Op dit moment heb ik 2 webhostingpakketten bij 1 webhoster lopen. Vanwege de prijs wil ik beide domeinnamen zelf in beheer nemen en heb ik een reseller pakket elders aangevraagd. Nu heb ik voor een .nl en een .com domein de tokencode en de AUTH code gevraagd. En tot mijn verbazing krijg ik volgend bericht binnen:
Ze zijn diep in de put gezakt. Mag een webhoster dit zomaar doen terwijl je nog gewoon klant bent? Ik vind dit gewoon te belachelijk voor woorden. Ik zou in dit geval 47 euro kwijt zijn
(staat op 2 verschillende namen geregistreerd)
Op dit moment zijn wij nog klant bij de webhoster. Toen wij klant werden waren ze nog klantvriendelijk maar dit slaat gewoon helemaal nergens op.Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben van u een ticket mogen ontvangen waarin u vraagt om de tokencode en/of de AUTH/EPP code.
Voor het opvragen van een tokencode (.nl domeinaam) wordt er € 12.50 in rekening gebracht.
Voor het opvragen van een AUT of EPP code (.com, net, org etc domeinnaam) wordt er € 15,00 in rekening gebracht.
Genoemde bedragen zijn exclusief 19% BTW en exclusief € 6,00 administratie kosten.
U ontvangt van ons binnen 1 dag een factuur voor de opgevraagde codes en de bijbehorende administratiekosten. Deze factuur dient u binnen 48 uur te voldoen via iDEAL. Na u betaling zullen wij overgaan tot het versturen van deze codes, welke tot 5 dagen kan duren.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.