Kleine opmerking: Dit was een veiling van mij en daar heeft niemand op geboden, de status wordt dan gewijzigd naar 'verkocht', dat zou denk ik 'vervallen' moeten zijn
.
:D
Testing, one, two ...
En wel biedingen wil nog steeds niet zeggen dat het aanbod verkocht is, er is namelijk geen (ver)koop verplichting bij een veiling.KoffieNT schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:46:
Dat klopt, maar geen biedingen betekent toch niet dat ie verkocht is.
Testing, one, two ...
[ Voor 44% gewijzigd door Mentalist op 25-10-2010 00:29 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
En gefixedhardware-lover schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:54:
Ik mag nog steeds bieden op een vervallen aanbod via veiling?
http://tweakers.net/my.tnet/notification << je kijkt dus over de optie heenPaquito schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:08:
Of kijk ik over die optie heen?
Is gefixed zie ik numoreasy schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:14:
[...]
Het andere puntje, nl. dat bij een advertentie die in preview staat het vinkje preview wordt uitgezet zodra je de advertentie gaat editen, is nog ongewijzigd overigens.
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
ai capitomoreasy schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:54:
Autobod gaat... automatisch.
Als je bij deze adv. : V&A aangeboden: EVGA GeForce GTS 250
een prijs invult, bijvoorbeeld 100 euro, dan wordt je bod als 52,50 euro weergegeven.
(Tenminste, momenteel is 52 euro het hoogste bod van BGB4rn).
Mocht iemand daarna 53 bieden, dan zal hierna automatisch jouw bod a 53,50 euro verschijnen.
En zo verder totdat jouw 100 euro bod lager is dan een ander (auto)bod.
Capice?
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
[ Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 17-11-2010 02:22 ]
Testing, one, two ...
[ Voor 30% gewijzigd door moreasy op 17-11-2010 17:03 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2010 10:58 ]
Verwijderd
De resultaten worden nog wel clientside gecached; wellicht was er ondertussen wel iets gefixed maar zat jij nog tegen gecachede data aan te kijken - je browsercache legen zou dat dan moeten verhelpen (of een half uurtje wachten - dat is de cache expiration voor V&A resultaten - dus ondertussen zou dat hier geen issue meer mogen zijnVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:35:
Vaag, bij mij gaat het nog hetzelfde als ik net omschreef... Ik weet niet hoe ik het moet reproduceren, ik heb de link naar een vriend gestuurd en bij hem werkt het ook prima (meerdere keren). Klik ikzelf een aantal keer op de link dan krijg ik steeds weer wat anders.
[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 29-11-2010 21:47 ]
Intentionally left blank
Hij pakt het euro-teken dus niet goed. Beetje onduidelijk zo.voor €3?
[ Voor 23% gewijzigd door Mentalist op 06-12-2010 05:02 ]
Dat is intussen gefixedWiethoofd schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:48:
Advertenties die TEAB aangeboden worden geven bij het gekoppelde artikel in de PW een laagste prijs in de V&A '0,-'... Heb zo even geen voorbeeld bij de hand.
[ Voor 65% gewijzigd door Dacuuu op 30-12-2010 11:06 ]
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
er staat verder geen verwijzing naar voorwaarden of de regels hieromtrent, verwarrend kan zijn voor nieuwe aanmeldingen..In vraag & aanbod is het mogelijk om dienstadvertenties te plaatsen. Het is hierbij mogelijk je advertenties te plaatsen met bedrijfsinformatie.
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
De dienstencategorieën mogen gebruikt worden door particulieren, zelfstandigen en bedrijven. Op dat gebied zijn er dus geen restricties. Wel moet de gevraagde of aangeboden dienst passen binnen de beschikbare categorieën en moet het om een klus gaan met een eenmalig en uniek karakter zonder dienstverband voor kortere of langere termijn.millman schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:24:
Hoi admin (s?),
Het is mij niet helemaal duidelijk wat nou het beleid is met betrekking tot diensten en bedrijven in vraag en aanbod. Ik heb begrepen dat professionele handel niet mag in V&A, maar geld dat ook voor Diensten? Als voorbeeld: "100e per uur voor optimalisatie van uw website" (was in dit geval een ZZP'er). Wat kan nou wel wat kan nou niet?
Het punt is dat er bij aanmelding in je profiel het volgende staat.
[ Voor 9% gewijzigd door Elect op 14-01-2011 09:31 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 27-01-2011 03:41 ]
Misschien een beetje off-topic hier, maar die EADS versie heeft geen 4kByte sectoren zoals de EARS wel heeft, maar de tot voor kort meer gebruikelijke 512Bytes/sector. In een NAS kan dat met de EARS weleens fout gaan tenzij daar specifieke "Advanced Formatting" ondersteuning in zit.W3ird_N3rd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 03:40:
Dat uit kunnen schakelen van reacties is eigenlijk toch tè makkelijk. Als er ook maar enige kritiek of niet-positieve opmerking is, BAM, "De adverteerder heeft reacties op deze advertentie uitgeschakeld. Reageren is derhalve niet mogelijk.".
Ik reageerde op V&A aangeboden: 2x Western Digital Caviar Green WD20EADS, 2TB (WD 2TB schijven voor €85/stuk) met de vraag of ik nou gek ben of dat nieuwe WD20EARS schijven voor €79 goedkoper zijn. Dat kan je zien als een ongewenste "te duur!" reactie, maar ik vroeg me ook af of er wellicht iets speciaals was aan deze schijven om de hogere prijs te rechtvaardigen, dan zou het handig zijn als er te lezen valt wat dat dan is. Of dat hij een foutje had gemaakt en de prijs voor de 2 schijven samen was, dan is het wel handig als iemand erop wijst dat hij een vergissing heeft gemaakt.
Dat lijkt niet het geval te zijn geweest trouwens, want de verkoper heeft de prijs verlaagd naar €70 en de reacties uitgeschakeld.
Het lijkt me beter als verkopers de mogelijkheid om te reageren niet uit kunnen zetten, al helemaal niet als die bij het aanmaken wel aanstond. Als ik een thread op het forum aanmaak kan ik ook niet gaan lopen klooien met de reacties van mensen die daarop reageren.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
[ Voor 16% gewijzigd door Mentalist op 28-01-2011 18:45 ]
Ah, ik ben dus niet de enigelolcode schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:01:
In de oude V&A stond er bij elke advertentie een link "Beoordeel [username]".
gallery: lolcodelolcode schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:01:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar:
In de oude V&A stond er bij elke advertentie een link "Beoordeel [username]". Je kon natuurlijk niet jezelf beoordelen, maar deze link was bijzonder handig om in e-mails te zetten, om kopers aan te sporen een beoordeling te schrijven.
Weet iemand waar deze link gebleven is, of kan hij weer worden teruggezet?
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Normaal quote ik mezelf niet, maar zag dat er niemand van de crew hierop geantwoord heeft.remy007 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:49:
Er is op dit moment een topic [feat] Standaard V&A prefs aan kunnen geven welke misschien wel relevant is, voor V&A 3.0. (misschien mergen met dit topic?)
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Ik heb liever een foto die je zelf maakt. Zo kan de koper zien in welke staat het te verkopen artikel is. Zitten er modificaties/krassen/butsen/deuken/andere beschadigingen op etc. etc. Bij het automatisch invullen van onze stock fabrikanten foto's krijg je die info niet te zien en verwacht de koper een product dat identiek is aan de foto.Wiethoofd schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:34:
Het is makkelijk om vanuit de PW een koppeling te maken met een product om zo je advertentie zo volledig mogelijk te krijgen, nieuwprijzen, specslinkje en reviews zijn zo te vinden. Een deel wordt standaard ingevuld, de specslink bijvoorbeeld, maar het zou ook handig zijn om een productafbeelding mee te nemen naar de advertentie.
Zo heb je altijd een beeld van het product en een thumb in de overzichten en heb je alsnog 4 slots over voor eigen pics. Want nu heb ik al van meerdere users te horen gekregen dat ze de afbeelding uit de PW opslaan of de url kopiëren en deze zelf uploaden bij aanmaken van een advertentie.
Is al gefixedfloriske.nl schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 09:28:
Ik weet niet of er op het moment gewerkt wordt aan het V&A systeem, maar als ik (bijvoorbeeld op Prijs) wil sorteren krijg ik momenteel een foutmelding
Er is iets foutgegaan...
Intentionally left blank
[ Voor 21% gewijzigd door gerre22 op 17-04-2012 19:29 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq