loopt heel de boel vast.Striptease schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:05:
Zijn er problemen dan ? Of bedoelen ze met cup fixtures de matchmaking ?
hand in hand
Aap en Sandeman kunnen dat. San vanaf links en Aap vanaf rechts. Zo speelde ze iig vaker in fifa10.EnzymeNL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:07:
[...]
Ja en precies daarom is er vaak zoveel ruimte. Zijn er maar weinig die dat kunnen. Vandaar ook mijn reactie
Alleen de beste kunnen dat.EnzymeNL schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:07:
[...]
Ja en precies daarom is er vaak zoveel ruimte. Zijn er maar weinig die dat kunnen. Vandaar ook mijn reactie
ja klopt, zodra je voor cups kiest loopt de boel vast ga je terug naar het 'play match' gedeelte en lijkt het net alsof de wedstrijd bezig is. Het enige wat iedereen dan kan doen is uitloggen en opnieuw inloggen.Striptease schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 16:05:
Zijn er problemen dan ? Of bedoelen ze met cup fixtures de matchmaking ?
Burp
De echte grote speler doet het tegen een normale keeper, dan ook nog in een wedstrijd waar het wel ergens om gaat:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/60942203
Bedenk ineens dat ik nog zo'n vrije trap had gescoord + opgeslagen:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/58737355 (in UT tegen de topkeeper Mandanda)
[ Voor 18% gewijzigd door Posse9 op 13-01-2011 19:55 ]
Die keeper... mijn hemel...lijk Bravia wel.Posse9 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 19:48:
[...]
De echte grote speler doet het tegen een normale keeper, dan ook nog in een wedstrijd waar het wel ergens om gaat:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/60942203
Bedenk ineens dat ik nog zo'n vrije trap had gescoord + opgeslagen:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/58737355 (in UT tegen de topkeeper Mandanda)
Kan je beter de keeper van het boosting team hebben.
In Fifa 10 scoorde ik ze regelmatig van grote afstand.
Je bent eigenlijk gewoon een prutser als je het niet kan.
Laten we het daar op houden.
Nooit wat van gemerkttheKruid schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 08:15:
[...]
Die keeper... mijn hemel...lijk Bravia wel.
Kan je beter de keeper van het boosting team hebben.
In Fifa 10 scoorde ik ze regelmatig van grote afstand.
Je bent eigenlijk gewoon een prutser als je het niet kan.
Laten we het daar op houden.
Heb je goed verborgen weten te houden
[ Voor 5% gewijzigd door Posse9 op 14-01-2011 11:33 ]
Het is nooit mn doelstelling geweest om de Pi-air van GOT te worden.Posse9 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:33:
[...]
Nooit wat van gemerkt
Heb je goed verborgen weten te houden
In waterdragen vond ik mn roeping.
En ik geloof dat je dat wel enigsinds bekend moet klinken.
Zo wil ik hem eigenlijk nog een keer in de wedstrijd maken!
(heeft weinig met de club te maken maar zei gisteren in de chat al dat ik Ronaldo in de Arena aan het doen was
Ik ben trouwens nog steeds voor 4222 ipv 433 omdat dan de rollen duidelijker zijn. Nu heb je als RM en LM eigenlijk geen aanvallende en geen verdedigende taak zodat je alleen maar doorpass-station bent.
Af en toe werd er gisteren wel heel aardig gevoetbald bij GoT1! Maar we moeten toch veel meer simpel tikken en niet hoge ballen spelen als het niet hoeft (behalve bij ballen achter de verdediging of over het hele veld verleggen natuurlijk). En niet vergeten dat niet elke bal vooruit hoeft te worden gespeeld, balbezit is heilig!
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/23203971
ik bij kick off 97 al, alleen toen kon je nog geen herhalingen opslaanPacino schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:44:
Bij 10 scoorde ik ze gewoon vanaf de middellijn hoor...
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/23203971
Burp
Toen was ik zeker al weg, want de potjes die ik gisteravond heb meegespeeld(90 minuten) waren nogal drama. 5 spelers voorin terwijl er maar 2 of 3 hoorde te zijn, mensen die besluiten om op een plek te gaan lopen waar al iemand staat (als je voor de wedstrijd voor rs of ls kiest blijf dan aub op die plek), werd soms teveel gelopen met de bal terwijl er een aantal spelers helemaal vrij stonden..Kluutmaran schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:12:
Af en toe werd er gisteren wel heel aardig gevoetbald bij GoT1! Maar we moeten toch veel meer simpel tikken en niet hoge ballen spelen als het niet hoeft (behalve bij ballen achter de verdediging of over het hele veld verleggen natuurlijk). En niet vergeten dat niet elke bal vooruit hoeft te worden gespeeld, balbezit is heilig!
En inderdaad heel vaak die hatelijke lange bal die nergens aankomt

Uw advertentie hier?
Je kan je gewoon hier aanmeldenCyPh schreef op maandag 17 januari 2011 @ 19:36:
Vraagje, in de TS staat dat de hoogst aangemelde op zondags wordt geinvite. Echter staat er niet waar je je kan aanmelden. Nu kom ik nog niet in aanmerking aangezien ik mijn PS3 pas sinds donderdag heb, maar ik vroeg het me vast af. Heb menig offline uurtjes op de xbox gespeeld en wil graag online spelen in teamverband.
Heel de teams kloppen ook niet helemaal meer maar dit is niet zo belangrijk.
Is ook moeilijk om dingen kloppend te maken die niet [helemaal] duidelijk [meer] zijn.Kluutmaran schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:00:
Heb al aantal keer aangegeven dat dit aangepast moest worden maar ze hebben niet geluisterd
Heel de teams kloppen ook niet helemaal meer maar dit is niet zo belangrijk.
Die 40% regel was er in het begin ook niet maar als ik het goed begrijp nu weer wel.
Geen idee wanneer jij precies riep dat dat van die zondag weg kon maar volgens mij was er toen ook zo'n beetje een discussie aan de gang wbt got1 en 2.
Nu de stofwolken weer zijn gedaald en alles weer een beetje een vaste vorm aanneemt kunnen dat soort dingen weer aangepakt/veranderd worden.
Overleg maar wat je precies als toelatingseisen wilt als got1 en dan passen wij dat aan in de ts.
Idem trouwens met got2, is dat nog actief, moet dat blijven staan en zo niet kunnen die leden dan gewoon naar got1 b.v.?
Wel even nadenken over de eventuele consequenties natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door LoneRanger op 17-01-2011 21:55 ]
Only fools are enslaved by time and space.
Actuele memberlist GoT1
- Sandeman82 (CM)
- chilly-86-
- metyhiels (CM)
- Razgriz_NL (CM)
- Enzyme-NL (CM)
- Terrestra
- fr1tsie
- Aapzak
- Kluutmaran (sterspelert
)
- Salvex
- ejheeres
- brtk76
- Oo_Morris_oO
- direstraits87
- CaponeRL
- Myst_NL
- TheHansID
- DimStaH
- Zandbever
- donaldo90
- psvjw
- dolfijn32
- M-opensource
- MickeyKnarren
- BAMBAMBAM59
[ Voor 13% gewijzigd door Kluutmaran op 17-01-2011 22:10 ]
Volgens mij is got2 niet meer actief en zijn alle actieve leden overgestapt naar got1.Overleg maar wat je precies als toelatingseisen wilt als got1 en dan passen wij dat aan in de ts.
Idem trouwens met got2, is dat nog actief, moet dat blijven staan en zo niet kunnen die leden dan gewoon naar got1 b.v.?
Got(1) is nog steeds een open club en nieuwe leden zijn welkom.
Toelatingseisen zijn wat mij betreft;
Zelf aanmelden op dit forum en dit topic volgen.
Zelf aanmelden bij de club via het spel of de ea site (ik ben lui)
een VP van minimaal 40% en deze blijven verbeteren (tijdens club wedstrijden gaat het teambelang voor)
De huidige Regels & Richtlijnen in de topicstart blijven gelden en als het echt druk wordt kunnen we weer afspreken 1 persoon per week aan te nemen, maar dat lijkt me nu niet nodig.
Misschien heeft iemand in got1 zin en tijd om de ledenlijst in de start post aan te passen en bij te houden, mits de topic eigenaren dit goed vinden.
Is dit wat? Vul maar aan of schiet maar lek.
Ik lees hier gewoon dagelijks mee dus ik kan het wel bijhouden.
Zou wel prettig zijn om iemands verzoek te quoten als je hem/haar aanneemt, dan hoef ik verder niet te gaan zoeken naar nick/psn.
Net zoals je iemand cm maakt maar dan andersom.EnzymeNL schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:36:
Razgriz hoort in ieder geval geen cm te zijn.. Kan alleen niet vinden waar je dat weer afpakt zonder 'm te moeten verwijderen
Volgens mij kan alleen een owner dat maar dat weet ik niet zeker meer.
Ik dacht dat je ook ergens kon kiezen voor 'remove CM status' ofzoiets, maar die site ligt eruit, dus ik kan het niet controleren of het werkelijk zo is en hoe dat dan precies moet..LoneRanger schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:41:
Net zoals je iemand cm maakt maar dan andersom.
[ Voor 3% gewijzigd door PromoX op 17-01-2011 23:01 ]
And I'm the only one and I walk alone.
denk dat de owner dat moet doen, mij lukt het nietNet zoals je iemand cm maakt maar dan andersom.
quote:
Zijn al aangepast, moet alleen nog even de linkjes bijwerken.
Ik lees hier gewoon dagelijks mee dus ik kan het wel bijhouden.
dan heb je ook wel tijd voor een potje clubs afentoe

[ Voor 33% gewijzigd door Sandeman82 op 17-01-2011 23:13 ]
Een ts bijhouden kost niet zo heel veel tijd mits je de informatie gewoon krijgt en niet teveel hoeft te lopen zoeken, zoiets kan gewoon tussen het werk en andere bezigheden door.Sandeman82 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:10:
dan heb je ook wel tijd voor een potje clubs afentoe
Als ik straks weer wat meer tijd heb ga ik wel weer ballen, ik vermaak me nu heel af en toe nog wel eens met 11 v.s. 11, beetje verdedigen tegen 16 aanvallers.
Verwijderd
Om nog maar eens aan te tonen dat RW een geboren leider is.LoneRanger schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:54:
[...]
Is ook moeilijk om dingen kloppend te maken die niet [helemaal] duidelijk [meer] zijn.
Die 40% regel was er in het begin ook niet maar als ik het goed begrijp nu weer wel.
Geen idee wanneer jij precies riep dat dat van die zondag weg kon maar volgens mij was er toen ook zo'n beetje een discussie aan de gang wbt got1 en 2.
Nu de stofwolken weer zijn gedaald en alles weer een beetje een vaste vorm aanneemt kunnen dat soort dingen weer aangepakt/veranderd worden.
Overleg maar wat je precies als toelatingseisen wilt als got1 en dan passen wij dat aan in de ts.
DC's tot en met...hoogtepunt 4 in 1 wedstrijd.
Burp
Speel je met 5 man, krijgen er 4 een DC.Wii4all schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 08:37:
Drama gisteren zeg veel lag, stroperig....ea clubs website eruit. Er is iets niet helemaal goed volgens mij.
DC's tot en met...hoogtepunt 4 in 1 wedstrijd.

Ik heb er nog 1 voor je... Vanavond zal hij een request doen... Dennusz, samengespeeld in GOT 2. VP op 80%, daar hebben we een goede aanwinst aan.Sandeman82 schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:21:
[...]
Volgens mij is got2 niet meer actief en zijn alle actieve leden overgestapt naar got1.
Got(1) is nog steeds een open club en nieuwe leden zijn welkom.
Toelatingseisen zijn wat mij betreft;
Zelf aanmelden op dit forum en dit topic volgen.
Zelf aanmelden bij de club via het spel of de ea site (ik ben lui)
een VP van minimaal 40% en deze blijven verbeteren (tijdens club wedstrijden gaat het teambelang voor)
De huidige Regels & Richtlijnen in de topicstart blijven gelden en als het echt druk wordt kunnen we weer afspreken 1 persoon per week aan te nemen, maar dat lijkt me nu niet nodig.
Misschien heeft iemand in got1 zin en tijd om de ledenlijst in de start post aan te passen en bij te houden, mits de topic eigenaren dit goed vinden.
Is dit wat? Vul maar aan of schiet maar lek.
PSN: Direstraits87
Hadden wij ook vorige week
Verwijderd
Ik zou graag bij GOT willen, ik heb altijd met Direstraits87 in GOT 2 gespeeld, maar
daar werd veel te weinig gespeeld. Mijn VP is 80%. Ik zal een transferverzoek doen
in Fifa.
Tot snel!?
aangenomen, tot snelVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:06:
Hoi,
Ik zou graag bij GOT willen, ik heb altijd met Direstraits87 in GOT 2 gespeeld, maar
daar werd veel te weinig gespeeld. Mijn VP is 80%. Ik zal een transferverzoek doen
in Fifa.
Tot snel!?
Got2 laat ik nog even staan voor het geval er nog meer zijn die overstappen, scheelt me een hoop typen en linken knippen & plakken.
De zondag issue is verwijderd dus Kluut, je kunt weer rustig slapen.
LoneRanger schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 23:28:
Als het goed is staat al het inventaris t/m dennusz nu weer bij de juiste club.
Got2 laat ik nog even staan voor het geval er nog meer zijn die overstappen, scheelt me een hoop typen en linken knippen & plakken.![]()
De zondag issue is verwijderd dus Kluut, je kunt weer rustig slapen.

Hoe is het met GOT?
(Causaal verband
Volgende keer beter zullen we maar zeggen!
Edit: Hoe is het eigenlijk bij jullie, theKruid?
[ Voor 7% gewijzigd door psvjw op 25-01-2011 12:54 . Reden: ff aardig vraag terugstellen :) ]
Straks maar weer even paar keer winnen
Het lijkt erop dat iedereen zn plekkie heeft gevonden.psvjw schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:52:
Edit: Hoe is het eigenlijk bij jullie, theKruid?
Wij hebben allemaal ongeveer een vaste plek en eindelijk komen de punten.
We zijn eindelijk bij de 5000punten en staan 800e van de wereld.
Voor een ploeg die later is begonnen, lijkt mij dat een aardige prestatie.
Als er genoeg online zijn bij ons, dan zijn er maar weinig ploegen waar we bang voor hoeven te zijn.
Zeker met een jurgen en bas in vorm.
hand in hand
Nee, die Chinese muur van jullie was erg indrukwekkend. M'n complimenten ervoor.
Had nooit geweten dat er zulke goede verdedigers schuilgingen in jou en robu en zo'n goede libero in frits.
Zijn dat die vaste posities waar jullie het over hadden of hebben jullie het veranderd?
Wij zijn gewoon zo goed, wij kunnen dat gewoon allemaalPosse9 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:39:
[...]
Nee, die Chinese muur van jullie was erg indrukwekkend. M'n complimenten ervoor.![]()
Had nooit geweten dat er zulke goede verdedigers schuilgingen in jou en robu en zo'n goede libero in frits.
Zijn dat die vaste posities waar jullie het over hadden of hebben jullie het veranderd?
Maar ik wil hem anders graag een keer over doen
hand in hand
Wij kunnen anticiperen en dat is een hele grote kracht.Posse9 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:39:
[...]
Nee, die Chinese muur van jullie was erg indrukwekkend. M'n complimenten ervoor.![]()
Zeker tegen teams met alleen maar mooi weer voetballers.
Ik sta normaal LM of CAM en geen verdediger.
In die wedstrijd werden we helemaal overlopen waardoor we er helemaal niet uitkwamen. Rustig uitverdedigen kon niet waardoor we de hoge bal gingen hanteren.
Ik zou het graag nog een keer over willen doen wellicht dat we dan niet zo overrompeld worden.
Burp
We slopen ze gewoonWii4all schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:44:
Ik zou het graag nog een keer over willen doen wellicht dat we dan niet zo overrompeld worden.
hand in hand
Allemaal je fifa cd in de prullenbak gooien want jullie verdienen niet om dit spel te spelen. Wat een zooi spelbedervers hiero man

[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 25-01-2011 16:00 ]
Zoals al aangegeven was het totaal niet de intentie om zo verdedigend te spelen we werden gewoon vastgezet en konden er niet uitkomen. Op een gegeven moment wordt je dan teruggedrongen. Als je als middenvelder dan de bal niet krijgt ga je hem halen waardoor je nog meer naar achter komt te spelen.
We beginnen elke wedstrijd met dezelfde opstelling en gaan voor de winst.
Burp
Voor een ploeg die resultaat hoog in het vaandel heeft staan, vind ik dit een hele rare opmerking.Striptease schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:55:
Gaan jullie dan weer met 8-0-2 formatie spelen ? Jullie hele middenveld hielp de verdediging steeds mee alsof jullie leven er van af hingen en voorin hadden jullie dus 2 ballenwachters die er niet veel van bakten. Trieste voetbal, totaal geen intentie om te winnen net als met Bob en Ben maar dan in een 1vs1 wedstrijd.
Allemaal je fifa cd in de prullenbak gooien want jullie verdienen niet om dit spel te spelen.
Vind je het gek als je geen middenveld meer hebt.Wii4all schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:00:
hehe das wel heel simpel gezegd....
Zoals al aangegeven was het totaal niet de intentie om zo verdedigend te spelen we werden gewoon vastgezet en konden er niet uitkomen.
Ik wil gewoon plezier in het spel hebben en dan komen de goede resultaten vanzelf binnen/theKruid schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:00:
[...]
Voor een ploeg die resultaat hoog in het vaandel heeft staan, vind ik dit een hele rare opmerking.
[ Voor 31% gewijzigd door Aslanboy1905 op 25-01-2011 16:02 ]
Dat zat er dik in de laatste keer, als jullie middenveld niet tussen de verdedigers in gingen staan, tegen de eigen goal aan. Dan kom je er inderdaad niet meer uit (en jullie kwamen er dus niet uit omdat wij jullie zo ver terugdrukten, want dat deden jullie uit eigen beweging). We waren totaal uit vorm, als jullie doorgedrukt hadden, had het zomaar 3-0 kunnen worden. Zonde. Nu hebben wij ook een superman.
Ik wil trouwens best de uitdaging nog een keer aan, maar dan niet meer dan 4 man bij jullie. Ik heb niet nog eens zin me compleet op te fokken door te proberen een dubbele chinese muur plat te leggen.
any
2 sp
cam en eventueel een cvm.
Burp
hand in hand
Visa versa werkt het ook hoor. Komen de resultaten, dan krijg je ook het plezier.Striptease schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:01:
[...]
Ik wil gewoon plezier in het spel hebben en dan komen de goede resultaten vanzelf binnen/
De reacties bewijzen dit.
Heeft er niks mee te maken.king Ray schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:04:
hadden we maar verloren toen.
Later begonnen misschien maar wel al met een ingespeeld teamtheKruid schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:26:
[...]
Het lijkt erop dat iedereen zn plekkie heeft gevonden.
Wij hebben allemaal ongeveer een vaste plek en eindelijk komen de punten.
We zijn eindelijk bij de 5000punten en staan 800e van de wereld.
Voor een ploeg die later is begonnen, lijkt mij dat een aardige prestatie.
Als er genoeg online zijn bij ons, dan zijn er maar weinig ploegen waar we bang voor hoeven te zijn.
Zeker met een jurgen en bas in vorm.

Ik ben niet opgefokt, ik geef mijn lezing van het spel. Verlies heeft het helemaal niks mee te maken. Zoals ik jou al meerdere malen duidelijk heb gemaakt was ik teleurgesteld in de manier waarop jullie hebben gespeeld.king Ray schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:04:
Wat een opgefokte reacties zeg, hadden we maar verloren toen.
Heb je Pacino, Ham, Arjan of Bob gehoord toen jullie wonnen met mij als any? Nee want toen wonnen we/jullie op een eerlijke manier.
Jullie geloven in het verhaal dat wij jullie terugdrongen maar dat is gewoon niet waar, jullie gingen uit jezelf met z'n allen teruglopen. Als ik de bal op het middenveld aannam kon ik zo een eindje doorlopen, maar daarna viel er niet meer te voetballen. 5 meter voor jullie strafschopgebied kon je niet eens een bal aangespeeld krijgen zonder dat er 3 man tegen je aan zaten te beuken. Dat vond ik, zeker gezien de opstellingen van beide teams onnodig. Met frits als libero spelend (niets persoonlijks maar je speelt vaak al als 5e verdediger maar nu stond je er vaak zelfs nog achter) en superman op de goal hadden jullie genoeg defensieve zekerheid. Ray en Robu hadden daar niet ook nog eens voor in de verdediging hoeven gaan spelen. Dan is het ook niet zo gek dat je geen bal meer voorin krijgt...
En toch klopt je lezing niet helemaal, want jullie scoorden 1x en wij scoorden 1x.Posse9 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:12:
[...]
Ik ben niet opgefokt, ik geef mijn lezing van het spel. Verlies heeft het helemaal niks mee te maken. Zoals ik jou al meerdere malen duidelijk heb gemaakt was ik teleurgesteld in de manier waarop jullie hebben gespeeld.
Heb je Pacino, Ham, Arjan of Bob gehoord toen jullie wonnen met mij als any? Nee want toen wonnen we/jullie op een eerlijke manier.
Jullie geloven in het verhaal dat wij jullie terugdrongen maar dat is gewoon niet waar, jullie gingen uit jezelf met z'n allen teruglopen. Als ik de bal op het middenveld aannam kon ik zo een eindje doorlopen, maar daarna viel er niet meer te voetballen. 5 meter voor jullie strafschopgebied kon je niet eens een bal aangespeeld krijgen zonder dat er 3 man tegen je aan zaten te beuken. Dat vond ik, zeker gezien de opstellingen van beide teams onnodig. Met frits als libero spelend (niets persoonlijks maar je speelt vaak al als 5e verdediger maar nu stond je er vaak zelfs nog achter) en superman op de goal hadden jullie genoeg defensieve zekerheid. Ray en Robu hadden daar niet ook nog eens voor in de verdediging hoeven gaan spelen. Dan is het ook niet zo gek dat je geen bal meer voorin krijgt...
Je had dezelfde soort posts gekregen als er 10-0 gewonnen werd door GTA. Wij hebben gewoon een hekel aan wedstrijden tegen clubs die met 5+ verdedigers spelen en dan vaak ook nog eens een VP op doel. Gewoon omdat dat je wedstrijd en het plezier kapot maakt.king Ray schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:04:
Wat een opgefokte reacties zeg, hadden we maar verloren toen.
Prestatiegericht is GTA zeker, maar wel volgens een aanvallende filosofie. Als we met 5 man spelen hebben we nog steeds maar 1 VP die in de verdediging/CVM staat. Die is dan van de any (eventueel nog een keeper als die mee doet). Nu moet ik wel toegeven dat we met Aslan/Bob/Pos steeds een geweldige any hebben staan.
Maar toen wij (ik en ED) nog bij GOT speelden hadden wij ook nooit zo'n defensieve wedstrijden. Alleen als we tegen een veel betere ploeg kwamen te spelen gingen we nog wel eens met 1-2 man counteren.
Als we een oordeel moeten maken over alleen die wedstrijd dan sluit ik me inderdaad aan bij As en Pos.
Maar ik weet zeker dat er normaal ook gewoon lekker aanvallend gespeeld kan worden, met defensieve zekerheid misschien dan wel
@Posse
We hebben toch wel gezegd dat jij de volgende keer geen any meer gaat bij ED als we tegen elkaar spelen?
Haha ja want dat was natuurlijk ook een beetje vals spelen. Zelfs jullie kunnen mij niet aan natuurlijkPacino schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:21:
[...]
Je had dezelfde soort posts gekregen als er 10-0 gewonnen werd door GTA. Wij hebben gewoon een hekel aan wedstrijden tegen clubs die met 5+ verdedigers spelen en dan vaak ook nog eens een VP op doel. Gewoon omdat dat je wedstrijd en het plezier kapot maakt.
Prestatiegericht is GTA zeker, maar wel volgens een aanvallende filosofie. Als we met 5 man spelen hebben we nog steeds maar 1 VP die in de verdediging/CVM staat. Die is dan van de any (eventueel nog een keeper als die mee doet). Nu moet ik wel toegeven dat we met Aslan/Bob/Pos steeds een geweldige any hebben staan.
Maar toen wij (ik en ED) nog bij GOT speelden hadden wij ook nooit zo'n defensieve wedstrijden. Alleen als we tegen een veel betere ploeg kwamen te spelen gingen we nog wel eens met 1-2 man counteren.
Als we een oordeel moeten maken over alleen die wedstrijd dan sluit ik me inderdaad aan bij As en Pos.
Maar ik weet zeker dat er normaal ook gewoon lekker aanvallend gespeeld kan worden, met defensieve zekerheid misschien dan wel
@Posse
We hebben toch wel gezegd dat jij de volgende keer geen any meer gaat bij ED als we tegen elkaar spelen?
Nee maar daar blijkt wel uit dat het ons helemaal niet om het gelijkspel te doen is, maar puur om het manier van voetballen. Je hebt een aardig voetbalinzicht trouwens. Nu in het veld nog hè
Dan doen we het toch gewoon nog een keer overPosse9 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:12:
[...]
Ik ben niet opgefokt, ik geef mijn lezing van het spel. Verlies heeft het helemaal niks mee te maken. Zoals ik jou al meerdere malen duidelijk heb gemaakt was ik teleurgesteld in de manier waarop jullie hebben gespeeld.
Maximaar 4 is onzin natuurlijk, dat worden er gewoon weer 5 of 6.
hand in hand
We gingen deze wedstrijd in net zoals alle anderen gewoon om te winnen. We kwamen er niet uit en dat zorgde ervoor dat ik bijv. als lm de bal moest gaan halen om hem te krijgen. Als de bal vervolgens ver naar voren gaat en weer snel terug wat een paar keer achter elkaar gebeurde dan red je het niet meer met sprinten etc. Wij konden de bal gewoon niet goed rond spelen om eruit te komen.
Maar goed ieder heeft zn eigen visie op de wedstrijd.
Ik hoop in ieder geval nog een keer tegen hgt te spelen met ed.
Burp
Alleen maar aanvallend denken.
Daardoor zal oranje ook nooit een prijs winnen en GTA nooit van ED winnen.
Persoonlijk kan ik erg genieten van goed countervoetbal van bijvoorbeeld Italie en gisteren van ED (2x te scoren in de laatste 5 minuten.)
We willen allemaal winnen, het liefst met mooi voetbal helaas lukt dat niet altijd.
Als er dan een keer een lelijke 1-1 tussen zit, so be it. Hoe jullie ons nu neer zetten slaat
nergens op.
hand in hand
Hoe spreken jullie dat af?
Bovendien zag ik zelfs bij de Graafschap de RM/LM geen rugdekking geven aan hun backs en de CVM aan zijn centrale verdedigingsduo.
Ook had de Graafschap volgens mij geen superman in de goal die nog 8 klassen beter is dan bijv Casillas.
Jullie weten wat voor tegenstander jullie hadden, wisten dat wij normaal gesproken beter zijn. Frits is zoals ik al zei meer een 5e verdediger dan een CVM, Ed in de goal, dat was al moeilijk om door te komen. De opstelling was dus vanaf het begin in praktijk 5-2-1-2.Wii4all schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:30:
Wat ik niet snap, jullie denken dat wij met de instelling het veld ingingen van 'allemaal rond de 16 hangen' en we zien wel waar het schip strand en dat we met alleen maar met verdedigers gingen spelen. We speelden met onze standaard opstelling 41212.
We gingen deze wedstrijd in net zoals alle anderen gewoon om te winnen. We kwamen er niet uit en dat zorgde ervoor dat ik bijv. als lm de bal moest gaan halen om hem te krijgen. Als de bal vervolgens ver naar voren gaat en weer snel terug wat een paar keer achter elkaar gebeurde dan red je het niet meer met sprinten etc. Wij konden de bal gewoon niet goed rond spelen om eruit te komen.
Maar goed ieder heeft zn eigen visie op de wedstrijd.
Ik hoop in ieder geval nog een keer tegen hgt te spelen met ed.
Jij en Ray gingen op posities voetballen waar jullie niet horen. Of dat nou kwam doordat jullie met een bepaalde instelling het veld ingingen of niet, het kwam niet doordat wij zo geweldig goed waren. Jullie scoorden zelfs en hadden met Ray, Bas en Its nog goede kansen ook. Voornamelijk na de 1-1 toen het ietsje normaler werd (toen kon het ineens wel hè). Als wij zo geweldig goed waren, dat we een team zo terugdrongen zoals ons nog nooit gelukt was, hadden we niet 4 doelrijpe kansen weggegeven. Bovendien zoals ik al vaker zei, we waren niet eens goed die avond. Onmogelijk dat jullie door onze toedoen teruggedrongen werden... Jullie liepen zelf terug. Doe het gerust, maar op die manier voetbal ik niet meer tegen jullie. En ook niet met trouwens. Dat frustreert alleen maar in plaats van dat het plezier geeft, waar dit spel voor is bedoeld. Maar behoudens tegen ons heb ik jullie het gelukkig niet tegen andere teams zien doen dus jullie zitten nog wel even aan mij vast
:theKruid schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:32:
Persoonlijk kan ik erg genieten van goed countervoetbal
Striptease schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:55:
Allemaal je fifa cd in de prullenbak gooien want jullie verdienen niet om dit spel te spelen. Wat een zooi spelbedervers hiero man![]()
![]()
.
Even wat anders.. ook zo genoten van ajax en hun aanvallende systeem tegen Utecht?
Er kan zeker nog veel verbeterd worden, maar uiteindelijk is het wel voetbal, met dezelfde spelregels.Bob87 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:40:
Er zit alleen wel een heeeeeeeel groot verschil tussen Fifa en de realiteit, dus die vergelijkingen gaan echt volledig mank.
Bovendien zag ik zelfs bij de Graafschap de RM/LM geen rugdekking geven aan hun backs en de CVM aan zijn centrale verdedigingsduo.
Ook had de Graafschap volgens mij geen superman in de goal die nog 8 klassen beter is dan bijv Casillas.
En in die spelregels staat niet dat je niet met 10 man mag verdedigen.
Wat kan mij Ajax schelen. Galatsaray FTW, heerlijk voetbal afgelopen weekend met als hoogtepunt de doelpunt van onze verdediger Servet.theKruid schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:46:
[...]
Even wat anders.. ook zo genoten van ajax en hun aanvallende systeem tegen Utecht?
Dat bedoel ik dus nou gwn alles naar voren en dan scoren.
PS: Het was gewoon uit een opbouw geen corner.
Ik praat nu alleen voor mn zelf in die wedstrijd.
Ik ben nooit bewust bezig geweest met het naar achteren lopen om bijv. mandekking te geven aan een LB.
In die positie kom je hooguit te staan als je meeloop met de RM van de tegenpartij. Of als de SP in plaats van de bal voorgeeft hij de bal kap en terug gaat naar de punt van de 16. Als ik er dan tussen kan zitten dan probeer ik dat.
Zelf hebben we er allemaal een hekel aan als je tegen een team speelt wat met allemaal verdedigers speelt.
Posse weet je nog die ene pot, we stonden met 2-1 voor tegen een superverdedigend team, wat je toen deed hadden jullie misschien ook moeten doen, gewoon de bal naar achteren en vasthouden todat de tegenpartij eruit komt.
Burp
Niemand hier zegt ook niet dat het niet mag. We zeggen alleen wat we er van denken als je het wel doet en welke consequenties we daar aan hangen.theKruid schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:48:
[...]
Er kan zeker nog veel verbeterd worden, maar uiteindelijk is het wel voetbal, met dezelfde spelregels.
En in die spelregels staat niet dat je niet met 10 man mag verdedigen.
En uh... de bal achterin rondtikken als je achter/gelijk staat?

Was het je ook opgevallen robu dat we na 5 minuten 1-0 achterstonden? Ik kwam 1x op rechtsbuiten uit, toen stond je gewoon achter mij aan te lopen terwijl ik bij de cornervlag stond zo'n beetje. Kan het me nog enigszins voorstellen als ik de bal heb en de rechtsback loopt achter mij aan en je loopt dan inderdaad achter mij voor het eventuele kappen. Maar dit nergens meer over. Bewust of onbewust. Nu stond je gewoon op de plek van de rechtsback onze buitenspelers te mandekken, terwijl ie de bal niet eens had en al diep op jullie helft stond.Wii4all schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:50:
Eindelijk weer een beetje leven in het clubtopic
Ik praat nu alleen voor mn zelf in die wedstrijd.
Ik ben nooit bewust bezig geweest met het naar achteren lopen om bijv. mandekking te geven aan een LB.
In die positie kom je hooguit te staan als je meeloop met de RM van de tegenpartij. Of als de SP in plaats van de bal voorgeeft hij de bal kap en terug gaat naar de punt van de 16. Als ik er dan tussen kan zitten dan probeer ik dat.
Zelf hebben we er allemaal een hekel aan als je tegen een team speelt wat met allemaal verdedigers speelt.
Posse weet je nog die ene pot, we stonden met 2-1 voor tegen een superverdedigend team, wat je toen deed hadden jullie misschien ook moeten doen, gewoon de bal naar achteren en vasthouden todat de tegenpartij eruit komt.
@Kruid,
Prima maar dan zijn er nog wel meer regels die er niet zijn. Zoals wij er wat op aanmerken dat jullie onsportief spelen tegen ons. Zijn wij vrij in. Zoals ik al eerder zei, prima, maar dan trek ik m'n consequenties daaruit.
[ Voor 7% gewijzigd door Posse9 op 25-01-2011 16:56 ]
Bal naar de keeper daarna opzij.
De laatste verdediger van de tegenpartij staat dan iets voor de middenlijn op de eigen helft.
Burp
Ik wel hoor. Was genieten op de BStheKruid schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:46:
[...]
Ik heb me daaraantegen vreselijk zitten ergerenEnzymeNL schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:03:
[...]
Ik wel hoor. Was genieten op de BSVolgend jaar weer
PSN ID: Aapzak
edit: Ik vind het weer een beetje een dooie boel bij GTU
[ Voor 64% gewijzigd door Reckoner op 27-01-2011 10:29 ]
Ik speel de laatste tijd veel carrière voetbal met Fifa met mijn eigen virtual pro. Ik speel in de spits en maak veel goaltjes

Verwijderd
Toch maar meteen een vraag:
Hoe kun je het makkelijkst de keeper acc's halen?
Online gaat het voor geen meter.
bijv. hoe haal je een 9 als keep?
Moet je tegen een middelmatig team spelen?
Burp
Met een paar reddingen, en een goede uit trap kom je al heel ver.
Uitkomen bij een corner (moet je hem wel hebben) werkt daar ook goed aan mee.
Posse is trouwens een top keeper in wording, hij zal je verder nog wel wat tips kunnen geven
hand in hand
In een online match zal je nooit MOTM worden als ik mee speel.
Verwijderd
Gewoon aftrap tegen een zwak team en met je keeper korte en lange passen naar je verdedigers geven.Wii4all schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:56:
hoi!
Eventueel af en toe een redding laten doen.
MOTM en een 9 normaal.
Kruid wat me opvalt als jij meedoet wordt altijd iemand van de tegenpartij motm
Burp
www.hansanders.nlWii4all schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 12:00:
ok mooi gaan we maar eens proberen als er tijd over is.
Kruid wat me opvalt als jij meedoet wordt altijd iemand van de tegenpartij motm
Geen dank!
Desnoods start je opnieuw op
hand in hand
Doe je keeper bij Hereford. Voer een 1-4-5 opstelling in, speel tegen Ajax (Barca's spelers scoren sneller) en doe je mentaliteit op ultra-aanvallend. Doe gewoon speel als doelman en als je het keepen een beetje onder de knie hebt word je al snel mom. Je moet keepen wel leuk vinden om te doen.Wii4all schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:56:
hoi!
het is eigenlijk meer voor als ik any ben en we hebben genoeg vps in het veld staan.
Burp