Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe abbonement heeft zich wel al mooi genesteld in mijn KPN.com bij PDAshop activeren ze je abbonement dus gewoon op de dag dat je besteld.

Maar nu nog iemand vinden die de minuten van nieuwe abbonement wil opmaken, ik denk dat mijn moeder daar wel blij mee zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Belsimpel laat het afweten..
Is er nog iemand met goed nieuws over Belsimpel?
:'( zit ook te wachten op meer info...vandaag al 2x gebeld en 2x krijg ik een antwoordapparaat dat ze het te druk hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Even een subtiele quote uit de topicstart:
Modbreak:Wat we niet in dit topic willen zien:
Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ries1973 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:08:
[...]

:'( zit ook te wachten op meer info...vandaag al 2x gebeld en 2x krijg ik een antwoordapparaat dat ze het te druk hebben...
Ik begin het haast een kansloze webwinkel te vinden. :F Ik vraag me af of ze wel dit forum lezen?...... :?
Kan iemand van Belsimpel eens een keer met een eerlijke en concrete antwoord komen over de levertijd van de DHD? :(

Dit is nog altijd mijn order status sinds 27 September. Er is geen letter of cijfer veranderd.
Dit geldt misschien wel voor meer van jullie.

"Orderstatus: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl
Verwachte levertijd 2-5 werkdagen.
Indien we de bestelling niet binnen 5 werkdagen kunnen uitleveren zullen we je hierover berichten"

Hoeze berichten....ze berichten ons eigenlijk helemaal niets. Alleen maar vage levertermijnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:23:
[...]

Kan iemand van Belsimpel eens een keer met een eerlijke en concrete antwoord komen over de levertijd van de DHD? :(
Mijn ervaring is: stuur een correcte email en ze antwoorden een paar uur later.Dat antwoord in dit forum te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:27:
[...]

Mijn ervaring is: stuur een correcte email en ze antwoorden een paar uur later.Dat antwoord in dit forum te plaatsen.
Dit was hun antwoord 5 dagen geleden op mijn mail:

"Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij verwachten het toestel in week 43 te kunnen leveren. Dat is in de loop van volgende week. Zodra het toestel binnen is, dan ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Vincent de Vries"

Echter staat er nu op hun site alweer 3 weken levertijd. Dus tja, wat is het nou??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:33:
[...]

Dit was hun antwoord 5 dagen geleden op mijn mail:

"Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij verwachten het toestel in week 43 te kunnen leveren. Dat is in de loop van volgende week. Zodra het toestel binnen is, dan ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Vincent de Vries"

Echter staat er nu op hun site alweer 3 weken levertijd. Dus tja, wat is het nou??? :?
Ik heb echt letterlijk dezelfde mail gekregen vorige week met dezelfde naam eronder. Gisteren weer gemailt, maar nog geen reactie gehad. Vandaag al 3x gebeld maar continu voicemail dat ze te druk zijn....gloof dat er daar iets fout gaat...ik heb overigens een pre-order op 1 oktober gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ries1973 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:36:
[...]

Ik heb echt letterlijk dezelfde mail gekregen vorige week met dezelfde naam eronder. Gisteren weer gemailt, maar nog geen reactie gehad. Vandaag al 3x gebeld maar continu voicemail dat ze te druk zijn....gloof dat er daar iets fout gaat...ik heb overigens een pre-order op 1 oktober gedaan.
Jeetje, begin nu toch wel een beetje te twijfelen of het nog wel goed gaat komen daarzo...
Ik heb nu maar een wat specifiekere mail gestuurd van of het nou week 43 is of echt 3 weken wachten.
Gewoon straight to the point. Bellen heeft geen zin nu zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

Jodi

No Matches Found

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

Jeetje, begin nu toch wel een beetje te twijfelen of het nog wel goed gaat komen daarzo...
Ik heb nu maar een wat specifiekere mail gestuurd van of het nou week 43 is of echt 3 weken wachten.
Gewoon straight to the point. Bellen heeft geen zin nu zo te zien.
Zo'n zelfde mail heb ik gister ook gestuurd ja, maar daar heb ik tot op heden dus nog geen antwoord op gehad :(

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PDAshop heeft hem vandaag afgeleverd, echt schitterend toestel en bereik is ook betere dan met iPhone 3G. Verder scherm echt schitterend, heel groot en je krijgt hele inleiding van bevoorbeeld welke provider je gebruikt enzo.

Nadeel aan metalen body is dat er makkelijke krassen op komen en er dus ook al kunnen zitten als je hem nieuw krijgt. Verder echt tevreden, maar ik denk niet dat je zielig kan gaan doen over bijna niet te zien krasje, met metalen body krijg je die uiteindelijk hoe dan ook, plastic is nou eenmaal minder kras gevoelig, maar dit metaal ziet meer classy uit.

( Apple kan trouwens nog wat leren van HTC, er zit gewoon een migratie tool op, waarmee je instellingen van iPhone of andere mobielen telefoons naar HTC Desire HD kan halen. )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
deuceboss schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:21:
Zou Hi misschien de instellingen nog niet helemaal op orde hebben?

Hij staat nog niet op de site waar je de toestelinstellingen naar je toe kan laten smsen...

Of zijn er toch wel al mensen met een DHD thuis die bij Hi online verlengd hebben?
Hi wil hem niet leveren door kinderziektes is mij gisteren verteld toen ik mijn bestelling anuleerde. Ik heb nu gewoon bij Belcompany een desire HD opgehaald met een Hi abbo en het werkt prima, dus dat is niet het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 22:51
Maarten00 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:24:
[...]

Hi wil hem niet leveren door kinderziektes is mij gisteren verteld toen ik mijn bestelling anuleerde. Ik heb nu gewoon bij Belcompany een desire HD opgehaald met een Hi abbo en het werkt prima, dus dat is niet het probleem.
Offtopic maargoed:
Jij was toch ook Hi Verlenger?
Mag ik vragen wat voor deal jij nou gesloten hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderghost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 13:58
Er zit weer wat beweging in Telfort. Er staat bij mijn orderstatus nu:

"Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 06-11-2010."

Dit stond gister nog op "de week van 11-11".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkiedroid1970
  • Laatst online: 05-07 18:36
vanderghost schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:43:

Week van 11-11 is op een donderdag, week van 06-11 is op vrijdag, zal vrees ik wel op hetzelfde neerkomen want TNT levert niks op zaterdag en maandag. Maar er is in ieder geval weer iets veranderd. Ik ben geneigd om te hopen dat ie voor 06-11 geleverd is.

Fingers crossed dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Takkiedroid1970 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:08:
[...]

Week van 11-11 is op een donderdag, week van 06-11 is op vrijdag, zal vrees ik wel op hetzelfde neerkomen want TNT levert niks op zaterdag en maandag. Maar er is in ieder geval weer iets veranderd. Ik ben geneigd om te hopen dat ie voor 06-11 geleverd is.

Fingers crossed dan maar.
TNT levert wel op zaterdag, niet op maandag ;)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjikker
  • Laatst online: 16-09 20:51
PieterO schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:40:
Vandaag heb ik ook een bestelling geplaatst voor een DHD met een nieuw abbo bij Hi. Via studentmobiel gekozen voor een 2jarige student online 30 met xtra snel eindeloos online. komt uit op 27.70/maand. en dan was de DHD helemaal gratis. (leek me al goedkoop tov de gewone desire)
Lees nu hier verhalen dat de prijzen niet kloppen en dat hij de komende tijd nog niet geleverd zal worden :S dikke teleurstelling. had me nogal verheugd op een nieuw telefoontje. kan wel een mooie SOG gelegenheid gebruiken zo in een studieweek..
Ben benieuwd wat voor berichten ik de komende dagen van ze mag ontvangen.
Ik heb mijn abbonement ook verlengt bij Hi, voor 2 jarig 25 euro/maand moest ik 45 euro bijbetalen. Leek me ook al goedkoop. Ik mag er dus vanuit gaan dat dit niet door gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:41
Hij is binnen *O* Zit een 8GB class4 micro-SD kaartje in d:)b
Verder alleen nog maar opgeladen en even door de begininstellingen gelopen. Tot nu toe erg tevreden.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

vanderghost schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:43:

Hier ook!

Status per 04-10-2010
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 06-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)

Zou fijn zijn als ik hem nog heb voor mijn midweek vakantie :)

Enne, TNT bezorg idd ook op Zaterdag. Krijg vaak genoeg pakketjes om dit te weten, maar misschien verschild dat per gemeente?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
sjikker schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:10:
[...]

Ik heb mijn abbonement ook verlengt bij Hi, voor 2 jarig 25 euro/maand moest ik 45 euro bijbetalen. Leek me ook al goedkoop. Ik mag er dus vanuit gaan dat dit niet door gaat?
Waarom zou dat niet doorgaan? Ze kunnen na je bevestigde bestelling toch niet zo maar de toestelprijs wijzigen? Mijn verlenging op 20/9: Hi 2 jaar 20 euro en 45 euro bijbetalen. Als ik nu zou bestellen moet ik 170 euro bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
@BartOtten Afspraak was VF eerst, dan Hi, vervolgens was er een vertraging. Daarnaast door ons niet overal helder (hetzelfde) gecommuniceerd
Die droeftoeters zijn straks de laatsten die leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamibal88
  • Laatst online: 16:34
Ik heb nu net mijn desire HD binnen, en ik kom er maar niet uit hoe ik nou mobiel internet erop krijg/ instel.
Ik stap over van een n95 en daarop heb ik altijd internet gehad ( ook altijd vodafone ) maar nu op de nieuwe telefoon krijg ik het niet voor elkaar op het in te stellen. zou iemand mij kunnen helpen? Via PM of via t forum?

Groeten Bamibal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
Had telefonisch besteld bij Vodafone precies een week geleden. Kreeg maar geen orderbevestiging via de mail dus heb ik ze maandag gebeld, toen vertelde ze mij dat het 3 dagen kon duren dus dat als ik die dag daarna nog niets had ontvangen dat ik maar terug moest bellen. Volgende dag belt de man waarmee ik gesproken had me op dat ze mijn rekeningnummer nog niet hadden. Ik heb die gegeven en dacht dat het nu wel goed zou komen. Maar nog steeds geen bevestiging gekregen. Vandaag weer gebeld blijkt er helemaal geen order te zijn, ze konden enkel wat gegevens terug vinden maar geen echte bestelling. Kreeg advies om nogmaals te bestellen dus heb het nu maar gewoon via internet gedaan en kreeg binnen een paar seconde al een bevestiging in me mailbox. Hoop hem nu alsnog volgende week te kunenn ontvangen. Wel balen want heb al een week geen beltegoed meer omdat ik dacht dat ik snel een nieuwe abbo zou krijgen.
Zou in ieder geval iedereen aan raden niet meer telefonisch te bestellen via vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
michi schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:14:
Zou in ieder geval iedereen aan raden niet meer telefonisch te bestellen via vodafone.
Ik ben telefonisch juist uitstekend geholpen, ik had welliswaar een contract verlenging, maar toch.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Ik heb Hi zojuist echt mijn laatste mail verstuurd en beter komt daar een positieve reactie uit, want anders annuleer ik lekker de hele boel en ga ik m ergens anders halen, ben het zo zat. Misschien kunnen ze de hi bestellers compenseren?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
FurY_84 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:48:
Ik heb Hi zojuist echt mijn laatste mail verstuurd en beter komt daar een positieve reactie uit, want anders annuleer ik lekker de hele boel en ga ik m ergens anders halen, ben het zo zat. Misschien kunnen ze de hi bestellers compenseren?!
Waarom een mail? Op een of andere manier heb ik bij contact leggen per telefoon een beter gevoel, helemaal omdat ik naar een telco bel. Gewoon naar de naam vragen van de gene die je helpt, dan kan je daar altijd op terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
Ik blijf nu de pagina met Hi wat in de gate houden....Maar de prijs verandert bijna met iedere verversing. Het is ook veel beter om een nieuw abbo te beginnen als je oude te verlengen, dan ben je echt duurder uit.

Met Hi online 35 + xtra internet was ik eerst voor de telefoon 170, toen 35, toen 90 en nu 9.95 kwijt... Vind het voor 9.95 wel kunnen als ik mijn abbo hiermee kan verlengen.

Als ik met mijn gewone abbo wil verlengen dan zou ik voor hetzelfde abbo als hierboven, 169 euro moeten bijbetalen. Belachelijk voor zo'n abbonement voor 2 jaar

[ Voor 17% gewijzigd door darkpluisje op 22-10-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Bullet NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:54:
[...]

Waarom een mail? Op een of andere manier heb ik bij contact leggen per telefoon een beter gevoel, helemaal omdat ik naar een telco bel. Gewoon naar de naam vragen van de gene die je helpt, dan kan je daar altijd op terug komen.
uhm ja dat heb ik ook al drie keer geprobeerd maar daar kreeg ik 3x een ander antwoord. Als ik mail ligt het vast en kunnen ze er niets van zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier trouwens de Desire HD MET studentenkorting/abo ? Want op een of andere manier krijg ik die combo niet voor elkaar op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:25

Jodi

No Matches Found

Zojuist reactie van Belsimpel.nl ontvangen:
De week 43 kunt u gewoon aanhouden de levertijd van 3 weken moet nog worden aangepast maar is voor onze technische dienst moeilijker dan verwacht.
Tja... Enerzijds ben ik blij met de melding dat ze zeggen volgende week te kunnen leveren, maar dat het aanpassen van een levertijd zoveel moeite kost, wil er bij mij niet in. Beetje dubbel gevoel bij deze mail :|

[ Voor 1% gewijzigd door Jodi op 22-10-2010 19:24 . Reden: Typo ]

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik overweeg heel sterk om de Desire HD te kopen (okee, eigenlijk ben ik al om :+ ). De firmwareproblemen vind ik overkomenlijk omdat die vast kunnen worden opgelost. Het enige wat me wel tegen staat zijn de 3 berichten in dit topic over een lastig batterijklepje, aangezien dat met een update niet gefixt gaat worden :+. Verder zijn de berichten op de verschillende fora daarover erg wisselend. Om tevens een opsomtopic hier te voorkomen even een poll die voor iedereen meteen duidelijkheid biedt:

Poll: Heb jij problemen met het batterijklepje van de Desire HD?
Nee, geen problemen
Ja, sluit niet goed aan
Openen kost veel kracht/beschadigingen
Ik heb nog geen Desire HD
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=363892&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Optie 4 omdat er altijd triggerhappy Tweakers zijn :+

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belnu, maar krijg later.....
Dit is serieus de letterlijke tekst die Belnu verspreidt onder z'n klanten:
Helaas is de door u bestelde HTC Desire HD nog niet beschikbaar. Momenteel wordt deze eerst per 3 november 2010 in Nederland verwacht, maar er zijn reeds onbevestigde berichten dat dit toestel eerder beschikbaar kan komen.
Ik kan heus wel even wachten op een smartphone, maar wees als winkel in ieder geval eerlijk en probeer je klanten geen gelul voor te schotelen. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:26
Salland geeft nu 29 oktober als verwachte datum. Nog een weekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
intoxicated schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:32:
Ik overweeg heel sterk om de Desire HD te kopen (okee, eigenlijk ben ik al om :+ ). De firmwareproblemen vind ik overkomenlijk omdat die vast kunnen worden opgelost. Het enige wat me wel tegen staat zijn de 3 berichten in dit topic over een lastig batterijklepje, aangezien dat met een update niet gefixt gaat worden :+. Verder zijn de berichten op de verschillende fora daarover erg wisselend. Om tevens een opsomtopic hier te voorkomen even een poll die voor iedereen meteen duidelijkheid biedt:
Ik heb het idee dat het probleem met het battery klepje toch grotendeels wordt veroorzaakt door de gebruiker.
Precies zoals met de antenne/sim/sdcard klep.

Twijfel je, zoek dan gewoon een telecom winkel op, dan kan je hem altijd door de verkoper laten installeren. Je weet dan zeker dat je altijd goed zit, mocht er een probleem zijn dan kan je het altijd direct aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVL
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-07 15:02
Iets van T-Mobile bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die ook buitenlandse contacten hebben, kpn personal sim kun je in bundel niet smsen naar buitenland, maar wel voor Nederlandse nummers in het buitenland en wanneer je zelf in buitenland bent.

Verder is deze combinatie de goedkoopste als je niet veel belt en je bundel wilt kunnen verlagen naar 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubMicron
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
ik heb gisteren mijn DHD mogen ontvangen van Typhone. Iik stap over van een N96. dat is wel ff een cultuurshock. ik heb maar een minpuntje, de radio die stoort bijna constant als ik op de fiets naar Veronica luister! Mijn N96 deed dat een stuk beter! HTCsense werkt bij mij trouwens uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
Klopt het dat het snelste internet van VF het ruimschoots wint van het snelste internet van Hi?

Dat probeerde de Belcompany verkoper me vandaag duidelijke te maken. Kon niet helemaal goed inschatten of dat een verkooppraatje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De frustratie onder ons blijkt groot :( . De leverdatum bij diverse webwinkels lijkt opgeschoven naar eind oktober, begin november. En allemaal zijn ze niet duidelijk naar de klant toe. Waarschijnlijk zijn ze op hun beurt ook weer afhankelijk van een leverancier. Tis weekend, dus op naar week 43. Maar wee oh wee als er in die week nog niet geleverd wordt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
Jodi schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:17:
Zojuist reactie van Belsimpel.nl ontvangen:

[...]

Tja... Enerzijds ben ik blij met de melding dat ze zeggen volgende week te kunnen leveren, maar dat het aanpassen van een levertijd zoveel moeite kost, wil er bij mij niet in. Beetje dubbel gevoel bij deze mail :|
Nou....misschien toch maar hopen op week 43 dan??? Ik heb namelijk ook net een mail gekregen van belsimpel:
Geachte heer C,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl

U kunt nog steeds uit gaan van week 43, het is alleen voor de nieuwe klanten dat er 3 weken wordt gehanteerd voor de zekerheid.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404,

Met vriendelijke groet,
Dylan Schuyt

Aan het eind van de middag ook nog gebeld en toen werd me ook verteld dat ze gewoon verwachten binnenkort (week 43/44) te kunnen leveren omdat ik een pre-order heb gedaan...als je nu besteld is het 3 weken levertijd...afwachten dus en nog even geduld hebben...pfffff...kan wachten lang duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 13:19
Vanmiddag even in T-Mobile shop langsgeweest.

Zoals al eerder gemeld, prijs van DHD staat al wel in systeem, verder nog niets bekend.
Kreeg de volgende aanbiedingen:

bij verlenging 1 jaar abbo bijbetalen voor telefoon
Relax 25 + WnW 219,95
Relax 25 + WnW plus 189,95
Relax 20 + WnW plus 249,95

[ Voor 1% gewijzigd door NielsOo op 22-10-2010 21:02 . Reden: toegevoegd dat het om verlenging ging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Hmmmm ik vind die prijzen opzich nog wel meevallen! Ik mag in januari pas weer verlengen, maar ik weet wel dat de opvolger van mijn Desire de Desire HD wordt :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Sorry, weinig tijd, maar hier mailtje van smartphonestunts.nl :
Beste *,

Wij hebben begrepen van de leverancier, dat HTC ervoor heeft gekozen maar een aantal partijen een levering toe te sturen.
Helaas horen wij hier niet bij en hebben wij nog geen nieuwe datum mogen ontvangen.

Wij open u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Het team van Smartphonestunts.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ries1973 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:48:
[...]

Nou....misschien toch maar hopen op week 43 dan??? Ik heb namelijk ook net een mail gekregen van belsimpel:
Geachte heer C,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl

U kunt nog steeds uit gaan van week 43, het is alleen voor de nieuwe klanten dat er 3 weken wordt gehanteerd voor de zekerheid.

Met vriendelijke groet,
Dylan Schuyt

Aan het eind van de middag ook nog gebeld en toen werd me ook verteld dat ze gewoon verwachten binnenkort (week 43/44) te kunnen leveren omdat ik een pre-order heb gedaan...als je nu besteld is het 3 weken levertijd...afwachten dus en nog even geduld hebben...pfffff...kan wachten lang duren ;)
Ik kreeg ook een mail van dezelfde persoon naar aanleiding van mijn mail vanmiddag:

"Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl

De 3 weken geldt enkel voor nieuwe bestellingen, week 43 blijft geldig voor alle bestaande bestellingen.

Met vriendelijke groet,
Dylan Schuyt"

Zou het dan toch eindelijk gaan komen voor de pre-orders? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robvef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 15:05
babyxl schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:43:
[...]

Hier ook!

Status per 04-10-2010
Uw reservering van de HTC Desire HD bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 06-11-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)

Zou fijn zijn als ik hem nog heb voor mijn midweek vakantie :)

Enne, TNT bezorg idd ook op Zaterdag. Krijg vaak genoeg pakketjes om dit te weten, maar misschien verschild dat per gemeente?
Ik verwacht niet dat de levering bij Telfort op zaterdag 6-11 gebeurt. Dat zal waarschijnlijk op een van de dagen in de week erna zijn. (ook ik zit met smart te wachten op levering bij Telfort)

Op zijn vroegst denk ik 9-11..... maar we wachten af (hoop natuurlijk dat ze de DHD eerder dan 6-11 geleverd krijgen)

The kids next door have challenged me to a water fight... I'm just updating my status while I wait for the kettle to boil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robvef schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:08:
[...]
Ik verwacht niet dat de levering bij Telfort op zaterdag 6-11 gebeurt. Dat zal waarschijnlijk op een van de dagen in de week erna zijn. (ook ik zit met smart te wachten op levering bij Telfort)

Op zijn vroegst denk ik 9-11..... maar we wachten af (hoop natuurlijk dat ze de DHD eerder dan 6-11 geleverd krijgen)
In de week van 6-11 lees ik toch echt als ergens in de week die eindigt op zaterdag 6-11. Heb ook op 4 oktober bij Telfort besteld en zit ook met smart te wachten.

Hoop zelf dat ze volgende week alsnog uitleveren als blijkt dat door de software-update veel van de problemen opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-10-2023
Pff

2 weken terug besteld bij smartphonestunts.nl maar die krijgen 'm pas eind deze maand.
Heb 'm toen geannuleerd.
Begin deze week besteld bij pdashop.nl want die hadden 'm op voorraad, en nu kijk ik net, is ie ineens niet meer op voorraad.

Gaat lekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:18
stefan1187 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:06:
Pff

2 weken terug besteld bij smartphonestunts.nl maar die krijgen 'm pas eind deze maand.
Heb 'm toen geannuleerd.
Begin deze week besteld bij pdashop.nl want die hadden 'm op voorraad, en nu kijk ik net, is ie ineens niet meer op voorraad.

bij gsmtrack is hij ook op voorraad niet veel ervaring met deze shop maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefan1187 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:06:
Pff

Heb 'm toen geannuleerd.

Dus ik heb geluk gehad, want ik bestelde Donderdag rond 21 uur en had hem Vrijdag rond 14 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Dutchmarc schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:44:
Klopt het dat het snelste internet van VF het ruimschoots wint van het snelste internet van Hi?

Dat probeerde de Belcompany verkoper me vandaag duidelijke te maken. Kon niet helemaal goed inschatten of dat een verkooppraatje was.
Even een beetje googlen of op forum zoeken en je komt erachter dat Vodafone het snelste internet op de mobiele telefoon heeft...

Is dus geen verkooppraatje, is echt zo!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
Is hij in de Vodafone winkel i.c.m een BEL+SMS+WEB 200 abbo ook gratis te krijgen?
Ben nog niet in de winkel geweest omdat ik 't liever online bestel, maar daar ga ik nu toch op terug komen denk ik :(

Ik wil trouwens nummerbehoud van HI naar Vodafone. Kan ik de telefoon dan gelijk meenemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Hi komt volgens de vriendelijke mevrouw aan de telefoon op 5 november een partij binnen.. 'maar ik kan niet zeggen hoeveel, er zijn 500nogwat voorinschrijvingen en dat zijn er best wel veel, dus ik kan natuurlijk niet zeggen waar u op de lijst staat en of u daar dan bijzit'.

ik hoop 'm rond de kerst toch wel te hebben. geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
stefan1187 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:34:
Is hij in de Vodafone winkel i.c.m een BEL+SMS+WEB 200 abbo ook gratis te krijgen?
Ben nog niet in de winkel geweest omdat ik 't liever online bestel, maar daar ga ik nu toch op terug komen denk ik :(

Ik wil trouwens nummerbehoud van HI naar Vodafone. Kan ik de telefoon dan gelijk meenemen ?
Zoek zelf aub eerst eens wat dingen uit voordat je al je vragen hier neer plempt, we zijn hier geen helpdesk.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:55:
[...]

Zoek zelf aub eerst eens wat dingen uit voordat je al je vragen hier neer plempt, we zijn hier geen helpdesk.
Er was 21 oktober ook al een partij binnengekomen bij hi. Zogenaamd zat mijn bestelling er tussen (dat hadden ze nagekeken) Maar ik heb nogsteeds niks gehoord. Ik heb gisteren (22 oktober) opnieuw gebeld en plotseling wisten ze van niks meer. Ze zeiden dat hij misschien volgende week binnenkomt.

Zo langzamerhand begint het zeer vermoeiend te worden. De Desire HD is al 2 weken vrij verkrijgbaar in Nederland, en mensen met een pre-order bij de "provider die ze altijd als eerste binnenheeft" blijven wachten. Ik zit nu al een maand op mijn order en 2 weken vertraging. Zo langzamerhand begin ik te overwegen om mijn order te annuleren, want als je zo wordt behandelt al vóór je contract ingaat, wat belooft dat dan voor de komende 2 jaar? Het enige probleem is dat ik al heb betaald (100+ euro) voor mijn telefoon, en dat het waarschijnlijk langer duurt om te annuleren+ geld terug te krijgen dan om netjes af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:02:
[...]

Even een beetje googlen of op forum zoeken en je komt erachter dat Vodafone het snelste internet op de mobiele telefoon heeft...

Is dus geen verkooppraatje, is echt zo!
Houdt dus ook in dat je met telefoon als HTC Desire HD zo aan die 1GB zit en dan is het kassa bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:06:
[...] Er was 21 oktober ook al een partij binnengekomen bij hi. Zogenaamd zat mijn bestelling er tussen (dat hadden ze nagekeken) Maar ik heb nogsteeds niks gehoord. Ik heb gisteren (22 oktober) opnieuw gebeld en plotseling wisten ze van niks meer. Ze zeiden dat hij misschien volgende week binnenkomt.
Het ziet er naar uit dat HTC een leuke deal heeft maakt met Vodafone en dat daardoor oa Hi zijn datum heeft moeten verplaatsen naar 5 november. Met de eerste uitlevering vanaf 9 november (wie weet stoppen ze er nog wat leuks/moois voor ons bij als goedmakertje :+ ).

Ik ben bang dat callcentermedewerkers het wijzigen van de leverdatum verkeerd geïnterpreteerd hebben, het is niet de 1e levering op 21 oktober en de 2e op 5 november, maar de levering van HTC is in zijn geheel verplaatst van 21 oktober naar 5 november.

Ik wacht dus ook met spanning op 9 november, nu maar hopen dat ze een groot blik met koeriers hebben opengetrokken en dat ik de 9e ook echt een bezorgafspraak kan maken.

[ Voor 8% gewijzigd door RonaldM op 23-10-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
hmmz ik zat net op de vodafone website en daar kwam ik een nogal rare (opzettelijke misleiding?) fout tegen.

Als je op de vodafone website naar bestsellers gaat staat er nu 24 maanden van €34,50 voor 20 euro per maand.
Vervolgens click je op bestellen en staat er ineens. Eerste 12 maanden €20 en daarna €34,50. Noem ik toch redelijke misleiding.

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii135/crazyanz/vodaf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii135/crazyanz/vodaf2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door haakjesluiten op 23-10-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Eindelijk, ik krijg hem dinsdag. Ze hebben er uiteindelijk 22 dagen over gedaan om hem bij me te krijgen. Belachelijk, aangezien ik meerdere mensen, die ook nieuwe klanten met nummerbehoud (prepaid) waren, heb gezien die hem binnen 5 dagen thuis hadden.
Daarbij komt nog eens dat ze mijn wijziging van het aflever-adres niet op tijd door hadden gegeven aan de pakjesdienst en zij konden dat adres zelf niet wijzigen. Natuurlijk is de ordersectie gesloten op zaterdag, dus heb ik moeten afspreken dat ik hem dinsdag ontvang op het oorspronkelijke adres. Midden in mijn tentamenweek :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:27
RonaldM schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:42:
[...]
Het ziet er naar uit dat HTC een leuke deal heeft maakt met Vodafone en dat daardoor oa Hi zijn datum heeft moeten verplaatsen naar 5 november. Met de eerste uitlevering vanaf 9 november (wie weet stoppen ze er nog wat leuks/moois voor ons bij als goedmakertje :+ ).
[...]
Ze zeggen inderdaad dat dat afgesproken is:
http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/27915505682
@BartOtten Afspraak was VF eerst, dan Hi, vervolgens was er een vertraging. Daarnaast door ons niet overal helder (hetzelfde) gecommuniceerd
Dat goedmakertje heb ik vanmorgen gelijk na gevraagd:
http://twitter.com/#!/jackpointnl/status/28487242421
@AanbiedingvanHi Dat is 3 weken later als Vodafone, ben er niet blij mee bij jullie verlengd te hebben. Hoe compenseren jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk besloten voor de DesireHD te gaan. Gewoon een los toestel, wil nog verder op mijn huidige abonnement. Afgelopen week bij Vodafone Spuistraat langsgeweest, ligt er een folder met zowel de aanbieding icm een abonnement, alswel de opmerking dat hij los te koop is voor prijs x (ik meen 549).

Ik vraag of ze ze al binnen hebben, antwoord is ja hoor, een stuk of 20. Bizar om te bedenken dat er dan zoveel mensen nog steeds op hun preorder lopen te wachten.
Na er 1 te hebben vast te hebben gehad was het voor mij snel duidelijk, inpakken en snel naar huis. Helaas: we verkopen we hem alleen icm abonnement meneer. :? Geen verdere tekst en uitleg, feit dat je al Vodafone klant bent maakt blijkbaar geen zak uit.

Nu is mijn geduld voor dat soort praktijken zeer kort, winnen doe je het toch niet in zo'n winkel. Lang verhaal kort: zelfde avond nog bij pdashop besteld, waar hij overigens eerder op de dag nog uit voorraad leek te zijn, volgende dag 1200 binnen.

Overbodig te melden: zeer cool toestel, ubervet scherm. Klepjes zijn inderdaad flimsy, maar zul je niet vaak open hebben is mijn beeld. De gewone Desire is net even wat mooier van bouw wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crazyanz schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:50:
hmmz ik zat net op de vodafone website en daar kwam ik een nogal rare (opzettelijke misleiding?) fout tegen.

Als je op de vodafone website naar bestsellers gaat staat er nu 24 maanden van €34,50 voor 20 euro per maand.
Vervolgens click je op bestellen en staat er ineens. Eerste 12 maanden €20 en daarna €34,50. Noem ik toch redelijke misleiding.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik vindt dat ook misleiding, maar uiteindelijk tonen ze het wel duidelijk dat alleen voor eerste 12 maanden is, was voor mij de reden om niet voor Vodafone te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
Ik ook een vrij lage tolerantie drempel als het om bedrog gaat. En ze kunnen dus de rambam krijgen bij vodafone want ik kan me niet voor stellen dat zoiets per ongeluk gaat. En kan me ook voorstellen dat er genoeg mensen zijn die na 12 maanden ineens een hoger factuur zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
JackPoint schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:09:
[...] @BartOtten Afspraak was VF eerst, dan Hi, vervolgens was er een vertraging. Daarnaast door ons niet overal helder (hetzelfde) gecommuniceerd
RonaldM schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:42:
[...] Ik ben bang dat callcentermedewerkers het wijzigen van de leverdatum verkeerd geïnterpreteerd hebben, het is niet de 1e levering op 21 oktober en de 2e op 5 november, maar de levering van HTC is in zijn geheel verplaatst van 21 oktober naar 5 november.
Daar zit dus ook wat in...

En als ze ons dan toch tot 9 november laten wachten mag er best een accessoire bij zoals een holster, screenprotector en een 18 GB class 4 SD kaartje. 8)

[ Voor 19% gewijzigd door RonaldM op 23-10-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonaldM schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:33:

En als ze ons dan toch tot 9 november laten wachten mag er best een accessoire bij zoals een holster, screenprotector en een 18 GB class 4 SD kaartje. 8)
couldn't agree more..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:55
RonaldM schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:33:
[...]

[...]

Daar zit dus ook wat in...

werkend toestel (incl proximity sensor) erbij en dan zou het helemaal feest zjin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xHalt
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-08 22:52
Als één van de vele vlamingen op Tweakers.net, heb ik natuurlijk niet de luxe om voor de prijs van een los toestel het toestel met ongelimiteerd internet abonnement etc. te krijgen. Eveneens kost het toestel in Belgische winkels een pak meer dan in Nederlandse webwinkels.

Is er enig nadeel verbonden aan een bestelling vanuit het buitenland op de portokosten (http://www.kieskeurig.be/.../prijzen/bezorgen/945135/) na?

Waarom zou ik op pdashop.be bestellen als een identiek pakket op pdashop.nl voor 20€ goedkoper wordt aangeboden?

Alvast bedankt voor enige tips die je me kan verschaffen. Ik neem aan, met een dergelijk toestel, dat ik niet de enige vlaming ben die er op aast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Ik ben al blij als ze er iets bij doen als teken van 'schuld'.

Laten we wel wezen, hun campagne gaf aan dat zij hem als eerste zouden hebben en de afspraak met HTC was duidelijk niet van die strekking. Dat is dus pure misleiding.
Misleidend is elke reclame die gepaard gaat met onjuiste informatie of voor de gemiddelde consument onduidelijk of dubbelzinnig is ten aanzien van bijvoorbeeld een of meer van de onder a t/m g genoemde elementen, en de gemiddelde consument ertoe brengt of kan brengen een besluit over een transactie te nemen dat hij anders niet had genomen:

b. de voornaamste kenmerken van het product, zoals beschikbaarheid, voordelen, risico’s, uitvoering, samenstelling, accessoires, klantenservice en klachtenbehandeling, procédé en datum van fabricage of verrichting, levering, geschiktheid voor het gebruik, gebruiksmogelijkheden, hoeveelheid, specificatie, geografische of commerciële oorsprong, van het gebruik te verwachten resultaten, of de resultaten en wezenlijke kenmerken van op het product verrichte tests of controles;
Het online formulier van de Stichting Reclame Code is op dit moment offline :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me een gewonnen zaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ik zal de reactie op mijn tweet hier maandag (?) wel posten. Bij tegen spruttelen een linkje naar dit topic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xHalt schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:05:
Als één van de vele vlamingen op Tweakers.net, heb ik natuurlijk niet de luxe om voor de prijs van een los toestel het toestel met ongelimiteerd internet abonnement etc. te krijgen. Eveneens kost het toestel in Belgische winkels een pak meer dan in Nederlandse webwinkels.

Is er enig nadeel verbonden aan een bestelling vanuit het buitenland op de portokosten (http://www.kieskeurig.be/.../prijzen/bezorgen/945135/) na?

Waarom zou ik op pdashop.be bestellen als een identiek pakket op pdashop.nl voor 20€ goedkoper wordt aangeboden?

Alvast bedankt voor enige tips die je me kan verschaffen. Ik neem aan, met een dergelijk toestel, dat ik niet de enige vlaming ben die er op aast.
Omdat je in België je woont en niet in Nederland een adres heb ga ik vanuit. Maar goed is natuurlijk ook jammer voor onze zuiderburen dat koppelverkoop niet toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Half offtopic maar het Hi-topic is gesloten dus weet ik geen betere plaats dan hier.
Geachter heer/mevrouw,

Ondergetekenden willen een klacht indienen tegen het bedrijf Hi, onderdeel van KPN met verwijzingen naar artikel 8 sub 2b. Wij zijn van mening dat Hi de consument willens en wetens heeft misleid teneinde deze consument aan zich te binden als klant of een overstap naar een andere provider te voorkomen.

Primair: Hi adverteert op haar website dat zij de allernieuwste toestellen als eerste heeft en dat de klant de eerste is die het toestel ontvangt als hij/zij nu besteld. [bijlagen A en B] Dit blijkt bij navraag geen juiste informatie te zijn. Er blijkt een afspraak te zijn waarin vastgelegd is dat Vodafone de telefoon als eerste krijgt en Hi pas daarna.[bijlage C]. Zelfs nu andere providers de telefoon leveren en Hi dit nog niet kan, past Hi haar reclame op haar website niet aan.

Secundair: Hi heeft al meerdere malen haar leverdatum op de website aangepast. Dit maakt dat de consument geen afgewogen keuze kan maken tussen het wachten op een levering van Hi enerzijds of het afsluiten van een abonnement bij een andere provider anderzijds. Hieronder chronologisch weergegeven de verschillende leverdata die Hi heeft vermeld op haar website. Ook via de helpdesk van Hi is deze informatie verspreid.[bijlage D, E en F]

- 18 oktober
- 22 oktober
- 1 november
- 12 november
- 22 oktober
- 9 november

Wij willen u vragen Hi hierop te wijzen en/of maatregelen te treffen.

Bart Otten - bart.otten85@gmail.com
etc etc etc....
Who's in? Stuur dan je naam en mail-adres via een PM naar mij en dan stuur ik het geheel door naar Hi en indien er geen of geen afdoende antwoord volgt, een forward naar Stichting Reclame Code.

[ Voor 9% gewijzigd door BartOtten op 23-10-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BartOtten schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:35:
Half offtopic maar het Hi-topic is gesloten dus weet ik geen betere plaats dan hier.

[...]

Who's in? Stuur dan je naam en mail-adres via een PM naar mij en dan stuur ik het geheel door naar Hi en indien er geen of geen afdoende antwoord volgt, een forward naar Stichting Reclame Code.
En je denkt er wat mee te bereiken? Ze mogen het gewoon doen, ze staan gewoon in hun recht hoor. Je krijgt straks gewoon een optie om te annuleren en ze zullen excuses aanbieden, ze gaan echt niet meer doen.

En ik denk dat het overmacht is als ze inderdaad niet geleverd gekregen hebben wat ze dachten geleverd te krijgen en daardoor direct konden versturen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
BartOtten schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:35:

[...]

Foutmelding
Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: BartOtten

Inmiddels kan ik wel dm-en

EDIT
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:38:
[...]
En je denkt er wat mee te bereiken? Ze mogen het gewoon doen, ze staan gewoon in hun recht hoor. Je krijgt straks gewoon een optie om te annuleren en ze zullen excuses aanbieden, ze gaan echt niet meer doen.
Als je in je eentje klaagt wel, als je met meer bent maak je al meer kans ;)

[ Voor 30% gewijzigd door JackPoint op 23-10-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackPoint schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:39:
[...]

Foutmelding
Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: BartOtten

EDIT

[...]

Als je in je eentje klaagt wel, als je met meer bent maak je al meer kans ;)
Nee je moet het onder aandacht brengen van Kassa of Radar, die paar tweakertjes maakt niks voor ze uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
@Jackpoint: fixed
@SeekerNL: Volgens de door de Stichting Reclame Code opgestelde code mag het dus niet (althans, zo lees ik het)

Opzeggen maken ze moeilijk doordat ze steeds de leverdatum naar achteren hebben geschoven. Als ik 3 weken geleden had geweten dat ze pas op 9 november zouden leveren dan had ik al lang opgezegd. Dat weten zij ook wel.

Het primaire punt is gewoon vast. Dat is misleiding,

[ Voor 50% gewijzigd door BartOtten op 23-10-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BartOtten schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:41:
@Jackpoint: fixed
@SeekerNL: Volgens de door de Stichting Reclame Code opgestelde code mag het dus niet (althans, zo lees ik het)
Is het online besteld? Zoja dan hebben ze 30 dagen tot leveren. Dat geklaag zal Hi gewoon neerzetten als overmacht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:42:
[...]

Is het online besteld? Zoja dan hebben ze 30 dagen tot leveren. Dat geklaag zal Hi gewoon neerzetten als overmacht hoor.
Overmacht die ze NIET corrigeren? Nog steeds staat op de website dat zij als eerste leveren. Ze weten zelf wel beter. Ik denk dat je teveel gelooft in een naïeve, onwetende provider. Ze zeggen dat ze de eerste zijn maar de afspraak was dus duidelijk anders. Dat is gewoon bedrog.

[ Voor 18% gewijzigd door BartOtten op 23-10-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xHalt schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:05:

Mss moeten we een apart topic beginnen voor Vlamingen waar we het toestel het goedkoopst kunnen vinden? Ik ben zelf ook nog steeds op zoek, maar ik denk dat deze vragen niet in dit topic worden geapprecieerd. Verzendkosten naar België zijn al snel 25 euro wat ik belachelijk veel vind (pakketten uit Engeland worden dikwijls gratis verstuurd).
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:34:
[...]Omdat je in België je woont en niet in Nederland een adres heb ga ik vanuit. Maar goed is natuurlijk ook jammer voor onze zuiderburen dat koppelverkoop niet toegestaan is.
Koppelverkoop is ondertussen wel al legaal in België, maar staat nog in kinderschoenen en blijft nog steeds duur. Telenet is één van de eerste die het doet, maar deze biedt amper toptoestellen (geen DHD, geen Desire, geen Galaxy S, geen iPhone ...). Daarbij komt nog eens dat abonnementen hier een pak duurder zijn, zeker als je wil surfen.

Het toestel is bij mijn weten in nog geen enkele Belgische winkel te vinden, tenzij PDAshop.be, maar daar kost ie 570 euro.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BartOtten schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:44:
[...]

Overmacht die ze NIET corrigeren? Nog steeds staat op de website dat zij als eerste leveren. Ze weten zelf wel beter. Ik denk dat je teveel gelooft in een naïeve, onwetende provider. Ze zeggen dat ze de eerste zijn maar de afspraak was dus duidelijk anders. Dat is gewoon bedrog.
Ik snap je wel, maar je weet zelf vast ook wel dat klagen weinig zin is, ze vinden wel een uitreden, wellicht schuiven ze het op de systeembeheerder die heeft vergeten aan te passen.

Maar succes hoor, ik vindt overigens geen bedrog, je krijgt ook wel eens reclame blaadjes waar drukfouten in staan, volgens mij is dit ook zoiets.
Largamelion schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:51:
[...]
Mss moeten we een apart topic beginnen voor Vlamingen waar we het toestel het goedkoopst kunnen vinden? Ik ben zelf ook nog steeds op zoek, maar ik denk dat deze vragen niet in dit topic worden geapprecieerd. Verzendkosten naar België zijn al snel 25 euro wat ik belachelijk veel vind (pakketten uit Engeland worden dikwijls gratis verstuurd).

[...]
Koppelverkoop is ondertussen wel al legaal in België, maar staat nog in kinderschoenen en blijft nog steeds duur. Telenet is één van de eerste die het doet, maar deze biedt amper toptoestellen (geen DHD, geen Desire, geen Galaxy S, geen iPhone ...). Daarbij komt nog eens dat abonnementen hier een pak duurder zijn, zeker als je wil surfen.

Het toestel is bij mijn weten in nog geen enkele Belgische winkel te vinden, tenzij PDAshop.be, maar daar kost ie 570 euro.
Vraag een Nederlander anders een voor je te bestellen en naar België te versturen wat €13,10 kost met TNT, want desire hd weegt echt niet meer dan 2kg. Of vraag een Nederland die dicht bij grens woont en dat hij die via Belgische post verstuurd.

Btw mijn abbonement zal op ten duur 575€ totaal.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:52:
[...]Vraag een Nederlander anders een voor je te bestellen en naar België te versturen wat €13,10 kost met TNT, want desire hd weegt echt niet meer dan 2kg. Of vraag een Nederland die dicht bij grens woont en dat hij die via Belgische post verstuurd.
Ik heb toevallig een Nederlandse collega die net over de grens woont (Sas Van Gent). Ik ben alleen een beetje bang dat dit tot een hele hoop miserie gaat leiden als er iets aan het toestel mankeert en dat is bij de DHD niet zo onwaarschijnlijk als ik alle verhalen hier lees.

Weet er trouwens iemand iets meer over de levertijden van Gigavolt? Bij mijn weten de goedkoopste voor een los toestel, maar ze antwoorden niet op mijn mails en er blijft maar staan 'binnenkort op voorraad'.

[ Voor 18% gewijzigd door Largamelion op 23-10-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik heb een aantal keren gelezen dat Hi stopt met extrasnel internet voor 3,75 per maand op 1 november. Kan iemand dit verifiëren? Zou voor mij een reden kunnen zijn om nu af te sluiten ipv over een half jaar.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das inderdaad goedkoop, en ik weet ook wel waarom lol.
In de doos:

* Batterij
* Oplader
* Handleiding
Dus geen microsd kaartje erbij volgens mij, of ze standaard in HTC Desire HD zitten weet ik niet, maar bij mij toestel zat een 8GB Microsdhc kaartje van sandisk, zal me niks verbazen als ze die kaartjes er gewoon uit gehaald hebben want er staat niet dat er een 8GB kaartje bij zet.

Dus ik zou bij deze shop niet bestellen.

@above

KPN heeft een tijd geleden al aangekondigd onbeperkt mobiel internet af te schaffen, dus een slecht idee zal niet zijn, ik denk dat ze het binnenkort toch gaan invoeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb een Desire HD besteld. Wou in september een Desire bestellen maar precies op de dag dat ik zou bestellen werd de Desire HD aangekondigd. Dus toch maar even gewacht. In september KPN gebeld en die zouden me 10 oktober terugbellen voor een aanbod. Dat werd pas begin vorige week dat ze belden maar ze konden me nog niks bieden. Zouden afgelopen donderdag weer bellen maar die beloftes van hen, daar heb je blijkbaar weinig aan dus niks gehoord. Toen maar gekozen voor gsmweb.nl.

Donderdag Hi verlenging voor 2 jaar via gsmweb.nl afgesloten met een DHD, vrijdag (gister) telefoon opgestuurd. Zit de hele dag al de track en trace van TNT te checken. Maar volgens mij bezorgen die geen rembourspakketjes op zaterdag. :(

Wachten en geduld hebben is niet mijn sterkste kant. Zal maandag of dinsdag dus worden waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan1187
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:34:
Ook ik heb een Desire HD besteld. Wou in september een Desire bestellen maar precies op de dag dat ik zou bestellen werd de Desire HD aangekondigd. Dus toch maar even gewacht. In september KPN gebeld en die zouden me 10 oktober terugbellen voor een aanbod. Dat werd pas begin vorige week dat ze belden maar ze konden me nog niks bieden. Zouden afgelopen donderdag weer bellen maar die beloftes van hen, daar heb je blijkbaar weinig aan dus niks gehoord. Toen maar gekozen voor gsmweb.nl.

Donderdag Hi verlenging voor 2 jaar via gsmweb.nl afgesloten met een DHD, vrijdag (gister) telefoon opgestuurd. Zit de hele dag al de track en trace van TNT te checken. Maar volgens mij bezorgen die geen rembourspakketjes op zaterdag. :(

Wachten en geduld hebben is niet mijn sterkste kant. Zal maandag of dinsdag dus worden waarschijnlijk.
Ik denk dat veel mensen hierom afhaken.
Tis in ieder geval allemaal niet goed geregeld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:50
Zucht.
Net wéér KPN gebeld, de klacht is nog niet verwerkt en dit kan duren tot midden november. |:(

Even kleine beschrijving van de klacht;
Ik had de HTC Desire besteld met een KPN 600 bundel met onbeperkt internet voor €3.75 /maand.
Bel normaal ongeveer voor €30.-, een 600 bundel genomen zodat toestel gratis was.
Op de dag dat ik de Desire binnen kreeg las ik dat de HTC Desire HD media oktober zou uitkomen, ik toestel toestel retour (ongeopend), was geen probleem sinds ik nog in de 7 dagen zat.
Krijg ik na 2 dagen een mailtje dat het toestel is aangekomen en dat dit na controle in het systeem wordt aangepast, zodat ik een nieuw toestel kan uitkiezen.

Blijkt nu dat er nooit een melding in het systeem is gemaakt en ze bij KPN nog steeds dachten dat ik de HTC Desire had. Na een week gebeld om een nieuw toestel te kiezen, kon dus niet.
Klacht voor aangemaakt, enige optie volgens hun en die kan tot 25 werkdagen duren.
Nu dus 2 maanden €60,- betaald en zonder mobiel :'(

Vorige mobieltjes verkocht, nu maar me oude Nokia 3330 uit de kast getrokken, de ironie :-(
Hun gooien het op 'een foutje, sorry'.

Neem aan dat ik de gemaakte kosten terug kan declareren?
En gelijk maar een compensatie afdwingen op de kosten voor een HTC Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN Compenseert je meestal wel als de fout ook echt bij hun ligt. Maar jouw abbonement gaat in met of zonder telefoon, is volgens mij niet zo het probleem van KPN als jij de simkaart niet gebruikt, als je hele abbonement niet annuleert loopt het gewoon door.

Wel vervelend wat je schrijft, ik denk trouwens wel dat ze je zullen compenseren als de fout ook echt bij hun ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Vanochtend mijn DHD binnen gekregen.
Overgestapt van t-mobile naar vodafone (met nummer behoud).
Tot nu toe werkt alles perfect zeker met WIFI zeer snel internet en updaten e.d.

Meteen maar de software update erop gezet (Baad het niet dan schaad het niet)

Ter informatie; er zat een class 4 samsung 8Gb kaartje in.
Blijkbaar is er dus niet een standaard in wat voor een hoeveelheid en of merk geheugen kaartje er wordt meegeleverd.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:13:
Dus geen microsd kaartje erbij volgens mij, of ze standaard in HTC Desire HD zitten weet ik niet, maar bij mij toestel zat een 8GB Microsdhc kaartje van sandisk, zal me niks verbazen als ze die kaartjes er gewoon uit gehaald hebben want er staat niet dat er een 8GB kaartje bij zet.

Dus ik zou bij deze shop niet bestellen.
Bij de meeste sites staat er niet aangegeven dat er een microSD in het toestel zit, ik denk dat ze zo uit de fabriek komen. Zou me verwonderen moesten ze die er in de winkel uithalen...

In ieder geval, het feit dat ze niet op m'n mail antwoorden, boezemt al niet veel vertrouwen in. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
NielsOo schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:01:
Vanmiddag even in T-Mobile shop langsgeweest.

Zoals al eerder gemeld, prijs van DHD staat al wel in systeem, verder nog niets bekend.
Kreeg de volgende aanbiedingen:

bij verlenging 1 jaar abbo bijbetalen voor telefoon
Relax 25 + WnW 219,95
Relax 25 + WnW plus 189,95
Relax 20 + WnW plus 249,95
Momenteel zit ik bij T-Mobile met een i150 abonnement voor mijn iPhone 3G. Nu loopt deze pas in begin maart 2011 af, en als ik wil verlengen bij t-mobile dan kan ik over 1 week een nieuwe telefoon uitzoeken :)

Vandaag bij de shop geweest van t-mobile om te kijken naar de nieuwe iPhone 4 maar daar zat ook een levertijd op van 4-5 weken volgens de verkoper. Toevallig viel mijn oog op de Desire HD bij de Belcompany, ik terug naar t-mobile maar bij de T-mobile shop in Groningen geweest en daar was nog niks bekend zeiden ze :(

Als die prijzen correct zijn dan vallen de prijzen mee want de iPhone 4 gaat naar €200 bij een i150 abonnement volgens de verkoper. Als ik dan €20 extra moet betalen, dan valt dat ook wel mee!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:08:
KPN Compenseert je meestal wel als de fout ook echt bij hun ligt. Maar jouw abbonement gaat in met of zonder telefoon, is volgens mij niet zo het probleem van KPN als jij de simkaart niet gebruikt, als je hele abbonement niet annuleert loopt het gewoon door.

Wel vervelend wat je schrijft, ik denk trouwens wel dat ze je zullen compenseren als de fout ook echt bij hun ligt.
Probleem is dat ik niet kán annuleren totdat het de klacht is verwerkt.
En tja, gebruik het wel met de Nokia 3330, echter is dat niet ideaal sinds dat ding al meer dan 10jaar oud is, is de batterij ook niet meer wat het geweest was (jaren in kast gelegen, doet het nog wel _/-\o_ ).
Dus alleen de noodzakelijke belletjes, kom never nooit aan de 600 minuten/SMS per maand.

En vanzelfsprekend doet internet ook niet veel op een 3330.

Enige wat ik kan doen is afwachten, heb al een schriftelijke klacht gestuurd maar kreeg te horen wat ik al wist, dat is de klacht moest afwachten en dat er daarna actie ondernomen kan worden.
Kan zelfs niet naar beneden of naar boven zetten, enige melding die KPN Online geeft is 'neem contact op met de klantenservice'.

En het is niet zo dat ik perse weg wil bij KPN.
De verlenging die ik zou krijgen van de 'afdeling met een laatste aanbod' was best aardig.
(Geen idee of die ook een naam hadden, je wordt er naar doorverbonden als je bij verlengen aangeeft te willen opzeggen).
Als ik bij een 24maanden contract één maand €60.- betaal, zou het toestel gratis zijn. (Althans, zij verkopen het als een 2jaar €60,- abbo, na 1maand kan je echter al omhoog/omlaag zetten zonder kosten).

Komt neer op:
1x €60-.
23x €20.-
24x €3.75
---------------
60+460+90= €610,-

[ Voor 33% gewijzigd door Source90 op 24-10-2010 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Nog geen DHD voor mij. Bij Belcompany stond dat T-mobile nog niet had gereageerd op het migratie verzoek. Deze verkoper zei dat je bij T-mobile rekening moet houden met 4 dagen! Echt belachelijk. Maar uiterlijk dinsdag hoop ik jullie te verlaten en door te gaan naar het algemene DHD topic

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Toch maar even reageren. Over Hi en de RCC: De klacht is mogelijk terecht, maar met de RCC is het altijd de zaken achteraf bekijken. Ze krijgen hooguit een waarschuwing of een kleine boete. Compensatie naar de klanten is volgens mij bijna nooit het geval. Prima dat je een dergelijke actie op poten zet, maar verwacht er niet teveel van in de zin van compensatie.

Verder wacht ik gewoon rustig af wat KPN na 31-10 gaat doen. Ik heb altijd Hi gebruikt, maar Hi is nu structureel duurder dan Vodafone voor zowel de Desire als de Desire HD. Tel hierbij ook het snelheidsverschil op tuusen eindeloos xtrasnel en vodafone en de keuze is wat mij betreft gemaakt. De datalimit van 1GB zou voor mij voldoende moeten zijn, ik zit 80% van de dag in wifi dekking en gebruik geen streaming audio.

Verder lijkt het alsof iedereen voor 31-10 een Hi abo wil afsluiten in verband met de komende limieten. Ik daarentegen ben erg benieuwd wat er gebeurt als KPN en Vodafone ook iphones gaan verkopen. Misschien dat DHD en Galaxy S prijzen wel gaan dalen? Ook kan KPN na 31-10 niet de oude prijzen voor eindeloos online hanteren, het prijsverschil met VF wordt dan veel te groot.

Kortom, ik wacht rustig af voordat ik kies voor de DHD, Galaxy S of misschien wel de Desire in de uitverkoop haal. In de tussentijd ben ik wel nieuwsgierig of iemand al gebruik heeft gemaakt van deze aanbieding? De DHD met vodafone abo + extra "kado". Voor zover ik zie de beste aanbieding op dit moment voor een DHD icm VF 200 (levertijd daar gelaten).

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 19e mn Desire HD bij Belsimpel besteld.. Nog steeds niet in huis en bij mijn orderstatus staat binnen 2 tot 5 werkdagen.. naar mijn mening is komende dinsdag werkdag nummer 5, laten we hopen dat ik hem dan heb, kan niet wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
MorgothG schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 08:53:
Nog geen DHD voor mij. Bij Belcompany stond dat T-mobile nog niet had gereageerd op het migratie verzoek. Deze verkoper zei dat je bij T-mobile rekening moet houden met 4 dagen! Echt belachelijk. Maar uiterlijk dinsdag hoop ik jullie te verlaten en door te gaan naar het algemene DHD topic
Probleem is niet dat T-Mobile niet snel reageert op nummerbehoud aanvragen, want dan doen ze naar mijn ervaring op de dag zelf nog. Probleem is dat er niet adequaat wordt gecommuniceerd tussen de twee providers over de status van die aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
stefan1187 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:34:

Bye Hiii! Morgen bestelling annuleren. Bij Telefoonkopen.nl en Belcompany (= trouwens zelfde maatschappij) hadden ze de DHD chocobruin op voorraad. Vodafone BSW200en de DHD gratis mee. Als je bij het afsluiten een bestaand nummer mee wilt nemen kan dat geregeld worden, maar dan kun je pas bellen als dat in orde is. De telefoon kun je wel direct meenemen.Ik heb bv ook nog een VF prepaid. Als ik dat nummer had willen gebruiken had ik (weer) een week moeten wachten voordat ik zou kunnen bellen met de DHD.

Eerste indruk: Wow wat een vrijheid deze telefoon na twee jaar WM6 Xperia1 gevangenschap !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
buddhole schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:26:

Kortom, ik wacht rustig af voordat ik kies voor de DHD, Galaxy S of misschien wel de Desire in de uitverkoop haal. In de tussentijd ben ik wel nieuwsgierig of iemand al gebruik heeft gemaakt van deze aanbieding? De DHD met vodafone abo + extra "kado". Voor zover ik zie de beste aanbieding op dit moment voor een DHD icm VF 200 (levertijd daar gelaten).
Dat is zeker wel een mooie aanbieding! Jammer dat ik op dit moment bij T-Mobile zit en contract pas in maart 2011 afloopt :( Bij een Relax abonnement betaal je alsnog €300 bij ofzo :(

/edit: Kijk op de Belcompany site naar een verlenging met een Relax abonnement van T-mobile i.c.m. Web 'n Walk plus vast.
Relax 20 2 jr verlengen: €189.99
Relax 25 2 jr verlengen: €79.99

Relax 25 2 jr verlengen maar dan met web n walk standaard vast is de telefoon gratis!? Raar als je goedkoper internet neemt en dan €80 bespaart. Maar hoe zit het met de snelheden van web n walk standaard, is dat heel traag in vergelijking met iPhone abbo?

[ Voor 22% gewijzigd door Vincitore op 24-10-2010 13:22 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:26
Uw bestelling
Bedrag € 29,00
Betaalwijze -
Ordernummer 1xxxxxxxxx4
Orderdatum 17-09-2010
Omschrijving HTC Desire HD i.c.m. Telfort 100 (24 mnd)
Bundels + Surf & mail onbeperkt eerste 12 mnd van €10,- voor €5,- per maand
Actie: Na 12 maanden wordt de belbundel € 9,95 p/m
- - GSM: 06xxxxxx46
Dit is mijn bestelling bij Telfort, als ik nu via de website bestel ben ik duurder uit.
1e 12 maanden 10 euro per maand = 120 euro
2e 12 maanden 20 euro per maand = 240 euro
Aan de deur = 29 euro
Totaal: 369 euro

Leuke prijs, toch? En dat voor inclusief mobiel internet.
Nu alleen afwachten tot de week van 11 november :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Dat is zeker een nette prijs! Dat doe ik je niet na bij T-Mobile zoals je hierboven misschien al wel gelezen hebt ;)
Maar de 1e 12 maanden voor €10 is een normale belbundel en mobiel internet in 1 pakket?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:26
Yup 50% korting op internet en 50% korting op belkosten voor de eerste 12 maanden.
Zal mijn eerste keer zijn dat ik mobiel internet heb op mijn gsm.
Als dit niet zo goedkoop was, zou ik nu ergens anders bestellen om sneller mijn gsm te krijgen, maar ik moet nog een tijdje wachten.
Persoonlijk denk ik dat het een fout van Telfort is, maar ik ga ze er zeker niet op wijzen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door KilljoyNL op 24-10-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:48:
Ik heb de 19e mn Desire HD bij Belsimpel besteld.. Nog steeds niet in huis en bij mijn orderstatus staat binnen 2 tot 5 werkdagen.. naar mijn mening is komende dinsdag werkdag nummer 5, laten we hopen dat ik hem dan heb, kan niet wachten !
Als je 19 oktober hebt besteld...ben ik bang dat je nog wel even kunt wachten...zoek in dit topic maar eens op belsimpel en dan zul je zien dat er mensen zijn die 30 september hebben besteld (pre-order) en nog steeds aan het wachten zijn...ik ben daar ook één van...met een klein beetje geluk hoop ik um eind volgende week, begin van de week erna te hebben...maar ik reken eigenlijk nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRShield
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-09 21:47
KilljoyNL schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:49:
[...]

Dit is mijn bestelling bij Telfort, als ik nu via de website bestel ben ik duurder uit.
1e 12 maanden 10 euro per maand = 120 euro
2e 12 maanden 20 euro per maand = 240 euro
Aan de deur = 29 euro
Totaal: 369 euro

Leuke prijs, toch? En dat voor inclusief mobiel internet.
Nu alleen afwachten tot de week van 11 november :(
6 november, hij is weer een weekje vervroegd!
Pagina: 1 ... 20 ... 58 Laatste