Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ja er wordt hier (wee)r gespeeld. ben maar eens begonnen met chars die ik echt nog NOOIT heb gespeeld. Een windy druid en en bowazon.

Qua bowazon ben ik er nog niet uit, strafe of multi, endless debate ja ik weet het. Voorlopig max ik ze maar allebei omdat ze allebei voor en nadelen hebben. Als er eentje heel erg bevalt dan respec ik wel. En aangezien multi niet boven de lvl 24 hoeft te komen, hou ik wellicht nog wel iets over.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 13:11
Speel zelf atm alleen Single Player.. lvlen gaat wel een stuk lastiger, maar vooral geen gedoe met ftj van battle.net.

Denk er zelf over om Eastern Sun te spelen, zag laatst een filmpje waarin je kan morphen naar diablo - dat leek me wel grappig. Heeft iemand btw nog ervaring met ES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik eigenlijk niet meer. Komt misschien wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ZTeeVeR schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:54:
Ja er wordt hier (wee)r gespeeld. ben maar eens begonnen met chars die ik echt nog NOOIT heb gespeeld. Een windy druid en en bowazon.

Qua bowazon ben ik er nog niet uit, strafe of multi, endless debate ja ik weet het. Voorlopig max ik ze maar allebei omdat ze allebei voor en nadelen hebben. Als er eentje heel erg bevalt dan respec ik wel. En aangezien multi niet boven de lvl 24 hoeft te komen, hou ik wellicht nog wel iets over.
Multi maxen vind ik sowieso zinloos. Met meer dan 10 pijlen vliegt toch alles zijdelings je scherm uit zonder iets te raken. Bovendien werken alle effecten alleen op de middelste twee pijlen. Ik doe meestal dus max strafe maar gebruik multishot ook veelvuldig omdat ik door +skills altijd wel 10+ arrows heb. Aangezien meer skills erin stoppen niet meer dmg oplevert bewaar ik die voor nuttigere skills (zoals valkyrie die maxed echt AWESOME is).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Vicarious schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:50:
[...]

Multi maxen vind ik sowieso zinloos. Met meer dan 10 pijlen vliegt toch alles zijdelings je scherm uit zonder iets te raken. Bovendien werken alle effecten alleen op de middelste twee pijlen. Ik doe meestal dus max strafe maar gebruik multishot ook veelvuldig omdat ik door +skills altijd wel 10+ arrows heb. Aangezien meer skills erin stoppen niet meer dmg oplevert bewaar ik die voor nuttigere skills (zoals valkyrie die maxed echt AWESOME is).
Hoeveel punten gooi je dan in multishot? gewoon 1 puntje? Ik dacht er iets van 10-15 punten in te gooien zodat je op ongeveer level 24 uit komt, het leek me wel handig voor open area's. Dat proccen en lechen alleen op de 2 middelste pijlen werkt ben ik van op de hoogte ja, das echt een nadeel :)

valkry maxen is inderdaad wel een goed idee, mijn huidige plan was om die op level 17 te zetten. PAssives zet ik allemaal op 1 puntje, behalve pierce (4-6) en critical (9). Maar de punten die ik niet in multi stop kan ik natuurlijk ook gebruiken om die een beetje op te krikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik doe idd altijd gewoon 1 puntje in multishot. Strafe max ik, Valkyrie ook (wordt echt een supertank voor bosses want die zijn je grootste uitdaging met een bowazon). Dan nog wat puntjes in dodge/evade/die andere en inderdaad die pierce en critical meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
<ZTeeVeR gaat even resetten vanavond>

Klinkt eigenlijk wel goed, we gaan een poging wagen..

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
tollo71 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 05:56:
Ik eigenlijk niet meer. Komt misschien wel weer.
speel ook niet atm, kan me er niet toe zetten een char op te bouwen en weer te rippen (wel, dat laatste kost me nooit veel moeite :P )

WANNEER KOMT D3 NOU EENS !?!?!

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:08

CNS

Na dik anderhalf jaar ook maar weer eens begonnen.

Ik zie opeens dat je je char kunt respeccen. Heel handig zeg. Is er eigenlijk een build die Hell kan solo-en of is die er nog steeds niet.

Wel ontzettend veel reclame voor die sites waar je items kunt kopen zeg. Ik zie soms helemaal niets meer omdat er 20 regels zooi in m'n scherm gezet worden. Is daar nog iets tegen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vroeger gespeelt zit er weer voer te denken, lees ik hier voer skill respeccen, hoe doe je dit? vroeger was dat er niet van wat ik weet. altijd nieuwe char moeten maken in dia2 (lod).
was vroeger altijd of een necro(summon/bones), een assa(martial of eige style build) of een sorc(lighning/ice)
ook weleens een druide summon gespeelt. als ik opnieuw ga zi ik te denken aan bowazone of weer ene martial assa

nog een andere vraag, hoe zit het met realid in diablo2? is dit ook geimplementeerd?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

CNS schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:43:
Na dik anderhalf jaar ook maar weer eens begonnen.

Ik zie opeens dat je je char kunt respeccen. Heel handig zeg. Is er eigenlijk een build die Hell kan solo-en of is die er nog steeds niet.

Wel ontzettend veel reclame voor die sites waar je items kunt kopen zeg. Ik zie soms helemaal niets meer omdat er 20 regels zooi in m'n scherm gezet worden. Is daar nog iets tegen te doen.
Als je goed bent kun je met elke character/build hell solo-en :D. Je hebt soms echter wat meer geduld nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
CNS schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:43:
de "n" toest indrukken, die cleared je chatlog.

mocht je zelf games hosten, dan helpt het om een levelcap in te zetten die alle chars beneden level 3 of 4 blocked. Dat wil nog wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:16:
vroeger gespeelt zit er weer voer te denken, lees ik hier voer skill respeccen, hoe doe je dit? vroeger was dat er niet van wat ik weet. altijd nieuwe char moeten maken in dia2 (lod).
was vroeger altijd of een necro(summon/bones), een assa(martial of eige style build) of een sorc(lighning/ice)
ook weleens een druide summon gespeelt. als ik opnieuw ga zi ik te denken aan bowazone of weer ene martial assa

nog een andere vraag, hoe zit het met realid in diablo2? is dit ook geimplementeerd?
realid is alleen voor Bnet2.0 en D2 zit op bnet1.0

skille respeccen kun je gratis doen na elke difficulty Den of Evil quest, daarnaast zijn er nog speciale items die droppen, cube die en je krijgt een respec token

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij respec verleis je dna de skillpuntne van quests die je gehaalt heb? zijn end game nogal veel.
heb pas gelede bowamazone gemaakt. lvl 15 uit me hoofd gezegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor die blijven uiteraard ook behouden, het zou nogal slecht systeem zijn als ze die dan maar weg lieten vallen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Zo hee, ik heb na maanden dan ook maar weer eens diablo 2 uit de mottenballen getrokken, ben begonnen aan een fishymancer op HCL, account nog steeds *mcdutchhc.

Voelt goed om weer terug te zijn :D

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd getrokken door dit uit de 1.13c release notes:
A new Mystery has been revealed!

- Adventurers of Sanctuary are hereby warned once again, that a new challenge
awaits you. Within Diablo’s Bosses, spanning across the world from the
ancient Monastery Catacombs to the Throne of Destruction, is where you’ll
find what you seek…
Maar heb er verder helemaal niets over kunnen vinden. Is het een vervolg op/uitbreiding van de ubers?
Ben net weer begonnen, heb momenteel een lvl 75 summoner en zit in a3 van Hell.

Wat me ook op viel: Ik kon baalruns doen in public games zonder gevaar voor PK en dat levelt zeer lekker. Is het TPPK helemaal gebanned ofzo? Ik hoor verschillende verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat stelt niet zoveel voor dat zijn gewoon de 4 verschillende tokens die je kan cuben om een extra skillrespec te kunnen doen :)

Ligt eraan wat je speelt, ik neem aan hardcore? In SC heb je dat sowieso vrijwel niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 10:21:
Dat stelt niet zoveel voor dat zijn gewoon de 4 verschillende tokens die je kan cuben om een extra skillrespec te kunnen doen :)

Ligt eraan wat je speelt, ik neem aan hardcore? In SC heb je dat sowieso vrijwel niet :)
Ooooooow, ik had al iets gehoord van die tokens, maar dacht dat het over a1 den quest ging. Vroeg me al af waarom ik geen token kreeg voor het respeccen. ;)

Ja ik speel hardcore, er gaat niets boven het gevoel met je char waar je maanden aan hebt gewerkt (nu wat minder lang trouwens) naar mephisto te teleporten en dan midden in een groep dolls een manaburner tegen te komen. :D Maar het viel me op dat ik baalruns kon doen met 4-5 soso's/druids zonder dat iemand ook maar enige moeite deed me van het leven te beroven.
Het maakt het levelen stukken makkelijker, op 1 avond nightmare speelde ik zo +- 20 levels vrij. Heel erg lekker. Alleen bleef ik wel in de uiterste hoek van de throne staan, bang voor een aanslag..

(edit trade weggehaald, excuses, wist niet dat het niet mocht)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is qua pvm op hell de beste type sorc wegens immunities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

elke dual tree is prima. De ene dual immune die je tegenkomt pakt je merc wel. Ik ga meestal voor cold/fire omdat lightning eigenlijk alle synergies nodig heeft om genoeg damage te doen.

Mijn build in het kort:
- 20 frozen orb
- 1 cold mastery
- 20 fireball
- 20 meteor
- 20 firebolt
- Rest fire mastery

20 firebolt omdat die een hoger percentage damage geeft op je fireball (14%). Als je voor fire mastery gaat ipv fire bolt doet je meteor meer damage, maar dat vind ik eigenlijk alleen tegen bosses handig.

Items: ga voor resists, fcr en skills (in die volgorde). Ik doe eerlijk gezegd meestal gewoon tal rasha set aan. Die wordt echt zo hard onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen warmth voor mana regen(op 1 punt na voor pre req schat ik)? en hoge vit of niet? als ik rondkijk zie ik de een veel vit geven en de ander veel energy.

en hoe zit het met de 3 standaard lighing skills, 1 punt static, 1 punt pre req voor 1 punt tele?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lightning sorc werkt, mijn inziens, alleen echt lekker als je volledig lightning gaat met dure equipment en infymerc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:37:
Lightning sorc werkt, mijn inziens, alleen echt lekker als je volledig lightning gaat met dure equipment en infymerc :)
Dat zeg ik, gamma :P

1 punt in warmth is inderdaad erg praktisch
Energy heb je indien je goede equip hebt niet nodig, anders pompen tot maximaal 60 (zonder items). Strength net genoeg om al je items aan te kunnen en de rest in Vit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde met de 3 lighing skills gewoon 1 telekensis om 1 punt in teleport te krijgen, en static om snel bosses naar 50% te brengen, die hoe fje verder niet up te graden.

warmth 1 punt gewoon dus, niet meer?
Ik las strenght tot 156 met items, voor een shield, klopt dit? of is dat schild niet nodig en kan het lager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah op die manier, warmth ook maar een puntje omdat je damage wilt doen en je de punten hard nodig hebt voor de 2 main skills ;) Daarnaast kun je toch de 10+ warmth meer dan makkelijk aantikken door je gear.

156str is voor een spirit monarch en imo een must :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah teleport is uiteraard een must, static field ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor de info. vroeger dacht ik bij sorc altijd 1 kant op te gaan, nu wel wat erbij geleerd, naast me sorc ga ik ofc verder met me bowazone, moest daarmee al opnieuw beginnen na 2 jaar niet spelen, zoek nu een boog voor 3 sockets in te kunnen doen voro me edge runeword. heb al stealth armor, ga wanneer ik kan op mijn levle voor peace armor runeword

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tipje voor een cheap bowazon: max strafe en neem een witchwild string (eventueel upgraden voor meer damage). De amplify damage die erop zit is echt fantastisch. Een van de weinige niet-elite-superdure bogen waarmee je in hell viable damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max strafe en ga was ik ook van plan, 3 a 4 punten multishot rest gaat wel met +skills, valkerie lvl 17 of 20 maken, pierce 69% en crit tot diminsihing returns,
hoe bedoel jemet een niet superdure boog? dat met fg doe ik niet, snap er niks van en klnitk eigen lijk best lame(+ama nog lvl 24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ben nu bezig met m'n Lightning Sorc. Nog niet echt geweldige gear. Spirit Sword, Nadir Helm, Stealth Armor wel al de amulet en belt van Tal Rasha set gevonden. Nu nog een 4soc shield voor een Spirit shield.

Inmiddels lvl 67 aangekomen en nu Hell binnengestapt, maar dat is toch nog wat te vroeg :X . Elke Lightning immuun is een probleem, want equipment voor m'n merc heb ik nog helemaal niet gevonden. Alleen een Rattlecage armor. Blijft een beetje behelpen he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 14:55

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Misschien weer eens uit de kast trekken... heb nog een lvl 93 sorceress die nog nooit een skillpoint heeft gebruikt ;) Met spanning aan het wachten op D3, hopelijk wordt dat weer net zo geweldig als deel 2 :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Toch maar een respec gedaan naar Cold/Fire (MeteorOrb) en dat werkt wel lekker in Hell. Ik heb de build van Vicarious gebruikt die hier vermeld is. Nu snel meer resist verzamelen, want ik schommel tussen de -10 en +10 en dat is echt te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:49:
hoe bedoel jemet een niet superdure boog?
Witchwild string kun je nog wel eens vinden, en anders ingame goedkoop traden. Windforce en dikke runewords worden vaak een stuk moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Is er iemand die me even kan helpe mulen op soft non ladder.

zou paar items wille overzetten :)

*SletZor is acc name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NL kan ik wel even mee helpen, hoewel ik het al best lang niet meer speel staat het nog wel geïnstalleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:01
Ik ga de game maar weer eens installeren, lang geleden dat ik het gespeeld heb en ben benieuwd naar de laatste patch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
psychoclown schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:06:
NL kan ik wel even mee helpen, hoewel ik het al best lang niet meer speel staat het nog wel geïnstalleerd ;)
thx

:)

2 ladders lightsoso's bijeen gevoegd, even 52k lightning damage nu :-) lvl 49 skill :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zijn er nog mensen actief op SCL op dit moment?
Ben benieuwd wie er precies nog allemaal spelen.

Ik heb mijn account weer even ontdaan van stof. Hij staat nog in de startop playerlist (hetzij inactive maar dat is niet erg)

edit:
meer als wie spelen uberhaubt nog SCL tegenwoordig :P

[ Voor 51% gewijzigd door Suicyder op 13-03-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Ik wil ook weer gaan spelen met een vriend, maar ik ben de discs + key's kwijt en Diablo staat niet meer op m'n Pc :(

Iemand enig idee waar ik D2 + Expansion set voor een prikkie kan kopen? :D Bij Dynabyte liggen ze altijd voor 10 euro per stuk, dus 20 euro voor de 2 samen, maar dat vind ik eigenlijk nog vrij prijzig voor zo'n oude game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suicyder, ik speel softcore ladder, naam staat in startpost. maar geen hoge levels nog, pas opnieuw begonnen, en beetje druk in algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ben ook weer sinds een week of 2 aktief op SCL. Heb inmiddels een lvl 73 Sorc en een lvl 40 Necromancer.

Edit: Accountnaam op SCL Europe is trouwens Drecklett

[ Voor 22% gewijzigd door CNS op 14-03-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Scheelt, ik ben net gisteren weer begonnen, dus heb ook geen hoge chars :P

Zal jullie later vandaag toevoegen aan het /f l lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ben ook na enkele jaartjes terug diablo aan het spelen.
momenteel een paar lvl 80 's hammerdin javazon en trapkick assa :-) op softcore ladder

is er een groepke van tweakers die hier nog spelen laat me het weten dan add ik jullie en add me gerust ook
account hauwe
dan kunnen we samen wat gamen

ps ik zoek een witchwild string boog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan nu beignnen met balaruns op normal met me sorc, net paar gedaan gana ok voor mij, voor me merc minder, heeft iemand hier op scl een sol rune over? als ik die heb, me merc op lvl 27 en een polearm met 4 socket places vind kan ik hem insight geven namelijk, minder mana problemen dan^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook nog soms aanwezig op SCL, Heb nog wel aardig wat high lvl characters, niet super killers maar deze characters kunnen zeker wel helpen op normal en nightmare. Account: Vincemeister / Vincemeister2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 18:40:
heeft iemand hier op scl een sol rune over?
Ik heb wel een Sol rune voor je. Ben vanavond tot een uur of half 10 online. Wisper maar even.

Vanmiddag Suicyder nog even met Ancients geholpen. Kan die ook Baalruns gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
CNS schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:13:
[...]

Ik heb wel een Sol rune voor je. Ben vanavond tot een uur of half 10 online. Wisper maar even.

Vanmiddag Suicyder nog even met Ancients geholpen. Kan die ook Baalruns gaan doen :)
Na een aantal baalrun heb ik hem weer geholpen met laatste level en ancients :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CNS schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:13:
[...]

thx maar houwe heeft me met die al geholpen

nouja paar baalruns zelf gedaan, lvl 28 ofzo bne ik nu dacht ik, merc nu meer aan het levelle die is 24, hopenlijk overleeft die binnekort een beetje in baalruns zodat ik daarna in nightmare een 4 socketed polearm kan zoeken (als iemand die toevallig heeft zeer welkom, mag ethereal zijn want tis voor merc met insight runeword)

Edit:
merc is lvl 27 nu nog het wapen^^

vraagje, welk level rade jullie aan voor act1 nightmare?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand witchstring boog en tal belt voor trade? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:17:
[...]

thx maar houwe heeft me met die al geholpen

nouja paar baalruns zelf gedaan, lvl 28 ofzo bne ik nu dacht ik, merc nu meer aan het levelle die is 24, hopenlijk overleeft die binnekort een beetje in baalruns zodat ik daarna in nightmare een 4 socketed polearm kan zoeken (als iemand die toevallig heeft zeer welkom, mag ethereal zijn want tis voor merc met insight runeword)

Edit:
merc is lvl 27 nu nog het wapen^^

vraagje, welk level rade jullie aan voor act1 nightmare?
act1 nightmare wil je wel level 40+ zijn, dus je kan beter nog even flink baalrunnen. Op zich zou het zodra je lvl 30 bent supersnel moeten gaan richting 40. 40-45 is wat langzamer, maar gaat ook nog vrij rap. Dan kun je ervoor kiezen om alvast ngihtmare in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lordfalco, je weet dat je sinds 1.10(?) mercs niet meer hoeft te levelen? Gewoon lekker nieuwe huren aangezien je toch geen voordeel kan behalen door zelf te levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik ben nu naast de SummonNecro begonnen aan een BlizzSorc (lekker old fashion), die is nu level 32 ofzo. Snel doorlevelen en Insight erop zetten en losgaan :P

Wel leuk D2 weer eens te spelen, voornamelijk games die gelocked zijn of met level locks, de spambots rijzen de pan uit heb ik gemerkt, belachelijk.

Wat betreft nightmare meestal tussen level 40-45. Anders zorgen we dat we tegelijk door nm heen gaan, mijn sorc heeft een aardige inhaalslag gemaakt op jouw level 39 of 40 van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 40 is mijne al, wil alleen nu iemand die me kan helpen met bala op normal te killen, dit doe ik leiver met bekende mensen wegens quest drops

Edit:
@pshycoclown:
neej dat wist ik niet, maar hoe zit het dna met equip en later ook stats? en hoe werkt het nu dan?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Merc levelen heeft nu geen zin meer qua stats e.d., je kan gewoon op het level dat je bent een nieuwe kopen en dan heeft hij de meest optimale stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Edit, level 45, heb falco even bijgehaald.

Nu nog een 4 sox polearm en een SOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:07:
Edit, level 45, heb falco even bijgehaald.

Nu nog een 4 sox polearm en een SOL :P
je bedoelt 2x een 4 sock polearm tog?, als ik in nm kom en 2 vidn en jij nog gene ehbt bewaa rik die voor jouw.

en nie zo lastig mij in te halen ben minder online dan u

Edit:
voor een assasin als tweede char (heb me ama la links laten liggen, vind amazone gewoon niet fijn, als iemand gratis een stealth armor wilt voor low level tell me) wil ik een martial artist maken, maar een redelijke build vinden is lastig, is een ps met synergy valid of is een tiger strike beter? en de claw mastery is dat nog waard om te maxxen ondaks de bug weg is?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Gisteravond Suicyder nog geholpen met Act 3 en 4 NM. Alleen jammer dat de boel ging hangen toen we bijna voor Diablo stonden.

Wat moet trouwens een Ber kosten? Zijn er ergens lijsten, op D2JSP kon ik zo 123 niets vinden. Ik kan het waarschijnlijk toch niet betalen, maar dan ben ik uit mijn droom geholpen ;). Met een Ber kan ik een Chains of Honor maken :) en anders wordt het een Bone Armour voor m'n Necro, daar heb ik alleen nog een Um voor nodig. Ik kan de +2 skills en All Res +30 goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heb je een summoner necro? Want anders kun je beter voor een enigma gaan... voordeel daarvan is dat alle minions op dezelfde plek als jij terecht komen, dus zo kun je je minions wat beter in bedwang houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:27:
[...]

je bedoelt 2x een 4 sock polearm tog?, als ik in nm kom en 2 vidn en jij nog gene ehbt bewaa rik die voor jouw.

en nie zo lastig mij in te halen ben minder online dan u

Edit:
voor een assasin als tweede char (heb me ama la links laten liggen, vind amazone gewoon niet fijn, als iemand gratis een stealth armor wilt voor low level tell me) wil ik een martial artist maken, maar een redelijke build vinden is lastig, is een ps met synergy valid of is een tiger strike beter? en de claw mastery is dat nog waard om te maxxen ondaks de bug weg is?
Je hebt als Martial Arts assassin een aantal builds:

- Tiger Strike
- Phoenix Strike met synergies
- Kicker

De Tiger Striker wil ik je bij deze afraden. Probleem van de Tiger Striker is dat je veel te weinig crowd control en AoE-damage hebt. Je kunt maar 1 kereltje tegelijk slachten dus tegen grote mobs heb je een probleem. Wel een redelijk snelle bosskiller.

Phoenix strike is ERG leuk om te spelen met al die verschillende charges en ook redelijk effectief (vooral solo). Je kan het hele spel solo-en omdat je drie elements damage hebt en ook nog physical. Je hebt veel crowd control door de cold charges en veel damage door de lightning en fire charges. Wel zul je merken dat je in games met meerdere spelers wat weinig damage hebt. Ook bosses killen gaat wat langzaam.

De Kicker is ook ERG leuk om mee te spelen. Het idee is om heel veel crushing blow te pakken in combinatie met een beetje lifesteal. Crowd control en extra damage haal je uit je trap en shadow discipline trees. Ik pak naast een lvl 20 dragon talon ook altijd een max death sentry (voor corpse explosion), max poison skill, paar punten in fade en een max shadow master/warrior. Snelste bosskiller van allemaal door de crushing blow en kan met de goede build ook de Ubers solo-en. Zoek maar eens op Happyfeet, een build van de legendarische Pheno :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoenix strike is dat doable met 2 claws? indien ik een ma dc wil hebben als het kan, da ziet er altijd meer awesme uti dan c/s (vind een shield gewoon geen assasin item qua idee) of is eingelijk 2 claw sowieso een no no? dat verpest voor mji het assasin idee dan te erg, aghja spele he voro de lol ga er dna wel mee door hoor:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

MA assassin kan gewoon met 2 claws (dual bartucs is heel goedkoop en effectief, jade talons werken ook heel goed). Wel zou ik dan zorgen dat je claw block skill iig 50% blockt na je items.

[ Voor 24% gewijzigd door Vicarious op 22-03-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Vicarious schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:42:
Heb je een summoner necro? Want anders kun je beter voor een enigma gaan... voordeel daarvan is dat alle minions op dezelfde plek als jij terecht komen, dus zo kun je je minions wat beter in bedwang houden.
Yep, summon Necro. Maar voor een Enigma moet ik een Jah en een Ber zien te scoren. En dat zie ik nog niet gebeuren :). Ben al blij als ik een Ber kan betalen (en dat zie ik eigenlijk voorlopig nog niet gebeuren). Ben wel met je eens dat een Enigma nog beter zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
En ze gaan ook niet goedkoper worden als je ze op ladder wilt.....28 maart is een reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

28 maart reset dus? gana jullie dan nieuwe ladder char maken of door op non ladder? vooral omdat een paar net beognnen zijn en dna hun char weer opnieuw kunnen maken (en item grinde etc).

ik ga denk ik me sorc opnieuw maken met mf (meteorb build again), dus voor items op aldder zla ik proberen te helpen. just whisper me there or ask here:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Verrek.....is 28 maart een reset :F Helemaal niet meegekregen.
Mja, beginnen we gewoon weer opnieuw. Zal dan wel een BlizzSorc worden om te beginnen.
En daarna toch eens aan een Druid of Assasin beginnen. Om de een of andere reden nog nooit gedaan. Geen idee ook waarom niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja naast me mf mete orb sorc ga ik of weer een assa maken of eerste try bone necro denk ik, nooit geprobeert, ze waren vroeger iig wel sterk met bonespear en spirit attacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Ik ben net weer een maandje begonnen en was net aan een 4e char begonnen...

Begin dus maar weer met een lightning sorc..daarna maar weer een hammerdin maken..

bonemancer is leuk, pvm wil ik er zeker nog eentje maken, maar ze zijn wel pittig. vroegah waren ze goed vanwege marrowwalk bug maar dat is al weer ge-fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gegroet mannen!

Reset 28 maart :P ?
Classic Hardcore ladder anyone ^^?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ladder reset is sowieso voortaan 2x per jaar las ik. hoopte dat het nog 1x per jaar was, vond ik wat lekkerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatst las ik dat Bashiok het eerst 1x per jaar wilde hebben maar 9 maanden ook wel wat vond. Ik ben benieuwd wat het nu precies geworden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las iig een blue post over 2x per jaar(6 maanden)
http://forums.battle.net/...icId=27800569996&sid=3000

post van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 18:13
Laat ik me hier maar ook weer melden, ipv alleen bij de Diablo 3 topic te mijmeren over D2 :)

Heb sinds 2 weken weer mijn hoesjes uit de kast gepakt nadat het wachten op D3 echt te lang duurde en omdat mijn periode van COD/SC2 wel zo'n beetje over is.

Maar man man, er is wel wat zichtbaar veranderd sinds de laatste keer dat ik speelde (hallo Vicarious :w).
Bijna het eerste wat ik moest leren was de "n" knop te gebruiken....en in al mijn D2 jaren was me die knop compleet ombekend. Ik probeer nu games die geen lvl-limit hebben te vermijden, maar soms kan het niet anders omdat er gewoon te weinig aanbod is als je act-quests wilt doen.

Mijn doelstelling: chars maken die ik nog niet eerder gemaakt had. Op dit moment ben ik bezig met een Wind-Druid (lvl 27).

Kan iemand me een rush vanavond geven naar Baal (zit nu te hannesen met Diablo)? Accountnaam is hetzelfde als hier op GoT.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZTeeVeR schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:43:
Ik ben net weer een maandje begonnen en was net aan een 4e char begonnen...

Begin dus maar weer met een lightning sorc..daarna maar weer een hammerdin maken..

bonemancer is leuk, pvm wil ik er zeker nog eentje maken, maar ze zijn wel pittig. vroegah waren ze goed vanwege marrowwalk bug maar dat is al weer ge-fixed.
marrowwalk bug? nooit van gehoort,
en moeilijk is leuk, leer je er nog wat uit en krijg je uitdaging(die deels al minder wordt door een mf meteorb te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:51:
ik las iig een blue post over 2x per jaar(6 maanden)
http://forums.battle.net/...icId=27800569996&sid=3000

post van vandaag
Hmmm, heb sinds laatste reset nog niet eens een char. in hell, haha. Nou ja, kan ik ze zonder problemen deleten, iets fatsoenlijks heb ik toch nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
*Gooit balletje op*

In verband met de ladder reset hoopte ik eigenlijk iets van een groep gotters te verzamelen die willen beginnen in de nieuwe ladder.

Laat het graag even weten en dan gaan we eens kijken wat we kunnen:
Wat wil ik graag weten?
  • Accountnaam
  • Builds die je zou willen maken (dus meerdere het liefst zodat we een effectief team kunnen starten om snel door te kunnen rammen.
  • Dagen die je kan spelen
Ik ga dit dan even samenvoegen en in de groep hier gooien waar we op uit gaan komen.

Dus allemaal, schrijf je in en we zullen snel in hell zijn :P

op request van psycho (en terecht)
Stuur je gegevens graag via pm, zo houden we het topic schoont

Zie nieuwere post voor lijst met spelers

[ Voor 121% gewijzigd door Suicyder op 23-03-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordfalco of wat het ook alweer was op dia2:P sui weet het wle net als hauwe en drecklet
Builds, Meteorb sorc (mf, will be there with or without team:P), bonenecro, summon druide, ma assasin(2 claw ps), summon necro
flexibel op disndag gemiddeld na en vrijdag avond laat (5 uur 's nachts op wekr zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Account: Joarie
Builds : Wind Druid, Trapper Assassin, Lightning Sorc, Leaping Barb, Hammerdin (Paladin, de enige char die ik nooit speel).
Aanwezigheid: meestal 's avonds tussen 7-9, en af en toe laat in het weekend.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Wow keep them coming!

Ik heb al een tabelletje gemaakt zoals je in de post kan zien deze zal ik bij proberen te houden en te zijner tijd reposten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Account: Drecklett
Builds: 1. LightningSorc, 2. Summon Necro, 3. Wind Druid 4. Hammerdin
Aanwezigheid: maandag t/m donderdag van 20:30 tot 21:30 en af en toe 's avonds in het weekend.

[ Voor 10% gewijzigd door CNS op 23-03-2011 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Account: ZTeeVeR
Builds: 1. Lightning Sorc; Hammerdin; Bonemancer
Aanwezigheid: woensdag en donderdag avond (19:00 tot 22:00), in het weekend vaak tussen 13:00 en 16:00 voor de rest niet te plannen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we het geen spam/opsom-fest maken, DM het allemaal even aan Suicyder zodat hij het in een tabel kan zetten. Dan blijft het topic ook nog enigszins schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk best goed idee van psycho:P
aghja nog tot maandag dat we kunnen prutsen en bedenken/inschrijven en daarna begint het echte werk he dames en heren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Beetje jammer dat ik nou net eindelijk gisteren de Hurricane-spell losgespeeld heb met mijn Wind-Druid :P
Ach ja, als we met een mannetje of 8 de boel doorlopen na de reset dan hebben we de chars zo weer op lvl >30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
*Gooit balletje v2 op*

In verband met de ladder reset hoopte ik eigenlijk iets van een groep gotters te verzamelen die willen beginnen in de nieuwe ladder. In dit geval SoftCore Ladder (SCL).

Laat het graag even weten en dan gaan we eens kijken wat we kunnen:
Wat wil ik graag weten?
  • Accountnaam
  • Builds die je zou willen maken (dus meerdere het liefst zodat we een effectief team kunnen starten om snel door te kunnen rammen. In volgorde van voorkeur svp!
  • Dagen die je kan spelen
op request van psycho (en terecht)
Stuur je gegevens graag via pm, zo houden we het topic schoon

Ik ga dit dan even samenvoegen en in de groep hier gooien waar we op uit gaan komen.

Dus allemaal, schrijf je in en we zullen snel in hell zijn :P

Update:
Accountnaam
Builds
Speeldagen
Suicyder
Hammerdin
FuryDruid
Blizzsorc
Trapassa
Javazon
Flexibel, ik kan het schuiven naar wat nodig is
Lordfalco
Bonenecro
MA Assasin
Summon Necro
Summon Druid
flexibel, op dinsdag gemiddeld na en vrijdag avondlaat (5 uur 's nachts op wekr zijn)
Joarie
Wind Druid
Trapper Assassin
Lightning Sorc
Leaping Barb
Hammerdin (Paladin, de enige char die ik nooit speel)
meestal 's avonds tussen 7-9, en af en toe laat in het weekend
Drecklett
1. LightningSorc
2. Summon Necro
3. Wind Druid
4. Hammerdin
maandag t/m donderdag van 20:30 tot 21:30 en af en toe 's avonds in het weekend.
ZTeeVeR
Lightning Sorc
Hammerdin
Bonemancer
woensdag en donderdag avond (19:00 tot 22:00), in het weekend vaak tussen 13:00 en 16:00 voor de rest niet te plannen....
mcdutchii
Wherebear [maul/hunger]
Charger
Melee Sorc
Zealot/Smiter [1pt smite]
BO barb
doordeweeks elke avond behalve woensdag spelen vanaf ongeveer 1930uur,
Zhalix
Rabies WW
Nog onbekend, laat even weten graag!
....
....
....

edit:
Ik heb een beetje qua setup vooruit zitten kijken qua team
Laat even via DM weten wat je er van vind.

Het volgende had ik nu:
Naam
Character
Damagetype
Merc
Suicyder
FuryDruid
Physic
Might (NM)
Lordfalco
Summon Necro
van alles
Prayer
Joarie
Leaping Barb
Physic
Blessed Aim
Drecklett
Lightning Soso
Lightning
Holy Freeze (NM)
ZTeeVeR
Hammerdin
Magic
Defiance
mcdutchii
Zealot/Smiter [1pt smite]
Physic
Thorns (NM)?

Wat missen we dan nog, Firesorc, laatste plek is wat opener nog, geen poison damage erbij, ik heb geen idee of dat dan ook erg nuttig is. Misschien een echte Cold Soso, gezien MeteOrb niet veel cold dmg doet.

[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 23-03-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat bone necro beter is dan een poisoner, en op volgorde dat ik wil spelen stat me lijst niet (nummer 1 staat wel goed) summon druide is 5de plek, ma assasin is dan 3de plek, wat summon necro 4de maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ah de fameuze Leaping Barb doet dan weer zijn intrede :)
Het zal voornamelijk een support-build dan worden met BO and de stun van de leap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik heb je ook een DM gestuurd, suicyder :D

Voornamelijk support/fun builds die ik wil spelen, lijkt me wel eens leuk :p

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb je toegevoegd, idee ook geupdate.

Suggesties naar DM please.

Wat betreft de keuze fana leek mij het beste, zou heel erg gaaf zijn als we nog een summoner konden scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
DM gestuurd, ben niet de beste speler, maar wil wel graag meedoen!
Ivm eigen verjaardag word het wel een beetje lastig om op de 28e al beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als andere ideeen hebben voor tema samenstelling kan dat ook gewoon gepost worden, mijn kennis van builds zijn allene niet hoog geneog, met bijv melee sorc, geen idee wat ik voor me moet zien, enchant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:27:
als andere ideeen hebben voor tema samenstelling kan dat ook gewoon gepost worden, mijn kennis van builds zijn allene niet hoog geneog, met bijv melee sorc, geen idee wat ik voor me moet zien, enchant?
melee sorc is alleen leuk met de juiste items, anders zuigt hij zwaar. Wachten tot je wat verder in de ladder bent dus daarmee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Melee sorc is inderdaad best 'gear-dependant', dus lastig te spelen in den beginne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vic, neit voor mij, maar iemand had het in de lsit met builds die hij/zij wou, dus vroeg het me gewoon af. ik ga er geen maken, mijn opties staan in de lijst al:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Gaat dit om sc of hc ? ;)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
ow sorry, dat heb ik er niet bij gezet, in dit geval SCL. Denk dat ik voor HCL niet een dergelijk team bij elkaar zou kunnen krijgen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dat is dan weer jammer he :P Zou voor HC nog best een rondje neertellen, maar snap dat dat voor een hoop gewoon niet weggelegd is. Hopelijk komt diablo3 dit jaar nog anders doe ik wel mee tegen het eind van het jaar aan :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kian een sc en ene hc char maken, gewoon meedoen jij:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Spam is wel heel wat meer geworden met diablo :( best jammer
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!