Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:19:
erh.. Gisteren nog een toc10 normal gedaan.
9 man totaal. 1 tank , 1 healer , 1 healer die 60 min 80 was en bijna allemaal alts.
Hoezo moelijk , met een beetje gear vlieg je er zo door heen.
Enigste probleem was onze hunter die zo nodig dood moest gaan op icehowl
/waves @ savage.
p.s.
Togc en dan met name anub kan inderdaad nog wel eens lastig zijn.
Tja, toc10 an sich is vrij simpel met 'vandaag de dag' gear, helaas loopt het IQ van de spelers niet evenredig aan je gear, waar we zelfs al doden hadden bij de beasts (wallcharge.. hoe je die kan missen?

).
De moeilijkheidsgraad zit het hem niet zozeer in de gear (nouja, een ICC10 waar ik met 6.5k DPS de hoogste was..

), maar om 10 man ook daadwerkelijk te laten samenwerken. Zo was 2 worms al een complete ramp qua coordinatie met poison/fire, twin sisters hebben zichzelf zeker 3x gehealed en was het voor zeker 3 van de 6 DPS niet echt te begrijpen dat ze bij de factionchampions eerst de healers moeten aanvallen.
En dat zie ik best nog regelmatig in ToC10/25, daar zit ik nog met mijn alts en op geen enkele (4 alts) heb ik anub nog neer zien gaan.
Darkangle schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:24:
Ik krijgt echter wel het gevoel dat je geeneens tijd meer krijgt voor lagere gear.
Bijvoorbeeld: mijn druid heb ik nu 5-6x op geraid, voor het eerst, als healer (mijn vrouw leek het leuk om een healer voor me te levelen, dus ook geen voorafgaande kennis), en na die 5-6x spelen ben ik decked in gear waar je U tegen zegt....

. Granted, ik zit in de top guild van de server, maar het geeft wel aan hoe makkelijk en onbelangrijk gear nog is.
Lekkere vergelijking, geboost worden door je guild is nu niet echt een privilege dat veel spelers hebben op vers 80. Snap ook niet wat daar nu nog het probleem van is, LK is uitgekauwt en afgewerkt, het is tijdsverdrijf voor wat je nog kan doen die paar maanden om vervolgens je hele gear weer te gaan vervangen.
Het was de fout van Blizz om start -> end gat veel te groot te maken (187 -> 264/277) om dat nu nog in 'normale omstandigheden' haalbaar te maken. Als oplossing bedenken ze dus 'easy mode' voor de nieuwe 80's om zodoende aansluiting te kunnen vinden binnen afzienbare tijd. Per saldo boeit het eigelijk niets, je doet je ding en je haalt je ding, je wacht een tijd en mag weer opnieuw beginnen. (binnen expension met nieuwe dungeons Naxx->Uld->ToC->ICC, danwel een compleet nieuwe expension).
Stel dat ze de daily frost uit de Heroics halen, denk je dat daar buiten verse 80s en >232 mensen nog uberhaubt iemand komt? Enige reden dat heroics nog op grote schaal gedaan worden is puur voor die 2 frost emblems per dag.
[
Voor 39% gewijzigd door
SinergyX op 08-09-2010 15:38
]