Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:30:
[...]
als reactie op bericht van hdpaddy
[...]
Leg me uit hoe de webshops hieraan debet zijn. Ze mogen toch pre-orders aannemen met een verwachte levertijd

Als ze dan een bestelling plaatsen bij HTC en vervolgens achteraan in de rij komen omdat Vodafone/Belcomapy ed. met voorkeur worden behandeld bij uitlevering?
De redenering van dat webshops geen bestellingen mogen plaatsen omdat ze geen zicht hebben op de levertijden slaat nergens op. HTC gaf duidelijk een voorkeursbehandeling bij het uitleveren van de eerste toestellen.
Zeg ook niet dat ze niet mogen, het is alleen niet slim en oneerlijk naar hun klanten, je ziet zelf wat ervan komt.
even een voorbeeld van een shop die het wel heeft begrepen, ietwat te laat maar toch,
quote: van iemand hierboven
GSMeasy kwam op mijn verzoek met de volgende update:
Dit toestel is vanuit de leverancier momenteel zeer slecht beschikbaar. Hierdoor kunnen wij geen leverindicatie geven. Binnenkort hopen we meer te weten over de beschikbaarheid.
Het betreft een landelijk probleem voor deze gsm. Uiteraard kunt u wachten op de levering maar u zou ook een evt alternatief kunnen doorgeven aan ons zodat wij u order kunnen aanpassen, een goed alternatief zou de nieuwe Nokia N8 kunnen zijn.
Dit vind ik nu communicatie met de klant zoals het hoort (als gsmeasy nu op deze manier met mij had gecommuniceerd 2 weken geleden, dan had ik mijn order niet gecanceld en wachtte ik waarschijnlijk ook nog op mijn DHD net als zovelen) en dan vindt ik dat je als klant zijnde verder niet moet zeuren en nog eventjes geduld moet hebben.
[
Voor 10% gewijzigd door
hdpaddy op 09-11-2010 07:44
]