Zo na jaren lezen van alle set-ups ook de mijne s posten. Woon er nu een half jaar en ben bijna klaar met klussen....
Tv en boxen, alles in de muur weggewerkt

Recht van voren:

Vanaf hier kijken we tv, let niet op de gordijnen, daar moeten we nog wat anders voor verzinnen, rechts naast de bank staat de subwoofer, kabel van de subwoofer loopt onder de houtenvloer door

De subwoofer:

Hier even beeld van de hele ruimte waar we zitten:

De kastjes open (linkse kast staat alleen open als ik PS3 of Med8ter gebruik:

Inhoud van middelste kast: (rechterkast ligt overigens aanmaakhout in voor de haard)

Beetje zinloze foto , maar katje liep net voorbij, wel zooooo lief

Heb de tv aan een beugel van Vogels hangen, zo kan ik ook vanuit de eetkamer kijken of als ik achter de laptop zit aan die tafel:

Idem van andere kant, als ik bijvoorbeeld in de hoek op de bank zit, boxen zitten dan wel beetje achter de tv, maar deert me weinig en merk er ook niet heel veel verschil in qua geluid:
Ik ben overigens geen echte film-fanaat en ook geen audiofiel, dus ivm netheid (en vriendin en budget) gekozen voor een 2.1 setup, die kan ik nog altijd uitbreiden naar 5.1 want ik kan aan de zijkant van de houtvloer en kabels onderdoor duwen.
Wat zien jullie
Philips Ambilight 37'' TV (weet model zo niet)
Denon AVR 1910 Receiver
PS3 Slim
Media8ter
Boxen: B&W-M1
Subwoofer - Gemini II (hier ben ik overigens zeer tevreden over, komt super tot zijn recht met games en films en muziek) lokatie zo naast de bank is goed en je hoort hem goed in de hele ruimte, dus zeer tevreden over (over alles overigens wel, de B&W M1 boxen vind ik ook echt top)
Zo dat was m wel, keuken is nu ook n et af, maar het is hier geen huis-show topic

maar we zijn ( eindelijk ) klaar met t huis