[PC] Worms Reloaded

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Wanneer komt 'ie op OS X uit?

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:48:
Daarnaast is het jammer dat eigen of aangepaste gamemodes niet mogelijk zijn met MP. Ook de voicechat is irritant. Bij sommige mensen staat hij continu aan (begint al in de lobby) en als ik bij controls kijk is er geen key om de microfoon uit te kunnen zetten, of een soort push to talk.
Push to talk is erin gepatched vrijdag middag en staat standaard aan (END key).

Daarnaast kan je wel wapens customizen, dit doe je in het hoofd menu onder customize en dan selecteer je wat je wilt. Crates, tijd, hp, wapens, wanneer je de wapens kan gebruiken etc etc alles kan je instellen. Daarna kan je die mode gewoon inladen bij multiplayer als je de host bent.

Ik vind het hosten alleen wel apart, als ik online ga spelen gooit ie me soms in een bestaande lobby en soms vraagt ie of ik een lobby wil starten. Op zich prima natuurlijk, maar ik wil meestal een lobby starten dus waarom kan ik daar niet voor kiezen gewoon ipv hopen dat ie het vraagt. Of ik kijk simpel weg over deze optie in natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Dat chatten mogen ze van mij wel fixen, even dom lullen met je tegenstanders is er nut niet bij met dat verschrikkelijke menu wat gewoon 3/4 van het scherm vult...

en * ScrooLoose heeft het slingeren met de rope eindelijk onder de knie *O*

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:35:
[...]

Push to talk is erin gepatched vrijdag middag en staat standaard aan (END key).

Daarnaast kan je wel wapens customizen, dit doe je in het hoofd menu onder customize en dan selecteer je wat je wilt. Crates, tijd, hp, wapens, wanneer je de wapens kan gebruiken etc etc alles kan je instellen. Daarna kan je die mode gewoon inladen bij multiplayer als je de host bent.

Ik vind het hosten alleen wel apart, als ik online ga spelen gooit ie me soms in een bestaande lobby en soms vraagt ie of ik een lobby wil starten. Op zich prima natuurlijk, maar ik wil meestal een lobby starten dus waarom kan ik daar niet voor kiezen gewoon ipv hopen dat ie het vraagt. Of ik kijk simpel weg over deze optie in natuurlijk.
Ja, je kijkt er over ;) Je kan voor "private game" kiezen om er een te starten. Standaard word je toegevoegd aan een bestaande - in dat geval start je wél een public lobby met jou als host als hij niet meteen tegenstanders vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 20:01

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

ScrooLoose schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:41:
Dat chatten mogen ze van mij wel fixen, even dom lullen met je tegenstanders is er nut niet bij met dat verschrikkelijke menu wat gewoon 3/4 van het scherm vult...

en * ScrooLoose heeft het slingeren met de rope eindelijk onder de knie *O*
Idd, de ingame chat functie daar is niet erg over nagedacht.... dat hadden ze wel wat beter kunnen uitwerken

Verder merk ik ook dat ze nog geen optimale ondersteuning hebben voor touch-pads, zowel op men Dell Notebook als op men Asus EEE PC gaat het toch niet helemaal vloeiend en zoals het hoort..
Maargoed, laten we nog maar even wachten op de bugfixes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Daarstraks wist Bananenspin met zijn laatste worm, met 1HP, de 2 laatste wormen van Martndemus, met ongeveer 30HP, te doden dankzij een door mij perfect gecoördineerde granaat aanval :P

Nogmaals hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Doet me meer aan de AI denken.
Kwa spel-inzicht is het net een 2 jarige peuter, maar zodra het op granaten aankomt is ie kampioen driebanden !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
LOL wanneer die AI eenmaal aan de gang gaat met granaten maak je geen kans meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
De AI is inderdaad dramatisch... Op momenten heeft het briljante ingevingen (en granaten zijn inderdaad 9/10 keer perfect gegooid), maar meestal zijn ze zo ongelooflijk slecht dat het gewoon niet leuk is. Ik dacht, even campaign mode proberen, maar 4 van de 5 potjes tot nu toe maakt de AI zichzelf af... Het lijkt erop dat ze maar drie opties kennen:
- Een mijn droppen,
- Als er niemand in de buurt is, dan een granaat gooien,
- En als dat ook geen optie is, dan vuur maar random een raket, wat 9/10 keer tot zelfmoord leidt... Serieus, ze schieten soms gewoon tegen een muur aan waar ze recht voor staan, of recht de lucht in waardoor hij gewoon weer omlaag valt 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

is er ook een manier om vanuit de game iemand uit een group te inviten? of moeten ze altijd friends zijn

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Speel de campaign eens uit: dan merk je dat de AI niet alleen met granaten scherpschutter is. Maar wat ie voor elkaar krijgt met granaten valt inderdaad wel het beste op. De vergelijking met driebanden, die iemand hierboven maakte, gaat zelfs niet meer op: het is gewoon 100% trickshot. :+ Op tien verschillende objecten botsen en dan nog perfect terecht komen bovenop mijn wormpje en daar mooi blijven liggen 8)7

@Dramatic:Oh, proficiat. 29/08 FTW! (Michael Jackson was ook al van die dag).

[ Voor 8% gewijzigd door YellowOnline op 29-08-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dramatic
YellowOnline schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 21:47:
Speel de campaign eens uit: dan merk je dat de AI niet alleen met granaten scherpschutter is. Maar wat ie voor elkaar krijgt met granaten valt inderdaad wel het beste op. De vergelijking met driebanden, die iemand hierboven maakte, gaat zelfs niet meer op: het is gewoon 100% trickshot. :+ Op tien verschillende objecten botsen en dan nog perfect terecht komen bovenop mijn wormpje en daar mooi blijven liggen 8)7

@Dramatic:Oh, proficiat. 29/08 FTW! (Michael Jackson was ook al van die dag).
dank je! haha jij ook gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Mijn geluid werkt niet en met elke explosie loopt het spel vast :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

PainkillA schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:58:
Mijn geluid werkt niet en met elke explosie loopt het spel vast :S
FAQ
Mijn geluid doet het niet?
Update je directx. De update vind je hier. Als je windows vista of windows 7 gebruikt, moet je mogelijk deze update installeren.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLyde_F
  • Laatst online: 01-10 11:23
ik heb een probleem wanneer ik de demo speel, en ik ga schieten met een wapen loopt t spel op t moment van het ontploffen van de bom vast. Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
@CLyde_F als je even de tijd had genomen de boven genoemde oplossing te proberen dan had dat mischien een zinloze reactie bespaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLyde_F
  • Laatst online: 01-10 11:23
sorry plaatste m bij t lezen van pagina 1, vergat door te klikken maar werkt die directx shizzle ook bij het vastlopen van zon explosie, of alleen van geluid, dat probleem heb ik namelijk niet

[ Voor 49% gewijzigd door CLyde_F op 30-08-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 20:20

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De AI is echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat was vroeger ook al hoor :P Ik denk dat ze er niet echt aanpassingen aan gedaan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Hadden ze anders best mogen doen, hoor :X

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

En soms veel te "goed" zoals hier eerder al gezegd. Stond laatst met mijn wormpje in een eigen gegraven tunnel met wat bochten er in. Staat buiten ver weg een worm en die gooit zo via inderdaad een stuk of tien rebounds de granaat dwars door de tunnel voor mijn voeten neer. Sminky was not amused 8)7

Nu level 30 door zien te komen. Ben geen held met het ninja rope slingeren. Lijkt wel of ie compleet een andere richting op geschoten wordt als ik verwacht. Slinger naar voren, laat los, schiet de rope, gaat ie naar achteren in plaats van naar voren, als ie al schiet. Ack! Nog ff goed oefenen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Datis toch al veel eerder dan level 30, level 23 ofzo? Ik ben daar ook effe mee gekapt. Dat rope slingeren is verrekte lastig. Hoe weet je nu tijdens een slingervlucht waar je volgende ninja rope heengeschoten gaat worden?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:30:
Datis toch al veel eerder dan level 30, level 23 ofzo? Ik ben daar ook effe mee gekapt. Dat rope slingeren is verrekte lastig. Hoe weet je nu tijdens een slingervlucht waar je volgende ninja rope heengeschoten gaat worden?
Richting de kant van het hoofdje van je worm geloof ik. Of dat je de pijltjes in moest drukken de goede kant op. 1 van de twee. Heb de game nog niet maar was vroeger ninja slinger master 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ja, in WWP was ik ook heel goed met ninja rope :P Vooral als je er oneindig had :D En aangezien de AI niet (veel) veranderd is, neem ik aan dat dit ook niet het geval gaat zijn met de besturing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 100kb
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 20:38
Wat baal ik hier van! Ik ben al jaren Worms fan en heb al meerdere malen op de Team17 site aangegeven dat ze 3D moesten droppen en teruggaan naar 2D Worms, nou doen ze dat eindelijk en vervolgens brengen ze het alleen als Steam spel uit.

En Steam komt er bij mij niet in, ik installeer geen programma's die de leverancier meer macht geven over mijn hard en software dan mijzelf.

Jammer, ik had er graag voor betaald, maar zo dus niet!

Just because you're a certified paranoid does not mean there is no one after you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

100kb schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:51:
[..]

En Steam komt er bij mij niet in, ik installeer geen programma's die de leverancier meer macht geven over mijn hard en software dan mijzelf.

Tsja ik kan hier vanalles over zeggen, maar als je er zo principieel in bent heb je imo ook gewoon pech gehad.

Steam is een online distributieplatform. Een eenmaal gekocht spel is jouw eigendom en wordt ook gewoon permanent geïnstalleerd op je eigen PC. Als dat je niet genoeg controle geeft zul je het in de toekomst nog een keer lastig gaan krijgen om aan nieuwe spellen te komen...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:13
Zolang je niet cheat of misbruik maakt van Steam dan werkt het zowat perfect als vervanging voor fysieke spellen.

Het enige wat ik momenteel nog mis in Worms Reloaded is de LAN-functie. Want nu kun je dus met één exemplaar niet lokaal tegen vrienden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

alex3305 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:07:
Zolang je niet cheat of misbruik maakt van Steam dan werkt het zowat perfect als vervanging voor fysieke spellen.

Het enige wat ik momenteel nog mis in Worms Reloaded is de LAN-functie. Want nu kun je dus met één exemplaar niet lokaal tegen vrienden spelen.
Wut? Das klote, is waarom ik net zo graag worms speel. Niets zo fun om met een tekort aan slaap iemand zijn kop uit te lachen op een Lan-party. Vooral de 3D was dan wel enorm fun.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Zit er geen LAN functie in? Dan moet ik hem niet hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Lezen! Er zit wel degelijk een LAN functie in, maar daarvoor moet iedereen een betaald exemplaar hebben.
Het is dus niet meer zo dat je even van iemand de installatie kopieert en mee kan spelen.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

YellowOnline schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:00:
En op x64. Maar ik had niet echt anders verwacht van een game die in de toekomst pas uitkomt :+
Op zich is 'op x64' niet zo vreemd natuurlijk, bijna alle (zeker de nieuwere AMD en Intel CPU's voor particulieren) zijn juist x86, met x64 extenties erop. :) Of bedoel je dat Worms Reloaded zelf ook 64 bits is? :)
Om over LAN te spelen zit er gewoon in, maar je kan ook met meerdere personen op 1 PC tegen elkaar spelen... :)

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 31-08-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admiral Freebee schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:20:
Dat was vroeger ook al hoor :P Ik denk dat ze er niet echt aanpassingen aan gedaan hebben ;)
slecht? de laatste keer dat ik worms speelde was de AI trefzekerder dan ik was met de geleide raket :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Ja, de AI is enorm doeltreffend met granaten, maar met raketten is het vaak wel wat anders. Dan blaast de AI zichzelf gewoon op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Al met al doet de AI het dus niet veel beter dan de gemiddelde speler, prima toch? :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Admiral Freebee schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:03:
Ja, de AI is enorm doeltreffend met granaten, maar met raketten is het vaak wel wat anders. Dan blaast de AI zichzelf gewoon op :P
Ben dus niet de enige bij wie dat is opgevallen... :+
Wel jammer dat de granaten niet meer oneindig zijn, zoals ze bij vroegere Worms versies wel waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:17

Tazzios

..

...

aangezien het turnbased is kun je toch net zo goed met z`n tweeën achter 1 PC zitten? Kun je elkaars reactie en tactiek beter zien.8

Misschien is het mijn nostalgie met z`n 3en achter de 486 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tazzios schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:44:
Misschien is het mijn nostalgie met z`n 3en achter de 486 _/-\o_
Nou niet alleen de jouwe... :) Kan me nog goed herinneren dat ik een keer met een Holy Handgranade mijn broer zijn team in 1 klap halveerde... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:06
De demo is hier vooralsnog erg buggy. Artefacts in de graphics en het spel slaat zo af en toe spontaan vast.

Dit allemaal op een laptop met Windows 7 Ultimatie 64 Bits, Intel C2D T8300, 4 GB DDR2, GeForce 8600GT Mobile en een 7200 rpm schijfje. Resolutie 1440x900.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

CptChaos schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:59:
[...]
Op zich is 'op x64' niet zo vreemd natuurlijk, bijna alle (zeker de nieuwere AMD en Intel CPU's voor particulieren) zijn juist x86, met x64 extenties erop. :) Of bedoel je dat Worms Reloaded zelf ook 64 bits is? :)
[...]
Om over LAN te spelen zit er gewoon in, maar je kan ook met meerdere personen op 1 PC tegen elkaar spelen... :)
Ik bedoelde dat je van een moderne game mag verwachten dat ze draait op een x64 OS. De games zelf zullen wel 32-bit blijven zolang er x86 processoren uitgebracht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Je kunt inderdaad vrienden via Steam inviten in de lobby, maar een echte LAN-functie ben ik niet tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Da's gek... ik was 100% zeker dat ik al ergens de optie LAN was tegengekomen, wou een screenshot posten en vind het niet meer.

Kan het zijn dat de update van vrijdag jl. die optie er uit gehaald heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-09 16:54

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

De AI doet soms erg rare dingen. Zoals al eerder is gezegd is de AI niet altijd even geweldig met raketten, soms gaat ie voor een muur staan en schiet ie een raket tegen die muur aan, waardoor die zelf alle schade krijgt. Of met mijnen dan, ik heb al heel vaak gehad dat ie een mijn bij een worm van mij neer legt en dan.... lekker daar blijft staan en dus ond beiden opblaast :+ Soms heeft ie zo'n domme acties dat ie 2 van z'n eigen wormen uitschakeld en 0 schade aan die van mij toebrengt.

Maar met granaten is ie wel altijd erg goed, tegen een muurtje aan gooien, waardoor die mooi mijn kant op stuiterd en boven op een worm van mij komt te liggen. Ik vind het wel jammer dat de AI nog steeds geen andere wapens lijkt te gebruiken dan bovenstaande 3, dat was bij de Worms van vroeger ook al zo.

Ik heb trouwens wel eens dat ik bijvoorbeeld een granaat of raket wil schieten en dat het dan opeens al weggeschoten wordt, terwijl ik mijn spatiebalk nog niet losgelaten heb :S Heeft iemand hier ook last van, of ligt dit aan mij/mijn toetsenbord? Hierdoor heb ik al een aantal keer dat de raket/granaat dus niet hoog genoeg ging en weer terug bij mijn worm kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik hoop wel dat ze deze game nog een beetje door ontwikkelen, ik blijf een window mode echt wel missen. :/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:10
IStealYourGun schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:46:
Ik hoop wel dat ze deze game nog een beetje door ontwikkelen, ik blijf een window mode echt wel missen. :/
Vast niet :D Ze zullen vast al bezig zijn met Worms 2011 8)7
Ik ga er persoonlijk wel van uit.

Ruim voordat de game uitkwam zei men al op de Steam forums dat T17 actief wou luisteren naar de community en hier ook op in wou spelen.

* Fingers Crossed *

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

alex3305 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:11:
Je kunt inderdaad vrienden via Steam inviten in de lobby, maar een echte LAN-functie ben ik niet tegengekomen...
Je gaat in het hoofdmenu naar Multiplayer en dan kies je voor Local LAN, zoiets heet het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

alex3305 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:11:
Geen idee wat je dan dat want als je al op Multiplayer klikt krijg je eerst de optie voor Network Game of Internet Game. Guess what :)
100kb schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:51:
Wat baal ik hier van! Ik ben al jaren Worms fan en heb al meerdere malen op de Team17 site aangegeven dat ze 3D moesten droppen en teruggaan naar 2D Worms, nou doen ze dat eindelijk en vervolgens brengen ze het alleen als Steam spel uit.

Niks mis met Steam, werkt perfect.

[ Voor 44% gewijzigd door Phyxion op 01-09-2010 12:03 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Steam is klote.

Elke keer als ze weer een of ander geweldig spel voor 8e verkopen, ga ik meestal toch weer voor de bijl :)

Nee serieus, steam is briljant !
lekker heerlijk vanuit je luie stoel bestellen,
Na een window install gewoon in 1 keer al je spellen geinstalleerd, en up to date
nooit meer geklooi met verkeerde versies en 300 opeenvolgende eeuwig durende patches.

En via de grijze import sites is het allemaal nog goedkoper dan in de winkel ook.

* heuveltje heeft zich er al een paar keer op betrapt zijn klassieker via steam voor een paar euro opnieuw te kopen, ipv te gaan uitvogelen waar die stomme cd's zijn gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dramatic
heuveltje schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:41:
Steam is klote.

Elke keer als ze weer een of ander geweldig spel voor 8e verkopen, ga ik meestal toch weer voor de bijl :)

Nee serieus, steam is briljant !
lekker heerlijk vanuit je luie stoel bestellen,
Na een window install gewoon in 1 keer al je spellen geinstalleerd, en up to date
nooit meer geklooi met verkeerde versies en 300 opeenvolgende eeuwig durende patches.

En via de grijze import sites is het allemaal nog goedkoper dan in de winkel ook.

* heuveltje heeft zich er al een paar keer op betrapt zijn klassieker via steam voor een paar euro opnieuw te kopen, ipv te gaan uitvogelen waar die stomme cd's zijn gebleven.
en counter strike:source die een tijdje dagelijks werd geupdate 8)7

Verder is Steam gewoon top! zeker met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
CptChaos schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:37:
[...]
Je gaat in het hoofdmenu naar Multiplayer en dan kies je voor Local LAN, zoiets heet het. :)
Phyxion schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:01:
[...]
Geen idee wat je dan dat want als je al op Multiplayer klikt krijg je eerst de optie voor Network Game of Internet Game. Guess what :)
[...]
Ik heb nog even gekeken maar als ik het Multiplayer menu open krijg ik twee opties:
  • Local match
  • Network game
    • Ranked match
    • Private match
    • Player match
Waarbij bij onderstaande altijd via het internet (Steam) wordt gespeeld. Duss... geen LAN optie in mijn spel!

Misschien toch een niet betaalde versie van Worms :9?

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:58

Soggney

Zeekomkommer

Wat is er mis met een player/private match, die opties hebben het meeste kans om op lan te doen. Hoewel het nu al een paar dagen geleden is dat ik nog gespeeld heb zal ik vanavond eens de lan-functie zoeken.
Of als er iemand nu al een screenie van een langame kan posten?

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• beldepinda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 19:15
euh jongens/meisjes ik heb een probleem ik heb worms reloaded geinstalleerd maar als ik hem opstart dan komen intro filmpjes enzow en dan ga ik spelen en dan schiet ik een keer en net als er een bommetje ontploft ofzow dan crasht ie en dan zecht hij niks en dat alles is trouwens zonder geluid ik denk dat het aan mijn directx licht omdat ik net nieuwe pc heb met windows 7 kan iemand mij helpen?

• beldepinda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-08 19:15
het werkt nu

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 11:51
IStealYourGun schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:46:
Dan is dit iets voor jou, een tool voor windowed mode: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1419479

[ Voor 4% gewijzigd door Neverwinterx op 02-09-2010 18:33 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hé ... een nieuwe worms ? 2D ! Die goed werkt op windows 7 ??? :o Uitgebracht op Steam !!!! :o
Briljant. En hij kost maar 20 eur !!! Hebbbbben.

Speelt hij net zo lekker als Worms Armageddon of misschien nog lekkerder ?
Zijn er veel online servers waar je leuk kunt spelen ?

Kun je de truuk met de ninja rope uithalen ? Dus eerst een andere wapen kiezen, naar beneden mikken, springen met backspace , dan snel F8 en omlaag schieten zodat je recht omhoog kunt met de ninja rope ? :P Die truuk deed ik vroeger altijd op worms 2 maar die werkte op latere versies niet meer.

Zijn er nog andere coole wapens zoals de gekke koe of de heilige handgranaat ?
Zijn er nog andere gekke zinnetjes in het nederlands ?
Is hij de moeite waard, het oude worms gevoel weer terug ? :D

En worden de bugs er nog uitgehaald ? :?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Kain_niaK schreef op donderdag 02 september 2010 @ 18:34:
Hé ... een nieuwe worms ? 2D ! Die goed werkt op windows 7 ??? :o Uitgebracht op Steam !!!! :o
Briljant. En hij kost maar 20 eur !!! Hebbbbben.

Speelt hij net zo lekker als Worms Armageddon of misschien nog lekkerder ?
Zijn er veel online servers waar je leuk kunt spelen ?

Kun je de truuk met de ninja rope uithalen ? Dus eerst een andere wapen kiezen, naar beneden mikken, springen met backspace , dan snel F8 en omlaag schieten zodat je recht omhoog kunt met de ninja rope ? :P Die truuk deed ik vroeger altijd op worms 2 maar die werkte op latere versies niet meer.

Zijn er nog andere coole wapens zoals de gekke koe of de heilige handgranaat ?
Zijn er nog andere gekke zinnetjes in het nederlands ?
Is hij de moeite waard, het oude worms gevoel weer terug ? :D

En worden de bugs er nog uitgehaald ? :?
Ik ga niet op alles antwoorden.. te lui voor en wil weer door spelen.. :p dus zeg alleen.

KOPEH!

HOI.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Weet je het zeker ? Want volgens mij heb ik jou op steamfriends en dat betekend.

INMAKEH !
:+
Ik ben nog altijd wereld-record-houder-sneaky-ninja-rope-killer

• Terror
Ik heb de DEMO nu op 2 verschillende pc's geinstalleerd (win 7 64 bits, vista 64 bit) en op beide pc's klapt het spel er of uit, of het spel hangt na de 1e aanval of het beeld is niet stabiel. Beetje balen dit. Lijkt me weer zo gaaf om weer extreme rope levels te spelen (10sec, bazooka, onbeperkt rope, boxed level met water onderin en genoeg verstop plekjes om naartoe te ropen).

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• alex3305
DirectX updaten. DirectX updaten, DirectX updaten.

Kan er geen topic disclaimer komen met bovenstaande bericht en een link naar de Microsoft website?

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

alex3305 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:52:
DirectX updaten. DirectX updaten, DirectX updaten.

Kan er geen topic disclaimer komen met bovenstaande bericht en een link naar de Microsoft website?
^^

Bijna al dit soort problemen is op te lossen via een DirectX update, zoals al vaak gezegd zowel hier als op Steam. 't Verwonderdt me dat ze die update niet pushen on first run, zoals bij andere spellen wél het geval ius (bv AC II).

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

ik vind dat first run maar irritant in steam, elke keer zeikt ie weer over visual c redist. terwijl je die ook al lang hebt.. ;)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
DirectX geupdate. 1e reactie: Geweldig! Demo draait als een zonnetje! Disclaimer had me veel "geknoei"gescheelt. Wel gek dat het updaten van Dx niet via windows update gaat.

Nu alleen uitvogelen waarom het volledige spel ondanks mijn afgeronde ideal betaling niet in mijn spel of download lijst staat :'( :? Steam geeft zelfs aan dat ik het spel nog moet kopen terwijl het al afgeschreven is :(

[ Voor 42% gewijzigd door Terror op 03-09-2010 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:10
mvz schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:08:
ik vind dat first run maar irritant in steam, elke keer zeikt ie weer over visual c redist. terwijl je die ook al lang hebt.. ;)
Ik vind 1001 vage foutmeldingen krijgen irritanter dan 10 minuten langer wachten met spelen :)
Onhandig dat ze dingen installeren die al eerder gedaan zijn, maar uiteindelijk kan het maar beter goed gebeuren dan niet he :?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Dom spel: alle campaigns t/m 34 uitgespeeld en van dat geld alles uit de Shop gekocht, wat blijkt: als je alles koopt heb je niet genoeg geld om de laatste campaign -nummer 35- te kopen..

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

SNDRT schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:04:
Dom spel: alle campaigns t/m 34 uitgespeeld en van dat geld alles uit de Shop gekocht, wat blijkt: als je alles koopt heb je niet genoeg geld om de laatste campaign -nummer 35- te kopen..

:/
Zoals zonet gezegd in-game: voor het andere geld moet je de training doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Iemand zin in een spelletje ? Ik zit op irc.tweakers.net, op de mumble van Arie en mijn steamid is kain134. :P
Ik zuig dus je kunt makkelijk winnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Join de GoT community dan -> http://steamcommunity.com/groups/GoTWorms

edit:
en ga eens online met Steam, dat invite makkelijker :P

[ Voor 31% gewijzigd door MadMarky op 03-09-2010 20:51 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Nog meer mensen hier die zich deze filmpjes uit de allerallerallerallereerste Worms game nog kunnen herinneren? :D

Was mijn allereerste en enige Worms game die ik gespeeld heb vóór Reloaded, jeugdsentiment :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wahahaha ja dat is Worms 1 in MS-DOS inderdaad :D Leuk om weer te zien !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 00:05
Nnniice :) Hij draait als een tierelier onder Wine 1.3.2 onder OSX.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Iemand nog behoefte aan Worms? Ik heb nog een licentie over uit een 4-pack.
If so, stuur maar een DM.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AkvDRh65q5w]

Net even een filmpje gemaakt van de soms veel te goed AI van de computer gestuurde worms.
Ik heb ze al veel zien doen maar nog niet een grenade laten stuiteren via het water 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Kun jij dat niet dan? Met de juiste granaat en onder een goede hoek moet je gewoon met wat effect gooien en dan stuitert zo'n granaat keurig over het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ging me eigenlijk weer meer om de precisie van de computer, ook via het water... dat had ik ze nog niet zien doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 11:02
Word zelf een beetje gek van die AI, zolang ze jouw wormen kunnen raken met bazooka/granaat, raken ze (dus niet als er een object oid tussenzit want die schieten ze dan kapot). Echt de meest onmogelijke granaten gaan toch raak.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Speel maar eens een potje met de AI op very hard. Normaal win ik altijd van de computer, behalve dan :P
Op een gegeven moment had de AI bij een potje 8 vs 8 met één mijn 5 andere worms te pakken. Allemaal effecten van andere mijnen die gingen vliegen en worms die ook her-en-der door de lucht vlogen en erop landden. Chaos, maar net iets te precieze chaos...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Met deze thread heb ik toch al gelachen :')

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1422365

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

wauw die thread op steam is ep
enneuh, door een update kan ik nu in het menu navigeren (nog niet perfect) met m'n x-box kaske.
Dus worms is nu op de tv, en zoveel beestiger. Nu hopelijk nog een gui update zodat niet alles in het megagroot zit. (deftig(er) chatwindow/pauzemenu/weaponsmenu/...)

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Dat is niet eens een heel slecht idee Soggney! Heb ook een tv naast me en een Xbox controller.. werkt dit met dualscreen dan ook?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

Bij mijn weten werkt dual screen niet, het is dus of je tv of je pc-scherm. Maar ik zou eigenlijk niet direct weten waarom je dual-screen zou willen gamen? Het is turn-based, iedereen lekker in de zetel en gamepad doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Soggney schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:31:
Bij mijn weten werkt dual screen niet, het is dus of je tv of je pc-scherm. Maar ik zou eigenlijk niet direct weten waarom je dual-screen zou willen gamen? Het is turn-based, iedereen lekker in de zetel en gamepad doorgeven.
Muis > Gamepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:01
Thanks for the tip, it made me smile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Soggney schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:31:
Speel het MP, wanneer ik niet aan de beurt ben kan ik dus op mn monitor andere dingen doen.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Bananenspin schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 13:50:
[...]

Speel het MP, wanneer ik niet aan de beurt ben kan ik dus op mn monitor andere dingen doen.
Hoe dan? Om naar m'n andere beeldscherm te kunnen moet ik eerst alt-tabben, waardoor het speelvenster sowieso geminimaliseerd wordt.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Het is inderdaad typisch een spel waar je even iets naast kunt doen, alleen is het totaal niet in een venster te draaien. Gemiste kans, waardoor het weer als een snelle consoleport voelt imho.

Ik zou het graag op een kwart van mijn scherm willen spelen, op 1280x800. Hou ik de rest lekker vrij voor e-mail, surfen etc.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Er is een hack, nou ja, patch beschikbaar die het spel windowed draait. Zie het Steam forum.

• Soggney

Soggney

Zeekomkommer

waah, net geen six pest gehaald. Gisteren 4 teams in 1 map, ik had nog 2 worms over, De andere teams ook zo rond 3 of 2 wormpjes. Ik haal mijn bananabomb boven, gooi die richting de vijand, (relatief mooi, bijna AI style), en haal 3 wormpjes neer met de banaan, 1 kill ik extra doordat 1 dood wormpje zichzelf opblaasd en 1ntje neergehaald door een ontploffende mijn, maar 1 worm die in de blastzone zat blijft nog leven met 3 hp. Match uiteindelijk wel verloren omdat iedereen opeens op mij begon te focussen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1433513

Allen daar even posten dat deze game toch wel ontzettend bugged is en dat daar hoognodig iets aan gedaan moet worden.

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Soggney schreef op donderdag 09 september 2010 @ 08:56:
waah, net geen six pest gehaald. Gisteren 4 teams in 1 map, ik had nog 2 worms over, De andere teams ook zo rond 3 of 2 wormpjes. Ik haal mijn bananabomb boven, gooi die richting de vijand, (relatief mooi, bijna AI style), en haal 3 wormpjes neer met de banaan, 1 kill ik extra doordat 1 dood wormpje zichzelf opblaasd en 1ntje neergehaald door een ontploffende mijn, maar 1 worm die in de blastzone zat blijft nog leven met 3 hp. Match uiteindelijk wel verloren omdat iedereen opeens op mij begon te focussen :(
eergister ofzo heb ik deze wel kunnen binnenhalen, was in zon warzone game met een jetpack eerst langs een aantal mijnen die naast ze liggen en daarna met een dynamiet nog een aantal wormpjes neergehaald :*) 8)

Heeft iemand trouwens enig idee hoeveel warzone's er zijn, zit momenteel op 18 en het begint me wel een beetje saai te worden :P

• alex3305
Warzone zal ook wel in de 30 lopen. Ik zit inmiddels op 24 oid, maar het begint wel steeds pittiger te worden. Vooral omdat de AI Worms kampioenen in driebanden met granaten zijn :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

echt he :P zit nu op 25 en het begint inderdaad wel zwaar te worden :)

Zojuist trouwens de Likes the drink achivement behaalt, 170 wormen verzopen. i love my baseball bat :)

EDIT: It is confirmed!! Warzone gaat tot en met Level 30, ik kan niet meer verder.. :) :D *O* *O*

[ Voor 23% gewijzigd door Spongerobie op 20-09-2010 09:07 . Reden: Warzone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 00:05
Hmm, ben ik nu een uitzondering? Heb met Warzone eigenlijk alles zonder moeite gehaald, en helaas gaat het niet tot in de 30, 30 is namelijk de laatste. Jammer. Had alle missie's ook al uitgespeeld... en 'random' matches zijn imho gewoon niet zo leuk.

edit:

Aa hierboven staat ondertussen ook dat hij niet verder dan 30 gaat.

[ Voor 13% gewijzigd door ZpAz op 21-09-2010 16:32 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 00:45
Awesome, een nieuwe 2D Worms! Hier had ik al jaren op gehoopt nadat de oude Worms World Party niet echt wou draaien onder W7 x64.. tof :P

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-09 15:55
Eindelijk een nieuwe Worms daar heb ik echt lang op gewacht.
Gelijk gaan downloaden en SPELEN:p

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

typhoon1988 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 13:50:
Eindelijk een nieuwe Worms daar heb ik echt lang op gewacht.
Gelijk gaan downloaden en SPELEN:p
Dat gaat dus wel ff via steam he O-) Worms is daarvoor de moeite waard :p
Wel jammer trouwens dat het spel niet in de winkel te verkrijgen is met CDtje and all..

Ben trouwens ook bijna klaar in de campaign, missie 30 was echt een pain in the *** ik ben niet zon ninja :P
Nu met die laatste 5 bezig, dit is gewoon ziek hoe goed ze zijn.

Wat ik wel weer cool vind is dat ze het eerste level uit Worms2 hebben teruggehaald in missie 31, dat is dat team17 logo :D

• nero355

nero355

Spongerobie schreef op donderdag 23 september 2010 @ 10:04:
Ben trouwens ook bijna klaar in de campaign, missie 30 was echt een pain in the *** ik ben niet zon ninja :P
Nu met die laatste 5 bezig, dit is gewoon ziek hoe goed ze zijn.
Doe eens in een spoiler posten wat ik daar moet doen... ik gok dat ik het al weet, maar ik vind dat zo R-U-K dat ik liever iets anders hoor :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Spongerobie

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

LET OP: Als je niet wilt weten wat er in missie 30 gebeurt lees dan NIET verder, ik sta niet garant voor eventuele schade :+
spoiler:
In level 30 speel je met 3 wormen, 2 stuks met elk 1 hp en 1tje met 30hp.
Allebij de 1hp wormen dienen worden opgeofferd en met je 30hp worm moet je een berg af ninja-en om dan het Armageddon wapen te kunnen pakken om de 6 wormen van de tegenpartij te kunnen uitroeien.

LET OP: Als je niet precies wilt zien hoe je deze missie moet doen klik dan niet op de Jijbuis link!
Voor een video walkthrough verwijs ik jullie door naar Jijbuis, heeft mij ook geholpen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Spongerobie op 23-09-2010 13:15 ]

• nero355

nero355

Crap... dat is dus precies wat ik NIET wou horen/zien/lezen :( Oh well... moet dan maar hé :D

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

@nero355 & Spongerobie:

Tjonge, missie 30 is de gemakkelijkste van heel het spel. Jullie maken het jullie gewoon ontzettend moeilijk. Ninja ropen WTF? Je hebt helemaal geen ninja rope nodig, tenzij men intussen die missie helemaal vervangen zou hebben :+

spoiler:
Worm 1 en 2 offer je inderdaad op door gewoon respectievelijk links en rechts van de berg te springen op een krat. Je krijgt hierdoor wel 2x drill, hoewel je er maar één nodig hebt. Je derde worm drillt gewoon naar Armageddon en klaar is kees.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik heb em nu een uur of 5 gespeeld. Ligt dat nu aan mij of zitten er niet zoveel wapens in? Ik vergelijk met de armageddon. Zit nu ergens aan euhm missie 6ofzo, ergens kort tussendoor gespeeld. Moet wel zeggen die ubergoed richtende pc lichtjes op mijn zenuwen werkt. granaat neemt drie botsen op verschillende rotsen en land dan perfect tegen je voeten.
IS het trouwens ook weer zo dat wanneer je verliest je een level lager moet beginnen? 8)7
da vond ik anders maar ***

[ Voor 14% gewijzigd door Joindry op 23-09-2010 14:04 ]

• Terror
YellowOnline schreef op donderdag 23 september 2010 @ 13:29:
@nero355 & Spongerobie:
spoiler:
Worm 1 en 2 offer je inderdaad op door gewoon respectievelijk links en rechts van de berg te springen op een krat. Je krijgt hierdoor wel 2x drill, hoewel je er maar één nodig hebt. Je derde worm drillt gewoon naar Armageddon en klaar is kees.
spoiler:
Op hard met de meest recente update haal je het niet langer met 1x drill. Sterker nog, omdat je maar 1x drill hebt ben je verplicht het touw te gebruiken. Met ninja kan je dat level ook het snelst uitspelen.

Zelf ondertussen campaign en warzone uitgespeeld. Vond het niet echt een uitdaging. Als je tactisch in het level gaat staan (met torch een weg banen naar een plek onder je tegenstander) dan neemt je de computer heel vaak eigen worms mee als collateral damage. Online is het me nog niet gelukt om aan een game deel te nemen :|

Pagina: 1 2 3 Laatste