Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Powerkiwi schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:56:
WOOHOO DESIRE HD IS BINNEN
hahaha :P DHD van Castle is binnen, jullie zullen mij hier niet meer zien. Succes nog :W
Nice, wanneer had je besteld?

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
15 september :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
darkpluisje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:51:
Nou mijn beslissing is gevallen. 18 februari loopt mijn abbo af dus vanaf 18 december kan ik gratis opzeggen. 19 december is het Dag Hi, Hallo goedkoopste aanbieder met de DHD
Volgens mij is Hi de goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Waarom niet Hi houden? Kan je 18 oktober verlengen, oftewel nu.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
T homass schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:53:
[...]

zeker mits je student bent (en een redelijke aanbieding krijgt). Zo niet dan weet ik dat nog niet zo zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Vodafone is toch echt het goedkoopste hoor, hoewel het maar een euro of 20-30 scheelt met Hi. Dan heb ik toch liever Hi zonder datalimiet en met een beter netwerk. (Ja, naar mijn mening heeft Hi betere dekking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:27
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:01:
[...]

Belcompany is zover ik weet de enige winkel waar je de telefoons kan uitproberen, aangezien ze in de vitrines staan. mediamarkt kun je ze ook gewoon uitproberen.
Hmm, Daar ben ik wel geweest, maar zag alleen dozen staan en was het tevergeefs vragen of ik hem mocht proberen heb ik het daar natuurlijk net niet gevraagd.

Media markt ben ik niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, ik heb nu echt een geweldige deal!

Mijn vriendin verlengt haar abonnement bij HI en neemt de desire HD. Vervolgens geeft ze die aan mij en krijgt zij mijn oude legend :D

happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:34:
Nice, ik heb nu echt een geweldige deal!

Mijn vriendin verlengt haar abonnement bij HI en neemt de desire HD. Vervolgens geeft ze die aan mij en krijgt zij mijn oude legend :D

happy!
Kijk dat zijn nog eens goede deals! Ik ga dinsdag op oorlogspad om 1 te bemachtigen.. :)
Waarschijnlijk icm een Vodafone abbo 200 Bel+ SMS + Web 200

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Tsurany schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:54:
Je hebt mijn vorige posts hier kennelijk niet gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
T homass schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:53:
[...]

momenteel vodafone. Als je een iets kleiner abbo neemt (200 ipv 275 min) dan kost het je op 2 jaar 650 euro ipv 870 bij Hi, en je hebt sneller internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Oh nja ik vind hi wel redelijk goedkoop

[ Voor 101% gewijzigd door T homass op 29-10-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

darkpluisje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:26:
[...]

momenteel vodafone. Als je een iets kleiner abbo neemt (200 ipv 275 min) dan kost het je op 2 jaar 650 euro ipv 870 bij Hi, en je hebt sneller internet
Inderdaad en als je dat afweegt tegen de aankoopprijs van(nu ongeveer goedkoopste) € 504,= hou je € 146,= over, waar je 24 maanden bel+sms+web voor moet kopen = € 6,0833, dat krijg je nergens.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hdpaddy schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:53:
[...]

Inderdaad en als je dat afweegt tegen de aankoopprijs van(nu ongeveer goedkoopste) € 504,= hou je € 146,= over, waar je 24 maanden bel+sms+web voor moet kopen = € 6,0833, dat krijg je nergens.
prachtige hoeveelheid sarcasme, en het zou kloppen waar het niet dat bij dat abbo de dhd gewoon inbegrepen zit...Check voordat je iemand af wil zeiken

[ Voor 4% gewijzigd door darkpluisje op 29-10-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

dat was ook niet bedoeld om af te zeiken (begrijpend lezen is ook een vak) 8) , het ging me meer om het feit dat als je bv 24 maanden zou gaan sparen voor een nwe HTC zonder abbo.
of je koopt er nu 1 voor bv €504,= en dan moet je nog maar eens een belsmsweb (min 200/400)abbo zien te vinden voor die 6 euro.
Kortom, dat abbo bsw200 van Vodafone is momenteel de voordeligste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hdpaddy schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 22:30:
dat was ook niet bedoeld om af te zeiken (begrijpend lezen is ook een vak) 8) , het ging me meer om het feit dat als je bv 24 maanden zou gaan sparen voor een nwe HTC zonder abbo.
of je koopt er nu 1 voor bv €504,= en dan moet je nog maar eens een belsmsweb (min 200/400)abbo zien te vinden voor die 6 euro.
Kortom, dat abbo bsw200 van Vodafone is momenteel de voordeligste.
waarom plaats je dan zo'n domme opmerking als wat ik zei al klopte. En sorry maar als je bijdehand antwoord met 6 euro krijg je nergens reageert, dan probeer je wel de draak te steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Ik snap niet wat voor doms jij opmaakt uit mijn berichtje, het is gewoon een berekening van wat je kan besparen.
Man maak je niet druk, als je je al aangevallen voelt(wat geenszins mijn insteek was) door bovenstaande dan heb jij echt een probleem 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:54:
Telfort 1 jaar 300/100/surf&mail. 6mnd 26.90/6 mnd 46,90. 65 euro bijbetalen als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:33:
[...]

Telfort 1 jaar 300/100/surf&mail. 6mnd 26.90/6 mnd 46,90. 65 euro bijbetalen als ik het goed heb.
€ 69,-, en als je de klantenservice belt kun je er evt. nog een korting bij pakken op het toestel. Zo hoef ik nog maar 30,- te betalen voor ditzelfde abonnement.

Natuurlijk geld dit wel voor gebruikers die verlengen bij Telfort (ik weet niet of klantwaarde hierbij een rol speelt, maar denk het wel).

[ Voor 14% gewijzigd door Cybergamer op 29-10-2010 23:53 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
hdpaddy schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:20:
Ik snap niet wat voor doms jij opmaakt uit mijn berichtje, het is gewoon een berekening van wat je kan besparen.
Man maak je niet druk, als je je al aangevallen voelt(wat geenszins mijn insteek was) door bovenstaande dan heb jij echt een probleem 8)7 .
je quote mij dat ik dan vodafone zou nemen ipv Hi, en je komt met een berekening (die niet klopt) waarin je tot de conclusie komt dat ik maar 6 euro per maand zou besparen. En concludeerd ''dat krijg je nergens'', alsof ik een krent ben dat ik voor vodafone zou kiezen. (sorry maar die opmerking is niet positief op te vatten) en later zeg je dat je het juist met me eens bent (wat uit je foute berekening niet eens de conclusie is)..
En dan zeggen dat begrijpend lezen een vak is ;( :F

Maar oke, verder ontopic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babyxl schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:50:
[...]

€ 69,-, en als je de klantenservice belt kun je er evt. nog een korting bij pakken op het toestel. Zo hoef ik nog maar 30,- te betalen voor ditzelfde abonnement.

Natuurlijk geld dit wel voor gebruikers die verlengen bij Telfort (ik weet niet of klantwaarde hierbij een rol speelt, maar denk het wel).
Hmm ik heb al besteld via de site, zou ik nu nog kunnen afdingen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:01
Als ik jou was gelijk annuleren.
Moet je kijken of je via de status bestelling nog kan wijzigen of annuleren.
Daar ben ik wel benieuwd naar, omdat ik die mogelijkheid niet heb gehad bij mijn online bestelling.
Misschien wel interessant om eens bij GSMWeb.nl te kijken, want die hebben ook een beter aanbod voor Telfort.
En dat zonder afdingen!!!!

Weet iemand al of Telfort volgende week uitlevert?
Bij mijn status staat: verwachte leverdatum in de week van 06-11-2010.
Is dat dan komende week of de week erna.
Ik vindt het zo krom om uitgerekend een zaterdag te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Junkyxl schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 01:36:
Misschien wel interessant om eens bij GSMWeb.nl te kijken, want die hebben ook een beter aanbod voor Telfort.
Mag jij mij eens uitleggen waarom ik bij verlengen op die site voor 1 jaar nog steeds 167 Euro bij moet betalen... Nee, bij Telfort zelf bestellen is stukken goedkoper als je het mij vraagt.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ik had al bij meerdere providers/sites gekeken voor ik verlengde via telfort. Maar ze hebben geen aanbieding die beter is als die van telfort. Dus ik weet ook niet wat je bedoeld junkyxl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
N.a.v. de berichtgeving vanuit belsimpel heb ik Mark Moons ge-tweet, zie onderstaand:

@markmoons "Helaas heeft HTC verdere leveringen van de Desire HD in Nederland en de rest van Europa opgeschort tot week 46." Klopt dit?

@Bob_NwK dat klopt niet, al weet ik natuurlijk niet aan wie. Feit is wel dat de vraag groter is dan het aanbod :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 18:37
Andre21 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:26:
Ik krijg net een mailtje van simshop (nadat ik ze gister zelf gevraagd had om een status)

Beste heer,

De verwachting is dat de Desire HD komende dagen wordt uitgeleverd. we weten maan- of dinsdag meer.
Met vriendelijke groet,

Simshop.nl

Dit weekend niet meer dus vrees ik.. Terwijl er nog steeds week 43 staat op de site.
Bedankt voor de update. Heb hem zelf ook besteld via simshop.

Het lange wachten komt mij trouwens wel goed uit. Verschillende accessoires zoals cases en screenprotectors komen de komende weken op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de EindeloosOnline acties van Hi ook doorlopen in de maand november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junkyxl schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 01:36:
Als ik jou was gelijk annuleren.
Moet je kijken of je via de status bestelling nog kan wijzigen of annuleren.
Daar ben ik wel benieuwd naar, omdat ik die mogelijkheid niet heb gehad bij mijn online bestelling.

Weet iemand al of Telfort volgende week uitlevert?
Bij mijn status staat: verwachte leverdatum in de week van 06-11-2010.
Is dat dan komende week of de week erna.
Ik vindt het zo krom om uitgerekend een zaterdag te nemen.
Ben bang dat annuleren heel moeilijk gaat worden, verder is de aanbieding van Telfort bij mij ook veel scherper dan van GSMweb. Bij hetzelfde abbo (2jaar T150 verlengen) scheelt dat 149 euro op het toestel, nu heb ik het gratis.

Ik wacht Telfort nog rustig af en verwacht de telefoon aankomende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Als ik het zo lees heb ik gewoon te snel besteld.
Ik heb bij Telfort een Telfort 200 + surf en mail + 25 sms en moest nog 129 euries bijlappen.
Via GSMWeb hoefde ik maar 83 euro bij te betalen, toch een verschil van bijna 50 euro.
Vandaar mijn opmerking om daar te kijken.
Ik heb dan ook gelijk online besteld zodra de HD beschikbaar was, misschien toch te voorbarig geweest.
Maar ik hoop hem dan ook komende week binnen te krijgen.
Heb hem op 30-09-2010 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mijne op 4 oktober besteld, 2 jaar T150 + S&M verlengen en toestel gratis. Deze aanbieding kreeg ik pas nadat ik ingelogd was op Mijn Telfort en daar de Verlengen link aanklikte. Als ik hetzelfde abbo bekeek zonder in te loggen dan was de toestelprijs 199 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik heb dus ook ingelogd op Mijn Telfort, en dat was dus ook mijn aanbieding.
Grrrrr, duurder abonnement en moet nog meer bijleggen ook.
Wat is het toch soms oneerlijk verdeeld in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 16:27
Heb vandaag even Roermond afgelopen om te zien of ik me ergens mee kreeg met mijn overstappen van t-mobile naar vodafone met nummerbehoud.
Alleen de vodafone winkel zelf had m nog op voorraad en bij the phone house vertelden ze me dat ze m dinsdag of woensdag weer binnen kregen.
Weet iemand of hij bij de webshop van vodafone nog op voorraad is? Anders ga ik hem morgen nog even regelen bij de vodafone shop, dan maar wachten tot mijn nummerbehoud goedgekeurd is...

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junkyxl schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:10:
Ik heb dus ook ingelogd op Mijn Telfort, en dat was dus ook mijn aanbieding.
Grrrrr, duurder abonnement en moet nog meer bijleggen ook.
Wat is het toch soms oneerlijk verdeeld in de wereld.
Kun jij wel annuleren? Bij mij is pas sinds kort de link om te annuleren verdwenen in het "Status van uw bestelling" overzicht.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Sluit chat Logo Telfort
Chat met Telfort!

Heeft u nog vragen over het toestel of hulp nodig bij het bestellen?
Stel dan uw vraag via de Telfort chat aan één van onze verkoopmedewerkers.

14:03 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
14:03 Vraag: Levering order
14:05 Telfort: Wat is precies uw vraag
14:05 Ik: Hallo, ik heb een order lopen met no.1009301989. Is er al bekend wanneer deze verzonden gaat worden?
14:06 Ik: Onder de status staat in de week van 6-11-2010, maar dit valt op een zaterdag.
14:11 Ik: Hallo?
14:13 Chat gesloten door Telfort.
Sessie gesloten. terug
text posted: Hallo?
Vragen over uw huidige toestel of abonnement? Kijk dan bij de klantenservice.

Tja, Klantenservice van Telfort verdiend toch wel de koude douche van Radar.
Wordt gewoon de sessie gesloten zonder dat mijn vraag is beantwoord.
Het schijnt toch moeilijk te zijn voor Telco-providers om antwoorden te kunnen geven op vragen van de klanten.
Is toch een vak apart.
Communicatieve vaardigheden schort het nogal aan bij die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:17:
[...]

Kun jij wel annuleren? Bij mij is pas sinds kort de link om te annuleren verdwenen in het "Status van uw bestelling" overzicht.
Ik heb dit van begin af aan niet gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Tweede poging gewaagd.
Heb het idee dat ze met een kop koffie achter de PC zitten daar, of ze moeten lang nadenken over een antwoord.

Sluit chat Logo Telfort
Chat met Telfort!

Heeft u nog vragen over het toestel of hulp nodig bij het bestellen?
Stel dan uw vraag via de Telfort chat aan één van onze verkoopmedewerkers.

14:20 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
14:20 Ik: Levering order
14:22 Telfort: Wat is uw vraag
14:23 Ik: Hallo, ik wil vragen of U me kunt melden wanneer mijn order geleverd zal worden. Bij de status staat in de week van 6-11-2010.
14:23 Ik: Dan gaat het toch om de komende week, of zie ik dit verkeerd?
14:24 Telfort: Dat zal dan waarschijnlijk voor de week erop zijn aangezien de datum het eind van de week is
14:25 Ik: Kunt U het wel voor mij opzoeken?
14:26 Telfort: Nee daar gaat onze klantenservice over
14:27 Ik: OK, jammer. Maar ik kan er dus wel rekening mee houden dat het nog een weekje langer gaat duren.
14:27 Ik: Het gaat namelijk om de HTC Desire HD. Nog niets over bekend verder?
14:28 Telfort: Nee helemaal nog niets
14:29 Ik: Jammer, dan maar verder wachten. Nog een prettig weekend.
14:30 Telfort: Van hetzelfde
Tik hieronder uw vraag:
text posted: Jammer, dan maar verder wachten. Nog een prettig weekend.
Vragen over uw huidige toestel of abonnement? Kijk dan bij de klantenservice.

Dus nog een week langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:29
Ik heb op 20 september een bestelling bij Hi geplaatst. Omdat ik niet op de hoogte ben gehouden, omdat ik er tijdens een telefoongesprek achter kwam dat mijn nummerbehoud niet was doorgegeven aan de juiste afdeling, ik toen de suggestie kreeg dat ik zelf even naar de betreffende afdeling kon bellen om het nummerbehoud-verzoek zelf door te geven want dat kon de helpdesk-mevrouw niet zelf doen (?) en omdat ik bij verschillende (door mij geïnitieerde) contactmomenten elke keer iets anders hoorde over de levertijd heb ik de bestelling bij Hi opgezegd. Afgelopen woensdag een nieuwe bestelling geplaatst bij Vodafone, en vandaag een telefoontje van de koeriersdienst. Aanstaande maandag komen ze de telefoon brengen. Nummerbehoud is ook al in gang gezet en goedgekeurd, alleen jammer dat T-Mobile (de huidige provider) een hele maand nodig heeft om mijn nummer te porteren.

Het mag duidelijk zijn dat ik na deze ervaring niet zo'n hoge pet op heb van Hi, en dat mijn al goede indruk van Vodafone bevestigd is.

Nu heb ik nog maar 1 vraag, en dat is hoe lang zal het duren voordat Hi het geld dat ik aan ze heb overgemaakt bij mijn eerste bestelling terugstort op mijn rekening. De telefoniste sprak van 'minimaal 10 werkdagen'.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:30
Bij deze nog de beloofde reactie van HTC betreffende de levering aan de distributiepunten.

Beste XxxxxxX XxxxxxX,

Bedankt voor uw email naar HTC.

Ik begrijp de reactie van de winkel, echter is het niet zo dat HTC rechtstreeks leverancier is aan winkels. HTC is de fabricant van de toestellen en deze worden via distributeurs aan de winkels geleverd. Uiteraard is hierbij vraag en aanbod van toepassing. Waarschijnlijk is hierbij de eerste vraag van uw winkel naar hun distributeur beperkt geweest, waarna er een bijbestelling is geweest.Deze zal waarschijnlijk dan een bepaalde tijd duren voordat de winkel deze geleverd kan krijgen, aangezien ook hun distributeur zulk een stock moet aanhouden.U werd door mijn collega Klaas aangeraden dit met de winkel te bespreken, aangezien wij hierop geen duidelijk zicht hebben, aangezien dit tussen de winkel en de distributeur gaat.

Langs onze zijde kan ik u melden dat er geen leveringsachterstand vastgesteld is, zoals ook Klaas aangaf.Gelieve dan ook ook in nauw contact met uw winkel dit verder op te volgen en u bij hen te informeren.Mocht u nog verder vragen aan ons hebben, aarzel dan niet ons hierover te contacteren.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer 10NLCXXXXXXXXXXXX.

Met vriendelijke groet,

XxxxxxX

HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mick3355
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik werd vandaag wakker met het beste humeur dat er is, had gister de PhoneHouse van de kalverstraat aan de lijn dat er nog 1 toestel lag en die hadden ze voor me apart gelegd. Nu kom ik daar vandaag, zeggen ze ineens dat het een DOA was dus ze hebben niks meer. En het wachten gaat gewoon weer door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel14
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:52:
Weet iemand of de EindeloosOnline acties van Hi ook doorlopen in de maand november?
Doe de volgende keer even de moeite om een paar pagina's terug te lezen dat had je dit gevonden:
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:41:
De Hi actie van goedkoop internet geldt volgens PDAshop.nl nog tot 1-12-2010

"Hi Eindeloos Online XtraSnel van € 14,95 voor € 3,75 per maand. Netwerkactie geldt alleen wanneer Hi Eindeloos Online XtraSnel wordt afgesloten i.c.m. een Hi Online abonnement. Deze korting is geldig zolang je contract loopt.

Deze actie is geldig tot 01-12-2010
"

bron: pdashop.nl
en deze:
JackPoint schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:48:
[...]

Volgens webcare twitter ook:
quote:@nickahuis ja, dat loopt in november nog wel door.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
ignatius schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 08:58:
[...]

Ik kreeg gister rond 18:30 een mailje van ze dat mijn bestelling er helaas niet tussenzat en dat ze volgende week een nieuwe levering verwachten. Ik heb ze teruggemailed dat ik er vanuit ga dat Castle er alles aan doet om bij de volgende levering wel alle orders te kunne verzenden.
Desondanks gaat Castle van mij geen negatieve beoordeling krijgen, hooguit minder punten op aftersales vanwege de kleine hoeveelheid informatie die onze kant op komt. De afhandeling van mijn contract verlenging is echt heel simpel en snel gegaan, binnen twee dagen na de bestelling had ik al de bevestiging van Vodafone dat mijn abbo verlengd was. En ik heb niet eens iets met de post hoeven sturen, het contract uitgeprint, ondertekent en ingescand. Ik ben nog gewend dat je naar de winkel moet met je bankpas, afschrift en paspoort en alles moet aanvragen. Dan kun je vervolgens wachten op een belletje (dat nooit komt) wanneer je je toestel kunt ophalen. Wat dat betreft is die echt een vooruitgang :)
Vandaag een antwoord gekregen op mijn mailtje van vrijdag:
Geachte heer,

Bedankt voor uw begrip en we zullen u en de overige klanten die wachten op de desire hd wat pro-actiever op de hoogte stellen.
Ik verwacht maandag weer een bericht voor de volgende afleverdatum en zal u dan een email sturen.
Maandag krijgen we dus als het goed is bericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Ik heb vandaag mijn HTC desire HD opgestuurd naar Vodafone (gekocht in de online winkel). Ik kreeg em met een SD kaartje in het SIM slot aangeleverd...

Nu moest ik het aangetekend enzo verzenden. Dit kost 10 euro.

Nu gaat het mij niet om die 10 euro, maar hoezo moet ik betalen voor het retourneren van een product dat aan mij kapot wordt geleverd.... dit klopt toch niet?

Iemand tips? klacht brief schrijven aan VF,of is dat gewoon verspilde moeite?

[ Voor 3% gewijzigd door MethodP op 30-10-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Klachten brief schrijven kost je veel meer tijd, zou die 10 euro lekker laten zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignatius schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

[...]

nou, ik ben benieuwd. _/-\o_ voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
MethodP schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:55:
Ik heb vandaag mijn HTC desire HD opgestuurd naar Vodafone (gekocht in de online winkel). Ik kreeg em met een SD kaartje in het SIM slot aangeleverd...

Nu moest ik het aangetekend enzo verzenden. Dit kost 10 euro.

Nu gaat het mij niet om die 10 euro, maar hoezo moet ik betalen voor het retourneren van een product dat aan mij kapot wordt geleverd.... dit klopt toch niet?

Iemand tips? klacht brief schrijven aan VF,of is dat gewoon verspilde moeite?
Telefonisch contact opnemen of brief schrijven.
Een goede brief schrijven mag niet meer tijd kosten dan 5 minuten.

Gewoon duidelijk in de brief zetten wie je bent, waarom je de GSM terug gestuurd hebt.
Verder nog dat het terug sturen jouw 10 euro gekost heeft en dat je hiervoor gecompenseerd wilt worden.

Je kunt er verder nog in zetten dat VF eist dat je hem aangetekend verstuurd en uiteraard nog het referentie nr waaronder je geretourneerde GSM bij hun in het systeem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ignatius schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

[...]

ik heb vandaag ook een mail gehad van Castle, hopelijk krijgen we maandag beter nieuws.
Geachte heer,

We hadden een wat grotere eerste levering verwacht. Maandag krijg ik een update over de volgende levering. U krijgt maandag een email met de verwachte levertermijn.

Mijn excuses voor de vertraging, maar ik hoop dat u begrijpt dat wij ons best doen om het toestel zsm te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Zijn er nog mensen die bij GSMWIJZER hebben besteld en zoja wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, gewoon geld terugvragen, inclusief dat je voor het sturen/bellen van die vraag weer kwijt bent. Zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets binnen van GSMeasy?

27ste besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:13:

27ste besteld...
27 sept of okt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 17:37
is er al een winkel die binnen 1 dag kan leveren? krijg namelijk dinsdag een heel leuk loontje! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Ik had de 26ste besteld en de 27ste geannuleerd(na de vele negatieve ervaringen durf ik het niet echt aan, ondanks de gratis TT), wegens omstandigheden.
Het leuke(NOT) is dat ik op mijn annulering mail een reply kreeg met "Helaas hebben wij uw bestelling moeten annuleren met als reden: Geannuleerd i.v.m. Product niet op voorraad" :F .
Nu heb ik hem vrijdag maar weer bij de vodafone webshop besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Laatst online: 30-08 15:50
Kan je een Desire HD meteen meenemen als je gewoon naar de winkel gaat ( The Phone House ) en daar een abbo afsluit? Lijkt mij een stuk handiger dan twee weken moeten wachten, en ik ga sowieso langs om hem eerst eens in handen te hebben voordat ik iets bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Als ze hem hebben en je een nw nummer neemt volgens mij wel.
Al een tijd geleden dat ik een nw nummer heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-!-M
  • Laatst online: 16-09 09:27
Ik heb 'm 22 oktober bij Vodafone besteld, dik een week geleden dus. Abbo is al omgezet, telefoon nog niet gezien. Heb al meerdere keren nagevraagd maar ze hebben geen idee wanneer de HD weer binnenkomt. Ik begin echt steeds meer te balen van Vodafone, geen goede en vooral onduidelijke service..
Wilde 'm bovendien een keer in handen gehad hebben voordat ik 'm zou bestellen maar kon bij de Vodafone winkel zelf niets testen, het is toch niet gek dat je een toestel wilt testen voordat je 'm koopt? Ik snap zulke dingen niet hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Laatst online: 30-08 15:50
hdpaddy schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:56:
Als ze hem hebben en je een nw nummer neemt volgens mij wel.
Al een tijd geleden dat ik een nw nummer heb gehad.
Maar met nummerbehoud gaat het dus niet lukken waarschijnlijk? Heb overigens geen ander abbonement, heb nu een simkaartje van Simyo in de oude HTC Touch Pro van m'n vader, maar dat nummer zou ik graag willen behouden als ik een abbo afsluit met de Desire HD.

[ Voor 25% gewijzigd door Denzo op 31-10-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08
Het lijkt wel of de DHD 's eerst via Nederland passeren voor ze naar België komen... het aanbod is hier gewoon lachwekkend, er is namelijk geen :(.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mano3m
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-07 19:01
Henkske schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:50:
Zijn er nog mensen die bij GSMWIJZER hebben besteld en zoja wanneer?
Heb hem op 19/10 besteld bij GSMWIJZER, ben beniewd of-ie komende week in de bus ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Laatst online: 21-09 22:08
Voor mij is ook tijd aangebroken om te mogen verlengen bij HI.

En zoals bij veel anderen in dit topic is de prijs hoger als voor nieuwe klanten, die 10 euro mogen bijbetalen, waarbij ik 60 euro moet bijbetalen.

Hoe zijn de ervaringen met bellen naar HI klantenservice met dit soort aanbiedingen?, wat kun je het beste zeggen en gebeurt het vaak dat je toch dezelfde aanbieding krijgt? Het abonnement staat nu nog op moeders naam, ik kan zeggen dat ik dan net zo goed over 4 maanden zelf een abonnement kan afsluiten en zo goedkoper uit ben, of kan overstappen naar een andere provider waarbij ik hem wel gratis kriig?

Ik vraag me af of deze dingen helpen en hoe ik het beste kan reageren aan de telefoon, heeft er iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
T-!-M schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:59:
Ik heb 'm 22 oktober bij Vodafone besteld, dik een week geleden dus. Abbo is al omgezet, telefoon nog niet gezien. Heb al meerdere keren nagevraagd maar ze hebben geen idee wanneer de HD weer binnenkomt. Ik begin echt steeds meer te balen van Vodafone, geen goede en vooral onduidelijke service..
Wilde 'm bovendien een keer in handen gehad hebben voordat ik 'm zou bestellen maar kon bij de Vodafone winkel zelf niets testen, het is toch niet gek dat je een toestel wilt testen voordat je 'm koopt? Ik snap zulke dingen niet hoor..
Ja tegenwoordig kan je nauwelijks meer telefoons testen, en als je naar andere winkels gaat dan doen ze vaak moeilijk omdat je niet voor hun komt.

Heb sowieso een enorme hekel aan dat als je een telefoonwinkel binnen komt dat ze je meteen aanschieten en moeilijk doen. Wou laatst een SGS testen, was er bij Hi niet dus ging naar broertje KPN. Daar hadden ze er geen maar de verkoper had hem toenvallig en vroeg wat ik wou zien....Tja gewoon de look en feel geen specifieke dingen. Dus hij bladert snel even door wat schermen en wou toen al beginnen over het abbo.. Ja zo zijn we niet getrouwt. Snap dat iemand niet zomaar zijn prive telefoon afgeeft maar zou toch graag in alle rust wat zelf willen testen, vind dat echt slecht van winkels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
daaan_1992 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:06:
Voor mij is ook tijd aangebroken om te mogen verlengen bij HI.

En zoals bij veel anderen in dit topic is de prijs hoger als voor nieuwe klanten, die 10 euro mogen bijbetalen, waarbij ik 60 euro moet bijbetalen.

Hoe zijn de ervaringen met bellen naar HI klantenservice met dit soort aanbiedingen?, wat kun je het beste zeggen en gebeurt het vaak dat je toch dezelfde aanbieding krijgt? Het abonnement staat nu nog op moeders naam, ik kan zeggen dat ik dan net zo goed over 4 maanden zelf een abonnement kan afsluiten en zo goedkoper uit ben, of kan overstappen naar een andere provider waarbij ik hem wel gratis kriig?

Ik vraag me af of deze dingen helpen en hoe ik het beste kan reageren aan de telefoon, heeft er iemand tips?
Heb het al 3x geprobeerd de afgelopen week. Eerste 2 keer hadden ze hem niet en de laatste 2x eindeloze gesprekken gehad waarbij het me niet lukte. (Hoewel ik nog meer moest bijbetalen omdat mijn huidige abbo in minuten nogal klein is) Alles geprobeerd, andere winkels aanhalen, boos worden, lief doen, dreigen weg te gaan, doorvragen naar nieuwe aanbiedingen alles..

Uiteindelijk werd ik in mijn laatste gesprek zo enorm schandalig behandelt dat ik binnekort weg ben bij Hi...Dus als het jou lukt wil ik graag weten hoe :P

@Mano3M: Heb jij toenvallig ervaring met verlengen via GSMwijzer? Want als ik daar selecteer dat ik wil verlengen met Hi dan kan ik hem wel gewoon gratis krijgen met het abbo wat ik wil (35)... werkt het gewoon dat als ik daar mijn dingen invul dat hij automatisch bij Hi verlengt word en ik de telefoon krijgt. Dat ik niet straks zit met dat ik voor 2 abbo's tegelijk betaal. Zou namelijk raar zijn als hij daar wel gratis is terwijl als ik via Hi verleng dat niet zo is..

Edit: Het lijkt erop dat dit kan. 4 maanden voor je einde van je contract kan je verlengen, dus het lijkt me dat ik dan het abbo krijg wat ik wil met gratis telefoon. Dat zou toch mooi zijn als ik via hun een veel betere aanbieding krijg als via Hi zelf..Ben alleen niet zo gerust met een abbo afsluiten bij iets/iemand die niet een leverancier is..

[ Voor 23% gewijzigd door darkpluisje op 31-10-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
darkpluisje schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:28:
[...]

Heb het al 3x geprobeerd de afgelopen week. Eerste 2 keer hadden ze hem niet en de laatste 2x eindeloze gesprekken gehad waarbij het me niet lukte. (Hoewel ik nog meer moest bijbetalen omdat mijn huidige abbo in minuten nogal klein is) Alles geprobeerd, andere winkels aanhalen, boos worden, lief doen, dreigen weg te gaan, doorvragen naar nieuwe aanbiedingen alles..

Uiteindelijk werd ik in mijn laatste gesprek zo enorm schandalig behandelt dat ik binnekort weg ben bij Hi...Dus als het jou lukt wil ik graag weten hoe :P
Ik heb een normaal abbonement kwa hoogte, betaal normaal 35 euro per maand maar ga hier eigenlijk elke maand overheen, dus in die zin ben ik wel een waardevolle klant. (wel pas 2 jaar)

Ik ga het morgen in ieder geval proberen en ik zal hier posten hoe het is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
daaan_1992 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 18:36:
[...]

Ik heb een normaal abbonement kwa hoogte, betaal normaal 35 euro per maand maar ga hier eigenlijk elke maand overheen, dus in die zin ben ik wel een waardevolle klant. (wel pas 2 jaar)

Ik ga het morgen in ieder geval proberen en ik zal hier posten hoe het is gegaan..
Heb precies hetzelfde.. betaal bijna altijd meer en sommige maanden meer als 10 euro meer... Heb alleen het eerste jaar korting gehad (was toen een aanbieding) en ze kijken naar je gemiddelde, en door die korting zit mijn gemiddelde maar een klein beetje boven mijn abbo..Daarom voelde ik me dubbel genaaid.

De prijs gaat namelijk om welke klasse je voor hun zit. En gezien je prijs zit jij in klasse B (nieuwe klanten zijn automatisch C) waardoor je minder korting hebt. Bij het abbo wat wel bij jou gedrag past (wat de computer voor je berekent, heb daar ook al zo'n hekel aan) zal je iets korting hebben ten opzichte van nieuwe klanten maar verder niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 12:13:

27ste besteld...
Ik heb zaterdag 30 oktober besteld. Ben bij Belsimpel begonnen, belandde bij de PhoneShop maar viste daar net achter het net en berust nu in lang wachten. GsmEasy heeft scherpe combi-prijzen.
Iemand ervaring (goed of slecht) met GsmEasy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:57:
[...]

Ik heb zaterdag 30 oktober besteld. Ben bij Belsimpel begonnen, belandde bij de PhoneShop maar viste daar net achter het net en berust nu in lang wachten. GsmEasy heeft scherpe combi-prijzen.
Iemand ervaring (goed of slecht) met GsmEasy?
lees op internet zowel hele positieve (alles binnen 3 dagen geleverd en veel telefonische hulp) als slechte (2 maanden wachten, telefoons die niet werken warbij het tijden duurt voor ze omgeruild zijn) .. wacht dus zelf ook nog ff, en wil zeker weten of mijn verlengen truukje werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
T-!-M schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 13:59:
Mmmmm bummer, ik heb vrijdag gebeld met de klantenservice en mijn abbo verlengd met een HD. Maar volgens die medewerker moest ik hem aankomende week in de bus hebben (midden/eind). Dus wo/do/vr vroeg ik: zoiets was het antwoord.

Maargoed, we zullen zien. Verkoop morgen mijn E72 dus moet heel even schipperen en hoop dat het niet telang duurt. De E72 was echt een top toestel (en de E71 ook). Maar nu ik kan verlengen wilde ik graag iets nieuws proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 17-09 21:36
Zometeen gaat dag 33 in met wachten. Castle gimme my phone...
(nog iemand anders die van Castel wel zn gsm al binnen heeft?)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copy-Paste van GSMeasy site;

"De HTC Desire HD is een heel populair toestel dat zeer veel wordt verkocht. De levertijd kan hierdoor oplopen omdat we afhankelijk zijn hoe snel HTC dit toestel in welke hoeveelheden aan ons levert. Wij kunnen daarom niet garanderen dat dit toestel binnen 1 dag wordt uitgeleverd aan onze klanten. Onze excuses voor deze situatie. Uiteraard proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren.
We verwachten de eerstvolgende levering op 8 november weer!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
philipperosier schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:35:
er zijn volgens mij maar 4 gelukkigen van Castle.

Vandaag krijgt Castle een update van hun leverancier, en als het goed is sturen ze deze informatie door naar de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
philipperosier schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:35:
haha nog maar 33 dagen? Ik zit al op 43 :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
toch vind ik dat je pas moet gaan tellen vanaf de eerste dag dat ze in nederland geleverd werden, of vanaf de eerste dag dat ze geleverd zouden worden, anders is het natuurlijk flauw en hangt het af hoe ver je van tevoren besteld. Dan zou je ook nu al een model kunnen bestellen voor 2012 en zit je straks 700+ dagen te wachten -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

darkpluisje schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:08:
toch vind ik dat je pas moet gaan tellen vanaf de eerste dag dat ze in nederland geleverd werden, of vanaf de eerste dag dat ze geleverd zouden worden, anders is het natuurlijk flauw en hangt het af hoe ver je van tevoren besteld. Dan zou je ook nu al een model kunnen bestellen voor 2012 en zit je straks 700+ dagen te wachten -_-'
Let op de smileys die erachter staan :>

Hi geeft aan dat ze de communicatie wat persoonlijker gaan maken. Het lijkt me handiger als ze sowieso even een mailtje sturen dat de release datum veranderd is. :X

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/29353106057
@glerum Goed punt, communicatie gaat nu te geautomatiseerd dus we kijken hoe we dat persoonlijker kunnen gaan doen.

[ Voor 26% gewijzigd door M3rcury op 01-11-2010 11:15 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
Nou volgens meneer had ik inderdaad niet genoeg opgebouwd om die korting te verdienen.. Ik geef het maar op, wel ga ik nu eerst mijn contract op mijn naam overzetten want dat scheelt me toch 3,50 x 24 maanden = 84 euro. Dat compenseert de 60 euro die ik moet bijbetalen weer.. Hopen dat ze het binnen de genoemde 2 weken kunnen regelen, de telefoon is bij HI toch pas leverbaar vanaf 9 november dus dan hoef ik maar een week extra te wachten.

Erg jammer dat nieuwe klanten dus een hogere klantwaarde hebben als bestaande klanten. Blijkbaar ben je alleen interresant als je rekeningen boven de 100 euro krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
daaan_1992 schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:24:
Nou volgens meneer had ik inderdaad niet genoeg opgebouwd om die korting te verdienen.. Ik geef het maar op, wel ga ik nu eerst mijn contract op mijn naam overzetten want dat scheelt me toch 3,50 x 24 maanden = 84 euro. Dat compenseert de 60 euro die ik moet bijbetalen weer.. Hopen dat ze het binnen de genoemde 2 weken kunnen regelen, de telefoon is bij HI toch pas leverbaar vanaf 9 november dus dan hoef ik maar een week extra te wachten.

Erg jammer dat nieuwe klanten dus een hogere klantwaarde hebben als bestaande klanten. Blijkbaar ben je alleen interresant als je rekeningen boven de 100 euro krijgt...
ja dat was dus ook mijn probleem. Zeker gezien, als ik die korting niet had gehad, mijn klantwaarde zeker hoger zou liggen...Vandaar dat ik ook bij ze wegga, en als ze uiteindelijk nog de goedkoopste blijken te zijn dan kom ik wel als nieuwe klant een dag later terug.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Ik heb um!!!! :-) Helemaal blij! Eigenlijk wilde ik toch gewoon wachten totdat belsimpel hem zou kunnen leveren, maar afgelopen vrijdag was ik in Maastricht en kon het toch niet laten om bij wat winkels binnen te stappen. Begonnen bij Belcompany, daar hadden ze um niet en wisten ook niet wanneer ze konden leveren. Daarna naar de Phonehouse. Nou, daar hadden ze hem wel, nog precies 1tje! Ik dus vragen naar de verkoopprijs voor het losse toestel...607 euro!!!! Sohee, ruim 100 euro meer dan bij belsimpel. Dus toen dacht ik nog dat ik dan maar zou wachten. Aan het eind van de middag toen nog bij T-Mobile naar binnen. En ja hoor, daar hadden ze er nog genoeg en voor een nog goedkopere prijs dan bij belsimpel. Heb er nu 504,98 euro voor betaald!! YEAH! Helemaal blij, het is echt een supertoestel!

Nu net ook geannuleerd bij belsimpel. Ben erg benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Heeft iemand van de belsimpel bestellers die ook geannuleerd heeft zijn geld al terug?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 21:37
Net de helpdesk gebeld van smartphoneshop.nl gevraagd hoe het zat met de pre-order versus het aantal dat ze besteld hebben. De heer wist mij te verzekeren dat als ze kregen wat ze besteld hadden ze 5 maal het pre order aantal kunnen dekken. Denk dat ik zo maar eens een bestelling ga plaatsen. :)

i am the toast king whom rules over the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:10:
Copy-Paste van GSMeasy site;

"De HTC Desire HD is een heel populair toestel dat zeer veel wordt verkocht. De levertijd kan hierdoor oplopen omdat we afhankelijk zijn hoe snel HTC dit toestel in welke hoeveelheden aan ons levert. Wij kunnen daarom niet garanderen dat dit toestel binnen 1 dag wordt uitgeleverd aan onze klanten. Onze excuses voor deze situatie. Uiteraard proberen wij uw bestelling zo snel mogelijk uit te leveren.
We verwachten de eerstvolgende levering op 8 november weer!"
Aha, GSMeasy mailde mij het volgende:
Door de grote vraag naar het door u bestelde product hebben we bij moeten bestellen en verwachten we het product binnen enkele dagen weer op voorraad te hebben.
Ik heb Vodafone een paar keer gebeld met dezelfde vraag, nl. wanneer hebben zij weer een voorraad ontvangen. En dat is donderdag 4 november. En GSMeasy is erkend dealer van: KPN Mobiel, Hi, T-Mobile, Vodafone, Telfort.. Misschien dat de bevoorrading dan parallel loopt, dat blijft natuurlijk weer gissen.
Anyway, tot nu toe geen verwijtbare communicatie aan hun adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Mano3m schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:39:
[...]

Heb hem op 19/10 besteld bij GSMWIJZER, ben beniewd of-ie komende week in de bus ligt...
Hmm ik en Demon_Eyez hebben volgens mij beide op 30-09 besteld. Ik ben benieuwd of ze deze week echt gaan leveren. Op de website staat nog steeds week 44 dus ben er bang voor. ( het lijkt me dat ze wel iets specifieker zouden kunnen zijn als hij echt deze week komt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Vandaag bericht gehad van Studentmobiel, in antwoord op mijn mail;

Beste,

uw toestel wordt aan het eind van deze week verwacht. Wij zullen zeer waarschijnlijk genoeg toestellen ontvangen om alle reserveringen te dekken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Eindelijk, het gaat dan toch gebeuren na 6 weken wachten _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutekes
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-03-2022
Beste, ...

dank u voor uw bericht. Zodra wij uw toestel op voorraad hebben zullen we uw verlenging voor u aanvragen. Wij verwachten deze week een eerste levering van de HTC Desire HD te ontvangen. Deze levering zal echter waarschijnlijk niet groot genoeg zijn om alle bestellingen te kunnen afronden. Wij verwerken de bestellingen voor nieuwe toestellen altijd 'chronologisch', zodat klanten die als eerste besteld hebben ook als eerste hun toestel krijgen. We verwachten binnen 2-3 weken alle bestellingen voor de HTC Desire HD te kunnen verwerken.

Wij wachten met het aanvragen van uw abonnement tot wij uw toestel voorradig hebben, omdat wij na de aanvraag niet meer kunnen annuleren. De aanvraag zelf duurt doorgaans 1 à 2 dagen, waarna wij het toestel op kunnen sturen

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
masvma schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:43:
Vandaag bericht gehad van Studentmobiel, in antwoord op mijn mail;

Beste,

uw toestel wordt aan het eind van deze week verwacht. Wij zullen zeer waarschijnlijk genoeg toestellen ontvangen om alle reserveringen te dekken.

Met vriendelijke groet,

Eindelijk, het gaat dan toch gebeuren na 6 weken wachten _/-\o_ _/-\o_
Ben na jou bericht is gaan kijken bij studentmobiel. Werd erg goed en vriendelijk te woord gestaan! Kennelijk kan ik via hun wel mijn Hi vernieuwen met het abbo wat ik wil en een gratis DHD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
daaan_1992 schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:24:

Tip, via studentmobiel verlengen kan je gewoon dezelfde korting krijgen als nieuwe klanten! Dus je verlengt met het voordeel van nieuwe klanten, en ze denken dat als je nu besteld je de telefoon binnen 2 weken hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:36
lutekes schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:58:
Beste, ...

dank u voor uw bericht. Zodra wij uw toestel op voorraad hebben zullen we uw verlenging voor u aanvragen. Wij verwachten deze week een eerste levering van de HTC Desire HD te ontvangen. Deze levering zal echter waarschijnlijk niet groot genoeg zijn om alle bestellingen te kunnen afronden. Wij verwerken de bestellingen voor nieuwe toestellen altijd 'chronologisch', zodat klanten die als eerste besteld hebben ook als eerste hun toestel krijgen. We verwachten binnen 2-3 weken alle bestellingen voor de HTC Desire HD te kunnen verwerken.

Wij wachten met het aanvragen van uw abonnement tot wij uw toestel voorradig hebben, omdat wij na de aanvraag niet meer kunnen annuleren. De aanvraag zelf duurt doorgaans 1 à 2 dagen, waarna wij het toestel op kunnen sturen

Met vriendelijke groet,

Ik kreeg net _exact_ dezelfde mail...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogal tegenstrijdige berichten dan van studentmobiel, de ene keer krijgen ze eind deze week genoeg toestellen om alle bestellingen te dekken en dan duurt het weer 2-3 weken.
Ik heb 11 Oktober besteld maar weet nu nog niet wat ik kan verwachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:23:
Nogal tegenstrijdige berichten dan van studentmobiel, de ene keer krijgen ze eind deze week genoeg toestellen om alle bestellingen te dekken en dan duurt het weer 2-3 weken.
Ik heb 11 Oktober besteld maar weet nu nog niet wat ik kan verwachten :/
heb net verlengd bij studentmobiel, en die zeiden dat omdat ik nu verlengde ik niet bij de eerste bestelling zou horen, maar dat ik hem waarschijnlijk met 2 weken zou hebben... Hij bevestigde wel dat ze eind deze week de eerste telefoons uit zouden leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R!K?
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 21:37
Heb zojuist mijn DHD besteld bij smartphoneshop.nl. De telefoon is gratis met het Hi Online 30 abonnement maar niet met het duurdere Hi Online 35 abonnement dus voor de goedkopere Online 30 gekozen, om dan vervolgens mijn abonnement op te schalen naar Online 35 in de eerste maand. 8)7
Maar goed hij is gratis op die manier, heb daarbij gekozen voor Eindeloos online XtraSnel hopelijk is dat snel zat.

i am the toast king whom rules over the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Heeft iemand ooit wel eens een reactie gehad van de Live Helpdesk van Castle?
Van de 5 weken dat ik nu op hun site kom staat de Live Helpdesk voor 90% van de tijd uit en als het aan staat krijg ik geen reactie.

Zoals verwacht heb ik geen update gehad over de levering van de Desire HD :-( (ok ok, ze hebben nog 26 minuten)

edit: 16:41
Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD

Wij hebben vandaag nog geen uitsluitsel over de nieuwe levering.
We verwachten morgen meer duidelijkheid.
We zijn hier druk mee bezig. Bellen/mailen heeft momenteel geen toegevoegde waarde.
Mijn excuses voor het ongemak.

[ Voor 37% gewijzigd door Donny op 01-11-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had eerst mijn DHD besteld via Hi. Vond het belachelijk wat ik moest bijbetalen, terwijl ik al 7 jaar klant ben.
Daar dus m'n bestelling laten annuleren en vorige week via belcompany besteld.

Voor alle mensen die ook nog op belcompany aan het wachten zijn:

Geachte klant,

Het is voor ons moeilijk om precies te zeggen wanneer er weer een zending bij ons binnen komt van de HTC Desire HD. Er is bij ons op dit moment een verwachte levertijd bekend van 1 tot 2 weken. Maar dit kan ook eerder zijn en heel misschien zelfs iets later door de grote vraag die er naar dit toestel is.

Wel zal uw toestel, als wij het aantal binnen krijgen die nu in bestelling staan, bij de eerste de beste levering die wij binnen krijgen uitgeleverd kunnen worden.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:35:
edit: 16:41

Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD

Wij hebben vandaag nog geen uitsluitsel over de nieuwe levering.
We verwachten morgen meer duidelijkheid.
We zijn hier druk mee bezig. Bellen/mailen heeft momenteel geen toegevoegde waarde.
Mijn excuses voor het ongemak.
[...]
Ik heb ze even vanmiddag gesproken in de winkel. Het is een behoorlijk gedoe rond de levering. Er werd tegen mij gezegd dat het mogelijk wel eens eind november kan worden. :( |:(

Wat ik ook tot nu toe gezien heb in het topic:

- Derde week oktober: Eerste leveringen. Deze komen vooral terecht bij Vodafone, Belcompany en CoolBlue
- Vierde week oktober: Spaarzame uitleveringen aan diverse winkels.
- Deze week: Nog steeds onduidelijkheid over levertijden.

Heeft iemand zicht op waar ze verkrijgbaar zijn? (als dat al zo is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:07:
Er werd tegen mij gezegd dat het mogelijk wel eens eind november kan worden. :( |:(
Als dit het geval is vind ik het echt belachelijk dat HTC de telefoons op deze wijze heeft uitgeleverd aan alleen Vodafone, Coolblue en Belcompany. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mick3355
  • Laatst online: 06-12-2021
Na het drama bij de phonehouse van zaterdag ben ik vandaag gewoon om te kijken langsgegaan bij de Vodafone-winkel stadshart Amstelveen, en ze hadden gewoon nog enkele toestellen liggen :o
Ik heb meteen een belsmsweb200 abbo erbij genomen en ik hoef nu alleen nog te wachten tot het nummerbehoud van Hi is goedgekeurd, en dan mag ik hem dus over een paar dagen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja verdomme, ik heb mijn bestelling al op 21-09-2010 opgestuurd naar belnu.nl. Ik heb meerdere malen tegenstrijdige berichten gehoord van de klantenservice (telefoon/mail) zoals:

Date: Mon, 4 Oct 2010 10:34:51

Geachte heer,

Ten eerste onze excuses dat wij nu eerst reageren op uw e-mail.

U heeft per abuis een foutieve mail ontvangen, momenteel staat de verwachtelevertijd nog steeds op eind deze week. Zodra wij van HTC dit nieuwe toestel hebben ontvangen wordt uw bestelling per omgaande naar u verzonden.

Met vriendelijke groet,

Belnu.nl

& nu word de datum weer verschoven van 03-11 naar 24-11.. pff. Ik mag hopen dat ik bij de eerste groep klanten zit waarbij de DHD word geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Nog een mail terug gestuurd naar Studentmobiel met de vraag wanneer ik hem kan verwachten. Kreeg het volgende hierop als antwoord;

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij dit toestel aanstaande vrijdag hier verwachten. U kunt het toestel dus volgende week thuis verwachten.

Met vriendelijke groet,

Dit betreft de pre-orders, ik heb 29-09 besteld, dus iedereen die daarvoor of rond die datum besteld heeft kan ervan uitgaan dat begin volgende week de postbode aan de deur staat met de DHD.
darkpluisje schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:35:
[...]

heb net verlengd bij studentmobiel, en die zeiden dat omdat ik nu verlengde ik niet bij de eerste bestelling zou horen, maar dat ik hem waarschijnlijk met 2 weken zou hebben... Hij bevestigde wel dat ze eind deze week de eerste telefoons uit zouden leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
masvma schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:08:
Nog een mail terug gestuurd naar Studentmobiel met de vraag wanneer ik hem kan verwachten. Kreeg het volgende hierop als antwoord;

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat wij dit toestel aanstaande vrijdag hier verwachten. U kunt het toestel dus volgende week thuis verwachten.

Met vriendelijke groet,

Dit betreft de pre-orders, ik heb 29-09 besteld, dus iedereen die daarvoor of rond die datum besteld heeft kan ervan uitgaan dat begin volgende week de postbode aan de deur staat met de DHD.

[...]
Ik hoop dat ze me er nog tussen kunnen persen :D maar iedere keer dat ik belde waren er zo'n 5 wachtende voor me dus het zal wel erg druk zijn met bestellingen ed. Dus vrees dat ik nog 2-3 weken moet wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
masvma schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:08:

Met vriendelijke groet,

[...]
Ik heb hem de 21e september besteld, mag het hopen :) Kreeg vandaag een mail die een aantal post hierboven ook werd vermeld waarin stond dat ze nog niet met zekerheid konden zeggen of ik wel bij de eerste levering zat. We wachten weer verder af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik vind de abonnement structuur zo raar he! Ik ging naar de T-Mobile shop om te verlengen met een Relax 30 voor 2 jaar en moest alsnog wel 160 euro bijbetalen (veel te veel maar oke!).
Ging ik naar de Phone House en met een relax 30 moest ik €90 bijbetalen :S

Daarnaast bij de VF gratis bij een Bel+sms+web 200 en bij de PH moest ik weer €40 bijbetalen, maar dat snap ik tenminste. Die kunnen vanuit de provider zelf goedkopere aanbiedingen doen (right?)

/edit: Denk dat ik toch maar voor de Bel+sms+web 200 abonnement ga van Vodafone. Nu nog een winkel zoeken die de actie heeft waar toestel gratis en het liefst op voorraad/snel krijgt :P

[ Voor 17% gewijzigd door Vincitore op 01-11-2010 20:21 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Die bedrijven zoals de Phone House kopen abonnementen in bij providers en leveren daar zelf hun eigen telefoons bij, dus daar kunnen dan verschillen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm duurt bizar lang allemaal..

Heeft iemand toevallig ook een DHD besteld bij belnu.nl, of weet iemand misschien hoelang het bij hun kan duren, want ik heb er niet veel van op kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moizy
  • Laatst online: 21-02 14:02
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:48:
Hmm duurt bizar lang allemaal..

Heeft iemand toevallig ook een DHD besteld bij belnu.nl, of weet iemand misschien hoelang het bij hun kan duren, want ik heb er niet veel van op kunnen maken.
Ik heb ook besteld bij Belnu...eerst was de verwachting al voor november en nu staat de leverdatum op 24 november dat valt toch wel heel erg tegen inderdaad! En echt duidelijkheid over een levertijd is er niet ik hoop er nog steeds op dat ik opeens een mail krijg dat ze eind van de week leveren maar ik reken er niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 17:08
UPDATE: vorige week dinsdag bij T-Mobile verlengd, vrijdagochtend in huis (kon die donderdag ook al). DHD brown (zeer donker bruin overigens, lijkt haast zwart / valt nauwelijks op). Prima! Zo kan het ook...

Erg happy ermee!! :)
Pagina: 1 ... 25 ... 58 Laatste