Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Storm-Fox schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:46[/b]:
[...]
Hehehehehe, zo dramatisch hoeft het ook niet.

Ik heb het al 3 jaar overleefd met mijn Nokia n73, dus die 3 weken gaat ook wel lukken.
Het wachten heeft ook voordelen:
1. Je weet nu zeker dat je iets hebt gekocht wat echt hot is en waar veel software voor gaat komen.
2. Het moment van ontvangst zal nog zoeter worden
3. Je kan ondertussen je android verzameling (apps,games) verder aanspekken.
4. Je hebt nog even de tijd om een goede leather case en carhouder te vinden
Er zitten gelukkig nog wel wat voordelen aan het wachten. Was zelf dik 150 euro goedkoper uit dan verlengen bij Telfort, betaal nu maar 71,- i.p.v. 229,- bij telfort (eenjarig abb.). Maar het blijft wel jammer...

Zijn er nog meer mensen die besteld hebben bij GSMweb? Was duidelijk de goedkoopste, hoop alleen niet dat ze nu ook de laatste zijn met leveren. Men abonnement bij telfort is iig al wel verlgend, opzeggen wordt hem dus niet meer.. Hoeft in principe ook niet, maar toch. Nu maar hopen dat er inderdaat veel software voor gaat komen ;)

Mij werd verteld dat ze 3 november weer zouden gaan leveren, maar tot op heden nog geen mail gehad. Zijn er uberhaupt al leveringen van de desire HD geweest van GSMweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Jamievanm schreef op woensdag 03 november 2010 @ 01:43:
[...]

Tsjah, doe jezelf een lol. En haal hem op bij een VF winkel!? Die in Almere bijvoorbeeld heeft ze nog. :)
Geen Vodafone winkel hier in de buurt, maar ik vind twee weken wachten dan ook helemaal niet erg, wat is nu twee weekjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 23:32
M3rcury schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:22:
[...]

Ja, maar waarom zeggen ze dan in de week van. De week van 6 november is in mijn ogen deze week.
Bij Telfort zien ze dat allemaal anders.
Als je goed door dit Forum leest, zie je gewoon dat alle Telecom Providers een kromme visie hebben en een nog krommere Klantenservice. :F
Heb net gezien dat bij mij de levering ook is uitgesteld tot 13 november.
Wat ik al helemaal niet snap is dat ze een zaterdag nemen als datum.
Volgens Telfort begint de nieuwe week op zaterdag!!! 8)7 |:(
Zie maar een aantal berichten terug van mij.
Behoorlijk balen, maar ik hoop dat ik hem voor mijn verjaardag iig heb.
Is nl mijn eigen verjaardagskado, leuk he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Denzo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:12:
[...]

Geen Vodafone winkel hier in de buurt, maar ik vind twee weken wachten dan ook helemaal niet erg, wat is nu twee weekjes?
Maar ja, niet elke VF heeft ze op voorraad hoor! Hier in Groningen konden ze binnen nu en een maand binnenkomen, ja dat schiet ook niet op hoor!

Ik ga wachten op telefoontje van Belcompany als T-Mobile nummerbehoud heeft goedgekeurd, om de telefoon op te halen.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:00:
GSMeasy - stand van zaken - volgens site:

De HTC Desire HD is een heel populair toestel dat zeer veel wordt verkocht. De levertijd kan hierdoor oplopen omdat we afhankelijk zijn hoe snel HTC dit toestel in welke hoeveelheden aan ons levert. Wij kunnen daarom niet garanderen dat dit toestel binnen 1 dag wordt uitgeleverd aan onze klanten. Onze excuses voor deze situatie. Uiteraard proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren.
We verwachten de eerstvolgende levering op 8 november weer!
GSMeasy kan door HTC niet meer duidelijkheid geven dan:

We verwachten de eerstvolgende levering op 8 november weer! (teruggetrokken door HTC)
UPDATE; HTC heeft ons laten weten dat de leveringen voor heel NL erg slecht gaan worden waardoor er makkelijk een levertijd van 3 weken kan worden aangehouden vanaf het moment dat u bestelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 20:16
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:10:
[...]

We verwachten de eerstvolgende levering op 8 november weer! (teruggetrokken door HTC)
UPDATE; HTC heeft ons laten weten dat de leveringen voor heel NL erg slecht gaan worden waardoor er makkelijk een levertijd van 3 weken kan worden aangehouden vanaf het moment dat u bestelt..
Ik verschuif me verwachtingen bij naar 31-12-2010

Worden we niet meer teleurgesteld :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort heeft de leverdatum voor de 2e keer vandaag veranderd, eerst van 6-11 naar 13-11 en nu weer naar 19-11:
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 19-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
[...]

Haha, dan had ik hem midden oktober moeten krijgen, gezien ik in september had besteld :P

Ik sluit me aan bij de verwachting op 31-12....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:49:
Telfort heeft de leverdatum voor de 2e keer vandaag veranderd, eerst van 6-11 naar 13-11 en nu weer naar 19-11:

[...]
Tja, dat was te verwachten. Maar wel vreemd hoor dat er "ineens" levering problemen zijn. Iemand enig idee waardoor dat komt? Je zou namelijk verwachten dat het nu soepeler zou moeten gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 03-11-2010 20:03 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
[...]

Ik begin hem weer een Btje te knijpen:D
Hopenlijk krijgt gsmwijzer hem vrijdag gewoon binnen. Ik durf ze niet nog een x te mailen/bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 18:36
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 19:49:

[...]
Als ze nu voor de tweede keer de datum veranderen, dan zou je toch zeggen dat ze een reden weten. Heb ook besteld bij Telfort.

Heb een tweet gestuurd naar Marc Moons maar nog geen reaktie, andere mensen dit al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Takkiedroid1970 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:13:
[...]

Als ze nu voor de tweede keer de datum veranderen, dan zou je toch zeggen dat ze een reden weten. Heb ook besteld bij Telfort.

Heb een tweet gestuurd naar Marc Moons maar nog geen reaktie, andere mensen dit al gedaan?
Net even een live chat gehad met een mederwerker van Telfort, maar die kan hier geen antwoord op geven.. Zei dat ik maar de klantenservice moest bellen hierover.. Maarja, als die medewerker het al niet weet heb ik weinig hoop op die meiden van de klantenservice...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
babyxl schreef op woensdag 03 november 2010 @ 20:33:
[...]

Net even een live chat gehad met een mederwerker van Telfort, maar die kan hier geen antwoord op geven.. Zei dat ik maar de klantenservice moest bellen hierover.. Maarja, als die medewerker het al niet weet heb ik weinig hoop op die meiden van de klantenservice...
dit soort antwoorden heb ik altijd een hekel aan... Ze weten het niet en proberen je gewoon door te sturen aan iemand die het ook niet weet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:15

m-buurman

hmmm...coffee!!

[message=,noline]m-buurman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 12:52[/message]:
[...]

Zoals belooft..zojuist heb ik een trackingcode ontvangen dus ze komen hun belofte na. Gsmtrack.nl kan hem momenteel uit voorraad leveren dus.
Lucky me :) ze hebben hem nu niet meer op voorraad zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

darkpluisje schreef op woensdag 03 november 2010 @ 21:09:
[...]

dit soort antwoorden heb ik altijd een hekel aan... Ze weten het niet en proberen je gewoon door te sturen aan iemand die het ook niet weet :/
Mja... keb maar ff een tweet gestuurd naar Telfort, eens kijken of daar iets uit komt...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je wel verkeerd gekeken, verlengen bij telfort, 300/100/surf&mail 12mnd is 68 euro voor telefoon. Iemand anders had hem zelfs voor 35 ofzo. Maar 71 is ook netjes.
Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:08:
[...]

Er zitten gelukkig nog wel wat voordelen aan het wachten. Was zelf dik 150 euro goedkoper uit dan verlengen bij Telfort, betaal nu maar 71,- i.p.v. 229,- bij telfort (eenjarig abb.). Maar het blijft wel jammer...

Zijn er nog meer mensen die besteld hebben bij GSMweb? Was duidelijk de goedkoopste, hoop alleen niet dat ze nu ook de laatste zijn met leveren. Men abonnement bij telfort is iig al wel verlgend, opzeggen wordt hem dus niet meer.. Hoeft in principe ook niet, maar toch. Nu maar hopen dat er inderdaat veel software voor gaat komen ;)

Mij werd verteld dat ze 3 november weer zouden gaan leveren, maar tot op heden nog geen mail gehad. Zijn er uberhaupt al leveringen van de desire HD geweest van GSMweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:47:
Dan heb je wel verkeerd gekeken, verlengen bij telfort, 300/100/surf&mail 12mnd is 68 euro voor telefoon. Iemand anders had hem zelfs voor 35 ofzo. Maar 71 is ook netjes.

[...]
€ 30,- :P

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:01
Denzo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:12:Geen Vodafone winkel hier in de buurt, maar ik vind twee weken wachten dan ook helemaal niet erg, wat is nu twee weekjes?
Moest het effectief 2 weekjes zijn, is dat idd niets. Het leuke is echter, dat het bij de meeste mensen al bijna een maand 'twee weekjes' is.

Erg jammerlijk hoe HTC dit toestel levert. Ze plakken er een releasedate op van 08/10 en een maand later is hij nog steeds amper verkrijgbaar, in België zelfs nog niet verkrijgbaar (buiten de kleine levering bij Coolblue). Ik word het een beetje moe van elke week te lezen dat de levering wordt uitgesteld met een paar weken, maar ik wil geen ander toestel. M'n huidige gsm (met WM 6.1) heeft serieuze kuren en ik weet niet of ik me nog lang ga kunnen weerhouden van hem tegen de muur te smijten ;w .

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 07:38
Voor degenen die nog op zoek zijn. Ik ben gisteren geslaagd in mijn aankoop van de Desire HD. Bij de Phone House in Hoogeveen hadden ze hem nog op voorraad. Ik kreeg ook de indruk dat het niet de laatste was die er lag. Dus mocht je nog op zoek zijn, dan kun je hem mogelijk daar nog vinden. Ook de T-mobile winkel in Zwolle (diezerstraat) heeft hem nog op voorraad. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wokkel, goeie tip! Ik voeg er nog even aan toe: let altijd wel op dingen in een shop aanschaffen want i.v.m. de wet koop op afstand kun je hem dan namelijk niet retourneren als de HD blijkt tegen te vallen. Dus altijd eerst even die HD testen just to be sure!

Wij krijgen overigens hetzelfde verhaal vbij HTC: volgende week leveren we (zeggen ze al een maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 07:38
Phone House maakt reclame dat je het toestel 14 dagen kunt "testen". (bekende reclame van die Hells Angel met dat kinderlijke ringtoontje op zijn telefoon). Dus je kunt lekker thuis testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 13:58
NEEEEEEEE :(
Orderstatus bij Telfort is sinds vandaag op de week van 19-11-2010 gezet !
Gisteren al van 6-11 naar 13-11 en nu dit...grrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
vanderghost schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:00:
NEEEEEEEE :(
Orderstatus bij Telfort is sinds vandaag op de week van 19-11-2010 gezet !
Gisteren al van 6-11 naar 13-11 en nu dit...grrrrrrrrr
Was helaas gisteren al bekend, reden waarom is niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Laatst online: 18-09 13:58
Takkiedroid1970 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:54:
[...]

Was helaas gisteren al bekend, reden waarom is niet duidelijk.
Ja, ik zie het nu ook.

Wil trouwens net even inloggen om mijn klacht hierover per reactieformulier aan Telfort door te geven, werkt dat inloggen ineens weer niet:"Pagina niet gevonden" zegt ie.....pfffff

Update: na diverse (andere) foutmeldingen eindelijk m'n klacht kunnen verzenden. "U ontvangt binnen 10 (!) werkdagen antwoord." |:(

[ Voor 14% gewijzigd door vanderghost op 04-11-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Valt dat even tegen! Zit er echt aan te denken om m'n bestelling te annuleren en gewoon eentje bij de VF shop te gaan halen. Dan maar geen navigatie systeem ;w

Hoe zou die vetraging komen!? Ik heb een sterk vermoeden dat HTC er achter is gekomen dat de bouwkwaliteit niet helemaal in orde was en dat ze verbeteringen aan het maken zijn t.o.v. de eerste batch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:05:
[...]

Valt dat even tegen! Zit er echt aan te denken om m'n bestelling te annuleren en gewoon eentje bij de VF shop te gaan halen. Dan maar geen navigatie systeem ;w

Hoe zou die vetraging komen!? Ik heb een sterk vermoeden dat HTC er achter is gekomen dat de bouwkwaliteit niet helemaal in orde was en dat ze verbeteringen aan het maken zijn t.o.v. de eerste batch...
Nee, dit zou betekenen dat het toestel ook o.a. in de UK niet meer nieuw geleverd wordt.
Problemen die ontstaan bij het nog niet kunnen leveren komen grotendeels weg bij de inkopers van de betreffende winkels en/of webshops.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:05:
[...]

Als dat zo is dan merk je dat toch veel later dan even wat vertraging? Design van onderdelen aanpassen, de onderdelen bestellen, bouwen, verzenden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
Goed nieuws!!!!

Ik weet niet of het op waarheid berust, maar als het waar is, dan ziet het er (eindelijk) goed uit.....

Levering HTC Desire HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19-09 13:25
Vjenne-ICT schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:06:
Goed nieuws!!!!

Ik weet niet of het op waarheid berust, maar als het waar is, dan ziet het er (eindelijk) goed uit.....

Levering HTC Desire HD
Wat bedoel je hiermee te zeggen? Het gaat om de Desire Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
  • Laatst online: 24-04-2019
Net even gebeld betreffende de status van mijn verlenging bij Vodafone. En de jongeman kon mij vertellen dat ze vandaag (4 november) weer een hoop voorraad binnen gekregen hebben, waaronder de HTC Desire HD, en deze zou dan ook eind deze week of begin volgende week bij mij thuis afgeleverd worden.

Ter informatie, ik heb mijn abonnement telefonisch verlengt op 25 oktober bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivali schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:18:
[...]

Wat bedoel je hiermee te zeggen? Het gaat om de Desire Z?
Ook Desire HD, mbt tot verkrijgbaarheid. De eerste levering was veel te klein, zeggen ze.
:O nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
tieskeman schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:32:
Net even gebeld betreffende de status van mijn verlenging bij Vodafone. En de jongeman kon mij vertellen dat ze vandaag (4 november) weer een hoop voorraad binnen gekregen hebben, waaronder de HTC Desire HD, en deze zou dan ook eind deze week of begin volgende week bij mij thuis afgeleverd worden.

Ter informatie, ik heb mijn abonnement telefonisch verlengt op 25 oktober bij Vodafone.
Dit klinkt als goed nieuws, Ik heb mijn abonnement ook telefonisch verlengt, maar dan op 26 oktober.
Hopen dat we volgende week kunnen genieten van de DHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net terug van de Vodafone winkel in Alkmaar. Ze hadden gister een DHD voor mij gereserveerd. Top allemaal, alleen nu duurt het contract aanvragen nogal lang. (Er was iets niet compleet?) Ze hebben mijn gegevens moeten faxen en na 90 minuten gewacht te hebben ben ik toch maar naar huis gegaan. Nu hopen dat ze me vandaag nog bellen dat alles geregeld is.

Ik heb ook nog even geinformeerd hoe het met de voorraad zit, en ook mij konden ze vertelen dat ze zeer binnenkort weer voorraad binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerman
  • Laatst online: 23-12-2022

Ik heb mijn abonnement telefonisch verlengd op 19 oktober bij Vodafone.

Heb vandaag ook gebeld, en mij werd verteld dat er volgende week pas weer een levering komt.. (ook al is vorige week beloofd dat hij er toen al zou zijn, en daarna weer een belofte voor vandaag wat dus naar alle waarschijnlijkheid weer niet klopt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beerman schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:58:
[...]

Heb vandaag ook gebeld, en mij werd verteld dat er volgende week pas weer een levering komt.. (ook al is vorige week beloofd dat hij er toen al zou zijn, en daarna weer een belofte voor vandaag wat dus naar alle waarschijnlijkheid weer niet klopt..)
Ik heb 20 Okt telefonisch besteld bij VF en gisteren maar eens gebeld,
er werd mij verteld dat het toestel bij de transporteur was en dat die mij zou bellen
voor een levertijd af te spreken, maar ik heb nog steeds niets gehoord.
Dus bel morgen maar weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerman
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:09:
[...]

Ik heb 20 Okt telefonisch besteld bij VF en gisteren maar eens gebeld,
er werd mij verteld dat het toestel bij de transporteur was en dat die mij zou bellen
voor een levertijd af te spreken, maar ik heb nog steeds niets gehoord.
Dus bel morgen maar weer terug.
Verlenging of nieuwe klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
Beerman schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:58:
[...]

Dan heeft degene die ik aan de lijn had me of flink voorgelogen door stellig te beweren dat hij de de bevestiging voor zijn neus zag, of diegene die jij aan de lijn hebt gehad beschikte niet over de juiste informatie en heeft ook maar wat staan roepen.

Oftewel, het is weer heerlijk duidelijk allemaal! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begin me toch wel te irriteren aan de voorkeursbehandeling van HTC naar de grote aanbieders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

ries1973 schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:08:
Ik heb um!!!! :-) Helemaal blij!
[.....]
Aan het eind van de middag toen nog bij T-Mobile naar binnen. En ja hoor, daar hadden ze er nog genoeg en voor een nog goedkopere prijs dan bij belsimpel. Heb er nu 504,98 euro voor betaald!! YEAH! Helemaal blij, het is echt een supertoestel!
Heb je hem volledig als los toestel gekocht bij T-Mobile?

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
Bij mijn weten/wat mij ter oren is gekomen, wordt er bij een verlenging helemaal niet gebeld met een koerier? Dan wordt het toestel gewoon aangetekend verzonden, zo is mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:32:
[...]

ik begin me toch wel te irriteren aan de voorkeursbehandeling van HTC naar de grote aanbieders :(
idem dito, ik zou bijna een twitter account aanmaken en mark moons een berichtje willen sturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tieskeman schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:37:
[...]

Bij mijn weten/wat mij ter oren is gekomen, wordt er bij een verlenging helemaal niet gebeld met een koerier? Dan wordt het toestel gewoon aangetekend verzonden, zo is mij verteld.
Dat dacht ik inderdaad ook, maar de mevrouw van VF zei gisteren dat
ze dit nooit met TNT verzenden.
Ik denk dat ze het zelf inmiddels ook allemaal niet meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Misschien vanavond toch nog maar even proberen te bellen, maar ik ben bang dat het allemaal geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerman
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:47:
[...]

Dat dacht ik inderdaad ook, maar de mevrouw van VF zei gisteren dat
ze dit nooit met TNT verzenden.
Ik denk dat ze het zelf inmiddels ook allemaal niet meer weten.
Het wordt met GLS verzonden, en inderdaad wordt er niet gebeld bij een verlenging.

Ik heb de afgelopen weken heel vaak gebeld en elke keer nog tegenstrijdige informatie gekregen. Iedereen lult maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:32:
[...]
Zou het niet kunnen dat de grote aanbieders nou eenmaal als eerste hun orders hebben geplaatst? Verder zou het me niet verbazen als bepaalde batches custom made zijn voor bepaalde providers (misschien nu nog niet branded, maar wel geselecteerd om later een branded firmware te ontvangen, zie het VF360-gebeuren met de non-HD). Dat zijn telefoons die ze waarschijnlijk sowieso niet aan andere partijen kunnen slijten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog iets nieuws gehoord van belnu.nl? Die zouden deze week ook waarschijnlijk gaan leveren, ik ben benieuwd of iemand al bericht heeft gehad van de koerier/belnu.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al nieuws over gsmwijzer?
Krijg nog steeds geen duidelijkheid over de 1e levering en of ik hier bij zit ja of nee.
14 Oktober besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:24:
Heeft iemand nog iets nieuws gehoord van belnu.nl? Die zouden deze week ook waarschijnlijk gaan leveren, ik ben benieuwd of iemand al bericht heeft gehad van de koerier/belnu.nl.
Belnu.nl levert voorlopig nog niet hoor (helaas).
Verwachtte leverdatum staat bij hun inmiddels ook alweer 2 weken op 24-11.. :@ :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intoxicated schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:59:
[...]
Zou het niet kunnen dat de grote aanbieders nou eenmaal als eerste hun orders hebben geplaatst?
Ja tuurlijk kan dat, echter het is verbazingwekkend dat er nogal wat mensen zijn via de webshops die erg lang wachten op hun telefoon. Er wordt naar alle waarschijnlijkheid 'voorgetrokken', zo heb ik het gehoord.
Verder zou het me niet verbazen als bepaalde batches custom made zijn voor bepaalde providers (misschien nu nog niet branded, maar wel geselecteerd om later een branded firmware te ontvangen, zie het VF360-gebeuren met de non-HD). Dat zijn telefoons die ze waarschijnlijk sowieso niet aan andere partijen kunnen slijten.
dat weet ik idd niet. De verhouding aan telefoons die met custom-made firmware aangeboden worden tov gewone batches is dan nog steeds niet normaal.
Maar goed, we wachten nog maar even..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:50:
Wokkel, goeie tip! Ik voeg er nog even aan toe: let altijd wel op dingen in een shop aanschaffen want i.v.m. de wet koop op afstand kun je hem dan namelijk niet retourneren als de HD blijkt tegen te vallen. Dus altijd eerst even die HD testen just to be sure!

Wij krijgen overigens hetzelfde verhaal vbij HTC: volgende week leveren we (zeggen ze al een maand).
Mensen klagen dan wel over Belsimpel.nl die pas laat een mailtje hebben verstuurd met informatie en een oplossing omtrent de lange levertijden, maar jullie sturen gewoon helemaal geen mail omtrent de vertraging van de Desire HD, die ik bij jullie op 27 september al bestelde.. |:(

Tot nu toe is de levertijd op jullie website twee keer aangepast : 1e keer van 'verwacht 15 oktober' naar 'vanaf derde week oktober verwacht', 2e keer, nadat ik gebeld had om te vragen hoe het nou allemaal zat, en gevraagd te hebben waarom de levertijd indicatie op de website dan nog op 'vanaf 3e week oktober' stond terwijl we in die week zaten, werd het veranderd naar de huidige indicatie :'Vanaf begin november verwacht'.

Heb echter geen enkele mail gehad van jullie over een verschuiving van leverdatum. Alle 'informatie' die ik tot nu toe van jullie heb gekregen, heb ik zelf moeite voor moeten doen door op te bellen en/of een mail te sturen naar jullie (waar ook pas na 3 dagen een antwoord op kwam, overigens).

Wel betaal ik inmiddels al een maand lang mijn abonnementskosten.. Lekker eerlijk. Wel betalen, niks krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:27:
Iemand al nieuws over gsmwijzer?
Krijg nog steeds geen duidelijkheid over de 1e levering en of ik hier bij zit ja of nee.
14 Oktober besteld
Ik nog niks. Morgen zouden ze binnen moeten komen. Ik hoop het echt en dan ook nog hopen dat ik bij de 1ste levering zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ch3cker schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:39:
Wel betaal ik inmiddels al een maand lang mijn abonnementskosten.. Lekker eerlijk. Wel betalen, niks krijgen.
tja, dat zie ik wel als een terechte klacht. Ikzelf heb mijn bestelling via Telfort lopen, en na de 2e verschuiving naar 19-11 baal ik wel een beetje. Maar mijn abo is gelukkig nog niet verlopen.

Misschien kan je daar restitutie voor krijgen?

Waar ik mij wel aan stoor is de vervuiling van bijv. belsimpel bestellers die naar iedereen lopen te klagen op dit forum. Ik kijk geregeld op dit forum en dan zie ik dat we een paar pagina's verder zijn met alleen maar gezeik.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel erg benieuwd of morgen dan eindelijk mijn bestelstatus bij Hi wordt vervangen. Hij staat me wat mij betreft al wat te lang op status "voor inschrijving" . 6 weken wachten op een telefoon terwijl je met me huidige c905 enkel met loudspeaker te bellen is, is... vervelend:

IK: "Met Socks, je staat momenteel op de luidspreker in de AH, dus houd daar rekening mee"
een "vriend": "oh, oke.. SOCKS HEEFT EEN KLEINE P*NIS!!! HAHAHAHAHA"

Mensen hebben de neiging om je aan te kijken als ze dat uit je telefoon horen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:22:

IK: "Met Socks, je staat momenteel op de luidspreker in de AH, dus houd daar rekening mee"
:D :'( :D _/-\o_

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik ben heel erg benieuwd of morgen dan eindelijk mijn bestelstatus bij Hi wordt vervangen. Hij staat me wat mij betreft al wat te lang op status "voor inschrijving" . 6 weken wachten op een telefoon terwijl je met me huidige c905 enkel met loudspeaker te bellen is, is... vervelend:

Mensen hebben de neiging om je aan te kijken als ze dat uit je telefoon horen komen..
Tsjah... van je vrienden moet je het maar hebben he! :+
De verkoper van de Belcompany verwacht maandag/dinsdag weer een levering in Groningen (voor de liefhebbers). Nummerbehoud sinds vandaag goedgekeurd, dus dat komt helemaal goed!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackerstamfer
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 16:32
Ik ben heel erg benieuwd of morgen dan eindelijk mijn bestelstatus bij Hi wordt vervangen. Hij staat me wat mij betreft al wat te lang op status "voor inschrijving" . 6 weken wachten op een telefoon....[knip]
Ik kijk ook elke dag maar na 6 weken ook hier nog voorinschrijving... ;(

Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Phonehouse gaat het ook lekker.
Op de site beloven ze dat als je voor 21:00 besteld het de volgende dag geleverd wordt.
Er staan een aantal type telefoons bij waarbij het zou kunnen dat dit niet lukt ivm voorraad problemen maar daar staat de DHD niet bij.
Ik heb hem dus zondag besteld.
Hoorde er niets van verder.
Stond een link in de bevestingings mail waar ik de status van de bestelling kan opvragen maar mijn order wordt niet gevonden op die site.

Formulier ingevuld en gevraagd hoe het kan dat de order niet gevonden kan worden.

Krijg ik dit antwoord:
"Uit uw e-mail maak ik op dat u graag wilt weten wat de status is van uw bestelling. Ik heb dit voor u uitgezocht en ik kan u melden dat uw bestelling reeds is afgeleverd.

Ik wens u dan ook veel plezier met uw telefoon."

Right... Als ik hem al zou hebben zou ik vast niet vragen wat de status is... ;( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerman
Dat probleem heb ik dus ook met mijn c905.. Dat is nog het meest vervelende van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
  • Laatst online: 23:19
Bij mij ook ;) En hij staat bij de levering nog steeds op 09-11... Zal mij benieuwen of ik hem woensdag krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:50:
Bij de Phonehouse gaat het ook lekker.
Op de site beloven ze dat als je voor 21:00 besteld het de volgende dag geleverd wordt.
Er staan een aantal type telefoons bij waarbij het zou kunnen dat dit niet lukt ivm voorraad problemen maar daar staat de DHD niet bij.
Ik heb hem dus zondag besteld.
Hoorde er niets van verder.
Stond een link in de bevestingings mail waar ik de status van de bestelling kan opvragen maar mijn order wordt niet gevonden op die site.

Formulier ingevuld en gevraagd hoe het kan dat de order niet gevonden kan worden.

Krijg ik dit antwoord:
"Uit uw e-mail maak ik op dat u graag wilt weten wat de status is van uw bestelling. Ik heb dit voor u uitgezocht en ik kan u melden dat uw bestelling reeds is afgeleverd.

Ik wens u dan ook veel plezier met uw telefoon."

Right... Als ik hem al zou hebben zou ik vast niet vragen wat de status is... ;( :F
Hahaha, zo'n verhaal heb ik nu nog nooit gehoord. Dan moet je als verkoper toch ook denken, dit klopt niet dit ga ik uitzoeken! Als je je telefoon al had, waarom zou je dan weten wanneer die geleverd wordt (beetje raar he :P)
Maar wat gaan ze er nu verder aan doen dan, aangezien de telefoon al geleverd is? :X

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Laatst online: 09:09
Ik heb de HTC Desire HD op 29 oktober besteld bij vodafone.
Er werd vermeld dat de levertijd 5 tot 10 dagen zou zijn.
Op woensdag 3 november (5 dagen na bestellen en dus volgens vodafone de minimale levertijd) even opgebeld naar de klantenservice om te vragen wat de status van mijn telefoon was.
(Dit kan ook online maar daar krijg ik een foutmelding elke keer als ik de gegevens invoer)
Dus de meneer aan de andere kant van de lijn zei heel vrolijk dat de telefoon volgende week zou komen. Dus ik vroeg: Dus ik kan mijn telefoon maandag 8 november mijn telefoon verwachten? (dat zou de 10de dag na bestelling zijn en uiterste leverdatum volgens afspraak)

De meneer zei helemaal verbaast: Nee meneer, dat zal niet gaan. Het wordt later. Nieuwe telefoon enzo. Dan is het altijd nog even een verrassing

Een VERRASSING!?!?!?!
Ik wil geen verrassing! Ik wil mijn telefoon!
Ik ga maandag gewoon weer bellen om te kijken hoe het dan gaat.
Maandag post ik nog wel een bericht hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
TECHcrime schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:33:
Ik heb de HTC Desire HD op 29 oktober besteld bij vodafone.
Er werd vermeld dat de levertijd 5 tot 10 dagen zou zijn.
Op woensdag 3 november (5 dagen na bestellen en dus volgens vodafone de minimale levertijd) even opgebeld naar de klantenservice om te vragen wat de status van mijn telefoon was.
(Dit kan ook online maar daar krijg ik een foutmelding elke keer als ik de gegevens invoer)
Dus de meneer aan de andere kant van de lijn zei heel vrolijk dat de telefoon volgende week zou komen. Dus ik vroeg: Dus ik kan mijn telefoon maandag 8 november mijn telefoon verwachten? (dat zou de 10de dag na bestelling zijn en uiterste leverdatum volgens afspraak)

De meneer zei helemaal verbaast: Nee meneer, dat zal niet gaan. Het wordt later. Nieuwe telefoon enzo. Dan is het altijd nog even een verrassing

Een VERRASSING!?!?!?!
Ik wil geen verrassing! Ik wil mijn telefoon!
Ik ga maandag gewoon weer bellen om te kijken hoe het dan gaat.
Maandag post ik nog wel een bericht hierover.
Ik kan me hier in vinden, ze hebben mij ook beloofd een levertijd van 5-10 werkdagen, maar ik ga er vanaf het begin af aan al uit, dat dit niet gaat gebeuren. Ik heb daarom ook nog niet gebeld, volg actief het topic en wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Allang bekend, maar ik moet ook even huilen hoor. Telfort naar 19-11 :'(. ik wil mijn toestel direct verkopen (heb als ik hem voor 430 kan verkopen een jaar lang gratis 200min bellen en internetten en 100 euro verdiend :P). Maar het was juist mooi om hem vroeg te hebben, zodat je early adaptors die hem perse direct wilde hebben als doelgroep had. Nu zit je gewoon in de 2e hands markt...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
Nivali schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:47:
[...]

Ik kan me hier in vinden, ze hebben mij ook beloofd een levertijd van 5-10 werkdagen, maar ik ga er vanaf het begin af aan al uit, dat dit niet gaat gebeuren. Ik heb daarom ook nog niet gebeld, volg actief het topic en wacht rustig af.
Ik ga elke dag dat ze te laat zijn bellen.. Ze moeten hem gewoon versturen binnen die 10 dagen.
Ik had ook al verwacht dat ze het niet zouden redden..
Maar ik vind 5 tot 10 dagen al een best lange tijd.. en dan gaan ze er nog overheen ook?
Mijn abbo is wel al ingegaan vanaf de besteldag.. op deze manier heeft dat natuurlijk weinig zin..

Ook zo vervelend is dat de online order status check gewoon niet werkt.. zijn er nog meer die hetzelfde probleem hebben met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Nu online
TECHcrime schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:02:
[...]

Maar ik vind 5 tot 10 dagen al een best lange tijd.. en dan gaan ze er nog overheen ook?
Stel je niet aan, ik wacht al vanaf 21 SEPTEMBER !! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
bob-nwk schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:10:
[...]

Waar? bij zo'n 2de ranks doorverkopertje?

Vodafone is een groot telecom bedrijf.. daar verwacht je wel een beetje snelheid m.b.t. leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
TECHcrime schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:02:
[...]

Ik ga elke dag dat ze te laat zijn bellen.. Ze moeten hem gewoon versturen binnen die 10 dagen.
Ik had ook al verwacht dat ze het niet zouden redden..
Mijn abbo is wel al ingegaan vanaf de besteldag.. op deze manier heeft dat natuurlijk weinig zin..

Ook zo vervelend is dat de online order status check gewoon niet werkt.. zijn er nog meer die hetzelfde probleem hebben met vodafone?
Ja ik kan ook mijn order status niet checken, ik heb toen een mailtje gestuurd dat dit niet kon. En dat ik graag mijn status van bestelling zou willen weten.

Geachte heer Van der Linden,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een vraag over uw order.

Ik kan helaas niet nakijken wat de status is van uw order en wanneer het toestel bij u wordt geleverd.
Ik adviseer u om contact op te nemen met de verkoopafdeling op telefoonnummer 0800-0560, de medewerkers van deze afdeling kunnen dit voor u nakijken.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Lindsay Sluysmans
Vodafone Klantenservice

Dus daar word je dan ook niet veel wijzer van, om nu weer te gaan bellen zie ik ook niet zitten.
Bij het vorig toestel dat ik van vodafone heb, had ik ook al last van slechte communicatie / levering. Dit terwijl het toestel gewoon op voorraad was, en niet erg populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
ik kreeg hem nog leuker:
Ontvangstbevestiging
Geachte heer, mevrouw, Met dit bericht informeren wij u over de status van uw e-mail. Het lukt ons niet om uw e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Wij vragen u nog even geduld te hebben. U ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Vodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Als je vodafone opbelt, word je van het kastje naar de muur gestuurd zoals gewoonlijk?
Zit niet mee, wachten om RMA van mijn voeding, telefoon waarover niks bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
Bij mij was het:

Opgebeld.
Na 10min wachten kreeg ik de receptionist met dat niemand de telefoon kon beantwoorden (rond 12:30)
Ze adviseerde me 3 uur later terug te bellen. Ik wenste haar heel hatelijk eet smakelijk toe en hing op.
13:30: Weer opgebeld. Na 4 min wachten kreeg ik een medewerker aan de telefoon. Die zou het even opzoeken en ik word in de "Wacht gezet"
Wanneer er weer word opgenomen krijg ik een heel ander aan de telefoon.. de vorige heeft me dus gewoon weer in de lijst gezet.
Deze meneer vertelde mij het nieuws dat het nog een verrassing was..
Tevens was hij verdomd lang bezig met het opzoeken.. 3 tot 5 minuten. (Ze werken met SAP viewer zei hij)

Ik betaal toch niet voor een verrassing?

Dus van kastje naar de muur valt wel mee.. maar de info die we krijgen is gewoon belabberd!

[ Voor 6% gewijzigd door TECHcrime op 05-11-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Hmm we hebben dus veelal het zelfde probleem.
- Beloofde levering binnen 5 - 10 werkdagen (wat ze niet gaat lukken)
- Abonnement al ingegaan.
- Orderstatus niet kunnen na kijken
- Onduidelijke informatie van de helpdesk

Het gaat weer eens goed bij vodafone, zijn er mensen die dit ook hebben gehad, maar ondertussen wel al hun toestel hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:26
TECHcrime schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:25:
[...]

Waar? bij zo'n 2de ranks doorverkopertje?

Vodafone is een groot telecom bedrijf.. daar verwacht je wel een beetje snelheid m.b.t. leveren?
Ik vanaf 17 september :(
Bij Telfort, ook geen kleine jongen me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
KilljoyNL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:07:
[...]

Daar heb je helemaal gelijk in..

Dit hou je toch gewoon niet voor mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
bob-nwk schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:10:
[...]

mee eens, ik wacht ook al vanaf 27 september. :(

@TECHcrime

En je kan overigens pas echt gaan zeiken bij Vodafone na de 10 dagen, niet al vanaf dag 5. }:O

Zal het hier niet om werkdagen gaan? Dan hebben ze namelijk tot de 12de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
10 dagen is 10 dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
dan hebben ze nog tot maandag, vanwaar deze poppenkast vooraf dan al? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
wou weten of andere hetzelfde hadden met vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
@markmoons HTC's Oktober omzet breekt nieuw record. Het wordt een mooi jaar.. :-) http://tinyurl.com/39mc3fl
http://twitter.com/#!/markmoons/status/469810806784000
@marnox @markmoons Omzet zou nog hoger uitpakken als de Desire HD eindelijk eens op grote schaal werd uitgeleverd.. ;D
http://twitter.com/#!/marnox/status/477923110821888
@markmoons @marnox Dat klopt.
http://twitter.com/#!/markmoons/status/479908262318080

(Ja, ik weet het: beetje flauw. Maar ik kon het niet laten..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

KilljoyNL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:07:
[...]

Tja, same here (21 september geloof ik). Dat is het risico van pre-orderen. Je weet nooit wanneer de eerste zending echt geleverd gaat worden!

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Leeft Castle eigenlijk nog? Of zijn ze 4 weken op vakantie...

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kleine rant op Vodafone is dit geworden ;). Jeetje mina, wat een soap. Ik heb vorige week vrijdagochtend de DHD besteld bij mijn rode vrienden van Vodafone via de telefoon. Van problemen met levertijden had ik toen nog niet gehoord. De levertijd zou uiterlijk eind van deze week zijn. Hoewel ik inmiddels wel begrepen heb uit dit topic dat dat lastig is, heb ik netjes gewacht tot vandaag. Om te bellen of ik hem vandaag kon verwachten, of dat ze een verzender gebruikte die ook op zaterdag leverde ;).

Van de eerste medewerker kreeg ik te horen dat de bestelling nu al meerdere malen opgeschoven was met enkele dagen. En dat de datum waarop het toestel bij Vodafone binnen zou komen maandag was, zodat ik hem dinsdag of woensdag in huis zou hebben. Hier kan ik mee leven (of ze het halen is een tweede).

Tevens krijg ik nu maandag een SMS of deze verzonden is ofniet (ben benieuwd). Daarna vroeg ik naar My Vodafone wat voor mij nog nooit heeft gewerkt (kon er niet via verlengen, en kan mijn status niet opvragen).

Eerst kreeg ik antwoord dat het kwam omdat mijn toestel zo nieuw was, en dat deze binnen 2 weken verstuurd zou worden. Toen ik aangaf wat haar collega voor haar zojuist zei (dinsdag of woensdag) zei ze: Oh ja, ok dan zal dat het wel zijn.

Wat de nieuwheid van het toestel te maken heeft met het constante falen van My Vodafone weet ik overigens niet.

Toen ik vroeg of ze My Vodafone kon fixen heb ik verschillende redenen gehoord waaruit voor mij blijkt dat ze echt geen flauw idee hebben:
- Er is nu tijdelijk een storing, probeer het later nog eens (dit doe ik al de hele week, maar er is altijd storing. - klein momentje meneer)
- uw bestelling is nog niet verwerkt (na een week nog steeds niet? En mijn abbonement is al ingegaan en ik heb al bevestiging per email gehad? - klein momentje meneer)
- het betreft een nalevering, daarom kunt u hem niet opzoeken. (maar dat kon direct na de bestelling ook al niet? - klein momentje meneer)

Nu is er een case aangemaakt, waar ik alleen als er een probleem was, ik er bericht over krijg......
Ik ben benieuwd. Vodafone laat hier steken vallen mijn inziens. Personeel wat elkaar tegenspreekt is een grote no-no.

Dat ik dat toestel nog niet heb is vervelend (mede omdat ik vorige week mijn E72 al verkocht had ;) Paar daagjes zonder moest wel kunnen toch?), en vertragingen kan ik inkomen. Maar de fouten die de helpdesk maken zijn van een nivo alsof het een startup is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Saus schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:52: Maar de fouten die de helpdesk maken zijn van een nivo alsof het een startup is.
Dan zie jij het nog redelijk hoog in, ik ben inmiddels uitgekomen op het nivo van een kleuterklas.

Persoonlijk denk ik dat Mark Moons eens moet ophouden met dat halfzachte geblaat op zijn twitter, en eens met feiten moet komen ivm de zogenaamde vertraging.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

hdpaddy schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:14:
[...]

Vreemd,

Ik heb de 29ste besteld via website vf, net gebeld en krijg te horen dat mijn nummerbehoud aanvraag nog ong 1 dag duurt en dat vrijdag of uiterlijk maandag de koerier mij zal bellen. de DHD was al voor mij vastgehouden.
* hdpaddy is in zijn nopjes :9~ , hopen dat de koerier vrijdag belt, dan ga ik hem desnoods zelf halen, word lekker pokkeweer van het weekend, dus hopelijk binnen zitten.
Even een update, daarnet weer gebeld met VF, te horen gekregen dat mijn nummerbehoud was goedgekeurd, net een email van onlinepakketdienst dat zij 2x geprobeerd hebben om mij te bellen (is niet zo want ik ben al 2 dgn vastgeplakt aan mijn gsm), afijn, afspraak gemaakt voor koerier morgenmiddag.
* hdpaddy is nu helemaal blij :P .
Uitgebreide review volgt natuurlijk in de loop van volgende week.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Weet er iemand al iets van Studentmobiel?
Zij zouden vandaag de 1ste levering binnen krijgen, ik heb nog niets gehoord of gezien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
philipperosier schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:50:
Leeft Castle eigenlijk nog? Of zijn ze 4 weken op vakantie...
Ik heb niks meer gehoord van Castle, ook niet met de voortgang om het via andere kanalen te kunnen leveren |:(

edit: heb ze toch maar even gemaild met de vraag of ze wat meer informatie hebben

[ Voor 12% gewijzigd door Donny op 05-11-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
masvma schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:44:
Zij zouden vandaag de 1ste levering binnen krijgen, ik heb nog niets gehoord of gezien. :?
Ik zit er inderdaad ook op te wachten, maar denk dat ook zij vandaag niks binnen krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
HammerNL schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:53:
[...]

Ik zit er inderdaad ook op te wachten, maar denk dat ook zij vandaag niks binnen krijgen....
Na de middag toch maar weer eens in de (oude nokia) telefoon klimmen en studentmobiel bellen :X :X

[ Voor 32% gewijzigd door masvma op 05-11-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
Na het bericht dat Vodafone gisteren een nieuwe voorraad zou hebben ontvangen, heb ik nu toch maar besloten om HTC een uitgebreide mail te sturen. In het kort staat erin dat ik het gevoel heb dat Vodafone/T-Mobile/you-name-it worden voorgetrokken bij de levering van de DHD. Ik stel voor dat mensen die bij een webshop hebben besteld hetzelfde te doen en HTC verzoeken om eerst die shops te bevoorraden.

Of het helpt? Geen enkel idee, maar dan weet HTC er in elk geval van. Wellicht dat ze actie ondernemen als er maar genoeg mensen klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zonde een gemiste oproep van Vodafone, het bandje heeft mijn voicemail ingesproken. Of ik mee wilde werken aan een klantentevredenheidsonderzoek over het gesprek dat ik vanmorgen had. Dat had ik wel gewild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Laat het even weten hier ;) Het is wel afzien, heb inmiddels al drie keer afscheid genomen van m'n omnia, maar met de huidige gang van zaken zal ik het er nog maar even mee moeten uitzingen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:01
ignatius schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:59:
Na het bericht dat Vodafone gisteren een nieuwe voorraad zou hebben ontvangen, heb ik nu toch maar besloten om HTC een uitgebreide mail te sturen. In het kort staat erin dat ik het gevoel heb dat Vodafone/T-Mobile/you-name-it worden voorgetrokken bij de levering van de DHD. Ik stel voor dat mensen die bij een webshop hebben besteld hetzelfde te doen en HTC verzoeken om eerst die shops te bevoorraden.

Of het helpt? Geen enkel idee, maar dan weet HTC er in elk geval van. Wellicht dat ze actie ondernemen als er maar genoeg mensen klagen?
Wat wil je daarmee bereiken? HTC levert niet rechtstreeks aan winkels, dat hebben ze al laten weten. Welke deals de leveranciers sluiten met winkels, daar hebben zij geen zicht op...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
Ik ben heel erg benieuwd of morgen dan eindelijk mijn bestelstatus bij Hi wordt vervangen. Hij staat me wat mij betreft al wat te lang op status "voor inschrijving" .
Bij mij staat de status al een tijdje op "Niet op voorraad". Maar ik zie tot nu toe nog geen verandering...De levertijd staat nog steeds op 9-11 dus in dat opzicht is er nog geen verslechtering. Als ze maandag versturen dan komt het ook nog op de 9e aan.

De leverancier van de Desire HD Gel Case is wel een stuk sneller. 04:00am besteld, 09.12am op de bus.

[ Voor 18% gewijzigd door BartOtten op 05-11-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
masvma schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:44:
gsmwijzer hetzelfde verhaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Er moet me toch iets van het hart.
Ik begrijp donders goed dat het vervelend is om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, om te wachten tot de DHD nog zwaarder is dan jijzelf, om onwaarheden te horen aan de telefoon en ga zo maar door....dat ten eerste.
De 3x dat ik vodafone heb gebeld voor een statusupdate heeft men mij duidelijk gezegd hoelang nog, dat mijn nummerbehoudaanvraag nog in behandeling is en wanneer ik de afhandeling zou kunnen verwachten.
Van al die klachten hierboven heb ik echt niets gemerkt, al met al is het nog best snel gegaan - 29-10 aanvraag en morgen de levering.

Dus Vodafone, (voorlopig) thumbsup.

* hdpaddy is blij dat hij niet voor de gratis TT heeft gekozen bij GSMeasy anders kon ik mij waarschijnlijk scharen onder de (terechte) klagers.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de reclame volop de Desire HD te bewonderen maar leveren ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMWijzer.nl

Beste xxxx,

Helaas is de eerste levering vertraagd en wij hopen volgende week een levering te ontvangen. Deze telefoon is landelijk slecht leverbaar en wij verwachten dat andere winkels ook een wachttijd hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
Huh? krijg jij mail van hun? wanneer heb je besteld?

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Pagina: 1 ... 27 ... 58 Laatste