B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Deed ff een armory search en er zijn 77 guilds met dezelfde naam ..
Anyway ik ga ook rerollen de komende week~ ikzie jullie straks wel
Zit te denken om weer te gaan spelen. Heb ik daar een rexz-scroll voor nodig?
Of is het gewoon betalen en spelen?
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Anoniem: 345994
Je kan gewoon een nieuwe subscription opzetten op je account pagina.Snuffel schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:37:
Hmmm, mijn account staat al weer een tijdje op Frozen.
Zit te denken om weer te gaan spelen. Heb ik daar een rex-scroll voor nodig?
Of is het gewoon betalen en spelen?
Mocht je nog van voor het Battle.net tijdperk zijn, dan even een account maken op www.battle.net en dan kan je daar je WoW account aan mergen.
Via Battle.net kan je dan ook je subscription weer vernieuwen.
Volgens mij was een ress-scroll alleen om mensen wat gratis playtime te geven o.i.d.
Char name: ameltheia tauren druid
Lekker zijn is een gave :)
Nou ja, gratis playtime is altijd welkom toch?Anoniem: 345994 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:40:
[...]
Je kan gewoon een nieuwe subscription opzetten op je account pagina.
Mocht je nog van voor het Battle.net tijdperk zijn, dan even een account maken op www.battle.net en dan kan je daar je WoW account aan mergen.
Via Battle.net kan je dan ook je subscription weer vernieuwen.
Volgens mij was een ress-scroll alleen om mensen wat gratis playtime te geven o.i.d.
Ben wel van vóór het battlenet tijdperk, maar heb er wel een.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Gistere me inderdaad vermaakt, al had ik wat bier op en zat ik op de praatstoel.
Maar verder gelachen level 13 gedingend, en nu op het werk ( en kan dus niet inloggen grrr )
Maar vanavond rond een uur of half 6 ben ik er weer bij tot een uur of 20:00 / 21:00
En dan zondag verder.
Het PvP ging opzich wel alleen moest je wel bij de horde die ook herilooms hadden zitten anders werd je echt afgemaakt.
Hoop in iedergeval er meer mensen komen zodat we straks dungeons kunnen gaan doen
@ hierboven, scroll is alleen voor mensen met een vanilla accoutn, als je een tbc account heb werkt het dus al niet
[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 18-09-2010 09:53 ]
Das dan jammer voor meMektheb schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:53:
Mektheb reporting in !
...
@ hierboven, scroll is alleen voor mensen met een vanilla accoutn, als je een tbc account heb werkt het dus al niet
Speel wel niet meer super actief, sterker nog. Heb echt al heeeeel lang niet meer gespeeld

http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Outland&cn=Cooldowns
[ Voor 15% gewijzigd door addictive op 18-09-2010 10:15 ]
Sorry, de guild is alleen voor hordes. We zien je wel op het slachtveldaddictive schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:13:
Hm grappig, een GoT guild! Ik join wel met mn 80 rogue, zal straks eens kijken of er iemand online is.
Speel wel niet meer super actief, sterker nog. Heb echt al heeeeel lang niet meer gespeeld
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Outland&cn=Cooldowns
edit: (wel lekkere gear voor iemand die op 13 mei voor het laatst inlogde
[ Voor 8% gewijzigd door Bartske op 18-09-2010 10:19 ]
Misschien is het handig om in de OP een lijst te maken van wie er horde wil gaan op outland en wie alliance?
In principe zouden we dan ook 'overwegen' als een ja kunnen zien. Dit kan voor mensen de reden zijn om overstag te gaan. Indien er behoefte aan is ben ik wel bereid om een Alliance guild te starten op Outland.
Je kan het ook via mij melden in een DM dan zorg ik dat het (indien rakker het wil invoegen of mij edit rechten geeft) in de startpost komt.
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Ben een Blood-elf char met de naam Firdorn (Warlock)
Anoniem: 114186
Er is wel een 10 day Wrath of the Lich King trial. Je kan dan alleen niet boven de level 70 levelen (je blijft op 1 xp voor level 71 hangen) . Maar een nieuw char maken is geen probleem. Dit werkt alleen als je TBC al hebt gekocht (wat ik vermoed uit je vorige post).
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 114186 op 18-09-2010 10:57 ]
Horde, wat is dat?Bartske schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:18:
[...]
Sorry, de guild is alleen voor hordes. We zien je wel op het slachtveld
edit: (wel lekkere gear voor iemand die op 13 mei voor het laatst inlogde)
Niet eens op gelet
Nou misschien transfer ik sowieso naar outland. Dan zou het alleen maar leuk zijn als andere mensen die ook graag alliance willen blijven spelen in de guild komen.Mektheb schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:54:
@ gremios geloof we al op 27 members zitten nu op outland horde, dus denk we horde gaan all the way haha
Kunt gij even online komen. Gij wordt zeer gemist momenteel!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Heeft iemand dit ook al gehad en kan die mij in de juiste richting sturen?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Sterker nog, ik heb WotLK al even. Ben een tijd terug gestopt met raiden, denk ergens in maart/april ofzo, en zit er over te denken weer te gaan spelen.Anoniem: 114186 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:56:
[...]
Er is wel een 10 day Wrath of the Lich King trial. Je kan dan alleen niet boven de level 70 levelen (je blijft op 1 xp voor level 71 hangen) . Maar een nieuw char maken is geen probleem. Dit werkt alleen als je TBC al hebt gekocht (wat ik vermoed uit je vorige post).
Weet dat ik qua GS, dat was toen redelijk in, boven de 5800 zat. Weet niet wat tegenwoordig normaal is, maar ik gok dat ik nog wel eea heb in te halen.
Stomme is dat ik niet weet op welke server ik was. Zat ooit op Saurfang, maar ben verhuisd. Maar waarheen... geen idee
Als je het programma verwijdert kan je met een nieuw programma ook niet gebruik maken van de authenticator. De EU code erachter verandert dan. Het beste wat je kan doen is blizzard mailen met het verzoek om de authenticator te verwijderen. Hiervoor heb je een digitale afbeelding van je id-bewijs nodig en nog een aantal andere zaken. Ik heb het 2x moeten doen en ze reageren tamelijk snel.P-Storm schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:05:
Ugh, de telefoon van me met de Blizzard Authenticator erop werkt niet echt meer. Na een update start ik het programma op, vraag om root access om vervolgs te sluiten. Druk ik hem weer een keer aan dan krijg ik een zwart scherm. Met een Taskkiller gaat het weer van voor af aan. Lijkt me weer tijd dat ik met Blizzard ga mailen om het weer goed te krijgen. Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ik het programma niet moest verwijderen en terug op zetten.
niet echt maar ze gokken in november dus 2 maanden.MrVegeta schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:12:
Ik heb even de beta gespeeld maar vond het al gauw erg saai, nietszeggende mobs neerkloppen in een gebied dat nog niet af is... etc. Is er al een releasedate voor Cataclysm?
Ik heb een keer mijn authenticator laten verwijderen, mijn authenticator ging kapot op een zaterdag en op donderdag avond kon ik weer spelen.P-Storm schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:05:
Ik heb de melding toen via het webform gedaan, en ze willen onder andere een kopie van je ID, je cd key en het antwoord op je secret question.
Hm, ik ga Cataclysm waarschijnlijk wel halen. Dit keer sta ik dan niet om 00;00 voor de de gamezaak maar ik kan Alucardu moeilijk laten staan op level 80. Ben benieuwd hoe het dan met de GoT guild staat, prolly server move ik wel.Mektheb schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:25:
niet echt maar ze gokken in november dus 2 maanden.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Even een vraagje, niet dat het bij mij van toepassing is ofzo.Slamdance schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:38:
[...]
Ik heb een keer mijn authenticator laten verwijderen, mijn authenticator ging kapot op een zaterdag en op donderdag avond kon ik weer spelen.
Ik heb de melding toen via het webform gedaan, en ze willen onder andere een kopie van je ID, je cd key en het antwoord op je secret question.
Hoe moet het als je de spellen digitaal koopt? krijg je dus geen cd key?
Dit is een account.
Full server, PvP.Pietjepot schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:00:
Wat voor server is outland eigenlijk? misschien transfer ik mn mains wel, maar dan wil ik wel wat meer info
Misery PvP realm, schijnen erg goed in arena te zijn, en zitten helehoop goeie guilds
Weet teminste in TBC er 46 guilds waren die BT gecleared hadden toen swp uitkwam dus dat is best redelijk
Ouddatet 25man normal kils
- # The Lich King
- o [A]Infamous (15/2/10)
- o [A]Union (15/2/10)
- o [A]Hüljatud (18/2/10)
- o [A]Sinisters (18/2/10)
- o [A]Indemnis (3/3/10)
- o [H]Malice in Wonderland (8/3/10)
- o [A]Drama (8/3/10)
- o [H]Solidarity (16/3/10)
- o [A]Mirabile (1/4/10)
- o [H]Fenimo (5/4/10)
- o [H]Not For Hire (18/4/10)
- o [A]Apostasy (27/4/10)
- o [A]Innervate (3/5/10)
- o [H]Ättestupan (10/5/10)
- o [A]Zeus (16/5/10)
- o [A]Infamous (26/5/10)
- o [H]Solidarity (2/8/10)
- o [A]Sinisters (7/9/10)
[ Voor 48% gewijzigd door Mektheb op 18-09-2010 13:23 ]
Anoniem: 375623
Ik wil ook wel meedoen in de GOT guild!
Ga een troll shaman aanmaken op outland genaamd: Baktun
p.s. dit is mijn eerste post! (lees al jaren op GOT)
Wilco
Geloof niet het uitmaakt, we hebben elke class inmiddels welKraveN schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:17:
Damn begint weer te kriebelen. Als ik join dan doen ik dat in full heirloom gear, bags, en goldnu alleen nog de vraag wat hebben we nodig. Is er al ergens een lijst met leden en de class die ze spelen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tauren Druid Guussieboy reporting for duty sir!
[ Voor 26% gewijzigd door Gropah op 18-09-2010 17:50 ]

Even kijken hoe het gaat en dan kan ik ook nog wel wat level 80's overhevelen
edit:
Zo dat gaat snel, na inloggen meteen uitgenodigd
[ Voor 19% gewijzigd door alwinus op 18-09-2010 19:37 ]
Running Wild
1.5 sec cast
Drop to all fours to run as fast as a wild animal.
Buff tooltip
Running Wild
Effect #1
Apply Aura: Mounted
Value: NPC #0
(source)
nee racial, gok ik
edit huhhm
[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 18-09-2010 20:10 ]
toch maar een pala... genaamd pebblesz
[ Voor 48% gewijzigd door hmr op 18-09-2010 21:47 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
TofRakkerzero schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:19:
Aanvraag uit de guild. Een stamboom van alle rassen in Warcraft:
[afbeelding]
Er zijn nooit echt models verschenen / gepost voor een Worgen Mount.Mektheb schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:09:
[...]
nee racial, gok ikwel voor je mount dan
edit huhhm
Doordat zij zelf wolven zijn is de kans best reëel dat de worgen model ook een Mount is.
Bovendien heeft de spell "Running Wild" een aantal vergelijkingen met een normale mount:
- 1.5 sec cast
- Op vier voeten lopen (zou het wandelen met een worgen heel wat sneller maken)
- Mount aura

Die kunnen we dus nu gaan dragen
Dat icon is echt uberlelijk. Dit is veel coolerPeertje schreef op zondag 19 september 2010 @ 01:48:
Was de steeksleutel niet een toepasselijker icon geweest?
Het is inmiddels bevestigd dat worgen idd geen mount krijgen maar eerder genoemde skill.Hiroj schreef op zondag 19 september 2010 @ 00:25:
[...]
Er zijn nooit echt models verschenen / gepost voor een Worgen Mount.
Doordat zij zelf wolven zijn is de kans best reëel dat de worgen model ook een Mount is.
Bovendien heeft de spell "Running Wild" een aantal vergelijkingen met een normale mount:Hiroj had last van zijn zeurende vriendin, dus kon vanavond niet meer online komen in de GoT guild @ Outland
- 1.5 sec cast
- Op vier voeten lopen (zou het wandelen met een worgen heel wat sneller maken)
- Mount aura
Beetje oneerlijk als er een verzamel 150 verschillende mounts achievement zou komen though.Source
Running Wild is indeed the new racial "mount" for worgen. Functionally the ability works exactly like a mount. This does mean the worgen are not bringing faction mounts to the table which other Alliance races can access. This is also of course very different from the original Plainsrunning implemented for taurens. We have no plans to try and bring that ability back in any form.
Ultimately, we feel Running Wild fits very well with the nature of the worgen race. Rather than getting a physical mount, they get down and sprint on all fours. When you're playing a worgen, it just feels awesome.
running wild telt ook als een mount dacht ik, als ik mijn beta client weer aan de praat krijg zal ik het eens kijken.Slamdance schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:44:
[...]
Beetje oneerlijk als er een verzamel 150 verschillende mounts achievement zou komen though.
gewoon een kopie van je ID is genoeg.GoTCoast schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:08:
[...]
Even een vraagje, niet dat het bij mij van toepassing is ofzo.
Hoe moet het als je de spellen digitaal koopt? krijg je dus geen cd key?
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 19-09-2010 11:00 ]
Het zou weer eerlijk zijn, als Running Wild niet als een mount meetelt en Horde ergens een Horde-only mount verliezen.Slamdance schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:44:
Beetje oneerlijk als er een verzamel 150 verschillende mounts achievement zou komen though.
Vannochtend kon ik ff in WoW komen, maar nu niet meer.
Iemand een oplossing?
Zou mij niks verbazen als dit wordt veranderd.Mektheb schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:22:
Dus nu hoef je geen rep te farmen met de worgen faction voor een mount >.>
En dat we voor de Worgen een gewone mount krijgen.
Denk maar aan de beta met de Taurens!
Ja Goblins waren al wat meer in het spel en hun mount is ook al een keer gemaakt maar als bike.
Het zou wel erg uniek zijn als die Running Wild zou aan blijven.
Edit: Ok Running Wild is nu de Worgen mount.. (source)
[ Voor 20% gewijzigd door junglebeast op 19-09-2010 12:43 ]
Anoniem: 57942
edit - dat downloaden gaat wel snel, bijna 800kb/s
[ Voor 20% gewijzigd door Cthulhu op 19-09-2010 13:06 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
YouTube: Cataclysm Beta - Worgen "Running Wild" Mount Beta
ik lag echt in een deuk ik had het niet meer
Horde.Anoniem: 57942 schreef op zondag 19 september 2010 @ 12:45:
Hi uit pure verveling weer begonnen om Wow te downloaden. Ik las dat er een tweakers guild was op outland. Is deze guild horde of alliance?
Zit op 82%
Hoezo oneerlijk?Slamdance schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:44:
Omdat er mensen zijn die nog steeds denken dat het X aantal mounts voor alliance en X aantal mounts voor horde op dit moment gelijk is. Met wat onderzoek komt hij erachter dat dat helemaal niet het geval is en ook nooit zal zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Grvy op 19-09-2010 21:37 ]
Dit is een account.
Komt vast een Alliance only compensatie of iets dergelijks..Pietjepot schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:32:
[...]
Omdat er mensen zijn die nog steeds denken dat het X aantal mounts voor alliance en X aantal mounts voor horde op dit moment gelijk is. Met wat onderzoek komt hij erachter dat dat helemaal niet het geval is en ook nooit zal zijn.
Das juist mijn punt. Dat is niet nodig omdat ze juist niet het aantal mounts gelijk willen hebben en het ook nooit gelijk geweest is.Zhalix schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:08:
[...]
Komt vast een Alliance only compensatie of iets dergelijks..
Dit is een account.
29 Racial Mounts (+3 new racials in 3.1)
9 PvP rewards (including Halaa and WG mounts)
7 Windriders
1 Mechano-hog
4 Mounts from Mei Francis
1 Cenarion Hippogryph
8 Mag'har Talbuks
6 Netherdrakes
5 Nether Rays
1 Red Drake (Wyrmrest)
2 Mammoths (Sons of Hodir)
1 Venomhide Ravasaur (Ungo'ro)
(+1 for the Albino Drake)
=78 mounts readily available for Horde
Alliance:
32 Racial Mounts
9 PvP rewards (including Halaa and WG)
7 Gryphons
1 Mekgineer's Chopper
4 Mounts from Mei Francis
1 Cenarion Hippogryph
8 Kurenai Talbuks
6 Netherdrakes
5 Nether Rays
1 Red Drake (Wyrmrest)
2 Mammoths (Sons of Hodir)
1 Frostsabre (Winterspring)
(+1 for the Albino Drake)
=78 Mounts Readily Available for Alliance
Lijkt mij anders behoorlijk gelijk te zijn op dit moment.
Die 100 mounts achievement valt imo reuze mee, Ik heb de achievement al een tijdje, je moet vooral gewoon genoeg geld hebben om de dure mounts (mammoths) te kopen.
@rakkerzero, als het idd is dat de goblins maar 2 mounts krijgen is het verschil idd niet noemenswaardig. Maar meestal krijgt een faction 4 kleuren normal speed en 3 epic speed wat het verschil 7 zou maken. En gezien de status van de beta en het enorme aantal veranderingen elke patch zouden er best nog een aantal kleuren bij kunnen komen.
[ Voor 15% gewijzigd door Slamdance op 19-09-2010 23:18 ]
http://www.wowwiki.com/Whistle_of_the_Venomhide_RavasaurRichardvdD schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:10:
Lekker belangrijk, Alliance heeft nu de winterspring frostsaber, black steed, en de horde zal ook wel ergens een horde-only mount hebben. Dat kleine verschil maakt wat betreft de achievements ook niet zoveel uit. Als je voor de 100 gaat op dit moment moet je je sowieso kapot farmen op alle reps/dailies en ook geluk hebben met random mounts.
De Venomhide Ravasaur is de 'tegenhanger' van de frostsabre. Althans, dat was 'toentertijd' eigenlijk het idee. Alleen de ravasaur questline is pas met WotLK toegevoegd, terwijl de alliance al een tidje kon grinden voor hun sabre
Het is overigens niet handig om de ravasaur quests te doen tijdens het levellen. Je moet iets van 20 dagen een daily doen, en tegen de tijd dat je op de 20e dag zit, ben je al een heel tijdje 80. Moet je dus iedere keer van 't levellen terug naar Azeroth om een flauwe daily te doen

Nah die questline was er lang geleden ook al maar ergens hebben ze deze eruit gehaald en pas met wotlk weer heractiveerd.garagaholic schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:58:
[...]
http://www.wowwiki.com/Whistle_of_the_Venomhide_Ravasaur
De Venomhide Ravasaur is de 'tegenhanger' van de frostsabre. Althans, dat was 'toentertijd' eigenlijk het idee. Alleen de ravasaur questline is pas met WotLK toegevoegd, terwijl de alliance al een tidje kon grinden voor hun sabre.
Het is overigens niet handig om de ravasaur quests te doen tijdens het levellen. Je moet iets van 20 dagen een daily doen, en tegen de tijd dat je op de 20e dag zit, ben je al een heel tijdje 80. Moet je dus iedere keer van 't levellen terug naar Azeroth om een flauwe daily te doen
*Hiroj vermoed dat dit al meerdere malen is gevraagd. Maar is liever lui, dan moe.
[ Voor 37% gewijzigd door Hiroj op 20-09-2010 09:56 ]
lvl 6 alweer haha mis toch wel mn heirlooms
Eigenlijk zou ik heel graag een char maken.
Maar ik weet van te voren al dat het bij mij niet goed gaat komen.
Geen Heirloom, geen gold.
en ik heb al 3 level-projecten lopen
Toch alle succes
volgens mij welHiroj schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:56:
Weet iemand toevallig of bol.com Cataclysm een dag eerder zal leveren, dan de release datum?
*Hiroj vermoed dat dit al meerdere malen is gevraagd. Maar is liever lui, dan moe.
1
Hoe geniaal !quote: Outland's realmforumHello Ladies,
Look at your gearscore, now back to mine, now back at yours, now back to mine. Sadly, you aren't me. But if you stopped playing casual and joined a real guild you can look like you're as pro as me. Look down, back up, where are you? You're in a guild with epic players your guild wishes were in there's. Whats in your hand? Back at me, I have it, it's 2 epics that replaces that gear you love. Look again, the epics are now Legendaries! Anything is possible when you're raiding with Wonderboy. I'm on a frostwyrm.
"Don't let your dreams be memes"
Gisteren en zaterdag PoS gedaan. Blijft een lastige hc om te tanken. Lekker veel uitdaging. Gisteren in de laatste tunnel voor de eindbaas was er wat onenigheid tussen healer en dps. De healer kon mij niet bij healen en de dps vond dat ik te langzaam door te tunnel heenrende. Dus was het go, go fool, en wait n00b.
eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Anachronos&cn=Warsnor
http://hawvie.deviantart.com/
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Als je de juiste professions neemt valt het gebrek aan gold reuze mee hoor, mijn lvl 23 heeft inmiddels 150g en heb al zeker een 130g uitgegeven aan bags en glyphs. en het is mijn enigste char op outlands.CyberSpeedy schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:09:
Ik ben eigenlijk verbaast dat pas na 227 delen nu pas het idee gekomen is om een eigen guild te maken
Eigenlijk zou ik heel graag een char maken.
Maar ik weet van te voren al dat het bij mij niet goed gaat komen.
Geen Heirloom, geen gold.
en ik heb al 3 level-projecten lopen
Toch alle succes
Het missen van heirlooms is inderdaad jammer, maar momenteel is het brewfest en daar is rond 7:00 / 19:00 een +10% xp buff te halen dei iig geld voor mobs.
Bol.com verstuurt de games een dag voor de release, waardoor je hem de dag van de release binnen hebt.ragged schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:33:
[...]
volgens mij welik heb m daar ook besteld.
Dit was iig wel zo met Wow, Burning Crusade, Wotlk en sc2
Bedankt voor de info, dat wordt om 12 uur 's nachts voor de Media Markt staan..Slamdance schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:48:
Bol.com verstuurt de games een dag voor de release, waardoor je hem de dag van de release binnen hebt.
Dit was iig wel zo met Wow, Burning Crusade, Wotlk en sc2
Zoiezo zijn er al andere plannen voor Cata, ik ga met 4 andere de eerste 2 weken alleen dungeons doen om zo snel mogelijk te wennen aan de nieuwe talents/spells, en als we een beetje vastlopen in de dungeons of verveeld raken gaan we questen. Het idee is om een core te vormen voor 10man raids, zodat we 2 tanks, 3 healers hebben en allemaal dps offspec. Pas later gaan we onze alts omhoog werken om zo eventuele plekjes te vullen.
Merk nu al dat er een hoop mensen aan het stressen zijn voor Cata, in sommige guilds krijg je een bepaalde tijd om van 80-85 te komen anders wordt je gewoon gekicked. Toen TBC aangekondigd werdt heb ik dit niet gezien, maar met WotLK kregen we de tijd om naar 80 te komen tot de MT(GM) 80 was en die ging dus als prot questen. Het verschil was dat hij volgens mij renteniert ofzo want hij was gewoon 24 uur online en vondt het raar dat hij sneller ging dan dps. Dit gaf ook een minder leuke start aan wotlk dan toendertijd in tbc.
Nu gaan we lekker relaxed beginnen en hopelijk een fatsoenlijk team opbouwen waar de lol voorop staat.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Maar succes hoor op Outland, mogen jullie veel plezier hebben voor en tijdens Cataclysm.
Anoniem: 127642
Mijn guild was al een tijdje gestopt met raiden (rond 20% icc buff)
Nu hadden toch een aantal mensen het gevoel dat ze toch graag LK heroic nog down wilde krijgen voor Cata.
Dus gisteren met een GDKP pug groep LK HC dood! Heeft ons zon 31 attempts totaal gekost. We hadden wel zon 11 mensen van onze oude guild in de run die natuurlijk wel alles wisten en verder nog wat anderen van de server o.a. 2 ret's en een warrior met shadowmournes.
Toch wel leuk, en goud tikt ook aardig aan. Invincible's reins is verkocht voor 100.000 goud

Die ga ik even op het forum van mijn guild zetten
De droprate van de twee mounts die je kunt krijgen, schijnen aanzienlijk hoog te zijn.RichardvdD schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:56:
HAHAHA, eerste Direbrew kill; BAM Brewfest Kodo
Zo heeft een vriend van mij 3x Direbrew gelopen en had hij 3x de Kodo gezien en 6x de geit die kan droppen.
Blijkbaar is het een soort Oculus droprate geworden.. Helaas, ik was zo blij als een kind
Volgens mij is Oculus vergeleken met event een enorm rare dropRichardvdD schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:14:
Blijkbaar is het een soort Oculus droprate geworden.. Helaas, ik was zo blij als een kind
Mogelijk dezelfde bug als met de battered hilt?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 162373
Zijn de items van Brewfest nu nog hetzelfde dan? Of zijn ze geupped naar 232?
Zit hier op mn werk en kan alleen op tweakers
Anoniem: 321153
Verstandige keuze om daar weg te gaan (Nordrassil), er heerst daar tegenwoordig een overvloed van Scandinaviërs heb ik gemerkt. Precies de reden waarom ik er ook ben weggegaan, zo'n 2 jaar geledenAnoniem: 321153 schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:40:
Ik twijfel een beetje. Ik blijf primair bij mijn huidige guild op Nordrassil, dus dan wordt het een lvl 42 mage transferren à €20. Geen zin om zonder heirlooms/bags/gold weer helemaal opnieuw te beginnen. Ik haal alleen voornamelijk plezier uit het raiden, en aangezien raids met mijn main-guild altijd voorgaan zie ik niet echt hoe ik voor een andere server/andere guild tijd moet gaan vrijmaken.
Waaat? Weet je hoe vette mount. Die zou ik nooit verkopen.Anoniem: 127642 schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:23:
Toch wel leuk, en goud tikt ook aardig aan. Invincible's reins is verkocht voor 100.000 goud
Voor de brewfesters onder ons, is die boss in BRD die de trinkets dropt te soloen?
[ Voor 13% gewijzigd door HawVer op 20-09-2010 12:45 ]
http://hawvie.deviantart.com/
HAha done. Wel een leuke..RichardvdD schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:43:
[...]
![]()
Die ga ik even op het forum van mijn guild zetten
edit: Hmm minder leuk nu. IP ban gekregen..
[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 20-09-2010 15:45 ]
Heel die trinkets vergeten!HawVer schreef op maandag 20 september 2010 @ 12:43:
Voor de brewfesters onder ons, is die boss in BRD die de trinkets dropt te soloen?
Ik dacht dat enkel die ilvl200 1hands droppen, maar het waren die imba trinkets die er ook droppen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.