Android Software & Discussie - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 152.163 views

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:23

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

madmaus schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:41:
[...]

Er staat ook bij dat het alleen voor mensen is die het boek origineel hebben.
Maar of dat de doelgroep is valt uiteraard te betwisten.
Ik download ook alleen maar films die ik al heb gezien, lijkt me logisch :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Hebben hier mensen ervaring met de App van Google Scoreboard?
Ik ben op zoek naar een goede app om realtime de voetbaluitslagen te kunnen zien en een notificatie krijgt als mijn favoriete team een doelpunt maakt (of tegen krijgt :-( ). Volgens mij kan Google Scoreboard dit, maar kan het nu niet testen omdat er natuurlijk niet gevoetbald wordt.

Of zijn hier betere apps voor?

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik gebruik nu TuneIn Radio om radio via internet te streamen. Enorm veel kanalen, waaronder ook veel lokale (Nederlandse) stations. Verschillende kwaliteit streams (bij langzame verbinding pak je gewoon even een lagere stream), programma overzicht, genres, zoekfunctie, etc.

Helemaal gratis, dus zeker het proberen waard.

Linkje: http://www.appbrain.com/app/tunein.player

• .GoO
-AFCA- schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:27:
Ik ben op zoek naar een goede app om realtime de voetbaluitslagen te kunnen zien en een notificatie krijgt als mijn favoriete team een doelpunt maakt (of tegen krijgt :-( ). Volgens mij kan Google Scoreboard dit, maar kan het nu niet testen omdat er natuurlijk niet gevoetbald wordt.

Ik gebruik FotMob hiervoor. Ideale app en heeft alle functies die je noemt.

http://www.appbrain.com/app/com.mobilefootie.fotmobx

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

-AFCA- schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:27:

Google Scoreboard werkt perfect, gebruik het voor meerdere leagues and ook voor andere sporten.

Beter dan FotMob imho

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• .GoO
quartex schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:34:
[...]

Google Scoreboard werkt perfect, gebruik het voor meerdere leagues and ook voor andere sporten.

Beter dan FotMob imho
Nog niet geprobeerd, maar volgens de comments werkt die (nog) niet lekker op de Wildfire. Via de officiele Store is ie ook nog niet te downloaden.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Ik ben op zoek naar een goede videoplayer, heeft er iemand tips? Op marketplace staan er namelijk zo ontzettend veel.

BlaBlaBla

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:09

Sjaak_Afhaak

Bleh!

persoonlijk vind ik mvideoplayer de beste, maar mijn zoektocht speelde zich 3 maanden geleden af. Misschien is er ondertussen wel een betere gekomen. mvideoplayer blijft iig vrolijk om de zoveel tijd updates krijgen :)

Hier staat tekst

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
swoutr schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:46:
Wie weet of er een gpu accelerated browser is voor android? En heeft iemand de apk van de fennec alpha, als ik naar de download link ga op hun eigen site dan krijg ik een .install file ipv apk...
De link voor Fennec zal je inmuddels wel hebben gevonden, maar hoewel het er al aardig uitziet is het vooralsnog onbruikbaar op mijn Galaxy S (crashes, langzaam)

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-08 19:35
Strider schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:55:
Ik ben op zoek naar een goede videoplayer, heeft er iemand tips? Op marketplace staan er namelijk zo ontzettend veel.
Ik gebruik LiveScore.

http://nl.androlib.com/an...anjoy-livescore-nmFE.aspx

Verwijderd

Hallo,

Ik heb net mijn Galaxy S binnen en zet heirmee de eerste stappen op Android. Ik heb een vraag over Spotify (de dienst waarbij je ongelimiteerd muziek kan luisteren).

Ik heb het programma uit de Market gedownload en een premium account gekocht. Alleen staat er als ikj een track wil spelen 'Cannot play over 2G gprs'. Ik heb gewoon een Hi Internet abbo. Ik heb weinig verstand van 2G en 3G, maar dat ik toch wel 3G?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 15:33:
Hallo,

Ik heb net mijn Galaxy S binnen en zet heirmee de eerste stappen op Android. Ik heb een vraag over Spotify (de dienst waarbij je ongelimiteerd muziek kan luisteren).

Ik heb het programma uit de Market gedownload en een premium account gekocht. Alleen staat er als ikj een track wil spelen 'Cannot play over 2G gprs'. Ik heb gewoon een Hi Internet abbo. Ik heb weinig verstand van 2G en 3G, maar dat ik toch wel 3G?
Kijk eens of bij Instellingen - Draadloze instellingen - Mobiele netwerkten een vinkje staat bij 'Alleen 2G-netwerken gebruiken'. Als dat zo is moet je die uitzetten, zodat je gebruik kan maken van 3G / H als het bereik goed genoeg is. In principe moet je met een Hi internet abo volgens mij wel voldoende snelheid kunnen halen. Kijk ook of bij het dataverkeericoontje 3G of H met pijltje op en neer staat, of alleen G. In dat laatste geval heb je namelijk 2G / GPRS.

• Smultie
  • Niet online
Da's inderdaad een hele goede videoplayer }:O

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Ik lees goede verhalen over SportsTap, alleen ik weet niet of die wel statistieken als doelpuntenmakers of rode/gele kaarten weergeeft. Is op dit moment ook niet uit te testen want er wordt gewoon geen enkele wedstrijd gespeeld in Europa :P

Edit: Lees zojuist dat deze ook geen statistieken weergeeft dus daar hebben we ook niet veel aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Ton op 09-09-2010 18:36 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:23
Weet iemand toevallig of er een goede gratis navigatie app bestaat voor Android? :-) Er stond wel standaard google maps navigation op maar als ik dat start krijg ik een waarschuwing dat ik hem niet moet gebruiken in de auto. Routes zouden verkeerd of gevaarlijk kunnen zijn. :')

Ik wil ook best betalen maar in de Android market mag je alleen creditcard betalingen doen zag ik... :(

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Kijk eens in het navigatie subforum, heel topic over Android navigatie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Die routes zijn inderdaad gevaarlijk. Toen ik laatst 's nachts een looproute uitprobeerde stuurde dat ding me langs fietspaden die langs snelwegen lagen, waarbij ik volgens de geplande route tussendoor minstens drie keer de snelweg had moeten oversteken.

Verder kwam ik ook nog op een onverlicht pad terecht waarbij ik bijna met een been in de sloot terecht kwam. Geen succes dus, die Google Maps routes (dit was dan zonder Navigation, omdat lopen volgens Navigation geen vervoersmiddel is).

De oplossing voor cc-betalingen kan je op de vorige pagina vinden ;)

Dat zit wel Schnorr.

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:43

iop

WernerL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:48:
Weet iemand toevallig of er een goede gratis navigatie app bestaat voor Android? :-) Er stond wel standaard google maps navigation op maar als ik dat start krijg ik een waarschuwing dat ik hem niet moet gebruiken in de auto. Routes zouden verkeerd of gevaarlijk kunnen zijn. :')

Ik wil ook best betalen maar in de Android market mag je alleen creditcard betalingen doen zag ik... :(
''hm, whats that?? my common sense is tingeling...''

Je kan in je auto natuurlijk af en toe dwars door het raam kijken hoe de weg loopt, wat er op de borden staat etc. iedere navigatie zit er wel eens naast of lijkt rare dingen aan te geven. Gevaarlijk kan ik google nav niet noemen, soms is hij wat laat met audio meldingen.
Wel een echt nadeel vind ik dat als je het echt nodig hebt ben je in het buitenland en dan heb je niks aan google ivm datakosten.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:23
Tsurany schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:13:
Kijk eens in het navigatie subforum, heel topic over Android navigatie.
Had dat topic nog niet gezien :X
Ga ik daar eens lezen.

@stukfruit: Neehoor... ik zie in dit topic zo snel geen oplossing voor het cc-betalingen probleem. Of kijk ik er nu gewoon helemaal overheen? :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Er staat iets over 3v card maar dat is eigenlijk bijzonder duur als je de voorwaarden bekijkt. Jouw keuze :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:51
Google maps heeft een update, ben nu aan het updaten naar 4.5.0

Bovenin heb je nu een balk om te zoeken, een knop naar "plaatsen, lagen en je positie" Verder voel/zie ik zelf geen verbeteringen.

[ Voor 51% gewijzigd door Sleehond op 09-09-2010 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

WernerL schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:57:
[...]

Had dat topic nog niet gezien :X
Ga ik daar eens lezen.

@stukfruit: Neehoor... ik zie in dit topic zo snel geen oplossing voor het cc-betalingen probleem. Of kijk ik er nu gewoon helemaal overheen? :-)
Je kan bijvoorbeeld ook kiezen voor:
http://www.mywirecard.com/nl/Home.html

Dan kun je via de bank een overschrijving doen op een virtuele creditcard, waarmee je dan in de Android Market mijn file widget kan kopen kan betalen. :+

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iop tha man schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:24:
[...]
Gevaarlijk kan ik google nav niet noemen
Ik heb al gehad dat de google navigatie, ipv van mij de afrit af te sturen, wilde dat ik een u-turn maakte om de snelweg af te gaan via een oprit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

Voor ebooks gebruik ik FBreader. Opent je boeken erg snel (beter dan Aldiko) en ondersteunt veel formaten.
Cyleo schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:46:
[...]

Ik heb goede verhalen over cubed/^3 (de tot de macht 3). Het ziet er in ieder geval mooi uit, maar heb'm zelf niet geprobeerd.
Gevonden, ik ben hem nu aan het installen via Appbrain: http://www.appbrain.com/app/org.abrantix.rockon.rockonnggl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een computer hebt, kun je de Android notificaties van je telefoon nu ook op je PC ontvangen:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/09/09-09-10androidnotifier.jpg

http://www.engadget.com/2...ications-to-your-desktop/

Handig! Hoef je niet steeds op je telefoon te kijken voor een nieuwe SMS. Of als je de telefoon niet hoort rinkelen als je aan het gamen bent met een vette headset.

Voor Mac, Windows en Linux:

Android Client

http://code.google.com/p/android-notifier/

En de bijbehorende Desktop Client:

http://code.google.com/p/android-notifier-desktop/

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Het wordt pas echt handig als je hem dan ook via je computer kan lezen. En beantwoorden.... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:04:
[...]

Ik heb al gehad dat de google navigatie, ipv van mij de afrit af te sturen, wilde dat ik een u-turn maakte om de snelweg af te gaan via een oprit!
dat is op zich niet gevaarlijk, ik neem aan dat mensen hun common sense nog steeds gebruiken ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Katsuchi schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:02:
Ik heb de widget Buienalarm op mijn HTC Hero (onder 2.1) staan en in de instellingen heb ik het weerbeeld (voor in de widget) aangevinkt.
Echter ik heb dat weerbeeld (b.v. een zonnentje of buitje) nog nooit gezien.
Laatst had ik even een HTC Wildfire in handen en daar stond het wel.

Meer mensen hier met een Hero die ook geen weerbeeld hebben?
Hoi, Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. Dat je geen weericoontje kreeg kwam waarschijnlijk doordat jouw dichtstbijzijnde weerstation geen weercondities doorgeeft. Ik ben echter sinds versie 1.5.4 overgeschakeld op een andere bron voor die informatie, dus vanaf nu moet je gewoon netjes alle informatie krijgen voor jouw locatie. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:52
Fiber schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:15:
Het wordt pas echt handig als je hem dan ook via je computer kan lezen. En beantwoorden.... ;)
daarvoor bestaan er programma's als bluephoneelite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Denko schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:20:
[...]

dat is op zich niet gevaarlijk, ik neem aan dat mensen hun common sense nog steeds gebruiken ;)
Das dus het probleem, er zijn genoeg mensen die dat of niet doen of niet kunnen. Je hoort regelmatig verhalen van mensen die de sloot in rijden omdat hun TomTom zei dat ze moesten afslaan. Nu is in de sloot rijden wel erg extreem maar via de afrit een snelweg oprijden zie ik nog wel gebeuren.

Natuurlijk hebben mensen altijd de laatste verantwoordelijkheid maar als navigatie fabrikant wil je gewoon niet zulke aanwijzingen geven.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:15:
Een tijd geleden had ik een app die een webserver draaide vanaf je foon speciaal voor sms. Je kon dan via je interne netwerk al je sms vanuit een browser afhandelen. Ideaal. Alleen geen idee meer hoe ie heette ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Is er inmiddels een nieuwe uitzendinggemist app voor android?

Als ik via google zoek, vindt ik alleen maar oude links en verhalen over een halfwerkende app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:20:
[...]

Ik ken mensen die blind op hun navigatie vertrouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Ik heb alleen maar goeie ervaringen met Navigatie van google.
Uiteraard moet je je eigen verstand wel blijven gebruiken, desalniettemin leidde de navi me netjes in goede banen door de werkzaamheden in delft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor turn by turn nav ervaringen bestaat een eigen topic. Leef je uit @ Android: Turn by Turn Navigation

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik ben niet zo'n chatter, maar op wintersport knal je er soms heel wat telefoontjes en sms doorheen.
  1. Verbruikt whatsapp (of zoiets) veel data?
  2. is dit een goed alternatief of zou m'n desire dan ook internet voor andere dingen gebruiken.
  3. zijn er apps waar je kan aangeven dat enkel dat programma mag dataslobberen
  4. is er überhaubt gprs/hsdp in de alpen/skigebied

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 16:21
Goedendag allemaal. Sinds een tijdje ben ik eigenaar van een NAS, en mij leek het nu wel tof om deze media af te kunnen spelen op mijn android phone. Ik heb naar verschillende manieren gezocht, samba sharing/streaming of via upnp streaming. In mijn zoektocht stuitte ik op dit filmpje:

YouTube: 8player (DLNA/UPnP player for iPhone/iPod touch)

offtopic:
Kun je eigenlijk YouToep filmpjes embedden op tweakers?

Geniaal hoe dat lijk te werken, en precies wat ik zoek alleen... Het werkt alleen op de spullen van Apple |:( ! Heb ook AndroMote geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat. Heeft iemand een andere tip of app die wel werkt? (Ik ben vooral benieuwd of ik mijn series kan streamen :*) !)

[ Voor 0% gewijzigd door EmperoR88 op 10-09-2010 16:15 . Reden: Smiley bug ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
gday schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:32:
[...]

Hoi, Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. Dat je geen weericoontje kreeg kwam waarschijnlijk doordat jouw dichtstbijzijnde weerstation geen weercondities doorgeeft. Ik ben echter sinds versie 1.5.4 overgeschakeld op een andere bron voor die informatie, dus vanaf nu moet je gewoon netjes alle informatie krijgen voor jouw locatie. :)
Grrr, dat geniale idee had ik laatst ook! ;)
Het is ook veel logischer om te kijken hoe lang je op je huidige plek nog droog blijft dan om te kijken waar zich nu regenwolken bevinden. Mooie app!
EmperoR88 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:15:
Goedendag allemaal. Sinds een tijdje ben ik eigenaar van een NAS, en mij leek het nu wel tof om deze media af te kunnen spelen op mijn android phone. Ik heb naar verschillende manieren gezocht, samba sharing/streaming of via upnp streaming. In mijn zoektocht stuitte ik op dit filmpje:

offtopic:

Geniaal hoe dat lijk te werken, en precies wat ik zoek alleen... Het werkt alleen op de spullen van Apple |:( ! Heb ook AndroMote geprobeerd, maar krijg het niet aan de praat. Heeft iemand een andere tip of app die wel werkt? (Ik ben vooral benieuwd of ik mijn series kan streamen :*) !)
Je zou eens kunnen kijken naar EyeconTroller: YouTube: EyeconTroller New User Tutorial
Ik weet alleen niet zeker of die ook lokaal kan afspelen, maar anders heb je nog AndroMote: YouTube: Andromote UPnP Control Point for Android based phones like T-Mobile G1

[ Voor 49% gewijzigd door maikel op 10-09-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 09:39
Ik heb gister Mixzing media player gedownload omdat ik een goed uitziende muziek widget zocht. Echter op mijn telefoon(Moto Mile) met android 2.1 update1 hangt dit programma steeds vast. Als dit gebeurt doet zelfs mijn home knop het niet en na 1 minuut reboot de telefoon zichzelf.

Hebben jullie altervatieve apps die een widget als die van Mixzing hebben, of een oplossing voor het probleem met de mixzing widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmperoR88
maikel schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:20:
[...]

Je zou eens kunnen kijken naar EyeconTroller: YouTube: EyeconTroller New User Tutorial
Ik weet alleen niet zeker of die ook lokaal kan afspelen, maar anders heb je nog AndroMote: YouTube: Andromote UPnP Control Point for Android based phones like T-Mobile G1
Thanks, hehe AndroMote had ik al geprobeerd, werkte niet goed. En EyeconTroller, het ziet er afschuwelijk uit en volgens mij moet je iets installeren op de server, terwijl mijn NAS daar de mogelijkheid niet toe biedt.

Iets wat wel bijna werkt: EStrongs File Explorer. Via deze app kan ik de Samba shares benaderen op mijn NAS, maar ik kan niets streamen :-( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 13-09 23:20
[...]

Ik heb het ook gezien, toppie :) Ontbrak er nog aan ;)

En jongens, doneer ff voor die app als je 'm goed vindt!
Deed ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 16:43
ApexAlpha schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:04:
Echter op mijn telefoon(Moto Mile) met android 2.1 update1 hangt dit programma steeds vast.
bij mij doet mixzing het al vele maanden prima. nu ook op mijn milestone met 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 08:00
Hebben er meer mensen last van dat vergaderverzoeken vanuit Outlook naar GMail niet meer automatisch in de Google Agenda komen, ondanks dat deze wel zo staat ingesteld?

Dit systeem werkte tot een week of wat geleden prima, vergaderverzoeken vanaf mijn werkaccount (niet te synchroniseren vanaf 'buiten') werden automatisch in mijn agenda opgenomen zodra dit verzoek in de GMail-inbox kwamen. Ideaal, want die mailbox gebruik ik verder niet. Nu moet ik echter alles handmatig in de agenda zetten (mail openen, toevoegen aan agenda, [opslaan]) wat natuurlijk een stuk minder efficiënt is...

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 16:51
ApexAlpha schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:04:
Ik heb gister Mixzing media player gedownload omdat ik een goed uitziende muziek widget zocht. Echter op mijn telefoon(Moto Mile) met android 2.1 update1 hangt dit programma steeds vast. Als dit gebeurt doet zelfs mijn home knop het niet en na 1 minuut reboot de telefoon zichzelf.

Hebben jullie altervatieve apps die een widget als die van Mixzing hebben, of een oplossing voor het probleem met de mixzing widget.
heb zelf moto mile xt720
mixzing loopt idd bij mij ook stroef
als ik op play druk hoor ik 1 sec muziek druk ik weer op play weer 1min muziek en na 2 min loopt hij.
ik vermoedt dat het met het ophalen van de album art te maken heeft zolang hij nog zoekt start hij de muziek niet
wel jammer is de enige volgens mij die je met de headset kan bedienen aan/pauze
ondanks deze fout blijf ik mixzing toch gebruiken layout is leesbaar en mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
[...]

Klopt helemaal !
Dat van die weercondities en weerstation had ik recent gelezen met droefenis.
Edoch na een update, opeens doet die het wel sinds een weekje of zo. \o/
Bedankt voor je reactie.
_/-\o_

Edit: Net een donatie gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
EmperoR88 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:15:

offtopic:

Als je een Synology NAS hebt lukt het met de nieuwste firmware 3.0 (nu nog beta) en drie apps uit de market. Je kan muziek luisteren, films en foto's afspelen/bekijken en je webcam live volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:29:
[...]

Een tijd geleden had ik een app die een webserver draaide vanaf je foon speciaal voor sms. Je kon dan via je interne netwerk al je sms vanuit een browser afhandelen. Ideaal. Alleen geen idee meer hoe ie heette ;-)
RemoteSMS kan dat, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmperoR88
theMob schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:39:
[...]

Als je een Synology NAS hebt lukt het met de nieuwste firmware 3.0 (nu nog beta) en drie apps uit de market. Je kan muziek luisteren, films en foto's afspelen/bekijken en je webcam live volgen.
Klopt, supercool! Alleen ik heb een LaCie NetworkSpace2 NAS. Als iemand nou de functionaliteit van de genoemde EStrongs File Explorer en de bekende Rockplayer (om de media streamend af te spelen) apps kan combineren, dat zou geweldig zijn :9~ !

• odvdveer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-06-2022
The_Double schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:53:
@odvdveer

gewoon calendar gebruiken lijkt me? allemaal instellen op hele dag, en van dd/mm/jj tot dd/mm/jj instellen.

Edit: Bug in de forumsoftware, als ik op last druk zie ik maar tot odvdveer's post. :/
Nee, wat de calender niet kan is bijhouden hoeveel vakantiedagen je nog over hebt. Holidayplanner kan het zelfs per rubriek.

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
sorry, verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Vreesie op 11-09-2010 09:48 ]

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Op mijn vorige windowsphone had ik bij "nummerweergave" de mogelijkheid dat alleen mensen die ik via mijn contactpersonen bel mijn nummer zien. De rest niet. Ik vond dit een erg fijne optie.

Bestaat er zoiets ook voor android??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Pinin

Pinin

Is er iemand die ook swype gebruikt (in mijn geval op htc desire) het werkt goed maar leestekens en coorigeren doet ie niet op de manier zoals hier uitgelegd.
http://www.swypeinc.com/tips-tricks.html

doe ik iets fout, of komt het omdat ik geen galaxy heb

www.casarodriguillo.com

• gday
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

maikel schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:20:
[...]

Grrr, dat geniale idee had ik laatst ook! ;)
Het is ook veel logischer om te kijken hoe lang je op je huidige plek nog droog blijft dan om te kijken waar zich nu regenwolken bevinden. Mooie app!
Dank je wel. :) De functionaliteit van Buienalarm is inmiddels ook naar de iPhone overgewaaid in de vorm van Plu en Regenalarm, en ze doen het beide redelijk goed. Je kunt dus best een concurrerende app beginnen, al is de motivatie daarvoor misschien wat matig. ;)
RetroTycoon schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 18:42:
[...]

Ik heb het ook gezien, toppie :) Ontbrak er nog aan ;)

En jongens, doneer ff voor die app als je 'm goed vindt!
Deed ik ook
Dank je wel. _O_
Katsuchi schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 21:11:
[...]

Klopt helemaal !
Dat van die weercondities en weerstation had ik recent gelezen met droefenis.
Edoch na een update, opeens doet die het wel sinds een weekje of zo. \o/
Bedankt voor je reactie.
_/-\o_

Edit: Net een donatie gedaan :)
Ook dank je wel. _O_

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig die Google navigatie. Werkt als een trein (ik heb nooit een tom tom gehad dus ik ben niks anders gewend).

Maar kan iemand mij vertellen wat die bel betekent? Ik hoor vaak ineens PING!!!!!!!!

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:02:
Handig die Google navigatie. Werkt als een trein (ik heb nooit een tom tom gehad dus ik ben niks anders gewend).

Maar kan iemand mij vertellen wat die bel betekent? Ik hoor vaak ineens PING!!!!!!!!

THNX
Heb je al op het forum gezocht voor je je vraag postte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 10:18:
[...]

Heb je al op het forum gezocht voor je je vraag postte?
Je zou ook gewoon de vraag kunnen beantwoorden.

Die Ping is wanneer je een instructie krijgt (rechts/links/etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
SamStar schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:49:
[...]
Die Ping is wanneer je een instructie krijgt (rechts/links/etc)
En erg irritant en niet uit te zetten, voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Je kan het geluid uitzetten. Dan krijg je een trilling :)

Als je op de fiets een looproute neemt (die gaan met Navigation gelukkig wel voornamelijk over fietspaden) is dat ook erg handig trouwens; je hoeft dan niet steeds op je mobiel te kijken voor instructies en bent meer met je aandacht bij de weg ipv het apparaat.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Is er een tooltje beschikbaar die het mogelijk maakt om met 1 shortcut, meerdere apps te starten (bijvoorkeur een in background en een op de voorgrond)? Ik zit nu wat te klooien met die LauncherPro shortcuts, maar krijg zo het vage vermoeden dat dit niet de juiste wijze is.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Laatst online: 13-05 18:41
Pinin schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:10:
Is er iemand die ook swype gebruikt (in mijn geval op htc desire) het werkt goed maar leestekens en coorigeren doet ie niet op de manier zoals hier uitgelegd.
http://www.swypeinc.com/tips-tricks.html

doe ik iets fout, of komt het omdat ik geen galaxy heb
Ik gebruik Swype heel erg veel voor NL/D/E en bij mij werkt het gewoon goed op de Galaxy S.
Je moet er wel rekening mee houden dat je de accenten die je wil gebruiken ook "normaal" zijn in de door jou gekozen taal invoer.
Als je bijvoorbeeld "één" wilt swypen in NL-taal invoer (langer op de "e" blijven staan voor een é) dan moet je de eerste x bij het invoeren de keuze maken uit het pop-up menu dat je "é" wilt gebruiken.
De volgende x weet Swype dat en krijg je dat woord meteen als je 2x langer op de "e" blijft staan.
Voor bijvoorbeeld " 'n" zal je dat eest zelf als woord moeten toevoegen in de woordenlijst.
De volgende x krijg je als je over de " ' " en "n" gaat automatisch 'n ;)

De plaatsnaam 's-Heer Arendskerke bijvoorbeeld, kent Swype al standaard vanuit het NL woordenboek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Misschien komt het omdat ik geen galaxy heb maar desire. Ook het verbeteren van woorden door op het woord te tappen werkt niet zoals in de video uitdlegd wordt. en hoe maak jij een "+" teken dmv spatiebalk of gewoon op blijven hangen. Als ik van de h naar spatie gaat krijg ik een "u" ipv "+"

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Stukfruit schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:24:
Je kan het geluid uitzetten. Dan krijg je een trilling :)

Als je op de fiets een looproute neemt (die gaan met Navigation gelukkig wel voornamelijk over fietspaden) is dat ook erg handig trouwens; je hoeft dan niet steeds op je mobiel te kijken voor instructies en bent meer met je aandacht bij de weg ipv het apparaat.
Neemt niet weg dat het in de auto strontirritant is, zeker als de spraakaanwijzingen gewoon prima werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:47:
Misschien komt het omdat ik geen galaxy heb maar desire. Ook het verbeteren van woorden door op het woord te tappen werkt niet zoals in de video uitdlegd wordt. en hoe maak jij een "+" teken dmv spatiebalk of gewoon op blijven hangen. Als ik van de h naar spatie gaat krijg ik een "u" ipv "+"
Op mijn Galaxy S moet je gewoon wat langer op de 'H' blijven staan met je vinger om een '+' te krijgen als je vervolgens langer drukt kan je ook nog kiezen uit ± en een soort pijltje. Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten wat je bedoeld met 'het dmv de spatiebalk te doen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

zie de link die ik een paar posten hiervoor plaatste, dat zijn instructie video's van swype

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinin schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:16:
zie de link die ik een paar posten hiervoor plaatste, dat zijn instructie video's van swype
Dan nog steeds snap ik niet wat je bedoeld met een '+' verkrijgen via de spatiebalk. Maar wat is nou precies je probleem? Je krijgt dus geen '+' als je de 'H' ingedrukt houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

nou als je op de link klikt en dan kijkt naar "How to Swype punctuation" dit werkt bij mij niet goed.
Het werkt wel zoals jij het beschrijft, maar eigenlijk is bovengenoemde actie wel makkelijk en zit meer in dezelfde "flow" als het swypen zelf

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Pff, is er iemand die Nimbuzz goed aan de praat heeft gekregen?

Gebeld worden via Nimbuzz:
40% van de tijd krijg je een wit scherm en loopt de boel vast
30% van de tijd krijg je een zwart scherm en loopt de boel vast
20% van de tijd krijg je wel het schuifje te zien dat je moet verplaatsen om op te nemen, maar die zit muurvast
10% van de tijd en kun je daadwerkelijk opnemen.

Zit je dan éénmaal in het gesprek (1x van de 10x gelukt bij mijn vriendin en ondergetekende), dan zit je met een gesprek wat opzich duidelijk klinkt maar wel met een vertraging van twee seconden. Aan de verbinding ligt het niet, ik zat op wifi met een internetverbinding van 60/6 Mbit en mijn vriendin bij haar thuis op een 12/1 Mbit lijn...

Ook bij het chatten heb ik een paar keer gehad dat ik alleen een wit scherm zag, Nimbuzz handmatig moest stoppen etc.

Dit op een Wildfire met Android 2.1 en een Desire met Android 2.2.

Ik wil gewoon kunnen bellen en af en toe een berichtje sturen, en dat alles zonder bugs. Is dat teveel gevraagd? Wie heeft een goed alternatief in de aanbieding? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Gizz schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:01:
Pff, is er iemand die Nimbuzz goed aan de praat heeft gekregen?

Ik wil gewoon kunnen bellen en af en toe een berichtje sturen, en dat alles zonder bugs. Is dat teveel gevraagd? Wie heeft een goed alternatief in de aanbieding? :P
op dat groene hoorntje duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik begrijp dat het totaal niet duidelijk is dat ik wil VoIPen. Bij dezen dus. En met een willekeurig groen hoorntje stuur ik geen chatbericht.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Pinin schreef op zondag 12 september 2010 @ 20:59:
nou als je op de link klikt en dan kijkt naar "How to Swype punctuation" dit werkt bij mij niet goed.
Het werkt wel zoals jij het beschrijft, maar eigenlijk is bovengenoemde actie wel makkelijk en zit meer in dezelfde "flow" als het swypen zelf
Het werkt gewoon perfect zoals wordt aangegeven in de video zelf. Punt, komma, uitroepteken en vraagteken werken allemaal zoals je daar kan zien. Het plus-teken niet, maar daar wordt dan ook niet over gesproken... ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24

HaTe

haat niet

Aan de hand van de peilingen in dit topic heb ik ooit ASTRO file manager geinstalleerd omdat deze hoger scoorde dan Estrongs.

Vandaag Estrongs file explorer geïnstalleerd en ik vind deze echt VEEL beter. Ik kan nu gewoon de films van mijn lan shares spelen en andere bestanden gelijk openen! Verder is hij vertaald naar Nederlands en heeft het evenveel, zoniet meer opties dan astro!

Waarom staat astro op nummer 1 en estrongs niet?

Verder vind ik mVideoPlayer ook geweldig :D werkt heel fijn

[ Voor 6% gewijzigd door HaTe op 12-09-2010 22:02 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Ik bedoelde meer dat ie dan gaat bellen ;)
Het was meer een beetje sarcasme om te laten weten dat ik nog geen enkele gebruiker heb horen zeggen dat zoiets goed werkt.
Buiten gesprekken naar het buitenland zie ik er ook niet echt heil in verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
[...]

Hoi, Ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. ...
Hele coole app, echt een fantastisch idee!

Ik en mijn kinderen hebben nu echter zo'n nieuw Vodaphone 845 Nova prepaid Android telefoontje van €99 (yes, we're cheap :-). We gebruiken de telefoons vooral met WiFi omdat we een abbo te duur vinden en niet echt de 3G functionaliteit onderweg nodig hebben. 3G staat altijd uit.

Als je de telefoon in slaap zet blijft wel de 2G gewoon werken (natuurlijk) maar de WiFi niet, om stroom te sparen. Het zou cool zijn als Buienalarm bij iedere update de mogelijkheid zou hebben de WiFi kortstondig aan te zetten, te updaten en dan de WiFi weer uit te zetten.

Nu vind de update pas plaats als de telefoon wordt aangezet en een tijd aan blijft staan tot het update tijdstip arriveert. In praktijk moet je in onze situatie dus de telefoon aanzetten en de grafiek openen om de update direct te laten plaatsvinden (aangevinkt in de settings), want vaak gebruik je de telefoon maar heel even terwijl de update ieder uur is.

Just a thought...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

HaTe schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:01:
Aan de hand van de peilingen in dit topic heb ik ooit ASTRO file manager geinstalleerd omdat deze hoger scoorde dan Estrongs.

Vandaag Estrongs file explorer geïnstalleerd en ik vind deze echt VEEL beter. Ik kan nu gewoon de films van mijn lan shares spelen en andere bestanden gelijk openen! Verder is hij vertaald naar Nederlands en heeft het evenveel, zoniet meer opties dan astro!

Waarom staat astro op nummer 1 en estrongs niet?

Verder vind ik mVideoPlayer ook geweldig :D werkt heel fijn
Ook ik had eerst Astro gedownload, puur omdat iedereen zei dat het de beste was, maar ben er zelf ook achtergekomen dat EStrongs veel beter is.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik via 3G/WiFi m'n telefoon remote kan overnemen. Het scherm zien & bedienen dus.
Een beetje zoiets als TeamViewer maar dan voor m'n telefoon. Bestaat dit? En is er iemand die weet hoe dit heet? :)

[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 13-09-2010 09:27 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DennusB schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:27:
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik via 3G/WiFi m'n telefoon remote kan overnemen. Het scherm zien & bedienen dus.
Een beetje zoiets als TeamViewer maar dan voor m'n telefoon. Bestaat dit? En is er iemand die weet hoe dit heet? :)
Volgens mij kan PhonemyPC dat, en anders een willekeurige VNC client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
gwystyl schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:51:
[...]

Volgens mij kan PhonemyPC dat, en anders een willekeurige VNC client?
Nee dat is andersom, dan kan ik m'n PC overnemen vanaf mn tel. Ik wil mn tel overnemen vanaf mn pc :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Laatst online: 13-05 18:41
Pinin schreef op zondag 12 september 2010 @ 19:47:
Als ik werk + welzijn moet typen dan swype ik gewoon "werk", hou even langer m'n vinger op de "h" voor het "+" teken en dan swype ik "welzijn".
Zo ook als je weer + verkeer zou willen swypen.

Die "+" staat er binen een halve seconde als je de "h" langer vasthoudt ;)
Ik snap niet wat je met de spatiebalk wil doen :?
Na het "+" teken krijg je automatich een spatie om verder te swypen voor het volgende woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niek87 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:36:
He, ik heb een korte vraag. Hoe verander ik de namen onder de widgets/snelkoppelingen op mijn (hoofd)scherm?
Alvast dank.
Als je de laatste versie van LauncherPro (Free) gebruikt kun je bij het toevoegen van een toepassing op je scherm ook het label aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DennusB schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:52:
[...]

Nee dat is andersom, dan kan ik m'n PC overnemen vanaf mn tel. Ik wil mn tel overnemen vanaf mn pc :P
oja. Dat wil ik ook wel. Volgens mij was daar laatst ook al een vraag over; iemand die zocht naar iets dat lijkt op MyMobiler zoals dat voor windows mobile bestaat. Ik heb niet meer opgelet of diegene ook iets geschikts had gevonden.

Zo te zien zijn er wel meer mensen naar op zoek geweest, en komt ScreenCast het dichtst in de buurt

[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 13-09-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
ik weet niet of dit eerder gepost is, heb de eerste 4 topics doorzocht maar kwam niets tegen.. maar het volgende programma is echt een aanrader: M:IQ (http://my.miqlive.com/) het is een programma dat 1:1 synchroniseert met je telefoon, je kan ook dingen via een web browser beheren op je telefoon. je kan zelfs smsjes versturen vanaf de web browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Wat is nu een goed agenda programma. Op mijn winmo gebruikte ik PI, maar dat is er (nog) niet voor android. Alle andere alternatieven die ik gezien heb (standaard, jorte, calander, myagenda) zijn gewoon een ramp. Pocket Informant is op mijn HTC met een 160x320 scherm nog duidelijker als deze aganda's op mijn galaxy S.

Ik heb gezocht op agenda, planner en brieving, maar niets zinnigs vond ik daar. Iemand suggesties.
Dus niet direct een widget (pure-calander) op het home-screen, maar een agenda waar je doorheen kunt bladeren (scrollen)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 13:13

Fiber

Beaches are for storming.

Calendar Pad....?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Cyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:12:
Wat is nu een goed agenda programma. Op mijn winmo gebruikte ik PI, maar dat is er (nog) niet voor android. Alle andere alternatieven die ik gezien heb (standaard, jorte, calander, myagenda) zijn gewoon een ramp. Pocket Informant is op mijn HTC met een 160x320 scherm nog duidelijker als deze aganda's op mijn galaxy S.

Ik heb gezocht op agenda, planner en brieving, maar niets zinnigs vond ik daar. Iemand suggesties.
Dus niet direct een widget (pure-calander) op het home-screen, maar een agenda waar je doorheen kunt bladeren (scrollen)
Gewoon een lijst dus? Bij mijn galaxys is er al standaard een lijst view bij de calender. Kijk anders eens naar Android agenda widget

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
EmperoR88 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:08:
[...]

Thanks, hehe AndroMote had ik al geprobeerd, werkte niet goed. En EyeconTroller, het ziet er afschuwelijk uit en volgens mij moet je iets installeren op de server, terwijl mijn NAS daar de mogelijkheid niet toe biedt.

Iets wat wel bijna werkt: EStrongs File Explorer. Via deze app kan ik de Samba shares benaderen op mijn NAS, maar ik kan niets streamen :-( !
Ik vond EyeconTroller er juist goed uit zien! Voornamelijk omdat je ook meerdere apparaten in een overzicht aan elkaar kunt koppelen. En je hoeft niks te installeren op de server, het werkt gewoon met UPNP/DLNA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

HaTe schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:47:
[...]

Gewoon een lijst dus? Bij mijn galaxys is er al standaard een lijst view bij de calender. Kijk anders eens naar Android agenda widget
Nee, geen lijst...
B.v. een dergelijke view:
Afbeeldingslocatie: http://www.touchpodium.com/wp-content/uploads/2008/03/pocket-informant.png
of deze
Afbeeldingslocatie: http://www.detechnews.com/wp-content/uploads/2010/05/iphone-app-pocket-informant-1.3.jpg

Waar je dan handig doorheen kunt bladeren. Nu krijg ik bij de calenderview op de samsung wel een weekoverzicht, maar alleen met kleurtjes, zonder tekst.

Een widget biedt vaak geen soelaas, omdat dit puur een overzichtje op je homepage is. Ik heb het over de applicatie zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door Cyberpope op 13-09-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
Hebben andere mensen ook problemen met Angry Birds (game) op de HTC Desire met officiele 2.2 froyo ROM? Bij mij wil het spel zowel via de Market als via .apk niet installeren. Hij geeft aan dat de installatie mislukt is (fout 18).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Draait hier op beide telefoons zonder problemen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:35

GVR

HertogJanNL schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:35:
Hebben andere mensen ook problemen met Angry Birds (game) op de HTC Desire met officiele 2.2 froyo ROM? Bij mij wil het spel zowel via de Market als via .apk niet installeren. Hij geeft aan dat de installatie mislukt is (fout 18).
Draait hier zonder problemen. Genoeg geheugen vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Cyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:32:
[...]

Nee, geen lijst...
B.v. een dergelijke view:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]

Waar je dan handig doorheen kunt bladeren. Nu krijg ik bij de calenderview op de samsung wel een weekoverzicht, maar alleen met kleurtjes, zonder tekst.

Een widget biedt vaak geen soelaas, omdat dit puur een overzichtje op je homepage is. Ik heb het over de applicatie zelf.
Doet me denken aan Jorte Calendar. Erg goeie app! Ik gebruik hem zelf ookTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Cyberpope schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 17:19:
Op mijn vorige windowsphone had ik bij "nummerweergave" de mogelijkheid dat alleen mensen die ik via mijn contactpersonen bel mijn nummer zien. De rest niet. Ik vond dit een erg fijne optie.

Bestaat er zoiets ook voor android??
Dit zou ik ook wel eens willen weten, dat lijkt me een welkome aanvulling voor mijn smartphone!

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

RomeoJ schreef op maandag 13 september 2010 @ 15:42:
[...]

Dit zou ik ook wel eens willen weten, dat lijkt me een welkome aanvulling voor mijn smartphone!
Nou die is er dus niet prefixer (zie market) zit er aan te denken om in 1 van hun volgende updates (misschien als het lukt) deze mogelijkheid mee te nemen. Maar nu is dat gewoon niet mogelijk, volgens forums als XDA, Androidworld en nog een aantal fora die ik geprobeerd heb.

Ik merk jammer genoeg steeds meer beperkingen van Android tov mijn oude winmobile en had dat niet verwacht moet ik zeggen. Dit is er dus 1, een fatsoenlijke calendar applicatie is een andere. Zaken die in mijn optiek basis zijn, terwijl ik heel veel andere leuke dingen wel veel uitgebreider vind op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
GVR schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:58:
[...]

Draait hier zonder problemen. Genoeg geheugen vrij?
Ja, 48MB. Applicatie zelf gebruikt maar 11MB ofzo, dus dat zou het probleem niet moeten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 14:16
Cyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:01:
[...]

Ik merk jammer genoeg steeds meer beperkingen van Android tov mijn oude winmobile en had dat niet verwacht moet ik zeggen. Dit is er dus 1, een fatsoenlijke calendar applicatie is een andere. Zaken die in mijn optiek basis zijn, terwijl ik heel veel andere leuke dingen wel veel uitgebreider vind op Android.
Gebruik zelf de agenda widget, kun je vrij veel instellen. Een widget voor op je homescreen, maar door op de balk te drukken kun je kiezen voor dag,week, maand weergave. Gebruik het al tijdje en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:52
ik ben toch 100% tevreden over de calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Ik heb zojuist de nieuwe versie van HTCSync geinstalleerd (versie 3.0.5422) op mijn Windows 7 (64)-computer. Alleen het syncen van mijn Desire met muziek van iTunes gaat nog niet lekker, het programma hangt dan. Iemand anders hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Weet iemand misschien een goede NES Emulator op de Galaxy S (dus eigenlijk voor een telefoon met alleen touchscreen). Iedereen raadt NESoid aan, maar als ik die probeer zit het kruisje om mee te besturen links boven en de knoppen rechts onder. En vooral dat links boven stuurt niet echt lekker aangezien je dan met je duim over het beeld zit.

Ook heb ik MOJO Nes, maar die krijg ik alleen full screen en niet gescaled. Dus dan zit je ook met je vinger over het beeld en daar gaat Mario dood van.

(ik heb gezocht op het forum, maar niet een specifiek antwoord kunnen vinden. Sorry als hij wel al meerdere malen gesteld is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:42:
Hello,

Weet iemand misschien een goede NES Emulator op de Galaxy S (dus eigenlijk voor een telefoon met alleen touchscreen). Iedereen raadt NESoid aan, maar als ik die probeer zit het kruisje om mee te besturen links boven en de knoppen rechts onder. En vooral dat links boven stuurt niet echt lekker aangezien je dan met je duim over het beeld zit.

Ook heb ik MOJO Nes, maar die krijg ik alleen full screen en niet gescaled. Dus dan zit je ook met je vinger over het beeld en daar gaat Mario dood van.

(ik heb gezocht op het forum, maar niet een specifiek antwoord kunnen vinden. Sorry als hij wel al meerdere malen gesteld is)
Dat kan je gewoon veranderen in de instellingen!
offtopic:
noob, kijk altijd naar de instellingen voordat je iets afkeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat? De besturing in NESoid of het scalen in Mojo Nes? Want in Mojo zet ik hem op Scaled maar er verandert helemaal niks aan het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 17:48:
Wat? De besturing in NESoid of het scalen in Mojo Nes? Want in Mojo zet ik hem op Scaled maar er verandert helemaal niks aan het beeld.
de besturing van nesoid

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.