Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutekes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2022
Geachte Dhr. J

U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een Hi abonnement i=
n combinatie met de HTC Desire HD.

Helaas kan HTC als gevolg van de enorme vraag naar dit toestel in combinati=
e met problemen rond de beschikbaarheid van onderdelen niet aan de geplande=
leveringen voldoen. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order vertraging =
opgelopen.
Vanuit verschillende leveranciers zijn wij helaas meerdere keren op het ver=
keerde been gezet m.b.t. de verwachte leverdatum. Wij hopen dat de probleme=
n rondom beschikbaarheid binnen nu en enkele weken opgelost zijn, zodra wij=
de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren (indicati=
e: zeer beperkte leveringen vanaf volgende week, week 46).

Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:56:
[...]

Let maar op, zogauw mensen hier bestellen blijken ze na 2 dagen hun beperkte levering (van 4 stuks oid 8)7) hebben uitverkocht en kunnen jullie net als de rest ook maanden wachten ;)

[...]

Na alle berichten die deze week de wereld in zijn geholpen, ga ik er maar even vanuit dat de twitter van Hi het meest op de hoogte is. We zullen het meemaken deze week :)

*dag 51 and still counting
Ik hoop het. Ze heeft nu 3 keer getwitterd in 2 dagen dat hij echt deze week zou binnenkomen. Ik hoop echt dat het klopt.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Mijn telefoon zou vandaag komen bij de Belcompany. Vandaag toevallig in de stad, dus ik even loeren (ook voor bescherming maar die hadden ze niet, alleen screenprotectors). Maar er was maar 1 binnengekomen, hoe drama levering zeg, maar die ene zou voor mij zijn en waarschijnlijk morgen binnenkomen!

Wat betreft de productiefout, dan komt er wel een terugroepactie.. ik ben blij als ik hem morgen krijg !

[ Voor 12% gewijzigd door Vincitore op 09-11-2010 11:20 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Met andere woorden, zij hebben zelf ook geen idee hoe lang dit gaat duren. Binnen nu en enkele weken... Nou nu gaat dat sowieso niet gebeuren.

Ik zie het echter wel heel positief. Ik ben blijer als ik straks een telefoon krijg die kwa bouw goed in elkaar zit dan dat ik er één ontvang waar iets mis mee is. Blij dat HTC voor kwaliteit gaat en niet een beschermhoesje toe zend zodat je klepje er niet afvalt ofzo (zoals apple).

(Indien de geruchten waar zijn).
lutekes schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:10:
Geachte Dhr. J

U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een Hi abonnement i=
n combinatie met de HTC Desire HD.

Helaas kan HTC als gevolg van de enorme vraag naar dit toestel in combinati=
e met problemen rond de beschikbaarheid van onderdelen niet aan de geplande=
leveringen voldoen. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order vertraging =
opgelopen.
Vanuit verschillende leveranciers zijn wij helaas meerdere keren op het ver=
keerde been gezet m.b.t. de verwachte leverdatum. Wij hopen dat de probleme=
n rondom beschikbaarheid binnen nu en enkele weken opgelost zijn, zodra wij=
de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren (indicati=
e: zeer beperkte leveringen vanaf volgende week, week 46).

Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
quarintus schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:21:
Ik zie het echter wel heel positief. Ik ben blijer als ik straks een telefoon krijg die kwa bouw goed in elkaar zit dan dat ik er één ontvang waar iets mis mee is. Blij dat HTC voor kwaliteit gaat en niet een beschermhoesje toe zend zodat je klepje er niet afvalt ofzo (zoals apple).
Dat is natuurlijk de vraag, gaan ze de huidige 'problemen' oplossen of hebben ze last van een nieuw probleem wat de productie enorm vertraagd die de eerdere toestellen niet hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Tsurany schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:24:
[...]

Dat is natuurlijk de vraag, gaan ze de huidige 'problemen' oplossen of hebben ze last van een nieuw probleem wat de productie enorm vertraagd die de eerdere toestellen niet hebben.
Daar heb je gelijk in. Het is afwachten wat het geval is. Ik hoop dat HTC het in ieder geval wel communiceerd. Want voor een medium producent, zijn ze niet heel goed in communiceren. Of nouja, ze kiezen er voor beperkt te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Tsurany schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:00:
Dag 51? Zit je al vanaf de introductie te wachten? Toen was er sprake van een levering in half oktober, dus je zit hooguit een maand te wachten.

Net bij studentmobiel besteld, ben benieuwd wanneer zij gaan leveren.
Ik zat dus een lange tijd te wachten tot de oorspronkelijke leverdatum, die tel ik er dus gewoon bij, ik heb er immers op zitten wachten ;) Maar dat waren alleen de dagen waar ik rekening mee gehouden heb.

Ik heb overigens 20 september besteld, dus ja... vanaf de release, zodra deze bij Hi op de site is verschenen.
Als je, je instelt op 2 weken wachten en het blijkt 2 maanden te worden.. is toch wel erg lang voor je gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net T-mobile gebeld voor verlenging abo, 4 weken levertijd voor de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 13:25
Ik word er moe van, wachten oké, als je dan op zijn minst een indicatie hebt is het te doen.
Ik wacht nog niet lang, maar heb wel echt respect voor de mensen die al sinds de release, of preorder wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Zojuist met studentmobiel gebeld.

ZIj hadden vrijdag laat gehoord dat het nog lang ging duren met de leveringen. De telefonist (goed op de hoogte) gaf aan dat het enkele (3 weken minimum) weken ging duren voordat de levering weer loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Laatst online: 20-03 16:41
Het is klote, maar ga nu maar uit van eind november. Ga me maar weer eens op belangrijkere zaken richten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:50
Zojuist gebeld met Vodafone.

Er stonden er gister 497 in de wacht voor een HTC Desire HD.
Vandaag zijn er 156 de deur uit gegaan.

Dus nog 341 wachtende na vandaag.
Als ze dit elke week doen, zijn ze er in 3 weken doorheen..

De mevrouw kon mij deze getallen precies vertellen :)

[ Voor 11% gewijzigd door TECHcrime op 09-11-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit soort verhalen lees weet ik zeker dat ik van geluk spreken. Ik heb namelijk van Vodafone 2 toestellen gehad. Een was geannuleerd maar toch geleverd. De medewerkers van Vodafone konden niks zwart op wit vinden dat ze het toestel geleverd hebben waardoor ik hem niet terug hoef te sturen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:11:
Als ik dit soort verhalen lees weet ik zeker dat ik van geluk spreken. Ik heb namelijk van Vodafone 2 toestellen gehad. Een was geannuleerd maar toch geleverd. De medewerkers van Vodafone konden niks zwart op wit vinden dat ze het toestel geleverd hebben waardoor ik hem niet terug hoef te sturen.....
Geluk? dat kun je wel zeggen ja!
Wel heerlijk als je door zoon fout gewoon een extra telefoon krijgt.
Dan kun je dus eigenlijk zeggen dat je je telefoon en abonnement bijna gratis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:02
TECHcrime schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:11:
Zojuist gebeld met Vodafone.

Er stonden er gister 497 in de wacht voor een HTC Desire HD.
Vandaag zijn er 156 de deur uit gegaan.

Dus nog 341 wachtende na vandaag.
Als ze dit elke week doen, zijn ze er in 3 weken doorheen..

De mevrouw kon mij deze getallen precies vertellen :)
Met welk telefoonnummer heb jij gebeld? Dan kan ik die ook eens bellen om te kijken of ik ergens tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
Ook ik heb dat mailtje van studentmobiel gekregen, maar ik vind het niet zo heel erg. ik hoop dan ook meteen een toestel te krijgen zonder de kinderziektes. En mijn abbo loopt media december af dus als ik hem 2 weken van te voren heb ik het allemaal wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
demo31051987 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:13:
[...]

Met welk telefoonnummer heb jij gebeld? Dan kan ik die ook eens bellen om te kijken of ik ergens tussen zit.
0800.020.0043

er werd direct opgenomen..

edit: Lol.. iedereen nu vodafone spammen >:)
Die vrouw denkt: wtf.. hoe kan dit :|

[ Voor 13% gewijzigd door TECHcrime op 09-11-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
TECHcrime schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:17:
[...]

0800.020.0043

er werd direct opgenomen..
Weet je toevallig op welke plek jij staat?
En wanneer had jij besteld? Rond 25-30 oktober?

Ik ben echt benieuwd hoe het nu allemaal precies zit, de geruchten van productie fout enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
Nivali schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:21:
[...]

Ik ben echt benieuwd hoe het nu allemaal precies zit, de geruchten van productie fout enz.
Geen idee.. mevrouw kan dat niet zeggen..
Ik heb op 29-10 me abbo verlengd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
TECHcrime schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:22:
[...]

Geen idee.. mevrouw kan dat niet zeggen..
Ik heb op 29-10 me abbo verlengd..
Ok, ik heb op 27-10 verlengd.
Dus dan hopen we maar dat we volgende week het toestel in huis kunnen verwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
http://www.nu.nl/internet...nten-vodafone-stijgt.html

Denk dat de klantenkring uit Nederland ook fors toegenomen is na de introductie van de Desire HD

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:07
Nivali schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:21:
[...]

De geruchten van een productief fout zijn onzin, het zijn gewoon fouten die binnen de marges vallen.
De DHD is volgens zeggen op dit moment de meest verkochte Android telefoon van de afgelopen weken. Wanneer je veel toestellen uitleverd heb je ook veel kansen op defecten.

Het blijkt ook wel dat er lange wachtrijen zijn.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
Bullet NL schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:28:
[...]

De geruchten van een productief fout zijn onzin, het zijn gewoon fouten die binnen de marges vallen.
De DHD is volgens zeggen op dit moment de meest verkochte Android telefoon van de afgelopen weken. Wanneer je veel toestellen uitleverd heb je ook veel kansen op defecten.

Het blijkt ook wel dat er lange wachtrijen zijn.....
Dat blijkt ook wel als vodafone 500 nog in de rij had staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
hmmm Kan iemand Youp van 't Hek anders eens een belletje geven? Zou het zelf wil willen, maar m'n Desire HD is nog niet binnen. :+

pfff, het is dat ik een mooie korting op m'n maandtarief heb afgesloten, anders had ik hem inmiddels wel gecancelled. Niet zozeer omdat de levering steeds wordt uitgesteld, maar ik hoef geen foon met allerlei kinderziektes ed.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-09 22:38
Demon_Eyez schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:32:
hmmm Kan iemand Youp van 't Hek anders eens een belletje geven? Zou het zelf wil willen, maar m'n Desire HD is nog niet binnen. :+

pfff, het is dat ik een mooie korting op m'n maandtarief heb afgesloten, anders had ik hem inmiddels wel gecancelled. Niet zozeer omdat de levering steeds wordt uitgesteld, maar ik hoef geen foon met allerlei kinderziektes ed.
Ja zo denk ik er inderdaad ook over, ik lees wel veel over problemen en ook met de korte accu duur. Maar er staan ook wel weer een hoop oplossingen op internet en met het studenten abbo bij hi met snel internet betaal ik €27,75 per maand. beter dan een Iprut van €30 per maand waar je ook nog €170 betaald en je smsjes vervolgens nog los hebt van je belminuten. Ik wacht dus nog maar gewoon even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
heeft iemand anders nog met vodafone gebeld om te vragen wat de status is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik heb zojuist m'n DHD kunnen ophalen bij Vodafone Spuistraat (Den Haag). Ze hadden 'm trouwens al meer dan een week liggen, maar i.v.m. vertraging met nummerbehoud bij T-mobile/Ben kon ik 'm nog niet ophalen. Misschien hebben ze er nog meer :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
intoxicated schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:01:
Ik heb zojuist m'n DHD kunnen ophalen bij Vodafone Spuistraat (Den Haag). Ze hadden 'm trouwens al meer dan een week liggen, maar i.v.m. vertraging met nummerbehoud bij T-mobile/Ben kon ik 'm nog niet ophalen. Misschien hebben ze er nog meer :)
lucky bastard..
Vodafone kan aan de telefoon echt te weinig met zekerheid zeggen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
TECHcrime schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:19:
[...]

lucky bastard..
Vodafone kan aan de telefoon echt te weinig met zekerheid zeggen.. :(
Inderdaad, en maar wachten.
Maar welk nummer heeft jou het beste geholpen dat je hebt gebeld? Aangezien ik meerdere nummers heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
Ik volg dit topic nu al enige tijd, zelf ook 2x al langs geweest bij VF winkel in de stad. Telkens werd mij enigzins onbeleefd de deur gewezen met een kortaf "niet leverbaar, geen idee"...

Nu vanochtend bij een andere VF winkel geweest ( kwam er achter dat er 600m verderop nog eentje ligt ) en de meneer daar vertelde mij dat HTC had aangegeven dat de problemen met de proximitysensor de oorzaak is dat de toestellen nu niet worden geleverd. Dit zou door HTC binnenshuis worden opgelost, omdat zelfs met software update de problemen bleven bestaan bij sommige toestellen.

Nu heeft deze meneer mij ook op de reserveringslijst gezet bij hun, stond op die lijst als 3e voor een DHD, blijft natuurlijk wel enkel de lijst van de winkel zelf. Levertijd kon tussen "nu" en eind november liggen, daar kon hij geen uitsluitsel over geven.

Daarna nog even wezen poorten bij de andere winkels in de stad ( belcompany, phonehouse, telfort...) die mij enkel konden zeggen dat ze geen idee hadden wat er aan de hand was, en wanneer er weer geleverd werd. 8)7

Anyways, ik ga nu gewoon wachten, en sluit mij gezellig al bij al de wachtende boven mij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Mag ik dan even zeggen dat ik het bijzonder smerig vindt als je hem niet uit jezelf terugstuur, jij weet toch dat je er 2 gekregen hebt?

Als jij je recht niet krijgt, dan sta je ook op en geef je niet op !

mentaliteitje van lik me vestje.. |:(

Dus aan iedereen hier die al bijna 2 maanden wachten, stuur The IT-Guy maar een PM, hij heeft er nog 1.

[ Voor 7% gewijzigd door hdpaddy op 09-11-2010 13:54 ]

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Vind het wel maf dat sommige van gsmwijzer/studentmobiel wel een mail krijgen en andere niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
hdpaddy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:51:
[...]

Mag ik dan even zeggen dat ik het bijzonder smerig vindt als je hem niet uit jezelf terugstuur, jij weet toch dat je er 2 gekregen hebt?

Dus aan iedereen hier die al bijna 2 maanden wachten, stuur The IT-Guy maar een PM, hij heeft er nog 1.
Nog veel dommer is het van Vodafone (en zeker met deze schaarste), die lijken immers te weten dat hij er twee heeft gekregen. Althans, dat maak ik op uit z'n verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
Nivali schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:38:
[...]

Inderdaad, en maar wachten.
Maar welk nummer heeft jou het beste geholpen dat je hebt gebeld? Aangezien ik meerdere nummers heb gezien.
Zoals ik al eerder had vermeld:
0800 020 0043

Er werd bij mij in de 2x dat ik belde direct opgenomen

Alles wat ze zeggen qua cijfers, schrijf het op en post het.. we willen alles weten :D
Wanneer je hebt besteld, hoeveel wachtende er totaal zijn, hoeveel ze al hebben afgehandeld, hoeveel er nu nog zijn, etc..
Als je het goed aanpakt vertellen ze je alles :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
De Desire HD op 4-11 besteld bij typhone.
Op 8-11 kreeg ik het bericht via mail dat de hd niet lverbaar was.
Vandaag even gebeld en er werd aangegeven dat ze de telefoon(s) morgen binnen krijgen en dat ze hem dan 1-2 dagen later verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
[...]

Persoonlijk zou ik hem ook zelf hebben gehouden. Kan je die weer doorverkopen voor €500 o.i.d.
Ik vind het een grote fout van VF, hij heeft aangegeven dat hij er 2 ontvangen heeft maar VF zegt dat er niets geregistreerd is. Niets geregistreerd = nooit ontvangen dan maar toch?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Vincitore schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:26:
[...]

Persoonlijk zou ik hem ook zelf hebben gehouden. Kan je die weer doorverkopen voor €500 o.i.d.
Ik vind het een grote fout van VF, hij heeft aangegeven dat hij er 2 ontvangen heeft maar VF zegt dat er niets geregistreerd is. Niets geregistreerd = nooit ontvangen dan maar toch?
Ik zou hem ook houden, simpel als dit jou was overkomen had je hem ook gehouden, of op zijn minst afgegeven aan een kennis, vriend of net wat dan ook.

Als dit het geval niet is, dan kan dat zo zijn. Maar de keus voor mij is dan simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 18:19
Arrgh, heb 24 september mijn telefoon (geen abbo) gepre-orderd bij telefoonleader, en deze zegt dat de levertijd weer is uitgesteld. pffff.
Onlangs heeft u een bestelling geplaast voor de HTC DESIRE HD + MEDIAPACK. Hierbij berichten wij u dat de releasedatum van dit product door de fabrikant is uitgesteld naar 29 november. Uw bestelling zal op deze dag bij u worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Laatst online: 19:14

wootah

They see me trollin'

[b][message=34998636,noline]Nu vanochtend bij een andere VF winkel geweest ( kwam er achter dat er 600m verderop nog eentje ligt ) en de meneer daar vertelde mij dat HTC had aangegeven dat de problemen met de proximitysensor de oorzaak is dat de toestellen nu niet worden geleverd. Dit zou door HTC binnenshuis worden opgelost, omdat zelfs met software update de problemen bleven bestaan bij sommige toestellen.
Beetje jammer dat dit dan niet als een nieuwsbericht door HTC uit word gegeven.
Uiteindelijk ik het natuurlijk alleen maar goed, dan hoef ik hem later niet nog eens terug te sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VinnyAMS schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:02:
De Desire HD op 4-11 besteld bij typhone.
Op 8-11 kreeg ik het bericht via mail dat de hd niet lverbaar was.
Vandaag even gebeld en er werd aangegeven dat ze de telefoon(s) morgen binnen krijgen en dat ze hem dan 1-2 dagen later verzenden.
Ik heb ook de HD besteld bij Typhone, weet je misschien ook hoeveel toestellen ze binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
[...]

Zeg, dat jij zo gefrustreerd bent om dat je je mooie HD foon nog niet binnen hebt en iemand anders wel , betekent niet dat je dat maar gelijk kan gaan afreageren op een andere user die door FOUTEN van Vodafoon een extra exemplaar heeft gekregen, waarvan ook nog DUIDELIJK staat in z'n post dat Vodafoon er niets mee kan, want er staat niets in hun systeem. Dat zo'n simpele callcenter truus vervolgens NIETS met zijn eerlijke melding doet dat hij er per abuis eentje extra heeft kan je hem niet aanrekenen. Verwerpelijker vind ik het op de man spelen en users oproepen om IT-Guy maar te gaan spammen via DM, dat is gewoon not done op GoT lijkt me.

Even in het algemeen, het werd hier al eerder geroepen in het topic, maar ik ben het volledig eens met de stelling dat een aantal echt gigantisch zitten te 'zeuren' dat hun mobiel nog niet binnen is. Life with it!
Je doet er niets aan, en hier klagen tot je ons weegt verandert helemaal NIETS aan de situatie. Heb gewoon geduld zoals de rest van heel nederland die zo'n ding besteld heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door Demon_Eyez op 09-11-2010 15:38 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 10:19
Zo ie zo iemand gaan vol spammen is online treiteren en strafbaar
Mij is het ook overkomen met mijn 6tal sony ericsson x1 telefoons door de vele reparaties heb ik een keer een compleet nieuwe gehad en de gerepareerde kon ik 2 dagen later ophalen.
Vond dat wel een goede compensatie van alle ellende die dat toestel had

[ Voor 67% gewijzigd door the boiler op 09-11-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

nivali
Ik had hem niet gehouden, nee.
Het is gewoon een mentaliteit kwestie.

@die 2 hierboven,
Voor de goede orde, ik heb 29-10 mijn bestelling gedaan, die 06-11 bij mij werd afgeleverd.
Dat jullie niet begrijpen dat er uit die laatste regel van mij een sarcasme straalt, is niet mijn probleem (ik kan natuurlijk ook een waslijst aan smilies erbij doen...).

[ Voor 115% gewijzigd door hdpaddy op 09-11-2010 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 23:38

MM99

That is the way I am!

Ozhan99 schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:48:
Waar ben ik aan begonnen?

Vorige week woensdag (3 nov) de HTC Desire HD besteld bij gsmweb.nl. Die middag nog hun gebeld. Ik wou weten wanneer ik het kon verwachten en of ze bij mijn werk wilden bezorgen. Ze zeiden dat het geen probleem was om bij mijn werk te laten bezorgen. De telefoon zou vrijdag (5 nov) binnenkomen en zou vandaag (8 nov) bezorgd worden. Ik vroeg hun "Weet u zeker dat u ze binnenkrijgt? En dat er genoeg binnen komen?" antwoord: "Ja meneer, dat weet ik heel zeker."

Nou je raad het al, ik had vandaag nog niets gehoord. Dus ik bel ze weer op. Krijg te horen dat de telefoons afgelopen vrijdag niet binnen waren gekomen. Dat ze de telefoons vandaag verwachten. Toen ik hun vroeg van "waarom heb ik hier niets over gehoord?" antwoord: "Het is teveel werk om iedereen te mailen."

Is toch te gek voor woorden? Maar goed, ik heb ze maar gevraagd of ze mij nu wel iets lieten weten. Mevrouw ging daarvoor zorgen. Ik heb hier zooooo weinig vertrouwen in *zucht*
Vandaag had ik nog niets ontvangen. Zoals ik veracht had |:( Weer achteraan gebeld, gevraagd waarom ik niets had gehoord." Antwoord: "Weet ik niet, maar het komt donderdag binnen."
Ik: "Kijkt, het maakt mij niet veel uit dat het er niet is. Ik lees op meerdere plekken dat er leveringsproblemen zijn. Daar kunt u niets aan doen. Maar u kunt wel wat doen aan u communicatie. ik heb nu al twee keer gehoord van "het komt dan binnen". Hoe weet u zeker dat het donderdag binnen komt?"
gsmweb: "Omdat we dat te horen krijgen"
Ik: "dan hebt u dus geen betrouwbare bron?"
gsmweb: "Jawel, hij komt donderdag binnen"
Ik: "Kunt u mij zodra u weet dat het niet binnen komt mij een mailtje sturen?"
gsmweb: "nee, u krijgt wel een bericht als het verstuurd wordt"
Ik: "En als die niet verstuurd wordt?"
gsmweb: "Dan moet u ons weer bellen" 8)7

Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
hdpaddy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:33:
[...]

Ik had hem niet gehouden, nee.
Het is gewoon een mentaliteit kwestie.
Nee , die van jou klopt wel? lees verhaal hierboven nog even door.
En nu graag ontopic verder!

@Hieronder.
Feit blijft dat je in initiële post oproept om hem te gaan DM'en en je op de man speelt. Klaar

[ Voor 15% gewijzigd door Demon_Eyez op 09-11-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

doe eens F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleejuhr
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ozhan99 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:34:
[...]

Vandaag had ik nog niets ontvangen. Zoals ik veracht had |:( Weer achteraan gebeld, gevraagd waarom ik niets had gehoord." Antwoord: "Weet ik niet, maar het komt donderdag binnen."
Ik: "Kijkt, het maakt mij niet veel uit dat het er niet is. Ik lees op meerdere plekken dat er leveringsproblemen zijn. Daar kunt u niets aan doen. Maar u kunt wel wat doen aan u communicatie. ik heb nu al twee keer gehoord van "het komt dan binnen". Hoe weet u zeker dat het donderdag binnen komt?"

Is dit normaal?
Nee dat is het naar mijn idee niet, al hebben we bij het bedrijf waar ik werk ook zoiets voorhanden waar de leverancier gewoon geen levertijd wil geven.
Maar communiceer dat dan ook gewoon naar de klant, je kan me niet vertellen dat ze geen emailadres van je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Inmiddels netjes een mail gekregen van GSMwijzer.nl dat m'n toestel vertraagd is en dat het nog enkele weken kan gaan duren. Jammer, niets aan te doen. Wel goede zaak dat GSMwijzer haar klanten na keer aandringen nu ook op de hoogte houdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Een ieder geval wordt er voor mijn toestel bij Hi de 12e gezegd dat ze binnen komen volgens hun laatste gegevens dus de tweets kloppen niet dat ze van de week nog worden uitgeleverd.
Of ze moeten nu plotseling ook in het weekend gaan uitleveren maar dat hebben ze nog nooit gedaan.
Dus volgende week weer verder kijken voor mij.
In mijn order bevestigingmail staat dat ik een mailtje of sms zou krijgen als het product niet op voorraad zou zijn dit is dus niet of nog niet gebeurt terwijl de uitlevering data al verstreken is wat er belooft was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozhan99 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:34:
[...]

Is dit normaal?
Bij mij ging het precies hetzelfde, vind het echt slecht dat GSMweb de enige is die zijn klanten niet op de hoogte houdt. Hoe moeilijk is het om een mailtje te typen en die vervolgens naar alle HD kopers te sturen... Heb nog gevraagd naar (financiele) compensatie voor het lange wachten maar dat was natuurlijk niet mogelijk. Dit is de laatste keer dat ik via GSMweb bestel (begint alvast met het typen van een slechte review).

Nu maar hopen dat ie donderdag echt aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:35:
[...]

Bij mij ging het precies hetzelfde, vind het echt slecht dat GSMweb de enige is die zijn klanten niet op de hoogte houdt. Hoe moeilijk is het om een mailtje te typen en die vervolgens naar alle HD kopers te sturen... Heb nog gevraagd naar (financiele) compensatie voor het lange wachten maar dat was natuurlijk niet mogelijk. Dit is de laatste keer dat ik via GSMweb bestel (begint alvast met het typen van een slechte review).

Ook vodafone houdt zijn klanten niet op de hoogte. Ik heb er zelf achter aan moeten bellen en ik weet nog niks. Erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 17-09 14:47
demo31051987 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:39:
[...]

Ook vodafone houdt zijn klanten niet op de hoogte. Ik heb er zelf achter aan moeten bellen en ik weet nog niks. Erg irritant
Volgende week woensdag komt de volgende levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 13:58
demo31051987 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:39:
[...]

En ook bij Telfort mag je zelf in je orderstatus kijken om te zien of er iets gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 23:22
Salland verwacht hem 10-11, dus morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

vanderghost schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:43:
[...]

En ook bij Telfort mag je zelf in je orderstatus kijken om te zien of er iets gewijzigd is.
Hi exact hetzelfde.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 22:25
Is bij jou al de status veranderd dan? Bij mij staat er nog steeds: voorinschrijving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

ThijsWTF schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:55:
[...]

Is bij jou al de status veranderd dan? Bij mij staat er nog steeds: voorinschrijving...
Bij mij ook. Maar ik doelde op het feit dat ze geen e-mail (al dan niet automatisch) sturen dat de leverdatum veranderd was. Hij is nu voor de 3e keer verschoven (eerst 18-10, toen 9-11 en nu komende week volgens de twitter van Hi) maar heb van geen van de wijzigingen bericht gekregen.

Maargoed, ik zie wel wanneer ik gebeld wordt. Zolang hij landelijk niet echt uitgeleverd wordt (in grote getallen) vind ik het wel prima, en is er weinig aan te doen :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Rudey schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:43:
[...]

Volgende week woensdag komt de volgende levering
Hoe ben je aan die wijsheid gekomen? Ik zou je graag willen geloven, maar Vodafone laat bij mij niets los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net even contact opgenomen met Typhone, ze verwachten morgen weer een lading:)
Wij verwachten de HTC Desire HD morgen geleverd te krijgen. Echter is dit een verwachte leverdatum en kunnen wij niet met zekerheid zeggen of wij de toestellen ook daadwerkelijk morgen ontvangen.
Maar deze info is een aantal berichten hiervoor al gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:01
Zit net op twitter te kijken, daar is de rage tegen @AanbiedingvanHi losgebarsten lijkt het wel, over de levertijden die elke keer beloofd worden en dan maar weer opgeschoven worden, ene moment zeggen ze op twitter wat en de klantenservice weet al te vertellen dat ze dan vervolgens echt niet aan gaan komen die toestellen.

ik neem zelf aan dat het echt mid-december gaat worden op deze manier jongens, maar zoals er mee omgegaan word vanuit HI is ronduit ruk eerlijk gezegt :-(

Beetje op een houtje bijten sinds september om een telefoon te krijgen zodat je weer bereikbaar bent bij een abbo-verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:04:
[...]

Ik heb ook de HD besteld bij Typhone, weet je misschien ook hoeveel toestellen ze binnen krijgen?
nee de heer aan de telefoon melde alleen dat ze morgen binnen kwamen dus neem dan aan dat het meerdere telefoons zijn.
Hoeveel geen idee :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
De medewerkers van Vodafone konden niks zwart op wit vinden dat ze het toestel geleverd hebben waardoor ik hem niet terug hoef te sturen.....
2 jaar geleden een vergelijkbare situatie gehad bij KPN/Hi. Ze stuurden me 2 Samsung Omnia's (toen nog top of the bill telefoon) die ik beiden mocht houden. 2e dus maar voor €350 van de hand gedaan op marktplaats.
Oorzaak was volgens hen dat KPN én Hi beiden mn order hadden gekregen maar hun bestelsystemen niet gekoppeld waren.
hdpaddy schreef

KPN/Hi medewerker vertelde me doodleuk dat het compleet zinloos en zonde zou zijn als ik m terug zou sturen. Ze zouden er niets mee kunnen omdat het ordernummer niet bestond in hun systeem en de SIM volgens hun database gekoppeld was aan mijn gegevens. De verzendafdeling zou m dus doodleuk terugsturen naar mij omdat 'ie in hun systeem aan mij toebehoorde.

[ Voor 34% gewijzigd door marnix007 op 09-11-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:35:
[...]

GSMweb is niet de enige hoor. Smartphonestunts.nl denkt dat het voldoende is om hier gewoon een berichtje neer te plempen dat ze denken dat t later komt, en heeft sinds mijn bestelling van 27 september met een verwachte leverdatum van 15 oktober nog niks uit zichzelf laten horen. Dat wordt iig een leuke negatieve shopreview. :+

Overigens hebben zij mn abonnement inmiddels wel al een maand geleden geactiveerd, waardoor ik dus wel al de kosten van het abonnement heb, maar nog niet de telefoon. Waardoor ik dus nu gewoon ook 1 maand totaal geen gebruik heb gemaakt van internet. ( Dat gaat 'niet zo soepeltjes' op mn oude Nokia. ), maar er wel voor betaald heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Ch3cker op 09-11-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Afgelopen maandag de Desire HD bij Vodafone besteld (los toestel). Vandaag 2 emails dat de levering door onvoorziene omstandigheden niet meer leverbaar is. Benieuwd of ze er woensdag weer zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ch3cker schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:59:
[...]

GSMweb is niet de enige hoor. Smartphonestunts.nl denkt dat het voldoende is om hier gewoon een berichtje neer te plempen dat ze denken dat t later komt, en heeft sinds mijn bestelling van 27 september met een verwachte leverdatum van 15 oktober nog niks uit zichzelf laten horen. Dat wordt iig een leuke negatieve shopreview. :+

Overigens hebben zij mn abonnement inmiddels wel al een maand geleden geactiveerd, waardoor ik dus wel al de kosten van het abonnement heb, maar nog niet de telefoon. Waardoor ik dus nu gewoon ook 1 maand totaal geen gebruik heb gemaakt van internet. ( Dat gaat 'niet zo soepeltjes' op mn oude Nokia. ), maar er wel voor betaald heb.
gewoon even een klacht indienen en dan vergoeden ze dat wel heb ik ook gehad met mijn x1 die had ik 7 maanden in bezit en 6 maanden in reperatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? Krijg net via de mail te horen dat morgen Typhone HTC Desire HDs binnenkrijgt, staat er nu bij mijn orderstatus dat de telefoon al naar TNT is gebracht en wordt verzonden.

Raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Klantenservice Hi meldde me net doodleuk dat er al minstens 300 uitgeleverd zijn.. ('maar meneer, ik was echt een van de allereerste die heeft ingeschreven, ik heb zelfs zitten refreshen...')

Maakt voor de rest niet uit. Laatste nieuws, ze krijgen deze week een lading binnen. Op de site staat 18 november, dat is voor als men nu gaat bestellen. Echter ik kon mijn toestel echt voor de 18de al thuis verwachten, als het goed is nog deze week. (zoals ook wordt getwitterd...)

We wachten geduldig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:49:
Huh? Krijg net via de mail te horen dat morgen Typhone HTC Desire HDs binnenkrijgt, staat er nu bij mijn orderstatus dat de telefoon al naar TNT is gebracht en word verzonden.

Raar
Nu word het nog grappiger :P Ga ik naar www.tracktrace.nl (Typhone heeft aangegeven dat ik dit kan gebruiken!)
staat er dat de verzending niet bestaat?

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:52:
[...]

Nu word het nog grappiger :P Ga ik naar www.tracktrace.nl (Typhone heeft aangegeven dat ik dit kan gebruiken!)
staat er dat de verzending niet bestaat?

:?
Duurt altijd wel even voordat die 'ingevoerd' is he. Misschien als je later op de avond/begin van de ochtend kijkt staat die er wel in

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincitore schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:55:
[...]

Duurt altijd wel even voordat die 'ingevoerd' is he. Misschien als je later op de avond/begin van de ochtend kijkt staat die er wel in
Okee, zal ik doen;) Ik ben misschien wat over excited :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:01:
[...]

Okee, zal ik doen;) Ik ben misschien wat over excited :+
Zou ik ook zijn als mijn telefoon per post werd verstuurd.. zou hele dag uit het raam loeren!
Morgen wordt mijn telefoon geleverd in de winkel gok ik.. dus ik ga op de telefoon wachten :P

Nu nog op zoek naar iets van een hoesje/pouch maar der is nog niet zoveel op de Nederlandse markt verkrijgbaar :(

[ Voor 13% gewijzigd door Vincitore op 09-11-2010 20:20 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincitore schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:03:
[...]

Zou ik ook zijn als mijn telefoon per post werd verstuurd.. zou hele dag uit het raam loeren!
Morgen wordt mijn telefoon geleverd in de winkel gok ik.. dus ik ga op de telefoon wachten :P

Nu nog op zoek naar iets van een hoesje/pouch maar der is nog niet zoveel op de Nederlandse markt verkrijgbaar :(
Had mijn hoesje via Ebay gekocht. De HTC Desire HD Pouch PO S550.
Was rond de 15 kwijt incl. verzendkosten. :) Weekje gewacht op de post uit Engeland.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 20:44 . Reden: spelling correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackerstamfer
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 16:32
Vincitore schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:03:
[...]

de PO S550 is wel verkrijgbaar hoor :)

Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
De PO S550 had ik al bekeken inderdaad, maar €25 voor een hoesje via de HTC site is mij wel beetje veel.

@Hieronder: Zo he! Daar zijn ze echt wel veel goedkoper! Had al op Ebay gekeken maar heb je vaak van die nep gevallen :( En die zijn ook nog eens dezelfde prijs..
Op Amazon zijn ze maar 9 pond en dan nog verzenden...

[ Voor 52% gewijzigd door Vincitore op 09-11-2010 21:00 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackerstamfer
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 16:32
amazon.co.uk :P

@ hierboven: Idd! Twee dagen na bestellen lag die in de bus. Nu mijn DHD nog... |:(

Neem mijn telefoon overal mee naar toe, en zorg dat gesprekken kort zijn, want als de bezorger belt en ik ben in gesprek kan ik nog langer wachten! Met Hi weet je het nooit....

[ Voor 89% gewijzigd door Wackerstamfer op 09-11-2010 21:04 ]

Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
Iemand al wat van Belsimpel gehoord? Ik heb op 24-10 een Hi online abo + Desire HD afgesloten en gevraagd om meteen de aansluiting te regelen, maar is nog steeds niet gebeurt. Tevens is het naar mijn laatste email van afgelopen vrijdag stil en heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.

Zullen ze alles al aan het voorbereiden voor de levering van de Desire HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
demo31051987 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:22:
[...]
Hoe ben je aan die wijsheid gekomen? Ik zou je graag willen geloven, maar Vodafone laat bij mij niets los.
Mij is vanmorgen verteld dat men op de 9de, 11de en de 17de leveringen met telefoons binnenkregen. Dat ging niet specifiek over de Desire HD, ze kon niet vertellen of die in die levering zat. Alleen dat er meer dan 400 in bestelling stonden en er dus 3 leveringen aankwamen. Zelf deed ze 1+1 en haar conclusie was dan ook: U zal uw toestel morgen of uiterlijk donderdagmiddag ontvangen.

Ik heb haar vriendelijk bedankt. Eerlijk gezegd geloof ik helemaal niet dat er morgen of donderdag ineens iemand voor deur staat met een Desire. Aangezien de mensen aan de telefoon gewoon niet de correcte informatie hebben.
Wel vind ik het slecht dat niemand bij Vodafone durft te zeggen: Stop nu eens met het doen van zulke stellige uitspraken. Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.

Het wachten kan ik kort over zijn, ik heb ooit 9 maanden gewacht op 1 van de eerste 64mb mp3spelers (net voor de Diamond Rio500 kwam de Jazpiper uit). En ik wacht nu al een jaar op een stukje vaporware genaamd: Wakemate.

Qua wachten ben ik wel gewend ;) (alleen is het ietwat onhandig dat ik direct met Nokia E72 heb verkocht omdat me verteld was dat mijn nieuwe toestel binnen enkele dagen binnen moest zijn). Om daarna pas dit topic te checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
FurY_84 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:51:
Klantenservice Hi meldde me net doodleuk dat er al minstens 300 uitgeleverd zijn.. ('maar meneer, ik was echt een van de allereerste die heeft ingeschreven, ik heb zelfs zitten refreshen...')

Maakt voor de rest niet uit. Laatste nieuws, ze krijgen deze week een lading binnen. Op de site staat 18 november, dat is voor als men nu gaat bestellen. Echter ik kon mijn toestel echt voor de 18de al thuis verwachten, als het goed is nog deze week. (zoals ook wordt getwitterd...)

We wachten geduldig af!
haha die klantenservice weer :) als dat waar was zouden er wel tweakers zijn die dat zouden melden. wie wisten er immers als eerste van de release af?

of ze bedoelen dat de 300 stuks nu zijn geleverd aan de distributie afdeling zjn geleverd. dan kunnen we morgen telefoon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik heb het recht in eigen handen genomen en hem in de vraag en aanbod gekocht voor 450.-
Heb hem net in mijn handen sinds 4 uurtjes... agghhh zo nice! beter dan hoe die op mijn HD2 liep... logisch natuurlijk maar ook veel beter!

Hij was trouwens helemaal ongeopend!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
darkphoenix schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:20:
Ik heb het recht in eigen handen genomen en hem in de vraag en aanbod gekocht voor 450.-
Heb hem net in mijn handen sinds 4 uurtjes... agghhh zo nice! beter dan hoe die op mijn HD2 liep... logisch natuurlijk maar ook veel beter!

Hij was trouwens helemaal ongeopend!
Geniet ervan zou ik zeggen!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Thanks! i Will!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik helemaal blij dat de HD wordt verzonden. Blijkt nu dat alleen de SIM-kaart is verzonden... D*mn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:40:
Ik helemaal blij dat de HD wordt verzonden. Blijkt nu dat alleen de SIM-kaart is verzonden... D*mn
Oei! Dat is even een tegenvaller! :'(
Nu maar hopen dat ze snel de telefoon er achteraan sturen!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
Ik merk wel dat iedereen andere antwoorden krijgt. Feit is dat de leveringen vanuit HTC vertraagd zijn. Ik kan helaas niet nagaan of Hi de geplaatste orders eerder krijgt als onze distributeurs. Die geven aan dat de geplande leveringen van deze week verschoven zijn naar eind november ivm productieproblemen. Die zijn weer te wijten aan het ontbreken van onderdelen voor het toestel.

Dus ga maar even in winterslaap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Twitter van mark Moons, HTC

# @delamoutarde Hoe je het ook bekijkt. HTC levert momenteel te weinig #DHD, maar volumes nemen gelukkig toe. We draaien overuren momenteel. 7 minutes ago via web in reply to delamoutarde

# @delamoutarde Durf ik niet te zeggen. Er wordt heel veel geleverd 2e helft nov., maar ik kan niet goed inschatten hoe groot de vraag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
DaBARDmaN schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:33:
[...]

Heb je hem volledig als los toestel gekocht bij T-Mobile?
Beetje late reactie, aangezien ik het toestel nu zelf heb is er nog maar weinig aanleiding hier bij dit topic te kijken :-) Maar inderdaad, gewoon volledig los gekocht, zonder abo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:23
Hurray!
Eindelijk me klacht behandeld door KPN en als 'compensatie' voor de geleden schade krijg ik de HTC Desire HD for free bij een 2jarig KPN 20 abbo met internet voor €3,75 :D

Dat terwijl mijn klantwaarde niet bijster hoog is.
Alleen nu wachten tot de 20ste voordat ik hem in me handen heb =<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer XXXXX

De HTC wordt in de loop van volgende week verwacht. Zodra ze weer op voorraad zijn dan wordt uw bestelling gelijk verzonden.

Excuses voor de ontstane vertraging.

Met vriendelijke groet,
Belnu.n

Dat is al een (behoorlijk) goed teken.. nu nog hopen dat ze het menen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:13:
Geachte heer XXXXX

De HTC wordt in de loop van volgende week verwacht. Zodra ze weer op voorraad zijn dan wordt uw bestelling gelijk verzonden.

Met vriendelijke groet,
Belnu.n

Ik help het je, als mede-Belnu-besteller, hopen. Punt is echter dat ze dit verhaal ('volgende week meer') al vanaf begin oktober verkondigen. Het zou van meer klantvriendelijkheid getuigen als ze open en eerlijk een inschatting gaven die ze ook daadwerkelijk konden onderbouwen.

Oftewel, waar staan ze in de leveranciersketen, wat vertelt HTC of de leverancier hen? Veel bedrijven beschouwen hun klanten echter nog als kleine kinderen die je zoet moet houden. Zo'n zinsnede als "zodra ze weer op voorraad zijn", zegt al genoeg: je wordt afgescheept met kletskoek (hoezo 'weer'?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het helemaal met je eens strangelight.. en inderdaad; hoezo 'weer', de telefoons zijn bij hun nog nooit op voorraad geweest. Als het nog veel langer gaat duren, dan ga ik een compensatie eisen aangezien ik al heb betaald voor mn abbonnement (sim al ontvangen), maar tegelijkertijd betaal ik natuurlijk ook voor mn nog niet geleverde telefoon, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:27:
[...]

Ik help het je, als mede-Belnu-besteller, hopen. Punt is echter dat ze dit verhaal ('volgende week meer') al vanaf begin oktober verkondigen. Het zou van meer klantvriendelijkheid getuigen als ze open en eerlijk een inschatting gaven die ze ook daadwerkelijk konden onderbouwen.

Oftewel, waar staan ze in de leveranciersketen, wat vertelt HTC of de leverancier hen? Veel bedrijven beschouwen hun klanten echter nog als kleine kinderen die je zoet moet houden. Zo'n zinsnede als "zodra ze weer op voorraad zijn", zegt al genoeg: je wordt afgescheept met kletskoek (hoezo 'weer'?).
Helaas werkt het niet zo voor veel resellers. Die krijgen alleen informatie van de distributeurs. Ik zit zelf in de ICT, wij hebben als taak om klanten nooit naar levertijd te laten vragen. Dit moeten we altijd voor zijn. Dat lukt meestal wel, maar bij leveranciers zoals HTC, Nokia etc. (waar het heel lastig is rechtstreeks met de fabrikant te spreken) kunnen we nooit details opgeven. Je moet dan uitgaan van een verwachting, en die wordt bij nieuwe producten vaak niet gehaald. Dit kun je dan uiteraard wel in de communicatie vermelden.

Ik zou als Hi, vodafone etc wel zorgen voor een eenduidige communicatie over levertijden, zodat niet iedereen een ander antwoord krijgt. Mij hebben ze bij Hi aangegeven dat het onbekend is, grote kans dat het eind november wordt. Dat is geen leuk antwoord, maar ik heb geen verwachting dat het toestel deze week nog komt. Dus moet nog even wachten, maar dat vind ik niet zo erg. Er zijn meer dingen die het leven mooi maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:13:
Geachte heer XXXXX

Met vriendelijke groet,
Belnu.n

Nou das is voor de zoveelste keer weer eens gelul, onderstaande mail kreeg ik gisteren van belnu.nl:

Geachte heer XXXXXX,

Momenteel staat de verwachte levertijd helaas op 24 november. Aan uw besteldatum te zien staat u in iedergeval als een van de eerste op de lijst zodra het toestel bij ons op voorraad komt.

Onze excuses voor deze lange levertijd.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl

Zou je jouw mail eens naar mij kunnen sturen svp? Dan kan ik ze ermee confronteren (uiteraard zonder vermelding van jouw gegevens zoals naam, ordernummer etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:20
Bij de computer winkel waar ik werk zag ik gister dat de Desire HD op 10/11 bij hun leverancier binnen komt. Kans dus dat hij bij meer leveranciers binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNi-Cow
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-03-2024
Aangezien mijn t-mobile abonnement overmorgen afloopt overmorgen een maand wordt verlengd toch maar even gebeld met Hi (mijn status staat sinds 5 oktober op voorinschrijving). Ze verwachten de telefoons de 19e binnen te krijgen. Dan snap ik nog steeds niet waarom http://twitter.com/AanbiedingvanHI blijft volhouden dat ze deze week worden uitgeleverd.... Beetje interne miscommunicatie misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
DNi-Cow schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:44:
Aangezien mijn t-mobile abonnement overmorgen afloopt overmorgen een maand word verlengd toch maar even gebeld met Hi (mijn status staat sinds 5 oktober op voorinschrijving). Ze verwachten de telefoons de 19e binnen te krijgen. Dan snap ik nog steeds niet waarom http://twitter.com/AanbiedingvanHI blijft volhouden dat ze deze week worden uitgeleverd.... Beetje interne miscommunicatie misschien?
Iedereen wordt steeds een ander verhaal voorgehangen elke telefonist verzint er zelf een vehaaltje bij.
Heb je die aflevering gezien van kassa omtrent de af rekenen in minuten.
Dat was gewoon verbazing wekkend wat voor vrijheid zulke werknemers van Hi krijgen en wat voor onzin verhalen ze de klanten ophangen.
Nee in alles wat zij daar mij vertellen neem ik met een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
DNi-Cow schreef op woensdag 10 november 2010 @ 09:44:
Aangezien mijn t-mobile abonnement overmorgen afloopt overmorgen een maand wordt verlengd toch maar even gebeld met Hi (mijn status staat sinds 5 oktober op voorinschrijving). Ze verwachten de telefoons de 19e binnen te krijgen. Dan snap ik nog steeds niet waarom http://twitter.com/AanbiedingvanHI blijft volhouden dat ze deze week worden uitgeleverd.... Beetje interne miscommunicatie misschien?
Die datum in de webshop is voor klanten die nu bestellen, er komt (hopelijk) eerder een levering die voor de klanten is die al gepreorderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
JackPoint schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:01:
[...]

Die datum in de webshop is voor klanten die nu bestellen, er komt (hopelijk) eerder een levering die voor de klanten is die al gepreorderd hebben.
Dat verhaal hebben we nu ook al meerdere keren gehoord... Waar heb jij deze informatie vandaan? Want vorige keren bleek het ook bullshit te zijn :/

De twitter van Hi is naar mijn mening het meest betrouwbaar op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
Even off topic:

Waarom kiezen jullie niet voor een Galaxy telefoon. Collega van me raadt die aan, en ik kan zelf niet snel de nadelen t.o.v. de DHD vinden. Heeft nog een beter scherm etc. Denk dat jullie het antwoord kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
FunFair schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:05:
[...]

Dat verhaal hebben we nu ook al meerdere keren gehoord... Waar heb jij deze informatie vandaan? Want vorige keren bleek het ook bullshit te zijn :/

De twitter van Hi is naar mijn mening het meest betrouwbaar op dit moment.
Ik denk dat het systeem zo in elkaar zit. Maar ik vertrouw nergens meer op, de hi site niet, hi twitter niet. Pas als ik een track & trace code heb geloof ik dat hij verstuurd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
RobbieDG schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:07:
Even off topic:

Waarom kiezen jullie niet voor een Galaxy telefoon. Collega van me raadt die aan, en ik kan zelf niet snel de nadelen t.o.v. de DHD vinden. Heeft nog een beter scherm etc. Denk dat jullie het antwoord kunnen geven.
Tsjah waarom dan ook niet de keuze tussen een iPhone 4?
Nee ik kies voor de DHD omdat het gewoon een mooi toestel is die er ook nog mooi uitziet. Ik vind de Galaxy S er 'goedkoper' uitzien.

Stats

Pagina: 1 ... 30 ... 58 Laatste