Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 8 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 149.684 views

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 22:19

Gutteguttegut

CEO of TFD

(jarig!)
Weet iemand of er een app bestaat welke foto's en video's automatisch 1 kant op synchroniseert (SGS->PC) zo gauw er een bluetooth verbinding gemaakt kan worden met de PC in de buurt?
Mag eventueel ook over wifi.

Dit lijkt mij enorm handig als een soort van back-up van de media mocht het toestel "kwijt raken" of defect raken.

Volgens mij kon dit wel met Nokia en PC Suite.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-03 16:33
Ben op zoek naar een programma die je samsung galaxy geheel doet backuppen.
Welk programma kan ik hier het best voor gebruiken ?

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05 22:13
Titanium Backup? Gebruik zelf MyBackupPro, doet voor mij voldoende.

Nickname does not reflect reality

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:26
Gutteguttegut schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:55:
Weet iemand of er een app bestaat welke foto's en video's automatisch 1 kant op synchroniseert (SGS->PC) zo gauw er een bluetooth verbinding gemaakt kan worden met de PC in de buurt?

Dit lijkt mij enorm handig als een soort van back-up van de media mocht het toestel "kwijt raken" of defect raken.

HTC sync doet dit. Met Bluetooth weet ik het niet want dat gebruik ik nauwelijks.

hoi

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:13
Brad Pitt schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:12:
Titanium Backup? Gebruik zelf MyBackupPro, doet voor mij voldoende.
Een nadeel van MyBackupPro vind ik zelf, dat bij het terugzetten van sms'jes, de ontvangstdatum veranderd wordt tot de restore datum.
Bij Titanium backup heb ik dit probleem niet, echter is MyBackupPro iets gebruiksvriendelijker.

Anoniem: 25156

Ik heb wat problemen met K9 in combinatie met de email client op mijn Mac (Thunderbird). Beide staan ingesteld op imap, echter wanneer ik een operatie uitvoer op mijn Mac (of via K9) dan wordt deze operatie niet uitgevoerd op mijn telefoon (of Mac).

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-12-2021
Het downloaden van Apps uit de Market lukt niet.
Ik krijg een foutmelding: downloaden mislukt.

Afgelopen nacht 3 uur bezig geweest met de hele telefoon opnieuw installeren.
Heb daarna 3 apps kunnen downloaden. En dan weer de foutmeldingen.
Zwaar irritant. Iemand een oplossing?

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:54

LDVC

Let's get it over with

wout1976 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:51:
[...]
Waarschijnlijk zijn er weer problemen met de market. Ik heb het idee dat de market de groei aan android-gebruikers niet helemaal kan bijbenen.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-04 23:00
quartex schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:02:
Voor degene die de HTC Sense klok/weer widget willen hebben op hun desktop:
[afbeelding]

HTC Home for Windows
Is er ook zoiets voor de Galaxy S? Ziet er mooi uit :)

• Brad Pitt
partyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:51:
Is er ook zoiets voor de Galaxy S? Ziet er mooi uit :)
Fancy Widget icm Snowstorm?

[Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 04-09-2010 14:53]

• odvdveer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06-2021
Ik zoek een vakantiedagen planner zoals deze die ik op mijn palm heb: http://holiday-planner-palm.en.softonic.com/palm

Bestaat dit voor android?

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eventjes een vraagje, wat gebruiken jullie om jullie android mobieltje te synchroniseren met outlook?
Ik ben al een paar apps tegengekomen van 40 EUR, en om via outlook => google => mobieltje te synchen via een CSV.
Maar zijn er gratis/goedkopere/snellere oplossingen?

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:43
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:25:
Eventjes een vraagje, wat gebruiken jullie om jullie android mobieltje te synchroniseren met outlook?
Ik ben al een paar apps tegengekomen van 40 EUR, en om via outlook => google => mobieltje te synchen via een CSV.
Maar zijn er gratis/goedkopere/snellere oplossingen?
Mocht je een HTC hebben, kan je gebruik maken van HTC Sync. Geen idee of andere fabrikanten ook zulk soort programmatjes hebben.

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:48
Welke mediaplayer heeft een goede shuffle? De onboard player van de desire vind ik qua shuffle echt slecht. Ik krijg sommige tracks meerdere keren en andere totaal niet van een en dezelfde playlist.

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

peppie71 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:00:
Welke mediaplayer heeft een goede shuffle? De onboard player van de desire vind ik qua shuffle echt slecht. Ik krijg sommige tracks meerdere keren en andere totaal niet van een en dezelfde playlist.
Dan heb je toch gewoon willekeur? Wat wil je nog meer?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

wout1976 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:51:

Afgelopen nacht 3 uur bezig geweest met de hele telefoon opnieuw installeren.
Heb daarna 3 apps kunnen downloaden. En dan weer de foutmeldingen.
Zwaar irritant. Iemand een oplossing?
Gisteren is het mij ook niet gelukt om apps te installeren. Ik kreeg geen foutmeldingen, maar mijn telefoon zette de download telkens op 'gepauzeerd', iets later gewoon op downloaden. Ik heb hem dan maar de hele nacht laten liggen, en deze ochtend was hij nog steeds bezig met downloaden. Ik heb alle lopende downloads gecancelled en ben opnieuw begonnen. Toen lukte het wel ... :)

Software is like sex, it's better when it's free

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-02 21:37
Ik kan een widget niet vinden. Als je die widget selecteert dan kan je allerlei opties aan of uit zetten en aanpassen zoals:
Timeout, verlichting, 2g/3g, WIFI, bluetooth. Het is een blauwe logo. Misschien kan iemand mij helpen.

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

*kuch* met sneller bedoel ik o.a. zonder via google calendar te moeten gaan ;)
HTC hero midden volgende week, maar ik dacht gelezen te hebben dat htc sync niet werkt i.c.m. custom roms.

Mijn vingers jeuken al om vanalles uit te proberen.

[Voor 6% gewijzigd door Simon Verhoeven op 04-09-2010 22:02]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55
Cabo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:50:
Ik kan een widget niet vinden. Als je die widget selecteert dan kan je allerlei opties aan of uit zetten en aanpassen zoals:
Timeout, verlichting, 2g/3g, WIFI, bluetooth. Het is een blauwe logo. Misschien kan iemand mij helpen.
De standaard widget die dit kan is de "energiebeheer" widget, maar of je die bedoeld... Die heeft groene vlakjes inderdaad een blauw logo.

[Voor 3% gewijzigd door Hmmbob op 04-09-2010 22:15]

ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!

• partyondude
Die snowstorm widget is leuk, maar ik kan daar geen achtergrond van maken. Kan wel skinns downloaden, maar krijg die niet als achtergrond ingesteld, wat toch zou moeten kunnen?

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-03-2021
@odvdveer

gewoon calendar gebruiken lijkt me? allemaal instellen op hele dag, en van dd/mm/jj tot dd/mm/jj instellen.

Edit: Bug in de forumsoftware, als ik op last druk zie ik maar tot odvdveer's post. :/

[Voor 184% gewijzigd door The_Double op 05-09-2010 00:52]

• Cabo
Als je iets hebt gedownload, en het bestand staat niet meer in de statusbar. Hoe kan ik het bestand toch benaderen?

edit: thanks, Astro file manager vergeten..

[Voor 16% gewijzigd door Cabo op 05-09-2010 01:02]

• Brad Pitt
partyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:21:
Die snowstorm widget is leuk, maar ik kan daar geen achtergrond van maken. Kan wel skinns downloaden, maar krijg die niet als achtergrond ingesteld, wat toch zou moeten kunnen?
Het is een widget natuurlijk, geen achtergrond-opvuller. Die achtergrond die je op dat plaatje zag van jou was dan ook gewoon de daadwerkelijke achtergrond van de telefoon zélf, niet van Snowstorm :)
Cabo schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:29:
Als je iets hebt gedownload, en het bestand staat niet meer in de statusbar. Hoe kan ik het bestand toch benaderen?
Je zou met een filemanager zoals Astro eens kunnen kijken in de download map op de SD-kaart.

• partyondude
Ok, dan heb ik het ff verkeerd begrepen hehehe :P

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:10

RaJitsu

B.S.U.R.

Is er trouwens een manier om de mail notificatie van Android zelf en Sense gelijk te krijgen? Als ik een mailtje krijg, kan ik dat bovenste pulldown geval gebruiken om het in te kijken (wat dus van Android zelf is), maar ook het mailicoontje op het Sense Homescreen of het homescreen naar rechts te schuiven. Als ik eerst het pulldown-menu gebruik, blijft het in Sense staat als nieuwe email. Kijk ik eerst in Sense, dan past Android het in de native applicatie wel aan. Is hier een oplossing voor?

B.S.U.R.

• t.coenraad
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:11
Kent iemand een goede flac-player, of mogelijkheid de default te laten ondersteunen? Heb nu andLess, maar dat is niet meer dan selecteren en playen.

Daarnaast: het swiFTP-programma laat je ook in mappen buiten /sdcard zien. Is dit schadelijk als je hieraan sleutelt, of is dat al onmogelijk gemaakt? Systeembestanden lijken me niet helemaal geschikt voor modificatie namelijk ;)

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-05 17:01

Balachmar

The truth is out there

t.coenraad schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:11:
Kent iemand een goede flac-player, of mogelijkheid de default te laten ondersteunen? Heb nu andLess, maar dat is niet meer dan selecteren en playen.

Daarnaast: het swiFTP-programma laat je ook in mappen buiten /sdcard zien. Is dit schadelijk als je hieraan sleutelt, of is dat al onmogelijk gemaakt? Systeembestanden lijken me niet helemaal geschikt voor modificatie namelijk ;)
Als je je telefoon niet geroot hebt, kun je systeembestanden niet veranderen. Daar heb je namelijk admin (root) rechten voor nodig. Maar je kunt misschien wel settings weggooien, maar als programma's die gewoon goed wegzetten, dan kun je zelfs daar niet bij.

File Widget: File informatie op je homescreen (scan mijn avatar) Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 11:52
Ik gebruik de standaard mail app op mn htc desire en dat werkt in principe prima op 1 ding na. Hij haalt maar een bepaald gedeelte van de mail op en als ik hem open kan ik op resterende deel ophalen drukken. Dat is prima. Echter als ik dat gedaan heb en vervolgens terug ga naar mn inbox dan is dir mail weg....m erg irritant weet iemand hoe dit kan komen?

Weet er ff geen

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-04 07:57
Is ie dan ook weg van de server? (gmail of pop) zo ja dan is dat dus een instelling van bijv. gmail

Iets anders is er iemand die snowstorm gebruikt? Hij is netjes maar hij gaat niet automatisch over van dag naar nacht iconen. Welke instelling staat dan niet goed?

There is no such thing as too much coriander.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 11:59
Wie weet of er een gpu accelerated browser is voor android? En heeft iemand de apk van de fennec alpha, als ik naar de download link ga op hun eigen site dan krijg ik een .install file ipv apk...

MBPR 15” 2018 | iPhone X 64GB | Xbox woutertjuuuh | steam bubureijers

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-03 09:45
Is er inmiddels al iemand in geslaagd Nederlandse Text To Speech (TTS) aan de praat te krijgen op een Engelstalig Android 2.2 toestel?

Ik heb mijn telefoon graag in het Engels omdat Nederlands altijd zo knullig over komt, maar Google navigatie werkt natuurlijk het beste als de Nederlandse straatnamen ook in het Nederlands worden uitgesproken ;)

Via de Pico TTS instellingen kun je allerlei talen kiezen, behalve Nederlands.

• laserboy
  • Laatst online: 18:15
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:53:
[...]

*kuch* met sneller bedoel ik o.a. zonder via google calendar te moeten gaan ;)
HTC hero midden volgende week, maar ik dacht gelezen te hebben dat htc sync niet werkt i.c.m. custom roms.
HTC Sync werkt alleen met ROMs in combinatie met HTC Sense. Volgens mij werkt bijvoorbeeld VillainRom 12 wel met HTC Sync en FroydVillain 1.x dus weer niet.

Zelf laat ik al mijn mail gestructureerd (middels) filters binnenkomen op Google Mail. Ook mijn contacten en mijn Agenda. Via IMAP (of via Gmail offline) benader ik alles offline. Het is zeker het overwegen waard, want je synchronisatie van WiFi of mobiel internet blijft het makkelijkst.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:48

Fiber

Beaches are for storming.

haling schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:27:
Is er inmiddels al iemand in geslaagd Nederlandse Text To Speech (TTS) aan de praat te krijgen op een Engelstalig Android 2.2 toestel?

Ik heb mijn telefoon graag in het Engels omdat Nederlands altijd zo knullig over komt, maar Google navigatie werkt natuurlijk het beste als de Nederlandse straatnamen ook in het Nederlands worden uitgesproken ;)

Je zou deze language pack kunnen proberen, (E1,99):
http://www.appbrain.com/a...lassic.langpack.nl_nl_fem

Niet zelf getest, ik gebruik tot nog toe alleen gratis apps. :) Laat even weten of het werkt als je hem probeert. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• haling
Fiber schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:48:
[...]

Je zou deze language pack kunnen proberen, (E1,99):
http://www.appbrain.com/a...lassic.langpack.nl_nl_fem

Niet zelf getest, ik gebruik tot nog toe alleen gratis apps. :) Laat even weten of het werkt als je hem probeert. :)
Ik heb geen creditcard en kan dus ook geen apps kopen. Ik wist al van het bestaan van die engine + language packs, maar het liefste gebruik ik gewoon de Pico engine, zeker omdat ik weet dat die gewoon goed is.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je kan ook een prepaid debetkaart nemen: www.3vcash.nl

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• quartex
  • Laatst online: 10-03 20:26

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Thanks!

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Pinin
  • Laatst online: 30-04 07:57
Kan je via BlueTooth je sd-card beheren?
Verbinding is er wel, maar hoe brows ik naar intern geheugen en sd-card?

There is no such thing as too much coriander.

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 04:40
Ik weet niet of dit de goede plek is maar hier komt mijn vraag:

Ik heb sinds 3 weken een Desire en ik zoek een programma dat mijn muziek automatisch beide kanten op synchroniseert als ik mijn telefoon als verwisselbare schijf aansluit op mijn pc, dus als er nieuwe nummers op mijn telefoon staan naar mijn pc en als er nieuwe op mijn pc staan naar de telefoon. ik heb zelf eerst HTC Sync geprobeerd maar die laat me niet mijn eigen directory op de sd kaart kiezen en doet volgens mij sowieso niet beide kanten op dus die heb ik snel links laten liggen en kwam na wat zoeken bij Mediamonkey, waar ik uiteindelijk wel eens sync van telefoon naar pc werkende krijg maar andersom niet. Iemand een tip voor een programma waar dit makkelijk in te stellen is?

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

haling schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:27:

Ik vind het wel een leuk spelletje om te raden welke straat ze uitspreekt :+.

Mocht er iemand die alternatieve engine gaan gebruiken, dan graag een beoordeling in dit topic.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• KakDela
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2017
Ik erger me aan mezelf, maar ik ga verdorie weer terugverlangen naar Windows Mobile 6.5. Het OS mocht dan wel stok- en stokoud zijn, maar de software was in ieder geval van veel betere kwaliteit dan wat ik tot nu toe op Android heb gezien.
Zelfs iets simpels als een goede, complete muziek-speler is er niet voor Android. Of er klopt dit niet aan, of dat niet, of het afspelen hakkelt, geen muziekspeler komt ook maar in de buurt van de betere muziekspelers op een WinMo device.

Wat ik wil, is zo simpel. Ik wil zelf de directories kiezen waar ik mijn audio bestanden op heb gezet, ik wil een goede randomizer, en het meest belangrijke, ik wil dat de speler niet hakkelt,of een seconde stopt om dan weer verder te spelen. Wat me zeer regelmatig overkomt bij de muziekspelers welke ik op Android heb geprobeerd. Ergerlijk. Als mijn Desire met 2.2 de mail checkt, of van wifi naar 3g schakelt, of om wat voor reden dan ook, weer een seconde stilte....
Een muziek speler met goede randomizer bestaat op Android, een muziekspeler waar ik zelf directories met audio bestanden kan jiezen bestaat op Android, maar een met deze 2 mogelijkheden ben ik nog niet echt tegengekomen.
En het "stotteren", dat hebben alle Android spelers (dat is dan tenminste mijn ervaring he), zelfs met mijn class 6 Micro SD kaartje.
Wie kan me in de richting helpen voor een GOEDE muziekspeler dus?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38
KakDela schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:44:
Ik erger me aan mezelf, maar ik ga verdorie weer terugverlangen naar Windows Mobile 6.5. Het OS mocht dan wel stok- en stokoud zijn, maar de software was in ieder geval van veel betere kwaliteit dan wat ik tot nu toe op Android heb gezien.
Zelfs iets simpels als een goede, complete muziek-speler is er niet voor Android. Of er klopt dit niet aan, of dat niet, of het afspelen hakkelt, geen muziekspeler komt ook maar in de buurt van de betere muziekspelers op een WinMo device.

Wat ik wil, is zo simpel. Ik wil zelf de directories kiezen waar ik mijn audio bestanden op heb gezet, ik wil een goede randomizer, en het meest belangrijke, ik wil dat de speler niet hakkelt,of een seconde stopt om dan weer verder te spelen. Wat me zeer regelmatig overkomt bij de muziekspelers welke ik op Android heb geprobeerd. Ergerlijk. Als mijn Desire met 2.2 de mail checkt, of van wifi naar 3g schakelt, of om wat voor reden dan ook, weer een seconde stilte....
Een muziek speler met goede randomizer bestaat op Android, een muziekspeler waar ik zelf directories met audio bestanden kan jiezen bestaat op Android, maar een met deze 2 mogelijkheden ben ik nog niet echt tegengekomen.
En het "stotteren", dat hebben alle Android spelers (dat is dan tenminste mijn ervaring he), zelfs met mijn class 6 Micro SD kaartje.
Dat stotteren heeft niets met de players te maken, want ik heb dat met geen enkele player. Zelfs niet met Spotify, welke het vanaf het internet streamt. (behalve natuurlijk als mijn verbinding wegvalt in een tunnel ofzo ;) ) Het lijkt me dat je een ander probleem hebt.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Maverick schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:46:
[...]

Dat stotteren heeft niets met de players te maken, want ik heb dat met geen enkele player. Zelfs niet met Spotify, welke het vanaf het internet streamt. (behalve natuurlijk als mijn verbinding wegvalt in een tunnel ofzo ;) ) Het lijkt me dat je een ander probleem hebt.
Eens. Ik heb ook helemaal geen last van stotters. Ik zou eens kijken of er wellicht een ander programma schuld aan is. Heb je misschien een taskkiller draaien?

File Widget: File informatie op je homescreen (scan mijn avatar) Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• FireFoz
  • Laatst online: 22-05 11:52
Pinin schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:27:
Is ie dan ook weg van de server? (gmail of pop) zo ja dan is dat dus een instelling van bijv. gmail

Iets anders is er iemand die snowstorm gebruikt? Hij is netjes maar hij gaat niet automatisch over van dag naar nacht iconen. Welke instelling staat dan niet goed?
Nee, hij blijft gewoon opde server staan...

Weet er ff geen

• Cabo
Voorheen kon ik als ik een beltoon wilde instellen de optie "beltoon inkorten" selecteren. Nu heb ik Cronos Froyo en zie ik dat nergens staan...??

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:49

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb veel goede verhalen gehoord over ADW Launcher.
Nu heb ik deze ook even geïnstalleerd, maar als ik ga scrollen in het menu waar alle apps staan, moet ik wel heel vaak mn vinger bewegen wil hij naar het volgende scherm gaan. Dit kom omdat ie dan een aanraking op een app registreert. Is dit normaal of scrol ik verkeerd? Vind het namelijk niet echt prettig.

PSN: MoodChange | Rise Against forum

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05 19:51

Dat stotteren heb ik (met m'n Samsung Galaxy S) alleen als een app aan het installeren is.
Maar dat heeft volgens mij vooral te maken met het trage interne geheugen van de GS.

Zelf heb ik mp3 tags ook nooit nuttig gevonden. Ik heb een hele zooi oude mp3's die volgens hun tags allemaal uit verschillende albums komen. heel irritant.
Met het programmaatje mp3tagger heb ik redelijk korte tijd het grootste gedeelte van mijn muziek weten te taggen, zodat het goed werkt met ipods, telefoons en media players.

Ik blijf het onzin vinden, want ik weet precies in welke folder mijn muziek staat, dus waarom is het zo moeilijk om dat specificieke nummer te vinden!?

Okay dit is dus gewoon een rant richting die hele mp3 tag :)
OT: je kan de app "music folder player" proberen. Deze speelt muziek gewoon uit folders ipv tags.
Hier is de
(ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd)

EDIT: hij lijkt het niet te doen op m'n SGS |:(

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 04:40
Met Meridian kan je naast door tags ook gewoon muziek uit folders spelen.

• carnivore
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2016
Gutteguttegut schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:55:

+1

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-04 20:09

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

DoubleTwist heeft een synchronisatie mogelijkheid. Zodra ik mijn telefoon koppel via usb aan mijn pc, dan start doubletwist op.
En sowieso is het slimmer om dit via usb te doen. BT is zo rete traag...

[Voor 22% gewijzigd door DNA_Saint op 07-09-2010 03:03]

Huub Huub Barbatruc!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Zijn er hier meer mensen die beautiful widgets gebruiken en accuweather als weer bron ? Accuweather is bij namelijk alles behalve accuraat .. "s avond om een uur of 10 zegt hij nog dat het zonnig is ( ondaks dat ik wel een maan zie) en wel vaker momenten op de dag dat ik het idee heb dat de voorspelling wel een uur of 4 achterloopt ... Als ik google als weer bron gebruik krijg ik de helft van de tijd N/A te zien bij weersomstandigheden .. Wel zwaar waardeloos zo ... Heb trouwens de nieuwste versie van beautiful widgets dus als het goed is helemaal up to date

• nii3k
  • Nu online
He, ik heb een korte vraag. Hoe verander ik de namen onder de widgets/snelkoppelingen op mijn (hoofd)scherm?
Alvast dank.

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:16

Fixer

FP ProMod
niek87 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:36:
He, ik heb een korte vraag. Hoe verander ik de namen onder de widgets/snelkoppelingen op mijn (hoofd)scherm?
Alvast dank.
Dat kan bijvoorbeeld met BetterCut of de gratis variant AnyCut.

[Voor 12% gewijzigd door Fixer op 07-09-2010 11:26. Reden: Dubbele zin :P]

• LDVC
  • Laatst online: 19:54

LDVC

Let's get it over with

breinstein schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:23:
Zijn er hier meer mensen die beautiful widgets gebruiken en accuweather als weer bron ? Accuweather is bij namelijk alles behalve accuraat .. "s avond om een uur of 10 zegt hij nog dat het zonnig is ( ondaks dat ik wel een maan zie) en wel vaker momenten op de dag dat ik het idee heb dat de voorspelling wel een uur of 4 achterloopt ... Als ik google als weer bron gebruik krijg ik de helft van de tijd N/A te zien bij weersomstandigheden .. Wel zwaar waardeloos zo ... Heb trouwens de nieuwste versie van beautiful widgets dus als het goed is helemaal up to date
Wat is je refresh-interval? Als je eens in de 6 uur het weer ophaalt, dan is het natuurlijk niet vreemd dat het rond een uur of 10 nog zonnig is. Verder durf ik eigenlijk niet te zeggen of ik hetzelfde heb, ik kijk eigenlijk niet zo vaak naar het weer op m'n telefoon. Ik blijf gewend om ff uit het raam te kijken :P

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• nii3k
  • Nu online
Fixer schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:49:
[...]

Dat kan bijvoorbeeld met BetterCut of de gratis variant AnyCut. Denk dat die dat ook wel kan met de gratis versie genaamd Anycut
Dankje! Het werkt

• Brad Pitt
breinstein schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:23:
Heb trouwens de nieuwste versie van beautiful widgets dus als het goed is helemaal up to date
Yup, heb dit zelf ook. Had er bij de oudere versies nooit last van nu wel. Heb ook maar Google als bron ingesteld, nog niet gemerkt dat die wegvalt. Je hebt dan wel "maar" vier dagen als voorspelling. Maar goed, zoals we weten kan je daar toch niet echt van op aan :)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ligt het aan mij of heeft android gewoon geen goed werkende skype apps? Die van Fring is weg en die van nimbuzz is ECHT slecht (wegvallende verbinding zelfs met wifi, als ik gebeld word hoor ik niks) Heeft iemand nog suggesties (voor de Desire)

PSN & XBL: Denkoyugo

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 01:41
Vraag gaat over Desire. Zoals bekend heeft Android verschillende scenes. Op scene 'werk' komt er een widget voor met Favorieten. Dit zijn telefooncontacten ter breedte van een foto, in de lengte zijn er 3 foto's te zien, waar je door heen kunt scrollen en door 'n foto aan te klikken deze persoon dan kunt bellen. Ik zou dit graag op mijn Desire bij aangepaste scene ook willen gebruiken, maar ik ik vind deze gadget nergens terug, niet bij widgets of bij applicaties.

Clevonotebook, MacBook pro, oneplus 5, 7+ iPhone

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

widget - contacten is dat.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 01:41
Dank je. Hoe dom kan je zijn, het makkelijkste sla je telkens over!

Clevonotebook, MacBook pro, oneplus 5, 7+ iPhone

• david_again
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-05 08:46
Super bedankt voor de tip! Ik kan eindelijk apps kopen en gemakkelijk updaten via de market.
(meteen gedaan!) _/-\o_

• haling
MegaTronics schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:23:
[...]

Ik vind het wel een leuk spelletje om te raden welke straat ze uitspreekt :+.

Mocht er iemand die alternatieve engine gaan gebruiken, dan graag een beoordeling in dit topic.
Er komen inderdaad wel grappige klanken voorbij, maar echt verstaanbaar is het niet ;)

+1 voor die alternatieve engine beoordeling!

Anoniem: 8504

Beetje zwaktebod om via een troll snel je antwoord proberen te krijgen. Ga gewoon even op zoek naar een van de 50 andere MP3 spelers en test je wensen uit. Qua stotteren doe je dus iets niet goed, zoals anderen ook al aangeven..

• t.coenraad
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:11
david_again schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:19:
[...]

Super bedankt voor de tip! Ik kan eindelijk apps kopen en gemakkelijk updaten via de market.
(meteen gedaan!) _/-\o_
Jammer alleen dat dit maar 3-4 maanden geldig is. Is er een vergelijkbare dienst die langer geldig is? Ik hoef nu ook weer niet zoveel apps te kopen ;)

• Anoniem: 366966
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Denko schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:11:
Ligt het aan mij of heeft android gewoon geen goed werkende skype apps?
1. Skype uses a proprietary Internet telephony (VoIP) network based on peer-to-peer architecture. The protocol has not been made publicly available by Skype and official applications using the protocol are closed-source. The Skype network is not interoperable with most other VoIP networks without proper licensing from Skype

2. Je bedoelt: Waarom heeft Skype geen goed werkende Android App.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

Anoniem: 366966 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:45:
[...]

1. Skype uses a proprietary Internet telephony (VoIP) network based on peer-to-peer architecture. The protocol has not been made publicly available by Skype and official applications using the protocol are closed-source. The Skype network is not interoperable with most other VoIP networks without proper licensing from Skype

2. Je bedoelt: Waarom heeft Skype geen goed werkende Android App.
Ja, datte dus.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Azrael
  • Laatst online: 12-05 20:41
Is er ook een "domme" voice dial app die je zelf moet inspreken? Heel leuk die zogenaamd slimme spraakherkenning, maar ik heb het idee dat het voor geen meter werkt.

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-11-2021
Is er een programma om je smsjes(de database) ook op je SD/EXT3 te laten komen?

• DRvDijk
  • Laatst online: 16:54
KiTsEr schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:28:
Niet direct, maar met SMS Backup & Restore kun je de database wel backuppen en restoren (what's in a name ;))

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:34

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

KiTsEr schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:28:
En kijk ook eens naar Backup Bookmark, is ook handig als je regelmatig flasht.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-11-2021
DRvDijk schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:14:
[...]

Niet direct, maar met SMS Backup & Restore kun je de database wel backuppen en restoren (what's in a name ;))
Maar dan moet ik nog wel backupen en restoren. Ik heb liever bij een nieuwe ROM direct al mn smsies terug.
Iemand een andere oplossing?

Anoniem: 374249

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn mobiele data verbinding kan uitschakelen op een android telefoon (samsung galaxy s) Ik wil op vakantie alleen de mobiele verbinding uitzetten en wel gebruik blijven maken van wifi om gewoon te kunnen mailen enzo. ik heb APNdroid geïnstalleerd maar die blokkeert alle data verbindingen.

• Smultie
  • Niet online
In de standaard instellingen kun je bij Data Roaming in- of uitschakelen dat er bij het roamen (=in 't buitenland) verbinding wordt gemaakt.
Ik heb het vinkje uitstaan en bij mijn 3 reisjes naar het buitenland sinds in Android heb, is dit altijd goed gegaan.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

KiTsEr schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:33:
[...]

Maar dan moet ik nog wel backupen en restoren. Ik heb liever bij een nieuwe ROM direct al mn smsies terug.
Iemand een andere oplossing?
Heb ik liever ook, maar ik heb ook liever dat het nu niet regent.
Wat je wilt bestaat niet. Wil je het behouden, dan moet je een backup maken. Zodra je opnieuw flashed, ben je je smsjes kwijt (zonder backup). Backup duusrt circa 15 seconden (+/- 400 smsjes), terugzetten circa 30 sec incl controle op dubbele smsjes. Stelt erg weinig voor, je kunt het een aap leren.

[Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2010 11:45]

• gwystyl
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 374249 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:20:
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn mobiele data verbinding kan uitschakelen op een android telefoon (samsung galaxy s) Ik wil op vakantie alleen de mobiele verbinding uitzetten en wel gebruik blijven maken van wifi om gewoon te kunnen mailen enzo. ik heb APNdroid geïnstalleerd maar die blokkeert alle data verbindingen.
APNdroid blokkeert al je APN's, ofwel Access Point Names, waar je GPRS en MMS instellingen staan. zelfs met je APN's disabled kan je dus prima gebruik maken van WiFi. Volgens mij bestaan er ook APN switches waarbij je kan kiezen tussen het uitschakelen van internet (GPRS) en/of MMS. Ik weet alleen niet meer of dat nou wel of niet met APNdroid kan en ik ben te lui om dat uit te zoeken (kan je ook best zelf)

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

SMulTiE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:27:
In de standaard instellingen kun je bij Data Roaming in- of uitschakelen dat er bij het roamen (=in 't buitenland) verbinding wordt gemaakt.
Ik heb het vinkje uitstaan en bij mijn 3 reisjes naar het buitenland sinds in Android heb, is dit altijd goed gegaan.
Klopt, als ik bij mijn ouders aan de grens met Duitsland zit schakelt de GSM over op een van de Duitse netten, maar tegelijkertijd zie ik meteen de data verbinding wegvallen. Schakel ik weer over op Vodafone NL, dan is de dataverbinding weer actief.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Welke app gebruiken jullie voor PDF'jes lezen?
heb wat Ebooks in PFD formaat die ik wil lezen, maar vind acrobat niet geweldig.
kortom: is er een app die zich meer richt op het lezen van boeken in pdf formaat?

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 21:46
TepelStreeltje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:05:
Welke app gebruiken jullie voor PDF'jes lezen?
heb wat Ebooks in PFD formaat die ik wil lezen, maar vind acrobat niet geweldig.
kortom: is er een app die zich meer richt op het lezen van boeken in pdf formaat?
Ik voel me behulpzaam vandaag maar dit had je toch zelf ook wel kunnen vinden??????

http://www.appbrain.com/search?q=ebook+reader

Non taken

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bornin7ty2 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:55:
[...]

Ik voel me behulpzaam vandaag maar dit had je toch zelf ook wel kunnen vinden??????

http://www.appbrain.com/search?q=ebook+reader
had ik ook al gedaan ja, staan er genoeg, maar zoek de er een waarmee iedereen al goede ervaringen heeft.c
er is er vast wel een beter dan een andere :)

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-04 21:46
TepelStreeltje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:19:
[...]

had ik ook al gedaan ja, staan er genoeg, maar zoek de er een waarmee iedereen al goede ervaringen heeft.c
er is er vast wel een beter dan een andere :)
ah, dan kan ik je niet helpen. moet er ook niet aan denken om een boek te lezen op mijn Hero :D

Non taken

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:23

Zelfde probleem hier! Ik ben weer terug naar de standaard player.

Mortplayer kwam in de buurt maar is 1) alles behalve stabiel en heeft 2) een ranzige layout (IMHO)

Weet er iemand al een strak ogende MP3 speler die stabiel is?

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bornin7ty2 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:35:
[...]

ah, dan kan ik je niet helpen. moet er ook niet aan denken om een boek te lezen op mijn Hero :D
heb soms van die momenten dat ik echt niets beters te doen heb in de trein :)
dus dan is het wel fijn om boek te lezen ofzo.
acrobat werkt het wel mee, maar vind het niet prettig werken, al geprobeerd op de wc net namelijk met men SGS :P

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

TepelStreeltje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:46:
[...]

heb soms van die momenten dat ik echt niets beters te doen heb in de trein :)
dus dan is het wel fijn om boek te lezen ofzo.
acrobat werkt het wel mee, maar vind het niet prettig werken, al geprobeerd op de wc net namelijk met men SGS :P
Neem dan een echte ebook reader, zoals aldiko. Dan moet je de boeken alleen wel in epub kunnen krijgen.
Die bestanden zijn ook veel meer bedoeld om als ebook te lezen, betere reflow enzo.
PDF is toch voornamelijk bedoeld om er overal hetzelfde uit te zien, dit kan voor veel scrollen zorgen...

• Cobiwan
  • Niet online
aldiko opende mijn epubs anders niet. heb moon+ reader die doet het wel

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik begin me echt steeds meer te irriteren aan alle spam op de Market. De "just in" categorie is bijvoorbeeld bijna onbruikbaar geworden door die onzin...

Zou het helpen als we allemaal massaal die gasten aangeven?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Sj44k13 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:45:
aldiko opende mijn epubs anders niet. heb moon+ reader die doet het wel
Je .epub bestanden moet je in het mapje eBooks zetten op je sd kaart. Je kunt dan Aldiko je boeken laten importeren, en u is klaar om te gaan lezen :)

• Cobiwan
  • Niet online
Ja, dat deed ik maar hij vond niets... beetje jammer

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-04 10:28
emzed schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:44:
[...]

Zelfde probleem hier! Ik ben weer terug naar de standaard player.

Mortplayer kwam in de buurt maar is 1) alles behalve stabiel en heeft 2) een ranzige layout (IMHO)

Weet er iemand al een strak ogende MP3 speler die stabiel is?
Ik heb goede verhalen over cubed/^3 (de tot de macht 3). Het ziet er in ieder geval mooi uit, maar heb'm zelf niet geprobeerd.

• Whodog
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08-2017
Hee strijders

Heb een probleem met Twitter for Android, whenever de app de tweets refreshed, zegt ie alle tweets van de huidige dag in about X hours ago, in plaats van de precieze tijd als het nog binnen het uur valt, hoe kan dit?

Thanks

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

janvanduschoten schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:13:
[...]

Je .epub bestanden moet je in het mapje eBooks zetten op je sd kaart. Je kunt dan Aldiko je boeken laten importeren, en u is klaar om te gaan lezen :)
is dat alleen met ebooks? dus niet met PDF files/books?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:52

KneoK

Not in a million lightyears

janvanduschoten schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:13:
[...]

In het mapje Epubs heb je een mapje Import, als je daar je eBooks inzet en dan in Aldiko in het menu voor import kiest dan werkt het perfect. Althans, met de premium versie in ieder geval.

@TepelStreeltje >>> Aldiko ondersteunt alleen ePub, met een programma als Calibre E-book management kun je zo'n beetje alle formaten omzetten naar ePub op je pc.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

KneoK schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:01:
[...]

In het mapje Epubs heb je een mapje Import, als je daar je eBooks inzet en dan in Aldiko in het menu voor import kiest dan werkt het perfect. Althans, met de premium versie in ieder geval.

@TepelStreeltje >>> Aldiko ondersteunt alleen ePub, met een programma als Calibre E-book management kun je zo'n beetje alle formaten omzetten naar ePub op je pc.
ook met de gratis versie.
heb er net ff 20 minuten mee zitten rotzooien, maar het is me gelukt! thanks!!
leest STUK prettiger dan PDF (grotere letters etc)!

• frizti
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:31
SMulTiE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:27:
roamen (=in 't buitenland) gaat helaas niet op als je een Telfort abonnement hebt.
Zonder "Data Roaming" werkt je internet verbinding namelijk in NL ook niet, omdat Telfort op het KPN netwerk zit.

iRacing Profiel

• Whodog
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08-2017
Whodog schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:51:
Hee strijders

Heb een probleem met Twitter for Android, whenever de app de tweets refreshed, zegt ie alle tweets van de huidige dag in about X hours ago, in plaats van de precieze tijd als het nog binnen het uur valt, hoe kan dit?

Thanks
Ik quote me eigen reply, omdat ik een status update heb en ik denk dat anders niemand antwoord!
Een vriend van mij tweette iets, en toen ik alles refreshte op me telefoon stond er 59 minutes ago, terwijl er bij twitter op het internet er natuurlijk gewoon 1 minute ago staat

hurr durr humm, zou niet weten waardoor dit komt

• quartex
  • Laatst online: 10-03 20:26

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Over Aldiko gesproken, voor iedereen die het nog niet wist:

Drinkmalk

Custom catalog met over 4000 boeken.

[Voor 14% gewijzigd door quartex op 08-09-2010 19:53]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kwam ik net tegen: ShuffleTone 2.0. Heb je niet telkens dezelfde ringtone/messagetone.

http://www.appbrain.com/app/com.DizWARE.ShuffleTone

• gwystyl
  • Laatst online: 20:06

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:57:
Kwam ik net tegen: ShuffleTone 2.0. Heb je niet telkens dezelfde ringtone/messagetone.

http://www.appbrain.com/app/com.DizWARE.ShuffleTone
Dat lijkt me niet handig; ik heb nu al moeite om de geluidjes van mijn telefoon te herkennen :)

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

quartex schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:52:
Over Aldiko gesproken, voor iedereen die het nog niet wist:

Drinkmalk

Custom catalog met over 4000 boeken.
Die lijkt me niet echt legaal, aangezien daar boeken tussen staan waar zeker nog copyright op berust.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

Balachmar schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:13:
[...]

Die lijkt me niet echt legaal, aangezien daar boeken tussen staan waar zeker nog copyright op berust.
Volgens mij ook allemaal Engelse boeken, dus niet relaxed om te lezen. Ik kan goed Engels lezen en schrijven, maar Nederlands leest voor mij toch prettiger.

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-04 11:35
Balachmar schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:13:
[...]

Er staat ook bij dat het alleen voor mensen is die het boek origineel hebben.
Maar of dat de doelgroep is valt uiteraard te betwisten.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee