Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik ben op zoek naar een goede app om realtime de voetbaluitslagen te kunnen zien en een notificatie krijgt als mijn favoriete team een doelpunt maakt (of tegen krijgt
Of zijn hier betere apps voor?
Helemaal gratis, dus zeker het proberen waard.
Linkje: http://www.appbrain.com/app/tunein.player
Ik gebruik FotMob hiervoor. Ideale app en heeft alle functies die je noemt.-AFCA- schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:27:
Hebben hier mensen ervaring met de App van Google Scoreboard?
Ik ben op zoek naar een goede app om realtime de voetbaluitslagen te kunnen zien en een notificatie krijgt als mijn favoriete team een doelpunt maakt (of tegen krijgt). Volgens mij kan Google Scoreboard dit, maar kan het nu niet testen omdat er natuurlijk niet gevoetbald wordt.
http://www.appbrain.com/app/com.mobilefootie.fotmobx
Google Scoreboard werkt perfect, gebruik het voor meerdere leagues and ook voor andere sporten.-AFCA- schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:27:
Hebben hier mensen ervaring met de App van Google Scoreboard?
Ik ben op zoek naar een goede app om realtime de voetbaluitslagen te kunnen zien en een notificatie krijgt als mijn favoriete team een doelpunt maakt (of tegen krijgt). Volgens mij kan Google Scoreboard dit, maar kan het nu niet testen omdat er natuurlijk niet gevoetbald wordt.
Beter dan FotMob imho
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Nog niet geprobeerd, maar volgens de comments werkt die (nog) niet lekker op de Wildfire. Via de officiele Store is ie ook nog niet te downloaden.quartex schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:34:
[...]
Google Scoreboard werkt perfect, gebruik het voor meerdere leagues and ook voor andere sporten.
Beter dan FotMob imho
BlaBlaBla
Hier staat tekst
De link voor Fennec zal je inmuddels wel hebben gevonden, maar hoewel het er al aardig uitziet is het vooralsnog onbruikbaar op mijn Galaxy S (crashes, langzaam)swoutr schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:46:
Wie weet of er een gpu accelerated browser is voor android? En heeft iemand de apk van de fennec alpha, als ik naar de download link ga op hun eigen site dan krijg ik een .install file ipv apk...
Ik gebruik LiveScore.Strider schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:55:
Ik ben op zoek naar een goede videoplayer, heeft er iemand tips? Op marketplace staan er namelijk zo ontzettend veel.
http://nl.androlib.com/an...anjoy-livescore-nmFE.aspx
Verwijderd
Ik heb net mijn Galaxy S binnen en zet heirmee de eerste stappen op Android. Ik heb een vraag over Spotify (de dienst waarbij je ongelimiteerd muziek kan luisteren).
Ik heb het programma uit de Market gedownload en een premium account gekocht. Alleen staat er als ikj een track wil spelen 'Cannot play over 2G gprs'. Ik heb gewoon een Hi Internet abbo. Ik heb weinig verstand van 2G en 3G, maar dat ik toch wel 3G?
Kijk eens of bij Instellingen - Draadloze instellingen - Mobiele netwerkten een vinkje staat bij 'Alleen 2G-netwerken gebruiken'. Als dat zo is moet je die uitzetten, zodat je gebruik kan maken van 3G / H als het bereik goed genoeg is. In principe moet je met een Hi internet abo volgens mij wel voldoende snelheid kunnen halen. Kijk ook of bij het dataverkeericoontje 3G of H met pijltje op en neer staat, of alleen G. In dat laatste geval heb je namelijk 2G / GPRS.Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:33:
Hallo,
Ik heb net mijn Galaxy S binnen en zet heirmee de eerste stappen op Android. Ik heb een vraag over Spotify (de dienst waarbij je ongelimiteerd muziek kan luisteren).
Ik heb het programma uit de Market gedownload en een premium account gekocht. Alleen staat er als ikj een track wil spelen 'Cannot play over 2G gprs'. Ik heb gewoon een Hi Internet abbo. Ik heb weinig verstand van 2G en 3G, maar dat ik toch wel 3G?
Da's inderdaad een hele goede videoplayercaoim schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:15:
[...]
Ik gebruik LiveScore.
Ik lees goede verhalen over SportsTap, alleen ik weet niet of die wel statistieken als doelpuntenmakers of rode/gele kaarten weergeeft. Is op dit moment ook niet uit te testen want er wordt gewoon geen enkele wedstrijd gespeeld in Europacaoim schreef op donderdag 09 september 2010 @ 14:15:
[...]
Ik gebruik LiveScore.
Edit: Lees zojuist dat deze ook geen statistieken weergeeft dus daar hebben we ook niet veel aan.
[ Voor 12% gewijzigd door Mr Ton op 09-09-2010 18:36 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik wil ook best betalen maar in de Android market mag je alleen creditcard betalingen doen zag ik...
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verder kwam ik ook nog op een onverlicht pad terecht waarbij ik bijna met een been in de sloot terecht kwam. Geen succes dus, die Google Maps routes (dit was dan zonder Navigation, omdat lopen volgens Navigation geen vervoersmiddel is).
De oplossing voor cc-betalingen kan je op de vorige pagina vinden
Dat zit wel Schnorr.
''hm, whats that?? my common sense is tingeling...''WernerL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:48:
Weet iemand toevallig of er een goede gratis navigatie app bestaat voor Android? :-) Er stond wel standaard google maps navigation op maar als ik dat start krijg ik een waarschuwing dat ik hem niet moet gebruiken in de auto. Routes zouden verkeerd of gevaarlijk kunnen zijn.
Ik wil ook best betalen maar in de Android market mag je alleen creditcard betalingen doen zag ik...
Je kan in je auto natuurlijk af en toe dwars door het raam kijken hoe de weg loopt, wat er op de borden staat etc. iedere navigatie zit er wel eens naast of lijkt rare dingen aan te geven. Gevaarlijk kan ik google nav niet noemen, soms is hij wat laat met audio meldingen.
Wel een echt nadeel vind ik dat als je het echt nodig hebt ben je in het buitenland en dan heb je niks aan google ivm datakosten.
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Had dat topic nog niet gezienTsurany schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:13:
Kijk eens in het navigatie subforum, heel topic over Android navigatie.

Ga ik daar eens lezen.
@stukfruit: Neehoor... ik zie in dit topic zo snel geen oplossing voor het cc-betalingen probleem. Of kijk ik er nu gewoon helemaal overheen? :-)
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Bovenin heb je nu een balk om te zoeken, een knop naar "plaatsen, lagen en je positie" Verder voel/zie ik zelf geen verbeteringen.
[ Voor 51% gewijzigd door Sleehond op 09-09-2010 21:35 ]
Je kan bijvoorbeeld ook kiezen voor:WernerL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:57:
[...]
Had dat topic nog niet gezien![]()
Ga ik daar eens lezen.
@stukfruit: Neehoor... ik zie in dit topic zo snel geen oplossing voor het cc-betalingen probleem. Of kijk ik er nu gewoon helemaal overheen? :-)
http://www.mywirecard.com/nl/Home.html
Dan kun je via de bank een overschrijving doen op een virtuele creditcard, waarmee je dan in de Android Market mijn file widget kan kopen kan betalen.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Ik heb al gehad dat de google navigatie, ipv van mij de afrit af te sturen, wilde dat ik een u-turn maakte om de snelweg af te gaan via een oprit!iop tha man schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:24:
[...]
Gevaarlijk kan ik google nav niet noemen
Gevonden, ik ben hem nu aan het installen via Appbrain: http://www.appbrain.com/app/org.abrantix.rockon.rockonngglCyleo schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:46:
[...]
Ik heb goede verhalen over cubed/^3 (de tot de macht 3). Het ziet er in ieder geval mooi uit, maar heb'm zelf niet geprobeerd.
Verwijderd

http://www.engadget.com/2...ications-to-your-desktop/
Handig! Hoef je niet steeds op je telefoon te kijken voor een nieuwe SMS. Of als je de telefoon niet hoort rinkelen als je aan het gamen bent met een vette headset.
Voor Mac, Windows en Linux:
Android Client
http://code.google.com/p/android-notifier/
En de bijbehorende Desktop Client:
http://code.google.com/p/android-notifier-desktop/
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 13:18 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
dat is op zich niet gevaarlijk, ik neem aan dat mensen hun common sense nog steeds gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:04:
[...]
Ik heb al gehad dat de google navigatie, ipv van mij de afrit af te sturen, wilde dat ik een u-turn maakte om de snelweg af te gaan via een oprit!
PSN & XBL: Denkoyugo
Hoi, Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. Dat je geen weericoontje kreeg kwam waarschijnlijk doordat jouw dichtstbijzijnde weerstation geen weercondities doorgeeft. Ik ben echter sinds versie 1.5.4 overgeschakeld op een andere bron voor die informatie, dus vanaf nu moet je gewoon netjes alle informatie krijgen voor jouw locatie.Katsuchi schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:02:
Ik heb de widget Buienalarm op mijn HTC Hero (onder 2.1) staan en in de instellingen heb ik het weerbeeld (voor in de widget) aangevinkt.
Echter ik heb dat weerbeeld (b.v. een zonnentje of buitje) nog nooit gezien.
Laatst had ik even een HTC Wildfire in handen en daar stond het wel.
Meer mensen hier met een Hero die ook geen weerbeeld hebben?
ingen vill veta var du köpt din tröja
daarvoor bestaan er programma's als bluephoneeliteFiber schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:15:
Het wordt pas echt handig als je hem dan ook via je computer kan lezen. En beantwoorden....
Das dus het probleem, er zijn genoeg mensen die dat of niet doen of niet kunnen. Je hoort regelmatig verhalen van mensen die de sloot in rijden omdat hun TomTom zei dat ze moesten afslaan. Nu is in de sloot rijden wel erg extreem maar via de afrit een snelweg oprijden zie ik nog wel gebeuren.Denko schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:20:
[...]
dat is op zich niet gevaarlijk, ik neem aan dat mensen hun common sense nog steeds gebruiken
Natuurlijk hebben mensen altijd de laatste verantwoordelijkheid maar als navigatie fabrikant wil je gewoon niet zulke aanwijzingen geven.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Een tijd geleden had ik een app die een webserver draaide vanaf je foon speciaal voor sms. Je kon dan via je interne netwerk al je sms vanuit een browser afhandelen. Ideaal. Alleen geen idee meer hoe ie heette ;-)Fiber schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:15:
Het wordt pas echt handig als je hem dan ook via je computer kan lezen. En beantwoorden....
Als ik via google zoek, vindt ik alleen maar oude links en verhalen over een halfwerkende app.
Verwijderd
Ik ken mensen die blind op hun navigatie vertrouwenDenko schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:20:
[...]
dat is op zich niet gevaarlijk, ik neem aan dat mensen hun common sense nog steeds gebruiken
Uiteraard moet je je eigen verstand wel blijven gebruiken, desalniettemin leidde de navi me netjes in goede banen door de werkzaamheden in delft!
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 15:44 ]
- Verbruikt whatsapp (of zoiets) veel data?
- is dit een goed alternatief of zou m'n desire dan ook internet voor andere dingen gebruiken.
- zijn er apps waar je kan aangeven dat enkel dat programma mag dataslobberen
- is er überhaubt gprs/hsdp in de alpen/skigebied
www.casarodriguillo.com
YouTube: 8player (DLNA/UPnP player for iPhone/iPod touch)
Kun je eigenlijk YouToep filmpjes embedden op tweakers?
Geniaal hoe dat lijk te werken, en precies wat ik zoek alleen... Het werkt alleen op de spullen van Apple

[ Voor 0% gewijzigd door EmperoR88 op 10-09-2010 16:15 . Reden: Smiley bug ]
Grrr, dat geniale idee had ik laatst ook!gday schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:32:
[...]
Hoi, Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. Dat je geen weericoontje kreeg kwam waarschijnlijk doordat jouw dichtstbijzijnde weerstation geen weercondities doorgeeft. Ik ben echter sinds versie 1.5.4 overgeschakeld op een andere bron voor die informatie, dus vanaf nu moet je gewoon netjes alle informatie krijgen voor jouw locatie.
Het is ook veel logischer om te kijken hoe lang je op je huidige plek nog droog blijft dan om te kijken waar zich nu regenwolken bevinden. Mooie app!
Je zou eens kunnen kijken naar EyeconTroller: YouTube: EyeconTroller New User TutorialEmperoR88 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:15:
Goedendag allemaal. Sinds een tijdje ben ik eigenaar van een NAS, en mij leek het nu wel tof om deze media af te kunnen spelen op mijn android phone. Ik heb naar verschillende manieren gezocht, samba sharing/streaming of via upnp streaming. In mijn zoektocht stuitte ik op dit filmpje:
offtopic:
Geniaal hoe dat lijk te werken, en precies wat ik zoek alleen... Het werkt alleen op de spullen van Apple! Heb ook AndroMote geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat. Heeft iemand een andere tip of app die wel werkt? (Ik ben vooral benieuwd of ik mijn series kan streamen
!)
Ik weet alleen niet zeker of die ook lokaal kan afspelen, maar anders heb je nog AndroMote: YouTube: Andromote UPnP Control Point for Android based phones like T-Mobile G1
[ Voor 49% gewijzigd door maikel op 10-09-2010 16:25 ]
Hebben jullie altervatieve apps die een widget als die van Mixzing hebben, of een oplossing voor het probleem met de mixzing widget.
Thanks, hehe AndroMote had ik al geprobeerd, werkte niet goed. En EyeconTroller, het ziet er afschuwelijk uit en volgens mij moet je iets installeren op de server, terwijl mijn NAS daar de mogelijkheid niet toe biedt.maikel schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:20:
[...]
Je zou eens kunnen kijken naar EyeconTroller: YouTube: EyeconTroller New User Tutorial
Ik weet alleen niet zeker of die ook lokaal kan afspelen, maar anders heb je nog AndroMote: YouTube: Andromote UPnP Control Point for Android based phones like T-Mobile G1
Iets wat wel bijna werkt: EStrongs File Explorer. Via deze app kan ik de Samba shares benaderen op mijn NAS, maar ik kan niets streamen
Ik heb het ook gezien, toppiegday schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:32:
[...]
Hoi, Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. Dat je geen weericoontje kreeg kwam waarschijnlijk doordat jouw dichtstbijzijnde weerstation geen weercondities doorgeeft. Ik ben echter sinds versie 1.5.4 overgeschakeld op een andere bron voor die informatie, dus vanaf nu moet je gewoon netjes alle informatie krijgen voor jouw locatie.
En jongens, doneer ff voor die app als je 'm goed vindt!
Deed ik ook
bij mij doet mixzing het al vele maanden prima. nu ook op mijn milestone met 2.1.ApexAlpha schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:04:
Echter op mijn telefoon(Moto Mile) met android 2.1 update1 hangt dit programma steeds vast.
Dit systeem werkte tot een week of wat geleden prima, vergaderverzoeken vanaf mijn werkaccount (niet te synchroniseren vanaf 'buiten') werden automatisch in mijn agenda opgenomen zodra dit verzoek in de GMail-inbox kwamen. Ideaal, want die mailbox gebruik ik verder niet. Nu moet ik echter alles handmatig in de agenda zetten (mail openen, toevoegen aan agenda, [opslaan]) wat natuurlijk een stuk minder efficiënt is...
Sometimes you need to plan for coincidence
heb zelf moto mile xt720ApexAlpha schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:04:
Ik heb gister Mixzing media player gedownload omdat ik een goed uitziende muziek widget zocht. Echter op mijn telefoon(Moto Mile) met android 2.1 update1 hangt dit programma steeds vast. Als dit gebeurt doet zelfs mijn home knop het niet en na 1 minuut reboot de telefoon zichzelf.
Hebben jullie altervatieve apps die een widget als die van Mixzing hebben, of een oplossing voor het probleem met de mixzing widget.
mixzing loopt idd bij mij ook stroef
als ik op play druk hoor ik 1 sec muziek druk ik weer op play weer 1min muziek en na 2 min loopt hij.
ik vermoedt dat het met het ophalen van de album art te maken heeft zolang hij nog zoekt start hij de muziek niet
wel jammer is de enige volgens mij die je met de headset kan bedienen aan/pauze
ondanks deze fout blijf ik mixzing toch gebruiken layout is leesbaar en mooi
Klopt helemaal !gday schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:32:
[...]
Dat van die weercondities en weerstation had ik recent gelezen met droefenis.
Edoch na een update, opeens doet die het wel sinds een weekje of zo. \o/
Bedankt voor je reactie.
Edit: Net een donatie gedaan
Als je een Synology NAS hebt lukt het met de nieuwste firmware 3.0 (nu nog beta) en drie apps uit de market. Je kan muziek luisteren, films en foto's afspelen/bekijken en je webcam live volgen.EmperoR88 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:15:
Goedendag allemaal. Sinds een tijdje ben ik eigenaar van een NAS, en mij leek het nu wel tof om deze media af te kunnen spelen op mijn android phone. Ik heb naar verschillende manieren gezocht, samba sharing/streaming of via upnp streaming. In mijn zoektocht stuitte ik op dit filmpje:
offtopic:
Geniaal hoe dat lijk te werken, en precies wat ik zoek alleen... Het werkt alleen op de spullen van Apple! Heb ook AndroMote geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat. Heeft iemand een andere tip of app die wel werkt? (Ik ben vooral benieuwd of ik mijn series kan streamen
!)
RemoteSMS kan dat, bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:29:
[...]
Een tijd geleden had ik een app die een webserver draaide vanaf je foon speciaal voor sms. Je kon dan via je interne netwerk al je sms vanuit een browser afhandelen. Ideaal. Alleen geen idee meer hoe ie heette ;-)
Klopt, supercool! Alleen ik heb een LaCie NetworkSpace2 NAS. Als iemand nou de functionaliteit van de genoemde EStrongs File Explorer en de bekende Rockplayer (om de media streamend af te spelen) apps kan combineren, dat zou geweldig zijntheMob schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:39:
[...]
Als je een Synology NAS hebt lukt het met de nieuwste firmware 3.0 (nu nog beta) en drie apps uit de market. Je kan muziek luisteren, films en foto's afspelen/bekijken en je webcam live volgen.
Nee, wat de calender niet kan is bijhouden hoeveel vakantiedagen je nog over hebt. Holidayplanner kan het zelfs per rubriek.The_Double schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:53:
@odvdveer
gewoon calendar gebruiken lijkt me? allemaal instellen op hele dag, en van dd/mm/jj tot dd/mm/jj instellen.
Edit: Bug in de forumsoftware, als ik op last druk zie ik maar tot odvdveer's post.
[ Voor 96% gewijzigd door Vreesie op 11-09-2010 09:48 ]
Bestaat er zoiets ook voor android??
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
http://www.swypeinc.com/tips-tricks.html
doe ik iets fout, of komt het omdat ik geen galaxy heb
www.casarodriguillo.com
Dank je wel.maikel schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:20:
[...]
Grrr, dat geniale idee had ik laatst ook!
Het is ook veel logischer om te kijken hoe lang je op je huidige plek nog droog blijft dan om te kijken waar zich nu regenwolken bevinden. Mooie app!
Dank je wel.RetroTycoon schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:42:
[...]
Ik heb het ook gezien, toppieOntbrak er nog aan
En jongens, doneer ff voor die app als je 'm goed vindt!
Deed ik ook
Ook dank je wel.Katsuchi schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:11:
[...]
Klopt helemaal !
Dat van die weercondities en weerstation had ik recent gelezen met droefenis.
Edoch na een update, opeens doet die het wel sinds een weekje of zo. \o/
Bedankt voor je reactie.
Edit: Net een donatie gedaan
ingen vill veta var du köpt din tröja
Verwijderd
Maar kan iemand mij vertellen wat die bel betekent? Ik hoor vaak ineens PING!!!!!!!!
THNX
Verwijderd
Heb je al op het forum gezocht voor je je vraag postte?Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:02:
Handig die Google navigatie. Werkt als een trein (ik heb nooit een tom tom gehad dus ik ben niks anders gewend).
Maar kan iemand mij vertellen wat die bel betekent? Ik hoor vaak ineens PING!!!!!!!!
THNX
Je zou ook gewoon de vraag kunnen beantwoorden.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:18:
[...]
Heb je al op het forum gezocht voor je je vraag postte?
Die Ping is wanneer je een instructie krijgt (rechts/links/etc)
En erg irritant en niet uit te zetten, voor zover ik weet...SamStar schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:49:
[...]
Die Ping is wanneer je een instructie krijgt (rechts/links/etc)
Als je op de fiets een looproute neemt (die gaan met Navigation gelukkig wel voornamelijk over fietspaden) is dat ook erg handig trouwens; je hoeft dan niet steeds op je mobiel te kijken voor instructies en bent meer met je aandacht bij de weg ipv het apparaat.
Dat zit wel Schnorr.
Ik gebruik Swype heel erg veel voor NL/D/E en bij mij werkt het gewoon goed op de Galaxy S.Pinin schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:10:
Is er iemand die ook swype gebruikt (in mijn geval op htc desire) het werkt goed maar leestekens en coorigeren doet ie niet op de manier zoals hier uitgelegd.
http://www.swypeinc.com/tips-tricks.html
doe ik iets fout, of komt het omdat ik geen galaxy heb
Je moet er wel rekening mee houden dat je de accenten die je wil gebruiken ook "normaal" zijn in de door jou gekozen taal invoer.
Als je bijvoorbeeld "één" wilt swypen in NL-taal invoer (langer op de "e" blijven staan voor een é) dan moet je de eerste x bij het invoeren de keuze maken uit het pop-up menu dat je "é" wilt gebruiken.
De volgende x weet Swype dat en krijg je dat woord meteen als je 2x langer op de "e" blijft staan.
Voor bijvoorbeeld " 'n" zal je dat eest zelf als woord moeten toevoegen in de woordenlijst.
De volgende x krijg je als je over de " ' " en "n" gaat automatisch 'n
De plaatsnaam 's-Heer Arendskerke bijvoorbeeld, kent Swype al standaard vanuit het NL woordenboek
www.casarodriguillo.com
Neemt niet weg dat het in de auto strontirritant is, zeker als de spraakaanwijzingen gewoon prima werken...Stukfruit schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:24:
Je kan het geluid uitzetten. Dan krijg je een trilling
Als je op de fiets een looproute neemt (die gaan met Navigation gelukkig wel voornamelijk over fietspaden) is dat ook erg handig trouwens; je hoeft dan niet steeds op je mobiel te kijken voor instructies en bent meer met je aandacht bij de weg ipv het apparaat.
Verwijderd
Op mijn Galaxy S moet je gewoon wat langer op de 'H' blijven staan met je vinger om een '+' te krijgen als je vervolgens langer drukt kan je ook nog kiezen uit ± en een soort pijltje. Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat je bedoeld met 'het dmv de spatiebalk te doen'.Pinin schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:47:
Misschien komt het omdat ik geen galaxy heb maar desire. Ook het verbeteren van woorden door op het woord te tappen werkt niet zoals in de video uitdlegd wordt. en hoe maak jij een "+" teken dmv spatiebalk of gewoon op blijven hangen. Als ik van de h naar spatie gaat krijg ik een "u" ipv "+"
www.casarodriguillo.com
Verwijderd
Dan nog steeds snap ik niet wat je bedoeld met een '+' verkrijgen via de spatiebalk. Maar wat is nou precies je probleem? Je krijgt dus geen '+' als je de 'H' ingedrukt houdt?Pinin schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:16:
zie de link die ik een paar posten hiervoor plaatste, dat zijn instructie video's van swype
Het werkt wel zoals jij het beschrijft, maar eigenlijk is bovengenoemde actie wel makkelijk en zit meer in dezelfde "flow" als het swypen zelf
www.casarodriguillo.com
Gebeld worden via Nimbuzz:
40% van de tijd krijg je een wit scherm en loopt de boel vast
30% van de tijd krijg je een zwart scherm en loopt de boel vast
20% van de tijd krijg je wel het schuifje te zien dat je moet verplaatsen om op te nemen, maar die zit muurvast
10% van de tijd en kun je daadwerkelijk opnemen.
Zit je dan éénmaal in het gesprek (1x van de 10x gelukt bij mijn vriendin en ondergetekende), dan zit je met een gesprek wat opzich duidelijk klinkt maar wel met een vertraging van twee seconden. Aan de verbinding ligt het niet, ik zat op wifi met een internetverbinding van 60/6 Mbit en mijn vriendin bij haar thuis op een 12/1 Mbit lijn...
Ook bij het chatten heb ik een paar keer gehad dat ik alleen een wit scherm zag, Nimbuzz handmatig moest stoppen etc.
Dit op een Wildfire met Android 2.1 en een Desire met Android 2.2.
Ik wil gewoon kunnen bellen en af en toe een berichtje sturen, en dat alles zonder bugs. Is dat teveel gevraagd? Wie heeft een goed alternatief in de aanbieding?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
op dat groene hoorntje duwenGizz schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:01:
Pff, is er iemand die Nimbuzz goed aan de praat heeft gekregen?
Ik wil gewoon kunnen bellen en af en toe een berichtje sturen, en dat alles zonder bugs. Is dat teveel gevraagd? Wie heeft een goed alternatief in de aanbieding?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Het werkt gewoon perfect zoals wordt aangegeven in de video zelf. Punt, komma, uitroepteken en vraagteken werken allemaal zoals je daar kan zien. Het plus-teken niet, maar daar wordt dan ook niet over gesproken...Pinin schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:59:
nou als je op de link klikt en dan kijkt naar "How to Swype punctuation" dit werkt bij mij niet goed.
Het werkt wel zoals jij het beschrijft, maar eigenlijk is bovengenoemde actie wel makkelijk en zit meer in dezelfde "flow" als het swypen zelf
Nickname does not reflect reality
Vandaag Estrongs file explorer geïnstalleerd en ik vind deze echt VEEL beter. Ik kan nu gewoon de films van mijn lan shares spelen en andere bestanden gelijk openen! Verder is hij vertaald naar Nederlands en heeft het evenveel, zoniet meer opties dan astro!
Waarom staat astro op nummer 1 en estrongs niet?
Verder vind ik mVideoPlayer ook geweldig
[ Voor 6% gewijzigd door HaTe op 12-09-2010 22:02 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik bedoelde meer dat ie dan gaat bellen
Het was meer een beetje sarcasme om te laten weten dat ik nog geen enkele gebruiker heb horen zeggen dat zoiets goed werkt.
Buiten gesprekken naar het buitenland zie ik er ook niet echt heil in verder.
Hele coole app, echt een fantastisch idee!gday schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:32:
[...]
Hoi, Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. ...
Ik en mijn kinderen hebben nu echter zo'n nieuw Vodaphone 845 Nova prepaid Android telefoontje van €99 (yes, we're cheap :-). We gebruiken de telefoons vooral met WiFi omdat we een abbo te duur vinden en niet echt de 3G functionaliteit onderweg nodig hebben. 3G staat altijd uit.
Als je de telefoon in slaap zet blijft wel de 2G gewoon werken (natuurlijk) maar de WiFi niet, om stroom te sparen. Het zou cool zijn als Buienalarm bij iedere update de mogelijkheid zou hebben de WiFi kortstondig aan te zetten, te updaten en dan de WiFi weer uit te zetten.
Nu vind de update pas plaats als de telefoon wordt aangezet en een tijd aan blijft staan tot het update tijdstip arriveert. In praktijk moet je in onze situatie dus de telefoon aanzetten en de grafiek openen om de update direct te laten plaatsvinden (aangevinkt in de settings), want vaak gebruik je de telefoon maar heel even terwijl de update ieder uur is.
Just a thought...
Ook ik had eerst Astro gedownload, puur omdat iedereen zei dat het de beste was, maar ben er zelf ook achtergekomen dat EStrongs veel beter is.HaTe schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:01:
Aan de hand van de peilingen in dit topic heb ik ooit ASTRO file manager geinstalleerd omdat deze hoger scoorde dan Estrongs.
Vandaag Estrongs file explorer geïnstalleerd en ik vind deze echt VEEL beter. Ik kan nu gewoon de films van mijn lan shares spelen en andere bestanden gelijk openen! Verder is hij vertaald naar Nederlands en heeft het evenveel, zoniet meer opties dan astro!
Waarom staat astro op nummer 1 en estrongs niet?
Verder vind ik mVideoPlayer ook geweldigwerkt heel fijn
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Een beetje zoiets als TeamViewer maar dan voor m'n telefoon. Bestaat dit? En is er iemand die weet hoe dit heet?
[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 13-09-2010 09:27 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Volgens mij kan PhonemyPC dat, en anders een willekeurige VNC client?DennusB schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:27:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik via 3G/WiFi m'n telefoon remote kan overnemen. Het scherm zien & bedienen dus.
Een beetje zoiets als TeamViewer maar dan voor m'n telefoon. Bestaat dit? En is er iemand die weet hoe dit heet?
Nee dat is andersom, dan kan ik m'n PC overnemen vanaf mn tel. Ik wil mn tel overnemen vanaf mn pcgwystyl schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:51:
[...]
Volgens mij kan PhonemyPC dat, en anders een willekeurige VNC client?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Als ik werk + welzijn moet typen dan swype ik gewoon "werk", hou even langer m'n vinger op de "h" voor het "+" teken en dan swype ik "welzijn".Pinin schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:47:
Misschien komt het omdat ik geen galaxy heb maar desire. Ook het verbeteren van woorden door op het woord te tappen werkt niet zoals in de video uitdlegd wordt. en hoe maak jij een "+" teken dmv spatiebalk of gewoon op blijven hangen. Als ik van de h naar spatie gaat krijg ik een "u" ipv "+"
Zo ook als je weer + verkeer zou willen swypen.
Die "+" staat er binen een halve seconde als je de "h" langer vasthoudt
Ik snap niet wat je met de spatiebalk wil doen
Na het "+" teken krijg je automatich een spatie om verder te swypen voor het volgende woord.
Verwijderd
Als je de laatste versie van LauncherPro (Free) gebruikt kun je bij het toevoegen van een toepassing op je scherm ook het label aanpassen.niek87 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:36:
He, ik heb een korte vraag. Hoe verander ik de namen onder de widgets/snelkoppelingen op mijn (hoofd)scherm?
Alvast dank.
oja. Dat wil ik ook wel. Volgens mij was daar laatst ook al een vraag over; iemand die zocht naar iets dat lijkt op MyMobiler zoals dat voor windows mobile bestaat. Ik heb niet meer opgelet of diegene ook iets geschikts had gevonden.DennusB schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:52:
[...]
Nee dat is andersom, dan kan ik m'n PC overnemen vanaf mn tel. Ik wil mn tel overnemen vanaf mn pc
Zo te zien zijn er wel meer mensen naar op zoek geweest, en komt ScreenCast het dichtst in de buurt
[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 13-09-2010 13:08 ]
Ik heb gezocht op agenda, planner en brieving, maar niets zinnigs vond ik daar. Iemand suggesties.
Dus niet direct een widget (pure-calander) op het home-screen, maar een agenda waar je doorheen kunt bladeren (scrollen)
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gewoon een lijst dus? Bij mijn galaxys is er al standaard een lijst view bij de calender. Kijk anders eens naar Android agenda widgetCyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:12:
Wat is nu een goed agenda programma. Op mijn winmo gebruikte ik PI, maar dat is er (nog) niet voor android. Alle andere alternatieven die ik gezien heb (standaard, jorte, calander, myagenda) zijn gewoon een ramp. Pocket Informant is op mijn HTC met een 160x320 scherm nog duidelijker als deze aganda's op mijn galaxy S.
Ik heb gezocht op agenda, planner en brieving, maar niets zinnigs vond ik daar. Iemand suggesties.
Dus niet direct een widget (pure-calander) op het home-screen, maar een agenda waar je doorheen kunt bladeren (scrollen)
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik vond EyeconTroller er juist goed uit zien! Voornamelijk omdat je ook meerdere apparaten in een overzicht aan elkaar kunt koppelen. En je hoeft niks te installeren op de server, het werkt gewoon met UPNP/DLNA.EmperoR88 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:08:
[...]
Thanks, hehe AndroMote had ik al geprobeerd, werkte niet goed. En EyeconTroller, het ziet er afschuwelijk uit en volgens mij moet je iets installeren op de server, terwijl mijn NAS daar de mogelijkheid niet toe biedt.
Iets wat wel bijna werkt: EStrongs File Explorer. Via deze app kan ik de Samba shares benaderen op mijn NAS, maar ik kan niets streamen!
Nee, geen lijst...HaTe schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:47:
[...]
Gewoon een lijst dus? Bij mijn galaxys is er al standaard een lijst view bij de calender. Kijk anders eens naar Android agenda widget
B.v. een dergelijke view:

of deze

Waar je dan handig doorheen kunt bladeren. Nu krijg ik bij de calenderview op de samsung wel een weekoverzicht, maar alleen met kleurtjes, zonder tekst.
Een widget biedt vaak geen soelaas, omdat dit puur een overzichtje op je homepage is. Ik heb het over de applicatie zelf.
[ Voor 8% gewijzigd door Cyberpope op 13-09-2010 14:55 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Draait hier zonder problemen. Genoeg geheugen vrij?HertogJanNL schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:35:
Hebben andere mensen ook problemen met Angry Birds (game) op de HTC Desire met officiele 2.2 froyo ROM? Bij mij wil het spel zowel via de Market als via .apk niet installeren. Hij geeft aan dat de installatie mislukt is (fout 18).
Doet me denken aan Jorte Calendar. Erg goeie app! Ik gebruik hem zelf ookTMCyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:32:
[...]
Nee, geen lijst...
B.v. een dergelijke view:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
Waar je dan handig doorheen kunt bladeren. Nu krijg ik bij de calenderview op de samsung wel een weekoverzicht, maar alleen met kleurtjes, zonder tekst.
Een widget biedt vaak geen soelaas, omdat dit puur een overzichtje op je homepage is. Ik heb het over de applicatie zelf.
Dit zou ik ook wel eens willen weten, dat lijkt me een welkome aanvulling voor mijn smartphone!Cyberpope schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:19:
Op mijn vorige windowsphone had ik bij "nummerweergave" de mogelijkheid dat alleen mensen die ik via mijn contactpersonen bel mijn nummer zien. De rest niet. Ik vond dit een erg fijne optie.
Bestaat er zoiets ook voor android??
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Nou die is er dus niet prefixer (zie market) zit er aan te denken om in 1 van hun volgende updates (misschien als het lukt) deze mogelijkheid mee te nemen. Maar nu is dat gewoon niet mogelijk, volgens forums als XDA, Androidworld en nog een aantal fora die ik geprobeerd heb.RomeoJ schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:42:
[...]
Dit zou ik ook wel eens willen weten, dat lijkt me een welkome aanvulling voor mijn smartphone!
Ik merk jammer genoeg steeds meer beperkingen van Android tov mijn oude winmobile en had dat niet verwacht moet ik zeggen. Dit is er dus 1, een fatsoenlijke calendar applicatie is een andere. Zaken die in mijn optiek basis zijn, terwijl ik heel veel andere leuke dingen wel veel uitgebreider vind op Android.
Ja, 48MB. Applicatie zelf gebruikt maar 11MB ofzo, dus dat zou het probleem niet moeten zijnGVR schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:58:
[...]
Draait hier zonder problemen. Genoeg geheugen vrij?
Gebruik zelf de agenda widget, kun je vrij veel instellen. Een widget voor op je homescreen, maar door op de balk te drukken kun je kiezen voor dag,week, maand weergave. Gebruik het al tijdje en werkt perfect.Cyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:01:
[...]
Ik merk jammer genoeg steeds meer beperkingen van Android tov mijn oude winmobile en had dat niet verwacht moet ik zeggen. Dit is er dus 1, een fatsoenlijke calendar applicatie is een andere. Zaken die in mijn optiek basis zijn, terwijl ik heel veel andere leuke dingen wel veel uitgebreider vind op Android.
Verwijderd
Weet iemand misschien een goede NES Emulator op de Galaxy S (dus eigenlijk voor een telefoon met alleen touchscreen). Iedereen raadt NESoid aan, maar als ik die probeer zit het kruisje om mee te besturen links boven en de knoppen rechts onder. En vooral dat links boven stuurt niet echt lekker aangezien je dan met je duim over het beeld zit.
Ook heb ik MOJO Nes, maar die krijg ik alleen full screen en niet gescaled. Dus dan zit je ook met je vinger over het beeld en daar gaat Mario dood van.
(ik heb gezocht op het forum, maar niet een specifiek antwoord kunnen vinden. Sorry als hij wel al meerdere malen gesteld is)
Dat kan je gewoon veranderen in de instellingen!Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:42:
Hello,
Weet iemand misschien een goede NES Emulator op de Galaxy S (dus eigenlijk voor een telefoon met alleen touchscreen). Iedereen raadt NESoid aan, maar als ik die probeer zit het kruisje om mee te besturen links boven en de knoppen rechts onder. En vooral dat links boven stuurt niet echt lekker aangezien je dan met je duim over het beeld zit.
Ook heb ik MOJO Nes, maar die krijg ik alleen full screen en niet gescaled. Dus dan zit je ook met je vinger over het beeld en daar gaat Mario dood van.
(ik heb gezocht op het forum, maar niet een specifiek antwoord kunnen vinden. Sorry als hij wel al meerdere malen gesteld is)
noob, kijk altijd naar de instellingen voordat je iets afkeurd
Verwijderd
de besturing van nesoidVerwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:48:
Wat? De besturing in NESoid of het scalen in Mojo Nes? Want in Mojo zet ik hem op Scaled maar er verandert helemaal niks aan het beeld.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dit topic is gesloten.