Android Software & Discussie - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 152.166 views

Verwijderd

xburchartz schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 08:45:
Mensen, ik heb een probleem met swype: gisteravond kreeg ik de melding dat de beta was expired en nu doet ie niks meer. In de market staat swype nog steeds niet, dus waar haal ik nu weer een werkende versie vandaan?
Google is your friend, zoek ff op: Swype 1.60.36.8214
Heeft bij mij prima gewerkt, deinstall oude Swype en install de bovenstaande. Werkt weer als een zonnetje

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Yep, die settings heb ik aangepast, zoals ik wel zei:
AzzKickah schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:14:
Ik heb trouwens ook bij Settings - Locale & Text alles op Handcent keyboard ingesteld.
En het T9 keyboard ziet er nu wel anders uit, maar het is nog steeds T9 en dus geen QWERTY....
Maar die specifieke apps heb ik niet geprobeerd. Handcent Keyboard heb ik geprobeerd.

Als ik naar Input Method ga in een mail/SMS kan ik kiezen voor Handcent Keyboard. dan wordt het toetsenbord wel anders maar nog steeds met 3 letters per knopje.
Als ik dan het sterretje ingedrukt hou kan ik kiezen tussen 'Handcent Keyboard' en 'week' :?
Klik ik op 'Handcent Keyboard' klik kom ik bij de settings daarvan. 'week' doet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 14:30

emzed

*

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:14:
Ik wil gaan proberen om een lightpaint app te maken. Alleen een fotograaf die ik ken heeft de komende dagen geen tijd om wat voor mij te testen en zelf heb ik geen camera waarmee ik de sluitertijd kan instellen.
Zonet heb ik even snel een live wallpaper in elkaar geflanst waarmee je de letter "B" zou moeten kunnen lightpainten.
Nu vraag ik me af of het ook werkt op deze manier, mocht iemand het willen proberen: http://dl.dropbox.com/u/8253753/lightpaint-signed.apk

Het idee komt hiervan: http://lbi.lostboys.nl/prikbord/ipad-light-painting
Cool idee!
Ik heb het geinstalleerd op mijn Desire 2.2 (stock Froyo) en het werkt inderdaad als live wallpaper. Ik heb het nog niet met een camera getest, maar dat zal wel werken. Ik denk wel dat de telefoonbutton in de weg gaat zitten. Een echte full screen app zou heel leuk zijn.

EDIT, ik zie dat er al wel een app is in de market, http://www.appbrain.com/app/com.pigdroid.lightpainting. Deze ga ik ook eens proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door emzed op 19-09-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:05
Baats schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:33:
De meeste van die lijst heb ik al geprobeerd, maar zonder succes. De comments bij de anderen voorspellen ook niet veel goeds :/
Dan probeer je Autostarts toch gewoon even? Is het niks, deinstall en kost het nada. Is het gewéldig maakt dat kleine beetje geld toch ook weinig uit? Weinig risico, lijkt mij. Tenzij je geen CC hebt natuurlijk... ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Sinds gister is de T-Mobile 2.2 update te downloaden. Ik kreeg gister 2x de mogelijkheid maar het downloaden 'mislukte' na een paar seconden. Ik dacht dat de servers overbelast waren ofzo, en vond het niet erg want ik beschik vanavond pas weer over Wifi.

Op dit moment krijg ik (na handmatig checken van updates) echter geen mogelijkheid meer om 2.2 te downloaden. :/ Komt iemand dit bekent voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Heb net gechecked maar ik zie nog geen 2.2 voorbij komen helaas. Heb je ergens een bericht voorbij zien komen dat hij gereleased is door T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik heb Android 2.2, unbranded en zonder abonnement gekocht.
Maar nu kreeg ik gisteren ook een update vraag, alleen jammer genoeg staat er niet bij welke versie dat is.
- Update: update Andoird (sic) besturingssysteem
- versterkte multi Gmail inbox
- Verbeterde RUS toetsenbord layout 25.06 MB"

Nu vraag ik me af wat de update dan is of welke versie :o

Edit; al wat gevonden;
Joost1991 in "HTC Desire - Deel 7"

[ Voor 32% gewijzigd door Bender op 20-09-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:39:
[...]

Heeft bij mij prima gewerkt, deinstall oude Swype en install de bovenstaande. Werkt weer als een zonnetje
Ik heb dit geprobeerd, heb 2 verschillende versies geinstalleerd.. de WVGA en HVGA.
Maar bij beide versies krijg ik een fout melding over de scherm resolutie.

Ik gebruik een Sony Ericsson Xperia X10. De oude versie werkte perfect..
Helaas is de officiële beta van Swype gesloten..

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binjap
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2021
Vreemd, hier op de legend ben ik via google wel geslaagd. Direct na reeboot krijg ik één forced close, maar daarna werkt het zonder problemen. Wel jammer van de gigantische installatie, heb geen fins of die andere 13 talen nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
BruceWayne schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:07:
Heb net gechecked maar ik zie nog geen 2.2 voorbij komen helaas. Heb je ergens een bericht voorbij zien komen dat hij gereleased is door T-Mobile?
http://www.androidworld.n...e-desire-2-2-rolt-binnen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
[...]

Thanks, werkt weer super. Hoefde niet eens te deinstallen. Gewoon eroverheen gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

edit laat maar, geen belangrijke wijzigingen blijkbaar.

[ Voor 85% gewijzigd door Chaoss op 20-09-2010 15:53 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Triloxigen schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:14:
Ik heb Android 2.2, unbranded en zonder abonnement gekocht.
Maar nu kreeg ik gisteren ook een update vraag, alleen jammer genoeg staat er niet bij welke versie dat is.
- Update: update Andoird (sic) besturingssysteem
- versterkte multi Gmail inbox
- Verbeterde RUS toetsenbord layout 25.06 MB"

Nu vraag ik me af wat de update dan is of welke versie :o

Edit; al wat gevonden;
Joost1991 in "HTC Desire - Deel 7"
Jup, die had ik gisteren ook. Zitten wat kleine fixjes in :)

De eerste fix die ik vond was die van de RSS-reader, waarbij (in landscapemode) de knop om een pagina in de browser verder te lezen altijd onder het scherm zat, waardoor je moest scrollen om er bij te kunnen komen. Nu hoeft dat eindelijk niet meer en is de knop standaard te zien, zonder scrollen!

Wel jammer dat de NL vertaling voor kalendernamen nog niet is gefixed. Die worden nog steeds met cijfers weergegeven ipv namen (bv. December ipv 12).

[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 20-09-2010 16:14 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ricjuh schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:24:
[...]

Ik heb dit geprobeerd, heb 2 verschillende versies geinstalleerd.. de WVGA en HVGA.

Dat komt doordat versie 1.56 wel de afwijkende resolutie van de X10 had (480 x 854 ofzo?), en die voor 1.60 niet beschikbaar is. Daarbij zijn alleen HVGA (320x480) en WVGA (480x800) beschikbaar

edit: een snelle google search levert me op dat hij wel beschikbaar moet zijn. Iets beter zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betaalde apps komen binnenkort ook naar belgie:
http://www.androidplanet....er-betaalde-android-apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Iemand anders last van een trage / niet werkende market of ligt het aan de hard reset die ik heb uitgevoerd?

Als ik mijn downloads wil bekijken of iets wil zoeken of installeren dan duurt het of gigantisch lang (+5 minuten) of ik krijg een serverfout.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mastair schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:04:
Iemand anders last van een trage / niet werkende market of ligt het aan de hard reset die ik heb uitgevoerd?

Als ik mijn downloads wil bekijken of iets wil zoeken of installeren dan duurt het of gigantisch lang (+5 minuten) of ik krijg een serverfout.
Ik kan ook niet bij mijn downloads, de rest werkt wel! :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Is er een mogelijkheid om roaming in Froyo helemaal uit te schakelen?
Ik woon namelijk in het grensgebied en kwam er vandaag achter dat mijn telefoon tijdelijk op het Proximus netwerk was ipv het Vodafone netwerk. Om dit te voorkomen wil ik daarom voortaan roaming helemaal uitzetten.
Ik heb in alle 8 delen al gezocht op roaming maar kon niks anders vinden dan data roaming uitzetten, wat ik dan ook al gedaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Handmatig het Vodafone netwerk kiezen, ipv automatisch selecteren. Zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

MyNameIs schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:08:
Is er een mogelijkheid om roaming in Froyo helemaal uit te schakelen?
Ik woon namelijk in het grensgebied en kwam er vandaag achter dat mijn telefoon tijdelijk op het Proximus netwerk was ipv het Vodafone netwerk. Om dit te voorkomen wil ik daarom voortaan roaming helemaal uitzetten.
Ik heb in alle 8 delen al gezocht op roaming maar kon niks anders vinden dan data roaming uitzetten, wat ik dan ook al gedaan heb :)
Dat is toch gewoon een standaard-instelling in Android? Vinkje bij 'draadloze instellingen - mobiel netwerk - Gegevensroaming' uit zetten (staat standaard uit in 2.1, weet niet zeker of die optie er nog is in 2.2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Volgens mij is het om meer dan gegevensroaming te doen, ook om voice-roaming.

Handmatig netwerk selecteren zou volgens mij wel moeten werken (bij mij in het grensgebied wel voor zover ik heb opgemerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

begintmeta schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 10:23:
Volgens mij is het om meer dan gegevensroaming te doen, ook om voice-roaming.

Handmatig netwerk selecteren zou volgens mij wel moeten werken (bij mij in het grensgebied wel voor zover ik heb opgemerkt)
ah zo. Een snelle google search levert alleen maar hits op over data roaming.

Eén oplossing die misschien wel werkt staat hier. Dat is een *#nogwat code van je provider waarbij telefoontjes gelijk worden doorgeschakeld naar de voicemail als je aan het roamen bent. Dan moet je alleen nog uitzoeken wat die code precies is voor jouw provider / telefoon (weet nl niet of dat een algemene code is). Misschien dat de klantenservice van je provider je er meer over kan vertellen?

edit: voor Vodafone wordt dit o.a. hier besproken

Op GSMhelpdesk wordt die doorschakelen met een code juist afgeraden (helemaal onderaan), omdat je in dat geval volgens hun zowel betaalt voor het ontvangen van een gesprek als voor het bellen naar je voicemail.

[ Voor 19% gewijzigd door gwystyl op 21-09-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 20:24

gday

TENACIOUS D TIME!!!

bartos88 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:16:
Ik heb een vraagje voor gebruikers van de app Buienalarm. Is het bij jullie ook zo dat hij voor de verwachte tijd voordat er regen valt niet de huidige tijd gebruikt, maar de tijd van wanneer hij de laatste update heeft gedaan. Bijv. wanneer hij om 13:00 update en ziet dat er om 13:45 regen gaat vallen dan staat er in de widget +-45 min. Maar hij blijft dan staan op 45 tot de volgende update (in mijn geval per half uur), ipv gewoon tot de volgende update ervan uit te gaan dat er om 13:45 regen valt en op die manier de 45 min af te laten lopen.
Hmm, als het goed is hoort de widget elke 5 minuten die tijd tot de volgende bui te updaten met de data die hij tijdens de laatste update heeft binnengehaald. Dat is in jouw geval dus niet zo?

Ik ben momenteel een groot deel van de code van Buienalarm aan het herschrijven dus misschien dat ik nog iets tegenkom dan ...

Edit: Tijdens het herschrijven ben ik inderdaad code tegengekomen die er waarschijnlijk voor verantwoordelijk is dat de widget niet altijd goed update. De fix zit in de volgende versie. :)

[ Voor 8% gewijzigd door gday op 21-09-2010 15:05 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricjuh schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:24:
[...]

Voor mij werkt de "Swype_1.60.36.8214_HVGA.apk" goed. Na een reboot krijg ik een force close, maar daar doet hij het niet minder om.

Linkjes zijn zeker verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice-T106
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:04
Nog niemand die een nieuwere Swype (2.4) heeft gehackt met alleen engels en nederlands?

[ Voor 5% gewijzigd door ice-T106 op 21-09-2010 13:54 ]

11.635 Wp Solar edge. 7kW Lucht-water, 5kW Daikin Lucht-Lucht, lucht WTW, VW Passat GTE, Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
Geinig... GeenStijl android app :) Net zo beperkt als de iphone app, dus geen mogelijkheid tot reaguren en de dumpert werkt er ook niet uit, maar hey. http://www.geenstijl.nl/m...t_de_geenstijl_andro.html

Nu nog de vraag hoe snel die 100.000x iphone downloads gebroken gaan worden :P

Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=market://search%3Fq%3Dpname:nl.geenstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Henk schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:14:
Geinig... GeenStijl android app :) Net zo beperkt als de iphone app, dus geen mogelijkheid tot reaguren en de dumpert werkt er ook niet uit, maar hey. http://www.geenstijl.nl/m...t_de_geenstijl_andro.html

[afbeelding]
GeenStijl werkt priiiiima in Opera Mini ;)
Daar hoef ik geen aparte app voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 09:59
[...]

Bij mij doet die het ook niet. Heb een Spica. Iemand enig idee welke versie ik moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:27:
[...]

Voor mij werkt de "Swype_1.60.36.8214_HVGA.apk" goed. Na een reboot krijg ik een force close, maar daar doet hij het niet minder om.

Bij mij wil hij niet werken op de Wildfire, scherm is ook 240x320, zelfde als X10 mini pro. Iemand een swype aan de praat gekregen op de wildfire?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

JamesB009 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:47:
[...]

Bij mij wil hij niet werken op de Wildfire, scherm is ook 240x320, zelfde als X10 mini pro. Iemand een swype aan de praat gekregen op de wildfire?
Ik heb nu net juist die HVGA (Swype_1.60.36.8214_HVGA.apk) geprobeerd op m'n X10 Mini Pro (240*320) maar krijg constant een Force Close (terwijl ik gewoon in het home-scherm of het gewonen menu zit bijv.) en toen ik een nieuwe SMS opende kreeg ik een melding over dat de resolutie niet goed was.. :?

HVGA is toch degene die ik moet proberen op m'n 240*320 schermpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Wikipedia: Graphic display resolutions

HVGA is 480 X 320
De versie die jij zoekt is QVGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 20:29

BruceWayne

Heeft een alterego

Henk schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:14:

[afbeelding]
Hier slaat hij vast. Krijg het laadscherm met die hond erop en dat was het. Af en toe krijg je het scherm wat volgens mij de app zelf zou moeten zijn maar dan komt daarna weer dat laadscher,. Via de menu knop iets anders gaan doen werkt niet want dan komt de app weer terug naar voren met precies hetzelfde gedrag. Alleen het process killen werkte bij mij.

Met andere woorden, niet écht een aanrader :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
Vaag... helemaal geen last van hier, doet precies wat het doen moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Henk schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:17:
Vaag... helemaal geen last van hier, doet precies wat het doen moet :P
Bijna dan... Beetje tragisch dat links naar andere GS artikelen niet in-app geopend kunnen worden... Verder leuke app, hoewel een beetje bijschaven her en der zeker zou mogen

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo te zien hebben de labels nu kleurtjes in de mobiele versie, verder zie ik geen verschil? Eens kijken of ik een changelog kan vinden.

edit: oh, ik kan hem niet installeren, hij is bedoeld voor FroYo en ik heb Eclair :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

giganielsie schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:40:
[...]

Bij mij doet die het ook niet. Heb een Spica. Iemand enig idee welke versie ik moet hebben?
Ik heb ook een spica: je moet de HVGA versie hebben.

Nog maar even (blijkbaar niet overbodig) een lijstje met resoluties.
De namen van resoluties voor mobiele apparaten zijn gebaseerd op die van de (oude) monitorstandaard VGA.

VGA = 640 x 480

HVGA = half VGA, ofwel 320 x 480 (was min of meer standaardresolutie bij Android toestellen tot begin dit jaar)

QVGA = Quarter VGA, ofwel 320 x 240 (alleen nog terug te vinden in oude windows mobile toestellen en instapmodellen volgens mij)

WVGA = Wide VGA, ofwel 480 x 800 (de meeste nieuwe toestellen hebben deze resolutie, zoals de Nexus One, Desire, Droid, Galaxy S)

WVGA854 = Wide VGA, maar dan met afwijkende hoogte (afwijkende resolutie van een paar toestellen zoals de X10 en Droid (thx @hieronder))

edit: oeps, twee opvolgende berichten.... nou ja, was reactie op een andere post dan net :o

[ Voor 5% gewijzigd door gwystyl op 21-09-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

gwystyl schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 20:18:
[...]

WVGA = Wide VGA, ofwel 480 x 800 (de meeste nieuwe toestellen hebben deze resolutie, zoals de Nexus One, Desire, Droid, Galaxy S)

WVGA854 = Wide VGA, maar dan met afwijkende hoogte (afwijkende resolutie van een paar toestellen zoals de X10)
De Droid/Milestone heeft 480x854 hoor ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik mijn muziek in de Cubed music player krijg? Ik heb nu mijn muziek in map DCIM gesleept. Maar het progje kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je DCIM map is je fotomap..
Neem aan dat Cubed wel op alle muziekfiles kan zoeken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok update, ineens vindt hij hem. Alleen kan ik de layout niet aanpassen. Hij blijft op de alfabetische lijst staan op mijn Galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een mogelijkheid om WIFI automatisch uit te schakelen indien je telefoon op standby gaat en weer aan te laten gaan wanneer je deze uit standby haalt? Iedere keer handmatig WIFI aan en uit zetten middels een widget vind ik vervelend...maar WIFI blijft aan in standby als ik dit niet doe en dat vreet mijn batterij leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:56:
Weet iemand een mogelijkheid om WIFI automatisch uit te schakelen indien je telefoon op standby gaat en weer aan te laten gaan wanneer je deze uit standby haalt? Iedere keer handmatig WIFI aan en uit zetten middels een widget vind ik vervelend...maar WIFI blijft aan in standby als ik dit niet doe en dat vreet mijn batterij leeg.
Volgens mij is dat met Tasker wel voor elkaar te krijgen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
Instellingen > WI-FI > Geavanceerd

Ingebakken in Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Je wifi zou na een minuutje ofzo gewoon vanzelf uit moeten gaan hoor.

@t.coenraad

Bij mij zit wifi onder instellingen -> Draadloze instellingen -> wi-fi-instellingen, en daar zit geen geavanceerd meer onder. Dus niet zo heel standaard. (sense? Froyo?)

[ Voor 57% gewijzigd door The_Double op 21-09-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Google houdt zich aan zijn belofte:

nieuws: 'Google maakt delen nieuwe Android-versies afzonderlijk downloadbaar'

G-mail als app te downloaden in de Market voor 2.2 gebruikers, afwachten tot ook dingen als de Browser te downloaden zijn, nu Flash en Maps ook al in de market zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 23:20
The_Double schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:21:
Je wifi zou na een minuutje ofzo gewoon vanzelf uit moeten gaan hoor.

@t.coenraad

Bij mij zit wifi onder instellingen -> Draadloze instellingen -> wi-fi-instellingen, en daar zit geen geavanceerd meer onder. Dus niet zo heel standaard. (sense? Froyo?)
Vanaf daar 'menu-toets' > geavanceerd. En Eclair. (Samsung Galacy Apollo) Volgens mij kan de app Quick Settongs het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb dus aanstaan dat WiFi niet uit moet gaan in standby, maar dat doet ie toch.
Als ik de telefoon dan dus unlock, dan staat WiFi feitelijk nog wel op ON, maar hij is disconnected (hoe goed het bereik ook is), en dan wil ie ook niet meer connecten tot ik WiFi uit en aan heb gezet. Ook niet als ik alleen scan op netwerken.

Dat is wel gruwelijk irritant. Zou dat aan m'n telefoon liggen, als in dat ie misschien defect is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Vraagje voor mensen die Lookout gebruiken, ik krijg het maar niet voor elkaar om dat smsje te ontvangen (zit zelf bij hi). Meer mensen die dat probleem hebben?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Heb nu net dat Soundhound zitten proberen, maar verbaas me er echt over hoe goed dat werkt. Heb net wat niet bekende dubstep zitten proberen en dat vond hij allemaal. Sta er echt van te kijken!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47

Sebazzz

3dp

AzzKickah schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:26:
Zou dat aan m'n telefoon liggen, als in dat ie misschien defect is?
Waarschijnlijk iets met je WiFi driver. Probeer je ROM te upgraden. Welke foon heb je? Ik kan het met mijn Motorola Milestone af en toe hebben.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• mastair
  • Laatst online: 06:18
Cyleo schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:43:
Vraagje voor mensen die Lookout gebruiken, ik krijg het maar niet voor elkaar om dat smsje te ontvangen (zit zelf bij hi). Meer mensen die dat probleem hebben?
Welk smsje? Ik heb geen smsje ontvangen en het werkt verder perfect.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 14:35

GVR

mastair schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:17:
[...]

Probeert lookout niet dmv een sms je telefoon te bereiken om zo te checken of ze de locatiedienst kunnen uitvoeren?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Sebazzz schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:30:
[...]

Waarschijnlijk iets met je WiFi driver. Probeer je ROM te upgraden. Welke foon heb je? Ik kan het met mijn Motorola Milestone af en toe hebben.
Ik heb een Sony-Ericsson X10 Mini Pro.
Ik heb 'm al aan de PC gehangen en gechecked voor updates maar hij zegt dat mijn telefoon op de meest recente software die beschikbaar is draait.

Maar als het goed is zou ergens deze maand of volgende maand Android 2.1 worden gereleased voor deze telefoon als ik alles goed begrepen heb in de andere topics... Wellicht dat het daarmee dan opgelost wordt.. Evenals dat alle telefoonnummers op m'n telefoon worden weergegeven in Amerikaans formaat, dus zeg maar als 555-123-456 ipv 06-12345678. Zo irritant he.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Weet iemand een goede app waarmee het mogelijk is om de telefoon 'automatisch' op stilmodus te zetten op gedefinieerde tijden (zoals 's nachts)?
Ik heb natuurlijk al gekeken in de Market en vond een app die aan mijn beschrijving voldeed, alleen die app werkte helaas niet.

Het is namelijk vrij irritant als je 's nachts een e-mail binnenkrijgt waarbij het hele circus dan gelijk wordt afgespeeld naast je bed. ;)

En ja, ik ben zo nu en dan een beetje vergeetachtig mbt. de telefoon zelf op stilmodus te zetten, of de telefoon 's ochtends juist van stilmodus af te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door RomeoJ op 22-09-2010 09:30 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 14:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:27:
[...]

Ik zal deze nogmaals proberen.. Zou je anders misschien link in PM kunnen sturen ?
gwystyl schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:25:
[...]

Dat komt doordat versie 1.56 wel de afwijkende resolutie van de X10 had (480 x 854 ofzo?), en die voor 1.60 niet beschikbaar is. Daarbij zijn alleen HVGA (320x480) en WVGA (480x800) beschikbaar

edit: een snelle google search levert me op dat hij wel beschikbaar moet zijn. Iets beter zoeken?
Deze versie vind ik alleen in EN/RU dus geen NL taal..
Zal deze wel eens installeren om te kijken of de foutmelding uitblijft. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door ricjuh op 22-09-2010 09:48 ]

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RomeoJ schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:29:
Weet iemand een goede app waarmee het mogelijk is om de telefoon 'automatisch' op stilmodus te zetten op gedefinieerde tijden (zoals 's nachts)?
Ik heb natuurlijk al gekeken in de Market en vond een app die aan mijn beschrijving voldeed, alleen die app werkte helaas niet.

Het is namelijk vrij irritant als je 's nachts een e-mail binnenkrijgt waarbij het hele circus dan gelijk wordt afgespeeld naast je bed. ;)

En ja, ik ben zo nu en dan een beetje vergeetachtig mbt. de telefoon zelf op stilmodus te zetten, of de telefoon 's ochtends juist van stilmodus af te halen.
Volgens mij kunnen 'locale' en 'setting profiles' dat.

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 11:48
gwystyl schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:49:
[...]

Volgens mij kunnen 'locale' en 'setting profiles' dat.
Timeriffic kan het ook volgens mij.

• Smultie
  • Niet online
En Sweet Dreams ook. Is een gratis app.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Thanks all.

Ik zal deze apps vanavond eens gaan testen :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
mastair schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:17:
[...]

Als je je registreert op de website vragen ze om je nummer om bepaalde services te activeren vermoed ik (zo werkte het bij een andere software in ieder geval wel, de sms had een bepaalde tag die herkent werd door de software, hiermee konden dan bepaalde acties worden verstuurd).

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

SMulTiE schreef op woensdag 22 september 2010 @ 10:52:
En Sweet Dreams ook. Is een gratis app.
Super-app! Werkt echt top! Meteen geinstalleerd en getest. Werkt echt perfect. Geen gezeik, gewoon instellen vanaf hoe laat ie stil moet zijn, en vanaf hoe laat ie het geluid weer aan moet zetten. Klaar.

Thanx!! _/-\o_

• Victorio
Ik zie dat je voor veel screenshot apps een rooted toestel nodig hebt.

Zijn er ook apps die dat niet eisen?

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:48
gebruik hier zelf tasker voor. Zorgt er ook voor dat mijn gsm op trillen staat op m'n werk. Dan wordt niet de hele afdeling gek als ik hem perongeluk op m'n bureau laat liggen als ik weg loop en hij gaat af :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Victorio schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:23:
Ik zie dat je voor veel screenshot apps een rooted toestel nodig hebt.

Zijn er ook apps die dat niet eisen?
Nope. Zonder root heb je geen permissie om de screenbuffer direct uit te lezen.

Enige mogelijkheid zonder root is mbv de SDK.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:58
RomeoJ schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:29:

Sweet Dreams?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Spuit 11 :z ;)

http://gathering.tweakers...message/34728461#34728461 of scroll ff naar boven.

[ Voor 4% gewijzigd door AzzKickah op 22-09-2010 12:38 ]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zit nog wel steeds met een irritant probleempje. Misschien hier iemand die weet hoe je dit instelt?

De telefoonnummers worden weergegeven in het formaat XXX-XXX-XXXX dus zeg maar de Amerikaanse manier.
hoe krijg ik dat in vredesnaam gewoon zonder streepjes?
Ik heb de Locale al op NL gezet en dan verandert de taal meteen mee (maar ik wil de taal in t Engels).
Maar de indeling van t nummer verandert niet.

Iemand een idee? Vind dat zo irritant nu!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Misschien iets meer info? Toestel? Rom?

Mijn Hero doet dat namelijk niet, geen streepjes.

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Niet VS-Engels kiezen maar VK-Engels?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

DizzyWeb schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:15:
Misschien iets meer info? Toestel? Rom?

Mijn Hero doet dat namelijk niet, geen streepjes.
Sony Ericsson X10 Mini Pro
Standaard ROM, geroot.
begintmeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:17:
Niet VS-Engels kiezen maar VK-Engels?
Maakt niks uit. Ook al zet ik 'm nu naar Nederlands, de streepjes blijven. Ook het datum-formaat is alleen maar weer te geven met / ipv - dus als 22/9/2010 en niet 22-9-2010.

Ik zoek dus waar ik die regionale instellingen kan veranderen. Niet alleen maar de taal.

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Gek, bij mij maakt dat wel uit (wel streepjes bij VS-Engels, geen bij VK-engels), maar heb ook wel een andere telefoon (Samsung Galaxy S). VInd het trouwens ook wel jammer dat je wat dat betreft weinig kan 'fine-tunen'. Je telefoonnummers staan wel fatsoenlijk (zonder streepjes) opgeslagen neem ik aan?

[ Voor 28% gewijzigd door begintmeta op 22-09-2010 17:02 ]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:48
AzzKickah schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:45:
Maakt niks uit. Ook al zet ik 'm nu naar Nederlands, de streepjes blijven. Ook het datum-formaat is alleen maar weer te geven met / ipv - dus als 22/9/2010 en niet 22-9-2010.
Ik heb even gekeken bij "instellingen"-> "Datum & tijd", maar daar kan ik inderdaad ook geen - instellen in de datum. M'n Desire is nochtans volledig in het Nederlands...

Overigens komen de telefoonnummers wel gewoon als +31612345678 in het scherm...

Sometimes you need to plan for coincidence

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:59
Iemand hier nog suggesties voor de downloadproblemen vanuit de Market? Met mijn Desire kan ik op geen enkele manier downloaden (blijft constant hangen op 'download starten').

Ik heb geprobeerd om via WiFi te downloaden maar geen verschil. Securemap van de SD gehaald. Cache van de downloadmanager gewist, reboots gedaan, maar tot op heden geen resultaat.

Iemand nog wat om te proberen?

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Market groeit een beetje uit zijn voegen heb ik het idee..

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Alexander6501 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:45:
Market groeit een beetje uit zijn voegen heb ik het idee..
Waarom dan?

Things are cheaper for a reason

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
@Reiniertjuhhh

Hij kan de load niet aan, en werkt daarom wel eens niet, of met hele lange wachttijden.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

begintmeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:01:
Gek, bij mij maakt dat wel uit (wel streepjes bij VS-Engels, geen bij VK-engels), maar heb ook wel een andere telefoon (Samsung Galaxy S). VInd het trouwens ook wel jammer dat je wat dat betreft weinig kan 'fine-tunen'. Je telefoonnummers staan wel fatsoenlijk (zonder streepjes) opgeslagen neem ik aan?
Ik heb alle nummers er handmatig ingezet en ik heb geen streepjes erbij ingetypt.
Als ik het pijltje voor een streepje zet en op delete druk, haalt ie het nummer voor het streepje weg. Die streepjes zitten echt ingebakken.
Ach wat doe ik moeilijk, hier, kijk:

Afbeeldingslocatie: http://album.partyflock.nl/79262953.pngAfbeeldingslocatie: http://album.partyflock.nl/79262958.png

En op welke taal ik het zet, het verandert niet.
Ik hoop heel erg erg ( ;) ) dat iemand weet hoe het kan! Irriteer me hier echt kapot aan (ja ik weet 't 8)7 )

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Uh, is dat niet Phonebook 2.0? Is dat de default dialer op dat toestel?

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Het eerste screenshot is idd Phonebook 2.0. De tweede screenie is het standaard telefoonboek.

Verwijderd

AzzKickah schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:50:
Het eerste screenshot is idd Phonebook 2.0. De tweede screenie is het standaard telefoonboek.
Is de tweede de standaard contactenlijst of de dialer?
Als dat de dialer is zou het dan niet zo kunnen zijn dat Phonebook 2.0 de nummers zo doorgeeft naar de dialer?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 22:42 ]

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
@AzzKickah: wat is dat met dat logo van Partyflock? Ik kan geen app in de market vinden van Partyflock...

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Daar staan de plaatjes gewoon gehost.

• tntkiller
  • Laatst online: 12-09 01:24
AzzKickah schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:50:
ik heb phonebook 2.0 op mijn wildfire en daar stond het gewoon normaal, dus denk dat het een instelling can je telefoon ergens is.

Iseci

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
AzzKickah schreef op woensdag 22 september 2010 @ 21:04:
En op welke taal ik het zet, het verandert niet. Ik hoop heel erg erg ( ;) ) dat iemand weet hoe het kan! Irriteer me hier echt kapot aan (ja ik weet 't 8)7 )
Het zou moeten kunnen met de gratis app MoreLocale 2, kijk hier maar eens. Onderaan vind je een aantal reviews van tevreden users, de tweede is eentje van een Duitser met hetzelfde probleem als jij.

Los daarvan zou het ook moeten kunnen zonder extra apps, in de manual van jouw phone staat een schermpje afgedrukt met tekst in het Engels, maar de telefoonnummers gewoon zonder streepjes. Maar er staat niet bij hoe dat dan moet.

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ik krijg nu al een aantal dagen de melding van de update, dus ik wil hem best installeren.
Maar als ik voor installeren kiest start hij opnieuw op en zie ik een update schermpje, dus dat is denk ik wel goed.
Maar als hij dan weer aan gaat hetzelfde, vraagt hij weer of ik wil updaten (ongeveer 20x gedaan al).

Iemand ook al meegemaakt? :o

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Onedayflyer682 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:44:
Iemand hier nog suggesties voor de downloadproblemen vanuit de Market? Met mijn Desire kan ik op geen enkele manier downloaden (blijft constant hangen op 'download starten').

Ik heb geprobeerd om via WiFi te downloaden maar geen verschil. Securemap van de SD gehaald. Cache van de downloadmanager gewist, reboots gedaan, maar tot op heden geen resultaat.

Iemand nog wat om te proberen?
Probeer de GTalk Service Info app, daarmee lukt het meestal wel.

"If you experiencing market applications not being downloaded, this app may help by tapping the "Send Heartbeat" under this app (since Market depends on GTalk). "

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:39
Weet iemand een App om Divx (.avi) video's te kijken op een HTC Desire?

Zou graag Family Guy kijken in de trein, maar de standaard video app pakt hem blijkbaar niet

RockPlayer does the job :9

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 23-09-2010 09:02 ]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

xburchartz schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:38:
@AzzKickah: wat is dat met dat logo van Partyflock? Ik kan geen app in de market vinden van Partyflock...
Ik knal die plaatjes gewoon in het album van mn PF-account wat ik ooit in een ver verleden heb aangemaakt :)
En dan plempt PF er zo'n lelijk logo bij in.
grun93 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 23:29:
[...]

Het zou moeten kunnen met de gratis app MoreLocale 2, kijk hier maar eens. Onderaan vind je een aantal reviews van tevreden users, de tweede is eentje van een Duitser met hetzelfde probleem als jij.

Los daarvan zou het ook moeten kunnen zonder extra apps, in de manual van jouw phone staat een schermpje afgedrukt met tekst in het Engels, maar de telefoonnummers gewoon zonder streepjes. Maar er staat niet bij hoe dat dan moet.
Erg interessant. Die gaan we proberen! Thanks!

[EDIT]
Hmm... half opgelost, half kut.
Ik heb 'm nu in MoreLocal op en-GB (NL) gezet (custom).
De nummers die ik al in m'n telefoon had staan veranderen niet (als in de streepjes gaan niet weg) maar als ik een nieuwe aanmaak in het telefoonboek, slaat ie het nummer wel op zonder streepjes.

Iedereen maar opnieuw aanmaken in m'n telefoonboek dan maar.
In ieder geval opgelost dan! Thanx!

[EDIT2]
Ah, mooi! Als ik het laatste nummer van een telefoonnummer weghaal, verdwijnen de streepjes al. Laatste nummer weer invoeren en opslaan. Klaar :)

[ Voor 20% gewijzigd door AzzKickah op 23-09-2010 09:14 ]

Verwijderd

Op mijn HTC Legend zie ik bij Actieve services onder instellingen toepassingen veel programma's die ik helemaal niet geopend heb sinds aanzetten van telefoon. Voorbeelden; MyMsn, Androidworld, Google Maps en vooral Google talk (helemaal nooit nodig)

Nu denk ik dat deze mijn batterij erg leeg vreten, en uiteraard kan ik ze handmatig afsluiten, maar zou iemand mij kunnen helpen te achterhalen waarom die programma's automatisch (op de achtergrond?) draaien zonder ze gebruikt te hebben? Ik moet hierbij vermelden dat alle synchronisatie e.d. indien van toepassing op handmatig staat! (ik snap dat programma's die ik op een bepaalde refresh frequentie heb staan zoals Maildroid en buienalarm op de achtergrond draaien...echter dus niet waarom die bovengenoemde die ik alleen sporadisch gebruik daar ook tussen staan)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2010 10:33 ]

• babobo1977
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sinds 19 september is er een beta profimail android versie, ik was altijd een tevreden gebruiker op mn nokia, de app heeft nog wel wat probleempjes blijkbaar maar het ziet er goed uit. Oude gebruikers met een symbian licentie kunnen deze ook weer omzetten naar de android variant.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Kan iemand mij vertellen hoe ik chrome to phone deinstaleer op m;n desire. Ik heb hem niet via market gedownload, wat is dan de nette methode? In de lijst downloads staat hij niet. Zover ik weet is ie niet via FW binnengekomen maar heb ik hem zelf geïnstalleerd.
Met google heb ik dit antwoord niet kunnen vinden (wss verkeerde zoekterm)

[ Voor 12% gewijzigd door Pinin op 23-09-2010 14:10 ]

www.casarodriguillo.com

Dan heb je waarschijnlijk niet goed gezocht nee... Settings - Applications - Manage Applications..
Dan even op de desbetreffende app klikken en kiezen voor uninstall (en anders in het NL vertalen natuurlijk)

maar zoiets is wel erg basic imho..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Henk
Ik zit eens te kijken in android system info (die app), maar het verbaast me eigenlijk hoeveel cpu time seesmic nodig heeft als je het vergelijkt met bijvoorbeeld tweetdeck (heb ze atm allebei geinstalleerd staan). Meer mensen die dit ondervinden? staat bij mij in apps met cpu verbruik gewoon na android-system op no2, daarna komt pas sense, mediaserver en touch input. En dat terwijl ik de app de afgelopen tijd niet meer gestart heb, alleen een widget had (en nu verwijderd, zie ik hem nog steeds redelijk hoog scoren).

Zal hem eens deinstalleren, sinds tweetdeck gebruik ik het toch niet zoveel meer, en kijken of ik dan minder batterij use heb :)

• fly
  • Laatst online: 23-05 11:04

fly

Live Is Just.........

Ik heb een vaag probleem bij sms-en.
Bij mijn export van outlook naar gmail toe is voor al mijn telefoonnummers geen + meegenomen in het nummer.
Nu heb ik een 3 contacten waarmee ik dus het eerste smsje hebt gestuurd met een 31 nummer. Mijn smsjes kwamen hierdoor niet meer aan. En toen kwam ik erachter dat het nummer niet klopte.

Ik bij contacten hun nummer veranderd naar +31, werkte niet.. blijkbaar onthoudt andriod ergens alle nummers waar een keer een sms naartoe heeft gestuurd. Want als ik die contact compleet verwijder dan maakt het niet uit, voeg ik het weer toe dan pakt andriod bij een sms reply automatisch 316 ipv +316 en als ik mijn contact telefoonnummer verander naar 06, dan werkt het wel, maar als ik het terug verander naar +316 dan werkt het weer niet omdat hij er weer 316 van maakt..

Is dit iemand anders al een keer overkomen? En enige idee hoe ik dit kan oplossen (behalve hard reset)?

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

CLB schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:16:
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gezocht nee... Settings - Applications - Manage Applications..
Dan even op de desbetreffende app klikken en kiezen voor uninstall (en anders in het NL vertalen natuurlijk)

maar zoiets is wel erg basic imho..
THX, wss erg basic maar toch wist ik dit niet.

www.casarodriguillo.com

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

fly schreef op donderdag 23 september 2010 @ 16:40:
Ik heb een vaag probleem bij sms-en.
Bij mijn export van outlook naar gmail toe is voor al mijn telefoonnummers geen + meegenomen in het nummer.
Nu heb ik een 3 contacten waarmee ik dus het eerste smsje hebt gestuurd met een 31 nummer. Mijn smsjes kwamen hierdoor niet meer aan. En toen kwam ik erachter dat het nummer niet klopte.

Ik bij contacten hun nummer veranderd naar +31, werkte niet.. blijkbaar onthoudt andriod ergens alle nummers waar een keer een sms naartoe heeft gestuurd. Want als ik die contact compleet verwijder dan maakt het niet uit, voeg ik het weer toe dan pakt andriod bij een sms reply automatisch 316 ipv +316 en als ik mijn contact telefoonnummer verander naar 06, dan werkt het wel, maar als ik het terug verander naar +316 dan werkt het weer niet omdat hij er weer 316 van maakt..

Is dit iemand anders al een keer overkomen? En enige idee hoe ik dit kan oplossen (behalve hard reset)?
Verander de +31 in 0031 en kijk of het dan wel lukt.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Verwijderd

Vraagje,

Ik heb op aanraden van iemand hier Advanced Task Killer geinstalleerd. Ik heb de settings op Agressive en when sreen is off gezet. Maar in het hoofdscherm van de app zie ik een lijst met actieve dingen staan. Als ik mijn scherm uit zet, en daarna weer aan, dan zijm deze nog steeds actief. Klopt dit?

Ook krijg ik JuiceDefender niet meer opgestart. Ik was hem vergeten uit te vinken,

• Henk
Taskkillers.... :'(

Verwijderd

Tja ik hoorde dat het ene goede oplossing was aangezien mijn batterij bij zeer licht gebruik maar max 10 uur mee gaat.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.