Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:51:
hmmm
sinds een paar dagen krijg ik als ik een app wil updaten
Download failed
update unsuccesfull.
Iemand een fix die geen hard reset inhoud?
Toepassingen beheren openen en dan Android Market openen en updates verwijderen, dat heeft bij mij geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camembert1633
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:14
Ik had een melding dat ik te weinig ruimte had op mijn interne geheugen. De updates in de market wilde mijn x10 daardoor niet downloaden. Toen had ik een paar nutteloze apps verwijderd waardoor die melding weg ging. Daarna werden de updates pas gedownload in de market.

Ik krijg die melding wanneer er minder dan 10% ruimte is. Dat is bij mij op 46.5mb ruimte over. Ik kan dan ook geen gebruik maken van deze ruimte anders krijg ik de nieuwste updates niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45
Mensen *generaliserend*, kennen jullie deze geweldige site al: http://www.google.nl !!!
Je voert een zoekopdracht in, en je krijgt meteen tientallen (en soms nog vééél meer) zoekresultaten! OMG, wat briljant!!!
Je hoeft dus niet meer eerst je vragen, die in veel gevallen al meerdere malen gesteld zijn, op een forum te plaatsen.. Plus dat je in deze situatie weer enkele minuten tot soms wel enkele dagen op een fatsoenlijk antwoord moet wachten!

Het is het jaar 2010 mensen; welkom!

*zucht*

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 09:53

basdej

OutSystems Consultant

Stinger_ schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:31:
Mensen *generaliserend*, kennen jullie deze geweldige site al: http://www.google.nl !!!
Je voert een zoekopdracht in, en je krijgt meteen tientallen (en soms nog vééél meer) zoekresultaten! OMG, wat briljant!!!
Je hoeft dus niet meer eerst je vragen, die in veel gevallen al meerdere malen gesteld zijn, op een forum te plaatsen.. Plus dat je in deze situatie weer enkele minuten tot soms wel enkele dagen op een fatsoenlijk antwoord moet wachten!

*zucht*
kom op zeg mensen mogen toch wel hier vragen.
erg flauwe post.

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*
Waarvoor is het anders voor bedoeld.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:20:
[...]

Waarvoor is het anders voor bedoeld.??
In ieder geval niet om 1000 keer dezelfde vragen te beantwoorden.

Is er trouwens al iets bekend over de datum wanneer 2.1 komt?8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:01

*zucht*
Ik heb even op de term "wat is een forum" gezocht.... geweldig wat een verheldering. _/-\o_

Ontopic:

Ik begin me toch wel steeds meer te irriteren aan dat je voor heel veel programma 2.1 of 2.2 moet hebben.
Straks komt de update naar 2.1 (hoop ik) en dan heb je voor veel van die programma's alweer 2.2 nodig.
Ik zou op dit moment niet meer kiezen voor de X10 als ik nu de keuze had, maar als er update naar 2.2 komt zal ik niet gaan klagen.

Heb nu aardig wat gadgets op mijn telefoon gezet en haal nu het einde van de dag niet meer, ik had weer vrij veel gewonnen door de Auto Sync uit te zetten. (tip!)
Ik gebruik Tasker om op bepaalde tijden bluetooth, wifi en andere dingen in te stellen. (geweldig programma)
Nu heb ik wel iets aparts ontdekt, dat er nogal eens wat de telefoon even op de vliegmodus springt als bluetooth uitgezet wordt. (en daarna gelijk weer aan) Waardoor je de pincode in moet voeren en dat is niet zo handig als je bluetooth automatisch uit gaat.... hopelijk opgelost met 2.1 update. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

*zucht*
Ben jij een beetje gefrustreerd ofzo? O-)

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45
Tis gewoon triest dat mensen het niet voor elkaar krijgen om zelf na te denken of te lui zijn om een zoekmachine te gebruiken of zelfs een topic door te lezen.
Sommige vragen zijn in 1 topic meerdere malen voorbij gekomen en op andere vragen vind je met 1 simpele google zoek opdracht prima antwoorden.
Er zijn topics op tweakers waar het zéér op prijs gesteld wordt om zelf eerst wat moeite te doen alvorens een topic te spammen met dit soort onzinnigheden..

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin Fagnano
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-01-2023
Er zijn topics op tweakers waar het zéér op prijs gesteld wordt om zelf eerst wat moeite te doen alvorens een topic te spammen met dit soort onzinnigheden

Misschien eens in de spiegel kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer ontopic graag.
Ik wacht op nieuws over de 2.1 update.

BVB DANK. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

*zucht*
Het feit is dat in die hits niet altijd de oplossing zit, er zijn blijkbaar meerdere oplossingen voor het probleem die dan wel niet altijd werken. Het verwijderen van je Gmail account, het verwijderen van cache en zo nog 10-tallen verschillende manieren waarop verschillende personen het oploste werkte niet bij mij. Het verwijderen van de updates van market klaarblijkelijk wel.

Daarnaast heb ik geen fix voor dit probleem op GoT gevonden dus zo raar is het niet dat het hier een keer wordt gevraagt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 09:53

basdej

OutSystems Consultant

weet iemand iets over hoelang het duurt voor dat hi de updates goedkeurt?
of is het gewoon elke update is voor iedereen op het zelfde moment uit?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik twijfel of ze al voorbij gekomen zijn maar ik kan ze in ieder geval niet herinneren.

Hier 2 filmpjes over de HD camera na de update.
Tis nog steeds de pre-release software.
Maar het ziet er netjes uit.

bron

En nog 1 over media/time scape.

[ Voor 12% gewijzigd door streamnl op 23-10-2010 12:55 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag over syncroniseren met Gmail: Ik heb een nieuw gmail account aangemaakt en hier wil ik mijn telefoon nummers koppelen met de email adres hoe kan ik dit het makkelijkste doen.. want ik heb nu wat geprobeerd maar krijg de contacten en telefoon nummers als gescheiden en niet samengevoegd iemand een idee.. of eerst syncroniseren met sony ericsson en dan weer syncroniseren met gmail.. ik heb geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt.ik hoop dat de update snel komt.
Ik wordt het wachten wel een beetje zat nu.
Ik was altijd een HTC fan , maar dacht dit keer neem ik een SE.
Ik begin er wel een beetje spijt van te krijgen dat ik de SE gekozen heb.
De meeste HTC toestellen zitten al op 2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Verwijderd schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:17:
Bedankt.ik hoop dat de update snel komt.
Ik wordt het wachten wel een beetje zat nu.
Ik was altijd een HTC fan , maar dacht dit keer neem ik een SE.
Ik begin er wel een beetje spijt van te krijgen dat ik de SE gekozen heb.
De meeste HTC toestellen zitten al op 2.2.
Mee eens.
Ik heb bewust voor een SE gekozen omdat ik deze qua hardware en ontwerp mooier vond. Niet wetende dat die Android update zo lang zou duren.
Volgende keer ga ik serieus naar HTC kijken, want die hebben de laatste tijd ook schitterende toestellen gemaakt, met een perfecte afterservice waar SE nog wel een hoop van kan leren IMHO.

Desalniettemin ben ik nog wel zeer benieuwd wat de update gaat brengen, ik kan iniedergeval niet meer wachten, volgende week zullen we er vast en zeker meer over horen. Toch hoop ik stiekem ook dat iemand de bootloader eindelijk kan kraken zodat we custom ROM's kunnen draaien.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:08
Als ik dat zo lees blijf ik nog met m'n allergrootste ergernis aan deze telefoon zitten... namelijk het lage belvolume.

Ik moet vaak echt goed luisteren tijdens het bellen wat de ander zegt omdat het volume op het hoogst nog erg zacht is.

Toch maar eens op zoek naar een app die dit kan boosten ofzo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
On Froyo
“Regarding Android 2.2 I still only have the same answer as earlier – there is a next updated planned but at this point it’s not decided whether that update includes an OS step-up or not.”

Ze kunnen hiermee veel pluspunten mee terug verdienen met de juiste beslissing ;)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:02

St@m

@ Your Service

masterslave schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:58:
Als ik dat zo lees blijf ik nog met m'n allergrootste ergernis aan deze telefoon zitten... namelijk het lage belvolume.

Ik moet vaak echt goed luisteren tijdens het bellen wat de ander zegt omdat het volume op het hoogst nog erg zacht is.

Toch maar eens op zoek naar een app die dit kan boosten ofzo,
Volgens mij zag ik een soundbooster voor Android op de piratenbaai, heb er verder niet naar gekeken, weet ook niet of het voor de X10 (1.6) is.. ga je ook geen link geven :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
Maar eens even zoeken dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Keep us posted. Zit namelijk met dezelfde ergernis.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
zeg idd maar als je iets gevonden hebt.

zit meestal met mn x10 ergens in mn oor om wat te horen...

en daarna geirriteerd raken dat die telefoon op lock gaat als ik al lekker zit te vegen over het beeldscherm:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Louder Volume Hack Version. 3.6 For Android te vinden op de piratenbaai, geen idee of het zal werken, je hebt sowieso root access nodig volgens de beschrijving.
LVH is an app to increase the overall volume on your android device
En met overall zullen ze ook wel het belvolume bedoelen denk ik..
Proberen op eigen risico.. ik ben niet aansprakelijk :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

thvers schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:32:
[...]
en daarna geirriteerd raken dat die telefoon op lock gaat als ik al lekker zit te vegen over het beeldscherm:P
Zet die taskkiller dan ook eens uit.... :-)

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09 08:22
masterslave schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:58:
Dat herken ik helemaal niet.
Misschien dat een ander merk harder kan maar ik heb de X10 en vind het geluid hard genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribibu
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 16:40
Ik heb sinds vorige week mijn xperia X10, ik ben op zoek naar een android programmaatje dat web-tv, kan afspelen, (via mijn wifi-router thuis) dus bv Journaal24, deze zit niet in mijn ziggo tv-pakket dus zou ik mooi via de xperia kunnen afspelen.
Tot nu heb ik alleen het progje 8Player gevonden die het eventueel zou kunnen, zijn er niet meer?

[ Voor 5% gewijzigd door dribibu op 24-10-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij mij is het belvolume prima, vaak kan ik de X10 niet eens tegen m'n oor houden vanwege de herrie :9
Laat staan als ik op m'n werk een beltoon of een leuke sweep afspeel, dan komen ze m'n foon molesteren :D

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 23:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

dribibu schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:41:
Ik heb sinds vorige week mijn xperia X10, ik ben op zoek naar een android programmaatje dat web-tv, kan afspelen, (via mijn wifi-router thuis) dus bv Journaal24, deze zit niet in mijn ziggo tv-pakket dus zou ik mooi via de xperia kunnen afspelen.
Tot nu heb ik alleen het progje 8Player gevonden die het eventueel zou kunnen, zijn er niet meer?
Geen web-tv maar m'n eigen satelliet ontvanger bekijk ik met Slingplayer, je hebt wel een slingbox nodig om de satelliet ontvanger (of andere ontvanger) aan te sluiten en te streamen naar internet.
Je kan ook met een pc op afstand je eigen ontvangers bekijken.
Ik heb er bijvoorbeeld m'n webcam op aangesloten, erg leuk om iemands Htc Desire mee af te branden, 'dat kan jij zeker niet met je Desire he' :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Om maar even de geruchtstroom aan te wekken, hier is te zien hoe de X10 wel multitouch ondersteunt. Volgens mij is het een fake, maar het zou natuurlijk geweldig zijn als hij het wel support. Mijn gok is dat een bepaalde batch het wel heeft, en anderen niet. Als er een rom komt die het kan ondersteunen, staat hij er bij mij in no time op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vandaag kan ik mn telefoonboek en dialer niet meer openen, als ik beide probeer te openen krijg ik alleen een blauw beeld... weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 13:19:
sinds vandaag kan ik mn telefoonboek en dialer niet meer openen, als ik beide probeer te openen krijg ik alleen een blauw beeld... weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
heb dat ook wel eens, niet alleen bij telefoon en dialer , maar ook bij mediascape.
even telefoon aan en uit (eventueel batterij eruit halen en terug instoppen) en het was verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat multitouch ziet er overtuigend uit, zou toch echt wel fantastisch zijn! Hopelijk ziet SE dit en is het mogelijk om die gast in te huren of iets dergelijks! Zou voor de reputatie van SE ook goed zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die multitouch ziet er inderdaad wel geloofwaardig uit...maar ben bang dat het niet in 'onze' x10 komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem met m'n telefoon. Als ik gebeld wordt, dan komt er 1 seconden te staan je wordt gebeld en vervolgens weigert hij automatisch de oproep.. smsjes kan ik wel ontvangen. Iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:04:
ik heb een probleem met m'n telefoon. Als ik gebeld wordt, dan komt er 1 seconden te staan je wordt gebeld en vervolgens weigert hij automatisch de oproep.. smsjes kan ik wel ontvangen. Iemand een idee
Batterij een keer eruit halen en telefoon opnieuw 'opstarten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Heb je niet toevallig aanstaan dat hij inkomende oproepen automatisch weigert of iets dergelijks?

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
m.b.t. het zoeken naar een app om het belvolume wat harder te krijgen kom ik niet veel verder.

Een ander nagezocht op google en in de market, maar geen resultaat. Er zijn wel apps te vinden via Google, maar voor al deze apps moet je je X10 rooten en dat ben ik niet van plan.

Toch maar hopen op de volgende update dan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
m.b.t. multitouch, lees even de comment van Yogarine. Klinkt wel erg logisch. Het eerste filmpje lijkt mij niet fake, je ziet de tekeningen en registratie van de vingers. Ook zie je dat je niet langs elkaar kan gaan want dan neemt het touchscreen de streep van de andere vinger over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
LDVC schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 02:16:
[...]

Zet die taskkiller dan ook eens uit.... :-)
ligt het daar aan jah?
maar als ik geen taskkiller gebruik dan staan er na een uurtje een stuk of 15apps aan....
het werkgeheuge daalt ook met de minuut. net na het opladen maaestal rond de 120mb na een paar uurtje is het rond de 80mb terwijl alles afgesloten is. heb ook wel eens 50mb gehad, ook hier alles afgesloten wel met de taskkiller, advanced task killer. ook is mijn x10 heel sloom na een aanal uurtjes....:Skan dan echt helemaal niks meer pas als ik de batterij er in en uit heb gedaan, in het ergste geval soms wel 6x per dag.....

hoop dat na de 2.1 update de x10 ook weer sneller gaat worden. kan dat ding onderhand wel het raam uitgooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

masterslave schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:00:
m.b.t. het zoeken naar een app om het belvolume wat harder te krijgen kom ik niet veel verder.

Een ander nagezocht op google en in de market, maar geen resultaat. Er zijn wel apps te vinden via Google, maar voor al deze apps moet je je X10 rooten en dat ben ik niet van plan.

Waarom wil je niet rooten dan? Heb ik vorige week ook gedaan, was welgeteld 30 seconden werk. En je kan altijd terug.. Root app installeren. Programma openen, op root drukken, opnieuw opstarten en klaar is masterslave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL
  • Laatst online: 01:00

RvL

thvers schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 01:47:
[...]

ligt het daar aan jah?
maar als ik geen taskkiller gebruik dan staan er na een uurtje een stuk of 15apps aan....
het werkgeheuge daalt ook met de minuut. net na het opladen maaestal rond de 120mb na een paar uurtje is het rond de 80mb terwijl alles afgesloten is. heb ook wel eens 50mb gehad, ook hier alles afgesloten wel met de taskkiller, advanced task killer. ook is mijn x10 heel sloom na een aanal uurtjes....:Skan dan echt helemaal niks meer pas als ik de batterij er in en uit heb gedaan, in het ergste geval soms wel 6x per dag.....

hoop dat na de 2.1 update de x10 ook weer sneller gaat worden. kan dat ding onderhand wel het raam uitgooien :(
In principe zou Android zelf het geheugen moeten beheren. Veel applicaties worden daarbij in gecachet zodat deze sneller starten. Ook blijven veel applicaties op de achtergrond draaien. Android zou echter zelf moeten kunnen beslissen welke applicatie gesloten kan worden (op b.v. gebruik in de laatste x uur).

Mijn ervaring is dat Android daar erg goed mee omgaat en dat een taskkiller niet nodig is (en meer kwaad dan goed doet). Ik ervaar dan ook geen sloom wordende X10. Weet je zeker dat het niet een of andere zelf geinstalleerde app is die dwars ligt? Heb je het al eens zonder Taskkiller geprobeerd?

Veel mensen blijven een beetje in het MS Windows patroon zitten: alles moet afgesloten zijn. Dat is bij Android dus eigenlijk niet nodig.

Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Hmmz, ik kom er net achter dat de PC companion geen mogelijkheid heeft tot het instellen van een proxy server. Dat betekent dus dat mocht de update komen ik hem in ieder geval niet op mijn werk (waar ik Windows heb) kan downloaden en installeren...

Misschien dan toch maar hopen dat de update OTA komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor HTC phones zijn updates toch ook altijd OTA gekomen dus waarom zou SE dit nu niet kunnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvL schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:58:
[...]

In principe zou Android zelf het geheugen moeten beheren. Veel applicaties worden daarbij in gecachet zodat deze sneller starten. Ook blijven veel applicaties op de achtergrond draaien. Android zou echter zelf moeten kunnen beslissen welke applicatie gesloten kan worden (op b.v. gebruik in de laatste x uur).

Mijn ervaring is dat Android daar erg goed mee omgaat en dat een taskkiller niet nodig is (en meer kwaad dan goed doet). Ik ervaar dan ook geen sloom wordende X10. Weet je zeker dat het niet een of andere zelf geinstalleerde app is die dwars ligt? Heb je het al eens zonder Taskkiller geprobeerd?

Veel mensen blijven een beetje in het MS Windows patroon zitten: alles moet afgesloten zijn. Dat is bij Android dus eigenlijk niet nodig.
android is gebaseerd op de linux-kern Dit houdt in dat het systeem automatisch het eigen werkgeheugen vult. Dit gebeurt dus ook met android. Op een computer maakt dit niet al te veel uit, maar als er veel apps openstaan op je x10 gaat de batterij ook korter mee. Een task killer is dus wel handig, maar denk er wel om dat je niet dingen gaat killen waarvan je niet zeker weet of ze essentieel zijn voor het functioneren van je telefoon.

In android 2.2 is het geheugenbeheer wel een stuk verbeterd, dus daar heb je in principe geen taskkiler nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
TimVK: ik las via twitter iets over dat de update waarschijnlijk niet OTA zou komen vanwege de grootte. Of dat waar is weet ik niet, maar het leek me handig om alvast voorbereidingen te treffen :-)

[ Voor 31% gewijzigd door MagicTempest op 25-10-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:15:
[...]

android is gebaseerd op de linux-kern Dit houdt in dat het systeem automatisch het eigen werkgeheugen vult. Dit gebeurt dus ook met android. Op een computer maakt dit niet al te veel uit, maar als er veel apps openstaan op je x10 gaat de batterij ook korter mee. Een task killer is dus wel handig, maar denk er wel om dat je niet dingen gaat killen waarvan je niet zeker weet of ze essentieel zijn voor het functioneren van je telefoon.

In android 2.2 is het geheugenbeheer wel een stuk verbeterd, dus daar heb je in principe geen taskkiler nodig....
9 van de 10 gebruikers installeren echter simpelweg een taskkiller, stellen in dat alles om de zoveel tijd gekilled moet worden en krijgen vervolgens problemen. In dat opzicht schaadt een taskkiller dus meer dan dat het goed maakt.

Ik vraag me ook af of je de batterijduur lang (genoeg) rekt. Ik doe veel met m'n X10, om het half uur updates van weer, mail en aanverwanten, veel mobiel internet, mailen, van tijd tot tijd eBuddy/MSN en redelijk vaak navigatie. Dan moet hij 'savonds inderdaad wel aan de lader. Stel nu dat ik het met een taskkiller een halve dag kan rekken. Dat houd dan dus in dat ik de volgende dag halverwege de dag met een lege telefoon zit. Wat schiet ik er (effectief) dan mee op? Just my 2 cents....

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Ik heb geen taskkiller en wel een hoop apps geïnstalleerd. Denk dan ook aan Buienalarm en nog twee weer apps (ja, ik weet het) die dus altijd actief zijn. En toch haal ik 2-3 dagen zonder op te laden.

Ja, er zijn altijd een aantal actieve applicaties maar dat lijkt weinig uit te maken dus.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvL

RvL

Ik zou het misschien ook wel twee dagen halen (heb meestal zo'n 50% over aan het einde van de dag), maar loop liever niet het 'risico' dat ik halverwege de dag zonder kom.

Twee tot drie dagen haal ik echter niet, maar dat zal misschien ook aan m'n gebruik liggen.

Nu de dekens nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Ook mijn belvolume is wel erg laag, erg irritant. Ik ga dat programmaatje proberen, maar daar staat,dat het niet voor 2.1. is. (als we die al ooit krijgen).

En ook mijn telefoon wordt steeds trager, of ik nu taskkiller gebruik of niet. De timescape zie ik nog steeds het nut niet van in. Je ziet de berichten maar dat is het ook. Zal wel aan mij liggen. Verder ben ik wel tevreden, foto's, camera geen irritaties daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Ik kan al een paar dagen niets meer downloaden van androidmarket , Hij zegt steeds downloaden mislukt .
Iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
picardo schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:37:
Ik kan al een paar dagen niets meer downloaden van androidmarket , Hij zegt steeds downloaden mislukt .
Iemand een oplossing ?
Ik heb er zelf ook last van, maar na wat zoeken, las ik op diverse forums dat meer mensen problemen ondervinden om iets te downloaden.
Dus ik ga er vanuit dat het aan de market ligt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Weet iemand je in de android agenda widget een 24 uurs tijdaanduiding kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
St@m schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:23:
[...]

Waarom wil je niet rooten dan? Heb ik vorige week ook gedaan, was welgeteld 30 seconden werk. En je kan altijd terug.. Root app installeren. Programma openen, op root drukken, opnieuw opstarten en klaar is masterslave.
In principe wil ik de telefoon gewoon origineel houden qua software. En voordat ik de telefoon zou gaan rooten wil ik me eerst verder inlezen en verdiepen in het hoe en wat, met de kennis die ik nu heb durf ik het nog niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Laatst online: 09-09 22:34
Ik zit met een probleempje.
Mijn X10 geeft iedere keer geen service en/of geen simkaart aan en het probleem is de laatste 2 weken steeds erger geworden.
Wat heb ik gedaan:
- Simkaart schoongemaakt, getest in ander (Nokia) toestel.
- Gebruik geen taskkiller.
- X10 volledig gereset. (Software flash)
- Toestel in vliegtuig modus en/of uit/aan werkte meestal nu vaak ook niet direct meer.

Enige dat ik nog kan bedenken is dat als de X10 aan de lader ligt het probleem niet aanwezig is, vanaf het punt dat de accu op ca. 75% staat begint de ellende. Ik heb dus een nieuwe accu besteld, gaan we nog proberen.

Werkt dit ook niet is het toestel defect denk ik, maar misschien nog iemand die een tip heeft?

T-mobile weet het ook niet, kennen het probleem niet willen het toestel wel innemen voor reparatie alleen het probleem komt niet altijd binnen 5 minuten voor dus ben bang dat men dan niets kan vinden. (En 3 weken toestel kwijt)

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

MagicTempest schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:39:
Hmmz, ik kom er net achter dat de PC companion geen mogelijkheid heeft tot het instellen van een proxy server. Dat betekent dus dat mocht de update komen ik hem in ieder geval niet op mijn werk (waar ik Windows heb) kan downloaden en installeren...

Misschien dan toch maar hopen dat de update OTA komt...
Heb je getest of je verbinding krijgt dan?
Normaliter zou een Windows applicatie de internet verbinding via de instellingen van Internet Explorer uitlezen, waar dus de proxyserver netjes in aangegeven staat.

Kan zijn dan SE het weer niet helemaal netjes heeft ontwikkeld, zou voor mensen met proxyservers wel vervelend zijn inderdaad.... :)
masterslave schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:00:

Welke apps heb je gevonden? Ik kom voornamelijk op van die spyware-achtige websites uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
RomeoJ schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:

Welke apps heb je gevonden? Ik kom voornamelijk op van die spyware-achtige websites uit.
Ik heb de namen zo niet opgeschreven, maar ik heb oa. gezocht op "android volume booster", "android volume hack" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
RomeoJ schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:23:
[...]

Heb je getest of je verbinding krijgt dan?
Normaliter zou een Windows applicatie de internet verbinding via de instellingen van Internet Explorer uitlezen, waar dus de proxyserver netjes in aangegeven staat.

Kan zijn dan SE het weer niet helemaal netjes heeft ontwikkeld, zou voor mensen met proxyservers wel vervelend zijn inderdaad.... :)
Ja, ik heb de applicatie wel geprobeerd, maar hij doet het helaas gewoon niet. Uiteraard heb ik ook even gegoogled en ik schijn niet de enige te zijn met het probleem, maar het komt niet heel veel voor. (Niet zo veel mensen die gebonden zijn aan een proxy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
RvL schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:58:
[...]

In principe zou Android zelf het geheugen moeten beheren. ......... Heb je het al eens zonder Taskkiller geprobeerd?
heb het nu een dag geprobeerd, nja vanaf on. 12uur.
batterij staat nu op 45% met een paar uur muziek aan+internet+om de 30min update van hyves/facebook/twitter/mail/gmail/NU.nl.
geen gps en bleutooth aan....

snelheid blijft nog redelijk normaal, af en toe blijft die ff hangen...

heb wel iets anders vreemds, de tijd rechtsboven in blijft maar op dezelfde tijd staan in een niet standby modus na... dus als ik aan het internetten ben voor seg 10minuten dan stat die tijd dus op 10minuten terug. toen ik heb dus van de standby afhaalde...
iemand hier een oplossintg voor?/
veel problemen heb ik zeg.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
streamnl schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:01:
[...]
Ik heb er zelf ook last van, maar na wat zoeken, las ik op diverse forums dat meer mensen problemen ondervinden om iets te downloaden.
Dus ik ga er vanuit dat het aan de market ligt.
Iemand een oplossing ?
Jongens dit is volgens mij een paar pagina's terug ook al behandeld. Tevens kun je ook even een google search doen. Heb zelf ook last hiervan gehad en het door te googlen opgelost.

Je gaat naar de je instellingen en dan naar toepassingen. Hier zoek je de Market op en drukt op updates verwijderen... en voila... je kunt weer apps downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Iemand een oplossing ?
Toepassingen beheren openen en dan Android Market openen en updates verwijderen, dat heeft bij mij geholpen

Spuit 11 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door GrumpyGamerDad op 26-10-2010 11:41 . Reden: spuit 11 ]

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribibu
  • Laatst online: 07-08 16:40
Speedy-Andre schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Geen web-tv maar m'n eigen satelliet ontvanger bekijk ik met Slingplayer, je hebt wel een slingbox nodig om de satelliet ontvanger (of andere ontvanger) aan te sluiten en te streamen naar internet.
Je kan ook met een pc op afstand je eigen ontvangers bekijken.
Ik heb er bijvoorbeeld m'n webcam op aangesloten, erg leuk om iemands Htc Desire mee af te branden, 'dat kan jij zeker niet met je Desire he' :+
Ja dat is ook leuk maar die heb ik niet :)

Uitzendinggemist kan ik ondertussen wel bekijken die heeft een speciale webadres voor mobile telefoons.
journaal24 en politiek24 e.d. kan ik nog niet ontvangen, het lijkt alsof er een plugin mist, misschien dat het met de update van android wel iets te vinden is. (eventueel in combinatie met Firefox Mobiel o.i.d., dat is nu nog niet te installeren).

[ Voor 4% gewijzigd door dribibu op 26-10-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
touchie75 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:02:
Ook mijn belvolume is wel erg laag, erg irritant.
Het scheelt trouwens behoorlijk hoe je het toestel tegen je oor houdt. Wanneer ik mijn X10 op dezelfde manier gebruik als mijn Galaxy S dan hoor ik een stuk minder. Houd ik de X10 iets lager, dan ik het een heel stuk harder. De speaker van de X10 zit vrij hoog in de behuizing, dat was wel even wennen. Te zacht is het nu zeker niet.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheleind
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05-2011
We zitten ondertussen in de laatste week van oktober; update?......... Iemand nieuws?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Als er nieuws zou zijn dan zou dat hier wel komen te staan. Tot dusver is er gewoon nog geen nieuws.
@angelahp Well done on the laundry, Angela! That's amazing. The update won't be today but it will be soon. We'll keep you informed.
http://twitter.com/#!/SonyEricssonUK

[ Voor 51% gewijzigd door MagicTempest op 26-10-2010 14:17 . Reden: toch nieuws ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ik ben op zoek naar een soort draadloos koptelefoon constructie voor mijn X10. Ik vind het namelijk nog wel eens onhandig geklooi als ik een volgende nummer wil en het geklooi met de draden. Mijn x10 zit ook nog eens in een hoesje en ik vroeg me af of dit erop zou werken? http://www.sennheiser.com...e_bluetooth_stereo-mm-200

Het is gewoon bluetooth dus ik denk het wel?

nvm al een lijst gevonden met ondersteunde apparaten , hij staat erbij! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Diversity op 26-10-2010 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz1968
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2022
MagicTempest schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:54:
Als er nieuws zou zijn dan zou dat hier wel komen te staan. Tot dusver is er gewoon nog geen nieuws.

[...]

http://twitter.com/#!/SonyEricssonUK
Soms zegt men wel eens "Geen nieuws is goed nieuws...." :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diversity schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:36:
Ik ben op zoek naar een soort draadloos koptelefoon constructie voor mijn X10. Ik vind het namelijk nog wel eens onhandig geklooi als ik een volgende nummer wil en het geklooi met de draden. Mijn x10 zit ook nog eens in een hoesje en ik vroeg me af of dit erop zou werken? http://www.sennheiser.com...e_bluetooth_stereo-mm-200

een hoesje zal de werking van het apparaat denk ik niet beïnvloeden... Zelf kan ik via bluetooth ook gewoon bestanden verzenden vanaf mijn computer naar mn telefoon terwijl ik in een andere kamer zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Ik ben zelf erg positief over de MW600 van SonyEricsson zelf. Grote voordeel daarvan is dat je er zonder moeite een andere koptelefoon aan kan hangen via de 3.5mm aansluiting. Zeker van die kleine oortjes willen nog wel eens kapot gaan in je tas en dan is het jammer als je heel je bluetooth set moet vervangen. Ik heb in de pricewatch ook een uitgebreide review van de MW600 geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Kijk dit is een interessante post, ik wilde net gaan zoeken om zoiets te kopen. Ook ik ben constant aan het kloten met die draden, en het volgend nummer dilemma komt mij ook bekend voor.

Op de SE site staat zoals mijn bovenbuurman al zei hun eigen bluetooth koptelefoon. Ik ben dus nog een beetje in dubio, aangezien je met die Sennheiser wel gelijk twee vliegen in één klap hebt (góede oordopjes en bluetooth), terwijl je met die SE optie eigenlijk direct andere oordopjes er bij moet kopen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
RomeoJ schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:08:
[...]

Kijk dit is een interessante post, ik wilde net gaan zoeken om zoiets te kopen. Ook ik ben constant aan het kloten met die draden, en het volgend nummer dilemma komt mij ook bekend voor.

Op de SE site staat zoals mijn bovenbuurman al zei hun eigen bluetooth koptelefoon. Ik ben dus nog een beetje in dubio, aangezien je met die Sennheiser wel gelijk twee vliegen in één klap hebt (góede oordopjes en bluetooth), terwijl je met die SE optie eigenlijk direct andere oordopjes er bij moet kopen imho.
Ja precies , en aangezien ik ING heb. Is hij te koop voor 65 (de sennheiser) met behulp van rentepunten.
Toch teveel van die punten en ze verlopen ook nog is dus kan er beter wat nutigs mee doen :P.

Nadeel van die MW600 vindt ik dat je hem ergens aan vast moet maken, bij die van senheiser doe je hem om als een soort van ketting. Alleen de ene heeft een display en de ander niet. Maar is tegen mekaar gaan afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Laatst online: 27-08 20:44
Ik zou nog even wachten met het aanschaffen van de MW600. Hij heeft dan wel een display, maar daarop laat hij praktisch niks zien. Hij ondersteunt geen tags van mp3's, en wanneer iemand belt zie je alleen het telefoonnummer ipv. de naam van de contactpersoon.

Schijnt verholpen te zijn met de update, maar er gaan ook geruchten dat dit pas in android 2.2 verholpen zou zijn. Of dit met de update verholpen zal zijn is nog maar de vraag, maar ik zal het hier neergooien zodra ik het heb getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Un-X-PecteD schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 19:53:
Ik zou nog even wachten met het aanschaffen van de MW600. (....)
Voor de liefhebbers: ik heb ergens gelezen dat er binnenkort ook een witte variant zou verschijnen. Bron moet ik je schuldig blijven helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sonyericsson.c...iew/hbh-ds980?cc=nl&lc=nl

Deze heb ik. Hij is top. Bedenk wel dat je met deze headset en MW 600 nog niet alle functies kan gebruiken. Het ligt aan Andriod zeggen ze bij SE. Je kan wel telefoon opnemen en muziek speler draaien, volgende (vorige) track afspelen. Telefoon boek kan je niet openen en dan bellen, laatste gesprekken ophalen en bellen. Klok neemt ie ook niet over van telefoon, caller ID zie je niet (alleen nummer van degene die belt). Het is te hopen dat dit verholpen wordt met 2.1 update. Mijn vorige SE W960 kon dit alles en met hem was genieten in combinatie met HBH-DS980. Ik hoefde mijn telefoon zelden handmatig te bedienen met deze headset. Maar ja, Android 1.6 ondersteunt niet alle functies van HBH-DS980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37
Met betrekking tot het belvolume, ik heb inmiddels persoonlijk contact gehad met Rikard Skogberg (Business Manager - Product To Market) en deze liet me weten dat er geen oplossing komt met betrekking tot het volume. Hij zegt hierover het volgende (staat overigens ook op het SE blog):

"There has of course been lots of investigations ongoing as to how/if it would be possible to increase the volume with a SW-update.
However as I have understood it it has turned out negative – and that information is pretty recent and has probably not reached all support agents yet.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomeoJ schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 17:08:
[...]

HBH-DS980 kan je rondom je nek hangen wat ik heel praktisch vind. Oordoppen kan je bij deze niet vervangen, maat dat vind ik geen nadeel, kwaliteit is gewoon top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die HBH-DS980 is toch al een aardig tijdje uit? Want heb er 3/4 jaar geleden ook naar gekeken.. Is die MW600 niet beter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:21:
die HBH-DS980 is toch al een aardig tijdje uit? Want heb er 3/4 jaar geleden ook naar gekeken.. Is die MW600 niet beter dan?
Hij is gewoon nog steeds te koop op het internet, ik heb paar manden geleden eentje gekocht, welke van die twee beter is durf ik niet te zeggen. Ik vind HBH-DS980 handiger omdat je hem kan hangen om je nek. Ze hebben zelfde functies zo’n beetje, alleen MW600 heeft wel een FM radio, wat ik niet echt belangrijk vind, ik luister toch nooit radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjilp
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

LDVC schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:03:
[...]

Voor de liefhebbers: ik heb ergens gelezen dat er binnenkort ook een witte variant zou verschijnen. Bron moet ik je schuldig blijven helaas.
Die is er, kijk maar op de productpagina van de aino: http://www.sonyericsson.c...overview/aino?cc=nl&lc=nl Daar staat ie gewoon op de packshot

Raar... Is zo gek nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
oeh deze vindt ik ook wel mooi, handig:

http://www.digitalsonline...headset-in-ear-a2dp-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Nieuw filmpje over de update:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar 4 dagen voor het eind oktober is.
Het wordt tijd dat ze de update uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz1968
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:17:
[...]

Nog maar 4 dagen voor het eind oktober is.
Het wordt tijd dat ze de update uitbrengen.
Volgens twitter:
SonyEricssonNL de update wordt hier nu lokaal getest. Dat is voor eind vd week klaar en dan naar google voor goedkeuring. Dan is t ff afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Het is wel vreemd dat ze in het filmpje zeggen "If you haven't updated yet..." Dat impliceert dat de update er al zou moeten zijn. Misschien is het filmpje iets te vroeg online gezet, maar ik zou niet gek staan te kijken als het toch nog ergens deze week wordt opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 12-09 13:17
Hmm, wat wel apart is bij het filmpje: Als je belt, moet je op de power knop drukken om het scherm uit te zetten. Gaat dit niet meer vanzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Tsjilp schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 10:15:
[...]

Die is er, kijk maar op de productpagina van de aino: http://www.sonyericsson.c...overview/aino?cc=nl&lc=nl Daar staat ie gewoon op de packshot
Dat is een andere headset, niet de MW600. Die van de aino heeft volgens mij geen FM-radio en is zoizo niet los verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Ik denk dat het ook nog steeds vanzelf gaat wanneer je gewoon belt en hem bij je oor houdt. Wat mij alleen wel eens opviel was dat als je vervolgens het scherm aanzette om bijvoorbeeld een nummer in te toetsen hij daarna niet meer uit ging. Door op de knop te drukken gaat hij dus wel weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Laatst online: 23:07
Knul schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 11:36:
Hmm, wat wel apart is bij het filmpje: Als je belt, moet je op de power knop drukken om het scherm uit te zetten. Gaat dit niet meer vanzelf?
ja waarschijnlijk gaat het nog wel vanzelf aar als je met een headset belt kan je dus je scherm aan en uitzetten, dat is handig omdat dan je toenadering-sensor niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
nou in het begin hebben ze het hie over "nieuwe" futures, maar dat back-up ding heb ik er op zitten, meerde emails heb ik ook al en timescape ook (tenzij die met de komende update vernieuwd wordt en niet ergens volgend jar pas.)

wel mooi die 5 screens en vooral hoe je er door heen kan scrollen, met die putjes dus;))
was al bvang dat ik straks eerst eeuwen bezig was met scrollen van 1 naar 5 8)7

ben idd benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat ik hem kan downloaden met Hi als provider....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Laatst online: 22-08 11:16
Officiële SE video over de X10 met 2.1:
YouTube: Top benefits of upgrading your Xperia™ X10 software to Android 2.1

Oeps, stond er dus al :p. Dan kan het iig niet meer lang duren voordat ie komt!

[ Voor 19% gewijzigd door chevchelios op 27-10-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

thvers schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:04:
[...]

nou in het begin hebben ze het hie over "nieuwe" futures, maar dat back-up ding heb ik er op zitten, meerde emails heb ik ook al en timescape ook (tenzij die met de komende update vernieuwd wordt en niet ergens volgend jar pas.)

wel mooi die 5 screens en vooral hoe je er door heen kan scrollen, met die putjes dus;))
was al bvang dat ik straks eerst eeuwen bezig was met scrollen van 1 naar 5 8)7

ben idd benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat ik hem kan downloaden met Hi als provider....
Zoals je kan zien is de backup uitgebreid met zaken als marketapplicaties en playnow content. Meerdere emailaccounts was inderdaad al mogelijk en timescape heeft wat kleine tweaks gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timescape zou beter samen werken met Gmail ipv met Pop3 emailadressen, dan wordt het mss pas echt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens de Nederlandse facebook van Sony Ericsson:

Sony Ericsson Nederland Nee, de update voor Nederland zal vandaag nog niet online komen. Wij zelf, de operators en Google zijn nu aan het goedkeuren. Als dat klaar is, vooraf is niet van alle partijen te zeggen wanneer, kunnen wij de update beschikbaar maken. Dat maakt het onmogelijk om nu een datum te noemen.

Maar hou XDA vandaag in de gaten ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Facebook & Twitter blijken maar weer eens erg handig voor direct contact met de fabrikant :)
Ben vooral te spreken over 5 homescreens. Nu ik een agenda widget gebruik zit 1 screen al ram vol. Cuber op het andere scherm en er blijft weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe bottombar met dat icoontje en die stippen links en rechts doet me wel heel veel aan ADW Launcher denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
De nieuwe slider lijkt me ook ideaal werken. De 'arc' was niet echt prettig om snel je telefoon op te kunnen nemen. Tegen de tijd dat je eindelijk eens goed hebt geslided (lees na 3x) ben je al te laat. Komt denk ik door de screenprotector dat het scherm niet altijd even goed reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:55:
De nieuwe slider lijkt me ook ideaal werken. De 'arc' was niet echt prettig om snel je telefoon op te kunnen nemen. Tegen de tijd dat je eindelijk eens goed hebt geslided (lees na 3x) ben je al te laat. Komt denk ik door de screenprotector dat het scherm niet altijd even goed reageert.
Daar had ik persoonlijk geen last mee en zou liever de boog gehouden zien omdat deze toch ergonomisch beter is dan zo recht te moeten schuiven.
Maar goed, het zal wel weer maar even wennen zijn zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info:

op xda heeft iemand de package voor 2.1 van Emma gedownload en bij hem werkt het, hij heeft de losse folders ter download erop gezet zojuist en er staan mirrors op, alleen niemand heeft nog een idee hoe je dit op je telefoon moet krijgen :lol

Verder staat er van een Nederlander die contact heeft gehad dat 2.1 al in Nederland is alleen nog gecontroleerd moet worden door SE Nederland, google en de providers, dus het zal nog wel een paar dagen duren, maar er komt schot in de zaak.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.