Ik zie op het internet best wel veel mensen die ADW launcher hebben, maar op mijn telefoon werkt het niet. Er staat altijd iets als "deze app is niet voor deze telefoon". Moet je hem hiervoor geroot hebben of een speciale download pakken?
Verwijderd
Als je "ADW.Launcher Donut" versie pakt van de market moet hij het toch gewoon doen hoor...
Verwijderd
Hoi, ik heb al een tijd een x10,
maar ik vroeg mij af, als ik een smsje type en ik schrijf meer dan 3 smsjes, dan wordt het automatisch een MMS, hoe kan ik dit uitzetten? want dat vind ik nogal vervelend, heb het ook nog nooit eerder gehad bij een SE...
alvast bedankt!
Jasper
maar ik vroeg mij af, als ik een smsje type en ik schrijf meer dan 3 smsjes, dan wordt het automatisch een MMS, hoe kan ik dit uitzetten? want dat vind ik nogal vervelend, heb het ook nog nooit eerder gehad bij een SE...
alvast bedankt!
Jasper
Ik ga het dit onderwerp toch weer aanhalen.
Ik zou graag een Nederlandse versie van Swype willen op mijn X10.
JA ik weet dat er slideIT bestaat. En JA, ik heb hem ook echt een tijdje geprobeerd.
En JA, ik heb op de site van Swype gekeken.
Maar ik ben niet 1 van de gelukkige die een Beta versie had.
Dus kan ik hem niet updaten.
Mijn voorkeur gaat toch nog naar Swype.
Persoonlijk vind ik deze net iets fijner en mooier dan SlideIT.
Dus wie kan mij (en waarschijnlijk andere) helpen?
JA ik weet dat er slideIT bestaat. En JA, ik heb hem ook echt een tijdje geprobeerd.
Handcent gebruiken voor je sms, daar kan je het gewoon instellen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 15:26:
Hoi, ik heb al een tijd een x10,
alvast bedankt!
Jasper
Ik heb versie 1.5.6 gevonden via Google (een APK) en deze werkte prima, alleen verliep die na een week of 3 heb daar geen fix meer voor gevonden. Zat wel NL taal bij.streamnl schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 16:16:
Ik ga het dit onderwerp toch weer aanhalen.
Verwijderd
Hoe kan ik de bestanden zien die op mijn SD kaart en telefoongeheugen staan?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2010 19:01 ]
ik gebruik hier Astro voor. Kun je gewoon via de market downloadenVerwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 19:00:
Hoe kan ik de bestanden zien die op mijn SD kaart en telefoongeheugen staan?
Verwijderd
Yw!Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:51:
[...]
Het was effe zoeken en klooien, maar ik heb hem wel, bedankt!!!!!
Er zijn er nog veel meer te vinden...Contacts Widget b.v....
Als ik de pagina x10promotie.nl/games ingeef op men telefoon en vervolgens op 'download game' klik dan laad hij een witte pagina.Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 19:23:
Ik heb nu ook de Xperia X10. Nu wil ik gratis games downloaden (actie T-Mobile) op x10promotie.nl, maar ik krijg de melding "ongeldige code". Ik moet de laatste zeven cijfers van m'n imei-code invoeren. M'n abonnement bij T-Mobile is verlengd en is sinds vorige week ingegaan.
Iemand een oplossing?
Geen melding dat men code niet zou kloppen of iets dergelijks, gewoon wit.
[edit]
Andere browsers geprobeerd: Opera gaf dezelfde pagina als op de pc, niet erg hulpvol blijkbaar. Dolphin browser gaf wel de goede pagina en gaf me daarna wel de optie om games te downloaden
[ Voor 14% gewijzigd door answer_man op 26-09-2010 16:20 ]
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
jij wel downloaden
, ik krijg een melding dat ik verkeerde code heb. Word er gek van. Hebben meer mensen er last van dat ze bepaalde dingen niet kunnen vinden in de market en dan een paar dagen later wel ?

Verwijderd
Dat had ik toen ik m'n telefoon binnen had gekregen, maar een dag later ging het downloaden van de games wel.. M'n abonnement was 3 dagen ervoor wel al ingegaan (verlengd).
Ik ben nu ook een gelukkige bezitter van een xperia x10. Alleen paar nadelen de media go voor media bestanden te synchroniseren vind ik honds traag meer dan 2 uur nodig voor 4 gigabyte te synchroniseren. Is hier een ander alternatief voor?
En ik lees ook dat er software updates zijn maar ik heb nog altijd versie R1FA014 terwijl er sommige al aan B zitten. En als ik een update doe beschik al over de laatste versie, is dit normaal ?
En ik lees ook dat er software updates zijn maar ik heb nog altijd versie R1FA014 terwijl er sommige al aan B zitten. En als ik een update doe beschik al over de laatste versie, is dit normaal ?
Dat dacht ik dus ook... totdat ik een HTC Desire ernaast legde... de kleuren, de gevoeligheid van het scherm, de snelheid... heerlijk, als een verademing. Qua specs vrijwel identiek, slecht werk van SE dusNedra schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:38:
Ik vind m'n experia ook niet buggy. Hij draait zo goed als vloeiend bij mij!
Mijn hoop is gevestigd op root-xs. Lekker zelf 2.2 draaien, of 3.0 zometeen... geen gedoe meer. Trage mediaapplicaties die gigantisch overbodig zijn... Socialegebeurenupdates waar ik geen zin in heb...
Zou je voor mij nog eens willen opzoeken bij welke website je dat hebt gedaan?ephymerous schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:46:
[...]
Valt best mee hoor, het kost alleen wat. Hoe en wat precies weet ik niet meer maar via Google moest ik ergens 25 dollar betalen en een bepaald programmatje draaien. Simlock is nu blijvend pleite
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Ik heb destijds een armband van Tune Belt voor mijn X1 besteld. De X10 past hier ook bijna perfect in. Hij is alleen net millimeter te hoog dus de bovenkant sluit niet helemaal goed af.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:32:
Heeft iemand al een goede sport armband gevonden voor de X10?
zijn hier ook mensen met het htc apk toetsenbord?
en bij wie als je deze te snel, of meerdere vingers doet dat de tril functie dan blijft hangen?
en bij wie als je deze te snel, of meerdere vingers doet dat de tril functie dan blijft hangen?
Klopt bij mij ook wel eens het geval.kanem0chi schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:22:
zijn hier ook mensen met het htc apk toetsenbord?
In het begin vond ik het een fijn toetsenbordje, alleen nu ga ik me toch steeds meer aan het toetsenbord ergeren. Ben van plan om een Swype variant er op te zetten..
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Verwijderd
Ik heb af en toe wel dat de delete toets blijft hangen. Ben dan in no time mijn smaken kwijt. Of dat echt aan dit toetsenbord ligt weet ik niet. Heb geen anderen geprobeerd.
Weet iemand of ik bij de Gmail app en de Google sync van de contacten en agenda ook een frequentie in kan stellen? Ik kan alleen vinden dat het aan of uit te zetten is maar dan synct ie continu terwijl ik eens per uur/dag meer dan voldoende vind. Bij de email app is het wel in te stellen maar deze verzendt mijn email niet goed.
Weet iemand of ik bij de Gmail app en de Google sync van de contacten en agenda ook een frequentie in kan stellen? Ik kan alleen vinden dat het aan of uit te zetten is maar dan synct ie continu terwijl ik eens per uur/dag meer dan voldoende vind. Bij de email app is het wel in te stellen maar deze verzendt mijn email niet goed.
Grappig, android 2.1 is nog niet uit voor de xperia, maar ze hebben nu wel een accesoire op de site gezet die minimaal android 2.0 vereist... http://bit.ly/9vGqa6
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
wel een geinige accesoire zo te zien. als ie in idle de tijd weergeeft en verder niet te duur is dan lijkt me dat nog wel leuk
. word dan ook vast eind oktober geintroduceerd neem ik aan?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Verwijderd
Zodat het als Bluetooth uurwerk kan gebruikt worden zou idd fijn zijnsuperwashandje schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 10:28:
wel een geinige accesoire zo te zien. als ie in idle de tijd weergeeft en verder niet te duur is dan lijkt me dat nog wel leuk. word dan ook vast eind oktober geintroduceerd neem ik aan?
Hoe zijn hier andere ervaringen met online unlockers? Heb er 2 op het oog, unlockers.org en unlockonline, de enige 2 die ik ken die het voor minder dan 30e doen. Maar ik heb ook dingen gehoord over unlocks die niet goed zijn verlopen dus ik hoor graag gebruikerservaringen of tips.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Erg leuk , waar kun je deze gadget bestellen in NL?MagicTempest schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:48:
Grappig, android 2.1 is nog niet uit voor de xperia, maar ze hebben nu wel een accesoire op de site gezet die minimaal android 2.0 vereist... http://bit.ly/9vGqa6
Adviesprijs zou 79 euro moeten zijn en hij zal te koop zijn vanaf het moment dat de Xperia ermee overweg kan...
Verwijderd
klopt, daar baal ik ook al van, ik had die al bij mijn x1 en dat werkte perfect, maar ik kan hem nu zonder 2.1 niet gebruiken in combinatie met deze telefoon. Toen ik de telefoon net had en het horloge niet gepairt kon worden was ik ook lichtelijk chagrijnig...nou ja, nog ff wachten en het werkt weer....de applicatie van xda staat hier al te wachten;-)
Ik vraag me eigenlijk af of je de status bar en die bar kleur van je apps kunt veranderen. Ik lees al een tijdje mee met dit topic, maar nog geen een keer voorbij zien komen. Op Google kom ik er ook niet uit.
Ik zie namelijk veel screens van mensen met een witte status bar.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic kijk hier eens. Je moet geroot zijn en dan een aangepaste framework.apk naar je telefoon pushen, op xda is hier meer over te vinden.Chaos-Zero schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:18:
Ik vraag me eigenlijk af of je de status bar en die bar kleur van je apps kunt veranderen. Ik lees al een tijdje mee met dit topic, maar nog geen een keer voorbij zien komen. Op Google kom ik er ook niet uit.
Verwijderd
Je kunt ook 'Universal Androot.apk' zoeken en op je X10 zetten.paazei schreef op woensdag 29 september 2010 @ 01:30:
[...]
Het Sony Ericsson Xperia X10 Rooten & Custom ROM's topic kijk hier eens. Je moet geroot zijn en dan een aangepaste framework.apk naar je telefoon pushen, op xda is hier meer over te vinden.
Met 1 druk op de knop is je X10 geroot...
Verwijderd
klopt, maar als je dan een van Chewitt's themes op je telefoon knalt, ziet er erg goed uit overigens, moet je met zijn programmatje wat je erbij download eerst stap 7 doen omdat het toch niet helemaal volledig klopt die universal androot. Kwestie van precies overtypen wat er staat en het werkt, dus geen probleem verder, is alleen een extra handeling. De themes van Chewitt zien er echt geweldig uit, ik gebruik zelf de donkerblauwe en mijn vrouw de paarse.
Hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=737778
Hier te vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=737778
Niemand hier ervaring met online unlockers?
Ecodan warmtepomp
had 't bij unlockonline gedaan (Ff googlen). 35 eu. irritant, maar 't werkt wel.JT schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:32:
Niemand hier ervaring met online unlockers?
Thanks voor de links en uitleg, ik ga me er eens in verdiepen. Tot nu toe nog geen reden gehad om te rooten.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Daar gaat het niet om, hij moet gewoon rooten op welke manier dan ook , maar het gaat hem erom dat ie een custom framework.apk erop kan zetten. Kijk verder in het root topic.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 05:40:
[...]
Je kunt ook 'Universal Androot.apk' zoeken en op je X10 zetten.
Met 1 druk op de knop is je X10 geroot...
Verwijderd
Dat weet ik...Ik geef alleen aan dat het rooten ook sneller/anders kan...paazei schreef op woensdag 29 september 2010 @ 19:02:
[...]
Daar gaat het niet om, hij moet gewoon rooten op welke manier dan ook , maar het gaat hem erom dat ie een custom framework.apk erop kan zetten. Kijk verder in het root topic.
Ik ben sinds vandaag over naar ben met een nieuwe simkaart. Hiervoor had ik t-mobile. Nadat ik de sim over had gezet had ik wat moeite om de telefoon weer op 3g te krijgen, maar dat werkte uiteindelijke. De tel heeft dus geen last van een simlock. Alleen na een korte periode valt mijn volledige gsm module uit. Ik krijg dan een kruisje voor de signal bar, simkaartje links ervan, uitroepteken ernaast en heb ook geen 3g meer. Het enige wat dan nog helpt is een reboot.
Ik heb de sim al in een andere tel gehad, een nokia 5800 xm, deze had geen problemen, heeft een paar uur aangestaan.
Ik heb het toestel al terug gezet naar fabrieks in stellingen, maar dat heeft geen vooruitgang geboekt. Het lag dus niet aan 1 van de aps.
Wat kan ik nu nog doen?
Ik heb de sim al in een andere tel gehad, een nokia 5800 xm, deze had geen problemen, heeft een paar uur aangestaan.
Ik heb het toestel al terug gezet naar fabrieks in stellingen, maar dat heeft geen vooruitgang geboekt. Het lag dus niet aan 1 van de aps.
Wat kan ik nu nog doen?
[ Voor 3% gewijzigd door ymoona op 29-09-2010 23:20 ]
https://f1nerd.nl
Hallo,
Na de iphone nu overgegaan op de xperia x10, even wennen moet ik zeggen, ook qua touchscreen.
Ik heb een vraag en kan het niet vinden. Ik wil een andere screenlock op de xperia, en die kan ik ook gewoon downloaden, maar de standaard lock gaat er dan niet af en zit ik met 2 lockscreens.. Hoe krijg ik dat in godsnaam weg ?? Ik had lockbot en daar kon je aanvinken dat dat progje de standaard zou overnemen, maar niet dus..
Alvast bedankt!
Na de iphone nu overgegaan op de xperia x10, even wennen moet ik zeggen, ook qua touchscreen.
Ik heb een vraag en kan het niet vinden. Ik wil een andere screenlock op de xperia, en die kan ik ook gewoon downloaden, maar de standaard lock gaat er dan niet af en zit ik met 2 lockscreens.. Hoe krijg ik dat in godsnaam weg ?? Ik had lockbot en daar kon je aanvinken dat dat progje de standaard zou overnemen, maar niet dus..
Alvast bedankt!
Kan je No Lock bij gebruiken. Al werkt het (bij mijzelf) niet perfect, krijg na een tijdje toch weer twee keer een lockscreen..touchie75 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 00:35:
Hallo,
Alvast bedankt!
Ik denk dat dergelijke problemen wel zijn opgelost bij de update naar 2.1. Op de filmpjes die we hebben gezien kun je zien dat het lockscreen dan standaard wordt. (Of dit bij de final ook zo is moeten we nog maar even afwachten, maar de kans bestaat) Het lockscreen zou dan zonder problemen te vervangen moeten zijn.
Misschien toevallig een taskkiller aanstaan. Als je bepaalde processen niet exclude, dan kan je dit krijgen.ymoona schreef op woensdag 29 september 2010 @ 23:14:
Ik ben sinds vandaag over naar ben met een nieuwe simkaart. Hiervoor had ik t-mobile. Nadat ik de sim over had gezet had ik wat moeite om de telefoon weer op 3g te krijgen, maar dat werkte uiteindelijke. De tel heeft dus geen last van een simlock. Alleen na een korte periode valt mijn volledige gsm module uit. Ik krijg dan een kruisje voor de signal bar, simkaartje links ervan, uitroepteken ernaast en heb ook geen 3g meer. Het enige wat dan nog helpt is een reboot.
Wat kan ik nu nog doen?
Heb ik geprobeerd, wil ook niet op de mijne.Zedonite schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:52:
[...]
Kan je No Lock bij gebruiken. Al werkt het (bij mijzelf) niet perfect, krijg na een tijdje toch weer twee keer een lockscreen..
Balen, ik vind die standaard lastig, die halve cirkel .

Het is trouwens eind september, komt dan vandaag DE update?

Verwijderd
Touchie75 ik denk dat je enkele delen gemist hebt van het update gebeuren, maar de update is uitgesteld
tot einde oktober dus nog even geduld.
zijn er nog mensen die nog altijd over de R1FA014 software versie beschikken?
En is er een andere manier om je media te synchroniseren dan media go want dit gaat zeer traag?
En is er een andere manier om je media te synchroniseren dan media go want dit gaat zeer traag?
Mijn vriendin kan sinds gisteren geen sms meer ontvangen.
Ze kan nog wel versturen, alleen niet ontvangen. Iemand een idee?
Telefoon een keer uit en aan doen.Bertuz-x10 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:04:
Mijn vriendin kan sinds gisteren geen sms meer ontvangen.
Batterij een keer eruit halen.
SIM een keer eruit halen en terugstoppen.
Service-nummer controleren.
T-Mobile Provider bellen.
[ Voor 1% gewijzigd door AzzKickah op 30-09-2010 12:08 . Reden: Assumption is the mother of all fuck-ups ]
Ik vind het standaard unlockscherm van SE ook niet mooi, heel lelijk zelfs.
Ook al diverse alternatieve replacements geprobeerd maar geen van allen leken ook maar enigszins goed te werken, de ene heeft een andere resolutie zodat je witte randen krijgt, de andere is weer veel te log waardoor je soms heel moeilijk kan unlocken, dan is er nog een app die niet alle knopjes afvangt, zodat je bij het langdurig indrukken van de telefoon automatisch unlockt => al een aantal keer in mijn broekzak gebeurd.
Tot nu toe heb ik nog geen enkel alternatief geschikt bevonden, dus hopen dat de update een mooi lockscreen heeft.
Je gaat er al standaard vanuit dat wanneer er problemen zijn, T-Mobile er bij betrokken is
Ook al diverse alternatieve replacements geprobeerd maar geen van allen leken ook maar enigszins goed te werken, de ene heeft een andere resolutie zodat je witte randen krijgt, de andere is weer veel te log waardoor je soms heel moeilijk kan unlocken, dan is er nog een app die niet alle knopjes afvangt, zodat je bij het langdurig indrukken van de telefoon automatisch unlockt => al een aantal keer in mijn broekzak gebeurd.
Tot nu toe heb ik nog geen enkel alternatief geschikt bevonden, dus hopen dat de update een mooi lockscreen heeft.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
LOLRomeoJ schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:16:
Je gaat er al standaard vanuit dat wanneer er problemen zijn, T-Mobile er bij betrokken is
Ja dat komt doordat ik zelf T-Mobile heb sinds kort en ik om de 1 of andere reden het woordje T-Mobile dacht te hebben zien staan in zijn post
Haha, blaim it on T-mobile..AzzKickah schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:26:
[...]
LOL
Ja dat komt doordat ik zelf T-Mobile heb sinds kort en ik om de 1 of andere reden het woordje T-Mobile dacht te hebben zien staan in zijn postNa het posten dacht ik opeens 'hmmmm...'
Anders even nieuwe sim kaart aanvragen..
blame*ricjuh schreef op donderdag 30 september 2010 @ 12:39:
[...]
Haha, blaim it on T-mobile..![]()
Anders even nieuwe sim kaart aanvragen..
En ik was niet degene met de problemen
Nope, die had ik wel. Maar heb een factory reset gedaan. Had er dus geen apps meer op staan die niet standaard waren.Remus schreef op donderdag 30 september 2010 @ 09:09:
[...]
Misschien toevallig een taskkiller aanstaan. Als je bepaalde processen niet exclude, dan kan je dit krijgen.
https://f1nerd.nl
Verwijderd
goto lockscreen v1.33 gebruik ik nou een maand en het werkt nog steeds goed. even bij de instellingen aanvinken dat de volume en camera knop de telefoon niet unlocked en gaan met die banaan. ik heb wel af en toe een halve seconde de standaard lockscreen gezien voordat hij overgaat op goto lockscreen, maar volgens xda kenners komt dat omdat de standaard lockscreen direct reageert en vervangende lockscreens soms weer even wakker moeten worden (als ik het zo goed uitleg). Maar goto v1.33 is tot nu de beste vervanger, en geloof me, ik heb ze allemaal geprobeerd haha
ik gebruik gewoon windows bestandsbeheer om die mp3 files erop te zetten. met al die sync tooltjes van telefoonfabrikanten heb ik het een beetje gehadjammy schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:47:
zijn er nog mensen die nog altijd over de R1FA014 software versie beschikken?
ik heb nu de R2BA026, das de laatste toch?
Hoi.
Ik heb ze ook allemaal geprobeerd zoals ik al eerder berichtte. GoTo ook, alleen deze vond ik traag, soms reageerde de app gewoon niet meer op user-input, nu zit ik weer met standaard lockscreen, want als ik gebeld werd kon ik het gesprek soms niet eens opnemen als 'ie weer eens bleef hangen.Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:04:
goto lockscreen v1.33 gebruik ik nou een maand en het werkt nog steeds goed. even bij de instellingen aanvinken dat de volume en camera knop de telefoon niet unlocked en gaan met die banaan. ik heb wel af en toe een halve seconde de standaard lockscreen gezien voordat hij overgaat op goto lockscreen, maar volgens xda kenners komt dat omdat de standaard lockscreen direct reageert en vervangende lockscreens soms weer even wakker moeten worden (als ik het zo goed uitleg). Maar goto v1.33 is tot nu de beste vervanger, en geloof me, ik heb ze allemaal geprobeerd haha
Verder werkte GoTo inderdaad wel het beste van de lockscreen-vervangers
weet iemand een goed gratis app voor de x10 om je pc te accessen?
Als ik mijn X10 in de autohouder heb staan is het 'lastig' om te bellen.
Is er een mogelijkheid om een profiel te kiezen dat hij direct met de 'externe' speaker start en niet met de normale speaker?
Nog mooier zou zijn dat het scherm wordt vervangen door een scherm met enkele grote knoppen waarmee je snel kan bellen, op kan hangen en op kan nemen.
Kent iemand zoiets?
Is er een mogelijkheid om een profiel te kiezen dat hij direct met de 'externe' speaker start en niet met de normale speaker?
Nog mooier zou zijn dat het scherm wordt vervangen door een scherm met enkele grote knoppen waarmee je snel kan bellen, op kan hangen en op kan nemen.
Kent iemand zoiets?
Zijn er meer mensen die problemen hebben met een carkit?
Want als ik standaard mijn bluetooth aan heb staan, maakt hij geen verbinding met de standaard bluetooth carkit van mijn ford fiesta.
Wel als ik bluetooth aan zet als ik in de auto stap.
Mijn vrouw's nokia n97 mini heeft er geen problemen mee.
Dus ik denk dat het aan mijn SE ligt.
Heb alle V's aanstaan bij opties bij bluetooth verbindingen.
Want als ik standaard mijn bluetooth aan heb staan, maakt hij geen verbinding met de standaard bluetooth carkit van mijn ford fiesta.
Met zowel de Parrot carkits als de orginele Lexus carkit werkt de X10 perfect samen. Waarschijnlijk een probleempje met de Ford carkit en Android?streamnl schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 07:59:
ES File Explorer.Wolfjerolfje schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:28:
weet iemand een goed gratis app voor de x10 om je pc te accessen?
Je hebt ze wel eerst gepaired? of lukt ook dat niet?streamnl schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 07:59:
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Tuurlijk.LDVC schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:22:
[...]
Je hebt ze wel eerst gepaired? of lukt ook dat niet?
Ik krijg wel verbinding. Maar dan moet ik bluetooth uit en aan zetten. De problemen komen pas als ik uitstap en bijv. na mijn werk weer wil instappen.
Dan maakt hij geen verbinding. Of ik moet dus weer bluetooth uit en aanvinken.
Ik zal de ford garage bellen, kijken of hun de bluetooth kunnen update ofzo.
Wat uitsluiten waar het probleem ligt.
Had gehoopt dat er hier ook iemand met het probleem liep en waarvan het al opgelost was.
Verwijderd
Heeft hier iemand ervaring met Metamorph en/of Ninjamorph?
Kan je die gebruiken met de X10?
Kan je die gebruiken met de X10?
Het enige wat ik met een parrot carkit heb is dat als er een andere telefoon aangesloten is geweest, ik de X10 een keer uit standby halen alvorens hij gezien wordt door de carkit. Als ik na mijn werk weer instap, pakt die hem altijd.streamnl schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:04:
[...]
Tuurlijk.
Ik krijg wel verbinding. Maar dan moet ik bluetooth uit en aan zetten. De problemen komen pas als ik uitstap en bijv. na mijn werk weer wil instappen.
Had gehoopt dat er hier ook iemand met het probleem liep en waarvan het al opgelost was.
Bij mijn autoradio zijn er twee opties: connecten en (daarna) auto-connect. Als je eenmalig connect, dan pakt die hem maar eenmalig; ik heb auto-connect moeten aanvinken om ervoor te zorgen dat die hem altijd automatisch connect en dan lukt pairen altijd. Misschien zit er bij jou ook zo'n soort functie op je kit?streamnl schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 14:04:
[...]
Tuurlijk.
Nope, helaas zit dat er niet op.
Heb wel de ford garage gebeld.
Er is een update voor mijn bluetooth dus misschien helpt dat wel.
Daar moest ik voor langs komen (op een doordeweekse dag, voor 5uur) en dan kijken hun erna.
Ze wouden niet zeggen wat voor type en versie ik heb.
Dus ik kan niet zelf gaan stoeien.....
Heb wel de ford garage gebeld.
Er is een update voor mijn bluetooth dus misschien helpt dat wel.
Daar moest ik voor langs komen (op een doordeweekse dag, voor 5uur) en dan kijken hun erna.
Ze wouden niet zeggen wat voor type en versie ik heb.
Dus ik kan niet zelf gaan stoeien.....
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb geen internetverbinding meer op mijn xperia. Ik heb zitten klooien maar weet niet meer waar...
Ik heb T-mobile, heb het weer handmatig ingesteld, maar toch nog geen verbinding.
Ik heb geloof ik in VPN gezeten, maar kan daar niks verder in vinden.
Heb hem al tig keer opnieuw opgestart..
Ik heb T-mobile, heb het weer handmatig ingesteld, maar toch nog geen verbinding.
heb je automatische internet instellingen al geprobeerd? onder mobiele netwerken.touchie75 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:53:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb geen internetverbinding meer op mijn xperia. Ik heb zitten klooien maar weet niet meer waar...
Probeer eens:touchie75 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:22:
daar kan ik niet bij komen, kan ik niet aan klikken
Instelling mobiele netwerk,
Namen toegang punten,
APN's,
Menu knopje,
En dan standaardinstellingen herstellen.
Voor de rest kan je wel alles?
Bellen, smsen, via WiFi op internet?
Edit: hij staat toch niet op vliegtuigmodus
[ Voor 27% gewijzigd door streamnl op 02-10-2010 00:12 ]
Verwijderd
Misschien is 'Car Dock' iets..?FF schreef op donderdag 30 september 2010 @ 23:16:
Kent iemand zoiets?
Je kunt 'm downloaden via de market.
Verwijderd
Onlangs heb ik ook de mini X10 aangeschaft.
Komt omdat mijn X1 het af heeft laten weten, liep vast, touch screen werkte niet meer bij het uitschuiven en de microfoon liep vast zoals soms ook het toestel.
Omdat ik wat telefonie betreft, erg merkvast ben, altijd dus SE toestellen gehad, zelfs mijn huistelefoon (jaja, oudje maar werkt nog steeds) maar ik moet wel zeggen dat er een dip zat in de X1.
Deze X10 heeft mijn vertrouwen toch weer veilig gesteld omdat het een prima toestel is.
Hij reageerd goed, lekker snel en veel gebruiksvriendelijker dan de X1
Heb hem dus gekocht zonder abbo, moest wel 3 bankies neertellen maar ja, had hem nodig omdat ik naar Italië zou gaan en mijn X1 ter reperatie aangeboden zou worden.
Die komt, zo te zien bij e-repair, binnenkort weer terug en gerepareerd wat ik stiekem jammer vind maar ja.
Wat er al aangekaard was hier op het forum, de batterij vind ik ook een min puntje.
Eén dag en dan moet ik hem wel opladen.
En zoveel bel of sms ik niet en veel internet verbindingen staan ook niet open.
Ja, heb wel verbinding met Google.
Dat was ook een min puntje van dit toestel omdat ik niet meer kan synchroniseren direct van mijn pc naar mijn telefoon zoals Outlook, contacten en agenda.
Heb nu een soort van driehoeksverhouding ingesteld zodat nu alles via het internet wordt gesynchroniseerd.
Maar goed, over het algemeen vind ik dit een goed toestel, niet te groot, functioneel en mooi ontwerp.
Nu maar wachten op de grote update, denk dat die update het toestel alleen maar beter gaan maken ook al maak ik niet veel gebruik van Android zoals Timescape en andere apps.
Kan mij wel voorstellen dat andere hierop zitten te wachten want ja, tis eigenlijk een kleine computertje waar je wel alles wilt uithalen.
We blijven het volgen.
Komt omdat mijn X1 het af heeft laten weten, liep vast, touch screen werkte niet meer bij het uitschuiven en de microfoon liep vast zoals soms ook het toestel.
Omdat ik wat telefonie betreft, erg merkvast ben, altijd dus SE toestellen gehad, zelfs mijn huistelefoon (jaja, oudje maar werkt nog steeds) maar ik moet wel zeggen dat er een dip zat in de X1.
Deze X10 heeft mijn vertrouwen toch weer veilig gesteld omdat het een prima toestel is.
Hij reageerd goed, lekker snel en veel gebruiksvriendelijker dan de X1
Heb hem dus gekocht zonder abbo, moest wel 3 bankies neertellen maar ja, had hem nodig omdat ik naar Italië zou gaan en mijn X1 ter reperatie aangeboden zou worden.
Die komt, zo te zien bij e-repair, binnenkort weer terug en gerepareerd wat ik stiekem jammer vind maar ja.
Wat er al aangekaard was hier op het forum, de batterij vind ik ook een min puntje.
Eén dag en dan moet ik hem wel opladen.
En zoveel bel of sms ik niet en veel internet verbindingen staan ook niet open.
Ja, heb wel verbinding met Google.
Dat was ook een min puntje van dit toestel omdat ik niet meer kan synchroniseren direct van mijn pc naar mijn telefoon zoals Outlook, contacten en agenda.
Heb nu een soort van driehoeksverhouding ingesteld zodat nu alles via het internet wordt gesynchroniseerd.
Maar goed, over het algemeen vind ik dit een goed toestel, niet te groot, functioneel en mooi ontwerp.
Nu maar wachten op de grote update, denk dat die update het toestel alleen maar beter gaan maken ook al maak ik niet veel gebruik van Android zoals Timescape en andere apps.
Kan mij wel voorstellen dat andere hierop zitten te wachten want ja, tis eigenlijk een kleine computertje waar je wel alles wilt uithalen.
We blijven het volgen.
ja ik kan wel bellen,smsen en via wifi lukt het wel. Nee staat niet op vliegtuigmodusstreamnl schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 00:10:
Voor de rest kan je wel alles?
Ik heb net met t-mobile contact gehad, ze gaan mijn sim resetten, ik mijn telefoon. als dat niet lukt dan moet ik een nieuwe sim waarschijnlijk.

Verwijderd
Kent iemand goed werkende Weather Widget voor X10. Ik heb verschillende geprobeerd maar enige waarmee ik tevreden was en alleen kleinste versie ervan was The Weather channel, maar die vreet ongeveer 10mb aan data per dag, dus als je niet oplet ben je zo over 1gb (aan data), wat max is bij Vodafone per maand.
Het Sony Ericsson Xperia X10 Mini & Mini Pro topic - deel 1Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 10:38:
Onlangs heb ik ook de mini X10 aangeschaft.
Dat is jouw topic

Ik heb geen leuke ondertitel.
Verwijderd
Oké, haha, dit is dus de miniX10 en niet de pro.
Whah, scheelt alleen een toetsenbordje toch?
Sorry voor de vergissing.
Ja en 1,6" aan schermgrootte.Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 10:26:
[...]
Oké, haha, dit is dus de miniX10 en niet de pro.
Whah, scheelt alleen een toetsenbordje toch?
Sorry voor de vergissing.
Dat topic is voor de X10 mini (pro), dus allebei. Dit is voor de "echte" Xperia X10, de grote dus.
Ik heb geen leuke ondertitel.
Ik denk dat ik het nieuws van de x12 eens afwacht..
Of weet iemand hier erwat meer info over...
Of weet iemand hier erwat meer info over...
Mooie telefoon, voor de bar versie ervan, ziet er mooier uit als de x10, als deze modellen ook echt uit komen tenminste.. 12 november volgens geruchten....
maar wel jammer dat ik een 2jarige abbo heb.. : ( =sparen voor deze of wachten op de volgende versie, de x14??
Edit:
de specs:
4 -Inch AMOLED 1080×720 touchscreen
Design zoals de X10 maar ongeveer 3mm dunner
Gyroscoop
TI Omap 4 op 1.5GHZ
Android 2.2 en later een update naar Android 3.0
12Mp camera
Timescape en Mediascape
De aankondiging van de Sony Ericsson X12 zal in November plaatsvinden en de wereldwijde release op 14 Januari 2011
http://www.postbus31.com/...gin-volgend-jaar-android/
maar wel jammer dat ik een 2jarige abbo heb.. : ( =sparen voor deze of wachten op de volgende versie, de x14??
Edit:
de specs:
Gyroscoop
TI Omap 4 op 1.5GHZ
12Mp camera
Timescape en Mediascape
De aankondiging van de Sony Ericsson X12 zal in November plaatsvinden en de wereldwijde release op 14 Januari 2011
[ Voor 46% gewijzigd door thvers op 04-10-2010 02:14 ]
Fancy Widget geprobeerd?Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 21:53:
Kent iemand goed werkende Weather Widget voor X10. Ik heb verschillende geprobeerd maar enige waarmee ik tevreden was en alleen kleinste versie ervan was The Weather channel, maar die vreet ongeveer 10mb aan data per dag, dus als je niet oplet ben je zo over 1gb (aan data), wat max is bij Vodafone per maand.
deze gebruik ik op dit moment en werkt via GPS.
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Verwijderd
Heb van het weekend 2 sportarmbanden (Belkin DualFit Armband Apple iPhone 4) voor de iPhone 3GS en iPhone 4 geprobeerd, maar voor beide was de x10 te grootSt@m schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:47:
[...]
Ik weet niet hoe groot een iphone is, ik denk ongeveer even groot..
Je zou deze kunnen proberen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45583
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2010 15:41 ]
Verwijderd
Heb de X10 nu 2 maanden in bezit en ben erg tevreden, hij is bijna zo goed als de Iphone! 
Wel heb ik iets vreemds, meestal merk ik pas dat ik een SMSje heb gekregen als ik 'Berichten' open. Dan gaat het lampje opeens branden en zie ik een klein envelopje in het scherm (linksboven). Heeft een van jullie die ook al eens opgemerkt en misschien een oplossing hiervoor?
Wel heb ik iets vreemds, meestal merk ik pas dat ik een SMSje heb gekregen als ik 'Berichten' open. Dan gaat het lampje opeens branden en zie ik een klein envelopje in het scherm (linksboven). Heeft een van jullie die ook al eens opgemerkt en misschien een oplossing hiervoor?
Daar had ik in het begin ook last van.
En na een hoop problemen gelezen met oplossingen.
Heb ik maar iets verwijderd waar blijkbaar de meesten problemen door komen..
Taskkiller!!!
daarna nooit geen last meer van gehad.
Hopelijk is dit bij jou de oorzaak.
En na een hoop problemen gelezen met oplossingen.
Heb ik maar iets verwijderd waar blijkbaar de meesten problemen door komen..
Taskkiller!!!
daarna nooit geen last meer van gehad.
Hopelijk is dit bij jou de oorzaak.
Fijn, SE kennende gaan ze dan dus niet meer de X10 updaten naar 2.2. Als dat zo is, wordt dit mijn laatste SE.thvers schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 02:11:
Mooie telefoon, voor de bar versie ervan, ziet er mooier uit als de x10, als deze modellen ook echt uit komen tenminste.. 12 november volgens geruchten....
Edit:
de specs:
Gyroscoop
TI Omap 4 op 1.5GHZ
12Mp camera
Timescape en Mediascape
Wel een sexy toestel verder, ik hoop dat het beter gaat met de release dan de X10 (ook in november aangekondigd, kwam uiteindelijk pas eind maart uit, iets na de Desire), en dat ze de 3.0 update ook zo snel mogelijk uitvoeren, niet dat gekut wat we nu hebben met 2.1.
Kom op zeg, niet alles geloven wat op internet staat... Die community render is al zo vaak langs gekomen op internet(volgens mij zelfs al voor de X10) en nu is het ineens weer "nieuws". Klinkklare onzin dus.Knul schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:32:
[...]
Fijn, SE kennende gaan ze dan dus niet meer de X10 updaten naar 2.2. Als dat zo is, wordt dit mijn laatste SE.
Wel een sexy toestel verder, ik hoop dat het beter gaat met de release dan de X10 (ook in november aangekondigd, kwam uiteindelijk pas eind maart uit, iets na de Desire), en dat ze de 3.0 update ook zo snel mogelijk uitvoeren, niet dat gekut wat we nu hebben met 2.1.
Gebruik je een taskkiller?Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:09:
Heb de X10 nu 2 maanden in bezit en ben erg tevreden, hij is bijna zo goed als de Iphone!
Verwijderd
Remus, streamnl, bedankt voor jullie reactie op mijn 'zie geen nieuwe SMSjes' probleem! Ik gebruik inderdaad een task killer. Heb hem verwijdert, hopelijk blijft het probleem nu weg! Lastig om direct te testen omdat het probleem zich niet altijd voordeed.
Mwah, SE is flink bij mij in aanzien gedaald nu die 2.1 release ook weer vertraagd is. Ze zijn er al sinds de launch (dus rond April?) mee bezig, en nog hebben ze hem niet klaar.Rctworld schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:06:
[...]
Kom op zeg, niet alles geloven wat op internet staat... Die community render is al zo vaak langs gekomen op internet(volgens mij zelfs al voor de X10) en nu is het ineens weer "nieuws". Klinkklare onzin dus.
Nou ja, misschien is 2.1 > 2.2 wel veel makkelijker dan 1.6 > 2.1. Laten we het hopen, zodat er wellicht ook nog een 2.2 update komt.
Voor de MyPhoneExplorer fans, voorheen voor oudere Sony Ericsson toestellen, FJSoft heeft nu een versie uitgebracht die WEL Android ondersteunt!
http://www.fjsoft.at/files/MyPhoneExplorer_Setup_1.8.0.exe
Verwijderd
Aha, Thx voor de tip, die gaan we eens moeten op de testbank leggen om te zien of dat het echt goed samenwerkt :-)Dimiz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:17:
Voor de MyPhoneExplorer fans, voorheen voor oudere Sony Ericsson toestellen, FJSoft heeft nu een versie uitgebracht die WEL Android ondersteunt!
Verwijderd
Zo! Is dat ff handig!Dimiz schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:17:
Bedankt!
Nou ben er ERRUGG tevreden over! Werkt veel beter dan de chinese variant die ik eerder had =P (91 Mobile).
Bij mij ook, SE heeft met een hoop bombarie dit toestel als flagship op de markt gezet maar tot nu blijven updates uit. Ik moet het allemaal nog zien, maar ik ben helaas bang dat 2.1 nog komt en dat SE z'n pijlers daarna op de X12 gaat richten. Als dat zo is voor mij de laatste SE.Knul schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:47:
[...]
Mwah, SE is flink bij mij in aanzien gedaald nu die 2.1 release ook weer vertraagd is. Ze zijn er al sinds de launch (dus rond April?) mee bezig, en nog hebben ze hem niet klaar.
Nou ja, misschien is 2.1 > 2.2 wel veel makkelijker dan 1.6 > 2.1. Laten we het hopen, zodat er wellicht ook nog een 2.2 update komt.
ik heb dit toestel al een aantal maanden, en ik ben zeer tevreden. behalve over 1 ding. Als ik een sms naar mijn vriendin wil sturen, moet ik hem altijd 2x verzenden. Na 5 minuten krijg ik namelijk de melding dat het bericht niet afgeleverd kan worden. De 2e sms verzend wel gewoon, en de 3e ook etc... totdat ze iets terug smst, dan werkt de eerste sms daarna niet. verzend ik hem dubbel dan komt de 2e aan.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
gr, Bas de Jong
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
gr, Bas de Jong
Hoi.
Ik heb geunlocked met unlockonline.org, beetje traag maar wel lekker goedkoop.
Ik wil nu wat dingen van Market binnenhalen, maar sommige dingen hebben echt rare toegang nodig. Een app met achtergronden vraagt bijvoorbeeld toegang tot:
- Netwerkcommunicatie
- Telefoonoproepen
- Opslagruimte
De laatste snap ik wel, maar die andere 2? En zo wel meerdere apps...zijn de apps op Market allemaal veilig of is het echt op eigen beoordeling?
Ik wil nu wat dingen van Market binnenhalen, maar sommige dingen hebben echt rare toegang nodig. Een app met achtergronden vraagt bijvoorbeeld toegang tot:
- Netwerkcommunicatie
- Telefoonoproepen
- Opslagruimte
De laatste snap ik wel, maar die andere 2? En zo wel meerdere apps...zijn de apps op Market allemaal veilig of is het echt op eigen beoordeling?
Ecodan warmtepomp
Niet alles is veilig op de marketJT schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:35:
- Netwerkcommunicatie
- Telefoonoproepen
- Opslagruimte
Deze wel lijkt mij:
Voorbeeld:
- Netwerkcommunicatie
Wallpapers downloaden en uploaden
- Telefoonoproepen
De applicatie stopt wanneer er een telefoontje binnenkomt (stopt bv met downloaden)
- Opslagruimte
Slaat de wallpaper op.
Enige terughoudendheid bij het installeren van apps is wel aan te raden ja. Een aantal tips om je te helpen bij het beoordelen van een app:JT schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:35:
- Netwerkcommunicatie
- Telefoonoproepen
- Opslagruimte
1) bekijk de rechten die de app nodig heeft (zoals je zelf al correct deed)
2) lees de comments die andere gebruikers bij de app hebben geplaatst
3) kijk welke apps de developer nog meer geplaatst heeft in de market. 100 (evt vergelijkbare) apps? dat zou onraad kunnen betekenen.
Helaas zijn de rechten die een app nodig heeft vaak redelijk vaag, zodat het niet altijd duidelijk is of je je zorgen moet maken, zoals Fitz boven mij demonstreert. Bij die 1000en wallpaper en ringtone apps heb ik altijd zoiets van: ik download zelf wel plaatjes van internet.
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Dit topic is gesloten.