Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn DHD besteld bij Belcompany. Krijg net een telefoontje om een leverafspraak te maken voor morgen! Ben nu toch wel blij dat ik mijn bestelling bij Hi geannuleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn DHD besteld bij Belcompany. Krijg net een telefoontje om een leverafspraak te maken voor morgen! Ben nu toch wel blij dat ik mijn bestelling bij Hi geannuleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:31

timvanloon

Intel or AMD?

Nou gisteren online bij vodafone besteld maar ze kunnen nog niets zeggen wanneer de desire hd geleverd gaat worden?
Had ik niet verwacht van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timvanloon schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:14:
Nou gisteren online bij vodafone besteld maar ze kunnen nog niets zeggen wanneer de desire hd geleverd gaat worden?
Had ik niet verwacht van Vodafone.
Heb hier ergens iets voorbij zien komen dat de afhandeling van een Vodafone bestelling online anders verloopt dan in een winkel. Er zitten dan ook andere levertijden aan vast..
:/ kan het mis hebben :F , wordt hier dan wel gecorrigeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon

timvanloon

Intel or AMD?

Had dan dus beter naar een vodafoon winkel kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timvanloon schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:35:
Had dan dus beter naar een vodafoon winkel kunnen gaan?
FH_Freak heeft het volgende meegmaakt. Of het nu echt klopt, weet ik niet.

*Zit te wachten op Castle :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

m-buurman schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:26:
[...]

Zouden ze het druk hebben met inpakken ;) ? :z
Ik hoop het maar. Net een vriend aan de lijn die hem 2 weken later besteld had bij een andere winkel en hem binnen had... Grrrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon

timvanloon

Intel or AMD?

Dit was mijn online chatversie:
Hieronder kunt u uw log terug vinden van de chat:

Klant:
Ik was nieuwschierig wanneer ik mijn telefoon kan
verwachten

Adviseur:
Het i
s niet bekend wanneer deze geleverd gaat worden

Adviseur:
een indicatie kunnen wij u dan ook niet gevene

Klant:
Lekker dan

Klant:
waarom niet dan?

Adviseur:
Omdat

wij dit nog niet van onze leverancier ontvan
gen hebben

Klant:
mmm nou ja we wachten het weer af.

Adviseur:
Oke is prima dan wens ik u nog een fijne dag

Klant:
hetzelfde hoor

Klant:
Gebruiker is uitgelogd

Lekker stel daar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Ik heb hem =D Via Vodafone, 5 oktober besteld, nieuwe klant, via prepaid simyo met nummerbehoud.
Ik heb er een 8gb Samsung class 2 geheugenkaartje bij gekregen. Ik ben hem nu aan het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Ik detecteer de volgende die op Castle's DHD zitten te wachten, klopt dat?:
Andre21
Donny87
Sigma2k8
Powerkiwi
Garf75
En ik zelf

Gezellig :>

[ Voor 5% gewijzigd door PCJR op 26-10-2010 16:12 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24

m-buurman

hmmm...coffee!!

Even een update betreffende Belsimpel.

Zojuist telefonisch contact gehad en ze verwachten deze week geen levering meer, hun huidige verwachting is dat ze de eerste levering aankomende week gaan ontvangen.

Zo vermoeiend dit.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Bij gsmwijzer is de leverdatum van week 43/44 aangepast naar week 44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 13:25
Zo ook maar is eens aangemeld, al gehele tijd dit topic aan het volgen. Zojuist ook maar mijn abbo. verlengd. Een B+S+W 200 van vodafone. telefonisch besteld (webwinkel nummer). En meneer zei dat de levertijd van het toestel 5-10 werkdagen was. We wachten af, maar ik ga er overigens vanuit dat het toestel pas (veel) later komt, dan de beloofde levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie wacht er hier allemaal bij Belsimpel eigenlijk?

Ik dus JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman voor zover ik lees. Wie nog meer? :/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Nivali schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:17:
Zo ook maar is eens aangemeld, al gehele tijd dit topic aan het volgen. Zojuist ook maar mijn abbo. verlengd. Een B+S+W 200 van vodafone. telefonisch besteld (webwinkel nummer). En meneer zei dat de levertijd van het toestel 5-10 werkdagen was. We wachten af, maar ik ga er overigens vanuit dat het toestel pas (veel) later komt, dan de beloofde levertijd.
heb je er een gratis navigatie bij gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

philipperosier schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:11:
Andre21
Donny87
Sigma2k8
Powerkiwi
Garf75
En ik zelf

Nee ik niet. Ik wacht op simhop.nl.
En volgens mij ben ik de enige hier.. :'(

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:18:

Ik dus JasonCR
En M-buurman en Dav0s voor zover ik lees. Wie nog meer? :/
Ik wacht ook op belsimpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-buurman schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:16:
Even een update betreffende Belsimpel.

Zojuist telefonisch contact gehad en ze verwachten deze week geen levering meer, hun huidige verwachting is dat ze de eerste levering aankomende week gaan ontvangen.

Zo vermoeiend dit.. :X
Ik ben het echt zat met hun huidige verwachting. Ik zit echt op het randje om maar mijn geld terug te vragen. Heb niet echt vertrouwen meer in ze. Elke keer is het weer een andere L$L verhaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-buurman schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:16:

Ik ben hierover niet geinformeerd door Belsimpel. Dat is wel heel kwalijk.
Belsimpel houdt zijn klanten a.h. lijntje, het geld is toch al binnen.
Bij de orderstatus staat steeds: "Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten." Binnen 5 werkdagen moet natuurlijk vertaald worden in ' week 43 ' - een toezegging! - maar...ik weet dus van niets en moet derhalve formeel nog steeds uitgaan van ...week 43. Deze week dus.
Belsimpel had een mooie aanbieding van abo plus toestel, maar als ik dit geweten had...
Heel slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook net met ze gebeld. Beweren dat ze de eerste pre-orders al hebben geleverd. Ik vroeg toen hoeveel pre-orders hebben ze dan ongeveer gehad want als ik op 27 September qua bestelling niet eens in de eerste batch viel dan hebben ze of bijzonder weinig toestellen gehad of extreem veel pre-orders. Zei die doodleuk "Dat ik u niet vertellen meneer." "Ik verwacht de eerste levering weer ergens in November. Maar wanneer exact kan ik u helaas niet vertellen"
Dus in feite hebben ze nu al 3 keer tegen me gelogen in een maand tijd qua leverdatum.
Dus jongens. Oktober wordt hem niet meer voor de overige Belsimpel pre-orders. Kan zo maar weer weken duren dus. :( :( :(
Ooh ja, je kunt binnen 3 dagen je geld terug krijgen beweert de meneer aan de telefoon. Misschien een tip voor sommige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19-09 13:25
Chadi schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:19:
[...]

heb je er een gratis navigatie bij gehad? :)
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:37:
Ooh ja, je kunt binnen 3 dagen je geld terug krijgen beweert de meneer aan de telefoon. Misschien een tip voor sommige?
Misschien is dit ook weer een loze toezegging. Maar ga er wel serieus over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20

Ik dus JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel voor zover ik lees. Wie nog meer? :/
Ikke! (ries1973)...pre-order op 30 september geplaatst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
Ik wacht nu al weken op Hi en kreeg in mijn mailbox binnen dat GSMeasy een actie heeft lopen:
* HTC Desire HD + Samsung 12 Megapixel camera zwart (keuze uit meerdere producten)
* Vodafone Bel+SMS+Web 200 (20.-) (2 jaar)
* Soort contract: Nieuw abonnement
* 200 minuten / 400 sms
* Razendsnel (3.6mb/sec) internet is inclusief!
* De eerste 12 maanden van €34.50 voor €20.00!
Dit alles zonder extra kosten (aldus de site). Elk ander abbo betaal je flink bij voor de DHD (ook de hogere abbo's) Waar zit de adder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 11:27
Tweets van Hi:
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/28799101623
Voor alle Desire HD voorinschrijvers; DM mij je ordernummer en je ontvangt een skullcandy lowrider bij je bestelling! op=op! :) (1/2)
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/28799184752
je kan voorkeurkleur aangeven zwart/goud, blauw, paars of roze, maar ik kan niks garanderen.. :) (2/2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 29 september.
Hier het laatste mailtje wat ik van belsimpel heb ontvangen.

Geachte heer ,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Het klopt inderdaad dat de levertijd van de HTC Desire HD vertraagt is, helaas kan ik u op dit moment helaas geen informatie geven. U krijgt waarschijnlijk snel van ons te horen wat er aan de hand is. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

*iemand van belsimpel*

[ Voor 2% gewijzigd door zeef op 10-11-2010 08:28 . Reden: Naam medewerker ivb privacy verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Laatst online: 18-09 10:04
Vandaag heb ik er een besteld bij de The Phone house zonder nummerbehoud. Vodafone abo en ophalen in de shop.

Ik ben benieuwd hoe lang dat het gaat duren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik heb via de T-mobile site contact gehad met een online verkoopadviseur. Deze wist mij te melden dat de DHD alleen beschikbaar is via de winkel, maar inzage in de levertijden had hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Een bekende aanbieder geeft bij dat vodafone abbo een gratis Mio mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Chadi schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:25:
[...]

Een bekende aanbieder geeft bij dat vodafone abbo een gratis Mio mee.
Mijn vraag is: Hoe kan dat? Is hun deal echt zo scherp of zit er ergens een adeertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T homass schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:11:

Geachte heer ,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Het klopt inderdaad dat de levertijd van de HTC Desire HD vertraagt is, helaas kan ik u op dit moment helaas geen informatie geven. U krijgt waarschijnlijk snel van ons te horen wat er aan de hand is. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

*medewerker belsimpel*
Je krijgt helemaal niks van ze te horen mits je er zelf achteraan gaat. Ze zijn echt waardeloos met het up to date houden van hun levertijden. :F

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 10-11-2010 08:29 . Reden: Naam medewerker ivb privacy verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
ook gezien, gelijk maar 2 DM's gestuurd. Was natuurlijk in de 1e vergeten aan te geven welke kleur :P Hopen dat ze dit wel nakomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Laatst online: 23-06 18:59
philipperosier schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:11:
Andre21
Donny87
Sigma2k8
Powerkiwi
Garf75
En ik zelf

Yep, zit dit topic al de hele week te ctrl+f'en op Castle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Alper15 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:23:
Ik heb via de T-mobile site contact gehad met een online verkoopadviseur. Deze wist mij te melden dat de DHD alleen beschikbaar is via de winkel, maar inzage in de levertijden had hij niet.
Ben vandaag maar weer eens bij de T-Mobile winkel geweest, in Groningen, en die wisten mij te vertellen binnen nu en 2 weken en geen prijzen beschikbaar en daar zakte mij de broek wel van af hoor!

Toen ben ik een winkel opgeschoven naar de Belcompany en die kregen eind van deze week een levering!
Prijzen waren aan de dure kant vond ik (Verlenging van 2 jaar, Relax 25 en Blackberry internet abbo had die het over :? En dan €160 bijbetalen.. )

Al met al redelijk prijzig, in totaal was ik dan €37 kwijt per maand!

/edit: Op Twitter zijn de meningen ook al wel verdeeld zeg! Had een vraag gesteld m.b.t. levertijd van de DHD en kreeg dit als reactie:
@NickHottinga deze is al te bestellen in de T-Mobile Shop's. ^EvT
Dan mogen ze mij vertellen waar die shops zijn en bij welke medewerker want die mensen zijn niet goed geinformeerd dan in de Shops!

[ Voor 17% gewijzigd door Vincitore op 26-10-2010 18:12 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
ze zijn alweer op :|

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/28804546554
Op was op, en nu is het op, er hoeft niet meer geDMd te worden over de skullcandy.
voor niks een twitter account aangemaakt... pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

T homass schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:11:

Geachte heer ,

Met vriendelijke groet,

*medewerker belsimpel*
Nou volledig geïnformeerd |:(
Ondertussen alle andere klanten gewoon orderstatus op 2 tot 5 dagen levertijd laten staan en niets laten horen! Wat een service :+

[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 10-11-2010 08:29 . Reden: Naam medewerker ivb privacy verwijderd. ]

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Je moet de mensen bij Hi bijna lam schoppen voor ze je echt informatie geven. Nu weet ik dat ik bij de eerste batch zit, dat de telefoon op 5 november bij Hi komt en dat ik het dan (naar alle waarschijnlijkheid) 9 november heb. Nu nog eens rustig die aanbieding van GSMeasy uitpluizen en mijn Excel-sheet erbij pakken voor wat berekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
Powerkiwi schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:01:
[...]

Yep, zit dit topic al de hele week te ctrl+f'en op Castle :P
Ik zit ook op Castle te wachten. Verlengd met vodafone 200, 1 jarig contract. 13 oktober heb ik besteld en ik kreeg kort na de betaling een mailtje(16-10):
Goedemorgen,

Op dit moment hebben wij helaas nog geen preciezere datum van de leveringen voor de Desire HD.
De laatste melding vanuit onze leverancier geeft aan dat deze vanaf 27-10-2010 zullen worden gaan uitgeleverd.
Echter zijn deze meldingen altijd onder voorbehoud en kunnen wij levering op deze datum niet garanderen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nick Haulussy
Castle Telecom www.castle.nl
Ik heb nog een mailtje gestuurd om na te vragen, maar nog geen reactie op gehad. Ik wordt nu toch wel ongeduldig. Ik hoop echt dat ze snel gaan leveren, want nu annuleren en bij een andere shop bestellen gaat denk ik niet meer? De verlenging is bij Vodafone al helemaal geregeld want ik heb de bevestiging per mail ontvangen.

Castle, schiet op!!!!!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:37:
Heb ook net met ze gebeld. Beweren dat ze de eerste pre-orders al hebben geleverd. Ik vroeg toen hoeveel pre-orders hebben ze dan ongeveer gehad want als ik op 27 September qua bestelling niet eens in de eerste batch viel dan hebben ze of bijzonder weinig toestellen gehad of extreem veel pre-orders. Zei die doodleuk "Dat ik u niet vertellen meneer." "Ik verwacht de eerste levering weer ergens in November. Maar wanneer exact kan ik u helaas niet vertellen"
Dus in feite hebben ze nu al 3 keer tegen me gelogen in een maand tijd qua leverdatum.
Dus jongens. Oktober wordt hem niet meer voor de overige Belsimpel pre-orders. Kan zo maar weer weken duren dus. :( :( :(
Hmm, ik heb besteld op 11 oktober. Dus ik ga er nu echt over nadenken mijn bestelling te cancellen.. Los toestel in de vodafonewinkel ophalen kost net zoveel als bij belsimpel.nl bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
RonaldM schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:41:
[...]

FAQ Nummerbehoud Hi en KPN

Je krijgt direct je toestel, maar let wel op:
  • Je ontvangt een simkaart met een tijdelijk nieuw nummer
  • Dit nummer kan je gebruiken totdat je huidige nummer is overgezet naar Hi. Als je dat doet, betaal het buiten bundeltarief voor bellen, sms'en, mms'en, internet op je mobiel, etc.
Ik had over Vodafone? Ik zal het je uitleggen.

Bij Vodafone heb je een ander systeem dan Telfort/KPN. Bij Vodafone kan je in de gaten houden of nummerbehoud goed gaat (de winkel dan). Als dit goed gaat, betaalt Vodafone de provisie aande winkel uit en kan je je toestel halen. Gaat het niet goed, krijg je GEEN provisie totdat je het goed hebt aangepast.

Bij KPN/Telfort (T-Mobile weet ik niet) wordt er, als het nummerbehoud wordt afgekeurd, 4 maanden na tekenen van contract een tijdelijk nummer volgens voorwaarden contract geactiveerd. Dus gewoon wat je hebt afgesloten maar met een ander nummer. De provisie zal dus gewoon aan de winkel uitbetaald worden, echter iets later.

Dit is waarom als je van KPN/Telfort/T-Mobile naar Vodafone gaat, je moet wachten totdat je je toestel krijgt. Anders is dadelijk de BC/TPH/TK.nl/VFshop een Desire HD (inkoop ongeveer 425) kwijt. Tel daarbij het misgelopen provisiebedrag en het is al bijna 8 à 900 euro.
Als je van KPN/Hi afkomt, duurt het ongeveer een paar minuten voor er komt te staan 'Authorized' of 'Rejected' en waarom. Vanaf Telfort/T-Mobile/alle andere kleine providers dan duurt het meestal een paar dagen.

Nogmaals, hoofdkantoren van ketens zijn hier erg streng op. Het lijkt me duidelijk waarom. Daarom krijg je van de meeste verkopers geen toestel mee in het begin als je naar VF gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Laatst online: 18-09 10:04
Hm dat is snel as Donderdag komen ze mijn HTC Desire HD bezorgen.
Lijkt erop dat The phone house ze gewoon op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43
Net erachter gekomen dat ik 25 feb mag verlengen bij T-Mobile, nouja -4 maand is dat dus nu :D

Met de 'commerciele afdeling' gebeld. Naar Desire HD gevraagd. Dat was blijkbaar geen probleem. Mevrouw kwam meteen met een levertijd van 3 weken.

Aldaar wisten ze niets van een Web 'n Walk aanbieding, dus Web 'n Walk voor de normale prijs van 9,95. en web 'n walk plus voor 14.95.. Icm met 2 jaar Relax 25 @ 19.95 is dat totaal dus 837,6 euro, dan nog 49.95 bijbetalen voor de telefoon = 887,95

Heb eerst maar gezegd dat ik eens verder ging kijken in de hoop teruggebeld te worden. Ik las een pagina of 2 terug de volgende post:
Chadi schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:57:
Niet te geloven Word net gebeld door ze met een aanbod.

Web en Walk en Relaxed 30 voor 27,50

59Euro betaald voor het toestel. 2 jaar verlengen natuurlijk.
Dat is dus in totaal 719 euro. Klinkt al stukken beter :) Hmm hoe overtuig ik ze om me met zoiets terug te bellen? :)

Overigens.. Mevrouw zei dat er 2 varianten zijn van Relax 25. Een waar je dus 19,95 voor betaald en dan per minuut afgerond word. Of gewoon 25 euro en dan wel per seconde betalen. (en na de bundel ook iets van 22 cent ipv 30 cent per minuut oid)

[edit: telefonisch werd mij verteld dat er uberhaupt geen aanbieding was voor web 'n walk. ook niet voor normaal dus dat zou nogsteeds 9.95 / maand zijn]

[ Voor 7% gewijzigd door dewfuz op 26-10-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 13:19
Vanmiddag telefonisch DHD via T-Mobile besteld, om 17:30 mailtje gehad van koeriersdienst, donderdag a.s. wordt hij geleverd.

WnW aanbieding is alleen voor de normale versie, niet voor de plus versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
ignatius schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:43:
[...]

Ik zit ook op Castle te wachten. Verlengd met vodafone 200, 1 jarig contract. 13 oktober heb ik besteld en ik kreeg kort na de betaling een mailtje(16-10):

[...]

Ik heb nog een mailtje gestuurd om na te vragen, maar nog geen reactie op gehad. Ik wordt nu toch wel ongeduldig. Ik hoop echt dat ze snel gaan leveren, want nu annuleren en bij een andere shop bestellen gaat denk ik niet meer? De verlenging is bij Vodafone al helemaal geregeld want ik heb de bevestiging per mail ontvangen.

Castle, schiet op!!!!!! :'(
Nee dit gaat helaas niet, had ik ook al navraag naar gedaan. Je kan alleen annuleren tot 7 dagen nadat je verlenging gedaan is.

Ik heb ook nog geen reactie gehad op mijn mail die ik gisteren om 12:00 verstuurd heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Nog een keer belsimpel.nl nieuws, krijg net een mailtje:
Geachte heer ...,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. De afspraak die wij met onze leverancier hadden kunnen zij helaas niet nakomen. Daarom zijn wij helaas genoodzaakt de levering uit te stellen, waarschijnlijk zullen wij u toestel binnen 2 week verstuurd hebben. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Heb een mail teruggestuurd met de vraag of het mogelijk is te annuleren en het geld terug te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46

Ik dus JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Ik wacht ook op Belsimpel.nl....pfff

Hoe kan het toch dat de winkels ze gewoon op voorraad heeft de webwinkels niet!???
Waarschijnlijk komen de webwinkels pas in als men genoeg orders heeft en zo dus bijna altijd achter het net vissen, dus als laatste worden geleverd? Of zit ik dan verkeerd te denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
Dav0s schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:58:
Nog een keer belsimpel.nl nieuws, krijg net een mailtje:

[...]

Heb een mail teruggestuurd met de vraag of het mogelijk is te annuleren en het geld terug te krijgen..
Oh geweldig kan ik nog langer wachten.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
NielsOo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:51:
Vanmiddag telefonisch DHD via T-Mobile besteld, om 17:30 mailtje gehad van koeriersdienst, donderdag a.s. wordt hij geleverd.

Dat is mooi snel allemaal! Daar zijn ze dus wel op voorraad maar niet in de t-mobile shops :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:43

Dus jij heb wel een WnW aanbieding los kunnen krijgen,voor hoeveel? ICM watvoor abbo? (dus totaalprijs?) en je hebt zelf gebeld ipv dat je door hun gebeld werd? En dan nieuw abbo of verlenging?
'
Hmm. Dan vraag ik me af, maakt het uit hoever je vantevoren verlengt? zovan.. ik kan me voorstellen dat je als je 4 maand vantevoren belt ze ook wel weten dat je nog 4 maand moet betalen en je toch nog niet naar andere over stapt.. Netzogoed is het 1 maand vantevoren aantrekkelijker om je een betere aanbieding te doen omdat de kans dus groter is dat je ergens anders heen gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
Relax Online 25 19,95
WnW 2,50
Bijbetaling DHD 1 jaar verlenging 269,95

Zelf gebeld (met de afdeling opzeggingen), verlenging, contract liep half januari af.

[ Voor 8% gewijzigd door NielsOo op 26-10-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
Iemand vandaag een DHD per post ontvangen die online besteld was bij VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 18:33
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:38:
[...]

FH_Freak heeft het volgende meegmaakt. Of het nu echt klopt, weet ik niet.

*Zit te wachten op Castle :O
Nou het is inmiddels dinsdag en heb nog niets gehoord. Zal morgen wel weer eens aan de foon hangen. Ga dan iig even heel duidelijk maken dat ik niet echt blij ben met de manier waarop ze werken. Zeker niet dat ze zulke vreemde verschillen maken in de levering. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Laatst online: 23-06 18:59
Was altijd heel tevreden over Castle, maar sinds het filiaal in zutphen weg is is het echt een boutwinkel geworden zeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xaho
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 22:03
BartOtten schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:35:
Je moet de mensen bij Hi bijna lam schoppen voor ze je echt informatie geven. Nu weet ik dat ik bij de eerste batch zit, dat de telefoon op 5 november bij Hi komt en dat ik het dan (naar alle waarschijnlijkheid) 9 november heb. Nu nog eens rustig die aanbieding van GSMeasy uitpluizen en mijn Excel-sheet erbij pakken voor wat berekeningen.
Mee eens, 6 oktober besteld bij Hi, 26 oktober nog steeds geen verandering in status die "Voor inschrijving" op het moment is. Word er beetje moe van, als je de winkel in loopt kan je er waarschijnlijk gewoon een mee krijgen, die krijgen dus voorrang op de pre-orders lijkt het nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb hem vorige week woensdag telefonisch besteld(verlenging VF) gisteren maar eens gebeld, hij zou morgen binnen moeten komen maar heb nog geen mail gehad met een track and trace nummer.
Dus ik weet ook niet of ik hem nu wel of niet krijg.

Gr.
dhhdante schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:36:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:23:
Relax Online 25 19,95
WnW 2,50

Zelf gebeld (met de afdeling opzeggingen), verlenging, contract liep half januari af.
Heb exact hetzelfde abbo met de goedkope WnW. had de 16e voor 1 jaar verlengd op dezelfde manier alleen ik hoef maar 219,95 te betalen?? (kom van een tweejarig i150, nooit buiten de bundel gebeld). voor een tweejarig abonnement zou ik €59,95 bij moeten betalen en dan hetzelfde maandbedrag krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:25

Jodi

No Matches Found

Ik dus JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Ik ook, maar ik weet niet hoe lang nog. Ik begin het een beetje beu te worden.

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

FunFair schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 18:13:
[...]

ze zijn alweer op :|

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/28804546554

[...]

voor niks een twitter account aangemaakt... pff
Volgens mij heb ik er 1, wel tof, kan ik lekker voor snowboarden gebruiken _/-\o_

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Belsimpel niet wetend waaraan men toe is:

JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi

De grote vraag is: wat kan je eraan doen? Of, wat wil je er aan doen? Annuleren, geld terug? En dan elders een bestelavontuur beginnen? Trouwens, wie uit de lijst heeft een los toestel besteld of een combi met een abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:38:

JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi

De grote vraag is: wat kan je eraan doen? Of, wat wil je er aan doen? Annuleren, geld terug? En dan elders een bestelavontuur beginnen? Trouwens, wie uit de lijst heeft een los toestel besteld of een combi met een abo?
Ik heb een los toestel besteld op 11 oktober, met creditcard betaald. Kreeg net een mailtje dat het nog zo'n 2 weken ging duren (terwijl ze eerst deze week zeiden). Heb een mail teruggestuurd met de vraag hoe het zit met annuleren en geld terugkrijgen. Afwachten wat daar op terugkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass

JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi

Aantal Product
1 Online 30 2 jaar
1 HTC Desire HD
1 Hi Eindeloos Online Extra Snel 2 jaar
1 Verzekerd Versturen

Dit is mijn bestelling en dat zou volgens mijn €30 per maand kosten. Stel je kan het annuleren, aangezien contract al getekend is. Dan zou ik het niet doen, straks is de actie van extra snel online afgelopen. Ik wacht al een maand en nu komen er nog 2 weken bij. :/

[ Voor 5% gewijzigd door T homass op 26-10-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973

JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi

Ik heb een nieuw VF abo afgesloten. Abo is al geregeld, nu de foon nog. Ik probeer maar zo geduldig mogelijk te wachten...als ik het hier zo lees is het alleen bij VF zelf redelijk goed geregeld, voor de rest moet iedereen wachten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
NielsOo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:23:
Relax Online 25 19,95
WnW 2,50

Misschien een domme vraag maar heb je met deze optie een branded versie van de DHD (als die er al is)
Weet iemand of je deze aanbieding ook kan krijgen via bijvoorbeeld Smartphoneshop.nl?
(Ook op de t-mobile website kan ik deze optie niet vinden :S)
mijn contract is om 1 Januari 2008 verlopen dus kan gewoon verlengen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Lordsauron op 26-10-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ries1973 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:58:
[...]

Ik heb een nieuw VF abo afgesloten. Abo is al geregeld, nu de foon nog. Ik probeer maar zo geduldig mogelijk te wachten...als ik het hier zo lees is het alleen bij VF zelf redelijk goed geregeld, voor de rest moet iedereen wachten volgens mij.
Hmm, ja, ik denk dat het niet anders is dan wachten, wachten... Maar het blijft me storen, dat Belsimpel de site niet efficient gebruikt. Dat technisch 1 en ander moeilijk te realiseren is (statusorder bv), gaat er bij mij niet in.
Misschien moeten we het hier bij laten en elkaar weer tegenkomen in een technisch topic over de Desire HD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT

JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi

Ik heb een combi met een Hi abonnement afgesloten (kom van vodafone).

O ja, ik zal eens informeren bij HTC hoe het zit met de voorraden want dit is niet de eerste keer dat HTC de vraag niet aan kan. Wat wil je trouwens ook als je zo veel toestellen lanceert in een korte tijd.

[ Voor 16% gewijzigd door Vjenne-ICT op 26-10-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon

timvanloon

Intel or AMD?

Krijg net een mail van VF dat er geprobeerd is een afleverafspraak te maken.
morgen is even terugbellen.
Zou dan wel snel zijn 25-10 online besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
De status van mijn bestelling bij Hi is gewijzigd.
Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 00:25

Jodi

No Matches Found

JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi

Ik heb een los toestel besteld, op 30 september, betaald met iDeal.

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij mar aan het belsimpel.nl lijstje toe.. bekijk het forum al weken, tijd om mee te klagen! :@

i.c.m. vodafone 275 + gratis internet = 30 E x 24m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo NielsOo,

Ik heb een vraagje, heb je de Desire HD ook echt via T-mobile besteld? of via een andere telecom winkel die ook abonnementen van t-mobile verkoopt zoals belsimpel.nl

Ik wacht namelijk al best een tijdje op deze telefoon (ik heb hem nog niet besteld, want ik zit aan T-mobile vast), maar op de site van t-mobile kan ik nog niks vinden over de DHD.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Tot op vandaag staat mijn bestelling op de Vodafone website: niet voorradig. Dat is sinds 11 oktober.. :D

Ik kan er op zich wel om lachen...nog... maar het duurt wel erg lang. Nummerbehoud bij t-mobile is goedgekeurd, maar moet nog gecontroleerd worden voordat het definitief overgezet worden ofzo. Erg vervelend, vooral omdat je machteloos moet afwachten totdat er iets gebeurt bij die bedrijven. Heel misschien ga ik morgen weer even de VF klantenservice lastig vallen.

Zal VF al bezig zijn met de tweede batch, zonder kinderziektes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jodi schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:38:
[...]

Ik heb een los toestel besteld, op 30 september, betaald met iDeal.
Ik heb los besteld op 27 September en direct met creditcard betaald. Sindsdien nooit een bericht van hun ontvangen zonder er eerst zelf maar ernaar te moeten vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 22:25
BartOtten schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:31:

[...]
Hier is mijn bestelling niet gewijzigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 11:47

JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi

Voeg mij ook maar toe aan het lijstje. 12 oktober besteld (Flex 25 verlenging + DHD). Nog geen woord ontvangen over eventuele vertraging van de levertijd. Slechte zaak hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 3 weken geleden ook bij Belsimpel besteld:

-VF 200 Abo met DHD.

Ik wacht nog doodleuk op de bestelling maar ik ben zwaar benieuwd hoelang het nou echt gaat duren voordat ze gaan leveren. Kom op zeg, je kunt verwachten dat die dingen als warme broodjes over te toonbank vliegen dus een goede voorbereiding zou wel op zijn plaats zijn. Helaas wordt er tot nog toe alleen maar verzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, het 11-tal waarvoor Belsimpel in gebreke blijkt:
JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi
Dashivas
Duchy007

Dan gaat het hier om 11 man/vrouw die de moeite nemen om een forum in te duiken. Het gaat immers om veel meer teleurgestelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:12

FeaR

In GoT we trust

dhhdante schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:36:
Ja :)
Toestel donderdag rond 20:45 besteld en vandaag dus binnen.
Had gisteren nog een e-mail gestuurd met wanneer Vodafone het toestel weer op voorraad dacht te hebben. Kreeg als reactie dat ik mijn Desire HD deze of volgende week kon verwachten. Echter kreeg ik gisteravond nog een e-mail met Track & Trace. En vandaag heeft de postbode hem dus bezorgd.

Ben er blij mee en heb nog lang niet alles geprobeerd met het toestel. Heb snel even alles ingesteld en de belangrijkste contacten over gezet. Toestel hangt nu aan de lader, want wil wel een goed volle accu voor morgen. Nadeel van het toestel zijn toch echt de twee klepjes voor de accu en de sim-kaart. Ik dacht dat het wel mee zou vallen met het lastig te verwijderen, maar dat viel het dus niet...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s

Dav0s

Hr?

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:36:
JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi
Dashivas
Duchy007

Dan gaat het hier om 11 man/vrouw die de moeite nemen om een forum in te duiken. Het gaat immers om veel meer teleurgestelden.
Ben bang dat belsimpel geen webcare afdeling heeft, dus ze zullen dit helaas niet zo 1..2..3.. zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 23:32
Iemand van Telfort al een DHD gekregen of denkt hem binnenkort te krijgen?
Bij mij is de status van 11-11-2010 naar 6-11-2010 gewijzigd.
Dus misschien heb ik hem volgende week wel al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:56:
[...]
Hallo NielsOo,

Ik heb een vraagje, .......
alvast bedankt
Eerst van T-Mobile het nummer voor verlenging gebeld, hier konden ze niets leveren...
Daarna dankzij:
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:11:
[...]

Ik heb telefonisch via de klantenservice besteld. Had eigenlijk gebeld om op te zeggen maar toen kreeg ik dit aanbod, klonk wel aantrekkelijk. Die actie vond ik toe ook heel apart, kon ik ook nergens vinden. Hij vertelde dat die actie tot 10-10 liep (ik belde de 16e) maar dat de actie nog in het systeem stond. Hij gaf aan dat omdat het nog in het systeem stond hij aan zijn baas kon vragen of hij het me nog mocht aanbieden (kwam echt over als een verkooppraatje). Zou ook direct na mijn order uit het systeem verwijdert worden gaf hij aan.

Ik vermoed ook dat het alleen een telefonische actie is want in de winkel of online kon ik er niets over vinden, vertrouwde het ook niet helemaal. Heb vorige week m'n contract bevestiging gehad en staat keurig 12 maanden 7,45 korting dus het klopt wel.

Misschien anders eens bellen om op te zeggen en dan laten vallen dat je graag een desire hd wil maar dat hun die niet aanbieden (toen kwam het aanbod automatisch).
het geprobeerd via de afdeling opzeggingen. Het kan dus alleen bij een verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
Dav0s schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:47:
[...]

Ben bang dat belsimpel geen webcare afdeling heeft, dus ze zullen dit helaas niet zo 1..2..3.. zien.
Misschien lezen ze dit wel en moeten we hier klagen:
http://tweakers.net/shopreview/7638/belsimpel-punt-nl.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
BartOtten schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:31:

[...]
hier is het nogsteeds
Laatste update: 20/09/2010

Voor inschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee, daar zijn ShopSurveys niet voor bedoeld.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Nou, ik ben ook overstag.
Zelf heb ik hem bij de Vodafone webshop besteld, levettijd tot 4 dgn ivm nummerbehoud. Maar nu zie ik de aanbieding van GSMeasy wat ook wel aantrekkelijk lijkt.
Heeft er al iemand het addertje hier gevonden?

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 14:04

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ook ik wil em gaan halen. Echter, nu heb ik gebeld met Hi, en het blijkt dat zij de Desire HD gesimlocked afleveren. Nu ben ik nog klant bij T-Mobile dus dat zou betekenen dat ik em tot januari in de kast moet laten liggen. Heeft er iemand een idee hoe ik em kan unlocken? Of heeft bestellen bij een webshop zin?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
pven schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:00:
[...]

Nee, daar zijn ShopSurveys niet voor bedoeld.
Waarom niet? Er staat daar een kopje Algemeen...daar mag je toch wel zeggen dat de communicatie naar klanten gewoon slecht is??? Lijkt me ook gewoon onderdeel van een shopsurvey...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi
Dashivas
Duchy007

Kunnen wij samen niet wat ondernemen?

Ik ga in ieder geval vandaag met HTC contact opnemen hoe het zit met de voorraden om uit te sluiten of het probleem daar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hastie
  • Laatst online: 17-03-2022
JasonCR
M-buurman
Dav0s
Minuz
Loempiavogel
Ries1973
Dabardman
Vjenne-ICT
Jodi
Dashivas
Duchy007

Het gaat hier idd om meer mensen ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om er moeite in te steken heb ze al vaak gebeld en gemaild. Heb wel iedere keer netjes een antwoord gehad.. Maar ik wacht het gewoon af, eens zullen ze het toestel wel op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:03
Ik heb de laatste twee pagina's nog even doorgenomen, en volgens mij zitten de volgende mensen op Castle te wachten:
Donny87
Sigma2k8
Powerkiwi
Garf75
philipperosier
ignatius
Kunnen ook wij niet samen iets ondernemen? Dan hebben we een soort Belsimpel-collectief en Castle-collectief.

Als Vjenne-ICT dan terug komt met de reactie van HTC, kunnen we wellicht iets ondernemen. Het duurt nu wel erg lang voordat we iets horen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Flimovic schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:59:
Ook ik wil em gaan halen. Echter, nu heb ik gebeld met Hi, en het blijkt dat zij de Desire HD gesimlocked afleveren. Nu ben ik nog klant bij T-Mobile dus dat zou betekenen dat ik em tot januari in de kast moet laten liggen. Heeft er iemand een idee hoe ik em kan unlocken? Of heeft bestellen bij een webshop zin?
Ik geloof er niets van dat zij hem sim-lock leveren als alle andere providers zonder sim-lock leveren. Tot nu toe zijn alle toestellen die verkocht zijn, sim-lock vrij en unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBARDmaN
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 07:29

DaBARDmaN

- slide -

ries1973 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:03:
[...]

Waarom niet? Er staat daar een kopje Algemeen...daar mag je toch wel zeggen dat de communicatie naar klanten gewoon slecht is??? Lijkt me ook gewoon onderdeel van een shopsurvey...
Je moet er niet gaan flamen omdat je lang moet wachten, maar een eerlijke review geven over de zeer matige communicatie lijkt me niet verkeerd.
Ik zie al 11 mensen die een review kunnen geven en dat zeker moeten doen als zij het toestel binnen hebben.

Kijk ook hier mensen: http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-belsimpel/
Deze zal veel vaker gelezen worden door mensen die niet op Tweakers komen.

(ik wacht dus ook op verlenging 1 jaar Hi abbo + DHD).
Prijs is niet te verslaan, begrijp ook dat levering lastig is, maar vind het waardeloos dat ik niet een eerlijke mail krijg binnen de eerste 5 werkdagen dat het langer duurt. En nu nog steeds totaal geen idee heb wanneer het toestel komt.. :F

| Dell XPS M1710 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hastie schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:25:
[...]

Het gaat hier idd om meer mensen ik heb eerlijk gezegd geen zin meer om er moeite in te steken heb ze al vaak gebeld en gemaild. Heb wel iedere keer netjes een antwoord gehad.. Maar ik wacht het gewoon af, eens zullen ze het toestel wel op voorraad hebben.
Welkom Hastie, je bent dus nr.12
Men krijgt inderdaad netjes antwoord. En er schijnt nog deze week geleverd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:02:
[...]

Welkom Hastie, je bent dus nr.12
Men krijgt inderdaad netjes antwoord. En er schijnt nog deze week geleverd te worden.
Hey Minuz, heb je nou gehoord dat ze alsnog deze week gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 14:04

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

FunFair schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:42:
[...]

Ik geloof er niets van dat zij hem sim-lock leveren als alle andere providers zonder sim-lock leveren. Tot nu toe zijn alle toestellen die verkocht zijn, sim-lock vrij en unbranded.
Volgens de HI-medewerker die ik gister aan de lijn had werd hij toch echt met simlock geleverd. Volgens mij zijn er nog geen mensen die het toestel via Hi binnen hebben toch? Of heb ik iets gemist?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
MethodP schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:11:
Tot op vandaag staat mijn bestelling op de Vodafone website: niet voorradig. Dat is sinds 11 oktober.. :D

Ik kan er op zich wel om lachen...nog... maar het duurt wel erg lang. Nummerbehoud bij t-mobile is goedgekeurd, maar moet nog gecontroleerd worden voordat het definitief overgezet worden ofzo. Erg vervelend, vooral omdat je machteloos moet afwachten totdat er iets gebeurt bij die bedrijven. Heel misschien ga ik morgen weer even de VF klantenservice lastig vallen.

Zal VF al bezig zijn met de tweede batch, zonder kinderziektes?
Ja VF is al bezig met de 2e batch, FeaR heeft hem al en de mijne is bij de koerier. Ik werd om 5:20 vanochtend gebeld, dit zou toch niet de koerier zijn om een afspraak te maken? :S
Of deze batch beter is weet ik nog niet.
FeaR1986 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:37:
[...]

Ja :)
Toestel donderdag rond 20:45 besteld en vandaag dus binnen.
Had gisteren nog een e-mail gestuurd met wanneer Vodafone het toestel weer op voorraad dacht te hebben. Kreeg als reactie dat ik mijn Desire HD deze of volgende week kon verwachten. Echter kreeg ik gisteravond nog een e-mail met Track & Trace. En vandaag heeft de postbode hem dus bezorgd.

Ben er blij mee en heb nog lang niet alles geprobeerd met het toestel. Heb snel even alles ingesteld en de belangrijkste contacten over gezet. Toestel hangt nu aan de lader, want wil wel een goed volle accu voor morgen. Nadeel van het toestel zijn toch echt de twee klepjes voor de accu en de sim-kaart. Ik dacht dat het wel mee zou vallen met het lastig te verwijderen, maar dat viel het dus niet...
Gelukkig is hij bij jou al bezorgd, ik moet hem echt vandaag of morgen hebben anders kan ik het toestel niet declareren.
Hopelijk komt HTC nog met verbeterde losse klepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

Hey Minuz, heb je nou gehoord dat ze alsnog deze week gaan leveren?
Via een vriendin, die niet in het forum zit, dus eigenlijk nr. 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:15:
[...]

Via een vriendin, die niet in het forum zit, dus eigenlijk nr. 13.
Wat heerlijk tegenstrijdig weer allemaal. De ene mailen ze dat hun leverancier hun beloftes niet nakwam en dat mensen maar nog 2 weken moeten wachten. En jou vriendin vertellen ze dat ze dit week nog zullen leveren? Ik hoop uiteraard dat ze eerlijk waren tegen je vriendin. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
De levertijd bij Belsimpel.nl staat al sinds begin oktober op 3 weken. Ik heb het 1 dag zien veranderen in 5-7 werkdagen, maar de dag daarop stond het terug op 3 weken. Ze kunnen er beter niets op zetten want dit doet hun echt geen goed.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
DaBARDmaN schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:00:
[...]
Je moet er niet gaan flamen omdat je lang moet wachten, maar een eerlijke review geven over de zeer matige communicatie lijkt me niet verkeerd.
Ik zie al 11 mensen die een review kunnen geven en dat zeker moeten doen als zij het toestel binnen hebben.
Mee eens...dus heb ik een oordeel gegeven over de zeer matige communicatie op de shopsurvey. Ik heb er echt geen problemen mee dat het toestel er gewoon niet is, maar ik heb er een hekel aan als ik niet op de hoogte wordt gebracht. Service noemen ze dat...nou, de service is op dit moment ver te zoeken...maar goed...nu lees ik weer opeens dat er toch geleverd gaat worden deze week...maarja, hoeveel toestellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Laatst online: 17-09 19:04
Status weer aangepast bij gsmwijzer.nl

Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht week 44 (1e levering)

Hopenlijk zit ik dan bij de 1e levering
Pagina: 1 ... 22 ... 58 Laatste