Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:44:
Ik erger me aan mezelf, maar ik ga verdorie weer terugverlangen naar Windows Mobile 6.5. Het OS mocht dan wel stok- en stokoud zijn, maar de software was in ieder geval van veel betere kwaliteit dan wat ik tot nu toe op Android heb gezien.
Zelfs iets simpels als een goede, complete muziek-speler is er niet voor Android. Of er klopt dit niet aan, of dat niet, of het afspelen hakkelt, geen muziekspeler komt ook maar in de buurt van de betere muziekspelers op een WinMo device.
Wat ik wil, is zo simpel. Ik wil zelf de directories kiezen waar ik mijn audio bestanden op heb gezet, ik wil een goede randomizer, en het meest belangrijke, ik wil dat de speler niet hakkelt,of een seconde stopt om dan weer verder te spelen. Wat me zeer regelmatig overkomt bij de muziekspelers welke ik op Android heb geprobeerd. Ergerlijk. Als mijn Desire met 2.2 de mail checkt, of van wifi naar 3g schakelt, of om wat voor reden dan ook, weer een seconde stilte....
Een muziek speler met goede randomizer bestaat op Android, een muziekspeler waar ik zelf directories met audio bestanden kan jiezen bestaat op Android, maar een met deze 2 mogelijkheden ben ik nog niet echt tegengekomen.
En het "stotteren", dat hebben alle Android spelers (dat is dan tenminste mijn ervaring he), zelfs met mijn class 6 Micro SD kaartje.
Wie kan me in de richting helpen voor een GOEDE muziekspeler dus?
Dat stotteren heb ik (met m'n Samsung Galaxy S) alleen als een app aan het installeren is.
Maar dat heeft volgens mij vooral te maken met het trage interne geheugen van de GS.
Zelf heb ik mp3 tags ook nooit nuttig gevonden. Ik heb een hele zooi oude mp3's die volgens hun tags allemaal uit verschillende albums komen. heel irritant.
Met het programmaatje mp3tagger heb ik redelijk korte tijd het grootste gedeelte van mijn muziek weten te taggen, zodat het goed werkt met ipods, telefoons en media players.
Ik blijf het onzin vinden, want ik weet precies in welke folder mijn muziek staat, dus waarom is het zo moeilijk om dat specificieke nummer te vinden!?
Okay dit is dus gewoon een rant richting die hele mp3 tag

OT: je kan de app "music folder player" proberen. Deze speelt muziek gewoon uit folders ipv tags.
Hier is de

(ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd)
EDIT: hij lijkt het niet te doen op m'n SGS