Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

BartOtten schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:54:
[...]

Bij mij staat de status al een tijdje op "Niet op voorraad". Maar ik zie tot nu toe nog geen verandering...De levertijd staat nog steeds op 9-11 dus in dat opzicht is er nog geen verslechtering. Als ze maandag versturen dan komt het ook nog op de 9e aan.

De leverancier van de Desire HD Gel Case is wel een stuk sneller. 04:00am besteld, 09.12am op de bus.
Volgens de laatste berichten van hi was de bedoeling dat ze gister of vandaag een levering binnen kregen, en dat je maandag door een koerier wordt gebeld over de levering. Op de site staat idd nog steeds 9 november, dus ik neem aan dat ze ze binnen hebben gehad, dus ik hoop dat ik dinsdag eindelijk eigenaar ben van een desire HD :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:24:
Huh? krijg jij mail van hun? wanneer heb je besteld?
Ja net gehad, ik vroeg gsmwijzer of ze me beter op de hoogte wilden houden.
Dus helaas weer een week wachten en dan hopen dat we bij de eerste levering zitten.
14 oktober besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:37
Nou, dan maar is VF bellen. Mensen die hem op 29-10 bestelt hebben, hebben de DHD gewoon al.. WTF ik heb heb via de telefoon, met het verlengen van mijn ABBO bestelt...op 26 - 10

blijkt dat de telefoons voor nieuwe nummers in een andere voorraad liggen dan voor abbo verlengingen...

zuf!

Vraag ik die mevrouw, waarom krijgen bestaande klanten van VF geen voorrang... reageert ze alsof ik iets HEEL geks zeg.

dan maar wachten. ze zij wel dat ze verwachten ze eind volgende week allemaal te versturen..

*wacht maar nog wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wat een verassing: Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht week 45 (1e levering) Studentmobiel.nl

[ Voor 11% gewijzigd door HammerNL op 05-11-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 13:25
Baksteen89 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:39:
Nou, dan maar is VF bellen. Mensen die hem op 29-10 bestelt hebben, hebben de DHD gewoon al.. WTF ik heb heb via de telefoon, met het verlengen van mijn ABBO bestelt...op 26 - 10

blijkt dat de telefoons voor nieuwe nummers in een andere voorraad liggen dan voor abbo verlengingen...

zuf!

Vraag ik die mevrouw, waarom krijgen bestaande klanten van VF geen voorrang... reageert ze alsof ik iets HEEL geks zeg.

dan maar wachten. ze zij wel dat ze verwachten ze eind volgende week allemaal te versturen..

*wacht maar nog wat langer.
Pff, het is gewoon beter om elk jaar te switchen van provider.. maar om daar nou aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejramse
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 18:17
Baksteen89 schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:39:
Ik heb op 27/10 via web besteld bij VF als nieuwe klant, maar ik heb hem ook nog niet. :'(

Gr,EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld @ GSMeasy.nl, oftewel de Phonehouse. Ben benieuwd wanneer ik het mailtje "Onze excuses voor de vertraging" krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerNL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:40:
Wat een verassing: Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht week 45 (1e levering) Studentmobiel.nl
Wanneer heb jij hem besteld?
(gsmwijzer en studentmobiel zijn volgens mij hetzelfde bedrijf als ik zo naar de website kijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ben net gebeld door Castle, de medewerker heeft uitgelegd dat zij er ook niet blij mee zijn zoals HTC dit aangepakt heeft. Hij zei ook dat de directeur van Castle vanmorgen hoogstpersoonlijk een klacht heeft ingediend bij de leveracier en HTC en dat het nu gewoon afwachten is.

Ze hadden inderdaad maar 4 telefoons binnengehad en ik was nummer 5 of 6, dus ik viel net buiten de boot 8)7

Ik zal de heren van de helpdesk dan voorlopig ook met rust laten en wachten op het goede nieuws dat mijn telefoon verstuurd is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen zondag besteld en dinsdag het volgende mailtje gekregen:

Geachte Dhr xxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 30-10-2010 heeft ordernummer: xxxxxxxxx.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
xxxxxxxxx accept

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,
Vodafone

Na zojuist ook een telefoontje gepleegd te hebben, kon de Vodafone-mevrouw mij vertellen dat het toestel inderdaad nog niet op voorraaf is, maar dat ik op de backorderlijst sta. De volgende levering verwachten ze begin volgende week... Ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
hmm is wel shit als het dezelfde bedrijf is. Dan zit ik waarschijnlijk niet bij de 1ste levering

30 sept besteld op gsmwijzer.

Ik heb liever dat ze gewoon week 50 op de website zetten want die valse hoop word je ook niet goed van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:55:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld?
(gsmwijzer en studentmobiel zijn volgens mij hetzelfde bedrijf als ik zo naar de website kijk)
21 september heb ik hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:47:
Dan heb je wel verkeerd gekeken, verlengen bij telfort, 300/100/surf&mail 12mnd is 68 euro voor telefoon. Iemand anders had hem zelfs voor 35 ofzo. Maar 71 is ook netjes.

[...]
Tja, inmiddels staat ie er al op voor 60 euro (\had ik nou maar wat eerder dit forum gelezen..) Een 300 bel, min is voor mij te weinig. Sinds Telfort (en alle andere providers) ineens bellen per minuut hebben ingesteld is mijn rekening de pan uit geschoten.. Als de HD binnen is, maar eens skype installeren.

35,- is wel erg goedkoop lijkt me een twee jaar abbo. Zo niet ben ik wel benieuwd waar die et vandaan heeft.

Mgoed, eenmaal besteld niet meer naar kijken ;) Nu rest alleen nog wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Zonet even geïnformeerd bij Algebeld.nl, mooi antwoord binnen 2 uurtjes:
Goede middag,

Helaas pas over 1 a 2 weken weer.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 23:32
Ben vanmiddag even de Telfort-winkel in Heerlen naar binnen gewandeld.
De medewerker vertelde mij dat het zeker nog 2 weken ging duren, maar hoe, wat en waarom kon hij me ook niet beantwoorden.
Misschien gaan ze voor zeker en is HTC stilletjes de nieuwe batch aan het aanpakken vanwege de probleempjes waarmee de eerste gebruikers geconfronteerd werden.
Krijgen we wel een puik telefoontoestel zonder fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:53:
Besteld @ GSMeasy.nl, oftewel de Phonehouse. Ben benieuwd wanneer ik het mailtje "Onze excuses voor de vertraging" krijg....
De Phonehouse krijgt over 2 weken de DHD binnen, en zal de voorraad dan verdelen over de dochterbedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Zojuist studentmobiel gebeld, en wat schetst mijn verbazing (niet dus). :-(
"Sorry meneer, wij hebben +/- een half uur geleden met onze leverancier gebeld maar de toestellen worden niet geleverd vandaag, de verwachte leverdatum is nu volgende week donderdag. :X "
Nu maar weer afwachten wat voor prachtig verhaal ze volgende week donderdag weer hebben. Hij gaf ook aan dat er een enorme schaarste is en er enorm veel vraag is naar dit toestel. Dat is niet vreemd nee, als je een half jaar van tevoren mensen aangeeft dat je een nieuw toestel hebt en het vervolgens niet uitleverd.
Op de vraag of ze me tegemoet komen omdat ik al zo lang wacht (28 september), krijg je als antwoord een volmondige "WAAROM???"
Ja, wat zal je denken &#@&# als ik al zes weken aan het lijntje wordt gehouden. 8)7
Schrale troost is dat dit probleem zich overal voordoet, want ze kunnen nergens leveren momenteel.
Dus we gaan maar weer lekker wachten :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:03:
Ik heb afgelopen zondag besteld en dinsdag het volgende mailtje gekregen:

Geachte Dhr xxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 30-10-2010 heeft ordernummer: xxxxxxxxx.
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
xxxxxxxxx accept

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,
Vodafone

Na zojuist ook een telefoontje gepleegd te hebben, kon de Vodafone-mevrouw mij vertellen dat het toestel inderdaad nog niet op voorraaf is, maar dat ik op de backorderlijst sta. De volgende levering verwachten ze begin volgende week... Ik ben benieuwd! :)
Heb ook dit mailtje ontvangen, helaas.
Kan iemand mij trouwens vertellen of ze hem inderdaad pas versturen als het nummer is overgezet? Ik las net namelijk op de site van Simyo dit:
Het abonnement loopt af op de eerste dag van de daaropvolgende maand. Dit betekent dat je het telefoonnummer vanaf die dag mee kunt nemen, als je dat wilt.
Is het zo dat ik dan pas ergens midden volgende maand mijn Desire HD kan krijgen? :{ Heb op 2 November besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Henkske schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 15:08:
hmm is wel shit als het dezelfde bedrijf is. Dan zit ik waarschijnlijk niet bij de 1ste levering

30 sept besteld op gsmwijzer.

Ik heb liever dat ze gewoon week 50 op de website zetten want die valse hoop word je ook niet goed van
Yep zelfde bedrijf, google maar op beide sites tegelijk. zelfde fysiek adres dus.
Maar verder vind ik van beide sites goede reviews op het net. Dus gewoon geduld hebben. ze kunnen er ook niets aan doen, netzoals al die andere webshops.

Zolangs ik m'n 2-jarig contract onder de oude actievoorwaarden krijg wil ik best nog paar weken wachten. dan maar ff geduld :)

[ Voor 24% gewijzigd door Demon_Eyez op 05-11-2010 17:12 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzo schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:33:
[...]

Heb ook dit mailtje ontvangen, helaas.
Kan iemand mij trouwens vertellen of ze hem inderdaad pas versturen als het nummer is overgezet? Ik las net namelijk op de site van Simyo dit:

[...]

Is het zo dat ik dan pas ergens midden volgende maand mijn Desire HD kan krijgen? :{ Heb op 2 November besteld.
Vodafone wacht met het aanvragen van nummerbehoud bij je huidige provider totdat ze het toestel daardwerkelijk binnen hebben. Dan vragen ze nummerbehoud aan, wat een dag of 2 kan duren. Wanneer je nummerbehoud is goedgekeurd, wordt de telefoon en het hele pakket verstuurd. Je moet dan natuurlijk nog wel even een maandje wachten tot je je nieuwe telefoon kunt gebruiken, aangezien je nummer ook pas een maand later wordt overgezet. Vodafone simlockt z'n telefoons volgens mij ook altijd, dus kun je je huidige simkaart er ook niet indoen.

Waarschijnlijk kun je je nieuwe Vodafone simkaart wel in je DHD doen en waarschijnlijk kun je er ook alles mee, maar let daar wel mee op. Aangezien je abo pas een maand later ingaat, wordt alles wat je er tot die tijd mee doet, apart afgerekend, wat betekent dat je per minuut/sms/mb afrekent volgens de tarieven buiten je bundel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:26:
[...]

Vodafone wacht met het aanvragen van nummerbehoud bij je huidige provider totdat ze het toestel daardwerkelijk binnen hebben. Dan vragen ze nummerbehoud aan, wat een dag of 2 kan duren. Wanneer je nummerbehoud is goedgekeurd, wordt de telefoon en het hele pakket verstuurd. Je moet dan natuurlijk nog wel even een maandje wachten tot je je nieuwe telefoon kunt gebruiken, aangezien je nummer ook pas een maand later wordt overgezet. Vodafone simlockt z'n telefoons volgens mij ook altijd, dus kun je je huidige simkaart er ook niet indoen.

Waarschijnlijk kun je je nieuwe Vodafone simkaart wel in je DHD doen en waarschijnlijk kun je er ook alles mee, maar let daar wel mee op. Aangezien je abo pas een maand later ingaat, wordt alles wat je er tot die tijd mee doet, apart afgerekend, wat betekent dat je per minuut/sms/mb afrekent volgens de tarieven buiten je bundel ;)
Bedankt voor de reactie :) Dan is dat in ieder geval goed geregeld, nu alleen nog die DHD afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Ik heb nog volledige hoop dat ik 9/11 mijne binnen krijg. Lees op hi.nl dat er nog steeds 9/11 staat dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 11:27
M3rcury schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:30:
[...]

Volgens de laatste berichten van hi was de bedoeling dat ze gister of vandaag een levering binnen kregen, en dat je maandag door een koerier wordt gebeld over de levering. Op de site staat idd nog steeds 9 november, dus ik neem aan dat ze ze binnen hebben gehad, dus ik hoop dat ik dinsdag eindelijk eigenaar ben van een desire HD :)
Volgens twitter komt hij maandag 8 november binnen, vanaf 9 november kan de koerier bellen, dus 10 november in huis.
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/29077258963
Desire HD wordt 8 nov bij ons geleverd door HTC, dus vanaf 9 november worden afspraken gemaakt door koerier. DM je ordernr voor prio (1/3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
Demon_Eyez schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:08:
[...]
Yep zelfde bedrijf, google maar op beide sites tegelijk. zelfde fysiek adres dus.
offtopic:
SIDN gsmwijzer.nl
Domeinnaam gsmwijzer.nl
Status actief
Houder Kompas Telecommunicatie

SIDN studentmobiel.nl
Domeinnaam studentmobiel.nl
Status actief
Houder Kompas Telecommunicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag VF dordrecht geweest hadden ze er nog 3 op voorraad :)

gelijk genomen uiteraard kom alleen van KPN vandaan dus moet wachten tot KPN akkoord geeft voordat ik het toestel mee krijg :o
Maar dat duurd maar paar dagen.

Volgens die mevrouw in de winkel is het geen branded toestel.... Ben benieuwd

gr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:23:
[...]

De Phonehouse krijgt over 2 weken de DHD binnen, en zal de voorraad dan verdelen over de dochterbedrijven.
Tof dat je het even doorgeeft. Heb wel zojuist een mailtje gekregen van @cargooffice.nl waarin het volgende staat:
Beste xxxxxx,

Hartelijk bedankt voor uw bestelling op GSMeasy.nl. Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben. Wij nemen contact met u op om uw bestelling verder af te handelen.

Indien u verder nog vragen heeft over uw bestelling dan kunt u via onderstaande e-mailadres contact met ons opnemen.
support@gsmeasy.nl

Met vriendelijke groet,

GSMeasy.nl
Hoogstwaarschijnlijk een automatisch gegenereerd mailtje natuurlijk. Wel staat er in dat het product "binnen enkele dagen weer op voorraad is". Hmm..

Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 05:08
lutekes schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:58:
...

Wij wachten met het aanvragen van uw abonnement tot wij uw toestel voorradig hebben, omdat wij na de aanvraag niet meer kunnen annuleren. De aanvraag zelf duurt doorgaans 1 à 2 dagen, waarna wij het toestel op kunnen sturen
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Hierover gesproken. Ik kreeg gister een brief van KPN dat mijn Hi abbo 2 December ingaat(ik kom van Vodafone)
Studentmobiel.nl heeft mijn nieuwe abonnement dus wel al aangevraagd. Ik had ze nog specifiek gevraagd of ze dit al konden doen, en toen zeiden ze dat dat helaas niet kon...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

JackPoint schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:45:
[...]

Volgens twitter komt hij maandag 8 november binnen, vanaf 9 november kan de koerier bellen, dus 10 november in huis.
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/29077258963

[...]
Ze had in een DM naar mij gestuurd dat ze uiterlijk vandaag binnen komen. Maakt verder niet uit. 9 of 10 november hoop ik hem dan toch wel hier te hebben :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:32:
[...]

Tof dat je het even doorgeeft. Heb wel zojuist een mailtje gekregen van @cargooffice.nl waarin het volgende staat:

[...]

Hoogstwaarschijnlijk een automatisch gegenereerd mailtje natuurlijk. Wel staat er in dat het product "binnen enkele dagen weer op voorraad is". Hmm..

Even afwachten dus.
@cargooffice ??!!! Betrouwbare bron? Valt onder PhoneHouse of GSMeasy of ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24

m-buurman

hmmm...coffee!!

Dinsdagmiddag besteld bij Gsmtrack.nl (enige webshop die hem uit voorraad kon leveren, €535,- ), een klein beetje vertraging gehad door foutief sorteren van GLS...maar dan nu..eindelijk.. ik heb hem!!!

Nu nog wachten tot Belsimpel.nl het geld terugstort..

Errrug fijn toestel vooralsnog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog produktiefoutjes? Scheve camera? Ik weet het, ik raak hier off topic, maar laat even weten of je daarover nog wat te melden hebt in een ander topic over de DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[...]

Vodafone simlockt z'n telefoons volgens mij ook altijd, dus kun je je huidige simkaart er ook niet indoen.
Volgens locked VF al een aantal maanden zijn toestellen niet meer. Maar dit werd me recent ook aan de telefoon nogmaals medegedeeld.

Spijtig genoeg is de kwaliteit van die informatie niet altijd even betrouwbaar ;) Maar zelf heb ik ook enkele niet gelockte toestellen voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
Weet iemand wat de prijs van de Desire HD is in Taiwan? Ik ga er binnenkort heen, als ze hem hier niet leveren ga ik hem wel halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Ted als hij uit het vliegtuig stapt,

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/deley1/T%20de%20Braak.jpg

>:)

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Laatst online: 20-09 21:23
Is er iemand die de DHD reeds heeft en mij kan vertellen of het systeem ook met Japans als taal ingesteld kan worden? Zal wel niet natuurlijk maar ik hoop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saus schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:26:
[...]

Volgens locked VF al een aantal maanden zijn toestellen niet meer. Maar dit werd me recent ook aan de telefoon nogmaals medegedeeld.

Spijtig genoeg is de kwaliteit van die informatie niet altijd even betrouwbaar ;) Maar zelf heb ik ook enkele niet gelockte toestellen voorbij zien komen.
Oh dat zou alleen maar beter zijn.. Al ben ik al blij als dat ding uberhaupt op de mat ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
Saus schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:26:
[...]

gewoon googlelen jongens en meisjes....

http://help.vodafone.nl/c...=321&p_created=1216136274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:25

Jodi

No Matches Found

Net naar Vodafone Rijswijk geweest. Gister een paar toestellen binnengekregen, en... meteen weer uitverkocht :( Ze hadden geen idee wanneer ze weer binnen zouden komen. Even doorgelopen naar de Belcompany, zelfde verhaal: uitverkocht, en "ergens volgende week een nieuwe lading". Zucht, ik geef het op... Ik wacht wel gewoon op Belsimpel :/

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik heb de desire HD op 11 oktober besteld. De medewerker beloofde mij dat ik de DHD die week binnen zou hebben. Na een aantal mailtjes en geen reacties een annuleringsbericht gestuurd. En toen! Jahoor ze konden mij vertellen dat ze hem gisteren 5 of vandaag 6 november binnen zouden krijgen en meteen versturen en ik krijg een maand abbo geld terug. Dat is dan weer best netjes van ze =). Nu maar hopen dat hij volgende week dus binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:34
BastiaanNL schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:25:
Ik heb de desire HD op 11 oktober besteld. De medewerker beloofde mij dat ik de DHD die week binnen zou hebben. Na een aantal mailtjes en geen reacties een annuleringsbericht gestuurd. En toen! Jahoor ze konden mij vertellen dat ze hem gisteren 5 of vandaag 6 november binnen zouden krijgen en meteen versturen en ik krijg een maand abbo geld terug. Dat is dan weer best netjes van ze =). Nu maar hopen dat hij volgende week dus binnenkomt.
Eerst zien, dan geloven ;)

Waar was dat als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Vodafone.nl
telefonisch besteld.

Edit: Mijn abbo hebben ze nu op mijn xperia door laten lopen. Gewoon vanaf 11 oktober. En wel gebeld etc. dus gewoon een nette service.

[ Voor 67% gewijzigd door BastiaanNL op 06-11-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 20:21:
[...]

@cargooffice ??!!! Betrouwbare bron? Valt onder PhoneHouse of GSMeasy of ..?
GSMeasy.nl valt onder Phonehouse. (je ziet ook vaak advertenties van ze in de Spits staan). Na mijn bestelling kreeg ik dus van cargooffice.nl het mailtje dat het product niet op voorraad is. cargooffice.nl linkt door naar cargoguide.com, dat softwarelevert voor vrachtvliegtuigen... hmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 18:13
Even klagen over Vodafone:
19 oktober telefonisch mijn abonnement verlengd, met de Desire HD erbij. Het toestel was toen op voorraad en zou voor mij worden gereserveerd, zo werd mij gegarandeerd. Levering binnen 5 tot 10 werkdagen.

Inmiddels heb ik talloze malen gebeld met de verkooplijn en ik hoor elke keer een ander bericht, waaronder
- "nu niet op voorraad maar wordt morgen verwacht". De dag erop blijkt dat nooit het geval te zijn
- sommige medewerkers zeggen dat zolang de leverdatum onbekend is, de verwachte datum elke dag een dag verder springt naar morgen. Andere medewerkers spreken dit tegen.
- "de voorraad kunnen wij hier niet inzien". Een volgende collega die ik spreek kan dat weer wel
- "we hebben ze nog nooit op voorraad gehad, ook niet op 19 oktober"
- "de voorraadlijst die ik hier heb dateert van 22 oktober". En dat was op 3 november.

Ik krijg dus iedere keer een ander verhaal te horen. Het is diep en diep triest! Dit is de meest belaberde telefonische helpdesk die ik ooit heb meegemaakt. Toen ik na 8 werkdagen belde om eens losjes te informeren wanneer hij eraan kwam - ik sta immers te springen - kreeg ik bot te horen dat ik niet moest zeuren, de 10 werkdagen waren nog niet voorbij.

Ik ben inmiddels zover dat ik per dag meerdere keren bel. Het verhaal dat ik per saldo het meest te horen krijg neem ik dan voor waar aan. En dat is nu: levering binnen 2 weken.

Als ik nou op het moment van bestelling had gehoord dat het niet op voorraad was en dat ik geduldig daarop zou moeten wachten OK, maar er was toen voorrad en ik zou hem krijgen. En oh ja, mijn abonnementswijziging hebben ze wel doorgevoerd binnen 1 werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
deechtewber schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:26:
Even klagen over Vodafone:
19 oktober telefonisch mijn abonnement verlengd, met de Desire HD erbij. Het toestel was toen op voorraad en zou voor mij worden gereserveerd, zo werd mij gegarandeerd. Levering binnen 5 tot 10 werkdagen.

Inmiddels heb ik talloze malen gebeld met de verkooplijn en ik hoor elke keer een ander bericht, waaronder
- "nu niet op voorraad maar wordt morgen verwacht". De dag erop blijkt dat nooit het geval te zijn
- sommige medewerkers zeggen dat zolang de leverdatum onbekend is, de verwachte datum elke dag een dag verder springt naar morgen. Andere medewerkers spreken dit tegen.
- "de voorraad kunnen wij hier niet inzien". Een volgende collega die ik spreek kan dat weer wel
- "we hebben ze nog nooit op voorraad gehad, ook niet op 19 oktober"
- "de voorraadlijst die ik hier heb dateert van 22 oktober". En dat was op 3 november.

Ik krijg dus iedere keer een ander verhaal te horen. Het is diep en diep triest! Dit is de meest belaberde telefonische helpdesk die ik ooit heb meegemaakt. Toen ik na 8 werkdagen belde om eens losjes te informeren wanneer hij eraan kwam - ik sta immers te springen - kreeg ik bot te horen dat ik niet moest zeuren, de 10 werkdagen waren nog niet voorbij.

Ik ben inmiddels zover dat ik per dag meerdere keren bel. Het verhaal dat ik per saldo het meest te horen krijg neem ik dan voor waar aan. En dat is nu: levering binnen 2 weken.

Als ik nou op het moment van bestelling had gehoord dat het niet op voorraad was en dat ik geduldig daarop zou moeten wachten OK, maar er was toen voorrad en ik zou hem krijgen. En oh ja, mijn abonnementswijziging hebben ze wel doorgevoerd binnen 1 werkdag.
Als ik jou was zou ik voor hetzelfde gaan zeuren. Creditatie! Zie paar posts boven je van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Nou hij is afgeleverd,

netjes op tijd ook, afspraak was tussen 14:28 - 16:28 en hij kwam rond kwart voor 3.
eerst boodschappen gedaan en nu lekker vogelen.

Voor degenen die nog (al langer) wachten, veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog nieuws over belnu.nl? Ik zie heel veel over vodafone/phonehouse/etc., maar ik heb nog niks gezien/gelezen over belnu.nl. Ik geloof dat zij een van de webshops zijn die hun voorraad het minst op orde hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdpaddy schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:08:
Nou hij is afgeleverd,

netjes op tijd ook, afspraak was tussen 14:28 - 16:28 en hij kwam rond kwart voor 3.
eerst boodschappen gedaan en nu lekker vogelen.

Voor degenen die nog (al langer) wachten, veel succes.
Fijn voor je dattie er is, ben benieuwd naar je uitgebreide review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Ik ben bang dat het voorlopig niets wordt. Klik Van de site van de grootste leverancier van HTC. Het pakket met DHD+BluRay Avatar wordt voorlopig helemaal niet verwacht.

Gaat drama à la Nokia N900 worden dit gok ik zo.

Sorry.. foutje :')

[ Voor 24% gewijzigd door Skann op 06-11-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Die link gaat naar je eigen GMail en werkt dus niet. Niet zo handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Nog 9 dagen en dan begint week 46! Hopelijk gaat belsimpel.nl hem dan wel leveren. Mijn huidige mobiel (samsung pixon) kan ik namelijk niet meer opladen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
denniskrol schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:50:
[...]

Hierover gesproken. Ik kreeg gister een brief van KPN dat mijn Hi abbo 2 December ingaat(ik kom van Vodafone)
Studentmobiel.nl heeft mijn nieuwe abonnement dus wel al aangevraagd. Ik had ze nog specifiek gevraagd of ze dit al konden doen, en toen zeiden ze dat dat helaas niet kon...
Hier juist precies andersom en ik heb nog niks gehoord:(
Volgens gsmwijzer gaat me contact 29-11 in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T homass schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:41:
Nog 9 dagen en dan begint week 46! Hopelijk gaat belsimpel.nl hem dan wel leveren. Mijn huidige mobiel (samsung pixon) kan ik namelijk niet meer opladen :F
En ik hoop met jou mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
  • Laatst online: 21-02 14:02
Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 17:47:
Heeft iemand nog nieuws over belnu.nl? Ik zie heel veel over vodafone/phonehouse/etc., maar ik heb nog niks gezien/gelezen over belnu.nl. Ik geloof dat zij een van de webshops zijn die hun voorraad het minst op orde hebben. :(
Er staan enkele berichtjes over mensen die hebben besteld bij Belnu.nl waaronder ikzelf, helaas lijkt er nog niks duidelijk wanneer de telefoon geleverd kan worden.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Belnu.nl verwacht de volgende batch op 17 november. Uitleveren 2 dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
Is er nog ergens een goeie aanbieding met abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
dhhdante schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:14:
Misschien eens rondkijken op internet sites of gewoon ergens in een winkel?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik heb dat al een poosje geleden gedaan en ben nu ook aan het zoeken, maar ik zag hier voorheen wel eens aanbiedingen die ik niet kon vinden die er toch wel uitsprongen.

En waar is dit topic anders voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
  • Laatst online: 21-02 14:02
Sheik schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:36:
Belnu.nl verwacht de volgende batch op 17 november. Uitleveren 2 dagen later.
2 vraagjes, volgende batch? Ik heb als één van de eersten besteld volgens mij heeft nog niemand uitgeleverd gekregen via Belnu.

En hoe kom je op de datum van 17 november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Studentmobiel heeft hem nog staan op volgende week voor de eerste batch... Maar op internet staat nogsteeds niet of mijn verlenging is geaccepteerd... Dat stomme wachten ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Ik heb gisteren een aantal winkels in Doetinchem gebeld wanneer ze hem weer binnen zouden krijgen, aangezien mijn vader ook een DHD wil. Sommigen konden niet zeggen wanneer ze kwamen, anderen zeiden dat de volgende batch pas op 29 november binnen zou komen. Dat terwijl ze de 1e batch al op 25 oktober hadden, toen ik hem ook gekocht heb. Leveringsproblemen galore dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
dhhdante schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:31:
Ik heb dat al een poosje geleden gedaan en ben nu ook aan het zoeken, maar ik zag hier voorheen wel eens aanbiedingen die ik niet kon vinden die er toch wel uitsprongen.

En waar is dit topic anders voor?
Vodafone heeft een aanbieding met een Bel+sms+web 200 voor 2 jaar met gratis toestel.
Daarnaast bij welke provider zit je nu dan?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Moizy schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:35:
[...]

2 vraagjes, volgende batch? Ik heb als één van de eersten besteld volgens mij heeft nog niemand uitgeleverd gekregen via Belnu.

En hoe kom je op de datum van 17 november?
1. Volgende batch van HTC, niet van Belnu.nl Batch komt samen met de Desire Z levering en dat klopt als ik naar de leverdata van de Z kijk op internet.
2. Vrijdag gebeld naar Belnu, ik ben alles aan het afbellen om zsm eentje te krijgen. Mijn HD2 is al een maand dood namelijk. Mij maakt het niet uit of ik de DZ of DHD krijg, alles wat eerder is, neem ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Vincitore schreef op zondag 07 november 2010 @ 14:15:
[...]

Vodafone heeft een aanbieding met een Bel+sms+web 200 voor 2 jaar met gratis toestel.
Daarnaast bij welke provider zit je nu dan?
Is voor mn vriendin die Hi heeft. Ikzelf heb al een losse DHD aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
dhhdante schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:12:
[...]

Is voor mn vriendin die Hi heeft. Ikzelf heb al een losse DHD aangeschaft.
Dan zou je via de hi site op dit bedrag komen:

http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-Desire-HD/THTDSIHDbr.html

Of via de Belcompany:
http://www.belcompany.nl/...tail.aspx?pid=p10000017_1

Dat is een Hi 30 verlenging voor 2 jaar met eindeloos online xtra snel en dan is de telefoon €60.

Of als je vriendin wil overstappen, dan zou je bijv de vodafone actie kunnen nemen.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
darkpluisje schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:47:
Studentmobiel heeft hem nog staan op volgende week voor de eerste batch... Maar op internet staat nogsteeds niet of mijn verlenging is geaccepteerd... Dat stomme wachten ook :(
Ik zou ze maar bellen. Ik had bij gsmwijzer besteld (zelfde winkel ) en daar kwam ik er ook pas achter dat het gelukt was nadat ik gebeld had. Keb geen mail of brief gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyhunter
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-09-2023
De DHD bestelt via Belnu.nl..
Levertijd toen ik bestelde 16okt. was 3 nov.
Maar navraag via mail komt uit op 24 nov....

Pfff Waiting ain`t a game!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Dank je Vincitore. Er zijn niet meer van die uitspringende aanbiedingen dus. Ik denk dat die van VF het goedkoopst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deechtewber
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 18:13
BastiaanNL schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 12:35:
[...]
Als ik jou was zou ik voor hetzelfde gaan zeuren. Creditatie! Zie paar posts boven je van mij ;)
Ik heb mijn bestaande abonnement dat nog wat maanden doorloopt verlengd, dus er valt weinig te annuleren voor mij. Maar bedankt voor de tip BastiaanNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
deechtewber schreef op zondag 07 november 2010 @ 21:34:
[...]

Ik heb mijn bestaande abonnement dat nog wat maanden doorloopt verlengd, dus er valt weinig te annuleren voor mij. Maar bedankt voor de tip BastiaanNL.
Mijn situatie is hetzelfde, ik had tot januari gemoeten maar ik heb op 11 oktober al besteld en toen hebben ze meteen mijn nieuwe abbo in laten gaan. Dat hebben ze bij jou ook gedaan neem ik aan?
Daarom zei ik: Ik heb wel kunnen bellen en smsen etc. Maar krijg toch een maand abonnementsgeld terug. Dus als je een poging doet? Gewoon even via de site een mailtje doen, levert toch weer 30 eu op (of welke abo je ook hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff.. belnu.nl sucks big time. Ik heb de DHD ook ruim van tevoren besteld (21 september), maar belnu.nl heeft volgens mij al een bepaald aantal toestellen verstuurd. En dan snap ik niet waarom ik niet onder die mensen ben aangezien ik de pre-order heb geplaatst zodra de aanbieding op de website stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:26:
Pff.. belnu.nl sucks big time. Ik heb de DHD ook ruim van tevoren besteld (21 september), maar belnu.nl heeft volgens mij al een bepaald aantal toestellen verstuurd. En dan snap ik niet waarom ik niet onder die mensen ben aangezien ik de pre-order heb geplaatst zodra de aanbieding op de website stond..
Ik heb ook op 21-sept besteld bij belnu.nl. Volgens zeggen sta/stond ik op nummer 10 in de wachtlijst.
Hoe kom je erbij dat er al een aantal toestellen verstuurd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
dhhdante schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:14:
Ja zeker.

Je mag mijn abbo van Vodafone overnemen.

275 BEL+SMS+WEB

Toestelkosten = 0,aansluitkosten voor mij. :)

Abbo en toestel van vrijdag 27 September.

Kosten eerste 12 maanden: €27,50
Kosten laatste 12 maanden : €39,50

Ik zelf krijg nog een los toestel van GSMWEB. Iemand enig idee wanneer deze te verwachten valt?! Ook pas ergens na de 10e?! :) Beetje kansloos. ! Als dit zo doorgaat vraag ik wel een Omnia 7/Trophy :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

[...]

Er zit geen simlock op.
Met de vodafone simkaart kan je alles behalve bellen/sms/web.
Ik heb mijn Ben kaart erin gestopt (nummer wordt 03-12 geporteerd nml) en ik kan er nu alles mee (web doe ik vooralsnog via wifi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 21:37
Afgelopen zaterdag het analoog geprobeerd, door Alkmaar gelopen en daar door menig telefoon verkopend puberale puistenkop uitgelachen dat ik het überhaupt durfde te vragen. Maar daarna toevallig een telefoonkopen.nl winkel tegen gekomen. Zag er niet uit maar toch maar geprobeerd en ja hoor ze hadden er nog een. Direct coolblue opgebeld om mijn bestelling te annuleren en nu ben ik de trotse eigenaar van de DHD. Misschien is het toch een idee om de telefoon te zoeken in de winkel, met een beetje geluk toch sneller.

i am the toast king whom rules over the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Desire HD shipments komen weer langzaam op gang. Ik verwacht sterk verbeterde beschikbaarheid in 2e helft November.... (1/2)
(2/2) ....maar de vraag naar het product is erg groot. We doen ons best!
Leek mij best wel interessant om hier ook even te plaatsen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Joen op 08-11-2010 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Als mensen die bij Hi hebben besteld een telefoontje krijgen, graag melden. De site geeft nogsteeds 9-11-2010 aan. Maar het zal mij benieuwen of we vandaag (de 8e) gebeld gaan worden of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanbieding van hi op twitter:
Hi, deze week komen de eerste leveringen Desire HD binnen, iedereen wordt vanzelf gebeld door de koerier (heb ik geen invloed op). gr van hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ik zie net op de Castle site deze update staan:

Verwacht eind november.
Volgende status update: Woensdag 17-11-2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
Nu alweer genuanceerd naar "deze week", het was gewoon 8 november. Word echt heel boos als ik vandaag weer geen bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Laatst online: 18-09 12:50
Ik heb zojuist contact gehad met de Vodafone klantenservice.
De vriendelijke mevrouw aan de andere kant kon mij tot mijn vreugde vertellen dat Vodafone op 8-11-2010 of 09-11-2010 een aanzienlijk aantal HTC Desire HD toestellen zal binnenkrijgen. Volgens de mevrouw zouden er genoeg toestellen binnenkomen om de ieders bestelling af te handelen.

Daarna tot mijn schrik... Nadat Vodafone de toestellen heeft ontvangen, zal het nog 5 tot 10 dagen duren voordat deze bij ons op het bureau zullen liggen.

De mevrouw zei: Ga uit van 10 dagen, dan kan het alleen maar beter worden, maar er is een kans dat het toestel aan het einde van deze week al geleverd kan worden.

Laten we hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
TECHcrime schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:29:
Ik heb zojuist contact gehad met de Vodafone klantenservice.
De vriendelijke mevrouw aan de andere kant kon mij tot mijn vreugde vertellen dat Vodafone op 8-11-2010 of 09-11-2010 een aanzienlijk aantal HTC Desire HD toestellen zal binnenkrijgen. Volgens de mevrouw zouden er genoeg toestellen binnenkomen om de ieders bestelling af te handelen.

Daarna tot mijn schrik... Nadat Vodafone de toestellen heeft ontvangen, zal het nog 5 tot 10 dagen duren voordat deze bij ons op het bureau zullen liggen.

De mevrouw zei: Ga uit van 10 dagen, dan kan het alleen maar beter worden, maar er is een kans dat het toestel aan het einde van deze week al geleverd kan worden.

Laten we hopen :D
5 tot 10 dagen voordat ze op het bureau liggen? Daar gaat een aanzienlijke tijd overheen zeg!
En dat is als je in de winkel besteld hebt of ook via de telefoon bijvoorbeeld? Lijkt me dat het via de telefoon centraal geregeld wordt en dus sneller?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 11:47
Hopen dat Belsimpel onderhand ook wat DHD's binnen gaat krijgen met die levering van deze week. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
gsmwijzer en studentmobiel mogen ook wel es opschieten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
Vincitore schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:39:
[...]

5 tot 10 dagen voordat ze op het bureau liggen? Daar gaat een aanzienlijke tijd overheen zeg!
En dat is als je in de winkel besteld hebt of ook via de telefoon bijvoorbeeld? Lijkt me dat het via de telefoon centraal geregeld wordt en dus sneller?
Ik heb ook even gevraagd waarom het zo lang duurt.. ze ging vrij vlot dus ik heb het niet allemaal opgevangen maar:
Toestellen komen binnen bij Vodafone,
Vodafone maakt er een pakket van en stuurt naar GLS (of TNT)
GLS pakt alles uit en pakt per stuk in om te versturen
GLS bezorgt jou HTC Desire HD aan de deur
(En als je niet thuis bent, dan krijg je hem nog later.. tenzei ze lief zijn en een beetje nadenken en het toestel bij de buren leveren en bij jou een briefje erin doen!)

Dus ja.. hier kunnen wel een paar dagen overheen gaan.. :(

Deze info ging over telefonische verlenging.
Ik denk dat het met andere ook wel zo zou gaan tenzij je direct meeneemt uit de winkel..

[ Voor 3% gewijzigd door TECHcrime op 08-11-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Henkske schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:59:
gsmwijzer en studentmobiel mogen ook wel es opschieten:D
staat nogsteeds week 45, wat deze week zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Richard P schreef op maandag 08 november 2010 @ 10:28:
[...]

Nu alweer genuanceerd naar "deze week", het was gewoon 8 november. Word echt heel boos als ik vandaag weer geen bericht krijg.
Ga er maar vanuit dat het eind deze week wordt... hoef je niet boos te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
We hopen maar dat we binnen deze dagen een mailtje van vodafone krijgen met een track & trace, of iets dergelijks. Ik kan in ieder geval niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
FunFair schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:21:
[...]

Ga er maar vanuit dat het eind deze week wordt... hoef je niet boos te worden :+
Hou rekening met 10 dagen ;)
dan kan het alleen maar beter worden :P

Ik blijf optimistisch en hoop dat Vodafone binnen een paar dagen zal verzenden :) dus hopelijk heb ik maandag mijn HTC Desire HD

Edit:
@Nivali: Ik kan ook niet wachten.. maar wat doen we eraan?

[ Voor 7% gewijzigd door TECHcrime op 08-11-2010 11:24 . Reden: extra bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Hopeloos dit topic in de gaten houden, en ook de mail natuurlijk.
En hopen dat er nog meer mensen met verhelderende details komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
FunFair schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:21:
[...]

Argh clowns!!

Zonder gekheid: wat een bedrijf is het ook he. Moet jij met een eigen bedrijf eens zo met je klanten omgaan door ze in het ongewisse te laten, leveringsdata eindeloos verschuiven en algehele onduidelijkheid te creëren. Maar wat doe je er aan? Het lijkt wel een kartel, of het is gewoon toeval dat alle bedrijven even slordig zijn.

Enfin, geduldig (haha) wachten tot we meer horen en dit topic in de gaten houden dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
TECHcrime schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:24:
[...]

Hou rekening met 10 dagen ;)
dan kan het alleen maar beter worden :P

Ik blijf optimistisch en hoop dat Vodafone binnen een paar dagen zal verzenden :) dus hopelijk heb ik maandag mijn HTC Desire HD

Edit:
@Nivali: Ik kan ook niet wachten.. maar wat doen we eraan?
Dat gaat over Vodafone :P Wij hadden het over Hi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
FunFair schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:46:
[...]

Dat gaat over Vodafone :P Wij hadden het over Hi ;)
ow.. dan zal ik wel ergens hebben gefaald met lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAN-MAN
  • Laatst online: 18-08 11:24
De levertijd bij hi is zojuist veranderd van 9 november naar 18 november.
Ik wordt er zo langzamerhand stront chagrijnig van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 19-09 22:25
DAN-MAN schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:24:
De levertijd bij hi is zojuist veranderd van 9 november naar 18 november.
Ik wordt er zo langzamerhand stront chagrijnig van!
Dat is waarschijnlijk voor de mensen die hem nu nog bestellen. Het twitter account van Hi melde dit:
[message=,noline][/message]:
aanbieding van hi op twitter:
Hi, deze week komen de eerste leveringen Desire HD binnen, iedereen wordt vanzelf gebeld door de koerier (heb ik geen invloed op). gr van hi
Laten we het hopen!

[ Voor 21% gewijzigd door ThijsWTF op 08-11-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC is de schuldige.
GSMeasy kwam op mijn verzoek met de volgende update:

Dit toestel is vanuit de leverancier momenteel zeer slecht beschikbaar. Hierdoor kunnen wij geen leverindicatie geven. Binnenkort hopen we meer te weten over de beschikbaarheid.
Het betreft een landelijk probleem voor deze gsm. Uiteraard kunt u wachten op de levering maar u zou ook een evt alternatief kunnen doorgeven aan ons zodat wij u order kunnen aanpassen, een goed alternatief zou de nieuwe Nokia N8 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:45:
HTC is de schuldige.
GSMeasy kwam op mijn verzoek met de volgende update:

Dit toestel is vanuit de leverancier momenteel zeer slecht beschikbaar. Hierdoor kunnen wij geen leverindicatie geven. Binnenkort hopen we meer te weten over de beschikbaarheid.
Het betreft een landelijk probleem voor deze gsm. Uiteraard kunt u wachten op de levering maar u zou ook een evt alternatief kunnen doorgeven aan ons zodat wij u order kunnen aanpassen, een goed alternatief zou de nieuwe Nokia N8 kunnen zijn.
Ik vind het altijd een beetje lullig dat ze spreken over een "landelijk probleem" terwijl ze daar geen zicht op hebben. Hi (of bijvoorbeeld Vodafone) had afspraken kunnen maken over exclusiviteit waar GSMeasy niks vanaf weet.

Het komt erbij mij over als een smoesje; ze proberen te voorkomen dat je het bij een andere provider probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:45:... een goed alternatief zou de nieuwe Nokia N8 kunnen zijn.
Dus zij vinden Symbian een goed alternatief voor Android? Moesten ze nu nog de gewone Desire voorstellen, daar zou ik nog in kunnen komen.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 10:19
ThijsWTF schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:30:
[...]

Dat is waarschijnlijk voor de mensen die hem nu nog bestellen. Het twitter account van Hi melde dit:

[...]

Laten we het hopen!
Ik kan die tweet anders niet vinden vandaag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
the boiler schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:54:
[...]

Ik kan die tweet anders niet vinden vandaag ?
http://twitter.com/#!/Aan...i/status/1549519045009410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
FunFair schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:37:
Als mensen die bij Hi hebben besteld een telefoontje krijgen, graag melden. De site geeft nogsteeds 9-11-2010 aan. Maar het zal mij benieuwen of we vandaag (de 8e) gebeld gaan worden of morgen.
Vandaag staat er 18nov...

Ik mag vanaf woensdag verlengen. Weet iemand of ik in de HI winkel (Arnhem) een toestel kan laten wegleggen tot donderdag?
Pagina: 1 ... 28 ... 58 Laatste