[PC] Worms Reloaded

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

YellowOnline schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:29:
@nero355 & Spongerobie:

Tjonge, missie 30 is de gemakkelijkste van heel het spel. Jullie maken het jullie gewoon ontzettend moeilijk. Ninja ropen WTF? Je hebt helemaal geen ninja rope nodig, tenzij men intussen die missie helemaal vervangen zou hebben :+

spoiler:
Worm 1 en 2 offer je inderdaad op door gewoon respectievelijk links en rechts van de berg te springen op een krat. Je krijgt hierdoor wel 2x drill, hoewel je er maar één nodig hebt. Je derde worm drillt gewoon naar Armageddon en klaar is kees.
What he said =>
Terror schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:12:
spoiler:
Op hard met de meest recente update haal je het niet langer met 1x drill. Sterker nog, omdat je maar 1x drill hebt ben je verplicht het touw te gebruiken. Met ninja kan je dat level ook het snelst uitspelen.
;)
Zelf ondertussen campaign en warzone uitgespeeld. Vond het niet echt een uitdaging. Als je tactisch in het level gaat staan (met torch een weg banen naar een plek onder je tegenstander) dan neemt je de computer heel vaak eigen worms mee als collateral damage.
Gelukkig wel ja :+ De AI heeft gewoon "Sticky Grenades" :'( :D
Joindry schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:03:
Ik heb em nu een uur of 5 gespeeld. Ligt dat nu aan mij of zitten er niet zoveel wapens in? Ik vergelijk met de armageddon. Zit nu ergens aan euhm missie 6ofzo, ergens kort tussendoor gespeeld. Moet wel zeggen die ubergoed richtende pc lichtjes op mijn zenuwen werkt. granaat neemt drie botsen op verschillende rotsen en land dan perfect tegen je voeten.
Gemeen hé :D
Is het trouwens ook weer zo dat wanneer je verliest je een level lager moet beginnen? 8)7
da vond ik anders maar ***
Voor zover ik weet niet. Hoezo :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

In W:A moest je altijd 2 games na elkaar winnen. Als je verloor ging je steeds een ronde terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Nee hier heb je bijvoorbeeld Missie 15 of zo en die bestaat uit 3 rondes waarbij je niet wordt teruggezet als je verliest :

Ronde 1 = Kill all.
Ronde 2 = Kill all.
Ronde 3 = "Special stage" = Meestal een of andere tijd gebaseerde uitdaging :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Zijn er mensen die ook problemen hebben met alt+tab tijdens deze game?

Ik heb sinds vanochtend de game en zodra ik alt+tab doe kan ik daarna niet meer terug de game in.
Worms bevriest dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Worms Reloaded is vanaf 28 Oktober t/m 1 November voor de helft van de prijs beschikbaar op Steam
http://store.steampowered.com/sale/trickortreat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 00:45
Gelijk maar even gebruik gemaakt van die mooie aanbieding. Is de online community wel een beetje actief? Spelen jullie nog? :)

Dit spel wou ik sowieso nog hebben als die-hard Worms World Party speler vroeger, dus ben benieuwd hoe het is. :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Thijs_O schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 17:43:
Gelijk maar even gebruik gemaakt van die mooie aanbieding. Is de online community wel een beetje actief? Spelen jullie nog? :)

Dit spel wou ik sowieso nog hebben als die-hard Worms World Party speler vroeger, dus ben benieuwd hoe het is. :P
Het is nog steeds actief. Echter, ik geloof dat de meesten er over uitgepraat geraakt zijn hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pff, anders gooien we toch een Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1110e170f7439479b764e16642d73237/full.gif :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:17
net ook voor 9,99 meegepakt :D

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Het lukt mij maar niet om die bananenbom te krijgen :/ Ook gekocht enzo in het menu maar dat mocht niet baten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Keigaaf spel, blijft onwijs leuk om je tijd mee te verdoen! _O_

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Heb 'm inmiddels ook. Inderdaad erg leuk en heeft wat mij betreft absoluut weer die oude Worms 2D (in mijn geval Worms World Party) vibe terug. :)

Enige minpunt vind ik dat het nu al weer erg snel heel leeg lijkt op de servers. Hopelijk blijft 't toch nog wel 'n jaartje ofzo actief.. :(

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Heb hem sinds de launch maar hij werkt nog steeds niet op mijn pc.. blijf ook heen en weer mailen met de support die elke keer zegt hoe goed mijn logs hun wel niet gaan helpen.. maar tevergeefs! :(

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:03
En welke error krijg je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Geen error dat is het ergste! SP werkt maar MP (waar ik hem eigenlijk voor kocht) werkt dus niet. Iedereen in de game blijft in de lobby zitten wanneer het lukt om op start te drukken (vaak zien ze mijn lampje niet aan staan) en wanneer ik de game dan task kill gaat ie voor de rest wel door..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
Vrienden van me hebben zoiets ook gehad en dat is opgelost door hun virusscanner en/of firewall uit te zetten. Weet niet of je dat al geprobeerd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Jup het eerste wat ik gedaan heb.. op mijn laptop met dezelfde virusscanner/firewall werkt het wel allemaal dus het kan ook niet aan iets in mn router liggen..

HOI.

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Gewoon op je laptop spelen dus, al heb ik het idee dat de hele MP mode langzaam aan het afsterven is :-(

• voil
Mwoah ligt ook aan welk tijdstip het is. Ik speel het nog graag vanaf het begin (klinkt alsof ik het al jaren speel maargoed).

Voordeel is dat ik regelmatig met 3 andere vrienden gezellig over skype speel. :)

• Thijs_O
Multiplayer is imo inderdaad een tegenvaller. Heb het spel nu een paar weken en gedurende die tijd heb ik nooit 't idee gehad dat 't druk was. Soms moet je ronduit lang wachten tot mensen joinen, af en toe connection problems en godsirritant: mensen die quitten als ze aan de verliezende hand zijn.

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik moet zeggen dat ik 3D worms eigenlijk alleen op LAN's heb gespeeld. Niets zo leuk om iemand recht in zijn smoel uit lachen als hij zijn eigen heeft opgeblazen. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
IStealYourGun schreef op donderdag 18 november 2010 @ 13:29:
Ik moet zeggen dat ik 3D worms eigenlijk alleen op LAN's heb gespeeld. Niets zo leuk om iemand recht in zijn smoel uit lachen als hij zijn eigen heeft opgeblazen. :)
Online met skype is ook behoorlijk lachen.

Ik hoop dat Worm Reloaded 1 dezer dagen nog in de verkoop gaat op steam. Liefst een 10pack ofzo.
Het is ook een leuk spel om te streamen, veel viewer interactie mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-09 15:50

MikeVM

- Baloo -

Worms reloaded is nu voor 10 euro te koop op Steam
enkel dit weekend, ik ga het in ieder geval kopen en spelen :)

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Hopen dat er weer meer nieuwe spelers komen. Online blijft 't belachelijk rustig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Thijs_O schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:05:
Hopen dat er weer meer nieuwe spelers komen. Online blijft 't belachelijk rustig. :(
Ik heb hem net nog even gekocht. Last minute purchase. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Worms is een leuk spel voor tussendoor. Ik speel het zo af en toe nog wel eens, maar ik denk dat voor veel mensen het nieuwe er ondertussen wel af is. Wat ook te zien is aan het aantal mensen online.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Refragmental schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:22:
[...]

Online met skype is ook behoorlijk lachen.

Ik hoop dat Worm Reloaded 1 dezer dagen nog in de verkoop gaat op steam. Liefst een 10pack ofzo.
Het is ook een leuk spel om te streamen, veel viewer interactie mogelijk.
Serieus, hoe doe je dat?

Ik ken steam niet, en ik zoek wel eens hoe ik met mensen kan spelen, maar lukken doet het me niet.

* Tukk voelt zich een mislukte tweaker.
Of wordt ik gewoon oud?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Net weer ff met Descriptor gespeeld maar zie ook te weinig tweakers die t nog echt spelen.. mochten er mensen zijn die echt willen spelen.. http://steamcommunity.com/id/bananenspin/ add me!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Ben je een beetje goed dan? :$

Niet dat ik echt goed ben maar als ik nu zelf een game host (1vs1) dan win ik de meeste potjes terwijl ik aan 't bellen ben, aan 't eten ben, de krant lees of ik begin standaard met maar 2 of 3 worms. Dat is gewoon omdat 't niveau in de lobby echt laag ligt imo. Ik speel veel 1vs1 met 'n irl-vriend en we komen beide uit 't Worms World Party tijdperk en hij had al precies hetzelfde opgemerkt. Daarnaast quitten mensen ook asociaal snel als ze 2/3 worms kwijt zijn.

Ik speel zelf overigens meestal 'n custom Forts-mod genaamd Fort Reloaded met lekker onorthodox unlimited Ninja Rope en Girder-sets en dergelijke. Een love-it-or-hate-it gamemode. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Als hij weer in de aanbieding is ook maar eens kopen. Heb worms 1 op de playstation grijs gespeeld, de wormen waren toen maar 7 pixels groot ofzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

@Thijs_O:

Of Banaan goed is? Tja, ene keer wel, andere keer niet :P

Gisteravond bijvoorbeeld was het 2 vs 2 in Fort mode; Banaan en Descriptor vs. Fanatix en mij, vrij spannend potje totdat het 1 van Banaan tegen 4 van Fanatix/mij was, en hij presteerde het toen om 'per ongeluk' naar voren te springen ipv een backflip, resultaat: verzopen worm.

Maar ach, dat soort momenten maken het ook weer grappig :P

Ben op dit moment ook weer aan het spelen, meedoen mag altijd: http://steamcommunity.com/id/drcooper/
Op de Ariekanarie Mumble server zitten is ook handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ik ben kapot goed! Alleen gister zat ik te kloten en dan spring ik perongeluk de cliff af ja :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Advies voor de mensen hier, speel nooit tegen ene Barry Thijs_O. Deze knaap is een pro als het draait om falen, maar lach je hier té veel over, dan vergeet je soms een paar stappen vooruit te denken, waardoor hij uiteindelijk als laatste lacht, true story.. :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Statiegeld op 26-12-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hij zit hier gwn op t forum hoor, daar ken ik hem ook alleen maar van.. :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
SNDRT schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 22:43:
Advies voor de mensen hier, speel nooit tegen ene Barry, een maat van Bananenspin. Deze knaap is een pro als het draait om falen, maar lach je hier té veel over, dan vergeet je soms een paar stappen vooruit te denken, waardoor hij uiteindelijk als laatste lacht, true story.. :-(
lmao

Afaik heb ik twee van de vier potjes gewonnen. Maar die ene keer ging jij eerder weg omdat je ouders anders last hadden van je geluid op hun kamer ofzo. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
Lmao, ben ik nou ineens zo goed of zijn jullie ineens zo slecht. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Hé, jullie ook hier :+ :W

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Het is nu in de aanbieding voor 10 eurol. Zijn de bugs inmiddels gefixed en is het online nog een beetje druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
En Steamplay niet te vergeten! Dus eindelijk ook op OS X te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Robin schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:21:
En Steamplay niet te vergeten! Dus eindelijk ook op OS X te spelen :)
En daarom heb ik hem gekocht :-). Ook leuk: Hij werkt hier beter op OS X dan op Win7 (Bootcamp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Laatst online: 21:51

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Heb hem gister ook aangeschaft, en heb wel zin om eens een online potje te spelen..
Post even jullie steam user names ;) Ik heb nog wel aardig wat skills die zijn blijven hangen van Armageddon & Worms 2

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Volgens mij kan je mij gewoon vinden onder Bananenspin!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ok , ik heb je ge add ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

jezus aardig wat poorten opengezet , maar kan nog geen fatsoenlijke multiplayer game spelen...
Er komen simpelweg geen spelers in mijn lobby of ik zie geen games :(

ZIjn hier workarounds voor?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Poorten opengezet :? Doe ik nooit en alles werkt gewoon normaal ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik probeer het stiekem soms nog eens, maar in Worms 1 zat een hele nasty bug:

Selecteer je Uzi, zorg dat spatiebalk nog atlijd voor schieten ingesteld staat, druk tegelijkertijd op spatie + F1 (F1 was de sneltoets om je Rocket Launcher te selecter). Gevolg hiervan? Je Uzi schiet raketten, omdat hij haverwege het weapon switchen blijft hangen, maar jij toch begint te schieten.

Veel gedaan met vrienden vroeger, wie het steeds het beste lukte, die won. Je moest ook niet raar opkijken als door zo'n actie het halve level meteen weggeschoten was. Dit was in Worms Reinforcements dacht ik.

Ik weet dat dit eruit is gesloopt, maar damn wat hebben we daar vroeger lol mee gehad, en toch probeer ik soms, gewoon nieuwsgierig als het WEL zou lukken :D.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Wat slecht dat deze game geen crossplatform ondersteund terwijl er wel op Macosx gespeeld kan wordenm..
Mijn kameraad wou een game tegen mij spelen hij heeft thuis een iMac en hij ziet gewoon vrijwel nooit games :(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Hmm dat ligt dan aan hem of jou, ik heb al een paar keer met iemand gespeeld die ook een mac hebben.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Meen je dat serieus? Ik lees op de steamforums toch echt dat het niet kan!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
dreameater schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:21:
Meen je dat serieus? Ik lees op de steamforums toch echt dat het niet kan!
Ook hier heb ik gewoon mac-pc games gespeeld, wil gewoon hoor.
Pagina: 1 2 3 Laatste