Acties:
  • 0 Henk 'm!
JHdD schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:48:
Ja twee in totaal, ook nog eentje voor 80 pond met wat kleine beschadigingen.
Misschien moet je een hint geven over de nickname van de verkoper ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:18
Ow ja hehe. :P <knip> maar die ander is dus ook al verkocht.

[ Voor 16% gewijzigd door JHdD op 23-11-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah okay toch bedankt, ben al even Ebay in het oog aant houden .
En voor 90 pond was ik er nog geen tegengekomen (buy now).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:23:
Kendon @ VillainROM heeft een nieuwe ROM uitgebracht: BladeVillain 1.1.0, gebaseerd op de Hongaarse ROM. Helaas is de developer kendon ergens boos over, vandaar geen release notes. En da's jammer, want ik heb hem net geinstalleerd en het heeft de nadelen van 1.0.1 weggehaald, en is echt heel snel. Hopelijk draait kendon weer bij, want hij doet echt goed werk (net als de andere developers als Paul@MoDaCo, FlibbleSan en Kallt_kaffe).
Ik zelf draai momenteel nog BladeVillain 1.0.1 welke ook zeer snel is... toch maar weer eens een upgraden *zucht* ;)
Nog andere verbeteringen gemerkt ? Ik neem aan dat het enige verschil is dat deze gebaseerd is op de Hongaarse ROM en niet op de Franse ?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:04:
Ik zelf draai momenteel nog BladeVillain 1.0.1 welke ook zeer snel is... toch maar weer eens een upgraden *zucht* ;)
Nog andere verbeteringen gemerkt ? Ik neem aan dat het enige verschil is dat deze gebaseerd is op de Hongaarse ROM en niet op de Franse ?
Durf ik niet te zeggen. De kernel is inderdaad hetzelfde als de Hungarian Hedgehog, maar ik weet niet wat er nog meer veranderd is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met het batterijverbruik van dit toestel?
En bv het snelheidsverschil tegen bv de Desire of Nexus One?
Want de procesor hierin is 800Mhz, maar wel een nieuwere versie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:26:
Hoe zit het met het batterijverbruik van dit toestel?
En bv het snelheidsverschil tegen bv de Desire of Nexus One?
Want de procesor hierin is 800Mhz, maar wel een nieuwere versie niet?
Kom op, lees het topic. De vergelijking met de Desire heb ik al gemaakt, batterijgebruik wordt ook besproken.

Er moet trouwens toch een verschil zitten tussen Hungarian Hedgehog en BladeVillain, ondanks dat ze beiden op de Hongaarse ROM zijn gebaseerd. Ik heb een oudere versie van DocsToGo met een klein sleuteltje ( :D ) en die weigert op te starten op BladeVillain, maar doet het gewoon op Hungarian Hedgehog.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 23-11-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:06
Ik loop tegen een irritant probleempje aan bij de nieuwe bladeVillain rom. Nadat ik hem geinstalleerd heb en iets wil typen ( bv mijn google inlog gegevens, vrij belangrijk dus), crasht het toetsenbord. Sterker nog ,het toetsenbord crasht bij alles wat ik doe.. dus ik kan niets :p

Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumper2110 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:50:
Ik loop tegen een irritant probleempje aan bij de nieuwe bladeVillain rom. Nadat ik hem geinstalleerd heb en iets wil typen ( bv mijn google inlog gegevens, vrij belangrijk dus), crasht het toetsenbord. Sterker nog ,het toetsenbord crasht bij alles wat ik doe.. dus ik kan niets :p
Heb je al een ander toetsenbord geselecteerd? Volgens mij komt hij met T9, HTC en standaard, ik heb alleen maar HTC gebruikt. Die is met afstand de beste. Ik heb geen probleem gehad bij BladeVillain.

Toetsenbord wisselen kun je door in een tekstvak langer op het scherm te drukken, dan krijg je "Input method" en kan je selecteren. Misschien moet je in Settings > Keyboard de HTC_Ime eerst aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
Hmm het is gelukt, bedankt gambieter :)

Het enige verschil wat ik opmerk, is dat de launcher gewoon standaard is, terwijl er toch standaard launcher pro geinstalleerd zou moete zijn :p Die is bij mij in alle geval nog niet terug te vinden standaard. :P

Verder vind ik wel dat hij veel soepeler werkt.. geen lag in de menus zoals ik ervoor wel had, prachtig :D

[ Voor 76% gewijzigd door Jumper2110 op 23-11-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic2010
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 10:10
Froyo 2.2 Dialer battery drain schijnt gefixed te zijn!
http://android.modaco.com...fix-for-the-dialer-issue/

Je schijnt "Turn to mute" via: Home Screen > Menu > Settings > Sound > Turn to mute uit te moeten schakelen.

Nu begint het te kriebelen om Fibblesan's 2.2 te installen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumper2110 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:10:
Hmm het is gelukt, bedankt gambieter :)

Het enige verschil wat ik opmerk, is dat de launcher gewoon standaard is, terwijl er toch standaard launcher pro geinstalleerd zou moete zijn :p Die is bij mij in alle geval nog niet terug te vinden standaard. :P

Verder vind ik wel dat hij veel soepeler werkt.. geen lag in de menus zoals ik ervoor wel had, prachtig :D
Nee, in deze BladeVillain zit volgens mij geen LauncherPro? Anyway, die kan je zo downloaden.
Mystic2010 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 01:22:
Froyo 2.2 Dialer battery drain schijnt gefixed te zijn!
http://android.modaco.com...fix-for-the-dialer-issue/

Je schijnt "Turn to mute" via: Home Screen > Menu > Settings > Sound > Turn to mute uit te moeten schakelen.

Nu begint het te kriebelen om Fibblesan's 2.2 te installen :9~
Ik heb hem gebruikt maar had nog wel wat andere kleine dingetjes. Ik ga terug naar Hungarian Hedgehog of BladeVillain 1.1.

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 24-11-2010 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 18:01
hier nog steeds zeer tevree op Fibblesan's 2.2 froyo.
heb sinds anderhalve week geen screen freeze meer gehad.
met launcherpro zeer soepel
:)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
birdibird schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:28:
hier nog steeds zeer tevree op Fibblesan's 2.2 froyo.
heb sinds anderhalve week geen screen freeze meer gehad.
met launcherpro zeer soepel
:)
Je hebt gezien dat hij intussen een R3 heeft gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik draai inmiddels BladeVillain 1.1.0... kreeg wel de schrik van mijn leven: Al mijn contacten waren weg ! Ik heb ze nu weer terug, maar volgens mij mis ik er wel nog een paar...
Was mijn eigen fout. Ik had bij Titanium Backup 'restore user apps + missing system data' waardoor Titanium Backup ook mijn Contacten terugzette terwijl de telefoon aan het syncen was met Google.. denk dat het daar ergens fout is gegaan.

Eerste indruk: Goeie ROM, voelt nóg sneller aan dan BladeVillain 1.0.1

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben bezig met een gezinsbestelling, en die ga ik Hungarian Hedgehog RLS1b geven; die is stabiel, werkt met A2SD en ze moeten allemaal dezelfde ROM krijgen zodat vaders de troubleshooting zelf kan doen ;) .

Ik ga zelf de ROM uitbreiden met alle gezamenlijke apps en widgets, zodat ik ze niet achteraf hoef te installeren. Lang leve Titanium Backup!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 18:01
gambieter schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:29:
[...]

Je hebt gezien dat hij intussen een R3 heeft gemaakt?
ah?
ff geen zin in de hele heisa weer
en nou ja, deze draait erg fijn, dus waarom zou ik? ;)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

birdibird schreef op donderdag 25 november 2010 @ 00:00:
ah?
ff geen zin in de hele heisa weer
en nou ja, deze draait erg fijn, dus waarom zou ik? ;)
Als het goed werkt niets aan doen inderdaad. Maar hou het in de gaten als je toch problemen krijgt :)

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:49:
Ik ben bezig met een gezinsbestelling, en die ga ik Hungarian Hedgehog RLS1b geven; die is stabiel, werkt met A2SD en ze moeten allemaal dezelfde ROM krijgen zodat vaders de troubleshooting zelf kan doen ;) .

Ik ga zelf de ROM uitbreiden met alle gezamenlijke apps en widgets, zodat ik ze niet achteraf hoef te installeren. Lang leve Titanium Backup!
Waarom Hungaria Hedgehog en niet BladeVilain 1.1.0 ? Die heeft ook A2SD en vind ik persoonlijke fijner werken dan Hungarian Hedgehog.

Verwijderd

Hoeveel rom zit er nu eigenlijk in deze telefoon, want ik lees verschillende dingen op het internet?
Freekers schreef op donderdag 25 november 2010 @ 07:21:
Waarom Hungaria Hedgehog en niet BladeVilain 1.1.0 ? Die heeft ook A2SD en vind ik persoonlijke fijner werken dan Hungarian Hedgehog.
Docstogo ;) . Voor de familie moet het gewoon werken, geen trroubleshooting.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:37:
Hoeveel rom zit er nu eigenlijk in deze telefoon, want ik lees verschillende dingen op het internet?
Dat komt doordat er verschillende versies van de Blade in omloop zijn. De Franse en Zweedse versie zijn gelijk qua specs aan de UK versie van de Blade, maar de Hongaarse is qua specs gelijk aan de Chinese variant, dus met minder RAM en een TFT scherm. Binnenkort zullen gambieter en ik de startpost updaten waar deze verschillen aan bod komen, want ik ben met je eens: duidelijk is het niet !
gambieter schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:47:
Check even je DM

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met het halen van een ZTE Blade in Frankrijk? Kan je gewoon de versie kopen zonder verplicht een abonnement te nemen?

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Thierryziezo schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:07:
Heeft iemand ervaring met het halen van een ZTE Blade in Frankrijk? Kan je gewoon de versie kopen zonder verplicht een abonnement te nemen?
Ja, ik ben langsgeweest bij een Bouges telefoonstore, maar daar kost die dacht ik 170 of 180€ (weet het niet meer van buiten).
Heb hem dan maar niet gekocht. Daarbij, ik wacht liever tot ik een keer in UK ben of zo :)

Ben trouwens benieuwd of ze het in duitsland ook zonder abo verkopen:
http://blog.base.de/base-lutea/
Die heeft dan een betere camera :)

[ Voor 22% gewijzigd door Dima_2005 op 25-11-2010 13:59 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Mystic2010
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 10:10
gambieter schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:47:
[...]

Ik ben even in de war door je tekst en de tekst die je quote :?

BladeVillain 1.0.1 = gebaseerd op de Franse ROM
BladeVillain 1.1.0 = gebaseerd op de Hungarian ROM

Bedoel je nou dat je BladeVillain 1.1.0 draait of echt de stock Hungarian ROM? 8)7

Overigens neig ik dankzij de San Francisco te upgraden naar een Desire. San Francisco is m'n eerste Android toestel, en dat bevalt alleszins :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Mystic2010 op 25-11-2010 16:15 ]

Mystic2010 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:14:
Bedoel je nou dat je BladeVillain 1.1.0 draait of echt de stock Hungarian ROM? 8)7
Ik heb beiden geprobeerd, en daar waar BladeVillain veel sneller voelt (zonder apps!) wil de kopie van Docs To Go 2.0 daar niet op draaien. Er is dus toch een verschil tussen de ROMs. Omdat het voor andere mensen is ga ik geen risico nemen en zet ik er liever de goed gedocumenteerde en ondersteunde ROM (Hungarian Hedgehog) op :) .
Overigens neig ik dankzij de San Francisco te upgraden naar een Desire. San Francisco is m'n eerste Android toestel, en dat bevalt alleszins :9~
Ik heb ze beiden dus, en alhoewel de Desire prettiger werkt en aanvoelt, is het wel een stuk duurder (£380 vs £110).

• JHdD
Is iemand nog op zoek naar een Blade? Ik zag dit op Ebay en het leek me wel een koopje:
http://cgi.ebay.co.uk/NEW...obile-Phone-/270669686142
JHdD schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:23:
Is iemand nog op zoek naar een Blade? Ik zag dit op Ebay en het leek me wel een koopje:
http://cgi.ebay.co.uk/NEW...obile-Phone-/270669686142
Post to: UK. Je zal dus moeten overleggen voor verzending buiten UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een telefoon die ook geschikt is voor noobs? of moet je technisch heel handig zijn om die rom erop te zetten en dergelijke? ik vind het wel leuk om te kloten en wil altijd graag 'koopjes' spotten, dus deze telefoon lijkt me wel wat, maar ik wil het niet verkloten.

En nog een vraag ik heb een vriend die nu in de uk zit dus kan hem vragen om hem voor mij te kopen. Maar vraag me af of het nu goedkoper is om via de orange store te bestellen of in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 00:57:
Is dit een telefoon die ook geschikt is voor noobs? of moet je technisch heel handig zijn om die rom erop te zetten en dergelijke? ik vind het wel leuk om te kloten en wil altijd graag 'koopjes' spotten, dus deze telefoon lijkt me wel wat, maar ik wil het niet verkloten.
Kun je koken? Recept volgen? Instructies volgen? Dan kan je het ;) . Verkloten is trouwens moeilijk. Het is net computeren, gewoon nadenken en niet overhaast klooien, en vooral niet in paniek raken.
En nog een vraag ik heb een vriend die nu in de uk zit dus kan hem vragen om hem voor mij te kopen. Maar vraag me af of het nu goedkoper is om via de orange store te bestellen of in de winkel?
£109 online, £119 in de store, maar je hoeft niet thuis te blijven. £99 bij play.com, maar momenteel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:03
gambieter schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 01:38:
[...]

Kun je koken? Recept volgen? Instructies volgen? Dan kan je het ;) . Verkloten is trouwens moeilijk. Het is net computeren, gewoon nadenken en niet overhaast klooien, en vooral niet in paniek raken.

[...]

£109 online, £119 in de store, maar je hoeft niet thuis te blijven. £99 bij play.com, maar momenteel uitverkocht.
Play (en ALLE andere niet-ebay stores) leveren geen electronica buiten de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
phobosdeimos schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:05:
Play (en ALLE andere niet-ebay stores) leveren geen electronica buiten de UK.
De specifieke vragensteller zegt "ik heb een vriend die nu in de uk zit", dus in dit geval is dat niet relevant :) .

Ik weet de beperkingen erg goed, als UK inwoner heb ik er al zes geregeld voor andere mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 01:38:
[...]

[...]

dat gaat me wel lukken dan! en anders is hier gelukkig deze vraagbaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers, JHdD en ik zijn bezig om de startpost aan te gaan passen, om allerlei kennis en tips en informatie toe te voegen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
Nieuwe froyo rom: http://android.modaco.com...aka-orange-san-francisco/
Ziet er naar uit dat alle fouten er nu wel zo'n beetje uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Ben vrijdag in Engeland. Een kennis is een Orange winkel ingelopen en ze hebben ze maar je moet bovenop de 99 pound voor het toestel 20 pound TopUp beltegoed betalen. Misschien kan ik extra meenemen. Stuur me een DM om te overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
Ik heb een heel vreemd probleem.. Ik draai de BladeVillain 1.1.0 rom en ben er heel tevreden mee, maar sinds vandaag zijn alle videos die ik wil afspelen ineens in het grijs :s Alle kleuren zijn weg! Dat is zo bij youtube videos, maar ook bij mijn zelfgemaakte enz..

Een paar dagen geleden was dit helemaal nog niet!
Als iemand weet waar dit aan kan liggen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JHdD schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:38:
Nieuwe froyo rom: http://android.modaco.com...aka-orange-san-francisco/
Ziet er naar uit dat alle fouten er nu wel zo'n beetje uit zijn.
Ik heb hem geinstalleerd, maar vind deze traag. Er zit een duidelijke lag in het applicatiemenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumper2110 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:18:
Ik heb een heel vreemd probleem.. Ik draai de BladeVillain 1.1.0 rom en ben er heel tevreden mee, maar sinds vandaag zijn alle videos die ik wil afspelen ineens in het grijs :s Alle kleuren zijn weg! Dat is zo bij youtube videos, maar ook bij mijn zelfgemaakte enz..

Ik heb het toestel sinds afgelopen donderdag in mijn bezit en heb er ook direct de BladeVillian 1.1.0 rom erop gezet en toen viel mij op dat als ik met de camera een foto wou nemen dat dit ook zwart/wit beeld was alleen de genomen foto's waren waren dan wel in kleur. heb hier verder geen aandacht aan besteed... en verder aan het klooien gegaan en de rom later ook verkloot ;) waardoor ik de rom er opnieuw op moest zetten met een wipe. En na deze laatste wipe heb ik het niet weer gezien. Misschien het proberen waard?

Nadat ik de LauncherPro erop heb gezet en aan het klooien geweest ben om het toetsen bord goed te krijgen (deze stond bij mij namelijk niet ingesteld op een taal waardoor ik steeds errors kreeg vreemd maar door even in "Instellingen > taal en toetsenbord > XT9 > Talen en instellingen > engels" aan te tikken was het verholpen), Ben ik erg tevreden over het toestel en de rom. Het toestel leverde op het werk ook veel ooh... momenten op, wat je als gatget freak altijd wel kunt waarderen en als je ze prijs erbij verteld snapten ze het helemaal niet meer.

Al met al een super toestel voor een nog mooiere prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:54
Waar kan ik dit toestel op dit moment veilig en niet al te duur kopen. Op bol ben je 200,- kwijt...
Verder kan ik hem nergens op voorraad vinden. Iemand een idee :*) ?

[ Voor 94% gewijzigd door StormRider op 02-12-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Startpost een gigantische update gegeven :)

Er is alweeeer een nieuwe Froyo ROM uit, van Paul. Is nog niet helemaal af, vandaag komt de 'customized MCR' versie online, dus ik zou nog even wachten met flashen. De release notes zien er iig veel belovend uit.
http://android.modaco.com...ased-on-new-chinese-leak/

Toch wacht ik zelf op een Froyo release die gebaseerd is op een final/retail Froyo ROM... lang zal het nu niet meer duren.

Zelf heb ik ook een 'eigen ROM' uitgegeven. Is gebaseerd op BladeVillain 1.1.0 maar haalt de schoonheidsfoutjes eruit, zoals het toetsenbord wat meteen force-closed wat 'noline' ook al beschreef in z'n post.
Voor de geïnteresseerden: http://android.modaco.com...villain-1-1-0-rls1-1-dec/
Jumper2110 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:18:

Probeer eens VM Heap Size te verlagen naar 32: Download 'VM Heap Tool' van de Market en stel daar 32 als waarde in.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:16:
Ik heb het toestel sinds afgelopen donderdag in mijn bezit en heb er ook direct de BladeVillian 1.1.0 rom erop gezet en toen viel mij op dat als ik met de camera een foto wou nemen dat dit ook zwart/wit beeld was alleen de genomen foto's waren waren dan wel in kleur.
Mocht dat nog eens voorkomen, probeer dan ook eens je VM Heap Size te verlagen naar 32.
StormRider schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:45:
Waar kan ik dit toestel op dit moment veilig en niet al te duur kopen. Op bol ben je 200,- kwijt...
Verder kan ik hem nergens op voorraad vinden. Iemand een idee :*) ?
Zie startpost.

[ Voor 8% gewijzigd door Freekers op 02-12-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

nvm...

[ Voor 96% gewijzigd door Heineken op 03-12-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
@Freekers

Ik waardeer je werk en input echt! Ik zou je rom graag eens uitprobere, maar ik heb de mijne nu eindelijk op punt en ik ben bang dat ik dan weer een dag tweakwerk ga hebbe :)

Keep it coming ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Foei Tweakers ! De Blade wordt niet genoemd als Budget Android toestel !!
reviews: LG Optimus One: macht van één
Jumper2110 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:33:
@Freekers

Ik waardeer je werk en input echt! Ik zou je rom graag eens uitprobere, maar ik heb de mijne nu eindelijk op punt en ik ben bang dat ik dan weer een dag tweakwerk ga hebbe :)

Keep it coming ! :D
Bedankt voor de support :) Ga dadelijk eens kijken of er daadwerkelijk een probleem met de gallery app is. Zie dat een stuk of 20 mensen mn ROM al gedownload hebben via mediafire en 1 iemand report dat de gallery app het niet doet (installeert niet). Even kijken hoe en wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imak
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 16:58

Imak

Opt-out?

Freekers schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:22:
Foei Tweakers ! De Blade wordt niet genoemd als Budget Android toestel !!
reviews: LG Optimus One: macht van één
Ahum....

Dat vind ik ook heeeeeeeeeeeeeel raar voor een toestel dat niet in Nederland te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Imak schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 07:02:
Ahum....

Dat vind ik ook heeeeeeeeeeeeeel raar voor een toestel dat niet in Nederland te verkrijgen is.
Och, bij Tweakers doen ze vaker rare dingen. Vorig jaar hadden ze een laptop in de BestBuy Gids gezet die helemaal niet verkrijgbaar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet er naar uit dat de specs aangepast zijn door een gebrek aan OLED schermpjes, waardoor je nu alleen nog maar versies met TFT scherm kunt krijgen in het VK. De witte SFs zijn zeker TFT, de grijze is niet zeker, waarschijnlijk afhankelijk van het kopen van oudere voorraad of nieuwere versies.

Verschil (links TFT, rechts OLED):
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v108/winston69/DSCF0063.jpg

Dat maakt nieuwere exemplaren toch iets minder value for money dan de OLED versies, al zal het voor veel mensen waarschijnlijk niet echt uitmaken. Wel belangrijk bij eventuele garantiekwesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 00:53:
Het ziet er naar uit dat de specs aangepast zijn door een gebrek aan OLED schermpjes, waardoor je nu alleen nog maar versies met TFT scherm kunt krijgen in het VK. De witte SFs zijn zeker TFT, de grijze is niet zeker, waarschijnlijk afhankelijk van het kopen van oudere voorraad of nieuwere versies.
*Krachtterm*, dat maakt 'm wel gelijk een *stuk* minder interessant. Waarschijnlijk ook gewoon TFT dan, geen IPS/SLCD-achtige meuk (of wel?).

Meh. Dat is echt jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2010 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:01:
*Krachtterm*, dat maakt 'm wel gelijk een *stuk* minder interessant. Waarschijnlijk ook gewoon TFT dan, geen IPS/SLCD-achtige meuk (of wel?).

Meh. Dat is echt jammer.
Het is onduidelijk of het tijdelijk of definitief is. De prijs-kwaliteit verhouding blijft nog steeds heel goed, vergeleken met de concurrentie. Maar het is inderdaad een stap terug, en gaat veel verwarring geven bij aankopen via bijvoorbeeld eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:19:
Het is onduidelijk of het tijdelijk of definitief is. De prijs-kwaliteit verhouding blijft nog steeds heel goed, vergeleken met de concurrentie. Maar het is inderdaad een stap terug
Mjah, ik snap de move natuurlijk wel, maar het voelt een beetje zuur nadat ik na enig wachten eindelijk iemand zover heb gekregen om zo'n ding mee te nemen. Ik zie dat Telfort de Desire Z vrij onverwacht ook plotseling voert.

Ik denk dat ik er toch maar ééntje hier naartoe laat komen. Valt hij tegen, gaat hij voor een soortgelijke prijs richting een andere Tweaker en komt er een Z. Ik hoop echt dat ze wel voor een SLCD schermpje zijn gegaan en niet voor gewone TFT, want die solarizing is echt niet prettig (ik heb op mijn Nokia soms met het ene oog grijs-zwart en met het andere oog zwart-grijs bij twee balkjes).

Ik ga even mokken vanavond.
gaat veel verwarring geven bij aankopen via bijvoorbeeld eBay.
Dat is een ander probleem inderdaad. Je maakt de resale waarde van zo'n ding gelijk een stuk lager, ook van de AMOLEDs, omdat niemand weet wat hij krijgt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2010 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:23:
Mjah, ik snap de move natuurlijk wel, maar het voelt een beetje zuur nadat ik na enig wachten eindelijk iemand zover heb gekregen om zo'n ding mee te nemen. Ik zie dat Telfort de Desire Z vrij onverwacht ook plotseling voert.
Tja, terecht dat de twijfelaars een keer pech hebben ;) .
Ik denk dat ik er toch maar ééntje hier naartoe laat komen. Valt hij tegen, gaat hij voor een soortgelijke prijs richting een andere Tweaker en komt er een Z. Ik hoop echt dat ze wel voor een SLCD schermpje zijn gegaan en niet voor gewone TFT, want die solarizing is echt niet prettig (ik heb op mijn Nokia soms met het ene oog grijs-zwart en met het andere oog zwart-grijs bij twee balkjes).

Ik ga even mokken vanavond.
Het schijnt een "gewone" TFT te zijn, met ook nog een grote foutmarge qua pixels toegestaan. Echter, je kan nog geluk hebben als een winkel oude voorraden heeft van de grijze telefoon; moeilijk in te schatten!
Dat is een ander probleem inderdaad. Je maakt de resale waarde van zo'n ding gelijk een stuk lager, ook van de AMOLEDs, omdat niemand weet wat hij krijgt.
Nou, de verkoper zal dat moeten checken en ook moeten garanderen. Maar het aantal geschillen zal wel oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:34:
Tja, terecht dat de twijfelaars een keer pech hebben ;) .
Ik ben geen twijfelaar :( Ik weet al een tijdje dat ik er eentje wil. Die Desire Z is leuk speelgoed, maar aan de prijs.
gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:34:
Het schijnt een "gewone" TFT te zijn, met ook nog een grote foutmarge qua pixels toegestaan. Echter, je kan nog geluk hebben als een winkel oude voorraden heeft van de grijze telefoon; moeilijk in te schatten!
Pfoei, dat maakt het nog wel even erger. TFT is al behoorlijk vervelend, maar dat er vrij vaak verschillende defecte pixels (in mijn ogen gewoon defecten) te vinden zijn is eigenlijk gewoon onacceptabel te noemen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2010 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom staat er op de UK Orange website
internal memory 150MB
Nog meer slecht nieuws? Zijn ze nu gewoon Hongaarse versies hier aan het slijten? Ik weet even niet meer wat ik er van moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 03:10:
Waarom staat er op de UK Orange website
[...]
Nog meer slecht nieuws? Zijn ze nu gewoon Hongaarse versies hier aan het slijten? Ik weet even niet meer wat ik er van moet maken.
512 MB RAM, ongeveer 150 MB vrij beschikbaar. Is altijd zo geweest, de rest is in gebruik voor het Android OS, drivers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:19:
Het is onduidelijk of het tijdelijk of definitief is. De prijs-kwaliteit verhouding blijft nog steeds heel goed, vergeleken met de concurrentie.
Het probleem is het tekort aan OLED schermen. Dat probleem is wereldwijd dus ligt niet alleen aan ZTE. Zie ook: nieuws: 'Productie amoled-schermen wordt in 2011 flink opgeschroefd'

Mij zou het dus echt niet uitmaken of ik een TFT of OLED scherm had voor dit bedrag. de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon uitzonderlijk. De Blade zou gehakt maken van alle 'budget smartphones' die Tweakers noemde in het eerder door mij genoemde artikel en dat voor een lagere prijs.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:23:
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:46:
[...]

Ik ben geen twijfelaar :( Ik weet al een tijdje dat ik er eentje wil. Die Desire Z is leuk speelgoed, maar aan de prijs.
Nog steeds de Desire Z aan het afwegen tegen de Blade ? Je kunt ze echt niet met elkaar vergelijken. Kijk dat prijsverschil dan eens.

Hoe lang weet je dat dan al ? Ik zou dan wat eerder actie hebben ondernomen.... Van uitstel komt afstel.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 03:10:
Kijk hier eens voor de verschillende versies die er op de markt zijn van de Blade:
http://android.modaco.com...ade-models-on-the-market/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:53:
Nog steeds de Desire Z aan het afwegen tegen de Blade ? Je kunt ze echt niet met elkaar vergelijken. Kijk dat prijsverschil dan eens.
Natuurlijk kan je ze met elkaar vergelijken :) Ik realiseer me dat de prijsklasse geheel anders is, maar ik weeg functionaliteit af tegen prijs. Wat mij betreft ontlopen de verschillende candybar phones elkaar niet razend veel. Wat groter scherm, duurdere materialen, iets vlottere processor. In essentie verandert er niet veel. De Z kan mij echter wel een toetsenbord bieden, als HTC heeft het backupdiensten en hij heeft ook een camera waar ik in het dagelijks leven veel meer aan heb. Dat zijn die overtuigende pluspunten voor mij, maar de prijs voor die pluspunten is enorm hoog.

Andere telefoons bieden sowieso niet genoeg voordeel om het prijsverschil te rechtvaardigen. De Z komt daar nog het meeste bij in de buurt, al is die dus eigenlijk ook te duur voor de meerwaarde die hij biedt in mijn ogen.
Hoe lang weet je dat dan al ? Ik zou dan wat eerder actie hebben ondernomen.... Van uitstel komt afstel.
Ik weet nu zo'n anderhalve maand dat ik sowieso een SF naar Nederland haal. Een vriend van mij komt nog wel eens in Engeland en die zou er eentje voor mij meenemen. Ik kan niet op afroep iemand naar het VK laten reizen, dus ik weet niet hoe je had voorgesteld dat ik dat sneller zou kunnen doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
Ik heb nu eindelijk mijn Blade binnnen, ben wel blij dat het een OLED is. Heb er nu de nieuwe froyo van paul op staan en die werkt prima, alleen staat mijn muziek dubbel in de music app. Iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:23:
[...]

Natuurlijk kan je ze met elkaar vergelijken :) Ik realiseer me dat de prijsklasse geheel anders is, maar ik weeg functionaliteit af tegen prijs. Wat mij betreft ontlopen de verschillende candybar phones elkaar niet razend veel. Wat groter scherm, duurdere materialen, iets vlottere processor. In essentie verandert er niet veel. De Z kan mij echter wel een toetsenbord bieden, als HTC heeft het backupdiensten en hij heeft ook een camera waar ik in het dagelijks leven veel meer aan heb. Dat zijn die overtuigende pluspunten voor mij, maar de prijs voor die pluspunten is enorm hoog.

Andere telefoons bieden sowieso niet genoeg voordeel om het prijsverschil te rechtvaardigen. De Z komt daar nog het meeste bij in de buurt, al is die dus eigenlijk ook te duur voor de meerwaarde die hij biedt in mijn ogen.
Ik zat zelf aan de X10 Mini (Pro) te denken. Die komt qua prijs meer in de buurt denk ik, heeft een goede camera en ook qwerty bij de pro. Alleen de batterijduur is wat minder en voor het kleine scherm zullen misschien wat minder apps zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:21:
Ik zat zelf aan de X10 Mini (Pro) te denken. Die komt qua prijs meer in de buurt denk ik, heeft een goede camera en ook qwerty bij de pro. Alleen de batterijduur is wat minder en voor het kleine scherm zullen misschien wat minder apps zijn.
Ik weet niet waarom, misschien is het het schermformaat, maar de X10 Mini's vind ik eigenlijk geheel niet interessant. Ik heb er eentje van een kennis in mijn handen gehad, maar het doet me vrij weinig, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JHdD schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:12:
Ik heb nu eindelijk mijn Blade binnnen, ben wel blij dat het een OLED is. Heb er nu de nieuwe froyo van paul op staan en die werkt prima, alleen staat mijn muziek dubbel in de music app. Iemand daar een oplossing voor?
Nee, is nog geen oplossing voor, het is al genoemd in het topic op MoDaCo. Heb je een eigen bake, of een prebake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:23:
Ik weet nu zo'n anderhalve maand dat ik sowieso een SF naar Nederland haal. Een vriend van mij komt nog wel eens in Engeland en die zou er eentje voor mij meenemen. Ik kan niet op afroep iemand naar het VK laten reizen, dus ik weet niet hoe je had voorgesteld dat ik dat sneller zou kunnen doen? :)
Gambieter eerder aan z'n jas moeten trekken ;)
Marzman schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:21:
Batterijduur nog minder dan de Blade ? Dan moet je hem door de dag heen toch aan het infuus leggen anders haal je het niet tot de avond gok ik ?

Ik lees inderdaad dat veel apps problemen geven met de X10. Vind het toestel zelf overkomen als een Dinkytoys telefoon als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:50:
Gambieter eerder aan z'n jas moeten trekken ;)
Gambieter is niet meer beschikbaar, en eigenlijk nooit echt beschikbaar geweest. Heb speciaal daarvoor een korte jas aan :p .

Serieus: mensen hoeven het niet te vragen, ik heb er zes geregeld en vind dat meer dan voldoende :) .
Batterijduur nog minder dan de Blade ? Dan moet je hem door de dag heen toch aan het infuus leggen anders haal je het niet tot de avond gok ik ?
Ik kan makkelijk 2 dagen doen met de Blade, het hangt ook van het gebruik af. Nu met Angry Birds Seasons is dat wat minder, maar die speel ik op de Desire ;) .
Ik lees inderdaad dat veel apps problemen geven met de X10. Vind het toestel zelf overkomen als een Dinkytoys telefoon als je het mij vraagt.
Die zou ik ook niet willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:56:
Gambieter is niet meer beschikbaar, en eigenlijk nooit echt beschikbaar geweest. Heb speciaal daarvoor een korte jas aan :p .
Ik heb gewoon puppy-eyes ;) En was op de juiste plek op het juiste moment :)
gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:56:
Ik kan makkelijk 2 dagen doen met de Blade, het hangt ook van het gebruik af. Nu met Angry Birds Seasons is dat wat minder, maar die speel ik op de Desire ;) .
De accu van de Blade is ook niet slecht, want ik heb gisteren tijdens mijn treinreis van 4 uur (die normaal 1 uur duurt) hem intensief gebruikt (streaming TV, Radio, Games, Browsen, Mailen etc) en had nog genoeg accu over om de avond te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat wordt spannend dan, vandaag heeft iemand voor me in de UK een SF gekocht, deze komt vrijdag weer naar NL.
Ik hoop dat ik nog net mazzel heb en dat het een AMOLED scherm is ipv TFT :X

Iemand trouwens tips voor een screen protector bij een NL winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 19:13:
Ik heb gewoon puppy-eyes ;) En was op de juiste plek op het juiste moment :)
Je was gewoon de eerste bij de f*ck-up van de online Orange shop. Ik ben ongevoelig voor puppy-eyes :+ .

Wat een probleem gaat zijn met die TFT versies is dat een aantal custom ROMs niet werken met een TFT scherm, zie deze link op MoDaCo. Men zal ROMs moeten nemen die van een TFT versie afkomen, zoals UK B08 (en niet B05!).

Ik zal dit nog aan de startpost toevoegen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:36:
[...]

Nee, is nog geen oplossing voor, het is al genoemd in het topic op MoDaCo. Heb je een eigen bake, of een prebake?
Een prebake waarvan ik alleen de bootanimatie heb veranderd.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:21:
Iemand trouwens tips voor een screen protector bij een NL winkel?
Je kan een screenprotector voor de Samsung Omnia (i900) halen.

[ Voor 29% gewijzigd door JHdD op 04-12-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JHdD schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:04:
Een prebake waarvan ik alleen de bootanimatie heb veranderd.
Dan zul je waarschijnlijk nog moeten wachten tot Paul een volgende prebake uitbrengt. Ik ben zelf Ad-free lid geworden op MoDaCo omdat ik straks ook custom Desire ROMs wil kunnen bakken.

Edit: getest met de nieuwste r3 selfbake en die heeft het nog. De post van Frankrish geeft een oplossing of beter gezegd een work-around.

Zelf vind ik de Froyo ROMs erg traag aanvoelen, en ga ik terug naar BladeVillain of Finnish Fillyjonk.
Je kan een screenprotector voor de Samsung Omnia (i900) halen.
Via eBay kreeg ik alleen matte i900 screenbeschermers, en die pasten toch niet helemaal (dwz moest bijknippen). Ik gebruik nu betere HTC Desire screenbeschermers (iets van £3 voor 6 stuks met doekjes), die ik wel moet bijknippen. Doe je echter heel lang mee als ze eenmaal goed zitten ;)

[ Voor 52% gewijzigd door gambieter op 05-12-2010 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:08:
en ga ik terug naar Finnish Fillyjonk.
Is het WiFi probleem eindelijk opgelost in die ROM of is het nog steeds hetzelfde als in BladeVillain ? Anders zie ik namelijk geen reden om te switchen. BladeVillain is de snelste ROM die ik tot nu toe heb getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
Ik heb trouwens geen last van het wifi probleem op froyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
JHdD schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:09:
Ik heb trouwens geen last van het wifi probleem op froyo.
Ik ben pas van plan te upgraden naar Froyo zodra de ROMs gebaseerd zijn op een stable Froyo release, dus niet op een uitgelekte dev. versie.
Toch bedankt voor de mededeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:21:
Is het WiFi probleem eindelijk opgelost in die ROM of is het nog steeds hetzelfde als in BladeVillain ? Anders zie ik namelijk geen reden om te switchen. BladeVillain is de snelste ROM die ik tot nu toe heb getest.
De twee dagen die ik het erop heb gehad, zag ik erg weinig disconnects. Verder voelt Finnish Fillyjonk net zo snel aan als BladeVillain na installatie van extra apps, al blijft dat natuurlijk subjectief :) .
Freekers schreef op zondag 05 december 2010 @ 13:36:
Ik ben pas van plan te upgraden naar Froyo zodra de ROMs gebaseerd zijn op een stable Froyo release, dus niet op een uitgelekte dev. versie.
Toch bedankt voor de mededeling :)
Het enige goede van de Froyo ROM was dat ik zelfs na installatie van apps, nog iets van 170 MB overhad, terwijl dat bij andere ROMs meer 120 MB is. Zal wel de combinatie van de EXT2-A2SD en Froyo Apps2SD zijn. Maar er staan teveel nadelen tegenover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fu, die gozer die er eentje gaat meenemen gaat pas over een tijdje. Dat wordt dus een TFT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:54
gambieter schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 23:08:

Via eBay kreeg ik alleen matte i900 screenbeschermers, en die pasten toch niet helemaal (dwz moest bijknippen). Ik gebruik nu betere HTC Desire screenbeschermers (iets van £3 voor 6 stuks met doekjes), die ik wel moet bijknippen. Doe je echter heel lang mee als ze eenmaal goed zitten ;)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Prima ding, geen geknip. klein randje boven en onder scherm alleen onbeschermd.

Vrees dat alles wat nu uit gaat TFT gaat zijn. Mijn vriendin heeft er vandaag 1 binnengekregen via de post rechtstreeks vanaf orange voor een maat van me, en uit haar beschrijving maak ik op dat het een TFT is.
Ze vond het scherm echter verre van slecht... (Ze heeft een oled SF en een iPod touch 2008)

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald op 07-12-2010 00:11 ]

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronald schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:10:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Prima ding, geen geknip. klein randje boven en onder scherm alleen onbeschermd.
Dus niet het hele scherm is bedekt? De i900 screen protectors die ik heb, zijn juist wat te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 11:52

ralfbosz

xm create bosz -c

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:00:
Fu, die gozer die er eentje gaat meenemen gaat pas over een tijdje. Dat wordt dus een TFT :/
Damn wat ben ik blij dat ik toch die collega er eentje heb laten meeslepen uit Londen ipv gewacht tot deze week als ik zelf in Liverpool ben. Kon er tot nu toe al mooi mee spelen (and me like like) and ook nog eens OLED ipv TFT :).

Van de week wel die Orange kaart leegbellen...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Heren topic starters en anderen, dank voor dit onderwerp. Ik denk haast zeker te weten dat ik de niuewe telefoon voor mijn vriendin heb gevonden! :D

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 01:06:
Heren topic starters en anderen, dank voor dit onderwerp. Ik denk haast zeker te weten dat ik de niuewe telefoon voor mijn vriendin heb gevonden! :D
Ik heb nog Sinterklaas gespeeld voor de vrouw en dochters van een goede vriend van me; het hele gezin heeft nu een Orange SF (OLED). Net op tijd inderdaad voor de TFTs toeslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Weet niet of ik op tijd ben, maar goed wist ook niet eerder van deze telefoon af... Ik vertel mijn vriendin gewoon niet dat er een minder scherm in zit. Hoewel ze dat wel gaat merken denk ik, ze wist zelfs wat whatsapp was, terwijl ze een dumbphone heeft.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 08:45:
Weet niet of ik op tijd ben, maar goed wist ook niet eerder van deze telefoon af... Ik vertel mijn vriendin gewoon niet dat er een minder scherm in zit. Hoewel ze dat wel gaat merken denk ik, ze wist zelfs wat whatsapp was, terwijl ze een dumbphone heeft.
Trouwens, voor men gaat denken dat het LCD scherm prut is; het heeft ook voordelen (scherper beeld bijvoorbeeld). Toen ik mijn Desire kocht, kreeg ik een exemplaar met sLCD ipv AMOLED. Inderdaad, je ziet de backlight in het donker als je een zwart scherm hebt, maar verder heb ik er geen last van en het beeld is erg mooi.

OLED is helderder en mogelijk zuiniger, maar het is geen ramp om een TGT/LCD scherm te krijgen. Het is alleen onhandig met eventuele custom ROMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:10:
OLED is helderder en mogelijk zuiniger, maar het is geen ramp om een TGT/LCD scherm te krijgen. Het is alleen onhandig met eventuele custom ROMs.
Gelukkig is het nu wel voor de meeste ROMs op MoDaCo duidelijk of ze ook voor TFT geschikt zijn, dus dat scheelt al :) Iig alle 'goede' ROMs zijn voor beide versies geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 01:06:
He Motrax jij hier? Ik herkende je nog van Travian. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

offtopic:
[quote]JHdD schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:58:
He Motrax jij hier? Ik herkende je nog van Travian. :P[/quote]
Ik herken jouw nick helaas niet... maar ik kwam ooit via GoT bij Travian terecht, dus zo vreemd is het niet dat ik hier rond hang ;)

Net op E-bay zitten kijken, er staan zat telefoons op, waarvan sommige naar Europa worden verstuurd. Met andere woorden, ik ga binnenkort bieden :9

Moet alleen nog mijn vriendin de telefoon laten zien en hopen dat ze 'm goedkeurd :+

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik hoop komend weekend de mijne te krijgen, is afgelopen weekend gekocht en het toestel lijkt op de foto een AMOLED-scherm te hebben. Ben erg benieuwd!

Als het toestel bevalt dan verkoop ik m'n E72, het nieuwe toestel is dan ongeveer gratis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHdD
Motrax schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:10:
Ik herken jouw nick helaas niet... maar ik kwam ooit via GoT bij Travian terecht, dus zo vreemd is het niet dat ik hier rond hang ;)

Net op E-bay zitten kijken, er staan zat telefoons op, waarvan sommige naar Europa worden verstuurd. Met andere woorden, ik ga binnenkort bieden :9

Moet alleen nog mijn vriendin de telefoon laten zien en hopen dat ze 'm goedkeurd :+
Ja dat weet ik, ik bedoelde in dit topic. Vergeet ook niet bij het bieden de tips in de startpost mee te nemen.
Heineken schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:56:
Als het toestel bevalt dan verkoop ik m'n E72, het nieuwe toestel is dan ongeveer gratis. :)
Kan je ook meteen de silicon case gebruiken als je die hebt. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JHdD op 07-12-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:10:
het heeft ook voordelen (scherper beeld bijvoorbeeld).
Dat vind ik dan persoonlijk wel weer een groot voordeel, ik hou van schermen met een kleine pixelpitch :) Ik las alleen wisselende berichten over de kwaliteit van het LCD-scherm, maar als dat wel meevalt dat zit ik er niet (meer) zo mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:17:
Dat vind ik dan persoonlijk wel weer een groot voordeel, ik hou van schermen met een kleine pixelpitch :) Ik las alleen wisselende berichten over de kwaliteit van het LCD-scherm, maar als dat wel meevalt dat zit ik er niet (meer) zo mee :p
Nu op MoDaCo het stof der teleurstelling een beetje is neergedaald, zie je dat men ook wat meer goede dingen over het TFT scherm zegt. Maar dat is alleen tweedehandsinfo; ik kan de vergelijking niet maken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:28:
Nu op MoDaCo het stof der teleurstelling een beetje is neergedaald, zie je dat men ook wat meer goede dingen over het TFT scherm zegt. Maar dat is alleen tweedehandsinfo; ik kan de vergelijking niet maken :) .
We zullen het meemaken, al kan ik uiteraard ook niet vergelijken. Ik hoop vooral dat de solarizing meevalt, daar kan ik me wel flink aan ergeren. Een SF clubmeet dan maar? :p

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:29:
We zullen het meemaken, al kan ik uiteraard ook niet vergelijken. Ik hoop vooral dat de solarizing meevalt, daar kan ik me wel flink aan ergeren. Een SF clubmeet dan maar? :p
Sterker nog: als je op http://android.modaco.com...26/no-more-oled/page/120/ kijkt, zie je dat er wordt gezegd dat de TFT een betere aansturing heeft van het touchscreen en de multitouch beter werkt.

Elk nadeel heb zijn voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb binnenkort wellicht een tweede SF in mijn bezit (mijn vader dan) en wellicht heeft die een TFT scherm. Als dat zo is, zal ik mijn bevindingen laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Vandaag en morgen wordt er -15% gegeven, heel mooie promo.
En een gratis gift box tvw 75£

**correctie: die is al uitverkocht.

Tip2: in Zwitserland is er ook een nieuwe offer: voor 76€!!! En is handig, als iemand gaat skieen kan die dat misschien meenemen :)
Als iemand (en zeker uit belgie) naar zwitserland gaat, hoor ik het graag :D

[ Voor 112% gewijzigd door Dima_2005 op 08-12-2010 16:48 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

En is er vanuit Zwitserland Europese verzending? :P En waar zie je dat? En waar zag je de 15% korting?

Hoe zit het eigenlijk met garantiekwesties? Telefoon terugsturen naar UK en dan weer terugjagen komen? Of allemaal via Hannover laten versturen? :+

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Crap, de USB oplader waar ik mijn ZTE Blade altijd mee oplaadde, is zojuist de trap af gekukeld en is nu dus kaduk. Ik heb nog wel andere USB opladers liggen, maar als ik die gebruik om m'n Blade op te laaden, reageert het scherm niet (een bekend probleem met sommige laders).
Welke USB oplader kunnen jullie me aanraden om mijn Blade mee op te laden ?

Overigens, vergeet niet te stemmen op de ZTE Blade als 'Beste Smartphone' !
http://steeksleutel.tweak...orie/4/78/smartphone.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:21:
Welke USB oplader kunnen jullie me aanraden om mijn Blade mee op te laden ?
Ik gebruik er eentje die voor de HTC HD2 bedoeld is, en voor 8 euro of zo op Ebay staat.

Edit: deze dus: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=280579666718

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 08-12-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Dubieus dat blade is er tussen staat, is niet verkrijgbaar in nl.

Vriendin telefoon laten zien, ze wilde van een collega een n97 mini overnemen van 200,- :X dat heb ik er maar even uitgepraat, recenties zijn van matig tot gemiddeld...

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:29:
Ik gebruik er eentje die voor de HTC HD2 bedoeld is, en voor 8 euro of zo op Ebay staat.

Edit: deze dus: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=280579666718
Deze ook goed ? http://cgi.ebay.nl/OEM-MI...ories&hash=item3cb077f2a5
Is cheaper ;)
Motrax schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:33:
Dubieus dat blade is er tussen staat, is niet verkrijgbaar in nl.

Vriendin telefoon laten zien, ze wilde van een collega een n97 mini overnemen van 200,- :X dat heb ik er maar even uitgepraat, recenties zijn van matig tot gemiddeld...
Klopt ! Blijkbaar is Tweakers toch gezwicht voor al het commentaar wat ze hebben gekregen op hun recent 'budget android smartphone' artikel, omdat de Blade niet genoemd werd ;)

Ik heb hier nog een N97 Mini liggen, mag ze hebben voor 150 euro als ze hem perse wilt. Enige voordeel t.o.v. de Blade is dat hij een hardware toetsenbord heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik niet. Echter, het mooie van die HD2 oplader die ik heb, is dat het een losse kabel is, en ik er dus ook een mini-USB kabel voor mijn Blackberry (werksmartfoon) in kan doen.

Er is een duidelijk verschil in de opladers, zoals je ook zelf gemerkt hebt. Ik heb twee andere UK opladers die ik met de Blade heb getest, en allebei zijn ze nogal traag (doen er meer dan 2x zo lang over om de Blade op te laden dan de meegeleverde lader, of de HD2 lader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:42:
Weet ik niet. Echter, het mooie van die HD2 oplader die ik heb, is dat het een losse kabel is, en ik er dus ook een mini-USB kabel voor mijn Blackberry (werksmartfoon) in kan doen.

Er is een duidelijk verschil in de opladers, zoals je ook zelf gemerkt hebt. Ik heb twee andere UK opladers die ik met de Blade heb getest, en allebei zijn ze nogal traag (doen er meer dan 2x zo lang over om de Blade op te laden dan de meegeleverde lader, of de HD2 lader).
Ah, OK, bedankt voor de tip ! Hmm, dan maar even kijken wat ik ga doen. Degene waar jij naar linkt, precies die, had ik eerst, maar die is dus van de trap afgevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb het stuk over het verwijderen van de simlock uit de topicstart gehaald. Handleidingen daarvoor staan we op GoT niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:53:
[modbreak]Ik heb het stuk over het verwijderen van de simlock uit de topicstart gehaald. Handleidingen daarvoor staan we op GoT niet toe.[/]
Waarom is dat? Een snelle Google opdracht leert:
De simlock van een GSM verwijderen ("unlocken") is legaal. Sterker nog, een provider is verplicht om na één jaar de telefoon simlock-vrij te maken als de klant daarom vraagt.
Lijkt me dus niets mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:45:
Ah, OK, bedankt voor de tip ! Hmm, dan maar even kijken wat ik ga doen. Degene waar jij naar linkt, precies die, had ik eerst, maar die is dus van de trap afgevallen..
Het wil niet zeggen dat die andere opladers slecht zijn, maar ik zou toch kijken naar iets wat een echt merk is. Je wilt je telefoon niet kapot maken ;) .

Een (officiele) oplader van een HTC Desire zal ook goed zijn. Deze bijvoorbeeld. Ik ben bereid voor kwaliteit te betalen :)

Pagina: 1 ... 5 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen om de telefoon zelf te bespreken, en dus geen dumplaats voor andere zaken. Replies die gaan over:
-Aankopen
-Verkopen
-Garantie
-Import
-Prijzen
-Winkels

..en dergelijke zaken, worden zonder enige melding verwijderd.