Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Sagaris schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:01:
[...]

Het duurt even voordat Vodafone te horen krijgt dat alles bij T-Mobile geregeld is. Op de 18e heb ik Vodafone het nieuwe contract aangevraagd, op dezelfde dag is mijn aanvraag voor nummerbehoud bij T-Mobile afgekeurd. Gisteren (de 20e) wist Vodafone nog steeds niet van de status van mijn nummerbehoud.
Ik kom net bij Belcompany vandaan en ik heb hem besteld. Het doosje ligt klaar voor mij. Maar daar zeiden ze dat je geen 3 maanden maar een x aantal dagen 90 ofzo iets meer tussen het migreren mag zitten. Dit houdt in dat als jij denkt op de goede datum over te stappen er mogelijk 1 dag ruis op de lijn zit. Mogelijk de reden dat jij in eerste instantie werd afgekeurd.

Maar even over mij :) Belcompany heeft er 5 binnen gehad en ik was de eerste die hem kocht. Hij ligt helemaal klaar voor mij en morgen hoor ik of ik hem op kan halen, of dat het zoals hierboven mislukt is waarna ze direct weer een aanvraag doen en dan heb ik hem maandag. Maar hij ligt voor me klaar *O*

Tijdens het gereed maken van de contracten mocht ik even met eht demo model spelen...

Het fototoestel is gewoon goed. Gezicht herkenning, snel, echt goed dus. (ben ik niet gewend van HTC)
Het scherm is mooi. geen iPhone mooi, maar zeker gaaf.
Die GPS modus is briljant. even aanzetten en binnen in de winkel meteen mijn locatie. mmmm.. wat zal ik een aan klikken. Waar zit een restaurant. klik.. en een hele lijst van alles in de buurt. Patat zaak op 65 m. klik aan en draaien maar met je kompas. DAAR zit ie.. echt goed hoor.

Ik liep bijna huppelend de winkel uit en dan had ik hem niet eens mee.

Dus jongens.. hij is echt VET! :Y

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist maar weer ff met Hi gebeld en het is en blijft toch 9 november :S

Het lullige is dat ik mn contract heb overgenomen van mijn moeder deze maand en de telefoon daarvoor besteld heb. Als ik m bij Belcompany zou willen verlengen moet ik 90 euro betalen.
Waar het op neer komt is dat je je klantwaarde kwijtraakt wanneer je het contract overneemt.
Ook van ouder op kind. Dank je wel Hi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:48:
Zojuist maar weer ff met Hi gebeld en het is en blijft toch 9 november :S

Het lullige is dat ik mn contract heb overgenomen van mijn moeder deze maand en de telefoon daarvoor besteld heb. Als ik m bij Belcompany zou willen verlengen moet ik 90 euro betalen.
Waar het op neer komt is dat je je klantwaarde kwijtraakt wanneer je het contract overneemt.
Ook van ouder op kind. Dank je wel Hi :(
Mag ik vragen wat voor abbo je hebt? En moest je bijbetalen voor DHD?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus beste optie blijft Vodafone? Maar bellen naar buitenland zit niet in bundel inbegrepen bij vodafone? Dus goedkoopste optie is uiteindelijke KPN als je na 3 maanden verlaagt naar 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wauw, niet eens een mailtje gehad van Typhone, maar net mijn Desire HD binnen gekregen :D Gauw openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:41

m-buurman

hmmm...coffee!!

OMG...Belsimpel.nl - 3 weken levertijd volgens de site :'(

Maandag was het 5-7 dagen, gisteren 2 weken en nu al 3 weken!...mijn geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld..

[ Voor 50% gewijzigd door m-buurman op 21-10-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:51:
[...]

Mag ik vragen wat voor abbo je hebt? En moest je bijbetalen voor DHD?
Ik heb verleng met een Hi Online 30 jaar met Xtra snel internet.
Op de Hi site nog besteld onder mn moeders naam.
Inmiddels overgenomen contract .
Wil ik hem nu halen bij Belcompany en annuleren bij Hi webshop met hetzelfde abonnement dan moet ik 90 bijbetalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:35:
nog even gebeld met Castle. Ze weten nog niks over wanneer.... :X

*zwaar ongeduldig geworden.....
I am with you bro! Ik ga niet meer bellen of mailen, k zie t wel komen :X

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u ook niet geven,daar wij afhankelijk zijn van onze leverancier
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel
Lekker dan, weten ze zelf niet eens wanneer ze weer wat DHD's ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xc2ct2USXehuPm3zVMRIIDs1/thumb.jpg

Zie hier 32,30 per maand, met internet totaal en gratis desire hd.

dus 3 x 32,30 = 96,6 en 21 x 18,80 = 394,8 = totaal 491,4 exclusief 24,95 aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Wat een goed nieuws allemaal, dan zal ik maar aansluiten;

Typhone heeft mijn bestelling gister al verzonden, zonder het te melden!
Maaaar net bericht gekregen en hij ligt al thuis op mij te wachten!! :D

Kan niet wachten totdat ik klaar ben met werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-buurman schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:57:

Maandag was het 5-7 dagen, gisteren 2 weken en nu al 3 weken!...mijn geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld..
Misschien heeft Belsimpel problemen met hun leverancier maar willen ze dat gewoon niet toegeven en blijven ze zo hun klanten maar aan de lijntje houden.
Ze zijn zo straks de enige winkel in NL die de DHD nog niet levert. |:(
Ze moeten zich haast schamen hoe ze met de levertijd omgaan.
Wacht nu al bijna een maand.
Begin spijt te krijgen dat ik daar heb besteld. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
Net bij het winkelcentrum in Amsterdam Noord. Bij Telefoonkopen.nl (winkel daar) was ie op voorraad. Even mee gespeeld.. Erg leuk. Foto's maken ging snel, foto's bekijken bleef ie af en toe een klein beetje hangen. Niet echt storend imo, maarja, ik kom dan ook van een Nokia N72.. ^^'

Even bij de MediaMarkt geïnformeerd daar. Die krijgen er als t goed is vandaag 20 binnen.

Vodafone winkel daar hadden m ook op voorraad. Belcompany niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:45:
[...]

Misschien heeft Belsimpel problemen met hun leverancier maar willen ze dat gewoon niet toegeven en blijven ze zo hun klanten maar aan de lijntje houden.
Ze zijn zo straks de enige winkel in NL die de DHD nog niet levert. |:(
Ze moeten zich haast schamen hoe ze met de levertijd omgaan.
Wacht nu al bijna een maand.Begin spijt te krijgen dat ik daar heb besteld. :'(
Nee je wacht al bijna een week. Ze zijn zo'n beetje sinds maandag uitgeleverd. Dus niet overdrijven he!!! Maar ik moet waarschijnlijk tot maandag wachten en dat duurt mij ook erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
philipperosier schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:03:
[...]

I am with you bro! Ik ga niet meer bellen of mailen, k zie t wel komen :X
Voor de mensen die ook bij Castle besteld hebben, hier een update :-(
Hallo Donny,

Wij doen momenteel navraag bij HTC hoe ze hun leveringen verdelen. Uiteraard willen wij ook het graag als eerste leveren. Wederom navraag gedaan bij onze leverancier, maar daar wordt te kennen gegeven dat de uitleverdatum nog steeds begin November is. De kans dat er veel te weinig toestellen zijn geleverd bij andere leveranciers is overigens aanzienlijk, omdat het toestel enorm gepre-ordered is.

Met vriendelijke groet,

Rutger Cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:28:
[afbeelding]

Zie hier 32,30 per maand, met internet totaal en gratis desire hd.

dus 3 x 32,30 = 96,6 en 21 x 18,80 = 394,8 = totaal 491,4 exclusief 24,95 aansluitkosten.
Laat maar, zo onduidelijk maken ze me bij PDAshop, de korting zou vervallen als ik na 3 maanden deed verlagen naar Personal Sim 100, en dan zou surf en mail totaal weer 10€ kosten :? ik begrijp er nu echt niks meer van, ik dacht dat die korting op surf en mail totaal apart berekend was en dus gewoon 1,30€ bleef.

Nu durf ik niet eens te bestellen door de onduidelijkheid. Overigens niks op site terug te vinden over kortingsacties.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-buurman schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:57:

Ik heb de site gecheckt, maar een los toestel staat nog altijd op week 43. En de orderstatus van mijn bestelling voor een abo+toestel heeft geen wijziging ondergaan. Dus, m-buurman, hoezo 3 weken?!

>>>>>> Misschien dat elke BelSimpel klant nu een email moet sturen met de kennisgeving dat het antwoord wordt teruggekoppeld naar dit forum en dat we daarmee wat druk op de ketel zetten om 1. eerlijke duidelijkheid en 2. bespoedigde levering te krijgen....?<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:29:
[...]

[...]
thx voor het sharen. Ik hoop dat ze nog even wat beter hun best gaan doen...

Krijg toch wel het idee dat de grotere winkels voorgetrokken worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:40:
[...]

Ik heb de site gecheckt, maar een los toestel staat nog altijd op week 43. En de orderstatus van mijn bestelling voor een abo+toestel heeft geen wijziging ondergaan. Dus, m-buurman, hoezo 3 weken?!

>>>>>> Misschien dat elke BelSimpel klant nu een email moet sturen met de kennisgeving dat het antwoord wordt teruggekoppeld naar dit forum en dat we daarmee wat druk op de ketel zetten om 1. eerlijke duidelijkheid en 2. bespoedigde levering te krijgen....?<<<<<<<<
Als je naar het losse toestel gaat, staat er inderdaad bovenin 'week 43' en onderin 'levertijd 3 weken'.

Verwarrend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Morgen komt ie binnen :*) (bij 2call besteld op 21-9).

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:38:
[...]

Laat maar, zo onduidelijk maken ze me bij PDAshop, de korting zou vervallen als ik na 3 maanden deed verlagen naar Personal Sim 100, en dan zou surf en mail totaal weer 10€ kosten :? ik begrijp er nu echt niks meer van, ik dacht dat die korting op surf en mail totaal apart berekend was en dus gewoon 1,30€ bleef.

Nu durf ik niet eens te bestellen door de onduidelijkheid. Overigens niks op site terug te vinden over kortingsacties.
Bleh een soort van woekerpolissen hebben ze bij PDAshop, je een surf en mail totaal voor 1,30€ erbij doen en wanneer je abbonement verlaagt verhogen ze naar 10€. Ik steek me lekker die 32,30 per maand in me zak, want er is nergens te lezen over voorwaarden en KPN doet daar ook geen uitspraken over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 21:36
Donny87 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:29:
[...]

[...]
uitleverdatum nog steeds begin November is
[...]
Nee he :/ Castle? Wat is jullie leverancier?

[ Voor 8% gewijzigd door PCJR op 21-10-2010 15:58 ]

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
philipperosier schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Nee he :/ Castle? Wat is jullie leverancier?
ik heb geen idee welke leverancier ze hebben, zou je ze even moeten vragen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Donny op 21-10-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:07:
[...]

ik heb geen idee welke leverancier ze hebben, zou je ze even moeten vragen :)
zou het uitmaken dan? Bedoel, elke winkel heeft een pre-order gedaan, blijkbaar zijn de 'grote jongens' toch het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 19:29
Het word steeds mooier bij Hi. Ik kijk nu op de site en dan kost het toestel met hetzelfde abbonement € 30,- minder...

Dus ik bellen met de klantenservice met de vraag waarom hij nu goedkoper is en of ik straks dat nieuwe bedrag dan ook moet betalen, schijnt dat niet zo te zijn. Daarop zeg ik dan annuleer ik hem wel en dan bestel ik hem opnieuw. Krijg ik te horen dat ik hem pas kan annuleren als ik die bestelling binnen heb, door terug te sturen.

Rare manier van doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lraburger schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:22:
Het word steeds mooier bij Hi. Ik kijk nu op de site en dan kost het toestel met hetzelfde abbonement € 30,- minder...

Dus ik bellen met de klantenservice met de vraag waarom hij nu goedkoper is en of ik straks dat nieuwe bedrag dan ook moet betalen, schijnt dat niet zo te zijn. Daarop zeg ik dan annuleer ik hem wel en dan bestel ik hem opnieuw. Krijg ik te horen dat ik hem pas kan annuleren als ik die bestelling binnen heb, door terug te sturen.

Rare manier van doen...
Dan lees mij verhaal eens over pdashop, das nog vreemdere, maja blijkbaar hebben liever niet dat je koopt, want nergens vindt je actie voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
lraburger schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:22:

Rare manier van doen...
Klopt niks van, je kan hem gewoon anuleren hoor, gewoon nog een keer bellen! Ik heb hem namelijk ook zojuist geanuleerd.

Had vanmiddag maar weer eens een belletje gedaan hoe het zat bij Hi. Ze konden me het toestel echt nog niet leveren, 3 november was de datum. Verder hadden ze me een verkeerd advies gegeven over het nummerbehoud, mijn oude nummer was niet meer over te nemen omdat hij uit de lucht was. (Er werd iets anders beweerd toen ik hem bestelde)

Dus toen ben ik maar rond gaan bellen, en bij The Phone House Doetinchem lag er nog 1tje. Gelijk maar gereserveerd en opgehaald. Hij vertelde dat er nog 4 binnen waren gekomen nadat ik gebeld had, dus voor de anderen die niet kunnen wachten misschien een idee.

Moest natuurlijk ook nog mijn order bij Hi anuleren. De mevrouw zei dat Hi ze nog niet wou uitleveren door de kinderziektes die de telefoon had. Ik heb maar gezegd dat ik daar geen genoegen mee nam en dat ik hem wel ergens anders zou halen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 18:33
Voor iedereen die telefonisch een nieuw abbo hebben besteld bij Vodafone zelf. Mogen nog even wachten. Ik heb net gebeld en kreeg te horen dat de DHD niet meer op voorraad was. Ik zeg tegen die beste man "maar er zijn mensen die hem online besteld hebben en hem 3 dagen later in huis hebben" "Ja meneer maar u heeft zeker telefonisch besteld?" "Ja" "Nou dat is een andere afdeling namelijk en daar is hij op"

-=zucht=-

Ik zeg HOMO'S ......

Gvd man, dit geloof je toch niet. Volgens die meneer zouden ze vandaag weer binnen komen maar dit is nu morgen. Met een beetje geluk op zijn vroegste wordt het dan woensdag, zei hij.

Hier kan ik met mijn verstand niet bij hoor 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexOo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 18:55
Ik heb net gebeld voor een nieuw Abonnement bij Vodafone en er werd mij verteld dat het 5 tot 10 dagen kan duren maar ik werd verzekerd dat er nog genoeg DHDs waren.

Heb in principe geen haast al aardig lang moeten wachten op nieuwe telefoon :3 ( HTC Touch Pro is vroegtijdig gesneuveld :'[ )

[ Voor 6% gewijzigd door AlexOo op 21-10-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update

Weer gebeld met PDAshop en ze gaan contact opnemen met KPN over de bijhorende bundel, of de korting erop vervalt wanneer ik naar 3 maanden verlaag naar personal sim 100. Jullie horen het nog wel ( Mits er interesse in is, want anders kan ik net zo goed op een muur schrijven )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houthekje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:58:
weet iemand misschien hoeveel toestel korting je kan krijgen als vaste klant met verlengen? :)
Via Mijn Telfort op verlengen geklikt, voor een bundel van 300 minuten, contract van een jaar, moet ik nog 249 bijbetalen voor de Desire HD.
Ben al 5 jaar klant van Telfort. Eerste jaar een regulier contract (van 400 minuten) en de 4 jaren daarop steeds sim only 300.
Zag bij andere gasten hier op het forum dat ze veel meer korting hadden. Schijnt iets met klantwaarde te maken te hebben, maar heb daar nog geen uitleg over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Net Hi gebeld voor meer informatie over het verlegen van mijn Abbo en de DHD. Blijkt dat de prijzen van de DHD op de Hi site niet correct zijn. De medewerker wilde ook niet speculeren over de prijzen, hij zei dat 2 november de prijzen bekent worden. Hij zei ook nog dat de vraag DHD explosief is en dat ze het jammer vinden dat het zo lang moet duren. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 10:56

Jodi

No Matches Found

Belsimpel gemailed over of ik nou volgende week mijn DHD krijg, of over drie weken, maar... daar komt weinig zinnigs uit. Ja, dat ik "een bevestigingsmail krijg" als mijn toestel binnen is. Wauw, wat een service! Ik vind het prima als ze nog niet kunnen leveren, maar laten ze dat dan gewoon toegeven...

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:55:
[...]

Via Mijn Telfort op verlengen geklikt, voor een bundel van 300 minuten, contract van een jaar, moet ik nog 249 bijbetalen voor de Desire HD.
Ben al 5 jaar klant van Telfort. Eerste jaar een regulier contract (van 400 minuten) en de 4 jaren daarop steeds sim only 300.
Zag bij andere gasten hier op het forum dat ze veel meer korting hadden. Schijnt iets met klantwaarde te maken te hebben, maar heb daar nog geen uitleg over gelezen.
Dat is de standaard prijs. Klik eens op de link "Verlengen? Bekijk je persoonlijke aanbieding".

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:18
Uurtje geleden mailtje van Belsimpel.nl:
Betreft: Verzendbevestiging van order *****

Geachte heer,

Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.

Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.

(..)

Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:
Aantal Product
1 Bel+SMS+Web 200 2 jaar Verlenging
1 HTC Desire HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Update belnu.nl:

Status:

Op: 21-10-2010 16:45:16
Status: Toestel is helaas tijdelijk niet op voorraad.
Bijzonderheden: Helaas is de door u bestelde HTC Desire HD nog niet beschikbaar. Momenteel wordt deze eerst per 3 november 2010 in Nederland verwacht, maar er zijn reeds onbevestigde berichten dat dit toestel eerder beschikbaar kan komen.

Uw aangevraagde verlenging is inmiddels verwerkt en het toestel zal dan ook per omgaande naar u worden verzonden zodra deze bij ons op voorraad is gekomen.

Op de dag van verzending ontvangt u hiervan nog een bevestiging per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 22:51
JerX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:06:
Net Hi gebeld voor meer informatie over het verlegen van mijn Abbo en de DHD. Blijkt dat de prijzen van de DHD op de Hi site niet correct zijn. De medewerker wilde ook niet speculeren over de prijzen, hij zei dat 2 november de prijzen bekent worden. Hij zei ook nog dat de vraag DHD explosief is en dat ze het jammer vinden dat het zo lang moet duren. |:(
Dit is een grapje toch?

Dus nu iedereen die besteld heeft zit straks met een te duur abonnement?
Belachelijk als dit waar blijkt te zijn. Ik ben toch blij dat ik nog niets verlengd heb etc. De berichten van Hi zijn de laatste tijd alles behalve goed te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Bobo89 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:13:

[...]
Dat is exact dezelfde bestelling als die ik heb geplaatst.

Wanneer heb jij de bestelling gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi

Jodi

No Matches Found

[...]
lolwhut

Inderdaad, wanneer heb jij besteld? Ik op 30 september.

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:18
Jodi schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:19:
[...]

lolwhut

Ik heb besteld op 24 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
JapieTalent schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:14:
[...]

Dit is een grapje toch?

Dus nu iedereen die besteld heeft zit straks met een te duur abonnement?
Belachelijk als dit waar blijkt te zijn. Ik ben toch blij dat ik nog niets verlengd heb etc. De berichten van Hi zijn de laatste tijd alles behalve goed te noemen.
Nee hij zei serieus dat officieel pas 2 november dat de prijzen komen en dus ook zo de Hi site word geupdate voor de prijzen. Maar misschien is het een afschrik middel zodat mensen niet gaan bestellen ofzo? Maar 2 november is de datum en ik wacht daar maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Bobo89 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:20:
[...]

Ik heb besteld op 24 september.
En ik de 28e... wat zou het toch fijn zijn als ik vandaag ook zo'n mailtje zou krijgen :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi

Jodi

No Matches Found

m-buurman schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:29:
[...]

En ik de 28e... wat zou het toch fijn zijn als ik vandaag ook zo'n mailtje zou krijgen :)..
Anders ik wel ;)

Anyway, Boudewijn_: gefeliciteerd :) Ik ben jaloers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Laatst online: 30-06 20:44
Heeft iemand nog een specifieke datum te horen gekregen van Studentmobiel? Toen ik gister mailde meldden ze nog steeds dat ze niet weten welke dag het in week 43/44. Valt me nu wel op dat veel webshops hem eerder binnen krijgen dan verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huisje89
  • Laatst online: 07-08 13:11
Jammer dat die leverdatum van Hi zo wisselt :( Net nog even een keer gebeld, en de eerste voorraad komt volgens deze meneer dus echt pas de 5e van november binnen... duurt veel te lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
huisje89 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:41:
Jammer dat die leverdatum van Hi zo wisselt :( Net nog even een keer gebeld, en de eerste voorraad komt volgens deze meneer dus echt pas de 5e van november binnen... duurt veel te lang :/
bizar dat ik weer een ander verhaal te horen krijg over de prijs :/ mag ik vragen wat voor abbo je nu hebt en hoeveel je voor de DHD betaald heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strikey
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 11:13
Hmmmzz mijn order loopt momenteel bij T-mobile.. eens zien hoe lang ze er daar over doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huisje89
  • Laatst online: 07-08 13:11
JerX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:43:
[...]

bizar dat ik weer een ander verhaal te horen krijg over de prijs :/ mag ik vragen wat voor abbo je nu hebt en hoeveel je voor de DHD betaald heb?
Ben een nieuwe klant bij Hi, kom af van t-mobile. Het abbo wat ik heb besteld bij Hi is:

HTC Desire HD
Hi Online Student 20 2 jaar
1000 extra sms-jes/mnd
Eindeloos online XtraSnel

Abbo van 31,15 euro p/maand en een toestelprijs van 189,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

jeej nummerbehoud goedgekeurd bij tmobile. Nu moeten ze dit nog controleren... en dan duurt het nog 3 dagen voordat Vodafone het ook weet...

Nu maar hopen dat de DHD nog op voorraad is bij Vodafone, ik las vandaag dat dit niet zo was? iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 18:33
MethodP schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:53:
jeej nummerbehoud goedgekeurd bij tmobile. Nu moeten ze dit nog controleren... en dan duurt het nog 3 dagen voordat Vodafone het ook weet...

Nu maar hopen dat de DHD nog op voorraad is bij Vodafone, ik las vandaag dat dit niet zo was? iemand die dit kan bevestigen?
Wisselende berichten. Tegen mij is telefonisch gemeld dat er voor de mensen die telefonisch hebben besteld hij niet vooradig is en voor de mensen die online hebben besteld wel. Snap jij het nog? Ik iig niet meer. Morgen zou er weer een nieuwe partij komen en waarschijnlijk woensdag op zijn vroegst geleverd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Vanmiddag besteld bij PDAshop. Morgenochtend tussen 8:30-13:00 de levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twc02 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:17:
Vanmiddag besteld bij PDAshop. Morgenochtend tussen 8:30-13:00 de levering :)
Met welke provider en combinatie? Ik wil de combinatie van KPN nemen, voor 32,30 krijg je hem gratis en na 3 maanden kun je bundel aanpassen en ik schat zo dat PDAshop de 20% korting die je op belbundel extra krijgt als een abbonement afsluit met data bundel dat zij deze volledig als korting in databundel berekend hebben.

Aangezien je die korting krijg vanwege de databundel.

http://www.kpn.com/mobiel...true&sku=963499&slimmers=

Vergelijkbaar abbonement bij site van KPN zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 19:29
Maarten00 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:50:
[...]

Klopt niks van, je kan hem gewoon anuleren hoor, gewoon nog een keer bellen! Ik heb hem namelijk ook zojuist geanuleerd.

Had vanmiddag maar weer eens een belletje gedaan hoe het zat bij Hi. Ze konden me het toestel echt nog niet leveren, 3 november was de datum. Verder hadden ze me een verkeerd advies gegeven over het nummerbehoud, mijn oude nummer was niet meer over te nemen omdat hij uit de lucht was. (Er werd iets anders beweerd toen ik hem bestelde)

Dus toen ben ik maar rond gaan bellen, en bij The Phone House Doetinchem lag er nog 1tje. Gelijk maar gereserveerd en opgehaald. Hij vertelde dat er nog 4 binnen waren gekomen nadat ik gebeld had, dus voor de anderen die niet kunnen wachten misschien een idee.

Moest natuurlijk ook nog mijn order bij Hi anuleren. De mevrouw zei dat Hi ze nog niet wou uitleveren door de kinderziektes die de telefoon had. Ik heb maar gezegd dat ik daar geen genoegen mee nam en dat ik hem wel ergens anders zou halen in dat geval.
Ik heb inderdaad nog een keer gebeld en heb gezegd dat ik wilde annuleren. Zonder vragen of moeilijk doen werd dit geaccepteerd.

Daarna ben ik naar de Belcompany gegaan hier in Haarlem en daar hadden ze hem nog wel. Dus toen heb ik hem daar meegenomen. Enig nadeel is wel dat ik nu geen Xtra snel internet heb en het toestel was 15 euro duurder. Hier kan ik niet echt om wakker liggen. Dat onduidelijke gedoe bij Hi 8)7 .

Owjah, en aan de klantwaarde kunnen ze ook zien hoe vaak je over je abonnement heb heen gebeld ik had een D zag ik in de winkel.

[ Voor 4% gewijzigd door matery op 21-10-2010 19:32 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:28:
[...]

Met welke provider en combinatie? Ik wil de combinatie van KPN nemen, voor 32,30 krijg je hem gratis en na 3 maanden kun je bundel aanpassen en ik schat zo dat PDAshop de 20% korting die je op belbundel extra krijgt als een abbonement afsluit met data bundel dat zij deze volledig als korting in databundel berekend hebben.

Aangezien je die korting krijg vanwege de databundel.

http://www.kpn.com/mobiel...true&sku=963499&slimmers=

Vergelijkbaar abbonement bij site van KPN zelf.
Vodafone 200 b+s+w 1 jaar verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
freakshock88 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:37:
Heeft iemand nog een specifieke datum te horen gekregen van Studentmobiel? Toen ik gister mailde meldden ze nog steeds dat ze niet weten welke dag het in week 43/44. Valt me nu wel op dat veel webshops hem eerder binnen krijgen dan verwacht..
Beetje vreemd ja, iedereen kan hem al leveren, behalve studentmobiel. Heb ze vorige week gemaild en kreeg toen als antwoord week 42/43, op de site stond 43/44.
Eergisteren gebeld en kreeg toen als antwoord week 43/44, maar meisje aan de andere kant wist er verder ook niets van. Toen ik aangaf dat het wel lang duurde voordat ze antwoord gaf en vroeg of ze de website erop na had geslagen moest ze dat toch bevestigen, dus al met al nog nix wijzer geworden. 8)7
Hopelijk gaan ze begin volgende week toch eindelijk eens uitleveren, ik heb eind september al besteld. :X :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die kortingen die PDAshop doorvoert dezelfde zijn als je bij KPN Online krijgt ( Aan prijzen te zien bij PDAshop dan ) dan zou het eerste 3 maanden 32,30 zijn en dat is totaal €96,9 en overige 21 maanden €21,50 en dat is totaal €451,5 en bij elkaar dan €548,4 exclusief 24,95 aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterO
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 18:04
Vandaag heb ik ook een bestelling geplaatst voor een DHD met een nieuw abbo bij Hi. Via studentmobiel gekozen voor een 2jarige student online 30 met xtra snel eindeloos online. komt uit op 27.70/maand. en dan was de DHD helemaal gratis. (leek me al goedkoop tov de gewone desire)
Lees nu hier verhalen dat de prijzen niet kloppen en dat hij de komende tijd nog niet geleverd zal worden :S dikke teleurstelling. had me nogal verheugd op een nieuw telefoontje. kan wel een mooie SOG gelegenheid gebruiken zo in een studieweek..
Ben benieuwd wat voor berichten ik de komende dagen van ze mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus eerst gedaan. Daar stonden de n8 en een ander model nokia. Ook de sim only verleng mogelijkheid. Toen ik de htc selecteerde met eerder genoemd abo, schoof de prijsbalk naar 249 euro. Paar dagen terug was dat voor mij nog de voordeligste optie. Totdat gsmweb hem introduceerde. Heb hem toen meteen besteld met hetzelfde abo voor 167 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
Klopt het dat de DHD nog niet via de KPN site te bestellen is?

En kun je bij personal sim elke maand weer je abo een stap naar beneden aanpassen of is dat erg blond gedacht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmarc schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:47:
Klopt het dat de DHD nog niet via de KPN site te bestellen is?

En kun je bij personal sim elke maand weer je abo een stap naar beneden aanpassen of is dat erg blond gedacht O-)
Nee dat kan echt, heb ik bij vorige versie flexibel ook gedaan. Ik denk trouwens dat PDAshop de 20% extra korting op je belbundel verrekend heeft in de date bundel.

10€ - 6,70€ = 3,30
10€ - 20% = 8€
8€ - 6,70 €1,30

Ik heb contact op genomen met PDAshop en is inderdaad 20% korting op je belbundel en 20% korting op je data bundel.

Dus totaal €548,4 + 24,95€ ( 573,35 met aansluitkosten ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag gebeld met Hi, vandaag is er een namelijk een nieuwe batch van 175 telefoons binnengekomen. O.a. mijn order zat erbij ;D Helaas was de afdeling die daar specifiek over gaat (uitlevering, etc.) gesloten (open tot 17.00 :C).

Dit wordt even kijken hoe het gaat en anders annuleren > ergens anders proberen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakshock88
  • Laatst online: 30-06 20:44
PieterO schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:40:
Vandaag heb ik ook een bestelling geplaatst voor een DHD met een nieuw abbo bij Hi. Via studentmobiel gekozen voor een 2jarige student online 30 met xtra snel eindeloos online. komt uit op 27.70/maand. en dan was de DHD helemaal gratis. (leek me al goedkoop tov de gewone desire)
Lees nu hier verhalen dat de prijzen niet kloppen en dat hij de komende tijd nog niet geleverd zal worden :S dikke teleurstelling. had me nogal verheugd op een nieuw telefoontje. kan wel een mooie SOG gelegenheid gebruiken zo in een studieweek..
Ben benieuwd wat voor berichten ik de komende dagen van ze mag ontvangen.
Ik ben op precies dezelfde aanbieding als jou ingegaan, maar dan verlengen. Toen ik hier zon 10 dagen geleden op inging kostte het toestel me 13 euro, en nu nog steeds. Als ik nieuw abbo icm toestel toestel kijk lijken de prijzen inderdaad gestegen voor dit abbo, nu 132 euro bijbetalen. Als ik me het goed herrinner was het destijds gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44

FeaR

In GoT we trust

Net terug van de KPN Hi winkel.
Gezegd dat ik Hi Sim Only 175 wilde met onbepert internet en onbeperkt sms. Heb ik haar eerst moeten laten zien dat je op een Sim-only zeker wel onbepert internet kan krijgen. Dus dat was de eerste fail.
Toen wilde ze mijn sim-kaart zien of deze nog wel goed was en of deze geschikt was voor internet. Dus ik mijn Samsung U900 slopen en de simkaart tonen. Vraagt ze of ik op die U900 snel internet wil. Dus ik zeg dat ik dat op de HTC Desire HD wil, maar dat ze die niet hebben. Terwijl ze daar wel mee adverteren dat ze de provider zijn die toestellen als eerste heeft. 2-0
Ging ze uitleggen dat Hi een hoger datalimiet had dan Vodafone. Dus ik zeg dat het klopt aangezien Vodafone 1 GB limiet heeft en Hi 1250 MB. Komt ze met de opmerking dat Vodafone dan dus toch beter is aangezien 1 GB meer is dan 1250 MB. Dus toen even het verschil tussen GB en MB uitgelegd. 3-0 :D

Maar wel een lief meisje verder en ze keek ook wel heel onschuldig als ik haar verbeterde O+

Maar aangezien mijn huidige bundel tot 02-11-2010 loopt gaat de nieuwe bundel dan pas in. Ik ben al aan het einde van de periode, dus dan zetten ze niet meteen meer over. Maar hoe handig is het om een Android telefoon te gebruiken met een abonnement zonder internet? Ga ik daar spijt van krijgen in verband met "stiekem" gebruik van internet van Android? Oftewel kan ik zonder zorgen zodra mijn HTC Desire HD binnen is meteen mijn SIM-kaart er in doen, of kan ik beter wachten totdat het abonnement in is gegaan met onbeperkt internet?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat mobiel internet wel een must is op zo'n smartphone, ookal is het maar een surf en mail totaal, je betaal er daarom tegenwoordig ook niet zoveel voor.

Mijn abbonement loopt 9 November af en heb nu een KPN Personal Sim 260 met surf en mail totaal afgesloten voor 32,30€ per maand en na 3 maanden te verlagen naar 21,50€ per maand en daardoor zal ik totale looptijd ongeveer uitkomen op €573,35 ( Inclusief aansluitkosten ).

Hij wordt morgen afgeleverd, en dan komende 2 jaar met deze telefoon doen en geen trage iPhone 3G meer ( Ik ben er van overtuigd dat Apple dat bewust gedaan heeft ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:34:
Denk dat mobiel internet wel een must is op zo'n smartphone, ookal is het maar een surf en mail totaal, je betaal er daarom tegenwoordig ook niet zoveel voor.
Het abonnement wat op 2 november in gaat heeft ook een internetbundel, maar tot die tijd heb ik dat dus nog niet. Maar kwam er net achter dat ik tot 2 november gewoon de WiFi van thuis en het werk kan gebruiken met de telefoon. In het openbaar moet ik dan een week maar geen internet gebruiken.

Verwacht de telefoon begin volgende week, dus 24-25 oktober, dan is het een weekje even aankloten met WiFi en daarna goan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel14
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:04:
Ik heb vandaag gebeld met Hi, vandaag is er een namelijk een nieuwe batch van 175 telefoons binnengekomen. O.a. mijn order zat erbij ;D Helaas was de afdeling die daar specifiek over gaat (uitlevering, etc.) gesloten (open tot 17.00 :C).

Dit wordt even kijken hoe het gaat en anders annuleren > ergens anders proberen ;D
Wanneer heb jij hem besteld dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:36:
[...]

Het abonnement wat op 2 november in gaat heeft ook een internetbundel, maar tot die tijd heb ik dat dus nog niet. Maar kwam er net achter dat ik tot 2 november gewoon de WiFi van thuis en het werk kan gebruiken met de telefoon. In het openbaar moet ik dan een week maar geen internet gebruiken.

Verwacht de telefoon begin volgende week, dus 24-25 oktober, dan is het een weekje even aankloten met WiFi en daarna goan :D
Oh zo ja, ja niet overal is WIFI en als het is er zoals op school dan heb je er niks aan en moet je toch mobiel internet gebruiken en op je werk is maar vraag of je WIFI mag gebruiken. Maar die lage snelheid maakt mij niks uit, als ik snelheid wil gebruik ik wel wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
FeaR1986 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:36:
[...]

Tip: Sloop je APN, dat is de toegang tot internet. Je wilt ten alle tijde voorkomen dat je telefoon verbinding met internet maakt aangezien die kosten enorm oplopen. Even in het Android software topic kijken, staat dacht ik wel zo'n programma in de TS.

Edit: Deze werkt aardig http://www.androlib.com/a...le-code-apndroid-jxt.aspx

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 21-10-2010 21:04 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Hi.. Bleek dat m'n bestelling (van 30-9) nog niet was doorgevoerd.. De Hi-meneer zei dat ik op deze manier had kunnen wachten tot ik een ons woog... Hij heeft de bestelling nu doorgevoerd en verwachte dat ik de telefoon binnen een week zou ontvangen. Geloven doe ik het eigenlijk al niet meer echt. Hij zei dat de officiële release 9 november was maar dat de telefoon wel eerder te bestellen was..Logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Jodi schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:19:
[...]
Ikke ook 30 september 's avonds, met nieuw VF abonnement...maar nog niks van belsimpel:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel14
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:11:
Net gebeld met Hi.. Bleek dat m'n bestelling (van 30-9) nog niet was doorgevoerd.. De Hi-meneer zei dat ik op deze manier had kunnen wachten tot ik een ons woog... Hij heeft de bestelling nu doorgevoerd en verwachte dat ik de telefoon binnen een week zou ontvangen. Geloven doe ik het eigenlijk al niet meer echt. Hij zei dat de officiële release 9 november was maar dat de telefoon wel eerder te bestellen was..Logisch?
Had je dan ook geen bevestings mail/ sms gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniel14 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:17:
[...]

Had je dan ook geen bevestings mail/ sms gehad???
Nope, had wel al 2 keer gebeld ondertussen en toen werd me verteld dat alles klopte en dat ik gewoon tot de 18e moest afwachten... Maar als ik nu dus niet had gebeld was er helemaal niks gebeurd. Erg raar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:03:
[...]

Tip: Sloop je APN, dat is de toegang tot internet. Je wilt ten alle tijde voorkomen dat je telefoon verbinding met internet maakt aangezien die kosten enorm oplopen. Even in het Android software topic kijken, staat dacht ik wel zo'n programma in de TS.

Is daar geen instelling voor in Android 2.2? Op iPhone ios4 zit zo'n optie wel om mobiel internet uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:02:
[...]
Oh zo ja, ja niet overal is WIFI en als het is er zoals op school dan heb je er niks aan en moet je toch mobiel internet gebruiken en op je werk is maar vraag of je WIFI mag gebruiken. Maar die lage snelheid maakt mij niks uit, als ik snelheid wil gebruik ik wel wifi.
Wifi op werk is geen probleem aangezien ik onder andere systeembeheertaken uit voer :P
Tsurany schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:03:
[...]

Dus instellen dat je alleen Wifi wilt en dus geen dingen als 3G werkt niet?
Sowieso wordt het dus thuis bij de Wifi het toestel helemaal instellen. Wat dataverbruik maakt me niet uit, maar ik wil niet binnen een week 50 MB aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:41:
update

Weer gebeld met PDAshop en ze gaan contact opnemen met KPN over de bijhorende bundel, of de korting erop vervalt wanneer ik naar 3 maanden verlaag naar personal sim 100. Jullie horen het nog wel ( Mits er interesse in is, want anders kan ik net zo goed op een muur schrijven )
ik moest het zelf maar gaan uitzoeken bij KPN :S Hoop dat je snel wat te horen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:46:
[...]

Is daar geen instelling voor in Android 2.2? Op iPhone ios4 zit zo'n optie wel om mobiel internet uit te zetten.
Dat is een goeie, dat zou ik niet weten. Enkel ervaring met 2.1, wacht ook op dit toestel ;)
FeaR1986 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:49:
Dus instellen dat je alleen Wifi wilt en dus geen dingen als 3G werkt niet?
Sowieso wordt het dus thuis bij de Wifi het toestel helemaal instellen. Wat dataverbruik maakt me niet uit, maar ik wil niet binnen een week 50 MB aantikken.
In Android 2.1 sowieso niet, in 2.2 zou ik het niet durven zeggen. Ik zou echter sowieso het risico niet nemen aangezien het hoge bedragen zijn, dan is een week geduld veel goedkoper.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Tsurany schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:07:
[...]

Dat is een goeie, dat zou ik niet weten. Enkel ervaring met 2.1, wacht ook op dit toestel ;)

[...]

In Android 2.1 sowieso niet, in 2.2 zou ik het niet durven zeggen. Ik zou echter sowieso het risico niet nemen aangezien het hoge bedragen zijn, dan is een week geduld veel goedkoper.
Natuurlijk wel! Android 2.1 ook. "gegevensverbinding" uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guid0o schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

ik moest het zelf maar gaan uitzoeken bij KPN :S Hoop dat je snel wat te horen krijgt.
Lees in topic, ik heb al uitgevonden, zijn precies zelfde als op KPN site, alleen ze maken wat aantrekkelijkere door de korting op andere manier neer te zetten.

Het is 20% korting op personal sim als je een data bundel heb en 20% korting op databundel ook nog, na veel gebeld en gezoek heeft PDAshop me het bevestigd dat ze gewoon zelfde abonnementen als KPN verkopen, ik bedoel hoe komen ze anders op precies de zelfde prijzen, dus zo kwam ik erachter.

http://www.kpn.com/mobiel...=true&sku=963499&slimmers

Zoiets, maar ze maken bij PDAshop gewoon aantrekkelijkere door net alsof te doen dat internet bundel 1,30€ per maand is. Mijn bestelling is trouwens op gestuurd, dus heb morgen mijn eerste Linux telefoon, ik moet oppassen dat ik dadelijk niet Linux weer op laptop zet lol.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Belsimpel hebben ze nu week 43 verwijderd als leverdata en nu staat er alleen 3 weken levertijd! Ik had op 27 September een los toestel besteld. Er is sindsdien helemaal niets verandert aan mijn orderstatus. Ik heb nu dus bijna 4 weken lang nog staan: levertijd 2 TOT 5 werkdagen. Ik wordt er zo moe van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:28:
Bij Belsimpel hebben ze nu week 43 verwijderd als leverdata en nu staat er alleen 3 weken levertijd! Ik had op 27 September een los toestel besteld. Er is sindsdien helemaal niets verandert aan mijn orderstatus. Ik heb nu dus bijna 4 weken lang nog staan: levertijd 2 TOT 5 werkdagen. Ik wordt er zo moe van.....
Ik heb omstreeks dezelfde datum besteld, maar dan MET abo. De toegezegde levertijd was aanvankelijk week 42 en nu is dat bijgesteld naar week 43. Toezegging via email ontvangen.
Ik krijg niet de indruk dat Belsimpel zelf het initiatief neemt om haar klanten een update te geven en de informatie op de site is ronduit onbetrouwbaar.
Beetje jammer, heren van Belsimpel !
Het is me ook niet duidelijk wat zij onder daadwerkelijke levering verstaan: in week 43 gaat het pakket de deur uit en zou de klant het mogelijk pas in week 44 (november!!) of in week 43 zal de klant het ontvangen hebben.
Bij Belsimpel is een gadgetfreak niet aan het goede adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 10:18
Zou Hi misschien de instellingen nog niet helemaal op orde hebben?

Hij staat nog niet op de site waar je de toestelinstellingen naar je toe kan laten smsen...

Of zijn er toch wel al mensen met een DHD thuis die bij Hi online verlengd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

edm

AlexOo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:58:
Ik heb net gebeld voor een nieuw Abonnement bij Vodafone en er werd mij verteld dat het 5 tot 10 dagen kan duren maar ik werd verzekerd dat er nog genoeg DHDs waren.

Heb in principe geen haast al aardig lang moeten wachten op nieuwe telefoon :3 ( HTC Touch Pro is vroegtijdig gesneuveld :'[ )
Uhm onderstaande kreeg ik vanmiddag in mijn mailbox:
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 20-10-2010 heeft ordernummer: xxxx.

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.
Zou dit te maken hebben met de problemen met de proximity sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daniel14 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:50:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld dan??
30 september. Morgen (vrijdag) weet ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hebbem!

Ik was Telfort goed zat vandaag en heb het heft in eigen handen genomen. Ik ben gewoon naar telefoonkopen.nl in Apeldoorn gegaan en heb de DHD verlengt met mijn Telfort abbo. Blijkbaar kon dit nog aangezien Telfort na een freakin maand mijn abbo nog niet eens verwerkt had!! Voor mij kwam dit nu natuurlijk goed uit! Het enige nadeel is dat ik 25 euro moest bij betalen (eerste 190, toen 50 en toen 25 :9 )

In de Telfort winkel wist de verkoper mij te vertellen dat Telfort het heeft uitgesteld wegens de problemen met de proximity sensor. Ze wachten eerst op een oplossing van HTC, dan pas in de verkoop 8)7

Hij is helemaal geweldig!

Het enige waar ik me nu al aan ga ergeren is de overgang van body naar plastic onderklep aan de rechter kant van het toestel, dit sluit niet mooi aan, het lijkt wel of de body te breed uitvalt op dat punt. Denk dat ik even terug ga naar de winkel :(

gr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

stefan11 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:46:
Ja klopt, gewoon op de telfort website. Merk dat het ook een stuk goedkoper is dan via gsmweb of iets dergelijks. Vandaar dat ik twijfelde.
Wauw, verlengen scheelt een dikke 200 eur blijkbaar?
ik moet namelijk 249 betalen met een nieuw abbo (zelfde specs als die van jou...) En jij betaald slechts 59 eur bij voor een jaar abbo. Ziek

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kecin schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 02:14:
[...]

Wauw, verlengen scheelt een dikke 200 eur blijkbaar?
ik moet namelijk 249 betalen met een nieuw abbo (zelfde specs als die van jou...) En jij betaald slechts 59 eur bij voor een jaar abbo. Ziek
Dat vind ik ook maar het zit zo:
Een Provider geeft meer geld uit aan nieuwe klanten (om die te behouden) waar door de ''verlengde'' klanten meer moeten betalen om het geld van het nieuwe potje bij te vullen. Het is een oud zakenmodel in de telecom business die ze allemaal gebruiken. Ze zijn er ooit mee begonnen maar ze komen er nooit meer vanaf :p Vandaar dat je altijd die Telecom oorlogen heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20

[...]
En? Toestel ontvangen??? Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij Hi mn bestelling geannuleerd en bij Coolblue besteld. Nu maar hopen dat ik hem morgen binnen heb. Begin toch wel een beetje ongeduldig te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
Ik wacht gewoon af totdat VF ze weer voorradig heeft. Ik heb net gebeld naar de klantenservice en kan gelukkig alvast een factuur ontvangen zodat ik het in kan leveren bij de flexdeclaratie desk, ook al krijg ik het toestel een poos later.

Het gaat mij erom dat ik het voor 1 november geregeld heb, een tijdje wachten op mn nieuwe speelgoed vind ik niet zo heel erg. Dan voel je je weer net een klein kind wat aan het aftellen is tot sinterklaas :D

Het was erger toen ik een nieuwe auto had besteld, pfff wat duurt het wachten dan lang. En dan achteraf als je het eenmaal hebt denk je "Moest ik me nou zo ongeduldig zijn?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:01:
[...]

Dat vind ik ook maar het zit zo:
Een Provider geeft meer geld uit aan nieuwe klanten (om die te behouden) waar door de ''verlengde'' klanten meer moeten betalen om het geld van het nieuwe potje bij te vullen. Het is een oud zakenmodel in de telecom business die ze allemaal gebruiken. Ze zijn er ooit mee begonnen maar ze komen er nooit meer vanaf :p Vandaar dat je altijd die Telecom oorlogen heb..
Nou als bestaande klant kun je ook gewoon nieuw abbonement afsluiten, je krijgt dan alleen een nieuw nummer, want verlengen zou ik moeten bijbetalen en als je gaat bellen dat je nieuw abbonement wilt afsluiten proberen ze alsnog een verlenging aan te smeren en als je zoals mij juist alleen profiteert van die nieuwe abonnementen, dan heb je niet veel klantwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nu wordt het nog leuker. Ik heb maandag mijn HDH besteld via hi.nl. Heb direct een orderbevestiging gekregen. Nu keek ik op mijn persoonlijke pagina op Hi.nl en daar stond dat ik een nieuw abonnement met toestel uit mocht zoeken, dat terwijl ik al een verlenging heb!

Ik gebeld naar de klantenservice, bleek dat de order niet is door gekomen. Dus ik heb zojuist een nieuw abonnement afgesloten, met het gevolg dat ik nu weer onderaan de lijst sta voor mijn nieuwe HDH. Ga zo door Hi.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuceboss schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:21:
Zou Hi misschien de instellingen nog niet helemaal op orde hebben?

Hij staat nog niet op de site waar je de toestelinstellingen naar je toe kan laten smsen...

Of zijn er toch wel al mensen met een DHD thuis die bij Hi online verlengd hebben?
ze hebben hem nog niet, 5 november pas:

http://twitter.com/#!/AanbiedingvanHi/status/27826794625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Gister besteld. Vandaag gebeld met Belcompany. en nog geen reactie van T-mobile.. Ik wil echt van ze af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 21:05
Sagaris schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:24:
[...]

Inderdaad, de tijd dat Vodafone over stap 3 te horen krijgt duurt even. Maar wel grappig, mijn porteringsdatum was 03-1-2011, maar bij mij was dat blijkbaar niet goed. Bij jou wel. T-Mobile heeft last van mood swings. Ik zeg het je. :D
Vodafone filiaal belde me net. Nummerbehoudaanvraag is goedgekeurd en binnen gekomen. Mag het toestel komen ophalen! Jeeuj! Ben er benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Vanochtend gebeld met Vodafone,
Ja, het nummer behoud is goedgekeurd maar ik kan niet zeggen wanneer hij geleverd wordt.
Ja, dat komt omdat de HTC Desire HD niet meer op voorraad is.

Ik balen omdat ik al een week wacht op de goedkeuring voor nummer behoud.
En als Vodafone de correcte datum meteen had doorgegeven, ik de DHD waarschijnlijk al had gehad.

Afijn 15 minuten later wordt ik gebeld door pakket service.
Kunnen wij morgen tussen 09:00 en 12:30 de Desire HD bij u af komen leveren?
Ik, maar natuurlijk. :?

Ik blijf me verbazen over de onduidelijikheid en slechte communicatie bij de telecom providers al is het nu in mijn voordeel.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
MorgothG schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:19:
Gister besteld. Vandaag gebeld met Belcompany. en nog geen reactie van T-mobile.. Ik wil echt van ze af!
Pff nog geen 24 uur verstreken en nu al klagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 22:51
wortel1 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:03:
Vanochtend gebeld met Vodafone,
Ja, het nummer behoud is goedgekeurd maar ik kan niet zeggen wanneer hij geleverd wordt.
Ja, dat komt omdat de HTC Desire HD niet meer op voorraad is.

Ik balen omdat ik al een week wacht op de goedkeuring voor nummer behoud.
En als Vodafone de correcte datum meteen had doorgegeven, ik de DHD waarschijnlijk al had gehad.

Afijn 15 minuten later wordt ik gebeld door pakket service.
Kunnen wij morgen tussen 09:00 en 12:30 de Desire HD bij u af komen leveren?
Ik, maar natuurlijk. :?

Ik blijf me verbazen over de onduidelijikheid en slechte communicatie bij de telecom providers al is het nu in mijn voordeel.
Ik heb maar één woord voor bovenstaande; Ongelooflijk.
Bizar dat je gewoon bij elk gesprek wat je kan aangaan andere informatie kan krijgen.

Ik ben dan ook al heel benieuwd wat de beste man van Hi mij gaat vertellen als hij me vanavond belt.
1 ding is zeker; ik krijg vandaag de DHD. Heb zojuist een exemplaar gereserveerd bij the Phone House, ik ben het zat om op Hi te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Heeft iemand alweer iets vernomen van Belsimpel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi

Jodi

No Matches Found

m-buurman schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:24:
Heeft iemand alweer iets vernomen van Belsimpel.nl?
Absolute stilte na mijn mail van gistermiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jodi schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Absolute stilte na mijn mail van gistermiddag.
Belsimpel laat het afweten..
Is er nog iemand met goed nieuws over Belsimpel?
Pagina: 1 ... 19 ... 58 Laatste