Dat uit kunnen schakelen van reacties is eigenlijk toch tè makkelijk. Als er ook maar enige kritiek of niet-positieve opmerking is, BAM, "De adverteerder heeft reacties op deze advertentie uitgeschakeld. Reageren is derhalve niet mogelijk.".
Ik reageerde op
V&A aangeboden: 2x Western Digital Caviar Green WD20EADS, 2TB (WD 2TB schijven voor €85/stuk) met de vraag of ik nou gek ben of dat nieuwe WD20EARS schijven voor €79 goedkoper zijn. Dat kan je zien als een ongewenste "te duur!" reactie, maar ik vroeg me ook af of er wellicht iets speciaals was aan deze schijven om de hogere prijs te rechtvaardigen, dan zou het handig zijn als er te lezen valt wat dat dan is. Of dat hij een foutje had gemaakt en de prijs voor de 2 schijven samen was, dan is het wel handig als iemand erop wijst dat hij een vergissing heeft gemaakt.
Dat lijkt niet het geval te zijn geweest trouwens, want de verkoper heeft de prijs verlaagd naar €70 en de reacties uitgeschakeld.
Het lijkt me beter als verkopers de mogelijkheid om te reageren niet uit kunnen zetten, al helemaal niet als die bij het aanmaken wel aanstond. Als ik een thread op het forum aanmaak kan ik ook niet gaan lopen klooien met de reacties van mensen die daarop reageren.
[
Voor 6% gewijzigd door
Mentalist op 27-01-2011 03:41
]