Android Software & Discussie - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 152.164 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Cyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:32:
[...]

Nee, geen lijst...
B.v. een dergelijke view:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]

Waar je dan handig doorheen kunt bladeren. Nu krijg ik bij de calenderview op de samsung wel een weekoverzicht, maar alleen met kleurtjes, zonder tekst.

Een widget biedt vaak geen soelaas, omdat dit puur een overzichtje op je homepage is. Ik heb het over de applicatie zelf.
Ik gebruikte vroeger ook altijd PI, geweldig vond ik dat, en echt balen dat ze geen Android app hebben. Maar ik heb het goed kunnen oplossen met 1 á 2 andere apps.
Voor het week/maandoverzicht waar je het over hebt kan je Calendar App (Pro) gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://fs01.androidpit.info/ass/x58/192958.png Afbeeldingslocatie: http://moai.gate.ne.jp/wp-content/uploads/2009/11/cp-month1.png
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=jp.ne.gate.calpad

Wat ik daarnaast nog erg miste was een afspraak template optie in de agenda.
Ik heb veel afspraken die hetzelfde zijn (tijd, plaats, gebeurtenis zeg maar) en die moest ik allemaal 1 voor 1 invoeren. Quick ADDroid kan templates maken waarmee je met 1 druk op de knop een standaard afspraak op een nog aan te geven dag kan maken. Werkt echt super en had eigenlijk standaard in Android moeten zitten.
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/jjFD.u.cs.png Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=streim.de.quickaddroid

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die Calendar App is net wat ik zocht, bedankt voor de tip.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvSIG Mini versie 1.0 final is uit!
gvSIG Mini for Android 1.0.0 released New!

This version offers, among other features, the ability of a direct download of maps from the phone to the storage card, for a further map displaying in offline mode, with no data connection. gvSIG Mini is a free viewer of free access maps based on tiles (OpenStreetMap, YahooMaps, Microsoft Bing, ...), with an off-line mode, a WMS & WMS-C client, address and POI search, routes and many more things.
http://www.gisuser.com/co.../link_id,1382/Itemid,172/

Super handig voor op vakantie! (heeft ook GPS support; maar geen turn by turn nav)

en met multitouch support :p

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Bogey Dope schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:35:
[...]

Ik gebruikte vroeger ook altijd PI, geweldig vond ik dat, en echt balen dat ze geen Android app hebben. Maar ik heb het goed kunnen oplossen met 1 á 2 andere apps.
Voor het week/maandoverzicht waar je het over hebt kan je Calendar App (Pro) gebruiken:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]

Wat ik daarnaast nog erg miste was een afspraak template optie in de agenda.
Ik heb veel afspraken die hetzelfde zijn (tijd, plaats, gebeurtenis zeg maar) en die moest ik allemaal 1 voor 1 invoeren. Quick ADDroid kan templates maken waarmee je met 1 druk op de knop een standaard afspraak op een nog aan te geven dag kan maken. Werkt echt super en had eigenlijk standaard in Android moeten zitten.
[afbeelding] [afbeelding]
Bedankt voor de reeele reactie ipv de fanboys die maar roepen dat ze tevreden zijn over de calender. Maar helaas geeft de calander pad bij mij alleen foutmeldingen :( . Maar als eens kijken er eens meer rommelen.

Overigens zo PI deze maand of begin volgende maand met een app komen voor android.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Cyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:32:
[...]

Nee, geen lijst...
B.v. een dergelijke view:
[afbeelding]
of deze
[afbeelding]

Waar je dan handig doorheen kunt bladeren. Nu krijg ik bij de calenderview op de samsung wel een weekoverzicht, maar alleen met kleurtjes, zonder tekst.

Een widget biedt vaak geen soelaas, omdat dit puur een overzichtje op je homepage is. Ik heb het over de applicatie zelf.
Als je root hebt de standaard Android calender d'r op zetten, die heeft 't wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Heeft iemand hier ervaring met wavesecure Ik zit eigenlijk te twijfelen om zoiets erop te zetten, als je een promocode ervoor gebruikt kost het 12,50 euro dat is het geld dan eigenlijk weer niet. Het is echt zo'n geval van als je je mobiel kwijt bent dan.. Nou ja het is maar een vraag, ervaring naar een ander soortgelijk programma ben ik anders ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Retir schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:59:
Heeft iemand hier ervaring met wavesecure Ik zit eigenlijk te twijfelen om zoiets erop te zetten, als je een promocode ervoor gebruikt kost het 12,50 euro dat is het geld dan eigenlijk weer niet. Het is echt zo'n geval van als je je mobiel kwijt bent dan.. Nou ja het is maar een vraag, ervaring naar een ander soortgelijk programma ben ik anders ook wel benieuwd naar.
Waarom niet lookout? Dat is gratis en kan ook zoiets. Dan kan je daarna altijd kijken of je het waard vind om ervoor te betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door madmaus op 14-09-2010 08:32 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Cyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:14:
[...]

Bedankt voor de reeele reactie ipv de fanboys die maar roepen dat ze tevreden zijn over de calender. Maar helaas geeft de calander pad bij mij alleen foutmeldingen :( . Maar als eens kijken er eens meer rommelen.

Overigens zo PI deze maand of begin volgende maand met een app komen voor android.
Dat is vreemd, wat voor telefoon heb je dan? Er zijn twee versie gratis en een betaalde (waarbij je verschillende agenda's verschillende kleuren kan geven etc) Anders probeer je die even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:46
Ik heb een widget gevonden ter vervanging van de Gmail Widget. Zo had hij eigenlijk moeten zijn. Je kunt verschillende iconen kiezen en er zit een unread count bij,
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=135x135&chl=market://details?id=se.alexanderblom.gmailunreadcount

http://www.androlib.com/a...mailunreadcount-pDji.aspx

[ Voor 14% gewijzigd door Fiorano op 14-09-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Bogey Dope schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 11:33:
[...]

Dat is vreemd, wat voor telefoon heb je dan? Er zijn twee versie gratis en een betaalde (waarbij je verschillende agenda's verschillende kleuren kan geven etc) Anders probeer je die even.
Galaxy S. Maar lees meer meldingen hiervan op het internet. Ik had ook even alle andere apps met calander gedeïnstalleerd, maar dat helpt niet. Wachten op een update.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Retir schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 07:59:
Yes, er was een jaar geleden een actie dat je hem gratis kon krijgen voor die mobiel. Gebruik het dus sindsdien!

Ben er echt heel tevreden over, je kan instellen dat hij automatisch al je SMSjes, MMSjes en foto's/filmpjes backupped naar hun servers. Er is een bescherming dat de dief het programma niet kan verwijderen (Uninstall Protection) en verder werkt het perfect. Andere sim erin en hij wordt gelijk geblokkeerd, ook kan je dan de locatie tracken op de website, remote alles backuppen. Je ziet ook welke sim erin zit waarmee je evt naar de politie kan gaan, of de dief zelfs bellen ;)

In ieder geval, ik ben tevreden het is een goede anti-diefstal mogelijkheid. Vooral de automatische backup is handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Ik heb ook wavescure via die gratis actie een aantal maanden geleden. Weet niet tot wanneer die afloopt, maar wavesecure is wel een goed programma. Zoals hierboven is aangegeven ^^.

edit: Dat geluid wat het toestel creeërt als het gelocked is, is hilarisch.

[ Voor 17% gewijzigd door Cabo op 14-09-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:25
Ik ben net nieuw in Android en nu weet ik niet hoe ik applicaties moet sluiten? Als ik bv de camera open, en ik druk op back blijft hij opstaan. Ik heb advanced task killer geinstalleerd maar deze zet vinkjes bij ALLE applicaties? Ik denk dat dit ook niet de juiste methode zou zijn om apps te sluiten. Dus is het erg voor de batterij als apps blijven opstaan of moeten ze echt gesloten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Thmz159 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:03:
Ik ben net nieuw in Android en nu weet ik niet hoe ik applicaties moet sluiten?
Hoeft niet.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Thmz159 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:03:
Ik ben net nieuw in Android en nu weet ik niet hoe ik applicaties moet sluiten? Als ik bv de camera open, en ik druk op back blijft hij opstaan. Ik heb advanced task killer geinstalleerd maar deze zet vinkjes bij ALLE applicaties? Ik denk dat dit ook niet de juiste methode zou zijn om apps te sluiten. Dus is het erg voor de batterij als apps blijven opstaan of moeten ze echt gesloten worden?
En gooi die task killer weg! Wordt juist erg afgeraden, je hoeft programma's niet te sluiten, dat gaat allemaal vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

disweb schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:12:
[...]

En gooi die task killer weg! Wordt juist erg afgeraden, je hoeft programma's niet te sluiten, dat gaat allemaal vanzelf :)
Ik gebruik er alleen één als ik programma's heb waarvan ik weet dat ze in de achtergrond blijven draaien en mijn batterij leegzuigen of geheugen blijven innemen. Autotaskkillers zijn idd niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe zit dat dan met de camera? Blijft de camera open als het programma op de achtergrond draait? Want dan kan het wel namelijk flink wat energie vreten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Tsurany schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:21:
Hoe zit dat dan met de camera? Blijft de camera open als het programma op de achtergrond draait? Want dan kan het wel namelijk flink wat energie vreten.
Nee, die wordt gewoon afgesloten. Net als GPS als programma's goed geprogrameerd zijn.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Direct zodra hij op de achtergrond draait of pas als Android ingrijpt en het programma killed?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
Tsurany schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:43:
Direct zodra hij op de achtergrond draait of pas als Android ingrijpt en het programma killed?
direct.

Overigens werken autokillers sinds 2.2 niet meer ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Meteen bij het pauzeren van de app zou hij de hardware moeten vrijgeven ja, anders is het slecht geprogrammeerd. En net als alles wordt de bijbehorende app een loos procesje dat alleen maar geheugen inneemt (het "draait" in de meeste gevallen niet meer wanneer het op de achtergrond zit) totdat Android met de bezem langskomt :)

Apps die (achtergrond)services gebruiken, maar slecht geprogrammeerd zijn, die worden na een tijdje ook vanzelf weggebezemd. * Stukfruit heeft het uitgeprobeerd :P

Het enige dat 99% permanent zal blijven draaien (tenzij het crasht) zijn voorgrondservices, maar sinds Android 2.0 zijn die alleen nog te maken met een icoontje in de statusbalk bovenaan het scherm, waardoor je als gebruiker altijd kan zien of er iets fulltime meedraait.
Ik zeg 99% omdat in hele extreme situaties zelfs die services vermoord kunnen worden door een moordlustige androide, maar volgens de ontwikkelaars is dat een heel erg zeldzame actie.

Buggy apps die niet willen stoppen met het gebruik van bepaalde hardware, zoals bijvoorbeeld de vibrator, kan je daar trouwens vanaf helpen door het proces te killen in het "configuratiemenu" van Android, waar een schermpje te vinden is waarin apps afgemaakt kunnen worden. In datzelfde menu is trouwens ook een scherm te vinden waarin je precies kan zien welke (ook achtergrond)services er allemaal draaien. Mocht er iets tussenstaan dat je niet bevalt, dan is een druk op de service genoeg om het te stoppen.

Maar de beste remedie is natuurlijk het boycotten van apps die zich niet aan de regels houden :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:35
Ik probeer een eigen HTML-pagina's op de SD card te bekijken. Dit lukt op zich wel met de HTML-viewer in ASTRO, maar dan kun je weer niet zo fijn in-en uit-zoomen zoals bij de standaard browser.

Op internet heb ik niets gevonden, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Cyberpope schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:14:
[...]

Had je Jorte al geprobeerd? Ziet er erg basic uit maar werkt prima, ik gebruik het nu standaard als m'n agenda. Meeste afspraken zet ik overigens met de computer in m'n Google agenda, net wat makkelijker.

Die Calendar Pad ziet er ook wel aardig uit, kan alleen geen afspraken aanpassen, das niet zo handig. Bovendien moet je steeds de goede agenda kiezen als je een nieuwe afspraak maakt, het lijkt meer op een schil voor de standaard agenda dan een echte app.

[ Voor 9% gewijzigd door Azrael op 14-09-2010 22:15 ]

• J-P

J-P

Syntax erro....

Azrael schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:13:
[...]

Had je Jorte al geprobeerd? Ziet er erg basic uit maar werkt prima, ik gebruik het nu standaard als m'n agenda. Meeste afspraken zet ik overigens met de computer in m'n Google agenda, net wat makkelijker.

Die Calendar Pad ziet er ook wel aardig uit, kan alleen geen afspraken aanpassen, das niet zo handig. Bovendien moet je steeds de goede agenda kiezen als je een nieuwe afspraak maakt, het lijkt meer op een schil voor de standaard agenda dan een echte app.
Hoezo niet aanpassen, dat kan gewoon wel hoor. Druk op de dag dan op de afspraak, langdrukken en voila.

Verwijderd

Ik ben op zoek naar goede en vooral leuke games die je tegen elkaar kunt doen wanneer je allebei een Desire hebt. Dit mag via bluetooth zijn of door middel van internet.
Racen, zeeslag etc.

Iemand een bruikbare opsomming?

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

theMob schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:39:
[...]

Hele coole app, echt een fantastisch idee!

Ik en mijn kinderen hebben nu echter zo'n nieuw Vodaphone 845 Nova prepaid Android telefoontje van €99 (yes, we're cheap :-). We gebruiken de telefoons vooral met WiFi omdat we een abbo te duur vinden en niet echt de 3G functionaliteit onderweg nodig hebben. 3G staat altijd uit.

Als je de telefoon in slaap zet blijft wel de 2G gewoon werken (natuurlijk) maar de WiFi niet, om stroom te sparen. Het zou cool zijn als Buienalarm bij iedere update de mogelijkheid zou hebben de WiFi kortstondig aan te zetten, te updaten en dan de WiFi weer uit te zetten.

Nu vind de update pas plaats als de telefoon wordt aangezet en een tijd aan blijft staan tot het update tijdstip arriveert. In praktijk moet je in onze situatie dus de telefoon aanzetten en de grafiek openen om de update direct te laten plaatsvinden (aangevinkt in de settings), want vaak gebruik je de telefoon maar heel even terwijl de update ieder uur is.

Just a thought...
Poeh, dat is nog eens een aparte feature request ... ik kan kijken wat ik eraan kan doen voor een volgende versie maar ik ga nu nog even niets beloven. :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

theMob schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:39:
[...]

Hele coole app, echt een fantastisch idee!

Ik en mijn kinderen hebben nu echter zo'n nieuw Vodaphone 845 Nova prepaid Android telefoontje van €99 (yes, we're cheap :-). We gebruiken de telefoons vooral met WiFi omdat we een abbo te duur vinden en niet echt de 3G functionaliteit onderweg nodig hebben. 3G staat altijd uit.

Als je de telefoon in slaap zet blijft wel de 2G gewoon werken (natuurlijk) maar de WiFi niet, om stroom te sparen. Het zou cool zijn als Buienalarm bij iedere update de mogelijkheid zou hebben de WiFi kortstondig aan te zetten, te updaten en dan de WiFi weer uit te zetten.

Nu vind de update pas plaats als de telefoon wordt aangezet en een tijd aan blijft staan tot het update tijdstip arriveert. In praktijk moet je in onze situatie dus de telefoon aanzetten en de grafiek openen om de update direct te laten plaatsvinden (aangevinkt in de settings), want vaak gebruik je de telefoon maar heel even terwijl de update ieder uur is.

Just a thought...
Is Tasker dan niets voor jou?

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
@GDay: No sweat, blijf droog ;-) Maar er komen ongetwijfeld steeds meer mensen die alleen met WiFi werken en je prog heeft dan een handicap. Dat je het weet.

@Tripl 3D: Tasker, dat klinkt alsof je die taken kan laten uitvoeren. Zal eens kijken. Bedankt.

• Azrael
Bogey Dope schreef op woensdag 15 september 2010 @ 03:14:
[...]

Hoezo niet aanpassen, dat kan gewoon wel hoor. Druk op de dag dan op de afspraak, langdrukken en voila.
Ok dat werkt totaal niet intuitief dan.

• TiNNiT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05-2020
Stukfruit schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:56:
Meteen bij het pauzeren van de app zou hij de hardware moeten vrijgeven ja, anders is het slecht geprogrammeerd. En net als alles wordt de bijbehorende app een loos procesje dat alleen maar geheugen inneemt (het "draait" in de meeste gevallen niet meer wanneer het op de achtergrond zit) totdat Android met de bezem langskomt :)

Apps die (achtergrond)services gebruiken, maar slecht geprogrammeerd zijn, die worden na een tijdje ook vanzelf weggebezemd. * Stukfruit heeft het uitgeprobeerd :P

Het enige dat 99% permanent zal blijven draaien (tenzij het crasht) zijn voorgrondservices, maar sinds Android 2.0 zijn die alleen nog te maken met een icoontje in de statusbalk bovenaan het scherm, waardoor je als gebruiker altijd kan zien of er iets fulltime meedraait.
Ik zeg 99% omdat in hele extreme situaties zelfs die services vermoord kunnen worden door een moordlustige androide, maar volgens de ontwikkelaars is dat een heel erg zeldzame actie.

Buggy apps die niet willen stoppen met het gebruik van bepaalde hardware, zoals bijvoorbeeld de vibrator, kan je daar trouwens vanaf helpen door het proces te killen in het "configuratiemenu" van Android, waar een schermpje te vinden is waarin apps afgemaakt kunnen worden. In datzelfde menu is trouwens ook een scherm te vinden waarin je precies kan zien welke (ook achtergrond)services er allemaal draaien. Mocht er iets tussenstaan dat je niet bevalt, dan is een druk op de service genoeg om het te stoppen.

Maar de beste remedie is natuurlijk het boycotten van apps die zich niet aan de regels houden :)
Ik heb nu een tijdje de discussies over wel of niet een taskkiller gebruiken gevolgd en ik moet zeggen dat ik er wel baat bij heb op mijn HTC Legend. Het geheugen loopt redelijk snel vol en dat heeft wel degelijk een negatief effect op de performance van het toestel (schokkerig scrollen, langzamer starten van apps etc).
Het killen van wat apps (met een takskiller of in Android zelf) lost dat probleem altijd op.

Ik heb zelf het idee dat de 'drempelwaarde' zo rond de 40MB ligt, daaronder wordt de performance echt een stuk minder.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Azrael schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:27:
[...]

Ok dat werkt totaal niet intuitief dan.
In dat geval: probeer dat ook eens in bijna elke andere Android applicatie? Lang indrukken is ongeveer hetzelfde als de rechter muisknop in windows. Vaak krijg je een popup-menu met dingen als knippen/plakken/kopieren/bewerken. Er zal een wereld voor je open gaan als je nu gewend bent alles met de menu knop te doen :)

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 00:07
Weet iemand hoe het komt dat elke x als ik mijn tel reboot mijn widgets niet meer werken?

Ik heb geprobeerd te zoeken en veel mensen geven aan dat ik de aps/widgets op het interne geheugen moet plaatsen. Maar als ik dat doe (bijv van extended controls) dan verdwijnt de widget alsnog en kan ik hem ook niet meer vinden tussen de widgets. Enige oplossing is dan reinstall van het hele programma...

Ik heb een Desire, Froyo 2.2 met Launcher pro.

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
gebruikershaes schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:01:
Weet iemand hoe het komt dat elke x als ik mijn tel reboot mijn widgets niet meer werken?

Ik heb geprobeerd te zoeken en veel mensen geven aan dat ik de aps/widgets op het interne geheugen moet plaatsen. Maar als ik dat doe (bijv van extended controls) dan verdwijnt de widget alsnog en kan ik hem ook niet meer vinden tussen de widgets. Enige oplossing is dan reinstall van het hele programma...

Misschien staan de widgets geinstalleerd op de SDcard? Dan krijg ik ook dergelijke fouten.
Moven naar Phone in Settings > Applications > Manage applications

edit: oeps, had te vlug gelezen, dit heb je dus al geprobeerd. Ik had dit overigens wel vaak met de latitude widget en die werkte ook echt pas weer als ik em reinstallde op het interne geheugen, moven had toen ook geen zin meer.

[ Voor 14% gewijzigd door corné op 15-09-2010 16:36 ]

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 00:07
GoT is geen helpdesk.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 15-09-2010 19:23 ]

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
theMob schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:58:
@GDay: No sweat, blijf droog ;-) Maar er komen ongetwijfeld steeds meer mensen die alleen met WiFi werken en je prog heeft dan een handicap. Dat je het weet.

@Tripl 3D: Tasker, dat klinkt alsof je die taken kan laten uitvoeren. Zal eens kijken. Bedankt.
Dacht ook aan Tasker... Kun je kopen voor 4-5 euro met PayPal, en dan kun je geautomatiseerd dit soort taken laten uitvoeren... Werkt perfect om bijvoorbeeld automagisch na 11 uur vliegtuigmodus te laten activeren, en rustig te slapen zonder te kúnnen wakker worden gebeld :)

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Hoe zijn jullie ervaringen met app 2 sd?
Ik heb wel eens last dat programma's chrashen, en niet meer te vinden zijn, ik moet ze met de market weer uninstallen en vervolgens weer installen.

Voor de rest is het wel fijn, want er is ondertussen genoeg wat naar de sd kan.

www.casarodriguillo.com

• Azrael
gwystyl schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:29:
[...]

In dat geval: probeer dat ook eens in bijna elke andere Android applicatie? Lang indrukken is ongeveer hetzelfde als de rechter muisknop in windows. Vaak krijg je een popup-menu met dingen als knippen/plakken/kopieren/bewerken. Er zal een wereld voor je open gaan als je nu gewend bent alles met de menu knop te doen :)
Ik verwacht gewoon de optie te krijgen om 'm te wijzigen als ik op een afspraak klik, niet dat ik daarvoor lang moet indrukken :)

• Stukfruit
  • Niet online
Pinin schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:09:
Hoe zijn jullie ervaringen met app 2 sd?
Ik heb wel eens last dat programma's chrashen, en niet meer te vinden zijn, ik moet ze met de market weer uninstallen en vervolgens weer installen.

Voor de rest is het wel fijn, want er is ondertussen genoeg wat naar de sd kan.
Ik heb liever dat programmeurs alleen hun data zoveel mogelijk op de SD-kaart pleuren ipv het hele programma :)

Heb ondertussen ook al een paar keer gezien dat die File Manager van een GoT'ter spontaan verdwenen was omdat het zichzelf standaard op de SD zet. Ik vind dat niet echt geweldig, omdat ik na zo'n verdwijnactie het complete overzicht in m'n menu kwijt ben. Twee keer achter elkaar zelfs ;(
Iets met muscle memory...

Misschien toch maar eens vaker die zoekwidget gebruiken om apps mee op te starten. Gemak dient de robot, men zegt 8)

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Voor mensen met Flash 10.1 op hun Android (of Windows PC)... oppassen geblazen:s
13/09/10
A critical vulnerability exists in Adobe Flash Player 10.1.82.76 and earlier versions for Windows, Macintosh, Linux, Solaris, and Adobe Flash Player 10.1.92.10 for Android.

This vulnerability (CVE-2010-2884) could cause a crash and potentially allow an attacker to take control of the affected system. There are reports that this vulnerability is being actively exploited in the wild against Adobe Flash Player on Windows.
http://blogs.adobe.com/ps...ash-player-apsa10-03.html

Beter maar ff Flash disablen dus.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2010 22:19 ]

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Disable je het dan ook gelijk op je Windows PC?

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:22:
Disable je het dan ook gelijk op je Windows PC?
Flashblocker op m'n pc

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 15:49
djiedjee schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 22:06:
Ik probeer een eigen HTML-pagina's op de SD card te bekijken. Dit lukt op zich wel met de HTML-viewer in ASTRO, maar dan kun je weer niet zo fijn in-en uit-zoomen zoals bij de standaard browser.

Op internet heb ik niets gevonden, iemand een idee?
In de browser naar "file://sdcard/file.html" gaan

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 22:17:
Voor mensen met Flash 10.1 op hun Android (of Windows PC)... oppassen geblazen:s

[...]

http://blogs.adobe.com/ps...ash-player-apsa10-03.html

Beter maar ff Flash disablen dus.
Je kan ook overdrijven he :-)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Ik ben op zoek naar een goede (betaald mag) app die mijn data verkeer bij houdt. Ik heb nu een aantal geprobeerd maar nog niet gevonden wat ik bv bij Windows Mobile (SPB Wireless Monitor) had. Ik kon daar per programma zien hoeveel data verkeer deze op zich nam. Is er (inmiddels) zoiets voor android? Data counter, call meter en nog enkelen heb ik al geprobeerd.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

sretlow schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:48:
Ik ben op zoek naar een goede (betaald mag) app die mijn data verkeer bij houdt. Ik heb nu een aantal geprobeerd maar nog niet gevonden wat ik bv bij Windows Mobile (SPB Wireless Monitor) had. Ik kon daar per programma zien hoeveel data verkeer deze op zich nam. Is er (inmiddels) zoiets voor android? Data counter, call meter en nog enkelen heb ik al geprobeerd.
ik gebruik NetCounter.
Per programma zit daar echter niet in.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
OK, ik zoek echt per programma.

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Ik heb een vraagje voor gebruikers van de app Buienalarm. Is het bij jullie ook zo dat hij voor de verwachte tijd voordat er regen valt niet de huidige tijd gebruikt, maar de tijd van wanneer hij de laatste update heeft gedaan. Bijv. wanneer hij om 13:00 update en ziet dat er om 13:45 regen gaat vallen dan staat er in de widget +-45 min. Maar hij blijft dan staan op 45 tot de volgende update (in mijn geval per half uur), ipv gewoon tot de volgende update ervan uit te gaan dat er om 13:45 regen valt en op die manier de 45 min af te laten lopen.

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 09:23:
Ik ben op zoek naar goede en vooral leuke games die je tegen elkaar kunt doen wanneer je allebei een Desire hebt. Dit mag via bluetooth zijn of door middel van internet.
Racen, zeeslag etc.

Iemand een bruikbare opsomming?
Wordfeud, is bijna hetzelfde als scrabble. Alleen een iets andere lay-out van het bord. Ook met nederlands woordenboek!! Dankzij mij 8)

http://www.androlib.com/a...-wordfeud-free-jnBpj.aspx

[ Voor 24% gewijzigd door HugoFR op 16-09-2010 13:22 . Reden: QR-code verwijderd ]

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 20:54

LDVC

Let's get it over with

theMob schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:58:
Is juist niet het omgekeerde het geval? Steeds meer mensen die 3G hebben??

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Wie weet er een goede app om te navigeren aan de hand van een (gedownloadde) gps track? Ik ga zondag een toertocht fietsen en mochten we de route kwijtraken dan zou ik wel een app willen die me terug kan navigeren naar de route, ik heb al wat gezocht maar .gpx navigation krijg ik zo veel hits op dat het een beetje bomen/bos verhaal is.
Klopt het trouwens dat google maps geen eigen gemaakt tracks weergeeft in de mobiele app? (op de pc heb ik gewoon een linkje links staan met My Tracks en kan ik ze zo overlayen).

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Brad Pitt
MrAngry schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:48:
Klopt het trouwens dat google maps geen eigen gemaakt tracks weergeeft in de mobiele app? (op de pc heb ik gewoon een linkje links staan met My Tracks en kan ik ze zo overlayen).
Nee, deze kan gewoon als extra layer aanzetten.

• MrAngry
  • Nu online
Tnx, stom, het stond onder 'more layers'. Die had ik gemist.

• Smultie
  • Niet online
LDVC schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:23:
[...]

Kijkend naar alle tablets die de komende maanden eraan komen, zou ik zeggen dat theMob wel eens gelijk zou kunnen hebben ;)

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
LDVC schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:23:
[...]

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk... Er komen steeds meer mensen met 3G, maar sinds er ook prepaid Android telefoontjes worden verkocht ook steeds meer mensen met alleen WiFi.

Ik werk veel thuis én op locatie; als ik op locatie ben heb ik helemaal geen tijd om met mijn telefoontje te spelen en gaat het er vooral om bereikbaar te zijn, wat heel goed via 2G kan. Email beantwoord ik als ik thuis ben. Mijn kinderen hebben ook WiFi op school.

Ik weet dat ik ouderwets ben, maar ik zie het nog even niet gebeuren dat ik 3x €14 per maand ga betalen voor de toegevoegde waarde van een abonnement in onze situatie. YMMV.

Bovendien, dat zou mijn vrouw direct als excuus aangrijpen om de Donald Duck op te zeggen :(

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
bartos88 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:16:
Ik heb een vraagje voor gebruikers van de app Buienalarm. Is het bij jullie ook zo dat hij voor de verwachte tijd voordat er regen valt niet de huidige tijd gebruikt, maar de tijd van wanneer hij de laatste update heeft gedaan. Bijv. wanneer hij om 13:00 update en ziet dat er om 13:45 regen gaat vallen dan staat er in de widget +-45 min. Maar hij blijft dan staan op 45 tot de volgende update (in mijn geval per half uur), ipv gewoon tot de volgende update ervan uit te gaan dat er om 13:45 regen valt en op die manier de 45 min af te laten lopen.
Je kunt bij de instellingen van het programma je update interval instellen van 5 minuten tot 45 minuten.
Menu-knopje rules! :P

Verwijderd

Kan je met de Hyves app ook chatten? Op mn vorige GSM met WM6.1 ging dat wel via hyves progje.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07

Wom

Chatfunctie zit er niet in. Heb het net voor de zekerheid even gechecked maar helaas. Je kunt ook nergens je online contacten zien. Kan wel als je de volledige website gebruikt volgens mij, maar heb dat niet getest.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Nistel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-06-2024
Kent er iemand een app waarbij je restaurants/shops kan toevoegen met 'uitgebreide info' zoals openingsuren, locatie, mail, ... ?
Er zijn een heleboel apps die weergeven welke restaurants ed. in de buurt zijn, maar ik heb gemerkt dat de restaurants die ik vaak bezoek zelden in die databases staan.
Ik heb iets gevonden dat in de buurt komt, (Find restaurants) maar die app kan alleen naam, adres en telnr bijhouden. Ook alle delen van dit topic doorspitten gaf geen resultaat.

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:48:
Kan je met de Hyves app ook chatten? Op mn vorige GSM met WM6.1 ging dat wel via hyves progje.
Met ebuddy kan je je facebook en hyves ook toevoegen, dan kan je daar direct mee chatten.

• MrAngry
  • Nu online
Nistel schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:58:
Kent er iemand een app waarbij je restaurants/shops kan toevoegen met 'uitgebreide info' zoals openingsuren, locatie, mail, ... ?
Ik dacht aan de Iens app, maar hoewel ze het wel op de site hebben staan, staat het niet in de app. Wellicht kan je daar een mailtje aan wagen, lijkt me echt een uurtje werk voor die app maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
Thombias schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:40:
[...]

Je kunt bij de instellingen van het programma je update interval instellen van 5 minuten tot 45 minuten.
Menu-knopje rules! :P
Ja dat had ik gezien, maar dat bedoelde ik niet, want dan zuipt ie mn batterij leeg. Ik bedoel dat als de app om 13:15 update en ziet dat er om 13:45 regen gaat vallen, dan komt er op de widget +-30 min te staan. Maar die 30 min die blijft daar staan tot de volgende update (die om 13:45 gebeurt), dus hij springt dan van +- 30 min ineens naar +- 0 min. Het leek mij logischer dat hij gewoon doortelt, ervan uitgaande dat er om 13:45 regen valt, en dan bij de volgende update zijn schatting weer aanpast. Daarom dacht ik dat het misschien een bug op mijn telefoon was, maar het is dus bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zijn hier meer gebruikers van maildroid?

Ik zou graag de tril notificatie uit willen zetten. Maar ik kan het nergens vinden.

En tevens lijkt het erop dat de notificatie led maar 15 minuten werkt en daarna slaat hij uit.

(HTC Desire)

Edit:

Tril alarm heb ik inmiddels gevonden, je kan rules aanmaken. Hierin kan je kiezen of je hem wilt laten trillen.
Led notificatie zou ik graag nog willen weten of meer mensen dat ondervinden.

[ Voor 29% gewijzigd door madmaus op 17-09-2010 11:17 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartos88 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:42:
[...]

Ja dat had ik gezien, maar dat bedoelde ik niet, want dan zuipt ie mn batterij leeg. Ik bedoel dat als de app om 13:15 update en ziet dat er om 13:45 regen gaat vallen, dan komt er op de widget +-30 min te staan. Maar die 30 min die blijft daar staan tot de volgende update (die om 13:45 gebeurt), dus hij springt dan van +- 30 min ineens naar +- 0 min. Het leek mij logischer dat hij gewoon doortelt, ervan uitgaande dat er om 13:45 regen valt, en dan bij de volgende update zijn schatting weer aanpast. Daarom dacht ik dat het misschien een bug op mijn telefoon was, maar het is dus bij iedereen zo?
Ja, bij mij is dit ook zo. Mede daarom heb ik 'm weer verwijderd omdat ik niet in 1 oogopslag kan zien wanneer die update is geweest. (en omdat ik de widget niet transparant kan zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:43
theMob schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:22:
[...]

Bovendien, dat zou mijn vrouw direct als excuus aangrijpen om de Donald Duck op te zeggen :(
Wut? -O- Afblijven van de Duck!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Nu online
Indeed, holy Donald!

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kan je Donald Duck ook op je androidphone als app-weekblad krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Nu online
Hmz ik heb nog geen android, maar dat zou een verdomd goed verkoop-argument zijn haha ;)

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:55

bdu

Ik vind het jammer dat Google geen app heeft voor picasa. Dat mis ik.. of een integratie met de galerij zelf.. Iemand een mooi alternatief (behalve de mobiele website van picasa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

bdu schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:43:
Ik vind het jammer dat Google geen app heeft voor picasa. Dat mis ik.. of een integratie met de galerij zelf.. Iemand een mooi alternatief (behalve de mobiele website van picasa)
Ik zoek altijd de foto's op die ik wil delen in een Picasa fotoalbum via ASTRO, tijdens preview heb je de mogelijkheid om de foto te sharen en Picasa is daar één van de opties van.
Werkt perfect.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:40

Gotiniens

Fairly odd Tim

Bij mij staat picassa tussen de mogelijkheden als ik de foto wil delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:55

bdu

RomeoJ schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:49:
[...]

Ik zoek altijd de foto's op die ik wil delen in een Picasa fotoalbum via ASTRO, tijdens preview heb je de mogelijkheid om de foto te sharen en Picasa is daar één van de opties van.
Werkt perfect.
Gotiniens schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:13:
[...]

Bij mij staat picassa tussen de mogelijkheden als ik de foto wil delen?
Top, foto's worden nu gesynchroniseerd met Picasa. Lijkt mij toch dat dit alleen tumbnails zijn?

Ging niet om het uploaden en sharen.. ging mij meer om het bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 16:51
bdu schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:23:
[...]

[...]

Top, foto's worden nu gesynchroniseerd met Picasa. Lijkt mij toch dat dit alleen tumbnails zijn?

Ging niet om het uploaden en sharen.. ging mij meer om het bekijken.
Met de stock gallery van android staan je picasa albums gewoon tussen de albums van je toestel. Super handig imho.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:02
Weet iemand of er al een applicatie is om je telefoon als webcam te gebruiken onder osx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb sinds woensdag mijn Android telefoontje (X10 Mini Pro) en de keren dat hij het doet bevalt ie uitstekend :)
Alleen 1 ding waar ik niet uitkom: Ik krijg met geen mogelijkheid een QWERTY-toetsenbord in Handcent SMS noch ChompSMS. Als ik op het tekstvakje druk dan komt ie gewoon met dat
standaard T9 on-screen keyboard :?
Kan het ook nergens vinden in die settings van die beide apps.
Ik heb ook Handcent Keyboard en Handcent Font Pack 5 geinstalleerd, maar dit helpt schijnbaar niet.

Wat zie ik over het hoofd??

Ik heb trouwens ook bij Settings - Locale & Text alles op Handcent keyboard ingesteld.
En het T9 keyboard ziet er nu wel anders uit, maar het is nog steeds T9 en dus geen QWERTY....

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 17-09-2010 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexvdlinden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-07 19:37
Ik heb zojuist een android applicatie ontwikkeld die de fietsknooppunten in nederland en vlaanderen op een kaart laat zien: BikeNode. Check http://bikenode.wordpress.com/about/ voor meer info.

[ Voor 45% gewijzigd door alexvdlinden op 17-09-2010 23:42 ]

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

alexvdlinden schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:42:
Ik heb zojuist een android applicatie ontwikkeld die de fietsknooppunten in nederland en vlaanderen op een kaart laat zien: BikeNode. Check http://bikenode.wordpress.com/about/ voor meer info.
Best leuk gedaan, maar was er niet al een Fiets app met planner? Of is dat alleen voor e iphone.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij de nieuwe Galerij3D synct hij wel met Picasa, anders kan je bijvoorbeeld het programma colorful life (?? zoiets, heb ik ooit gehad maar kan ik nu niet meer vinden) gebruiken. Tip: zoek in de markt naar picasa, dan vind je zat programma's waarmee je Picasa albums kan bekijken.

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Mensen, ik heb een probleem met swype: gisteravond kreeg ik de melding dat de beta was expired en nu doet ie niks meer. In de market staat swype nog steeds niet, dus waar haal ik nu weer een werkende versie vandaan?

• xburchartz
gebruikershaes schreef op woensdag 15 september 2010 @ 15:01:

Wat voor Froyo ROM heb je? Ik had hier namelijk ook altijd last van met OpenDesire maar sinds ik ben overgestapt naar een op Sense gebaseerde ROM, heb ik daar geen last meer van.

• DeOS
  • Laatst online: 19:00
AzzKickah schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:14:
Ik heb sinds woensdag mijn Android telefoontje (X10 Mini Pro) en de keren dat hij het doet bevalt ie uitstekend :)
Alleen 1 ding waar ik niet uitkom: Ik krijg met geen mogelijkheid een QWERTY-toetsenbord in Handcent SMS noch ChompSMS. Als ik op het tekstvakje druk dan komt ie gewoon met dat
standaard T9 on-screen keyboard :?
Kan het ook nergens vinden in die settings van die beide apps.
Ik heb ook Handcent Keyboard en Handcent Font Pack 5 geinstalleerd, maar dit helpt schijnbaar niet.

Wat zie ik over het hoofd??

Ik heb trouwens ook bij Settings - Locale & Text alles op Handcent keyboard ingesteld.
En het T9 keyboard ziet er nu wel anders uit, maar het is nog steeds T9 en dus geen QWERTY....
http://www.simplemobilere...oid-soft-keyboard-system/ al geprobeerd?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 11:10
Vraagje over Pure Calander widget.
Ik kan daar geen calender kiezen
die lijst blijft leeg. Ik gebruik gewoon de kalender van android maar ik kan geen calender kiezen in het menu van de widget.

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

xburchartz schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 08:45:
Mensen, ik heb een probleem met swype: gisteravond kreeg ik de melding dat de beta was expired en nu doet ie niks meer. In de market staat swype nog steeds niet, dus waar haal ik nu weer een werkende versie vandaan?
Heb je geen mail gehad dat je een nieuwe beta kon downloaden? Die heb ik namelijk ongeveer een week geleden gehad.

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Is het mogelijk om in 2.2 een facebook contact met een telefooncontact te koppelen wanneer het systeem die link niet uit zichzelf legt?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ormagon schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:58:
Is het mogelijk om in 2.2 een facebook contact met een telefooncontact te koppelen wanneer het systeem die link niet uit zichzelf legt?
Volgens mij is dat meer telefoontype-afhankelijk dan androidversie afhankelijk. Met HTC-telefoons kan je de koppeling wel maken in Sense, maar mijn Galaxy Spica kan het standaard niet. Misschien wel met een aangepaste contact -app of launcher

• Nistel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-06-2024
MrAngry schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:57:
[...]

Ik dacht aan de Iens app, maar hoewel ze het wel op de site hebben staan, staat het niet in de app. Wellicht kan je daar een mailtje aan wagen, lijkt me echt een uurtje werk voor die app maker.
Kan het zijn dat dat een betalende app is? Ik kan ze hier anders niet vinden in de Market in België?

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

gwystyl schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:01:
[...]

Volgens mij is dat meer telefoontype-afhankelijk dan androidversie afhankelijk. Met HTC-telefoons kan je de koppeling wel maken in Sense, maar mijn Galaxy Spica kan het standaard niet. Misschien wel met een aangepaste contact -app of launcher
Ik gebruik de standaard rom van de nexus one. Ik zal eens op zoek gaan. Als iemand meer info heeft hoor ik het natuurlijk graag.

• xburchartz
gwystyl schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:24:
[...]

Heb je geen mail gehad dat je een nieuwe beta kon downloaden? Die heb ik namelijk ongeveer een week geleden gehad.
Nee, zo'n mail heb ik niet gehad maar ik was ook nergens geregistreerd: ik het een HTC Desire en heb destijds ergens uit dit topic een download link gekregen.

• bartos88
ormagon schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:58:
Ja dat kan. Je moet naar de contact info gaan en dan edit contact en dan op de menu knop drukken. Als het goed is krijg je dan de optie Join of Merge contact.

Verwijderd

Ik wil gaan proberen om een lightpaint app te maken. Alleen een fotograaf die ik ken heeft de komende dagen geen tijd om wat voor mij te testen en zelf heb ik geen camera waarmee ik de sluitertijd kan instellen.
Zonet heb ik even snel een live wallpaper in elkaar geflanst waarmee je de letter "B" zou moeten kunnen lightpainten.
Nu vraag ik me af of het ook werkt op deze manier, mocht iemand het willen proberen: http://dl.dropbox.com/u/8253753/lightpaint-signed.apk

Het idee komt hiervan: http://lbi.lostboys.nl/prikbord/ipad-light-painting

• ApexAlpha
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:14:
Ik wil gaan proberen om een lightpaint app te maken. Alleen een fotograaf die ik ken heeft de komende dagen geen tijd om wat voor mij te testen en zelf heb ik geen camera waarmee ik de sluitertijd kan instellen.
Zonet heb ik even snel een live wallpaper in elkaar geflanst waarmee je de letter "B" zou moeten kunnen lightpainten.
Nu vraag ik me af of het ook werkt op deze manier, mocht iemand het willen proberen: http://dl.dropbox.com/u/8253753/lightpaint-signed.apk

Hoewel ik het idee erachter niet snap, doet de App het. Hij hangt wel ff vast als je op instellingen duwt, maar hij sluit dan niet af.

Verwijderd

ApexAlpha schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:27:
[...]

Hoewel ik het idee erachter niet snap, doet de App het. Hij hangt wel ff vast als je op instellingen duwt, maar hij sluit dan niet af.
Het idee is dat je je camera neerzet met een hoge sluitertijd, dan je telefoon met de app aan voor de camera langshaalt en dat de camera het licht van je scherm opneemt en je op die manier een 3D letter van licht op je foto krijgt.

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:10
Toen ik toch eens de Advanced Task Killer probeerde merkte ik dat er heel wat programma's opgestart worden bij het booten van mijn gsm (HTC Wildfire).. Applicaties die ik af en toe gebruik, maar waarvan ik het zeker niet nodig acht dat ze mee opstarten. Ik vind dat dit de snelheid van de gsm toch wel wat aantast, door al het laden, vandaar mijn vraag. Zijn er ergens apps die gratis het opstartgedrag van alle applicaties weergeeft/laat aanpassen/.. Ik vond er enkele, maar die hebben steeds maar een bepaald aantal uitvoeringen die je mag doen in de gratis versie... (ook in Wildfire-thread gepost..)

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

bartos88 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 12:24:
[...]

Ja dat kan. Je moet naar de contact info gaan en dan edit contact en dan op de menu knop drukken. Als het goed is krijg je dan de optie Join of Merge contact.
Danku, stiekem best logisch maar was er nog niet gekomen.

• Brad Pitt
Baats schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:26:
Zijn er ergens apps die gratis het opstartgedrag van alle applicaties weergeeft/laat aanpassen/..
Hier zal vast wel iets tussen staan. Heb zelf goede ervaringen met Autostarts, maar die is niet gratis ;)

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:14:

Ik krijg hem niet werkend op mijn Wildfire. 2.1

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Verwijderd

JamesB009 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:50:
[...]

Ik krijg hem niet werkend op mijn Wildfire. 2.1
Krijg je een "Force close"?

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Na het installeren is hij nergens terug te vinden. Als ik via App manager ga opent hij niet. Foutmelding op een locatie oid.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:10
Brad Pitt schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:48:
[...]

Hier zal vast wel iets tussen staan. Heb zelf goede ervaringen met Autostarts, maar die is niet gratis ;)
De meeste van die lijst heb ik al geprobeerd, maar zonder succes. De comments bij de anderen voorspellen ook niet veel goeds :/

Verwijderd

JamesB009 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:15:
[...]

Na het installeren is hij nergens terug te vinden. Als ik via App manager ga opent hij niet. Foutmelding op een locatie oid.
Ah ok, dit is nog een testding wat ik snel inelkaar heb geflanst.
Je kan dit appje instellen als live wallpaper (niet als een normale app), op een leeg homescreen heb je 'm dan draaien.

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:34:
[...]

Ah ok, dit is nog een testding wat ik snel inelkaar heb geflanst.
Je kan dit appje instellen als live wallpaper (niet als een normale app), op een leeg homescreen heb je 'm dan draaien.
Logisch dat ik het niet kan, want ik heb geen live wallpapers.. :P

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.