Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDG
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-03 16:41
Vincitore schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:11:
[...]

Tsjah waarom dan ook niet de keuze tussen een iPhone 4?
Nee ik kies voor de DHD omdat het gewoon een mooi toestel is die er ook nog mooi uitziet. Ik vind de Galaxy S er 'goedkoper' uitzien.
Iphone 4 valt voor mij af omdat het abbonement te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:38
RobbieDG schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:07:
Even off topic:

Waarom kiezen jullie niet voor een Galaxy telefoon. Collega van me raadt die aan, en ik kan zelf niet snel de nadelen t.o.v. de DHD vinden. Heeft nog een beter scherm etc. Denk dat jullie het antwoord kunnen geven.
De shell van Samsung vind ik minder mooi en het werkt toch niet zo lekker als de Desire HD. De DHD heeft ook een groter scherm en betere specs (meer intern geheugen bijvoorbeeld).

Ook met een iPhone zijn er teveel verschillen en de mogelijkheden van Android zijn groter (bijvoorbeeld makkelijk en goedkoop apps bouwen) dan bij Apple's iOS.

[ Voor 13% gewijzigd door Extigo op 10-11-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:19
Even off topic:

Waarom kiezen jullie niet voor een Galaxy telefoon. Collega van me raadt die aan, en ik kan zelf niet snel de nadelen t.o.v. de DHD vinden. Heeft nog een beter scherm etc. Denk dat jullie het antwoord kunnen geven.
Galaxy is een minder toestel qua hardware speccs
Scherm minder omdat het superamoled is in de Galaxy ??? nee schermen zijn niet gelijkwaardig te noemen wel qua speccs maar de 4 inch of 4,3 inch is best wel een verschil
ram geheugen is groter bij de DHD
Betere processor in de DHD zekers voor het grafische gedeelte wel dezelfde kloksnelheid.
HD filmen

Gelieve geen mensen op het verkeerde been zetten als je niet weet waar je over praat.
De HD2 heeft ook bijna dezelfde speccs maar kun je echt niet gelijkwaardig noemen.(desalniettemin zijn dit toch voortrefelijke toestellen hoor ook de galaxy)

edit: voor hierboven zelfs de Iphone is niet gelijkwaardig qua speccs alleen de Windows mobile 7 telefoons komen in de buurt van gelijkwaardig op het moment

[ Voor 11% gewijzigd door the boiler op 10-11-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Als je een groot scherm wil kan je ook voor de Galaxy tab gaan, nét even iets groter dan de Galaxy S :+
Nee de desire HD is gewoon een top toestel met een erg mooi 4.3" schermpje erop en super hardware in die mooie behuizing.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 14:47
Even off topic:

Heeft te maken met persoonlijke voorkeur. Hou je van een scherm met spetterende kleuren dan zou dat een afweging kunnen zijn om voor de Galaxy S te kiezen. Sommige kiezen gewoon simpelweg voor een DHD, omdat ze meer vertrouwen hebben in de support van HTC en niet (alleen) omdat de hardware hen aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

Jodi

No Matches Found

Rudey schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:42:
[...]

Heeft te maken met persoonlijke voorkeur. Hou je van een scherm met spetterende kleuren dan zou dat een afweging kunnen zijn om voor de Galaxy S te kiezen. Sommige kiezen gewoon simpelweg voor een DHD, omdat ze meer vertrouwen hebben in de support van HTC en niet (alleen) omdat de hardware hen aanspreekt.
... of (zoals in mijn geval) graag Sense willen, en niet zo kapot zijn van Touchwiz. Ook erg persoonlijk natuurlijk :)

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Op even weer Ontopic te gaan:
Ik had Vodafone gemaild met het probleem dat zij mij verkeerd hadden voorgelicht aan de telefoon over de levertijd en hierom heb ik een maand gratis abonnementskosten gekregen. Misschien een idee voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
demo31051987 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:46:
Ik had Vodafone gemaild met het probleem dat zij mij verkeerd hadden voorgelicht aan de telefoon over de levertijd en hierom heb ik een maand gratis abonnementskosten gekregen. Misschien een idee voor anderen?
Ik zelf heb ook al een klacht bij Hi neergelegd met als reden.
Ordebestigings mail verteld dat zij mij op de hoogte zullen of zouden houden als het toestel niet op voorraad was via mail of sms.
Als ik geen mail of sms zou hebben gekregen dan zouden ze hem gister hebben uitgeleverd.
Die mail of sms heb ik dus niet gekregen en dat het dus een slechte zaak is dat zij beloftes maken en niet nakomen. en dan duid ik op het communiceren ipv te laat leveren want dat kan ik nog enerzijds begrijpen dat ze van derden afhankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 23:48
the boiler schreef op woensdag 10 november 2010 @ 10:54:
[...]

Ik zelf heb ook al een klacht bij Hi neergelegd met als reden.
Ordebestigings mail verteld dat zij mij op de hoogte zullen of zouden houden als het toestel niet op voorraad was via mail of sms.
Als ik geen mail of sms zou hebben gekregen dan zouden ze hem gister hebben uitgeleverd.
Die mail of sms heb ik dus niet gekregen en dat het dus een slechte zaak is dat zij beloftes maken en niet nakomen. en dan duid ik op het communiceren ipv te laat leveren want dat kan ik nog enerzijds begrijpen dat ze van derden afhankelijk zijn.
Exact hetzelfde hier, heb net een klachtenformulier opgestuurd met vrijwel hetzelfde verhaal. Ik keek net eens terug op htcdesire-hd.nl waar ik het bericht vond dat Hi op 21 oktober zou gaan leveren, afkomstig van 18 oktober. Het zou om 430 toestellen gaan. Hoe in hemelsnaam komen ze bij zo'n aantal en datum, slechts drie dagen voor de geplande levering? Bijna drie weken later is er nog altijd niets bekend (ik reken de informatie die we nu krijgen wederom een rookgordijn). Op welke informatie hebben ze toen beslist om te melden dat op 21 oktober een lading van 430 toestellen verscheept zou worden? Dat verzin je toch niet? Zij wel blijkbaar want drie weken later weten we wel beter. Ontzettend frustrerend ook dat niemand die bedrijven ergens aan kan houden. Ik kan wel weer een klacht insturen, maar die linea recta de recycle bin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Net toch even uit nieuwsgierigheid gebelt met Hi.

Medewerker vertelde mij dat de 18e de levering voor nieuwe klanten binnen zou komen. De pre-orders die uitstaan, komen vrijdag binnen. We krijgen een SMS als ze weer op voorraad zijn, en afhankelijk van hoe snel Hi en hun koerier is, hebben we ze of zaterdag of anders maandag binnen. Ze kon mij niet vertellen of ik bij de eerste batch zat (20 september besteld, dus ik ga er maar vanuit dat het wel het geval is)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:20
M3rcury schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:17:
Net toch even uit nieuwsgierigheid gebelt met Hi.

Medewerker vertelde mij dat de 18e de levering voor nieuwe klanten binnen zou komen. De pre-orders die uitstaan, komen vrijdag binnen. We krijgen een SMS als ze weer op voorraad zijn, en afhankelijk van hoe snel Hi en hun koerier is, hebben we ze of zaterdag of anders maandag binnen. Ze kon mij niet vertellen of ik bij de eerste batch zat (20 september besteld, dus ik ga er maar vanuit dat het wel het geval is)
Hmz, vrijdag is nog wel deze week ja. Ik hoop dat ze hem dan versturen en dat hij zaterdag binnen komt. Maar alle medewerkers vertellen want anders, dus hecht ik er geen waarde meer aan ;(
Ik heb 30 september besteld en heb van @aanbiedingvanhi op twitter te horen gekregen dat ik bij de eerste batch zit. Als hun systeem niet heel krom in elkaar zit, zit jij met 20 september ook bij de eerste batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem 21 oktober besteld. Word ook aardig gek en ongeduldig. Toen ik Hi belde wist die man niet eens dat de datum naar 18-11 was verzet.. ik heb na aanleiding van dat gesprek een boze mail gestuurd. Krijg ik 2 reacties.
De eerste was:
Bedankt voor je e-mail.

Uit je e-mail begrijp ik dat je wilt weten wanneer je je bestelling zal ontvangen. Om je vraag te kunnen beantwoorden moet ik navraag doen bij een collega. Je krijgt op korte termijn een antwoord.

Met vriendelijke groet,

Stephanie
Klantenservice Hi

de 2e was:
Beste Hi-klant,

Helaas weten wij net zoveel als jij, het blijft een verwachtte datum die wij doorkrijgen van onze leverancier.
De exacte datum weten wij ook niet.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Carolien
Hi Sales Team

Vind dit echt schraal, alle webshops hebben de telefoon al een maand en hi heeft er nog geen 1 uitgeleverd.
En lak aan fatsoenlijke communicatie is helemaal al frustrerend..
Ik hoop nergens meer op, ook niet op 12-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:46:
Ik heb hem 21 oktober besteld. Word ook aardig gek en ongeduldig.
[...]

Vind dit echt schraal, alle webshops hebben de telefoon al een maand en hi heeft er nog geen 1 uitgeleverd.
En lak aan fatsoenlijke communicatie is helemaal al frustrerend..
Ik hoop nergens meer op, ook niet op 12-11
Alle webshops hebben hem al een maand? 8)7 _O-

Enne, hoe weet jij hoeveel Hi heeft uitgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Zie pagina 110/111 daar raadde ik het de mensen ook al aan. Wel netjes van Vodafone iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
BastiaanNL schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:12:
[...]

Zie pagina 110/111 daar raadde ik het de mensen ook al aan. Wel netjes van Vodafone iig.
Dat had ik nog niet gezien. Maar inderdaad het is erg netjes van Vodafone, alleen had ik liever mijn toestel al binnen gehad.

Gisteren nog even gebeld met de Vodafone Orderstatus lijn en zij weten nog niet wanneer ze binnen gaan komen. Ze krijgen dagelijks ongeveer 80 telefoontjes per persoon en 60 daarvan gingen over de DHD. Dat bewijst maar weer hoe populair het toestel is.

[ Voor 27% gewijzigd door Extigo op 10-11-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:06:
[...]

Alle webshops hebben hem al een maand? 8)7 _O-

Enne, hoe weet jij hoeveel Hi heeft uitgeleverd?
http://www.htcdesire-hd.n...e-htc-desire-hd-levering/

Daardoor weet ik dat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanNL schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:12:
[...]

Ik heb bij het verlengen van mn abo al leuke koring gekregen.
OMdat ik niet veel bel ben ik van hi25(+1000 sms en inet) naar hi20(1000 sms en xtra snel inet) gegaan. Kreeg nog steeds mn DHD gratis. Ook 3 maanden 50% korting op mn Abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:42
Site van belnu.nl is wel heel duur geworden:
€ 999.999,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19-09 13:25
Pff, krijg een mailtje van afzender vodafone. Vervolgens kijk ik naar het onderwerp "Haal meer uit je Vodafone Abonnement‏".
Fijn krijg wel allemaal achterlijke mailtjes over wat voor speciaals ik allemaal kan met vodafone. Maar eens levertijd indicatie of iets dergelijks kan er niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:46
HELAAS Belsimpel.nl kan pas in week 48 leveren...... :'(

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

U bent aangesloten door mijn collega. Ik verwacht dat u uw pakket morgen geleverd gaat krijgen. Onze excuses voor het ongemak, uw toestel is inmiddels in bestelling. Wij zouden de HTC Desire HD in week 46 geleverd krijgen (eind volgende week). Helaas is dit weer uitgesteld en is de verwachting nu in week 48, wat eind november is of begin december. Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.
Met vriendelijke groet,

XXXXX XXXXXX

-- www.Belsimpel.nl - Voor telefoons met abonnement, sim-only abonnementen, verlengingen en de beste aanbiedingen van Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Hi heeft een noodfabriek in Europa opgezet, doordat alles volledig met de hand gaat treed er nu vertraging op. Er zijn een aantal lijnen in deze fabriek actief en het ziet er grofweg als volgt uit:
Lijn 1: Pakket openen
Lijn 2: Toestel openschroeven
Lijn 3: Camera recht leggen
Lijn 4: Sensor vervangen
Lijn 5: Nieuwe klepjes
Lijn 6: In elkaar schroeven.

Per lijn werken er zo'n 30-40 apen die continu deze handelingen aan het uitvoeren zijn en slechts een paar uur per dag mogen slapen en voor de rest alleen maar werken, HTC probeert dus zo snel mogelijk de toestellen uit te leveren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:55:
Hi heeft een noodfabriek in Europa opgezet, doordat alles volledig met de hand gaat treed er nu vertraging op. Er zijn een aantal lijnen in deze fabriek actief en het ziet er grofweg als volgt uit:
Lijn 1: Pakket openen
Lijn 2: Toestel openschroeven
Lijn 3: Camera recht leggen
Lijn 4: Sensor vervangen
Lijn 5: Nieuwe klepjes
Lijn 6: In elkaar schroeven.

Per lijn werken er zo'n 30-40 apen die continu deze handelingen aan het uitvoeren zijn en slechts een paar uur per dag mogen slapen en voor de rest alleen maar werken, HTC probeert dus zo snel mogelijk de toestellen uit te leveren.
lol, en die info heb je van?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 00:08
Tsurany schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:55:
Hi heeft een noodfabriek in Europa opgezet [bla bla bla]
Het schijnt dat er alleen mensen met rode haren mogen werken......sick bastards :O (zie: bron)

Het verhaal van de klepjes is als volgt: De eerste gebruikers hadden gewoon de handleiding niet gelezen want daar staat heel duidelijk in hoe het klepje er af moet zodat die niet buigt. Of dat ook zo duidelijk staat aangegeven voor het terugplaatsen weet ik niet maar als je op XDA kijkt dan staat er een zelfgemaakte handleiding (heeft iets te maken met 2 minuscule pinnetjes). Geen fout van HTC dus, gewoon hebberige Tweakers en soortgelijken. Waarom zouden ze dan de klepjes vervangen? :S

[ Voor 68% gewijzigd door BartOtten op 10-11-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:38:
[...]

Ik heb bij het verlengen van mn abo al leuke koring gekregen.
OMdat ik niet veel bel ben ik van hi25(+1000 sms en inet) naar hi20(1000 sms en xtra snel inet) gegaan. Kreeg nog steeds mn DHD gratis. Ook 3 maanden 50% korting op mn Abo.
Hoe heb je dat geregeld dan? Ik zit nu op hi20+inet, en als ik naar hi25+inet xtra snel ga (beide 2jr), moet ik €250 neertellen voor dat toestel? (Totale korting is trouwens dezelfde als ik op hi20 blijf, zie ik nu)

Ik heb net contact gehad met de helpdesk, en die vertellen me doodleuk dat nieuwe klanten inderdaad meer korting krijgen dan bestaande klanten, voor wie de toestelkosten op €130 uitkomen volgens de site...

[ Voor 4% gewijzigd door DFKT op 10-11-2010 14:03 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
BartOtten schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:01:
[...]

Het schijnt dat er alleen mensen met rode haren mogen werken......sick bastards :O (zie: bron)
Gets! :r
Het verhaal van de klepjes is als volgt: De eerste gebruikers hadden gewoon de handleiding niet gelezen want daar staat heel duidelijk in hoe het klepje er af moet zodat die niet buigt. Of dat ook zo duidelijk staat aangegeven voor het terugplaatsen weet ik niet maar als je op XDA kijkt dan staat er een zelfgemaakte handleiding (heeft iets te maken met 2 minuscule pinnetjes). Geen fout van HTC dus, gewoon hebberige Tweakers en soortgelijken. Waarom zouden ze dan de klepjes vervangen? :S
Dat is een behoorlijke fout van HTC, als je een handleiding moet hebben om een klepje te plaatsen heb je gewoon een gigantische ontwerp fout gemaakt. Zulke dingen mogen niet fout teruggeplaatst kunnen worden. Dat is net zoiets als een handleiding nodig hebben voor een nietmachine, dan is de nietmachine erg slecht ontworpen.
DFKT schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:01:
[...]

Hoe heb je dat geregeld dan? Ik zit nu op hi20+inet, en als ik naar hi25+inet xtra snel ga (beide 2jr), moet ik €250 neertellen voor dat toestel? (Totale korting is trouwens dezelfde als ik op hi20 blijf, zie ik nu)

Ik heb net contact gehad met de helpdesk, en die vertellen me doodleuk dat nieuwe klanten inderdaad meer korting krijgen dan bestaande klanten, voor wie de toestelkosten op €130 uitkomen volgens de site...
Misschien krijgt hij enorme verlengkorting omdat hij een hoge klantstatus heeft, zelf moest ik ook 220 bij betalen bij een Hi30, gewoon naar studentmobiel gegaan daarna. Volgens mij is studentmobiel de enige die ook studentenabonnementen van Hi aanbied.
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:00:
[...]
lol, en die info heb je van?;)
If I told you I'd have to kill you.

[ Voor 32% gewijzigd door Tsurany op 10-11-2010 14:15 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:12
Tsurany schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:11:
Dat is een behoorlijke fout van HTC, als je een handleiding moet hebben om een klepje te plaatsen heb je gewoon een gigantische ontwerp fout gemaakt. Zulke dingen mogen niet fout teruggeplaatst kunnen worden. Dat is net zoiets als een handleiding nodig hebben voor een nietmachine, dan is de nietmachine erg slecht ontworpen.
Bij de meeste toestellen staat er toch wel beschreven in de handleiding hoe je de batterij moet verwijderen, dit is bij mijn weten niet meer dan standaard.

Algebeld.nl verwacht volgende week een levering.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Laatst online: 08-09 22:35
Pas je ff op!?!?! :(
Misschien krijgt hij enorme verlengkorting omdat hij een hoge klantstatus heeft, zelf moest ik ook 220 bij betalen bij een Hi30, gewoon naar studentmobiel gegaan daarna. Volgens mij is studentmobiel de enige die ook studentenabonnementen van Hi aanbied.
Wordt die status ook verwerkt in de prijzen op i-net? Of moet je daarvoor bellen?
Ik ben geen student meer, dus voor die studentabonnementen kom ik sowieso niet in aanmerking :-P

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Largamelion schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:20:
[...]
Bij de meeste toestellen staat er toch wel beschreven in de handleiding hoe je de batterij moet verwijderen, dit is bij mijn weten niet meer dan standaard.

Algebeld.nl verwacht volgende week een levering.
Dat het beschreven staat is standaard, dat het nodig is vind ik onzin, zeker bij zulke klepjes. Het is een simpel klepje dat je er af trekt en terug plaatst, zoiets zou maar op een manier mogen kunnen. Als ik kijk naar mijn Touch Pro dan is het onmogelijk het klepje verkeerd terug te plaatsen, je kan proberen wat je wilt maar tenzij je een pennetje afbreekt kan je hem niet verkeerd terug plaatsen.
Grapje, maar mijn excuses!
Wordt die status ook verwerkt in de prijzen op i-net? Of moet je daarvoor bellen?
Ik ben geen student meer, dus voor die studentabonnementen kom ik sowieso niet in aanmerking :-P
Die status wordt verwerkt in de internet verlengprijzen, winkelverlengprijzen en de aanbieding die ze doen als je hun belt. Ik heb zelf status B (in de winkel nagevraagd) en een nieuwe klant krijgt status C met bijbehorende prijzen. Ik heb vorige keer een veel hogere status gehad door eenmalig 100 euro boven m'n bundel te gaan.
Moet je veel bij betalen loont het om naar een partij zoals Studentmobiel of een van de vele anderen te gaan, dan kom je automatisch uit op status C. Is bij Hi zelf niet mogelijk tenzij je naar prepaid gaat, een maand wacht en dan een nieuw abonnement afsluit.

[ Voor 64% gewijzigd door Tsurany op 10-11-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Bij de SE X1 kon je anders het toestel laten knappen als je hem verkeerd erin deed dat was ook zo'n verschikkelijke fail

@hieronder om niet al teveel off topic te gaan windows mobile 6.1 is al niet te vergelijken met 6.5 en al helemaal niet met windows phone 7 wereld van verschil en toch het uitproberen waard

[ Voor 44% gewijzigd door the boiler op 10-11-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
the boiler schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:27:
Bij de SE X1 kon je anders het toestel laten knappen als je hem verkeerd erin deed dat was ook zo'n verschikkelijke fail
Is mij nog nooit gelukt... Maar wil van dat ding af wat een bagger telefoon. NOOIT meer naar windows based telefoons. Android! :9~ Alleen... moetie wel komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tadgio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-10-2020
PDAshop.nl heeft een verwachte levertijd van 2 dagen, als je snel je telefoon wil hebben kan ik dat adviseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Als PDAshop.nl nou eens aan studentmobiel.nl gaat leveren, daar heb ik wel 30 euro extra voor over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone geeft net aan dat ze hun bestelling Desire HDs nog niet hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:49:
Vodafone geeft net aan dat ze hun bestelling Desire HDs nog niet hebben ontvangen.
En hoe ben je achter die wijsheid gekomen? Vodafone heeft mij niks verteld over de telefoon namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb vanmiddag mijn Desire HD opgehaald na iets meer als een week wachten, dikke prima dus! :+
Nu op zoek naar wat bescherming voor de phone!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
Vincitore schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:20:
Ik heb vanmiddag mijn Desire HD opgehaald na iets meer als een week wachten, dikke prima dus! :+
Nu op zoek naar wat bescherming voor de phone!
sweet dus er is dus wel een batch in omloop :D
De hoes van de HD2 zou ook moeten passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:03
Wijze les 1.. neem ook je mobieltje mee naar de wc voor als je gebeld word door HI voor je DHD ;w ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StormingSoul schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:26:
Wijze les 1.. neem ook je mobieltje mee naar de wc voor als je gebeld word door HI voor je DHD ;w ;(
hahah ongelukje gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Dat is zuur. Heb je ze niet meteen teruggebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Je bent net gebeld, maar je had hem nog op je bureau liggen, terwijl jij op het toilet zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
is HI nu afspraken aan het maken voor de levering??
dat zou geweldig zijn als ik dan ook een telefoon van HI krijg

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:20
Hoe weet je dat het Hi was? Ze bellen toch zonder nummer herkenning? Is Hi dus aan het bellen over leveringen? :9~
/me JackPoint zet zijn telefoon volume op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Laatst online: 16-09 22:38
bij studentmobiel krijg ik te horen dat het extreem druk is en dat ik op een ander tijdstip moet terug bellen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMeasy update

Geachte heer XXX,

Helaas heeft HTC problemen met de levering van toestellen binnen nederland.
Gsmeasy verwacht dat de toestellen vanaf de vierde week van november
geleverd gaan worden.
Excuses voor het ongemak.
Hopenlijk heeft u begrip en geduld voor de situatie.
Met vriendelijke groet,

Gsmeasy.nl Supportdesk

Ach, ik heb me erin berust. Weer annuleren en elders scoren, teveel gedoe. Luxe-probleem in een welvaartsstaat.
(misschien dat op een ander moment mijn ongeduld weer opkomt, maar dan laat ik dat wel merken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas dien ik u te melden dat de toestellen die wij op 12-11-2010 ontvangen reeds zijn gereserveerd voor eerder gedane bestellingen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik verwacht de eerst komende levering pas weer op 17-12-2010. Het toestel zal na ontvangst direct naar u verzonden worden. Ik vraag u vriendelijk om uw geduld.
Heb dit mailtje van typhone ontvangen. Vind het wel netjes dat ze dit sturen!

Heb net wel de koerier gemist die de SIM-kaart kwam brengen... Kwam omdat ik op school zat, willen ze hem morgen tussen 08:00 en 13:00 opnieuw brengen en raad is? Ik zit natuurlijk weer op school... 8)7
Het versturen van de SIM-kaart duurde maar 1 dag, maar dat lijkt me logisch?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog iets van Castle gehoord? De laatste update die ik heb gekregen was dat de leverdatum wel eens eind november zou kunnen zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:54:
Heeft iemand nog iets van Castle gehoord? De laatste update die ik heb gekregen was dat de leverdatum wel eens eind november zou kunnen zijn :X
Nee niks meer van gehoord sinds afgelopen vrijdag. Op de site staat 17-11-2010.
Wanneer ben je weer in de buurt van Castle zodat je even binnen kan lopen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
Dus? Vertel vertel! Je bent dus gebeld? Wanneer had je besteld? Vragen, vragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:06
Hi heeft zijn twitter status weer geüpdate:

Anders kan weer situatie zoals nu ontstaan als een fabrikant later of minder levert dan afgesproken, zoals nu met HTC.

Ik weet het niet meer wanneer ik hem kan verwachten....Heb net 3 weken vakantie gehad en 3 weken gehoopt dat ik ermee kon spelen....

ps. hoe quote je die tweets zoals mensen hiervoor het hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Megupe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:02:

Anders kan weer situatie zoals nu ontstaan als een fabrikant later of minder levert dan afgesproken, zoals nu met HTC.

Ik weet het niet meer wanneer ik hem kan verwachten....Heb net 3 weken vakantie gehad en 3 weken gehoopt dat ik ermee kon spelen....

die twitter gaat over de iphone 4 voorinschrijving en jammer genoeg niet over de dhd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Richard P schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:02:
[...]

Dus? Vertel vertel! Je bent dus gebeld? Wanneer had je besteld? Vragen, vragen..
De enige die mij altijd bellen zonder nummerherkenning zijn de helpdesk van HI, en dat zal in dit geval de sales of verlenging geweest zijn. Dat weet ik haast wel zeker ;(

Maar ik weet verder niks, aangezien ik 'druk' bezig was op de wc en me telefoon te laat opnam.

28sept afspraak gemaakt dat ik terug gebelt zou worden voor DHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
Megupe schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:02:

Waarschijnlijk met [ quote ] en [ /quote ] (zonder spaties, en ertussen je tekst.

Maar die tweet die jij bedoelt is een vervolgtweet op:
We gaan kijken hoe we de informatie beter centraal kunnen bewaren, maar dan zal er dus altijd zekerheidsmarge in moeten.. :S
Anders kan weer situatie zoals nu ontstaan als een fabrikant later of minder levert dan afgesproken, zoals nu met HTC
EDIT: @StormingSoul: ok ik ben heel benieuwd, als je eindelijk contact hebt plaats je het hier he? Je hebt eerder besteld dan ik dus dan zal ik even afwachten. Hopelijk bellen ze niet tijdens college zodadelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Richard P op 10-11-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik heb net weer met vodafone gebeld (voor de zoveelste keer) En die meneer melde mij dat ik hem morgen kan verwachten. Raar want maandag werd er gezegd, dat ik hem gisteren of vandaag al kon ontvangen.

Beetje jammer dat iedereen daar, dingen zegt die tot nu toe nog niet zijn waar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
StormingSoul schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:04:
[...]

De enige die mij altijd bellen mét nummerherkenning zijn de helpdesk van HI, en dat zal in dit geval de sales of verlenging geweest zijn. Dat weet ik haast wel zeker ;(

Maar ik weet verder niks, aangezien ik 'druk' bezig was op de wc en me telefoon te laat opnam.

28sept afspraak gemaakt dat ik terug gebelt zou worden voor DHD
verdomme lol, post dat soort zaken dan duidelijker.... je hebt zojuist het hart van tientallen tweakers harder laten kloppen in de hoop dat ze gebeld worden... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Richard P schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:05:
[...]

EDIT: @StormingSoul: ok ik ben heel benieuwd, als je eindelijk contact hebt plaats je het hier he? Je hebt eerder besteld dan ik dus dan zal ik even afwachten. Hopelijk bellen ze niet tijdens college zodadelijk.
Hoopte eigenlijk dat de beste man me nog wel een keer terug zou bellen vandaag, maar denk dat ze doorgegaan zijn met hun lijst..
Zal wel later worden deze week dan (morgen??) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
The Mole schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:10:
Ik heb net weer met vodafone gebeld (voor de zoveelste keer) En die meneer melde mij dat ik hem morgen kan verwachten. Raar want maandag werd er gezegd, dat ik hem gisteren of vandaag al kon ontvangen.

Beetje jammer dat iedereen daar, dingen zegt die tot nu toe nog niet zijn waar gemaakt.
En wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
demo31051987 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:13:
[...]

En wanneer heb je hem besteld?
19 oktober :)
Had ik hem die avond niet telefonisch verlengd, dan kon ik hem de dag erna ophalen hier in de winkel straat :'(
Want de 20e werd ik opgebeld dat ze 3 exemplaren binnen hadden gekregen bij de Belcompany. :F

Ik kan ook iedereen aanraden om te mailen naar VF, want ik heb ook net als andere, een maand gratis abbo ter compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagonas
  • Laatst online: 11-09 16:37
Net vodafone gesproken, en die vrouw beweerde dat ze weer een lading binnen hebben gekregen, dus op hoop van zegen heb ik hem nu besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donny87 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:55:
[...]

Nee niks meer van gehoord sinds afgelopen vrijdag. Op de site staat 17-11-2010.
Wanneer ben je weer in de buurt van Castle zodat je even binnen kan lopen? ;)
17-11 is al een stuk beter ieg :) Vrijdag loop ik er wel even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
lagonas schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:26:
Net vodafone gesproken, en die vrouw beweerde dat ze weer een lading binnen hebben gekregen, dus op hoop van zegen heb ik hem nu besteld!
Dat zou beter zijn, ik ga zo ook maar ff bellen. Ik wil mijn toestel!!! :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagonas
  • Laatst online: 11-09 16:37
die mevrouw kon geen aantallen geven, maar er waren er "genoeg" binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulde aan VF! Ik heb net weer iemand aan de lijn gehad die vertelde dat het toestel niet op voorraad was, maar dat ze wel regelmatig leveringen binnenkregen. Hij kon echter niks zeggen over de levertijd. Hij vond het vervelend om nu iets te zeggen en dat dat dan later niet klopt... Heeft ie wel gelijk in, maar had liever een kloppende datum gehad :P

Leve de tegenstrijdige berichten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Laatst online: 19-09 19:36
Ik belde vandaag naar de klantenservice of mijn contract al was overgezet, bleek dat vandaag gebeurd te zijn!

Ik meteen doorverbonden naar de verlengafdeling, terwijl ik naar de site keek waar ik tot mijn verbazing nu opeens wel de telefoon gratis kreeg bij een HI 35 abonnement.

Dus ik meteen verlengd, ik betaal nu 2 jaar lang 31,45 voor 300 min/600 sms met eindeloos online Xtrasnel, en een gratis desire HD. Geen verkeerde deal lijkt me toch?

Zou het ermee te maken hebben dat mijn klantwaarde weer als nieuwe klant is gezet omdat die op een nieuwe naam is gezet? Vreemd omdat het toch hetzelfde abonnement is. Maar ik heb er verder geen problemen mee..

EDIT: mevrouw zei dat ik hem de 20e thuis kon verwachten, wat ongeveer overeenkomt met de website.. Ben benieuwd!

[ Voor 8% gewijzigd door daaan_1992 op 10-11-2010 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijn op 31okt besteld bij gsmweb, vandaag had ik eens een briefje van de TNT in de bus liggen dat ze een pakket hadden geprobeerd af te leveren. Geen bericht van gehad dat ze het van plan waren, maar snel is het in ieder geval wel. Morgen dan toch maar effe thuisblijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Zojuist Vodafone gebeld en de dame vertelde mij dat er vrijdag een nieuwe levering verwacht wordt. Mijne zou daarbij zitten. Nu maar hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
Oke HI belde me op..

En kreeg te horen:

Hallo met HI

Ik wil u mededelen dat WIJ 12 NOV een GROTE levering krijgen en u er waarschijnlijk net als ALLE anderen erbij zit..

dus ik erop is dit een loze belofte??

nee meneer vandaar ook een telefoontje..

mijn antwoord:
als ik de 12 niet gebeld word of ik erbij zit ja of nee wil ik toch een enorme tegemoet koming van jullie ter compensatie..

Antwoord HI:
Ik bel u zeker terug en dan kunnen we eventueel kijken wat de status is/word..

Nou ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Clavat schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:19:
Oke HI belde me op..

En kreeg te horen:

Hallo met HI

Ik wil u mededelen dat WIJ 12 NOV een GROTE levering krijgen en u er waarschijnlijk net als ALLE anderen erbij zit..

mijn antwoord:
als ik de 12 niet gebeld word of ik erbij zit ja of nee wil ik toch een enorme tegemoet koming van jullie ter compensatie..

Antwoord HI:

Nou ik ben benieuwd
Dat telefoontje heb ik dus ook gemist terwijl ik zat te kakken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:06
dat telefoontje heb ik niet gehad, maar ik hoop dat ie komt, heb ik toch nog het weekend om ermee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
Clavat schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:19:
Oke HI belde me op..

En kreeg te horen:

Hallo met HI

mijn antwoord:

Antwoord HI:

Nou ik ben benieuwd
Vreemd dat als ik net verleng dat ik de 20e te horen krijg? Of bedoelde ze alle klanten die voor vandaag besteld hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Je zult toch haast denken als je onderstaande bericht leest dat het toestel er ook bij zit en morgen dus word geleverd!? Maar zal wel alleen de simkaart zijn, maar waarom komt met de koerier als ik het contract en alle andere documenten al ondertekend heb opgestuurd en zijn goedgekeurd?

Betreft: Verzendbevestiging van order XXXXX

Geachte heer XXXXXXXX,

Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.

Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.

De gegevens voor het tracktrace systeem van DPD zijn:

Barcode: XXXXXXXXXXX

Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:
Controleer hier de status van uw pakket:
• Klik hier voor uw bestelstatus bij DPD DELIStrack.
Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:
Aantal Product
1 Online 30 1 jaar
1 Hi Eindeloos Online Extra Snel 1 jaar
1 HTC Desire HD

DPD zal morgen haar eerste afleverpoging doen. Indien er niemand thuis is, dan kan het voorkomen dat uw pakket bij uw buren wordt aangegeven. DPD zal u hier altijd over berichten. Indien voorgenoemde geen oplossing biedt, dan zal zij de volgende werkdag een 2e afleverpoging doen. Mocht de DPD ook hier geen mogelijkheid krijgen om het pakket af te geven, dan zal het pakket op het depot worden geplaatst. U kunt het pakket de komende week afhalen van het Depot. De DPD zal informatie achterlaten hoe en waar u dit kunt doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vjenne-ICT op 10-11-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
daaan_1992 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:39:
[...]

Vreemd dat als ik net verleng dat ik de 20e te horen krijg? Of bedoelde ze alle klanten die voor vandaag besteld hadden..
Zoals ik verder begreep iedereen die vanaf vandaag bestelde die zitten waarschijnlijk bij de levering van 18-11 dus de 20ste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

Jodi

No Matches Found

Vjenne-ICT schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:40:
Je zult toch haast denken als je onderstaande bericht leest dat het toestel er ook bij zit en morgen dus word geleverd!? Maar zal wel alleen de simkaart zijn, maar waarom komt met de koerier als ik het contract en alle andere documenten al ondertekend heb opgestuurd en zijn goedgekeurd?
Ehhh.... Is Belsimpel aan het uitleveren?
* Jodi kruist vingers

[ Voor 73% gewijzigd door Jodi op 10-11-2010 17:43 ]

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vjenne-ICT schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:40:

Betreft: Verzendbevestiging van order XXXXX

Geachte heer XXXXXXXX,

Wij zijn verheugd te berichten dat uw bestelling vandaag is verzonden via de pakketpost van DPD. U kunt uw bestelling in de gaten houden via www.DPD.nl.

Let op: dit systeem zal pas vanaf morgenochtend 08.00 voor uw bestelling actief zijn.

De gegevens voor het tracktrace systeem van DPD zijn:

Barcode: XXXXXXXXXXX

Via onderstaande link kunt u vanaf morgenochtend 08:00 direct de verzendstatus van uw order bekijken:
Controleer hier de status van uw pakket:
• Klik hier voor uw bestelstatus bij DPD DELIStrack.
Voor de volledigheid vermelden wij hieronder de details van uw order:
Aantal Product
1 Online 30 1 jaar
1 Hi Eindeloos Online Extra Snel 1 jaar
1 HTC Desire HD

DPD zal morgen haar eerste afleverpoging doen. Indien er niemand thuis is, dan kan het voorkomen dat uw pakket bij uw buren wordt aangegeven. DPD zal u hier altijd over berichten. Indien voorgenoemde geen oplossing biedt, dan zal zij de volgende werkdag een 2e afleverpoging doen. Mocht de DPD ook hier geen mogelijkheid krijgen om het pakket af te geven, dan zal het pakket op het depot worden geplaatst. U kunt het pakket de komende week afhalen van het Depot. De DPD zal informatie achterlaten hoe en waar u dit kunt doen.
Ziet er goed uit. Mag ik vragen wanneer jij besteld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Laatst online: 17-09 21:36
Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD

We verwachten de HTC Desire HD weer beperkt binnen op 17-11-2010.
Deze levertermijn is een indicatie. Het is helaas ook nog niet bekend hoe groot de levering is.
Mijn excuses voor de onduidelijkheid, maar we proberen u de beperkte info die we hebben door te geven.

NJAAAA! Daar zit ik bij, want ik was #2 auf der liste der DHD's :*)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Doet nog steeds wachten op belmoeilijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
the boiler schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:22:
[...]

sweet dus er is dus wel een batch in omloop :D
De hoes van de HD2 zou ook moeten passen
Ja was wel de enige die aankwam bij de Belcompany in Groningen, dus heb best mazzel gehad denk ik :)
Vorige week dinsdag besteld, 8 dagen later in huis :+

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:53:
[...]

Ziet er goed uit. Mag ik vragen wanneer jij besteld hebt?
24-10-2010 Besteld, dus denk dat het alleen de sim-kaart is, maar waarom komt dat met de koerier? Ik snap het zelf ook niet meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
daaan_1992 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:57:
Dus ik meteen verlengd, ik betaal nu 2 jaar lang 31,45 voor 300 min/600 sms met eindeloos online Xtrasnel, en een gratis desire HD. Geen verkeerde deal lijkt me toch?
Komt internet dan nog daar bovenop? Of heb je studentenkorting? Want Hi35 is normaal 31,45 per maand en dan is Xtrasnel nog 3,75 extra dus uiteindelijk 35,20 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Bevestiging van levering
Home | Contact

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Uw klantnummer: *********
Order datum: 11-10-2010

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

** ** ** ** ** HTC Desire HD 1

Muiahahahahahaha Vodafone rocks

PS1: Maand geld terug
PS2: Helaas wel 11-10 besteld :P

[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanNL op 10-11-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
Tsurany schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:24:
[...]

Komt internet dan nog daar bovenop? Of heb je studentenkorting? Want Hi35 is normaal 31,45 per maand en dan is Xtrasnel nog 3,75 extra dus uiteindelijk 35,20 per maand.
Ik heb inderdaad met studentenkorting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
daaan_1992 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:27:
[...]

Ik heb inderdaad met studentenkorting!
Ah, dan betaal je uit m'n hoofd 31,70. Zit zelf een bundel lager, moest ik wel 13 euro voor toestel betalen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Laatst online: 18-09 12:50
Miss dat je de mail die je had gestuurd even kunt posten? dan kunnen de andere die als basis gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFKT schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:01:
[...]

Ik ben al ruim 6 jaar klant nu bij Hi en heb al een aantal keer bij verlengen dikke kortingen gekregen. Ik vroeg gewoon wat hij voor mij kon betekenen. En zo regelde hij het. Alleen wel vreselijk balen dat de leveringen overal zo moeilijk opgang komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGurd
  • Laatst online: 07-08 20:08
Iedereen hier die via hi heeft besteld Let op:

wat je moet doen, Bel hi. Wanneer je de receptioniste krijgt die vraagt welke afdeling je wilt moet je vragen naar abonnementen opzeggen. Daar krijg je vast een lieve meneer of mevrouw aan de telefoon. Daar moet je even uitleggen dat je bij een andere zaak (noem gewoon een naam) de telefoon ook kan bestellen voor de zelfde prijs en dat je daar niet belazerd wordt. Hou ook nog even een lulverhaal dat het reclame technisch niet eerlijk is wat ze doen en dat je vindt dat je belazerd wordt. Oftewel je wilt graag je abonnement opzeggen tenzij ze een mooi aanbod doen. Meneer of mevrouw zal hoog en laag springen, daarna zeggen dat je even geduld moet hebben. Als degene terug komt zal hij/zij waarschijnlijk vertellen dat je de eerste 3 maanden 50% korting krijgt;) LET WEL: daarvoor moet het abonnement opnieuw ingezet worden, je loopt dus kans om dan alsnog NIET bij de eerste batch te zitten, dit is op eigen risico!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu naar de orderstatus van Hi kijk, dan staat er:

Ordernummer: XXXXXXXX
HTC Desire HD
Hi Online Student 35 2 jaar
Eindeloos online XtraSnel
+ Lowrider Headphone Purple

Krijgen we dan toch een toegift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFKT schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:22:
[...]

Pas je ff op!?!?! :(

[...]

Ik bel altijd als ik verleng. Voor dit soort kortingen;) Op hi.nl ligt alles al vast en die telefonisten kunnen nog vanalles voor je doen. Dus tip voor de volgende keer allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Vodafone is dus aan het leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:34:
Als ik nu naar de orderstatus van Hi kijk, dan staat er:

HTC Desire HD
Hi Online Student 35 2 jaar
+ Lowrider Headphone Purple

Krijgen we dan toch een toegift?
Ik zie niets:
HTC Desire HD
Hi Online Student 45 2 jaar

Heb je iets getweet/gemaild/gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, getweet met de vraag wanneer de levering plaats vond. Maar dat is al 1,5 week geleden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:45:
Ja, getweet met de vraag wanneer de levering plaats vond. Maar dat is al 1,5 week geleden geweest.
Getweet, dus dan weten ze niet over welk ordernummer je het hebt neem ik aan.

Wat is je orderdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben gevraagd wat mijn ordernummer is. Dit heb ik opgestuurd en ik kreeg de opmerking dat er werd gekeken naar wat ze voor mij konden betekenen. Maar heb daar niets van gehoord. Orderdatum is 18-10-2010.

Geldt bij Hi, Wie klaagt die slaagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuceboss
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:49:
Ze hebben gevraagd wat mijn ordernummer is. Dit heb ik opgestuurd en ik kreeg de opmerking dat er werd gekeken naar wat ze voor mij konden betekenen. Maar heb daar niets van gehoord. Orderdatum is 18-10-2010.

Geldt bij Hi, Wie klaagt die slaagt?
Hi heeft een actie gehad waarbij mensen die als eerst reageerden zo'n skullcandy ding kregen. Misschien hadden ze er achteraf toch nog een over. Mooi meegenomen, maar geef mij maar mn telefoon :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Laatst online: 19-09 13:25
Net gebeld met vodafone, kreeg een of andere servicebalie of zoiets, moest naar een ander nummer bellen om mijn order status aan te vragen, wel heb ik nog even aan meneer gevraagd of de desire hd toevallig op voorraad lag. Meneer wist te vertellen dat dinsdag de toestellen waren geleverd (gisteren dus). Maar hij kon niet zien over er genoeg toestellen waren om iedereen te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
Zojuist met vodafone gebeld..
Na lang wachten kreeg ik de receptionist aan de lijn.
Deze vertelde mij:
VF:"Ah, de Desire HD.. Ja, daar zijn wat leverproblemen bij" (DUH!!!)
VF: "De levering zou uiterlijk eind volgende week worden geleverd bij u."
VF: "Als het goed is zou uw telefoon eind deze week tot begin volgende week bij u worden afgeleverd."
Ik: "Kunt u mij dat beloven? Want ik heb ook gehoord, dat als jullie de bestelling bij jullie binnen krijgen, dat het daarna nog eens 5 tot 10 dagen duurt.."
VF: "Nee hoor, meneer. Dat is niet waar."
Ik: "Oké, dus ik kan mijn telefoon uiterlijk begin volgende week verwachten?"
VF: "Dat is correct."

Nouw.. fingers crossed!

Edit:
Nivali schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:00:
Net gebeld met vodafone, kreeg een of andere servicebalie of zoiets, moest naar een ander nummer bellen om mijn order status aan te vragen, wel heb ik nog even aan meneer gevraagd of de desire hd toevallig op voorraad lag. Meneer wist te vertellen dat dinsdag de toestellen waren geleverd (gisteren dus). Maar hij kon niet zien over er genoeg toestellen waren om iedereen te voorzien.
Dinsdag konden ze me vertellen dat er 156 toestellen waren verzonden. Toen ik vroeg van hoeveel bestellingen die 156 was kreeg ik te horen: 156 van de (volgens mij) 500

[ Voor 33% gewijzigd door TECHcrime op 10-11-2010 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipperosier schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:57:
Met deze e-mail willen wij u op de hoogte stellen van de verwachte levertermijn van de door u bestelde HTC Desire HD

We verwachten de HTC Desire HD weer beperkt binnen op 17-11-2010.
Deze levertermijn is een indicatie. Het is helaas ook nog niet bekend hoe groot de levering is.
Mijn excuses voor de onduidelijkheid, maar we proberen u de beperkte info die we hebben door te geven.

NJAAAA! Daar zit ik bij, want ik was #2 auf der liste der DHD's :*)
mailtje van Castle toch? :P ik ben #1, echter in de winkel...de mensen die online besteld hebben voor mij gaan ook voor, :) hopelijk dus ook voor mij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
TECHcrime schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:03:
Zojuist met vodafone gebeld..
Na lang wachten kreeg ik de receptionist aan de lijn.
Deze vertelde mij:
VF:"Ah, de Desire HD.. Ja, daar zijn wat leverproblemen bij" (DUH!!!)
VF: "De levering zou uiterlijk eind volgende week worden geleverd bij u."
VF: "Als het goed is zou uw telefoon eind deze week tot begin volgende week bij u worden afgeleverd."
Ik: "Kunt u mij dat beloven? Want ik heb ook gehoord, dat als jullie de bestelling bij jullie binnen krijgen, dat het daarna nog eens 5 tot 10 dagen duurt.."
VF: "Nee hoor, meneer. Dat is niet waar."
Ik: "Oké, dus ik kan mijn telefoon uiterlijk begin volgende week verwachten?"
VF: "Dat is correct."

Nouw.. fingers crossed!
Mijn gesprek ging precies hetzelfde. Dat is in ieder geval 2 personen met dezelfde informatie. misschien komen we ergens

[ Voor 9% gewijzigd door Extigo op 10-11-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
demo31051987 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:09:
[...]

Mijn gesprek ging precies hetzelfde. Dat is in ieder geval 2 personen met dezelfde informatie. misschien komen we ergens
Had je ook de receptionist? (een vent) Als dat zo is hoop ik niet dat hij een standaard verhaaltje verteld..

Als ze deze belofte niet nakomen gaan we massaal klachten mails sturen en eisen om compensatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
En om even lekker met de deur in heus te vallen, als ik hem nu bestel waar kan ik dat het beste doen om hem zo snel mogelijk te hebben? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streelder schreef op woensdag 10 november 2010 @ 19:13:
En om even lekker met de deur in heus te vallen, als ik hem nu bestel waar kan ik dat het beste doen om hem zo snel mogelijk te hebben? :D
werkelijk geen idee. Er komen nu weer wat leveringen op gang, of daarmee pre-orders van de grotere winkelketens, laat staan de kleine gevuld worden weet werkelijk niemand O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van GSMeasy;

HTC heeft inderdaad problemen met de levering van toestellen.
Gsmeasy verwacht dat wij het toestel vanaf de vierde week van november gaan
leveren.
Excuses voor het ongemak.

Wij hopen op uw geduld en begrip voor de situatie.
Met vriendelijke groet,

Gsmeasy.nl Supportdesk

(woensdag 27 oktober besteld)
Pagina: 1 ... 31 ... 58 Laatste