Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 226 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.808 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Ik heb een level flow map gemaakt voor Cataclysm.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/30128f7.jpg

Hopelijk is ie bruikbaar voor jullie :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 12-09-2010 11:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
TheMe schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:14:
[...]

Damnit Instances waren vroegah altijd voor de fun, beetje ouwehoeren en healen. Maar zoals het nu is voel ik me meer een healbot. Maar goed, ik laat me niet ophaasten door een tank, ik ga rustig zitten eten totdat mana weer vol is.

Ik denk dat ik de dungeon finder maar niet zo veel meer moet gebruiken en dan maar LFG moet proberen...
Wacht maar tot cata d'r is, met z'n verhoogde moeilijkheidsgraad in dungeons. Dan zul je pas QQ horen in de dungeon finder groepen :+. Als ik nu soms zie wat een ongeduld en onzin er uit mensen komt wanneer je (levellend) een dungeon pakt.. Op lvl7X zijn de wotlk dungeons soms best pittig, zeker wanneer men (net als op heroic als overgeared) gewoon de tactics negeert en lekker begint te pullen/nuken. Vandaag nog meegemaakt:

1. Tank pulled 8 mobs; erg vlot dood.
2. Healer in chat: noob, bad tank et cetera
3. Tank probeert er nog een beetje een excuus voor te maken
4. Wordt min of meer belachelijk gemaakt
5. Tank vertrekt
6. Groep valt uit elkaar

Het wordt nog wat in cata als mensen daadwerkelijk moeten gaan opletten in dungeons. Ik zie om me heen dat de 'serieuze' spelers de verhoogde moeilijkheidsgraad verwelkomen. Maar ik vraag me af tot in hoeverre ze daar nog zo over denken wanneer ze met 4 'ik snap 't niet helemaal, maar jij bent een noob' spelers afspraken moeten maken over CC :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrzao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 18:04
ph4nt0m schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:23:
[...]

ook ik skraedur lees GOT :) Leuk dat je hier ook actief bent :P ben t volkomen met je eens, tis 1 trage boel en erg saai, was je nog even vergeten XD
Haha hja maar dat wist ik :-P Ik post alleen nooit op GOT, ben meer een reader :-P Ik zeg: ff de perfect group voor LK10 HC opzetten en die 50 tries doorknallen, we krijgen m echt wel neer ;-) Neem dat maar mee in de officer meeting van woensdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Rakkerzero schreef op zondag 12 september 2010 @ 01:25:

[afbeelding]

Mooie flow map, wel zo handig als er weer eens iemand vraagt in trade waar die moet levelen op x level :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje, ik ben een beetje uitbreidingsmoe van Blizz, en vind dat het elke keer op achteruit is gegaan. Ik verlang eigenlijk naar de goede oude tijd, deel 1. Nu vind ik Pvp in battlegrounds het leukste en dacht, ik maak een DK aan, en level het naar 60 en doe dan xp stop. En blijf verder pvp'en in 51-60 BG's. Kom ik erachter dat als je de xp stopt, je in een andere BG wordt gequed, welke waarschijnlijk niet bestaat.
Enigste oplossing is dan maar Deel 1 (nieuwe account) kopen, en levellen.

Zo zal ik dan altijd :
- lvl 60 blijven
- niet in die vage unavailable Bg worden geplaatst die niet bestaat

Of heb ik het mis ?? En gaat er iets veranderen met de uitbreiding?

Kan iemand hierover iets zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op zondag 12 september 2010 @ 01:13:
Vivaladen, wat vind je van mijn nieuwe shield? Meegenomen uit Stratholme. :P

http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Anachronos&cn=Warsnor
ik kan nu ff nief op de link kijken want zit op mm mobieltje op tweakers nu in de auto onderweg nr walibi (ja in dit kut weer..ga liever wowen) maar is zeker dat schild met die leeuwenkop van stormwind erop?

dies wel mooi hehe heb ik ook in de bank met 2 andere die ik heel mooi vind

-Royal crest of Lordaeron
-epic lvl 60 pvp schildje

zo worden ze niet meer gemaakt haha (beter dan een houten deur maar toch n lager ilvl haha)k

iemand al die overcloak gescoord van operation free gnomer?ziet er vet uit en kan niet wachten op de stormwind versie..net als de sw tabard...ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hogere moeilijkheidsgraad klinkt geweldig, hopen dat de massa kids niet teveel druk gaat uitoefenen op blizz. :p Het was gewoon veel interessanter om een instance te doen vroeger. Zonder goede (silence)pulls etc was het een wipe. Miss those days. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
garagaholic schreef op zondag 12 september 2010 @ 01:47:
[...]
Op lvl7X zijn de wotlk dungeons soms best pittig, zeker wanneer men (net als op heroic als overgeared) gewoon de tactics negeert en lekker begint te pullen/nuken. Vandaag nog meegemaakt:

1. Tank pulled 8 mobs; erg vlot dood.
2. Healer in chat: noob, bad tank et cetera
3. Tank probeert er nog een beetje een excuus voor te maken
4. Wordt min of meer belachelijk gemaakt
5. Tank vertrekt
6. Groep valt uit elkaar
Zo herkenbaar nu ik een Disc Priest (lvl 70) aan het lvlen ben. Tanks die groepen mobs pullen alsof ze in volledig ICC gear rondlopen. Na elke pull moet ik alles uit de kast halen en als ik een mb vraag, zeggen dat ik wel heel vaak moet drinken. 9 van de 10 keer wachten ze niet en beginnen ze weer te pullen. Argghhhhh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

[afbeelding]

erg handig, maar klopt het btw dat er 1 zone is waarbij je van lvl 1 naar 85 kan gaan?

Voor de rest... UBER! Heb er best zin in.

[ Voor 7% gewijzigd door Gropah op 12-09-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gropah schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:14:
[...]

erg handig, maar klopt het btw dat er 1 zone is waarbij je van lvl 1 naar 85 kan gaan?

van wat ik heb begrepen is uldum ook wel tot 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 09:59:
Die hogere moeilijkheidsgraad klinkt geweldig, hopen dat de massa kids niet teveel druk gaat uitoefenen op blizz. :p Het was gewoon veel interessanter om een instance te doen vroeger. Zonder goede (silence)pulls etc was het een wipe. Miss those days. :)
De enige pull waar je in de LK hc's nog een beetje moet opletten is die in PoS HC na Ick, daar wil ik nog wel eens wipen als we een slechte group hebben (vooral als mensen proberen te skippen wat 1/2 keren fout gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 08:43:
Effe een vraagje, ik ben een beetje uitbreidingsmoe van Blizz, en vind dat het elke keer op achteruit is gegaan. Ik verlang eigenlijk naar de goede oude tijd, deel 1. Nu vind ik Pvp in battlegrounds het leukste en dacht, ik maak een DK aan, en level het naar 60 en doe dan xp stop. En blijf verder pvp'en in 51-60 BG's. Kom ik erachter dat als je de xp stopt, je in een andere BG wordt gequed, welke waarschijnlijk niet bestaat.
Enigste oplossing is dan maar Deel 1 (nieuwe account) kopen, en levellen.

Zo zal ik dan altijd :
- lvl 60 blijven
- niet in die vage unavailable Bg worden geplaatst die niet bestaat

Of heb ik het mis ?? En gaat er iets veranderen met de uitbreiding?

Kan iemand hierover iets zeggen?
Als je gewoon de instalatie opnieuw doet zonder de uitbreidngen hoef je geen nieuwe te kopen en dan op een andere server gaan levelen. Dan blijf je ook lvl 60, vraag me alleen af hoe druk de BG's zullen zijn op lvl 60. Niet dat ze nu op lvl 80 wel druk zijn maar dat zal wel met Cataclysm te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 09:34:
[...]

ik kan nu ff nief op de link kijken want zit op mm mobieltje op tweakers nu in de auto onderweg nr walibi (ja in dit kut weer..ga liever wowen) maar is zeker dat schild met die leeuwenkop van stormwind erop?

dies wel mooi hehe heb ik ook in de bank met 2 andere die ik heel mooi vind

-Royal crest of Lordaeron
-epic lvl 60 pvp schildje

zo worden ze niet meer gemaakt haha (beter dan een houten deur maar toch n lager ilvl haha)k

iemand al die overcloak gescoord van operation free gnomer?ziet er vet uit en kan niet wachten op de stormwind versie..net als de sw tabard...ftw!
Ja die ziet er wel leuk uit. Als je de operation hebt gedaan dan krijg je ook een item waarmee je jezelf kan veranderen in een gnome warrior. Maar het shield is idd Royal crest of Lordaeron. Tot nu toe het mooiste shield wat ik ben tegen gekomen. Iets betere stats dan Titanshield wall. Dus ik ben weer helemaal tevreden. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 09:59:
Je wordt zo allemachtig afgestraft als tank als je wiped. Ik weet niet of dat ook geld voor de andere rollen. Maar na twee wipes kan je voor een 80g repair gaan. Voor de harde raiders is zoiets peanuts, maar ik heb nog niet zoveel te besteden. :P

.edit, oeps had edit moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gropah schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:14:
[...]

Die ene zone is en is none-leveling zone. Deze zone, Moonglade, is voor druids of lunar festival event en verder is er eigenlijk weinig te doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23

[afbeelding]

Die heb ik even opgeslagen!
Puik werk Rakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele oude WoW speler hier;
US beta nog meegemaakt, daarna ook gelijk US account en daar lang op gespeeld. Steeds wel pauzes van enkele maanden of zelfs meer dan een jaar. Ben voor Wrath weer gestopt, maar begint nu weer te kriebelen.
Ik ben toen gestopt omdat ik een baan ben begonnen waarbij ik op normale tijd op moest staan en ik dus niet meer tot 4u 's nachts kon raiden op de US servers.
Nu had Blizzard toen WoW ooit begon, plannen voor cross-atlantic transfers, maar daar is Blizzard nooit op teruggekomen toen mijn account nog active was. Is daar nog wat over gezegd de laatste tijd door een Blue? Ik zou het zonde vinden als mijn characters (waar een hoop tijd in zit en een hoop leuke herinneringen) niet naar de Europe servers kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
eindelijk..

Swift white hawkstrider na 80 runs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Mektheb schreef op zondag 12 september 2010 @ 14:31:
eindelijk..

Swift white hawkstrider na 80 runs !
Eindelijk, nog steeds geen Anzu mount na ong. 50 runs !

.. o wacht. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Hey Hawkver, ben je een char begonnen op Turalyon? :P

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2nrlu79.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:19:
...
Ben voor Wrath weer gestopt, maar begint nu weer te kriebelen.
...
Nu had Blizzard toen WoW ooit begon, plannen voor cross-atlantic transfers, maar daar is Blizzard nooit op teruggekomen toen mijn account nog active was. Is daar nog wat over gezegd de laatste tijd door een Blue? Ik zou het zonde vinden als mijn characters (waar een hoop tijd in zit en een hoop leuke herinneringen) niet naar de Europe servers kan halen.
Je krijgt geen spijt als je een EU account aan maakt.

Voorlopig zie ik het niet gebeuren dat Blizzard cross-continent migraties mogelijk gaat maken. Ik kreeg laatst een antwoord van Blizzard dat de US en EU verschillende bedrijven zijn. En mocht het toch mogelijk worden, ooit; wil je hier dan op wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat het verschillende bedrijven zijn wist ik al, maar dat wist Blizzard ook al voordat het spel uit kwam. Dus vind ik het een slechte zaak dat ze eerst zeiden dat het in de toekomst (ze hadden het toen over 1 jaar na release) zou kunnen, maar dat het dus nog steeds niet mogelijk is.
Ik ben best bereid te betalen om de characters over te zetten (zoals bij een normale migratie), en als ik al een EU account moet hebben (en dus gekocht hebben) vind ik dat ook geen probleem. Alleen er is nu helemaal geen optie.

Ik heb op mijn oude character meer dan 100 days played staan, met nog een dwarf hunter met het oude Lt commander gear (dat gifgroene spul) en een hoop andere dingen. Ook volgens mij achievements die nu niet meer gehaald kunnen worden, dus dat vind ik allemaal erg jammer om achter te laten.
En ik had 2 level 70 characters, en met mijn leveling speed zal het best lang duren om dat weer voor elkaar te krijgen.

Ik ga nog even goed nadenken of ik een EU account ga maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 11:47:
[...]

Als je gewoon de instalatie opnieuw doet zonder de uitbreidngen hoef je geen nieuwe te kopen en dan op een andere server gaan levelen. Dan blijf je ook lvl 60, vraag me alleen af hoe druk de BG's zullen zijn op lvl 60. Niet dat ze nu op lvl 80 wel druk zijn maar dat zal wel met Cataclysm te maken hebben.
Waarom andere server eigenlijk? Zal hij niet blijven zeuren om te updaten omdat ik wel een Wotlk account heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vraag me trouwens af of die level 85's nu in de beta premades zijn of dat ze allemaal zelf gelevelled zijn. Ik probeer al een week een premade aan te maken, maar lukt maar niet :(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Las Vegas schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:53:
Vraag me trouwens af of die level 85's nu in de beta premades zijn of dat ze allemaal zelf gelevelled zijn. Ik probeer al een week een premade aan te maken, maar lukt maar niet :(
Zeer irritant, ja. Dat probeer ik ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
junglebeast schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:13:
Hey Hawkver, ben je een char begonnen op Turalyon? :P

[afbeelding]
Nee. :P Ik heb maar één actieve char en dat is warsnor op Anachronos. Dit is iemand die al langer speelt dan ik. Blijkbaar zijn er meer mensen die rare namen bedenken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Vanavond de laatste bosses van Ulduar 25 eens een bezoek brengen.
Ik heb gisteravond de video's even gezien van de fights, maar die Mimiron Hardmode ziet er erg pittig uit.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Wel grappig dat laatst in een random HC de tank ging zeuren dat de mage zat te CCen. Hij zei dat we al genoeg hebben kunnen oefenen in TBC (ik speelde toen nog niet). Toen ben ik als druid ook maar willekeurig mobs gaan cyclonen :P die kan je niet onderbreken :P

-

Gisteren een aantal pogingen op Saurfang HC (25) gedaan. Te vaak gingen er mensen dood door adds en af een toe een mark of tank gib. In de beste poging hadden we hem bijna neer toen er een mark dood ging :/ balen... Achteraf merkte ik op dat ik was vergeten m'n vorige week verkregen 277 wapen in mijn equipment set te saven. Ik zat dus in een verourderde set te pewpewen, doh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Even kort Weekendje
Dit weekend was het weer AV weekend ^^ (nu nog btw..)
Dus Even hardcore met mijn druid ge pvp'd. viel best tegen, door de gigantische hoeveelheid "retards" bijna niets gewonnen, en pas gisteravond 71 waardoor ik in de bracet kwam waarin we veel wonnen en even snel level 72 geworden, dus inplaats van 12 levels maar 4 gedaan....nouja vanavond nog even doorgaan kijken of ik er nog 1-2 levels bij kan doen. Heb igg mijn 264 pvp trinket alvast :P achja.. op naar de volgende Weekend pvp fun !

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
ragged schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:48:
Even kort Weekendje
Dit weekend was het weer AV weekend ^^ (nu nog btw..)
Dus Even hardcore met mijn druid ge pvp'd. viel best tegen, door de gigantische hoeveelheid "retards" bijna niets gewonnen, en pas gisteravond 71 waardoor ik in de bracet kwam waarin we veel wonnen en even snel level 72 geworden, dus inplaats van 12 levels maar 4 gedaan....nouja vanavond nog even doorgaan kijken of ik er nog 1-2 levels bij kan doen. Heb igg mijn 264 pvp trinket alvast :P achja.. op naar de volgende Weekend pvp fun !
Ik heb dit weekend besloten om me te gaan richten op pvp. Mijn gm heeft aangegeven dat ik 5k gs moet hebben voor ik mee kan in ICC. Dat zou betekenen dat ik nog een aantal craftables moet kopen ah 10k per stuk. En daar ga ik zo vlak voor catalysm niet meer aan beginnen. Dus nu veel hcs lopen voor emblems en daar een pvp setje mee sparen. Ik ben benieuwd hoe mijn pvp weekendjes eruit gaan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:19:
Hele oude WoW speler hier;
US beta nog meegemaakt, daarna ook gelijk US account en daar lang op gespeeld. Steeds wel pauzes van enkele maanden of zelfs meer dan een jaar. Ben voor Wrath weer gestopt, maar begint nu weer te kriebelen.
Ik ben toen gestopt omdat ik een baan ben begonnen waarbij ik op normale tijd op moest staan en ik dus niet meer tot 4u 's nachts kon raiden op de US servers.
zijn niet van plan om het in de toekomst in te voeren.
Altans dat is het verhaal wat ik een jaar terug kreeg.

Heb Bliz us & bliz eu toen gebelt en volgens hun is het technisch op het moment ook niet mogelijk.

Dus ik ben maar gererolled , maar begrijp je wel.
Je mist toch de simpele dingen , als je ff een BC heroic wilt doen. O shit geen rep dus geen key :(
Geen kara key , geen hand of adal titel enz enz. En om nu alles weer opnieuw te gaan farmen is me net te veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
FF vraagje: dat gnome / troll event is nu gaande right? Hoe lang is dat nog available? Heb afgelopen week me er nog niet mee bezig gehouden maar wil het op zich nog wel ff zien.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hydra schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:09:
FF vraagje: dat gnome / troll event is nu gaande right? Hoe lang is dat nog available? Heb afgelopen week me er nog niet mee bezig gehouden maar wil het op zich nog wel ff zien.
Ik heb die troll event gister nog gedaan, je krijgt een feat of strenght achievement, een cape met troll emblem (zonder stats) en verder zie je nog helemaal niets van het nieuwe island.

Zolang ze dus het dorp van trolls niet toevoegen, lijkt me dat je de quest nog steeds kan doen.

Verder alleen maar gezeik-raids gedaan, van een 10man die gewoon een wipe heeft op Marrowgar, een raid leader die trash-dps gaat vergelijken met boss dps (kicked gewoon 3 van de 5 DPS).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 13-09-2010 10:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

HawVer schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:04:
[...]

Ik heb dit weekend besloten om me te gaan richten op pvp. Mijn gm heeft aangegeven dat ik 5k gs moet hebben voor ik mee kan in ICC. Dat zou betekenen dat ik nog een aantal craftables moet kopen ah 10k per stuk. En daar ga ik zo vlak voor catalysm niet meer aan beginnen. Dus nu veel hcs lopen voor emblems en daar een pvp setje mee sparen. Ik ben benieuwd hoe mijn pvp weekendjes eruit gaan zien!
Mja daar zit ik ook mee, geen zin om nu nog te gaan raiden enzo op mijn horde chars lock6k-gs ,Druid feral dps 5800gs,Mage 5700gs waarmee ik de meeste raids al mee heb gedaan.
dus had een ally druid gemaakt op de server waar mijn mage nu ook op zit, dus als mensen lastig doen aan de horde kant logg ik mijn ally even en kom ik even hallo zeggen >:)

Volgende project word een Vannila+Tbc account en dan een palla twinken op level 70 , ben op het idee gekomen zaterdag omdat er een horde palladin was die alles 1-2 hitte en aan het eind meer als 600k(!!) damage had gedaan en de rest maar 200-300, en dan met een score van ongeveer 15-20 kills per death..sick..
de mensen op de ally kant waren ook niet zo blij met hem...hij won AV praktisch in zijn eentje :+

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
HawVer schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:04:
[...]

Hij doelt denk ik wel op 5k GS PvE gear, op PvP gear zit resilience waardoor 1 van de stats compleet wasted is. Mensen met een set PvP gear van 5k GS doen in mijn ervaring nog minder dps dan mensen met "echte" PvE gear en 4.5k of lager GS :P

Maar ik zeg niet dat het niet kan, ICC moet daar goed mee te doen zijn, en vooral om een paar lastiger te upgraden items te upgraden kan het de moeite waard zijn.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
porn* schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:36:
[...]

Hij doelt denk ik wel op 5k GS PvE gear, op PvP gear zit resilience waardoor 1 van de stats compleet wasted is. Mensen met een set PvP gear van 5k GS doen in mijn ervaring nog minder dps dan mensen met "echte" PvE gear en 4.5k of lager GS :P

Maar ik zeg niet dat het niet kan, ICC moet daar goed mee te doen zijn, en vooral om een paar lastiger te upgraden items te upgraden kan het de moeite waard zijn.
Ik weet dat hij PVE gear bedoelt. Daarom heb ik ook besloten het raiden te laten voor het wat het is en me nu alleen te richten op PVP. Maw ik ga dus niet in pvp gear een instance doen. :P Maar, maar is 5k een reeele eis of is 4,7k ook te doen (als tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
HawVer schreef op maandag 13 september 2010 @ 11:43:
[...]

Ik weet dat hij PVE gear bedoelt. Daarom heb ik ook besloten het raiden te laten voor het wat het is en me nu alleen te richten op PVP. Maw ik ga dus niet in pvp gear een instance doen. :P Maar, maar is 5k een reeele eis of is 4,7k ook te doen (als tank)
Voor ICC wil je eigenlijk wel 5k GS+ tanks ja, ligt er beetje aan, 4.7 is ook prima als je healers een beetje fatsoenlijk zijn en je toch niet veel verder dan Plague Wing aimed, mik je op meer dan zou ik geen 5-k GS tank meenemen tenzij ik weet dat hij de tacs HEEL goed kent en de healer het goed snappen.

Afgelopen vrijdag echt belachelijk veel mazzel met m'n lockje. Er werd een ICC runnetje gedaan waaraan ik meedeed, had het met mijn lock nog niet veel gedaan. Paar hardmodes gedaan en mocht de 264 offhand looten van Deathwhisper, 264 bracers van Rotface en de 264 staff van Dreamwalker (holy pally was nieuw en de druid healers alleen waren niet voldoende voor :< ). De offhand toch maar meteen naar een guildie gepassed, die zat er al lang op te wachten.

Daarna zochten ze nog 2 dps voor VoA25 (pug) en dacht ik doe nog ffies mee. De lock pants dropten, lol, maargoed meestal heb ik veel pech met rollen, deze keer echter niet :) 98 en hoppa, hij was binnen. Vraagt de RL of er nog wat mensen willen blijven voor 10 mans, waarom niet, en ja hoor de gloves droppen ook nog en was de enige overgebleven lock. Hard gepimped :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:45:
[...]

Waarom andere server eigenlijk? Zal hij niet blijven zeuren om te updaten omdat ik wel een Wotlk account heb?
Er is maar 1 installatie mogelijk; alles. Je kan er niet voor kiezen om tbc & wotlk niet te instaleren, en je moet ook wel, al is het alleen maar voor de models, maps en quests etc.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Weekend verhaaltje.

Gisteren eindelijk Halls of Reflection heroic kunnen doen op mijn healer. Zag er enigzins tegenop, maar ook deze instance was geen enkel probleem. Ging wel iemand dood door een 1-shot en dat kon ik helaas niet voorkomen.

Daarna met de guild "even" de weekly geprobeerd met 10 man. Had weinig tijd omdat ik de kleine nog eten moest geven, maar een half uur zou te doen moeten zijn. Ulduar in, tank gepakt en naar die grote tank gecrosst.

Eerste keer wipe op grote tank, iedereen verbaasd, nogmaals proberen, en nog een wipe. 3 maal is scheepsrecht, dus nogmaals en toen ging het goed. Verbazing was des te groter dat ik en nog een andere de achievement kregen voor de 25 man raid. Was deRL dus vergeten de raid om te zetten in 10 man. Kon er wel om lachen. Helaas moest toen het gebeuren nogmaals gecleared worden en daar had ik geen tijd meer voor. Dat komt de volgende keer dan wel.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:43:
[...]

Er is maar 1 installatie mogelijk; alles. Je kan er niet voor kiezen om tbc & wotlk niet te instaleren, en je moet ook wel, al is het alleen maar voor de models, maps en quests etc.
Dus het wordt toch met een nieuwe account beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:43:
[...]

Inderdaad, de enige manier om level 60 als max te hebben zonder je experience gathering expliciet uit te zetten is een nieuw account waarop je alleen classic hebt. Je installeert dan nog steeds alles, maar omdat er geen tbc en wotlk aan je account zijn gekoppeld kan je outland / northrend niet in en niet voorbij 60 komen. Ik heb overigens geen idee of je dan op 60 wel in bg komt van de levelende mensen of dat blizzard zo slim is geweest deze accounts bij de xp locked accounts in te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Dampie schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:46:
Eerste keer wipe op grote tank, iedereen verbaasd, nogmaals proberen, en nog een wipe. 3 maal is scheepsrecht, dus nogmaals en toen ging het goed. Verbazing was des te groter dat ik en nog een andere de achievement kregen voor de 25 man raid. Was deRL dus vergeten de raid om te zetten in 10 man. Kon er wel om lachen. Helaas moest toen het gebeuren nogmaals gecleared worden en daar had ik geen tijd meer voor. Dat komt de volgende keer dan wel.
:D Meesterlijk. Hebben jullie het toch goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:48:
[...]

Inderdaad, de enige manier om level 60 als max te hebben zonder je experience gathering expliciet uit te zetten is een nieuw account waarop je alleen classic hebt. Je installeert dan nog steeds alles, maar omdat er geen tbc en wotlk aan je account zijn gekoppeld kan je outland / northrend niet in en niet voorbij 60 komen. Ik heb overigens geen idee of je dan op 60 wel in bg komt van de levelende mensen of dat blizzard zo slim is geweest deze accounts bij de xp locked accounts in te delen.
Nee je komt in de normale pvp gb's ;p daarom is het ook zo leuk, ik ga hetzelfde doen alleen dan naar level 70.
( tevens is RaF een goede en snelle manier om dit te doen )

Edit, Als iemand Raf samen wil doen hoor ik het wel ? (a)

[ Voor 3% gewijzigd door ragged op 13-09-2010 12:54 ]

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muskalade
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-06 11:19
Vrijdag mijn Warlock getransferred van Dunemaul naar Darksorrow.

Ging ICC 25 doen en bij Marrowgar werd alles geninja'd door een mage terwijl er allemaal melee shit was gedropped (gg 20g winst :F ). Niet veel mensen zeiden wat en waren geleaved alsof het normaal was.

Later die avond kreeg ik te horen dat een vriend op die server ging stoppen, wat voor mij dus genoeg reden was om mijn Warlock te transferen.

Zaterdag aangekomen op mijn thuisserver maar besloten om eventjes een ex guildie te ganken }) . Een vriend van me had hem uit Dalaran gekregen en ik ging er achter aan. Waardoor hij begon te schelden tegen mijn vriend dat hij iedere keer geganked werd en hulp nodig had :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 17-09 19:56
@ HawVer: Warsnor is jouw tank toch?

Dan zou ik die zelf ook niet graag in ICC zien, als is het maar om het feit dat je vrijwel geheel enchantloos bent. Maar ook nog dps gear ertussen (wrist + wapen), vervang die eerst is. Ook dat trinket met +def, als je je enchants op orde hebt dan is die niet meer nodig en kun je gewoon die +111 sta halen uit AN Hc. Dat scheelt nogal in HP, en dat is toch echt wel nodig. Nu helpt die +30% buff een hoop tegenwoordig, maar ik vind dat je zelfs voor de eerste vier bosses niet aan de basis voldoet (als je serieus wilt tanken). Metagem kan ook een betere in en werk je BS op voor de extra sockets, kijk anders is naar mijn tank. Daar doe ik niks anders mee dan heroics of weekly, maar nog nooit een stap gezet in ICC. Scheelt toch 5k HP en 4% dodge.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Freaky Maus schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:18:
@ HawVer: Warsnor is jouw tank toch?

Dan zou ik die zelf ook niet graag in ICC zien, als is het maar om het feit dat je vrijwel geheel enchantloos bent. Maar ook nog dps gear ertussen (wrist + wapen), vervang die eerst is.
Eensch, maar ik ga nog niet investeren in mijn enchants als ik die laatste 300gs niet kan halen. Ik was niet van plan om zonder enchants icc in te gaan. :) Ik werk o.a. aan mijn rep bij argent crusade voor Arcanum of the Stalwart Protector. Verder ben ik aan het uitzoeken wat ik allemaal nodig heb.
Ook dat trinket met +def, als je je enchants op orde hebt dan is die niet meer nodig en kun je gewoon die +111 sta halen uit AN Hc
Die zegt me zo niets, moet ik ff uitzoeken.
. Dat scheelt nogal in HP, en dat is toch echt wel nodig. Nu helpt die +30% buff een hoop tegenwoordig, maar ik vind dat je zelfs voor de eerste vier bosses niet aan de basis voldoet (als je serieus wilt tanken). Metagem kan ook een betere in en werk je BS op voor de extra sockets, kijk anders is naar mijn tank. Daar doe ik niks anders mee dan heroics of weekly, maar nog nooit een stap gezet in ICC. Scheelt toch 5k HP en 4% dodge.
Bedankt voor je voorbeeld. Was ik eigenlijk al tijden naar op zoek. Er zijn deze dagen niet veel mensen meer die een (warrior)tank hebben met alleen pre raid gear. :) Rimefang Claw staat ook hooog op mijn todolist, evenals Icks Rotting Thumb, saronite swordbreakers is nog te duur maar staat er ook op, extra sockets werk ik ook aan (zie laatste ach), verder staat Splintered Door of the Citadel en Falric's Wrist Chopper op mijn wishlist. Verder heb ik nog een aantal erg dure craftables op mijn wishlist. :P Maarja, dat gaat nog zoveel tijd kosten om dat te verzamelen. ;(

Edit.

Waarom heb je er voor gekozen om als eerste EOF item die cloak te kopen? Is dat niet een beetje duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Vandaag toch maar weer eens mijn account geactiveerd en gemigrate naar Dunemaul. Ga daar horde spelen omdat een aantal maten van mij daar actief zijn. Ga nu maar eens casual proberen te spelen na tijden redelijk vast gebeten zijn in de materie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

kort verslagje:

wat randoms met main en alts, kan maar niet beslissen wat ik met frost emblems ga doen. Heb er weer bijna 200 om mn main, 140 ofzo op de druid, en een 160 op de mage. Voor de mage ga ik denk ik gewoon nr 3 en 4 van t10 halen, is nu nog t9. Voor druid zou ik er 215 nodig hebben voor 4t10 heal, maar veel resto doe ik er niet mee eigenlijk. Op mn main is er niks meer aan gear te kopen. Saronites gaan ook maar voor 300-400 gold op dit moment, dus echt motivatie om het om te zetten en te verkopen is er niet.

Verder, weer geen Anzu mount, geen crab mini-pet op mn main (heb dat kreng al op 3-4 anderen, maar nooit meer gezien), geen nieuwe fishing rod voor mn druid. Verder mn prive bank nog verder in de uitverkoop aan het gooien, denk dat ik met gemak de 100k kan halen voor Cataclysm er is.

En gisteren lopen ploeteren op Saurfang25HM, wat een lompe raid damage krijg je dan voor je kiezen zeg. Helaas niet gehaald, Rotface HM ging als een zak aardappelen tegen de grond, en Festregut HM wou ineens niet meer meewerken, kan er alleen niet echt achterkomen wat het probleem nou was.

Vanavond Ulduar25HM als het goed is, zie zo'n mooie 310% proto wel zitten.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

HawVer schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:08:
[...]

Eensch, maar ik ga nog niet investeren in mijn enchants als ik die laatste 300gs niet kan halen. Ik was niet van plan om zonder enchants icc in te gaan. :) Ik werk o.a. aan mijn rep bij argent crusade voor Arcanum of the Stalwart Protector. Verder ben ik aan het uitzoeken wat ik allemaal nodig heb.
Als je hier kijkt: http://be.imba.hu/?zone=E...chronos&character=Warsnor

Daar staat in wat je eventueel kan kiezen qua enchants, ook de mindere zeg maar.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
junglebeast schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:13:
[...]

Als je hier kijkt: http://be.imba.hu/?zone=E...chronos&character=Warsnor

Daar staat in wat je eventueel kan kiezen qua enchants, ook de mindere zeg maar.
Dankje, daar kan ik zeker wat mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Neelon schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:27:
kort verslagje:

wat randoms met main en alts, kan maar niet beslissen wat ik met frost emblems ga doen. Heb er weer bijna 200 om mn main, 140 ofzo op de druid, en een 160 op de mage. Voor de mage ga ik denk ik gewoon nr 3 en 4 van t10 halen, is nu nog t9. Voor druid zou ik er 215 nodig hebben voor 4t10 heal, maar veel resto doe ik er niet mee eigenlijk. Op mn main is er niks meer aan gear te kopen. Saronites gaan ook maar voor 300-400 gold op dit moment, dus echt motivatie om het om te zetten en te verkopen is er niet.

Verder, weer geen Anzu mount, geen crab mini-pet op mn main (heb dat kreng al op 3-4 anderen, maar nooit meer gezien), geen nieuwe fishing rod voor mn druid. Verder mn prive bank nog verder in de uitverkoop aan het gooien, denk dat ik met gemak de 100k kan halen voor Cataclysm er is.

En gisteren lopen ploeteren op Saurfang25HM, wat een lompe raid damage krijg je dan voor je kiezen zeg. Helaas niet gehaald, Rotface HM ging als een zak aardappelen tegen de grond, en Festregut HM wou ineens niet meer meewerken, kan er alleen niet echt achterkomen wat het probleem nou was.

Vanavond Ulduar25HM als het goed is, zie zo'n mooie 310% proto wel zitten.
Ik had dat luxeprobleem ook en verkoop er gewoon elke dag 2 (Saro's), is toch dagelijks weer 675-700g mooi meegenomen. Ik vond 4T10 nog wel leuk om te halen voor m'n m'n priest maar op bijv. pally en rogue heb ik maar 2T10 nodig voor de main spec... naast dat gearen nu eigenlijk zonde is van evt. gold dat je spendeert (tenzij het is om bepaalde instances in te komen waar je nu niet in kan).

Fester, hm mensen falen of met spores of ze krijgen steeds goo. Zal wel combi van beiden zijn. Saurfang is idd redelijk belachelijke raiddmg ja, maar de grote kunst is de eerste mark zo lang mogelijk uit te stellen en daarnaast VEEL dps te doen :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
[...]

Als elke speler zou wachten op geweldige gear voordat ze gaan enchanten en gemmen schiet het ook niet op natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Beste druid-kenners, ik ben nu bezig met een druid alt waarbij ik zoveel mogelijk que als tank omdat ik 'm uiteindelijk ook als tank wil gaan gebruiken in heroics/raids. Het is best even wennen aangezien dit m'n eerste melee/tank is (al m'n andere chars zijn allemaal cloth casters), maar ik vind het tanken wel erg uitdagend en vind ook wel dat ik de tank-ervaring nodig heb als raiddps caster. Ik heb namelijk nooit een idee gehad wat een tank allemaal moet doen in het geval de dps's overagro'n (of er tegen aan zitten), of wanneer tank een tank een group mobs pulled en z'n best doet om van alle mobs de agro te pakken enz.

Anywayzz, wat ik eigenlijk wilde vragen....ik dacht mij te herinneren dat toen ik m'n lock lvl'de, ik bepaalde quest niet kon overslaan omdat ik dan pets & nieuwe spells miste. Is dat ook zo met een feral drood? Want het lvl'n met heirlooms en dungeons gaat zo snel dat ik niet meer aan questen toe kom. Mis ik bepaalde spells, abilities etc. als ik bepaalde (low lvl)quests oversla?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
temp00 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:45:
Beste druid-kenners, ik ben nu bezig met een druid alt waarbij ik zoveel mogelijk que als tank omdat ik 'm uiteindelijk ook als tank wil gaan gebruiken in heroics/raids. Het is best even wennen aangezien dit m'n eerste melee/tank is (al m'n andere chars zijn allemaal cloth casters), maar ik vind het tanken wel erg uitdagend en vind ook wel dat ik de tank-ervaring nodig heb als raiddps caster. Ik heb namelijk nooit een idee gehad wat een tank allemaal moet doen in het geval de dps's overagro'n (of er tegen aan zitten), of wanneer tank een tank een group mobs pulled en z'n best doet om van alle mobs de agro te pakken enz.

Anywayzz, wat ik eigenlijk wilde vragen....ik dacht mij te herinneren dat toen ik m'n lock lvl'de, ik bepaalde quest niet kon overslaan omdat ik dan pets & nieuwe spells miste. Is dat ook zo met een feral drood? Want het lvl'n met heirlooms en dungeons gaat zo snel dat ik niet meer aan questen toe kom. Mis ik bepaalde spells, abilities etc. als ik bepaalde (low lvl)quests oversla?
http://www.wowwiki.com/Druid_quests

Kijk hier eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
RichardvdD schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:42:
[...]
Als elke speler zou wachten op geweldige gear voordat ze gaan enchanten en gemmen schiet het ook niet op natuurlijk..
Als je geen goudjes hebt houdt het natuurlijk snel op. Daarnaast kom ik elke hc chainpullend door. Dus zo groot is de noodzaak nou ook weer niet. Als ik nou echt undergeared zou zijn, maar de meeste hcs stellen niet zoveel voor qua moeilijkheidsgraad. Alleen PoS was ff wennen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Laatst online: 27-05-2024
temp00 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:45:

vroeger en de spreek ik over pre-tbc moest je quests doen voor je forms. bear form was trainable maar de dire bear form vereiste een quest.
abilities hebben nooit in quests gezeten(gelukkig :D)
en ik geloof dat zelfs bij locks geen quests meer moet doen voor je minions. wat dat betrefd is het bergafwaards gegaan. metname toen ze recruit-a-friend invoerde is alles trainable geworden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Laatst online: 17-09 19:56
[...]
Edit.

Waarom heb je er voor gekozen om als eerste EOF item die cloak te kopen? Is dat niet een beetje duur?
Ik heb als eerste die cloak genomen omdat ik eerst de Platinum Mesh Cloak had. Dus deze cloak voor 50x EoF gaf mij behoorlijk wat stamina, strength en armor. Ik had ook kunnen kiezen voor de trinket of de belt, maar die zijn beiden 60x EoF en daarnaast is dat trinket niet de beste upgrade omdat ik al zo'n biertonnetje heb.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

HawVer schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:50:
Als je geen goudjes hebt houdt het natuurlijk snel op. Daarnaast kom ik elke hc chainpullend door. Dus zo groot is de noodzaak nou ook weer niet. Als ik nou echt undergeared zou zijn, maar de meeste hcs stellen niet zoveel voor qua moeilijkheidsgraad. Alleen PoS was ff wennen. :P
Ik pak voor de enchants altijd de goedkopere versies. Dan maar geen (dacht ik) 85SP op mijn wapen, maar 60. Scheelt me berg gold en uiteindelijk krijg ik wel weer een nieuwe versie.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
HawVer schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:50:
[...]

Gaat vooral om het idee. Ook al gaat het goed je gained echt VEEL stats door alles te gemmen en enchanten. Bovendien als ik het zelf niet doe, upgrade ik het item ook niet en loop ik er een jaar mee rond. Enchant/gem ik het dan heb ik de volgende raid ineens een upgrade :P Je moet 't jynxen!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ok thanks guys :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Muskalade schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:48:
Vrijdag mijn Warlock getransferred van Dunemaul naar Darksorrow.

Ging ICC 25 doen en bij Marrowgar werd alles geninja'd door een mage terwijl er allemaal melee shit was gedropped (gg 20g winst :F ). Niet veel mensen zeiden wat en waren geleaved alsof het normaal was.
ik zit ook op die server. weet je nog de naam van die mage? misschien ken ik hem wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Zo, de wow-wereld is weer een tank armer. Heb nu tweemaal geprobeerd VOA Toravon 10 man te tanken, en beide keren ben ik uitgemaakt voor noob, en meerdere malen werd ik er fijntjes op gewezen dat ik toch wel erg slechte gear had en toch maar heel erg snel moest upgearen :| . Oordeel was gebasseerd op het feit dat ik niet eens aggro kon houden op een aantal erg goed gegearde spelers (die niet even de moeite namen om mij 2 seconden de tijd te geven aggro te halen). Op mijn antwoord dat ik niet vaak de kans krijg om raids te tanken dankzij een bepaald type speler bleef het stil...

Let wel, met de guild heb ik een aantal keren icc getankt, tot en met Festergut. Maar goed, ik blijf lekker dps'en met mijn uiltje. Ben het spuugzat dat het tegenwoordig normaal is om elke beginnende raid tank voor alles en nog wat uit te maken. Er wordt verwacht dat iedereen supergoede gear heeft, maar niemand is bereid om mensen op de weg er naar toe te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Alles van bad groups tot ninja's en wat hierboven gezegt wordt, heeft er mee te maken met de huidige manier van het spel.
Ben nog steeds van mening lfg erg nice is maar ze het gewoon PER server hadden moeten doen.
En dat er meer gedaan werd vom mensen te pushen om in een guild te zitten.
En ja niet iedereen wil dat dat begrijp ik.

Ach ben toch afk tot cata ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
uashy schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:21:
Zo, de wow-wereld is weer een tank armer. Heb nu tweemaal geprobeerd VOA Toravon 10 man te tanken, en beide keren ben ik uitgemaakt voor noob, en meerdere malen werd ik er fijntjes op gewezen dat ik toch wel erg slechte gear had en toch maar heel erg snel moest upgearen :| . Oordeel was gebasseerd op het feit dat ik niet eens aggro kon houden op een aantal erg goed gegearde spelers (die niet even de moeite namen om mij 2 seconden de tijd te geven aggro te halen). Op mijn antwoord dat ik niet vaak de kans krijg om raids te tanken dankzij een bepaald type speler bleef het stil...

Let wel, met de guild heb ik een aantal keren icc getankt, tot en met Festergut. Maar goed, ik blijf lekker dps'en met mijn uiltje. Ben het spuugzat dat het tegenwoordig normaal is om elke beginnende raid tank voor alles en nog wat uit te maken. Er wordt verwacht dat iedereen supergoede gear heeft, maar niemand is bereid om mensen op de weg er naar toe te helpen.
VoA zou in wat slechtere gear toch goed te doen moeten zijn, als je een andere tank hebt die lekker kan aggro'en. Die laat je eerst gaan, je taunt bij 4 stacks en je hebt je aggro al gratis en voor niks. Mocht je nog een hunter en/of rogue in je team hebben dan zou het helemaal geen probleem moeten zijn toch? Het enige waar je dan nog tegen aan kunt lopen is dat je te snel doodgaat, aangezien je toch nog vrij aardige klappen vangt bij die frost boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Blijkbaar had je gewoon een stel zeurpieten in de groep. Ze moeten maar op hun eigen aggro letten. Op mijn DK/Shaman heb ik daar ook vaak last van als je volgas op Toravon loopt te knallen, zelfs met goed gegearde tanks. Als je dan aggro krijgt of doodgaat is het maar je eigen schuld. Je gear is trouwens helemaal niet slecht, ik heb VoA10 als DK met 4,3k gearscore getanked (Toravon).

Niets van dat gezeik aantrekken. Of beter gezegd; niet je eigen plezier of beslissingen er door laten bederven. Gewoon doen waar je zin in hebt, en die paar arrogante sukkels die je voor noob uitmaken gewoon laten voor wat het is, of inderdaad, met een mooie opmerking gelijk alle mondjes snoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ken het probleem
Vanmorgen toevallig deed ik de daily HC (kregen nexus) met een zwaar irritant tankie
Na 2 trash mobs deed hij al een recount en begon hij al te zeuren "More DPS guys MORE!!"
Dus ik met mijn hunter alles spammen wat er was, doet net iemand een crit van enorm veel waardoor de laatste mob doodging en ik net op arcane shot ramde waardoor ik letterlijk 1 enemy pulde.
Hij meteen in chat "LET THE HUNTARD DIE"

Ik was hem toen al tamelijk zat en replyde meteen.
"He DK kiddie this is a videogame RELAX take your MEDS and enjoy healers has never dropped us below 70% health yet and we passed 2 bosses already"

Somige mensen nemen tegenwoordig alles in WoW zo enorm serieus.
Nog een stom verhaal.
Heb al meerdere keren VoA gedaan had ook al de achievment.
Iemand zocht mensen voor een VoA 25 group.
Dus ik zeg ok ik wil wel mee.
Kwam ie al ja kom naar bank eerst gear check.
"WTF gear check voor VOA nou goed" dacht ik
Begon hij te zeuren omdat mijn gearscore van 4.5 wel goed was alleen ik had nog 1 socket open mijn Meta gem slot en daarom mocht ik niet mee.
Toen heb ik hem echt uitgelachen in de trade channel.
en toen iedereen het verhaal hoorde nog meer mensen die hem uitlachde van "WTF gearcheck for VoA ? and because u missed 1 gem ? ..... WTF is wrong with you ?"

Maarja somige mensen verpesten nou eenmaal het spel voor andere, vooral met de instances als je een goeie healer hebt maakt het echt niet uit of je een 4K DPS hebt of 4.3K dps ok het duurt een tikkie langer maar die healer trekt het echt wel.
Top 3 klagers op mijn server
1) Healers
2) Tanks
3) DPS
doe daarom ook expres maar DPS standaart dan krijg je een stuk minder snel gezeur van andere mensen over dat je het niet goed genoeg doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
Hh
HADES2001 schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:32:
Begon hij te zeuren omdat mijn gearscore van 4.5 wel goed was alleen ik had nog 1 socket open mijn Meta gem slot en daarom mocht ik niet mee.
en toen iedereen het verhaal hoorde nog meer mensen die hem uitlachde van "WTF gearcheck for VoA ? and because u missed 1 gem ? ..... WTF is wrong with you ?"

Maarja somige mensen verpesten nou eenmaal het spel voor andere, vooral met de instances als je een goeie healer hebt maakt het echt niet uit of je een 4K DPS hebt of 4.3K dps ok het duurt een tikkie langer maar die healer trekt het echt wel.
Top 3 klagers op mijn server
1) Healers
2) Tanks
3) DPS
doe daarom ook expres maar DPS standaart dan krijg je een stuk minder snel gezeur van andere mensen over dat je het niet goed genoeg doet.
Hmmmm, ik ben het wel eens met die RL. Sowieso is het doen van een gearcheck de betere selectiemethode en mag een RL best eisen dat je jouw gear in orde hebt. Ja, dus kun je ook niet meegenomen als je een gem mist.

Tegenwoordig snap ik ook beter waarom het healen soms een ondankbare rol is. Slechte tanks, tanks met haaaaastttt, tanks met kutgear die 3 of meer groups pullen, dps die over aggro'en etc. Er wordt verwacht dat de healer alles bijhealt, maar een mana break kan er niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

* Borgoth is helemaal happy.

Afgelopen woensdag marrowgar als weekly. Fijn! Eindelijk ICC in met "crapgear" maar al snel bleek dat alsnog iedereen je achievement wil zien. -O-

Dus ik beetje klagen in me guild. (casual stuff, nooit raids/dungeons) krijg ik een whisper van een lock uit me guild. "joh, ik kom er ook niet in, samen proberen wat op te zetten?" Ik invite hem en ga dus mensen zoeken. Maarja 1e keer dat ik /2 spam voor een groep. En dan ook nog eens ICC waar ik nooit geweest ben! Dus even snel tankspot doorgenomen voor wat ik aan healers/tanks nodig had. Gaat me guildy offline. (ik had toen 8 mensen in totaal) Ik gezegd dat hij zo terug zou komen. (geen idee of dat zo was, maar wou wel een beetje voor hem opkomen) en toen ik er 10 had na 10-15 min was hij nog steeds niet terug. Even snel overlegd met 2 ICC veteranen en besloten hem te swappen voor een offhealer.

Dus ik eindelijk ICC10 in! Zenuwachtig als hell, want ja, is toch spannend zo'n eerste keer. Kreeg ik na de eerste trash al gelijk een whisper met dat ik een verrader ben en een slechte naam voor de guild. :D Ik heb maar vriendelijk gezegd dat hij dan niet 20 min lang had moeten wegblijven zonder iets te zeggen. :P

Ah fijn, sta je daar voor marrowgar. Worden nog snel even de tacts uitgelegd. (just to be sure) en dan aanvallen maar! :D in een keer neer, zonder doden! wij happy natuurlijk. Mocht gelijk de frostneedle looten. Door naar de 2e boss. Ook in een keer neer! Niets mogen looten helaas. Door naar buiten, die Q daar snel gedaan. 1 dooie gevallen, een huntard die die infection dinges niet goed doorgaf. Geen probleem die ressen we even en hop door naar de gunship battle. Ook in een keer gelukt, zonder doden. :) Daar een hele mooie trinket in ontvangst mogen nemen. Bootje brengt ons naar saurfang, en ook die in 1x helemaal succesvol op z'n knietjes laten gaan. En deze grote jongen besloot mij een kans te geven op een hele mooie necklace. Dus ik /roll vol hoop. Besluit nog iemand te rollen. :( Dus standaard verlies ik dan. Zo ook deze keer, necky ging naar iemand anders. :( Is diegene zo aardig om hem alsnog te passen naar mij, omdat hij mij meer opleverde. <3 O+ Zie je wel, er zijn nog wel aardige spelers.

Dus al met al een geslaagde avond. 3 items mogen hebben. (ik was de enige clothy naast een full ICC lock) Gelijk me GS naar 4.9k. (niet dat ik zon GS hoer ben, maar aangezien alle andere dat wel zijn moet het maar) en natuurlijk die hele mooie achievement. Een mooi hebbedingetje voor als ik nog eens ICC in wil.

Verder ook nog even Black Temple gepugged. Had ik ook nog niet succesvol gedaan namelijk. Leuk was dat diezelfde guildy lock er bij zat en WEER ineens weg was. en WEER zeiken dat ik het niet voor hem op nam toen hij terug kwam. (heb ik hem er gelijk maar even op geattendeerd dat het gewoon zijn eigen schuld is dat hij 2x gekicked is) :w

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:15
Ik voel me echt een noob als ik jullie verhalen lees, over al die termen enzo haha.

Ik heb gisteren in dungeons weer 4 levels erbij gepakt en me druid zit inmiddels op lvl 26. Ik heb healing geprobeerd en idd alleen maar jankerjtes, dus dus nu maar DPS en met een goede tank overwin je alles, gisteren zat ik zowaar in een dead squad ;)

[ Voor 0% gewijzigd door MaceNL op 14-09-2010 07:51 . Reden: over me level gelogen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister voor het eerst in/met mijn nieuwe guild een avond gewiped op LK25M. In essentie is de guild een 10m HC guild, maar ze hebben de naast 10m raids nu een nieuwe 'uitdaging' in 25m. Al met al viel het nog niet eens zo heel erg tegen. In het begin lopen klooien met dispells van de plague, met de horrors, met de transition, maar op een gegeven moment was dat goed onder controle. P2 werd ook steeds beter, maar daar zitten nog net de foutjes die een wipe veroorzaken. Wel goede hoop dat het goed gaat komen. Woensdag weer reset en dan donderdag weer alles clearen zodat we later in de week een avond LK hebben. Wel lekker dat ze kiezen voor een reset, want ik kan nog emblems gebruiken voor mijn enhancement setje en daarnaast dropt Rotface nog 2 upgrades voor me (de mail bracers en de caster trinket). En met een beetje mazzel kan ik nog tokens meepakken voor OS, maar ik denk het niet (MS is volledig Sanctified).

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Nou, ik heb sinds twee dagen mijn enhancement spec opzij gezet, en restoration genomen. Ik had 4 melee DPS dus dat werd een beetje saai (paladin, death knight, shaman, druid), en het begon gelijk goed in VoA25, nagenoeg 2-man healed. We hadden een priest en een resto druid die direct in de stad in een orb bleven staan oid, ze waren gelijk dood. Verder hadden we een holy paladin met 2k HPS in full furious met 16k HP, en toen heb ik samen met een resto druid (5k HPS) heel de fight enorm staan spamhealen. Whiteouts zijn gelijk wat leuker dan, vooral als mensen in de orbs blijven staan. Uiteindelijk met heel veel chain heals en voor de tanks een paar flinke healing waves op 8,5k HPS uitgekomen. Voelde gelijk als de eerste overwinning :D

Daarna ICC in, een priest deed daar echt hele flinke healing als holy, maar we hadden een druid die 70% van zijn heals met nourish deed, een resto shaman die 80% chain heals had maar niet boven 2,5k HPS uitkwam etc. Ging ook weer lekker allemaal.. Klote pugs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Menace_1981 schreef op maandag 13 september 2010 @ 23:13:
Hh
[...]

Hmmmm, ik ben het wel eens met die RL. Sowieso is het doen van een gearcheck de betere selectiemethode en mag een RL best eisen dat je jouw gear in orde hebt. Ja, dus kun je ook niet meegenomen als je een gem mist.

Tegenwoordig snap ik ook beter waarom het healen soms een ondankbare rol is. Slechte tanks, tanks met haaaaastttt, tanks met kutgear die 3 of meer groups pullen, dps die over aggro'en etc. Er wordt verwacht dat de healer alles bijhealt, maar een mana break kan er niet vanaf.
Ben het hier wel mee eens, gearcheck is lang zo slecht nog niet imo beter dan 'NEED 5.6k GS' zodat je niet met 5.7-5.8k pvp gear spelers in de raid zit die net 4k dps doen. Gear hoort gewoon gegemmed te zijn, iets is beter dan niets.
En ja ik heal ook op verschillende toons.. ik zeg gewoon MB en ga drinken wat hun doen zal me wat, gaan ze dood jammer dan gaan ze schelden ofzo ga ik wel ff stofzuigen ofzo, of verlaat de groep kheb zat alts dan doe ik die wel eerst.

En gisteravond weer ff icc25 gedaan, de 'scrub groep' net voor de reset....ik zou graag zien dat er een lootsysteem kwam wat slackers gewoon uitsluit van loot want 3k dps op marrowgar en dan weglopen met bryntoll is gewoon shit en demotiverend voor spelers die wel hun best doen, heb gisteravond 4 items aan m'n neus voorbij zien gaan aan mensen ergens onderaan de dmg-done lijst kun je wel zeggen van 'ja maar die hadden het nodig' bullshit..,
sommige deden minder dan de tanks..en zo gaat het al weken(maanden), in de 8 icc10 runs die ik gedaan heb op mijn paladin 1 item mogen looten... en dit is helaas niet op 1 toon maar op 6 ...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:05

Nibbz

Postmaster General

Gister wel een mooie raid avond gehad.. al kwam hij langzaam op gang..

na het eten (rond 6uur) logde ik in, en zag in de /2 een bericht "LFM ICC25 Need all". Nu had ik vorige week mijn fury spec + gear weer eens bekeken en had wel zin om daar weer eens iets mee te doen. Zo gezegd, zo gedaan, die beste meneer mijn GS gewhispered en mijn achievement voor ICC25.. en BAM! ik zat erin.

Echte de raid was nog niet vol, zaten pas 3 andere in.. na wat wachten en wachten zit de raid zo rond de 18 mensen.. totdat de RL moest reloggen voor een alt..

dit duurde best wel lang, waarna de Raidleader werd doorgegeven aan iemand anders.. een of andere priest in dit geval, die de hele raid kicked :s..

gelukkig kreeg ik een whisper dat er gere-inv'ed werd..

al met al 2 uur in de raid gezeten (uiteindelijk moesten we wachten op healers)..

Dus ik sta daar met me 4945GS in ICC25.. er vanuitgaande dat ik wel voorbij geblazen werd in de dps..

na de eerste trashpack en boss kijk ik ff op de dps meter.. in mijn fury spec 12K dps gedaan op de adds en Marrogar.. en stond hier ook op nummer 1. Nu vond ik die dps al we netjes (oke oke 30% buff) maar in vergelijking met wat andere lui (zag een 6,2K gs boomkin en een harde DK met shadowsedge) deed ik het prima

Uiteindelijk nog heroic bracers (item lvl 277) mogen looten uit de heroic loot boot

Fester en Rotface geoneshot (wat ik in een 25man pug nog niet gezien had) waarna de raidleader een disconnect faked..

en daarmee was het ook het einde van de raid.. we wouden nog Dreamwalker gaan doen, maar je zag al wel dat het gedaan was.. tanks stonden beetje afk te zijn.. waarna ik maar respecte en begon te pullen (kan daar slecht tegenals jet met 20+ man voor trash staat.. en niemand doet wat)..

maar na 1 poging op dreamwalker (dikke faal) leavde iedereen..

maar uiteindelijk toch nog 1 niet stukje gear, en weer heel wat emblems (die ik voor fury nog wel nodig hebt, prot en pvpspec-arms heb ik kwa gear wel rond).

Als laaste nog een armoury linkje: Mijn warrior

mss vanavond ff icc10 in.. kan nog genoeg upgrages gebruiken!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:23

vhal

ಠ_ಠ

RNG = RNG 8)7

zo heb je twee jaar niks, zo heb je binnen 2 weken beide ZG mounts.. :*)

--- >

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vzYLKA3RC7LKCJnOTtsC889Q/thumb.jpg

Denk dat ik maar eens ga vissen in de hoop om nu eindelijk eens die turtle te looten. Heb toch alle tijd nu ik niet meer fulltime raid.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Af en toe verbaas ik mij echt als ik zo de verhalen lees over hoe crap iemand zijn gear zou zijn als tank, healer of dps!
Als ik een Heroic of VoA loop en ik zie dat één van de characters wat minder is gegeard, vraag ik hem altijd voor de zekerheid of hij al weet wat hij moet doen. Als hij dit niet weet, ben ik altijd bereid om hem/haar uitleg te geven. Zo houd je tenminste ook nog goede contacten over in het spelletje.

Dit weekend deed ik bijvoorbeeld AV en ik stond tegen een Paladin te vechten met een Shadow Priest. De paladin bubbled uiteraard waarop ik in de chat zei: "Please use Mass Dispell to remove his bubble effect, then we can kill him xD".
Waarop ik de antwoord kreeg dat de Priest dat nog niet wist. Dat maakte mij geen ene drol uit en vertelde hem ook dat iedereen een "noob" is geweest en het moest leren.

Inmiddels heb ik ook maar alvast een onderzoekje gepleegd naar de mensen die altijd zeuren tegen PUGS of om het één en ander. Waar de personen last van hebben kan als volgt:
  • Zij hebben een dikke computer en hopen daar indruk mee te maken op de meiden..
  • Ze hebben wat last van overgewicht en uiten hun frustraties in-game
  • Mamma en Pappa zijn niet thuis!
  • IRL zijn ze niet sociaal.. dus willen ze overal hun neus insteken in-game
Maar onthoud iedereen, we zijn allemaal mensen.. we moeten elkaar kunnen accepteren om wie we zijn *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blijft leuk hoe men direct de aanval inzet op iemand R/L, als het een 'zeur' is ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

k vind het altijd irritant ;p maargoed ingame intereseert het me ook niet wat mensen doen ik doe altijd maar waar ik zin in heb in bg's er is toch nooit iemand die tactics volgd of ook maar een id heeft wat hij/zij moet doen in AV....

[ Voor 31% gewijzigd door ragged op 14-09-2010 09:45 ]

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
deadsy33 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:51:
RNG = RNG 8)7

--- >

[afbeelding]

Denk dat ik maar eens ga vissen in de hoop om nu eindelijk eens die turtle te looten. Heb toch alle tijd nu ik niet meer fulltime raid.
Lucky bastard! grats :P

Guildie van mij (DK) had tijger mount op 4de run.... en ik na 100 runs nog nix :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ragged schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:32:
k vind het altijd irritant ;p maargoed ingame intereseert het me ook niet wat mensen doen ik doe altijd maar waar ik zin in heb in bg's er is toch nooit iemand die tactics volgd of ook maar een id heeft wat hij/zij moet doen in AV....
Alle vorm van skill of teamplay in bg's is weggegaan met Crossrealm bg's. Vroegah was Twisting Nether echt een super pvp realm. Veel mensen die wisten wat ze deden, en dat reflecteerde ook in de bg's. Nu is het praktisch altijd verliezen. Das best wel zuur ;-) Zeker aangezien de queue maar liefst 10-15 min is.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier toevallig ook ervaring met Twisting Nether (horde)? Ik zit er namelijk over te denken om daarheen te transferen.

Vanaf TBC zit ik met een paar rl fiends op Twiligh't's hammer, wat op zich een prima server was. Na de release van WOTLK zijn er alleen wat dramatische preformance problemen geweest daar (onspeelbare lag in instances), waardoor alle hardcore guilds (waarvan ik in 1 zat) getransfered c.q. gedisband zijn. Ik was op dat moment al wat minder actief ivm werk, waardoor ik het niet zo nodig vond om te transferen en achter ben gebleven zonder enige echt goede guilds. Nu ik eigelijk wel weer wil beginnen, zoek ik een server waarop wél degelijke guilds te vinden zijn (lees: mensen met gezond verstand, die niet onnodig doodgaan en weten waar ze mee bezig zijn e.d.), en een enigszins volwassen populatie heeft.

Uit een server ranking-site blijkt dat er op dit moment veel 'goede' horde guilds zijn. Praktisch zegt dit niet echt heel veel. Qua ervaring moet het ook goed mogelijk zijn een guild te vinden, zodra cata uitkomt (gear-reset). Ben RL& officer geweest bij mijn eerste guild van Gruul t/m half BT (laatste deel BT gecleard onder andere RL, ivm drukte). Daarna een eigen HC guild opgezet met 3 anderen, waarmee SWP hebben gecleared.

tldr: Heeft iemand (praktische) ervaring met Twisting Nehter, en lijkt het een degelijk realm om naar te transferen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:58:
Heeft iemand hier toevallig ook ervaring met Twisting Nether (horde)? Ik zit er namelijk over te denken om daarheen te transferen.

Vanaf TBC zit ik met een paar rl fiends op Twiligh't's hammer, wat op zich een prima server was. Na de release van WOTLK zijn er alleen wat dramatische preformance problemen geweest daar (onspeelbare lag in instances), waardoor alle hardcore guilds (waarvan ik in 1 zat) getransfered c.q. gedisband zijn. Ik was op dat moment al wat minder actief ivm werk, waardoor ik het niet zo nodig vond om te transferen en achter ben gebleven zonder enige echt goede guilds. Nu ik eigelijk wel weer wil beginnen, zoek ik een server waarop wél degelijke guilds te vinden zijn (lees: mensen met gezond verstand, die niet onnodig doodgaan en weten waar ze mee bezig zijn e.d.), en een enigszins volwassen populatie heeft.

Uit een server ranking-site blijkt dat er op dit moment veel 'goede' horde guilds zijn. Praktisch zegt dit niet echt heel veel. Qua ervaring moet het ook goed mogelijk zijn een guild te vinden, zodra cata uitkomt (gear-reset). Ben RL& officer geweest bij mijn eerste guild van Gruul t/m half BT (laatste deel BT gecleard onder andere RL, ivm drukte). Daarna een eigen HC guild opgezet met 3 anderen, waarmee SWP hebben gecleared.

tldr: Heeft iemand (praktische) ervaring met Twisting Nehter, en lijkt het een degelijk realm om naar te transferen?
Ik speel al een aardige tijd op TN, horde kant.

- Horde - Ally is ongeveer 70/30
- Er zijn veel goeie guilds die alles al raiden ( 25 man wordt alles al gecleared)
- WG is praktisch altijd van horde
- Netzoals bij andere realms zijn er ook een hoop kindjes.

Economie zakt in een rap tempo :) Dus wel een goeie realm.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo, gister even de Zalazane's fall questline gedaan voor de FoS, en nu kan ik weer in hibernation tot volgende week maandag. dan begint brewfest en kan ik eindelijk de laatste acheesement voor m'n mount halen :)
HADES2001 schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:32:
Somige mensen nemen tegenwoordig alles in WoW zo enorm serieus.
Nog een stom verhaal.
Missende gems / enchants is gewoon vaak een teken dat iemand een slacker is. Dus nee, het is niet vreemd dat je dan niet meegenomen wordt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
prutser001 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:59:
[...]
En ja ik heal ook op verschillende toons.. ik zeg gewoon MB en ga drinken wat hun doen zal me wat, gaan ze dood jammer dan gaan ze schelden ofzo ga ik wel ff stofzuigen ofzo, of verlaat de groep kheb zat alts dan doe ik die wel eerst.
Dat zou ik misschien ook wel moeten doen, maar goed, ik ben ook wel een sociale speler en wil niet zo worden juist omdat anderen dit nalaten. Denk dat ik de volgende keer gewoon leave, kom namelijk ook wel eens in leuke groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
deadsy33 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 08:51:
RNG = RNG 8)7

--- >

[afbeelding]

hahah zo had ik eindelijk me witte hawkstrider afgelopen weekend ! :D
nu nog shettek halls mount and im good to go for cataclysm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al een aardige tijd op TN, horde kant.

- Horde - Ally is ongeveer 70/30
- Er zijn veel goeie guilds die alles al raiden ( 25 man wordt alles al gecleared)
- WG is praktisch altijd van horde
- Netzoals bij andere realms zijn er ook een hoop kindjes.

Economie zakt in een rap tempo :) Dus wel een goeie realm.
Ok, thanks, goed te horen.

Denk dat alle realms te kampen hebben met een verslechterde economie, zeker nu de PTR's de pre-cata patch draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged

ragged

2

Ik kan niet wachten tot Cata....Cata word gewoon een grote noob filter :P puggen enzo zal dan een stuk minder worden ( :D ! ) en ook van de rated bg's word ik blij :P

moet nu alleen kijken wat ik eerst ga doen....al of 1 van mijn hordes levelen naar 85 (Druid,lock,mage) of toch eerst maar een weekje een Worg levelen... wat gaan jullie als eerste doen?

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Afgelopen vrijdag was ook ik voor de eerste keer meegegaan in ICC. Ik heb enkel Gunship en Saurfang gedaan, want de eerste twee had de groep al neer toen ik geinvite werd. De hunter die er voor mij inzat had volgens zeggen veel ICC gear al aan, maar wist ondanks dat te falen in de groep waardoor ie eruit gegooid is. Met mij erbij ging ineens wel goed, ondanks dat ik nog geen enkele ICC gear aanheb met mijn 4.8 gearscore. Ze waren dus erg blij met me :) .

In mijn guild ook. Ik krijg veel complimenten aangezien ik bijna net zo veel damage doe als een van de vaste hunter ICC raiders. Die gast gebruikt een compleet foute rotatie terwijl mijn rotatie wel goed is. Ze dringen wel aan dat ook maar eens moet gaan raiden. Het enige wat mij dan dwars zit is de strikte tijden die ze hanteren om te gaan raiden. Ze willen namelijk dat je om 19.00 uur iedere avond voor ze klaarstaat. Dat gaat mij ietswat te ver. Ik wil gewoon spelen wanneer ik zin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Rakkerzero schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:02:
Ze dringen wel aan dat ook maar eens moet gaan raiden. Het enige wat mij dan dwars zit is de strikte tijden die ze hanteren om te gaan raiden. Ze willen namelijk dat je om 19.00 uur iedere avond voor ze klaarstaat. Dat gaat mij ietswat te ver. Ik wil gewoon spelen wanneer ik zin heb.
Ik geef je daar groot gelijk in.

Zelf houd ik wel van raiden, dus zal ik ook wel klaar staan. Maar doordat ik één van de vaste waardes ben, ben ik ook weer verplicht om te meldden als ik niet mee kan doen op de dag zelf. Dat vind ik af en toe wel jammer, met name doordat ik het niet kan meldden i.v.m. mijn werk. Maar het plezier in het spelletje is belangrijker dan strikte regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Gisteren me eens proberen te verdiepen in raiden met mijn mage
Heb een lvl62 mage. Is dat hoog genoeg om eens een raid mee te spelen of kan ik beter door lvl'en tot lvl 70 en dan de TBC raids gaan doen? Hoop in eerste instantie Tier4 of Tier5 set bij elkaar te krijgen
Heb alleen geen idee hoe ik moet beginnen met een raid etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dyoma schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:21:
Heb een lvl62 mage. Is dat hoog genoeg om eens een raid mee te spelen of kan ik beter door lvl'en tot lvl 70 en dan de TBC raids gaan doen? Hoop in eerste instantie Tier4 of Tier5 set bij elkaar te krijgen
Gewoon 80 worden, en dan pas gaan kijken naar raiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Zojuist met mijn DK een casual guild gevonden. als je wilt raiden dan schrijf je je in. doe je dat niet, ook goed :) Ik zit er net in maar het bevalt me prima!

Enige nadeel is dat ze van 12.00 tot 00.00 raiden. Tot 12 uur vind ik te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
patrickos85 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:22:
Zojuist met mijn DK een casual guild gevonden. als je wilt raiden dan schrijf je je in. doe je dat niet, ook goed :) Ik zit er net in maar het bevalt me prima!

Enige nadeel is dat ze van 12.00 tot 00.00 raiden. Tot 12 uur vind ik te laat :(
Van 12 uur tot 12 uur?
DAMN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:29:
Niets van dat gezeik aantrekken. Of beter gezegd; niet je eigen plezier of beslissingen er door laten bederven. Gewoon doen waar je zin in hebt, en die paar arrogante sukkels die je voor noob uitmaken gewoon laten voor wat het is, of inderdaad, met een mooie opmerking gelijk alle mondjes snoeren.
Inderdaad. Gister een hunter die blijkbaar "/p Horn of Winter" in een macro had staan en me uitmaakte voor nub etc. Totdat ik fijntjes opmerkte dat dat een level 65 spell is, die heb je dus niet op level 63. ;(

Het LFG systeem heeft een hoop voordelen hoor, maar mijn god. Wat kom je een hoop mensen tegen die echt geen enkel idee hebben wat ze aan het doen zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Mektheb schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:22:
[...]

Gewoon 80 worden, en dan pas gaan kijken naar raiden ;)
Het lijkt me dat je dan de Tier 4 /5 sets niet meer gaat gebruiken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hiroj schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:23:
[...]

Van 12 uur tot 12 uur?
DAMN!
kan je in iedergeval icc 10 / 25 en ulduar 10 / 25 en nax 10 / 25 clearen op 1 dag >.> haha
Dyoma schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:27:
[...]

Het lijkt me dat je dan de Tier 4 /5 sets niet meer gaat gebruiken...?
Gebruik je ook niet behalve voor "looks" niemand boeit die instances wat meer behalve mensen die sets verzamelen etc.

Verder je 1e blue / greenie is in northrend al beter dan Tier4.
Je hoeft namelijk niet perse eerst Tier 4 /5 6 7 te halen voor je richting 80 gaat :).
Maak je pas druk om raiden als je 80 bent, maar zo gezegt ik gok je dan alweer naar 85 kan ;) cataclysm is al om de hoek.

[ Voor 55% gewijzigd door Mektheb op 14-09-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 17-09 17:05
Tja ik speel wow op een laag pitje atm , doe alleen af en toe nog wat dailys met me chars. Voor de rest doe ik vrij weinig tot cata (blame starcraft 2 :P ).

Ik heb wel de beta van cata maar wil niet teveel spelen voor de "spoilers" maar wat ik gezien heb lijkt het me wel erg leuk daar aan de slag gaan (in november?).

Speel ook nog wel is op me druidje van lvl 34 nu, echt je komt mensen tegen inderdaad in die instances die schelden op alles wat fout gaat(en zelf de grootste fouten maken van de groep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hiroj schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:10:
[...]

Ik geef je daar groot gelijk in.

Zelf houd ik wel van raiden, dus zal ik ook wel klaar staan. Maar doordat ik één van de vaste waardes ben, ben ik ook weer verplicht om te meldden als ik niet mee kan doen op de dag zelf. Dat vind ik af en toe wel jammer, met name doordat ik het niet kan meldden i.v.m. mijn werk. Maar het plezier in het spelletje is belangrijker dan strikte regels.
Een van de voordelen die mijn guild/ik dan wel weer hebben, is dat ze gewoon de guild calender online hebben staan. Dus zou ik raids gewoon kunnen accepten/afmelden via internet (eventueel via mijn telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

Dyoma schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:21:
Level 70 raids zijn redelijk zeldzaam. Je kan beter door levelen tot 80 als je wil raiden.

Edit: oeps, dikke stapel posts sinds mijn laatste page refresh.

[ Voor 5% gewijzigd door M_G op 14-09-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
Gebruik je ook niet behalve voor "looks" niemand boeit die instances wat meer behalve mensen die sets verzamelen etc.

Verder je 1e blue / greenie is in northrend al beter dan Tier4.
Je hoeft namelijk niet perse eerst Tier 4 /5 6 7 te halen voor je richting 80 gaat :).
Maak je pas druk om raiden als je 80 bent, maar zo gezegt ik gok je dan alweer naar 85 kan ;) cataclysm is al om de hoek.
Dan ga ik inderdaad eerst maar verder lvl'en naar lvl 80 en dan inderdaad door naar lvl 85 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dyoma schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:32:
[...]

Dan ga ik inderdaad eerst maar verder lvl'en naar lvl 80 en dan inderdaad door naar lvl 85 haha
En als je ondertussen een X een pug ziet voor die instances gewoon mee gaan ,voor de fun en misschien verdient je dan wat epic's die handig zijn om te levelen.

Maar verder je niet druk maken, gewoon lekker levelen tot je hoogste level ben en dan gaat er weer een wereld voor je open
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.