No problem, fijn dat alles nu goed werkt!
@Mafiatounes: er zijn voor de X10 inmiddels ook al 3-4 firmware-updates geweest. Daarbij zijn ook zeker wat (kleine) verbeteringen doorgevoerd. Het is nu helaas de
grote update (waar bijna iedere X10-bezitter op wacht), die wordt uitgesteld. Deze was beloofd voor Q4, werd toch Q3, maar helaas vertraagd naar Q4... Communicatie is niet het sterkste punt van SE nee
Het is trouwens maar de vraag, in hoeverre je nu echt merkt dat je van 1.6 naar 2.1 gaat, want SE had al een paar zaken in 1.6 geimplementeerd, die pas standaard in 2.1 zaten...
Uiteraard vinden wij Tweakers Android 1.6 verouderd t.o.v. 2.1/2.2 (wij letten immers op de nummertjes

), maar welke "normale" kerel let daar nou op? Er wordt niet ontzettend mee geadverteerd door Google (beetje zoals Chrome), het is misschien vooral ons gevoel, om maar "up to date" te zijn.
Toegegeven, er zitten in
2.2 zeker een aantal zaken die ik ook graag zou willen zien op m'n X10 (die snellere Javascript-engine, Flash,
intents, apps opslaan op SD-kaart). Sterker nog, sla die 2.1-update maar over en geef ons gelijk 2.2 (zou een mooie verrassing zijn, als SE door deze vertraging gebruikt om er 2.2 van te maken

) !
Alleen denk ik, dat we daarvoor beter bij XDA kunnen gaan rondneuzen, ik zie dat SE eigenlijk al niet meer doen... Ik ben tevreden met m'n X10 zoals ie nu is, maar die 2.2 komt er hoe dan ook een keer op!
Life's a Game, and I like to play...