Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04-2021
@paazei je had helemaal gelijk. Sorry voor de verwarring maar ik dacht echt dat dit het scherm was :)

Ik ben nu zelf even wezen kloten en het hoekje rechtsboven komt idd los. Ik blij omdat ik juist dacht dat me scherm beschadigd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermercado
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04-2021
September 2010: If your SwypeInstaller or Beta has expired, login above to get the Beta update.
http://beta.swype.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:55

D75

D75 schreef op maandag 20 september 2010 @ 21:25:
Hoi,

Heb sinds kort ook een X10.. en afgelopen zaterdag ging mijn nieuwe abo in. Alleen ik krijg internet niet aan de praat.
Ik volg de stappen op de T-mobile site...
eerst "namen toegangspunten", dan is het APN scherm leeg - ik voeg een nieuwe toe... maar dan als ik hem opgeslagen heb gaat hij terug naar "instellingen mobiel netwerk".. en is er niks opgeslagen.
De APN pagina (namen toegangspunten) is leeg....

Al verder geprobeerd..
~ opnieuw opstarten
~ software herstellen
~ checken of SD kaart werkt

Iemand ideeen??
Meer info..
~ WIFI werkt wel
~ Software is up-to-date
~ T-mobile wil het toestel innemen... en dus repareren. Ga donderdag maar 's naar de shop.

Maar heb het liever zelf opgelost... anders ben ik hem waarschijnlijk weken kwijt, en ik ga over 14 dagen met vakantie.

HELLUP!

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb sinds kort ook een X10.. en afgelopen zaterdag ging mijn nieuwe abo in. Alleen ik krijg internet niet aan de praat.
eerst "namen toegangspunten", dan is het APN scherm leeg - ik voeg een nieuwe toe... maar dan als ik hem opgeslagen heb gaat hij terug naar "instellingen mobiel netwerk".. en is er niks opgeslagen.

Al verder geprobeerd..
~ opnieuw opstarten
~ software herstellen

Iemand ideeen??
Heb je de knop "Auto internet settings" onder "Mobile Networks" al eens geprobeerd? Misschien helpt die je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75

D75

Helaas... die is niet selecteerbaar (licht grijs gekleurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D75 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:54:
Helaas... die is niet selecteerbaar (licht grijs gekleurd)
En als je in de APN lijst gaat (waar dan niets staat) en je drukt op je menu knop (linkse fysieke knop), kan je dan niet selecteren "Restore to defaults" ofzo iets? Hopelijk is dat dan nog een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75

D75

Helaas.... ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:01

Matjan

:D

Hoi,

Al verder geprobeerd..
~ opnieuw opstarten
~ software herstellen

Iemand ideeen??
Had je eerst je X10 gebruikt met een andere simkaart van een andere provider? Heb je al geprobeerd opnieuw te installeren via SEUS?

Schiedam | 4050 Wp ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75

D75

Nee... ik had mijn contract verlengd en heb dus nog dezelfde sim-kaart

Opnieuw installeren via PC companion heb ik gedaan... is dat hetzelfde als via SEUS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75

D75

Yep... daar begon ik mijn betoog mee.

Maar mijn probleem is dat ik na stap 11 niet bij stap 12 in het APN menu beland maar weer terug in het menu van stap 6 (hier zie je trouwens ook al dat auto-instellingen niet werkt).

En als ik dan weer "namen toegangspunten" kies, kom ik in een leeg APN menu. Er staat dan dus niet de nieuw gemaakte en gesavede APN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een goede sport armband gevonden voor de X10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 12:35
D75 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:41:
Yep... daar begon ik mijn betoog mee.

Maar mijn probleem is dat ik na stap 11 niet bij stap 12 in het APN menu beland maar weer terug in het menu van stap 6 (hier zie je trouwens ook al dat auto-instellingen niet werkt).

En als ik dan weer "namen toegangspunten" kies, kom ik in een leeg APN menu. Er staat dan dus niet de nieuw gemaakte en gesavede APN.
Hoe oud is je sim-kaart? Ik kan me voorstellen dat de APN instellingen van je sim-kaart gelezen moeten worden, en je zegt dat je geen nieuwe sim hebt gekregen.
Een hoop problemen m.b.t. verbinding/internetten zijn terug te leiden tot een verouderde sim-kaart... Als dat het is, dan kan T-Mobile je zo een nieuwe sim sturen volgens mij.

Life's a Game, and I like to play...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75

D75

Kan dat het zijn??
Ik kon er op mijn oude telefoon SE-K850i wel mee internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

DerManiak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:41:
[...]

Hoe oud is je sim-kaart? Ik kan me voorstellen dat de APN instellingen van je sim-kaart gelezen moeten worden, en je zegt dat je geen nieuwe sim hebt gekregen.
Een hoop problemen m.b.t. verbinding/internetten zijn terug te leiden tot een verouderde sim-kaart... Als dat het is, dan kan T-Mobile je zo een nieuwe sim sturen volgens mij.
Als dat het is en je moet een nieuwe SIM kun je beter bij de shop langsgaan.
Dan is het blieb <--> bliep en je nummer staat op een andere SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75

D75

OK... bedankt voor de suggestie. Kan donderdag bij de shop langs, hopen dat dit het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kan dat? Ik heb nog een SIM van BEN en heb er nog nooit problemen mee gehad of zijn het dan de oude Orange kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75

D75

Het is idd nog een orange SIM... maar op mijn vorige telefoon heb ik volgens mij er ook wel eens mee geinternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:32:
Heeft iemand al een goede sport armband gevonden voor de X10?
Ik weet niet hoe groot een iphone is, ik denk ongeveer even groot..
Je zou deze kunnen proberen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45583

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerManiak
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:29:
[...]

Kan dat? Ik heb nog een SIM van BEN en heb er nog nooit problemen mee gehad of zijn het dan de oude Orange kaartjes?
Ik heb in dit topic (incl vorige delen) wel wat problemen door oude simkaarten voorbij zien komen, dus het is een mogelijkheid, die de moeite waard is te testen toch :)
Het is een suggestie, geen absolute constatering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paqbro
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09 08:22
DerManiak schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:21:
[...]

Ik heb in dit topic (incl vorige delen) wel wat problemen door oude simkaarten voorbij zien komen, dus het is een mogelijkheid, die de moeite waard is te testen toch :)
Het is een suggestie, geen absolute constatering ;)
Misschien zijn er ook slaapmutsen met een vakje voor je phone, ben je tijdens je slaap ook bereikbaar.

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:53
D75 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:00:
Kan dat het zijn??
Ik kon er op mijn oude telefoon SE-K850i wel mee internetten.
Dat is het zeker, ik had zelf ook een orange sim en mijn telefoon was vanaf het begin af aan moeilijk aan het doen. Af en toe een foutmelding dat ik geen goede sim had voor bepaalde opties en geen internet of 3g mogelijkheid. Nieuwe simkaart ontvangen en alles werkte perfect.
Wel cheap en raar dat T-mobile overgeschreven klanten van orange geen nieuwe sim-kaart sturen, zelfs niet na contractverlenging. Ze wachten liever tot er problemen zijn.

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 06:25
Ik had zelf ook problemen met de Xperia toen ik deze net kreeg. Na een belletje met de helpdesk van T-mobile kwamen we er al snel achter dat dit lag aan de simkaart die nog uit het Ben tijdperk kwam. Nieuwe simkaart erin en alle problemen waren opgelost. (deze werd overigens kosteloos opgestuurd en was er binnen 2 dagen)

Een quote is een gebrek aan originaliteit

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Inderdaad, ik heb mijn oude SIM kaart ook om moeten wisselen voor een nieuwe USIM kaart destijds omdat het anders problemen zou geven met oa. internetten..

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• St@m

St@m

@ Your Service

Paqbro schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:48:
[...]

Misschien zijn er ook slaapmutsen met een vakje voor je phone, ben je tijdens je slaap ook bereikbaar.
:F Ik neem aan dat je het stukje van de sportarmband probeerde te quoten :?
Anders slaat je opmerking helemaal nergens op..

Wel eens bedacht dat mensen hun telefoon ook als MP3 speler gebruiken? En dat sommige mensen het prettig vinden om een muziekje te luisteren als ze aan het sporten zijn..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:39:
[...]

:F Ik neem aan dat je het stukje van de sportarmband probeerde te quoten :?
Anders slaat je opmerking helemaal nergens op..

Wel eens bedacht dat mensen hun telefoon ook als MP3 speler gebruiken? En dat sommige mensen het prettig vinden om een muziekje te luisteren als ze aan het sporten zijn..
Denk idd ook dat die verkeerde quote genomen heeft maar dat kan iedereen natuurlijk al eens overkomen :+
Of ze gebruiken hem als soort van tracker om zo hun loop geschiedenis bij te houden (hoe snel, hoe lang, waar ze gelopen hebben) ;)

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik vind dat in de startpost bij -punten wel even vermeld mag worden dat de batterij erg snel leeg is. Dat verhaal van de batterij moet 'inkomen' is misschien deels waar. Maar het blijft een fijt dat mijn (en van vele anderen) batterij bij normaal gebruik meestal niet langer als 14 uur meegaat. Dit is in vergelijking met vergelijkbare telefoons echt een stuk minder. En daardoor dus best een -punt te noemen naar mijn mening.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 15:25
@ElmarNieser: Er zijn ook genoeg mensen die op 1 lading twee dagen doen. En dat zet het toestel gewoon op gelijk niveau met de gemiddelde andere smartphone. Er zijn een aantal gevallen bekend van mensen die minder halen dan dat, maar dat kan komen omdat er een aantal telefoons zijn uitgeleverd met wat problemen op dit gebied.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

MagicTempest schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:05:
@ElmarNieser: Er zijn ook genoeg mensen die op 1 lading twee dagen doen. En dat zet het toestel gewoon op gelijk niveau met de gemiddelde andere smartphone. Er zijn een aantal gevallen bekend van mensen die minder halen dan dat, maar dat kan komen omdat er een aantal telefoons zijn uitgeleverd met wat problemen op dit gebied.
Hmm, dat is niet wat ik als gemiddeld beeld krijg als ik dit topic zo doorlees... Maargoed, het lijkt me gewoon niet overbodig dit probleem even aan te tippen in de topicstart...

Verwijderd

ElmarNieser schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:29:
[...]

Hmm, dat is niet wat ik als gemiddeld beeld krijg als ik dit topic zo doorlees... Maargoed, het lijkt me gewoon niet overbodig dit probleem even aan te tippen in de topicstart...
Je ziet dat niet dat er toch ook heel wat zijn die geen klachten hebben over hun batterij omdat die er dan ook meestal over zwijgen. Klagen gebeurd sneller dan goeie dingen melden of dat komt toch niet altijd terug.
Ik zelf ben namelijk wel blij over de batterij want doe er zelfs 3 dagen mee.

• DerManiak
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:32:
[...]

Je ziet dat niet dat er toch ook heel wat zijn die geen klachten hebben over hun batterij omdat die er dan ook meestal over zwijgen. Klagen gebeurd sneller dan goeie dingen melden of dat komt toch niet altijd terug.
Ik zelf ben namelijk wel blij over de batterij want doe er zelfs 3 dagen mee.
Hier meestal 2-3 dagen. Ik schakel 3G nooit zelf uit (heb thuis wel alleen GPRS), gebruik geen task-killer, helderheid vast op 25%, locatiebepaling+GPS standaard uit, geen bluetooth, WiFi max halfuur per dag (daarna handmatig uitzetten).
Ik luister niet veel naar muziek op m'n X10, speel af en toe een spelletje, gebruik vaak 3G voor mail/browsen/apps, bel regelmatig en stuur ongeveer 2-3 smsjes per dag.
Al met al ben ik er wel tevreden over hoor!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

ElmarNieser schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:21:
Maar het blijft een fijt dat mijn (en van vele anderen) batterij bij normaal gebruik meestal niet langer als 14 uur meegaat. Dit is in vergelijking met vergelijkbare telefoons echt een stuk minder.
Ik denk dat het geen SE X10 specifiek probleem is, daar hebben alle smartphones 'last' van. In dat geval is het ook niet noodzakelijk om dat in dit X10 specifieke topic te vermelden, want dan zou dat in principe bij het HTC (etc..) topic ook vermeld moeten worden.

Mijn batterij gaat bij hevig gebruik toch zo'n 18 uur mee, in die 18 uur luister ik voor 3 uur online radio (let op: via 3G), speel ik er ongeveer 1 uur games op, en de overige uren kijk ik regelmatig op internet, daarnaast bel en SMS ik er ook in kleine hoeveelheid mee ;)
Dit is flink verbeterd ten opzichte van een aantal maanden terug, misschien komt het door de updates of zoals men hier al oppert; door de 'inleertijd' van de batterij..

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Mijn X10 gaat ook ongeveer een dag mee. Waar je gewoon heel erg mee moet opletten dat je al je 'live' diensten op een langere interval zet. Zo staat mijn Exchange synchronisatie op bepaalde tijden van de dag op 'om het half uur'. Ook moet je goed opletten bij applicaties die ongewild actief blijven om niet relevante informatie continue up to date te houden.

Daarbij heb ik bijna altijd WiFi en Bluetooth aanstaan. (WiFi omdat ik 80% van de dag toegang heb tot een accesspoint met een stuk sneller internet dan de 3G, en de bluetooth omdat ik een BT carkit hebt, en daarom vertik om BT continue aan en uit te zetten.)

Het is dus echt wel mogelijk om een 'lange' accu duur te hebben met de X10

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Een vriend van mij werkt als product manager bij Vodafone. Hij test dus alle toestellen voordat ze op de markt komen. Deze zei dat de X10 een betere batterij prestatie had dan vergelijkbare android toestellen.

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Verwijderd

Kent iemand andere versie van Agenda (Kalender) dan bestaande bij X10. Deze vind ik erg simpel. Ik mis zoveel opties die bij mijn vorige telefoon W960 wel waren (week volgorde, verjaardagen etc.).
Ik kan geen Snelkeuze optie vinden om contacten te bellen met indrukken van een bepaalde numerieke toets.
Geluid bij meldingen (berichten) is erg zacht, trillen heel kort en zwak, ik voel en hoor hem vaak niet in mijn heup tas (met Handcent ook).
Gesprekgeluid vind ik ook te zacht.
Ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd zonder echte verbetering.
X10 is niet (helemaal) compatible met BT headset DS 980 van SE, je kan alleen gesprek opnemen en muziek starten. DS 980 neemt klok niet over op zijn display, telefoonboek kan je niet openen en bellen, je kan niet zien welke lidje je luistert, wat eigenlijk zou moeten aangezien ze allebei van hetzelfde merk zijn . Ik heb SE hierover gebeld, ze zeggen dat het aan Android ligt, die ondersteunt het niet. Beetje raar, op de site van SE staat dat ie wel compatible is.
Voor de rest ben ik heel blij met dit toestel.

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:51:
Kent iemand andere versie van Agenda (Kalender) dan bestaande bij X10. Deze vind ik erg simpel. Ik mis zoveel opties die bij mijn vorige telefoon W960 wel waren (week volgorde, verjaardagen etc.).
Agenda zuigt idd
Ik kan geen Snelkeuze optie vinden om contacten te bellen met indrukken van een bepaalde numerieke toets.
Dat zuigt ook idd
Geluid bij meldingen (berichten) is erg zacht, trillen heel kort en zwak, ik voel en hoor hem vaak niet in mijn heup tas (met Handcent ook).
Geen last van, maar heb mijn telefoon ook meestal op tafel liggen
X10 is niet (helemaal) compatible met BT headset DS 980 van SE, je kan alleen gesprek opnemen en muziek starten. DS 980 neemt klok niet over op zijn display, telefoonboek kan je niet openen en bellen, je kan niet zien welke lidje je luistert, wat eigenlijk zou moeten aangezien ze allebei van hetzelfde merk zijn . Ik heb SE hierover gebeld, ze zeggen dat het aan Android ligt, die ondersteunt het niet. Beetje raar, op de site van SE staat dat ie wel compatible is.
Daar kan ik niet mee helpen, maar kan me heel goed voorstellen dat dat aan Android ligt

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
@bekokv:
Je kan door je vinger ingedrukt te houden op je homescreen een shortcut te maken door direct te bellen naar een contact persoon, deze kan je vervolgens in een mapje plaatsen, zo heb ik het gedaan.

• Xecer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-05-2024
St@m schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:55:
[...]

Agenda zuigt idd

[...]

Dat zuigt ook idd

[...]

Geen last van, maar heb mijn telefoon ook meestal op tafel liggen

[...]

Daar kan ik niet mee helpen, maar kan me heel goed voorstellen dat dat aan Android ligt
Sorry, maar heb je eigenlijk wel geholpen? Het is ook een beetje raar om alleen maar te zeggen dat de agenda en dergelijken zuigen..

Heeft iemand al enig idee wanneer swype naar de market komt :D?

Verwijderd

Om de verjaardagen in je Calendar te krijgen moet je bij de online calendar van google eens zoeken bij de openbare calendars naar verjaardagskalender of birthdays ofzo iets. En dat werkt en is een tip van iemand anders in deze post ergens als ik me niet vergis. En anders staat die hier nu ook bij ;)

• St@m

St@m

@ Your Service

Xecer schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:33:
[...]

Sorry, maar heb je eigenlijk wel geholpen? Het is ook een beetje raar om alleen maar te zeggen dat de agenda en dergelijken zuigen..

Heeft iemand al enig idee wanneer swype naar de market komt :D?
Hehe, zat in de auto en dacht er nog eens over na :D Ik heb helemaal niet geholpen, alleen gerant.
Maarja, het de agenda zuigt gewoon en het is gewoon klote dat je met de standaard dialer niet dmv de nummer toetsen iemand kan bellen.

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:01
Heeft iemand hier een adresje waar je een goede 2de batterij kan kopen?

ik kom net bij batterijupgrade vandaan, alleen daar hebben ze van die dikke.. iemand al ergens besteld met goede ervaringen?

edit: kan deze http://www.batteryupgrade...4680/shopGroupId/26273317

[ Voor 31% gewijzigd door kanem0chi op 22-09-2010 23:56 ]

Verwijderd

Ik gebruik Fast Call...de naam zegt het al..gratis te downloaden van de market.
En Call Dock Bar (= een widget) werkt ook fijn, je kunt er alleen helaas maar 4 personen op zetten.

Verwijderd

ElmarNieser schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:21:
Ik vind dat in de startpost bij -punten wel even vermeld mag worden dat de batterij erg snel leeg is. Dat verhaal van de batterij moet 'inkomen' is misschien deels waar. Maar het blijft een fijt dat mijn (en van vele anderen) batterij bij normaal gebruik meestal niet langer als 14 uur meegaat. Dit is in vergelijking met vergelijkbare telefoons echt een stuk minder. En daardoor dus best een -punt te noemen naar mijn mening.
Als iemand hier nog een 2de batterij nodig heeft, zie deze advertentie: V&A aangeboden: Accu SonyEricsson BST-41 XPERIA X1/ X10/ X2 Origineel

(sorry offtopic?)

Verwijderd

Haha, een 19 maanden oude BST-41 uit een X1 in 'nieuwstaat'.

Zo ken ik er ook nog wel een paar 8)7

Als je die X1 die 19 maanden gebruikt hebt, heeft dat ding dus al 300 cycles.

Verwijderd

St@m schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:47:
[...]

Ik weet niet hoe groot een iphone is, ik denk ongeveer even groot..
Je zou deze kunnen proberen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45583
Volgens mij is die kleiner.. Maar zal er eens naar kijken.
Dank je

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:40:
[...]

Denk idd ook dat die verkeerde quote genomen heeft maar dat kan iedereen natuurlijk al eens overkomen :+
Of ze gebruiken hem als soort van tracker om zo hun loop geschiedenis bij te houden (hoe snel, hoe lang, waar ze gelopen hebben) ;)
Het gaat mij inderdaad vooral om de tracker :-) Al is een muziekje onderweg ook niet verkeerd.
Gebruik nu de Nike+ met mijn iPod Nano.. Maar die is niet accuraat genoeg en bovendien houdt die alleen de afstand/snelheid bij en niet waar je hebt gelopen..

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Meer nieuws over de aankomende update:
http://blogs.sonyericsson.../09/23/update-on-updates/

Hij gaat een maandje vertraagd worden :(

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
Dat beginnen HTC achtige toestanden te worden bij SE :( Hoewel, tot nu toe hebben ze wel alle drivers gekocht voor hun hardware :)

Ik mis niet echt iets op de telefoon, maar belofte maakt schuld zeg maar, ik zat toch te wachten wat de update zou brengen.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• MagicTempest
Jammer dat de update weer uitgesteld is. Maarja, dat scheelt weer, we hoeven nu niet meer elk uur te checken of er een update is om maar de eerste te zijn die die melding kan maken hier :)

TS geupdate met de nieuwe informatie.

[ Voor 9% gewijzigd door MagicTempest op 23-09-2010 09:56 ]

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Zelfde met de MW-600, die zelfs in Scandinavie er standaard bijgeleverd wordt. Zou met bluetooth te maken hebben die hopelijk in de 2.1 versie verholpen is.
kanem0chi schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:52:

ik kom net bij batterijupgrade vandaan, alleen daar hebben ze van die dikke.. iemand al ergens besteld met goede ervaringen?

Volgens mij heb ik in het vorig topic een 2000/2500 mAh accu voorbij zien komen. Ik zal straks een terug gaan zoeken, aangezien ik er misschien een wil halen, voor wanneer ik aan het Mountainbiken ben. Een paar uur Sportypal met GPS ging de vorige keer hard :/

Verwijderd

Un-X-PecteD schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:06:
[...]
Volgens mij heb ik in het vorig topic een 2000/2500 mAh accu voorbij zien komen. Ik zal straks een terug gaan zoeken, aangezien ik er misschien een wil halen, voor wanneer ik aan het Mountainbiken ben. Een paar uur Sportypal met GPS ging de vorige keer hard :/
Was dat niet van Mugen Power ofzo iets? Als ik me niet vergis had JariSX er zo een gekocht. Misschien kan hij (nog) eens zijn bevindingen hier zetten.

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

kanem0chi schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:52:

http://www.mobilesupplies...436_3476_13342_13928.html
De goedkopere doet niets onder voor de orginele. Heb m zelf ook

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
Belachelijk dat de update weer wordt uitgesteld. Eind oktober wordt Android 3.0 gereleased. Ik hoop dat er snel een custom bootloader beschikbaar komt zodat "we" zelfs kunnen flashen naar de gewenste versie :)

XXXVI

Verwijderd

Ik ben ook erg teleurgesteld met de vertraging.

• Dimiz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-07 23:30
Ik heb bijna de neiging om m'n X10 te verkopen en een Desire te nemen totdat de X12 er is...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Jiriki schreef op donderdag 23 september 2010 @ 09:43:
Dat beginnen HTC achtige toestanden te worden bij SE
Huh, ik draai al sinds jaar en dag Android 2.2 op m'n HTC Desire.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-08 20:44
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:09:
[...]

Was dat niet van Mugen Power ofzo iets? Als ik me niet vergis had JariSX er zo een gekocht. Misschien kan hij (nog) eens zijn bevindingen hier zetten.
Verwijderd in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 3"
Fean in "Het Sony Ericsson Xperia X10 topic - Deel 3"

http://www.mugen-power-ba...-ericsson-xperia-x10.html

Het was dus 1800 ipv 1500. die van 3600 is wel erg groot :P

• DerManiak
De lijst met "key changes" vind ik ook al minder impressive vergeleken met eerdere changelogs:
Xperia X10:

* HD video recording with continuous auto-focus for high quality videos
* Upgrade of the Android platform to Android 2.1
* New back up and restore application, with extended content back up
* 5 homescreens for apps, widgets, shortcuts and folders
* Social phonebook which automatically syncs contact pictures from Facebook and shows when your friends are online
16 miljoen kleuren? Live wallpapers? Ander lock screen? Andere launcher? Flinke aanpassing in TimeScape widget?

De reacties onder die blog van Sony Ericsson zijn niet mis trouwens :P

[ Voor 5% gewijzigd door DerManiak op 23-09-2010 11:47 ]

Verwijderd

DerManiak schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:46:
De lijst met "key changes" vind ik ook al minder impressive vergeleken met eerdere changelogs:

[...]

16 miljoen kleuren? Live wallpapers? Ander lock screen? Andere launcher? Flinke aanpassing in TimeScape widget?

Live wallpapers zit sowieso in Android 2.1 dus denk niet dat ze dat er gaan uithalen en ander Lock screen is ook een standaar in 2.1 dacht ik. Dus dat zijn 2 zaken die er sowieso bij komen.

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:54

LDVC

Let's get it over with

DerManiak schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:46:
[...]

Die TimeScape widget wordt denk ik ook achtergehouden voor de 2e Q4 release (of toch Q1? |:( ), omdat dan ook TS en MS een flinke overhaul krijgen.
Ben wel zwaar teleurgesteld vanwege het uitstel van de update. Helemaal wanneer SE UK gisteren nog vrolijk op hun twitter knalt dat de update zeker Q3 verschijnt. Volgens SE Rusland zouden we de update zelfs eerder dan verwacht zien. Naja, niet dus allemaal. Wat een PR ramp is SE wat dat betreft...

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Verwijderd

We moeten allemaal gaan klagen.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Waarom?
Je hebt een telefoon genomen met Android 1.6.

Wees blij dat er uberhaupt een update voor komt. Voor hetzelfde geld hadden ze gezegd 'jaaahh nee er komt geen update voor de XPERIA serie want volgend jaar komt de opvolger uit en die hebben allemaal Android 3.0'.

Ik zie wel wanneer 2.1 komt. Voor alsnog werkt m'n foontje uitstekend :)

• kanem0chi
Is hiet niet schadelijk om van 1500 mah, naar 1800 te gaan? want anders ga ik voor de 1800, die ga ik er dan standaard inhouden en me origineel als reserve

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 15:07
jelmervos schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:20:
[...]
Huh, ik draai al sinds jaar en dag Android 2.2 op m'n HTC Desire.
Misschien, maar ik heb zeker drie HTC modellen bij het vuilnis gegooid door slechte ondersteuning en we zijn gestopt als HTC reseller door hetzelfde probleem. Ik verwacht beter van SE.

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Ik heb spijt dat ik voor een Android mobiel heb gekozen, het zou een plus punt moeten zijn dat het een open source platform is. Maar het is ronduit belachelijk dat de fabrikanten zulke idiote layers over Android gooien dat het updaten naar de laatste nieuwe Android versie niet mogenlijk is.

In mijn ogen is het toch wel een criterea dat een smart phone pas een smart phone is als het OS geupdate kan worden. Ik denk dat ik zodra dat WP7 uit is eens ga kijken wat hun er van gebakt hebben, maar ze hebben in ieder geval al gezegt dat dit soort layers niet toegestaan worden, zodat er niet telefoons zijn met een veel te oude versie.

Naast dat ik me irriteer aan het feit dat ik niet kan updaten en daarom een hoop apps niet kan gebruiken, vind ik het OS ook nog eens ontzettend buggy, ik moet om de havenklap me telefoon rebooten omdat om de een of andere reden de telefoon zo ontzettend traag is dat hij volledig onbruikbaar is. Stom stom stom! Ze hebben het volledig laten vallen bij de X10, had een iPhone killer kunnen zijn maar omdat een hoop functies slecht zijn uitgewerkt komt het nieteens in de buurt. (Geen Multi-Touch, traag door OS, weinig apps door oude versie)

• MagicTempest
Windows Mobile heeft tot dusverre nog nooit de mogelijkheid geboden om OS upgrades te doen. Ik verwacht (maar weet het niet zeker) dat dat met Windows Mobile 7 niet ineens zal veranderen. De schuld voor het niet kunnen updaten van het OS zit niet in een specifieke layer of applicatie die niet geupdate kan worden, maar de bereidheid van de fabrikant (zowel van het OS als van de telefoon) om dit te ondersteunen.

Bij Google en Apple heb je het voordeel dat de fabrikant van het OS het updaten van het OS wel toestaat. Dat je bij veel android telefoons dan nog een telefoonfabrikant hebt die dit (vaak) in de weg zit heeft helaas te maken met de manier waarop de telefoonmarkt momenteel in elkaar steekt.

Het geld zit momenteel nog steeds in het verkopen van nieuwe toestellen. Een van de weinige manieren om te zorgen dat er veel nieuwe toestellen worden gekocht is de oude niet te lang te blijven ondersteunen. Het introduceren van coole nieuwe features is een andere manier, maar door de OS'en zoals Android wordt er een hoop gras voor de voeten van de telefoonbouwers weggemaaid.

Daarnaast bestaat er een zeer grote groep gebruikers die helemaal niet op een nieuwe versie van android zit te wachten. Niet iedereen is een tweaker.

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:01

Matjan

:D

FricoRico schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:04:
Ik heb spijt dat ik voor een Android mobiel heb gekozen, het zou een plus punt moeten zijn dat het een open source platform is. Maar het is ronduit belachelijk dat de fabrikanten zulke idiote layers over Android gooien dat het updaten naar de laatste nieuwe Android versie niet mogenlijk is.

In mijn ogen is het toch wel een criterea dat een smart phone pas een smart phone is als het OS geupdate kan worden. Ik denk dat ik zodra dat WP7 uit is eens ga kijken wat hun er van gebakt hebben, maar ze hebben in ieder geval al gezegt dat dit soort layers niet toegestaan worden, zodat er niet telefoons zijn met een veel te oude versie.
Ik denk dat je nog ff geduld moet hebben tot er custom roms zijn voor de X10. Mijn vorig toestel was de X1 en ik kon kiezen uit verschillende roms die werden gemaakt door devs op xda. Alle vodafone bagger, daar had ik dus helemaal geen last van. Dat zal je ook krijgen zodra dat ook op de X10 kan.
FricoRico schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:04:

Naast dat ik me irriteer aan het feit dat ik niet kan updaten en daarom een hoop apps niet kan gebruiken, vind ik het OS ook nog eens ontzettend buggy, ik moet om de havenklap me telefoon rebooten omdat om de een of andere reden de telefoon zo ontzettend traag is dat hij volledig onbruikbaar is. Stom stom stom! Ze hebben het volledig laten vallen bij de X10, had een iPhone killer kunnen zijn maar omdat een hoop functies slecht zijn uitgewerkt komt het nieteens in de buurt. (Geen Multi-Touch, traag door OS, weinig apps door oude versie)
De X10 ervaar ik softwarematig zeker niet als buggy! Hij doet het gewoon zoals het hoort. Misschien is er iets mis met je toestel, opnieuw installeren of insturen zou ik zeggen.

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik vind m'n experia ook niet buggy. Hij draait zo goed als vloeiend bij mij! Wel vind ik de lockscreen ongeloofelijk irritant, ben ik heel erg benieuwd naar alle andere android features die zoveel andere telefoontjes wel al hebben en mis ik toch een aantal applicaties die buggy of helemaal niet werken met 1.6. Ik heb deze telefoon ook gekocht met het vooruitzicht van een update naar 2.1, als dat niet zo was zou ik 'm niet hebben aangeschaft. Wel was het vanaf het begin aan duidelijk dat het lang duurt voordat SonyEricsson update, wat ik al jammer vond. Het uitstellen maakt me er niet gelukkiger op natuurlijk. En ik kan me inderdaad voorstellen dat ze hun SE meuk compatible moeten maken, maar dat gebruik ik eigenlijk helemaal niet :/. Ik wacht af..

• D75

D75

[...]

Dank je wel voor de tip... idd een nieuwe sim-kaart gekregen en alles doet het!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Rompompompom, geen Q3 voor ons. http://blogs.sonyericsson.../09/23/update-on-updates/
Edit: Was al te laat... :9

[ Voor 15% gewijzigd door Cablekevin op 23-09-2010 14:02 ]

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:05
Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 11:56:
[...]

Live wallpapers zit sowieso in Android 2.1 dus denk niet dat ze dat er gaan uithalen en ander Lock screen is ook een standaar in 2.1 dacht ik. Dus dat zijn 2 zaken die er sowieso bij komen.
2.1 ondersteund ook 16 miljoen kleuren, dus dat zijn dan al 3 zaken.....

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:05
Nedra schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:38:
Ik vind m'n experia ook niet buggy. Hij draait zo goed als vloeiend bij mij! Wel vind ik de lockscreen ongeloofelijk irritant, ben ik heel erg benieuwd naar alle andere android features die zoveel andere telefoontjes wel al hebben en mis ik toch een aantal applicaties die buggy of helemaal niet werken met 1.6. Ik heb deze telefoon ook gekocht met het vooruitzicht van een update naar 2.1, als dat niet zo was zou ik 'm niet hebben aangeschaft. Wel was het vanaf het begin aan duidelijk dat het lang duurt voordat SonyEricsson update, wat ik al jammer vond. Het uitstellen maakt me er niet gelukkiger op natuurlijk. En ik kan me inderdaad voorstellen dat ze hun SE meuk compatible moeten maken, maar dat gebruik ik eigenlijk helemaal niet :/. Ik wacht af..
Ik heb het probleem dat me touchscreen blijft hangen en zeer inaccuraat is (vooral irritant bij keyboard). Zo druk ik soms enkel op spatie en blijftie hangen waardoor ik er 10-20 krijg of op backspace waardoor heel me sms'je word gewist. De tril functie blijft ook vaak hangen waardoor die 10-20 seconden blijft trillen, de rest van de telefoon werkt rond die tijd wel. Als ik op de desktop op timescape druk krijg ik soms dat hij denkt dat ik hem wil verplaatsen (zal wel met touchscreen te maken hebben).

Als mijn telefoon weer eens problemen heeft dattie langzaam is is het onmogenlijk om mijn telephone lock (die met de circeltjes die je zelf aangeeft) te gebruiken. Verder vind ik Mediascape en Timescape veel te traag, maarja dat is optioneel.

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

avec_style schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:01:
[...]

2.1 ondersteund ook 16 miljoen kleuren, dus dat zijn dan al 3 zaken.....
Waarbij sony dat niet doet want we krijgen geen 16m kleuren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 00:42:
[...]

Ik gebruik Fast Call...de naam zegt het al..gratis te downloaden van de market.
Ik heb hem gedownload, hij is inderdad veel beter dan standard dialer, bedankt!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 00:42:
[...]

En Call Dock Bar (= een widget) werkt ook fijn, je kunt er alleen helaas maar 4 personen op zetten.
Waar vind ik Call Dock Bar? Op de Market is ie niet te vinden?!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:12:
[...]

Waar vind ik Call Dock Bar? Op de Market is ie niet te vinden?!
Nee, klopt...ik mag geloof ik geen link toevoegen hier of een apk file achter laten, toch?
Dus Google even 'Call Dock Bar.apk', dan vindt je 'm wel.

Top dat je Fast Call beter vindt! :)

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Htc doet het op vlak van updates veel beter dan Se mn vorige legend had 4 updates gekregen sinds launch! en de desire heeft er meer gekregen en draait al op 2.2! Se vindt het blijkbaar niet zo belangrijk om het laatste os op hun toestellen te leveren dan is zelfs Samsung en Lg beter want die hebben al officieel android 2.2 aangekondigt voor hun high end toestellen. en als Se eenmaal 2.1 op hun toestellen heeft kondigt google android 3.0 (of de volgende os versie) aan en loopt Se weer 2 versies achter!

ik heb zelf geen se x10 maar ik ging hem bijna kopen! ik wil wel dat mn toestel wat toekomst bestendig is daarom ga ik voor een desire hd gaan als die uit is.

Multiple pc builds in progress

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik zou wel eens van SE willen horen waarom het zo lang duurt. Het lijkt er op dat ze de prioteiten bij de ontwikkeling van de X12 hebben gelegd. Misschien ook wel zo verstandig. Als een volgende update weer zo lang op zich laat wachten dan is het misschien wel verstandig om je te concentreren op een opvolger, en de X10 maar als een 'lichte' flop te beschouwen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 06:08:
Haha, een 19 maanden oude BST-41 uit een X1 in 'nieuwstaat'.

Zo ken ik er ook nog wel een paar 8)7

Als je die X1 die 19 maanden gebruikt hebt, heeft dat ding dus al 300 cycles.
Is maar 12 maanden gebruikt snuggere jongen en ja hij is zo goed als nieuw.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:31:
[...]

Een batterij wat 12 maanden gebruikt is = niet zo goed als nieuw.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 09-07-2012 22:19 . Reden: Op verzoek nick gewijzigd ]

Verwijderd

Cablekevin schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:04:
[...]

Waarbij sony dat niet doet want we krijgen geen 16m kleuren.
Waarom zou Sony dat niet doen als dat standaard in Android 2.1 zit? Dan gaat dat toch gewoon mee met de update komen en gaan wij beschikken over 16M kleuren. Dat was iets dat ik zelf niet kon vinden dus kon het niet zeggen eigenlijk.

• DerManiak
D75 schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:47:
[...]

Dank je wel voor de tip... idd een nieuwe sim-kaart gekregen en alles doet het!
No problem, fijn dat alles nu goed werkt!

@Mafiatounes: er zijn voor de X10 inmiddels ook al 3-4 firmware-updates geweest. Daarbij zijn ook zeker wat (kleine) verbeteringen doorgevoerd. Het is nu helaas de grote update (waar bijna iedere X10-bezitter op wacht), die wordt uitgesteld. Deze was beloofd voor Q4, werd toch Q3, maar helaas vertraagd naar Q4... Communicatie is niet het sterkste punt van SE nee ;)
Het is trouwens maar de vraag, in hoeverre je nu echt merkt dat je van 1.6 naar 2.1 gaat, want SE had al een paar zaken in 1.6 geimplementeerd, die pas standaard in 2.1 zaten...

Uiteraard vinden wij Tweakers Android 1.6 verouderd t.o.v. 2.1/2.2 (wij letten immers op de nummertjes 8) ), maar welke "normale" kerel let daar nou op? Er wordt niet ontzettend mee geadverteerd door Google (beetje zoals Chrome), het is misschien vooral ons gevoel, om maar "up to date" te zijn.

Toegegeven, er zitten in 2.2 zeker een aantal zaken die ik ook graag zou willen zien op m'n X10 (die snellere Javascript-engine, Flash, intents, apps opslaan op SD-kaart). Sterker nog, sla die 2.1-update maar over en geef ons gelijk 2.2 (zou een mooie verrassing zijn, als SE door deze vertraging gebruikt om er 2.2 van te maken :p) !
Alleen denk ik, dat we daarvoor beter bij XDA kunnen gaan rondneuzen, ik zie dat SE eigenlijk al niet meer doen... Ik ben tevreden met m'n X10 zoals ie nu is, maar die 2.2 komt er hoe dan ook een keer op!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je hebt gelijk de gewone gebruiker let daar niet zoveel op, maar ik ken wel veel mensen die een android 1.5 toestel hadden en er niet zoveel op letten tot ik eens google maps navigation liet zien op mn 2.1(htc legend) toen wouden ze dat ook en dat ging niet tenzij dat ze moesten rooten en een custom rom erop zetten enz.. daarom wil ik ook het nieuwste en up to date blijven (ook wel om gewoon een hoger nummertje te hebben lol) maar android is relatief nieuw en er ontbreken veel dingen die google in elke nieuwe versie toevoegd die ik wel nodig heb of wil hebben omdat het kan en beter of sneller is in gebruik.

Multiple pc builds in progress

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:22:
[...]

Nee, klopt...ik mag geloof ik geen link toevoegen hier of een apk file achter laten, toch?
Dus Google even 'Call Dock Bar.apk', dan vindt je 'm wel.

Top dat Fast Call beter vindt! :)
Het was effe zoeken en klooien, maar ik heb hem wel, bedankt!!!!!

Verwijderd

Ik heb nu ook de Xperia X10. Nu wil ik gratis games downloaden (actie T-Mobile) op x10promotie.nl, maar ik krijg de melding "ongeldige code". Ik moet de laatste zeven cijfers van m'n imei-code invoeren. M'n abonnement bij T-Mobile is verlengd en is sinds vorige week ingegaan.

Iemand een oplossing?

• D75

D75

Dat heb ik ook!!

Heb al een email gestuurd naar T-mobile via de site.

Verwijderd

Ik heb ze zojuist gebeld, maar ik stond al 20 minuten in de wacht...

Laat je weten wat hun antwoord is?

• Stan.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Hier ook iemand met hetzelfde probleem, anderhalve week geleden al gemaild, niks terug gekregen. Toch wel jammer dat zo'n simpele actie niet goed uitpakt

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:31:
[...]

Dan zitten er alsnog ~180 cycles op en dat is dus niet "zo goed als nieuw" zoals Azzkickah ook al heeft gezegd.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 09-07-2012 22:20 . Reden: Op verzoek nick gewijzigd ]

• Den969
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09-2024
Hm, jammer dat de update toch weer is uitgesteld. Ik vind de x10 een fijne tel, maar ik denk dat ik het toch maar in de verkoop gooi en op zoek ga naar een andere Android toestel.

Het liefst een HTC Desire. Dus als iemand interesse heeft, pm me maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
Is hiet niet schadelijk om van 1500 mah, naar 1800 te gaan? want anders ga ik voor de 1800, die ga ik er dan standaard inhouden en me origineel als reserve..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is niet schadelijk.

De vraag is of het een 'echte' 1800 is, of alleen de eerste 10 cycles.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Zit in China momenteel met een prepaid 3G kaartje heb nog 195MB data over om te downloaden.
Krijg ik vandaag een mailtje 1 update beschikbaar. Vraagje; Het is toch niet Adroid 2.1 update?
Zie het voor de eerste keer sinds ik dit toestel vorige maand had.
Anyway durf die update mailtje niet te openen, weet ook niet hoe groot zo'n update is. Heb geen zin om mijn prepaid 3g kaartje te upgraiden/betalen als die update >200mb. Is er een andere manier om updates binnen te halen dan via on air?
Is dat mogelijk via de software op de PC van SE? Want ik zie alleen een optie supportzone maar dat is toch alleen updates voor telefoonfirmwareupdates? Of haalt deze ook andere updates binnen van andere applicaties?

In de handleiding staat ; "U kunt ook updates downloaden via de toepassing Update Service op de computer."
Is dat de optie "Support zone" in de software van SE? Indien zo; dan klopt er iets niet. want hij geeft aan dat ik niet hoeft up tedaten. U hebt al de nieuwste software. Maar ik heb op mijn telefoon een mailtje gekregen voor downloaden van een update. ?????

[ Voor 20% gewijzigd door aangeboden op 24-09-2010 05:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ja het is Android 2.1!!! :/ Heb je uberhaupt de laatste paar posts van deze topic gelezen :?
Waarom zou er voor jou een 2.1 update zijn als deze is uitgesteld?

Zo, net maar even een digitizer voor mijn kapotte X10 besteld.. Zal over een week of twee wel binnenkomen. Hopen dat ik hem dan nog kan verkopen voor een euro of 175.. al heeft de behuizing wel wat valschade op 2 hoekjes :/ Jammer dat de simlock er nog niet makkelijk af te halen is.

[ Voor 73% gewijzigd door St@m op 24-09-2010 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Ik heb eindelijk een werkende swype apk gevonden voor de X10. Echter zonder Nederlands woordenboek. Nu heb ik via een post op XDA geprobeerd de apk te veranderen en het Nederlands toe te voegen van een andere swype versie. Echter wanneer ik hem nu installeer opent het toetsenbord niet. Ook de swype instellingen opent niet. Is het iemand hier gelukt om een apk bestand aan te passen ? zou die misschien kunnen helpen ?

Dit is de tut die ik gevolgd heb :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=685006

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
St@m schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 07:05:
Ja het is Android 2.1!!! :/ Heb je uberhaupt de laatste paar posts van deze topic gelezen :?
Waarom zou er voor jou een 2.1 update zijn als deze is uitgesteld?

Zo, net maar even een digitizer voor mijn kapotte X10 besteld.. Zal over een week of twee wel binnenkomen. Hopen dat ik hem dan nog kan verkopen voor een euro of 175.. al heeft de behuizing wel wat valschade op 2 hoekjes :/ Jammer dat de simlock er nog niet makkelijk af te halen is.
Valt best mee hoor, het kost alleen wat. Hoe en wat precies weet ik niet meer maar via Google moest ik ergens 25 dollar betalen en een bepaald programmatje draaien. Simlock is nu blijvend pleite :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ephymerous schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 09:46:
[...]

Valt best mee hoor, het kost alleen wat. Hoe en wat precies weet ik niet meer maar via Google moest ik ergens 25 dollar betalen en een bepaald programmatje draaien. Simlock is nu blijvend pleite :)
Goedkoopste wat ik vond ~$40,- maar het zal inderdaad wel goedkoper kunnen. Staan genoeg adresjes op internet, maar ik ga niet nog meer investeren in die telefoon :P Dat mag de volgende eigenaar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Rikard Skoberg heeft zojuist gereageerd op de SE product blog: ook de 2e update, die oorspronkelijk voor Q4 gepland stond, wordt doorgeschoven. Q1 2011 wordt het nu. Verdere Android updates worden nog bekeken, dus hij wil niet bevestigen dat er geen android 2.2 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
LDVC schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 14:30:
Rikard Skoberg heeft zojuist gereageerd op de SE product blog: ook de 2e update, die oorspronkelijk voor Q4 gepland stond, wordt doorgeschoven. Q1 2011 wordt het nu. Verdere Android updates worden nog bekeken, dus hij wil niet bevestigen dat er geen android 2.2 komt.
Laat ze die bootloader en drivers maar vrijgeven, dan zorgt de Android scene wel voor fatsoenlijke roms :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

ephymerous schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 15:04:
[...]

Laat ze die bootloader en drivers maar vrijgeven, dan zorgt de Android scene wel voor fatsoenlijke roms :)
Ook daar heeft Skogberg op gereageerd: dat zal niet gebeuren. Blijkbaar (vrij logisch eigenlijk) gaat het software team daar niet over.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.