[feat] Standaard V&A prefs aan kunnen geven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik ben onlangs wat actiever bezig geweest in de V&A en liep er steeds tegenaan dat ik bij elke advertentie die ik aanmaak steeds weer opnieuw m'n gegevens in moet gaan zitten vullen, betalings- en verzendvoorkeuren ingeven en de reactiemogelijkheden aanvinken.

Onder http://tweakers.net/my.tnet/profile#tab:profile staat sowieso in veel gevallen een woonplaats ingevuld, dus die zou 1:1 over te nemen zijn, maar met name die betaling en verzendvoorkeuren automatisch aan kunnen laten vinken zou veel werk schelen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 12:55

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Wiethoofd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:48:
Ik ben onlangs wat actiever bezig geweest in de V&A en liep er steeds tegenaan dat ik bij elke advertentie die ik aanmaak steeds weer opnieuw m'n gegevens in moet gaan zitten vullen, betalings- en verzendvoorkeuren ingeven en de reactiemogelijkheden aanvinken.

Onder http://tweakers.net/my.tnet/profile#tab:profile staat sowieso in veel gevallen een woonplaats ingevuld, dus die zou 1:1 over te nemen zijn, maar met name die betaling en verzendvoorkeuren automatisch aan kunnen laten vinken zou veel werk schelen.
Toevallig heb ik dit idee ook :)

Momenteel moet je voor ieder nieuw aan te maken V&A-item een aantal (meestal) standaard (verplichte) gegevens invullen:

Optionele verzend- en betaalvoorkeuren
- Verzendkosten
- Verzendmethoden
- Betaalmethoden

Status:
- Reactiemogelijkheden

Mijn gedachte zou uit gaan naar een standaard in te stellen 'sjabloon' binnen je T.net profiel, laten we zeggen V&A Instellingen. Waar je vervolgens de bovengenoemde keuzes vooraf al kunt maken, zodat je zeker ook niets verkeerd of vergeet in te vullen.
Op het moment dat er toch iets aangepast moet worden, dan kun je die afwijkende instelling alsnog tijdens het plaatsen van het V&A-item doorvoeren.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris