Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Ja of jullie annuleren allemaal je Vodafone.nl bestelling en halen hem in de winkel, waar hij vermoedelijk zoals bij de release EERDER beschikbaar zal zijn.

Dat is meteen meenemen, en zoals ik. De eerste DOA meteen omruilen. :)

Ga er maar vanuit dat Vodafone.nl in verhouding met toestellen en beschikbare medewerkers het niet redt tov de VF winkels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hoop dat de Hi winkel in Almere dinsdag phones binnen krijgt, ga er maar voor de deur campen, staat al in m'n agenda.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 23:38

MM99

That is the way I am!

Waar ben ik aan begonnen?

Vorige week woensdag (3 nov) de HTC Desire HD besteld bij gsmweb.nl. Die middag nog hun gebeld. Ik wou weten wanneer ik het kon verwachten en of ze bij mijn werk wilden bezorgen. Ze zeiden dat het geen probleem was om bij mijn werk te laten bezorgen. De telefoon zou vrijdag (5 nov) binnenkomen en zou vandaag (8 nov) bezorgd worden. Ik vroeg hun "Weet u zeker dat u ze binnenkrijgt? En dat er genoeg binnen komen?" antwoord: "Ja meneer, dat weet ik heel zeker."

Nou je raad het al, ik had vandaag nog niets gehoord. Dus ik bel ze weer op. Krijg te horen dat de telefoons afgelopen vrijdag niet binnen waren gekomen. Dat ze de telefoons vandaag verwachten. Toen ik hun vroeg van "waarom heb ik hier niets over gehoord?" antwoord: "Het is teveel werk om iedereen te mailen."

Is toch te gek voor woorden? Maar goed, ik heb ze maar gevraagd of ze mij nu wel iets lieten weten. Mevrouw ging daarvoor zorgen. Ik heb hier zooooo weinig vertrouwen in *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Man zeur niet zo, als je dit al zo erg vind moet je echt nooit in je leven wat willen gaan ondernemen, als dit al stress oplevert...
Stelletje kleine kinderen hier bij elkaar, allemaal gigantisch huilen als je niks hoort en het uitgesteld wordt. For god sake, het zijn maar een paar weken en het is maar een telefoon. Ja bedrijven sturen niets, waarom niet? Omdat het om enorm veel klanten gaat, ze alsnog geen nieuwe datum kunnen geven en ze volledig afhankelijk zijn van de leveranciers. Dus stop met zeuren en klagen en wacht gewoon tot je hem binnen krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Snackey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 07:16
Ook ik wacht al meer dan een maand op m'n DHD, hopelijk dat Hi inderdaad die telefoons deze week binnenkrijgt, en mij er eentje opstuurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net gebeld met htc met de vraag of zij nog wisten waar de desire HD kan krijgen.
Het schijnt dat de DHD hier en daar gewoon op voorraad is.

zo expansys er maar liefs 97 op voorraad.
check http://www.expansys.nl/htc-desire-hd-203895/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:12
Tsurany schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:52:
Man zeur niet zo, als je dit al zo erg vind moet je echt nooit in je leven wat willen gaan ondernemen, als dit al stress oplevert...
Stelletje kleine kinderen hier bij elkaar, allemaal gigantisch huilen als je niks hoort en het uitgesteld wordt. For god sake, het zijn maar een paar weken en het is maar een telefoon. Ja bedrijven sturen niets, waarom niet? Omdat het om enorm veel klanten gaat, ze alsnog geen nieuwe datum kunnen geven en ze volledig afhankelijk zijn van de leveranciers. Dus stop met zeuren en klagen en wacht gewoon tot je hem binnen krijgt.
Als je die mensen in een mailinglijst steekt, kost het 2 klikjes om een standaardmailtje te versturen met de melding dat het toestel vertraging heeft opgelopen. We zijn 2010 en er is genoeg software om dit te automatiseren. Ik vind het een zwak excuus, maar het is gewoon niet slim van die verkoper om een datum te beloven als het toestel nog niet binnen is.

Ozhan99, misschien is het een troost om te weten dat er hier al mensen sinds half september op hun toestel wachten. Als je maar een dagje langer moet wachten, mag je nog blij zijn bij dit toestel.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 09:27
TECHcrime schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:06:
[...]

Ik heb ook even gevraagd waarom het zo lang duurt.. ze ging vrij vlot dus ik heb het niet allemaal opgevangen maar:
Toestellen komen binnen bij Vodafone,
Vodafone maakt er een pakket van en stuurt naar GLS (of TNT)
GLS pakt alles uit en pakt per stuk in om te versturen
GLS bezorgt jou HTC Desire HD aan de deur
(En als je niet thuis bent, dan krijg je hem nog later.. tenzei ze lief zijn en een beetje nadenken en het toestel bij de buren leveren en bij jou een briefje erin doen!)

Dus ja.. hier kunnen wel een paar dagen overheen gaan.. :(

Deze info ging over telefonische verlenging.
Ik denk dat het met andere ook wel zo zou gaan tenzij je direct meeneemt uit de winkel..
Klinkt veelbelovend! Heb vandaag ook naar Vodafone gebeld, ging ook over een telefonische verlenging, en deze wist mij nog steeds niets te vertellen over leveringen.. (denk dat ik rond 11/12 heb gebeld) Ben dus heel benieuwd of ik deze, of volgende week een DHD op mijn bureau heb liggen. Ik snap dat ze er ook weinig aan kunnen doen, maar vervelend vind ik het wel! Wacht al sinds de 22e.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 23:38

MM99

That is the way I am!

Of ik de telefoon nu krijg of over een maand, dat maakt mij niet veel uit. Het gaat mij om het feit dat ze dit niet communiceren. Als ik zelf niet achterna had gebeld, had ik het nooit geweten. Zoals Largamelion het ook zegt, het is niet moeilijk om iedereen in een mailinglist te zetten. Ik hoef geen precies datum, maar een bericht van "onze excuses, de telefoons zijn niet binnen gekomen". Is nou niet bepaald een moeite. Het is juist een teken van slecht ondernemen als je zoiets niet kan faciliteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 10:19
Ik gebruik mijn telefoon zakelijk en aangezien mijn HTC HD2 kapot is kan ik niet een maand wachten en dan had ik wel een ander toestel uitgekozen een week is wat anders.
Ps wat doe je in dit topic dan als je er niet omgeeft een maand of 2 maand moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:18:
[...]

Ps wat doe je in dit topic dan als je er niet omgeeft een maand of 2 maand moet wachten.
Omdat je op de hoogte wil blijven van levertijden/beschikbaarheid? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:21:
[...]

Omdat je op de hoogte wil blijven van levertijden/beschikbaarheid? :Z
dus wel de telefoon zo snel mogelijk in bezit willen hebben je kan ook af en toe naar de winkel rijden als je toch tijd zat hebt.
Ik heb dus een kapotte telefoon en gebruik dus nu men oude brakke HTC Tp2 en die heb ik niet voor niets vervangen door een hd2.
Die is dus kapot en Hi beloofde me dinsdag de telefoon uit te leveren als dat een week later wordt heb ik wel een probleempje niet een groot probleem hoor maar ik vindt het zekers niet fijn belemmerd me wel in mijn werk.
En Hi dat niet zou communiceren zou ik dat zekers een slechte zaak vinden.
Als iemand dat kinderachtig janken, zeuren vindt mag hij dat lekker voor zich houden.
Daar zit ik hier niet voor in op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
Het zou een goede stunt zijn als de verlate Desire HD's met android Gingerbread worden geshipt. :'D Volgens geruchten zou die deze week toch ook uit komen?

EDIT:

@ the boiler,

Ik wou dat ik in jou situatie was. Ik had mijn oude TP2, maar die is kapot. Ik gebruik nu uit noodzaak de HTC TyTN. :')

[ Voor 32% gewijzigd door quarintus op 08-11-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-!-M schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:08:
[...]

Klinkt veelbelovend! Heb vandaag ook naar Vodafone gebeld, ging ook over een telefonische verlenging, en deze wist mij nog steeds niets te vertellen over leveringen.. (denk dat ik rond 11/12 heb gebeld) Ben dus heel benieuwd of ik deze, of volgende week een DHD op mijn bureau heb liggen. Ik snap dat ze er ook weinig aan kunnen doen, maar vervelend vind ik het wel! Wacht al sinds de 22e.. :(
Zojuist ook gebeld met de webshop van Vodafone. Heb mijn abo op 19 oktober verlengd. De medewerker van de webshop kon mij niets vertellen over de levertijden. Hij vertelde ook dat het ook nog wel een maand kan duren voordat ik mijn toestel kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 20:51
Geldt die 18 nov voor mensen die op dit moment verlengen bij HI? En kan de rest hem deze week echt verwachten? Zal mij benieuwen dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:31:
[...]

dus wel de telefoon zo snel mogelijk in bezit willen hebben je kan ook af en toe naar de winkel rijden als je toch tijd zat hebt.
Ik heb dus een kapotte telefoon en gebruik dus nu men oude brakke HTC Tp2 en die heb ik niet voor niets vervangen door een hd2.
Die is dus kapot en Hi beloofde me dinsdag de telefoon uit te leveren als dat een week later wordt heb ik wel een probleempje niet een groot probleem hoor maar ik vindt het zekers niet fijn belemmerd me wel in mijn werk.
En Hi dat niet zou communiceren zou ik dat zekers een slechte zaak vinden.
Als iemand dat kinderachtig janken, zeuren vindt mag hij dat lekker voor zich houden.
Daar zit ik hier niet voor in op dit forum.
Lekker belangrijk, blijf gewoon ontopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19-09 13:25
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:44:
[...]

Zojuist ook gebeld met de webshop van Vodafone. Heb mijn abo op 19 oktober verlengd. De medewerker van de webshop kon mij niets vertellen over de levertijden. Hij vertelde ook dat het ook nog wel een maand kan duren voordat ik mijn toestel kan ontvangen.
Dat komt dan weer als een teleurstelling, ik hoop dat ze eerder worden geleverd. Ik heb ook pas 26 oktober verlengd. Maar ik kan eigenlijk bijna niet meer wachten. Mijn HTC touch Diamond is heel erg snel aan vervanging toe :|

[ Voor 0% gewijzigd door Nivali op 08-11-2010 15:32 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:45:
[...]

Lekker belangrijk, blijf gewoon ontopic.
het is toch het levertijd topic dinsdag is voor mij nog altijd deze dinsdag dus ik hoop gewoon netjes een belletje te ontvangen van de koerier en anders een mailtje zoals belooft dat hij later uitgeleverd wordt.
Geen gejank of geen gezeur gewoon een goede communicatie van de provider richting zijn klanten zodat zij zelf niet achter hun telefoon aan hoeven bellen.
Ik kan ook goed begrijpen dat mensen misschien dan thuis blijven of thuis gaan werken zodat ze de koerier kunnen ontvangen zou wel knap slechte service zijn dat ze dan niet uitleveren terwijl ze dinsdag vast hielden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Laatst online: 28-06 08:57
Andre21 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:50:
[...]

Ik ben net gebeld door iemand van simshop en netjes te woord gestaan. Lang verhaal, maar het komt erop neer dat de nieuwe verwachte datum 22/11 is.
Helaas moest hij er ook bij zeggen dat het wellicht ook later, maar misschien ook eerder kan zijn.
Ik kreeg vandaag ook het volgende te horen:

Beste heer,

Helaas heeft HTC de verwachte leverdatum in week 43 niet kunnen realiseren. De verwachting vanuit HTC is nu week 47, de week van 22 november. Wellicht wordt het toestel eerder uitgeleverd maar dat is niet zeker.

Met vriendelijke groet,

Adri Mulders
Simshop.nl

Gaat lekker zo :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polmannetje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-12-2021
Zojuist een nieuw abbo aangevraagd bij de Vodafone winkel hier in Groningen, uiteraard met DHD.

Helaas was hij niet meer op voorraad maar de verkoper gaf wel aan dat als ik later deze week terug kwam ik hem meteen mee kon nemen.
Ben benieuwd! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGurd
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 20:08
Iedereen bij Hi is wederom gen***d. De site van Hi geeft nu een levertijd van 18-11-10. oftwel weer 9 dagen later dan gepland. Ik vind het heel smerig dat ze dat nu pas melden, vanmorgen stond er nog 09-11-10. Oftewel ze houden je gewoon aan een lijntje door steeds een dag van te voren de levertijd te verzetten. Ze weten toch makkelijk een week van te voren dat de levering niet gaat komen? Ik heb donderdag nog een Hi medewerker aan de telefoon gehad die mijn in hoogst eigen persoon wist te vertellen dat Hi de dag erna (vrijdag 5 november) de toestellen zouden binnenkomen waarna deze na het weekend geleverd zouden worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Als je geen gezeur wilt kan je volgens mij beter uit dit topic weg blijven. Jij vind het dus normaal dat een bedrijf niks van zich laat weten? Ik maak een afspraak met jou, maar ik ben verhinderd dus ik ga maar niet. Volgens jou redenatie is het normaal dat ik jou vervolgens een week laat wachten om dan alsnog te komen en te doen of er niks aan de hand is.

Ik heb helemaal niks met de leverancier te maken, ik heb te maken met het bedrijf waar ik besteld heb, ik heb een afspraak met hun gemaakt. Als zij die afspraak niet na kunnen komen moeten ze dat laten weten, en zo is het gewoon. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar dat is dan echt jouw probleem, dus verveel ons er alsjeblieft niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Wat is dit nou voor reactie...

Als jij een afspraak met een bedrijf maakt, en het bedrijf kan zijn afspraak niet nakomen, dan moeten zij jou daarvan op de hoogte stellen. Melden dat het ''teveel klanten'' zijn is gewoon bullshit natuurlijk, dan moet je als bedrijf maar geen orders aannemen die je niet aankan. Daarbij is het voor hun gewoon een automatisch mailtje sturen dus dat kan niet zoveel moeite zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
MrGurd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:54:
Iedereen bij Hi is wederom gen***d. De site van Hi geeft nu een levertijd van 18-11-10. oftwel weer 9 dagen later dan gepland. Ik vind het heel smerig dat ze dat nu pas melden, vanmorgen stond er nog 09-11-10. Oftewel ze houden je gewoon aan een lijntje door steeds een dag van te voren de levertijd te verzetten. Ze weten toch makkelijk een week van te voren dat de levering niet gaat komen? Ik heb donderdag nog een Hi medewerker aan de telefoon gehad die mijn in hoogst eigen persoon wist te vertellen dat Hi de dag erna (vrijdag 5 november) de toestellen zouden binnenkomen waarna deze na het weekend geleverd zouden worden....
dit is alleen voor de mensen die nu bestellen er is getweet dat de eerder bestelde telefoons gewoon uitgeleverd worden er is nog geen vertragingmailtje verstuurd dus wacht gewoon je belletje af van de koerier

@Maartenoo en @darkpluisje precies afspraak is afspraak en geen lokkertje om dat abbonnement snel af te sluiten ik heb er nu meer het gevoel bij dat dat de grootste reden is de mensen die die telefoon z.s.m. in hun bezit willen hebben dus beloof ze gouden bergen en lever gewoon een maandje later.
en dan hopen dat ze deze actie na 24 maanden abbonnement dit vergeten zijn zodat ze er weer in trappen.

en @el2ik wou je zeggen dat de post van Tsurany ontopic is ik vindt dat gewoon flamen

[ Voor 3% gewijzigd door the boiler op 08-11-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
MrGurd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:54:
Ik heb net gebeld met HI en mij is verteld dat de desire HD op 11-11 binnen komt, de uitlevering start na deze datum pas. Wacht nu echter al iets meer dan een maand, hoop dat het het wachten waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGurd
  • Laatst online: 07-08 20:08
DirtyHennessy schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:18:
[...]

Ik heb net gebeld met HI en mij is verteld dat de desire HD op 11-11 binnen komt, de uitlevering start na deze datum pas. Wacht nu echter al iets meer dan een maand, hoop dat het het wachten waard is :P
Ik geloof er niets meer van... Heb dit al zo vaak gehoord. Zoals ik al zij zei, 4 november zei een medewerker dat hij 5 november zou binnen komen.... Ik wacht wel gewoon af. Ik heb een flinke korting weten te regelen door deze vertraging, dus blijf wel even wachten. Maar ik blijf het een rare gang van zaken vinden dat de datum er puur staat als lokkertje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
@ reacties:

Ja bedrijven horen eigenlijk reacties te geven maar die weten het vaak ook niet, die kunnen ook niet veel zeggen. Het is een beetje een puinzooi en daar mag best over geklaagd worden maar om als een klein kind te gaan drammen, wat een aantal hier doen, vind ik erg overdreven. Ik wil deze telefoon zelf ook zo snel mogelijk hebben maar klagen en stampen zorgt er niet voor dat het sneller gaat. Zulke problemen zijn er heel vaak met nieuwe gadgets, dat is ondertussen toch wel bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Tsurany schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:06:
@ reacties:

Ja bedrijven horen eigenlijk reacties te geven maar die weten het vaak ook niet, die kunnen ook niet veel zeggen. Het is een beetje een puinzooi en daar mag best over geklaagd worden maar om als een klein kind te gaan drammen, wat een aantal hier doen, vind ik erg overdreven. Ik wil deze telefoon zelf ook zo snel mogelijk hebben maar klagen en stampen zorgt er niet voor dat het sneller gaat. Zulke problemen zijn er heel vaak met nieuwe gadgets, dat is ondertussen toch wel bekend?
Dan nog mogen de betreffende bedrijven dit wel beter communiceren ipv het als verkoop truc te gebruiken.
Dat is meer de intentie van die voor inschrijvingen dan dat ze jou echt het toestel als eerste willen laten krijgen.
Ik moet zeggen ben ook wel meer afwachtend geworden hoor als je de 1e wilt zijn is het afwachten op dat ene belletje :D maar ik ben wel iemand die ook woord probeert te houden ook zakelijk.
Verwacht dat eigenlijk wel terug. :P ook van bedrijven waar ik maar dat nummertje ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Bericht van Hi, op Twitter:

AanbiedingvanHi.
Deze week worden de eerste mensen gebeld voor afspraak Desire HD, ik heb verder nu geen gedetailleerdere informatie. Nog even geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verbaas me er echt over hoe ze bij Hi in vredesnaam een maand naast de leverdatum kunnen zitten! Hoe is het daarmee?! Eerst 18 october en nu wellicht volgende week pas. Meer dan 6 week wachten op die desire HD is echt lang. Ik zit er over te denken om te annuleren als ik morgen geen bericht krijg, maarja dan duurt het waarschijnlijk nog een maand voordat ik hem binnen heb.

respect voor de mensen die nog langer dan mij bij Hi wachten op de desire HD, pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tsurany schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:06:
Zulke problemen zijn er heel vaak met nieuwe gadgets, dat is ondertussen toch wel bekend?
Het jammeren ed. vind ik zelf ook erg vervelend op dit forum. Maar het zou toch niet mogen dat je geen status updates krijgt per mail? Ik moet het zien via mijn online orderpagina om er achter te komen dat de datum veranderd is...

Niet gebruik maken van mailinglijsten in 2010 is in dit soort gevallen best wel een minpunt.

Zelf klaag ik niet hoor, vind het wel jammer dat het allemaal zo lang moet duren, maar het is net wat je zelf al aangeeft: met klagen gaat het echt niet sneller. Ik troost mij met de gedachten dat ik straks een übervette telefoon heb waar ik het aankomende jaar veel plezier mee ga beleven. Echt veel langer zal het niet meer duren denk ik... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cybergamer op 08-11-2010 18:01 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:51:
ik zie net op de Castle site deze update staan:

Verwacht eind november.
Volgende status update: Woensdag 17-11-2010.
Vanaf wanneer was deze update verschenen? Waar zie je dat op de site van Castle staan trouwens? :? Ik hou liever mijn mailbox in de gaten met nieuws trouwens.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 18:08 . Reden: puntje op de i ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackerstamfer
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 16:32
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi
Deze week worden de eerste mensen gebeld voor afspraak Desire HD, ik heb verder nu geen gedetailleerdere informatie. Nog even geduld!

Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op Belsimpel,

Laat ons niet langer op u wachten want we zijn het zo onderhand wel zat -_-''. Zit sinds half september te wachten...
Verbaas mij er nog steeds over waarom HTC er zoon crappy batterij erbij doet in verhouding tot wat het ding gebruikt xD.
Batterijverbruik:

Scherm: 75%
Alle andere dingen 1-5% haha xD

Ga dus gewoon afwachten tot de batterij van Mugen Power uit is en hou die als reserve achter de hand. Alleen een beeeeetje jammer dat het batterijklepje van het toestel onhandig te gebruiken is.

Voor de rest heb ik hem in me handen gehad en ik weet zeker dat het het wachten absoluut waard is ! Prachtig scherm, prachtig ding ! Heerlijk om in je handen te hebben. Tis bijna als kl**rkom*en met je handen waar je bijstaat. Nee gekheid maar mensen het is het wachten waard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:58:
Ik verbaas me er echt over hoe ze bij Hi in vredesnaam een maand naast de leverdatum kunnen zitten! Hoe is het daarmee?! Eerst 18 october en nu wellicht volgende week pas. Meer dan 6 week wachten op die desire HD is echt lang. Ik zit er over te denken om te annuleren als ik morgen geen bericht krijg, maarja dan duurt het waarschijnlijk nog een maand voordat ik hem binnen heb.

respect voor de mensen die nog langer dan mij bij Hi wachten op de desire HD, pff
Dat is toch vrij simpel, Hi krijgt geen juiste informatie van hun leverancier en kan op basis daarvan ook geen goede levertijden geven.
babyxl schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:59:
[...]

Het jammeren ed. vind ik zelf ook erg vervelend op dit forum. Maar het zou toch niet mogen dat je geen status updates krijgt per mail? Ik moet het zien via mijn online orderpagina om er achter te komen dat de datum veranderd is...
Ja op zich wel, het gaat vooral om het jammeren, het taalgebruik en de houding.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 08-11-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
bas_vdl schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:20:
[...]

Vandaag staat er 18nov...

Ik mag vanaf woensdag verlengen. Weet iemand of ik in de HI winkel (Arnhem) een toestel kan laten wegleggen tot donderdag?
Kan je altijd navragen in de winkel natuurlijk. Vaak zie je dat het wel kan reserveren

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die iets van Hi hebben gehoord over de levering? Op Twitter werd even geleden gezegd dat hij morgen geleverd moet worden

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de site van de belcompany staat nu dat hij op voorraad is! jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:48:
Zijn er al mensen die iets van Hi hebben gehoord over levering?
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:00:
Heb hem vorige week besteld in de winkel, en die zou vandaag/morgen komen.
Vandaag niks gehoord, dus dan maar hopen op morgen! :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: op de site van Hi wordt nu gezegd dat hij de 18 november wordt geleverd! 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:48:
Zijn er al mensen die iets van Hi hebben gehoord over de levering? Op Twitter werd even geleden gezegd dat hij morgen geleverd moet worden
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:23:
Update: op de site van Hi wordt nog gezegd dat hij de 18 november wordt geleverd?!
man, lees eerst eens het topic door... het staat echt allemaal op de laatste pagina

[ Voor 38% gewijzigd door FunFair op 08-11-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:23:
Update: op de site van Hi wordt nu gezegd dat hij de 18 november wordt geleverd! 8)7
Eerst wijst iemand je erop dat je vorige post allang bekend en dus nutteloos was, en nu doe je het weer...

Wees eens minder lui en kijk op de laatste 2 pagina's... Dit is al veel eerder gepost en besproken..

Welkom op Tweakers. Wij zijn geen helpdesk. Wij zijn allemaal gewone mensen met een gewoon leven, en zijn er niet om voor jou te zoeken naar antwoorden. Op tweakers moet je eerst zelf zoeken en moeite doen.

[ Voor 20% gewijzigd door darkpluisje op 08-11-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]FunFair schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:31:
[...]

[...]

sorry

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Heeft iemand enig idee hoe de order statussen in andere landen zijn? Gewoon om een beetje te vergelijken hoe de distributie loopt hier in Europa. Lijkt mij dat daar inmiddels wel iets over bekend is?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
we snappen dat je het goed bedoeld hoor :)
babyxl schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:57:
Heeft iemand enig idee hoe de order statussen in andere landen zijn? Gewoon om een beetje te vergelijken hoe de distributie loopt hier in Europa. Lijkt mij dat daar inmiddels wel iets over bekend is?
Neem eens een kijkje in hetvolgende topic http://forum.xda-develope...ead.php?t=805671&page=192 zo te zien heeft UK ook problemen. Heb niet alles gelezen.

[ Voor 45% gewijzigd door FunFair op 08-11-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:00:
Nou ik ben vanmiddag in Spijkenisse naar Belcompany geweest, maar die wist niet wanneer ze er een paar kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik toch al sinds 21 september zit te wachten op dit toetsel (Belnu.nl), kan ik alvast wel twee conclusies trekken. Let wel, dit is vooral bedoeld voor de meelezende webshops en de mensen van HTC:

1. Ik bestel nooit meer bij een webshop die claimt een telefoon als eerste te gaan leveren. "Brick-and-mortar"-winkels zijn kennelijk sneller. Laat je dus vooral niet gek maken door de Belsimpel's, Castle's, Belnu's en andere hijgerige telefoonboeren ergens op hun verlaten industrieterrein in Dronten of god mag weten waar.
2. HTC stelt in mijn ogen zwaar teleur (imagoschade) door het chaotische verloop van de levering. Ze mogen trots zijn op de spec's, maar moeten zich wat de logistiek betreft schamen. Die twee zaken moet je echt allebei op orde hebben, wil je 'brand loyalty' opbouwen. Ik neem aan dat HTC toch ook niet wil dat gebruikers al "licht" teleurgesteld zijn voordat ze hun hebbeding uberhaupt hebben mogen aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:51:
[...]

Nou ik ben vanmiddag in Spijkenisse naar Belcompany geweest, maar die wist niet wanneer ze er een paar kregen.
Dan kan je ze misschien beter online bestellen, als ie daar wel op voorraad is

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:06:
2. HTC stelt in mijn ogen zwaar teleur (imagoschade) door het chaotische verloop van de levering. Ze mogen trots zijn op de spec's, maar moeten zich wat de logistiek betreft schamen. Die twee zaken moet je echt allebei op orde hebben, wil je 'brand loyalty' opbouwen.
Ik vindt niet dat je dit alleen op HTC kan afschrijven.
De webshops zelf zijn hier mede debet aan, meer bestellingen aannemen dan voorraad en dan doorgaan met bestellingen aannemen, zonder zicht op verdere concrete inkoop.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn desire hd op 31 okt besteld bij gsmweb, deze wisten mijn vandaag te melden dat ze verwachten vandaag nog een lading binnen te krijgen en dat ze direct verstuurd zouden worden. Ben benieuwd dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:06:
Aangezien ik toch al sinds 21 september zit te wachten op dit toetsel (Belnu.nl), kan ik alvast wel twee conclusies trekken. Let wel, dit is vooral bedoeld voor de meelezende webshops en de mensen van HTC:

1. Ik bestel nooit meer bij een webshop die claimt een telefoon als eerste te gaan leveren. "Brick-and-mortar"-winkels zijn kennelijk sneller. Laat je dus vooral niet gek maken door de Belsimpel's, Castle's, Belnu's en andere hijgerige telefoonboeren ergens op hun verlaten industrieterrein in Dronten of god mag weten waar.
2. HTC stelt in mijn ogen zwaar teleur (imagoschade) door het chaotische verloop van de levering. Ze mogen trots zijn op de spec's, maar moeten zich wat de logistiek betreft schamen. Die twee zaken moet je echt allebei op orde hebben, wil je 'brand loyalty' opbouwen. Ik neem aan dat HTC toch ook niet wil dat gebruikers al "licht" teleurgesteld zijn voordat ze hun hebbeding uberhaupt hebben mogen aanraken.
Ik geef je gelijk, maar het is niet zo simpel blijkbaar.. kijk bv naar Apple met de iPhone 4, daar moet je ook nog steeds 2-3 weken op wachten en die ligt onderhand al wel 4 maanden in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:51:
[...]

ik heb vorige week in de winkel besteld. tegen mij hebben ze gezegd dat de DHD begin deze week bij hun leverbaar zou zijn.
aangezien vanmiddag de status bij Belcompany.nl is veranderd van 'niet op voorraad' naar 'op voorraad' , neem ik aan dat t wel zal kloppen.

Dus ik ga morgen effe langs ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdpaddy schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:19:
[...]

Ik vindt niet dat je dit alleen op HTC kan afschrijven.
De webshops zelf zijn hier mede debet aan, meer bestellingen aannemen dan voorraad en dan doorgaan met bestellingen aannemen, zonder zicht op verdere concrete inkoop.
Goed punt wat betreft blijven tegen beter weten in aannemen van bestellingen. For the record, wil deze kwestie zeker niet enkel op HTC afschuiven, maar ze moeten er wel van leren (en dit ook laten zien).
Maarten00 schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:29:
[...]

Ik geef je gelijk, maar het is niet zo simpel blijkbaar.. kijk bv naar Apple met de iPhone 4, daar moet je ook nog steeds 2-3 weken op wachten en die ligt onderhand al wel 4 maanden in de winkel.
Gelijk, maar Apple heeft het 'voordeel' dat ze maar 1 toestel verkopen. Daarnaast is er in ieder geval geen sprake van verschillende levertijden bij verschillende winkels. HTC kan desondanks dus nog een hoop van Apple leren. Ach ja, de DHD is kennelijk ook wat de verkoop betreft een geval van Android fragmentation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Kleine update van de hi klantenservice: 12 november worden er 900 toestellen geleverd, dus de 13de kun je m in huis hebben.. Geloof jij t geloof ik t.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook wat ik kreeg te horen toen ik vandaag belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 20:01
FurY_84 schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:14:
Kleine update van de hi klantenservice: 12 november worden er 900 toestellen geleverd, dus de 13de kun je m in huis hebben.. Geloof jij t geloof ik t.. |:(
Whaha en ze hebben zeker 4300 preorders staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
13 november is wel heel snel, of ze moeten al per stuk verpakt klaar liggen met adres erop en dan kan het wel.
900 stuks is een aardige batch, maar die zal ook wel snel op zijn.

* Vincitore gaat morgen wachten op een telefoontje van Belcompany...

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 14:20
Afgelopen vrijdag zouden er toestellen worden geleverd, toen vandaag, toen deze week, en nu 12 november 8)7
Als het 12 november is, waarom zetten ze dan 18 noveber op http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Desire-HD/THTDSIHDbr.html?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Laatst online: 20-09 21:23
Komen die telefoons per kamelenkaravaan via de zijderoute naar onze contreien? Vraag me zo sterk af wat er zich bij zo'n bedrijf afspeelt als je zoveel onduidelijkheid hebt over een levertijd. We wonen toch niet ergens in de bergen in Afghanistan? Ik doel ook vooral op HTC, ik snap werkelijk niet hoe dit allemaal zo stroef kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyman20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03-2022
Ozhan99 schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:48:
Waar ben ik aan begonnen?

Vorige week woensdag (3 nov) de HTC Desire HD besteld bij gsmweb.nl. Die middag nog hun gebeld. Ik wou weten wanneer ik het kon verwachten en of ze bij mijn werk wilden bezorgen. Ze zeiden dat het geen probleem was om bij mijn werk te laten bezorgen. De telefoon zou vrijdag (5 nov) binnenkomen en zou vandaag (8 nov) bezorgd worden. Ik vroeg hun "Weet u zeker dat u ze binnenkrijgt? En dat er genoeg binnen komen?" antwoord: "Ja meneer, dat weet ik heel zeker."

Nou je raad het al, ik had vandaag nog niets gehoord. Dus ik bel ze weer op. Krijg te horen dat de telefoons afgelopen vrijdag niet binnen waren gekomen. Dat ze de telefoons vandaag verwachten. Toen ik hun vroeg van "waarom heb ik hier niets over gehoord?" antwoord: "Het is teveel werk om iedereen te mailen."

Is toch te gek voor woorden? Maar goed, ik heb ze maar gevraagd of ze mij nu wel iets lieten weten. Mevrouw ging daarvoor zorgen. Ik heb hier zooooo weinig vertrouwen in *zucht*
Soortgelijk iets. Dinsdag 2nov contract ontvangen. Vrijdag gebeld. Zou vrijdag binnen komen.. nog niets gehoord... wil hem ook graag hebben hoor grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Gister een licht geirriteerd mailtje naar Castle gestuurd over de gang van zaken. Ik werd vanmiddag gebeld voor een man van Castle (dat is dan wel weer netjes). Aardig wat minuten aan de foon gehangen, hij heeft hoop verteld over de problemen met HTC, leveranciers e.d. Ik was nu de 2e op de lijst. Aantal weken terug hebben ze een eerste levering gehad, van, jawel, maarliefst 4 toestellen. Ik ben dus de 6e op de totale lijst. Hij kon me verder niet vertellen wanneer ze weer toestellen binnen kregen. Ze waren overal aan t kijken waar ze toestellen konden "wegsprokkelen" en bij verschillende leveranciers aan het navragen wanneer de volgende levering kwam. Inderdaad, dat de kamelen eens flink doorlopen, want dit slaat alles. Dag #42 :|

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaho
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 22:03
Ok, leuk om mensen te zien klagen als ze AL wachten sinds rond de 22ste van vorige maand :').
Heb zelf 06-10-2010 mijn abbo telefonisch verlengd bij Hi waarbij toen de 22ste werd aangegeven als leverdatum, is nog steeds niet binnen :').
Status van mijn bestelling is ongewijzigd en de datum op de site schuift ook telkens op, hoop dat ik hem deze week binnen krijg aangezien de datum voor vanochtend op de 9e stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Richard P schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:39:
Komen die telefoons per kamelenkaravaan via de zijderoute naar onze contreien? Vraag me zo sterk af wat er zich bij zo'n bedrijf afspeelt als je zoveel onduidelijkheid hebt over een levertijd. We wonen toch niet ergens in de bergen in Afghanistan? Ik doel ook vooral op HTC, ik snap werkelijk niet hoe dit allemaal zo stroef kan lopen.
idd..voor je een product de markt in gooit zorg je toch dat je het productie en distributie proces enigzins onder controle hebt ??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:47:
[...]

Goed punt wat betreft blijven tegen beter weten in aannemen van bestellingen. For the record, wil deze kwestie zeker niet enkel op HTC afschuiven, maar ze moeten er wel van leren (en dit ook laten zien).
[...]
als reactie op bericht van hdpaddy
Leg me uit hoe de webshops hieraan debet zijn. Ze mogen toch pre-orders aannemen met een verwachte levertijd :? Als ze dan een bestelling plaatsen bij HTC en vervolgens achteraan in de rij komen omdat Vodafone/Belcomapy ed. met voorkeur worden behandeld bij uitlevering?

De redenering van dat webshops geen bestellingen mogen plaatsen omdat ze geen zicht hebben op de levertijden slaat nergens op. HTC gaf duidelijk een voorkeursbehandeling bij het uitleveren van de eerste toestellen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
philipperosier schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:03:
Gister een licht geirriteerd mailtje naar Castle gestuurd over de gang van zaken. Ik werd vanmiddag gebeld voor een man van Castle (dat is dan wel weer netjes). Aardig wat minuten aan de foon gehangen, hij heeft hoop verteld over de problemen met HTC, leveranciers e.d. Ik was nu de 2e op de lijst. Aantal weken terug hebben ze een eerste levering gehad, van, jawel, maarliefst 4 toestellen. Ik ben dus de 6e op de totale lijst. Hij kon me verder niet vertellen wanneer ze weer toestellen binnen kregen. Ze waren overal aan t kijken waar ze toestellen konden "wegsprokkelen" en bij verschillende leveranciers aan het navragen wanneer de volgende levering kwam. Inderdaad, dat de kamelen eens flink doorlopen, want dit slaat alles. Dag #42 :|
komt me bekend voor, tegen mij werd precies hetzelfde gezegd... ik was ook al nummer 6 in de wachtrij :-(
Ik wacht ook al 42-43 dagen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 20:01
Heb eigenlijk de neiging om van HI naar Studentenmobiel te gaan en daar een HI verlenging te doen.
Alleen het idee dat het bij studentenmobiel niet veel sneller zal gaan dan dat het nu loopt bij HI ;w Dus maar even afwachten wat sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Richard P schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:39:
Komen die telefoons per kamelenkaravaan via de zijderoute naar onze contreien?
Ja, want per boot heb je last van piraterij. :+
Vraag me zo sterk af wat er zich bij zo'n bedrijf afspeelt als je zoveel onduidelijkheid hebt over een levertijd. We wonen toch niet ergens in de bergen in Afghanistan? Ik doel ook vooral op HTC, ik snap werkelijk niet hoe dit allemaal zo stroef kan lopen.
HTC is niet degene die hier schuld aan heeft. Eerder aan de inkopers en/of importeurs/exporteurs. Vodafone is internationaal, dus logisch dat die meerdere wegen te bewandelen hebben dan een KPN, om over kleine webshops maar te zwijgen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:30:
[...]

als reactie op bericht van hdpaddy

[...]

Leg me uit hoe de webshops hieraan debet zijn. Ze mogen toch pre-orders aannemen met een verwachte levertijd :? Als ze dan een bestelling plaatsen bij HTC en vervolgens achteraan in de rij komen omdat Vodafone/Belcomapy ed. met voorkeur worden behandeld bij uitlevering?

De redenering van dat webshops geen bestellingen mogen plaatsen omdat ze geen zicht hebben op de levertijden slaat nergens op. HTC gaf duidelijk een voorkeursbehandeling bij het uitleveren van de eerste toestellen.
Zeg ook niet dat ze niet mogen, het is alleen niet slim en oneerlijk naar hun klanten, je ziet zelf wat ervan komt.

even een voorbeeld van een shop die het wel heeft begrepen, ietwat te laat maar toch,
quote: van iemand hierboven
GSMeasy kwam op mijn verzoek met de volgende update:

Dit toestel is vanuit de leverancier momenteel zeer slecht beschikbaar. Hierdoor kunnen wij geen leverindicatie geven. Binnenkort hopen we meer te weten over de beschikbaarheid.
Het betreft een landelijk probleem voor deze gsm. Uiteraard kunt u wachten op de levering maar u zou ook een evt alternatief kunnen doorgeven aan ons zodat wij u order kunnen aanpassen, een goed alternatief zou de nieuwe Nokia N8 kunnen zijn.
Dit vind ik nu communicatie met de klant zoals het hoort (als gsmeasy nu op deze manier met mij had gecommuniceerd 2 weken geleden, dan had ik mijn order niet gecanceld en wachtte ik waarschijnlijk ook nog op mijn DHD net als zovelen) en dan vindt ik dat je als klant zijnde verder niet moet zeuren en nog eventjes geduld moet hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door hdpaddy op 09-11-2010 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Vraag me af, wat zou sneller gaan, bij Hi een bestelling plaatsen, bij studentmobiel een bestelling plaatsen of bij de Hi winkel bestellen?
Belcompany levert zo te zien geen Hi studentenmobielen, straks even in de winkel navragen of dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Tsurany schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:45:
Vraag me af, wat zou sneller gaan, bij Hi een bestelling plaatsen, bij studentmobiel een bestelling plaatsen of bij de Hi winkel bestellen?
Belcompany levert zo te zien geen Hi studentenmobielen, straks even in de winkel navragen of dat klopt.
Hangt ervan af waar ze hem eerder op voorraad krijgen :X
Maar heb persoonlijk het idee dat het via de telefoon sneller kan gaan. Centraal magazijn en van daar uit opsturen ipv eerst naar winkel etc.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ik heb bij Hi mij abbo verlengt naar een Sim Only (daarvoor ook al). Ik was van plan om een duurde abbo te nemen voor de DHD. Maar deze is echter 0,0 leverbaar op het moment :P Er werd mij ook aangeraden om los te kopen en 3 maanden te wachten i.v.m DHD Fixes, prijzen en levertijden.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Vincitore schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:50:
[...]

Hangt ervan af waar ze hem eerder op voorraad krijgen :X
Ja das dus de vraag, wie heeft hem eerder op voorraad :P Ga sowieso over een half uur effe bij de winkels langs. Even van werk wegsneaken voor een kwartiertje, zit er toch vlakbij.
Maar heb persoonlijk het idee dat het via de telefoon sneller kan gaan. Centraal magazijn en van daar uit opsturen ipv eerst naar winkel etc.
Maar worden ze niet tegelijkertijd naar zowel het centraal magazijn als de winkels uitgeleverd? Zag je met Vodafone ook, je kon hem zo in de winkel ophalen als je wilde maar via het CM konden ze niet genoeg leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Waar werd dit gezegd dan want een ding is zeker ik geloof niks wat ze bij de klantenservice of in een Hi winkel vertellen.
Daar is mij al zo vaak een onzin smoes opgehangen die medewerkers naaien je het liefst een oor aan zodat je weer snel neerlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Tsurany schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:53:
[...]

Maar worden ze niet tegelijkertijd naar zowel het centraal magazijn als de winkels uitgeleverd? Zag je met Vodafone ook, je kon hem zo in de winkel ophalen als je wilde maar via het CM konden ze niet genoeg leveren.
Ja weet niet precies hoe het zit met de uitlevering. Dacht gewoon een centraal punt en van daaruit geleverd.
Maar het kan ook wel dat ze meteen distribueren over de verschillende winkels.

* Vincitore verwacht vandaag een telefoontje van Belcompany want hij zou vandaag op voorraad zijn. Anders ga ik ze schoppen :+

/edit: Ik was toevallig in de stad en langs de BC gegaan om te kijken voor hoesjes om de telefoon te beschermen. Telefoon was niet binnengekomen, maar deze week zou er 1 (:O) binnenkomen en die zou voor mij zijn :+ zou waarschijnlijk morgen gebeuren :)

[ Voor 16% gewijzigd door Vincitore op 09-11-2010 11:12 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Belcompany levert dus geen studentenabonnementen (net gebeld), dat is erg jammer. Scheelt toch zo'n 4 euro per maand dus dat is op jaarbasis wel een aardig bedrag. Dan zal het Hi of Studentmobiel worden. Zo even langs Hi om te kijken wat ze aan kunnen bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Laatst online: 17-09 14:47
Net telefonisch bij Vodafone besteld. Meiske zei dat de toestellen volgende week woensdag binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws. Wij hebben van meerdere bronnen begrepen dat er productiefouten zijn bij de HD en sommige bronnen geven `ergens ver in december` als leverdatum aan.

We willen niemand teleurstellen natuurlijk, maar ook niet dat jullie valse hoop hebben omdat we zien dat toch wel veel mensen ongeduldig beginnen te worden (met recht overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel erg zuur zijn.. ben al sinds begin oktober aan het wachten, dan cancel ik denk ik toch mn order..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:09:
Slecht nieuws. Wij hebben van meerdere bronnen begrepen dat er productiefouten zijn bij de HD en sommige bronnen geven `ergens ver in december` als leverdatum aan.

We willen niemand teleurstellen natuurlijk, maar ook niet dat jullie valse hoop hebben omdat we zien dat toch wel veel mensen ongeduldig beginnen te worden (met recht overigens).
Als er echt productiefouten zijn, wat best kan kloppen, zal er waarschijnlijk ook een terugroepactie komen wat de leveringen natuurlijk ook niet ten goede doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Laatst online: 14-09 21:39
hmm raar dat er nu aangegeven word dat er productie fouten inzitten terwijl htc er zelf niets van weet..
of nog niet bekennen

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19-09 13:25
Dit zou toch wel erg jammer zijn, ik heb totaal geen zin om te wachten tot eind december.
Als iemand een officiële bron kan aantonen, wellicht toch maar eens overwegen om voor de Desire Z tegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Mark Moons daarover getweet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:50
Zouden die bronnen gepost kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Ergens ver in december betekend voor mij een iphone4 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

produktiefouten?
waar moeten we dan aan denken?
* hdpaddy is nog niets raars tegengekomen nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Waarom geven alle andere bedrijven dan wel een levertijd aan ergens deze week of volgende week en jullie als enige niet? Weten jullie als enige over de vertraging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
hdpaddy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:40:
produktiefouten?
waar moeten we dan aan denken?
* hdpaddy is nog niets raars tegengekomen nml.
Er zijn reports van:
Klepjes die niet goed vast willen en deze worden vervangen.
Camera problemen met zelfs crashen.
Spuitwerk niet 100%
en nog wat dingetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Uur geleden door hi getwitterd

http://twitter.com/#!/Aan...i/status/1915801481248768
Nogmaals, deze week komen de eerste Desire HD's binnen en worden de eerste leverafspraken gemaakt door de koerier. Nog even geduld.

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu beperkt uit voorraad leverbaar:
check http://www.htcdesire-hd.n...t-uit-voorraad-leverbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Het word weer tijd om te gaan mailen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkske schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:52:
Het word weer tijd om te gaan mailen:)
en hopelijk eens bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:02
Ik heb mijn toestel vorige week maandag besteld bij Vodafone en ga donderdag maar weer eens bellen om te kijken of ze al wat meer weten. Ik weet wel dat ik nooit meer een telefoon online bestel en hem voortaan gewoon in de winkel haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Let maar op, zogauw mensen hier bestellen blijken ze na 2 dagen hun beperkte levering (van 4 stuks oid 8)7) hebben uitverkocht en kunnen jullie net als de rest ook maanden wachten ;)
Na alle berichten die deze week de wereld in zijn geholpen, ga ik er maar even vanuit dat de twitter van Hi het meest op de hoogte is. We zullen het meemaken deze week :)

*dag 51 and still counting

[ Voor 34% gewijzigd door FunFair op 09-11-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Zowel gisteravond als vanmorgen een half uur met HI liggen bellen. Uit beide gesprekken is naar voren gekomen dat zelfs de datum van 18 november nog niet eens zeker is, dit zou een indicatie zijn van htc die zelf al 3 keer opgeschoven was. Ik vroeg of hij me kon garanderen of ik het toestel deze maand nog in huis kon hebben en zelfs dat was nog niet eens zeker.

Ik had eigenlijk gisteren al ge-annuleerd maar dit bleek vanmorgen dus niet te zijn gebeurd.

Dan vraag ik me af hoe degene die het twitter account van hi beheert de mensen zo kan voorliegen dat er deze week uitleveringen plaatsvinden, als de eerste telefoons op zijn vroegst 18 november aan hi geleverd worden.

Hopelijk hebben jullie iets aan deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 16:41
Zojuist met Hi gesproken, die aangeven dat de datum is verschoven naar 18 november. Ik heb zojuist de distributeur van HTC in Nederland gebeld, aangezien wij ook leverancier zijn van HTC.

Die geven aan de nieuwe batch op zijn vroegst eind november te verwachten, met de mogelijkheid dat het pas eind december gaat worden. Dus weinig goed nieuws helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Dag 51? Zit je al vanaf de introductie te wachten? Toen was er sprake van een levering in half oktober, dus je zit hooguit een maand te wachten.

Net bij studentmobiel besteld, ben benieuwd wanneer zij gaan leveren.

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 09-11-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 21:02

Ik heb Mark Moons hierover getwitterd. Zodra ik antwoord heb, plaats ik die hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
Zou iemand een bron kunnen plaatsen van dit gerucht.

Een mailtje van HTC, of een grote leverancier. Met name de reden is belangrijk, omdat dit het gerucht wat meer geloofwaardigheid en achtergrond geeft.

Er wordt continu gespeculeerd, dus wat bronvermelding zou fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Zojuist mail van Studentmobiel:
U ontvangt dit bericht in verband met uw bestelling van een Vodafone abonnement in combinatie met de HTC Desire HD.

Helaas kan HTC als gevolg van de enorme vraag naar dit toestel in combinatie met problemen rond de beschikbaarheid van onderdelen niet aan de geplande leveringen voldoen. Hierdoor heeft de uitlevering van uw order vertraging opgelopen.
Vanuit verschillende leveranciers zijn wij helaas meerdere keren op het verkeerde been gezet m.b.t. de verwachte leverdatum. Wij hopen dat de problemen rondom beschikbaarheid binnen nu en enkele weken opgelost zijn, zodra wij de toestellen ontvangen zullen wij deze direct aan u doorleveren (indicatie: zeer beperkte leveringen vanaf volgende week, week 46).

Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Studentmobiel.nl
Ik ga denk eerst even een winterslaapje houden :Z
Pagina: 1 ... 29 ... 58 Laatste