Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe applicatie te vinden op internet van Sony Ericsson die een Launcher is met als achterliggende gedachte de AmbientTime Lite (Rachael) interface die in het begin getoond werd door SE en ik vind het er sjiek uitzien. Hopelijk gaat SE hierin verder en maken ze het enkel maar beter en beter want er zijn toch enkele bugs bekend.
Ik heb zelf ook ondervonden dat je nu je applicaties kan sorteren zoals je zelf wil en eventueel zelfs gewoon het icoon verwijderen van het applicatie-paneel. Hoe je dat kan doen vind je op de link in men signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
Dimiz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:17:
Voor de MyPhoneExplorer fans, voorheen voor oudere Sony Ericsson toestellen, FJSoft heeft nu een versie uitgebracht die WEL Android ondersteunt!

http://www.fjsoft.at/files/MyPhoneExplorer_Setup_1.8.0.exe
Bij mij doet deze het niet...
programma kan mijn telefoon niet vinden terwijl deze gewoon is aangesloten via usb EN foutopsproringsmode aan.

instellingen in het programma staan op usb detect en op "android OS" waarbij de x10 ook tussen staat.

iemand een oplossing??

oja, mijn telefoon is echt zwaar traag... heb dan wel ADWlauncher aan staan met 3 home screens...
maar heb al vaak gehad dat ik gewoon niet meer mee kon werken, terwijl er wel 99mb vrij was (via taskkiller uitgezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik werk sinds vandaag met 2.1 en het apparaat LiveView. En ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben van dit kleine apparaat. Je kan direct sms, facebook en twitter berichten uitlezen, ook kun je via de LiveView direct de sms toepassing aanspreken op de telefoon om een reply te sturen. Helaas is de twitter en facebook koppeling vewerkt met de website i.p.v de applicaties. Dus wanneer je via de LiveView een twitter bericht opent wordt je door gelinkt naar de website.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 17:38

AzzKickah

06-CENSORED

Dimiz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:17:
Voor de MyPhoneExplorer fans, voorheen voor oudere Sony Ericsson toestellen, FJSoft heeft nu een versie uitgebracht die WEL Android ondersteunt!

http://www.fjsoft.at/files/MyPhoneExplorer_Setup_1.8.0.exe
Hmm ik heb dat programma geinstalleerd en ziet er inderdaad veelbelovend uit!
Maar ik snap 1 ding ff niet.

Als ik USB Debugging Mode uitzet, dan krijgt het programma geen verbinding met de telefoon, maar kan ik in Windows ook niet bij mijn SD-card.
Maar als ik USB-DM aanzet, dan is de SD-Card niet te benaderen vanuit dat programma, maar dan kan ik vanuit Windows wel gewoon bij de SD-card? :?

Wat doe ik nou weer verkeerd?

Kan ik niet gewoon USB-DM uitzetten maar dat ik in Windows wel gewoon bij de SD-card kan? Zo was het volgens mij namelijk gewoon toen de telefoon net uit de doos kwam, maar sinds ik ooit dat USB-DM aan heb gehad, moet dat aanstaan om bij de SD-card te kunnen. Weird. En irritant.

[ Voor 25% gewijzigd door AzzKickah op 06-10-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:45:
Ik werk sinds vandaag met 2.1 en het apparaat LiveView. En ik moet zeggen dat ik toch wel onder de indruk ben van dit kleine apparaat. Je kan direct sms, facebook en twitter berichten uitlezen, ook kun je via de LiveView direct de sms toepassing aanspreken op de telefoon om een reply te sturen. Helaas is de twitter en facebook koppeling vewerkt met de website i.p.v de applicaties. Dus wanneer je via de LiveView een twitter bericht opent wordt je door gelinkt naar de website.
Hoe ben je daar allemaal aangeraakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:45:
hoe kom je aan 2.1 op je x10???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

@ mensen hierboven..
Ik werk op het contact center van Sony Ericsson, dus wij hebben de test software gekregen ;)
Helaas werkt de root apk niet meer met deze software, dus ik zal kijken of ik op een andere manier screenshots kan maken als jullie geïnteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:08:
@ mensen hierboven..
Ik werk op het contact center van Sony Ericsson, dus wij hebben de test software gekregen ;)
Helaas werkt de root apk niet meer met deze software, dus ik zal kijken of ik op een andere manier screenshots kan maken als jullie geïnteresseerd zijn.
nice, kun je niet per ongeluk de rom dumpen ;) ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 15:54
Zeker zijn wij geintresseerd =D. Kun je ons ook iets vertellen over een eventuele 2.2 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Knul schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:11:
Zeker zijn wij geintresseerd =D. Kun je ons ook iets vertellen over een eventuele 2.2 update?
Daar heb ik zelf ook nog niks over gehoord.. Dat ligt echt bij de marketing unit enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:14:
[...]

Daar heb ik zelf ook nog niks over gehoord.. Dat ligt echt bij de marketing unit enz..
Verder wel tevreden over de update? Is de performance beter? hoe is het belvolume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Ben op reis en merk met het foto's maken al een aantal keren iets vreemds.
Schiet op een dag zo'n 20-30 foto's bijv.in een park. Soms als een foto mislukt is dan gooi je hem in de prullenbak. Met het fotograveren doe ik na een foto de powerknop uit om stroom te besparen en stop de X10 in mijn broekzak. Nou kom ik thuis en wil de reeks foto's bekijken. Merk ik dat een aantal foto's verdwenen zijn. Nee ik heb ze niet verwijderd. Ja ik weet het zeker dat ze bewaard zijn. De eerste keer dacht ik, dat het mijn fout was, maar dit is een aantal keren geweest. Vind het raar.
Hebben jullie dezelfde ervaring dat plotseling een aantal foto's zijn verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Heb ik ook gehad, je moet er zeker van zijn dat het popupje opgeslagen langs komt, en daarna de camera applicatie afsluiten, that's the trick ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:41

Matjan

:D

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 17:10:
[...]

nice, kun je niet per ongeluk de rom dumpen ;) ;) ;)
+1! Je zou hier heel veel mensen gelukkig mee maken:D Of alleen aan de devs geven op xda zodat ze bootloadergevalletje kunnen bekijken ;)

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Ik denk dat jullie toch echt geduld moeten hebben, tenzij ricjuh zijn baan op het spel wil zetten ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 15:32

basdej

OutSystems Consultant

basdej schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:19:
ik heb dit toestel al een aantal maanden, en ik ben zeer tevreden. behalve over 1 ding. Als ik een sms naar mijn vriendin wil sturen, moet ik hem altijd 2x verzenden. Na 5 minuten krijg ik namelijk de melding dat het bericht niet afgeleverd kan worden. De 2e sms verzend wel gewoon, en de 3e ook etc... totdat ze iets terug smst, dan werkt de eerste sms daarna niet. verzend ik hem dubbel dan komt de 2e aan.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

gr, Bas de Jong
iemand een oplossing hiervoor, ik vind het echt irritant en ik snap niet hoe dit komt ;(

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

basdej schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:12:
[...]

iemand een oplossing hiervoor, ik vind het echt irritant en ik snap niet hoe dit komt ;(
Misschien heeft je vriendin "antwoorden via zelfde centrale" aanstaan.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

basdej schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:12:
[...]

Wat zegt je provider erover?
Al in een winkel van je provider geweest om een en ander te laten checken? Misschien andere SIM kaart of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:41

Matjan

:D

Dimiz schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:47:
Ik denk dat jullie toch echt geduld moeten hebben, tenzij ricjuh zijn baan op het spel wil zetten ;-)!
Jah, daar dacht ik later ook aan! 8)7

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Matjan schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:45:
[...]

Jah, daar dacht ik later ook aan! 8)7
Haha, en ik zelf heb geen toegang tot deze diensten.. Ik moet mijn toestel gewoon afgeven en dan wordt die geflasht ;)

*edit: Ik zal vanavond eens via de androidSDK proberen screenshots te maken..

[ Voor 12% gewijzigd door ricjuh op 07-10-2010 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik ben opzich tevree met het toestel , alleen ik vindt hem af en toe zo traag overkomen. Vooral bij het unlocken merk je dat, is dat normaal of hebben meerdere mensen hier last van?
Als ik bijvoorbeeld de Legend/Desire of wat dan ook naast leg dan zijn die toch wat sneller. (hoopt dat dit met 2.1, eind deze maand het een en ander aan verbeterd wordt)

Ik heb er overigens haast geen apps opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
AzzKickah schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:53:
[...]

Hmm ik heb dat programma geinstalleerd en ziet er inderdaad veelbelovend uit!
Maar ik snap 1 ding ff niet.

Als ik USB Debugging Mode uitzet, dan krijgt het programma geen verbinding met de telefoon, maar kan ik in Windows ook niet bij mijn SD-card.
Maar als ik USB-DM aanzet, dan is de SD-Card niet te benaderen vanuit dat programma, maar dan kan ik vanuit Windows wel gewoon bij de SD-card? :?

Wat doe ik nou weer verkeerd?

Kan ik niet gewoon USB-DM uitzetten maar dat ik in Windows wel gewoon bij de SD-card kan? Zo was het volgens mij namelijk gewoon toen de telefoon net uit de doos kwam, maar sinds ik ooit dat USB-DM aan heb gehad, moet dat aanstaan om bij de SD-card te kunnen. Weird. En irritant.
Wat staat er nog meer aan in het USB menu? Ik heb het als volgt, Alleen USB-foutopsoring (onder Instellingen > Toepassingen > Ontwikkeling) aangevinkt. Als ik mijn telefoon aansluit kan ik via dat programma gewoon op mijn SD kaart komen ZONDER op de telefoon dit toe te staan, terwijl hij hem dan NIET in Windows ziet. Als ik dit in mijn telefoon WEL toesta (via de melding bovenaan, telefoon koppelen), kan ik alsnog via MyPhoneExplorer de SD kaart verkennen, maar ook via de PC. Heb je wel deze Drivers geinstalleerd voor debugging? Ik had eerder al een soort gelijk programma in gebruik uit China, maar dit is fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 07:58:
[...]

Haha, en ik zelf heb geen toegang tot deze diensten.. Ik moet mijn toestel gewoon afgeven en dan wordt die geflasht ;)

*edit: Ik zal vanavond eens via de androidSDK proberen screenshots te maken..
ben benieuwd, kun jij wel al een datum geven van de release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Hier een paar foto's die ik met mijn desire heb genomen:

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/7365/imag0002u.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/1922/imag0003gu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/5188/imag0004xf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/1058/imag0005b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Laatst online: 02-10 19:56
@ ricjuh

Kun je ook aangeven of het gespreksvolume verbeterd is?

Ik lees hier in dit topic niet zo heel veel over dit probleem, maar ik zelf ervaar het gespreksvolume gewoon als erg matig.

Als ik buiten op de bus sta te wachten kan ik mijn gesprekspartner vrijwel niet verstaan. De X10 is mijn eerste SE telefoon waar ik eigelijk steeds minder tevreden over wordt en hoop eigenlijk dat het volumeprobleem wordt opgelost met de aankomende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er uit als de definitieve versie :*) ben erg jaloers. gelukkig een nieuw lock screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:26:
Ziet er uit als de definitieve versie :*) ben erg jaloers. gelukkig een nieuw lock screen.
Ik vind zelf de boog eigenlijk niet slecht (ergonomisch) maar er mochten wel enkele bugs uitgehaald worden zoals bijvoorbeeld als je phone gelocked is dat je power-toets geen popup meer geeft om X10 uit te schakelen of op vliegtuigmode te zetten. En ook het dubbele gebruik bij een unlock-patroon.
Maar goed, we zullen ook wel weer zien hoe dat loopt met die nieuwe lock screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

@tm030614

Ik heb zelf nog nooit problemen ondervonden met het bel volume.. Dus ik kan niet zeggen of dat is verbeterd tegenover de 1.6 software.

@TimVK

Wanneer je een patroon gebruikt moet je nog steeds 2x unlocken. Maar dit is ook zo op mijn Desire.. Dus waarschijnlijk zit dit in Android zelf.

[ Voor 0% gewijzigd door ricjuh op 07-10-2010 13:42 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

tm030614 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:23:
@ ricjuh

Kun je ook aangeven of het gespreksvolume verbeterd is?

Ik lees hier in dit topic niet zo heel veel over dit probleem, maar ik zelf ervaar het gespreksvolume gewoon als erg matig.

Als ik buiten op de bus sta te wachten kan ik mijn gesprekspartner vrijwel niet verstaan. De X10 is mijn eerste SE telefoon waar ik eigelijk steeds minder tevreden over wordt en hoop eigenlijk dat het volumeprobleem wordt opgelost met de aankomende update.
Is dat niet gewoon een hardware-matig probleem in jouw telefoon waarvoor ie ter reparatie zou moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:35:
[...]

Ik vind zelf de boog eigenlijk niet slecht (ergonomisch) maar er mochten wel enkele bugs uitgehaald worden zoals bijvoorbeeld als je phone gelocked is dat je power-toets geen popup meer geeft om X10 uit te schakelen of op vliegtuigmode te zetten. En ook het dubbele gebruik bij een unlock-patroon.
Maar goed, we zullen ook wel weer zien hoe dat loopt met die nieuwe lock screen.
mwa hij was niet zo erg maar bij mij bleef het pijltje erg vaak vlak voor het einde hangen, dus idd nog een beetje buggy. hoop ook dat de home screen toets geen wake up functie meer heeft. of dat je dit in ieder geval uit kunt zetten
AzzKickah schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

Is dat niet gewoon een hardware-matig probleem in jouw telefoon waarvoor ie ter reparatie zou moeten?
Is toch een bekender probleem, op xda klagen er ook erg veel mensen over

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ja, de problemen met een laag gespreksvolume zijn bekend, en ook al meerdere malen aan bod gekomen op XDA en in dit topic.
Ik ervaar dit ook als storend en hoop ook dat het met die nieuwe ROM wordt verbeterd, hoewel ik daar weinig vertrouwen in heb.. :'(

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Gespreksvolume wordt niet verbeterd, en de versie die daar wordt laten zien is niet de final, dat is de update 1 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Dimiz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:13:
Gespreksvolume wordt niet verbeterd, en de versie die daar wordt laten zien is niet de final, dat is de update 1 versie.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlamwillem
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10 14:07
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/1058/imag0005b.jpg

Bij firmware versie staat 2.1update1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimiz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:13:
is dit niet gewoon het eerste deel van de update naar 2.1? deze zou toch uit twee delen bestaan(volgens de uitgelekte roadmap van vorig maand)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:49:
[...]

is dit niet gewoon het eerste deel van de update naar 2.1? deze zou toch uit twee delen bestaan(volgens de uitgelekte roadmap van vorig maand)?
Ik zat ook in die richting te denken. Was er niet ergens ook een bedrijf dat de ROM's testte en de lijst van goedgekeurde online zette. Eventueel wie die link nog weet/heeft kan mss eens kijken naar de Build nummers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

vlamwillem schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:31:
[...]

[afbeelding]

Bij firmware versie staat 2.1update1 ;)
Ik bedoel hoe je dit weet: "Gespreksvolume wordt niet verbeterd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 20:54

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:52:
[...]

Ik zat ook in die richting te denken. Was er niet ergens ook een bedrijf dat de ROM's testte en de lijst van goedgekeurde online zette. Eventueel wie die link nog weet/heeft kan mss eens kijken naar de Build nummers ;)
Op de SE twitter is ook al eens verschenen dat de -update1 versie niet de update is die de consument ontvangt. Overigens, op die site die jij bedoeld is sinds 27 juli geen ROM meer toegevoegd.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh

ricjuh

Dit is inderdaad nog een test versie.. Toestel loopt echter wel heel stabiel.. Nog geen fout melding ontvangen met deze versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:46:
Dit is inderdaad nog een test versie.. Toestel loopt echter wel heel stabiel.. Nog geen fout melding ontvangen met deze versie.
Heeft het scherm nu ook 16m kleuren? Dit zit standaard in android 2.1 en het scherm ondersteunt dit ook, maar ik heb hier niets over gelezen in de lijst met veranderingen bij de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
AzzKickah schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

Lijkt me niet als ik hier kijk. SE lijkt op de hoogte te zijn maar een oplossing lijkt dus nog niet in zicht.

In een stille omgeving kan ik de gesprekspartner prima verstaan, maar het geluid is gewoon erg zacht, heb het vergeleken met m'n oude K850i maar die is echt stukken duidelijker (zelfde sim, zelfde locatie/netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:56:
[...]
Heeft het scherm nu ook 16m kleuren? Dit zit standaard in android 2.1 en het scherm ondersteunt dit ook, maar ik heb hier niets over gelezen in de lijst met veranderingen bij de update
nee, het scherm blijft op 65k kleuren, dat is al meerder keren door SE bevestigd. Ook krijgt de X10 geen multitouch. Veranderingen aan timescape en mediascape komen pas met de 2e update in Q1 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:06:
[...]

nee, het scherm blijft op 65k kleuren, dat is al meerder keren door SE bevestigd. Ook krijgt de X10 geen multitouch. Veranderingen aan timescape en mediascape komen pas met de 2e update in Q1 2011.
En die 16m kleuren komen dus helemaal niet? Ook niet bij een latere update? Ik vind het scherm zoals het er nu uitziet best kut, bij veel afbeeldingen zie je soms gewoon blokjes in de gebieden waar de kleuren in elkaar overlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimiz
Wat betreft de 16m kleuren, daar is nog niks over bevestigt, ook niet of dat met de 2.1x update in Q1 meekomt. Het belvolume heb ik gelezen ergens op Xperiax10.net, weet niet meer precies waar. 2.1-update werd al eerder op xda getoond door ook een SE medewerker en die wist daar te vertellen dat dat inderdaad nog om een test versie ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Dimiz schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:44:
Wat betreft de 16m kleuren, daar is nog niks over bevestigt, ook niet of dat met de 2.1x update in Q1 meekomt. Het belvolume heb ik gelezen ergens op Xperiax10.net, weet niet meer precies waar. 2.1-update werd al eerder op xda getoond door ook een SE medewerker en die wist daar te vertellen dat dat inderdaad nog om een test versie ging.
Het is wel degelijk bevestigd door SE dat 16m kleuren er niet komen met de huidige update en waarschijnlijk ook niet met de 2.1X update (door verschillende SE twitters en Rikard Skogberg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kutsonyericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
LDVC schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

Het is wel degelijk bevestigd door SE dat 16m kleuren er niet komen met de huidige update en waarschijnlijk ook niet met de 2.1X update (door verschillende SE twitters en Rikard Skogberg)
Waar dan? Ze hebben volgens mij hier op de Q&A gezegd dat die 16 miljoen kleuren er wel kwamen, met de 2.1 update, omdat Android 1.6 het niet ondersteunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:47:
[...]

Waar dan? Ze hebben volgens mij hier op de Q&A gezegd dat die 16 miljoen kleuren er wel kwamen, met de 2.1 update, omdat Android 1.6 het niet ondersteunde.
Waarschijnlijk ook gewoon omdat Android 2.1 de 16M kleuren standaard ondersteund dus ik veronderstel toch ook wel de 16M kleuren te hebben bij de update. Dat ze er niet bij gaan zitten heb ik toch ook nog nergens (anders) gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:58:
[...]

Waarschijnlijk ook gewoon omdat Android 2.1 de 16M kleuren standaard ondersteund dus ik veronderstel toch ook wel de 16M kleuren te hebben bij de update. Dat ze er niet bij gaan zitten heb ik toch ook nog nergens (anders) gelezen.
tsss... we blijven wel lekker eigenwijs doen, he heren ;)

Voor de laatste keer dan:
-op de SE site is de white paper voor de X10 geupdate. Android OS: 2.1, TFT-screen: 65K
-op de SE productblog heeft Rikard Skogberg (hoofd communicatie SE) bevestigd, in de comments, dat het scherm op 65K blijft. Er zijn echter 1900+ reacties op dat artikel, dus je mag het zelf nazoeken als je het niet gelooft.
-SE UK op twitter: http://twitter.com/SonyEricssonUK/status/25686050955

genoeg bewijs, zo dunkt me :9
Dat je dat vindt, oke. Maar onderbouw het dan. Op deze manier draag je niks bij aan het topic en de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04
LDVC schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:14:
[...]
Op de SE twitter is ook al eens verschenen dat de -update1 versie niet de update is die de consument ontvangt.
De Galaxy S geeft ook Firmwareversie: 2.1-update1, ook Kernelversie 2.6.29.

Zelfde versie dan lijkt me?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:30:
[...]

-op de SE site is de white paper voor de X10 geupdate. Android OS: 2.1, TFT-screen: 65K
-op de SE productblog heeft Rikard Skogberg (hoofd communicatie SE) bevestigd, in de comments, dat het scherm op 65K blijft. Er zijn echter 1900+ reacties op dat artikel, dus je mag het zelf nazoeken als je het niet gelooft.

[...]

Dat je dat vindt, oke. Maar onderbouw het dan. Op deze manier draag je niks bij aan het topic en de discussie.
Maar de update naar 2.1 zou toch uit twee delen bestaan? Er is nog erg weinig over het tweede deel van de update dus misschien dat na deze tweede update er wel 16M kleuren zijn(http://www.xperiax10.net/...xperia-x10-eclair-update/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:40:
[...]

Maar de update naar 2.1 zou toch uit twee delen bestaan? Er is nog erg weinig over het tweede deel van de update dus misschien dat na deze tweede update er wel 16M kleuren zijn(http://www.xperiax10.net/...xperia-x10-eclair-update/)
Dat blijft inderdaad een mogelijkheid. Maar die discussie kunnen we uitstellen tot Q1 2011. In 2010 zal onze X10 iig geen 16M kleuren laten zien :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LDVC schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:30:
[...]

[...]

Het lijkt mij dat dit niet onderbouwd hoeft te worden
eerst stellen ze een update uit waar ze een half jaar de tijd voor hebben gehad en nu blijkt ook nog dat ze bepaalde standaard dingen van 2.1 gewoon weg laten...

En de x10 mini ondersteund ook 16m met zo,n klein schermpje dus waarom de x10 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
LDVC schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

Dat blijft inderdaad een mogelijkheid. Maar die discussie kunnen we uitstellen tot Q1 2011. In 2010 zal onze X10 iig geen 16M kleuren laten zien :|
Ok, that's it. Dit is mijn laatste SE ooit. Man, wat een schrale bende weer. Er zit wel een 16m kleuren scherm in, maar omdat ze er geen zin in hebben laten ze het fijn bij 65k zitten? Bah. En dan ook nog eens die 2.1 update die ook maar op zich laat wachten, heb er genoeg van.

Jammer van de gebrekkige ondersteuning, het is een heel fijn en mooi toestel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
Inderdaad een schrale bende bij SE.
Maar vooral in verband met het volume probleem waar niks aan gedaan wordt.

Ze zetten de X10 als flagship model op de markt, maar van fatsoenlijke support hebben ze weinig kaas gegeten.
Baal als een stekker dat ik toch niet voor een HTC heb gekozen.

De reacties overigens op het SE blog spreken boekdelen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal ook stevig van mijn X10 , ik zit nu al anderhalve maand te wachten op de 2.1 update
en 2.2 zal er wel nooit opkomen.
Inderdaad had ik maar voor htc gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 19:50
Ik vind het zo jammer dat niemand er in slaagt om de X10 te kraken en custom Android roms mogelijk te maken. Hoe lang zijn die XDA developers er nu al mee bezig? Een half jaar?

Op dit tempo krijgen we nooit Froyo, officieel niet, en onofficieel ook niet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuz-x10
  • Laatst online: 03-09-2024
had dat inderdaad maar gedaan. Als je 2.1 zo belangrijk vind had je beter direct een telefoon met 2.x kunnen kopen. En een HTC zou het bij mij niet worden, dan eerder de Galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 22:42
LDVC schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 12:43:
[...]

mooi, tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
Cinner schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:50:
Ik vind het zo jammer dat niemand er in slaagt om de X10 te kraken en custom Android roms mogelijk te maken. Hoe lang zijn die XDA developers er nu al mee bezig? Een half jaar?

Op dit tempo krijgen we nooit Froyo, officieel niet, en onofficieel ook niet ;w
Sony en Ericsson hebben liever dat jij straks een X12 koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Is er een mogelijkheid om een klein fotolijstje op je homescreen te zetten met een fotootje ?
Is daar een widget voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

picardo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:56:
Is er een mogelijkheid om een klein fotolijstje op je homescreen te zetten met een fotootje ?
Is daar een widget voor ?
http://www.androlib.com/r.aspx?r=photo+frame+widget

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Dank u ...

Weet iemand ook hoe je een onderschrift kan toevoegen in gmail .
Zodat iedereen altijd kan zien dat de mail vanaf mijn x10 verzonden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
picardo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:38:
[...]

Dank u ...

Lekker belangrijk, toets je het toch zelf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

picardo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:38:
[...]

Dank u ...

Als je je mail verstuurt via de Gmail app dan kan je dit bij instellingen terug vinden. In de Email app is het volgens mij niet in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:51:
[...]

Als je je mail verstuurt via de Gmail app dan kan je dit bij instellingen terug vinden. In de Email app is het volgens mij niet in te stellen.
De e-mail app moet je ook niet willen gebruiken als je Gmail hebt, push vs. poll etc etc... (al eerder aangekaart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:04
Bertuz-x10 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:51:
En een HTC zou het bij mij niet worden, dan eerder de Galaxy S
Heb ik gedaan, ik heb een Galaxy S en een X10. Ik weet wel welke mijn favoriete telefoon is...

Maar de geluidskwaliteit van de GS is wel goed, jammer dat de rest niet zo geweldig is.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RomeoJ schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:52:
[...]

De e-mail app moet je ook niet willen gebruiken als je Gmail hebt, push vs. poll etc etc... (al eerder aangekaart)
Ik zeg ook niet dat ie die moet gebruiken. Geef alleen aan wat er volgens mij mee mogelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 19:50
Paqbro schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 17:29:
[...]

Sony en Ericsson hebben liever dat jij straks een X12 koopt.
Uiteraard. Maar de competitie wil ook mijn centen, en ik gok dat zij straks met een aantrekkelijker aanbod komen dan een X12 ;)

Voorlopig houd ik het wel vol mijn mijn X10, zeker als we straks Android 2.1 hebben. Het blijft een prima toestel, ondanks wat gebreken hier en daar. Begin volgend jaar zal ik echter serieus kijken naar wat Windows Mobile 7 te bieden heeft, of misschien komt Palm/HP met iets bijzonders. En dan komt er nog Nokia met MeeGo bij. Android heeft me niet zo overdonderd dat ik er perse trouw aan wil blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
Cinner schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 22:05:
[...]

... Begin volgend jaar zal ik echter serieus kijken naar wat Windows Mobile 7 te bieden heeft,...
Ja net als Apple geen mogelijkheid om een geheugenkaart in te voeren en zo veel mogelijk in eigen beheer houden.
Voor mij een reden om beiden niet te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik vind de X10 in principe ook een prima toestel, maar een paar pagina's terug zei iemand dat ik 'm eens naast een desire moest leggen. Dat heb ik gedaan, en Android 2.2 is echt wel een gigantisch verschil met de 1.6 die we er nu op hebben staan. De eigenaar van de desire heeft het over de verbeteringen die van 2.1. naar 2.2 al best wel groot zijn (langere batterijduur bijv), en wij moeten 2.1 nog krijgen. Dat vind ik toch jammer, je hoopt toch met zo een platform dat alle fabrikanten een beetje mee gaan in het updaten. Als het langzaam (of niet) updaten van SE toch een trend is, is dat voor mij een reden om over te stappen. Gelukkig heb ik m'n x10 2e hands gekocht en was ik er niet zoveel geld aan kwijt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Is er al een specifieke widget die de bepaalde aandelen uit de aex naar keuze kan bijhouden op je scherm ?

Ik kan er alleen een vinden die de stand van de aex zelf bij houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Laatst online: 02-10 15:32

basdej

OutSystems Consultant

na de update, kan ik dan eindelijk whatsapp installeren?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

basdej schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:39:
na de update, kan ik dan eindelijk whatsapp installeren?
Ja, net als Skype, de officiële Twitter app en Google Earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat sony ericsson deze telefoon altijd bleef updaten als er weer een nieuwe versie uit kwam..
en een vraagje wat voor een beschermfolie gebruiken jullie voor jullie x10..en bij welke winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:21
picardo schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:23:
Is er al een specifieke widget die de bepaalde aandelen uit de aex naar keuze kan bijhouden op je scherm ?

Ik kan er alleen een vinden die de stand van de aex zelf bij houd.
Geen widget maar wel een mooi programma is Stocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Goof2000 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:32:
[...]

Geen widget maar wel een mooi programma is Stocks.
Ik heb die geprobeerd.
Ik kreeg in dat progamma geen nederlandse aandelen ingevoerd. Hij kende ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben druk op zoek naar een geschikte telefoon. Ik twijfel tussen de x10 en de galaxy S.
Ikzelf vind de hardware van de x10 beter ogen, maar volgens mij is hij qua software minder, maar dat is opzich logisch door de 1.6 versie.
Daarom heb ik een aantal vragen aan jullie:

1. Komt er zoals de geruchten luiden een goed alternatief voor de multi-touch?
2. Worden de filmpjes via Youtube vloeiend afgespeeld? Mijn huidige Nokia speelt de filmpjes heel schokkerig af, terwijl de internetverbinding optimaal is.
3. Is de 8 megapixel camera de moeite waard, t.o.v een 5 megapixel van bijvoorbeeld de galaxy S. ( ook de flitser? ).
4. Kan de flitser als zaklamp worden gebruikt?
5. Is de muziekspeler een beetje goed? Ik luister graag muziek via de telefoon.
6. Wordt de telefoon geleverd met een screenprotector?
7. En dan eigenlijk de belangrijkste vraag: Zijn de hoeken van de telefoon niet vervelend in je broekzak?

Het zijn veel vragen, maar ik hoop dat ik uiteindelijk dan ook een goeie keuze kan maken!

Alvast bedankt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 00:52:

1. Komt er zoals de geruchten luiden een goed alternatief voor de multi-touch?
Op de mini heeft SE one finger zoom, dit vindt hopelijk ooit zijn weg naar de 'echte' x10. Verder niks bijzonders op dit moment.
2. Worden de filmpjes via Youtube vloeiend afgespeeld? Mijn huidige Nokia speelt de filmpjes heel schokkerig af, terwijl de internetverbinding optimaal is.
ja.
3. Is de 8 megapixel camera de moeite waard, t.o.v een 5 megapixel van bijvoorbeeld de galaxy S. ( ook de flitser? ).
In het donker is hij extreem slecht, kan niet vergelijken.
4. Kan de flitser als zaklamp worden gebruikt?
ja.
5. Is de muziekspeler een beetje goed? Ik luister graag muziek via de telefoon.
Ik prefereer de oude walkmanplayers van de w800 en w960, mediascape bevalt me niet zo, veel mensen zijn hier wel tevreden over.
6. Wordt de telefoon geleverd met een screenprotector?
Ja, en ik vind hem ook wel goed, al hebben sommigen hier hem vervangen.
7. En dan eigenlijk de belangrijkste vraag: Zijn de hoeken van de telefoon niet vervelend in je broekzak?
Ik heb hier nooit last van gehad, elke telefoon heeft hoeken en zolang je hem niet dwars diagonaal in je broekzak stopt zijn de iets scherpere hoeken ook niet vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
@Vragen
1. Er is een redelijk alternatief voor multitouch, met name in de browser. Met 1 druk op de knop kun je de hele pagina doorvliegen, en nij zoomt automatisch op een (voor mij prettig leesbaar) niveau in.
2. Filmpjes spelen heel soepel af, en in erg goede kwaliteit.
3. De camera maakt zeer goede foto's, in het donker is het inderdaad minder, vooral omdat het lichtje nog niet kan flitsen (komt met de 2.1 update).
4. Ja, dit kan door middel van een app.
5. Mediascape werkt in principe wel goed, ik heb zelf MixZing gedownload die ik net wat beter (vooral sneller ander nummer kiezen) vind werken.
6. Ja, er zit standaard een protector op, die heel mooi erop geplakt is.
7. Ik voel mijn X10 nauwelijks in mijn broekzak. Ik had hiervoor een N82 en die kon ik beter vernemen.

Laat je nog even weten welke het wordt? :). Succes met de keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
@ die 2 hierboven, bij mij speelt hij filmpjes wel soepel af via youtube, maar het ziet er echt niet uit, je kan de pixels gewoon tellen, zit er bij mij dan iets fout in de instellingen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Stan. schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 16:16:
@ die 2 hierboven, bij mij speelt hij filmpjes wel soepel af via youtube, maar het ziet er echt niet uit, je kan de pixels gewoon tellen, zit er bij mij dan iets fout in de instellingen ofzo?
Druk terwijl je een filmpje afspeelt op de menu knop, en dan op afspelen in hoge kwaliteit. Als je niet op WiFi zit, gaat hij automatisch op lagere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Knul schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:30:
3. De camera maakt zeer goede foto's, in het donker is het inderdaad minder, vooral omdat het lichtje nog niet kan flitsen (komt met de 2.1 update).
Voor zover ik weet, verandert hier niks aan met d 2.1 update. Het lichtje blijft gewoon een lampje en kan ook na de update niet flitsen. Wel wordt gehoopt dat het lampje voortaan automatisch aan gaat, wat al een deel van de frustratie wegneemt.
Verder kan ik ook bevestigen dat de X10 zeer aardige foto's kan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bedankt voor alle hulp! Ik neig op dit moment meer naar de x10, vooral omdat ik lees dat het toestel door 2.1 een stuk beter wordt. Vooral het design vind ik mooier, en meer origineel dan de zoals de mensen het noemen 'nep iphone - samsung'. Voor de rest heb ik geen ervaring met Samsung, daarom neig je snel naar het oude vertrouwde. Ook de 5 megapixel zonder flits is toch wel een tegenvaller. Maar daartegenover staat wel weer het superamoled scherm.... Ik zal het jullie laten weten welke het gaat worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een goede widget waar je je emailtjes kunt zien? De widget moet 1 pagina in beslag nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:12:
Oke, bedankt voor alle hulp! Ik neig op dit moment meer naar de x10, vooral omdat ik lees dat het toestel door 2.1 een stuk beter wordt. Vooral het design vind ik mooier, en meer origineel dan de zoals de mensen het noemen 'nep iphone - samsung'. Voor de rest heb ik geen ervaring met Samsung, daarom neig je snel naar het oude vertrouwde. Ook de 5 megapixel zonder flits is toch wel een tegenvaller. Maar daartegenover staat wel weer het superamoled scherm.... Ik zal het jullie laten weten welke het gaat worden.
Ik zou niks verwachten van de update, er komt hoe langer het duurt alleen maar meer uitgesloopt, de update zoals ie nu wordt voegt 720p en live wallpapers toe, jippie...
Ook zou ik niet kijken naar hoe super de lcd of oled klinkt, maar kijken naar de kwaliteit van het scherm an sich. Veel mensen zijn niet overtuigd van samoled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paazei schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:47:
[...]

Ik zou niks verwachten van de update, er komt hoe langer het duurt alleen maar meer uitgesloopt, de update zoals ie nu wordt voegt 720p en live wallpapers toe, jippie...
Ook zou ik niet kijken naar hoe super de lcd of oled klinkt, maar kijken naar de kwaliteit van het scherm an sich. Veel mensen zijn niet overtuigd van samoled.
Oke, daar heb je ook weer een punt ja... Ik ga ze deze week gewoon even naast elkaar leggen met scherm aan ;) . Zover ik weet is het tft van de x10 lang niet zo slecht inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 17:12:
Koop niet een smartphone met het idee dat met updates alles beter wordt, vooral geen SE. Kijk gewoon naar smartphones die al 2.1 of 2.2 hebben, bijvoorbeeld de HTC Desire. Hiervoor zijn ook custom roms te vinden, zodat je ook in de toekomst nog het 1 en ander kunt tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

paazei schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:47:
[...]

Ik ga er vanuit dat de update de 'user experience' wel degelijk zal verbeteren en tevens wat functionaliteit zal toevoegen. Maar zoals Jelmervos ook zegt: het zal je telefoon niet helemaal veranderen. Als je de X10 nu helemaal ruk vindt, dan zal je er na de update nog niet gelukkig mee zijn.
Als je zoals ik tevreden bent met je X10, ondanks enkele tekortkomingen, dan zal je na de update alleen nog meer tevreden zijn.

Overigens is het onzin dat er steeds meer uit de update gesloopt wordt. Zoals bij elke aankondiging van een update of een nieuw product blijkt dat bepaalde geruchten waar zijn en bepaalde geruchten niet waar zijn. Dat wil vervolgens niet zeggen dat er functionaliteiten geschrapt zijn. Zaken als een upgrade naar 16M kleuren zijn altijd geruchten geweest en die zijn nooit door SE bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Knul schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 15:30:
@Vragen
1. Er is een redelijk alternatief voor multitouch, met name in de browser. Met 1 druk op de knop kun je de hele pagina doorvliegen, en nij zoomt automatisch op een (voor mij prettig leesbaar) niveau in.
2. Filmpjes spelen heel soepel af, en in erg goede kwaliteit.
4. Ja, dit kan door middel van een app.
5. Mediascape werkt in principe wel goed, ik heb zelf MixZing gedownload die ik net wat beter (vooral sneller ander nummer kiezen) vind werken.
6. Ja, er zit standaard een protector op, die heel mooi erop geplakt is.
7. Ik voel mijn X10 nauwelijks in mijn broekzak. Ik had hiervoor een N82 en die kon ik beter vernemen.

Laat je nog even weten welke het wordt? :). Succes met de keuze.
Heeeeeerlijk net mn oude iPhone!! Ik HAAAAT Mediascape...thanks for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FF
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-09 21:31

FF

Sinds een paar weken wil de agenda van de X10 niet meer goed synchroniseren met mijn Google-apps kalender.

Ik heb 4 eigen agenda's en 3 andere agenda's die ik in mijn Android agenda kon bekijken.
1 van de gedeelde (andere) agenda's was vorige week niet meer zichtbaar, in de loop van de week kwam deze weer op mijn scherm.
Maar toen deze agenda terugkwam was er een eigen agenda verdwenen.
Ik heb geprobeerd om deze in Android en online uit en aan te zetten, maar dat heeft niet geholpen.

Waar kan ik nog meer kijken voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
@nok3: ik zou voor de Galaxy S gaan

waarom?
-de X10 krijgt een update naar 2.1, er is niks zeker over 2.2, de Galaxy krijgt binnenkort 2.2 (of heeft 'm al?)
-X10 heeft een single touch scherm, Galaxy heeft multitouch
-bovendien is het scherm van de X10 'gewoon' TFT, de Galaxy heeft Super AMOLED
-de X10 heeft weliswaar een snapdragon processor, maar de GPU van de Galaxy is veel beter
-de X10 is zwaarder (niet veel) dan de Galaxy S
-'slechts' 384mb ram voor de X10, de Galaxy heeft 512mb
-de X10 heeft geen FM radio, de Galaxy wel
-batterij van de Galaxy S zou langer mee moeten gaan (althans, volgens de specs van gsmarena)
-de Galaxy S speelt DivX, de X10 niet

waarom niet?
-de X10 heeft een 8mp camera, de Galaxy S 'maar' 5 mpixel

waarom heb ik de X10?
omdat het mij te lang duurde voordat de Galaxy S uitkwam en er indertijd geruchten waren dat er Yahoo aoos op zouden zitten, ipv google apps (mail ed)

nee ik ben de X10 niet aan het bashen, het is eeen prima telefoon, mooi ontwerp
maar als je een keuze wilt maken tussen de X10 en de Galaxy S legt ie het in mijn ogen iig af :)

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
wezzal schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 23:53:
[...]

Heeeeeerlijk net mn oude iPhone!! Ik HAAAAT Mediascape...thanks for the tip!
Echt? Ik vond het fijner werken dan de standaard muziekspeler van Android, en zeker lekkerder dan 3

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:33:

waarom?
-de Galaxy S speelt DivX, de X10 niet
De meeste van je punten heb je wel gelijk in, maar de X10 speelt toch ook DivX af bij mijn weten. Gewoon Rockplayer installeren et voila ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:34

superwashandje

grofheid alom

ff een paar puntjes gefixd naar mijn idee :P (PUUR PERSOONLIJK)
JarlSX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:33:

waarom?
-de X10 krijgt een update naar 2.1, er is niks zeker over 2.2, de Galaxy krijgt binnenkort 2.2 (of heeft 'm al?)
-X10 heeft een single touch scherm, Galaxy heeft multitouch
-de X10 heeft weliswaar een snapdragon processor, maar de GPU van de Galaxy is veel beter
-'slechts' 384mb ram voor de X10, de Galaxy heeft 512mb
-de X10 heeft geen FM radio, de Galaxy wel

waarom maakt niet veel uit?
-bovendien is het scherm van de X10 'gewoon' TFT, de Galaxy heeft Super AMOLED (ik heb niets aan te merken op het scherm van de x10) de (s)amoled en slcd specs zijn naar mijn idee overrated)
-de Galaxy S speelt DivX, de X10 niet (kan blijkbaar wel maar dus niet out of the box)

waarom niet?
-de X10 heeft een 8mp camera, de Galaxy S 'maar' 5 mpixel
-de x10 heeft een mooier design--> Galaxy S = iPhone wannabe lookalike
-de X10 is zwaarder (niet veel) dan de Galaxy S
-mijn x10 houd het ook wel 2 a 3 dagen uit bij matig gebruik (niet veel maar ook niet weinig)
op 1 batterij lading
-De interface van de galaxy s is mij te kinderachtig (lichte sterretjes die achter je vinger aan over het scherm met een donkere achtergrond lopen voor de leuk)
-problemen met de nauwkeurigheid van de gps op de Galaxy S (weet niet of dit al verholpen is)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog een app waarmee je je eigen achtergronden als achtergrond kunt instellen? ik heb de mediascapecrap verwijderd maar nu kan ik alleen maar de standaard achtergronden gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Laatst online: 06-04-2023
@superwashandje:

erg onduidelijke manier van quoten heb je, maar goed

wat betreft de gps, ik geloof dat daar een update voor is, zag iig iets over een update voor de captivate langs komen, dat is dezelfde telefoon

iphone clone, tja, hooguit de interface, da's te verhelpen met LauncherPro :)

en het scherm, ik weet niet of dat een kwestie van smaak is, maar ik heb mijn X10 naast de Galaxy S van een collega gehouden, vind het scherm van de GS veel mooier

weet je zeker dat de X10 een SLCD heeft?

@sjondenon:

met Astro kun je ook achtergronden instellen, gewoon naar de file gaan, lang indrukken, "set as" kiezen

[ Voor 11% gewijzigd door JarlSX op 13-10-2010 16:25 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:34

superwashandje

grofheid alom

JarlSX schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:23:
@superwashandje:

erg onduidelijke manier van quoten heb je, maar goed

wat betreft de gps, ik geloof dat daar een update voor is, zag iig iets over een update voor de captivate langs komen, dat is dezelfde telefoon

iphone clone, tja, hooguit de interface, da's te verhelpen met LauncherPro :)

en het scherm, ik weet niet of dat een kwestie van smaak is, maar ik heb mijn X10 naast de Galaxy S van een collega gehouden, vind het scherm van de GS veel mooier

weet je zeker dat de X10 een SLCD heeft?

@sjondenon:

met Astro kun je ook achtergronden instellen, gewoon naar de file gaan, lang indrukken, "set as" kiezen
heh sorry maar het is makkelijker om jouw lijstje te editen dan zelf een nieuwe opstellen :P

Maar het uiterlijk van de telefoon zelf vind ik ook iets teveel op de iphone lijken. de interface zal inderdaad te verhelpen zijn met software wat ook weer het mooie is van android :D

En nee, de X10 heeft een gewoon LCD scherm inderdaad maar ik (zoals ik al aangaf: mijn eigen mening) heb er geen probleem mee en zie geen probleem als ik met mijn x10 werk (galaxy s dus echt maar 5 seconden getest ofzo) Daarom vind ik de spec geile vergelijkingen tussen lcd/slcd/amoled/samoled ook een beetje overrated

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De x10 heeft een tft scherm

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het scherm van de galaxy S helemaal niet mooi, ziet er zo nep uit als wat. Die kleuren zijn lelijk en er zit een blauwe waas over het scherm heen. Wit is dus witblauw als het ware. Ik heb het scherm niet vergeleken met de x10, maar dat superamoled vind ik niks..
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.