Mijn telefoon is 1x een soort van uitgevallen, tenminste, hij was nog aan, maar alle verbindingen waren vergelijkbaar met de vliegtuigmodus en ik moest opnieuw de 1e inlog pincode invoeren. Toen de telefoon net nieuw was had ik dit vaker, daarna verdween het probleem. Na de vorige update begon ik het weer even te krijgen, daarna verdween het gek genoeg weer... nu heb ik het weer een keer gehad... ik ben benieuwd...
Daarnaast heb ik tijdens het spelen met de telefoon en het aanmaken van snelkoppelingen, ordenen van de schermen enzo meerdere malen gehad dat het startscherm (de standaard bijgeleverde launcher) crashte, waardoor ik alleen nog maar in mijn contacten kon rondneuzen en de telefoon dus opnieuw moest opstarten.
Los van deze twee probleempjes lijkt de performance behoorlijk te zijn verbeterd. Paar kleine details:
- Kleine irritatie bij mij is dat je de kiezer (dialer) niet goed kan instellen als snelkoppeling bij de 4 standaard snelkoppelingen onderin.
Bij mij staan er (volgens mij ook conform de standaard instellingen) van links naar rechts onderin op mijn startpagina de volgende knoppen:
1. de kiezer (groene knop met silhouette persoon en hoorntje)
2. contacten (blauwe knop met silhouette persoon)
3. Sms/Mms
4. de knop die je naar het 'alle toepassingen' scherm brengt.
De eerste drie knoppen kun je wijzigen, de laatste niet. De snelkoppeling naar de kiezer lijkt erg op de knop van contacten alleen de kleur is anders en het hoorntje ontbreekt. Deze 'kiezer' brengt je niet altijd naar het nummerieke belscherm, maar brengt je exact naar het zelfde scherm als de 'contacten' knop (kan zijn nummerieke belscherm, recent, contacten, favoriet... ==> onthoudt het laatst gebruikte scherm).
Er is ook nog een andere kiezer. Deze kun je tevoorschijn toveren via toevoegen, sneltoetsen, kiezer (er verschijnen dan 3 opties: recente oproepen/favoriet/kiezer), nogmaals kiezen voor kiezer en voila: deze snelkoppeling brengt je
wel direct naar het nummerieke belscherm. Deze snelkoppeling ziet er ook anders uit (groene knop, zilverkleurige druktoetsen en een tel.hoorntje)
Gek genoeg kun je de standaard kiezerkoppeling met bijna elke snelkoppeling vervangen maar [i]niet[/b] met de snelkoppeling die wel goed werkt
- Ander foutje is dat het niet mogelijk is de verjaardagen op de telefoon zelf aan te passen.
Deze twee kleine issues zijn geen ramp, maar toch slordig vind ik.