Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Nou Belcompany is ook niet alles. T-mobile is akkoord. Vodafone is akkoord (fijn dat Belcompany even heeft gebeld naar Vodafone) alleen in het Belcompany systeem is het nog niet verwerkt. Gistereind van de middag niet. En ook vanmorgen nog niet. Hopen dat ik hem rond 12 uur wel op kan halen want dit gaat nergens over.

Zucht.. Ooit krijg ik ook een telefoon :O

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Largamelion schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:26:
De levertijd bij Belsimpel.nl staat al sinds begin oktober op 3 weken. Ik heb het 1 dag zien veranderen in 5-7 werkdagen, maar de dag daarop stond het terug op 3 weken. Ze kunnen er beter niets op zetten want dit doet hun echt geen goed.
Ik zal je nog sterker vertellen...er heeft zelfs even 2-5 werkdagen gestaan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 11:47
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:17:
[...]

Wat heerlijk tegenstrijdig weer allemaal. De ene mailen ze dat hun leverancier hun beloftes niet nakwam en dat mensen maar nog 2 weken moeten wachten. En jou vriendin vertellen ze dat ze dit week nog zullen leveren? Ik hoop uiteraard dat ze eerlijk waren tegen je vriendin. :?
Ik denk dat die mail aan zijn vriendin origineert van vorige week? Tenminste, toen was Belsimpel nog mails aan het versturen aan mailende klanten dat de DHD's toch 'echt' deze week geleverd gingen worden. Mails van deze week geven echter weer een nieuw bs verhaal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ries1973 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:29:
[...]

Ik zal je nog sterker vertellen...er heeft zelfs even 2-5 werkdagen gestaan!!!
Ja, ook op mijn orderstatus al een maand!!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

Net een mail terug van belsimpel. Ik weet niet wat voor geestelijk uitgedaagde daar de mailtjes zit te beantwoorden maar inlevingsvermogen is er nauwelijks te bespeuren. Op mijn vraag over de mogelijkheden van annuleren en de termijn waarop dat afgehandeld wordt krijg ik twee regeltjes terug. Het enige dat gemeld wordt is: "Indien u wenst te annuleren, dan kan u dat per e-mail of telefonisch doorgeven. Wij zullen u hier dan een bevestiging van versturen en dan zal het geld teruggestort gaan worden op uw rekening."

Niks over de tijdsduur, dus weer een mailtje terug... Kan me voorstellen dat ze achterstand op de mail krijgen zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, na jaren lang met kpn gebeld te hebben, en omdat ze de HD niet hebben in hun online assortiment, ga ik morgen bij de phone house overstappen naar vodafone, abbo rond de 30 euro desire hd gratis.

nummerbehoud, telefoon meteen meenemen.

nu wil ik weten of ik hier goed aan doe? ik bedoel zit er veel verschil tussen kpn en vodafone kwa bereik?
addertjes die ik niet zie onder het gras?

de phone house zei dat dit morgen allemaal te regelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mij abbo bij telfort in februari afloopt en ik sluit bij vodafone af kan ik dan het abbo in februari in laten gaan en de telefoon alvast meenemen? wil wel graag mn nummer behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dit naar VF gestuurd,

Goedendag,

Ik heb op 20 -10-2010 mijn abbo verlengd, en krijg daarbij een nieuw toestel.
Heb gisteren 25-10-2010 met de klantenservice gebeld over de levering.
Het toestel zou vandaag 26-10 geleverd worden, maar ik heb echter niets gezien of gehoord ook niet of het al verzonden is.
Het betreft een HTC Desire HD.
Kunt u mij meer info geven omtrent de levering, ik zit nu namelijk met een leentoestel van een collega.

Krijg vandaag dit bericht,

Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik heb zojuist uw bestelling nagekeken en moet u helaas mededelen dat het toestel (HTC Desire HD Black) nog niet voorradig is. Het is daarom even afwachten totdat hij weer bij ons magazijn binnenkomt waarna wij hem meteen kunnen versturen. Ik kan helaas geen uitspraak doen over wanneer dit zal zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Vind het raar dat mensen die na mij bestellen het toestel al hebben.
Zal wel weer allemaal naast elkaar heen werken daar bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paauwe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 14:20
Zit er op de HTC Desire HD van Vodafone ook Vodafone software?

Ik bedoel, moet ik later de phone bij VF updaten, of kan ik gebruik maken van de release van HTC?

[ Voor 73% gewijzigd door Paauwe op 27-10-2010 13:15 . Reden: duidelijkere vraagstelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 14:04

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:15:
Als mij abbo bij telfort in februari afloopt en ik sluit bij vodafone af kan ik dan het abbo in februari in laten gaan en de telefoon alvast meenemen? wil wel graag mn nummer behouden
Ja dat kan.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
DaBARDmaN schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:00:
[...]

Je moet er niet gaan flamen omdat je lang moet wachten, maar een eerlijke review geven over de zeer matige communicatie lijkt me niet verkeerd.
Ik zie al 11 mensen die een review kunnen geven en dat zeker moeten doen als zij het toestel binnen hebben.

Kijk ook hier mensen: http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-belsimpel/
Deze zal veel vaker gelezen worden door mensen die niet op Tweakers komen.

(ik wacht dus ook op verlenging 1 jaar Hi abbo + DHD).
Prijs is niet te verslaan, begrijp ook dat levering lastig is, maar vind het waardeloos dat ik niet een eerlijke mail krijg binnen de eerste 5 werkdagen dat het langer duurt. En nu nog steeds totaal geen idee heb wanneer het toestel komt.. :F
Met welk 1 jaar hi abo heb je gedaan dan? Heb je ook extra snel internet er bij genomen en wat moest je bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Ik heb hem!!! *O* *O* *O*
Ze belde en ik kon hem direct ophalen!!! Dag mensen. Succes met wachten. Dat is erg zwaar af en toe!!

Tot ziens op het andere HD forum!!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht zal ook eens een account aanmaken

volg dit topic al tijdje

heb hem ook besteld bij simshop, vermoedelijk als eerste aangezien ik hem telefonisch heb besteld nog voordat deze op de site stond.

simshop is onderdeel van Telecombinatie, belsimpel ook meen ik ?
dit zou dus betekenen dat ze ze vermoedelijk op dezelfde datum geleverd krijgen ?
laatste bericht van simshop was dat er voor vorige week een campagne gepland was, en dat deze met een week uitgesteld werd (deze week dus). verder niks meer gehoord dus ik verwacht hem gewoon vrijdag, en anders maandag..

ik heb bij simshop enkele malen aangegeven dat ik graag op de hoogte werd gehouden mochten er ontwikkelingen zijn, echter ook niks gehoord nadat levertijden uitgesteld waren en hier zelf achteraan gegaan

door dit topic was ik hier wel van op de hoogte maar moest er toch echt zelf achteraan gaan om wat van simshop te horen..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 12:03
Keek zojuist nog even op de site van Belsimpel, lijkt erop dat ze de website aangepast hebben. Er staat nu duidelijk: 2-4 werkdagen levertijd. Ik hoop het voor jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Bobo89 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:43:
Keek zojuist nog even op de site van Belsimpel, lijkt erop dat ze de website aangepast hebben. Er staat nu duidelijk: 2-4 werkdagen levertijd. Ik hoop het voor jullie!
Ja ik had het ook gezien. Maar als je dan op een abonnement klikt staat er weer: Status: levertijd 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T homass schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

Ja ik had het ook gezien. Maar als je dan op een abonnement klikt staat er weer: Status: levertijd 3 weken
Het blijft gissen wat er achter de schermen gebeurt. Dat er nu 2-4 werkdagen staat, wekt wel de indruk dat ze een partij binnen hebben. En dat ze week 43 kunnen verwerken. :? En dat er nog steeds 3 weken staat als je op abonnement klikt, is nog steeds het technisch probleempje waar ze over repten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Kreeg net onderstaande reactie van Belsimpel.nl......helaas gaat het dus nog wel 2.5 weken duren!

Ik wacht nog op een reactie van HTC. Als die er is, dan post ik deze ook.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas hebben we niet alle producten geleverd gekregen. Wij verwachten over 2,5 week de volgende grote levering, waar naar verwachting ook uw toestel bij zit. Wij zijn hier helaas tegenstrijdig over geinformeerd door de leverancier. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. We danken u bij voorbaat voor uw begrip en uw geduld. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

XXXXXX XXXXX

-- www.Belsimpel.nl - Voor telefoons met abonnement, sim-only abonnementen, verlengingen en de beste aanbiedingen van Nederland

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 3% gewijzigd door Vjenne-ICT op 27-10-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 12:36:
ik dacht zal ook eens een account aanmaken

volg dit topic al tijdje

heb hem ook besteld bij simshop, vermoedelijk als eerste aangezien ik hem telefonisch heb besteld nog voordat deze op de site stond.

simshop is onderdeel van Telecombinatie, belsimpel ook meen ik ?
dit zou dus betekenen dat ze ze vermoedelijk op dezelfde datum geleverd krijgen ?
laatste bericht van simshop was dat er voor vorige week een campagne gepland was, en dat deze met een week uitgesteld werd (deze week dus). verder niks meer gehoord dus ik verwacht hem gewoon vrijdag, en anders maandag..

ik heb bij simshop enkele malen aangegeven dat ik graag op de hoogte werd gehouden mochten er ontwikkelingen zijn, echter ook niks gehoord nadat levertijden uitgesteld waren en hier zelf achteraan gegaan

door dit topic was ik hier wel van op de hoogte maar moest er toch echt zelf achteraan gaan om wat van simshop te horen..
Eindelijk een (simshop) lotgenoot hier! ;)

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
Castle bestellers opgelet, zojuist reactie van Castle gehad:
Geachte heer,

We krijgen morgen een eerste kleine partij binnen en zoals het er nu voor staat zit uw htc desire hd hier ook bij.
We houden u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Miel Cuppen
Castle Telecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignatius schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:29:

[...]
:) even bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:21:
Kreeg net onderstaande reactie van Belsimpel.nl......helaas gaat het dus nog wel 2.5 weken duren!

Allemachtig, en wanneer heb jij besteld?!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Niet bij naam en toenaam noemen, straks gooien ze mijn bestelling weer onderop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:31

timvanloon

Intel or AMD?

25-10 online de HDH besteld bij VF en morgen wordt ie afgeleverd thuis!!

Toch weer snel dan.

Wel raar dat ze dit dan niet wisten gisteren bij de online helpdesk!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
ignatius schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:29:

[...]
Heb ook even gemaild, en gevraagd of ik ook bij de eerste zit ;)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:25

Jodi

No Matches Found

Ik heb ook nog maar even gebeld met Belsimpel.nl:
- Ze hebben vorige week wel wat toestellen binnengekregen, maar veel te weinig
- Over 2,5 week krijgen ze pas weer een levering
- Er is een kleine, kleine kans dat ze eerder toestellen krijgen, maar ga daar maar niet van uit
- Ze willen niet zeggen hoeveel ze over 2,5 week binnenkrijgen ("genoeg")

Vooral dat "genoeg" staat me niet aan, maar meer wilden ze niet zeggen. Ik heb mijn order wel laten staan, maar ik ga wel om me heen kijken of niet ergens anders een voorraadje DHD's kan vinden. Dan ben ik maar een paar euro extra kwijt.

Bah :(

[ Voor 6% gewijzigd door Jodi op 27-10-2010 13:50 ]

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Voor mensen die DHD met Hi willen..

werd net weer gebeld door hi voor verlenging, en twijfelde nog tussen deze en de SGS. Had wat rondgekeken en kwam erachter dat de prijzen als ik als nieuwe klant begin veel lager liggen (wat de meeste hier vinden)

Echter de vrouw aan de telefoon noemde mij hele andere prijzen... Kennelijk kloppen de prijzen op de site niet, de dhd kon ze niets over zeggen, maar met de SGS zou ik voor een 20 abbo 170 bij moeten betalen, terwijl zij die voor mij gratis kon regelen.

Gezien de desire niet veel duurder is en ik toch een groter abbo neem, zou ik die met een 30 waarschijnlijk gratis kunnen krijgen, terwijl hij op de site mij dan nog 200 euro zou moeten kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Jodi schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:48:
Ik heb ook nog maar even gebeld met Belsimpel.nl:
- Ze hebben vorige week wel wat toestellen binnengekregen, maar veel te weinig
- Over 2,5 week krijgen ze pas weer een levering
- Er is een kleine, kleine kans dat ze eerder toestellen krijgen, maar ga daar maar niet van uit
- Ze willen niet zeggen hoeveel ze over 2,5 week binnenkrijgen ("genoeg")

Ik heb mijn order wel laten staan, maar ik ga wel om me heen kijken of niet ergens anders een voorraadje DHD's kan vinden. Dan ben ik maar een paar euro extra kwijt.

Bah :(
Toch knap dat er nu op de site van belsimpel staat dat de levertijd 2-4 werkdagen is...zal toch niet zo zijn dat mensen die het toestel los hebben besteld voorrang krijgen??? Snap er geen zak meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
Zojuist bericht gehad van Vodafone:

'Laatste update van HTC is dat er volgende week weer wordt geleverd. Qua aantallen zou in ieder geval genoeg moeten binnenkomen om de huidige backorders weg te werken .
Beschikbaarheid blijft echter krapjes op dit moment'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ries1973 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:52:
[...]

Toch knap dat er nu op de site van belsimpel staat dat de levertijd 2-4 werkdagen is...zal toch niet zo zijn dat mensen die het toestel los hebben besteld voorrang krijgen??? Snap er geen zak meer van...
Zoals ik al eerder aangaf. Ik heb mijn order lopen voor een los toestel sinds 27 September. Heb ook nog niks vernomen van ze. Ik denk dat alle vroege pre-orders gewoon voorrang moeten hebben of het nou los is of met abbo. Dat is wel zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Ik kan wel janken! :F
Dus dat zal nog wel 3 weken duren voordat ik mijn DHD kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Flimovic schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

Volgens de HI-medewerker die ik gister aan de lijn had werd hij toch echt met simlock geleverd. Volgens mij zijn er nog geen mensen die het toestel via Hi binnen hebben toch? Of heb ik iets gemist?
Niks gemist, niemand van de Hi voorinschrijvers heeft de DHD nog binnen, de bezorgdatum (bij de klant) staat momenteel nog op 9 november geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignatius schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:32:
[...]

Niet bij naam en toenaam noemen, straks gooien ze mijn bestelling weer onderop :/
haha, nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:25

Jodi

No Matches Found

ries1973 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:52:
[...]
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:57:
[...]
Zoals ik al eerder aangaf. Ik heb mijn order lopen voor een los toestel sinds 27 September. Heb ook nog niks vernomen van ze. Ik denk dat alle vroege pre-orders gewoon voorrang moeten hebben of het nou los is of met abbo. Dat is wel zo netjes.
Ik heb ook een los toestel besteld, op 30 september. Het lijkt me dat elke order gelijk behandeld wordt; aan de andere kant, wie weet wat ze bij Belsimpel doen. Ik sta nergens meer van te kijken zo langzamerhand.

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Reageer normaal aub.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 27-10-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voortaan gewoon een topicreport maken.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 27-10-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Heb vandaag bericht gehad over wanneer ik wil dat ie geleverd gaat worden. Nou Morgen kan op mijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Vincitore schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:22:
[...]

Dat klinkt aantrekkelijk zeg!! Ik heb ook nagedacht over die Relax online 25 met WnW.
Actie is inderdaad €20 per maand maar wist niet dat je voor €2.50 de standaard WnW kon krijgen :) Ben namelijk al langer dan 2 jaar klant en heb nu een iPhone in mijn bezit. Kan verder ook niets vinden over die actie voor €2.50 wnw :(

Snelheid voor standaard was 380 kbps volgens mij en voor plus 1 mbps. Heb je de telefoon in de winkel besteld? Want ik ben van plan woensdag/donderdag heen te gaan want 3 november kan ik verlengen.
WNW is voor mij genoeg. Ik neem er familie bij dus dat scheelt weer in belminuten. Bel mijn vrouw het meest. Nou dan heb je dus 1260 minuten voor 1 maand .. dat bel je nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Heb je al contact met ze gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignatius schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:56:
[...]

Heb je al contact met ze gehad?
ja, ze konden me vertellen dat waarschijnlijk een hele kleine partij binnenkomt morgen. Verder niets....

slaapzakje voor de deur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 20-09 21:07
Vjenne-ICT schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 15:10:
[...]

Dat is keihard misleidende informatie! Bij wet is dat verboden volgens mij..... ?

]Wees verdomme gewoon eerlijk met je informatie!!!
Nee, ondanks dat het vervelend voor je is heeft dit niets met misleiding te maken.
Vergeet niet, deze webwinkel is ook afhankelijk van de informatie die ze van haar leveranciers krijgt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrijgDeMeuk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 17:15
yay, volgens vodafone webshop hebben ze de DHD vandaag weer op vooraad gekregen, en word deze vandaag nog verzonden.

Eindelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

@hierboven

Dat is vreemd, want ik heb ze net gebeld (0800 nr) en krijg te horen dat er 2 weken levertijd is. :?

Afijn, ik heb mijn order gecanceld en besteld bij GSMeasy (vrouwtje heeft nog geen TT nml), hierna kreeg ik een bevestigingmail dat er ook niets op voorraad is :?

Even afwachten maar, bij GSMeasy is hij iig gegarandeerd simlockvrij.

[ Voor 51% gewijzigd door hdpaddy op 27-10-2010 16:32 ]

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 13:58
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:15:
Welk voordeel biedt Vodafone jou boven Telfort dat je zou willen overstappen?
Ik heb zelf verlengd bij Telfort met een erg goede aanbieding bij een eenjarig abonnement.

Heb je jouw persoonlijke aanbieding wel eerst gecheckt door in te loggen bij Telfort?

OK, Vodafone kan direct het toestel leveren, maar Telfort waarschijnlijk volgende week ook.
En internet van Vodafone is sneller, maar je gebruikt het "maar op je mobiel" en je hebt bij Vodafone wel een datalimiet van 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
hdpaddy schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:30:
@hierboven

Dat is vreemd, want ik heb ze net gebeld (0800 nr) en krijg te horen dat er 2 weken levertijd is. :?

Afijn, ik heb mijn order gecanceld en besteld bij GSMeasy (vrouwtje heeft nog geen TT nml), hierna kreeg ik een bevestigingmail dat er ook niets op voorraad is :?

Even afwachten maar, bij GSMeasy is hij iig gegarandeerd simlockvrij.
Voor nieuwe klanten is de levertijd langer dan voor mensen die verlengen c.q. in de winkels een toestel kopen.
Bij Vodafone is het toestel ook "gewoon" simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 14:04

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Volgens een Hi-medewerker hadden hun toestellen hun er wel een simlock op zitten. Kan iemand dit bevestigen?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Flimovic schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:38:
Volgens een Hi-medewerker hadden hun toestellen hun er wel een simlock op zitten. Kan iemand dit bevestigen?
dus konden ze er bij jou wel wat over zeggen? Ik kreeg te horen dat ze niks konden zeggen of verlengen omdat hij nog niet in hun systeem stond :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Laatst online: 20-09 21:23
KrijgDeMeuk schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:23:
yay, volgens vodafone webshop hebben ze de DHD vandaag weer op vooraad gekregen, en word deze vandaag nog verzonden.

Eindelijk :')
Typisch, je zou denken dat er gewoon een containerschip met een lading DHDs vanuit China (Taiwan?) in Nederland aankomt, die vervolgens gedistribueerd wordt onder de telecomwinkels. Waarom heeft Vodafone nu zelfs al een tweede lading binnen en wacht Hi nog altijd?

Ik heb dus maar geregistreerd na deze thread een poosje te hebben gevolgd. Op 11 oktober heb ik een DHD besteld met het verlengen van mijn abonnement. De onduidelijkheid omtrent de levering is hier natuurlijk al bekend, maar dat ik nu weer lees dat Vodafone een nieuwe levering heeft ontvangen terwijl Hi nog altijd niets heeft, is echt onbestaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
Ik heb de mijne net van VF (website) ontvangen :D
Wat me opvalt is dat de linkerkant vh scherm idd ietsje pietsje verder ingezonken is dan de rechterkant. Het batterijklepje sluit aan de onderkant niet goed en hoe krijg ik dat klepje in godsnaam open? :?

Aah, het klepje zat nog niet helemaal dicht aan de onderkant, dat moest ik eerst flink dichtklikken. Daarna was wel meteen dat punt vh niet goed sluiten wat ik eerder meldde verholpen :D

[ Voor 27% gewijzigd door echthard op 27-10-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Richard P schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:09:
[...]

Typisch, je zou denken dat er gewoon een containerschip met een lading DHDs vanuit China (Taiwan?) in Nederland aankomt, die vervolgens gedistribueerd wordt onder de telecomwinkels. Waarom heeft Vodafone nu zelfs al een tweede lading binnen en wacht Hi nog altijd?

Ik heb dus maar geregistreerd na deze thread een poosje te hebben gevolgd. Op 11 oktober heb ik een DHD besteld met het verlengen van mijn abonnement. De onduidelijkheid omtrent de levering is hier natuurlijk al bekend, maar dat ik nu weer lees dat Vodafone een nieuwe levering heeft ontvangen terwijl Hi nog altijd niets heeft, is echt onbestaanbaar.
Waarom? Dit zegt meer iets over de inkoper van Hi dan van Vodafone...... Volgens mij is Hi in het verleden wel vaker laat geweest met toestelen....

De GSM's komen vast niet per container, een schip heeft minimaal 1 a 1,5 maand nodig om van Taiwan hier heen te varen.... De telefoons zoals wij die nu in handen hebben of krijgen zijn allemaal door de lucht onze kant op gekomen.

Vodafone zit qua bestellingen en het aanvoelen van de markt beter op de nog uit te komen toestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo is de levertijd van een los toestel bij belsimpel wederom voor de zoveelste keer weer aangepast naar 3 weken. Wat een ongelovelijke slechte manier van werken hebben ze daar zeg. Hoe kun je hun levertijden nog serieus nemen?? What a joke! :( :( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Laatst online: 20-09 21:23
Bullet NL schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:23:
[...]

Waarom? Dit zegt meer iets over de inkoper van Hi dan van Vodafone...... Volgens mij is Hi in het verleden wel vaker laat geweest met toestelen....

De GSM's komen vast niet per container, een schip heeft minimaal 1 a 1,5 maand nodig om van Taiwan hier heen te varen.... De telefoons zoals wij die nu in handen hebben of krijgen zijn allemaal door de lucht onze kant op gekomen.

Vodafone zit qua bestellingen en het aanvoelen van de markt beter op de nog uit te komen toestellen....
Ik doel toch ook op de Hi inkoopafdeling, dat is zelfs het hele punt van mijn relaas. Het feit dat Hi niet op de hoogte is van wat haar leveranciers doen zie ik echt als onrijmbaar met een groot bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOo schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 06:37:
[...]

Eerst van T-Mobile het nummer voor verlenging gebeld, hier konden ze niets leveren...
Daarna dankzij:

[...]

het geprobeerd via de afdeling opzeggingen. Het kan dus alleen bij een verlenging.
Bedankt voor je reactie.

dan ga ik morgen ook maar eens mijn abonnement 'opzeggen' >:)

Mijn vader had ook zoiets gedaan, omdat die een levertijd had van 6 weken. Toen hij belde om het op te zeggen, konden ze de telefoon de volgende dag al leveren. Beetje een vreemde werkwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 17:08
Guys, gisteravond mijn DHD (bruin) besteld bij T-Mobile. Deze wordt vrijdag geleverd (kon zelfs eerder; levertijd nu dus 2 dagen!!).

Nu mijn vraag; is de DHD gesimlocked op T-Mobile dat jullie weten? Mijn zakelijke provider is Vodafone en de sim gaat naar m'n vriendin... Of zijn er andere mogelijkheden? Zoals mijn huidige 3G die ik met JB simlockvrij heb kunnen maken.

TIA!

BTW; ik ging van een T-Mob iPhone 3G i-150 abbo naar T-Mob Relax 30 (24*27,45, 1e 2 maanden 50%, 260minuten/260SMS/internet) met DHD voor 79,= eenmalig. Verlenging.

[ Voor 18% gewijzigd door greg op 27-10-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van belsimpel heb ik genoeg gehad, ga daar geen bestellingen meer doen..
Word het een beetje zat en het erge is dat er niks aan te doen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:06
Gisteren de vodafone winkels in rotterdam afgelopen voor de telefoon.
Bij de laatste hadden ze hem nog voorraadig. Gelijk de overstap regeld van T-Mobile naar VDF.
Vandaag een belletje gehad dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd, morgen de telefoon ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:04:
[...]

Bedankt voor je reactie.

dan ga ik morgen ook maar eens mijn abonnement 'opzeggen' >:)

Mijn vader had ook zoiets gedaan, omdat die een levertijd had van 6 weken. Toen hij belde om het op te zeggen, konden ze de telefoon de volgende dag al leveren. Beetje een vreemde werkwijze.
Same here. Wilde echt opzeggen. Heb een jaar gekut gehad met de verbinding en internet en dat slik je gewoon daarna krijg je een aanbieding van ze waar zelfs Hi overheen ging ..tsjaa dan denk je krijg het heen en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Wat ik wel jammer vind dat geen enkele fysieke winkel hem op voorraad heeft hier in Groningen. Vaak wil ik hem toch wel even vasthouden en zien hoe het gevoel is met de telefoon :P

Denk dat ik aankomende woensdag ga bestellen bij VF inde winkel, of via gsmeasy (wat is aan te raden?) en dat nieuwe contract dan in maart 2011 in gaat. Dan nu een web+sms+internet 200 voor 1e jaar €22.50 en daarna €34,50 en telefoon gratis :)

[ Voor 6% gewijzigd door Vincitore op 27-10-2010 19:48 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Vandaag nummerbehoud eindelijk goedgekeurd bij Tmobile en de online pakket dienst van vodafone beld mij om te melden dat ie morgen komt! toch snel gegaan ineens....

11 oktober besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Richard P schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:52:
[...]

Ik doel toch ook op de Hi inkoopafdeling, dat is zelfs het hele punt van mijn relaas. Het feit dat Hi niet op de hoogte is van wat haar leveranciers doen zie ik echt als onrijmbaar met een groot bedrijf.
Dat is ook onzin. Vodafone heeft gewoon twee weken exclusiviteit bedongen en daarvoor betaald.

Die toestellen zijn hier idd heengevlogen. Een vliegtuig volgepakt met die toestellen is tientallen miljoenen aan waarde. Daar kan wel een vluchtje vanaf :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb nu al een tijdje Bel+SMS+Web 275. Ik ben ongeloflijk tevreden, heb overigens geen datalimiet. Ik ben nu voor het eerst even tetheren aan het proberen, en ik sta echt paf. Ik laad websites even snel als met Wi-Fi, ik klik en binnen een seconde is de pagina helemaal geladen. Ik heb niks dan goede ervaringen met Vodafone.

E: In verkeerde topic gepost :> .

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 27-10-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het gemiddeld voordat Vodafone de goedkeuring van nummerportering in het systeem heeft staan in de winkel?
T-mobile heeft het goed gekeurd en nu is het afwachten :$. DHD is wel apart gehouden vanaf 19 oktober bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar weer even gebeld met Belpaslater.nl (a.k.a. Belsimpel.nl) Kan het gewoon niet laten.
Mevrouw beweert dat het nog wel 2 weken gaat duren voordat iemand bij hun uberhaubt de Desire HD krijgt.
Hun leverancier kan niet leveren.
Ze had een lange wachtlijst zei ze. En verder melde ze ook dat nog niemand de Desire HD via hun had ontvangen. Over 2 weken op zijn vroegst komt pas hun eerste batch. Dus ookal had je een pre-order van 16 September dan zat je nu ook gewoon te wachten volgens de mevrouw.
Dus beste mensen, ik ga opzoek naar een andere winkel die wel kan leveren next week en zodra ik er één heb zeg ik lekker op bij Belpaslater.nl (a.k.a. Belsimpel.nl) Tot na 15 November moeten wachten gaat mij te ver. Een onbetrouwbare webwinkel heeft niemand niks aan. |:(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 21:26 . Reden: Correctie spelling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik ga hem denk ik gewoon halen in een VF winkel in Groningen als ik dit allemaal zo lees.
Geen gedoe dan met rare informatie en alles wordt dan mooi geregeld.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:20:

Dus beste mensen, ik ga opzoek naar een andere winkel die wel kan leveren next week en zodra ik er één heb zeg ik lekker op bij Belpaslater.nl (a.k.a. Belsimpel.nl) Tot na 15 November moeten wachten gaat mij te ver. Een onbetrouwbare webwinkel heeft niemand niks aan. |:(
Jason, opzeggen bij Belsimpel lijkt me zeker een optie, maar weet je zeker dat dat op korte termijn te regelen valt? Ben je daarover al - betrouwbaar - geinformeerd door Belsimpel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:38:
[...]

Jason, opzeggen bij Belsimpel lijkt me zeker een optie, maar weet je zeker dat dat op korte termijn te regelen valt? Ben je daarover al - betrouwbaar - geinformeerd door Belsimpel?
De ene medewerker zegt binnen 3 dagen geld terug en de andere binnen een week. Tja, zoals ik al zei...ze zijn onbetrouwbaar. Op goed geluk zou ik maar zeggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
heb vandaag een mail gehad van Castle
Geachte heer,

We krijgen morgen een kleine eerste partij binnen. De aflevering wordt op datum van bestelling gedaan, dus ik kan nog niet garanderen dat uw order hierbij zit.

Volgende week wordt de rest verwacht.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

Castle Telecom
Van het begin af aan is tegen mij gezegd dat ik bij de eerste zit, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

ja, ze konden me vertellen dat waarschijnlijk een hele kleine partij binnenkomt morgen. Verder niets....

slaapzakje voor de deur? :)
'kleine partij'... twee telefoons; die van jou en die van mij... ;)
Morgen en vrijdag ben ik ver van huis. Zaterdag wordt er denk ik niet bezorgd, dus dat wordt maandag of dinsdag ophalen ben ik bang.

Maar het is geen toezegging, dus rustig blijven afwachten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ignatius schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:16:
[...]

'kleine partij'... twee telefoons; die van jou en die van mij... ;)
Morgen en vrijdag ben ik ver van huis. Zaterdag wordt er denk ik niet bezorgd, dus dat wordt maandag of dinsdag ophalen ben ik bang.

Maar het is geen toezegging, dus rustig blijven afwachten... :/
wanneer heb jij de DHD besteld bij Castle? aangezien ze bij jou wel zeggen dat de telefoon van jou er waarschijnlijk bij zit en bij mij weten ze het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-07 15:02
Ik heb dinsdag mijn toestel in ontvangst mogen nemen van T-Mobile :D *O* *O*
Meneer de koerier was mooi optijd :D

[ Voor 25% gewijzigd door MikeVL op 27-10-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19-09 13:25
Heb het hier vaker in het topic voorbij zien komen, maar indien je problemen hebt met je order status checken bij vodafone(Sorry er ging iets fout), is dit een probleem? of word het toestel uiteindelijk gewoon verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Donny87 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:27:
[...]

wanneer heb jij de DHD besteld bij Castle? aangezien ze bij jou wel zeggen dat de telefoon van jou er waarschijnlijk bij zit en bij mij weten ze het nog niet
Ik 28-9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ik 26-9 in de avonduren, dus hij is 27-9 verwerkt in het systeem... heb jij ook te horen gekregen dat die van jou er waarschijnlijk tussen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
Donny87 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:51:
[...]

ik 26-9 in de avonduren, dus hij is 27-9 verwerkt in het systeem... heb jij ook te horen gekregen dat die van jou er waarschijnlijk tussen zit?
Nop ik heb nog geen mail terug op die vraag. Laatste dat ik heb is een mail van vorige week met 29e als datum dat ze iets kregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Laatst online: 23-06 18:59
Ik heb 15-9 de DHD al besteld bij castle, meteen toen hij aangekondigd werd. Heb er echter nog niks van gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* bladert even terug

Morgen komt een kleine partij binnnen....hopelijk zeiden ze.

Binnen dat hopelijk zit er hopelijk de DHD voor mij bij

:O nog even :z tot morgen en dan horen we weer meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powerkiwi schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:13:
Ik heb 15-9 de DHD al besteld bij castle, meteen toen hij aangekondigd werd. Heb er echter nog niks van gehoord...
ik ben de laatste dan...20-10

;w kansje op morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boh jong ik baal als een gek bij belsimpel.nl kan mn combo met abbo niet annuleren, wil perse 24maanden 30 euro ipv 12x24 n 12x37... pure bedrog, hier moet toch een of andere vergoeding of compensatie tegenover staan. Dat niet geleverd kan worden is misschien onmacht, maar als andere kunnen leveren en ze zelf hebben gezegd (meerdere malen) dat ze kunnen leveren, is gewoon de clientele voor liegen.. puur en ronduit belachelijk!!:@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:27:
boh jong ik baal als een gek bij belsimpel.nl kan mn combo met abbo niet annuleren, wil perse 24maanden 30 euro ipv 12x24 n 12x37... pure bedrog, hier moet toch een of andere vergoeding of compensatie tegenover staan. Dat niet geleverd kan worden is misschien onmacht, maar als andere kunnen leveren en ze zelf hebben gezegd (meerdere malen) dat ze kunnen leveren, is gewoon de clientele voor liegen.. puur en ronduit belachelijk!!:@
Vodafone? Als je met 12x24€ de korting van 1e jaar bedoeld, dan snap ik waarom het niet kan. Maar daarom heb ik het in combinatie met een KPN Personal Sim genomen, das na 3 maanden nog aan te passen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:29:
[...]

Vodafone? Als je met 12x24€ de korting van 1e jaar bedoeld, dan snap ik waarom het niet kan. Maar daarom heb ik het in combinatie met een KPN Personal Sim genomen, das na 3 maanden nog aan te passen ook.
Nee ik heb juist toen besteld omdat ik dan 24 maanden 30 euro betaalde ipv van 12 maanden 24 en 12 vollebak.. halve korting is geen korting :P... maja als ik dus nu annuleer en opnieuw een abbonement afsluit, kan ik alleen maar die 12 maande 24 euro afsluiten.. en dat wil ik dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoized
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-02-2022
Is er iemand die al een los toestel heeft besteld via Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 23:30:
[...]

ik ben de laatste dan...20-10

;w kansje op morgen
En ik heb 13-10 besteld. Rustig afwachten jongens, een kleine partij kan ook 50 toestellen zijn, dan hebben ze er misschien genoeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Paranoized schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:58:
Is er iemand die al een los toestel heeft besteld via Bol.com?
adviesprijs € 619,00
bol.com prijs € 539,95
je bespaart 13%

De adviesprijs was 579€, lekker misleiden daar 8)7

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een bestelling bij Hi staan, na veel gezeur en vele uitstellingen dinsdag de order geannuleerd en dezelfde dag direct bij vodafone besteld. Gister telefoontje gekregen dat de koerier vandaag langskomt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Hallo,
Afgelopen dinsdag heb ik ook een HTC Desire HD besteld. Telefonisch bij Vodafone dmv abonnement verlenging.
Nou liep ik gister langs een vodafone winkel en die wist mij te vertellen dat ze die nog op voorraad zouden hebben.
Dus ik vroeg of het mogelijk was om dan mijn bestelling te annuleren en hem gewoon bij de winkel te halen, het antwoord was dat ik zou moeten bellen om mijn telefonische bestelling te annuleren en dan 12 uur moest wachten als de bestelling nog niet doorgevoerd was en 48 uur als dat wel het geval was.
Aan de telefoon heb ik ook gevraagd wanneer ik de bestelling ongeveer zou kunnen verwachten en er werd mij verteld de eerste of tweede week van November.

Nu zit ik dus hard te twijfelen of ik hem in de winkel zal halen of gewoon nog 2 weken blijf wachten.
Eerlijk gezegd heb ik wel dringend een nieuwe telefoon nodig, maar ik ben een beetje bang dat als ik straks mijn telefonische bestelling annuleer en naar de winkel ga, ik in de winkel te horen krijg dat ze hem nu niet meer hebben.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Denk dat ze hem nu al wel hebben doorgevoerd in het systeem na 2 dagen, maar je kan het altijd navragen misschien?
Kan je bij die Vodafone winkel niet vragen of ze hem willen reserveren en dat je dan na 12/48 uur een nieuw abonnement afsluit en dan meteen de telefoon kan meenemen? Dan zou het misschien 2 dagen zijn dat ie gereserveerd wordt, dat valt best mee toch voor een VF?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd. Gaat nog minimaal 2 weken duren voordat ze DHD hebben.Dat gaat me echt te ver. Ik heb geen vetrouwen meer in ze. Ik ga nu maar weer op zoek naar een winkel die wel komende week los kan leveren. Genoeg mensen die hem hebben zonder pre-order dus. Het moet te doen zijn. Laat wel weten waar ik er eentje vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 10:49:
Heb mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd. Gaat nog minimaal 2 weken duren voordat ze DHD hebben.Dat gaat me echt te ver. Ik heb geen vetrouwen meer in ze. Ik ga nu maar weer op zoek naar een winkel die wel komende week los kan leveren. Genoeg mensen die hem hebben zonder pre-order dus. Het moet te doen zijn. Laat wel weten waar ik er eentje vind.
Je hebt geannuleerd? Hoe lang gaat dat duren? Ik vraag dat omdat ik de toezegging die jou is gedaan, wil vergelijken als ik evt. opzeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Je hebt geannuleerd? Hoe lang gaat dat duren? Ik vraag dat omdat ik de toezegging die jou is gedaan, wil vergelijken als ik evt. opzeg.
Ik zit bij ABN. Hun ook. Ze zeiden tegen mij dat ze in de loop van de dag gingen terugstorten. Ik zal het vandaag nog direct moeten hebben. Transacties bij dezelfde bank gaan realtime.

Ik heb trouwens ergens anders besteld online en waarschijnlijk heb ik hem morgen al. Voor bijna hetzelfde prijs een los toestel. Als dat zo is dan laat ik het hier weten. Dan kunnen jullie overige belsimpel gedupeerde ook daar bestellen. Ze kregen vandaag weer en grote voorraad binnen. Stay tuned! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
Net in enschede langs de T-Mobile Shop geweest.. Daar hadden ze Desire HD gewoon op voorraad.
Daar verlengen is echter aanzienelijk duurder,

Telefonisch bij T mobile klantenservice)
Desire HD met Relax 25 (oude stijl, afgerond op hele minuten 190min/190sms) @ 19.95 + 14.95 * 24 maand, dan DHD voor 49.95
Fysiek in T-mobile winkel
Desire HD met Relax 25(nieuwe stijl, wel betalen per seconde, 190min/190sms) @ 25.00 zou 139.95 voor telefoon betekenen.
Dan krijg je voor web 'n walk (normaal zowel als plus) 60 euro korting, dus blijft er 79.95 voor de telefoon over.
maandprijs dus 25+9.95 of 25+14.95 afhankelijk van welk inet je wil.

Overigens, Ik had aardig wat T-Mobile spaar punten, die kan je ook inwisselen voor korting op je telefoon, 0.02 euro ofwel 2 cent per punt.

Ook even bij Hi - winkel langsgeweest. Die had ze iig niet op voorraad. Daar zou ik iig nieuwe klant zijn, snel internet is goedkoper, en ik zou 20% studentkorting krijgen

Dus Hi online 35 student (300min/600sms) (35*80%=) 28 + 3.75 voor Xtra snel i-net = 31.75 / maand. Dan blijft er 10 euro over voor telefoon. Nouja op zich niet byzonder, dat kan iedereeen online vinden :)

Hoe dan ook. De beste man vertelde mij dat Overstappen naar Hi prima nu al kon. Mijn contract zou pas ingaan op het moment dat mijn T-Mobile contract af zou lopen (eind feb), Diezelfde dag zou het Hi abbo dan actief worden. Telefoon zelf zou ik wel al (asap) krijgen.

9 nov werd opgegeven als datum dat ik gebeld zou worden voor levering, met de opmerking dat nieuwe klanten voorrang krijgen over verlenging.

Dat heb ik dus maar gedaan, tot 9 nov wachten is prima, toch nog druk met tentamens en werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
ignatius schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 07:28:
[...]

En ik heb 13-10 besteld. Rustig afwachten jongens, een kleine partij kan ook 50 toestellen zijn, dan hebben ze er misschien genoeg :|
Nog steeds geen enkel bericht van Castle... Iemand van jullie wel?
Er zouden de 27e binnen zijn gekomen, en anders op zn minst morgen. Ik hoop dat ze t morgen dan kunnen meegeven aan TNT. Komt het dan zaterdag bij ons? Of wordt het dan maandag? :X

Edit: auwkut, als je een nieuwe auto besteld heb je die nog sneller... Dit is gekkewerk, 2 maanden w8te op een mobieltje :+

[ Voor 11% gewijzigd door PCJR op 28-10-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
philipperosier schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:02:
[...]

Nog steeds geen enkel bericht van Castle... Iemand van jullie wel?
Er zouden de 27e binnen zijn gekomen, en anders op zn minst morgen. Ik hoop dat ze t morgen dan kunnen meegeven aan TNT. Komt het dan zaterdag bij ons? Of wordt het dan maandag? :X
Ze zouden vandaag die partij binnenkrijgen, ik kreeg gisteren het mailtje. Maar ik kijk zo ongeveer elke 10 seconden op m'n telefoon of ik al mail heb, maar tot nu toe nog niets. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
En word bij Hi weer van het kastje naar de muur gestuurd... Eerst word een belafspraak niet nagekomen. Later word ik wel gebeld, alleen kan ik nog niet de dhd in voorbestelling doen bij het verlengen van mijn abbo. Als niet klant kan je hem voorbestellen, als ik via mijn Hi kijk kan ik voorbestellen maar hij staat nog niet in het systeem. Ook krijg ik iemand van KPN aan de lijn die mij het Hi systeem niet uit kan leggen waarom het zo werkt. Nu zou ik mijn telefoon wel via intrnet bestellen alleen het probleem is dat er dan staat dat ik 170 euro voor de telefoon bij moet betalen, waar nieuwe klanten maar 10 euro bij hoeven te betalen.
Ook als ik via mijn Hi selecteer staat er ''kies gratis uw nieuwe telefoon'' die dan helemala niet gratis blijkt te zijn.
Er staat ook nogsteeds ''de nieuwste telefoons eerst bij Hi''...Ik vind dat echt misleiding...

Mij word aangeraden dat ik wacht tot 9 november en hij echt te koop is voor ik mijn abbo verleng, maarja dan zal je zien dat ik daarna nog dik 2 weken moet wachten voor ik hem echt heb..

[ Voor 11% gewijzigd door darkpluisje op 28-10-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbelisback
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 15:34
ik heb op 18-10 de desire HD besteld bij Belsimpel, zal dus nog wel twee weken duren... *joining the club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:06:
En word bij Hi weer van het kastje naar de muur gestuurd... Eerst word een belafspraak niet nagekomen. Later word ik wel gebeld, alleen kan ik nog niet de dhd in voorbestelling doen bij het verlengen van mijn abbo. Als niet klant kan je hem voorbestellen, als ik via mijn Hi kijk kan ik voorbestellen maar hij staat nog niet in het systeem. Ook krijg ik iemand van KPN aan de lijn die mij het Hi systeem niet uit kan leggen waarom het zo werkt. Nu zou ik mijn telefoon wel via intrnet bestellen alleen het probleem is dat er dan staat dat ik 170 euro voor de telefoon bij moet betalen, waar nieuwe klanten maar 10 euro bij hoeven te betalen.
Ook als ik via mijn Hi selecteer staat er ''kies gratis uw nieuwe telefoon'' die dan helemala niet gratis blijkt te zijn.
Er staat ook nogsteeds ''de nieuwste telefoons eerst bij Hi''...Ik vind dat echt misleiding...

Mij word aangeraden dat ik wacht tot 9 november en hij echt te koop is voor ik mijn abbo verleng, maarja dan zal je zien dat ik daarna nog dik 2 weken moet wachten voor ik hem echt heb..
Ik herken het, als verlenging zou ik heel veel bij moeten betaald hebben maar een nieuw abbonement kreeg ik de telefoon gratis via PDAshop. Beetje vreemd dat KPN niet bestaande klanten niet zelfde laat afsluiten via verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:28:
[...]

Ik herken het, als verlenging zou ik heel veel bij moeten betaald hebben maar een nieuw abbonement kreeg ik de telefoon gratis via PDAshop. Beetje vreemd dat KPN niet bestaande klanten niet zelfde laat afsluiten via verlenging.
nja zoals ik eerder zei kloppen kennelijk de prijzen op internet niet. Voor de SGS zou ik via internet nog 70 euro moeten bijbetalen bij een online 30 abbo, maar de vrouw aan de telefoon zei dat ze mij zelfs bij een online 20 abbo de telefoon nog gratis mocht geven dus kennelijk klopt er gewoon niets van die Hi site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkpluisje schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:39:
[...]

nja zoals ik eerder zei kloppen kennelijk de prijzen op internet niet. Voor de SGS zou ik via internet nog 70 euro moeten bijbetalen bij een online 30 abbo, maar de vrouw aan de telefoon zei dat ze mij zelfs bij een online 20 abbo de telefoon nog gratis mocht geven dus kennelijk klopt er gewoon niets van die Hi site...
Maar kijken ze aan de telefoon niet naar je klant waardering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mick3355
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik snap er niks van, ik hoor allemaal verhalen over dat je via verlengen duurder uit zo komen, maar als ik een nieuw abbo kies op de site van Hi moet ik bijvoorbeeld 159 bijbetalen, en als ik hetzelfde kies via verlengen bij MijnHi, dan hoef ik maar 95 bij te betalen.
En als ik hem op PDAshop.nl samenstel dan betaal ik zelfs 179 bij en kan ik geen studentenabbo kiezen dus betaal ik ook nog eens 2,50 meer per maand

[ Voor 21% gewijzigd door mick3355 op 28-10-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mick3355 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:48:
Ik snap er niks van, ik hoor allemaal verhalen over dat je via verlengen duurder uit zo komen, maar als ik een nieuw abbo kies op de site van Hi moet ik bijvoorbeeld 159 bijbetalen, en als ik hetzelfde kies via verlengen bij MijnHi, dan hoef ik maar 95 bij te betalen.
En als ik hem op PDAshop.nl samenstel dan betaal ik zelfs 179 bij en kan ik geen studentenabbo kiezen dus betaal ik ook nog eens 2,50 meer per maand
Je moet bij PDAshop ook niet samenstellen, maar gewoon aanbieding nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Laatst online: 21-09 11:47
Krijg ik net een mailtje van Belsimpel... was al helemaal verheugd op een verzend of status update. Blijkt dat het één of andere info-mail is over T-Mobile die haar prijzen omhoog gooit. :( (waar ik overigens niets mee van doen heb).

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchy007 op 28-10-2010 14:56 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 58 Laatste