Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 226 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.808 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Kees schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:28:
[...]

Nu: hou je cooldowns in de gaten, en speel whack-a-mole met cooldowns
Straks: hou je cooldowns, je holy power, je procs, en je self-buff in de gaten, en denk na welke knop je in moet rammen.
Enige self-buff die je in de gaten hoeft te houden is Inquisition en eventueel Art of War(wat 2 grote zwaarden zijn in je beeld) Daarnaast komt Holy Power stacks waar je wel op moet letten, maar ook daarvoor hebben ze zelfs een icoon voor gemaakt wat in je beeldscherm verschijnt. Of iig een waarschuwing dat je 3 stacks hebt.

Ik wil het systeem testen met SoB(sanctity of battle) werkend. Dan weten we pas echt of het goed werkt of niet.

Zo ingewikkeld is het ook weer niet..zeker niet wanneer er addons uitkomen waarmee je kunt zien wanneer iets refreshed moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Jooz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:31:
Nu Cataclysm zo kort bij komt weet ik nu of ik nu verder zou gaan met mijn Pala tank of dat ik het nog haal om met m'n rogue 80 te halen (nu 15 :/ )

Ik wil eigenlijk van tanken naar DPS maar vind een retri pally alles behalve leuk om mee te DPS'n.
Ik zou ook gewoon de rogue levelen, en als je dan toch bezig bent pak je de rest ook mee ;)
Simpel truukje om snel te levelen is : BG's dus de Call to Arms. 3 x winnen = 1 level, heb je een beetje leuke groep (premade :P) dan kun je echt idioot snel levelen tis mij gelukt om in 1,5 uur net geen 3 levels te pakken.
Als je snel wilt levelen PVP > Questen. Als je het een beetje combineert kan het ook goed uitpakken als je dus alleen in de queue zit.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kees schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:28:
Nu: hou je cooldowns in de gaten, en speel whack-a-mole met cooldowns
Straks: hou je cooldowns, je holy power, je procs, en je self-buff in de gaten, en denk na welke knop je in moet rammen.
Dus hou je gewoon de basis 4 op cooldown, veranderd al niets (hammer is volgens mij nonstop te gebruiken tijdens AW). Selfbuff is ook niet zo bijzonder, 30sec duration is vrij makkelijk up te houden en hoef je enkel te kijken of je AW/Zealot's gaat gebruiken, maar dat zal single target ook niet meer worden dan CS/TV/CS/TV etc.

Enkel bij AoE voor DS zal je na moeten denken, maar dat is niet veel anders dan bij andere classes (waar je in dat geval beter uit bent met gewoon single-target door te meppen en via SoComm AoE damage doen), de keuze voor AoE of single-target.

Iedereen vind het maar 'zulke grote veranderingen', maar per saldo is het allemaal erg basic. Prot Pala wordt er ook niet beter op, buiten dat hij nu een iets betere single target spell krijgt (Crusader strike).

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2010 13:53 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
"In Burning Crusade, players went and finished the Shadowmoon quest lines or got their reps to Exalted or maxed out their trade skills in order to have the best gear available for the heroics and raids. That is our model for Cataclysm."

klinkt goed ! echt werken weer voor je gear inplaats van rollen door de heroic's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:52:
"In Burning Crusade, players went and finished the Shadowmoon quest lines or got their reps to Exalted or maxed out their trade skills in order to have the best gear available for the heroics and raids. That is our model for Cataclysm."

klinkt goed ! echt werken weer voor je gear inplaats van rollen door de heroic's
Had je toch in zekere zin ook wel in WOTLK? Genoeg LW/BS/Tailoring items die vrijwel BiS waren. Wel geinig lijkt mij bijv. een nieuwe versie van de stunherald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:09:
[...]
Had je toch in zekere zin ook wel in WOTLK? Genoeg LW/BS/Tailoring items die vrijwel BiS waren. Wel geinig lijkt mij bijv. een nieuwe versie van de stunherald.
In het begin had ik er zeker zin in.
Maar door de nodige patches is WotLK voor mij een langdurige epische faal verhaal geworden.
Het is nu allemaal zo simpel gemaakt..

Geef mij maar 1 epic per heroic :Y
Dan worden die heroics ook nog eens daadwerkelijk gelopen voor de gear dat daar kan droppen.
Nu que je gewoon en ga je eruit met 5 á 6 badges ofzo en herhaal 5x en je hebt de item die je wilt.

[ Voor 16% gewijzigd door Hiroj op 08-09-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:09:
[...]
De eerdere 245 en ook latere 264 craftables waren/zijn inderdaad tot BiS, maar daar kwam al snel Tiersets en trash-drops bij die soms beter/goedkoper waren. Echter de wapens, dat was gewoon 1 groot drama. Ik dacht dat de beste mace een 2h ilvl200 was, sommige wapens zijn nooit op hogere lvls craftable geweest (een degelijke bow/gun bijvoorbeeld).

Dan hoop ik dat ze ook de wapens weer eens goed craftable maken, mijn hunter zat daar altijd in de problemen (nu met ICC is het steeds hopen op de bow, die van de eerste of tweede boss dropt).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hiroj schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:11:
[...]

In het begin had ik er zeker zin in.
Maar door de nodige patches is WotLK voor mij een langdurige epische faal verhaal geworden.
Het is nu allemaal zo simpel gemaakt..

Geef mij maar 1 epic per heroic :Y
Dan worden die heroics ook nog eens daadwerkelijk gelopen voor de gear dat daar kan droppen.
Nu que je gewoon en ga je eruit met 5 á 6 badges ofzo en herhaal 5x en je hebt de item die je wilt.
Geen epic in heroic. !
Epic alleen met raids :)

En @ hmpffff, ik heb geen 1 heroic problemen gehad toen die uitkwam, zelfs de 1e raid naxx10 heb ik in T6 gedaan met een mix van blue's.
1e craftables ik heb gemaakt in WOTLK zijn die van ICC en Ulduar tijd, maar verder met het begin stadium raiden was dat echt niet nodig.

Had binnen 3 weken al de hele set met wapens en trinkets van 3 naxx runs op 10man.
edit : hoop we nu gewoon lekker greens en blue's krijgen ala vanilla > tbc en hard werken enz voor onze epic's en dat iedereen weer gelijk is.

En dat het ook geen faceroll in de heroic's is vanaf het begin.
Maar we zullen zien

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 08-09-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:12:
[...]

De eerdere 245 en ook latere 264 craftables waren/zijn inderdaad tot BiS, maar daar kwam al snel Tiersets en trash-drops bij die soms beter/goedkoper waren. Echter de wapens, dat was gewoon 1 groot drama. Ik dacht dat de beste mace een 2h ilvl200 was, sommige wapens zijn nooit op hogere lvls craftable geweest (een degelijke bow/gun bijvoorbeeld).

Dan hoop ik dat ze ook de wapens weer eens goed craftable maken, mijn hunter zat daar altijd in de problemen (nu met ICC is het steeds hopen op de bow, die van de eerste of tweede boss dropt).
Met de wapens ben ik het idd met je eens. Maar in WOTLK is het wel weer zo dat met enige input (Icc of arena) je toch wel vrij snel aan een goed wapen moet komen? t/m saurfang kan elke pug wel downen nu. En 1800 rating kan ook elke drol halen.

We zullen zien wat Cata ons gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:50
Mektheb schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:14:
[...]
Had binnen 3 weken al de hele set met wapens en trinkets van 3 naxx runs op 10man.
Had je ook uit Karazan kunnen krijgen, of uit Molten Core. 't is maar net wat er dropped, hoe de loot wordt verdeeld, en hoe je rolled. Dat jij snel je gewenste drops had wil niet zeggen dat het voor iedereen zo was.

Ik heb vaak het gevoel dat het hier om de kleurtjes gaat. Je hebt bepaalde stats nodig om succesvol in een raid te functioneren, en de klacht komt er volgens mij op neer dat die spullen vanuit heroics ook paars zijn en niet groen of blauw. Maakt het kleurtje echt zo veel uit?

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Mektheb schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:14:

Geen epic in heroic. !
Epic alleen met raids :)

edit : hoop we nu gewoon lekker greens en blue's krijgen ala vanilla > tbc en hard werken enz voor onze epic's en dat iedereen weer gelijk is.

En dat het ook geen faceroll in de heroic's is vanaf het begin.
Maar we zullen zien
Ik vindt het systeem van TBC persoonlijk wel erg netjes. Gewoon maximaal 1 epic per heroic dungeon.
En de betere epics gewoon uit raids halen. Dat is het meest eerlijke naar mijn idee.

Edit:
Tier delen moeten eigenlijk enkel van tokens kunnen worden gehaald, net als in TBC.
Zo kan de winnaar zelf kiezen voor welke spec het bedoeld is. Indien dat zo is, moet je wel oppassen voor mensen die het voor hele andere specs gaan gebruiken..

[ Voor 17% gewijzigd door Hiroj op 08-09-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:16:
[...]
Met de wapens ben ik het idd met je eens. Maar in WOTLK is het wel weer zo dat met enige input (Icc of arena) je toch wel vrij snel aan een goed wapen moet komen? t/m saurfang kan elke pug wel downen nu. En 1800 rating kan ook elke drol halen.

We zullen zien wat Cata ons gaat brengen.
Nu, nadat alles zo'n beetje nerfed to oblivion is. Toch is er een enorm lang gat geweest van de 232 -> 264 (251 normal) gear, Naxx was laatste boss, ToC met Jaxx welke ik tot 5x verloren heb (die xbow heb ik nu een maandje ofzo?) en het was pas later dat ik ook ICC in kon. Het was pas bij ICC heroics dat je relatief makkelijk aan 232 items kon komen, zoals de zeer gewenste 219 shield in HoR normal voor tanks (enige ander optie was Anub in ToC, laatste boss die zelfs vandaag de dag nog niet zo makkelijk neergaat).

Ondertussen kon ik wel nagenoeg mijn hele gear laten craften met 245/264 gear, mits je maar genoeg geld had en via battered hilt kon ik nog wel die 251 2h gaan halen (achteraf niet gedaan, die is naar mijn lock gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dutchman! schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:23:
[...]

Had je ook uit Karazan kunnen krijgen, of uit Molten Core. 't is maar net wat er dropped, hoe de loot wordt verdeeld, en hoe je rolled. Dat jij snel je gewenste drops had wil niet zeggen dat het voor iedereen zo was.

Ik heb vaak het gevoel dat het hier om de kleurtjes gaat. Je hebt bepaalde stats nodig om succesvol in een raid te functioneren, en de klacht komt er volgens mij op neer dat die spullen vanuit heroics ook paars zijn en niet groen of blauw. Maakt het kleurtje echt zo veel uit?
Mij niet hoor ookal waren ze roze ( dan had ik ze liever ;) ) .
Maar ik bedoel er mee mee dat het in WOTLK erg makkelijk allemaal te krijgen was, zelfs zonder enige moeite ( de bing phases dingen zoals DBW is geluk of die dropt of niet )
Heroic's waren ook dus echt niet moeilijk, of er nou paars groen of blauw dropte ze waren niet moeilijk.

Emblems maakte het al makkelijk genoeg om gear te kopen.
Ik weet nog de maanden grind voor een shadowresistence setje, en ja dat is gelukkig weg.
Maar wat de meeste van ons bedoelen is dat de voldoening in GEAR halen weg is. omdat het "simpel" te krijgen is.
k vindt het systeem van TBC persoonlijk wel erg netjes. Gewoon maximaal 1 epic per heroic dungeon.
En de betere epics gewoon uit raids halen. Dat is het meest eerlijke naar mijn idee.

Edit:
Tier delen moeten eigenlijk enkel van tokens kunnen worden gehaald, net als in TBC.
Zo kan de winnaar zelf kiezen voor welke spec het bedoeld is. Indien dat zo is, moet je wel oppassen voor mensen die het voor hele andere specs gaan gebruiken..
Indeed hoop dat gebeurd, en je niet weer alles kan kopen met emblems.
maar nogmaals we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Mja bedenk je wel dat we zeeeer laat in de expansion zitten. Mijn oude main (holy priest) is "endgame" in WotLK geworden, en alles was voor mij nog nieuw. Blauwe dungeon gear was wat ik had om aan heroics te beginnen, en de meeste tanks en DPSers hadden dat de eerste dagen ook op mijn server. Geloof mij, ik ben in iedere dungeon wel gewiped totdat ik het healen beter onder de knie kreeg en mijn gear langzamerhand meer iLvl 200 blue's en epics verzamelde. Met een T6 startpositie (~iLvl 150 epics met leuke bonussen?) plus raidervaring kan je dat niet helemaal vergelijken :) Raiden heb ik pas in Naxx 25 geleerd (Naxx 10 in mindere mate, wist niet nog zo goed hoe ik groepen kon krijgen en van Blistimo mocht ik nooit mee :>, maar als priest die wél snapte hoe je adds bij instructor Raz moest mindcontrollen kwam ik de 25s wel in), en sindsdien heb ik nooit meer problemen in dungeons gehad. Ook niet met een totaal undergearde alt in een ICC dungeon. Ervaring telt, gear weegt zwaar, de start-heroics hebben wel degelijk wat tactieken en mechanismen die het voor een groep met gepaste gear interessant maakten.

Nu zijn we wat, bijna twee jaar verder? Iedereen heeft alles al 300x gedaan. De mix van overgeared karakters met nieuwlingen zorgt dat de oude mechanismes in de dungeons irrelevant zijn. Ik snap de filosofie wel dat je met verse alts niet meer helemaal bij het begin hoeft te beginnen maar met de ToC en ICC dungeons een stukje af mag snijden :)

edit: oh, en niet te vergeten, T7 kwam wel degelijk van tokens, net als een aantal delen T8. Pas vanaf T9 werden werd het badge badge badge. Én de oude wotlk dungeons dropten inderdaad één epic per dungeon.

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchman! op 08-09-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja dat weet ik ook wel :) en is ook helemaal niks mis mee.
Maar ik speel al sinds het begin vanilla, heb inderdaad alles zien komen en gaan.

Iedereen speeld anders en ervaart het anders, maar goed ze zeggen wel is people dont want change :P
Als ik de baas was had ik het anders gedaan ;), maar goed dat ben ik niet.
En als "ervaring" kwam ik Sunwell uit en ging NAX in, en dat was dus echt om te "lachen" omdat het exact het zelfde was als op lvl 60 alleen dan wat gepimpt, zelfs de zelfde bugs zaten er nog in.

Maar goed verder WOTLK heeft een hele hoop + punten en - punten, maar ook dat had vanilla en tbc
we zullen zien ondanks alle wensen en dingen gaat iedereen Cataclysm toch wel spelen, en ik ben er 1 van

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 08-09-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik vind toch niet dat het zo'n probleem is, hoe het momenteel gaat met gear. Misschien had blizzard nog wat meer verschil kunnen maken tussen de raiders en casuals door geen frost emblem te droppen in heroics, maar dan nog. Als je een beetje serieus raid loop je ondertussen toch wel in een aardige bak ICC heroic items rond, tegenover de gemiddelde casual die nog in normal icc gear rondloopt of lager.

Voor alts en beginners is het geweldig dat ze redelijk snel op een niveau kunnen komen om bij een guild te gaan raiden, of via pugs. en vanuit daar verder werken.. bij Vanilla/TBC was het grote probleem dat alts/beginners geen kans hadden aangezien je elke dungeon vanaf het begin moest doorlopen en groepen daarvoor practisch niet te vinden waren.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:24:
[...]
enige ander optie was Anub in ToC, laatste boss die zelfs vandaag de dag nog niet zo makkelijk neergaat.
erh.. Gisteren nog een toc10 normal gedaan.
9 man totaal. 1 tank , 1 healer , 1 healer die 60 min 80 was en bijna allemaal alts.
Hoezo moelijk , met een beetje gear vlieg je er zo door heen.

Enigste probleem was onze hunter die zo nodig dood moest gaan op icehowl
/waves @ savage.

p.s.
Togc en dan met name anub kan inderdaad nog wel eens lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
DrFlash schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:17:
Ik vind toch niet dat het zo'n probleem is, hoe het momenteel gaat met gear. Misschien had blizzard nog wat meer verschil kunnen maken tussen de raiders en casuals door geen frost emblem te droppen in heroics, maar dan nog. Als je een beetje serieus raid loop je ondertussen toch wel in een aardige bak ICC heroic items rond, tegenover de gemiddelde casual die nog in normal icc gear rondloopt of lager.

Voor alts en beginners is het geweldig dat ze redelijk snel op een niveau kunnen komen om bij een guild te gaan raiden, of via pugs. en vanuit daar verder werken.. bij Vanilla/TBC was het grote probleem dat alts/beginners geen kans hadden aangezien je elke dungeon vanaf het begin moest doorlopen en groepen daarvoor practisch niet te vinden waren.
Ik krijgt echter wel het gevoel dat je geeneens tijd meer krijgt voor lagere gear.
Bijvoorbeeld: mijn druid heb ik nu 5-6x op geraid, voor het eerst, als healer (mijn vrouw leek het leuk om een healer voor me te levelen, dus ook geen voorafgaande kennis), en na die 5-6x spelen ben ik decked in gear waar je U tegen zegt.... :o. Granted, ik zit in de top guild van de server, maar het geeft wel aan hoe makkelijk en onbelangrijk gear nog is.

Het trieste is dat ik gemiddeld maar 4 uurtjes of minder per week speel.

Ik hoop ook dat ze ondertussen wat aan uncommon, rare en epic gaan doen, want ik geloof dat er in deze expansie meer epics dan uncommon en rare bij elkaar opgeteld zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:19:
9 man totaal. 1 tank , 1 healer , 1 healer die 60 min 80 was en bijna allemaal alts.

/waves @ savage.

p.s.
Togc en dan met name anub kan inderdaad nog wel eens lastig zijn.
Tja, toc10 an sich is vrij simpel met 'vandaag de dag' gear, helaas loopt het IQ van de spelers niet evenredig aan je gear, waar we zelfs al doden hadden bij de beasts (wallcharge.. hoe je die kan missen? :?).

De moeilijkheidsgraad zit het hem niet zozeer in de gear (nouja, een ICC10 waar ik met 6.5k DPS de hoogste was.. :P), maar om 10 man ook daadwerkelijk te laten samenwerken. Zo was 2 worms al een complete ramp qua coordinatie met poison/fire, twin sisters hebben zichzelf zeker 3x gehealed en was het voor zeker 3 van de 6 DPS niet echt te begrijpen dat ze bij de factionchampions eerst de healers moeten aanvallen.

En dat zie ik best nog regelmatig in ToC10/25, daar zit ik nog met mijn alts en op geen enkele (4 alts) heb ik anub nog neer zien gaan.
Darkangle schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:24:
Ik krijgt echter wel het gevoel dat je geeneens tijd meer krijgt voor lagere gear.
Bijvoorbeeld: mijn druid heb ik nu 5-6x op geraid, voor het eerst, als healer (mijn vrouw leek het leuk om een healer voor me te levelen, dus ook geen voorafgaande kennis), en na die 5-6x spelen ben ik decked in gear waar je U tegen zegt.... :o. Granted, ik zit in de top guild van de server, maar het geeft wel aan hoe makkelijk en onbelangrijk gear nog is.
Lekkere vergelijking, geboost worden door je guild is nu niet echt een privilege dat veel spelers hebben op vers 80. Snap ook niet wat daar nu nog het probleem van is, LK is uitgekauwt en afgewerkt, het is tijdsverdrijf voor wat je nog kan doen die paar maanden om vervolgens je hele gear weer te gaan vervangen.

Het was de fout van Blizz om start -> end gat veel te groot te maken (187 -> 264/277) om dat nu nog in 'normale omstandigheden' haalbaar te maken. Als oplossing bedenken ze dus 'easy mode' voor de nieuwe 80's om zodoende aansluiting te kunnen vinden binnen afzienbare tijd. Per saldo boeit het eigelijk niets, je doet je ding en je haalt je ding, je wacht een tijd en mag weer opnieuw beginnen. (binnen expension met nieuwe dungeons Naxx->Uld->ToC->ICC, danwel een compleet nieuwe expension).

Stel dat ze de daily frost uit de Heroics halen, denk je dat daar buiten verse 80s en >232 mensen nog uberhaubt iemand komt? Enige reden dat heroics nog op grote schaal gedaan worden is puur voor die 2 frost emblems per dag.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2010 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 11:35
Blizz heeft al toegegeven dat de wotlk dungeons, heroics en 10 mans te undertuned waren en dat dit in cataclysm een hele serieuze verandering gaat zijn. Ze gaan werken met een soort 'new'/'old' punten systeem, vergelijkbaar met arena punten en honor waarmee je gear kan kopen. Op de nieuwe puntjes, waarmee je de nieuwste tier kan kopen, zit een cap per week, die je of met raiden,of met daily heroic quests kan krijgen bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
[...]

Hoe grappig! Laatst hadden wij Jaraxxus als de weekly raid.

De 1e boss event. Nou nou nou, triestheid op den top. We eindigde met 3(!) man op de laatste boss. 2 tanks + 1 healer 8)7 8)7 8)7

1 dps was doodgegaan bij de wormen(waar ik overigens als tank niet uit mijn stun werd gehaald)

De rest is dood gegaan bij de laatste van de 3. De target die goed wegloopt maar een simpele ziel die gewoonweg de verkeerde kant op wegloopt...Dat was voor mij echt een nieuw dieptepunt voor mij in mijn WoW carriere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Darkangle schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:24:
[...]

Het trieste is dat ik gemiddeld maar 4 uurtjes of minder per week speel.

Ik hoop ook dat ze ondertussen wat aan uncommon, rare en epic gaan doen, want ik geloof dat er in deze expansie meer epics dan uncommon en rare bij elkaar opgeteld zitten...
Lagere gear is naar mijn mening niet nodig, je krijgt de gear die je nodig hebt op je level, al had ik wel graag gezien dat naxx + ulduar op toc 'moeilijkheid' waren gebracht, zodat je soort van 3 raids hebt van hetzelfde level + 1 hoger level (icc)

de gear die dan in naxx / ulduar / toc valt mag ook gelijkwaardig qua kwaliteit zijn.

Kwa gear had ik graag gezien dat de normal modes blauwtjes waren (op misschien een eind baas (of wing end) na), en de heroics paars. Alles wat uit heroics valt is groen en een blauwtje voor de eindbaas.

En wat betreft speel tijd... tis bij ons woendag RS + begin aan ICC maken, zondag ICC afmaken en whatever.. en dan maandag is gewoon whatever.

Ik zelf raid RS nog, en af-en-toe ICC bij bazen waar ze me nodig hebben. als ik aan 4 uur raid tijd per week kom op m'n main is het veel. zit vooral op alts als ik al wow op start.
SinergyX schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:30:
[...]
Stel dat ze de daily frost uit de Heroics halen, denk je dat daar buiten verse 80s en >232 mensen nog uberhaubt iemand komt? Enige reden dat heroics nog op grote schaal gedaan worden is puur voor die 2 frost emblems per dag.
van de beetje raiding guilds komt er al geen hond meer... ik kan me in ieder geval in m'n eigen guild (inclusief 90% van de alts) niemand bedenken die zich nog inschrijft voor een daily, hooguit af-en-toe een weekly.
Bonsaiboom schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:42:
Ze gaan werken met een soort 'new'/'old' punten systeem, vergelijkbaar met arena punten en honor waarmee je gear kan kopen. Op de nieuwe puntjes, waarmee je de nieuwste tier kan kopen, zit een cap per week, die je of met raiden,of met daily heroic quests kan krijgen bv.
het was voor mij in ICC al zwaar vervelend dat ik buiten 345 frost emblems voor m'n 4set ook nog eens 25*23 (=575) frost emblems nodig had voor shadow's edge. Dat samen met de andere upgrades die je kon halen toen icc uit kwam kostte me al enkele weken om te verzamelen op al m'n alts. Ik hoop dat in het nieuwe systeem de items niet zo verschrikkelijk duur zijn als nu.

[ Voor 28% gewijzigd door DrFlash op 08-09-2010 15:55 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DrFlash schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:43:
[...]

Lagere gear is naar mijn mening niet nodig, je krijgt de gear die je nodig hebt op je level, al had ik wel graag gezien dat naxx + ulduar op toc 'moeilijkheid' waren gebracht, zodat je soort van 3 raids hebt van hetzelfde level + 1 hoger level (icc)

de gear die dan in naxx / ulduar / toc valt mag ook gelijkwaardig qua kwaliteit zijn.

Kwa gear had ik graag gezien dat de normal modes blauwtjes waren (op misschien een eind baas (of wing end) na), en de heroics paars. Alles wat uit heroics valt is groen en een blauwtje voor de eindbaas.

En wat betreft speel tijd... tis bij ons woendag RS + begin aan ICC maken, zondag ICC afmaken en whatever.. en dan maandag is gewoon whatever.

Ik zelf raid RS nog, en af-en-toe ICC bij bazen waar ze me nodig hebben. als ik aan 4 uur raid tijd per week kom op m'n main is het veel. zit vooral op alts als ik al wow op start.

[...]

van de beetje raiding guilds komt er al geen hond meer... ik kan me in ieder geval in m'n eigen guild (inclusief 90% van de alts) niemand bedenken die zich nog inschrijft voor een daily, hooguit af-en-toe een weekly.
Bij ons is het woensdag's icc 25 tot 23:00 en dat is meestal 11/12 of 10/12 met heroic als iemand slaapt
23:00 tot 01:30 icc 10 heroic meestal 10/12 of 11/12.
Donderdag's afmaken of hm try's, Vrijdags niks Zaterdag niks zondag's Ulduar 25 en Ulduar 10
Maandag Niks. Dinsdag RS. Woensdag zelfde.

Kortom redelijk weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Rakkerzero schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:30:
[...]
Izealia en ik hebben ook al een key. Maar misschien kun je een kleine prijsvraag doen. Degene die het juiste antwoord naar je DM'ed krijgt dan de key :)
Ehm .. hoe werkt zo een Direct Message eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:47

Multensor

wtf

patrickos85 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:43:
[...]

Hoe grappig! Laatst hadden wij Jaraxxus als de weekly raid.

De 1e boss event. Nou nou nou, triestheid op den top. We eindigde met 3(!) man op de laatste boss. 2 tanks + 1 healer 8)7 8)7 8)7

1 dps was doodgegaan bij de wormen(waar ik overigens als tank niet uit mijn stun werd gehaald)

De rest is dood gegaan bij de laatste van de 3. De target die goed wegloopt maar een simpele ziel die gewoonweg de verkeerde kant op wegloopt...Dat was voor mij echt een nieuw dieptepunt voor mij in mijn WoW carriere...
Dentarg toevallig? :) Wij hadden ook jaraxxus als weekly:). Ik heb hem met halve guild run gedaan dus ging wel vlot :)

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Multensor schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:01:
[...]

Dentarg toevallig? :) Wij hadden ook jaraxxus als weekly:). Ik heb hem met halve guild run gedaan dus ging wel vlot :)
Server? nee, dit was op Blade's Edge gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
prutser001 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:40:
[...]

Ik zou ook gewoon de rogue levelen, en als je dan toch bezig bent pak je de rest ook mee ;)
Simpel truukje om snel te levelen is : BG's dus de Call to Arms. 3 x winnen = 1 level, heb je een beetje leuke groep (premade :P) dan kun je echt idioot snel levelen tis mij gelukt om in 1,5 uur net geen 3 levels te pakken.
Als je snel wilt levelen PVP > Questen. Als je het een beetje combineert kan het ook goed uitpakken als je dus alleen in de queue zit.
Rogue past ook beter bij mijn agenda, een tank heeft toch al snel, een meer intense invulling in een guild tegenover een DPS.

Rogue it is, Heirloom items heb ik ondertussen al :)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Ketho schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:00:
[...]

Ehm .. hoe werkt zo een Direct Message eigenlijk?
DM Kan je aanzetten bij je voorkeuren.
Dan kunnen mensen je een DM sturen , is gewoon eigenlijk een soort PM maar dan anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
[...]
/waves @ savage.
te traag typen ftl ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Rakkerzero schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:30:
Izealia en ik hebben ook al een key. Maar misschien kun je een kleine prijsvraag doen. Degene die het juiste antwoord naar je DM'ed krijgt dan de key :)
kowapanga schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:16:
DM Kan je aanzetten bij je voorkeuren.
Dan kunnen mensen je een DM sturen , is gewoon eigenlijk een soort PM maar dan anders :)
Okey ik denk dat DM al ingeschakeld staat voor me
Zoals ik al zei in deze post, ga ik een Cataclysm Beta Key verloten
Normaal wordt Cataclysm gelijk toegevoegd aan je account, maar addon authors krijgen een key en ik heb er eentje extra
----- ----- -----
  1. Van welke reclamecampagne was de naam ReadySetDing van afgeleid?
  2. Welk boordspel is een van de "boss encounters" in Karazhan?
  3. In welke Patch was "Wall Jumping" gefixed?
  4. Hoe heet de (nog ongebruikte) Spell School dat de combinatie is van [Frost + Nature + Fire]?
  5. Wie is de oprichter van Wowhead en werkt nu voor Blizzard?
  6. Waar staan de afkortingen APM en TD in Warcraft 3 voor?
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img266/4125/wowx3big2.png
Tijdsduur van dit prijsvraagje loopt tot 22:00
Degene met de meeste goede antwoorden en anders snelste antwoord krijgt 1 beta key :Y)

Edit: Scienceman heeft de beta key na ong. een uur gewonnen*

[ Voor 21% gewijzigd door Ketho op 08-09-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je DM staat nog uit :)

(en deze vragen voor een beta key? :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Das een mooi lijstje.
Succes mensen !

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben al een key te hebben. Met deze vragen, waar ik zo 123 echt niet het antwoord op zou weten had ik niet ver gekomen.

Wel een uitdaging lijkt mij zo.

Succes aan de mensen die nog op jacht zijn naar een beta key.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Eh ik dacht juist dat ze te makkelijk zouden zijn en iedereen het juiste antwoord zou geven, zodat ik zou moeten loten. Ik zal het wat makkelijker maken, sorry*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ketho schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:23:
Eh ik dacht juist dat ze te makkelijk zouden zijn en iedereen het juiste antwoord zou geven, zodat ik zou moeten loten. Ik zal het wat makkelijker maken, sorry*
Ik zou het niet aanpassen. Met dit soort vragen weet je zeker dat degene aan wie je je key geeft "hart" heeft voor het spel en alles wat er omheen hangt.

Er moet toch ergens een uitdaging liggen of niet soms. _/-\o_

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Ketho schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:23:
DM kan je aanzetten in het top menu onder: Forum > MyReact > Voorkeuren > kopje privacy > Direct message aanvinken.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 08-09-2010 17:36 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Rakkerzero schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:28:
[...]
DM kan je aanzetten onder: MyReact > Voorkeuren > kopje privacy > Direct message aanvinken.
In deze screenshot kan ik het nergens vinden ...
Edit: sorry ... aangevinkt
Edit2: @ Dampie ik ben het met je eens, maar ik heb het toch maar versimpeld.
Het is maar een beta key :+ good luck tweakers

[ Voor 18% gewijzigd door Ketho op 08-09-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Ketho schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:31:
[...]

In deze screenshot kan ik het nergens vinden ...
Je zit in de voorkeuren van My Tnet. Je moet in de voorkeuren onder Forum > myReact zitten ;)

Edit: Goed zo. Nu issie goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 08-09-2010 17:39 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Ik heb er ook nog 1tje liggen. Degene die mij de beste reden stuurt mag hem hebben :). Morgenavond (of misschien vanavond al) zal ik hem sturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Gezocht: Raiding guild :)
~3 avonden in de week raiden,
Progress liefst vergelijkbaar of verder dan met oude guild (8/12 HC10), 25 mans guild mag echter ook.
Probleem in deze guild was dat er geen progress meer is en steeds maar gereset word :S
Horde side, realm maakt niet zoveel uit. Liefst wel op een redelijk actieve PvP battlegroup voor andere chars.

Aangeboden:
Pally tank (Ospec ret ook in redelijke staat ~10k dps in ICC25 (pugged))
http://eu.wowarmory.com/c...et.xml?r=Nagrand&cn=Mimer
Zoek het liefst wel een internationaal guild, en sta mn mannetje op vent :)

Liefst een vast rooster en een planning die ook nageleefd word.

Welke realms kan ik btw zelf kijken, waar zijn PUGs ook nog redelijk etc?
Zit nu op nagrand, maar achievement word 1e 4 gevraagd en dat is vaak zelfs het doel van de meeste pugs :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Ah jammer dat ik net naar huis aan het rijden was terwijl jij je DM aan het uitvogelen was..
Wist volgens mij de eerste versie zelfs nog , AM(ArchMage) TP(TownPortal) , toch?
Wist alleen vraag 1 niet tho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
kowapanga schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:04:
Ah jammer dat ik net naar huis aan het rijden was terwijl jij je DM aan het uitvogelen was..
Wist volgens mij de eerste versie zelfs nog , AM(ArchMage) TP(TownPortal) , toch?
Wist alleen vraag 1 niet tho :P
Ja, die twee. En welke scripting languages er worden gebruikt in de Warcraft 3 World Editor en StarCraft 2 Galaxy Editor
Edit: Wel jammer dat ik niet me DM wist aan te vinken, zat bij de verkeerde opties. Kan het wat oneerlijker gemaakt hebben dan*

[ Voor 12% gewijzigd door Ketho op 09-09-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Ketho schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:24:
[...]

Ja, die twee. En welke scripting languages er worden gebruikt in de Warcraft 3 World Editor en StarCraft 2 Galaxy Editor
SC2 staat het in de naam.
W3 weet ik niet :(

edit:

google weet w3 wel :P
jass

[ Voor 7% gewijzigd door kowapanga op 08-09-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het was weer ICC25 ninja-drama :) Ach ja, ik hem m'n emblems om een nieuwe chest te kopen, ik vind het wel best :P

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:12:
[...]

In Vanilla en Tbc (en nu nogsteeds) ben ik altijd Master Hammersmit geweest (Blacksmitting)
daar kon je de meest geweldige receptjes toen van maken,je moest ook een quest doen in een instance om daadwerkelijk van Weaponsmith naar master hammersmith te gaan..

vond het heel erg leuk in wotlk dat je ineens een paar extra sockets erbij kon boren in je gear maar miste gewoon het gefarm voor je eigen 2handed Bind on Pickup "Stormherald" mace! je kon toen een 1hand en 2hand mace maken als master hammersmith en die kon je 2x upgraden naar een betere versie en je oude mace hoorde steeds bij de mats om een betere te maken ging zo:

Thunder -->Deep Thunder--->Stormherald

en het leuke was ook dat je mace er steeds meer uitgebouwd uitzag maar je het origineel er nog een beetje in kon herkennen :D van mij mogen ze er best wel wat betere weps ingooien maar dan moeten ze wel bop worden en niet al te makkelijk verkrijgbaar zijn en dat je dus een beetje terug gaat naar de tijd dat je nog een profession koos om bepaalde dingen voor jezelf te kunnen craften..

maar zag voor cata al leuke dingen er tussen staan inclusief een heel vet epic holy shieldje :D :D

maar die xtra sockets zijn zoooo wotlk haha en engineering krijgt straks iets vergelijkbaars dus dan kan je ongeveer dubbel gaan socketen :P

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
ik heb al een beta-key hoor, maar ik vroeg me af hoe na een uur die beta-key al gewonnen kon zijn ?
zal aan mij liggen hoor, maar een verloting (zoals deze "verloting" gepresenteerd werd) is meestal dat een boel mensen de antwoorden insturen, de correcte eruit worden gefilterd en dan de prijs onder deze verloot wordt... Volgens mij was het hier een fifo-constructie ? oftewel geen verloting maar de snelste die met antwoorden kwam...

Verwijderd

Ketho schreef op woensdag 08 september 2010 @ 16:50:
[...]

[...]

Okey ik denk dat DM al ingeschakeld staat voor me
Zoals ik al zei in deze post, ga ik een Cataclysm Beta Key verloten
Normaal wordt Cataclysm gelijk toegevoegd aan je account, maar addon authors krijgen een key en ik heb er eentje extra
----- ----- -----
  1. Van welke reclamecampagne was de naam ReadySetDing van afgeleid?
  2. Welk boordspel is een van de "boss encounters" in Karazhan?
  3. In welke Patch was "Wall Jumping" gefixed?
  4. Hoe heet de (nog ongebruikte) Spell School dat de combinatie is van [Frost + Nature + Fire]?
  5. Wie is de oprichter van Wowhead en werkt nu voor Blizzard?
  6. Waar staan de afkortingen APM en TD in Warcraft 3 voor?
[afbeelding]
Tijdsduur van dit prijsvraagje loopt tot 22:00
Degene met de meeste goede antwoorden en anders snelste antwoord krijgt 1 beta key :Y)

Edit: Scienceman heeft de beta key na ong. een uur gewonnen*
TIGER79 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:18:
ik heb al een beta-key hoor, maar ik vroeg me af hoe na een uur die beta-key al gewonnen kon zijn ?
zal aan mij liggen hoor, maar een verloting (zoals deze "verloting" gepresenteerd werd) is meestal dat een boel mensen de antwoorden insturen, de correcte eruit worden gefilterd en dan de prijs onder deze verloot wordt... Volgens mij was het hier een fifo-constructie ? oftewel geen verloting maar de snelste die met antwoorden kwam...
als je iets omhoog scrolled zie je dat er een soort van prijsvraag achtige post stond met een aantal vragen,als je dan een beetje handig bent met google heb je die zo beantwoord en dr stond ook dat je via de PM je antwoord in kon zenden..

/Gratz Scienceman :)

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zijn hier nog spelers welke op Dunemaul zitten? Ik zit er over te denken om weer rustig een beetje casual te spelen en wilde daarheen transferren omdat een rl maat daar al speelt. Zelf ben ik geen pvp fan maarja speel het liefste toch met RL vrienden.

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik heb zelf een tijdje op Dunemaul gespeeld (Alliance), maar ben weggegaan omdat ik vond dat het uitgestorven was (in tegenstelling tot Dragonblight en Anachronos, beide PVE).

• Hiroj
Gisteravond weer begonnen met het legen van ICC10 heroic.
Wij proberen als guild in ieder geval een hoop heroic modes neer te maaien, voordat we kunnen levelen naar 85.

Lord Marrowgar en Lady Deathwhisper hadden we in 1x plat. Marrowgar dropte de heroic versie van zijn tanking mace (naam even kwijt, bone scepter nog watte toch?), helaas verloor ik deze aan de MT.
Daarna lootship, dat blijft natuurlijk erg makkelijk op heroic. En vervolgens gingen we naar Deathbringer Saurfang. We whipte daar eerst 2x op en daarna mochten we hem voor het eerst killen (yay!) daardoor kwam onze progress op *O* 7/12 hc in slechts 1 raidweek *O* Verder konden we helaas niet komen, de tijd was inmiddels weer om.

Ik baal er wel ontzettend van dat ik alweer geen gear heb kunnen looten. Het gaat helaas vaak zo dat men dat vele malen betere gear heeft, niet wilt passen voor een ander. Onze Main-tank heeft inmiddels bijna 6,1k gs en ik kom als off-tank er maar met moeite er achter aan op 5,7k gs. Maar wat ik dan wel weer leuk vind t.o.v. de MT, is dat ik hem qua skills behoorlijk own :P
En eerlijk is eerlijk, we spelen het spelletje met z'n alle in de guild dus ook ik kom wel een keer aan de beurt met looten :)

• kowapanga
Gister weer ICC25 gedaan , 11/12 HC neer dus we mogen weer 2 volle raid dagen met de Lich King spelen
Helaas voor mij geen loot , heb nog maar 3 items nodig en ben compleet BiS , ben daarom ook al 2weken DKP capped want het dropt maar niet :(

Maar goed had na de raid nog wat tijd over dus ben de Gnomeragan quest maar gaan doen , opzicht geinige quest , heb me wel vermaakt , vond alleen het einde wat minder , had het gevoel dat ik battle for undercity PART2 aan het doen was.
Begint toch wel te jeuken als je zo als bij gnomeragan het landschap ziet veranderen , give catalcysm! :D

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Zo vormde je met 6 anderen de raidcore van een vriendenguild en zo ben je met diezelfde raidcore allemaal geaccept als trial bij een 10m hc guild met de intentie om op hele korte termijn 25m raids te gaan organiseren. Dat ging gister heel snel ;)

De guild waar we uit zijn gestapt is ontstaan nadat een groep van pak ‘m beet 10m verder wilde komen qua progression, maar de toenmalige guild bood geen gestructureerde raidomgeving. Vanwege vakanties/verhuizingen is dat groepje de laatste weken gekrompen tot 7 man. De intentie om verdere progression te boeken (we hingen op LK) was er wel, maar met 7 man moet je 3 spots puggen en gezien de kwaliteit op onze server is dat iets wat we liever vermijden. Meestal proberen we de spots te vullen met vrienden/bekenden van de raidcore, maar ook dat lukt niet altijd. Gister kwam een van mijn guildies dan ook met de opmerking dat hij eigenlijk wel wat voelde voor een merge/plek in een bestaande raidguild. Wel met de voorwaarde dat wij als raidcore in z’n totaliteit een plekje konden vinden in een guild. Idee werd enthousiast ontvangen en ’s avonds ben ik in gesprek geraakt met de GM van onze nieuwe guild. Na een gesprek en een inspectie van gear/spec/achievements werden we allemaal geaccept als trial. Betekent wel dat we tijdens 10m raids regelmatig in andere groepen zitten (als in we zitten niet alle 7 in dezelfde groep), maar tijdens 25m raids raiden we in ieder geval samen.

Gisteravond meteen de vuurdoop voor de holy pala uit onze raidcore en mijzelf in ICC10 hc. Totaal geen ervaring met hc-modes en ook geen voorbereiding (ik lees mij normaal gesproken altijd in), dus dat was even slikken. Het liep bij mij dan ook voor geen meter. Waar mijn dps meer dan prima was in ICC10 normals duik ik er nu opeens flink onder. Zal voor een groot deel gewenning zijn, maar ik voelde me best lullig. De guild heeft 10 bosses op hc mode op farm, maar gister kregen we er maar 6 down. Had voor een groot deel te maken met het feit dat de helft van de raid geen ervaring heeft met hc encounters. Putricide bleek nog even een brug te ver te zijn voor onze groep. Vanavond een nieuwe poging en hopelijk lukt het dan wel. Normaal gesproken hebben ze hier geen problemen mee, maar gister ging alles fout wat maar fout kan gaan.

Als het goed is gaan vanavond ook de andere 5 van onze raidcore aan de bak met ICC10 hc en komende zondag staat de eerste ICC25 op de agenda. Wel een heel verschil met de oude guild waar we maximaal 2 dagen ICC10 normal pakten (1 avond clearen tot LK en dan 1 avond LK). Zelf hoop ik in ieder geval wat meer in mijn rol te groeien en mijn dps omhoog te werken, want dat is momenteel echt waardeloos en niet van het niveau waar ik normaalgesproken op zit.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hiroj schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:05:

Ik baal er wel ontzettend van dat ik alweer geen gear heb kunnen looten. Het gaat helaas vaak zo dat men dat vele malen betere gear heeft, niet wilt passen voor een ander. Onze Main-tank heeft inmiddels bijna 6,1k gs en ik kom als off-tank er maar met moeite er achter aan op 5,7k gs. Maar wat ik dan wel weer leuk vind t.o.v. de MT, is dat ik hem qua skills behoorlijk own :P
En eerlijk is eerlijk, we spelen het spelletje met z'n alle in de guild dus ook ik kom wel een keer aan de beurt met looten :)
Werken jullie dan niet met DKP/EPGP oid? Want als jij net zo vaak aanwezig bent als de MT zou jij 'evenveel' (recht) punten moeten hebben als de MT, als de MT wel vaker aanwezig is dan snap ik best dat hij die upgrade wil hebben maarja het is toch wel fijn als de OT ook wat upgrades meepakt anders krijg je aardige verschillen kwa incomming dmg op sommige bosses.

En geloof me ik zit dan wel in guilds (ben alleen maar aanwezig en pug practisch alles) en dan heb ik er weken tussenzitten dat ik echt helemaal niets win, en dan ineens heb ik zomaar 'geluk' en heb ik ineens rolls van 95+ (6 keer achterelkaar) waar ik anders niet boven de 10 roll :P Wil een guild echt samen gearen moet je haast wel met DKP/EPGP werken anders is het gewoon geen doen ik heb het vaak genoeg gezien dat sommige spelers een betere offspec set hadden dan meeste mainspec, in extreme gevallen alts die beter gegeared waren dan mains. Dit kan een guild kapot maken, juist het goed uitdelen van loot maakt een guild beter ipv een paar core spelers die elke keer met alles weglopen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• DrFlash
Dagboekje.

Reset dag, verse instance ID's om mee te spelen en wederom opnieuw beginnen met alles clearen.

Toen ik inlogde even m'n gems weer op Auction house gegooid en met m'n alts weer de transmutes gedaan. Nog even begonnen aan de quest om gnomer terug te nemen, niet af kunnen maken want het was raid tijd.

Voor vandaag besloten maar te beginnen met ICC25, Weinig te melden eigenlijk, zoals elke week vrij snel doorheen en elke week wat sneller... nu alle bazen 1shot, behalve LK, daarvoor hadden we 2 pogingen nodig. Heb wel eindelijk m'n eerste heroic T10 token mogen looten, terwijl de vanquishers al voor alts en offspecs gaan zijn de protectors nog aan alle kanten hard nodig aangezien we niet veel geluk hebben met die drops. Gisteren weer 3 vanquishers, 1 protector en 1 conqueror.

vanaf icc door naar totgc, we moeten daar de immortality nog doen, waar we al de mist in gingen op de eerste baas (lol) nog geprobeert te resetten, maar dat lukte niet meer.. na bijna 40 minuten rondgekloot te hebben maar weer naar binnen en snel gecleared tot aan anub, die is voor zondag. We hebben bij de faction champions nog wel even gelachen door 1 priest 5x dood te laten gaan in dat ene gevecht, was zijn straf voor de eerste keer dood gaan.

Daarmee was de guild raid af. met een klein groepje nog even de achievements many welps (10 man) gedaan, en getracht less is more te doen, echter hebben wij alleen sartarion gekilled (hardmode dus) met 8 man, zonder de andere draken te killen.. heb nu dus een achievement waarbij de 3 kleine draken nog neer moeten :P overigens wel de black drake mogen looten is dus weer een mountje erbij in m'n verzameling.

Wowhead profiel

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
TiMMieJ schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:55:
Zijn hier nog spelers welke op Dunemaul zitten? Ik zit er over te denken om weer rustig een beetje casual te spelen en wilde daarheen transferren omdat een rl maat daar al speelt. Zelf ben ik geen pvp fan maarja speel het liefste toch met RL vrienden.
4-5 weken geleden getransfered van Dunemaul Alliance naar Frostmane Alliance. Dunemaul Alliance side is op sterven na dood ( komende van een speler die sinds release al op Dunemaul speelde en nooit is getransfered tot op 4-5 weken na )

Dunemaul Horde side.... kan ik niet echt over commenten aangezien nooit horde gespeeld. Raid wise zijn de echt grote guilds zoals AFGM al lang weg, hoewel Iron edge en Ravenous lekker door blijven gaan. Sowieso is het wel lekker om 99,99% vd tijd Wintergrasp in handen te hebben. ;)

• Hiroj
prutser001 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:02:
Werken jullie dan niet met DKP/EPGP oid? Want als jij net zo vaak aanwezig bent als de MT zou jij 'evenveel' (recht) punten moeten hebben als de MT, als de MT wel vaker aanwezig is dan snap ik best dat hij die upgrade wil hebben maarja het is toch wel fijn als de OT ook wat upgrades meepakt anders krijg je aardige verschillen kwa incomming dmg op sommige bosses.
Nee we werken niet met DKP/EPGP of een andere vorm van loot verdeling. Wij zijn een 10 man raiding groepje waarvan er zeker 6-8 personen standaard mee gaan elke dag. Doordat wij allemaal Nederlandstalig zijn, beschouwen wij ons eigen als vriendengroepje. Hieruit kwam dus ook de beslissing om onder ons "vriendengroepje" geen lootsysteem in te stellen. Wel is er een prioriteit ingesteld van:

GM + Officers + Raiders --> Mag als eerste looten
Members + Trials --> 2e roll (tussen main spec en off-spec door)

Helaas rolled de MT vaak hoog, heb hem daadwerkelijk nog nooit onder de 71 zien rollen.
De gear boeit mij voor de rest ook niet, zolang ik het plezier maar heb. Maar het zou toch wel fijn zijn dat je een keertje iets als eerste kan looten :P

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Heb nog een vraagje voor alle retri's hiero, aangezien ik dat de laatste tijd wat vaker speel (holy begon te vervelen): mijn prio is Judgement - DS - CS - HW - (rest), dit omdat Judgements het meeste dmg doen (is dat altijd zo?). Nu vroeg ik me af of dit ook geldt als je 2T10 hebt, is het niet slimmer om gewoon met DS te beginnen zodat je judgement de CD misschien weer refreshed?

Wanneer gebruiken jullie Seal of Corruption? Ik gebruik standaard eigenlijk SoCommand tenzij ik een bossmob tegenkom (doe voornamelijk wat heroics) welke singletarget is en niet snel plat gaat (merk dat SoCommand in een dergelijk geval vaak meer dmg doet). Is dat een beetje een goede redenatie?

@Hiroj jullie kijken toch ook wel een beetje naar de upgrades? Als jij bijv. een 232 neck zou hebben en hij een 251, zouden wij zoiets snel aan jou geven (met als uitzondering wetende dat die tank er al weken/maanden op aast en het ding nooit gedropped is - dan winnen met rolls).

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 09-09-2010 11:27 ]

Bnet pindle#2913

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Hiroj schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:08:
[...]
....
Helaas rolled de MT vaak hoog, heb hem daadwerkelijk nog nooit onder de 71 zien rollen.
De gear boeit mij voor de rest ook niet, zolang ik het plezier maar heb. Maar het zou toch wel fijn zijn dat je een keertje iets als eerste kan looten :P
Als jullie zo'n vrienden club zijn dan vraag je toch gewoon of ie es niet wil rollen als het voor jou een grotere upgrade is?

• Mektheb
kowapanga schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:44:
Gister weer ICC25 gedaan , 11/12 HC neer dus we mogen weer 2 volle raid dagen met de Lich King spelen
Helaas voor mij geen loot , heb nog maar 3 items nodig en ben compleet BiS , ben daarom ook al 2weken DKP capped want het dropt maar niet :(

Maar goed had na de raid nog wat tijd over dus ben de Gnomeragan quest maar gaan doen , opzicht geinige quest , heb me wel vermaakt , vond alleen het einde wat minder , had het gevoel dat ik battle for undercity PART2 aan het doen was.
Begint toch wel te jeuken als je zo als bij gnomeragan het landschap ziet veranderen , give catalcysm! :D
hehe so far im not impressed neither ingame or in the beta :P, maar goed we zullen zien ben wotlk echt zat dat ik amper inlog nog om iets te doen haha.

• kowapanga
Mektheb schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:18:
[...]

hehe so far im not impressed neither ingame or in the beta :P, maar goed we zullen zien ben wotlk echt zat dat ik amper inlog nog om iets te doen haha.
Best kans dat ik zeer rustig aan ga doen zodra we LK25 HC down hebben.
Kan wel 3 items van me BiS verwijderd zijn maar in cataclysm heb ik er toch geen ruk aan :P

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb kort even die quest gedaan bij de Horde, maar na het krijgen van die 'transform in a Troll Warrior' gebeurde er weinig meer. Volgens andere zou het elke 10 minuten resetten, maar ik heb daar denk ik een uur AFK gestaan zonder enige voortgang.

Het rondvliegen en droppen van die frogs is wel beetje ERG lang, al op 1/4de van de rit ben je klaar maar moet je nog heel rondje doorvliegen.

Ach ja, mijn warrior is 77 geworden. Nog 4 lvls voor mijn priest, nog 3 voor warrior.. mission accomplished :D

• Dutchman!
porn* schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:16:
Heb nog een vraagje voor alle retri's hiero, aangezien ik dat de laatste tijd wat vaker speel (holy begon te vervelen): mijn prio is Judgement - DS - CS - HW - (rest), dit omdat Judgements het meeste dmg doen (is dat altijd zo?). Nu vroeg ik me af of dit ook geldt als je 2T10 hebt, is het niet slimmer om gewoon met DS te beginnen zodat je judgement de CD misschien weer refreshed?
Ook met 2 pieces T10 blijft judgement je hogere priority omdat je de mana return er van nodig hebt (en je replenishment actief houdt). Dit is een priority tijdens een gevecht, bij de start maakt het wat mij betreft niet heel veel uit, maar gezien de 'range' van je judgement open ik er meestal ook mee.

Corruption gebruik je idd op bazen, trash is command. Enkele uitzonderingen (deathwisper voordat het shield down is, dreamwalker, zulk soort dingen)

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchman! op 09-09-2010 11:39 ]

• patrickos85

Wanneer gebruiken jullie Seal of Corruption? Ik gebruik standaard eigenlijk SoCommand tenzij ik een bossmob tegenkom (doe voornamelijk wat heroics) welke singletarget is en niet snel plat gaat (merk dat SoCommand in een dergelijk geval vaak meer dmg doet). Is dat een beetje een goede redenatie?

@Hiroj jullie kijken toch ook wel een beetje naar de upgrades? Als jij bijv. een 232 neck zou hebben en hij een 251, zouden wij zoiets snel aan jou geven (met als uitzondering wetende dat die tank er al weken/maanden op aast en het ding nooit gedropped is - dan winnen met rolls).
prio is anders. SoCorruption en met 2x t10 = DS->CS->Judgement->concecration(single target ook)->exor(AoW proc)->HammeroW->Holy wrath(weinig gebruiken ivm hoge manakosten) zonder 2xt10 = CS -> judgement -> DS

Socommand + aoe packs = CS -> DS-> concecration -> judgement -> etc.

SoCommand voor trashpacks en mobs die snel doodgaan. Socorruption voor single target.

Niet letten op ilvl...beste voor een ret is hit capped, strength, expertise, crit, haste. (van belangrijk naar minder)

• porn*
SinergyX schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:36:
Ik heb kort even die quest gedaan bij de Horde, maar na het krijgen van die 'transform in a Troll Warrior' gebeurde er weinig meer. Volgens andere zou het elke 10 minuten resetten, maar ik heb daar denk ik een uur AFK gestaan zonder enige voortgang.

Het rondvliegen en droppen van die frogs is wel beetje ERG lang, al op 1/4de van de rit ben je klaar maar moet je nog heel rondje doorvliegen.

Ach ja, mijn warrior is 77 geworden. Nog 4 lvls voor mijn priest, nog 3 voor warrior.. mission accomplished :D
Afaik moet je dan wachten met inleveren tot het hele event weer is gereset, geen idee hoe lang dat duurt, ik moest 1-2 minuten wachten. Daarna moest ik 6 minuten wachten tot het event daadwerkelijk begon. Weinig van gezien verder, ik zat in een zerg van zo'n 50 man moest een raidmark op de questgast zetten om hem uberhaubt te kunnen vinden ;)
Dutchman! schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:38:
[...]

Ook met 2 pieces T10 blijft judgement je hogere priority omdat je de mana return er van nodig hebt (en je replenishment actief houdt). Dit is een priority tijdens een gevecht, bij de start maakt het wat mij betreft niet heel veel uit, maar gezien de 'range' van je judgement open ik er meestal ook mee.

Corruption gebruik je idd op bazen, trash is command. Enkele uitzonderingen (deathwisper voordat het shield down is, dreamwalker, zulk soort dingen)
Nodig? Zelfs met lucky T10 procs heb ik zelden mana tekort, en replenishment is 15 seconden he dat hou je sowieso up maar idd qua range is het sowieso vaak handiger ermee te beginnen (Plea voor noodgevallen is genoeg toch?). Gebruik jij ook Corruption als je weet dat een boss in bijv. een heroic niet langer dan 20 seconden leeft? Gisteren zat ik in een groep met 4x 5-7k dps en dan lijkt SoCommand vaak meer singletarget dps te doen (rampup time van Corruption I guess?).

Bnet pindle#2913

• Dutchman!
Mja bij heroic bazen is het vaak gokken. Geloof dat ze het ooit hebben uitgerekend op < 12 seconden SoCom > 12 seconden corruption.
In raids blijf ik er bij dat tijdens een gevecht het Judge > DS is. Als ik naar mijn Saurfang kill van gisteren kijk dan is de totale damage van m'n judgement ook 30% hoger dan van DS (bloodbeasts eten zo goed als geen AoE, is voor een ret een single-target fight waar je wel wat stuns en hands rondstrooid waar nodig en mogelijk). Je judgement is een hard-hitting attack met een belangrijke mana component die je iedere cooldown wil gebruiken, ook als DS beschikbaar is. Een argument om er ook mee te openen is de 3% crit buff voor je raid, de uptime van JoW wat ook een raid damage increase is, en de vroege start van replenishment.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

porn* schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:51:
Afaik moet je dan wachten met inleveren tot het hele event weer is gereset, geen idee hoe lang dat duurt, ik moest 1-2 minuten wachten. Daarna moest ik 6 minuten wachten tot het event daadwerkelijk begon. Weinig van gezien verder, ik zat in een zerg van zo'n 50 man moest een raidmark op de questgast zetten om hem uberhaubt te kunnen vinden ;)
Ik kreeg ook nergens meer een quest erbij, druk was het zeker niet. Wat me wel opviel, lopen mounts nu opeens gelijk aan hellingen? Bepaalde stukken in Barrens sta je opeens bijna 60graden scheef op je mount :P

Ik loop in Heroics bijna altijd met Command, de tijd op 5x Corr op te bouwen en de mob is al weer dood.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dutchman! schreef op donderdag 09 september 2010 @ 12:00:
Mja bij heroic bazen is het vaak gokken. Geloof dat ze het ooit hebben uitgerekend op < 12 seconden SoCom > 12 seconden corruption.
In raids blijf ik er bij dat tijdens een gevecht het Judge > DS is. Als ik naar mijn Saurfang kill van gisteren kijk dan is de totale damage van m'n judgement ook 30% hoger dan van DS (bloodbeasts eten zo goed als geen AoE, is voor een ret een single-target fight waar je wel wat stuns en hands rondstrooid waar nodig en mogelijk). Je judgement is een hard-hitting attack met een belangrijke mana component die je iedere cooldown wil gebruiken, ook als DS beschikbaar is. Een argument om er ook mee te openen is de 3% crit buff voor je raid, de uptime van JoW wat ook een raid damage increase is, en de vroege start van replenishment.
Nee, DS > Judgement, je hebt DPS en je hebt eDPS, en aangezien DS een gemiddelde cooldown heeft van zo'n 4 seconden is de eDPS vaak hoger dan de eDPS van Judgement. Verder heb ik eigenlijk nooit mana problemen, en hebben we meestal wel 2 ret + 1/2 shadowpriests. En ja, ik start meestal met CS/judgement/DS, maar dat is puur om a) libram op te krijgen en b) de debuffs op te krijgen, daarna geef ik DS prio over judgement. Maar dat is ook gear afhankelijk; als je Tiny Abom hebt, dan gooi je helemaal op de bloodbeasts er zoveel mogelijk DS'en overheen; 4 targets = 8 procchance = 4 motes voor 1 DS. Zie ook mijn Saurfang van gisteren (dps is wat laag, slechte raidbalance en mensen die stomme dingen deden). Maar mijn DS doet meer damage dan mijn Judgement want Judgement procced geen seal, en DS wel.

En ook bij jouw log zie ik dat je divine storm + seal crits ao'n 15k damage doen, en judgement zo'n 16k; tel daarbij de motes en chaos bane procs op als je die hebt, en dan doet DS meer damage dan Judgement.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Hiroj
Het is niet direct zo dat ik nou echt slechte gear heb. Het enige wat ik daadwerkelijk nodig moet vervangen is mijn trinket. We zijn pas onlangs begonnen aan heroic modes voor ICC10 dus ik kan wel begrijpen dat hij het ook wilt. Hetzelfde gebeurde vorige week al, toen de heroic tank neck dropte. Hij won hem en hij zag evengoed dat het een mega upgrade voor mij was (van lvl 219 naar 264). Maar hij wou het (nog) niet afstaan, omdat hij zelf één van 245 droeg. Later dropte bij lootship hero de tanking shield, deze won hij ook en na een klein dealtje vooraf te hebben gesloten, kreeg ik alsnog de neck van hem.

Voor de geïnteresseerde kun je zijn en mijn gear vergelijken.
Mijn character - 5734gs
Zijn character - 6079gs

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

SinergyX schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:36:

Ik kreeg nieteens de quest met de kikkers en de totem complete... sigh. Maargoed, later nog maar een keer proberen.

Default blanke hetero

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Whoo...gister even met mijn lock,mage&druid de Troll quest gedaan. Wtb troll druid now :D
ook even samen met een mede(ally)druid mensen in de level 60-69 bracets genaadeloos kapot gemaakt :P, toch grappig als mensen je zien aankomen en de andere kant op rennen : D
overgens vanavond even door rammen naar 70, en dan morgen AV weekend naar 80.
mijn record is 13 levels in 2 dagen met AV weekend, en dat was op horde dus dat ga ik nog wel redden hoop ik.
dus met een ally spelen zal een leuke/nieuwe ervaring worden.

Ook de ally druid maar even naar Moonglade gezet ( waar mijn 80 Belf mage ook zit) om zo de mensen die RP verstoren even gedag te zeggen >:)

1

• Dutchman!
Kees schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:19:
[...]

Nee, DS > Judgement, je hebt DPS en je hebt eDPS, en aangezien DS een gemiddelde cooldown heeft van zo'n 4 seconden is de eDPS vaak hoger dan de eDPS van Judgement.
Hmm. Vrees dat de omstandigheden en gear nog wel eens invloed op het verhaal kunnen hebben. 10 man strict dus geen tiny abbo of shadowmourne, wat meestal ook betekend dat jij strength/haste gemmed en ik strength/crit waar een socket bonus van toepassing is. Tevens 2 bloodbeasts en geen 4, en maar één bron voor replenishment (ik :P). Maar een goed punt, moet eens in de logs duiken.

Verwijderd

Weet iemand soms of het klopt dat je toc 10 wapens kan gebruiken voor herald of the titans achivement? Op sommige plaatsen lees ik van wel en op andere weer wel niet :P

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik begin enigszins moe te worden van die Sindy achievement voor de frostwyrm. Heb er nu al zo vaak gestaan en elke keer weer opnieuw is er wel een idioot bij die het verkloot. :/ Hoe moeilijk kan het nu zijn om je te verstoppen achter elk ijsblok (falen meerdere mensen op) of om ijsblokken niet te DPSen totdat het volgende blok er staat? :X

Ik haat het soort fight en achievement waar één iemand het voor de hele raid kan verpesten. :(

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 21:32
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:41:
Weet iemand soms of het klopt dat je toc 10 wapens kan gebruiken voor herald of the titans achivement? Op sommige plaatsen lees ik van wel en op andere weer wel niet :P
Ja, TOC10 normal mag.

Wapenslots incl. OH / Relic / Ranged mogen ilvl232 hebben

Alle overige slots max ilvl 226

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Mektheb
NMe schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:41:
Ik begin enigszins moe te worden van die Sindy achievement voor de frostwyrm. Heb er nu al zo vaak gestaan en elke keer weer opnieuw is er wel een idioot bij die het verkloot. :/ Hoe moeilijk kan het nu zijn om je te verstoppen achter elk ijsblok (falen meerdere mensen op) of om ijsblokken niet te DPSen totdat het volgende blok er staat? :X

Ik haat het soort fight en achievement waar één iemand het voor de hele raid kan verpesten. :(
uberhoud die fight zie je de echte rtards, duidelijk een lekkere melee fight teminste toch ?.
Toch staat ranged mages bij ons altijd boven.

En ja die achievment op 10man lijkt me wel te doen maar op25man nee bedankt, die 15 andere rtards :P there is bound to be one indeed.

edit: oops sorry hmpfffff

• Hiroj
NMe schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:41:

Dat is helaas vaak zo bij de moeilijkere achievements. Het erge nog is als je het één keer hebt gedaan, dan zal je het de 2e keer gemakkelijk af gaan ook nog.

Verwijderd

Cool thanks :) Ik ga nog proberen voor cataclysm 9 mensen te overhalen om deze achivement te halen :P Helaas te veel slackers in mijn guild :)

Verwijderd

Hadden laats op de sindra 10 man achivement anders ook 6 tries nodig.

wel 2 keer door disconects , maar de andere 3 keer dat het fout ging was het onze palladin tank die elke keer net te laat was. Kan me er wel wat bij voorstellen dat Warrior / druid voor de achivement makkelijker is.
Charge iceblock scheelt toch wel eens stukje.

Van de week ook 1 of 2 tries op 25 mans gedaan. Daar zijn we maar heel snel mee gestopt.
Eerst maar eens sindra hc neer halen op 25 mans.

• kowapanga
Mektheb schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:53:
[...]

uberhaudt die fight zie je de echte rtards, duidelijk een lekkere melee fight teminste toch ?.

En ja die achievment op 10man lijkt me wel te doen maar op25man nee bedankt, die 15 andere rtards :P there is bound to be one indeed.
Meer een , RNG-Will-Screw-You-Over-Fight dan een melee fight
Melee moet zich toch echt aan chilled to the bone stacks houden (rogues kunnen time to time stacks eraf cloaken)
En als ranged heb je kans om alle unchained magics of geen unchained magics te krijgen. (woohoo rng)

Maar toch meestal staat melee bij ons boven aan omdat je met die 30% buff door kan nuken tot je 10 chilled to the bones hebt , en wij hebben de regel als een ranged unchained magic krijgt , STOP CASTING!! (daarom gaan we altijd met 8 healers)

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:49:

als je iets omhoog scrolled zie je dat er een soort van prijsvraag achtige post stond met een aantal vragen,als je dan een beetje handig bent met google heb je die zo beantwoord en dr stond ook dat je via de PM je antwoord in kon zenden..

Dat had ik natuurlijk allang gezien ;)
daarom juist mijn vraag : er staat een loting, geopend tot 22:00 uur, en na welgeteld 1 uur is het al "verloot"... er stond btw DM en die was toen niet beschikbaar aangezien hij die nog aan moest zetten... Het is geen kritiek maar een vraag, zoals aangegeven verloopt een loting meestal anders... Dan wacht je tot het tijdsbestek over is, check je alle inzendingen en vervolgens wordt er eentje uitgeloot :P

• psych
  • Laatst online: 17-09 21:32
TIGER79 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:08:
[...]

Dat had ik natuurlijk allang gezien ;)
daarom juist mijn vraag : er staat een loting, geopend tot 22:00 uur, en na welgeteld 1 uur is het al "verloot"... er stond btw DM en die was toen niet beschikbaar aangezien hij die nog aan moest zetten... Het is geen kritiek maar een vraag, zoals aangegeven verloopt een loting meestal anders... Dan wacht je tot het tijdsbestek over is, check je alle inzendingen en vervolgens wordt er eentje uitgeloot :P
Hij gaf wel aan dat bij gelijk aantal juiste antwoorden de snelste verstuurder zou winnen. Dus het klopte allemaal, maar het was geen "loting" inderdaad.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Darkwand3r3r
  • Laatst online: 06-11-2024
Makkelijkste manier om Sindragosa achievement te halen is, afhankelijk van je group, om met 1 healer, 1 tank en 8 dps te gaan en in fase 3 gewoon die boss neerbeuken voordat iemand 5 stacks heeft. Niks iceblocks dpsen, niet schuilen, niet stoppen met casten voor die debuff, gewoon beuken.

[ Voor 7% gewijzigd door Darkwand3r3r op 09-09-2010 14:22 ]

Verwijderd

Darkwand3r3r schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:22:
Makkelijkste manier om Sindragosa achievement te halen is, afhankelijk van je group, om met 1 healer, 1 tank en 8 dps te gaan en in fase 3 gewoon die boss neerbeuken voordat iemand 5 stacks heeft. Niks iceblocks dpsen, niet schuilen, niet stoppen met casten voor die debuff, gewoon beuken.
zo hebben wij het gedaan, paar keer whipen totdat de juiste mensen de ice block kren en dan win!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Gisteren weer eens icc25 normal ingeweest.
Een cloak en een mark mogen loten. Was weer eens leuk om een volledige raidgroep te hebben want vaak ontbreken er wel eentje of meerdere.
Op het einde van de avond hadden 11/12 down en 3 leuke tries op LK gedaan, vanavond verder op LK en hopelijk onze eerste kill.
We raiden 3 keer per week.
Sindragosa hebben we eindelijk onder knie dat bleek gisteren toen we slechts 1 try nodig hadden.
Vorige week duurde het nog wat langere Sindragosa kill

Verwijderd

Darkwand3r3r schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:22:
Hm das best een handige tactic! Ik heb het altijd via de "orginele" manier gedaan, maar zo kan het natuurlijk ook. :P.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:53:
[...]

uberhoud die fight zie je de echte rtards, duidelijk een lekkere melee fight teminste toch ?.
Het is eerder een caster fight dan een melee fight, aangezien melee (in elk geval in onze setup) niet zo heel veel kan doen behalve ice blocks killen in phase 3. In de air phase kan ranged in het begin ook nog wat DPS doen waar melee vast uit hun neus kunnen vreten. Natuurlijk hebben casters unchained magic maar zo heeft melee zoals hierboven al gezegd ook chilled to the bone.
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:59:
Hadden laats op de sindra 10 man achivement anders ook 6 tries nodig.

wel 2 keer door disconects , maar de andere 3 keer dat het fout ging was het onze palladin tank die elke keer net te laat was. Kan me er wel wat bij voorstellen dat Warrior / druid voor de achivement makkelijker is.
Charge iceblock scheelt toch wel eens stukje.
Och, het is alleen de eerste switch die tricky is voor een pally. En dat maak je 10x makkelijker door je pally tank een soulstone te geven zodat hij op de eerste switch iemand kan DI'en en weer kan opstaan. :)

Wij hadden ook een pally tank maar die wisselde echt prima. Ik was de andere tank en dat ging ook goed. Het was gek genoeg de DPS die het steeds verklootte...

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 09-09-2010 14:39 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• porn*
Dutchman! schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:39:
[...]

Hmm. Vrees dat de omstandigheden en gear nog wel eens invloed op het verhaal kunnen hebben. 10 man strict dus geen tiny abbo of shadowmourne, wat meestal ook betekend dat jij strength/haste gemmed en ik strength/crit waar een socket bonus van toepassing is. Tevens 2 bloodbeasts en geen 4, en maar één bron voor replenishment (ik :P). Maar een goed punt, moet eens in de logs duiken.
@Dutch en Kees beiden bedankt voor de info, moet ik toch even in de gaten gaan houden ja. Vooral dat DS seals proct en Judgement niet is toch wel belangrijk, naast het feit dat DS op cd nog het voordeel heeft dat ie misschien na de Judgement WEER van cd is, lekkere burst. Maargoed je 1e DS heeft dan ook niet de 3% crit van de debuff zoals Dutch al aangaf. Replenishment boeit me niet zoveel, of dat nou de 1e seconde wel of niet up is maakt mij niet uit en het duurt 15 sec terwijl je Judgement elke 8 sec kan, mag je dus best 2-6 sec rekken zonder ook maar enig probleem :)

Edit: eigenlijk als je AoE't in heroics, trashpacks, is het sowieso slim om DS > Judge > CS te doen gezien DS altijd meer dmg doet dan Judge uitgaande van meer dan 1 mob. That is, als de tank de mobs dan op zich houdt :)

@Sindra heroic bah bah bah wat is dat irritant, op m'n rogue is het de laatste die ik nog moet, 2x geprobeerd, en beide keren na een stuk of 6-7 tries down en niet gehaald (ondanks dat ik 't met Grid in de gaten houd gemist dus ofzo) - wipe te laat geroepen bijv. Bah :(
Heb hem zelf op m'n DK getanked (normale manier) en op zich is dat geen punt, zolang de dps de tombs maar goed plaatst (bij de tank die weg moet). Unholy presence heb ik maar 1x gebruikt omdat het toen krap was :D

[ Voor 24% gewijzigd door porn* op 09-09-2010 15:39 ]

Bnet pindle#2913

• Ketho
TIGER79 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:18:
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:49:

Wel .. Scienceman was de snelste en had ook nog alle vragen goed. Het feit dat hij ook nog de enigste inzending was voor meer dan een half uur kwam er nog bovenop. Enigste probleem was dat ik in het begin niet wist mijn Direct Message te activeren want ik zat bij de verkeerde opties. Ik had eigenlijk beter duidelijk moeten vermelden dat je voortijdig kunt winnen als je alles goed + snelste had en er niemand anders in de buurt kwam. Dit kwam wel een beetje klungelig over. ;(
Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img841/6351/20100909tweakers01.png
Ik hoop dat dit wel zo eerlijk en transparant was dan

• Mektheb
Zo had ik dat ook gedaan met 4 Sc2 keys, de 1e 4 die mij het terechte antwoord pmdé kregen alle 4 een key :)
"totaal van 8 keys in me bezit gehad van blizzard" en voor Beta van WoW tot nu toe 3, heb er 1 gewonnen op Tweakers, 1 gewonnen op 9lives en 1 gehad via een andere site.

Allemaal vergeven helaas :)

• kowapanga
Ketho schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:55:
[...]

[...]

Wel .. Scienceman was de snelste en had ook nog alle vragen goed. Het feit dat hij ook nog de enigste inzending was voor meer dan een half uur kwam er nog bovenop. Enigste probleem was dat ik in het begin niet wist mijn Direct Message te activeren want ik zat bij de verkeerde opties. Ik had eigenlijk beter duidelijk moeten vermelden dat je voortijdig kunt winnen als je alles goed + snelste had en er niemand anders in de buurt kwam. Dit kwam wel een beetje klungelig over. ;(
[afbeelding]
Ik hoop dat dit wel zo eerlijk en transparant was dan
Ook al heb ik mis gegrepen vanwege DM gebeuren , je hebt het goed gedaan , je hebt je Key in ieder geval verloot , zijn mensen die dat niet doen.

Side note: De tweakers beta giveaway had ik ook al gemist vanwege me werk , en jou contest ook 8)7

edit:

@Mektheb
Lucky bastard :P heb volgens mij elke contest wel gehad zelf

[ Voor 4% gewijzigd door kowapanga op 09-09-2010 16:15 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ik zit met een beta key waar ik niets meer mee doe :X Beetje jammer dat die dingen niet overdraagbaar zijn binnen battle.net accounts :P

• kowapanga
SinergyX schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:25:
En ik zit met een beta key waar ik niets meer mee doe :X Beetje jammer dat die dingen niet overdraagbaar zijn binnen battle.net accounts :P
Hehe wrijf het er maar in :9

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Niet zo zeer, maar vind het wat lullig. Als ik achteraf geweten had dat het zo'n ramp is het geinstalleerd te krijgen (en daarna niet meer spelen :P), dan had ik de key wel doorgespeeld.

• stamp
  • Niet online
srry verkeerde deel van het forum

[ Voor 93% gewijzigd door stamp op 09-09-2010 16:35 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erm.. verkeerd topic? :P

Ah je had hem al door.

Dan nog een nuttige vraag, voor rogue.. welke poison zet je nu op welk wapen? Nu heb ik een poison die stackt tot 5 en daarna andere poison doet, en ik heb een poison die kans geeft op nature damage.

Maar ik merk dat stacks opbouwen zelfs op bosses (lvl42) niet eens de 5 haalt en de boss is al weer neer. Mischien dan maar gewoon 2x die chance op nature damage?

[ Voor 89% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2010 16:36 ]

• Mektheb
SinergyX schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:34:
Niet zo zeer, maar vind het wat lullig. Als ik achteraf geweten had dat het zo'n ramp is het geinstalleerd te krijgen (en daarna niet meer spelen :P), dan had ik de key wel doorgespeeld.
Toevallig gistere nog voor me mac gedaan ,download instal play :P
Maar goed zoveel zit ik niet op de beta wil het niet spoilen.

• kowapanga
SinergyX schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:35:
Erm.. verkeerd topic? :P

Ah je had hem al door.

Dan nog een nuttige vraag, voor rogue.. welke poison zet je nu op welk wapen? Nu heb ik een poison die stackt tot 5 en daarna andere poison doet, en ik heb een poison die kans geeft op nature damage.

Maar ik merk dat stacks opbouwen zelfs op bosses (lvl42) niet eens de 5 haalt en de boss is al weer neer. Mischien dan maar gewoon 2x die chance op nature damage?
Spec?

Heb op me Combat rogue , instant poison MH , Deadly poison OH
Langzame MH , snelle OH

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Spec is momenteel 0/32/0, dat is combat dacht ik? Zit nu nog wat te spelen met die heirloom daggers en maces (heb van elke 2).

• Bartske
  • Laatst online: 17-09 15:20
Bartske schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:40:
Ik heb er ook nog 1tje liggen. Degene die mij de beste reden stuurt mag hem hebben :). Morgenavond (of misschien vanavond al) zal ik hem sturen :D
Culfalmaion heeft gewonnen! Hij heeft volgens mij de beste reden opgegeven. Veel plezier met spelen!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.