[PC] Worms Reloaded

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16
Afbeeldingslocatie: http://dualshockers.com/wp-content/uploads/2010/07/Worms_Reloaded_PC1.png
inhoudsopgave
Worms Reloaded
Features
Systeemeisen
FAQ
Trailers en screenshots
Tweakers
Links

Worms Reloaded
Ik zag dat hier nog geen topic voor was, en wilde jullie er toch even op wijzen. Namelijk 26 augustus komt er een nieuwe 2d worms versie uit. Oude tijden herleven :) Hieronder vind je meer informatie, en ook een paar trailers die een goede indruk van het spel geven. De game wordt uitgebracht via steam

Features
EXTENSIVE SINGLE-PLAYER CONTENT:
Campaign mode. Play through 35 single-player missions as well as 30 more in the Warzone Campaign that is tuned for advanced players.
Bodycount mode! How will you survive with having just one worm pitched against never ending spawning enemy worms that get increasingly tougher? Compete against friends in the scored leaderboard.
Training Mode. Comprehensive tactics tutorage that includes 3 tutorials and 3 different firing ranges.

ONLINE AND LOCAL MULTI-PLAYER:
Up to 4-player online and local multiplayer action - with Steamworks support, for pain free game updates, friends-lists, leaderboards, achievements and chat.
Leaderboards! Multiple different leaderboards to track different game types and stats. These can be sorted globally or by friends enabling and encouraging competition between friends.

MASSIVELY INCREASED CUSTOMISATION:
Wild customisation and personalization - change appearance of worm skin, choose victory dances, gravestones, voices, HUD, title and over 70 different cute, funny and downright stupid hats!
Shop ‘til you drop! Players can buy hats, landscapes, weapons, missions, forts and gravestones with currency awarded for completing single player campaigns.
Over 70 speechbanks - 50 re-mastered from the classics and over 20 new speech banks including the insane Cheese sound set!
A range of great classic and new custom levels to play on, plus make your own!

NEW FULLY FEATURED LANDSCAPE CREATION TOOL:
Fully featured landscape editor including the welcome return of bridges and the ability to import your own custom levels into game so you can share your creation with friends and play online. Add your own start positions, mines and scheme to effectively create wild new play modes and styles of game.
All new vertical landscapes – to take the battle to new heights!
The scheme editor enables the changing of all aspects of the game to fit your own style, including new random objects such as the sentry guns and electro magnets, and a new fire hazard.

WORMS™ WEAPONRY AND UTILITIES:
47 weapons and utilities including classic weapons from Worms™, Worms™ 2, Armageddon, World Party and the recent Open Warfare series as well as 14 brand new weapons!
New weapons include Super Bunker Buster, Ferrets, Poison Strike, Worship, Sentry Gun, Electromagnet, Buffalo of Lies plus new persistent fire and surprise Easter Eggs!
Classic Weapons returning include Armageddon, Concrete Donkey, Napalm Strike and yes, the Holy Hand Grenade!

GAME MODES:
Select from a range of classic Worms™ game modes and new modes for this edition - Crate/Shopper modes, BnG (Bazooka and Grenade), Forts and Rope Racing.
Use the customisation tools to make your own mode!

HIGH DEFINITION VISUALS:
13 HD graphical themes for millions of random levels - never play the same game twice!
Worms™ has never looked this good with all new High Definition landscape artwork - based on the most loved Worms™ game ever made.
Widescreen support, optional blur effect for backgrounds, 16 specially designed forts for the fantastic Fort mode.
Systeemeisen
Processor: 1.25GHz AMD Athlon or Intel equivalent
Memory: 1GB
Graphics: 128MB Video Card (GeForce4 or equivalent card)
DirectX®: DirectX® 9 or above
Hard Drive: 2063MB
Sound: DirectX® 9.0c-compliant sound card
Other Requirements: Internet connection required

FAQ
Mijn geluid doet het niet?
Update je directx. De update vind je hier. Als je windows vista of windows 7 gebruikt, moet je mogelijk deze update installeren.

Trailers en screenshots
Dit zijn de officiële traiers, en geven een goede indruk van het spel.

Trailer 2
Trailer 3
Trailer 4

Screenshots

Tweakers
Er is ook een tweakersgroep op steam. Klik hier

Links
Worms Reloaded op Steam
Eerste review

[ Voor 85% gewijzigd door Bio op 23-09-2010 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finder
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 12:53
Eindelijk weer eens 'ouderwets' 2D. Ik vond Worms altijd geweldig, maar na die 3D toestanden ben ik afgehaakt. Sinds 'n jaar speel ik ook weer Worms op m'n iPhone, die is ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
:D Eindelijk! Worms World Party werkt namelijk niet meer zo goed onder Windows 7 en Vista :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Must have :9~ De prijs is ook perfect _O_ Kwam alleen niet in Steam gisteravond dus ik hoop dat het vanavond WEL kan :P

3D was leuk, echter werkt dat niet voor Worms op de een of andere manier : 2D FTW :Y)

Hoeveel tijd heb je eigenlijk voor die speciale aanbieding met die "Sheep hat" ?? Must have }:O

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 15:26
Nog 7 uur tot de pre-order mensen kunnen spelen :)

Mijn laatste (goede, 3D telt niet) worms was worms 2, maar daarvan ben ik het CD-tje kwijt. God, wat heb ik die game kapot gespeeld :)
Van de vakantie had iemand nog Worms Armageddon geregeld, hiermee heb ik ook nog wel een paar potjes meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb het spel ook gepreordered voor de geweldige prijs van 11,25 :) Nog 6 uurtjes en de mensen die gepreordered hebben kunnen al beginnen :) Eindelijk weer eens 2D, want al de 3D games waren gewoon ronduit slecht.

Als je voor 2 september besteld dan krijg je ook nog wat items voor Team Fortress 2 :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

En bedankt voor de waarschuwing. * Tukk zet worms kopen in zijn agenda.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:10
Heb de game ook alweer ff geleden gekocht.
Vandaag is het dan zover :D
Weer heerlijk potjes Worms spelen, en onder Windows 7 ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Phyxion schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:46:
Heb het spel ook gepreordered voor de geweldige prijs van 11,25 :)
Hier staat hij voor €17,99 (prijs zonder korting = €19,99). Hoe krijg jij hem voor zoveel minder op steam? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hopelijk kan je deze wel instellen op 1900*1200. dit was nu is nog steeds echte fun. we hebben de armageddon massas gespeeld op snowbardreis, de bus de chalet in groep is dat echt (cola uit de neus) zo hard lachen.

ook hier dank voor de waarschuwing

[ Voor 8% gewijzigd door Joindry op 25-08-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Gizz schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:55:
[...]

Hier staat hij voor €17,99 (prijs zonder korting = €19,99). Hoe krijg jij hem voor zoveel minder op steam? :)
dat zou ik ook wel eens willen horen :P helaas heb ik er net 18 euro voor neergelegd. Nog steeds niet veel, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Woei, de nostalgie! :) Heb er zin in en heb hem gewoon blindelings aangeschaft... :) Had al wat trailers e.d. gezien en was eigenlijk gelijk verkocht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gizz schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:55:
[...]

4-pack aangeschaft, is dan 15 euro p.p. en dan aanschaffen via een ander land waar het spel goedkoper is.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik had het ook al pre-ordered. Binnenkort eens wat Tweakers holyhandgrenaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Joindry schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:00:
Hopelijk kan je deze wel instellen op 190020*1200.
Ik hoop 3 maal die resolutie : Dan zie ik de hele map op mijn EyeFinity setup :Y) Ultieme Worms beleving :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58

Soggney

Zeekomkommer

nero355 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:21:
[...]

Ik hoop 3 maal die resolutie : Dan zie ik de hele map op mijn EyeFinity setup :Y) Ultieme Worms beleving :D
gisteren gelezen dat de maximale grootte van de mappen iets van 2560*1200 (en 1200*2560 voor verticale mappen) was. (niet zeker, zie website van worms)

Anyways, ik ben wel geïntereseerd om mee te helpen met de topicstart.
Vanavond ga ik toch eerst ff worms spelen. Eerst single oefenen om daarna mijn wormpje te staan bij het multiplayergeweld.

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb hem ook al aangeschaft :D Kan niet wachten tot morgen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:38
Nice, eindelijk weer een 2D worms... vanavond even aanschaffen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:10
worms betaald met ideal :-) nu nog wachten tot hij vrijgegeven wordt voor install

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Weet iemand op welk tijdstip hij precies downloadbaar word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 14:43

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Worms weer 2d... Yeah.

Heb de 3d versie thuis liggen maar dat is het echt niet. Zie nu veel oude spellen terug komen (net natuurlijk nog Monkey Island 1 en 2) en nu een nieuwe worms * Roman feels so 1994

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Ik heb de TS even wat fatsoenlijker gemaakt. Het kan nu niet lang meer duren voordat hij uitkomt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik had eigenlijk gehoopt dat ik door een pre-purchase te doen hem al eerder kon downloaden, maar helaas. Ach, zo groot zal het spel nu ook weer niet zijn :) Maar op de website van Steam staat dat het nog 23 uur duurt voordat het spel vrijgegeven wordt, dus gaan ze uit van de Amerikaanse tijd voor de release? :(

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Toen ik dit topic zag, heb ik meteen het spel gekocht :P Ik heb vroeger echt heel veel Worms Armageddon en Worms World Party gespeeld met een vriend van mij, dat waren goede tijden :D. Dus dit spel wil ik ook zeker gaan spelen, al is het alleen maar om de nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ah, je kunt dus wel installeren voor de pre-release :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik geraak gewoon niet op Steam :-/ "Cannot contact the steam network. Please try again later." Nog iemand? En nee, ClientRegistry.blob verwijderen did not do the trick.

Alles gewist behalve SteamApps. Nu werkt het wel. Grmblz.

[ Voor 16% gewijzigd door YellowOnline op 25-08-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Wel? Mij is het nog niet gelukt :P Of dacht je dat ik dat bedoelde? Ik heb er voor betaald, maar kan het tot nu toe nog niet downloaden en installeren.

//Edit: Laat maar, nu kan het wel :)

[ Voor 11% gewijzigd door Walance op 25-08-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 15:26
Nu downloaden, en door mijn pre-order ook nog eens zometeen al spelen door de 24-hour early acces :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hey, ik kan het spel al spelen? O ja, pre-order ^^

[ Voor 29% gewijzigd door YellowOnline op 25-08-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Waarom kan ik nou nog niet downloaden ? :| Wat is dat voor onzin
Edit : Downloading.... opeens kon het wel :P Vaaaaag

[ Voor 29% gewijzigd door DennusB op 25-08-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:01
Komt dat ding niet gewoon in de winkel te liggen dan? Wil gewoon een cdtje / dvdtje enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Ik heb hem geinstalleerd. Het eerste wat mij opvalt: Mijn geluid doet het niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hier draait hij perfect, wat lachen dit zeg. Dit gaat weer verslavend worden denk ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Oke, als je geen geluid hebt:
Problem:
There is no sound in Worms Reloaded.

Solution:
Please update your DirectX installation. You can download it from Microsoft here http://www.microsoft.com/downloads/d...a-9b6652cd92a3
Ik zal het in de TS zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Als die-hard Worms-fan: het is tot nu toe erg tof :D Veel gavere explosies, Soul Man als speechbank en het werkt op Windows 7 \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Link voor de dx update als je geen geluid hebt werkt niet :(
* heuveltje wants worms with sound !!!!!!!!!!

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Robin schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:51:
Als die-hard Worms-fan: het is tot nu toe erg tof :D Veel gavere explosies, Soul Man als speechbank en het werkt op Windows 7 \o/
En op x64. Maar ik had niet echt anders verwacht van een game die in de toekomst pas uitkomt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
heuveltje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:56:
Link voor de dx update als je geen geluid hebt werkt niet :(
* heuveltje wants worms with sound !!!!!!!!!!
Sorry, deze wel denkik:

http://www.microsoft.com/...71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3

Het is weer fantastisch om te wormsen zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ik dacht, ik kom hier iets nieuws melden nadat ik voor de gein op 'spel starten' klikte, maar blijkbaar was dat hier al bekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacklam
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37
Net nog ff Worms ge-pre ordered en geinstalleerd, maar aan spelen kom ik helaas niet toe :'(

ik haal zo ongeveer 2 frames per seconde, en dan zit ik alleen nog maar in het menu! Muiswijzer kruipt en verspringt over het scherm, opties zijn dus ook niet goed aan te klikken. Aparte is overigens wel dat het geluid op de achtergrond gewoon goed klinkt, en ook goed doorloopt.

Zag wel de melding staan van de nieuwste DirectX als je geen geluid hebt, maar da's dus net het enige wat wel goed werkt...

Zou het aan mijn videokaart (drivers) kunnen liggen? Ik krijg namelijk wel vaker vanuit Steam de melding dat ze mijn videokaart niet herkennen...Is overigens een Asus EAH 5970

Update: nieuwe drivers doen wonderen, geen enkel probleem meer!

[ Voor 4% gewijzigd door jacklam op 25-08-2010 21:55 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Net m'n eerste multiplayer game gehad met Red Tiger, Mortalboy en YellowOnline.
Yellow begon als een ware pro maar uiteindelijk heb ik gewonnen door een ontploffende supply crate :P
Sudden Death for the win!

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Jo-hannes schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:34:

[...]

Konden ze dat niet even melden bij de installaties van de game. Zo moeilijk is dat nu ook weer niet. :(

Geluidloos spelen was al leuk, nu nog met geluid. ;)
edit:
Nu wordt ik pissig, DirectX wil niet installeren.

edit2:
Ik blijk DirectX 11 al te hebben, de install is voor DirectX 9.0c
Maar, ik heb geen geluid in de game. Als iemand een oplossing weet,ik zoek zelf ook even verder.

Ik draai Windows Vista

[ Voor 26% gewijzigd door Tukk op 25-08-2010 21:44 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Fanatix schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:39:
Net m'n eerste multiplayer game gehad met Red Tiger, Mortalboy en YellowOnline.
Yellow begon als een ware pro maar uiteindelijk heb ik gewonnen door een ontploffende supply crate :P
Sudden Death for the win!
Ja, omdat mijn verbinding er uit lag :Y)

Maar nu ben ik weer on }) Gamers: voeg YellowOnline maar toe :)

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 25-08-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Jo-hannes schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:34:

[...]

Hoe ben je bij de oplossing gekomen, ik zoek nog namelijk naar de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:49
Bij mij werkte het bij deze (Vista x64):
Jo-hannes schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:01:
[...]
Sorry, deze wel denkik:

http://www.microsoft.com/...71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3

Het is weer fantastisch om te wormsen zeg :)
Ik moet nog wel even wennen, maar mooi om weer eens Worms te kunnen spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

http://www.microsoft.com/...ab-4bc3-ae91-50ceb6d8fa8d

Deze installeer ik nu, voor mensen met Vista of W7 hebben dit als tip gekregen.

edit:
En deze werkt voor mij :D

[ Voor 8% gewijzigd door Tukk op 25-08-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
Ik heb hem erbij gezet. Mijn oplossing had ik op de steamforums gevonden. Wat een chaos is het daar trouwens :p

Inmiddels ben ik ergens halverwege de campaign, bij een of andere gare puzzel die ik niet begrijp. Even een break ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

ligt het nou aan mij of zijn er nog maar 3 mooie lvls ipv de 40 ofzo bij worms world party
en dan kun je na het eerste lvl ook alleen nog maar randoms krijgen :?
en je kunt de inhoud van de kratten niet meer instellen :(
en sowieso ben ik een hele zwik wapens niet meer tegengekomen
nog maar 4 teams
maar 4 wormen per team
auto-bruggetjes en lijndikte zijn uit de lvl editor verdwenen
geen super-rope
Waarom zon lomp chat scherm dat over je hele scherm valt, waarom niet gewoon een paar textregels die faden ofzo, zoals elk ander spel heeft.......

* heuveltje heeft nog mixed feelings about this one.

[ Voor 37% gewijzigd door heuveltje op 25-08-2010 23:44 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Een tussentijds evaluatie:
1) De interface suck. Duidelijke console port
2) Het nieuwe weapon window zit in de weg
3) Zowel chat als zoom/move werken niet tijdens de wissel
4) Met het touw is iets niet helemaal juist
5) Voice chat blijft vaak hangen - spel moet herstart worden om er vanaf te geraken

Alles bij elkaar: de gameplay is zeer goed, maar alles er rond is echt buggy. Het spel voelt als een Betaprodukt aan.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 20:20
Ik heb veel GunBound gespeelt, dat lijkt veel op Worms. Maar dat werd gewoon strontvervelend door alle cheaters met aimbots, en mensen die zelfs beurten konden kapen.
Hoe is dat in het verleden altijd bij Worms geweest?

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
@YellowOnline: Wat is er met punt 5 en 6 gebeurd?

Toevallig heb ik afgelopen weekend een hoop Worms op de Xbox360 zitten spelen... En Worms Reloaded ziet er vrijwel hetzelfde uit. Op de Xbox is de interface wel handig, omdat je een stuk verder van het scherm af zit, maar op de PC komt het allemaal wel overdreven groot over.
De sound issues zijn op dit moment een beetje vervelend (DirectX update nodig, geluid dat blijft hangen, continue voice), maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat wordt opgelost.

Dit alles valt weg op het moment dat je met een stel vrienden (voor het eerst sinds tijden weer) online Worms zit te spelen. :D

Conclusie: Het is heerlijk dat we weer een 2D Worms voor de PC hebben. Alleen jammer van de duidelijke console-concessies die zijn gemaakt.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

VyperX schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:29:
@YellowOnline: Wat is er met punt 5 en 6 gebeurd?
(...)
Hmz?

• VyperX
Wut? Ik zou zweren dat je eerst punt 1,2,3,4,7 had staan... *confused*

• Bio
VyperX schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:20:
Wut? Ik zou zweren dat je eerst punt 1,2,3,4,7 had staan... *confused*
Ik heb het ook gezien :p

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ninja :+

[ Voor 60% gewijzigd door YellowOnline op 26-08-2010 09:32 ]

• VyperX
Dammit :)

Anyway, heb zin om vanavond weer een potje te spelen... Een vriend speelde gisteren met Stahl-helmpjes (met duitse voice) tegen twee andere vrienden met Ushanka's en Army helmets... Ik zal vanavond eens kijken of ik een Japans hoedje kan vinden om hem te helpen. :+

• Fanatix
VyperX schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:39:
Dammit :)

Anyway, heb zin om vanavond weer een potje te spelen... Een vriend speelde gisteren met Stahl-helmpjes (met duitse voice) tegen twee andere vrienden met Ushanka's en Army helmets... Ik zal vanavond eens kijken of ik een Japans hoedje kan vinden om hem te helpen. :+
Ik speel zelf met de schildpadden hoedjes en mijn team is dan ook vernoemd naar de TMNT :P
Misschien dat ik vanavond ook wel online ben om een multiplayer game te doen.

Ik moet zeggen dat ik het met 4 teams nogal langzaam vond gaan, geef mij maar 1v1 of misschien 2v2 :)

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik ben vanavond ook van de partij :Y)

Voorstel: kom op Toet3rs Mumble server zodat we die ellendige chat niet moeten gebruiken en al helemaal de buggy ingame voice chat niet.

• nero355

nero355

Fanatix schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:41:
Ik speel zelf met de schildpadden hoedjes en mijn team is dan ook vernoemd naar de TMNT :P
Grappig : Dat deed ik vroeger ook :D

Gisteravond effe snel gestart, echter is het onspeelbaar omdat ik 2 muizen heb aangesloten geloof ik : Constant gescroll door de settings heen :( Enter 2 maal inrammen gaat ook niet echt en BackSpace zoals dat vroeger was is niet ingesteld ...

Voor de rest lekker ouderwetse 2D graphics en good old standaard wapens : Ik vind het geweldig :Y)

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik heb het zonet ook aangeschaft, maar het kut nadeel aan steam is dat je heel moeilijk vrienden kan vinden (als in: je weet niet wie van je vrienden op steam zit).

Dus zal ik het maar via de online weg doen: http://steamcommunity.com/id/Istealyourgun/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

YellowOnline schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:55:
Ik ben vanavond ook van de partij :Y)

Voorstel: kom op Toet3rs Mumble server zodat we die ellendige chat niet moeten gebruiken en al helemaal de buggy ingame voice chat niet.
Draait toeter zelf ook nog een mumble, of bedoel je die van Arie?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

kKaltUu schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:27:
[...]

Draait toeter zelf ook nog een mumble, of bedoel je die van Arie?
O ja, sorry, haal mensen door elkaar, is die van Arie :X

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:10
net even single player potje gedaan ( op multi was geen game bezig as we speak ..)

mensen kunnen me toevoegen, ( melkkoe )
Dus zal ik het maar via de online weg doen: http://steamcommunity.com/id/Istealyourgun/
is deze ook voor Worms bedoelt? omdat er team fortress staat

[edit] ja dus :+ heb me even aangemeld

[ Voor 6% gewijzigd door fender89 op 26-08-2010 13:10 ]

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Is er nog iemand die een persoon zoekt voor een 4 pack?

HOI.

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

-

[ Voor 99% gewijzigd door Statiegeld op 19-01-2011 00:52 ]

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb 'n steam group [GoT] Gathering of Worms aangemaakt. :Y) Op die manier weten we tevens goed welke medetweakers Worms hebben. Kom en join zou ik zeggen :)

@TS misschien iets voor in de TS?

[ Voor 38% gewijzigd door YellowOnline op 26-08-2010 18:27 ]

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Is er nog iemand die niet de MP kan spelen omdat niemand (lobby host) hem niet ready ziet? Ik heb hier zelf last van en tot nu toe maar één vergelijkbaar probleem gevonden!

HOI.

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Domme vraag, maar je hebt jezelf wel ready gezet, en ziet dat ook ?

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kijk ik verkeerd of is dit gewoon Worms 2 maar dan een beetje opgeleukt?

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

WTF, vanavond was onspeelbaar. Bij mij ging alles afwisselend in slow-motion en fastforward, tegen een achtergrond van oneindig loopende microphone feedback. Bananenspins lampje lichtte enkel op bij zichzelf en op een bepaald moment hadden we allevier eens die situatie. Dan nog enkele gekke errors zoals "Version Conflict!" en ik begin moordzuchtig te worden jegens Team17... :(

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Game zit inderdaad vol met bugs, om skeit ziek van te worden :(

Het probleem bij Bananenspin is dat als we in een lobby zitten met hem, dat iedereen elkaars Ready-lampje ziet branden, maar Bananenspin ziet alleen die van zichzelf branden en de rest niet, jammer omdat je dan dus de game niet kan starten, een force-ready knop ontbreekt helaas..

* Statiegeld wacht enigszins gefrustreerd op de eerste bugfixes..

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

heuveltje schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:40:
Domme vraag, maar je hebt jezelf wel ready gezet, en ziet dat ook ?
Ja ik druk op de ready knop, mijn lampje gaat branden, soms zie ik die van andere soms niet. Het is twee keer gelukt dat de lobby host mijn ready zag, dan starten we de game maar gebeurt er niets. Wanneer ik de game kill via taakbeheer dan load de game bij de lobby host maar is die dus bij mij gekilled.. Firewall staat uit, steam poorten staan geforward.. zucht :(

HOI.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik heb het ook sinds een uurtje geleden ofzo, 3 potjes met Red.Tiger. gespeeld. Vond het erg leuk en maar een kleine bug meegemaakt: in het menu leek het alsof ik standaard op 'omlaag' drukte, waardoor hij dus steeds omlaag bleef klikken. Dit gebeurde ook in de wapen lijst zodat het moeilijk was om een wapen te kiezen. Maar na 1 of 2 keer was het opeens weg en nergens meer last van gehad. Verder geen bugs gezien.. Is er al een patch geweest ofzo dan? Of heb ik gewoon geluk gehad?

Wel leuk weer eens worms te spelen, was altijd lache vroeger :)

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 26-08-2010 23:15 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 20:01

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

NickThissen schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:15:
Ik heb het ook sinds een uurtje geleden ofzo, 3 potjes met Red.Tiger. gespeeld. Vond het erg leuk en maar een kleine bug meegemaakt: in het menu leek het alsof ik standaard op 'omlaag' drukte, waardoor hij dus steeds omlaag bleef klikken. Dit gebeurde ook in de wapen lijst zodat het moeilijk was om een wapen te kiezen. Maar na 1 of 2 keer was het opeens weg en nergens meer last van gehad. Verder geen bugs gezien.. Is er al een patch geweest ofzo dan? Of heb ik gewoon geluk gehad?

Da was leuk he :D, jij pwnt met die rope trouwens :O zojuist men eerste 2 achievements gehaald, Het deployenen van de heilige handgranaat en een game winning kill met een duwtje, dat was echt master haha

Zijn laatste worm staat vlak naast een aantal mijnen naast elkaar, ik duw hem richting de eerste en hij krijgt ze allemaal over zich heen.. pwnt..

Ook maar even lid geworden van de steam group :) ben altijd wel te porren voor een potje worms :D dit is gewoon pure jeugdsentiment in een nieuw jasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Bananenspin schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:39:
Is er nog iemand die niet de MP kan spelen omdat niemand (lobby host) hem niet ready ziet? Ik heb hier zelf last van en tot nu toe maar één vergelijkbaar probleem gevonden!
Bij mij ging het prima op de release avond.
Verder heb ik zelf nog 0,0 last gehad van bugs o.i.d.
Maar er kan altijd een pech geval tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

NickThissen schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:15:Vond het erg leuk en maar een kleine bug meegemaakt: in het menu leek het alsof ik standaard op 'omlaag' drukte, waardoor hij dus steeds omlaag bleef klikken. Dit gebeurde ook in de wapen lijst zodat het moeilijk was om een wapen te kiezen. Maar na 1 of 2 keer was het opeens weg en nergens meer last van gehad.
Welke muis heb jij ?? Ik dacht namelijk dat het door mijn DeathAdder en Copperhead komt die tegelijk aangesloten zijn :?
Precies !! Rest komt wel goed vanzelf :)

Ohh en over die Steam groep : Ik wil best joinen, maar op 1 voorwaarde =>

Geen irritante pop-up berichten vanuit de groep, terwijl ik zit te gamen !! Heb hierdoor op 1 groep na alle groups verlaten : Gewoon een hele race verpest door dat stom gedoe |:(

[ Voor 16% gewijzigd door nero355 op 27-08-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
nero355 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:58:
[...]

Welke muis heb jij ?? Ik dacht namelijk dat het door mijn DeathAdder en Copperhead komt die tegelijk aangesloten zijn :?
Mx518. Ik dacht dat het misschien eraan lag dat ik mijn Logitech Momo racestuur had aangesloten. Ik heb namelijk hetzelfde wel eens gezien (bij een ander spel natuurlijk) terwijl ik een Guitar Hero gitaar had aangesloten. Maar het stuur stond gisteravond uit (geen stroom). Ik weet niet of het dan nog steeds connectie met de pc heeft... (is natuurlijk wel nog via USB aangesloten). En dat verklaart ook niet waarom het opeens stopte midden in het eerste potje, zomaar uit het niets.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Stroom is meestal alleen voor je FFB. Bij mij was er geen joystick of wat dan ook aanwezig voor zover ik weet... volgende week of zo weet ik meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gisteren heel even gespeeld, maar de game stelde me toch wel enorm teleur (als in geen €17 waard).

* De controles zijn niet echt makkelijk in gebruik (goed die kan je veranderen dus zó erg is dat niet).
* Op een groot scherm komt de game gewoon niet mooi over, ze hadden iets meer hun best moeten doen voor de windowed mode.
* Netwerk servers zoeken ging bij mij enorm traag.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

nero355 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:58:
[...]

(...)

Geen irritante pop-up berichten vanuit de groep, terwijl ik zit te gamen !! Heb hierdoor op 1 groep na alle groups verlaten : Gewoon een hele race verpest door dat stom gedoe |:(
Ik zou niet eens weten wat je bedoelt met een popup vanuit de groep :s Sowieso: een bericht van Steam komt toch op de Steam overlay terecht? Hoe verpest dat een race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ben ik ingame mijn rope-slinging-skills aan het shower, zijn Martndemus en HertogJanNL zo jaloers dat ze mij ronde na ronde als eerste proberen te killen.

Life ain't fair :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

YellowOnline schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:46:
Ik zou niet eens weten wat je bedoelt met een popup vanuit de groep :s Sowieso: een bericht van Steam komt toch op de Steam overlay terecht? Hoe verpest dat een race?
Ik zat te racen op mijn rechter scherm toen en het "bericht" kwam op het hoofdscherm te staan waarbij er meteen daar naartoe werd gefocust, omdat er een "OK" knop bij staat.

Dit kwam dus, omdat de beheerder van de groep een bericht verstuurde naar iedereen geloof ik via de Announcement functie. Weet niet of het nu anders gaat, maar Overlay was er al en daar kwam het niet te staan...

Ik heb nog geremd, maar helaas : Auto rechtdoor zo de bandenstapel in :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

kickass spel dit man :D

explosie sounds dreunen ook echt lekker door

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Heerlijk nostalgisch spel! Nog geen bug tegengekomen, maar heb dan ook alleen nog maar SP gespeeld. Alleen al van het Team17 logo kreeg ik een fijn warm gevoel. Ahh, die goeie ouwe Amiga tijd ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Wat ik mij afvraag he.. is er iemand die het nut van die magneet al heeft ontdekt?? ik snap dat ding niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hij kan afstoten en aantrekken. Vooral de afstoter is handig als schild, of om je raketten/granaten een extra boost te geven als ze ver weg moeten met wind tegen (bijvoorbeeld in een Forts-game). Gooi vlak over je magneet heen en ze krijgen een flinke duw omhoog.

Leuk spel verder, al vind ik de multiplayer wat beperkt: je kunt alleen met random mensen spelen, of met vrienden. Terwijl ik een public game zou willen starten met daarin een vriend en twee random spelers. Maar bij public games kun je geen vrienden inviten. Daarnaast is het jammer dat eigen of aangepaste gamemodes niet mogelijk zijn met MP. Ook de voicechat is irritant. Bij sommige mensen staat hij continu aan (begint al in de lobby) en als ik bij controls kijk is er geen key om de microfoon uit te kunnen zetten, of een soort push to talk.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Spongerobie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:44:
Wat ik mij afvraag he.. is er iemand die het nut van die magneet al heeft ontdekt?? ik snap dat ding niet
Hehe na al die jaren weet ik ook niet wat de "bungee" actie doet ... het touw snap ik wel, maar bungee niet echt :+

Maar nu weet ik WEL wat dat magneet doet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

ik blijf het een maf ding vinden.. straks maar even uitproberen. die bungee is idd ook best nutteloos imho, daar is ook een parachute voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Spongerobie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:02:
ik blijf het een maf ding vinden.. straks maar even uitproberen. die bungee is idd ook best nutteloos imho, daar is ook een parachute voor..
Begrijp jullie beide hoor.
Maar!
Wat als je nou de bungee beter nu kunt gebruiken zodat je de parachute overhoud voor later ;)
En dan over een gap kunt springen en kunt winnen!

Uiteindelijk is het een gevalletje plannen :P maar je moet het wel doorhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Dus jij weet hoe bungee werkt ?? Doe eens uitleggen dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

nero355 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:17:
Dus jij weet hoe bungee werkt ?? Doe eens uitleggen dan :>
Zoals een parachute, maar voor kortere afstanden en je veert terug. Je kan op de maximum rek wel loslaten zodat je niet terugveert. Aldus spaar je een parachute uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ben me rot aan het zoeken naar hoe je de bruggen kunt draaien :/

Edit; Met enter dus

[ Voor 15% gewijzigd door JohnBQ op 27-08-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:53
JohnBQ schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:53:
Ben me rot aan het zoeken naar hoe je de bruggen kunt draaien :/
Waarschijnlijk met 'Z'? Aangezien je daar alles mee aanstuurt voor alternatieve modi.

Zelf heb ik er alleen nog een aantal locale potjes en SP mee gespeeld, nog niet online. (Alhoewel ik wel merkte dat het zoeken naar games érg lang duurde)

Wat betreft het verschil tussen bungee en parachute: de parachute is onderhevig aan wind, de bungee is dat niet. Als je in een hoge verticale map speelt kan je zo van de map afgeblazen worden :P En met de bungee kan je ook naar beneden vallen, op het uiterste punt een dynamietstaaf droppen en dan terug omhoog om aan de ontploffing te ontkomen :P

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik ben vooral nog de campaign aan het uitproberen, best grappig maar soms zomaar ineens knap lastig :P Nu al een tijdje bezig met het ninja rope in campaign 24 :P

(lees, lukt voor geen meter)

[ Voor 8% gewijzigd door JohnBQ op 27-08-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Wisten jullie dat..:

*...je je eigen aangepaste gamemodes kunt gebruiken in MP als je de host bent?

*...je anderen ingame kunt muten (pas als de match begonnen is in het Voice Chat menu)?

*...de optie in Steam genaamd Push-to-talk inschakelen ook helpt?

*...de knop om bruggen mee te draaien bij control opties de 4e van boven is?

*...deze knop ook werkt voor het draaien van Airstrikes e.d.?

B)

[ Voor 10% gewijzigd door Statiegeld op 27-08-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:25
Ook de steamgroep maar even toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nog 3 rondes en campaign is achter de rug. 35 was easy, maar mer 32 heb ik wat last :s
Hele campagne uitgespeeld *O*

Meh, heb alles al gekocht op 5 hoedjes na.

[ Voor 13% gewijzigd door YellowOnline op 27-08-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
hoihoi!

Altijd mezelf goed kunnen vermaken met Worms 2 en Armageddon ..

Is deze net zo goed? Of beter?
Zal ik hem aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dramatic schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:46:
hoihoi!

Altijd mezelf goed kunnen vermaken met Worms 2 en Armageddon ..

Is deze net zo goed? Of beter?
Zal ik hem aanschaffen?
Even goed als vroegah, maar dan ietsje opgepoetste graphics.
Alleen de replay van vette actie mist. Misschien ook wat wapens, maar niet echt noemenswaardige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
bought cuz awesome.

Maar hoe kan ik die bananabomb gebruiken in singleplayer wanneer ik deze heb gekocht?
Pagina: 1 2 3 Laatste