Toon posts:

[V&A3] Centraal feedbacktopic Vraag & Aanbod 3.0

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat was voorheen eigenlijk 10 stuks op basis van fair use en een Tweakers.net free registratie. Ze hebben het toegestane aantal dus verdubbeld sinds de aanpassng van de V&A FAQ (3.0). Mogelijk is er nu een check op het aantal actieve advertenties en was dat voorheen niet het geval?
Noxious schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:20:
Mag ik eens vragen waarom het aantal advertenties gelimiteerd is van 25 naar 20? :)

Testing, one, two ...

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 23:03
hardware-lover schreef op donderdag 23 september 2010 @ 01:29:
Dat was voorheen eigenlijk 10 stuks op basis van fair use en een Tweakers.net free registratie. Ze hebben het toegestane aantal dus verdubbeld sinds de aanpassng van de V&A FAQ (3.0). Mogelijk is er nu een check op het aantal actieve advertenties en was dat voorheen niet het geval?

[...]
Nope, ik kreeg altijd pas een foutmelding bij de 26e die ik wilde plaatsen.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Sinds de introductie van de Karmastore is de limiet voor de T.net Free users al omhoog gegaan hoor hardware-lover ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 12:03

Mentalist

[avdD]

Eindelijk een games categorie. :D _/-\o_ Ik stelde dat al jaren terug voor, maar men wou er vreemd genoeg nooit aan omdat er dan zogenaamd illegale shit verkocht zou worden, terwijl ik alleen maar interesse heb in legale games (en da's ook al wat er te koop is nu in V&A, precies zoals het hoort). Ben dus blij dat het nu toch wel kan. :)

Een suggestie daarvoor: voeg een categorie "overige games" toe en maak dan het kiezen van een subcategorie (PC, N64, Megadrive, Playstation, etc) verplicht. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker. Nu zetten sommigen (uit luiheid/onwetendheid?) games in de hoofdcategorie, dan krijg je ze nooit meer te zien wanneer je in "jouw" subcategorie zoekt..

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
W3ird_N3rd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 06:54:
Eindelijk een games categorie. :D _/-\o_ Ik stelde dat al jaren terug voor, maar men wou er vreemd genoeg nooit aan omdat er dan zogenaamd illegale shit verkocht zou worden, terwijl ik alleen maar interesse heb in legale games (en da's ook al wat er te koop is nu in V&A, precies zoals het hoort). Ben dus blij dat het nu toch wel kan. :)

Een suggestie daarvoor: voeg een categorie "overige games" toe en maak dan het kiezen van een subcategorie (PC, N64, Megadrive, Playstation, etc) verplicht. Dat maakt het zoeken een stuk makkelijker. Nu zetten sommigen (uit luiheid/onwetendheid?) games in de hoofdcategorie, dan krijg je ze nooit meer te zien wanneer je in "jouw" subcategorie zoekt..
Ik heb jaren moeten lobbyen, zeuren en omkopen maar 't is gelukt. :+

• Noxious
W3ird_N3rd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 06:54:

Niet uit luiheid/onwetendheid in mijn geval, maar bij het gebrek aan 'Sega' 'PlayStation' 'SNES' enz catagorien :P

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:31

rob_erwt

What does this button do?

Noxious schreef op donderdag 23 september 2010 @ 01:39:
[...]

Nope, ik kreeg altijd pas een foutmelding bij de 26e die ik wilde plaatsen.
Technisch is het nog steeds 25: 20 product- en 5 dienstenadvertenties. :P En nee, we hebben niet ingebouwd dat je diensten ads kan inruilen voor product ads, noch gaan we dat alsnog inbouwen. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Noxious
Jammer :P

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ah, dat heb ik dan blijkbaar over het hoofd gezien, duidelijk nu.
Wiethoofd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 01:40:
Sinds de introductie van de Karmastore is de limiet voor de T.net Free users al omhoog gegaan hoor hardware-lover ;)

Testing, one, two ...

• soczol
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 18:26

soczol

Doet iets met energie

Bij de overzichten/lijsten in V&A3 lijkt de 'quick link' Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/icons/world_link.png te ontbreken. Komt dit er nog? Het is namelijk wel erg handig om een kort linkje te kunnen maken als je een filter toepast.

Als je een adverentie opent dan is er overigens wel een 'quick link' en die werkt dan ook prima.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

zeef schreef op donderdag 23 september 2010 @ 08:11:
[...]

Ik heb jaren moeten lobbyen, zeuren en omkopen maar 't is gelukt. :+
:*
Noxious schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:03:
[...]

Niet uit luiheid/onwetendheid in mijn geval, maar bij het gebrek aan 'Sega' 'PlayStation' 'SNES' enz catagorien :P
Ja ok, daarom ook het voorstel erbij om een "overige" subcat toe te voegen en dan pas het kiezen van een subcat verplicht te maken. ;)

Ik zag ook een ad met PC-games in de hoofdcat, vandaar. Die had ik bijna gemist.

[ Voor 17% gewijzigd door Mentalist op 23-09-2010 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:43
lol jullie computer denkt dat noord-holland in canada legt.

kyk maar in myn adv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
TIMBERWOLFS schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 22:47:
lol jullie computer denkt dat noord-holland in canada legt.

kyk maar in myn adv.
Dat is niet heel gek, wanneer je als postcode "0000" invult.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

V&A aangeboden: Student Netwerkbeheer
De status van deze advertentie is 'Verkocht'.
Wtf. :| Mensenhandel is toch verboden tegenwoordig? :+ beetje ongelukkige bewoording wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Laurent schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:10:
[...]

Stiekem is dat wel gek, want dergelijke ongeldige waardes hoor je af te vangen. :P

* NMe rent. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• moreasy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05-2024

moreasy

pricewatch: Sapphire HD4650 1GB DDR2 AGP

Laagste prijs in Vraag&aanbod -> betreft een VRAAG advertentie, lijkt me niet handig ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurent schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 23:10:
[...]

Nu weet ik niet of het volgende ook een gevolg is van foute postcode, maar bijzonder is het wel.

V&A - 19" Server rack Imrek aangeboden. De gebruiker heeft een adres in België, maar de locatie volgens Maps ligt in de buurt van Den Helder, en dan gaan je toch mooi de verkeerde kant op.

Afbeeldingslocatie: http://www.gkvdvaart.nl/tnet/tnet-va3-oeps-pcbenl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Bij een advertentie staat nu "De veiling loopt af in . Je moet het huidige bod met min. € 0,50 overbieden.".

Wanneer loopt de veiling af?

Na een paar keer op "bod plaatsen" rammen kwam er dit te staan onder de biedbalk waar anders de biedingen staan:

Er
is
iets
foutgegaan...

Pagina herladen en na 2 biedingen weer hetzelfde.

edit:
Hij liep dus middernacht af. (en ik heb hem verloren) Ik twijfelde iets te lang om het winnende bod te kunnen doen. :P

Kan de link nu ook wel posten: V&A aangeboden: Dell Latitude CPtS (PIII 650 MHz)

[ Voor 31% gewijzigd door Mentalist op 03-10-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jingles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 19:42
Het valt mij de laatste tijd op dat er veel "marktplaats advertenties" langs komen op Vraag & Aanbod.
Veel verkopers die ebay spulletjes verkopen of andere onzin...

Voorbeeldjes:
Link
Link

Misschien ligt het aan mij dat het me nu meer op valt nu V&A 3.0 uit is.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 23:41:
Bij een advertentie staat nu "De veiling loopt af in . Je moet het huidige bod met min. € 0,50 overbieden.".

Wanneer loopt de veiling af?

Na een paar keer op "bod plaatsen" rammen kwam er dit te staan onder de biedbalk waar anders de biedingen staan:

Er
is
iets
foutgegaan...

Pagina herladen en na 2 biedingen weer hetzelfde.

edit:
Hij liep dus middernacht af. (en ik heb hem verloren) Ik twijfelde iets te lang om het winnende bod te kunnen doen. :P

Kan de link nu ook wel posten: V&A aangeboden: Dell Latitude CPtS (PIII 650 MHz)
Het tonen van de aflooptijd in minuten en seconden is nu gefixed. Voor dat andere puntje zal ik het eerst moeten kunnen reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:04

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mr.Jingles schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:36:
Het valt mij de laatste tijd op dat er veel "marktplaats advertenties" langs komen op Vraag & Aanbod.
Veel verkopers die ebay spulletjes verkopen of andere onzin...

Voorbeeldjes:
Link
Link

Misschien ligt het aan mij dat het me nu meer op valt nu V&A 3.0 uit is.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken.
Als je denkt dat advertenties niet aan de regels voldoen kan je dat melden in het meldpunt. Als je wilt discussieren over het (nieuwe) beleid en dergelijke, dan kan je daar beter even een apart topic over openen, of eens een kijkje nemen in \[V&A] Nieuwe FAQ en huisregels over o.a. Diensten

Dit topic is meer bedoeld voor feedback over functionele zaken, zoals bijvoorbeeld het melden van bugs :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Laurent schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:59:
[...]
Het tonen van de aflooptijd in minuten en seconden is nu gefixed.
Mooi. :)
Voor dat andere puntje zal ik het eerst moeten kunnen reproduceren.
Tja ik kan niet random op advertenties gaan bieden om te proberen dit te reproduceren, dat lijkt me nogal onbeschoft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:55
Deze melding (onder elke V&A-ad):
Het gebruik van V&A geschied geheel op eigen risico. Voor meer informatie, zie de V&A FAQ
Is natuurlijk heel nobel, maar moet wel ff door de spellchecker. Geschiedt enzo :p

[edit]

Heuj, stiekem editen he :p

[ Voor 12% gewijzigd door Carpento op 08-10-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceduck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 16:44
Ik lees de V&A dmv RSS feeds

Als iemand t.e.a.b. neerzet komt er in de RSS feed ruilen te staan.?

Bugje?

voorbeeld:
V&A aangeboden: Eminent EM8012 xLine 85Mbps Homeplugs

<item><title>A: Eminent EM8012 xLine 85Mbps Homeplugs - Ruilen</title><link>http://tweakers.net/aanbod/271611/eminent-em8012-xline-85mbps-homeplugs.html</link><description>Twee Homeplugs om via het electriciteitsnet een netwerk aan te leggen. Handig voor die plekken die onbereikbaar zijn voor het draadloze signaal. Overbodig sinds ik in een huis met bedraad netwerk woon. Wat komt er mee? Niet veel. De twee Homeplugs en een korte netwerkkabel. Verzendkosten zijn 6,75 euro, ophalen kan natuurlijk ook.</description><author>Hans C</author><category>Netwerkapparatuur</category><comments>http://tweakers.net/aanbod/271611/eminent-em8012-xline-85mbps-homeplugs.html#reacties</comments><guid isPermaLink="false">http://tweakers.net/aanbod/271611/eminent-em8012-xline-85mbps-homeplugs.html</guid><pubDate>Sat, 09 Oct 2010 09:25:36 GMT</pubDate></item>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Daar ben ik net mee bezig geweest, dat moet dus niet meer gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceduck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 16:44
Laurent schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:16:
Daar ben ik net mee bezig geweest, dat moet dus niet meer gebeuren. :)
Teab is nu inderdaad teab en geen ruilen meer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

moreasy schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:00:
> > *Verzendkosten*
> Bij selecteren 'verzendkosten inbegrepen' komt in de ad te staan > 'verzendkosten inclusief'
> Bij selecteren 'verzendkosten kosten koper' komt in de ad te staan > 'verzendkosten -'
> Onduidelijk en inconsequent.
> Beter om dan ook weer te geven 'verzendkosten koper' of iets dergelijks.
> > Just my 50 cts.
Moreasy
Ik zie dat het is aangepast _/-\o_ naar "verzendkosten exclusief".
Wel raar dat ik geen enkele feedback hiervan krijg, ook niet in dit topic :?

Het andere puntje, nl. dat bij een advertentie die in preview staat het vinkje preview wordt uitgezet zodra je de advertentie gaat editen, is nog ongewijzigd overigens.

[ Voor 12% gewijzigd door moreasy op 15-10-2010 11:16 . Reden: Ander puntje benoemd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Als het goed is, is het probleem met de dubbele mailtjes bij een reactie nu ook gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
moreasy schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

Ik zie dat het is aangepast _/-\o_ naar "verzendkosten exclusief".
Wel raar dat ik geen enkele feedback hiervan krijg, ook niet in dit topic :?
Ik vermoed dat dit ook langs is gekomen in een Devtrack of LD topic, iets dergelijks kan ik mij namelijk wel herinneren :) Vervolgens heb ik niet gekeken of het hier óók was gemeld, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Laurent schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:28:
[...]

Ik vermoed dat dit ook langs is gekomen in een Devtrack of LD topic, iets dergelijks kan ik mij namelijk wel herinneren :) Vervolgens heb ik niet gekeken of het hier óók was gemeld, vandaar.
Ow er zijn nog meer topics hierover? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik mag nog steeds bieden op een vervallen aanbod via veiling?

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 20-10-2010 17:55 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:04
Punt 1: Als ik me niet vergis, wanneer je de advertentieprijs op T.E.A.B. zet en ín de preview modus, vervolgens gooi je de advertentie online, dan springt ie op 'Gratis'. Kan dat kloppen? Ik heb dat al eens een eerder gehad en nu weer. :)

Punt 2: V&A aangeboden: Intel Postville X25-M SSDSA2MH160G2R5 160GB
Waarom is het voor mij alleen mogelijk om de 4 hoogste boden te zien?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Hmm.. dat lijkt me een bug idd... We will try and destroy it.
Steephh schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:02:
Punt 1: Als ik me niet vergis, wanneer je de advertentieprijs op T.E.A.B. zet en ín de preview modus, vervolgens gooi je de advertentie online, dan springt ie op 'Gratis'. Kan dat kloppen? Ik heb dat al eens een eerder gehad en nu weer. :)
Kloppen doet het in ieder geval niet. ;) Maar als het wel gebeurt, is het een bug en zullen we er naar kijken.
Punt 2: V&A aangeboden: Intel Postville X25-M SSDSA2MH160G2R5 160GB
Waarom is het voor mij alleen mogelijk om de 4 hoogste boden te zien?
Omdat het ons wat onzinnig leek om meer dan 4 te laten zien. Als het goed is ga je toch voor het hoogste bod of de nummer 2 en dan is meer dan 4 boden laten zien niet persé mooier/beter/duidelijker. In dit geval snap ik eigenlijk niet zo goed waarom die user 3 verschillende boden doet, maar dat kan komen omdat een 3e bieder zijn eigen bod verwdijderd heeft en alles dus een plaatjes opschoof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:04
rob_erwt schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:59:

[...]

Omdat het ons wat onzinnig leek om meer dan 4 te laten zien. Als het goed is ga je toch voor het hoogste bod of de nummer 2 en dan is meer dan 4 boden laten zien niet persé mooier/beter/duidelijker. In dit geval snap ik eigenlijk niet zo goed waarom die user 3 verschillende boden doet, maar dat kan komen omdat een 3e bieder zijn eigen bod verwdijderd heeft en alles dus een plaatjes opschoof.
Mij leek een lijstje van wat iedereen geboden heeft wel mooi. Eerder stond er 4x een bod van Weust, omdat iemand anders al zijn boden verwijderd had. Wanneer bieder 'Weust' zegt: ik wil hem niet meer kan ik niet zien, maar hij verwijderd zijn advertentie niet, dan kan ik niet zien wie er voor hem heeft geboden. En dat vond ik een beetje jammer.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

rob_erwt schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:59:
[...]

damaster had waarschijnlijk autobieden tot 225 aangezet. Weust is toen waarschijnlijk gewoon op de "bod plaatsen" knop blijven rammen tot de prijs hem te hoog was.

Doe ik ook wel eens, makkelijk om in kleine stapjes omhoog te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:19

KoffieNT

banaan

Kleine opmerking: Dit was een veiling van mij en daar heeft niemand op geboden, de status wordt dan gewijzigd naar 'verkocht', dat zou denk ik 'vervallen' moeten zijn :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@KoffieNT, er staat in ieder geval "De veiling is reeds geëindigd. Er waren geen biedingen." bij de advertentie.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:19

KoffieNT

banaan

Dat klopt, maar geen biedingen betekent toch niet dat ie verkocht is :P.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Ik denk dat voor succesvolle veilingen de status wel op 'verkocht' mag, de lege veilingen mogen inderdaad dan op 'vervallen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

KoffieNT schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:46:
Dat klopt, maar geen biedingen betekent toch niet dat ie verkocht is :P.
En wel biedingen wil nog steeds niet zeggen dat het aanbod verkocht is, er is namelijk geen (ver)koop verplichting bij een veiling.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Als ik sorteer op prijs staat "gratis", "t.e.a.b." en dingen die aanbieders random invullen allemaal door elkaar. Zou op z'n minst "gratis" niet altijd bovenaan moeten staan bij het sorteren op prijs?

En t.e.a.b. aanbieders kunnen misschien voortaan een prijsrange instellen. Want nu staat b.v. een Radeon HD 4890 2GB bovenaan als ik sorteer op prijs, dat is niet de bedoeling. Als ze een range instellen (b.v. 0-10, 11-50, 51-100, 101-200, 200+) dan kan je dat soort dingen een heel klein beetje fatsoenlijk sorteren.

[ Voor 44% gewijzigd door Mentalist op 25-10-2010 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan ik geen mailtje krijgen als iemand een reactie of een vraag zet bij een van mijn advertenties. Of kijk ik over die optie heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://tweakers.net/my.tnet/notification << je kijkt dus over de optie heen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

moreasy schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:14:
[...]

Het andere puntje, nl. dat bij een advertentie die in preview staat het vinkje preview wordt uitgezet zodra je de advertentie gaat editen, is nog ongewijzigd overigens.
Is gefixed zie ik nu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Zodra je veiling is afgelopen, kun je contact opnemen met de bieder via de optie "Neem contact op met een bieder" onderaan het lijstje bieders.

Echter, je kunt maar 1 x reageren, hierna volgt de melding "Je bericht is verzonden. Bedankt voor je belangstelling."

Mocht je nogmaals met een andere bieder contact op willen nemen, bijvoorbeeld omdat de winnaar van de veiling verstek laat gaan en je de andere bieders hierover wilt informeren, dan moet je de advertentiepagina opnieuw laden om de optie "Neem contact op met een bieder" weer beschikbaar te maken.

Kan dit nou niet anders/makkeljker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:34
Ik weet even niet exact waar ik dit mag posten... :S Dus als het fout geplaatst is, mijn excuses

Misschien domme vraag, maar hoe doet men autobieden bij veiling ads, ik ben het kwijt sinds pricewatch 3.0...???.
In de vorige versie kon ik het makkelijk vinden...

maar ik moet er blijkbaar overheen kijken, iemand een duwtje in de rug a.u.b.???

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Autobod gaat... automatisch.
Als je bij deze adv. : V&A aangeboden: EVGA GeForce GTS 250
een prijs invult, bijvoorbeeld 100 euro, dan wordt je bod als 52,50 euro weergegeven.
(Tenminste, momenteel is 52 euro het hoogste bod van BGB4rn).

Mocht iemand daarna 53 bieden, dan zal hierna automatisch jouw bod a 53,50 euro verschijnen.
En zo verder totdat jouw 100 euro bod lager is dan een ander (auto)bod.

Capice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Laatst online: 14:34
moreasy schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:54:
Autobod gaat... automatisch.
Als je bij deze adv. : V&A aangeboden: EVGA GeForce GTS 250
een prijs invult, bijvoorbeeld 100 euro, dan wordt je bod als 52,50 euro weergegeven.
(Tenminste, momenteel is 52 euro het hoogste bod van BGB4rn).

Mocht iemand daarna 53 bieden, dan zal hierna automatisch jouw bod a 53,50 euro verschijnen.
En zo verder totdat jouw 100 euro bod lager is dan een ander (auto)bod.

Capice?
ai capito :)
helder en duidelijk! Thanks!

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Was net weer een user aan het beoordelen en liep tegen de volgende dingen aan.
• Het 'Beoordeel deze gebruiker' is volledig uit de sidebar verdwenen naast de betreffende advertentie die je wilt beoordelen.
• De beoordelingsniveaus staan van slecht (boven) naar goed (onder), hier is destijds ook om gelobbied om dit van +2 (boven) naar -2 (onder) omgewisseld te krijgen, dus inconsequent hoe het nu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 20:42
Misschien is het al ergens voorgesteld, in dat geval is dit een 'x1', maar ik zou toch graag een vervaldatum zien.

Er staan nu al de nodige advertenties op V&A die er lange tijd geleden op zijn gezet, maar waarvan de verkoper om welke reden dan ook niet reageert en de advertentie gewoon laat staan. Misschien kan er een 'flag' worden neergezet dat een advertentie niet meer actief lijkt en dat de aanbieder dan een melding krijgt of de advertentie moet blijven staan. Of simpelweg dat na zoveel tijd de advertentie opnieuw moet worden geactiveerd.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Een advertentie heeft een maximale houdbaarheid van 2 maanden. Na het verstrijken van deze periode wordt de adv. vanzelf verwijderd. Corrigeer me als ik het fout mocht hebben.

Edit: maximaal 2x 2 maanden dus bij her_activatie zoals hieronder keurig vermeld staat.

[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 17-11-2010 02:22 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je hebt de mogelijkheid om eenmalig de advertentie te reactiveren. Hiermee is de advertentie opnieuw twee maanden zichtbaar.
Dat is wat er in mijn 'heractiveer je advertentie'-mailtje stond :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moreasy

moreasy

Is het misschien handig om bij de pricewatch van SSD's ook het type controller weer te geven?

edit:
volgens mij in t verkeerde topic, wie geeft me even een linkje?

[ Voor 30% gewijzigd door moreasy op 17-11-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zulke vragen mag je in een los topic stellen. :)
In dit geval is dat recent al gebeurd, met een duidelijk antwoord: Kraan in "SSD controller".

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in v&a zoek op een trefwoord dan staan niet automatisch de nieuwste advertenties bovenaan. Ook als ik dan sorteer op datum doet hij het nog niet en staan ze door elkaar. Sorteer ik nog een keer op datum dan staan bovenaan wel de nieuwste advertenties maar geeft hij bij advertenties van gisteren niet de datum aan maar tijden, terwijl de advertenties van vóór gisteren wel een datumnotering hebben.

Volgens mij gaat er iets niet goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

De tijd ipv datum notering passen we overal op de site toe: let maar eens op de nieuwsberichten op de fp. :) Als een item minder oud dan 12 uur (dacht ik) is, laten we de tijd zien, anders de datum.

Het sorteren moeten we even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die 12u wist ik idd, maar ook items die ouder zijn dan 12u krijgen nog een tijdsnotering. Ik zie bijvoorbeeld een item van 25-11 14:05u, deze is wel ouder dan 12u :-)

Overigens, als ik dan nog twee keer klik op datum sorteren staan de advertenties van 25-11 wel op '25-11', klik ik daarna weer (en weer en weer) dan staat bij de adv's van 25-11 steeds weer een tijd.

/edit: en advertenties met de status 'verkocht' werden voorheen toch niet in een zoekresultaat geshowd? Of blijven die ook een bepaald aantal uur nog 'actief' in zoekresultaten?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Heb je misschien wat toelichting, m.b.v. trefwoorden en linkjes? Als ik zo even zoek op "Intel" bijvoorbeeld, lijkt het sorteren op datum prima te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zocht zelf op i9000 in de sectie mobiele telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Hier werkt het gewoon zoals verwacht. Kun je het nog ergens reproduceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag, bij mij gaat het nog hetzelfde als ik net omschreef... Ik weet niet hoe ik het moet reproduceren, ik heb de link naar een vriend gestuurd en bij hem werkt het ook prima (meerdere keren). Klik ikzelf een aantal keer op de link dan krijg ik steeds weer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Advertenties die TEAB aangeboden worden geven bij het gekoppelde artikel in de PW een laagste prijs in de V&A '0,-'... Heb zo even geen voorbeeld bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:36

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:35:
Vaag, bij mij gaat het nog hetzelfde als ik net omschreef... Ik weet niet hoe ik het moet reproduceren, ik heb de link naar een vriend gestuurd en bij hem werkt het ook prima (meerdere keren). Klik ikzelf een aantal keer op de link dan krijg ik steeds weer wat anders.
De resultaten worden nog wel clientside gecached; wellicht was er ondertussen wel iets gefixed maar zat jij nog tegen gecachede data aan te kijken - je browsercache legen zou dat dan moeten verhelpen (of een half uurtje wachten - dat is de cache expiration voor V&A resultaten - dus ondertussen zou dat hier geen issue meer mogen zijn :P).

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 29-11-2010 21:47 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heb een voorbeeld gevonden bij het TEAB probleem in de PW wat een prijs van 0 oplevert: pricewatch: Creative X-Fi Titanium Bulk en pricewatch: Creative X-Fi Titanium Bulk - V&A Tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Ik verstuur net een mailtje naar iemand en krijg een kopie van de mail. Dat werkt allemaal prima :) alleen staat dit in de mail:
voor &#8364;3?
Hij pakt het euro-teken dus niet goed. Beetje onduidelijk zo. :P

En nee, het maakt niet uit of ik HTML-weergave aan- of uitzet. (mail is in plaintext volgens mij)

[ Voor 23% gewijzigd door Mentalist op 06-12-2010 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Wiethoofd schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:48:
Advertenties die TEAB aangeboden worden geven bij het gekoppelde artikel in de PW een laagste prijs in de V&A '0,-'... Heb zo even geen voorbeeld bij de hand.
Dat is intussen gefixed :)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:59
Klopt het dat als je zoekt bij V&A dat je dan niet kan kiezen uit de ATI 6xxx serie?

[ Voor 65% gewijzigd door Dacuuu op 30-12-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 12:55

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Er is op dit moment een topic [feat] Standaard V&A prefs aan kunnen geven welke misschien wel relevant is, voor V&A 3.0. (misschien mergen met dit topic?)

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Maak een advertentie aan en vink aan dat ie in preview gepost moet worden, krijg je wel de melding: Advertentie geplaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

V&A aangeboden: Compaq T30 Thin Client

In de tracker staat "A: Compaq T30 Thin Client € 0,-". Pas wanneer je de advertentie opent zie je dat hij hem wil ruilen tegen geheugen of een harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Hoi admin (s?),

Het is mij niet helemaal duidelijk wat nou het beleid is met betrekking tot diensten en bedrijven in vraag en aanbod. Ik heb begrepen dat professionele handel niet mag in V&A, maar geld dat ook voor Diensten? Als voorbeeld: "100e per uur voor optimalisatie van uw website" (was in dit geval een ZZP'er). Wat kan nou wel wat kan nou niet?

Het punt is dat er bij aanmelding in je profiel het volgende staat:
In vraag & aanbod is het mogelijk om dienstadvertenties te plaatsen. Het is hierbij mogelijk je advertenties te plaatsen met bedrijfsinformatie.
er staat verder geen verwijzing naar voorwaarden of de regels hieromtrent, verwarrend kan zijn voor nieuwe aanmeldingen..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:18
V&A lijkt bij mij kapot te zijn? De nieuwste ads kan ik via de 'sidebar' wel benaderen, echter lijken alle categorieën leeg te zijn...

Edit: werkt alweer....

[ Voor 10% gewijzigd door S0epkip op 12-01-2011 15:15 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-10 00:55
Ik heb een probleem met de prijsslider van V&A. Ik was aan het zoeken tussen de aangeboden moederborden en heb geen zin in TEAB gezeur. Daar is dus die handige prijs-slider voor. Maar de laagste niet-prijsloos prijs is niet de laagste prijs, maar hoger. Dus ik mis de laagst geprijsde dingen.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

millman schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:24:
Hoi admin (s?),

Het is mij niet helemaal duidelijk wat nou het beleid is met betrekking tot diensten en bedrijven in vraag en aanbod. Ik heb begrepen dat professionele handel niet mag in V&A, maar geld dat ook voor Diensten? Als voorbeeld: "100e per uur voor optimalisatie van uw website" (was in dit geval een ZZP'er). Wat kan nou wel wat kan nou niet?

Het punt is dat er bij aanmelding in je profiel het volgende staat.
De dienstencategorieën mogen gebruikt worden door particulieren, zelfstandigen en bedrijven. Op dat gebied zijn er dus geen restricties. Wel moet de gevraagde of aangeboden dienst passen binnen de beschikbare categorieën en moet het om een klus gaan met een eenmalig en uniek karakter zonder dienstverband voor kortere of langere termijn.

Het klopt wel dat deze voorwaarden momenteel slecht zijn te vinden en de onduidelijkheid mensen misschien wel afschrikt omdat ze gewend zijn aan harde restricties in Vraag & Aanbod wat betreft commerciële advertenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had een review geschreven voor de Netgear ReadyNAS NV+ RND4000, maar deze is niet te zien als je 'gewoon' naar de reviews gaat. Twee reviews met een hogere rating zijn echter wel zichtbaar.
pricewatch: Netgear ReadyNAS NV+ RND4000

Sta je echter op 'Prices', dan zie je aan de rechterkant wel mijn review staan. Klik op 'Review door Elect'. Klik je vanuit die locatie weer op 'Product reviews' (bovenin), dan kom je uit op een lijst met nog veel meer reviews die eerst niet te zien waren?

Ik kan me voorstellen dat dit is gedaan om direct de goede reviews te tonen, maar als consument wil ik zoveel mogelijk informatie over het product van (toekomstige) medegebruikers. Is het daarom een bug, of een ontwerpkeus?

[ Voor 9% gewijzigd door Elect op 14-01-2011 09:31 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Is het misschien mogelijk dat een van de mods wat beter op gaat letten bij de sectie 'Behuizingen'?

Ik zie regelmatig complete systemen (vooral Shuttle's) opduikelen, en hierdoor word de zaak wel heel onoverzichtelijk.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Dat uit kunnen schakelen van reacties is eigenlijk toch tè makkelijk. Als er ook maar enige kritiek of niet-positieve opmerking is, BAM, "De adverteerder heeft reacties op deze advertentie uitgeschakeld. Reageren is derhalve niet mogelijk.".

Ik reageerde op V&A aangeboden: 2x Western Digital Caviar Green WD20EADS, 2TB (WD 2TB schijven voor €85/stuk) met de vraag of ik nou gek ben of dat nieuwe WD20EARS schijven voor €79 goedkoper zijn. Dat kan je zien als een ongewenste "te duur!" reactie, maar ik vroeg me ook af of er wellicht iets speciaals was aan deze schijven om de hogere prijs te rechtvaardigen, dan zou het handig zijn als er te lezen valt wat dat dan is. Of dat hij een foutje had gemaakt en de prijs voor de 2 schijven samen was, dan is het wel handig als iemand erop wijst dat hij een vergissing heeft gemaakt. :)

Dat lijkt niet het geval te zijn geweest trouwens, want de verkoper heeft de prijs verlaagd naar €70 en de reacties uitgeschakeld.

Het lijkt me beter als verkopers de mogelijkheid om te reageren niet uit kunnen zetten, al helemaal niet als die bij het aanmaken wel aanstond. Als ik een thread op het forum aanmaak kan ik ook niet gaan lopen klooien met de reacties van mensen die daarop reageren.

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 27-01-2011 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-10 00:55
W3ird_N3rd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 03:40:
Dat uit kunnen schakelen van reacties is eigenlijk toch tè makkelijk. Als er ook maar enige kritiek of niet-positieve opmerking is, BAM, "De adverteerder heeft reacties op deze advertentie uitgeschakeld. Reageren is derhalve niet mogelijk.".

Ik reageerde op V&A aangeboden: 2x Western Digital Caviar Green WD20EADS, 2TB (WD 2TB schijven voor €85/stuk) met de vraag of ik nou gek ben of dat nieuwe WD20EARS schijven voor €79 goedkoper zijn. Dat kan je zien als een ongewenste "te duur!" reactie, maar ik vroeg me ook af of er wellicht iets speciaals was aan deze schijven om de hogere prijs te rechtvaardigen, dan zou het handig zijn als er te lezen valt wat dat dan is. Of dat hij een foutje had gemaakt en de prijs voor de 2 schijven samen was, dan is het wel handig als iemand erop wijst dat hij een vergissing heeft gemaakt. :)

Dat lijkt niet het geval te zijn geweest trouwens, want de verkoper heeft de prijs verlaagd naar €70 en de reacties uitgeschakeld.

Het lijkt me beter als verkopers de mogelijkheid om te reageren niet uit kunnen zetten, al helemaal niet als die bij het aanmaken wel aanstond. Als ik een thread op het forum aanmaak kan ik ook niet gaan lopen klooien met de reacties van mensen die daarop reageren.
Misschien een beetje off-topic hier, maar die EADS versie heeft geen 4kByte sectoren zoals de EARS wel heeft, maar de tot voor kort meer gebruikelijke 512Bytes/sector. In een NAS kan dat met de EARS weleens fout gaan tenzij daar specifieke "Advanced Formatting" ondersteuning in zit.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Zover ik weet zou de firmware van de EARS 512Bytes/sector simuleren, maar ik herinner me nu vaag dat dat in sommige gevallen toch (performance)problemen kon geven (en daarom kan je ze beter alignen). Kijk, als dat er in de ad bij had gestaan als rechtvaardiging voor de hogere prijs was dat veel duidelijker geweest en ook interessant voor potentiële kopers. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mentalist op 28-01-2011 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik weet niet of het al genoemd is, maar:
In de oude V&A stond er bij elke advertentie een link "Beoordeel [username]". Je kon natuurlijk niet jezelf beoordelen, maar deze link was bijzonder handig om in e-mails te zetten, om kopers aan te sporen een beoordeling te schrijven.
Weet iemand waar deze link gebleven is, of kan hij weer worden teruggezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

lolcode schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:01:
In de oude V&A stond er bij elke advertentie een link "Beoordeel [username]".
Ah, ik ben dus niet de enige :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

lolcode schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:01:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar:
In de oude V&A stond er bij elke advertentie een link "Beoordeel [username]". Je kon natuurlijk niet jezelf beoordelen, maar deze link was bijzonder handig om in e-mails te zetten, om kopers aan te sporen een beoordeling te schrijven.
Weet iemand waar deze link gebleven is, of kan hij weer worden teruggezet?
gallery: lolcode :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolcode
  • Laatst online: 01-11-2024
Als je bij iemand anders kijkt staat er inderdaad wel een balk, maar je kunt er geen direct link van maken .
Het mooie van die direct link direct bij de advertentie was dat je een koper op die manier minimale moeite hoefde te laten doen (advertentie stond al voorgeselecteerd enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 13:43
Ik weet niet of het al eerder aan bod is gekomen maar het onderscheid tussen categorie Versterkers & receivers en Home cinema & audiosets vind ik nogal onduidelijk. Vooral vanwege het feit dat losstaande componenten (zoals b.v. cd-spelers, LNB's) geen eigen categorie hebben maar ook omdat het uitmaakt of je wel of niet met luidsprekers verkoopt in welke categorie je de advertentie plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy Angelo
  • Laatst online: 09-07 21:37
Er staan vraagadvertenties tussen mijn aanbodadvertenties, ik weet niet of dit de bedoeling is. Dit is alleen als ik de max afstand verlaag (en er dus maar een deel van de ads te zien is).

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Ondertussen is er nog een kleine aanpassing online gekomen in V&A: het is nu mogelijk om te zoeken naar advertenties 'in je buurt'. Dit levert alle advertenties op die minder dan 5 km van je woonplaats (of andere opgegeven locatie) liggen. :)

Deze afstand is overigens op de resultaat pagina nog aan te passen, mocht je hem groter of kleiner willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Nu nog een padding op dat invoerveld, m'n woonplaats staat strak tegen de linkerrand :P Leuke feature, maar nogal onhandig om m'n eigen advertenties als resultaten terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 12:55

remy007

Broodje Bakpao Helmond

remy007 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:49:
Er is op dit moment een topic [feat] Standaard V&A prefs aan kunnen geven welke misschien wel relevant is, voor V&A 3.0. (misschien mergen met dit topic?)
Normaal quote ik mezelf niet, maar zag dat er niemand van de crew hierop geantwoord heeft.

Bij deze nogmaals een poging :).

Momenteel moet je voor ieder nieuw aan te maken V&A-item een aantal (meestal) standaard (verplichte) gegevens invullen:

Optionele verzend- en betaalvoorkeuren
- Verzendkosten
- Verzendmethoden
- Betaalmethoden

Status:
- Reactiemogelijkheden

Mijn gedachte zou uit gaan naar een standaard in te stellen 'sjabloon' binnen je T.net profiel, laten we zeggen V&A Instellingen. Waar je vervolgens de bovengenoemde keuzes vooraf al kunt maken, zodat je zeker ook niets verkeerd of vergeet in te vullen.
Op het moment dat er toch iets aangepast moet worden, dan kun je die afwijkende instelling alsnog tijdens het plaatsen van het V&A-item doorvoeren.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij is het netter om dat in dat losse topic te houden, maar het is inderdaad wel een gemis om niet een setje default vinkjes te kunnen laten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het is makkelijk om vanuit de PW een koppeling te maken met een product om zo je advertentie zo volledig mogelijk te krijgen, nieuwprijzen, specslinkje en reviews zijn zo te vinden. Een deel wordt standaard ingevuld, de specslink bijvoorbeeld, maar het zou ook handig zijn om een productafbeelding mee te nemen naar de advertentie.

Zo heb je altijd een beeld van het product en een thumb in de overzichten en heb je alsnog 4 slots over voor eigen pics. Want nu heb ik al van meerdere users te horen gekregen dat ze de afbeelding uit de PW opslaan of de url kopiëren en deze zelf uploaden bij aanmaken van een advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Persoonlijk vind ik juist niet, dat 't mensen gemakkelijker gemaakt moet worden, een foto uit de PW bij hun advertentie te plaatsen. Ik neem aan, dat we van tweakers kunnen verwachten, dat ze, wanneer ze interesse in iets hebben, ook weten, hoe 't betreffende ding er in 't algemeen uitziet ?
En bij artikelen als notebooks, tablets, mobiele telefoons, etc., is een foto van internet waardeloos, er horen een paar zelfgemaakte foto's bij te staan, zodat de koper kan zien, of "een paar gebruikerskrasjes" niet in werkelijk een flinke jaap over 't hele scherm betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Wiethoofd schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:34:
Het is makkelijk om vanuit de PW een koppeling te maken met een product om zo je advertentie zo volledig mogelijk te krijgen, nieuwprijzen, specslinkje en reviews zijn zo te vinden. Een deel wordt standaard ingevuld, de specslink bijvoorbeeld, maar het zou ook handig zijn om een productafbeelding mee te nemen naar de advertentie.

Zo heb je altijd een beeld van het product en een thumb in de overzichten en heb je alsnog 4 slots over voor eigen pics. Want nu heb ik al van meerdere users te horen gekregen dat ze de afbeelding uit de PW opslaan of de url kopiëren en deze zelf uploaden bij aanmaken van een advertentie.
Ik heb liever een foto die je zelf maakt. Zo kan de koper zien in welke staat het te verkopen artikel is. Zitten er modificaties/krassen/butsen/deuken/andere beschadigingen op etc. etc. Bij het automatisch invullen van onze stock fabrikanten foto's krijg je die info niet te zien en verwacht de koper een product dat identiek is aan de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 11:19

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik weet niet of er op het moment gewerkt wordt aan het V&A systeem, maar als ik (bijvoorbeeld op Prijs) wil sorteren krijg ik momenteel een foutmelding

Er is iets foutgegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 14:36

crisp

Devver

Pixelated

floriske.nl schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:28:
Ik weet niet of er op het moment gewerkt wordt aan het V&A systeem, maar als ik (bijvoorbeeld op Prijs) wil sorteren krijg ik momenteel een foutmelding

Er is iets foutgegaan...
Is al gefixed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 11:19

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 14:50

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hoe staan 'we' eigenlijk tegenover mensen die hun ad steeds bumpen?
Ik zie het wel eens vaker en meestal stoort het me niet tot nauwelijks maar deze persoon maakt het imho wel heel bont:
V&A aangeboden: PC Games
http://tweakers.net/aanbod/cat/user/339873

Voor mijn gevoel is deze ad in de afgelopen paar weken zeker 10x opnieuw aangeboden. Toegegeven, ik heb het niet bijgehouden maar als ik het aantal keren tel dat ik gedacht heb 'ah leuk, iemand die pc games aanbied' bij het zien van de titel kom ik wel rond die koers uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een advertentie herplaatsen mag ten hoogste 1x per week. Daar zat deze gebruiker inderdaad aardig onder. De ad is dan ook verwijderd en de gebruiker op de hoogte gesteld. Dat is overigens niet nieuw met V3.0, dat is al heel lang zo :) Het is natuurlijk wel zo dat het op moet vallen of in het meldpunt moet staan, dus het kan goed zijn dat er eens wat tussendoor glipt. Het is een regel die de echte excessen moet tegengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 14:23
Recentelijk wordt de postcode die ik invul niet onthouden, deze verschilt wel van mijn woonplaats aangezien dat V&A nog wat problemen heeft met belgische postcodes.

Zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben?

Edit: nvm, zie dat ik de "do not track button" op heb staan in firefox. Ik veronderstel dat dat het probleem is.

[ Voor 21% gewijzigd door gerre22 op 17-04-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:04

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Move naar V&A Feedback :)
Pagina: 1 2 Laatste