Ehhhh Shazam?Slapstick schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:08:
Iemand een app waar ik muziek mee kan taggen?
FON - WiFi for Everyone | Flickr
Het is een realtime gps volg programma, net zoals vele anderen. Bij deze is het mooi dat je je niet hoeft te registreren en je echt realtime iemand ziet rijden i.p.v. elke halve minuut een update. Ook superhandig als je elkaar wilt opzoeken in de stad.

http://listen.googlelabs.com/

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Anoniem: 84457
Binnen de market zie ik alleen maar een fake versie staan....
Er bestaat geen Chrome voor Android.Anoniem: 84457 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:44:
Welke zoekopdracht heb ik nodig om de 'Google Chrome Browser' te vinden voor mijn Samsung Galaxy S?
Heb je een linkje of QR code, als ik zoek in de Market zie vind ik alleen IP Cam Viewer etc van andere makers.Fiber schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 04:38:
[...]
Ik heb de gratis app "IP Webcam" van "Pas" uit de Market op mijn Desire staan en die doet precies wat jij wilt. Foto's, maar ook en vooral video streamen. Werkt over wifi en maakt een netwerk camera van je Android phone. ip adres in je browser tikken en klaar. Werkt schitterend. Enige nadeel is dat de stream dus alleen op je lokale (wifi) netwerk beschikbaar is (192.168.x.x adres) en niet over internet, maar daar valt vast wel wat op te verzinnen, toch?
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Windows 7 bestaat ook niet voor je Galaxy....Anoniem: 84457 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:44:
Welke zoekopdracht heb ik nodig om de 'Google Chrome Browser' te vinden voor mijn Samsung Galaxy S?

Thanks, werkt helaas niet op mijn desire.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zeker, de betreffende poort even forwarden in je router en je kan de camera via ADSL-IP benaderen.Fiber schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 04:38:
[...]
Ik heb de gratis app "IP Webcam" van "Pas" uit de Market op mijn Desire staan en die doet precies wat jij wilt. Foto's, maar ook en vooral video streamen. Werkt over wifi en maakt een netwerk camera van je Android phone. ip adres in je browser tikken en klaar. Werkt schitterend. Enige nadeel is dat de stream dus alleen op je lokale (wifi) netwerk beschikbaar is (192.168.x.x adres) en niet over internet, maar daar valt vast wel wat op te verzinnen, toch?
Wat voor mooie widget heb jij als vervanging van de batterijstatus?210667 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:51:
Voor hvdhoeven.
Makkelijk hè, even zoeken op de Market....![]()
[afbeelding]
Die wil ik ook wel
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
http://www.appbrain.com/app/com.pas.webcamBogey Dope schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:23:
Heb je een linkje of QR code, als ik zoek in de Market zie vind ik alleen IP Cam Viewer etc van andere makers.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Anoniem: 202651
Heb gisteren droidcam gedownload, je moet wel even een programma/dll downloaden voor de pc, maar verder hoef je alleen in droidcam je ip-adres in te geven, je ip van je isp dus. Dan alleen nog even de poort opengooien in je modem. De poort wordt automatisch door de app gegeven, maar je kan volgens mij ook zelf een poort kiezen.laserboy schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:56:
[...]
Zeker, de betreffende poort even forwarden in je router en je kan de camera via ADSL-IP benaderen.
Afaik moet je daarvoor een geroote variant (van Android) gebruiken.madmaus schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:34:
[...]
Wat voor mooie widget heb jij als vervanging van de batterijstatus?
Die wil ik ook wel
Dat zit wel Schnorr.
Ik had de gratis lite versie en wilde het spel kopen. Full version gekocht middels creditcard en vervolgens probeert de game te downloaden maar na paar seconden word de download afgebroken met de melding dat het spel niet geinstalleerd kan worden.
-schijf-en geheugenruimte genoeg.
-reset telefoon heeft geen effect.
Iemand anders dit ook ge-encountered en wellicht een oplossing/verklaring? Op de site van Lupislabs hebben veel mensen dit probleem maar de maker(s) geven geen reactie.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Heb je het nog een paar keer geprobeerd?Shao Kahn schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:18:
Probleem met kopen van Robodefense.
Ik had de gratis lite versie en wilde het spel kopen. Full version gekocht middels creditcard en vervolgens probeert de game te downloaden maar na paar seconden word de download afgebroken met de melding dat het spel niet geinstalleerd kan worden.
-schijf-en geheugenruimte genoeg.
-reset telefoon heeft geen effect.
Iemand anders dit ook ge-encountered en wellicht een oplossing/verklaring? Op de site van Lupislabs hebben veel mensen dit probleem maar de maker(s) geven geen reactie.
De market heeft de laatste tijd wat kuren. Ik heb het ook wel eens dat ik iets niet kan installeren, maar na een paar keer proberen (met wat tijd ertussen) lukt het toch.
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
nou kijk aan, ik het gedurende 3 dagen geprobeerd, geen effect.Rhapsody schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:28:
[...]
Heb je het nog een paar keer geprobeerd?
De market heeft de laatste tijd wat kuren. Ik heb het ook wel eens dat ik iets niet kan installeren, maar na een paar keer proberen (met wat tijd ertussen) lukt het toch.
Ik denk n.a.v. jouw post: "nou vooruit, nog één keer proberen" en het lukt nu wel.
Me happy
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ik heb vanaf vrijdag problemen met de Market gehad. Kon ook niets downloaden. Vanochtend werkte het weer naar behoren.Shao Kahn schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:39:
[...]
nou kijk aan, ik het gedurende 3 dagen geprobeerd, geen effect.
Ik denk n.a.v. jouw post: "nou vooruit, nog één keer proberen" en het lukt nu wel.
Me happy
Trouwens. Voor degene die inKa File Manager op een Froyo device hebben geinstalleerd, werkt voor jullie de "move to SD" functie?
Als ik namelijk de APK via de development omgeving naar mijn device push werkt het wel en kan ik de app naar de SD moven. Ook als ik de APK los installeer dan werkt het.
Echter als ik applicatie via de Android Market download, dan werkt die functie opeens niet meer (althans op mijn device (Nexus One, Froyo)).
Iemand enig idee waarom??
[ Voor 36% gewijzigd door Schmoove op 30-08-2010 11:56 ]
SchopjeDukeN schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:25:
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Google staat er te vol mee maar nergens staat het puntje op de i.
Welke app werkt goed om al je geluid via bluetooth te laten verlopen? Als ik momenteel bel en mijn navigatie vertelt iets hoor ik die actie ook over de speakers. Dit wil ik gewoon Always!!
Welke tool maakt mij hiermee gelukkig?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Anoniem: 224360
Dan nog zou ik ook graag willen weten hoe ik die zou krijgen. Kvind em wel mooi en praktisch.Stukfruit schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:46:
[...]
Afaik moet je daarvoor een geroote variant (van Android) gebruiken.
Custom Rom installeren met die meter er in. Of via NinjaMorph, dat kan uiteraard ook.Anoniem: 224360 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:04:
Dan nog zou ik ook graag willen weten hoe ik die zou krijgen. Kvind em wel mooi en praktisch.
Nickname does not reflect reality
Anoniem: 224360
Daar kan ik al iets meer mee, maar iemand nog bruikbare tips voor n00bs.Brad Pitt schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:08:
[...]
Custom Rom installeren met die meter er in. Of via NinjaMorph, dat kan uiteraard ook.
Mixzing (Pro versie) kan dat ook.Slapstick schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:08:
Iemand een app waar ik muziek mee kan taggen?
APPLYitYourself.nl - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Ah ik zie het al, je moet 2.2 hebben en dat heb ik dus nog niet. Tanx!
(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
XBMC Remote voor een htpc met XBMC erop.Toppe schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:01:
Weet iemand of er een programma is waarmee je een mediaspeler kan besturen? Media speler moet nog gekocht worden...
Mother, will they like this song?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Runkeeper gebruik ik zelf voor wielrennenSebazzz schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:51:
Weet iemand of er een app is die stats bijhoudt voor het hardlopen, maar offline (zonder dataverbinding) werkt?
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Anoniem: 130788
Heb sinds kort een mede8e, binnenkort komt nieuwe firmware en wordt het mogelijk via een website de mediaplayer aan te sturen. Dit kan dan dus ook via de browser van je gsm...Toppe schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:01:
Weet iemand of er een programma is waarmee je een mediaspeler kan besturen? Media speler moet nog gekocht worden...
Heb ik ook. Werkt heerlijkTheLunatic schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:09:
[...]
XBMC Remote voor een htpc met XBMC erop.
Weet iemand trouwens een programmaatje dat werkt zoals de Power Control-widget, maar in de notificatieruimte nestelt ofzo?
Zodat ik, als ik in de browser of Opera zit 3G of Wifi aan en uit kan doen, bijv.?
[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 30-08-2010 23:22 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
http://nl.androlib.com/an...cxin-filexpert-jpCiD.aspx
Ik draai hier opendesire 4.0 (2.2 dus) en ik heb al behoorlijk wat uitgetest en het werkt allemaal perfect. Nog geen bugs tegen gekomenMegaTronics schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 07:38:
Die File Expert klinkt leuk, echter de pagina meld dat die nog niet goed werkt onder 2.2.
[ Voor 25% gewijzigd door thecompany op 31-08-2010 13:40 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik weet dat je zo'n # code vóór het telefoonnr dat je gaat opbellen kan vormen maar nog veel handiger en flexibeler zou zijn dat je die met een vinkje of een optie kan bepalen.
Erg clean, functioneel en veel overzichtelijker dan Astro. Ik denk dat ik Astro even links laat liggen... Bedankt en zal binnekort eens een donatie doenSchmoove schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:38:
Ik weet niet of het mag hier, maar ik heb mijn eerste Android applicaties in de Market staan.
Mocht je ze uit willen proberen, QR-codes hier:
http://users.telenet.be/inka/
Screenshot van de File Manager:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat me weten wat je ervan vindt
"Find what you love and let it kill you"
Quick Settingsanandus schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:47:
[...]
Heb ik ook. Werkt heerlijk
Weet iemand trouwens een programmaatje dat werkt zoals de Power Control-widget, maar in de notificatieruimte nestelt ofzo?
Zodat ik, als ik in de browser of Opera zit 3G of Wifi aan en uit kan doen, bijv.?
Als je in het programma zit, even aangeven dat je een shortcut wilt in de notificatiebalk. Persoonlijk vind ik het een super handig programma.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ja, die moet je hebben inderdaad. Werkt ideaal, ook beter aan te passen met welke functies je waar in het lijstje wil hebben bijvoorbeeld.janvanduschoten schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:11:
[...]
Quick Settings
Als je in het programma zit, even aangeven dat je een shortcut wilt in de notificatiebalk. Persoonlijk vind ik het een super handig programma.
Sometimes you need to plan for coincidence
Heb je copy-protection misschien aan staan? Ook kan je misschien nog proberen om android:installLocation=”preferExternal” in je AndroidManifest.xml te zetten.Schmoove schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:02:
[...]
Ik heb vanaf vrijdag problemen met de Market gehad. Kon ook niets downloaden. Vanochtend werkte het weer naar behoren.
Trouwens. Voor degene die inKa File Manager op een Froyo device hebben geinstalleerd, werkt voor jullie de "move to SD" functie?
Als ik namelijk de APK via de development omgeving naar mijn device push werkt het wel en kan ik de app naar de SD moven. Ook als ik de APK los installeer dan werkt het.
Echter als ik applicatie via de Android Market download, dan werkt die functie opeens niet meer (althans op mijn device (Nexus One, Froyo)).
Iemand enig idee waarom??
Ik gebruik nu My Tracks dit werkt heel simpel en ook prima. Hoogte- en snelheidsgrafiek en export includedStefanvanGelder schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:12:
[...]
Runkeeper gebruik ik zelf voor wielrennenJe op basis van GPS maakt die ook een kaartje waar je allemaal langs gaat. Je hebt in principe geen dataverbinding nodig, alleen als je het online wilt zetten, maar dat kan altijd op een later tijdstip.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Geachte heer/mevrouw,
Hyves heeft mobiele telefoon applicaties voor drie platformen. Voor iOS, Blackberry OS en voor Android. Van deze platformen is Android verreweg het snelst groeiend, maar laat het nu net zo zijn dat Android het achtergebleven kindje is, qua applicatie. Ik heb sinds ik mijn HTC Desire in mei heb gekocht, geen enkele update van de hyves-app gekregen. Is er dan niets mis met deze app zou je denken? Om maar eens kort op te noemen:
- Hyvesapp crasht ondoenlijk vaak
- App oogt slecht, veel links niet klikbaar. (profielfoto bijvoorbeeld)
- Bij het laden van een foto, worden ook alle foto's van mensen die een respect hebben gestuurd geladen + reacties (gevolg vastlopen)
- Het zoeken van een vriend lukt niet of nauwelijks
- App laat het geheugen van je telefoon dichtslippen, op een gegeven moment neemt hij 16 MB in beslag, waardoor er genoodzaakt wordt om een herinstallatie uit te voeren.
Hyves heeft het platform Android blijkbaar niet begrepen, in tegenstelling tot concurrent Facebook, die wel een snelle en stabiele applicatie heeft kunnen bouwen. (als het moet wil ik wel een filmpje over het verschil sturen)
Kortom, Hyves loopt het gevaar dat ze vanwege haar instabiliteit haar leden verliest aan Facebook (die gang is allang ingezet). Houd deze nu tegen, en investeer in fatsoenlijke Android, iPhone en Blackberry applicaties, in plaats van troep als de hyves desktop chat waar geen hond op zit te wachten. Het zou zonde zijn als Nederland zijn eigen sociale netwerksite verliest.
Groeten, Alexander
Bronnen: http://www.pinkbullets.nl...-hyves-al-verwijderd-3986
http://www.publishr.nl/20...eve-campagne-tegen-hyves/
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=3015667
http://www.appbrain.com/app/com.volosyukivan
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34614471Chaos-Zero schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:08:
Hebben hier nog meer mensen problemen met Twidroid? Updaten lukt niet meer sinds gister avond bij mij.
Twitter heeft Basic Auth. uitgeschakeld, grote kans dat Twidroid dat nog gebruikt.
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
Video's die ik afspeel via diversen apps zoals youtube of arcmedia spelen zich af in landscape modus. Dit wil ik juist niet i.v.m. de carkit in de auto. De video's mogen gerust op een kleiner formaat op de "lange" modus afspelen.
Iemand een optie /app hiervoor?
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Klopt, en peep ook voor de HTC eigenaren.Rhapsody schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:14:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34614471
Twitter heeft Basic Auth. uitgeschakeld, grote kans dat Twidroid dat nog gebruikt.
Anoniem: 252275
Op mijn Legend werkt het ook niet meer sinds gisterenavond.... lekker baalen en hopen dat het snel weer gaat werken...Cyleo schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:13:
[...]
Klopt, en peep ook voor de HTC eigenaren.
Is waarschijnlijk een OTA update voor nodig omdat het ingebakken zit, of zie ik dat verkeerd?Anoniem: 252275 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:55:
[...]
Op mijn Legend werkt het ook niet meer sinds gisterenavond.... lekker baalen en hopen dat het snel weer gaat werken...
Of Twitter moet aanpassingen gaan maken (lijkt me sterk) of HTC. Dat zal dan inderdaad gaan via een (kleine) OTA update. Kan sowieso niet via de Market.Cyleo schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:40:
[...]
Is waarschijnlijk een OTA update voor nodig omdat het ingebakken zit, of zie ik dat verkeerd?
Anoniem: 371386
Je hebt groot gelijk, op http://hyvesmobiel.hyves.nl/ zie je ook dat er erg veel klachten zijn over de app. Ik vind 'm zelf ook bagger, en het is waar dat wij met Android gewoon achtergesteld worden i.v.m. de Blackberry of iPhone.Alexander6501 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:22:
Heb het volgende mailtje naar de hyves-directie gestuurd:
-knip-
Het schijnt wel dat ze bezig zijn met een update die deze maand uit zou moeten komen (in het Android-draadje op http://hyvesmobiel.hyves.nl/), echter is dit niet door Hyves zelf bevestigd. Gebruiker 'Marloes', die contact onderhoudt met de gebruikers reageert gewoon niet meer in het Android-topic, waarschijnlijk vanwege alle kritiek.
Als je niet weet wat je er mee moet dan heb je het ook niet nodig. Je kunt hem er gewoon af gooien, geen probleem. Wil je hem later weer terug, dan haal je hem zo weer op in de Market.Anoniem: 371386 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:11:
Bij aankoop van mijn gsm heeft de verkoper Astro File Manager geinstalleerd. Maar ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat ik aan dit programma heb. En als ik bij 'Search' de naam van een programma ingeef, dan vindt hij het nooit. Ik vind het er ook allemaal heel rommelig uitzien. Voor wat heb ik dit eigenlijk nodig?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hoe kan ik dit oplossen zodat ik enkel de gsm nummers zie.
www.casarodriguillo.com
Bij stock-android kan je bij contacten naar menu->grp-weergeven->alleen contacten met telefoon nummer weergeven doen. misschien zoek je dat?
www.casarodriguillo.com
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
iemand ervaring met andere teamvieuwers? of is er al een bericht gemeld dat deze naar android komt?
Is er ook een applicatie waar je een wallpaper normaal, nadruk op normaal, kan instellen? Zelfs wallpapers die ik precies tot de resolutie van me scherm heb gecropped komen er altijd lelijk op
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ook mooi dat er zoveel references zijn. Die draak meen ik te herkennen (denk uit Disney...), de Metal Golem is een karikatuur van Alphonse Elric, er zit een Yoshi in en natuurlijk een 1up.
Verslavend spelletje.
Ik denk dat deze vraag hier ook al past, aangezien en gaat om software: weet iemand wanneer precies de Froyo-update voor mijn Galaxy uitkomt? Ik weet ergens in september maar dat is het nauwkeurigst als ik kan vinden.
Zit ook met dat GPS-probleem, maar gezien de natuur van GPS lijkt het me sterk dat er een chip-fout is, dan zou hij al gauw helemaal niets meer doen, maar mijn GPS is slechts spastisch, hij weet wel ongeveer waar ik zit. Tenzij er een communicatiefout is tussen chips, denk ik toch wel aan de software.
Ik lees nu in GoT over een xmbc remote voor Android. Klinkt ook als een must-have. Ik heb al uren lopen te spelen met dat apparaat, en de lol is nog nauwelijks begonnen, ontdek ik nu!
[ Voor 55% gewijzigd door Amanoo op 02-09-2010 00:30 ]
Ik heb nu sinds kort een Samsung Galaxy S. Heb er nu Alchemy opgezet en ik kan er niet meer vanaf blijven. Heb nu 132 elementen gevonden. Zo leuk spel is het.
Ook mooi dat er zoveel references zijn. Die draak meen ik te herkennen (denk uit Disney...), de Metal Golem is een karikatuur van Alphonse Elric, er zit een Yoshi in en natuurlijk een 1up.
Verslavend spelletje.
1up + mens = Mario!:)
Ik heb zelf een x10, die draait dus op 1.6. Maar ik heb toch wel een aantal apps die ik wil hebben en daarvoor is minimaal 2.1 nodig. Voorheen vond ik alles wat ik nodig had, maar nu mogen ze wel opschieten dan kan ik van dezelfde apps genieten als de desires, nexus, droids en SGSen.
Het was inderdaad die copy-protection. Uitzetten hielp niet, je moet dan ook direct een nieuwe versie van de app uploaden. Daarna was het opgelost.The_Double schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:52:
[...]
Heb je copy-protection misschien aan staan? Ook kan je misschien nog proberen om android:installLocation=”preferExternal” in je AndroidManifest.xml te zetten.
Sometimes you need to plan for coincidence
Wallpapers "moeten" eigenlijk een resolutie hebben van 2xbreedte-schem bij 1xhoogte scherm. Dan worden ze prima 1-op-1 weergegeven. Dus voor een G1/Magic bijv. 640x480 en een Desire 960x800.Sebazzz schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:45:
Is er ook een applicatie waar je een wallpaper normaal, nadruk op normaal, kan instellen? Zelfs wallpapers die ik precies tot de resolutie van me scherm heb gecropped komen er altijd lelijk op
Gebruik zelf Wallpaper Plus voor het achtergrond beheer, vind die mooiere resultaten geven dan Android 'zelf'.
Plus, mocht je het nog niet weten (zo ja, ignore this), je moet wel de "hele" wallpaper selecteren hè, zo dus:

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 02-09-2010 14:09 ]
Nickname does not reflect reality
Misschien komt het omdat ik de standaard app van Twitter niet ingesteld heb.
Schijnt opgelost te zijn, maar kan er nog weinig van merken:Groentenboer schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:31:
De mensen met problemen met Twitter kan ik Twicca aanraden. Heerlijke Twitter client!
http://status.twitter.com...rs-of-some-mobile-clients
Self reflection is the school of wisdom
Al m'n google contacts hebben netjes een verjaardag en ik heb de verjaardagskalender toegevoegd als kalender aan m'n google calendar. Nu kan ik op m'n Desire netjes zien wanneer iedereen jarig is, maar ik zou graag op de dag zelf een herinnering krijgen middels een piepje oid.
Het klinkt te makkelijk voor woorden, maar heb nog hiervoor geen handige optie gevonden. Wanneer ik namelijk de verjaardag open in de agenda krijg ik niet de optie om deze te wijzigen. Wat natuurlijk logisch is, omdat deze is afgeleid van de informatie uit m'n contacts.
Tips welkom
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Hebben jullie hier ook last van? (Android 2.2)
staan die apps/widgets toevallig op de SDkaart?Crazymonkey schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:39:
Heb vaker dat er widgets verdwijnen terwijl de app nog gewoon geïnstalleerd is...
Hebben jullie hier ook last van? (Android 2.2)
dan wil het namelijk weleens zo zijn dat die verdwijnen omdat de sdkaart bij het opstarten nog niet gelijk volledig toegankelijk is
Ik gebruik zelf EboBirthdayRuud2001 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:36:
Iemand een tip om herinneringen in te stellen voor de verjaardagen van je contacts?
Al m'n google contacts hebben netjes een verjaardag en ik heb de verjaardagskalender toegevoegd als kalender aan m'n google calendar. Nu kan ik op m'n Desire netjes zien wanneer iedereen jarig is, maar ik zou graag op de dag zelf een herinnering krijgen middels een piepje oid.
Het klinkt te makkelijk voor woorden, maar heb nog hiervoor geen handige optie gevonden. Wanneer ik namelijk de verjaardag open in de agenda krijg ik niet de optie om deze te wijzigen. Wat natuurlijk logisch is, omdat deze is afgeleid van de informatie uit m'n contacts.
Tips welkom
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nooit had kunnen denken dat het zo ontzettend goed zou werken. In tegenstelling tot wat ik eerst dacht, hoef je niet elke letter exact aan te raken. Nu na slechts één dag gebruik ben ik al sneller dan met mijn externe toetsenbord. Het is niet eens nodig om bewust alle letters precies te volgen. Het tekenen van een woord gaat bijna als vanzelf je het toetsenbord goed kent. Ik hoef zelfs niet meer echt te kijken wat ik doe als ik een bericht aan het schrijven ben.
Alleen sommige woorden zoals "toetsenbord" kosten soms een beetje moeite vanwege de lengte. Ik vraag me af hoe hoog de snelheid kan worden op deze manier.
Dit hele bericht is geschreven met SlideIT, en dan nog wel door iemand die een hekel heeft aan het schrijven van lange berichten op een telefoon.
Iemand interesse in een extern toetsenbord....?
Weerwidget verwijderen en opnieuw toevoegen.paul404 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:05:
Sinds twee dagen krijg ik geen weer meer op de clock/weer widget op mijn stock 2.2 desire.hij geeft wel de stad aan maar ik ben,maar geen weer meer.krijg een verbindingsfout.ik heb niets gewijzigd en opnieuw plaatsen van de widget blijft hetzelfde. Een harde reset helpt ook niet.Zijn er meer mensen met dit probleem,ligt het aan de server.of toch aan mijn foon.
Dat zit wel Schnorr.

Krijg je echt letterlijk een foutboodschap te zien of laat het ding gewoon niets zien en verder niets?
Dat zit wel Schnorr.
Thanks zocht zoiets :-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik zie alleen links bv. Den helder. Of huidige lokatie.verder als ik update krijg ik de melding,,,,fout bij het ophalen van weergegevens....ook als ik een andere stad bv amsterdam ingeef,krijg ik bij het updaten dezelfde melding.. ik heb niets gewijzigd op mijn foon,dit begon plots,ik vind hier in div. Forums weinig over..verder heb ik ik ook nergens geen probleem mee..ik baal hier best wel van .vond de animatie altijd wel cool..als er geen oplossing is ,dan maar een factory reset..oooh Shit ,en ik heb er al een hoop opstaan..pffff .wat wordt dat een hoop werk dan ...liever niet..dit kan toch niet zomaar...kan het aan de provider liggen..t-mobile..ik heb wel een begrenzing op mijn snelheid..ik ben op vakantie en heb de WiFi thetering veel gebruikt.maar al het andere werkt gewoon.ook internet..hopelijk is er een snelle oplossing of workaround..ik wil mijn weer terug..snik....Stukfruit schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:59:
Oh, verhip, dat had je al geschrevenpardon.
Krijg je echt letterlijk een foutboodschap te zien of laat het ding gewoon niets zien en verder niets?
Dat zit wel Schnorr.
Thuis op mijn WIFI werkt alles weer..e.e.a.was dus het gevolg van de snelheidsbeperking van t-mobile omdat de f.u.p.overschreden was door teveel thetering met de laptop tijdens de vakantie..gelukkig maar...
Grtz.....
[ Voor 60% gewijzigd door paul404 op 03-09-2010 14:38 ]
Thanks gaan we eens proberen. Moet je trouwens de widget gebruiken om automatisch herinnerd te worden?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Bij mij werkt de link niet (meer) .. heeft iemand misschien de APK ?Binnetie schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:21:
Via een vriend kwam ik vandaag dit tegen: http://www.onmyway.to
Het is een realtime gps volg programma, net zoals vele anderen. Bij deze is het mooi dat je je niet hoeft te registreren en je echt realtime iemand ziet rijden i.p.v. elke halve minuut een update. Ook superhandig als je elkaar wilt opzoeken in de stad.
[afbeelding]
lijkt me een handige tool : )
Anoniem: 130788
Heb je bewust voor SlideIT gekozen ipv swype? Ik gebruik swype maar wordt na jouw verhaal toch ook wel nieuwsgierig in SlideIT...Katsunami schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:18:
Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik toetsenborden zoals Swype afgedaan als iets dat alleen door nerds met teveel tijd om te oefenen wordt gebruikt. Na echter gezien te hebben hoe snel een collega hiermee een bericht kon sturen, ben ik het zelf gaan proberen. Nu werk ik een dag met SlideIT, en het is zo snel dat een extern toetsenbord geen eis meer is voor een volgende telefoon.
...
Iemand interesse in een extern toetsenbord....?
Iemand anders ervaring in vergelijking Swype vs. SlideIT?
Nope, je krijgt automatisch een notificatie (je kan alles zelf instellen).Ruud2001 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:19:
[...]
Thanks gaan we eens proberen. Moet je trouwens de widget gebruiken om automatisch herinnerd te worden?
210667
Deze doet het wel. Net ge-installeerdknights16 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:28:
[...]
Bij mij werkt de link niet (meer) .. heeft iemand misschien de APK ?
lijkt me een handige tool : )

Hij heet EnRoute

[ Voor 11% gewijzigd door 210667 op 03-09-2010 13:09 ]
Er zijn verschillende redenen waarom ik voor SlideIT heb gekozen.Anoniem: 130788 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:38:
[...]
Heb je bewust voor SlideIT gekozen ipv swype? Ik gebruik swype maar wordt na jouw verhaal toch ook wel nieuwsgierig in SlideIT...
Swype staat zo te zien niet in de market. Tevens is het Volgens een paar sites nog steeds om bèta. Als laatste melden sommige sites daar je in geval van meerdere mogelijke worden een popup krijgt in plaats van e CNNen balkje boven het toetsenbord. Dat leek me onprettig.
Uiteindelijk heb ik SlideIT gewoon geprobeerd en het bevalt goed. Ik heb het dus ook gekocht. Nu kan ik met één hand net zo snel berichten schrijven als met het externe toetsenbord.
Nu zit ik n na twee dagen al op het punt dat ik veel gebruikte woorden bijna onbewust kan invoeren. Als het mogelijk is om blind de eerste letter van een woord aan te raken, dan ben ik ervan overtuigd dat mettertijd volledig blind berichten kunt typen.
Aangezien ik bijziende ben, zet ik mijn bril af als ik met mijn telefoon werk. Die houd ik met links vast en heb dan maar één hand beschikbaar. SlideIT wint het dan ruim van het externe toetsenbord.
Het bevalt me in elk geval zo goed dat mijn volgende telefoon niet perse meer een toetsenbord hoeft te hebben, maar SlideIT is een must. Met het standaard toetsenbord van android ga ik niet meer werken.
Dat van die popup klopt, maar ik vind het helemaal niet storend. Meestal is het eerste woord in de popup het goede woord en kun je gewoon doortypen (edit: swypen:-)Katsunami schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 13:01:
[...]
Er zijn verschillende redenen waarom ik voor SlideIT heb gekozen.
Swype staat zo te zien niet in de market. Tevens is het Volgens een paar sites nog steeds om bèta. Als laatste melden sommige sites daar je in geval van meerdere mogelijke worden een popup krijgt in plaats van e CNNen balkje boven het toetsenbord. Dat leek me onprettig.
Grafisch vind ik Swype wel mooier dan SlideIt, maar verder werken ze allebei goed.
Ik heb eigenlijk geen idee waarom Swype niet in de market staat. Heb em voor de HTC Legend uiteindelijk maar ergens gedownload en die werkt perfect.
Ik heb nu het idee dat hij de headers e.d. ophaalt maar als je een bericht opent moet hij het altijd nog laden.
Ik sta nog steeds versteld ervan hoe geweldig goed deze manier van invoeren werkt.
Overigens, ik heb ook de applicatie Swiftp geïnstalleerd. Hiermee kun je de sd-kaart bereiken via FTP. Dat werkt perfect.
Bestaat zoiets ook voor Android? Liefst met storage op de sdkaart om geheugen te besparen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Kan iemand mij de naam vertellen van een widget die de tijd laat zien in woorden ipv cijfers? De maker heeft hetzelfde voor de accu.
Mijn dank is groot.
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
tajm
had je beter even in het homescreentipic kunnen kijken
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Ik zocht op tjam....iop tha man schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:54:
[...]
tajm
had je beter even in het homescreentipic kunnen kijken
Bedankt!
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Ik ben al van plan om er froydvillian op te zetten samen met swype/wifi analyser/...
Maar wat vinden jullie nu eigenlijk must have apps die nog niet vermeld zijn in de TS?
Bijvoorbeeld dingen die goed zijn voor je batterijleven e.d..
Ik heb op het Motorola Milestone forum een discussie gehad over gebruik van Swype.Anoniem: 130788 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:38:
[...]
Heb je bewust voor SlideIT gekozen ipv swype? Ik gebruik swype maar wordt na jouw verhaal toch ook wel nieuwsgierig in SlideIT...
Ik gebruik Swype op de Galaxy S waar het standaard op zit en wil nooit meer iets anders
Kixstart adviseerde me om het in het topic op te nemen dus hierbij:
Mijn bevinding is dat SlideIt t.o.v. Swype (veel)minder goed presteert en wel op de volgende punten:
De accuraatheid/snelheid van het volgen van je vinger bewegingen(slides) over het toetenbord is minder.
SlideIt herkent standaard "out of the box" zogezegd, veel minder woorden en je krijgt minder suggesties.
Het wisselen tussen NL/E/D/NL gaat lang niet altijd in 1x goed waardoor je meerdere keren opnieuw moet kiezen
Je moet voor leestekens als ?/!/:/; en cijfers wisselen naar een ander toetsenbord waardoor je veel snelheid verliest!
De taalpakketten moet je na installatie van SlideIt apart zelf nog installeren voor je ze kan gebruiken
Toestenbord in zowel portait als landscape zijn goed;
Zeker in landscape een goede vervanging voor een hw toetsenbord
(alleen zouden de meest gebruikte leestekens en cijfers ook op de toetsen moeten zitten)
Het automatisch spatieëren na een woord en beginnen met een hoofdletter aan het begin van een zin werkt meestal ook goed!
Summary:
Ik ben nog steeds heel enthousiast over Swype en kan het iedereen aanraden.
Er is (nog) geen echte concurrent qua gebruiks vriendelijkheid en snelheid
Edit:
Swype is niet als losse applicatie te koop; Wordt alleen aan OEM geleverd via licenties.
Ik heb hierover contact gehad met Swype.
Dat is ook de reden dat je de losse app. alleen als bèta kon downloaden.
Ook mis je de taal- en specifieke toestel ondersteuning in de losse app.
[ Voor 9% gewijzigd door catt4u op 03-09-2010 19:45 ]
Anoniem: 5907
Bestaat dat, kan dat?
Misschien is Swype in geval van extreme snelheden beter, maar dat kan ik niet testen. Ik heb Swype immers niet en ik ben niet echt extreem snel in vergelijking met mijn zeer geoefende collega. Ik weet eigenlijk niet wat hij gebruikt. Dat moet ik even vragen.
Er is er overigens nog een, met de naam Shapewriter, maar die is net als Swype niet in de market te krijgen.
Ik heb 'm van de big bad internetz maar het schijnt dat je je hier officieel kunt opgeven voor de beta: http://android.angrybirds.com
Nu alleen nog Puzzle Quest nog
Dit topic is gesloten.