Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 20:18:
ik vind het scherm van de galaxy S helemaal niet mooi, ziet er zo nep uit als wat. Die kleuren zijn lelijk en er zit een blauwe waas over het scherm heen. Wit is dus witblauw als het ware. Ik heb het scherm niet vergeleken met de x10, maar dat superamoled vind ik niks..
en de rest van de verschillen boeit je niet?

lekker de X10 kopen dan :)

[ Voor 72% gewijzigd door JarlSX op 14-10-2010 00:09 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
De Galaxy heeft niet eens een notificatie lampje :/ Verder wel mooie specs, afgezien van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Oke, ik ga de X10 aan mijn vriendin geven maar hoe verwijder ik de link naar mijn Gmail-account? Zo wil ze bepaalde apps natuurlijk aan haar eigen Gmail-account koppelen...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens je phone "herstellen" en dan moet je toch alles opnieuw instellen/installeren. Ofwel dacht ik ook dat de mogelijkheid er was om de cache van gmail te legen? Of ben ik hier nu verkeerd aan het denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Dus ik moet hem resetten? Ben ik dan niet al mijn apps kwijt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 15:48:
Eens je phone "herstellen" en dan moet je toch alles opnieuw instellen/installeren. Ofwel dacht ik ook dat de mogelijkheid er was om de cache van gmail te legen? Of ben ik hier nu verkeerd aan het denken?
Nee dat denk je goed! Je hoeft de X10 niet te herstellen, je gaat naar:

Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren :

Gmail > gegevens wissen
Google Apps > gegevens wissen
Opslag van Gmail > gegevens wissen

Dan wordt bij de volgende keer dat je een Google app start gevraagd om in te loggen met een Gmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Thanks, bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 00:08:
[...]

en de rest van de verschillen boeit je niet?

lekker de X10 kopen dan :)
is dat sarcastisch bedoeld? :p is de x10 niet zo goed dan?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
De x10 is prima, alleen is SE wat traag met de updates van Android en is het nog de vraag of ze na 2.1 nog verder gaan daarmee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

De nieuwe launcher in 2.1, weinig wat we nog niet wisten eigenlijk, behalve een 'recent calls widget'. En zie ik daar links een mediaplayer widget??
http://blogs.sonyericsson...-video-in-the-x10-update/
Tevens samples van 720p recording met autofocus

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 05:45

-db-

Hoi

Om maar iets toe te voegen aan de vergelijking GS vs X10 (ik heb zelf de x10, een goede vriend van me de GS en ook daar een tijdje mee gespeeld)

Beeld
De schermen verschillen behoorlijk, en het is zeer persoonlijk welke je beter bevalt. Als je beide in de winkel in de hand neemt zal het GS scherm veel kleurrijker overkomen. Laat je niet verrassen, de X10 is standaard een stuk donkerder ingesteld dan de GS, zet beide op 100% in de instelling en het verschil is een stuk kleiner.

Wat wel duidelijk te zien is, vind ik althans (de meeste mensen zijn er een stuk minder gevoelig voor dan ik is mijn ervaring), is het pentile matrix systeem van de GS. Zoek maar eens op google. Het beeld van de X10 is een stuk scherper. In ieder geval horizontale en verticale lijnen ogen een stuk strakker op de X10.

Duidelijk voordelig punt van de GS is wel de kijkhoek, de X10 is onder een hoek nog wel goed te zien maar verkleurt vrij snel, de GS ziet onder een hoek veel beter uit.

Touch
Hier kan ik kort in zijn, het touchscreen van de X10 is goed, maar dat van de GS is duidelijk beter (nauwkeuriger en gevoeliger).
Multitouch vs single touch is amper van belang mits je geen spelletjes speelt (het zoomsysteem van de browser van de x10 bevalt me zelfs veel beter dan de standaard multitouch zoom van de andere androids)

Snelheid
Als je graag 3D spelletjes speelt kun je beter voor de GS gaan, deze heeft de snellere GPU en iets snellere CPU. Doe je dit niet dan kies ik het voordeel voor de X10.
De GS slaat zijn programma's op, op trager geheugen dan dat de X10 dat doet, dit levert merkbare vertragingen waar de X10 daar minder last van heeft. Verder is zoals ik eerder zei de GS sneller, maar het is dat tragere geheugen dat onder regulier gebruik vaker vertragingen veroorzaakt.

Accu
Ik doe normaal 1,5 tot 2 dagen met mijn accu. Die vriend van me met de GS redt dit niet. Natuurlijk zal de menier van gebruiken wel verschillen, maar ik doe eigenlijk niets speciaals om accu te sparen. (3G altijd aan, scherm continu op 85% helderheid, geen taskkiller, elk half uur facebook en twitter updates, agenda mail en contactpersonen in automatische sync, push mail via Gmail op 4 adressen).
Accu is zeker geen voordeel van de GS, waarschijnlijk een voordeel van de X10 maar ben niet helemaal zeker in de verhoudingen tussen de manier van gebruiken tussen mij en die vriend met de GS.

Camera
De 8MP van de X10 zie ik niet als voordeel, ik ben van 3MP (K800i) naar 5MP (C902) naar 8MP (X10) gegaan. De scherpte van het beeld als je er op inzoomt heb ik alleen maar achteruit zien gaan. Bij de K800i en C902 is, als je inzoomt op foto's, duidelijk ruis zichtbaar. De X10 blurred de foto volgens mij softwarematig, althans zo lijkt het als je erop inzoomt.
Wel duidelijk beter geworden zijn de kleuren van de foto's, daarin is de X10 ook duidelijk beter dan de GS. De extra 3MP voegen weinig toe.
Foto's in het donker zijn bij de X10 ronduit slecht, van de GS daar geen ervaring.

Video's zijn op de X10 wel echt goed voor een GSM-camera. Met de GS heb ik daar ook geen ervaring mee.

Futureproof
Het enige dat je bij de X10 zal missen na de update van deze maand is flash support, de GS gaat dit bij de 2.2 update krijgen, bij de X10 is dat nog onzeker. Voor de rest zul je bijna niets missen als je de X10 neemt tov de GS.

Kleine dingen
Smaak is persoonlijk, uiterlijk design mag je zelf beslissen wat de betere is.

Merkafhankelijke software: bij beide telefoons is de door de fabrikant bijgeleverde software imo crap. Bij beide raad ik je aan een andere launcher te installeren en verder vooral programma's uit de market te gebruiken.

De GS heeft standaard swype, voor de X10 moet je de juiste download zien te vinden om swype erop te krijgen.

Led op de X10 vind ik heel handig, niet voor de foto's, maar als lampje.

X10 heeft een relatief laag belvolume, met de GS zal je de andere kant van de lijn beter horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk daar heb ik wat aan :d inderdaad beide toestellen hebben zo hun eigen sterke punten. Ben bang dat de galaxy er iets meer heeft maar de x10 is orgineler vind. Maandag haal ik er een van de 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:45
LDVC schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 20:22:En zie ik daar links een mediaplayer widget??
Als ik me niet vergis, is dat de spotify widget.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een tijdje loopt mijn email niet meer binnen. ook niet als ik een paar keer refresh. Als ik de telefoon uitzet en daarna weer aan, dan loopt het wel binnen de eerste keer en daarna niet meer. Heeft iemand anders dit ook? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietbuks
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik weet niet wat voor kuren mijn toestel de laatste tijd heeft, maar elke ochtend word ik de afgelopen week wakker met: SIMkaart vergrendeld, geen bereik meer (want afgemeld van het netwerk), voer PIN code in om toestel te vergrendelen.

Weet niet of hij nu elke nacht automatisch boot, of wat anders doet, maar dit kan geen behaviour by design zijn van Android itself of Sony's "afgeleide versie" hiervan.

Hoop op wat meer "Californische degelijkheid" met 2.1 update eind deze maand. We shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

pietbuks schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:16:
Ik weet niet wat voor kuren mijn toestel de laatste tijd heeft, maar elke ochtend word ik de afgelopen week wakker met: SIMkaart vergrendeld, geen bereik meer (want afgemeld van het netwerk), voer PIN code in om toestel te vergrendelen.

Weet niet of hij nu elke nacht automatisch boot, of wat anders doet, maar dit kan geen behaviour by design zijn van Android itself of Sony's "afgeleide versie" hiervan.

Hoop op wat meer "Californische degelijkheid" met 2.1 update eind deze maand. We shall see...
Probleem is vaker langs gekomen hier op GoT. Waarschijnlijk ben je hem aan het opladen 's nachts en wordt je X10 te warm.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
Ik heb een 'puntje' op mijn scherm. Zowel met scherm uit als aan te zien, Dacht dat het op de screenprotector zou zitten maar na verwijderen blijkt dit niet zo te zijn.

Op de 'oppervlakte' van het scherm is geen kras of put te zien. Zal binnenkort eens foto's maken :)

/edit
Het toestel heb ik 2e hands nieuw in doos aangeschaft. Is oorspronkelijk door Hi geleverd, moet ik nu garantie claimen bij SE of bij Hi (ondanks dat ik Vodafone klant ben).

[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 15-10-2010 10:33 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietbuks
jelmervos schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:30:
[...]

Probleem is vaker langs gekomen hier op GoT. Waarschijnlijk ben je hem aan het opladen 's nachts en wordt je X10 te warm.
Klopt ik ben ook een van de eerdere melders in dit topic, Ik laad hem echter niet op 's nachts...(tenminste de afgelopen week niet) dus het is toch wat anders. Afwachten, alles backuppen en met 2.1 met een schone lei beginnen zal het beste zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Wil via mijn telefoon X10 mijn laptop koppelen met de bijbehorende USB kabel, om op mijn laptop draadloos te kunnen internetten. Ik moet een speciaal applicatie installeren, maar welke.

Heb namelijk in het buitenland een 3GS simkaartje gekocht om te internetten op mijn mobiel. Dat gaat zo moeizaam (touchscreenkeyboard) dat ik graag op mijn laptop wil gaan internetten. Alleen wil ik niet zo'n dure usb/sim stick van die specifieke telefoon/internet provider aanschaffen. Kost namelijk rond 70 euro in China.

Dus wil ik via mijn mobiel X10 mijn laptop koppelen dat die het signaal daar mee kan internetten.

Welke applicatie moet ik gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
aangeboden schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:39:
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Wil via mijn telefoon X10 mijn laptop koppelen met de bijbehorende USB kabel, om op mijn laptop draadloos te kunnen internetten. Ik moet een speciaal applicatie installeren, maar welke.

Heb namelijk in het buitenland een 3GS simkaartje gekocht om te internetten op mijn mobiel. Dat gaat zo moeizaam (touchscreenkeyboard) dat ik graag op mijn laptop wil gaan internetten. Alleen wil ik niet zo'n dure usb/sim stick van die specifieke telefoon/internet provider aanschaffen. Kost namelijk rond 70 euro in China.

Dus wil ik via mijn mobiel X10 mijn laptop koppelen dat die het signaal daar mee kan internetten.

Welke applicatie moet ik gebruiken?
PDANet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Duurt als het goed is niet al te lang meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Mmmmm... Hij hangt tijdens de installatie op mijn laptop. In iedergeval bedankt voor de tip.

EDIT: Heb EasyTether geinstalleerd. Hij werkt. (allee https sites kan die niet benaderen. Dus geen mail ophalen helaas.)

[ Voor 21% gewijzigd door aangeboden op 15-10-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09 08:22
joost89 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 13:51:
[...]

Duurt als het goed is niet al te lang meer. ;)
Wachten op een reeds oude firmware, beetje vreemd.

[ Voor 29% gewijzigd door Paqbro op 15-10-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Al iets bekend wanneer de uitrol voor 2.1 begint voor de x10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

picardo schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:22:
Al iets bekend wanneer de uitrol voor 2.1 begint voor de x10 ?
Eind oktober. Ga niet om data vragen, want die geeft SE nooit. Pas als de update beschikbaar is zullen ze bevestigen dat ie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 09:53

basdej

OutSystems Consultant

is er een manier om mijn x10 als een wifi acces point te gebruiken, zodat hij mijn 3g doorgeeft aan bijv een ipod touch? (zonder kabel)

[ Voor 5% gewijzigd door basdej op 17-10-2010 13:58 ]

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basdej schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:58:
is er een manier om mijn x10 als een wifi acces point te gebruiken, zodat hij mijn 3g doorgeeft aan bijv een ipod touch? (zonder kabel)
deze functie is alleen beschikbaar in android 2.2, daar kun je een wifi hotspot instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09 08:22
Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 14:16:
[...]

deze functie is alleen beschikbaar in android 2.2, daar kun je een wifi hotspot instellen...
Nee hoor, het kan ook met bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op de een of andere manier in mijn zak teveel keer patroon verkeerd gedaan waardoor hij alleen nog gedeblokkeerd kon worden door je gmail account in te vullen. Blijkbaar zit daar een bug in want dat werkte dus niet. Lekker is dat, schandalige manier ook.
Hierdoor alles kwijt aangezien ik hem moest resetten via de computer.

Enige voordeel is dat die nu weer lekker snel is aangezien die rete traag werd na 5 maanden gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Paqbro schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:29:
[...]

Nee hoor, het kan ook met bluetooth.
Wanneer je de bluetooth-optie probeert aan te zetten in PdaNet verschijnt er een melding dat dit pas wordt ondersteund vanaf Android 2.1. Met PdaNet kan ik vooralsnog alleen bekabeld 'tetheren'.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Staat los van de x10 maar hier zijn de reacties altijd degelijk:

heeft er iemand een handige manier of app om met je telefoon je win7 pc af te sluiten? Mijn situatie is namelijk dat ik vanuit mijn bed naar tv kijk en dan een serie stream vanaf mijn pc. Mijn TV en mediaspeler zijn gewoon met de AB uit te schakelen, maar nu nog mijn PC. Zou mooi zijn als dit met mijn x10 kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
bartsled schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:57:
Staat los van de x10 maar hier zijn de reacties altijd degelijk:

heeft er iemand een handige manier of app om met je telefoon je win7 pc af te sluiten? Mijn situatie is namelijk dat ik vanuit mijn bed naar tv kijk en dan een serie stream vanaf mijn pc. Mijn TV en mediaspeler zijn gewoon met de AB uit te schakelen, maar nu nog mijn PC. Zou mooi zijn als dit met mijn x10 kon :)
Gmote is hiervoor wel geschikt, daarmee kun je via WiFi je computer besturen met je X10, en ook nog eens films (werkt half) en muziek laten afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The 2.1 update is estimated to be released in late October / early November.

http://blog.se-nse.net/

Nu is het alweer begin november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:16:

Het was toch sowieso eind oktober en dan is het nog eens afhankelijk van de landen dus ja, dan kan het al eens vlug begin november zijn. Ik lig er niet om wakker, maar hopelijk komen ze erna nog (en vlugger) met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:16:

Info van een onofficieel blog? Op de 'echte' SE website hadden ze het over eind oktober en dat is voor mij dan ook de echte datum. Natuurlijk zal het per provider verschillen wanneer je de update krijgt (Vodafone waarschijnlijk pas over 3 zomers...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik heb een vraag voor een collega van mij;
Hij bezit een X10, met standaard software. Nu heeft hij teveel foute invoer pogingen gedaan, en word gevraagd opf hij opnieuw zijn gmail gegevens invoert.
Moet hij dan het oude wachtwoord gebruiken, of het nieuw/aangepaste wachtwoord? Want hij krijgt met geen mogelijkheid die controle weg....Ook lijkt het alsof er geen data verbinding is voor hem.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:23:
Ik heb een vraag voor een collega van mij;
Hij bezit een X10, met standaard software. Nu heeft hij teveel foute invoer pogingen gedaan, en word gevraagd opf hij opnieuw zijn gmail gegevens invoert.
Moet hij dan het oude wachtwoord gebruiken, of het nieuw/aangepaste wachtwoord? Want hij krijgt met geen mogelijkheid die controle weg....Ook lijkt het alsof er geen data verbinding is voor hem.
Bij mijn weten is dat met het laatst ingegeven wachtwoord op de X10. Normaal staat dat ergens opgeslagen op de phone en is daar geen data verbinding voor nodig (als ik het me goed kan herinneren van een jaar terug toen ik hetzelfde op men Magic voor had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:31:
[...]

Bij mijn weten is dat met het laatst ingegeven wachtwoord op de X10. Normaal staat dat ergens opgeslagen op de phone en is daar geen data verbinding voor nodig (als ik het me goed kan herinneren van een jaar terug toen ik hetzelfde op men Magic voor had).
Hier was hij al bang voor...En als hij dit wachtwoord vergeten is, wat kan hij dan nog doen?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

master_viper schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:55:
[...]
Hier was hij al bang voor...En als hij dit wachtwoord vergeten is, wat kan hij dan nog doen?
Een repair doen via SonyEricsson Update Service (SEUS)? Je bent dan wel al je instellingen etc kwijt, maar je kunt wel weer je telefoon in. Weet overigens niet 100% zeker of dit werkt, dus wellicht dat iemand anders dit eerst kan bevestigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietbuks
LDVC schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Een repair doen via SonyEricsson Update Service (SEUS)? Je bent dan wel al je instellingen etc kwijt, maar je kunt wel weer je telefoon in. Weet overigens niet 100% zeker of dit werkt, dus wellicht dat iemand anders dit eerst kan bevestigen??
Tijdje terug ook gehad..

Oplossing: in het scherm waar je je google account gegevens in moet voeren je email adres invullen en als wachtwoord: "null" (zonder aanhalingstekens). Je eigen wachtwoord wordt hier namelijk op miraculeuze wijze niet geaccepteerd maar null wel.

Hierna kun je weer een nieuw patroon instellen, en kan je weer in je tel. Een reset is dus NIET nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Is ergens al bevestigd dat de software(updates) die dadelijk voor de X12 komen, niet werken op de X10 ? Ik hoor iedereen wel klagen dat SE zich dadelijk (waarschijnlijk) na deze update op de X12 gaat richten, maar wie zegt dat updates voor de X12 niet werken voor de X10 ?

Volgens mij kun je met een vorige Iphone ook updaten naar de software die op de nieuwe zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat gisteren had geweten. :/ Maar wel echt een smerige bug van google. Snap niet dat ze daar geen update voor uitbrengen. Sowieso is het onzin. Na aan/uit zetten en je dan gewoon goed doet + pincode is er toch niks aan de hand. Of na teveel foute pogingen meteen pincode ipv dat schijt gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Un-X-PecteD schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:21:
Is ergens al bevestigd dat de software(updates) die dadelijk voor de X12 komen, niet werken op de X10 ? Ik hoor iedereen wel klagen dat SE zich dadelijk (waarschijnlijk) na deze update op de X12 gaat richten, maar wie zegt dat updates voor de X12 niet werken voor de X10 ?

Volgens mij kun je met een vorige Iphone ook updaten naar de software die op de nieuwe zit
Zolang er niet bevestigd is dat er een X12 komt, zal ook niet bevestigd worden of die updates wel of niet of de X10 komen. Het zou natuurlijk wel mooi zijn als het zo werkt, maar vooralsnog is Apple de enige die een soort van universele firmware heeft. Zo draaide de SE Satio en SE vivaz beide op Symbian S60v5, maar ontving de Satio nooit de firmware van de (later verschenen) Vivaz, ook al was deze een stuk beter dan die van de Satio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Un-X-PecteD schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:21:

Huuuh...X10 is relatief net uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• videoman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 13:44
Weet iemand of je na de grote update van Android 2.1 alle apps opnieuw moet instaleren, ik denk zelf wel omdat alles wordt overschreven, betekend ook dat ik mijn 16 gig kaartje opnieuw moet formateren omdat veel apps hiernaar toe schrijven, wat ik me ook afvraag of ik mijn telefoonboek ( 250 nummers ) van de backup kan terug halen, ik denk dat er een hoop werk voor ons allen aankomt, en volgend jaar weer naar de 2.2 update. Maargoed het blijft ook een beetje hobby toch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

videoman schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:22:
Weet iemand of je na de grote update van Android 2.1 alle apps opnieuw moet instaleren, ik denk zelf wel omdat alles wordt overschreven, betekend ook dat ik mijn 16 gig kaartje opnieuw moet formateren omdat veel apps hiernaar toe schrijven, wat ik me ook afvraag of ik mijn telefoonboek ( 250 nummers ) van de backup kan terug halen, ik denk dat er een hoop werk voor ons allen aankomt, en volgend jaar weer naar de 2.2 update. Maargoed het blijft ook een beetje hobby toch ? :)
Telefoonboek wordt toch gesynchroniseerd met Google contacts, dus dat is gewoon terug aanmelden, synchroniseren en die staan klaar ;)
Ik denk dat je bedoelt dat er instellingen naar je 16GB kaart worden geschreven? Als dat zo is, probeer gewoon dan de applicaties opnieuw te installeren en kijk of hij die instellingen zo ophaalt ;) Indien hij dat niet doet dan zal je idd een oplossing moeten zoeken zoals bvb formatteren of gewoon de instellingen eraf doen die echt niet gelezen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

videoman schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:22:
En hoe zou het werken met gekochte apps? Zou je die opnieuw moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:12:
[...]

En hoe zou het werken met gekochte apps? Zou je die opnieuw moeten kopen?
Bij mijn weten niet. Deze zullen te zien zijn in het Downloads gedeelte van de Market ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Apps staan ook gekoppeld aan je account als ik het goed heb.En zeker gekochte apps.

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En anders download je een backup progje uit de market die een backup van je apps maakt. Deze haal je vervolgens weer uit de market na de update.. ff op restore drukken en klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:34:
[...]

Telefoonboek wordt toch gesynchroniseerd met Google contacts, dus dat is gewoon terug aanmelden, synchroniseren en die staan klaar ;)
En hoe doe je dat als je Google verder niet gebruikt? :p

Synchroniseert de X10 ook naar "Google" ? Of alleen naar de X10 toe, wat ik ook al een paar keer heb gelezen.
(Heb die 130 MB update er ook nog niet er op gezet.)

Mja, hoop dat de update straks het agenda probleem ook oplost. (Jaarlijks herhalende afspraken die dus niet jaarlijks terug komen :s) Voor de rest nog steeds redelijk tevreden met dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
Contacten zijn ook te backuppen met de backup en restore applicatie van SE zelf. Dat staat als het goed is al op je telefoon.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44

superwashandje

grofheid alom

zijn er meer mensen waarbij de x10 soms wel erg hongerig is naar stroom? ik heb nu al twee keer gehad dat ik hem smiddags/savonds aan de lader had liggen en de volgende ochtend mijn wekker niet ging omdat de batterij leeg was (gelukkig heb ik er 2). ?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou jullie nog laten weten welke telefoon ik heb genomen ( galaxy S of de x10 ). Ik mag trots melden dat ik een eigenaar ben van de X10. Toen ik de telefoons met elkaar heb vergeleken, wist ik gelijk dat de Samsung niks voor mij is. Dat scherm van de X10 valt me heel erg mee. Mooie kleuren, erg fel, zeer tevreden over. Vanavond even alles uittesten en wat bestanden erop gooien.

Dat laucher pro is zover ik weet alleen voor android 2.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

superwashandje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:41:
zijn er meer mensen waarbij de x10 soms wel erg hongerig is naar stroom? ik heb nu al twee keer gehad dat ik hem smiddags/savonds aan de lader had liggen en de volgende ochtend mijn wekker niet ging omdat de batterij leeg was (gelukkig heb ik er 2). ?
Gebruik eens de zoekfunctie, want dit is al vaak genoeg besproken in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

nou, enlighten me! ik ben genoeg tegengekomen (ook voordat ik het postte) over een tegevnallende batterijduur maar niet dat ik er de ene keer 3 dagen mee doe (met internet aan) en de andere keer een nachtje (zonder gebruik en zonder internet)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:54:
Ik zou jullie nog laten weten welke telefoon ik heb genomen ( galaxy S of de x10 ). Ik mag trots melden dat ik een eigenaar ben van de X10. Toen ik de telefoons met elkaar heb vergeleken, wist ik gelijk dat de Samsung niks voor mij is. Dat scherm van de X10 valt me heel erg mee. Mooie kleuren, erg fel, zeer tevreden over. Vanavond even alles uittesten en wat bestanden erop gooien.

Dat laucher pro is zover ik weet alleen voor android 2.1?
Waarom was de Galaxy S uiteindelijk niets voor jou? Ben wel benieuwd :)
Betreffende Launcher Pro, met een paar weken hebben we de update naar 2.1 wellicht is stoeien met launchers voor 1.6 dan zonde van je tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsled schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:36:
[...]

Waarom was de Galaxy S uiteindelijk niets voor jou? Ben wel benieuwd :)
Betreffende Launcher Pro, met een paar weken hebben we de update naar 2.1 wellicht is stoeien met launchers voor 1.6 dan zonde van je tijd?
De reden dat de Galaxy S niet heb genomen is ten eerste het uiterlijk. De X10 oogt veel mooier en heeft mooiere materialen gebruikt. De Galaxy is van goedkoop plastic achterop. Daarnaast vind ik het scherm van de Galaxy niet mooi, klinkt misschien vreemd maar die kleuren ogen erg nep en er zit een lelijke blauwe gloed over het scherm. Daarnaast de 5 megapixel camera zonder flits vond ik toch niet echt handig, aangezien ik veel foto's maak onder verschillende omstandigheden. Ik weet dat de galaxy misschien iets beter is qua prestaties, maar het is uiteindelijk allebei android, zo zie ik het. Als er 2.1 op de X10 staat ben ik meer dan tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nok3 kon je bij het vergelijken ook verschil zien tussen de 16mkleuren van de galaxy en de 65k vd x10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 20:16:
@nok3 kon je bij het vergelijken ook verschil zien tussen de 16mkleuren van de galaxy en de 65k vd x10?
In eerste instantie niet. Je moet wel heel goed kijken wil je het onderscheid maken. Als ik niet wist dat de x10 65k had, zou ik het niet eens gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb swype v1.56 geïnstalleerd maar als ik aan get 'swypen'ben, dan volgt die 'streep' wel wanneer je over de letters veegt maar er komt geen woord tevoorschijn. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Er is een nieuw filmpje van de update online gepost. Hierin is timescape en de social phonebook te zien:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NSkfXN65XzA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56
superwashandje schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:25:
nou, enlighten me! ik ben genoeg tegengekomen (ook voordat ik het postte) over een tegevnallende batterijduur maar niet dat ik er de ene keer 3 dagen mee doe (met internet aan) en de andere keer een nachtje (zonder gebruik en zonder internet)
waarschijnlijk staat er een programma te draaien op de achtergrond die stroom blijft vreten. Soms gebeurt het bijv dat de GPS toch gebruikt blijft worden, zelfs als je het programma hebt afgesloten.
Mocht je merken dat je telefoon opeens meer batterij verbruikt, probeer dan om je telefoon opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

MagicTempest schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:24:
Er is een nieuw filmpje van de update online gepost. Hierin is timescape en de social phonebook te zien:

[video]
TimeScape loopt ineens een stuk sneller en vloeiender, positief om te zien. Had eigenlijk gehoopt dat TS ook Gmail zou ondersteunen als email feed, maarja daar laat ie dan weer niets van zien, dus vrees van niet.

Van het social phonebook had ik eigenlijk wat meer verwacht dan ik nu zie. Ik dacht dat SE flink was gaan customizen, maar het is gewoon het standaard 2.1 phonebook met een SE wallpaper eroverheen. Over die wallpaper gesproken: die is wel mooier dan de vorige blauwe interface. Ik vind het wat stoerder overkomen met deze donkere blauwtinten en strakkere lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

avec_style schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:24:
[...]

waarschijnlijk staat er een programma te draaien op de achtergrond die stroom blijft vreten. Soms gebeurt het bijv dat de GPS toch gebruikt blijft worden, zelfs als je het programma hebt afgesloten.
Mocht je merken dat je telefoon opeens meer batterij verbruikt, probeer dan om je telefoon opnieuw op te starten.
thanks voor een behulpzame reactie!

maar dat is het dus niet want er stond geen programma aan en de gps ook niet (zet ik altijd meteen handmatig uit als ik het niet meer nodig heb juist om de batterij te verlengen) na hem maandag(middag/avond) dus 3 keer opgeladen te hebben doet ie het nu alweer een dag lang en staat op 75%.
Nog steeds vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Swype en het installeren van navigatiesoftware? Heb nu Sygic Mobile navigatie, maar als je alles op de telefoon zet en met astro de apk. van Sygic installeert, dan komt ie niet verder. Doe ik iets fout met de mappen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
SonyericssonNL bevestigt op twitter nogmaals eind oktober voor het begin van de uitrol van de update. Wel nog onder voorbehoud van goedkeuring door google en de telco's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

MagicTempest schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:11:
SonyericssonNL bevestigt op twitter nogmaals eind oktober voor het begin van de uitrol van de update. Wel nog onder voorbehoud van goedkeuring door google en de telco's.
Laten we het hopen! dan volgende week 2.1 op mijn unbranded X10 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-05-2024
Doet ADW.Launcher het bij meer mensen niet meer :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Xecer schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:56:
Nadat ik m net had geupdate had ie het even zwaar, maar werkt verder gewoon prima. Wellicht uninstallen en dan opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-05-2024
Kan hem ook niet meer downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Laatst online: 16-08 18:29
Xecer schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:56:
wat bedoel je daar mee?
die van mij is wel heeeel erg traag na een bepaalde tijd :(
en in de market is die nog steeds aan het "instaleren" was een update.... maar ik kan hem dus ook niet meer verwijderen via de market :/
iemand een ander idee? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:12:
ik heb swype v1.56 geïnstalleerd maar als ik aan get 'swypen'ben, dan volgt die 'streep' wel wanneer je over de letters veegt maar er komt geen woord tevoorschijn. Weet iemand hoe dit komt?
Swype 1.56 is verlopen, je kan dus wel typen maar niet 'swypen' . De nieuwere versie v2.0.xxxx werkt wel naar behoren, maar hier kan je geen andere taal dan Nederlands meer selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Laatst online: 16-08 18:29
Vin87 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:05:
[...]

Swype 1.56 is verlopen, je kan dus wel typen maar niet 'swypen' . De nieuwere versie v2.0.xxxx werkt wel naar behoren, maar hier kan je geen andere taal dan Nederlands meer selecteren.
waar kan ik die 2.0 vinden? :o (op google krijg ik wvga versies voor windows mobile, geen idee of ik die ook kan gebruiken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:02

St@m

@ Your Service

thvers schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:11:
[...]

waar kan ik die 2.0 vinden? :o (op google krijg ik wvga versies voor windows mobile, geen idee of ik die ook kan gebruiken...)
Op XDA staat wel ergens een link

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
LDVC schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:00:
[...]

Nadat ik m net had geupdate had ie het even zwaar, maar werkt verder gewoon prima. Wellicht uninstallen en dan opnieuw installeren?
Zelfde hier, na een reboot doet alles het weer perfect, zelfs het idee dat hij wat sneller is. Wat wel apart is, is dat ik gister na 1.5 uur gebruik 45% van mijn batterij was verloren, terwijl ik alleen naar muziek luisterde en aan het browsen was via 3g. Misschien maar eens een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz1968
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2022
Hi
Zijn er mensen die angry birds ook gedownload hebben en waar het spel wel werkt?
Krijg alleen een zwart scherm met het achtergrond muziekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 12-09 17:29
taz1968 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:20:
Hi
Zijn er mensen die angry birds ook gedownload hebben en waar het spel wel werkt?
Krijg alleen een zwart scherm met het achtergrond muziekje...
Dit spel doet het inderdaad niet op de x10. Ik las ergens dat Rovio bezig is met dit probleem en dat bij de update die over 2 weken komt het probleem waarschijnlijk is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Te laat en spuit 11 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door AzzKickah op 21-10-2010 14:23 . Reden: laaaat maaaaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
drav91 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:48:
[...]

Dit spel doet het inderdaad niet op de x10. Ik las ergens dat Rovio bezig is met dit probleem en dat bij de update die over 2 weken komt het probleem waarschijnlijk is opgelost.
Ik heb inderdaad op de twitterpagina van Rovio gelezen dat ze op de hoogte zijn dat de game niet werkt op de X10, de Nexus one en nog wat andere modellen. Ze zijn ook bezig met een update.

Ik hoop dat ze een beetje opschieten, want ik wil wel zien of die game al die hype echt waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zelfs niet in de market op men Magic :( (waar het hopelijk wel op zou werken) maar wil het zeker wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
avec_style schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:56:
[...]

Ik heb inderdaad op de twitterpagina van Rovio gelezen dat ze op de hoogte zijn dat de game niet werkt op de X10, de Nexus one en nog wat andere modellen. Ze zijn ook bezig met een update.

Ik hoop dat ze een beetje opschieten, want ik wil wel zien of die game al die hype echt waard is.
Same. Hoewel hij misschien wel met de 2.1 update gaat werken, dus het zou erom spannen wie eerder is, SE of Rovio :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz1968
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-12-2022
Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:00:
Ik vind het zelfs niet in de market op men Magic :( (waar het hopelijk wel op zou werken) maar wil het zeker wel eens proberen.
je kunt de apk downloaden op m.getjar,com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik heb een X10 en ik heb de demo van angry birds gewoon kunnen spelen op mijn Phone

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ja de demo werkt wel, alleen de versie die net uit is (en dus geen demo of beta) werkt (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
Darkdemoman: De beta's deden het ook gewoon. Pas bij de final is er een fout in gekomen waardoor hij niet op de X10 werkt.

Spuit11 :X

[ Voor 5% gewijzigd door MagicTempest op 21-10-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Ik ben benieuwd welke apps we allemaal in de market gaan tegenkomen zodra we de 2.1 update binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp nu waarom Sony Ericsson er standaard een screen protector op het toestel heeft geplakt... 10 min. nadat ik het toestel voor het eerst aanzette en in m'n broekzak deed, viel de screen protector eraf. Tot nu toe zonder moeten doen.. Maar in 2 dagen tijd zitten er nu tientallen krassen op het beeldscherm, terwijl ik geen andere spullen in m'n broekzak heb zitten. Gelijk maar even zelf een screenprotector gekocht. Slechte zaak!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:06:
Ik begrijp nu waarom Sony Ericsson er standaard een screen protector op het toestel heeft geplakt... 10 min. nadat ik het toestel voor het eerst aanzette en in m'n broekzak deed, viel de screen protector eraf. Tot nu toe zonder moeten doen.. Maar in 2 dagen tijd zitten er nu tientallen krassen op het beeldscherm, terwijl ik geen andere spullen in m'n broekzak heb zitten. Gelijk maar even zelf een screenprotector gekocht. Slechte zaak!!
Dan ben jij de eerste waarbij de screenprotector er zomaar af is gevallen. Een hele hoop andere (en ikzelf) hebben serieus moeten zweten om die standaard protector er af te krijgen (nadat deze bijvoorbeeld gekrast was). Weet je het dunne beschermfolie niet aanziet voor screenprotector en dat de screenprotector dus nog steeds aanwezig is? Je kan dit het beste zien door de X10 onder een lamp te houden, kijk goed naar de randjes van het scherm, als er nog een protector op zit dan zie je een heel dun lijntje lopen (ook te voelen met de nagel). Zo niet, dan zie je alleen de rand van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vin87 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:39:
[...]

Dan ben jij de eerste waarbij de screenprotector er zomaar af is gevallen. Een hele hoop andere (en ikzelf) hebben serieus moeten zweten om die standaard protector er af te krijgen (nadat deze bijvoorbeeld gekrast was). Weet je het dunne beschermfolie niet aanziet voor screenprotector en dat de screenprotector dus nog steeds aanwezig is? Je kan dit het beste zien door de X10 onder een lamp te houden, kijk goed naar de randjes van het scherm, als er nog een protector op zit dan zie je een heel dun lijntje lopen (ook te voelen met de nagel). Zo niet, dan zie je alleen de rand van het scherm.
Het enige dat ik weet is dat de screenprotector die er al op zat, dubbel is geklapt in mijn broek waardoor er stof op de screenprotector zat, waarna ik heb er maar helemaal heb afgetrokken, ging zeer gemakkelijk. Meer zou ik niet weten. ( er zit ook maar 1 plakker op de scherm neem ik aan of moest jij er 2 afhalen ). Ik heb van te voren nog gekeken, maar ik voelde echt dat de krassen in het scherm zitten. Ik zou echt niet weten hoe die erop komen.. Maar goed door een nieuwe protector erover heen geplakt te hebben zie je nagenoeg niks meer van de krassen. Maar blijft wel slecht dat het zo gevoelig is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Onder die ene plakker zit er nog 1 die je bijna niet zit. Dat is de screenprotector van SE. Als je niet weet dat er 1 hoort te zitten zie je hem niet. Waarschijnlijk zit die er nog gewoon op bij jou en heeft je scherm geen krassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee, dat is goed om te horen. Dan neem ik terug van wat ik zei over het krasgevoelige scherm.
Dan nog een vraag. Is er een manier om de timescape foto's van o.a hyves scherp te krijgen. Dat ziet er namelijk niet zo mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 00:06:
Ik heb mijn X10 nu bijna een half jaar en ik heb nog steeds geen krassen in mijn screenprotector. Wat voor materiaal is jou broek, en zitten er misschien van die metalen studs vlak boven je broek waar je hem langs schuurt als je de telefoon erin doet of eruit haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
bartsled schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:00:
Onder die ene plakker zit er nog 1 die je bijna niet zit. Dat is de screenprotector van SE. Als je niet weet dat er 1 hoort te zitten zie je hem niet. Waarschijnlijk zit die er nog gewoon op bij jou en heeft je scherm geen krassen :)
Dan wist ik ook niet, dan heb ik er nu dus 2 op elkaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 01:04:
okee, dat is goed om te horen. Dan neem ik terug van wat ik zei over het krasgevoelige scherm.
Dan nog een vraag. Is er een manier om de timescape foto's van o.a hyves scherp te krijgen. Dat ziet er namelijk niet zo mooi uit.
Nee, die hyves foto's blijven zo wazig. Oorspronkelijk was dat ook zo met de Facebook foto's, maar na een update worden die in hogere resolutie gedownload. Helaas gaat Hyves via een aparte plugin, dus deze zou dan ook geupdate worden. Wellicht dat iemand (via twitter) aan SE kan vragen of ook de hyves plugin een update krijgt met de komende update. Dat ding is nu zo brak als wat, dat ik m maar uit gezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remus schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

Ik heb mijn X10 nu bijna een half jaar en ik heb nog steeds geen krassen in mijn screenprotector. Wat voor materiaal is jou broek, en zitten er misschien van die metalen studs vlak boven je broek waar je hem langs schuurt als je de telefoon erin doet of eruit haalt?
Ik heb altijd een aparte zak voor mijn telefoon. Mijn vorige Nokia heeft het krasloos overleeft in mijn broek dus zal de x10 het ook eigenlijk moeten. Hij schuurt af en toe inderdaad als ik hem eruit haal. Dat zou dan de oorzaak kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:42:
[...]

Nee, die hyves foto's blijven zo wazig. Oorspronkelijk was dat ook zo met de Facebook foto's, maar na een update worden die in hogere resolutie gedownload. Helaas gaat Hyves via een aparte plugin, dus deze zou dan ook geupdate worden. Wellicht dat iemand (via twitter) aan SE kan vragen of ook de hyves plugin een update krijgt met de komende update. Dat ding is nu zo brak als wat, dat ik m maar uit gezet heb.
Hopelijk stellen ze daar dan de update ook weer niet voor uit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
hmmm
sinds een paar dagen krijg ik als ik een app wil updaten
Download failed
update unsuccesfull.
Iemand een fix die geen hard reset inhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:08
Mijn X10 is al ruim een week bezig om de update voor de Hyves app te installeren 8)7

In de market onder het tabje downloads blijft de Hyves app maar hangen op status "intalleren". Ook het blauwe balkje blijft maar doorlopen.
De app zelf kun je niet (meer) openen, die gaat rechtstreeks naar de downloads tab in de Market.

Hoe kan ik deze installatie annuleren? Ik heb al diverse dingen geprobeerd, en gegoogled maar ik kom er niet uit.

Volgens mij is resetten de enige oplossing, maar dat wil ik eigenlijk als laatste pas proberen (of uit te stellen tot de SE update), aangezien ik dan alles weer in moet stellen.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.