Verwijderd

barfieldmv schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:57:
Of valt dat in latere lvls wel mee?
Nee, niet echt.

<------ had 93 (of 94, even vergeten) Fishymancer (Skelliemancer) op Ladder, voor laatste reset. Sindsdien niet aangeraakt. Zal binnenkort wel weer een keer inloggen, gewoon om hem levend te houden.

Enfin, echt snel wordt het nooit. Wel robuust, niet echt snel.

Edit: Dat laatste moet ik even nuanceren. Het punt is namelijk - door grote groepen trash heet een Fishy zich relatief gemakkelijk en snel heen, maar, grote enkelvoudige targets kunnen een domper vormen voor je snelheid. Met name Baal op Hell is echt niet snel te doen voor een Fishymancer. Zelfs niet met een leger aan Revives erbij. Iets in de mechanics van het Baal gevecht staat echte snelheid in de weg daar.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 19:04 ]

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Ik ben een necromancer(skellymancer) aan het opbouwen en een paladin(geen idee). Kijken of ik die met wat games hell viable kan krijgen. Zodra ik met verveel zal ik beginnen aan een assasin. Maar die zijn me in het verleden nogal tegegevallen als clickfest.

De tri spec sorc ziet er cool uit maar moet nog even wachten, heb van de week al mijn repecs gebruikt. Als ik die respec drops ooit te pakken krijg ga ik dat mischien proberen. Gisteren mijn sorc van lvl 72 door act 5 gerushed omdat een lvl 90 sorc even langskwam. Twee lvls en binnenkort maar wat baal-bots volgen zodat hij normaal door Hell heen kan komen door wat lvl ups.. Zodra ik nu een paar cold immune 'bosses' tegenkom in act 3 dropt mijn merc en ik vrij snel ook daarna. 8)7

Verwijderd

hoor net dat mijn stiefbroer van plan is te gaan botten met zijn en mijn account (baalruns), dus van mij mag die (die gek heb 3 x diablo op ze com. o.O) heb dus misschien binnenkort wel een game voor jullie :) (week nie ckr)
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:37:
mijn tip zou zijn maak een summon necro, (om te beginnen 40% op skeleton mastery en raise skeleton, de andere 20% op clay golem, als je alles max hebt reset je je skills (op lvl 50 ofzo) en zet je ongeveer 20 op raise skelleton 20 op skeleton mastery 1 op alle dingen van golem tot je fire golem kan, daarna 50/50 op golem mastery en fire golem, verder alleen genoeg strenght nemen om je items te dragen en de rest bijna allemaal op vitality en genoeg mana om je golem opnieuw op te roepen) (dit is op HC ladder mijn advies iig)

is namelijk redelijk makkelijk mee te overleven, als je verder nog wat amuletten nodig hebt die een skill geven geef je maar een krijs :) (nogmaals dit is wel op HC ladder)
fire golem is troep alleen geschikt voor pvp poison nec, clay golem is veel en veel beter

Verwijderd

Alsjeblieft... zo bouw je inderdaad geen Fishy (Summoner). Laat het überhaupt achterwege om meer dan één punt in welke Golem dan ook te stoppen totdat je core build klaar is.

Kern van een Fishy (Summoner) - Raise Skeleton & Skeleton Mastery. Je kan er over debatteren welke je het eerste moet maxen, ik zou RS aanraden. RS->SM->en daarna spreken we elkaar wel weer. ;) Alleen onderweg tussendoor wel even Decrepify oppakken voor Duriel. En natuurlijk, waar nodig, 1 puntje in tussenliggende skills.

Voor een uitgebreid advies, DM me maar. ;)

<----- 93 Fishy (Summoner) met 40 in RS, etc, etc, etc. Best wel een beest eigenlijk. *grin*

Verwijderd

ohja ik weet weer waarom ik niet bot, me stiefbroer zette ´m aan en me pally lvl 92 geripped -.- xD

Verwijderd

nah ik heb me eigen style, ik heb gewoon een scheithekel aan clay golem

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:29:
nah ik heb me eigen style, ik heb gewoon een scheithekel aan clay golem
Ik bedoelde het ook meer als advies voor barfieldmv.

• jopieV6
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-08 10:54
damn mijn lvl 81 merc uit act 2 night mare defensive (holy freeze) kan niet eens diablo op nightmare aan hij heeft 75 resiistance in nightmare dus ik zie geen probleem
equip: Bonehew
shit armor
sjit helm + stenght :p
die lullo wil niet tanken...of ik doe wat fout want ik snap er niks meer van =]

ohja iemand misshcien wat tal rasha items over voor me lvl 84 lightning sorc ik heb echt crappy gear lol

Verwijderd

ohja iemand misshcien wat tal rasha items over voor me lvl 84 lightning sorc ik heb echt crappy gear lol
Ladder / non-ladder? Softcore? Hardcore? EU?

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

jopieV6 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:19:
damn mijn lvl 81 merc uit act 2 night mare defensive (holy freeze) kan niet eens diablo op nightmare aan hij heeft 75 resiistance in nightmare dus ik zie geen probleem
shit armor

Je moet hem wat lifesteal geven. Denk bijvoorbeeld aan Vampire Gaze, die is niet heel duur om te ruilen en veel mensen geven hem ook gewoon weg.

Vicariously I live while the whole world dies

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:16
Diablo II, ik heb het al tijden niet meer gespeeld, een timesink game is immers voldoende (wow) ;)

Ik heb thuis nog wel de keys en cd's in het mapje liggen, dus zal deze ff toevoegen aan mijn battle.net account.

DII / LoD is ook te spelen op OSX ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

DII / LoD is ook te spelen op OSX ?
Bij mijn weten, als je D2 inderdaad gewoon aan je Battle.net toevoegt en vervolgens via Battle.net download zou het gewoon moeten installeren.

Vanaf de CDs... misschien niet meer. Maar, de downloader/installer via Battle.net zou het zondermeer wel moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
jopieV6 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:19:
shit armor

Gouden Tip: Kelpie Snare. Lijkt een poep-stok, maar werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
tollo71 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:22:
[...]

Gouden Tip: Kelpie Snare. Lijkt een poep-stok, maar werkt als een zonnetje.
Kelpie is zker lekker voor bossies, Voor beter group controle gebruik ik graag reapers toll: 33% decrepify langzame mobs + ze doen minder schade.

Op classic gisteren mun encher gerespect en nu bezig om gear te verzamelen voor nog een hogere ench. Ben atm een bo/whirlewind barb aan het levelen en die is nu 47.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Vicarious schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:44:
[...]

Je moet hem wat lifesteal geven. Denk bijvoorbeeld aan Vampire Gaze, die is niet heel duur om te ruilen en veel mensen geven hem ook gewoon weg.
Met een amn rune in een 'high' damage stok gaat mijn holy freeze merc alleen dood als ik te weinig doe om Diablo te killen. De merc is nu lvl 74 ofzo met crap gear. Heb een amn rune in de lance gesocket en die gaat bijna niet dood. Alleen dus op hell zodra er 1/2 mobs met minions aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
mijn merc heeft wel lifesteal 11% perfect skull en amn rune

ik speel op europe
softcore ladder

account naam: JopieV6

[ Voor 11% gewijzigd door jopieV6 op 19-11-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Niet 100% zeker, maar volgens mij werkt life leech niet op Diablo. In ieder geval niet op Mephisto, dus ik heb ook altijd problemen om hem daar in leven te houden :p
Of is meph de enige act boss waarvoor dat geldt?

Voor items; whisp me even op *Azaruc, ik heb nog wel wat liggen denk ik.. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Azaruc op 19-11-2010 16:35 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
life leech werkt sowieso niet op undead dat kan ik me nog herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Life Steal via zoiets als Vampire Gaze werkt prachtig op Diablo. Het is dezelfde mechanic als een Necro's Life Tap, in essentie. En dat werkt ook prachtig op Diablo.
ik speel op europe
softcore ladder

account naam: JopieV6
Sorry, dan kan ik je niet meer helpen. Mijn characters & mules zijn ouder dan de laatste reset, dus inmiddels ben ik niet meer Ladder. En ik had nog wel een leuke verzameling willekeurige Tal'Rasha gear. :/

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:04:
Life Steal via zoiets als Vampire Gaze werkt prachtig op Diablo. Het is dezelfde mechanic als een Necro's Life Tap, in essentie. En dat werkt ook prachtig op Diablo.

[...]
Sorry, dan kan ik je niet meer helpen. Mijn characters & mules zijn ouder dan de laatste reset, dus inmiddels ben ik niet meer Ladder. En ik had nog wel een leuke verzameling willekeurige Tal'Rasha gear. :/
ah jammer naja dan maar zelf farmen moet het toch weer leren om het zelf te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Ok ben weer begonnen met dia op ladder, zit nog vol met chars op non-ladder maar ga deze x chars maken zonder hulp van d2jsp :)
Eerste x dat ik barb maak, en weet nie om voor whirlwind of berserk te gaan. Iemand hier een idee en mss ook een goeie build ervoor?
Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Liquazo schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:36:
Ok ben weer begonnen met dia op ladder, zit nog vol met chars op non-ladder maar ga deze x chars maken zonder hulp van d2jsp :)
Eerste x dat ik barb maak, en weet nie om voor whirlwind of berserk te gaan. Iemand hier een idee en mss ook een goeie build ervoor?
Als je nog geen goede items hebt zou ik voor whirlwind gaan. Berserk is teveel afhankelijk van een extreem goed wapen, 75% block (want je hebt geen defense) en een shitload aan damage reduction (want je hebt geen defense). Met whirlwind is het wat eenvoudiger om een barb met veel life, defense, damage en lifesteal te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liquazo schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:36:
leuke polearm en dan leren goed te ww-en, namelijk zo kort mogelijk zodat je de always hit punten hebt en dan klaar bent met ww-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Laatst online: 11-09 13:11
Wie heeft er toevallig een terror key over op single player? Heb inmiddels al een paar dagen de countess lastig gevallen ("players set to 8"), maar die %^&key valt maar niet..

@Kapoen enigma (en andere high-end meuk) kan je zo van me krijgen, geef maar een gil wanneer het je uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Vicarious schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 12:53:
[...]

Als je nog geen goede items hebt zou ik voor whirlwind gaan. Berserk is teveel afhankelijk van een extreem goed wapen, 75% block (want je hebt geen defense) en een shitload aan damage reduction (want je hebt geen defense). Met whirlwind is het wat eenvoudiger om een barb met veel life, defense, damage en lifesteal te krijgen.
Ok thx, en frenzy babas zijn die nog goed of komen die niet zoveel voor?
Spelen er hier btw nog mensen non ladder? Heb nl nog wat keysetjes liggen op non ladder als er iemand wil uberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquazo schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:54:
Spelen er hier btw nog mensen non ladder?
Na de laatste reset ben ik niet geheel opgehouden met het spelen van mijn (nu dus voormalig Ladder) Necro.

Maar, ben niet extreem geïnteresseerd in de keys. Bedankt voor het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:16:
[...]

Na de laatste reset ben ik niet geheel opgehouden met het spelen van mijn (nu dus voormalig Ladder) Necro.

Maar, ben niet extreem geïnteresseerd in de keys. Bedankt voor het aanbod.
A ma kbedoelde om samen te uberen :P heb nl al mijn chars nog van vorige ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquazo schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:41:
[...]

A ma kbedoelde om samen te uberen :P heb nl al mijn chars nog van vorige ladder :)
Ah, op die fiets.;)

Wat speelde je voornamelijk voor de laatste reset? Welk char is je beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:44:
[...]

Ah, op die fiets.;)

Wat speelde je voornamelijk voor de laatste reset? Welk char is je beste?
Kheb een zealot/smitter full gear met life tap en al perfect voor ubers en ook een light sorc full gear met alles erop en eraan (eschuta, griffon, coh, ...). Dat zijn mijn twee beste chars, voor ubers is paladin natuurlijk t best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquazo schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:59:
Dat zijn mijn twee beste chars, voor ubers is paladin natuurlijk t best :)
Indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Ik heb nu een HCL Trapper, lvl86. Geen fancy gear, allemaal Pgems werk (Vipermagi/Tarnhelm/Nightsmoke etc.). Tot mijn verassing (nooit eerder Trappers gespeeld) blijft ze vrij eenvoudig overeind in Hell. Solo de Throne clearen duurt een eeuwigheid, net als de meeste End-Boss-fights. Maar de rest gaat vrij vlot door de sterke combinatie van Lightening Sentry, Death Sentry en Fire Blast.

Een aanrader als start-char, zonder toegang tot dure gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ja en veiliger in elk geval, het is ranged, weinig last van dolls!
Misschien dat ik nu ook een trapper start, na de laatste deeds van vanmorgen (lvl 72 meteorb).

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb weinig last van lange eindbosses, alleen DIA kan nog beetje lang duren voor de rest is alles redelijk snel dood. zelfs baal lukt bij mij in een minuutje. alleen oppassen voor souls he als je die tegenkomt kan je alvast een grafkist pakken :S, ik moet alleen nog ff die ringen van 1 to all skills hebben dan bn ik compleet (en uiteraard zou een enigma en een flail voor bo leuk zijn maar oke dromen zijn bedrog lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor dubbelpost, maar ik kijk net (op single player) op een accountje op me oude com. en ik zag dat ik nog 2 enigma's had :D dus als iemand een enigma nodig heeft op sp gimme a call ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
sorcees schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:44:
Ja en veiliger in elk geval, het is ranged, weinig last van dolls!
Misschien dat ik nu ook een trapper start, na de laatste deeds van vanmorgen (lvl 72 meteorb).
Sorry nog daarvoor, Cees :'( Het waren waarschijnlijk mijn traps die die dolls molden terwijl je net door die deur liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ik met een maat, beste baal run ever,

we liepen lekker via worldstone keep 2 naar 3, valt er uit doomknight een jah rune. gaan we ff verder komen we bij de throne valt er een lo (voor hem), killen we baal en dropt er een shako :D, heb me assa nu aangekleed met een shako ^_^ nu nog enigma lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:33:
net ik met een maat, beste baal run ever,

we liepen lekker via worldstone keep 2 naar 3, valt er uit doomknight een jah rune. gaan we ff verder komen we bij de throne valt er een lo (voor hem), killen we baal en dropt er een shako :D, heb me assa nu aangekleed met een shako ^_^ nu nog enigma lol
Ja, dat is wel leuk spelen op die manier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best wel he, heb me lo verkocht voor 90 perfect gems een torch en een annihilis (15% resist d8 ik), van de gems heb ik 3 charms gemaakt, 10% fire resist en een 15 to life (dat zijn small's), dan nog een grand met 47 to stamina en 24% faster hit recovery :D was lekker dagje gister ^^ kan ik me soso weer ff met die torch bekleden... eerst een soso maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Bah op classic mun barbarian weer gemold tijdens een cs run. Stond met 3 chars in een game (sorc rusher en encher) en zag dat ik last had van lag dus ik gelijk alt+F4, Kon ik vrolijk toe kijken bij mijn andere char hoe het life van mijn barb wegzakte en zelf stond te schreeuwen dat ik al er uit was... was slain by... en toen pas exit.... echt vernageld is dat.

Eens maar verder gaan met mun sacrifice pala op lod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm RIP, haat het als er lag is :?, je kan er niks aan doen en je bent 90% zeker dood :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
RIP Boompie ;(
Zal ik ook maar een Classic Char starten om je een beetj eveilig te houden? O-)

[ Voor 86% gewijzigd door tollo71 op 23-11-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Ach ja zoals Scooter al eens zei yeah yeah yeah always hardcore!

Whirewind barbarian is echt wel een leuke classe voor classic. Nadat ik een steeldrive met 246% ed had gevonden en gloves had met 3% ml was het aardig te doen, alleen iets te weinig damage voor hell chaos maar goblin toe met 25% cb ging toch wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Eej iemand hier die het ziet zitten om mijn barb op SCL te rushen? Ik zit al in nm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D heb gister me 1e solo baalrun gedaan met me trapper ^_^ helaas alleen maar sh*t gevonden en maar 5 uniques (ook sh*t behalve een grappig schild)

@ liquazo sorry zou wel willen maar speel geen softcore ;) als je hardcore gaat maar al te graag.

oh, en ik zit tegenwoordig 50/50 op deze accounts
1. janisback (acc. van me stiefbroer waarvan ik ze trapper neem)
2. potter (mijn acc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:39:
:D heb gister me 1e solo baalrun gedaan met me trapper ^_^ helaas alleen maar sh*t gevonden en maar 5 uniques (ook sh*t behalve een grappig schild)

@ liquazo sorry zou wel willen maar speel geen softcore ;) als je hardcore gaat maar al te graag.

oh, en ik zit tegenwoordig 50/50 op deze accounts
1. janisback (acc. van me stiefbroer waarvan ik ze trapper neem)
2. potter (mijn acc.)
Ok zal me dan ook maar eens wagen aan hc :D btw hoe gebeurt het snel lvlen in hc, ik stel me voor dat je als lvl 4 moeilijk diaruns kunt meedoen in hell :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Liquazo schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:05:
[...]

Ok zal me dan ook maar eens wagen aan hc :D btw hoe gebeurt het snel lvlen in hc, ik stel me voor dat je als lvl 4 moeilijk diaruns kunt meedoen in hell :P
De veilige en snelle manier:
Er zijn veel games met Enchant-bots in HCL. In een full-game, enchanted, zit je in een uurtje voorbij lvl25. Dan een rush langs Ancients en Baal-games joinen tot je voorbij Ancients NM kan. Baalgames NM, CS-runs/Baalgames Hell.

Verwijderd

zoiezo krijg je op lvl 4 geen xp voor een baalrun op hell lmao maar dat terzijde :) maar @ tollo je kan beter eerst nog wat koetjes slachten ;) ook snel xp met 8 man :D

Verwijderd

bij baalruns niet, maar wel bij diaruns :)

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:26:
zoiezo krijg je op lvl 4 geen xp voor een baalrun op hell lmao maar dat terzijde :) maar @ tollo je kan beter eerst nog wat koetjes slachten ;) ook snel xp met 8 man :D
Je krijgt @cows pas vanaf lvl20 XP. Meestal ben ik al ruim >lvl25 in een 8pl enched game als ik in A5 beland.
Vanaf lvl25 geven baalruns het meeste XP.

Verwijderd

ah si si, ik ga meestal in een rush game dan ben ik pas level 12 a 13 bij act 5 ^_^ dan eerst ff wat tomb of trist runs en daarna cowie's... achja ik rush mezelf dan meestal ook :), en op cs krijg je ook geen xp op level 4 lol moest je iets van 50 ofzo voor zijn d8 ik ^_^

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 11:11 ]

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:09:
ah si si, ik ga meestal in een rush game dan ben ik pas level 12 a 13 bij act 5 ^_^ dan eerst ff wat tomb of trist runs en daarna cowie's... achja ik rush mezelf dan meestal ook :), en op cs krijg je ook geen xp op level 4 lol moest je iets van 50 ofzo voor zijn d8 ik ^_^
lvl 25 daarvoor krijg je wel xp, maar heel weinig

Verwijderd

ja wel xp heb eens met lvl 1 met cows op hel meegerund kreeg 2xp per cow lol

• Liquazo
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:09:
Bij diaruns krijg je als lowlvl echt wel veel xp (op hell toch), cows natuurlijk niet :)
Niemand hier die kan rushen op SCL :*) ? :D:D:D

[ Voor 4% gewijzigd door Liquazo op 25-11-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
lol net een thundergod belt gevonden 198% ED nice dank u mr bot

helaas ben ik nog zelf te noob om andy makkelijk te kunnen killen op hell mijn merc kan het niet aan
ik krijg andy wel dood maar zonder merc is lastig merc heeft een insight for mijn manaregen.
heb bijna me tal set compleet op wapen na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jopieV6 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:19:

helaas ben ik nog zelf te noob om andy makkelijk te kunnen killen op hell mijn merc kan het niet aan
ik krijg andy wel dood maar zonder merc is lastig merc heeft een insight for mijn manaregen.
botten is voor loosers

en dan is thundergod echt een elcheapo item :)

nee je zult met highrunes aan moeten komen willen wij impressed zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Damn zie dit dan:

http://img254.imageshack.us/img254/8996/end01.jpg

Ik had er al van gehoord over bugged/hacked/import items maar damn.... Dit is dus voor de duidelijkheid op ladder. Op jsp was er iemand die had zon "grief of doom" ofzo gekocht voor 500 dollar en die item was gepoofd.

bugtails enzo op open battle.net oke dat was bekend maar nu proberen ze echt nog het laatste beetje eruit te persen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belachelijk.. er is ook geen manier om dat soort lui te laten kappen, zoeken net zo lang tot ze weer wat gevonden hebben :/

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
Dalyxia schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 16:54:
[...]

botten is voor loosers

en dan is thundergod echt een elcheapo item :)

nee je zult met highrunes aan moeten komen willen wij impressed zijn :p
ik bot niet! mar probeer wel veel te leache of te ninja van die bots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wel grappig, en idd jopie niet botten geloof mij maar :( me broer deed het net en me pala lvl 91 met zo'n 1k baalruns dood :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:30:
Damn zie dit dan:

http://img254.imageshack.us/img254/8996/end01.jpg

Ik had er al van gehoord over bugged/hacked/import items maar damn.... Dit is dus voor de duidelijkheid op ladder. Op jsp was er iemand die had zon "grief of doom" ofzo gekocht voor 500 dollar en die item was gepoofd.

bugtails enzo op open battle.net oke dat was bekend maar nu proberen ze echt nog het laatste beetje eruit te persen...
maarre, dan kan je toch gewoon beter een normale grief nemen, ik bedoel, wat voor nut heeft het om griefstats te hebben, maar dan heet tie "doom"

ik zie het voordeel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Dalyxia schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 23:19:
[...]

maarre, dan kan je toch gewoon beter een normale grief nemen, ik bedoel, wat voor nut heeft het om griefstats te hebben, maar dan heet tie "doom"

ik zie het voordeel niet
Nou deze doom/grief heeft 65% enhanced damage +3 freeze target + -20% req als extra mods maar geen +2 mana per kill en geen 5-30 fire damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 00:29:
[...]

Nou deze doom/grief heeft 65% enhanced damage +3 freeze target + -20% req als extra mods maar geen +2 mana per kill en geen 5-30 fire damage
maar doet die 65% ED extra op de +400 damage of op de 37-117 damage

verder kan dit natuurlijk best wel met hero editor gemaakt zijn op single player
zoniet, dan wil ik wel is weten hoe ze dat nou weer geflikt hebben :)

enne +3 freeze target? das 1 sc minder in inv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
gebruike jullie nog een aparte channel dan of de gewone nld channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
jopieV6 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 18:52:
gebruike jullie nog een aparte channel dan of de gewone nld channel?
meestal wel te vinden in channel op got.
Dalyxia schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 00:48:
[...]

maar doet die 65% ED extra op de +400 damage of op de 37-117 damage

verder kan dit natuurlijk best wel met hero editor gemaakt zijn op single player
zoniet, dan wil ik wel is weten hoe ze dat nou weer geflikt hebben :)

enne +3 freeze target? das 1 sc minder in inv?
65% is toch op het totaal damage toch? En freeze target is niet hetzelfde als cold damage.

Maar goed het boeit me niet echt waarom of waarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
bleh halve dag aan ut rune farmen geweest @ hell countess: 1 ist 2 lum 1 pul 1 fal en wa mid lvl runes
helaas nog geen geluk met een 4 soc monarch.

gelukkig begin ik wel wat sneller te farmen geduld is een schone zaak.....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
jopieV6 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:19:

Ik zeg het nog 1 keer: Kelpie Snare op je Merc!!! Dan blijft hij wel leven bij Andy/Meph.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op maandag 29 november 2010 @ 07:26:
[...]

Ik zeg het nog 1 keer: Kelpie Snare op je Merc!!! Dan blijft hij wel leven bij Andy/Meph.
Bij Andy blijft hij ook we leven met genoeg lifesteal en voldoende killing power van jezelf :P Meph is wat moeilijker, want die is niet te leechen. Het vervelende aan Kelpie Snare vind ik dat je er buiten het bezighouden van bosses zo verdomd weinig aan hebt. Hij doet amper damage (zelfs upped matig) en geeft geen aura's of andere leuke dingen. Misschien een optie om hem in je stash te houden voor de bossfights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Vicarious schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:45:
[...]

Bij Andy blijft hij ook we leven met genoeg lifesteal en voldoende killing power van jezelf :P Meph is wat moeilijker, want die is niet te leechen. Het vervelende aan Kelpie Snare vind ik dat je er buiten het bezighouden van bosses zo verdomd weinig aan hebt. Hij doet amper damage (zelfs upped matig) en geeft geen aura's of andere leuke dingen. Misschien een optie om hem in je stash te houden voor de bossfights?
Speel dan classic, heb je geen last van je merc leven te houden.
Ik weet niet wat je op de switch heb maar eventueel een wandje met lifetap charges gebruiken houdt je merc iets langer in leven. Heb het al eerder gezegd reapers toll al the way uber crowd controle van wegen decrepify + freeze aura van je merc als je die gebruikt. ook lekker veel life leech DS en ITD is ook wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

mrboomblaster schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 02:06:
[...]

Speel dan classic, heb je geen last van je merc leven te houden.
Ik weet niet wat je op de switch heb maar eventueel een wandje met lifetap charges gebruiken houdt je merc iets langer in leven. Heb het al eerder gezegd reapers toll al the way uber crowd controle van wegen decrepify + freeze aura van je merc als je die gebruikt. ook lekker veel life leech DS en ITD is ook wel lekker.
Mjah ik hou ook van Reapers Toll, die decripify is geweldig en triggert ook erg vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
probeer het topic wel bij te houden hier, maar merk dat er nog maar weinig spelen op hcl; zie alleen boom & tollo af en toe eens online, maar ben zelf ook weinig meer op B.net te vinden :( laatste tijd weer een beetje aan het testen op LS-sukkelcore; net mn 2e mq passed op SC, dus mag nu verder als sammy :) GoT staat nu inmiddels op 47 punten, en daarmee staan we stabiel op page #6 van de guild list :P

naja, zal wel weer eff een nieuw char maken op classic; heb daar vlgns mij nooit echt iets anders geprobeerd dan een pally of soso, dus zal wel weer eens iets anders proberen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel ook nog ^^ alleen wat minder actief dan eerder i.v.m. Black Ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Voor het eerst een serieuze summoner gemaakt deze week. Wat een beest is dat :o enige wat me nog irriteert is de lowe fcr, maar dat ga ik veranderen door hoto te gebruiken, kijken hoe dat gaat :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azaruc schreef op donderdag 02 december 2010 @ 11:37:
Voor het eerst een serieuze summoner gemaakt deze week. Wat een beest is dat :o enige wat me nog irriteert is de lowe fcr, maar dat ga ik veranderen door hoto te gebruiken, kijken hoe dat gaat :)
met alleen hoto ben je er nog niet he :) maar summoner is opzich totaal geen fcr nodig, mja, misschien voor Corpse Explosion maar meer ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan nog heb je het niet nodig want CE is erg sterk, zeker maxed met wat +skillp's.
Tenzij je eni gebruikt om snel overal door te tp'en is er geen echte reden om fcr op te schroeven, +skillp's zijn dan veel handiger :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
iemand wat keys over van nihaltak ik kan amper bij hem komen... die charge mummies beuken me echt hard neer lol...
heb zelf al wel 3x summer key en 2x countess
nubcore ladder..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Kwakke, kom inderdaad maar weer eens online!!!

Jim.C heb ik nooit online gezien terwijl ik al een week of 3 zijn account heb ge-add. Margootje is ook al weken MIA.....

Alleen Sorcees en Boompie zie ik regelmatig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
psychoclown schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:55:
En dan nog heb je het niet nodig want CE is erg sterk, zeker maxed met wat +skillp's.
Tenzij je eni gebruikt om snel overal door te tp'en is er geen echte reden om fcr op te schroeven, +skillp's zijn dan veel handiger :)
Klopt, het ging me vooral om fcr voor teleporten :)
Voor CE is het niet nodig. Maar met arach + hoto + trang gloves haal ik nu in ieder geval het 75 fcr breakpoint, speelt weer iets lekkerder vind ik.

Zonder tele had ik waarschijnlijk voor beast gekozen voor het fana aura..

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Ik denk dat deze vraag ook wel in dit topic kan; ik ben sinds gisteren weer een beetje ladder slasher aan het spelen, maar ik mis de arena waar je tegen monsters kon vechten. De enige plek waar dat kan die ik nu kan vinden zijn de catacombs en dat vind ik een stuk irritanter spelen.

Klopt dit? Is de arena (dus niet de pvp arena) uit het spel gehaald?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:08:

Jim.C heb ik nooit online gezien terwijl ik al een week of 3 zijn account heb ge-add. Margootje is ook al weken MIA.....

kan kloppen, heb sinds week of 3 black ops dus ja ^^ was dit weekend wel weer tijdje online en heb nu SOSO lvl 91, had ook dit weekend 2 shako's waarvan 1 van 31 ^^ dus ja die is wel behoorlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

jajaja, en als ik dan online kom, dan crashed mn pc weer eens :(

naja, ben op classic voorzichtig aan begonnen met een java; eens kijken hoe dat bevalt daar..

speel niet veel hoor, maar zal wel proberen af en toe eff mn gezicht te laten zien :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopieV6 schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:29:
helaas nog geen geluk met een 4 soc monarch.
Als ik een 'white' monarch vindt (zonder sockets) probeer ik deze altijd met sockets te cuben met het: 'tal' 'amn' 'ruby' cube recept.
Verder als je een 15ed monarch ontdekt, zonder sockets, zou je je a5 socket quest van een van je chars te kunnen op offeren voor (mischien?!) 4slots?!

Cows hell is een mooie plek om dit soort dingen te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:33:
[...]

Als ik een 'white' monarch vindt (zonder sockets) probeer ik deze altijd met sockets te cuben met het: 'tal' 'amn' 'ruby' cube recept.
Verder als je een 15ed monarch ontdekt, zonder sockets, zou je je a5 socket quest van een van je chars te kunnen op offeren voor (mischien?!) 4slots?!

als je een 15 ed 0 soc monarch vindt en je gebruikt de socket quest, zal deze altijd 4 sockets krijgen ;)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:33:
[...]

mijn kingcow is gekilled gister :? stelletje smerige, heb dit weekend steeds akt 5 herhaald :) toch paar middle runes en een grim shield gevonden ^_^ die heb ik weer geruild voor een nieuwe torch :D

edit: oja hoef alleen nog jah rune voor me enigma d8 ik >:) *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:26:
[...]

mijn kingcow is gekilled gister :? stelletje smerige, heb dit weekend steeds akt 5 herhaald :) toch paar middle runes en een grim shield gevonden ^_^ die heb ik weer geruild voor een nieuwe torch :D

edit: oja hoef alleen nog jah rune voor me enigma d8 ik >:) *O*
twas beter als je alleen nog een ith rune nodig zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mexico he! :9 Maar ben inmiddels weer terug in NLD... Alleen erg busy de laatste tijd!

Ga eens kijken of ik zometeen nog online kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Even twee uurtjes gegamed. SCL
Nieuwe ama nu lvl 22 sigon gloves/feet maar nog geen idee welke skills ik wil gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Ben laatste tijd ook diverse keren online geweest, maar zelden iemand gezien. Moet ook nog nieuwe namen adden, zie ik wel.

Bezig op SCL met een smiter en een fborb. Die laatste is nieuw voor me, heb altijd meteorb gedaan. Moet zeggen dat fborb prima werkt (en dat al met crappy items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

barfieldmv schreef op woensdag 22 december 2010 @ 22:27:
Even twee uurtjes gegamed. SCL
Nieuwe ama nu lvl 22 sigon gloves/feet maar nog geen idee welke skills ik wil gaan gebruiken.
Indien bow:
- Max strafe
- Max valk
- Max pierce
- Max penetrate
- Wat punten in dodge/evade

Goedkope bow die goed werkt: witchwild string

Indien java: max alle lightning speer skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Vicarious schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 10:39:
[...]

Indien bow:
- Max strafe
- Max valk
- Max pierce
- Max penetrate

Voor max pierce kan je beter proberen om op 9 pierce uit te komen (69%) en dan een razortail belt te dragen (33%) dan heb je altijd pierce. lvl 20 pierce is dat 85%.

Ik gebruik ook altijd razortail op mijn javazones voor max pierce. Ook al geeft een thundergod wat meer damage 100% pierce is veel effectiever.

Misschien als je genoeg +skill items heb dat je er maar 1 punt aan hoef te spenderen heb je weer 19 punten over voor iets anders.

[ Voor 12% gewijzigd door mrboomblaster op 25-12-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Diablo 2 al helemaal grijs gespeeld, maar ik heb hem nu eindelijk ook eens gekocht. Morgen een ouderwetse marathon sessie met een barbarian :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Voor de HC spelers, als je naar channel: "op gbr" gaat vind je daar een 5 tal botjes, 2x enchant, rushbot normal A1-5, norm-baal en nm baal.
Heb je zo weer je poppetje op lvl 75 (NM-Baal) en dan pas naar HELL.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Vicarious schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 10:39:
[...]

Indien bow:
- Max strafe
- Max valk
- Max pierce
- Max penetrate

Ik zal eens kijken of ik die witchwild string voor een paar perfect gems kan ruilen.
Ben nu lvl 50 ofzo en gebruik een of ander starters bow. Jammer dat je niet zoals in Wow via crafting leuke items kan maken maar dat drops helemaal om de random number generator vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
barfieldmv schreef op maandag 27 december 2010 @ 13:30:
[...]

Ik zal eens kijken of ik die witchwild string voor een paar perfect gems kan ruilen.
Ben nu lvl 50 ofzo en gebruik een of ander starters bow. Jammer dat je niet zoals in Wow via crafting leuke items kan maken maar dat drops helemaal om de random number generator vallen.
Je kunt met runewords best wat leuks maken, bijvoorbeeld Harmony. Runes droppen vaak en de kans om een 4s boog te vinden is vele malen groter dan een WWS vinden.

Verwijderd

ben gestopt, account verkocht voor 150 fg met alle runes en sh*t erbij, was leuk zolang het duurde maar steeds als ik de ladder weer met nieuw acc. aanraakte sprong deze weer weg (hoewel ik er bij 1 al in de top 1000 stond). was leuk zolang het duurde, mijn acc. bestaat echter nog wel aangezien ik dat acc.je wel houdt ^^ ik ga weer terug naar runescape :P

gl hf guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde vroeger ook diablo LOD, ik ben 4 jaar terug gestopt en heb toen +_ 10 k fg weggegeven.
Ik ben van plan om weer een zeal pala te maken voor de gm melee ladder op east.

Handel is niet de bedoeling :)

greetz Arthur

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Stil hier, wordt er nog gespeeld?

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEEEEEEEEEEEL af en toe, heb al me FG verkocht voor RS coins :P 7m (wow :?, kzag laatst lvl 138 acc. voor 10 fg erdoorheengaan)

maar ja moet nog doodgaan met me enigma he :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!