Pfff mijn nummerbehoud is nog steeds niet ingevoerd. Duurt wel lang allemaal
Welk abbo heb je erbij genomen en hoeveel moest je bijbetalen. En was dit gewoon bij T-Mobile shop of een andere shop?greg schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:22:
UPDATE: vorige week dinsdag bij T-Mobile verlengd, vrijdagochtend in huis (kon die donderdag ook al). DHD brown (zeer donker bruin overigens, lijkt haast zwart / valt nauwelijks op). Prima! Zo kan het ook...
Erg happy ermee!!
Verwijderd
Ja ik reken er ook niet echt op, alhoewel ze de DHD misschien zelfs voor 3 november binnen zouden krijgen. Ze zeiden ook dat het mogelijk deze week zou zijn. Ik heb een pre-order van 21 september, dus ik zal hopelijk bij de eerste groep zitten. Wanneer heb jij je pre-order geplaatst moizy?Moizy schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:09:
[...]
Ik heb ook besteld bij Belnu...eerst was de verwachting al voor november en nu staat de leverdatum op 24 november dat valt toch wel heel erg tegen inderdaad! En echt duidelijkheid over een levertijd is er niet ik hoop er nog steeds op dat ik opeens een mail krijg dat ze eind van de week leveren maar ik reken er niet op...
*BTW, Die pre-order was trouwens best cheap! Bel + Sms + Web 200 & 1000 smsjes voor totaal 35 euro p/m.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2010 21:48 ]
Verwijderd
Op 22 september heb ik via belnu.nl de desire HD besteld. Tot nu toe ben ik alleen maar aan het lijntje gehouden
Als er al eens gecommuniceerd wordt is dit informatie die achteraf niet blijkt te kloppen. Momenteel ben ik aan het wachten op 3 november, maar op de site zie ik dat de leverdatum alweer is aangepast naar 24-11-2010
Ik ben al zo lang aan het uitkijken naar het toestel dat ik er inmiddels helemaal geen zin meer in heb, denk dat ik morgen alsnog ga annuleren.
Als er al eens gecommuniceerd wordt is dit informatie die achteraf niet blijkt te kloppen. Momenteel ben ik aan het wachten op 3 november, maar op de site zie ik dat de leverdatum alweer is aangepast naar 24-11-2010
Ik ben al zo lang aan het uitkijken naar het toestel dat ik er inmiddels helemaal geen zin meer in heb, denk dat ik morgen alsnog ga annuleren.
Verwijderd
Net ook ff besteld op hi.nl met studentenkorting.
Is toch echt de beste aanbieding die ik kan krijgen als Vodafone klant. Ik wil daar weg omdat ik slecht bereik heb ik de regio's waar ik vertoef. En verlengen bij vodafone is ook niet voordelig.
Hi student 35 + extra snel internet = 31,70 p maand. prima deal lijkt mij (toestel kost 9,95) (300min/600sms)
Hopen dat ik via twitter nog ff kan regelen dat ik in de 1e batch terecht kom. Ik zag dat er al een aantal hadden geannuleerd bij hi, dus dan kan ik mooi op die plaatsen.. ghehehe
m'n abo loopt 12 december af, dus daarvoor moet ik hem toch wel binnen hebben.. no worries!
Is toch echt de beste aanbieding die ik kan krijgen als Vodafone klant. Ik wil daar weg omdat ik slecht bereik heb ik de regio's waar ik vertoef. En verlengen bij vodafone is ook niet voordelig.
Hi student 35 + extra snel internet = 31,70 p maand. prima deal lijkt mij (toestel kost 9,95) (300min/600sms)
Hopen dat ik via twitter nog ff kan regelen dat ik in de 1e batch terecht kom. Ik zag dat er al een aantal hadden geannuleerd bij hi, dus dan kan ik mooi op die plaatsen.. ghehehe
m'n abo loopt 12 december af, dus daarvoor moet ik hem toch wel binnen hebben.. no worries!
Verwijderd
Het zou wel een beetje zonde zijn om nu nog te annuleren.. ik zou nog even geduld hebben, want je zou em zomaar nog deze week kunnen ontvangen. Als je nu nog ergens anders gaat bestellen loop je de kans dat je nog verder van huis bent.Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:51:
Op 22 september heb ik via belnu.nl de desire HD besteld. Tot nu toe ben ik alleen maar aan het lijntje gehouden![]()
En daarnaast kan je - ervanuitgaand dat je dit toestel in combinatie met een abonnement hebt besteld - inmiddels niet meer annuleren. Kan tot 7 dagen na verlenging volgens mij.Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:19:
[...]
Het zou wel een beetje zonde zijn om nu nog te annuleren.. ik zou nog even geduld hebben, want je zou em zomaar nog deze week kunnen ontvangen. Als je nu nog ergens anders gaat bestellen loop je de kans dat je nog verder van huis bent.
Ik heb ook besteld bij belnu.nl.Na een hoop boze mails krijg ik ook alleen maar onzin en leugens toegeworpen.
Het schijnt dat ik op nr 10 sta in de wachtlijst maar dat werd later ook weer ontkracht door een medewerker (was me telefonisch een keer medegedeeld maar volgens andere medewerker mocht dit niet gecommuniceerd worden dus heb ik er zo mijn vraagtekens bij..)
Ballentent, eens maar nooit meer daar besteld!
Verwijderd
Het zou best kunnen dat een nieuwe medewerker 'per ongeluk' jou heeft verteld op welke plaats jij staat en dat het weer later werd ontkent aangezien het niet is toegestaan om zoiets te vertellen.bob-nwk schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:56:
[...]
En daarnaast kan je - ervanuitgaand dat je dit toestel in combinatie met een abonnement hebt besteld - inmiddels niet meer annuleren. Kan tot 7 dagen na verlenging volgens mij.
Ik heb ook besteld bij belnu.nl.Na een hoop boze mails krijg ik ook alleen maar onzin en leugens toegeworpen.
Het schijnt dat ik op nr 10 sta in de wachtlijst maar dat werd later ook weer ontkracht door een medewerker (was me telefonisch een keer medegedeeld maar volgens andere medewerker mocht dit niet gecommuniceerd worden dus heb ik er zo mijn vraagtekens bij..)
Ballentent, eens maar nooit meer daar besteld!
Maar wanneer heb jij je order dan geplaatst? Voor de rest heeft belnu.nl het bij mij ook dik verpest.
Op: 25-09-2010 16:30:34Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:08:
[...]
Het zou best kunnen dat een nieuwe medewerker 'per ongeluk' jou heeft verteld op welke plaats jij staat en dat het weer later werd ontkent aangezien het niet is toegestaan om zoiets te vertellen.
Maar wanneer heb jij je order dan geplaatst? Voor de rest heeft belnu.nl het bij mij ook dik verpest.
Status: Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.
Bijzonderheden: Geen
Op: 23-09-2010 15:47:02
Status: Documenten in goede staat ontvangen. Uw aanvraag is in bewerking.
Op: 21-09-2010 16:15:11
Status: Wacht op documenten klant.
Voor wie het vroeg in dat andere topic.
T-mobile lelystad had hem afgelopen vrijdag binnen en T-mobile Almere die dinsdag ervoor.
Almere nu btw uitverkocht, ik vermoed hetzelfde voor lelystad.
Echter:
Relax 25 + Inet std + Sms verdubbelaar = 37,50 p/m incl. verlenging is de prijs van het toestel dan 30 euro. Zonder verlenging dacht ik 60 euro.
Dat is 190/380 , langzaam internet en bagger bereik.
Ik ben overgestapt naar vodafone!
T-mobile lelystad had hem afgelopen vrijdag binnen en T-mobile Almere die dinsdag ervoor.
Almere nu btw uitverkocht, ik vermoed hetzelfde voor lelystad.
Echter:
Relax 25 + Inet std + Sms verdubbelaar = 37,50 p/m incl. verlenging is de prijs van het toestel dan 30 euro. Zonder verlenging dacht ik 60 euro.
Dat is 190/380 , langzaam internet en bagger bereik.
Ik ben overgestapt naar vodafone!
Ik heb mijn bestelling net iets na jou bestelling geplaatst alleen ik ben bang dat 3 november niet meer doorgaat maar wie weet morgen...Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 21:47:
[...]
Ja ik reken er ook niet echt op, alhoewel ze de DHD misschien zelfs voor 3 november binnen zouden krijgen. Ze zeiden ook dat het mogelijk deze week zou zijn. Ik heb een pre-order van 21 september, dus ik zal hopelijk bij de eerste groep zitten. Wanneer heb jij je pre-order geplaatst moizy?
*BTW, Die pre-order was trouwens best cheap! Bel + Sms + Web 200 & 1000 smsjes voor totaal 35 euro p/m.
Verwijderd
Ja ik ben ook bang van niet.. maar wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus misschien zou belnu.nl haar orders toch op tijd de deur uit krijgen! Keep your fingers crossed
Nu was ik gisteren bij The Phone house en er was een kleine wijziging in tijd voor verlengen.
T-Mobile heeft het nu naar 3 maanden verplaatst en KPN/Hi naar 2 maand volgens mij en VF blijft 120 dagen.
Anders kon ik nu verlengen bij T-Mobile maar dat kan dan pas over een maand. Daarom ga ik nu zeker naar VF toe vanwege goedkopere prijzen in abbo en telefoonprijs en het betere bereik.
Vanavond maar eens langs de winkel om te zien wie hem binnen heeft/krijgt binnenkort!
T-Mobile heeft het nu naar 3 maanden verplaatst en KPN/Hi naar 2 maand volgens mij en VF blijft 120 dagen.
Anders kon ik nu verlengen bij T-Mobile maar dat kan dan pas over een maand. Daarom ga ik nu zeker naar VF toe vanwege goedkopere prijzen in abbo en telefoonprijs en het betere bereik.
Vanavond maar eens langs de winkel om te zien wie hem binnen heeft/krijgt binnenkort!
Hi/KPN heeft het verlaagd naar 1 maand
Tring! Hallo? TNT. IK KOM ER AAN!
Pakketje voor mn huisgenoot...
Moet niet veel langer gaan duren
Pakketje voor mn huisgenoot...
Moet niet veel langer gaan duren
Naar 1 maand zelfs alweer verlaagd? Moet niet gekker worden!
Ik was bij T-Mobile winkel en daar hadden ze niks gezegd, beetje raar.. hadden ze zelfs niks door denk ik
Ik was bij T-Mobile winkel en daar hadden ze niks gezegd, beetje raar.. hadden ze zelfs niks door denk ik
Net gebeld met ze, vrijdag komt het spul binnen bij hun binnen. Dus afwachten maar. De medewerker (die mij prima te woord stond) kon me niet vertellen wanneer de tweede levering volgt.Henkske schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:18:
[...]
Hmm ik en Demon_Eyez hebben volgens mij beide op 30-09 besteld. Ik ben benieuwd of ze deze week echt gaan leveren. Op de website staat nog steeds week 44 dus ben er bang voor. ( het lijkt me dat ze wel iets specifieker zouden kunnen zijn als hij echt deze week komt )
Heb hun er wederom op gewezen dat ze de communicatie per email richting hun klanten wel beter moeten regelen, ipv dat ik steeds moet inloggen of op de site moet lezen. Dat het eigenlijk niet kan dat je vanaf moment van bestellen (ruim een maand geleden) gewoon totaal geen update mail(s) van hun ontvangt. De medewerker gaf me daarin helemaal geluk en zou het opnemen met management.
We wachten maar verder af
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
naar 1 maand voor verlenging??? Ik heb hem gisteren gedaan en toen was het nog 4 maanden, hopelijk ben ik nog optijd geweest... 1 maand zou ook stom zijn, 2 maanden vantevoren kan je al kosteloos opzeggen
edit: Wtf als ik nu inderdaad bij Hi inlog en kijk bij verlenging krijg ik de melding dat ik pas vanaf 18 december kan verlengen... Toen ik mijn verlenging indiende was het nog niet zo dus als ze mij uiteindelijk nu alsnog niet willen laten verlengen via studentmobiel dan krijgen ze echt een probleem!!
is dit geen veranderen van voorwaarde ofzo? Het lijkt me toch dat ze dit niet zomaar zonder melding kunnen doen?
[ Voor 36% gewijzigd door darkpluisje op 02-11-2010 12:17 ]
Niceee. Ik zal ze dadelijk ook es bellen of me nummerbehoud al is gelukt.Demon_Eyez schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:10:
[...]
Net gebeld met ze, vrijdag komt het spul binnen bij hun binnen. Dus afwachten maar. De medewerker (die mij prima te woord stond) kon me niet vertellen wanneer de tweede levering volgt.
Heb hun er wederom op gewezen dat ze de communicatie per email richting hun klanten wel beter moeten regelen, ipv dat ik steeds moet inloggen of op de site moet lezen. Dat het eigenlijk niet kan dat je vanaf moment van bestellen (ruim een maand geleden) gewoon totaal geen update mail(s) van hun ontvangt. De medewerker gaf me daarin helemaal geluk en zou het opnemen met management.
We wachten maar verder af
En hopen dat ik bij de 1ste levering zit
Heb ook bij belnu besteld op 22-9-10 en kan niet wachten op het toestel, ook zins er steeds meer mensen in me omgeving ermee zwaaien. Heb toch zo'n vermoede dat het morgen niet gaat worden en toch nog 2-3 weken moet wachten
Op: 21-10-2010 16:56:34
Status: In verband met tijdelijk niet op voorraad zijn toestel hebben wij alvast uw simkaart verzonden.
Bijzonderheden: Helaas is de door u bestelde HTC Desire HD nog niet beschikbaar. Momenteel wordt deze eerst per 3 november 2010 in Nederland verwacht, maar er zijn reeds onbevestigde berichten dat dit toestel eerder beschikbaar kan komen.
Op de dag van verzending ontvangt u hiervan nog een bevestiging per e-mail.
Op: 30-09-2010 16:34:44
Status: In verband met tijdelijk niet op voorraad zijn toestel hebben wij alvast uw simkaart verzonden.
Op: 30-09-2010 16:34:41
Status: Goedkeuring nummerbehoud
Bijzonderheden: -Uw 06-nummer wordt op 04-10-2010 geporteerd.
Op: 25-09-2010 16:19:56
Status: Uw aanvraag nummerbehoud is in bewerking. Wij wachten op een bevestiging van de provider.
Op: 23-09-2010 15:01:05
Op: 22-09-2010 19:11:23
Bijzonderheden: Helaas is de door u bestelde HTC Desire HD nog niet beschikbaar. Momenteel wordt deze eerst per 3 november 2010 in Nederland verwacht, maar er zijn reeds onbevestigde berichten dat dit toestel eerder beschikbaar kan komen.
Status: Uw aanvraag nummerbehoud is in bewerking. Wij wachten op een bevestiging van de provider.
Weet iemand of het toestel in of nabij Groningen nog ergens op voorraad is?
Zo net ff gebeld. Contract gaat per 29-11 in ( fijn dat ze dat ff laten weten ) en vrijdag verwachten ze idd de eerste zending. Er is me verteld dat ze gewoon chronologisch op besteldatum leveren
Verwijderd
GSMeasy - stand van zaken - volgens site:
De HTC Desire HD is een heel populair toestel dat zeer veel wordt verkocht. De levertijd kan hierdoor oplopen omdat we afhankelijk zijn hoe snel HTC dit toestel in welke hoeveelheden aan ons levert. Wij kunnen daarom niet garanderen dat dit toestel binnen 1 dag wordt uitgeleverd aan onze klanten. Onze excuses voor deze situatie. Uiteraard proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren.
We verwachten de eerstvolgende levering op 8 november weer!
De HTC Desire HD is een heel populair toestel dat zeer veel wordt verkocht. De levertijd kan hierdoor oplopen omdat we afhankelijk zijn hoe snel HTC dit toestel in welke hoeveelheden aan ons levert. Wij kunnen daarom niet garanderen dat dit toestel binnen 1 dag wordt uitgeleverd aan onze klanten. Onze excuses voor deze situatie. Uiteraard proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren.
We verwachten de eerstvolgende levering op 8 november weer!
nee, en mail/bellen heeft blijkbaar geen zin stond gisteren in de update mail.
Ik neem aan dat ze vandaag weer een update sturen naar iedereen die nog een order heeft openstaan.

Verwijderd
Chat met Telfort!
Heeft u nog vragen over het toestel of hulp nodig bij het bestellen?
Stel dan uw vraag via de Telfort chat aan één van onze verkoopmedewerkers.
12:44 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
12:44 Stefan: levering bestelling
12:46 Telfort: Hallo. Wat kan ik voor u doen?
12:46 Stefan: ik heb een vraag. op de website staat dat u de desire hd levert op 6 november, kan ik mijn telefoon zaterdag verwachten?
12:46 Telfort: Heeft U al besteld via de site?
12:47 Stefan: ja inderdaad
12:47 Telfort: Oke. Dan kunt U het op zaterdag 6 november verwachten.
12:48 Stefan: dat klinkt goed. dus zaterdag a.s. wordt de telefoon met TNT (?) geleverd?
12:49 Telfort: Als U op tijd heeft besteld krijgt u het zaterdag binnen. Maar U kunt Uw bestelling via de site in de gaten houden. (status bestelling)
12:49 Stefan: bij mijn status staat inderdaad ook 6 november (besteld op 29 september, hiermee behoor ik dus tot de eerste levering?)
12:50 Stefan: (mijn vraag: wat is 'op tijd'?)
12:51 Telfort: Ik kan geen exacte datum geven maar aangezien U al op 29 September heeft besteld denk ik dat U de desire HD zaterdag al in huis heeft. Helaas kan ik nu niet zien hoeveel klanten de htc desire HD heeft besteld.
12:52 Telfort: Maar als er bij de status van uw bestelling komend zaterdag staat dan zou ik daar rekening mee houden natuurlijk
12:52 Stefan: dat is helder. kan ik ook verwachten dat voor zaterdag contact met mij wordt opgenomen over de levering?
12:54 Telfort: Heeft U via de site besteld of telefonisch
12:54 Stefan: telefonisch
12:54 Telfort: Dan word er contact met u opgenomen door onze koeries
12:54 Telfort: koerier
12:55 Stefan: en dat zal vrijdag zijn?
12:55 Telfort: Dat durf ik niet te zeggen.
12:55 Telfort: Ik kan U wel de telefoonnummer opgeven van onze koerierdienst
12:56 Stefan: dat is goed. maar waarom?
12:57 Telfort: Ik kan niet inzien wanneer U word gebeld door onze koerier.
12:57 Telfort: 013-7501229 is het nr van onze koeriersdienst
12:58 Stefan: hartelijk dank daarvoor. zij kunnen mij dus meer vertellen over de levering begrijp ik?
12:59 Telfort: Ja.
12:59 Telfort: Maar als U bij de status van de bestelling las dat het zaterdag word bezorgd dan kunt U daar wel rekening mee houden.
13:00 Stefan: oke (de kans bestaat dus niet dat het weer wordt uitgesteld). ik dank u voor uw tijd, het is me een stuk duidelijk geworden zo.
13:01 Telfort: Het is bij ons niet bekend dat de desire weer word uitgesteld. Dus ga er niet vanuit. Het zou ook heel erg zonde zijn vind ik,
13:01 Telfort: U ook bedankt voor uw tijd.
13:01 Stefan: een goede dag verder gewenst!
12:44 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
12:46 Stefan: ik heb een vraag. op de website staat dat u de desire hd levert op 6 november, kan ik mijn telefoon zaterdag verwachten?
12:48 Stefan: dat klinkt goed. dus zaterdag a.s. wordt de telefoon met TNT (?) geleverd?
12:49 Telfort: Als U op tijd heeft besteld krijgt u het zaterdag binnen. Maar U kunt Uw bestelling via de site in de gaten houden. (status bestelling)
12:49 Stefan: bij mijn status staat inderdaad ook 6 november (besteld op 29 september, hiermee behoor ik dus tot de eerste levering?)
12:51 Telfort: Ik kan geen exacte datum geven maar aangezien U al op 29 September heeft besteld denk ik dat U de desire HD zaterdag al in huis heeft. Helaas kan ik nu niet zien hoeveel klanten de htc desire HD heeft besteld.
12:52 Telfort: Maar als er bij de status van uw bestelling komend zaterdag staat dan zou ik daar rekening mee houden natuurlijk
12:52 Stefan: dat is helder. kan ik ook verwachten dat voor zaterdag contact met mij wordt opgenomen over de levering?
12:58 Stefan: hartelijk dank daarvoor. zij kunnen mij dus meer vertellen over de levering begrijp ik?
12:59 Telfort: Maar als U bij de status van de bestelling las dat het zaterdag word bezorgd dan kunt U daar wel rekening mee houden.
13:00 Stefan: oke (de kans bestaat dus niet dat het weer wordt uitgesteld). ik dank u voor uw tijd, het is me een stuk duidelijk geworden zo.
13:01 Telfort: Het is bij ons niet bekend dat de desire weer word uitgesteld. Dus ga er niet vanuit. Het zou ook heel erg zonde zijn vind ik,
kan iemand hier meer over zeggen? Het is kennelijk sinds vandaag (of mensen weten het pas sinds vnadaag, want het is dus stilletjes verandert naar 2 maanden) En heb gisteren verlengt, maarja er staat nog altijd ''wachten tot provider accepteerd' of woorden van die strekking.darkpluisje schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:13:
[...]
naar 1 maand voor verlenging??? Ik heb hem gisteren gedaan en toen was het nog 4 maanden, hopelijk ben ik nog optijd geweest... 1 maand zou ook stom zijn, 2 maanden vantevoren kan je al kosteloos opzeggen
edit: Wtf als ik nu inderdaad bij Hi inlog en kijk bij verlenging krijg ik de melding dat ik pas vanaf 18 december kan verlengen... Toen ik mijn verlenging indiende was het nog niet zo dus als ze mij uiteindelijk nu alsnog niet willen laten verlengen via studentmobiel dan krijgen ze echt een probleem!!
is dit geen veranderen van voorwaarde ofzo? Het lijkt me toch dat ze dit niet zomaar zonder melding kunnen doen?
Weet iemand of ik een poot heb om op te staan omdat het stil verandert is? Ga vanavond kijken of in mijn oorspronkelijke contract iets staat, of ik ze daar op kan weerhalen mochten ze het nu niet goedkeuren.
Verwijderd
Ik heb ook een hi abbonement, en als ik verleng, dat kost me €9.95. raar dat jij minimaal €19.95 moet betalenFunFair schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:22:
Ik mag vanaf vandaag verlengen. Even getest met de Galaxy S en met het goedkoopste Hi abonnement krijg ik dat toestel al gratis indien ik verleng met 2 jaar.
Grote kans dat de Desire HD dus bij mijn normale abonnement ook gratis te verkrijgen is.
-edit- Hij is te bestellen bij Hi!! even uitzoeken hoeveel het gaat kosten
Huidige abonnement: Hi E25 + Internet = 35 euro
Verlengen: Hi25 online extra snel (170 min / 340 sms)
Totaal maandbedrag €26,20/mnd
Toestelprijs €44,95
Gratis vanaf: niet! Minimale toestelprijs = 19,95
Nieuwe klant: Hi25 online extra snel (170 min / 340 sms)
Totaal maandbedrag €26,20/mnd
Toestelprijs €109,95
Entreekosten €24,95
Gratis vanaf: Hi35 online extra snel (300 min / 600 sms)
Gaat om je klantwaarde. Ik heb zelf een Hi 45abo, en moest nog 90 euro bijbetalen volgens de site. Maar telefonisch kreeg ik hem gratisVerwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:21:
[...]
Ik heb ook een hi abbonement, en als ik verleng, dat kost me €9.95. raar dat jij minimaal €19.95 moet betalen
No signature required.
Hier ook geen nieuws. Ik zit wel flink te F5'nDonny87 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:05:
[...]
nee, en mail/bellen heeft blijkbaar geen zin stond gisteren in de update mail.
Ik neem aan dat ze vandaag weer een update sturen naar iedereen die nog een order heeft openstaan.
Heb jij wel eens succes gehad met de Live Helpdesk knop op de website? Ik krijg nooit iemand te pakken.Sigma2k8 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:30:
[...]
Hier ook geen nieuws. Ik zit wel flink te F5'n
Ik kan het nu ook niet op mijn werk proberen om te vragen voor een update, omdat de proxy dit niet leuk vind
Verwijderd
dan ga ik dat proberenDonny87 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:32:
[...]
Heb jij wel eens succes gehad met de Live Helpdesk knop op de website? Ik krijg nooit iemand te pakken.
Ik kan het nu ook niet op mijn werk proberen om te vragen voor een update, omdat de proxy dit niet leuk vind
Edit: nope. het volgende lees ik in mijn chatschermpje: 'Er zijn helaas geen helpdesk medewerkers beschikbaar. Laat aub. een bericht achter zodat wij contact met u op kunnen nemen.'
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 14:09 ]
Nee maar ik denk dat je toch gewoon het beste kan wachten. Zodra ze iets weten zullen ze het op de mail zetten. Denk dat ze de bellers/mailers zelf ook wel moe zijn ;-).Donny87 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:32:
[...]
Heb jij wel eens succes gehad met de Live Helpdesk knop op de website? Ik krijg nooit iemand te pakken.
Verwijderd
Bij mij staat er nog steeds in de week van 6 november ipv 6 november zelf.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:08:
Chat met Telfort!
Verwijderd
Bij mij staat dus precies hetzelfde.. lol. Alleen heb ik een dag eerder besteld, net weer aan de telefoon gezeten met iemand van belnu.nl en ik denk dat mensen die in september al een pre-order hebben geplaatst, bij de eerste groep horen. Verder hebben ze me geen duidelijkheid gegeven of er uberhaupt toestellen worden geleverd deze week.gerrieveer schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:23:
Heb ook bij belnu besteld op 22-9-10 en kan niet wachten op het toestel, ook zins er steeds meer mensen in me omgeving ermee zwaaien. Heb toch zo'n vermoede dat het morgen niet gaat worden en toch nog 2-3 weken moet wachten![]()
Verwijderd
Ik hoop van wel jaSigma2k8 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:40:
[...]
Nee maar ik denk dat je toch gewoon het beste kan wachten. Zodra ze iets weten zullen ze het op de mail zetten. Denk dat ze de bellers/mailers zelf ook wel moe zijn ;-).
Wacht ook meer even af, dan maar

Heb je de koerier nog gebeld? Zo ja, ben je daar wijzer van geworden?Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:08:
Chat met Telfort!
Kreeg via twitter dus een bericht dat ik wel bij de eerste levering van hi zit. Dan moeten ze of een grote levering krijgen of de mensen die via twitter een bericht sturen krijgen gewoon voorrang. Heb namelijk 2 weken geleden pas besteld.
vandaag geen update gehad van Castle, fijn dat ze zo goed communiceren!Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:11:
[...]
Ik hoop van wel jadoen ze misschien wat meer dan gewoonlijk
![]()
Wacht ook meer even af, dan maar

Verwijderd
Ik heb ook via twitter proberen te DM'en. (Direct Message) Echter lukte dit niet, omdat @AanbiedingvanHi mij niet volgt. Hoe heb jij dit gedaan?sjikker schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:52:
Kreeg via twitter dus een bericht dat ik wel bij de eerste levering van hi zit. Dan moeten ze of een grote levering krijgen of de mensen die via twitter een bericht sturen krijgen gewoon voorrang. Heb namelijk 2 weken geleden pas besteld.
Net een mail van smartphoneshop.nl:
----------------------------------------------------------------
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr 331XXXX
Beste heer van Duijn,
Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij Smartphoneshop.nl.
Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 12-11-2010
HTC Desire HD
Jammer dit, had verwacht dat coolblue wel op tijd kon leveren. Maar goed mag ook nog annuleren dus als ik langs een winkel loop en hij is er kan ik altijd even opbellen en annuleren.
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr 331XXXX
Beste heer van Duijn,
Nogmaals hartelijk dank voor je bestelling bij Smartphoneshop.nl.
Je order is helaas vertraagd, een product uit je bestelling is pas later leverbaar:
NIEUWE LEVERDATUM 12-11-2010
HTC Desire HD
Jammer dit, had verwacht dat coolblue wel op tijd kon leveren. Maar goed mag ook nog annuleren dus als ik langs een winkel loop en hij is er kan ik altijd even opbellen en annuleren.
i am the toast king whom rules over the moon!
Ook ik heb hem bij simshop besteld. In mijn bevestigingsmail stond als leverdatum week 43/44, terwijl op de site nog steeds staat: week 43 (die nu dus al voorbij is). In het bestellingenoverzicht staat: Code 32: Wacht op toestelAndre21 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:26:
Ik krijg net een mailtje van simshop (nadat ik ze gister zelf gevraagd had om een status)
Beste heer,
De verwachting is dat de Desire HD komende dagen wordt uitgeleverd. we weten maan- of dinsdag meer.
Met vriendelijke groet,
Simshop.nl
Dit weekend niet meer dus vrees ik.. Terwijl er nog steeds week 43 staat op de site.
begin dit ook een beejte jammer te vinden. Op hun site staat ook nog steeds dat het toestel wordt verwacht op 29-10.Donny87 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:04:
[...]
vandaag geen update gehad van Castle, fijn dat ze zo goed communiceren!
Wat moest je precies DM'en? Beetje vaag dat Hi voorrang gaat geven als je ze DM'ed?Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:16:
[...]
Ik heb ook via twitter proberen te DM'en. (Direct Message) Echter lukte dit niet, omdat @AanbiedingvanHi mij niet volgt. Hoe heb jij dit gedaan?
Ik kreeg een kleine 3 weken geleden mail én sms dat ze de verlengtermijn gingen verkorten naar 2 maanden. Als ik daar bezwaar tegen zou hebben kon ik "NEE" smsen naar 7171. Dan zou ik vrijstelling krijgen. Ik heb dus gesmst en kreeg bericht dat mijn bezwaar in behandeling genomen zou worden. 2 dagen later kreeg ik bericht dat (vanwege mn bezwaar) de verlengtermijn gewoon op 3 maand bleef staan.darkpluisje schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:19:
[...]
kan iemand hier meer over zeggen? Het is kennelijk sinds vandaag (of mensen weten het pas sinds vnadaag, want het is dus stilletjes verandert naar 2 maanden) En heb gisteren verlengt, maarja er staat nog altijd ''wachten tot provider accepteerd' of woorden van die strekking.
Weet iemand of ik een poot heb om op te staan omdat het stil verandert is? Ga vanavond kijken of in mijn oorspronkelijke contract iets staat, of ik ze daar op kan weerhalen mochten ze het nu niet goedkeuren.
EDIT: Voor de volledigheid de mail erbij
Hi,
Wijziging verlengmoment
Voor klanten die willen verlengen vindt een wijziging plaats. Hi past namelijk de verlengtermijn aan. Na 1 november kun je 2 maanden voordat je contract afloopt, verlengen. Dit was tot nu toe 4 maanden.
Waarom?
Hi doet dit omdat de opzegtermijn in juli 2009 is ingekort van 3 maanden naar 1 maand. Hi verkort in lijn hiermee de verlengtermijn tot 2 maanden, omdat de opzegtermijn ook met 2 maanden is ingekort. Je kunt dus nog steeds 1 maand voor de opzegtermijn je contract verlengen.
Wilt je toch eerder kunnen verlengen?
Wil je niet dat de verlengtermijn voor jou wijzigt? Hi biedt de mogelijkheid om toch eerder te kunnen verlengen. Dit kan op de volgende manier:
• Sms NEE naar 7171
• Je ontvangt een sms ter bevestiging van de aanvraag
• Zodra de aanvraag verwerkt is ontvang je per sms een bevestiging
Vragen
Wil je meer weten? Kijk dan binnen 4 weken na factuurdatum op hi.nl/verlengtermijn
Groeten van Hi
[ Voor 34% gewijzigd door marnix007 op 02-11-2010 18:12 . Reden: mail erbij gezet ]
raar, ik heb helemaal niets gehad en de laatste paar dagen dat ik over verlenging aan de telefoon met Hi hing heeft ook nooit iemand mij iets gemeld..Ook toen ik vroeg of ik inderdaad 18 december op kon zeggen (mijn contract loopt tot 18 februari) werd gezegd dat dat geen probleem was...mooi gelogen dus, want je kan alleen smse voor verlenging en niet voor opzeggen.marnix007 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:08:
[...]
Ik kreeg een kleine 3 weken geleden mail én sms dat ze de verlengtermijn gingen verkorten naar 2 maanden. Als ik daar bezwaar tegen zou hebben kon ik "NEE" smsen naar 7171. Dan zou ik vrijstelling krijgen. Ik heb dus gesmst en kreeg bericht dat mijn bezwaar in behandeling genomen zou worden. 2 dagen later kreeg ik bericht dat (vanwege mn bezwaar) de verlengtermijn gewoon op 3 maand bleef staan.
EDIT: Voor de volledigheid de mail erbij
Hi,
Wijziging verlengmoment
Voor klanten die willen verlengen vindt een wijziging plaats. Hi past namelijk de verlengtermijn aan. Na 1 november kun je 2 maanden voordat je contract afloopt, verlengen. Dit was tot nu toe 4 maanden.
Waarom?
Hi doet dit omdat de opzegtermijn in juli 2009 is ingekort van 3 maanden naar 1 maand. Hi verkort in lijn hiermee de verlengtermijn tot 2 maanden, omdat de opzegtermijn ook met 2 maanden is ingekort. Je kunt dus nog steeds 1 maand voor de opzegtermijn je contract verlengen.
Wilt je toch eerder kunnen verlengen?
Wil je niet dat de verlengtermijn voor jou wijzigt? Hi biedt de mogelijkheid om toch eerder te kunnen verlengen. Dit kan op de volgende manier:
• Sms NEE naar 7171
• Je ontvangt een sms ter bevestiging van de aanvraag
• Zodra de aanvraag verwerkt is ontvang je per sms een bevestiging
Vragen
Wil je meer weten? Kijk dan binnen 4 weken na factuurdatum op hi.nl/verlengtermijn
Groeten van Hi
edit: alsnog gewoon Nee gesmst.. krijg een smsje dat ze het bezwaar hebben ontvangen, ben benieuwd of het nog helpt..
Bij studentmobiel stond nogsteeds dat ik 4 maanden vantevoren kon verlengen en heb de aanvraag een dag gedaan voor ze het verandert hebben, dus ga nogal stennis schoppen op het moment dat het niet word goedgekeurd.
edit: damn zie nu inderdaad dat die email in mijn mailbox zit.. moet er overheen gezien hebben ofzo, heb iig nooit een smsje gehad.
[ Voor 15% gewijzigd door darkpluisje op 02-11-2010 18:26 ]
Verwijderd
liever goed nieuws dan geen nieuws .....Donny87 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:04:
[...]
vandaag geen update gehad van Castle, fijn dat ze zo goed communiceren!

Bij mij staat nog steeds Code 50: Ter informatie:JazzMatazz schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:30:
[...]
Ook ik heb hem bij simshop besteld. In mijn bevestigingsmail stond als leverdatum week 43/44, terwijl op de site nog steeds staat: week 43 (die nu dus al voorbij is). In het bestellingenoverzicht staat: Code 32: Wacht op toestel
En verder niks.. morgen ga ik weer mailen..
Blender....
Ik ben gewoon @AanbiedingvanHi gaan volgen, en een berichtje aan ze gestuurd. daarna volgen ze jou en kan je een DM sturen met je ordernr etc.Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:16:
[...]
Ik heb ook via twitter proberen te DM'en. (Direct Message) Echter lukte dit niet, omdat @AanbiedingvanHi mij niet volgt. Hoe heb jij dit gedaan?
Daar staat ook dat ze geen invloed hebben op de volgorde van behandelen.
Dit had iemand anders hier ook al gepost.Voor de duidelijkheid; de actie met ordernr DM's is om onduidelijkheid per persoon weg te nemen, ik kan niets over aantallen of (1/2)
..volgorde van afhandeling zeggen. Als deze situatie meer vragen oproept dan beantwoord doen we dat een volgende keer niet meer. (2/2)
Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue
Dag allemaal, volg dit topic al een tijdje en ik dacht ik zal eens reageren 
@darkpluisje
ik heb vanmiddag deze mail gestuurd naar studentmobiel, zal je op de hoogte houden als ik een reactie heb gekregen:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Beste medewerker,
Ik heb via internet vernomen dat verlengen bij Hi niet langer mogelijk is
vanaf 4 maanden voor het einde van de contractsduur.. Ik heb ingelogd op
Hi.nl en hier staat inderdaad dat ik vanaf half december kan verlengen,
waar dit tot sinds kort 17 oktober was.
Nu heb ik recentelijk bij jullie verlengd met een desire HD bij een
studentenabonnement. Deze zouden deze week respectievelijk aangesloten en
geleverd worden.
Ik vraag dit voor de zekerheid, maar ik neem aan dat mijn verlenging
gewoon via jullie evengoed doorgaat en ik mijn toestel en abonnement deze
week geleverd krijg?
Met vriendelijke groet,
'naam'
ordernummer xxxxxx"
@darkpluisje
ik heb vanmiddag deze mail gestuurd naar studentmobiel, zal je op de hoogte houden als ik een reactie heb gekregen:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Beste medewerker,
Ik heb via internet vernomen dat verlengen bij Hi niet langer mogelijk is
vanaf 4 maanden voor het einde van de contractsduur.. Ik heb ingelogd op
Hi.nl en hier staat inderdaad dat ik vanaf half december kan verlengen,
waar dit tot sinds kort 17 oktober was.
Nu heb ik recentelijk bij jullie verlengd met een desire HD bij een
studentenabonnement. Deze zouden deze week respectievelijk aangesloten en
geleverd worden.
Ik vraag dit voor de zekerheid, maar ik neem aan dat mijn verlenging
gewoon via jullie evengoed doorgaat en ik mijn toestel en abonnement deze
week geleverd krijg?
Met vriendelijke groet,
'naam'
ordernummer xxxxxx"
Ik heb mijn toestel vanmiddag bij een webshop besteld waar ze hem op voorraad hadden.
Dit is mij telefonisch bevestigd zowel vóór als ná het plaatsen van de bestelling, dus als het goed is wordt het toestel morgen verzonden. Om jullie niet blij te maken met een dooie mus zal ik morgen aangeven waar dit is als het allemaal goed verloopt.
Dit is mij telefonisch bevestigd zowel vóór als ná het plaatsen van de bestelling, dus als het goed is wordt het toestel morgen verzonden. Om jullie niet blij te maken met een dooie mus zal ik morgen aangeven waar dit is als het allemaal goed verloopt.
Heb hem bij de Belcompany vandaag besteld in Groningen.. kwam deze week nog een levering als het meezit.m-buurman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:51:
Weet iemand of het toestel in of nabij Groningen nog ergens op voorraad is?
Andere zaken zijn verder ook uitverkocht..
Heb nu een VF bel+sms+web 200 abbo genomen met een DHD gratis erbij. Nummerbehoud aangevraagd, die wordt goedgekeurd deze week en dan word ik gebeld om telefoon op te halen
Verwijderd
Dat zouden wij denk ik heel fijn vindenm-buurman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:43:
Ik heb mijn toestel vanmiddag bij een webshop besteld waar ze hem op voorraad hadden.
Verwijderd
In mijn woede/teleurstelling (en onwetendheid) vandaag toch maar een mailtje gestuurd om te annuleren.Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:19:
[...]
Het zou wel een beetje zonde zijn om nu nog te annuleren.. ik zou nog even geduld hebben, want je zou em zomaar nog deze week kunnen ontvangen. Als je nu nog ergens anders gaat bestellen loop je de kans dat je nog verder van huis bent.
Reactie van Belnu:
"Nogmaals onze excuses voor de ontstane vertraging. Helaas is de
vertraging in de levering ontstaan bij HTC, niet bij Belnu.nl. In dit
geval betreft het dan ook een overmachtsituatie. Zoals u in onze
algemene voorwaarden kunt nalezen, heeft u na 30 werkdagen het recht uw
contract met Belnu.nl te annuleren. Echter, het contract met uw provider
kunnen wij niet voor u annuleren."
Na even rustig afgekoeld te zijn heb ik deze annulering maar weer 'geannuleerd'
En we gaan dus maar weer verder met afwachten..

Inderdaad erg jammer dat ze vandaag niets hebben laten horen. Na gisteren had ik wel het idee dat ze er druk mee bezig zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:14:
[...]
liever goed nieuws dan geen nieuws .....
Mjah, dan maar gewoon afwachten..
Heb hem zojuist besteld, direct bij Vodafone gewoon per telefoon. Zou hem over ongeveer 2 weken krijgen, maar hoop natuurlijk dat het eerder is
Tsjah, doe jezelf een lol. En haal hem op bij een VF winkel!? Die in Almere bijvoorbeeld heeft ze nog.Denzo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:29:
Heb hem zojuist besteld, direct bij Vodafone gewoon per telefoon. Zou hem over ongeveer 2 weken krijgen, maar hoop natuurlijk dat het eerder is
In de T-winkel kan het eerder.Vincitore schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:49:
Naar 1 maand zelfs alweer verlaagd? Moet niet gekker worden!
Ik ga mijn mening over belsimpel toch een klein beetje bijstellen. In eerste instantie denk ik dat ze slecht gecommuniceerd hebben over de status van de levering. Of eigenlijk beter gezegd hebben ze niet gecommuniceerd. Maar na de mail van afgelopen week waarin ze hun excuses maken en een aantal opties geven voor het vervolg ben ik toch iets positiever gestemd. Met name ook omdat ik besloten heb om mijn order te annuleren en het geld te laten terugstorten. Ik was even bang dat dit ook een lang verhaal zou gaan worden maar niets is minder waar. Twee dagen geleden geannuleerd en het geld staat nu op mijn rekening. Prima afgehandeld door Belsimpel!
Ik heb mijn order gisteren geannuleerd, weliswaar per e-mail, maar ik heb nog geen respons gehad. Hopelijk gaat de afhandeling net zo netjes als bij jou.ries1973 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:35:
Ik ga mijn mening over belsimpel toch een klein beetje bijstellen. In eerste instantie denk ik dat ze slecht gecommuniceerd hebben over de status van de levering. Of eigenlijk beter gezegd hebben ze niet gecommuniceerd. Maar na de mail van afgelopen week waarin ze hun excuses maken en een aantal opties geven voor het vervolg ben ik toch iets positiever gestemd. Met name ook omdat ik besloten heb om mijn order te annuleren en het geld te laten terugstorten. Ik was even bang dat dit ook een lang verhaal zou gaan worden maar niets is minder waar. Twee dagen geleden geannuleerd en het geld staat nu op mijn rekening. Prima afgehandeld door Belsimpel!
Op mijn vraag "Welke headset bieden jullie aan merk/type bij optie 1" konden ze me alleen vertellen dat het om een headset van het merk Jabra ging. Misschien dat iemand daar iets aan heeft. (ik niet helaas)
Laat ff weten wat hun antwoord is als je wilAndre21 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:15:
[...]
Bij mij staat nog steeds Code 50: Ter informatie:
En verder niks.. morgen ga ik weer mailen..
Verwijderd
Ik heb ook geannuleerd (27 okt) en een keurige correspondentie volgde erop, maar nog niets retour op mijn rekening. Wacht het nog even af.m-buurman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:41:
[...]
Ik heb mijn order gisteren geannuleerd, weliswaar per e-mail, maar ik heb nog geen respons gehad. Hopelijk gaat de afhandeling net zo netjes als bij jou.
Op mijn vraag "Welke headset bieden jullie aan merk/type bij optie 1" konden ze me alleen vertellen dat het om een headset van het merk Jabra ging. Misschien dat iemand daar iets aan heeft. (ik niet helaas)
Telfort is ook lekker bezig. Zat net te kijken naar mijn orderstatus. Weer gewijzigd. Nu staat er:
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 13-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)
Gaat heel lekker zo.
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 13-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)
Gaat heel lekker zo.
Dat hebben ze dan net aangepast.. Uurtje geleden stond het nog op 6/11...
Op 27/10 heb ik de HDH via internet besteld bij Vodafone. Ik heb vanochtend nog even gechat met VF. Ze weten nog niet wanneer de HDH weer geleverd wordt en kunnen ook nog geen indicatie geven. (Gelukkig heb ik hem eind december pas echt nodig, omdat ik dan mijn huidige telefoon moet inleveren bij mijn werkgever.)
Gr,EJ
Gr,EJ
Heb net gechat met Telfort, Ze weten alleen dat er leveringsproblemen zijn. Reden onbekend.
Zou er iets aan de hand zijn, neem toch aan dat voor een introduktie van een toestel er een ruime voorraad al geproduceerd is. Zou het dan toch een quality issue zijn? (Takkie in olie op het vuur mode)
Ga even kijken of Marc Moons een uitspraak te ontlokken is. Lang leve twitter.
Zou er iets aan de hand zijn, neem toch aan dat voor een introduktie van een toestel er een ruime voorraad al geproduceerd is. Zou het dan toch een quality issue zijn? (Takkie in olie op het vuur mode)
Ga even kijken of Marc Moons een uitspraak te ontlokken is. Lang leve twitter.
Verwijderd
Ja dit heb ik ook net gezienstefan11 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:31:
Telfort is ook lekker bezig. Zat net te kijken naar mijn orderstatus. Weer gewijzigd. Nu staat er:
Gaat heel lekker zo.
Ik had gisteren van Castle-e een update moeten krijgen, maar het blijft aan die kant akelig stil.
Er zit niks anders op dan gewoon te wachten en hopen dat wij deze week de DHD's opgestuurd krijgen.
Ik heb trouwens bij castle-e de DHD besteld met een 2 jarig Tmobile Relax 35 + web'n'walk abbonement.
Het was voor mij belangrijk dat ik niet per minuut ga betalen, wat bij een "Relax 35 Internet"" wel het geval is.
-------
Mailtje van maandag j.l.
"Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD
Wij hebben vandaag nog geen uitsluitsel over de nieuwe levering.
We verwachten morgen meer duidelijkheid.
We zijn hier druk mee bezig. Bellen/mailen heeft momenteel geen toegevoegde waarde.
Mijn excuses voor het ongemak."
Er zit niks anders op dan gewoon te wachten en hopen dat wij deze week de DHD's opgestuurd krijgen.
Ik heb trouwens bij castle-e de DHD besteld met een 2 jarig Tmobile Relax 35 + web'n'walk abbonement.
Het was voor mij belangrijk dat ik niet per minuut ga betalen, wat bij een "Relax 35 Internet"" wel het geval is.
-------
Mailtje van maandag j.l.
"Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD
We zijn hier druk mee bezig. Bellen/mailen heeft momenteel geen toegevoegde waarde.
[ Voor 16% gewijzigd door Storm-Fox op 03-11-2010 11:30 ]
PSN: StormFox81
Verwijderd
Ik ben vanmiddag in de buurt van de winkel, loop wel even binnen. Ze kennen me nu wel jaStorm-Fox schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:26:
Ik had gisteren van Castle-e een update moeten krijgen, maar het blijft aan die kant akelig stil.
Er zit niks anders op dan gewoon te wachten en hopen dat wij deze week de DHD opgestuurd worden.
-------
Mailtje van maandag j.l.
Ik ben net gebeld door iemand van simshop en netjes te woord gestaan. Lang verhaal, maar het komt erop neer dat de nieuwe verwachte datum 22/11 is.JazzMatazz schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:41:
[...]
Laat ff weten wat hun antwoord is als je wil
Helaas moest hij er ook bij zeggen dat het wellicht ook later, maar misschien ook eerder kan zijn.
Blender....
Zoals belooft..zojuist heb ik een trackingcode ontvangen dus ze komen hun belofte na. Gsmtrack.nl kan hem momenteel uit voorraad leveren dus.m-buurman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:43:
Maar 13 november is op een zaterdag?stefan11 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:31:
Gaat heel lekker zo.
No signature required.
Echt raar man dat er ZOOO grote verschillen zijn in leverdatums
Hmm, ga er maar vanuit dat ze de datum gewoon steeds een weekje opschuiven om je aan het lijntje te houden, en dat ze niet eerder zullen kunnen leveren dan eind november. De order-statuspagina is bij mij nog geeneen keer veranderd sinds mijn pre-order op 19 september. Het enige wat er veranderd is de datum die gewoon automatisch wordt aangepast in overeenstemming met de leverdatum op de DHD pagina op telfort.nl. De chats met Telfort zijn zo te lezen ook nietszeggend. Die mensen weten ook niets meer dan de datum op de site.
Verwijderd
GSMWijzer diverse mailtjes gestuurd over de leverdatum, ze geven alleen aan dat ze het toestel nog niet binnen hebben en niet kunnen zeggen of ik bij de eerste levering hoor.
Hoe kan het dat als je weet hoeveel bestellingen je hebt gedaan en weet hoeveel mensen besteld hebben, je niet weet of degene bij de eerste levering zit.
Gsmwijzer wil geen duidelijkheid geven,
beetje jammer
Hoe kan het dat als je weet hoeveel bestellingen je hebt gedaan en weet hoeveel mensen besteld hebben, je niet weet of degene bij de eerste levering zit.
beetje jammer
Ik zou de telefoon pakken en niet afgaan op mails. Ik heb ook expres gebeld en dit niet via de mail afgehandeld omdat ik daar geen vertrouwen in heb bij belsimpel. Misschien even voor de zekerheid achteraan bellen dus.m-buurman schreef op woensdag 03 november 2010 @ 08:41:
[...]
Ik heb mijn order gisteren geannuleerd, weliswaar per e-mail, maar ik heb nog geen respons gehad. Hopelijk gaat de afhandeling net zo netjes als bij jou.
Ik heb afgelopen maandagmiddag gebeld, op het moment dat ik belde werd mij verteld dat een collega van de persoon die ik aan de telefoon had bezig was met het terugstorten van de geannuleerde orders. Eerst zien en geloven dacht ik toen, maar vanmorgen stond er netjes 506 euro op mijn rekening bijgeschreven.
Dan zou ik toch eens even de telefoon pakken (ipv mail). Ik heb dus 1 nov. geannuleerd (telefonisch) en vandaag 3 nov. stond het netjes op mijn rekening.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:12:
[...]
Ik heb ook geannuleerd (27 okt) en een keurige correspondentie volgde erop, maar nog niets retour op mijn rekening. Wacht het nog even af.
Ja, maar waarom zeggen ze dan in de week van. De week van 6 november is in mijn ogen deze week.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:19:
Dat was 06-11 toch ook.
Nouja, nog maar wat langer wachten.
[...]
No signature required.
Ik heb ze gebeld en er werd mij verteld dat ze niet wisten hoeveel er zouden binnenkomen en dat ze me daarom niet konden zeggen of ik bij de eerste levering zat.Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:13:
GSMWijzer diverse mailtjes gestuurd over de leverdatum, ze geven alleen aan dat ze het toestel nog niet binnen hebben en niet kunnen zeggen of ik bij de eerste levering hoor.
beetje jammer
Wanneer heb je besteld?
Dank voor het checken. Hmmm, lijkt er op dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten: wachten. Soms hoor je nog wel eens dat fabrikanten verbaasd zijn over het succes van hun eigen product, waardoor het in het begin constant is uitverkocht (iPad/iPhones), maar dat kan ik mij bijna niet voorstellen. Zeker niet als HTC met een vlaggeschip uitkomt waar breeduit reclame voor wordt gemaakt (ik zag vanochtend nog een bus met reclame voor de DHD). Het lijkt mij dan ook dat de boel enigszins wordt opgehouden door HTC in verband met kwaliteitsissues. De fora staan er immers vol van. En je wil niet dat je vlaggeschip bekend staat als een brekebeentje. Dan maar je klanten nog even laten wachten. Het is niet anders...Andre21 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:50:
[...]
Ik ben net gebeld door iemand van simshop en netjes te woord gestaan. Lang verhaal, maar het komt erop neer dat de nieuwe verwachte datum 22/11 is.
Helaas moest hij er ook bij zeggen dat het wellicht ook later, maar misschien ook eerder kan zijn.
NOOOOOO, ik wil niet nog 3 weken wachten 
Mailtje van e-castle vandaag 13:30 uur:
---------------------------------------------
Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD
Momenteel is het nog steeds onduidelijk wanneer dit toestel geleverd gaat worden. Landelijk gezien zijn er leverproblemen met de Htc Desire HD.
Het toestel staat nu pas gepland voor eind november, maar we zijn echter bezig met meerdere partijen om het toestel toch eerder te krijgen. We houden u op de hoogte van de stand van zaken.
Mailtje van e-castle vandaag 13:30 uur:
---------------------------------------------
Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD
Momenteel is het nog steeds onduidelijk wanneer dit toestel geleverd gaat worden. Landelijk gezien zijn er leverproblemen met de Htc Desire HD.
Het toestel staat nu pas gepland voor eind november, maar we zijn echter bezig met meerdere partijen om het toestel toch eerder te krijgen. We houden u op de hoogte van de stand van zaken.
edit.. net te laat... zelfde mail van castle..
dit slaat echt alles... omg... k heb al helemaal geen zin meer in t kutding... ben t allemaal beu!
dit slaat echt alles... omg... k heb al helemaal geen zin meer in t kutding... ben t allemaal beu!
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Verwijderd
Geld net ontvangen.M3rcury schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:22:
[...]
Ja, maar waarom zeggen ze dan in de week van. De week van 6 november is in mijn ogen deze week.
Toch: Belsimpel heeft doorgaans beleefd en consequent via email gereageerd. Dat ze niet konden leveren, moet acheraf bekeken niet Belsimpel maar HTC en distributeurs worden aangerekend.
Wel heeft Belsimpel haar site niet/niet goed benut om haar klanten op de hoogte te houden.
Hehehehehe, zo dramatisch hoeft het ook niet.philipperosier schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:36:
Ik heb het al 3 jaar overleefd met mijn Nokia n73, dus die 3 weken gaat ook wel lukken.
Het wachten heeft ook voordelen:
1. Je weet nu zeker dat je iets hebt gekocht wat echt hot is en waar veel software voor gaat komen.
2. Het moment van ontvangst zal nog zoeter worden
3. Je kan ondertussen je android verzameling (apps,games) verder aanspekken.
4. Je hebt nog even de tijd om een goede leather case en carhouder te vinden
Beetje offtopic, maar weet iemand waar ik zo'n Flip case can bestellen?
http://www.mobileden.co.u...ack-6184p4152.htm#details
Je doet er alleen zo weinig aan.... Het is gewoon klote dat we bij zo'n kleine webshop hebben besteld en daar nu een soort van de dupe zijn. "Een soort van", want wat StormFox zegt is ook wel weer waar: wij hebben straks de meest recente hardware. Geen last van proximity sensor, kiertjes, klepjes die er spontaan uitvallen, etc...philipperosier schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:36:
Mailtje lezen, even slikken en gewoon weer door. Wachten, wachten, wachten. It's what you do most in life
mee eens, ik heb ook al geen zin meer in de DHDphilipperosier schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:36:

Ze zeggen wel dat er landelijk een probleem is maar er zijn gewoon winkels waar de telefoon wel gewoon beschikbaar is, mij lijkt het dus een probleem van de (slechte) leverancier van Castle

Ik heb net even de webshops in de pricewatch gecheckt en nog wat andere shops, maar overal is de DHD uitverkocht. De levering staat in sommige gevallen week 44, soms 9 november. PDA-/Smartphoneshop zegt 12-11, maar de meeste melden dat de levertijd onbekend is(of het komt daarop neer). De enige winkels die ze nu nog leveren zijn de providers zelf (Vodafone, T-Mobile), maar die kopen massaal in en staat vooraan in de rij....Donny87 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:51:
[...]
mee eens, ik heb ook al geen zin meer in de DHD![]()
Ze zeggen wel dat er landelijk een probleem is maar er zijn gewoon winkels waar de telefoon wel gewoon beschikbaar is, mij lijkt het dus een probleem van de (slechte) leverancier van Castle
Castle (en andere kleine webshops) staat gewoon achteraan in de rij bij hun leveranciers lijkt het wel. Dan weten we dan weer voor de volgende keer
Zit wat in... je kunt ook niks doen. heb besteld voor 67 euro, met een vf verlenging. Kan ook niks annuleren. Mgoed... w8ten ja, ik laat me gvd invriezen... Verder:Storm-Fox schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:46:
[...]
Hehehehehe, zo dramatisch hoeft het ook niet.
Ik heb het al 3 jaar overleefd met mijn Nokia n73, dus die 3 weken gaat ook wel lukken.
Het wachten heeft ook voordelen:
1. Je weet nu zeker dat je iets hebt gekocht wat echt hot is en waar veel software voor gaat komen.
2. Het moment van ontvangst zal nog zoeter worden
3. Je kan ondertussen je android verzameling (apps,games) verder aanspekken.
4. Je hebt nog even de tijd om een goede leather case en carhouder te vinden
Beetje offtopic, maar weet iemand waar ik zo'n Flip case can bestellen?
http://www.mobileden.co.u...ack-6184p4152.htm#details
1. klopt
2. ik verga al van de koffie met zuiker... zoveel dat t niet meer oplost
3. heb al een hele map vol
4. brando screenprotector ligt hier al klaar, case hoef ik niet, en carhouder wordt een magneet van pda shop of een passive brodit met iets voor op een ventilatierooster. (zoek ik nog)
Thx
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||
Vreemd,ejramse schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:10:
Op 27/10 heb ik de HDH via internet besteld bij Vodafone. Ik heb vanochtend nog even gechat met VF. Ze weten nog niet wanneer de HDH weer geleverd wordt en kunnen ook nog geen indicatie geven. (Gelukkig heb ik hem eind december pas echt nodig, omdat ik dan mijn huidige telefoon moet inleveren bij mijn werkgever.)
Gr,EJ
Ik heb de 29ste besteld via website vf, net gebeld en krijg te horen dat mijn nummerbehoud aanvraag nog ong 1 dag duurt en dat vrijdag of uiterlijk maandag de koerier mij zal bellen. de DHD was al voor mij vastgehouden.
* hdpaddy is in zijn nopjes
Just frame, wheels and engine
ik vrees weer op een landelijke uitstel van het toestel...
Hopelijk weet Hi zich dit keer aan hun woord te houden. Wordt helemaal gek van het wachten....
heb de vraag maar even gesteld op Twitter
http://twitter.com/#!/FunFair32/status/29572215023
Hopelijk weet Hi zich dit keer aan hun woord te houden. Wordt helemaal gek van het wachten....
heb de vraag maar even gesteld op Twitter
http://twitter.com/#!/FunFair32/status/29572215023
@AanbiedingvanHi Vanuit de markt komen meldingen naar voren dat de DHD weer uitgesteld is (bv Telfort, Castle zijn bijgesteld) Weet Hi meer?
1 minute ago via web
[ Voor 47% gewijzigd door FunFair op 03-11-2010 14:45 ]
Verwijderd
Ik hoop het voor jou, maar dit hebben ze mij ook al een paar keer beloofdhdpaddy schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:14:
[...]
Vreemd,
Ik heb de 29ste besteld via website vf, net gebeld en krijg te horen dat mijn nummerbehoud aanvraag nog ong 1 dag duurt en dat vrijdag of uiterlijk maandag de koerier mij zal bellen. de DHD was al voor mij vastgehouden.
* hdpaddy is in zijn nopjes, hopen dat de koerier vrijdag belt, dan ga ik hem desnoods zelf halen, word lekker pokkeweer van het weekend, dus hopelijk binnen zitten.
maar nog steeds niets gehoord.
20/10 telefonisch besteld met verlenging bij VF.
Heb zojuist gebeld met studentmobiel, zij konden mij vertellen dat het waarschijnlijk goed ging omdat ze dachten dat KPN (dus ook Hi) hier een soort regeling voor had en dat mijn (en waarschijnlijk dus ook jouw) abonnement gewoon goedgekeurd zou worden. Hij raadde me nog wel aan even naar de Hi klantenservice te bellen om dit ook aan te geven.Bij studentmobiel stond nog steeds dat ik 4 maanden van tevoren kon verlengen en heb de aanvraag een dag gedaan voor ze het verandert hebben, dus ga nogal stennis schoppen op het moment dat het niet word goedgekeurd.
Ik dat dus gedaan, verteld een of andere flapdrol dat mijn SMS naar 7171 (gister) te laat is verstuurd. Ook vertelde hij mij dat hij eigenlijk niet wist van de regeling die ik hierboven noemde. Tot slot kon hij niet aangeven dat ik toch echt gewoon mijn verlenging doorgevoerd wilde hebben. Bedankt Hi. Er zat volgens hem niets anders op dan afwachten.
edit: studentmobiel wist mij wel te vertellen dat ze waarschijnlijk een kleine eerste levering kregen deze week, en volgende week een iets grotere.
[ Voor 7% gewijzigd door vaagisdenaam op 03-11-2010 16:02 ]
Kijk, aan zo'n klantenservice heb je nog eens watvaagisdenaam schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:34:
[...]
Heb zojuist gebeld met studentmobiel, zij konden mij vertellen dat het waarschijnlijk goed ging omdat ze dachten dat KPN (dus ook Hi) hier een soort regeling voor had en dat mijn (en waarschijnlijk dus ook jouw) abonnement gewoon goedgekeurd zou worden. Hij raadde me nog wel aan even naar de Hi klantenservice te bellen om dit ook aan te geven.
Ik dat dus gedaan, verteld een of andere flapdrol dat mijn SMS naar 7171 (gister) te laat is verstuurd. Ook vertelde hij mij dat hij eigenlijk niet wist van de regeling die ik hierboven noemde. Tot slot kon hij niet aangeven dat ik toch echt gewoon mijn verlenging doorgevoerd wilde hebben. Bedankt Hi. Er zat volgens hem niets anders op dan afwachten.

Dan heb je echt dikke mazzel! Ik heb de 22e besteld, via een verlenging dus nummerbehoud enzo was direct geregeld. Heb vandaag weer naar vf gebeld, ik zou wel bij de eerst volgende levering zitten. Maar wanneer ze binnen kwamen was onbekendhdpaddy schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:14:
[...]
Vreemd,
* hdpaddy is in zijn nopjes, hopen dat de koerier vrijdag belt, dan ga ik hem desnoods zelf halen, word lekker pokkeweer van het weekend, dus hopelijk binnen zitten.
Heb maar een mailtje gestuurd naar Castle wanneer ze denken meer te weten. Begint een flinke soap te worden op deze manier.
[ Voor 5% gewijzigd door Sigma2k8 op 03-11-2010 16:09 ]
Verwijderd
Ben bij ze langs geweest in de winkel. Er waren net de emails verstuurd naar de klanten die online hadden besteld.Sigma2k8 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:08:
Heb maar een mailtje gestuurd naar Castle wanneer ze denken meer te weten. Begint een flinke soap te worden op deze manier.
Volgens de verkoper zijn de DHD's niet meer via de leveranciers verkrijgbaar en proberen ze nog wat te krijgen via andere bronnen. (geen idee welke)
In ieder geval zijn de eerste leveringen vooral naar de andere aanbieders gegaan, V*fone, Coolblue ed. HTC heeft dat zelf besloten. Er is dus nogal wat gebeurd in de achterkamertjes bij HTC hoofdkantoor. Enkele leverancier(s?) hebben een klacht ingediend bij HTC. Maar dat brengt de nieuwe leveringen niet eerder, helaas...
Maar misschien lukt het ze toch via andere kanalen, anders eind november

Verwijderd
Voor degene die er wat aan hebben; Bij de Vodafone winkel in Alkmaar zijn er nog 4 op voorraad. Nou ja, nu nog 3.
* Mompelt iets over oneerlijke marktconcurrentie *Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:17:
[...]
Ben bij ze langs geweest in de winkel. Er waren net de emails verstuurd naar de klanten die online hadden besteld.
Volgens de verkoper zijn de DHD's niet meer via de leveranciers verkrijgbaar en proberen ze nog wat te krijgen via andere bronnen. (geen idee welke)
In ieder geval zijn de eerste leveringen vooral naar de andere aanbieders gegaan, V*fone, Coolblue ed. HTC heeft dat zelf besloten. Er is dus nogal wat gebeurd in de achterkamertjes bij HTC hoofdkantoor. Enkele leverancier(s?) hebben een klacht ingediend bij HTC. Maar dat brengt de nieuwe leveringen niet eerder, helaas...
Maar misschien lukt het ze toch via andere kanalen, anders eind november![]()

ja ik zal de mijne ook wel te laat verstuurd hebben, heb nog helemala geen antwoord gehad..vaagisdenaam schreef op woensdag 03 november 2010 @ 15:34:
[...]
Heb zojuist gebeld met studentmobiel, zij konden mij vertellen dat het waarschijnlijk goed ging omdat ze dachten dat KPN (dus ook Hi) hier een soort regeling voor had en dat mijn (en waarschijnlijk dus ook jouw) abonnement gewoon goedgekeurd zou worden. Hij raadde me nog wel aan even naar de Hi klantenservice te bellen om dit ook aan te geven.
edit: studentmobiel wist mij wel te vertellen dat ze waarschijnlijk een kleine eerste levering kregen deze week, en volgende week een iets grotere.
mja het zal wachten worden, en anders word het stennis schoppen bij Hi terwijl het gesprek word opgenomen, dat moet iig weer een mooie recording opleveren voor op internet