I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Was nog niet bekend met deze producten, maar ik heb net even gekeken en moet zeggen dat het er op 't eerste gezicht goed uitziet.MistaDevine schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 00:49:
Heb je al eens naar Brodit producten gekeken?
Eenmaal de Proclip voor je auto bestellen en je hebt een mooie basis vast aan je dashboard. Daarna een houder voor je telefoon (al dan niet met lader) en je hebt een oplossing zonder zuignap.
Andere auto = andere proclip bestellen
Andere telefoon = andere houder bestellen
Ik ben er dik tevreden mee.
Ik heb de carmount van Motorola al besteld en hoop dus geen alternatief nodig te hebben, maar wellicht handig voor in de toekomst wanneer ik weer een nieuw toestel koop
Ook gisteren op m'n werk een HTC Desire Z in m'n handen gehad. Leuk hoor, maar je moet 'm niet uitgeklapt vertikaal houden want dan pleurt het schermpje naar beneden!
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Waar ik benieuwd naar ben, is hij echt dikker (en hoeveel)? Ik wil hem ook mits ik zeker weet dat hij in mijn autohouder past... Kun jij me dat vertellen?barchettanl schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:36:
Met de nieuwe grotere accu is m'n standby tijd krap 2 dagen. Het kan ook komen doordat ik in 't begin er veel liep te pielen (en dat kost stroom) en nu minder. M'n wifi staat wel altijd aan omdat ik thuis en op m'n werk op een accesspoint ben ingelogd.
Ook gisteren op m'n werk een HTC Desire Z in m'n handen gehad. Leuk hoor, maar je moet 'm niet uitgeklapt vertikaal houden want dan pleurt het schermpje naar beneden!
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Voor de geïnteresseerden; de batterij uit deze link had ik besteld. Deze batterij ontvangen en hij werkt 'prima' in mijn M2, alleen kan hij dus niet worden opgeladen in de M2. Tevens werkt de batterijindicatie niet (althans, na drie uur nog geen verandering na intensief gebruik dus ik vermoed van niet).barchettanl schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:43:
Ook ik vond de accuduur een beetje tegenvallen, en heb nu de BP7X met klepje besteld (1830 mAh ipv 1390 mAh). Tijdens mijn zoektocht kwam ik deze tegen ...... http://cgi.ebay.nl/GOLD-B...Droid-2-A95-/300508404289 ... achja, als je er in gelooft..?
Ik heb geen externe lader dus dat kan ik niet uitproberen.
Goed nieuws! Ben erg benieuwd naar de bugfixes en aanpassingen!
http://direct.motorola.co...DUT&web_page_name=SUPPORT
Via de Engelse updater is er echter al wel update-software beschikbaar:
http://direct.motorola.co...ENG&web_page_name=SUPPORT
En volgens mij hebben we hier de Engelse versie van de Milestone 2. Nog even geen computer in de buurt, maar zodra mogelijk ga ik het uitproberen!
hopelijk zijn de paar vage crashes die ik steeds krijg, wel voorbij - maar dat merken we in de komende week wel weer

Mijn systeemversie eindigde ook op GB dus gewoon de Engelse update gebruikt en heb nu dezelfde informatie als User321 in mijn scherm.
Van Motorola site:
Phone and call stability: Improved stability, resulting in fewer occurrences of unresponsiveness and/or programs closing unexpectedly.
Updated Google Android Applications: This enhancement provides an updated version of Google Mobile Services apps.
Improved phone performance: Performance improvements for touch screen, proximity sensor and the ambient light sensor .
Improved security: This enhancement contains new Google security patches.
Quote van xda:
•Obviously the keyboard. The Euro and Pound sign both work
•The signal strenght is shown correctly (@HSPA it would only show 5 bars when the connection was that strong, otherwise there where only 4, while @2G there where always 5)
•(HE-)AAC Tags seem to be read correctly
•Data manager can now create a buffer with data intensive tasks; it will execute those when connected to WiFi or something like that
•It's possible to see how much data you've used
En ik las ook dat iemand geen last meer had van cracks tijdens het afspelen van muziek met de stockplayer. Waar je precies kan zien hoeveel data je hebt verbruikt, geen idee. Ik heb ook nooit een optie gevonden in android waar je bijvoorbeeld je gespreksstatistieken kan bekijken dus misschien heb ik iets over het hoofd gezien...
[ Voor 19% gewijzigd door -MD- op 25-05-2011 01:06 ]
Moet ik bijzeggen, in kon het toestel ook wel een dag zonder lader volhouden, maar dan moest ik wel zaken als pushmail, weer/temperatuurinfo ophalen, e.d. uitzetten of met grote interval laten ophalen. Juicedefender heeft naar mijn idee nooit echt veel toegevoegde waarde gehad, aangezien je de meeste dingen ook zonder Juicedefender kunt reguleren.
Na de update werkte overigens alle applicaties nog. Wel moest ik de mappen die ik zelf had aangemaakt opnieuw een naam geven aangezien ze opeens allemaal 'map' heette. Opzich geen probleem, ware het niet dat ze opeens een paar dagen later weer allemaal 'map' heette

Hebben trouwens meer mensen last van de bug dat je soms een bepaalde zelf aangemaakte map niet meer kan openen? Dit totdat je het toestel uit/aan doet? Deze bug heb ik zowel voor als na de update nog steeds.
[ Voor 10% gewijzigd door KreKkeR241 op 27-05-2011 18:25 ]
Als je dat eerste bedoelt kun je alle problemen omzeilen door geen MotoBlur als homescreen te gebruiken maar b.v. Launcher Pro.
Ik bedoel de mappen op de homescreen (waarin je meerdere snelkoppelingen naar programma's kan plaatsen).Myedvyed schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:40:
Bedoel je met 'map' een map op het home screen? Of een directory in het filesysteem?
Als je dat eerste bedoelt kun je alle problemen omzeilen door geen MotoBlur als homescreen te gebruiken maar b.v. Launcher Pro.
Launcher Pro wil ik eigenlijk liever niet gebruiken. De huidige homescreen bevalt me best goed en ik heb het idee dat Launcher Pro de telefoon best vertraagt... heb deze namelijk op m'n SE mini pro gehad.
Op de M2 is mijn ervaring dat Launcher Pro veel soepeler werkt dan MotoBlur, maar dan nog blijft het ook een kwestie van smaak natuurlijk (ik gebruik weer een andere home app, maar dat terzijde). Toen ik de foon kreeg viel me op dat ik MotoBlur fijner vond dan ik vantevoren verwacht had, alleen jammer van die mappen bug dusKreKkeR241 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 00:48:
[...]
Ik bedoel de mappen op de homescreen (waarin je meerdere snelkoppelingen naar programma's kan plaatsen).
Launcher Pro wil ik eigenlijk liever niet gebruiken. De huidige homescreen bevalt me best goed en ik heb het idee dat Launcher Pro de telefoon best vertraagt... heb deze namelijk op m'n SE mini pro gehad.
Dat had ik dus ook. Was er van te voren eigen al vanuit gegaan dat ik LauncherPro weer zou installeren. Maar toen dit, met het oog op mijn wensen, niet nodig bleek te zijn, was ik blij dat ik niet nog een extra customize-app er op hoefde te gooienMyedvyed schreef op zondag 29 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Toen ik de foon kreeg viel me op dat ik MotoBlur fijner vond dan ik vantevoren verwacht had, alleen jammer van die mappen bug dus
Wat betreft de map-bug moet ik zeggen dat ik er tot nu toe geen last meer van heb gehad... ik hoop dat het zo blijft
Hopelijk is de 'Aangeloten muziekspeler' (waarschijnlijk een kromme vertaling van 'connected music player') wat stabieler: die wilde nog wel eens bevriezen bij mij.
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Welke custom ROM heb je geinstalleerd ?w0ndersp00n schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:00:
Veel custom roms zijn er niet voor dit toestel, dus veel ervaringen kunnen er ook niet gedeeld worden over dit onderwerp.
Heb je de BLUR componenten eraf gehaald ?
Wat betreft de dubbele registratie van toetsaanslagen: dit is een redelijk bekend probleem. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1058544 voor een oplossing. Je moet echter wel root access hebben.
[ Voor 99% gewijzigd door Cyb op 08-06-2011 12:31 . Reden: verkeerde topic ]

Het Multimedia Station komt met een kabeltje, engelse mini-lader en adaptor voor als je Milestone in een beschermhoes zit. Het voelt stevig en solide aan.

Na het plaatsen van de telefoon, start automatisch een app die er een reiswekker (met dimmer) van maakt. Ook is er plaats voor 3x4 apps onderin het scherm.

Mijn dikke accu past er zonder problemen in. Ook kan je gewoon het toetsenbord uitschuiven.
Dit is de Car Holder. In de doos zit ook een heel fraai laadsnoer, een plastic schijf om de carholder op je dashbord te plakken als je ruit te ver weg is en een adaptor wederom als je Milestone in een beschermhoes zit.

Ook hier start bij het plaatsen van de telefoon automatisch een app, in dit geval AutoDock.

Het scherm schuift probleemloos omhoog langs de bovenste houder van de telefoon.
De autolader licht heel mooi blauw op.

Natuurlijk heb ik hier geen € 82,50 voor betaald, maar slechts € 25 incl. verzendkosten!
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Vet!! Zat al een tijd te kijken naar die dock maar vond hem te duur. Dit is een leuke aanbieding. Heb het meteen besteld.barchettanl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:47:
Ik heb mezelf eens op wat Motorola accessoires getrakteerd:
Het Multimedia Station komt met een kabeltje, engelse mini-lader en adaptor voor als je Milestone in een beschermhoes zit. Het voelt stevig en solide aan.
Na het plaatsen van de telefoon, start automatisch een app die er een reiswekker (met dimmer) van maakt. Ook is er plaats voor 3x4 apps onderin het scherm.
Mijn dikke accu past er zonder problemen in. Ook kan je gewoon het toetsenbord uitschuiven.
Dit is de Car Holder. In de doos zit ook een heel fraai laadsnoer, een plastic schijf om de carholder op je dashbord te plakken als je ruit te ver weg is en een adaptor wederom als je Milestone in een beschermhoes zit.
Ook hier start bij het plaatsen van de telefoon automatisch een app, in dit geval AutoDock.
Het scherm schuift probleemloos omhoog langs de bovenste houder van de telefoon.
Natuurlijk heb ik hier geen € 82,50 voor betaald, maar slechts € 25 incl. verzendkosten!
Wat betreft zo'n dockingstation.... Brand het beeldscherm niet sneller door wanneer je de telefoon lang in het dockinstation laat?
En laadt de telefoon de hele tijd op wanneer deze in het dockstation zit? En kweekt dit geen luie accu?
Anoniem: 105188
De onderdelen van mijn auto slijten ook als ik ermee rij.KreKkeR241 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:43:
Wow, wat een prijsverschil met wat ik heb betaald voor de carmountMaar goed, ik heb er in de tussentijd veel baat bij gehad
Wat betreft zo'n dockingstation.... Brand het beeldscherm niet sneller door wanneer je de telefoon lang in het dockinstation laat?
En laadt de telefoon de hele tijd op wanneer deze in het dockstation zit? En kweekt dit geen luie accu?
Probleem is dat een auto door bepaald rijgedrag / gebruik heel veel sneller slijt dan normaal. En het is wel handig om te weten welk rijgedrag / gebruik dit soort extra slijtage veroorzaakt, zodat je zelf kunt bepalen of dit in jouw situatie wel of niet wenselijk is. Om jouw voorbeeld even te blijven gebruikenAnoniem: 105188 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:31:
[...]
De onderdelen van mijn auto slijten ook als ik ermee rij.
[ Voor 3% gewijzigd door KreKkeR241 op 11-06-2011 17:56 ]
Je kan natuurlijk het scherm uitzetten als hij in de desktop cradle zit. En voor beide cradles geldt dat je niet persé de USB-lader hoeft te gebruiken! Op dit moment zit m'n telefoon in de desktop cradle en laad hem niet op voordat hij zo'n 20 a 30% aangeeft.KreKkeR241 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:43:Wat betreft zo'n dockingstation.... Brand het beeldscherm niet sneller door wanneer je de telefoon lang in het dockinstation laat?
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Anoniem: 105188
Het is maar waar je je druk om wilt maken. Maar om maar steeds stil te blijven staan bij het feit dat er iets zou kunnen gebeuren is ook maar niks vindt ik. Ik heb liever dat ik dat het er is op de manier en tijden dat ik het nodig heb en als het dan stuk gaat, tja dat moet je dan maar voor lief nemen.KreKkeR241 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:55:
[...]
Probleem is dat een auto door bepaald rijgedrag / gebruik heel veel sneller slijt dan normaal. En het is wel handig om te weten welk rijgedrag / gebruik dit soort extra slijtage veroorzaakt, zodat je zelf kunt bepalen of dit in jouw situatie wel of niet wenselijk is. Om jouw voorbeeld even te blijven gebruiken.
De carmount is voor mij zeer nuttig. Wanneer de telefoon door gebruik hiermee iets eerder kapot gaat, neem ik dat voor lief, aangezien het gebruik veel toegevoegde waarde voor mij heeft.Anoniem: 105188 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:12:
[...]
Het is maar waar je je druk om wilt maken. Maar om maar steeds stil te blijven staan bij het feit dat er iets zou kunnen gebeuren is ook maar niks vindt ik. Ik heb liever dat ik dat het er is op de manier en tijden dat ik het nodig heb en als het dan stuk gaat, tja dat moet je dan maar voor lief nemen.
De andere dockingstation heb ik eigenlijk totaal niet nodig. Als ik deze zou kopen, is het puur en alleen als speelgoed. In zo'n geval ga ik dus wel eerst proberen in te schatten of de telefoon door dit (onnodig) gebruik heel veel eerder kapot gaat.
En daarnaast heb je normale slijtage en een schem dat al heel snel doorbrand door foutief gebruik. Nu zal dat met gebruik van zo'n officiele accesoire vast meevallen, maar dat baseer ik puur in vertrouwen op de fabrikant, verder heb ik daar geen goede kijken op.
Hoe lang duurde het voordat jij ze binnen had? Dit ziet er wel uit als een mooie aanbieding en daar zat ik op te wachten. Vooral die Car Mount, maar gezien de prijs zou ik ook geen nee zeggen tegen de Multimedia Station...barchettanl schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 08:47:
Ik heb mezelf eens op wat Motorola accessoires getrakteerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien een rare vraag maar waarom ben je niet voor deze accu gegaan met grotere capaciteit?barchettanl schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 11:36:
Met de nieuwe grotere accu is m'n standby tijd krap 2 dagen. Het kan ook komen doordat ik in 't begin er veel liep te pielen (en dat kost stroom) en nu minder. M'n wifi staat wel altijd aan omdat ik thuis en op m'n werk op een accesspoint ben ingelogd.
Kennis begint met informatie vergaren.
Zo'n Multimedia Station is erg handig hoor.w0ndersp00n schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 17:59:Hoe lang duurde het voordat jij ze binnen had? Dit ziet er wel uit als een mooie aanbieding en daar zat ik op te wachten. Vooral die Car Mount, maar gezien de prijs zou ik ook geen nee zeggen tegen de Multimedia Station...
Enfin, het duurt een tijdje voor je het binnen hebt, want alles wat ik uit Engeland bestel (of het nou electronica is, of ear stretches...) duurt minstens een week, tot 2 weken!
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik kan niet voor wonderspoon praten maar bij mij komen er alleen orginele accu's in mijn telefoons.aliberto schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:29:
[...]
Misschien een rare vraag maar waarom ben je niet voor deze accu gegaan met grotere capaciteit?
Nu is mijn vraag dan ook is de software van de Milestone 2 beter? en heeft deze niet zo last van vastlopers e.d.
of raden jullie mij aan toch echt te wachten op de Milestone 3?
- leeg -
Vanuit mijn standpunt gezien zou je er goed aan doen om het laatste halfjaar aan te kijken welke toestellen met toetsenbord er allemaal uitkomen en ook met welk besturingssysteem, zoals het er nu uitgaat zien komt binnenkort de htc 7 pro in nederlandse versie uit, nokia n9/n950, motorola milestone 3.luigi87 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:55:
Ik ben opzoek naar nieuwe telefoon want in augustus moet ik over van abonnement. Nu heb ik momenteel de Milestone 1 en daar ben op de software na echt heel erg blij mee.
Nu is mijn vraag dan ook is de software van de Milestone 2 beter? en heeft deze niet zo last van vastlopers e.d.
of raden jullie mij aan toch echt te wachten op de Milestone 3?
ik hoop ook dat er een opvolger van de succesvolle htc desire z komt, want het toestel raakt aardig verouderd qua specificaties. Meeste toestellen die er nu aankomen hebben dualcore processoren bijv.
Ik vind de Milestone 3 met zijn 5 regelig toetsenbord ideaal. Dit is wel een voorbeeld naar andere fabrikanten hoe het wel kan.
Verder geef je zelf aan dat de software niet ideaal is van een Milestone. Mijn advies is, ga naar een winkel en orienteer je goed.
Wit: nee
Rood: ja
Geel: ziet eruit als oranje
Groen: ja
Cyaan: ja
Blauw: ja
Paars: ziet eruit als magenta
Tot uw dienst!
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Maar ik heb nu 2 'problemen'.
1. De milestone2 herstart zich soms zomaar ineens? het is nu 3x gebeurd. Ik kan op het net niet veel soeps vinden maar wellicht dat er meer zijn die dit probleem ervaren hebben? Ik denk dat het met wifi-switchen te maken heeft.
2. Rooten e.d. was gelukkig geen probleem maar nu loop ik meteen tegen een muur
[ Voor 11% gewijzigd door CT op 16-06-2011 12:29 ]
dat was ook een beetje mijn idee maar in augustus moet ik mijn contract vernieuwen.aliberto schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:06:
[...]
Vanuit mijn standpunt gezien zou je er goed aan doen om het laatste halfjaar aan te kijken welke toestellen met toetsenbord er allemaal uitkomen en ook met welk besturingssysteem, zoals het er nu uitgaat zien komt binnenkort de htc 7 pro in nederlandse versie uit, nokia n9/n950, motorola milestone 3.
ik hoop ook dat er een opvolger van de succesvolle htc desire z komt, want het toestel raakt aardig verouderd qua specificaties. Meeste toestellen die er nu aankomen hebben dualcore processoren bijv.
Ik vind de Milestone 3 met zijn 5 regelig toetsenbord ideaal. Dit is wel een voorbeeld naar andere fabrikanten hoe het wel kan.
Verder geef je zelf aan dat de software niet ideaal is van een Milestone. Mijn advies is, ga naar een winkel en orienteer je goed.
Dus moet ik eigenlijk voor die tijd een beetje een idee hebben wat ik wil.
Of misschien omzetten tot een sim only abbonementje.
Maar ben jij tevreden met de milestone 2 of heb er nog wel wat negatieve punten over?
- leeg -
Ik had hiervoor een ZTE Blade dus ben bekend met Android (maar niet met motoblur).
Ik loop tegen het volgende probleem aan. Op geen enkele manier kan ik foto's richting picasa krijgen. Dus niet via de default gallery en niet via quick share (dat is volgens mij via motoblur). Via motoblur gaat die wel uploaden maar er verschijnt nooit wat in mijn online picasaweb. Via de gallery krijg ik de error melding dat er problemen zijn bij het ophalen van account information.
Iemand anders die wel weet hoe dit aangezet kan worden? Ik zit bij T-mobile UK en heb ook al de laatste update vanaf Motorola gehaald.
Ik had iets soortgelijks: toen ik het toestel net had, kwam elke keer het pincode-scherm tevoorschijn, alsof m'n SIM-kaart los was, of alsof hij rebootte. Na een weekje was 't weg. Dus wie weet gaat dat ook vanzelf over, net als bij mijCT schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:06:
1. De milestone2 herstart zich soms zomaar ineens? het is nu 3x gebeurd. Ik kan op het net niet veel soeps vinden maar wellicht dat er meer zijn die dit probleem ervaren hebben? Ik denk dat het met wifi-switchen te maken heeft.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Same here. En ook bij mij was het na een paar weekjes weg.barchettanl schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 00:29:
[...]
Ik had iets soortgelijks: toen ik het toestel net had, kwam elke keer het pincode-scherm tevoorschijn, alsof m'n SIM-kaart los was, of alsof hij rebootte. Na een weekje was 't weg. Dus wie weet gaat dat ook vanzelf over, net als bij mij
Moet ik bijzeggen, toevallig afgelopen week, voor het eerst weer een keer gehad. (Heb de telefoon nu misschien een half jaar gok ik).
Twee weken is best lang vind ik zelf, al komt het uit Engeland... Als ik iets via eBay uit de USA bestel is het hier meestal binnen 2 werkdagen...barchettanl schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:04:
[...]
Zo'n Multimedia Station is erg handig hoor.
Enfin, het duurt een tijdje voor je het binnen hebt, want alles wat ik uit Engeland bestel (of het nou electronica is, of ear stretches...) duurt minstens een week, tot 2 weken!
Maar goed, ik heb ze alsnog eergisteren besteld :-) Het is een te mooie aanbieding om links te laten liggen!

[ Voor 212% gewijzigd door barchettanl op 19-06-2011 11:11 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
When or if? Want is het al zeker dat 2.3 voor de M2 komt? En dat nieuws over het veranderde beleid mbt de bootloader, zou dat ook voor de M2 gelden?swtimmer schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:29:
Ik ben benieuwd wanneer de officiele push richting 2.3 gaat komen en of hier mijn picasa probleem mee opgelost zou zijn. Erg jammer dat dit nu niet goed werkt!
Ze doelen op de webservice; je hebt geen Motoblur account die wordt gekoppeld. Voor de rest is hij hetzelfde als de overige MS2-en. De Zwitserse versie heeft dus geen Stock Android, zoals dit zou doen vermoeden.barchettanl schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:07:
Op de site van Motorola zag ik dat de M2 in Zwitserland zonder Motoblur wordt geleverd! Jammer genoeg zal daar vast een Duits of Frans toetsenbord op zitten ...
[afbeelding]
Nou ja, als ik de blogs moet geloven is het een if verhaal. De Global heeft hem al gekregen bijv: http://pocketnow.com/andr...ts-android-23-gingerbreadTechnerd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:58:
[...]
When or if? Want is het al zeker dat 2.3 voor de M2 komt? En dat nieuws over het veranderde beleid mbt de bootloader, zou dat ook voor de M2 gelden?
Ik heb nu de 2.2.2 ROM van GB erop ge-RDF'ed (mijn toestel was een hongkong toestel met de Asia ROM 2.2) en het herstart-probleem lijkt tot nu toe niet meer voor te komen. Jammer dat de Droid2 ROM er niet op kan (2.3) daar krijg ik een "not compatible" error.CT schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:06:
Waarom dat niet vaker wordt gebruikt snap ik ook niet.aliberto schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:06:
[...]
Nokia heeft er een stel gehad, E90 bijvoorbeeld en eerder de 9300 en 9500 om er een paar te noemen. Waarom dat niet door meer fabrikanten gedaan wordt, het werkt echt een stuk prettiger.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Ik heb daar ook last vann sinnds drie weken. Iik heb geen flauw iidee waar hhet door komt maarr het is wel ontzettennd irrrriiitant. Vooral als je snnnel wilt typenn.jbvo schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:49:
Ik heb nu sinds een tijdje last van dubbele registratie van toetsaanslagen. Als ik bijvoorbeeld "als" wil typen, dan wordt dat vaak "aalls" of iets dergelijks. Het effect lijkt minder als ik sneller typ, dus wellicht dat ik de knopjes te lang indruk, maar ik heb het idee dat ik er dan nu wel erg nauwkeurig op moet letten, want ik heb er de afgelopen weken continue last van. Iemand enig idee?
Voor de duidelijkheid, op dit moomennnt typ ik dit dus op mijnn telefoonn enn dit is het resultaat. Daarrbij opgemerkt dat ik bewust rustig enn goed eenmalig drruk op de knopjes. Vorige week heb ik het toestel gereset naar fabriieksinnstellinngenn. Helaas heeft dat dus niet ggehollpen.
Ook slaat hhet toestel soms letters over. Vanwege de leesbaarheid heb ikk deze wel gecorrigeerd. Datzelfde geld voor de dubbele spatiie (dan krijg je namelijjk een overdaad aann puntenn).
Als iemand een oplossinng weet graag! Want dit is uitermate frustrerennnd.
Op je vraag of ik tevreden ben met de motorola milestone 2 kan ik geen antwoord geven omdat ik er geen heb. Mijn Nokia e71 wordt in december 3 jaar en ik begin te merken dat internetten haast ondoenlijk is omdat er een hoop niet ondersteund wordt en alles traag gaat.luigi87 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:55:
[...]
dat was ook een beetje mijn idee maar in augustus moet ik mijn contract vernieuwen.
Dus moet ik eigenlijk voor die tijd een beetje een idee hebben wat ik wil.
Of misschien omzetten tot een sim only abbonementje.
Maar ben jij tevreden met de milestone 2 of heb er nog wel wat negatieve punten over?
Ook wil ik een groter beeldscherm (leest makkelijker)
Maar ik ben al een tijdje aan het orienteren en merkte uit eigen ervaring met mijn gsm dat de ontbrekende directe nummerieke toetsen toch wel een gemis is. Je blijft trager. Daarom kwam ik op de Motorola uit. Echter als de software niet goed ondersteund wordt neig ik toch naar een ander merk. Nokia wil ik zowiezo van af ivm sterk verouderde besturingssysteem.
Ik heb ooit een Samsung omnia gekocht met alleen touchscreenbediening maar deze heb ik binnen 3 a 4 maanden weer verkocht.
Wat een ramp werken met een stylus of alleen maar het scherm aanraken. Als je typt ben je een groot deel van het scherm kwijt.
Dus ik ben wel een diehard fan van qwerty toetsenborden.
Als ik nu zou moeten kiezen dan zou ik voor een htc desire z kiezen. Maar met kerst in zicht dan komen altijd de leukste hebbedingetjes uit voor ons
Je zou in mijn ogen goed er aan doen om een sim only abo te nemen, reden je belminuten zijn goedkoper als je over je maandelijkse belbundel heen gaat. Je moet zo zien dat een telefoon is niet je leven, er zijn een hoop andere belangrijkere zaken zoals al je vaste lasten betalen.
Je kan beter sparen voor je gsm dan ben je meestal goedkoper uit mits je 2 a 3 jaar met een gsm kan doen
[ Voor 10% gewijzigd door aliberto op 01-07-2011 15:23 ]
Mijn ervaring met de software is met de Milestone 1, mogelijk is dit anders voor de Milestone 2 maar ik zie niet veel gebruikers er over klagen dus denk dat het wel beter is dan de Milestone 1. Het nadeel van de HTC telefoontjes is dat deze zo snel kapot gaan, je kan ze niet een keer laten vallen. Mijn huidige Milestone is wel eens gevallen en heeft daar dan niks van.aliberto schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:18:
[...]
Op je vraag of ik tevreden ben met de motorola milestone 2 kan ik geen antwoord geven omdat ik er geen heb. Mijn Nokia e71 wordt in december 3 jaar en ik begin te merken dat internetten haast ondoenlijk is omdat er een hoop niet ondersteund wordt en alles traag gaat.
Ook wil ik een groter beeldscherm (leest makkelijker)
Maar ik ben al een tijdje aan het orienteren en merkte uit eigen ervaring met mijn gsm dat de ontbrekende directe nummerieke toetsen toch wel een gemis is. Je blijft trager. Daarom kwam ik op de Motorola uit. Echter als de software niet goed ondersteund wordt neig ik toch naar een ander merk. Nokia wil ik zowiezo van af ivm sterk verouderde besturingssysteem.
Ik heb ooit een Samsung omnia gekocht met alleen touchscreenbediening maar deze heb ik binnen 3 a 4 maanden weer verkocht.
Wat een ramp werken met een stylus of alleen maar het scherm aanraken. Als je typt ben je een groot deel van het scherm kwijt.
Dus ik ben wel een diehard fan van qwerty toetsenborden.
Als ik nu zou moeten kiezen dan zou ik voor een htc desire z kiezen. Maar met kerst in zicht dan komen altijd de leukste hebbedingetjes uit voor onsdus ik wacht nog even
Je zou in mijn ogen goed er aan doen om een sim only abo te nemen, reden je belminuten zijn goedkoper als je over je maandelijkse belbundel heen gaat. Je moet zo zien dat een telefoon is niet je leven, er zijn een hoop andere belangrijkere zaken zoals al je vaste lasten betalen.
Je kan beter sparen voor je gsm dan ben je meestal goedkoper uit mits je 2 a 3 jaar met een gsm kan doen
Sim only is bijna geen optie omdat T-mobile je gelijk voor een jaar daar aan vast zet en ik dan nog €25 per maand betaal.
- leeg -
ik wil niet te veel een abo topic laten worden hier, maar bij mijn weten als je al een jaar klant ben bij t-mobile kan je daarna per maand gewoon je abo verlengen of opzeggen. Dit is wettelijk zo bepaald.luigi87 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 12:57:
[...]
Mijn ervaring met de software is met de Milestone 1, mogelijk is dit anders voor de Milestone 2 maar ik zie niet veel gebruikers er over klagen dus denk dat het wel beter is dan de Milestone 1. Het nadeel van de HTC telefoontjes is dat deze zo snel kapot gaan, je kan ze niet een keer laten vallen. Mijn huidige Milestone is wel eens gevallen en heeft daar dan niks van.
Sim only is bijna geen optie omdat T-mobile je gelijk voor een jaar daar aan vast zet en ik dan nog €25 per maand betaal.
Ga maar eens goed discusieren in topics over abo's of bel t-mobile op.
Ik wens je in iedergeval veel succes met je keuze die je zal gaan maken
Nu heb ik alleen nog de vraag wordt of is de Milestone 2 al geupdatet naar 2.3? en maakt dit veel verschil met 2.2?
- leeg -
Nee. Er de Milestone 2 draait nog op 2.2.xluigi87 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:41:
Ik heb het inmiddels al rond, ik heb de Milestone 2 besteld met een jaar contract bij Vodafone.
Nu heb ik alleen nog de vraag wordt of is de Milestone 2 al geupdatet naar 2.3? en maakt dit veel verschil met 2.2?
Dat ziet er inderdaad netjes uit.Imak schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:46:
Heb gisteren de ultimate online theme kitchen ondekt. Ik was de theme van a2s super zat en dit is een mooi oplossing.
*ok*
[ Voor 17% gewijzigd door -MD- op 16-07-2011 21:12 ]
Is niet heel erg, maar toch bedankt.MistaDevine schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:04:
[...]
Dat ziet er inderdaad netjes uit.
Ik weet niet of je het opgemerkt hebt, maar je naam staat op het tweede plaatje (mocht je dat niet willen).
Ik heb van precies hetzelfde probleem last sinds ongeveer een maandje, enorm irritant! Resetten helpt inderdaad niet.MistaDevine schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:30:
[...]
Ik heb daar ook last vann sinnds drie weken. Iik heb geen flauw iidee waar hhet door komt maarr het is wel ontzettennd irrrriiitant. Vooral als je snnnel wilt typenn.
Voor de duidelijkheid, op dit moomennnt typ ik dit dus op mijnn telefoonn enn dit is het resultaat. Daarrbij opgemerkt dat ik bewust rustig enn goed eenmalig drruk op de knopjes. Vorige week heb ik het toestel gereset naar fabriieksinnstellinngenn. Helaas heeft dat dus niet ggehollpen.
Ook slaat hhet toestel soms letters over. Vanwege de leesbaarheid heb ikk deze wel gecorrigeerd. Datzelfde geld voor de dubbele spatiie (dan krijg je namelijjk een overdaad aann puntenn).
Als iemand een oplossinng weet graag! Want dit is uitermate frustrerennnd.
Heb jij ondertussen al een oplossing gevonden of denk je dat het hardware-matig is?
Het kan/mag gewoon niet zo zijn dat hier geen update voor komt vanuit Motorola want dit is naar mijn mening basisfunctionaliteit van een qwerty gsm.
Het is echt frustrerend en ik gebruik mn telefoon al een stuk minder daardoor. Eerlijk gezegd heb ik geen zin om het toestel een paar weken kwijt te zijn voor reparatie, maar misschien kan ik nog ergens een 'overbruggingstoestel' vinden.
Anoniem: 59407
Mijn Milestone 2 heeft geen enkel probleem met typen op het toetsenbord. Wellicht omdat ik, zo bleek, de UK versie heb? Heb Motorola software versie 2.4.24 (Froyo 2.2.2). Ik weet het anders ook niet.... Klinkt wel frustrerendMistaDevine schreef op maandag 18 juli 2011 @ 20:35:
Op xda loopt er een draadje met mogelijke oplossingen die voor sommigen wel/niet of gedeeltelijk werken. Het zijn wel allemaal oplossingen waar root voor nodig is en daar zit ik niet op te wachten en wil daar ook geen geld voor uitgeven.
Het kan/mag gewoon niet zo zijn dat hier geen update voor komt vanuit Motorola want dit is naar mijn mening basisfunctionaliteit van een qwerty gsm.
Het is echt frustrerend en ik gebruik mn telefoon al een stuk minder daardoor. Eerlijk gezegd heb ik geen zin om het toestel een paar weken kwijt te zijn voor reparatie, maar misschien kan ik nog ergens een 'overbruggingstoestel' vinden.
Dit is het draadje op xda:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1058544
Het probleem zou volgens deze poster in deze post zeker softwarematig zijn:
http://forum.xda-develope...p?p=13927675&postcount=44
Wat heb ik gedaan:
SuperOneClick geïnstalleerd voor root:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682
MS2Debounce geïnstalleerd:
http://forum.xda-develope...?p=15378789&postcount=105
MS2Debounce uitvoeren en vooralsnog heb ik de voorgeprogrammeerde settings laten staan.
Rooten met Z4root was overigens niet gelukt.
Het afgelopen kwartier wat conversaties gevoerd met whatsapp en het probleem lijkt opgelost. Had ik toch eerder aan moeten beginnen.
Verder is de M2 nu te koop voor 299 Euro via Expansys.nl. Erg goede ervaringen mee trouwens, je krijgt de GB retailuitvoering (unbranded).
Jammer, ik was erg tevreden tot nu toe. Hiervoor de Milestone 1 gehad en vond dit een goede upgrade. Ben benieuwd naar de aftersales van Motorola. Ik lees dat die niet echt best is.
Als je 'm gaat opsturen ben ik benieuwd naar de uitkomst. Laat het even weten
Afgelopen maandag is hij op het reparatiecentrum aangekomen en binnen drie weken zou ik het toestel weer terug moeten krijgen. Ik ben benieuwd...
Tijdelijk weer terug bij mijn Milestone 1... Nooit gedacht dat ik die traag zou vinden
[ Voor 11% gewijzigd door w0ndersp00n op 22-07-2011 15:17 ]

testversie van Android 2.3.4. voor de Milestone 2 (hopelijk ook met open bootloader
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er is een SBF van uitgelekt. Hij kan alleen niet geflasht worden omdat het een unsigned SBF is. Verder is er ook een System dump van verspreid.CLB schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:15:
En de bron? Ik kan ook wel zo'n plaatje shoppen namelijk...
klik (chinees)CLB schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:15:
En de bron? Ik kan ook wel zo'n plaatje shoppen namelijk...
klik (wederom chinees)
Is inderdaad unsigned, maar is een closed beta test rom, zoals Motorola ook doet bij Verizon Wireless...
De softwarematige fix heb ik niet geïnstalleerd.
Als ik goed kijk zie ik ook dat ze het toestel open hebben gemaakt doordat er een kleine beschadiging is aan de zilveren rand, maar je moet er echt naar kijken om het te zien. Hoe dan ook het toetsenbord werk weer
Voor de mensen met root en die graag multitouch op de MS2 willen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1167665 (zie je nou wel dat het niet aan de hardware lag
Ik heb zojuist mijn telefoon geflasht, met succes. Tot nu toe zijn er twee problemen (voor mij) waar ik tegenaan ben gelopen. Ten eerste missen de Google Apps. Ten tweede is de ROM unrootable op het moment. Dat betekend dat de GApps ook niet te installeren zijn op het moment.
Gelukkig is hij wel downgradeable. Links en informatie zijn te vinden op XDA.
Maar ik had liever de Google Apps erop gezien, dan zou ik helemaal blij zijn.
De bootloader is overigens nog steeds gesloten.
De standaard e-mail app is te gebruiken voor Gmail (hoewel veel mensen denk ik K9 gebruiken). Verder gebruik ik Trillian voor Google Talk. Nu moet ik alleen nog een manier vinden om mijn contacten te synchroniseren.
Die werkte niet
Later in datzelfde topic (eigenlijk een kleine 15 minuten terug) is er iemand die een werkende update.zip heeft gepost. Daarmee zijn bijna alle GApps terug. Alleen de market mist en los installeren zorgt voor een FC.
Maar ik ben er bijna
Ik heb MS2Ginger, zoals de ROM heet, even geprobeerd. Er is een mogelijkheid om het aantal multitouch punten te verhogen en de CPU is standaard undervolted. Ook is Blur zodanig aangepast dat ook niet Chinese Blur accounts werken. Zo zijn er nog wel wat kleine aanpassingen. Waar ik mij persoonlijk alleen aan stoorde was de vervangen pictogrammen
Zelf heb ik de nieuwste SBF gepakt. Ik heb er Root toegang op weten te krijgen en heb vrijwel alle Chinese bloat eraf gegooid. Op dit moment moet ik alleen nog dat toetsenbord voor Chinese tekens zien te vinden en verwijderen en hij is grotendeels compleet.
Ook heb ik een aantal zaken in build.prop aangepast, m.b.t. de identificatie van het toestel. Ik ga vanavond verder prutsen. Ik ben benieuwd of in de Droid X versie Nederlandse vertalingen zijn opgenomen, of in ieder geval een woordenboek voor het toetsenbord. Ook wil ik kijken of ik Blur in Europa aan de praat kan krijgen. Waarschijnlijk zit dat ook ergens in build.prop.
Maar goed. Volgens mij heeft iedereen zijn Milestone 2 inmiddels de deur gewezen als ik zo de activiteit hier bekijk
en is die 'chinese' leak wel gewoon 100% engels, of is dat vertaald door een xda-iemand?
anders ga ik 'm zeker proberen, want er zitten toch nog wel wat kleine bugs in mijn foon, vooral als je veel gps switched of een navigatie prog lang aan hebt staan, dan reboot hij altijd.. wellicht omdat de cpu te heet wordt oid. dat is misschien met undervolten en een nieuwe kernel verholpen
Anoniem: 59407
Succes ermee!
Google Navigation doet wel een FC als je probeert te navigeren helaas... Maar gelukkig weet Navigon gewoon een fix te krijgen en me te brengen waar ik moet zijn, hoewel ik dat nog wel uitgebreid moet testen.
EDIT
Voor degenen die geïnteresseerd zijn heb ik een Nandroid gemaakt van mijn gebakken Gingerbread. Hij lijkt prima te werken; alleen Google Navigation werkt niet. Verder zal je zelf Terminal Emulator uit de Market moeten vissen, omdat hij niet vanaf de system partitie wil draaien.
In theorie zou je de nandroid kunnen installeren zonder je data partitie te formatteren, maar dat raad ik niet aan (iets met FC's e.d.
Om te beginnen de download: http://ge.tt/9AVWJn6 (deze link is dacht ik 30 dagen online, dus...)
Bijbehorende Fixed-SBF: http://www.multiupload.com/KL6LSHIRCS (deze is alleen om de Nandroid werkend te krijgen)
Ik ga er ook vanuit dat je enige kennis hebt m.b.t. custom ROMs, want anders moet je het niet proberen. Als je toestel het leven verlaat ben ik niet aansprakelijk.
Zorg ervoor dat je een Nandroid van je huidige setup hebt, voor het geval dat.
Beknopte install guide:
- Doe een Factory Reset (AL JE DATA IS HIERNA KWIJT!)
- Installeer FroYo: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1032372
Reboot na de installatie minimaal één keer. Je kan setup verder in principe overslaan. - Root de installatie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=914065
- Installeer CWM. Dit doe je m.b.v. https://market.android.co...hikdutta.droid2.bootstrap (D2 Recovery Bootstrap)
- Start D2 Recovery Bootstrap op, klik op Bootstrap en als dat succesvol was op Reboot Recovery.
- Via Backup and Restore kun je de Nandroid image die je hier hebt gedownload installeren. Het betreft alleen system.img.
- Als dit is gelukt, reboot je de telefoon in Bootloader mode. Zie Punt 2. Installeer nu de bijbehorende Fixed-SBF. Dit gaat dus hetzelfde zoals bij Punt 2.
- Als RSD-Lite klaar is met flashen wordt je telefoon automatisch gereboot. Houdt hierbij de x ingedrukt, zodat je in Motorola's Recovery komt. Als je de afbeelding ziet moet je beide volumeknoppen tegelijk indrukken.
- Doe nu weer een Factory Reset
- Herstart de telefoon.
--> Mocht je in Defy Bootmenu terecht komen, dan moet je de standaard Boot methode op Default zetten en rebooten - Je hebt nu Gingerbread. Met root en Google Apps
Er wordt bij de eerste start dan ook niet gevraagd een account toe te voegen. Dit moet je zelf achteraf doen. Zelfde geldt voor Tijd/datum instellingen e.d.
ActiveSync werkt gewoon, dus je kan je corporate account gewoon toevoegen.
Ook de nieuwswidget is eruit gesloopt... Je mocht alleen uit predefined nieuws sources kiezen, dus nu.nl toevoegen o.i.d. zat er niet in.
Google Navigation werkte eerder niet, maar nu probleemloos (vanochtend getest
Nog een kleine kanttekening: in de browser kan je geen Google als standaard zoekmachine instellen. De standaardoptie is Baidu. De ander is Bing. Ik heb er Bing van gemaakt.
Om ondersteunde applicaties in het Nederlands te weergeven, moet je in morelocale Nederlands toevoegen.
Veel succes en laat wat van je horen.

[ Voor 96% gewijzigd door w0ndersp00n op 13-08-2011 19:51 . Reden: Verbeterde versie ]
De theme bevalt me alleen niet, ga zo dus maar even naar de uot kitchen.
Edit: Wauw net guadrant gedaan. Ik ging van rond de 1100 met a2s en 1300 met stock 2.2.2 naar 1600 met wonderspoons rom
[ Voor 26% gewijzigd door Imak op 14-08-2011 17:30 ]
Ben heel benieuwd of dit op korte termijn ook gevolgen zal hebben voor de bestaande Motorola producten. Ik hoop van wel en ik hoop op positieve invloed, maar ik ben bang dat we het met de Milestone 2 niet direct zullen merken...swtimmer schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:10:
Nou, Google heeft vandaag aangegeven Motorola te hebben gekocht. Laten we hopen dat hierdoor Motorola wat meer geneigt is sneller een update voor de milestone 2 uit te brengen (en wie weet, eindelijk die bootloader weg!).
Update, 15:30: Google heeft zojuist in een conference call benadrukt dat het niet van plan is grote veranderingen door te voeren bij Motorola. Android-topman Andy Rubin zegt dat het na de overname 'business as usual' zal zijn bij de telefoonfabrikant. Volgens Rubin draait de overname primair om uitbreiden en beschermen van het Android-ecosysteem.
nieuws: Google koopt Motorola Mobility voor 12,5 miljard dollar - update
[ Voor 33% gewijzigd door KreKkeR241 op 15-08-2011 17:52 ]
Anoniem: 231398
maar wat ik wel graag weer wil is FB foto's bij contacten e.d. maar dit doet ie dus niet.
nu zat ik even te lezen over de gelekte gingerbread, ik begrijp dat het dus nooit werkt en in die rom wel?
ook is het een qwertz.. nu weet ik van mijn milestone 1 dat ik dit toen met nandriod (dacht ik) omgezet had naar qwerty, is dat nu weer mogelijk?
De Gingerbread ROM doet het ook niet (ook niet via BLUR). Er bestaat wel een app, T-Mobile Social Buzz o.i.d. en die kan je gewoon installeren. Die synct wel je FB met je contacten.
Maar zat op xda te kijken hoe het om te draaien is (qwertz/qwerty)
ik kwam hier http://forum.xda-develope...ighlight=qwertz+to+qwerty
Maar ik snap eigenlijk niet hoe hij dat doet? via de computer past hij het bestandje aan?
moet ik erbij zeggen, dat hele adb gedoe heb ik nooit echt begrepen dus miss dat het daardoor komt;)
Snap het al.. even gekeken, maar nu het probleem-> mijn comp kan de driver niet instaleren (ADB driver)
weet iemand waar deze te downloaden is voor de milestone?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 231398 op 24-08-2011 15:19 ]
als ik de how to van hierboven volg, zou ik regel 43 en 65 moeten veranderen.. maar regel 43 heb ik niet
dat is 44 en is al een Z..
en 65 heb ik helemaal niet.. alleen 21 en dat is dan Y
dus dat zou betekenen dat het al qwerty is.. toch even gewisseld en geprobeerd.. maar dan heb ik dit.
[img=640,582][/img]
Iemand een idee wat er fout gaat?
komt het omdat ik geen superuser permission heb?
Dat is ook al verholpen met z4root, maar nog steeds het probleem dat hij niet wil wisselen..
heeft iemand misschien het bestandje waarbij het wel werkte?
ga ik die is proberen naar de telefoon te zetten
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 231398 op 25-08-2011 20:00 ]
Dit is toch wel erg vervelend/frustrerend, maar wat doe je er aan...
heb de accu van ebay inmiddels binnen, de 1940mAh.. lijkt het echt een stuk langer uit te houden..
alleen het opladen is een beetje lastig met de externe lader, is er niet iets aan te doen zodat de telefoon hem wel herkend?
Ik heb het probleem hier ook, maar de dubbele aanslagen is verholpen door een fix van xda te gebruiken.MistaDevine schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 09:24:
Gisteren mijn telefoon weer teruggekregen maar er is kennelijk niets mee gedaan. Ik heb nog steeds exact dezelfde problemen. Het lijkt er op dat ik iets minder (drie/vier/vijf)dubbels heb, maar dat toetsaanslagen vaker niet worden geregistreerd. Morgen dus maar weer inleveren en weer dik twee weken wachten.
Dit is toch wel erg vervelend/frustrerend, maar wat doe je er aan...
Alleen nu heb ik ook dat aanslagen niet registreert, het lijkt bij een aantal letters voor te komen.
de ene keer ook erger dan de ander.
Ik heb hem nu een paar maanden dus slijtage kan het bijna niet zijn.
Meer mensen dit probleem? en mogelijk ook al iemand een oplossing?
- leeg -
Mogelijk is het wel slijtage. Bij mij begon het ook heftige vormen aan te nemen, dus ik heb expansys gebeld. Ik kon het toestel terugsturen en twee weken later kreeg ik em terug met nieuw toetsenbord. Ik heb nu geen fix nodig in ieder geval.luigi87 schreef op zondag 11 september 2011 @ 13:51:
[...]
Ik heb het probleem hier ook, maar de dubbele aanslagen is verholpen door een fix van xda te gebruiken.
Alleen nu heb ik ook dat aanslagen niet registreert, het lijkt bij een aantal letters voor te komen.
de ene keer ook erger dan de ander.
Ik heb hem nu een paar maanden dus slijtage kan het bijna niet zijn.
Meer mensen dit probleem? en mogelijk ook al iemand een oplossing?