The birds turned into The Flying Dutchmen!
Welk programma kan ik hier het best voor gebruiken ?
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Nickname does not reflect reality
HTC sync doet dit. Met Bluetooth weet ik het niet want dat gebruik ik nauwelijks.Gutteguttegut schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:55:
Weet iemand of er een app bestaat welke foto's en video's automatisch 1 kant op synchroniseert (SGS->PC) zo gauw er een bluetooth verbinding gemaakt kan worden met de PC in de buurt?
Mag eventueel ook over wifi.
Dit lijkt mij enorm handig als een soort van back-up van de media mocht het toestel "kwijt raken" of defect raken.
Volgens mij kon dit wel met Nokia en PC Suite.
hoi
Een nadeel van MyBackupPro vind ik zelf, dat bij het terugzetten van sms'jes, de ontvangstdatum veranderd wordt tot de restore datum.Brad Pitt schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:12:
Titanium Backup? Gebruik zelf MyBackupPro, doet voor mij voldoende.
Bij Titanium backup heb ik dit probleem niet, echter is MyBackupPro iets gebruiksvriendelijker.
Verwijderd
Ik krijg een foutmelding: downloaden mislukt.
Afgelopen nacht 3 uur bezig geweest met de hele telefoon opnieuw installeren.
Heb daarna 3 apps kunnen downloaden. En dan weer de foutmeldingen.
Zwaar irritant. Iemand een oplossing?
Waarschijnlijk zijn er weer problemen met de market. Ik heb het idee dat de market de groei aan android-gebruikers niet helemaal kan bijbenen.wout1976 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:51:
Het downloaden van Apps uit de Market lukt niet.
[...]
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Is er ook zoiets voor de Galaxy S? Ziet er mooi uitquartex schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:02:
Voor degene die de HTC Sense klok/weer widget willen hebben op hun desktop:
[afbeelding]
HTC Home for Windows
Fancy Widget icm Snowstorm?partyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:51:
Is er ook zoiets voor de Galaxy S? Ziet er mooi uit
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 04-09-2010 14:53 ]
Bestaat dit voor android?
Ik ben al een paar apps tegengekomen van 40 EUR, en om via outlook => google => mobieltje te synchen via een CSV.
Maar zijn er gratis/goedkopere/snellere oplossingen?
Mocht je een HTC hebben, kan je gebruik maken van HTC Sync. Geen idee of andere fabrikanten ook zulk soort programmatjes hebben.Simon Verhoeven schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:25:
Eventjes een vraagje, wat gebruiken jullie om jullie android mobieltje te synchroniseren met outlook?
Ik ben al een paar apps tegengekomen van 40 EUR, en om via outlook => google => mobieltje te synchen via een CSV.
Maar zijn er gratis/goedkopere/snellere oplossingen?
Dan heb je toch gewoon willekeur? Wat wil je nog meer?peppie71 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:00:
Welke mediaplayer heeft een goede shuffle? De onboard player van de desire vind ik qua shuffle echt slecht. Ik krijg sommige tracks meerdere keren en andere totaal niet van een en dezelfde playlist.
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Verwijderd
Gisteren is het mij ook niet gelukt om apps te installeren. Ik kreeg geen foutmeldingen, maar mijn telefoon zette de download telkens op 'gepauzeerd', iets later gewoon op downloaden. Ik heb hem dan maar de hele nacht laten liggen, en deze ochtend was hij nog steeds bezig met downloaden. Ik heb alle lopende downloads gecancelled en ben opnieuw begonnen. Toen lukte het wel ...wout1976 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:51:
Het downloaden van Apps uit de Market lukt niet.
Afgelopen nacht 3 uur bezig geweest met de hele telefoon opnieuw installeren.
Heb daarna 3 apps kunnen downloaden. En dan weer de foutmeldingen.
Zwaar irritant. Iemand een oplossing?
Timeout, verlichting, 2g/3g, WIFI, bluetooth. Het is een blauwe logo. Misschien kan iemand mij helpen.
*kuch* met sneller bedoel ik o.a. zonder via google calendar te moeten gaan
HTC hero midden volgende week, maar ik dacht gelezen te hebben dat htc sync niet werkt i.c.m. custom roms.
Mijn vingers jeuken al om vanalles uit te proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door Simon Verhoeven op 04-09-2010 22:02 ]
De standaard widget die dit kan is de "energiebeheer" widget, maar of je die bedoeld... Die heeft groene vlakjes inderdaad een blauw logo.Cabo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:50:
Ik kan een widget niet vinden. Als je die widget selecteert dan kan je allerlei opties aan of uit zetten en aanpassen zoals:
Timeout, verlichting, 2g/3g, WIFI, bluetooth. Het is een blauwe logo. Misschien kan iemand mij helpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hmmbob op 04-09-2010 22:15 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
Die snowstorm widget is leuk, maar ik kan daar geen achtergrond van maken. Kan wel skinns downloaden, maar krijg die niet als achtergrond ingesteld, wat toch zou moeten kunnen?
gewoon calendar gebruiken lijkt me? allemaal instellen op hele dag, en van dd/mm/jj tot dd/mm/jj instellen.
Edit: Bug in de forumsoftware, als ik op last druk zie ik maar tot odvdveer's post.
[ Voor 184% gewijzigd door The_Double op 05-09-2010 00:52 ]
edit: thanks, Astro file manager vergeten..
[ Voor 16% gewijzigd door Cabo op 05-09-2010 01:02 ]
Het is een widget natuurlijk, geen achtergrond-opvuller. Die achtergrond die je op dat plaatje zag van jou was dan ook gewoon de daadwerkelijke achtergrond van de telefoon zélf, niet van Snowstormpartyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:21:
Die snowstorm widget is leuk, maar ik kan daar geen achtergrond van maken. Kan wel skinns downloaden, maar krijg die niet als achtergrond ingesteld, wat toch zou moeten kunnen?
Je zou met een filemanager zoals Astro eens kunnen kijken in de download map op de SD-kaart.Cabo schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:29:
Als je iets hebt gedownload, en het bestand staat niet meer in de statusbar. Hoe kan ik het bestand toch benaderen?
B.S.U.R.
Daarnaast: het swiFTP-programma laat je ook in mappen buiten /sdcard zien. Is dit schadelijk als je hieraan sleutelt, of is dat al onmogelijk gemaakt? Systeembestanden lijken me niet helemaal geschikt voor modificatie namelijk
Als je je telefoon niet geroot hebt, kun je systeembestanden niet veranderen. Daar heb je namelijk admin (root) rechten voor nodig. Maar je kunt misschien wel settings weggooien, maar als programma's die gewoon goed wegzetten, dan kun je zelfs daar niet bij.RetroTycoon schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:11:
Kent iemand een goede flac-player, of mogelijkheid de default te laten ondersteunen? Heb nu andLess, maar dat is niet meer dan selecteren en playen.
Daarnaast: het swiFTP-programma laat je ook in mappen buiten /sdcard zien. Is dit schadelijk als je hieraan sleutelt, of is dat al onmogelijk gemaakt? Systeembestanden lijken me niet helemaal geschikt voor modificatie namelijk
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Iets anders is er iemand die snowstorm gebruikt? Hij is netjes maar hij gaat niet automatisch over van dag naar nacht iconen. Welke instelling staat dan niet goed?
www.casarodriguillo.com
Ik heb mijn telefoon graag in het Engels omdat Nederlands altijd zo knullig over komt, maar Google navigatie werkt natuurlijk het beste als de Nederlandse straatnamen ook in het Nederlands worden uitgesproken
Via de Pico TTS instellingen kun je allerlei talen kiezen, behalve Nederlands.
HTC Sync werkt alleen met ROMs in combinatie met HTC Sense. Volgens mij werkt bijvoorbeeld VillainRom 12 wel met HTC Sync en FroydVillain 1.x dus weer niet.Simon Verhoeven schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:53:
[...]
*kuch* met sneller bedoel ik o.a. zonder via google calendar te moeten gaan
HTC hero midden volgende week, maar ik dacht gelezen te hebben dat htc sync niet werkt i.c.m. custom roms.
Zelf laat ik al mijn mail gestructureerd (middels) filters binnenkomen op Google Mail. Ook mijn contacten en mijn Agenda. Via IMAP (of via Gmail offline) benader ik alles offline. Het is zeker het overwegen waard, want je synchronisatie van WiFi of mobiel internet blijft het makkelijkst.
Je zou deze language pack kunnen proberen, (E1,99):haling schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:27:
Is er inmiddels al iemand in geslaagd Nederlandse Text To Speech (TTS) aan de praat te krijgen op een Engelstalig Android 2.2 toestel?
Ik heb mijn telefoon graag in het Engels omdat Nederlands altijd zo knullig over komt, maar Google navigatie werkt natuurlijk het beste als de Nederlandse straatnamen ook in het Nederlands worden uitgesproken
http://www.appbrain.com/a...lassic.langpack.nl_nl_fem
Niet zelf getest, ik gebruik tot nog toe alleen gratis apps.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik heb geen creditcard en kan dus ook geen apps kopen. Ik wist al van het bestaan van die engine + language packs, maar het liefste gebruik ik gewoon de Pico engine, zeker omdat ik weet dat die gewoon goed is.Fiber schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:48:
[...]
Je zou deze language pack kunnen proberen, (E1,99):
http://www.appbrain.com/a...lassic.langpack.nl_nl_fem
Niet zelf getest, ik gebruik tot nog toe alleen gratis apps.Laat even weten of het werkt als je hem probeert.
Dat zit wel Schnorr.
Thanks!Stukfruit schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:24:
Je kan ook een prepaid debetkaart nemen: www.3vcash.nl
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Verbinding is er wel, maar hoe brows ik naar intern geheugen en sd-card?
www.casarodriguillo.com
Ik heb sinds 3 weken een Desire en ik zoek een programma dat mijn muziek automatisch beide kanten op synchroniseert als ik mijn telefoon als verwisselbare schijf aansluit op mijn pc, dus als er nieuwe nummers op mijn telefoon staan naar mijn pc en als er nieuwe op mijn pc staan naar de telefoon. ik heb zelf eerst HTC Sync geprobeerd maar die laat me niet mijn eigen directory op de sd kaart kiezen en doet volgens mij sowieso niet beide kanten op dus die heb ik snel links laten liggen en kwam na wat zoeken bij Mediamonkey, waar ik uiteindelijk wel eens sync van telefoon naar pc werkende krijg maar andersom niet. Iemand een tip voor een programma waar dit makkelijk in te stellen is?
Ik vind het wel een leuk spelletje om te raden welke straat ze uitspreekthaling schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:27:
Is er inmiddels al iemand in geslaagd Nederlandse Text To Speech (TTS) aan de praat te krijgen op een Engelstalig Android 2.2 toestel?
Mocht er iemand die alternatieve engine gaan gebruiken, dan graag een beoordeling in dit topic.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Zelfs iets simpels als een goede, complete muziek-speler is er niet voor Android. Of er klopt dit niet aan, of dat niet, of het afspelen hakkelt, geen muziekspeler komt ook maar in de buurt van de betere muziekspelers op een WinMo device.
Wat ik wil, is zo simpel. Ik wil zelf de directories kiezen waar ik mijn audio bestanden op heb gezet, ik wil een goede randomizer, en het meest belangrijke, ik wil dat de speler niet hakkelt,of een seconde stopt om dan weer verder te spelen. Wat me zeer regelmatig overkomt bij de muziekspelers welke ik op Android heb geprobeerd. Ergerlijk. Als mijn Desire met 2.2 de mail checkt, of van wifi naar 3g schakelt, of om wat voor reden dan ook, weer een seconde stilte....
Een muziek speler met goede randomizer bestaat op Android, een muziekspeler waar ik zelf directories met audio bestanden kan jiezen bestaat op Android, maar een met deze 2 mogelijkheden ben ik nog niet echt tegengekomen.
En het "stotteren", dat hebben alle Android spelers (dat is dan tenminste mijn ervaring he), zelfs met mijn class 6 Micro SD kaartje.
Wie kan me in de richting helpen voor een GOEDE muziekspeler dus?
Dat stotteren heeft niets met de players te maken, want ik heb dat met geen enkele player. Zelfs niet met Spotify, welke het vanaf het internet streamt. (behalve natuurlijk als mijn verbinding wegvalt in een tunnel ofzoVerwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:44:
Ik erger me aan mezelf, maar ik ga verdorie weer terugverlangen naar Windows Mobile 6.5. Het OS mocht dan wel stok- en stokoud zijn, maar de software was in ieder geval van veel betere kwaliteit dan wat ik tot nu toe op Android heb gezien.
Zelfs iets simpels als een goede, complete muziek-speler is er niet voor Android. Of er klopt dit niet aan, of dat niet, of het afspelen hakkelt, geen muziekspeler komt ook maar in de buurt van de betere muziekspelers op een WinMo device.
Wat ik wil, is zo simpel. Ik wil zelf de directories kiezen waar ik mijn audio bestanden op heb gezet, ik wil een goede randomizer, en het meest belangrijke, ik wil dat de speler niet hakkelt,of een seconde stopt om dan weer verder te spelen. Wat me zeer regelmatig overkomt bij de muziekspelers welke ik op Android heb geprobeerd. Ergerlijk. Als mijn Desire met 2.2 de mail checkt, of van wifi naar 3g schakelt, of om wat voor reden dan ook, weer een seconde stilte....
Een muziek speler met goede randomizer bestaat op Android, een muziekspeler waar ik zelf directories met audio bestanden kan jiezen bestaat op Android, maar een met deze 2 mogelijkheden ben ik nog niet echt tegengekomen.
En het "stotteren", dat hebben alle Android spelers (dat is dan tenminste mijn ervaring he), zelfs met mijn class 6 Micro SD kaartje.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Eens. Ik heb ook helemaal geen last van stotters. Ik zou eens kijken of er wellicht een ander programma schuld aan is. Heb je misschien een taskkiller draaien?Maverick schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:46:
[...]
Dat stotteren heeft niets met de players te maken, want ik heb dat met geen enkele player. Zelfs niet met Spotify, welke het vanaf het internet streamt. (behalve natuurlijk als mijn verbinding wegvalt in een tunnel ofzo) Het lijkt me dat je een ander probleem hebt.
Nee, hij blijft gewoon opde server staan...Pinin schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:27:
Is ie dan ook weg van de server? (gmail of pop) zo ja dan is dat dus een instelling van bijv. gmail
Iets anders is er iemand die snowstorm gebruikt? Hij is netjes maar hij gaat niet automatisch over van dag naar nacht iconen. Welke instelling staat dan niet goed?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Nu heb ik deze ook even geïnstalleerd, maar als ik ga scrollen in het menu waar alle apps staan, moet ik wel heel vaak mn vinger bewegen wil hij naar het volgende scherm gaan. Dit kom omdat ie dan een aanraking op een app registreert. Is dit normaal of scrol ik verkeerd? Vind het namelijk niet echt prettig.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Dat stotteren heb ik (met m'n Samsung Galaxy S) alleen als een app aan het installeren is.Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:44:
Ik erger me aan mezelf, maar ik ga verdorie weer terugverlangen naar Windows Mobile 6.5. Het OS mocht dan wel stok- en stokoud zijn, maar de software was in ieder geval van veel betere kwaliteit dan wat ik tot nu toe op Android heb gezien.
Maar dat heeft volgens mij vooral te maken met het trage interne geheugen van de GS.
Zelf heb ik mp3 tags ook nooit nuttig gevonden. Ik heb een hele zooi oude mp3's die volgens hun tags allemaal uit verschillende albums komen. heel irritant.
Met het programmaatje mp3tagger heb ik redelijk korte tijd het grootste gedeelte van mijn muziek weten te taggen, zodat het goed werkt met ipods, telefoons en media players.
Ik blijf het onzin vinden, want ik weet precies in welke folder mijn muziek staat, dus waarom is het zo moeilijk om dat specificieke nummer te vinden!?
Okay dit is dus gewoon een rant richting die hele mp3 tag
OT: je kan de app "music folder player" proberen. Deze speelt muziek gewoon uit folders ipv tags.
Hier is de
(ik heb 'm zelf nog niet geprobeerd)
EDIT: hij lijkt het niet te doen op m'n SGS
Verwijderd
+1Gutteguttegut schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:55:
Weet iemand of er een app bestaat welke foto's en video's automatisch 1 kant op synchroniseert (SGS->PC) zo gauw er een bluetooth verbinding gemaakt kan worden met de PC in de buurt?
Mag eventueel ook over wifi.
Dit lijkt mij enorm handig als een soort van back-up van de media mocht het toestel "kwijt raken" of defect raken.
Volgens mij kon dit wel met Nokia en PC Suite.
En sowieso is het slimmer om dit via usb te doen. BT is zo rete traag...
[ Voor 22% gewijzigd door DNA_Saint op 07-09-2010 03:03 ]
Huub Huub Barbatruc!
Alvast dank.
Dat kan bijvoorbeeld met BetterCut of de gratis variant AnyCut.niek87 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:36:
He, ik heb een korte vraag. Hoe verander ik de namen onder de widgets/snelkoppelingen op mijn (hoofd)scherm?
Alvast dank.
[ Voor 12% gewijzigd door Fixer op 07-09-2010 11:26 . Reden: Dubbele zin :P ]
Wat is je refresh-interval? Als je eens in de 6 uur het weer ophaalt, dan is het natuurlijk niet vreemd dat het rond een uur of 10 nog zonnig is. Verder durf ik eigenlijk niet te zeggen of ik hetzelfde heb, ik kijk eigenlijk niet zo vaak naar het weer op m'n telefoon. Ik blijf gewend om ff uit het raam te kijkenbreinstein schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:23:
Zijn er hier meer mensen die beautiful widgets gebruiken en accuweather als weer bron ? Accuweather is bij namelijk alles behalve accuraat .. "s avond om een uur of 10 zegt hij nog dat het zonnig is ( ondaks dat ik wel een maan zie) en wel vaker momenten op de dag dat ik het idee heb dat de voorspelling wel een uur of 4 achterloopt ... Als ik google als weer bron gebruik krijg ik de helft van de tijd N/A te zien bij weersomstandigheden .. Wel zwaar waardeloos zo ... Heb trouwens de nieuwste versie van beautiful widgets dus als het goed is helemaal up to date
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Dankje! Het werktFixer schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:49:
[...]
Dat kan bijvoorbeeld met BetterCut of de gratis variant AnyCut. Denk dat die dat ook wel kan met de gratis versie genaamd Anycut
Yup, heb dit zelf ook. Had er bij de oudere versies nooit last van nu wel. Heb ook maar Google als bron ingesteld, nog niet gemerkt dat die wegvalt. Je hebt dan wel "maar" vier dagen als voorspelling. Maar goed, zoals we weten kan je daar toch niet echt van op aanbreinstein schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:23:
Heb trouwens de nieuwste versie van beautiful widgets dus als het goed is helemaal up to date
PSN & XBL: Denkoyugo
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dank je. Hoe dom kan je zijn, het makkelijkste sla je telkens over!Chaoss schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:42:
widget - contacten is dat.
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Super bedankt voor de tip! Ik kan eindelijk apps kopen en gemakkelijk updaten via de market.Stukfruit schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:24:
Je kan ook een prepaid debetkaart nemen: www.3vcash.nl
(meteen gedaan!)
Er komen inderdaad wel grappige klanken voorbij, maar echt verstaanbaar is het nietMegaTronics schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:23:
[...]
Ik vind het wel een leuk spelletje om te raden welke straat ze uitspreekt.
Mocht er iemand die alternatieve engine gaan gebruiken, dan graag een beoordeling in dit topic.
+1 voor die alternatieve engine beoordeling!
Verwijderd
Beetje zwaktebod om via een troll snel je antwoord proberen te krijgen. Ga gewoon even op zoek naar een van de 50 andere MP3 spelers en test je wensen uit. Qua stotteren doe je dus iets niet goed, zoals anderen ook al aangeven..Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:44:
Jammer alleen dat dit maar 3-4 maanden geldig is. Is er een vergelijkbare dienst die langer geldig is? Ik hoef nu ook weer niet zoveel apps te kopendavid_again schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 14:19:
[...]
Super bedankt voor de tip! Ik kan eindelijk apps kopen en gemakkelijk updaten via de market.
(meteen gedaan!)
Verwijderd
1. Skype uses a proprietary Internet telephony (VoIP) network based on peer-to-peer architecture. The protocol has not been made publicly available by Skype and official applications using the protocol are closed-source. The Skype network is not interoperable with most other VoIP networks without proper licensing from SkypeDenko schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 12:11:
Ligt het aan mij of heeft android gewoon geen goed werkende skype apps?
2. Je bedoelt: Waarom heeft Skype geen goed werkende Android App.
Ja, datte dus.Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:45:
[...]
1. Skype uses a proprietary Internet telephony (VoIP) network based on peer-to-peer architecture. The protocol has not been made publicly available by Skype and official applications using the protocol are closed-source. The Skype network is not interoperable with most other VoIP networks without proper licensing from Skype
2. Je bedoelt: Waarom heeft Skype geen goed werkende Android App.
PSN & XBL: Denkoyugo
Niet direct, maar met SMS Backup & Restore kun je de database wel backuppen en restoren (what's in a nameKiTsEr schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:28:
Is er een programma om je smsjes(de database) ook op je SD/EXT3 te laten komen?
En kijk ook eens naar Backup Bookmark, is ook handig als je regelmatig flasht.KiTsEr schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:28:
Is er een programma om je smsjes(de database) ook op je SD/EXT3 te laten komen?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Maar dan moet ik nog wel backupen en restoren. Ik heb liever bij een nieuwe ROM direct al mn smsies terug.DRvDijk schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:14:
[...]
Niet direct, maar met SMS Backup & Restore kun je de database wel backuppen en restoren (what's in a name)
Iemand een andere oplossing?
Verwijderd
Ik heb het vinkje uitstaan en bij mijn 3 reisjes naar het buitenland sinds in Android heb, is dit altijd goed gegaan.
Heb ik liever ook, maar ik heb ook liever dat het nu niet regent.KiTsEr schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:33:
[...]
Maar dan moet ik nog wel backupen en restoren. Ik heb liever bij een nieuwe ROM direct al mn smsies terug.
Iemand een andere oplossing?
Wat je wilt bestaat niet. Wil je het behouden, dan moet je een backup maken. Zodra je opnieuw flashed, ben je je smsjes kwijt (zonder backup). Backup duusrt circa 15 seconden (+/- 400 smsjes), terugzetten circa 30 sec incl controle op dubbele smsjes. Stelt erg weinig voor, je kunt het een aap leren.
[ Voor 14% gewijzigd door janvanduschoten op 08-09-2010 11:45 ]
APNdroid blokkeert al je APN's, ofwel Access Point Names, waar je GPRS en MMS instellingen staan. zelfs met je APN's disabled kan je dus prima gebruik maken van WiFi. Volgens mij bestaan er ook APN switches waarbij je kan kiezen tussen het uitschakelen van internet (GPRS) en/of MMS. Ik weet alleen niet meer of dat nou wel of niet met APNdroid kan en ik ben te lui om dat uit te zoeken (kan je ook best zelf)Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:20:
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn mobiele data verbinding kan uitschakelen op een android telefoon (samsung galaxy s) Ik wil op vakantie alleen de mobiele verbinding uitzetten en wel gebruik blijven maken van wifi om gewoon te kunnen mailen enzo. ik heb APNdroid geïnstalleerd maar die blokkeert alle data verbindingen.
Klopt, als ik bij mijn ouders aan de grens met Duitsland zit schakelt de GSM over op een van de Duitse netten, maar tegelijkertijd zie ik meteen de data verbinding wegvallen. Schakel ik weer over op Vodafone NL, dan is de dataverbinding weer actief.SMulTiE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:27:
In de standaard instellingen kun je bij Data Roaming in- of uitschakelen dat er bij het roamen (=in 't buitenland) verbinding wordt gemaakt.
Ik heb het vinkje uitstaan en bij mijn 3 reisjes naar het buitenland sinds in Android heb, is dit altijd goed gegaan.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
heb wat Ebooks in PFD formaat die ik wil lezen, maar vind acrobat niet geweldig.
kortom: is er een app die zich meer richt op het lezen van boeken in pdf formaat?
Battle.net Spud#2543
Ik voel me behulpzaam vandaag maar dit had je toch zelf ook wel kunnen vinden??????TepelStreeltje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:05:
Welke app gebruiken jullie voor PDF'jes lezen?
heb wat Ebooks in PFD formaat die ik wil lezen, maar vind acrobat niet geweldig.
kortom: is er een app die zich meer richt op het lezen van boeken in pdf formaat?
http://www.appbrain.com/search?q=ebook+reader
Non taken
had ik ook al gedaan ja, staan er genoeg, maar zoek de er een waarmee iedereen al goede ervaringen heeft.cbornin7ty2 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:55:
[...]
Ik voel me behulpzaam vandaag maar dit had je toch zelf ook wel kunnen vinden??????
http://www.appbrain.com/search?q=ebook+reader
er is er vast wel een beter dan een andere
Battle.net Spud#2543
ah, dan kan ik je niet helpen. moet er ook niet aan denken om een boek te lezen op mijn HeroTepelStreeltje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:19:
[...]
had ik ook al gedaan ja, staan er genoeg, maar zoek de er een waarmee iedereen al goede ervaringen heeft.c
er is er vast wel een beter dan een andere
Non taken
Zelfde probleem hier! Ik ben weer terug naar de standaard player.Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 20:44:
Mortplayer kwam in de buurt maar is 1) alles behalve stabiel en heeft 2) een ranzige layout (IMHO)
Weet er iemand al een strak ogende MP3 speler die stabiel is?
heb soms van die momenten dat ik echt niets beters te doen heb in de treinbornin7ty2 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:35:
[...]
ah, dan kan ik je niet helpen. moet er ook niet aan denken om een boek te lezen op mijn Hero
dus dan is het wel fijn om boek te lezen ofzo.
acrobat werkt het wel mee, maar vind het niet prettig werken, al geprobeerd op de wc net namelijk met men SGS
Battle.net Spud#2543
Neem dan een echte ebook reader, zoals aldiko. Dan moet je de boeken alleen wel in epub kunnen krijgen.TepelStreeltje schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:46:
[...]
heb soms van die momenten dat ik echt niets beters te doen heb in de trein
dus dan is het wel fijn om boek te lezen ofzo.
acrobat werkt het wel mee, maar vind het niet prettig werken, al geprobeerd op de wc net namelijk met men SGS
Die bestanden zijn ook veel meer bedoeld om als ebook te lezen, betere reflow enzo.
PDF is toch voornamelijk bedoeld om er overal hetzelfde uit te zien, dit kan voor veel scrollen zorgen...
Zou het helpen als we allemaal massaal die gasten aangeven?
Dat zit wel Schnorr.
Je .epub bestanden moet je in het mapje eBooks zetten op je sd kaart. Je kunt dan Aldiko je boeken laten importeren, en u is klaar om te gaan lezenSj44k13 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:45:
aldiko opende mijn epubs anders niet. heb moon+ reader die doet het wel
Ik heb goede verhalen over cubed/^3 (de tot de macht 3). Het ziet er in ieder geval mooi uit, maar heb'm zelf niet geprobeerd.emzed schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:44:
[...]
Zelfde probleem hier! Ik ben weer terug naar de standaard player.
Mortplayer kwam in de buurt maar is 1) alles behalve stabiel en heeft 2) een ranzige layout (IMHO)
Weet er iemand al een strak ogende MP3 speler die stabiel is?
Verwijderd
Heb een probleem met Twitter for Android, whenever de app de tweets refreshed, zegt ie alle tweets van de huidige dag in about X hours ago, in plaats van de precieze tijd als het nog binnen het uur valt, hoe kan dit?
Thanks
is dat alleen met ebooks? dus niet met PDF files/books?janvanduschoten schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:13:
[...]
Je .epub bestanden moet je in het mapje eBooks zetten op je sd kaart. Je kunt dan Aldiko je boeken laten importeren, en u is klaar om te gaan lezen
Battle.net Spud#2543
In het mapje Epubs heb je een mapje Import, als je daar je eBooks inzet en dan in Aldiko in het menu voor import kiest dan werkt het perfect. Althans, met de premium versie in ieder geval.janvanduschoten schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:13:
[...]
Je .epub bestanden moet je in het mapje eBooks zetten op je sd kaart. Je kunt dan Aldiko je boeken laten importeren, en u is klaar om te gaan lezen
@TepelStreeltje >>> Aldiko ondersteunt alleen ePub, met een programma als Calibre E-book management kun je zo'n beetje alle formaten omzetten naar ePub op je pc.
ook met de gratis versie.KneoK schreef op woensdag 08 september 2010 @ 18:01:
[...]
In het mapje Epubs heb je een mapje Import, als je daar je eBooks inzet en dan in Aldiko in het menu voor import kiest dan werkt het perfect. Althans, met de premium versie in ieder geval.
@TepelStreeltje >>> Aldiko ondersteunt alleen ePub, met een programma als Calibre E-book management kun je zo'n beetje alle formaten omzetten naar ePub op je pc.
heb er net ff 20 minuten mee zitten rotzooien, maar het is me gelukt! thanks!!
leest STUK prettiger dan PDF (grotere letters etc)!
Battle.net Spud#2543
roamen (=in 't buitenland) gaat helaas niet op als je een Telfort abonnement hebt.SMulTiE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:27:
In de standaard instellingen kun je bij Data Roaming in- of uitschakelen dat er bij het roamen (=in 't buitenland) verbinding wordt gemaakt.
Zonder "Data Roaming" werkt je internet verbinding namelijk in NL ook niet, omdat Telfort op het KPN netwerk zit.
Verwijderd
Ik quote me eigen reply, omdat ik een status update heb en ik denk dat anders niemand antwoord!Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:51:
Hee strijders
Heb een probleem met Twitter for Android, whenever de app de tweets refreshed, zegt ie alle tweets van de huidige dag in about X hours ago, in plaats van de precieze tijd als het nog binnen het uur valt, hoe kan dit?
Thanks
Een vriend van mij tweette iets, en toen ik alles refreshte op me telefoon stond er 59 minutes ago, terwijl er bij twitter op het internet er natuurlijk gewoon 1 minute ago staat
hurr durr humm, zou niet weten waardoor dit komt
Verwijderd
http://www.appbrain.com/app/com.DizWARE.ShuffleTone
Dat lijkt me niet handig; ik heb nu al moeite om de geluidjes van mijn telefoon te herkennenVerwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:57:
Kwam ik net tegen: ShuffleTone 2.0. Heb je niet telkens dezelfde ringtone/messagetone.
http://www.appbrain.com/app/com.DizWARE.ShuffleTone
Die lijkt me niet echt legaal, aangezien daar boeken tussen staan waar zeker nog copyright op berust.quartex schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:52:
Over Aldiko gesproken, voor iedereen die het nog niet wist:
Drinkmalk
Custom catalog met over 4000 boeken.
Volgens mij ook allemaal Engelse boeken, dus niet relaxed om te lezen. Ik kan goed Engels lezen en schrijven, maar Nederlands leest voor mij toch prettiger.Balachmar schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:13:
[...]
Die lijkt me niet echt legaal, aangezien daar boeken tussen staan waar zeker nog copyright op berust.
Er staat ook bij dat het alleen voor mensen is die het boek origineel hebben.Balachmar schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:13:
[...]
Die lijkt me niet echt legaal, aangezien daar boeken tussen staan waar zeker nog copyright op berust.
Maar of dat de doelgroep is valt uiteraard te betwisten.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Dit topic is gesloten.
![]()