What he said =>YellowOnline schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:29:
@nero355 & Spongerobie:
Tjonge, missie 30 is de gemakkelijkste van heel het spel. Jullie maken het jullie gewoon ontzettend moeilijk. Ninja ropen WTF? Je hebt helemaal geen ninja rope nodig, tenzij men intussen die missie helemaal vervangen zou hebben![]()
spoiler:Worm 1 en 2 offer je inderdaad op door gewoon respectievelijk links en rechts van de berg te springen op een krat. Je krijgt hierdoor wel 2x drill, hoewel je er maar één nodig hebt. Je derde worm drillt gewoon naar Armageddon en klaar is kees.
Terror schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:12:
spoiler:Op hard met de meest recente update haal je het niet langer met 1x drill. Sterker nog, omdat je maar 1x drill hebt ben je verplicht het touw te gebruiken. Met ninja kan je dat level ook het snelst uitspelen.
Gelukkig wel jaZelf ondertussen campaign en warzone uitgespeeld. Vond het niet echt een uitdaging. Als je tactisch in het level gaat staan (met torch een weg banen naar een plek onder je tegenstander) dan neemt je de computer heel vaak eigen worms mee als collateral damage.
Gemeen héJoindry schreef op donderdag 23 september 2010 @ 14:03:
Ik heb em nu een uur of 5 gespeeld. Ligt dat nu aan mij of zitten er niet zoveel wapens in? Ik vergelijk met de armageddon. Zit nu ergens aan euhm missie 6ofzo, ergens kort tussendoor gespeeld. Moet wel zeggen die ubergoed richtende pc lichtjes op mijn zenuwen werkt. granaat neemt drie botsen op verschillende rotsen en land dan perfect tegen je voeten.
Voor zover ik weet niet. HoezoIs het trouwens ook weer zo dat wanneer je verliest je een level lager moet beginnen?![]()
da vond ik anders maar ***
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||