Belachelijk he. Alleen al aan administratiekosten heeft GW al €14,28 van ons af weten te troggelen. Wat GlobalWebhosting allemaal doet riekt naar chantage. Zo gouw het domein in ons bezig is en de verhuizing is goedgekeurd gaat dit zeker nog een staartje krijgen. Ik ben voor 99% zeker dat allebei de opzeggingen geweigerd gaan worden waardoor de incassobureaus gaan hijgen.
Edit: en uiteraard is die 17,50 weer zonder btw. Volgens mij waren ze dit verplicht te vermelden in hun mail. Ook dit hebben we weer niet gedaan. Ik kan volgens mij al een hele waslijst opstellen met punten waarop ze in gebreke kan stellen.
Edit: gaan we weer. In hun eerste mail stond dat er 17,50 betaald moest worden. Hier is niet bij vermeld dat dit zonder btw is. Ofwel krijgen we dit antwoord
Check dit op hun blog:
Edit: en uiteraard is die 17,50 weer zonder btw. Volgens mij waren ze dit verplicht te vermelden in hun mail. Ook dit hebben we weer niet gedaan. Ik kan volgens mij al een hele waslijst opstellen met punten waarop ze in gebreke kan stellen.
Edit: gaan we weer. In hun eerste mail stond dat er 17,50 betaald moest worden. Hier is niet bij vermeld dat dit zonder btw is. Ofwel krijgen we dit antwoord
Volgens mij zijn ze verplicht te vermelden dat het bedrag zonder btw is. In de factuur stond het overigens wel extra vermeld. net als wederom administratiekostenZojuist is het bedrag ontvangen voor de wijziging, echter is deze ZONDER BTW betaald.
Uw betaling van 17,50 EURO kan dan ook niet worden verwerkt.
U dient nog € 3,33 aan BTW aan ons over te maken, alvorens wij overgaan tot het verstrekken van de AUTH code.
Indien u had gezorgd voor een correct betaling van de factuur, zoals deze is uitgeschreven, konden wij u deze AUTH code deze morgen verstrekken, helaas duurt het op deze manier alleen nog langer voor u.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben neem dan gerust contact met ons op.
Check dit op hun blog:
quote: Global Webhosting blogAdministratiekosten
Wij zijn genoodzaakt per 1 juli 2010 administratiekosten á EUR 6,00 in rekening te brengen op elke factuur.
[ Voor 87% gewijzigd door Twazerty op 21-09-2010 13:25 ]
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.