Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

Weer een mailtje van belsimpel, n.a.v. mijn opzeggingsvraag:
Hartelijk dank voor uw vraag aan Belsimpel.
Ons systeem geeft ons niet de mogelijkheid terug te storten als de betaling is gedaan met een creditcard. Wij zullen dus eerst een rekeningnummer van u moeten ontvangen waarop het bedrag gestort kan worden. Zodra dit nummer binnen is, wordt de betaling binnen 5 werkdagen gestort op uw rekening.
Ik ga ervan uit u zo volledig geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:07:
Weer een mailtje van belsimpel, n.a.v. mijn opzeggingsvraag:

[...]
Als ze een betaling per Credit Card ontvangen dan lijkt me ook dat ze die terug kunnen storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:06:
En word bij Hi weer van het kastje naar de muur gestuurd... Eerst word een belafspraak niet nagekomen. Later word ik wel gebeld, alleen kan ik nog niet de dhd in voorbestelling doen bij het verlengen van mijn abbo. Als niet klant kan je hem voorbestellen, als ik via mijn Hi kijk kan ik voorbestellen maar hij staat nog niet in het systeem. Ook krijg ik iemand van KPN aan de lijn die mij het Hi systeem niet uit kan leggen waarom het zo werkt. Nu zou ik mijn telefoon wel via intrnet bestellen alleen het probleem is dat er dan staat dat ik 170 euro voor de telefoon bij moet betalen, waar nieuwe klanten maar 10 euro bij hoeven te betalen.
...
Ik heb vandaag geannuleerd bij Hi.. Ik heb eind september mijn telefoon al besteld icm verlenging. Toen werd mij ook verteld dat de bestelling nog niet geplaatst kon worden omdat de telefoon niet in het systeem stond, vanaf de 18e zou m'n bestelling ingevoerd worden en in die week zou ik daar bericht van krijgen.. Toen voor de 18e nog 2 keer gebeld omdat ik t toch wel een beetje raar vond dat ik geen brief oid kreeg maar dat klopte allemaal volgende de klantenservice. De week van 18 oktober dus mooi geen bericht, weer bellen..bleek m'n bestelling nog niet ingevoerd maar die meneer zou dat direct voor me regelen en begin deze week zou ik dan eindelijk bericht krijgen. Tot nu toe nog geen bericht dus. Gister weer gebeld, 'uw bestelling staat sinds maandag ingevoerd, we krijgen 5 november de eerste levering maar daar zit jouw telefoon nog niet bij, die komt waarschijnlijk een week later'. Diezelfde meneer vond ook dat ik een slechte deal gesloten had (Hi 20 + extra snel internet +100 euro bijbetaling. Die meneer adviseerde mij vandaag terug te bellen om een nieuwe aanbieding te vragen.. Al met al was ik er vandaag eigenlijk een beetje klaar mee en de klantenservice dame werkte ook niet echt mee dus geannuleerd en bij vodafone besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 11:47
Net een mail van Belsimpel aangaande de DHD. Wel netjes, maar ook laat.
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bestelling van de HTC Desire HD bij Belsimpel.nl!

Tot onze grote teleurstelling moeten we u melden dat we helaas uw HTC Desire HD niet deze week kunnen uitleveren zoals we hadden verwacht. Belsimpel.nl heeft een kleine eerste levering HTC Desire HD’s ontvangen en uitgeleverd aan haar klanten.

Helaas heeft HTC verdere leveringen van de Desire HD in Nederland en de rest van Europa opgeschort tot week 46.

Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk uw HTC Desire HD uit te leveren en hopen uiterlijk eind november al onze klanten gelukkig te kunnen maken met deze fantastische telefoon.

Op basis van bovenstaande informatie resten er 3 opties voor u:

1. Belsimpel.nl zet uw order gewoon door en u ontvangt een gratis bluetooth headset ter compensatie van het lange wachten.
2. Belsimpel.nl sluit uw abonnement gewoon aan tegen de voorwaarden waar u voor getekend heeft en u ontvangt eenmalig de losse verkoopprijs van de HTC Desire HD (€ 506,- ) op uw rekening gestort.
3. Belsimpel.nl annuleert uw order en u krijgt het door u betaalde bedrag binnen enkele werkdagen op uw rekening teruggestort.

Graag vernemen wij van u van welke optie u gebruik wenst te maken. We zullen u per e-mail en sms op de hoogte houden van de voortgang. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

In het vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Bas Wesselink
Bedrijfsleider Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:25

Jodi

No Matches Found

Mail van Belsimpel:
(zie hierboven)
Nou ja, dan weten we eindelijk wat er aan de hand is. Op zich nette mail (eerlijk is eerlijk), maar het maakt me niet vrolijker.

[ Voor 79% gewijzigd door Jodi op 28-10-2010 15:57 . Reden: Mail weggehaald ]

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Nee maar! Een mailtje van belsimpel over de bezorging van de Desire HD en de uitgestelde levertijd.
Mailtje voor de 2e keer, net te laat.. ;)

EDIT 2: derde keer zelfs, allemaal in de zelfde minuut..
Uiteraard een hele nette aanbieding, maar wel een beetje laat.

[ Voor 88% gewijzigd door Dav0s op 28-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbelisback
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 15:34
Krijg net een sms en deze mail;
te laat haha
zijn er op dit moment uberhaupt nog partijen die hem wel uitleveren? ik zie op de website van gsmtrack staan dat hij direct leverbaar is?

[ Voor 78% gewijzigd door hobbelisback op 28-10-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:34
Update belnu.nl:
Verwacht op 24-11-2010 :@:@ Ben het echt zat nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
PFFFFFFFFF week 46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Dav0s schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:50:
Nee maar! Een mailtje van belsimpel over de bezorging van de Desire HD en de uitgestelde levertijd.

[...]

Uiteraard een hele nette aanbieding, maar wel een beetje laat.
Heeft iedereen zo'n mail gekregen??? Ikke namelijk niet!?!? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:50:

[...]
Nou dat 2e aanbod is toch netjes, vooral voor mensen die zo'n abbonement nemen om de bijhorende telefoon te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Wou ook net de mail gaan plaatsen. Ik kreeg zelfs een smsje dat ik een bericht van ze had ontvangen. Nu is het de vraag voor welke optie ik zal gaan.. 1 of 2 dan maar.

Wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Ik ga voor 1 denk ik. Heb nog geen andere online winkel kunnen vinden waar ze hem eerder leveren. In een echte winkel is ie duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi

Jodi

No Matches Found

Idem hier, ook maar optie 1. Maar wel met de kanttekening dat ik onderhand wel verder zoek. Ik vraag me trouwens wel af waarom HTC alle Europese(!!!) leveringen heeft opgeschort.

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Laatst online: 23-06 18:59
philipperosier schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:02:
[...]

Nog steeds geen enkel bericht van Castle... Iemand van jullie wel?
Er zouden de 27e binnen zijn gekomen, en anders op zn minst morgen. Ik hoop dat ze t morgen dan kunnen meegeven aan TNT. Komt het dan zaterdag bij ons? Of wordt het dan maandag? :X

Edit: auwkut, als je een nieuwe auto besteld heb je die nog sneller... Dit is gekkewerk, 2 maanden w8te op een mobieltje :+
Ik heb vanochtend een mailtje gehad van Castle dat ze hem binnen hadden "uw bestelling is gereed voor verzending"
Ik heb 15-9 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:16
Dutchy007 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 15:50:

[...]
kan HI een voorbeeld aan nemen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerkiwi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:58:
[...]
Ik heb vanochtend een mailtje gehad van Castle dat ze hem binnen hadden "uw bestelling is gereed voor verzending"
Ik heb 15-9 besteld.
dan ben je 1 van de 4 die het toestel krijgen van Castle. De rest (ik |:( ) moet tot volgende week wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:01:
[...]

dan ben je 1 van de 4 die het toestel krijgen van Castle. De rest (ik |:( ) moet tot volgende week wachten
Ik denk dat je dus langer moe wachten dan1 week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkske schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:06:
[...]

Ik denk dat je dus langer moe wachten dan1 week
hee :( daar reken ik niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
StormingSoul schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:00:
[...]
kan HI een voorbeeld aan nemen :X
Dat heb ik ze dan ook laten weten via Twitter. Vooral die compensatie is nice. Die Skullcandy-actie van Hi was leuk maar nogal een 'loterij' en ze waren wel erg snel op. Iedereen compenseren zou beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:01:
[...]

1 van de 4? Hebben ze maar 4 toestellen binnen gekregen dan?

Ik heb trouwens niets meer gehoord, dus ik ben bang dat ik nog 'even' moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel netjes dat belsimpel een gratis bluetooth headset bijlevert..
Zal helaas wel geen stereo zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Geachte heer,

Wij hebben inderdaad een kleine batch binnen gehad. Helaas behoorde u nog niet tot deze lichting rechtmatige. Naar alle waarschijnlijkheid zit u wel bij de volgende batch.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Jaap van der Velden
Castle Telecom

NEE JONGENS! Echt waar dit loopt de spuigaten uit! Hoeveel gsm's hebben jullie dan binnen gekregen? Op welke no# sta ik in de lijst? Wanneer komt de nieuwe batch? Hoezo voldoende geinformeerd....

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignatius schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:27:
[...]

1 van de 4? Hebben ze maar 4 toestellen binnen gekregen dan?

Ik heb trouwens niets meer gehoord, dus ik ben bang dat ik nog 'even' moet wachten.
Yep in hun zending zaten 4 DHD's -O- Ik noem dat wel klein, ja

Aan de andere kant: maar liefst 4 klanten blij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ries1973 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:22:
[...]

Heeft iedereen zo'n mail gekregen??? Ikke namelijk niet!?!? :-(
Ik wel, maar ik had vanochtend al geannuleerd. Voor mij geen Belsimpel meer. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
BartOtten schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:13:
[...]

Dat heb ik ze dan ook laten weten via Twitter. Vooral die compensatie is nice. Die Skullcandy-actie van Hi was leuk maar nogal een 'loterij' en ze waren wel erg snel op. Iedereen compenseren zou beter zijn.
Een hele kleine loterij kan je wel stellen ja :(

Feit daarbij is dat ik pas op 5nov terug gebelt word als ze de DHD in hun systeem hebben, en zelf binnen hebben. Dan kunnen ze me verlenging doorvoeren bij sales of verlenging, bellen ze me terug.. kans zit er in dat ik dan nog niet bij hun eerste batch zit, en dan weer 'weken' mag wachten. ;( :F

En dat de compensatie van de skull niet voor mij geld waarschijnlijk, aangezien ik geen ordernummer heb, terug gebeld word door de medewerkers....... en als dank en geen compensatie nog langer moet wachten ook ;w

Als ik het zo opschrijf zakt de moed weer in me schoenen

[ Voor 42% gewijzigd door Soullancer op 28-10-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:34:
[...]

Yep in hun zending zaten 4 DHD's -O- Ik noem dat wel klein, ja

Aan de andere kant: maar liefst 4 klanten blij *O*
Woohoo waaronder ik! Ik wacht al sinds 3 augustus op een nieuwe telefoon, eerst de gewone desire en op 15 september omgezet naar de HD. Vind dat ik het wel verdiend heb :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Powerkiwi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:54:
[...]

Woohoo waaronder ik! Ik wacht al sinds 3 augustus op een nieuwe telefoon, eerst de gewone desire en op 15 september omgezet naar de HD. Vind dat ik het wel verdiend heb :@
Sinds 3 augustus?! :z 3 maand wachten op een telefoon, geniet ervan zou ik zeggen!
Ik ga woensdag/donderdag lekker shoppen bij Vodafone of bij een Belcompany/Phone house maar net wie hem p voorraad heeft, en dan ga ik vanaf maart 2011 lekker bij T-Mobile weg vanwege slecht bereik :(

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
Vincitore schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:58:
[...]

Sinds 3 augustus?! :z 3 maand wachten op een telefoon, geniet ervan zou ik zeggen!
Ik ga woensdag/donderdag lekker shoppen bij Vodafone of bij een Belcompany/Phone house maar net wie hem p voorraad heeft, en dan ga ik vanaf maart 2011 lekker bij T-Mobile weg vanwege slecht bereik :(
Ja, wachtte eerst op de oude desire en die was nog erger qua levertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Powerkiwi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:54:
[...]

4 toestellen :s dat is wel echt heel weinig. Heb besteld bij castle op 25-09 maar heb geen mail gehad. Zal dus wel weer een week zeker gaan duren... Erg jammer :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Laatst online: 21-08 21:47
Mijn relaas over Telfort:
Telfort staat nu nog op 6 november, maar dat zal dan ook wel eind november worden ben ik bang. Ik vind wachten op zich niet zo'n ramp, maar 2 maanden is wel erg veel. Bovendien komen in december misschien de 1e android 3.0 telefoons uit? Als ik de week van 6 november nog niet geleverd krijg, annuleer ik hem ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Laatst online: 08-09 18:33
FH_Freak schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:39:
[...]

Nou het is inmiddels dinsdag en heb nog niets gehoord. Zal morgen wel weer eens aan de foon hangen. Ga dan iig even heel duidelijk maken dat ik niet echt blij ben met de manier waarop ze werken. Zeker niet dat ze zulke vreemde verschillen maken in de levering. :X
Even een update van mijn kant. Gisteren vodafone gebeld en gevraagd hoe en wat. Deze meneer kon mij vertellen dat ik vandaag het toestel geleverd zou gaan krijgen. Vol verwachting vandaag afgewacht. Helaas niets. Was er al bang voor. Ik weer vodafone gebeld met de vraag waarom er vandaag niemand langs geweest is. De mevrouw wist me toen ineens te vertellen dat mijn toestel pas 3 november geleverd gaat worden. VUILE K*T dacht ik toen. Niet netjes weet het daarom dacht ik het alleen maar. Ik zei ok maar hoe kan het dan dat sommige mensen na 3 a 4 dagen hun toestel al in huis hebben en wij zolang moeten wachten. Ja dan kan liggen aan verlengen of alleen los toestel. Ok snap ik, maar er zijn mensen die 11 okt besteld hebben en gisteren hun toestel binnen hebben gekregen. Ook overstap van T-mobile naar vodafone. Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen. Toen ben ik toch maar even heel netjes maar toch erg duidelijk gaan melden dat ik het er niet eens mee was. Het ergste wat ik er aan vond was dat ik niets anders kan doen dan wachten want ik ben toetaal machteloos zo aan de andere kant van de telefoon. Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen. Wat een ongelofelijke slechte reclame voor jullie. Dat we op deze manier ons eerst contact moeten hebben. Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen. *en dit herhaalde ze nog wel 10 keer.
Ik vroeg haar wat ik dan kon doen. Kan ik de boel afblazen? Nee lijkt me niet slim meneer. Dit duurd 5 dagen en dan moet je weer nummerbehoud aanvragen. Dit alles duurt dus nog langer. Ik heb echt 3 keer moeten zuchten om niet heel erg hard te gaan schelden. Ik snap er niets van. Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen.......................... WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

Wat een hopeloos bedrijf. Machteloos en kokend van woede zit je dan aan de andere kant van de lijn en je kan niets, helemaal niets.

12 okt telefonisch besteld. Overstap van T-mobile naar vodafone met nummer behoud

8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ook voor optie 1 gaan, de moeite om ergens anders voor de deur te gaan slapen en dan ook nog te moeten bij betalen is het me niet meer waard. De volledige info vind ik erg gepast, maar idd erg laat. Ik ga wel verzoeken ondertussen mijn abbo al te laten ingaan, mn huidige kosten zijn belachelijk.. (en of ze een mooi alternatief kunnen bieden voor de headset, ben niet kieskeurig ;) )

ben benieuwd
T homass schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:37:
Wou ook net de mail gaan plaatsen. Ik kreeg zelfs een smsje dat ik een bericht van ze had ontvangen. Nu is het de vraag voor welke optie ik zal gaan.. 1 of 2 dan maar.

Wat doen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd, ondanks de keurige en toch consequente beantwoording. Geen aanbieding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
FH_Freak schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:24:
[...]
Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen

Nee, vier keer dezelfde zin in je bericht zetten is niet irritant, maar een mevrouw aan de telefoon die ergens niks aan kan doen en je dat duidelijk probeert te maken wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Laatst online: 08-09 18:33
Ch3cker schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:55:
[...]

Nee, vier keer dezelfde zin in je bericht zetten is niet irritant, maar een mevrouw aan de telefoon die ergens niks aan kan doen en je dat duidelijk probeert te maken wel..
Zo'n lieve meneer of mevrouw zijn de stemmen van vodafone. Ik snap dat zij zelf er niets aan kunnen doen, maar helaas krijg ik natuurlijk ook niet de meneer of mevrouw aan de lijn die er wel iets aan kunnen doen......

Maar ga me niet 100 keer lopen zeggen dat je er niets aan kan doen. Daar kan ik toch geen ene ruk mee. Gewoon zeggen wat voor een triest bedrijf het eigenlijk is. (o nee dat is eigenlijk ook niet netjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24

m-buurman

hmmm...coffee!!

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:41:
Ik heb ook mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd, ondanks de keurige en toch consequente beantwoording. Geen aanbieding gehad.
Ik heb Belsimpel een mail gestuurd met de vraag of ze mij ook een aanbieding kunnen doen (daarbij verwijzend naar GoT)

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

In reactie op Belsimpel e-mail die ik ook heb gehad+sms (zeer netjes):

Graag had ik eerder een mail gehad dat het toestel later zou gaan komen, maar denk dat zij ook heel erg op week 43 rekenden. Dat het plots deze week helemaal niet meer duidelijk was wanneer en wat er kwam en zij eerst wel wilden weten wat zij hun klanten konden vertellen. Over dit laatste had beter gecommuniceerd kunnen worden 8)

Nu krijgen we in elk geval wel een hele nette mail met een eerlijk voorstel, waarvoor hulde.

Ik denk dat er niets anders op zit dan voor optie 1 te gaan.
Hi en andere providers hebben hem wellicht wel, maar daar betaal je ook meer.
Ik vraag mij btw af of zij hem wel binnenkort kunnen leveren en we niet allemaal moeten wachten op 2e batch (1e batch was voor iPhone begrippen zelfs mager :+ ).

Nog even en het is voor ons allemaal Sinterklaas :D

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Geachte heer,

Het is helaas door de onduidelijkheid m.b.t. levering vanuit HTC niet mogelijk om concrete antwoorden te geven op uw vragen.
De volgende antwoorden kan ik u geven.
De eerste batch was kleiner dan verwacht en de volgende levering staat gepland voor volgende week (helaas nog geen exacte datum) U staat momenteel op de 2e plek.
Mijn excuses voor de vertraging, maar ik hoop dat u begrijpt dat wij hier helaas weinig aan kunnen veranderen.

Met vriendelijke groet,

Miel Cuppen

Castle Telecom

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipperosier schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:28:
Geachte heer,

Het is helaas door de onduidelijkheid m.b.t. levering vanuit HTC niet mogelijk om concrete antwoorden te geven op uw vragen.
De volgende antwoorden kan ik u geven.
De eerste batch was kleiner dan verwacht en de volgende levering staat gepland voor volgende week (helaas nog geen exacte datum) U staat momenteel op de 2e plek.
Mijn excuses voor de vertraging, maar ik hoop dat u begrijpt dat wij hier helaas weinig aan kunnen veranderen.

Met vriendelijke groet,

Miel Cuppen

Castle Telecom
Tsja, daar heb je dan veel aan :-( met 4 toestellen schiet het ook niet zo op :/

Als je nummertje 2 bent op 28-9 dan zal iedereen t/m half oktober voorzien worden misschien? Gewoon een gokje. Hopelijk wel voor de <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Laatst online: 20-09 21:23
DaBARDmaN schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:16:
In reactie op Belsimpel e-mail die ik ook heb gehad+sms (zeer netjes):

Graag had ik eerder een mail gehad dat het toestel later zou gaan komen, maar denk dat zij ook heel erg op week 43 rekenden. Dat het plots deze week helemaal niet meer duidelijk was wanneer en wat er kwam en zij eerst wel wilden weten wat zij hun klanten konden vertellen. Over dit laatste had beter gecommuniceerd kunnen worden 8)

Nu krijgen we in elk geval wel een hele nette mail met een eerlijk voorstel, waarvoor hulde.

Ik denk dat er niets anders op zit dan voor optie 1 te gaan.
Hi en andere providers hebben hem wellicht wel, maar daar betaal je ook meer.
Ik vraag mij btw af of zij hem wel binnenkort kunnen leveren en we niet allemaal moeten wachten op 2e batch (1e batch was voor iPhone begrippen zelfs mager :+ ).

Nog even en het is voor ons allemaal Sinterklaas :D
Correctie, Hi heeft de DHD niet.
Laatste update: 12/10/2010

Voor inschrijving
Gaat ook niet veranderen tot 5/9 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieskeman
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-04-2019
Na een kleine afweging, en het gedoe van 2 jaar geleden met de leveringsproblemen van de HTC Touch HD in mijn achterhoofd, toch maar afgelopen maandag mijn abonnement verlengt bij Vodafone. Aangezien de HTC Desire HD niet beschikbaar is via online verlenging, met tegenzin de bestelling via de telefoon geplaatst.

Allemaal leuk en aardig, en de verlenging was dan ook zo geplaatst, de levering van het toestel zou binnen 5 à 10 werkdagen geschieden. Hoop dan ook dat ze deze belofte gewoon na zullen komen. Wel kan ik helaas verder niks nazoeken over de status mijn bestelling, want een bevestigingsmailtje of iets dergelijks heb ik nooit mogen ontvangen (telefonisch contact hierover gehad: het was een foutje in het systeem, maar de bestelling zelf was gewoon in goede orde verwerkt). De bittere nasmaak van dit verhaal begint bij het feit dat een maat van me op precies hetzelfde moment online een identiek nieuw abonnement heeft afgesloten, waarna hij netjes zijn HTC Desire HD al de volgende dag om 13:00 in huis had!

Heb me er al bij neergelegd dat ik waarschijnlijk nog wel een paar dagen moet wachten op mijn toestel (het abonnement zelf is al wel bijgeschreven op mijn simkaart), en in vergelijking met de verhalen die ik hier zo lees valt het leed bij mij allemaal nog wel mee, maar het blijft zuur dat een nieuwe abonnee de volgende ochtend zijn toestel in huis heeft, terwijl wij als trouwe klanten met wat pech weken moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tieskeman schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:36:
Na een kleine afweging, en het gedoe van 2 jaar geleden met de leveringsproblemen van de HTC Touch HD in mijn achterhoofd, toch maar afgelopen maandag mijn abonnement verlengt bij Vodafone. Aangezien de HTC Desire HD niet beschikbaar is via online verlenging, met tegenzin de bestelling via de telefoon geplaatst.

Allemaal leuk en aardig, en de verlenging was dan ook zo geplaatst, de levering van het toestel zou binnen 5 à 10 werkdagen geschieden. Hoop dan ook dat ze deze belofte gewoon na zullen komen. Wel kan ik helaas verder niks nazoeken over de status mijn bestelling, want een bevestigingsmailtje of iets dergelijks heb ik nooit mogen ontvangen (telefonisch contact hierover gehad: het was een foutje in het systeem, maar de bestelling zelf was gewoon in goede orde verwerkt). De bittere nasmaak van dit verhaal begint bij het feit dat een maat van me op precies hetzelfde moment online een identiek nieuw abonnement heeft afgesloten, waarna hij netjes zijn HTC Desire HD al de volgende dag om 13:00 in huis had!

Heb me er al bij neergelegd dat ik waarschijnlijk nog wel een paar dagen moet wachten op mijn toestel (het abonnement zelf is al wel bijgeschreven op mijn simkaart), en in vergelijking met de verhalen die ik hier zo lees valt het leed bij mij allemaal nog wel mee, maar het blijft zuur dat een nieuwe abonnee de volgende ochtend zijn toestel in huis heeft, terwijl wij als trouwe klanten met wat pech weken moeten wachten!
Heb dit zelf ook gedaan, vorige week maandag besteld via de klantenservice. Maar aangezien ik elke keer te horen kreeg dat het toestel niet op voorraad was en het niet bekend was wanneer de volgende batch kwam, heb ik 'm afgelopen dinsdag geannuleerd en heb die dag er meteen eentje achter voor me laten leggen hier in de Vodafone winkel. Online waren er op z'n minst nog 120 personen voor me kreeg ik te horen. Echter wist meneer vandaag te vertellen dat hij nog niet geannuleerd was aangezien er een memo bijzat waar stond dat dé klant het nog niet zeker wist. Vandaag dus even bevestigd dat hij wel degelijk geannuleerd moest worden!
Hopelijk krijg ik morgen of zaterdag bericht dat ik 'm op kan halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de Desire HD op voorraad is rond de 525 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mocht vandaag verlengen, en ben naar de phonehouse gegaan, ben van kpn overgestapt naar vodafone, das 0 ipv 250 euro betalen voor een abbo met de zelfde opties..

ik kon de HD meteen meenemen, ben er niet van af te slaan.

was een phonehouse in wolvega, Friesland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 19:34:
[...]

Tsja, daar heb je dan veel aan :-( met 4 toestellen schiet het ook niet zo op :/

Als je nummertje 2 bent op 28-9 dan zal iedereen t/m half oktober voorzien worden misschien? Gewoon een gokje. Hopelijk wel voor de <+:)
als hij nummer 2 is en op 28-9 besteld heeft ben ik nummer 1 aangezien ik 27-9 besteld heb.

Hoe kan je nou 4 toestellen krijgen? dan neemt je leverancier je toch ook niet serieus als klant, wat een drama weer. Nu wordt het nog November voordat ik de telefoon heb, Castle gaat zeker een slechte beoordeling krijgen in de pricewatch. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
Donny87 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:47:
[...]

als hij nummer 2 is en op 28-9 besteld heeft ben ik nummer 1 aangezien ik 27-9 besteld heb.

Hoe kan je nou 4 toestellen krijgen? dan neemt je leverancier je toch ook niet serieus als klant, wat een drama weer. Nu wordt het nog November voordat ik de telefoon heb, Castle gaat zeker een slechte beoordeling krijgen in de pricewatch. :-(
Alsof zij er iets aan kunnen doen... HTC kan gewoon nooit eens normaal leveren, waarom maken ze er niet gewoon een paar ziljoen en releasen hem een maandje later? dan heeft tenminste iedereen er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
Powerkiwi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:04:
[...]

Alsof zij er iets aan kunnen doen... HTC kan gewoon nooit eens normaal leveren, waarom maken ze er niet gewoon een paar ziljoen en releasen hem een maandje later? dan heeft tenminste iedereen er een.
Maar ja, zag je ook wel naar de iPhone toen die gereleased werd. Was ook een nijpend tekort en bij de Iphone 4 ook weer. Dus ja.. allemaal marketing!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - Craig -
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:49
Mensen ik lees dit forum vooral en post eigenlijk zelden maar hier even een update voor Typhone bestellers:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het wachten. Het toestel dat u heeft besteld is helaas niet direct leverbaar vanuit onze leverancier op dit moment.

Het toestel wordt 22-11 verwacht. Zodra het toestel bij ons zal arriveren, wordt deze dezelfde dag aan u verzonden. Derhalve vragen wij nog even om uw geduld. Via onderstaande link kunt u met uw ordernummer en postcode uw bestelling volgen.

http://www.typhone.nl/service/orderstatus

Zodra het product bij ons geleverd wordt, betreft dit de zwarte uitvoering.

Heeft u nog vragen? Dan vernemen wij deze graag van u!

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dat wordt nog even wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

Ik denk dat 22/11 de nieuwe week 43 wordt ;)

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Laatst online: 17-09 10:18
Donny87 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:47:
[...]

Ah cool! Aangezien ik op 25 september heb besteld moet ik nu mijn telefoon hebben dus want dan ben ik nummer 0.. Heb echter mijn telefoon nog niet hoor. Geen bericht gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, en nu ik ..
Ik heb een DHD met abo besteld bij een webwinkel die op het moment dat ik belde er ' genoeg 'op voorraad had.
4 uurtjes later staat op de site: 3 weken ipv direct leverbaar.

Dit is niet leuk meer. .... Overmacht zullen we maar zeggen...
Morgen hoor ik of ik zaterdag alsnog het toestel kan ophalen.
De naam van de webshop zeg ik even niet, om teleurstelling en onterechte 'veroordeling te voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mboshoven
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 21:21

mboshoven

Hoofd

Sinds zaterdag heb ik hem al! Was een weekje in friesland, daar even langs de belcompany geweest. Had niet verwacht dat ze hem zouden hebben. Wel dus! Echt een super foon. Moet nog wel ff w88 op mn vodafoon abbo maar dat is het ergste niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
Heb nog geen verzendbevestiging van Castle, alleen een "gereed voor verzending". Vraag me af of ik hem morgen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoized
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-02-2022
Largamelion schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:30:
[...]
adviesprijs € 619,00
bol.com prijs € 539,95
je bespaart 13%

De adviesprijs was 579€, lekker misleiden daar 8)7
Ach, maakt mij niet echt uit. De aangekondigde prijs in België zweeft rond de 600 euro, dus het komt me in ieder geval goedkoper uit. Hoop maar gewoon dat ik hem dit jaar nog ontvang :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

[...]

Even een update van mijn kant. Gisteren vodafone gebeld en gevraagd hoe en wat. Deze meneer kon mij vertellen dat ik vandaag het toestel geleverd zou gaan krijgen. Vol verwachting vandaag afgewacht. Helaas niets. Was er al bang voor. Ik weer vodafone gebeld met de vraag waarom er vandaag niemand langs geweest is. De mevrouw wist me toen ineens te vertellen dat mijn toestel pas 3 november geleverd gaat worden. VUILE K*T dacht ik toen. Niet netjes weet het daarom dacht ik het alleen maar. Ik zei ok maar hoe kan het dan dat sommige mensen na 3 a 4 dagen hun toestel al in huis hebben en wij zolang moeten wachten. Ja dan kan liggen aan verlengen of alleen los toestel. Ok snap ik, maar er zijn mensen die 11 okt besteld hebben en gisteren hun toestel binnen hebben gekregen. Ook overstap van T-mobile naar vodafone. Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen. Toen ben ik toch maar even heel netjes maar toch erg duidelijk gaan melden dat ik het er niet eens mee was. Het ergste wat ik er aan vond was dat ik niets anders kan doen dan wachten want ik ben toetaal machteloos zo aan de andere kant van de telefoon. Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen. Wat een ongelofelijke slechte reclame voor jullie. Dat we op deze manier ons eerst contact moeten hebben. Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen. *en dit herhaalde ze nog wel 10 keer.
Ik vroeg haar wat ik dan kon doen. Kan ik de boel afblazen? Nee lijkt me niet slim meneer. Dit duurd 5 dagen en dan moet je weer nummerbehoud aanvragen. Dit alles duurt dus nog langer. Ik heb echt 3 keer moeten zuchten om niet heel erg hard te gaan schelden. Ik snap er niets van. Ja ja zei die lieve K*T ik kan er ook niets aan doen.......................... WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

Wat een hopeloos bedrijf. Machteloos en kokend van woede zit je dan aan de andere kant van de lijn en je kan niets, helemaal niets.

12 okt telefonisch besteld. Overstap van T-mobile naar vodafone met nummer behoud

Ik snap dat machteloze gevoel helemaal. Had ik ook telkens als ik belde, en ja die lieve mensen daar kunnen er ook gewoon niets aan doen (ze kunnen ook gewoon niet veel....uberhaupt).

Maar waar ik me het meest aan stoor dat iedereen zo'n instelling heeft. Elke receptioniste, elke man achter de toonbank van een Vodafone shop. Ze doen niet hun best voor ze en waarom zouden ze... Er is blijkbaar binnen VF en mss ook andere telecommaatschappijen en hele verkeerde interne communicatie.

Het komt er vaak en zo niet altijd op neer dat je het zelf moet regelen, en achter alles zelf moet aan gaan.

Ik mag iig nu nog een week wachten, zoniet 2 weken, voordat er één of ander SD kaartje uit m'n SIM slot gehaald is.... :F

ps wat ik trouwens raar vind is dat ik dus in de VF winkel werd doorverwezen (ja dat kunnen ze goed) naar de webwinkel, echter staat daar juist dat ik gewoon naar een VF winkel kan. Ik snap ook niet dat die VF shop gewoon niet mijn toestel aannam en het voor mij opstuurde....iets met service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 23:32
PPietje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:21:
Mijn relaas over Telfort:
Telfort staat nu nog op 6 november, maar dat zal dan ook wel eind november worden ben ik bang. Ik vind wachten op zich niet zo'n ramp, maar 2 maanden is wel erg veel. Bovendien komen in december misschien de 1e android 3.0 telefoons uit? Als ik de week van 6 november nog niet geleverd krijg, annuleer ik hem ook maar.
Vergeet dat annuleren maar als je al 7 dagen over je bestelling heen bent. :+
Ik heb ook mijn best gedaan om mijn bestelling (besteld 30-09-2010 via internet) te annuleren, maar helaas pindakaas.
Via GSMWeb.nl een mooie aanbieding gekregen, dus ik dacht annuleren bij Telfort. 8)7
Want hij was goedkoper en direct leverbaar bij GSMWeb.
Zeker 15 minuten aan de lijn gehangen en zo'n muts duidelijk maken hoe ik er tegen aan keek. |:(
Levering pas op 11-11-2010 en verlenging pas in op 01-2011, vond ik dus op tijd om te annuleren.
Bij Telfort denken ze daar duidelijk anders over.
Ik moest maar het toestel weigeren zodra deze werd bezorgt aan de deur, dan kwam deze vanzelf retour, dan nog annuleren in systeem en we zijn weer een week verder (zo rond de kerst dus). <+:)
GSMWeb gebeld of zij niet de middelen hadden om de verlenging via hun te laten verlopen, helaas.
Wel zei de vriendelijke dame tegen mij dat het verstandig was de telefoon gewoon te accepteren, want Telfort wil nog wel eens per abuis vergeten de verlenging van het abonnement te annuleren.
Resultaat: geen telefoon wel het abonnement met volle pond. 7(8)7
Bij Belcompany waar ik geinformeerd heb naar de voorwaarden van Telfort gaven ze me het zelfde advies, gewoon de telefoon aannemen.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2. ;)

Dus we moeten toch nog maar even wachten. :Y
Hopelijk heeft Telfort hun 1e batch binnen en maken ze deze gereed voor verzending.
Hoop doet leven. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 22:55
Powerkiwi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:04:
[...]

Als er dan iets mis is met de eerste batch, zitten ze wel met een serieus probleem... kunnen ze ineens alle phones terugroepen :).

Van mij mag het gerust wat langer duren aangezien ik hem toch los koop (niet echt andere keus als Belg). Als de volgende batch dan geen problemen meer heeft, heb ik het liever zo. Ik hoop dat ze de berichten/reviews lezen en de problemen aanpakken, maar ik twijfel eraan dat er hardwarematig iets zal veranderen (scherm/klepjes/lens mogen blijkbaar wat nauwkeuriger afgesteld worden).

[ Voor 4% gewijzigd door Largamelion op 29-10-2010 08:54 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
Powerkiwi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:32:
Heb nog geen verzendbevestiging van Castle, alleen een "gereed voor verzending". Vraag me af of ik hem morgen heb...
Ik kreeg gister rond 18:30 een mailje van ze dat mijn bestelling er helaas niet tussenzat en dat ze volgende week een nieuwe levering verwachten. Ik heb ze teruggemailed dat ik er vanuit ga dat Castle er alles aan doet om bij de volgende levering wel alle orders te kunne verzenden.
Desondanks gaat Castle van mij geen negatieve beoordeling krijgen, hooguit minder punten op aftersales vanwege de kleine hoeveelheid informatie die onze kant op komt. De afhandeling van mijn contract verlenging is echt heel simpel en snel gegaan, binnen twee dagen na de bestelling had ik al de bevestiging van Vodafone dat mijn abbo verlengd was. En ik heb niet eens iets met de post hoeven sturen, het contract uitgeprint, ondertekent en ingescand. Ik ben nog gewend dat je naar de winkel moet met je bankpas, afschrift en paspoort en alles moet aanvragen. Dan kun je vervolgens wachten op een belletje (dat nooit komt) wanneer je je toestel kunt ophalen. Wat dat betreft is die echt een vooruitgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerman
  • Laatst online: 23-12-2022
[...]

Hier exact hetzelfde verhaal.
19 oktober telefonische verlenging.

Dinsdag gebeld, zou woensdag geleverd worden. Dit gebeurde uiteraard niet.
Woensdag gebeld, zou donderdag geleverd worden. Weer niet, en weer gebeld.
Nu staat de verzenddatum op 3 november, en zal dus op z'n vroegst 4 november geleverd gaan worden, maar ik heb m'n twijfels..
Kansloos hoe VF met zijn bestaande klanten omgaat, aangezien nieuwe klanten de volgende dag hun telefoon geleverd krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Laatst online: 14-06 20:08
Beerman schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Hier exact hetzelfde verhaal.
19 oktober telefonische verlenging.

verhaaltje

Kansloos hoe VF met zijn bestaande klanten omgaat, aangezien nieuwe klanten de volgende dag hun telefoon geleverd krijgen..
Klopt niet helemaal ik heb ook behoorlijk moeten leuren en bellen naar zowel VF als T-Mobile om het voor elkaar te krijgen. Over het algemeen durf ik te beweren dat de medewerkers aan de telefoon niet goed weten hoe het zit. Als je er zelf achteraan zit dan wordt er "gewerkt" doe je dit niet dan moet je hopen dat het "systeem" goed werkt. Hoe aardig de dames en heren bij de diverse providers ook zijn ze komen informatie te kort om ons (de consument) goed te informeren. Waardoor ze onbetrouwbaar overkomen.

Voorbeeld hiervan is dat op de myVodafone de status van mijn bestelling nog steeds staat op;
Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Bovenstaande terwijl ik mijn DHD sinds zaterdag de 23e in bezit heb. Hoezo goed geinformeerd?

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Hoppatee ik heb ook mijn SIM-only DHD besteld. Beetje tegen mijn principes om te bestellen bij een shop waar ze geen voorraad hebben, maar er staan er nu overal zoveel in preorder dat ik anders moet wachten tot sint juttemis.

Ik heb besteld bij Staples, ze zeggen hem eind volgende week binnen te krijgen. Let op: prijs is ex btw en je kunt alleen bestellen als je bedrijf bent.

Trouwens één van de grappigste omschrijvingen die ik tot nu toe gezien heb:

HTC Smartphone Desire HD
* De meest overweldigende mobiele internetervaring
* Met een 4,3 inch touchscreen en HD videofunctie zou u bijna vergeten dat u er ook nog mee kunt bellen

Waarschijnlijk de eerste 2 regeltjes van de verpakking.... :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
Zoals beloofd zou ik nog de reactie van HTC betreffende de leveringsproblemen, dus bij deze het antwoord van HTC.

HTC ontkent dus dat men leveringsproblemen heeft.

Beste XxxxxX XxxxxX,

Er zijn geen leveringsproblemen met het toestel in Nederland.
De toestellen worden door diverse leveranciers in Nederland geleverd.
Het kan dus zijn dat de leverancier van belsimpel.nl de toestellen niet op voorraad heeft.
Ik verzoek u dan ook dit met belsimpel.nl te bespreken.
Hopende u hiermede voldoende te hebben ingelicht.

Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer 10NLCW44NLAXXXXXX.

Met vriendelijke groet,

XXXXXX

HTC

EDIT: Ik heb de volgende zin ´´Helaas heeft HTC verdere leveringen van de Desire HD in Nederland en de rest van Europa opgeschort tot week 46.´´ uit de (keurige) email van belsimpel.nl geciteerd naar HTC gestuurd, dus ben benieuwd wat men daar op te zeggen heeft.

Ik hou jullie op de hoogte!

[ Voor 16% gewijzigd door Vjenne-ICT op 29-10-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi

Jodi

No Matches Found

Vjenne-ICT schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:33:
Zoals beloofd zou ik nog de reactie van HTC betreffende de leveringsproblemen, dus bij deze het antwoord van HTC.

HTC ontkend dus dat men geen leveringsproblemen heeft.

[verhaal]

Dus... Belsimpel is ons weer aan het lijntje aan het houden, met hun melding dat alle Europese leveringen zijn opgeschort. Geweldig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
Jodi schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:42:
[...]

Dus... Belsimpel is ons weer aan het lijntje aan het houden, met hun melding dat alle Europese leveringen zijn opgeschort. Geweldig :X
Trek niet te snel een conclusie want HTC zal natuurlijk leveringsproblemen met haar vlaggenschip niet zo 1,2,3 toegeven, dus wacht even de volgende reactie van HTC af. Ik zal deze posten als ik deze binnen heb.

Trouwens dit zal niet de eerste leer zijn dat HTC leveringsproblemen heeft hoor..... De Dersire HD is mijn 9de Qtek/HTC telefoon, dus ken de werkwijze wel zo langzamerhand van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 22:55
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:33:
HTC ontkend dus dat men geen leveringsproblemen heeft.
Ik denk dat je bedoelt 'HTC ontkent dus dat men geen leveringsproblemen heeft.' :)

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24

m-buurman

hmmm...coffee!!

Afgaande op de levertijden van een groot aantal andere webshops lijkt het alsof HTC niet helemaal de waarheid spreekt. Maargoed..Belsimpel is vooralsnog ook nog niet heel erg eenduidig en betrouwbaar gebleken. We wachten maar weer af.

Ik heb overigens nog geen aanbieding van Belsimpel gehad ter compensatie van de lange levertijd en gebrek aan communicatie. Ik heb mijn bestelling op 28 september geplaatst dus ik heb er mijn inziens inmiddels wel recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
***Update Hi**
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/29077258963
@AanbiedingvanHi Desire HD wordt 8 nov bij ons geleverd door HTC, dus vanaf 9 november worden afspraken gemaakt door koerier. DM je ordernr voor prio (1/3)

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/29077292661
alle doorgegeven ordernummers van deze week zitten bij eerste levering (2/3)

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/29077412261
HTC geeft aan dat moeizame levering komt door te lage productie capaciteit. Hierdoor nu minder beschikbaar voor de hele markt, inc Hi (3/3)
Maar toch nog steeds uitlevering vanaf de 9e, dat wordt flink doorwerken op de logistieke afdeling.

[ Voor 9% gewijzigd door RonaldM op 29-10-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 11:27
Dm van @AanbiedingvanHi :D
Hi, bij deze bevestiging dat je een skullcandy bij je bestelling krijgt en bij de eerste voorraad gebeld wordt door de koerier (ovb 9 nov)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi

Jodi

No Matches Found

m-buurman schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:00:
Ik heb overigens nog geen aanbieding van Belsimpel gehad ter compensatie van de lange levertijd en gebrek aan communicatie. Ik heb mijn bestelling op 28 september geplaatst dus ik heb er mijn inziens inmiddels wel recht op.
Dan zou ik er achteraan mailen/bellen. Ik heb 30 sept besteld, en wel zo'n aanbieding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Bofkont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Lol.... wat een voortrekkerij... als je geen twitter hebt cq niet hun twittert met je ordernummer heb je dus geen prioriteit.... lekker weer allemaal tegenwoordig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
RonaldM schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:24:
***Update Hi**

[...]

Maar toch nog steeds uitlevering vanaf de 9e, dat wordt flink doorwerken op de logistieke afdeling.
Wat is dit voor een kansloos gedrag van Hi? Waarom zouden de mensen die twitteren voorrang krijgen op de levering? Iedereen zit erop te wachten... het zou gewoon op basis van bestelling moeten gaan, netjes de lijst afwerken.

Ik doe toch niet voor niets al een pre-order op 20 september? Zul je zien dat mensen die op 20 oktober hebben besteld het kreng alsnog eerder in huis hebben, omdat ze toevallig op twitter zaten te kijken.....

en ik snap geen drol van dat hele getwitter... probeer je een bericht te sturen, krijg je dit...
"You can't send a message to a user who is not following you."

[ Voor 10% gewijzigd door FunFair op 29-10-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Jodi schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:27:
[...]

Dan zou ik er achteraan mailen/bellen. Ik heb 30 sept besteld, en wel zo'n aanbieding gehad.
Ik snap zowieso niks van belsimpel...de mail met de excuses, die hier iedereen heeft ontvangen, heb ik nooit gekregen, nu pas, nadat ik zelf gebeld heb wel...en ik heb ook op 30 september besteld.

Ik begin trouwens belsimpel over de levertijd wel meer te geloven dan HTC...heb ook eens rondgekeken bij andere (web) shops...ben er geen meer tegengekomen die nu of op zeer korte termijn kan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
  • Laatst online: 23:19
RonaldM schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:24:
***Update Hi**

[...]

Dus als je je ordernummer daar door hebt gegeven hoor je bij de eerste lichting? Of is die actie al afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
sjikker schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:58:
[...]

Dus als je je ordernummer daar door hebt gegeven hoor je bij de eerste lichting? Of is die actie al afgelopen?
zo te zien hebben er al zoveel mensen gereageerd binnen 2 minuten...? ik snap echt niets van deze actie... net als die skullcandy's... ze geven mensen een voordeeltje als ze het toevallig lezen... of iedereen... of niemand! ik heb 20 september besteld, als ik nu niet bij de eerste lichting zit loopt Hi echt een deuk op in het vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik ook. Kan ik die mooi gebruiken tijdens het snowboarden 8)
FunFair schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:51:
[...]

Wat is dit voor een kansloos gedrag van Hi? Waarom zouden de mensen die twitteren voorrang krijgen op de levering? Iedereen zit erop te wachten... het zou gewoon op basis van bestelling moeten gaan, netjes de lijst afwerken.

Ik doe toch niet voor niets al een pre-order op 20 september? Zul je zien dat mensen die op 20 oktober hebben besteld het kreng alsnog eerder in huis hebben, omdat ze toevallig op twitter zaten te kijken.....

en ik snap geen drol van dat hele getwitter... probeer je een bericht te sturen, krijg je dit...
denk dat je er wel vanuit mag gaan dat je bij de eerste levering zit. Denk dat alle mensen die in september besteld hebben daar wel bij zitten. Als ze die nog langer uitstellen zou het echt nergens op slaan.

* M3rcury ook 20 september besteld, nu bevestigd gekregen dat ik hem op 9 nov zou krijgen :)

[ Voor 71% gewijzigd door M3rcury op 29-10-2010 14:29 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
FunFair schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:51:
[...]

waar vind jij dat als je hi twitter je je telefoon eerder krijgt??? Volgens mij zit het allemaal tussen je oren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Naar mijn idee nog steeds een belachelijk late levertijd. Er is mij ook verteld toen ik mijn order anuleerde dat ze geen leveringen deden door de kinderziektes, maar daar geloof ik eigenlijk ook niet veel van. De twitter actie is natuurlijk helemaal belachelijk, wat een klap in het gezicht van de trouwe klanten en de mensen die als eerste een pre-order plaatsen, in plaats van dat ze de mensen die al het langste aan het wachten zijn een gratis koptelefoon geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:26
hahaha ik wacht al sinds ik 17 september het toestel besteld heb, geduld is een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
darkpluisje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:41:
[...]

waar vind jij dat als je hi twitter je je telefoon eerder krijgt??? Volgens mij zit het allemaal tussen je oren..
Ik heb Hi maar toegevoegd aan m'n nieuwe twitter account, speciaal hiervoor.

Kreeg gelijk hetvolgende bericht:
AanbiedingvanHi stuur nog even je ordernummer door, dan zorg ik dat je bij de eerste levering zit. groet van Hi
Dit geeft mij aan, dat als je, je ordernummer niet doorgeeft, je kans hebt de eerste levering mis te lopen.

Ofwel, ook al ben je één van de eersten die heeft besteld, je bent niet zeker van een eerste levering... dat is toch absurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Nu Hi gebeld... Echt belachelijk, ondanks dat ik 2 jaar klant ben is mijn klantwaarde kennelijk te laag (ik zit bijna altijd boven of buiten mijn bundel maar omdat ik het eerste jaar korting heb gehad zit mijn gemiddelde te laag) Enige waar ik korting mee kreeg was met een kleinere bundel omdat ik voorheen ook een kleine bundel had (bel weinig dus had onbeperkt sms) waardoor ik bij een abbo van 20 euro per maand evenveel bij moest betalen als een abbo van 35 per maand, in beide gevallen 170 euro bijbetalen voor de telefoon..

Ik wacht tot februari, en Hi verliest mij als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
  • Laatst online: 23:19
FunFair schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:47:
[...]

Ik heb Hi maar toegevoegd aan m'n nieuwe twitter account, speciaal hiervoor.

Kreeg gelijk hetvolgende bericht:

[...]

Dit geeft mij aan, dat als je, je ordernummer niet doorgeeft, je kans hebt de eerste levering mis te lopen.

Ofwel, ook al ben je één van de eersten die heeft besteld, je bent niet zeker van een eerste levering... dat is toch absurd?
Oke dus nog na dat 2e bericht heb jij hem doorgestuurd. Als dit echt zo is dan maak ik ook even een twitter account aan speciaal hiervoor. Anders moet ik wss nog een dikke maand wachten aangezien ik pas 2 weken geleden heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik krijg net een mailtje van simshop (nadat ik ze gister zelf gevraagd had om een status)

Beste heer,

De verwachting is dat de Desire HD komende dagen wordt uitgeleverd. we weten maan- of dinsdag meer.
Met vriendelijke groet,

Simshop.nl

Dit weekend niet meer dus vrees ik.. Terwijl er nog steeds week 43 staat op de site.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:34
Reactie belnu.nl op een enigzins onsympathieke mail:

"De leveranciers geven inderdaad aan dat de eerstvolgende levering vanuit HTC is uitgesteld. Wij zijn druk bezig om via andere, buitenlandse, leveranciers, ze toch eerder binnen te krijgen, maar we weten nog niet of dat lukt. Zodra er meer bekend is, dan krijgt u van ons bericht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackerstamfer
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 16:32
sjikker schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:11:
[...]

Oke dus nog na dat 2e bericht heb jij hem doorgestuurd. Als dit echt zo is dan maak ik ook even een twitter account aan speciaal hiervoor. Anders moet ik wss nog een dikke maand wachten aangezien ik pas 2 weken geleden heb besteld.
Heb 21-9 al besteld maar net ook maar even via twitter mn ordernummer laten checken en kreeg dit terug.
Hi.nl Aanbieding AanbiedingvanHi
hi, je komt bij de eerste levering. groet van hi

Hyundai Kona Electric Premium 64kWh Ceramic Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Even serieus :( :( :(

Als je je Ordernummer doortwittert komt je bij de eerste levering? Is dat serieus zo? :(
Zelfde gezeik met die skullcandy's, wie het eerst ze ordernummer twitter krijgt er een? :( Ongeacht hoelang je al wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
StormingSoul schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:01:

Als je je Ordernummer doortwittert komt je bij de eerste levering? Is dat serieus zo? :(
Zelfde gezeik met die skullcandy's, wie het eerst ze ordernummer twitter krijgt er een? :( Ongeacht hoelang je al wacht?
Jup kennelijk wel. Iedereen word genaaid door Hi. Was altijd tevreden maar na hoe ik vandaag te woord gestaan ben en behandeld ben wacht ik denk ik tot februari en stap ik over naar Vodafone oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste dames en heren,

Na lang te hebben gewacht als vele van jullie en de overige Belsimpel gedupeerden heb ik zoals ik eerder heb gemeld op het forum mijn order gisteren dus geannuleerd. Ik dacht aangezien bijna geen winkel een los toestel kan leveren probeer ik mijn geluk via andere kanalen. En met succes. Vergeet niet dames en heren. Ookal is het toestel vrij nieuw en pas recent op de markt er is nog altijd....ja....ja. >> MARKTPLAATS!
En een toestel ouder dan 2 weken zul je haast niet tegenkomen. Er is altijd wel ergens iemand die gek genoeg de DHD niet wil hoe gek het ook klinkt. Dus ik ben nu ook trotse eigenaar van de DHD. En het is inderdaad een mooie toestel! De DHD die ik heb is maar slechts dagen 6 oud vanuit de winkel. En ben uiteindelijk ook nog iets goedkoper uit dan Belsimpel. Dus denk niet alleen aan winkels of webshops voor degene die hem los willen kopen maar kijk ook eens op Marktplaats of andere 2dehands website. Wie weet heb je ook geluk. Als iemand nog ervaringen wil weten dan hoor ik het wel. En voor degene die toch nog moeten wachten..... Succes!...het is zwaar maar als je hem eenmaal in je handen hebt maakt het het allemaal weer goed. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Laatst online: 14-09 22:06
StormingSoul schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:01:

Ik ga er even vanuit dat dit niet het geval is. Laat het een soort zoethoudertje zijn. Ze krijgen er 450 binnen, dus grote kans dat je er bij zit. Als jij nu twittert en je zit er bij ben je helemaal blij, dus tevreden klant.

Laat je hier niet door foppen. Ik vind dat ze IEDEREEN moeten compenseren voor de late levering. Ze claimen dat je hem als eerste hebt in Nederland (check de site maar) en nu compenseren ze een paar twitteraars. Laat iedereen hier over klagen dat ze gecompenseerd willen worden, wellicht bereikt dat nog wat.

We kunnen natuurlijk ook altijd nog naar Kassa/Radar, daar is Baptist al meerdere keren te gast geweest (ivm laatste minuut afronden...).. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
FurY_84 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:34:
[...]

Ik ga er even vanuit dat dit niet het geval is. Laat het een soort zoethoudertje zijn. Ze krijgen er 450 binnen, dus grote kans dat je er bij zit. Als jij nu twittert en je zit er bij ben je helemaal blij, dus tevreden klant.

Laat je hier niet door foppen. Ik vind dat ze IEDEREEN moeten compenseren voor de late levering. Ze claimen dat je hem als eerste hebt in Nederland (check de site maar) en nu compenseren ze een paar twitteraars. Laat iedereen hier over klagen dat ze gecompenseerd willen worden, wellicht bereikt dat nog wat.

We kunnen natuurlijk ook altijd nog naar Kassa/Radar, daar is Baptist al meerdere keren te gast geweest (ivm laatste minuut afronden...).. ;)
Mijn stem heb je, ik begin het steeds minder leuk te vinden hoe alles geregeld word :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
FurY_84 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:34:
[...]

Hi beweerd op My Hi ook dat ik een gratis toestel kan krijgen bij verlenging. Blijkt dat ik geen 1 van de afgebeelde telefoons gratis kan krijgen. Na opbellen blijkt dat inderdaad zo te zijn. Toen ik ze erop wees kwam het antwoord ''tja met een Hi 150 kan je het wel gratis krijgen hoor''. Ik kijk en blijkt er bij Hi 150 toch nog 89 voor de telefoon betaalt te moeten worden volgens de site. De jongen reageert hierop met ''tja die kan ik dan kwijtschelden'' maar met andere abbo's kan dat kennelijk niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Laatst online: 14-09 22:06
darkpluisje schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:43:
[...]

Hi beweerd op My Hi ook dat ik een gratis toestel kan krijgen bij verlenging. Blijkt dat ik geen 1 van de afgebeelde telefoons gratis kan krijgen. Na opbellen blijkt dat inderdaad zo te zijn. Toen ik ze erop wees kwam het antwoord ''tja met een Hi 150 kan je het wel gratis krijgen hoor''. Ik kijk en blijkt er bij Hi 150 toch nog 89 voor de telefoon betaalt te moeten worden volgens de site. De jongen reageert hierop met ''tja die kan ik dan kwijtschelden'' maar met andere abbo's kan dat kennelijk niet. :X
Wow geen enkel toestel? Dat is mooi balen.. Tsja, als jij van een 'klein' abo omhoog gaat naar hi 150 snap ik dat ze dat zeggen, haha.. echt hoor, ik weet niet wat Hi aan het doen is, maar ze zijn niet lekker bezig.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Nou ik heb mijn Vodafone verlenging/bestelling geannuleerd, en heb voor een KPN abo gekozen met dit toestel erbij.
Ben gister nog heel wat winkels afgelopen, zelfs de winkel waar ze hem eergister nog wel hadden, hadden hem gister niet meer, maar gelukkig, de laatste winkel die ik bezocht, had er nog slechts 1 op voorraad, die nu dus in mijn bezit is :)
Ik moet zeggen, het is een uitermate mooi toestel, apps installeren gaat zeer eenvoudig. Alleen moet ik wel zeggen dat ik het aanbod aan fatsoenlijke games nog een beetje mager vind. Maar dat zal wel verbeteren nu dat er wat meer telefoons zijn/komen met Android en die steeds sneller worden.
Je voelt het overigens wel dat ie wat zwaarder is. Maar dat heeft voor mij niet echt veel nadeel, want dan weet ik tenminste nog dat ik hem bij me heb als hij in m'n zak zit ;) Alhoewel ik me kan voorstellen dat de combinatie van iets zwaarder en groter bij mensen met kleine handen er toe kan leiden dat ze het toestel vaker per ongeluk laten vallen.
En tja zoals al zovelen voor mij hebben zitten zeuren, ga ik toch meezeuren dat de batterij-werkduur een beetje laag is. Vanochtend was hij volledig opgeladen, na een paar uur met het apparaat bezig te zijn geweest moest ik hem weer opladen. Hopelijk gaat er snel een nieuwe batterij voor komen met wat meer vermogen.
Al met al, een erg mooi toestel: 9/10

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/29094363817
Voor de duidelijkheid; de actie met ordernr DM's is om onduidelijkheid per persoon weg te nemen, ik kan niets over aantallen of (1/2)
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/29094468763
..volgorde van afhandeling zeggen. Als deze situatie meer vragen oproept dan beantwoord doen we dat een volgende keer niet meer. (2/2)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
FurY_84 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:47:
[...]

Wow geen enkel toestel? Dat is mooi balen.. Tsja, als jij van een 'klein' abo omhoog gaat naar hi 150 snap ik dat ze dat zeggen, haha.. echt hoor, ik weet niet wat Hi aan het doen is, maar ze zijn niet lekker bezig.. :(
nja had een abbo van 13 met onp internet en onp sms (dus was alsnog 35 per maand kwijt) maar omdat ik het eerste jaar korting had ligt mijn gemiddelde onder de 35 (ondanks dat ik afgelopen half jaar alleen maar over of buiten mijn bundel ben geweest).

Nu wil ik de DHD met 35+extra internet (32 euro per maand) en zou ik 170 bij moeten betalen. Zelfs nieuwe klanten hoeven maar 10 euro te betalen in dat geval. Maar vanwege mijn vorige bundel zegt de Hi computer dat ik een online 20 abbo zou moeten hebben dus heb alleen op dat abbo in verhouding korting tot nieuwe klanten... |:(

Ik kon wel de gelaxy s krijgen gratis met een 20 abbo. Maar dus een abbo wat per maand 10 euro meer kost zorgt er voor dat je een telefoon die 50 euro meer waard is niet gratis krijgt. Erger nog, je moet 170 meer betalen... En ze konden me niet meer doorverbinden met de mensen die me gisteren de gratis galaxy aanboden, so i'm screwed..

[ Voor 15% gewijzigd door darkpluisje op 29-10-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
WOOHOO DESIRE HD IS BINNEN
hahaha :P DHD van Castle is binnen, jullie zullen mij hier niet meer zien. Succes nog :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 12:35
Ik ben vanmiddag opnieuw nog eens naar de stad gegaan (vlissingen). Ze hebben hem wel, maar ik wil hem gewoon eerst proberen. Dit omdat ik 1 keer een telefoon met van die tiptoetsen in mijn handen heb gehad, en ik me hier gewoon kapot aan ergerde.

Helaas mocht ik ze niet proberen omdat ze allemaal gesealed waren etc. Heb het bij meerdere winkels geprobeerd, maar overal hetzelfde antwoord. Helaas, nog even afwachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Nou mijn beslissing is gevallen. 18 februari loopt mijn abbo af dus vanaf 18 december kan ik gratis opzeggen. 19 december is het Dag Hi, Hallo goedkoopste aanbieder met de DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erwin537 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:49:
Ik ben vanmiddag opnieuw nog eens naar de stad gegaan (vlissingen). Ze hebben hem wel, maar ik wil hem gewoon eerst proberen. Dit omdat ik 1 keer een telefoon met van die tiptoetsen in mijn handen heb gehad, en ik me hier gewoon kapot aan ergerde.

Helaas mocht ik ze niet proberen omdat ze allemaal gesealed waren etc. Heb het bij meerdere winkels geprobeerd, maar overal hetzelfde antwoord. Helaas, nog even afwachten dan.
Belcompany is zover ik weet de enige winkel waar je de telefoons kan uitproberen, aangezien ze in de vitrines staan. mediamarkt kun je ze ook gewoon uitproberen.
Pagina: 1 ... 24 ... 58 Laatste