Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KilljoyNL schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:49:
[...]

Dit is mijn bestelling bij Telfort, als ik nu via de website bestel ben ik duurder uit.
1e 12 maanden 10 euro per maand = 120 euro
2e 12 maanden 20 euro per maand = 240 euro
Aan de deur = 29 euro
Totaal: 369 euro

Leuke prijs, toch? En dat voor inclusief mobiel internet.
Nu alleen afwachten tot de week van 11 november :(
Zelf heb ik een zelfde soort aanbieding geaccepteerd op 4 oktober, de Desire HD gratis bij een abbo met onbeperkt internet van het eerste jaar 12,50 euro en het tweede 25 euro.

Dit aanbod geld alleen voor verlengers die ingelogd zijn op "Mijn Telfort", als ik hetzelfde probeer zonder in te loggen scheelt dit 200 euro op de toestelprijs bij hetzelfde abbo.

Bij Telfort worden sommige vaste klanten dus wel beloont. Is bij jou de mogelijke leverdatum niet aangepast naar de week van za 6-11 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

JRShield schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:40:
[...]

6 november, hij is weer een weekje vervroegd!
Als hij bij Hi dan ook 6 november binnenkomt, heb ik een mooi verjaardagskado :) Telfort en Hi zijn toch beide van KPN?

* M3rcury is 6 november jarig

[ Voor 6% gewijzigd door M3rcury op 24-10-2010 16:05 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Iemand al een ervaring gehad met een abonnement verlenging van T-Mobile en bijbehorende prijzen?
Heb al wel wat op internet gezocht maar daar zit veel verschil in qua prijs. Bij T-Mobile zelf staat er nog niks op de site

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:43
Foutje.

[ Voor 97% gewijzigd door WouTer14 op 24-10-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:11

Dav0s

Hr?

ries1973 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:11:
[...]

Als je 19 oktober hebt besteld...ben ik bang dat je nog wel even kunt wachten...zoek in dit topic maar eens op belsimpel en dan zul je zien dat er mensen zijn die 30 september hebben besteld (pre-order) en nog steeds aan het wachten zijn...ik ben daar ook één van...met een klein beetje geluk hoop ik um eind volgende week, begin van de week erna te hebben...maar ik reken eigenlijk nergens op!
Om hier op in te haken: het duurt voor iedereen die heeft gepre-ordered volgens mij even lang. Belsimpel begint gewoon pas deze week met leveren (dus ongeacht of je september of oktober hebt besteld). Dus verwacht je telefoon ergens in de komende week. Dat is tenminste wat de klantenservice mij vertelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dav0s schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:28:
[...]

Om hier op in te haken: het duurt voor iedereen die heeft gepre-ordered volgens mij even lang. Belsimpel begint gewoon pas deze week met leveren (dus ongeacht of je september of oktober hebt besteld). Dus verwacht je telefoon ergens in de komende week. Dat is tenminste wat de klantenservice mij vertelde..
Dat is fijn om te horen.. Laten we hopen dat iedereen m zo snel mogelijk binnen krijgt, ik kan echt niet meer wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Wat ik wel raar vind is dat bij sommige bedrijven je de Desire HD al in september/begin oktober pre-orderen kan. Terwijl ik gisteren bij de T-Mobile shop was, en daar nog niets binnen hadden gekregen qua prijzen/telefoons.

Marketing stunt van t-mobile om prijzen geheim te houden tot release of gewoon slechte marketing?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:49:
[...]

Zelf heb ik een zelfde soort aanbieding geaccepteerd op 4 oktober, de Desire HD gratis bij een abbo met onbeperkt internet van het eerste jaar 12,50 euro en het tweede 25 euro.

Dit aanbod geld alleen voor verlengers die ingelogd zijn op "Mijn Telfort", als ik hetzelfde probeer zonder in te loggen scheelt dit 200 euro op de toestelprijs bij hetzelfde abbo.

Bij Telfort worden sommige vaste klanten dus wel beloont. Is bij jou de mogelijke leverdatum niet aangepast naar de week van za 6-11 ?
Vreemd genoeg maakte dat bij mij geen verschil wat de prijs van het toestel betreft. Of ik nou wel of niet ingelogd was; ze vroegen 249/ 259 voor het toestel bij verlengen van mn telfort 300 abo. En ben 5 jaar klant bij ze. (Waarvan wel 4 jaar sim only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 00:46
Ik heb de HTC Desire HD ook besteld i.c.m met een Hi Online 30 + Hi Eindeloos Online Extra Snel.

Ik kreeg trouwens onderstaande bevestiging van BELSIMPEL, dus ga er vanuit dat men zich daar aan gaat houden.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer XXXXXX,

Bedankt voor uw e-mail aan Belsimpel.nl. Wij verwachten de HTC Desire HD in week 43 uit te kunnen leveren. Wij leveren alleen de zwarte, dus dat komt mooi uit. Ik ga er vanuit u zo volledig geïnformeerd te hebben.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

XXXXXX XXXXXX

-- www.Belsimpel.nl - Voor telefoons met abonnement, sim-only abonnementen, verlengingen en de beste aanbiedingen van Nederland
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kleine vraag; Klopt er dat er twee kleuren in omloop zijn (bruin en zwart)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:37

FeaR

In GoT we trust

Morgen toch maar eens de KPN bellen. Stuur net uit nieuwsgierigheid een sms met "saldo" naar 1244 en krijg vrolijk terug dat mijn dataverbruik nog 0,0 MB is en dat ik nog heel wat kan bellen. Oftewel lijkt het er heel erg op dat mijn nieuwe abonnement al is ingegaan en niet pas de 2e november.

Op zich niet heel erg, maar dan wist dat grietje van de KPN Hi winkel dus niet waar ze het over had. En het is gewoon jammer aangezien ik mijn HTC Desire HD nog niet heb. En die laatste is niet meer op voorraad bij Vodafone. Komt weer allemaal niet lekker uit...

Edit:
En er is weer wat meer duidelijk. Blijkt dus toch dat je nieuwe abonnement meteen ingaat als je overstapt binnen dezelfde provider.

Dus KPN bellen hoeft niet meer, want dat "raadsel" is opgelost. Vodafone gaat wel gebeld worden met de vraag wanneer er weer HD's uitgeleverd gaan worden. Ik hoop snel aangezien ik al betaald heb, anders wordt het geld terug vragen en bij een andere shop bestellen.

[ Voor 26% gewijzigd door FeaR op 25-10-2010 00:40 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Vjenne-ICT schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:05:Kleine vraag; Klopt er dat er twee kleuren in omloop zijn (bruin en zwart)?
Ten eerste fijn te horen dat Belsimpel dit naar alle klanten stuurt en het dus eindelijk duidelijk is.
Ten tweede, de bruine en de zwarte zijn identiek aan elkaar zoals ook eerder te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Vincitore schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:43:
Wat ik wel raar vind is dat bij sommige bedrijven je de Desire HD al in september/begin oktober pre-orderen kan. Terwijl ik gisteren bij de T-Mobile shop was, en daar nog niets binnen hadden gekregen qua prijzen/telefoons.

Marketing stunt van t-mobile om prijzen geheim te houden tot release of gewoon slechte marketing?
Mee eens...

Ook al gevraagd en het is nog wel (veel :( ) wachten tot aan eind november/begin december...

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Het is gewoon raar aangezien de andere mensen van GoT deze week of volgende week geleverd krijgen.
Als T-Mobile mij donderdag niet kan zeggen wat het mij kost en wanneer die wordt geleverd, dan ga ik meteen naar de buurman want daar kan ik dan gewoon een Relax 25 nemen met Web n walk en een klein bedrag (90 euro ofzo) bijbetalen en met een telefoon naar huis gaan de week daarop.

Of bij belsimpel een Verlenging Relax 25 Online met web en walk plus vast voor 2 jaar.
Toestelprijs: 30 euro!! :O

[ Voor 13% gewijzigd door Vincitore op 25-10-2010 09:17 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Online bieden ze alleen maar de Wildfire aan.. zucht

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

Vincitore schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:13:
Het is gewoon raar aangezien de andere mensen van GoT deze week of volgende week geleverd krijgen.
Als T-Mobile mij donderdag niet kan zeggen wat het mij kost en wanneer die wordt geleverd, dan ga ik meteen naar de buurman want daar kan ik dan gewoon een Relax 25 nemen met Web n walk en een klein bedrag (90 euro ofzo) bijbetalen en met een telefoon naar huis gaan de week daarop.

Of bij belsimpel een Verlenging Relax 25 Online met web en walk plus vast voor 2 jaar.
Toestelprijs: 30 euro!! :O
Met meerdere ervaringen uit het verleden kan ik wel zeggen dat t-mobile mij bij 2 verschillende verlengingen aangaf niet onder de prijs te kunnen die op internet geboden werd door internet shops. Heb ook gezegd dat ik dat erg vreemd vond dat zelfs met een middle man het voor mij nog goedkoper was dan rechtstreeks bestellen bij t-mobile.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
Bericht van Hi:

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/28670869452
@marnox eerste gaan waarschijnlijk 9 november bezorgd worden bij voorinschrijvers, ik zal je ordernummer doorsturen om in de gaten te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelieveld
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-07 22:11
Weet iemand wat er standaard in het HTC Desire HD pakket hoort te zitten wannneer deze via de online winkel van Vodafone besteld is?

Ik dacht dat er een 8Gb geheugenkaart bij geleverd moet worden. De klantenservice geeft echter aan dat er geen geheugenkaart bij de telefoon wordt geleverd.

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Eind september abonnement met toestel (DHD uiteraard) afgesloten bij studentmobiel.nl maar nog niets ontvangen, vorige week werd, na telefonisch contact, steeds het verhaal wat op hun site staat (wk 43/44) voorgelezen.
Weet er al iemand iets meer mbt de levering van studentmobiel.nl, ik wil nu nu bijna iedereen aan het uitleveren is ook wel eens gaan genieten van de DHD. :X :9~ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Laatst online: 19-09 00:08
"WIj zijn de eersten die leveren" Elke keer dat ik daar aan denk moet ik bijna huilen....De berichtgeving is ondertussen wel consistent dus we kunnen er van uitgaan dat ze de 9e geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
lelieveld schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:57:
Weet iemand wat er standaard in het HTC Desire HD pakket hoort te zitten wannneer deze via de online winkel van Vodafone besteld is?

Ik dacht dat er een 8Gb geheugenkaart bij geleverd moet worden. De klantenservice geeft echter aan dat er geen geheugenkaart bij de telefoon wordt geleverd.

?
Bij sommige shops staat het erbij maar naast de algemene accesoires zoals lader/headset zit er ook een 8gb Sd kaartje bij meende ik. Anders ff bij omschrijving kijken van VF of bij andere shops

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
Ik heb een reactie terug van Hi op mijn tweet

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/28675561165
@AanbiedingvanHi Dat is 3 weken later als Vodafone, ben er niet blij mee bij jullie verlengd te hebben. Hoe compenseren jullie dit?
@jackpointnl Hoi, dat kan ik helaas niet compenseren, maar als je wil kan je uiteraard je bestelling nog annuleren.
Helaas geen compensatie vanuit Hi dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
sjikker schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:10:
[...]

Ik heb mijn abbonement ook verlengt bij Hi, voor 2 jarig 25 euro/maand moest ik 45 euro bijbetalen. Leek me ook al goedkoop. Ik mag er dus vanuit gaan dat dit niet door gaat?
Net Hi geannuleerd. Uit nieuwsgierigheid gevraagd wat ik had moeten bijbetalen omdat dat bedrag in de Hi shop steeds veranderd. €44,95 was het antwoord. En dat klopt met het bedrag waarvoor ik het besteld had op 20/9 (2 jaar hi 20 + xtra snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Laatst online: 21:15
zo ben ik de enige die zo'n duur abo heeft gekozen? Heb Hi 60 student + xtra snel eindeloos. ongeveer 55e Hoefde toen 0 euro te betalen voor de telefoon, maag hopen dat dat ook niet gaat veranderen met dit abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
JackPoint schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:52:Ik heb een reactie terug van Hi op mijn tweet
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/28675561165
[...]
Helaas geen compensatie vanuit Hi dus.
En dan moet je nog oppassen dat je bestelling niet geannuleerd wordt :-)

Ik heb er ook nog een reactie op gegeven, wie weet maken we wat los :P

[ Voor 8% gewijzigd door RonaldM op 25-10-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24

m-buurman

hmmm...coffee!!

Heeft iemand alweer een update van Belsimpel? Ik vertrouw die genoemde 'week 43' nog steeds niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Als ik bij GSMWeb.nl bestel, kost dat toestel 230 euro bij T-Mobile verlenging.
Zou het bij T-Mobile goedkoper zijn? Of zijn er nog andere webwinkels die goedkoper bieden?
Let wel op dat het niet Vodafone is of zo. Alleen T-mobile ...

Ik vind het sneu dat Vodafone gratis toestel bieden, maar als mijn contract afloopt op februari 2011 kan ik hem wel tegen.

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-buurman schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:13:
Heeft iemand alweer een update van Belsimpel? Ik vertrouw die genoemde 'week 43' nog steeds niet..
Nee, ik heb ook nog geen terugkoppeling gehad. Maar afgaande op vorige meldingen in dit forum, geef ik ze toch zeker een kans. Eigenlijk is het van de gekke, deze uitwisseling van ongeduldige klanten. Uiteindelijk komt het toch neer op Belsimpel, die de mogelijkheden met haar site, nl. gewoon en eerlijk op de hoogte stellen, onbenut laat. BELSIMPEL wake up!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

Jodi

No Matches Found

Nog geen update, en helaas is "week 43" een vrij ruim begrip; voor hetzelfde geld versturen ze pas vrijdag :'(

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Jodi schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:45:
[...]

Nog geen update, en helaas is "week 43" een vrij ruim begrip; voor hetzelfde geld versturen ze pas vrijdag :'(
Dat zou heel goed kunnen..en hoogstwaarschijnlijk versturen ze het via de DPD die niet in het weekend bezorgen. Dus dan is het alweer wk 44.

Ik heb het toestel besteld met een Vodafone abo, als ik dit vooraf had geweten dan had ik hem gewoon bij Vodafone zelf gekocht.

Maar we wachten af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jodi schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:45:
[...]

Klopt, daar heb ik ook naar gevraagd bij Belsimpel, maar geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
huijaa schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:16:
Zou het bij T-Mobile goedkoper zijn? Of zijn er nog andere webwinkels die goedkoper bieden?

Ik vind het sneu dat Vodafone gratis toestel bieden, maar als mijn contract afloopt op februari 2011 kan ik hem wel tegen.
Met welk abonnement heb je dan gekozen? Als ik kijk naar een verlenging voor 2 jaar met een Relax 25 en Web 'n Walk dan is die al bijna gratis mee te nemen voor een extra prijs van €2. Of had je dan deze: HTC Desire HD + Google navigatie + onbeperkt data (1 jaar) ?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
Vincitore schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:54:
Met welk abonnement heb je dan gekozen? Als ik kijk naar een verlenging voor 2 jaar met een Relax 25 en Web 'n Walk dan is die al bijna gratis mee te nemen voor een extra prijs van €2. Of had je dan deze: HTC Desire HD + Google navigatie + onbeperkt data (1 jaar) ?
Twee jaar Flex 20 met WnW plus (€34,95 p/m)
Een jaar contract in plaats van twee kost het natuurlijk wat meer geld voor dat toestel, maar alleen als de prijs 'lekker' laag is is het 1 jaar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Hi actie van goedkoop internet geldt volgens PDAshop.nl nog tot 1-12-2010

"Hi Eindeloos Online XtraSnel van € 14,95 voor € 3,75 per maand. Netwerkactie geldt alleen wanneer Hi Eindeloos Online XtraSnel wordt afgesloten i.c.m. een Hi Online abonnement. Deze korting is geldig zolang je contract loopt.

Deze actie is geldig tot 01-12-2010
"

bron: pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:41:

"Hi Eindeloos Online XtraSnel van € 14,95 voor € 3,75 per maand. Netwerkactie geldt alleen wanneer Hi Eindeloos Online XtraSnel wordt afgesloten i.c.m. een Hi Online abonnement. Deze korting is geldig zolang je contract loopt.

"

Volgens webcare twitter ook:
@nickahuis ja, dat loopt in november nog wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
Iemand nog iets van VF vernomen over wanneer er een nieuwe batch toestellen bij hen binnenkomt?

edit: Heb naar de VF gebeld en die jongen vertelde me dat het pakketje naar het magazijn was verstuurd, dus verwacht dat de koerier het binnen korte tijd bij me aflevert.

Dit allemaal ondanks dat de orderstatus nog op "in behandeling" staat met als "Extra informatie: Niet beschikbaar."

[ Voor 60% gewijzigd door echthard op 25-10-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:41:

"

Bij Hi kun je natuurlijk niet je belbundel aanpassen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
huijaa schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:16:

Tmobile wile mijn abbo verlengen ( 400 min /1000sms/internetplus) betaal nu 42 euro. Als ik de HTC erbij wilde hebben dan moest ik 55 euro gaan dokken voor 450min/en web en walk.

Nog 3 maanden te gaan dus ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry foute topic.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:51:
[...]

Klopt, daar heb ik ook naar gevraagd bij Belsimpel, maar geen antwoord.
Ik heb zelf ook nog niks gehoord van Belsimpel vandaag. Er staat nog altijd onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel in de order status. All we can do is wait and wait some more.....*zucht* :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:49:
[...]

Ik heb zelf ook nog niks gehoord van Belsimpel vandaag. Er staat nog altijd onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel in de order status. All we can do is wait and wait some more.....*zucht* :/
Bij mij staat er 'verzonden'.. maargoed, dat betrof alleen mijn simkaart die ik 3 week geleden ontvangen heb.
Zo jammer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
PDAshop.nl heeft zojuist gebeld, dat ze 'm morgenvroeg thuis bezorgen :)

Ben zeer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem vandaag bij Vodafone store in nijmegen (dukenburg) gewoon gekocht, betaal je wel 2e meer het 1e jaar (dus 22.50 totaal), maar geen gezeur met leveringen enzo, ze hadden er nog 12 op voorraad (nu dus 11 lijkt me). Heb geen problemen met prox. sensor oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-mobile zijn ze lekker bezig. Op het forum staat iemand die na mij heeft besteld en hem vandaag binnen heeft gehad. Bel ik op en dan krijg ik te horen dat de levertijd 3 weken is :P. Vervolgens het nummer van ANP (de koeriersdienst) gehad en die geven aan dat mijn order is aangemeld, dus waarschijnlijk krijg ik morgen bericht om een afspraak te maken.

In ieder geval hebben ze bij Tmobile de desire HD op voorraad/binnen gekregen!

O ja hier de foto van het Tmobile forum:
http://img543.imageshack.us/img543/1183/img0332z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _KweeNie_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 20:41
offtopic: Hallo bakkerj813, ik ben pietje1 van het t-mobile forum.

Tot mijn verrassing kreeg ik de Desire HD vandaag al binnen. De link hierboven verwijst dan ook naar mijn apparaat/pakbon. Ik heb het apparaat vorige week donderdag telefonisch besteld bij T-Mobile en kreeg de dag erna een sms van de koeriersdienst dat ik een bezorgdatum mocht prikken. Dus voor T-Mobile bestellers waarbij de klantenservice vervelend doet, ze hebben wel daadwerkelijk toestellen op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik begin Hi steeds minder leuk te vinden.... iedereen loopt straks al met hun speeltjes rond.. zelfs T-mobile klanten die in eerste instantie niet eens de desire hd op hun site had staan....

vervolgens krijg je aanbiedingen op je email binnen over abonnementen van vodafone die ongeveer even duur zijn en direct kan leveren... alleen als ik dat doe, moet ik weer wachten tot het opgezegd is bij hi.. kan ik net zo goed wachten... bah

-we hebben hem als eerste-

en nu zijn ze echt de allerlaatsten.... kansloos... :/

[ Voor 9% gewijzigd door FunFair op 25-10-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_KweeNie_ schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:05:
offtopic: Hallo bakkerj813, ik ben pietje1 van het t-mobile forum.

Tot mijn verrassing kreeg ik de Desire HD vandaag al binnen. De link hierboven verwijst dan ook naar mijn apparaat/pakbon. Ik heb het apparaat vorige week donderdag telefonisch besteld bij T-Mobile en kreeg de dag erna een sms van de koeriersdienst dat ik een bezorgdatum mocht prikken. Dus voor T-Mobile bestellers waarbij de klantenservice vervelend doet, ze hebben wel daadwerkelijk toestellen op voorraad!
Ja nog bedankt! Tmobile klantenservice wist echt helemaal niets, hij gaf aan dat de levertijd voor mijn order drie weken zou zijn. Toen ik aangaf dat jij hem al binnen had en dat dit op hun forum stond antwoordde hij met: "maar is dat dan wel bij dezelfde provider?". Toen ik aangaf daar niet zo blij mee te zijn kreeg ik het nummer van ANP, daar waren ze gelukkig wel wat behulpzamer.

edit: Net bericht gehad om een afspraak te maken met de bezorgdienst gehad. nog twee nachtjes slapen en dan heb ik mijn desire HD van Tmobile binnen.

Snap niet hoe het kan dat ze binnen Tmobile niet weten wanneer ze een toestel binnenkrijgen en/of uit kunnen leveren. Maar ja krijg het toestel deze week waarschijnlijk dus ja waar maak ik me druk om :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 19:18 . Reden: bericht voor afspraak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFair schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:09:
Ik begin Hi steeds minder leuk te vinden.... iedereen loopt straks al met hun speeltjes rond.. zelfs T-mobile klanten die in eerste instantie niet eens de desire hd op hun site had staan....

vervolgens krijg je aanbiedingen op je email binnen over abonnementen van vodafone die ongeveer even duur zijn en direct kan leveren... alleen als ik dat doe, moet ik weer wachten tot het opgezegd is bij hi.. kan ik net zo goed wachten... bah

Nou, de allerlaatste? Belsimpel heeft hem ook nog niet geleverd aan de pre-orders hoor.
Hun beweerde toen ook als één van de eerste te kunnen leveren. Dus de allerlaatste zijn ze nog niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:16

Om je te troosten.. het duurt nog zeker anderhalve week, en ik wacht met je mee :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
StormingSoul schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:04:
[...]

Om je te troosten.. het duurt nog zeker anderhalve week, en ik wacht met je mee :F
Anderhalve week? Hi levert pas vanaf de 9e toch? dat is twee en een halve week... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM

Maar dan hebben we wel alle updates, bugs, tips en tricks voorbij zien komen. We hebben nog 14 dagen om ons geestelijk voor te bereiden..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:03
Over Belsimpel: Ik kan bevestigen dat ik mijn Desire HD afgelopen vrijdag heb ontvangen via DPD. Zoals eerder gemeld heb ik besteld op 24 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
FunFair schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:12:
[...]

Anderhalve week? Hi levert pas vanaf de 9e toch? dat is twee en een halve week... :-(
;w je hebt gelijk. De 5de gaan ze ze opsturen.. leef eerst maar naar die datum toe dan.. lijkt korter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Bobo89 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

Over Belsimpel: Ik kan bevestigen dat ik mijn Desire HD afgelopen vrijdag heb ontvangen via DPD. Zoals eerder gemeld heb ik besteld op 24 september.
Dat is op zijn zachtst gezegd bijzonder, ze beweren dat ze ze nog niet binnen hebben gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:57:
Bij T-mobile zijn ze lekker bezig. Op het forum staat iemand die na mij heeft besteld en hem vandaag binnen heeft gehad. Bel ik op en dan krijg ik te horen dat de levertijd 3 weken is :P. Vervolgens het nummer van ANP (de koeriersdienst) gehad en die geven aan dat mijn order is aangemeld, dus waarschijnlijk krijg ik morgen bericht om een afspraak te maken.

In ieder geval hebben ze bij Tmobile de desire HD op voorraad/binnen gekregen!

O ja hier de foto van het Tmobile forum:
http://img543.imageshack.us/img543/1183/img0332z.jpg
pff en mij dan in de winkel afschepen zaterdag met dat ze hem niet hebben gekregen en dat de prijzen niet beschikbaar zijn op dat moment? :S Dat gaat er bij mij niet in als jij hem morgen al bezorgd krijgt.

Mag ik vragen wat voor abbo je erbij hebt ?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Bobo89 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

Tevreden met het apparaat? Geen proximity probleem? Ik heb um een week later bij Belsimpel besteld (31 september)...hopelijk heb ik um vrijdag in huis! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
StormingSoul schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:38:
[...] ;w je hebt gelijk. De 5de gaan ze ze opsturen.. leef eerst maar naar die datum toe dan.. lijkt korter
Sorry, 5 november krijgen ze de toestellen van HTC, vanaf de 9e gaan ze uitleveren....

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincitore schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:22:
[...]

pff en mij dan in de winkel afschepen zaterdag met dat ze hem niet hebben gekregen en dat de prijzen niet beschikbaar zijn op dat moment? :S Dat gaat er bij mij niet in als jij hem morgen al bezorgd krijgt.

Mag ik vragen wat voor abbo je erbij hebt ?
Heb een 1 jarige verlenging. Relax online 25 met WnW 12 maanden voor €22,50 p.m. en dan moet ik eenmalig €219,95 afrekenen. 2 jarige verlening zou me €59,95 voor het toestel kosten en dan 24 maanden €22,50 p.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
RonaldM schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:30:
[...]

Sorry, 5 november krijgen ze de toestellen van HTC, vanaf de 9e gaan ze uitleveren....

:z
Allejezus :? :F nog erger.....

Hoe kan het in godsnaam dat elke shop ze ondertussen al heeft en hi gewoon 2 weken niks krijgt.. ik hield me er een beetje rustig over maar de frustratie komt nu toch wel boven als ik hem pas rond de 11e krijg :-(

[ Voor 31% gewijzigd door Soullancer op 25-10-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:41:
[...]

Heb een 1 jarige verlenging. Relax online 25 met WnW 12 maanden voor €22,50 p.m. en dan moet ik eenmalig €219,95 afrekenen. 2 jarige verlening zou me €59,95 voor het toestel kosten en dan 24 maanden €22,50 p.m.
Ja ik zat zelf ook al te denken aan een Relax online 25 met WnW! €22.50 per maand is met WnW er bij in of komt dat er nog eens over heen? En heb je dan standaard of plus WnW en wat vind je van de snelheid?

[ Voor 6% gewijzigd door Vincitore op 25-10-2010 20:51 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:29
Dutchmarc schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 12:47:
[...]

Bye Hiii! Morgen bestelling annuleren. Bij Telefoonkopen.nl en Belcompany (= trouwens zelfde maatschappij) hadden ze de DHD chocobruin op voorraad. Vodafone BSW200en de DHD gratis mee. Als je bij het afsluiten een bestaand nummer mee wilt nemen kan dat geregeld worden, maar dan kun je pas bellen als dat in orde is. De telefoon kun je wel direct meenemen.Ik heb bv ook nog een VF prepaid. Als ik dat nummer had willen gebruiken had ik (weer) een week moeten wachten voordat ik zou kunnen bellen met de DHD.

Eerste indruk: Wow wat een vrijheid deze telefoon na twee jaar WM6 Xperia1 gevangenschap !
Ik heb nu 3 vestigingen van telefoonkopen.nl gebeld, en ze zeggen allen dat ik zal moeten wachten met het toestel meenemen totdat nummerbehoud is goedgekeurd? Bij welke vestiging heb jij hem gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Normaal gesproken krijg je telefoon wel mee hoor. Je kunt dan gewoon een andere sim gebruiken of prepaid maar je kan dan wel van je telefoon genieten!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincitore schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:51:
[...]

Ja ik zat zelf ook al te denken aan een Relax online 25 met WnW! €22.50 per maand is met WnW er bij in of komt dat er nog eens over heen? En heb je dan standaard of plus WnW en wat vind je van de snelheid?
Die €22,50 is incl. WnW standaard. Relax online 25 kost €20,- p.m. en door een of andere actie kon ik voor €2,50 p.m. WnW krijgen (kon ik nergens iets van vinden, maar gold blijkbaar voor mensen met een iphone of die al langer als twee jaar klant zijn).

Heb eigenlijk geen idee van de snelheid, abonnement gaat pas half november in. Heb nu een iphone abonnement dus hoop dat het niet een te erge achteruitgang is. Heb nog nagevraagd wat de snelheid is, dacht dat het iets van 300kbps was maar die jongen over de telefoon zei dat het inmiddels 900kbps voor WnW was en 1.2 mb voor WnW plus. Klopt volgens mij niet maar het prijsverschil was wel redelijk groot. €2,50 voor WnW en bij plus kreeg ik geen korting dus zou ik €15,- per maand kwijt zijn (dat kan ik achteraf altijd nog doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:18:
[...]

Die €22,50 is incl. WnW standaard. Relax online 25 kost €20,- p.m. en door een of andere actie kon ik voor €2,50 p.m. WnW krijgen (kon ik nergens iets van vinden, maar gold blijkbaar voor mensen met een iphone of die al langer als twee jaar klant zijn). Vind de huidige €30 voor i150 abbo wel redelijk veel en als nieuwe abbo €20 is en daar komt nog €15 internet overheen, dan vind ik dat te guitig worden :(

Heb eigenlijk geen idee van de snelheid, abonnement gaat pas half november in. Heb nu een iphone abonnement dus hoop dat het niet een te erge achteruitgang is. Heb nog nagevraagd wat de snelheid is, dacht dat het iets van 300kbps was maar die jongen over de telefoon zei dat het inmiddels 900kbps voor WnW was en 1.2 mb voor WnW plus. Klopt volgens mij niet maar het prijsverschil was wel redelijk groot. €2,50 voor WnW en bij plus kreeg ik geen korting dus zou ik €15,- per maand kwijt zijn (dat kan ik achteraf altijd nog doen).
Dat klinkt aantrekkelijk zeg!! Ik heb ook nagedacht over die Relax online 25 met WnW.
Actie is inderdaad €20 per maand maar wist niet dat je voor €2.50 de standaard WnW kon krijgen :) Ben namelijk al langer dan 2 jaar klant en heb nu een iPhone in mijn bezit. Kan verder ook niets vinden over die actie voor €2.50 wnw :(

Snelheid voor standaard was 380 kbps volgens mij en voor plus 1 mbps. Heb je de telefoon in de winkel besteld? Want ik ben van plan woensdag/donderdag heen te gaan want 3 november kan ik verlengen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vincitore op 25-10-2010 21:23 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:18:
[...]

Die €22,50 is incl. WnW standaard. Relax online 25 kost €20,- p.m. en door een of andere actie kon ik voor €2,50 p.m. WnW krijgen (kon ik nergens iets van vinden, maar gold blijkbaar voor mensen met een iphone of die al langer als twee jaar klant zijn).

Heb je misschien wat meer info over die 2.50 voor WnW of waar we meer info kunnen vinden?
Want ben ook al meer dan 2 jaar klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Vodafone online heeft ze weer in stock volgens mij, want ik heb net een track & trace code gekregen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 22:37

FeaR

In GoT we trust

dhhdante schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:37:
Vodafone online heeft ze weer in stock volgens mij, want ik heb net een track & trace code gekregen :D
Zelfde hier. Nu ben ik natuurlijk harstikke blij, maar vind het wel wat vaag. Ik bestel afgelopen donderdag om dan pas na de bestelling te zien dat de voorraad op is. Stuur ik vandaag een e-mail met de status en dan krijg je een algemene e-mail dat het toestel deze of volgende week in mijn bezit zal zijn. En nog een 24 uur later komt het pakket al naar je toe :D

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Ik had het woensdag besteld nadat ik eerst telefonisch had gevraagd of ze wel op voorraad waren. Na een positief antwoord had ik dus de bestelling geplaatst. Tot m'n verrassing kreeg ik daarna dus net als jij de melding dat ze op waren. Bij de orderstatus op VF.nl zie ik niks gewijzigd, deze wordt volgens mij niet geupdate. Hopen dat ze morgen na het werk even bij me langskomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:34:
[...]

Heb je misschien wat meer info over die 2.50 voor WnW of waar we meer info kunnen vinden?
Want ben ook al meer dan 2 jaar klant.
Ik heb telefonisch via de klantenservice besteld. Had eigenlijk gebeld om op te zeggen maar toen kreeg ik dit aanbod, klonk wel aantrekkelijk. Die actie vond ik toe ook heel apart, kon ik ook nergens vinden. Hij vertelde dat die actie tot 10-10 liep (ik belde de 16e) maar dat de actie nog in het systeem stond. Hij gaf aan dat omdat het nog in het systeem stond hij aan zijn baas kon vragen of hij het me nog mocht aanbieden (kwam echt over als een verkooppraatje). Zou ook direct na mijn order uit het systeem verwijdert worden gaf hij aan.

Ik vermoed ook dat het alleen een telefonische actie is want in de winkel of online kon ik er niets over vinden, vertrouwde het ook niet helemaal. Heb vorige week m'n contract bevestiging gehad en staat keurig 12 maanden 7,45 korting dus het klopt wel.

Misschien anders eens bellen om op te zeggen en dan laten vallen dat je graag een desire hd wil maar dat hun die niet aanbieden (toen kwam het aanbod automatisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
heeft iemand vandaag iets van Castle gehoord? ik heb namelijk geen reactie op mijn email gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Donny87 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:48:
heeft iemand vandaag iets van Castle gehoord? ik heb namelijk geen reactie op mijn email gehad...
Nog niks.. 29e is t laatste wat ik hoorde. dat is dus vrijdag... za of ma/di gsm dan in huis? :O

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Laatst online: 19-09 00:08
-

[ Voor 101% gewijzigd door BartOtten op 26-10-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
liemjordi schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:16:
[...]

Ik heb nu 3 vestigingen van telefoonkopen.nl gebeld, en ze zeggen allen dat ik zal moeten wachten met het toestel meenemen totdat nummerbehoud is goedgekeurd? Bij welke vestiging heb jij hem gekocht als ik vragen mag?
Alle filialen van de BelCo (dus ook TK.nl) zullen het toestel NIET meegeven. Als zij controle krijgen zijn ze namelijk behoorlijk de sjaak...

Overigens, in 9 van de 10 gevallen staat er in 5 of 6 minuten al of het is goedgekeurd, maar ze plannen 1 moment in per week om alles te checken. ;)

Oh, bovenstaande is alleen bij KPN/Hi het geval. Bij Telfort/T-Mobile moet je echt een dag of 3 wachten voor er komt te staan 'Authorized' of 'Rejected'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
Skann schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:07:
[...]

Alle filialen van de BelCo (dus ook TK.nl) zullen het toestel NIET meegeven. Als zij controle krijgen zijn ze namelijk behoorlijk de sjaak...

Overigens, in 9 van de 10 gevallen staat er in 5 of 6 minuten al of het is goedgekeurd, maar ze plannen 1 moment in per week om alles te checken. ;)

Oh, bovenstaande is alleen bij KPN/Hi het geval. Bij Telfort/T-Mobile moet je echt een dag of 3 wachten voor er komt te staan 'Authorized' of 'Rejected'.
FAQ Nummerbehoud Hi en KPN

Je krijgt direct je toestel, maar let wel op:
  • Je ontvangt een simkaart met een tijdelijk nieuw nummer
  • Dit nummer kan je gebruiken totdat je huidige nummer is overgezet naar Hi. Als je dat doet, betaal het buiten bundeltarief voor bellen, sms'en, mms'en, internet op je mobiel, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:11:
[...]

Ik heb telefonisch via de klantenservice besteld. Had eigenlijk gebeld om op te zeggen maar toen kreeg ik dit aanbod, klonk wel aantrekkelijk. Die actie vond ik toe ook heel apart, kon ik ook nergens vinden. Hij vertelde dat die actie tot 10-10 liep (ik belde de 16e) maar dat de actie nog in het systeem stond. Hij gaf aan dat omdat het nog in het systeem stond hij aan zijn baas kon vragen of hij het me nog mocht aanbieden (kwam echt over als een verkooppraatje). Zou ook direct na mijn order uit het systeem verwijdert worden gaf hij aan.

Ik vermoed ook dat het alleen een telefonische actie is want in de winkel of online kon ik er niets over vinden, vertrouwde het ook niet helemaal. Heb vorige week m'n contract bevestiging gehad en staat keurig 12 maanden 7,45 korting dus het klopt wel.

Misschien anders eens bellen om op te zeggen en dan laten vallen dat je graag een desire hd wil maar dat hun die niet aanbieden (toen kwam het aanbod automatisch).
Dat ga ik denk ik ook maar doen vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipperosier schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:35:
[...]

Nog niks.. 29e is t laatste wat ik hoorde. dat is dus vrijdag... za of ma/di gsm dan in huis? :O
Ik hoorde van ze toch pas de 8e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Vandaag ontvang ik mijn DHD van Vodafone. Ik hoop maar dat ik de levering niet misloop! Ik heb namelijk een tentamen dat pas om 3 uur eindigt, vervolgens moet ik van Amsterdam naar Beverwijk omdat ze met de geweldige systemen van Vodafone niet meer een adres kunnen wijzigen. Ik moet om kwart voor 4 weer thuis zijn, wat sowieso niet gaat lukken. Maar het pakketje kan ook om half 6 komen, wat ik wel zou redden.
Daarnaast staat er op de bevestigings-email dat het om een DHD 360 gaat, maar dat lijkt me stug. Ik denk dat ze dat gewoon niet goed hebben gewijzigd, want dat was wel oorspronkelijk het plan van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

T-mobile heeft het nummer migreren afgekeurd. Het is inmiddels opnieuw aangevraagd. Dit komt waarschijnlijk omdat ik op dag 1 dat ik kon migreren het heb aangevraagd. Maar dat werkt blijkbaar niet. Zucht.

veranderen van provider blijft een moeizame zaak. Zeker als je het op het moment dat het volgens de bedrijven 'kan' aanvraagd, want dan kan het eigenlijk nog helemaal niet (alstijd).. aaaarrghh ik wil hem!!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:13

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Heb afgelopen zondag (koopzondag) in Emmen bij de vodafoneshop mijn abbo verlengd en kon daar zo een Desire HD meenemen. Hij had er nog genoeg op voorraad zei hij en wilde hem ook nog wel voor me reserveren. Dat hoefde allemaal natuurlijk niet want ik nam hem direct mee naar huis :D

Ik dacht misschien heeft iemand er wat aan dus mocht je het willen, ff bellen met de vodafoneshop in Emmen.

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Iemand gewoon ze abbo verleng in de Hi shop met daarbij een DHD besteld? In Gouda doen ze nog al moeilijk, omdat ze niet weten wanneer de DHD binnenkomt.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:26:
[...]

Ik hoorde van ze toch pas de 8e :(
wanneer heb je dit te horen gekregen? op de site staat nog steeds 29-10 en heb ook nog geen reactie op mijn email van gisteren. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Chadi schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:15:
[...]

Dat ga ik denk ik ook maar doen vanmiddag.
Ben benieuwd naar de afloop van dit gesprek.. laat het even weten?!
Anders bel ik binnenkort ook nog naar de T-Mobile klantenservice :P

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:45:
[...]

wanneer heb je dit te horen gekregen? op de site staat nog steeds 29-10 en heb ook nog geen reactie op mijn email van gisteren. :-(
??
Toen ik op de site keek van Castle bij de aanbieding staat de desireHD echt op 8-11. Toch even reactie op je mail afwachten. Misschien dan toch deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:05:
[...]

??
Toen ik op de site keek van Castle bij de aanbieding staat de desireHD echt op 8-11. Toch even reactie op je mail afwachten. Misschien dan toch deze week?
Ja die 8-11 staat bij een of andere Vodafone aanbieding, bij het toestel zelf staat verwacht 29-10.
Zodra ik een reactie heb op mijn email laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
8-11 is weer de nieuwe lading, als je deze dagen pas besteld. Denk ik.
29e is voor de eerste mensen die al een paar weken zijn aan het wachten...

Mag ik op zn minst hopen toch. Anyway, ik bedenk me nog wel 2 keer voor ik nog iets bij Castel bestel... Dat ze nu maar eens moeite doen het te leveren vind ik!

[ Voor 9% gewijzigd door PCJR op 26-10-2010 11:53 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 13:19
Net half uur met T-Mobile aan de lijn gehangen...

Uitkomst:
-alleen afdeling opzeggingen kan DHD leveren
-toestel staat op 3 weken levertijd
-alleen afdeling opzeggingen heeft WnW voor 2,50 actie

Ik ben uiteindelijk via deze route op jaarbasis 540,- kwijt ten opzichte van 640,- in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Zijn er al mensen die bij Typhone hebben besteld en een leverdatum weten of mogelijk al een toestel hebben ontvangen? :Y

Bij mijn laatste contact op 21 oktober werd gezegd na 4 november. HDHD bestelt op 8 oktober :(

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

NielsOo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:00:

Uitkomst:

Ik ben uiteindelijk via deze route op jaarbasis 540,- kwijt ten opzichte van 640,- in de shop.
Spijtig dat een bedrijf alleen maar via een retentie afdeling bepaalde producten aanbied, dit uiteraard alleen ten behoeve van klantbehoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
NielsOo schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:00:

Uitkomst:

Dus eerst zeggen dat je op wilt zeggen omdat je de DHD wil en dan komen zij standaard met de aanbieding? :P
Hm misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen! Toestel voor 3 week levertijd.. dus dat zou betekenen pas half november? Maar ja, als het €100 scheelt t.o.v. de winkel dan wil ik daar wel voor wachten.
m-buurman schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:05:
[...]

Spijtig dat een bedrijf alleen maar via een retentie afdeling bepaalde producten aanbied, dit uiteraard alleen ten behoeve van klantbehoud..
Het is wel goedkoop €2.50 voor WnW dus misschien laatste redmiddel om klanten te behouden?:P

[ Voor 20% gewijzigd door Vincitore op 26-10-2010 12:08 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Iemand die toevallig bij simshop.nl heeft besteld zoals ik?

Ik heb nog steeds niks gehoord, behalve dan dat het week 43 zou worden (Deze week dus). Dit staat ook nog steeds op de site. En de bestelstatus staat ook nog steeds op '50' (wat dat ook moge betekenen).

Kheb ze ook al eens gemaild vorige week ofzo. Kreeg ik terug iets in de trand van: "we hebben u toch al eerder verteld dat het week 43 wordt? verder weten we ook niks.."

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Vincitore schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:07:

[...]

Het is wel goedkoop €2.50 voor WnW dus misschien laatste redmiddel om klanten te behouden?:P
Zekers, retentie afdelingen mogen aanbiedingen doen die anders NOOIT toegestaan worden binnen een organisatie. Dus tsja...wil je iets van ze zo tegen het einde van je contract...dreig met opzeggen en je kan leuke aanbiedingen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Dit kreeg ik net van Algebeld.nl:
Goedemorgen,

Excuses voor de late reactie. Het toestel wordt geleverd inclusief 8GB geheugenkaart. Het toestel wordt in de kleur zwart geleverd. Op dit moment zijn er geen andere kleuren beschikbaar. In de 3e week van november wordt het toestel weer verwacht. Helaas is dit slechts een indicatie en kan dit wijzigen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Arjan ter Haar
Hun voorraad is er dus ook in een mum van tijd doorheen gegaan :'(.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Studentmobiel heeft z'n leverstatus ook weer gewijzigd. Eerst was het week 43/44, nu: actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht week 44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Precies, dat gevoel heb ik ook, echt waardeloos van Hi. Mede om die reden heb ik 3 of 4 weken terug via de Hi site verlengd en toen stond er nog als leverdatum 18 oktober! Mijn nieuwe abbo is ook al ingegaan inmiddels. Ik vraag me af of ik eigenlijk om deze reden nu toch nog zou kunnen opzeggen, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Een tip voor iedereen die een abonnement bij een fysieke Vodafone winkel heeft afgesloten en zit te wachten op confirmatie van een nummerbehoud aanvraag. Het duurt volgens mij even voordat Vodafone aan de winkels doorgeeft dat het is goedgekeurd. Ik heb daarom vanochtend de Vodafone klantenservice gebeld, zij wisten er vanaf en raadden me aan om gewoon naar de winkel te gaan. Zo zit ik nu met een mooi glimmende Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
remotehost schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Precies, dat gevoel heb ik ook, echt waardeloos van Hi. Mede om die reden heb ik 3 of 4 weken terug via de Hi site verlengd en toen stond er nog als leverdatum 18 oktober! Mijn nieuwe abbo is ook al ingegaan inmiddels. Ik vraag me af of ik eigenlijk om deze reden nu toch nog zou kunnen opzeggen, weet iemand dat?
de kans lijkt me erg klein. Als je een abbo had genomen icm de DHD en ze hadden expliciet vermeld dat hij dan geleverd zou worden en ze verlaten hem dan maak je een kans. Maar gezien ej zomaar een abbo hebt afgesloten (die niets met de desire te maken heeft) gaat het je niet lukken. Zelfs bij het eerste voorbeeld zou het maar iffy zijn, denk alleen als je 40.000+ mensen op twitter hebt je nog een kans maakt nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook nog steeds niks vernomen van Belsimpel. Hun voicemail is weer flink aan het werk.
Wat een geweldig bedrijf hé. Ze houden hun klanten ook echt zo goed op de hoogte betreft de DHD :r :F |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:19:
Vandaag ook nog steeds niks vernomen van Belsimpel. Hun voicemail is weer flink aan het werk.
Wat een geweldig bedrijf hé. Ze houden hun klanten ook echt zo goed op de hoogte betreft de DHD :r :F |:(
Zouden ze het druk hebben met inpakken ;) ? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
darkpluisje schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:31:
[...]

de kans lijkt me erg klein. Als je een abbo had genomen icm de DHD en ze hadden expliciet vermeld dat hij dan geleverd zou worden en ze verlaten hem dan maak je een kans. Maar gezien ej zomaar een abbo hebt afgesloten (die niets met de desire te maken heeft) gaat het je niet lukken. Zelfs bij het eerste voorbeeld zou het maar iffy zijn, denk alleen als je 40.000+ mensen op twitter hebt je nog een kans maakt nu :P
Misschien was het niet duidelijk voor je (ook al is dit het DHD levertijden topic) maar ik had mijn abbo bij Hi verlengd met daarbij als keuze wel degelijk de DHD juist omdat Hi als leverdatum voor de DHD de 18e had staan op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Vincitore schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:46:
[...]

Ben benieuwd naar de afloop van dit gesprek.. laat het even weten?!
Anders bel ik binnenkort ook nog naar de T-Mobile klantenservice :P
Mij werd geen aanbod gedaan. Heb hem dus om laten zetten naar ene prepaid per datum afloop. Kijk dan wel waar ik heen ga met mijn nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
Niet te geloven Word net gebeld door ze met een aanbod.

Web en Walk en Relaxed 30 voor 27,50

59Euro betaald voor het toestel. 2 jaar verlengen natuurlijk.
Pagina: 1 ... 21 ... 58 Laatste