Ik kom net bij Belcompany vandaan en ik heb hem besteld. Het doosje ligt klaar voor mij. Maar daar zeiden ze dat je geen 3 maanden maar een x aantal dagen 90 ofzo iets meer tussen het migreren mag zitten. Dit houdt in dat als jij denkt op de goede datum over te stappen er mogelijk 1 dag ruis op de lijn zit. Mogelijk de reden dat jij in eerste instantie werd afgekeurd.Sagaris schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:01:
[...]
Het duurt even voordat Vodafone te horen krijgt dat alles bij T-Mobile geregeld is. Op de 18e heb ik Vodafone het nieuwe contract aangevraagd, op dezelfde dag is mijn aanvraag voor nummerbehoud bij T-Mobile afgekeurd. Gisteren (de 20e) wist Vodafone nog steeds niet van de status van mijn nummerbehoud.
Maar even over mij

Tijdens het gereed maken van de contracten mocht ik even met eht demo model spelen...
Het fototoestel is gewoon goed. Gezicht herkenning, snel, echt goed dus. (ben ik niet gewend van HTC)
Het scherm is mooi. geen iPhone mooi, maar zeker gaaf.
Die GPS modus is briljant. even aanzetten en binnen in de winkel meteen mijn locatie. mmmm.. wat zal ik een aan klikken. Waar zit een restaurant. klik.. en een hele lijst van alles in de buurt. Patat zaak op 65 m. klik aan en draaien maar met je kompas. DAAR zit ie.. echt goed hoor.
Ik liep bijna huppelend de winkel uit en dan had ik hem niet eens mee.
Dus jongens.. hij is echt VET!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"