Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Vreemd verhaal jim, dacht ook dat je in town altijd safe was.... gisterenavond ook werd de kleine wakkerik ik tp naar town.. en ga effe naar boven om de kleine weer goed te leggen. zou het dan ook raar vinden als je terug naar je pc gaat en je char dood ziet liggen.

tja blijf toch wel open baal games spelen dit gaat gewoon lekker snel.. maar laat mijn poppie niet alleen achter meer.. :)

ben trouwens nu met mijn barb bezig.. iemand nog tips.. wilde wirlwind doen met max batte orders shout en zijn mastery.. wilde voor sword en shield gaan zodat je nog wat defense hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zie dat mijn maatjes weer actief zijn @HCL :) Wie weet kom ik jullie weer vervelen, guys! Duurt toch nog een hele tijd tot D3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ja, ik kan het ook niet laten, heb wel SC2 maar speel dat niet zoveel, ik verdeel mijn tijd nu tussen LoD en GW, wachtend op D3 en GW2.
GW2 zal wel eerder uitkomen, maar als ze ongeveer samen op de markt komen heb ik wel een echt probleem (en mijn gezin met mij).

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
tollo71 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:03:
Ik zie dat mijn maatjes weer actief zijn @HCL :) Wie weet kom ik jullie weer vervelen, guys! Duurt toch nog een hele tijd tot D3....
hehe, we wachten op je bij de ingang :P

zal ik even verdergaan met de encher zodat we eff snel door de acts heen kunnen runnen :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-08 10:54
hallo,

ik wou weer beginnen met D2 te spelen, nu kan ik alleen niet in loggen als ik op battle.net klik
ik heb de poorten 4000 en 6112 open bij me router
windows firewall uit en AVG firewall uit en dan werkt het nog niet.

wanneer ik de kabels om wissel zodat ik mijn kabel rechtsstreek in de modem van me provider druk.
dus zonder router er tussen werkt battle net wel..........
ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen ik ben al zowat de hele dag al aan het googles om een oplossing te vinden.
ik gebruik XP
linsys router
wanner ik batt.net tool gebruik voor het teste van servers. krijg ik error 10060 wat idd door een firewall of iets dergelijks wordt veroorzaakt.. ik heb geen flauw idee meer wat ik zou kunnen doen...

alvast bedankt groeten Joey

[ Voor 15% gewijzigd door jopieV6 op 27-10-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopieV6 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:17:
hallo,

ik wou weer beginnen met D2 te spelen, nu kan ik alleen niet in loggen als ik op battle.net klik
ik heb de poorten 4000 en 6112 open bij me router
windows firewall uit en AVG firewall uit en dan werkt het nog niet.

wanneer ik de kabels om wissel zodat ik mijn kabel rechtsstreek in de modem van me provider druk.
dus zonder router er tussen werkt battle net wel..........
ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen ik ben al zowat de hele dag al aan het googles om een oplossing te vinden.
ik gebruik XP
linsys router
wanner ik batt.net tool gebruik voor het teste van servers. krijg ik error 10060 wat idd door een firewall of iets dergelijks wordt veroorzaakt.. ik heb geen flauw idee meer wat ik zou kunnen doen...

alvast bedankt groeten Joey
schakel eens je firewall uit? Meestal ligt het daar aan, of je moet de diablo.exe even toevoegen aan vertrouwde bestanden in je firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:03:
Haha...

Gaan we onze guildnames ... GoT-Kwakke // GoT-Weasel noemen ofoz? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
enchanter? wie heeft er een.. want dat is wel verrekte handig :))

voeg me effe toe andes robdevries is mijn account... weet niet of jullie op hardcore ook baalrun games doen..
wel gezellig met zijn allen huspakeee op naar de 80 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triel schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:29:

voeg me effe toe andes robdevries is mijn account... weet niet of jullie op hardcore ook baalrun games doen..
doen we ooit iets anders? :P 8 man 1 game, 1 soco 1 barb. 4 druids 1 necro en een assasin, alle minions in 1 minuutje dood baal nog sneller ng :D 2 a 3 games is een lvl ;) reken maar uit (5 min. per game ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand die SC, Ladder speelt én me kan helpen met HF op Hell? :P Zou het wel fijn vinden eindelijk wat gear te kunnen kopen met m'n Summoner, mits ik genoeg geluk heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Triel schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 08:29:

dankzij boom staat de hc-encher inmiddels op lvl 7x; ench maxed; nu de gear nog ;)

gister niet gespeeld toch; verbinding was te crappy om veilig te kunnen draaien (of de voor D2 beschikbare bandbreedte was te gering...)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol...

zat net in een baalgame... ware het niet dat de opener lvl 81 is en baal quest nog niet gedaan heeft xD Charnaam: Borge uiteraard een botje.

Sorry, vergeten erbij te vermelden dat het om NORMAL difficulty gaat...
:D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8ja botjes zijn wel chil, lekker baalrunz doen etc. etc. :D level je wel lekker snel, heb net weer ff dia II geuninstalled maar heb nu probleempje xD

heb net dia 2 opnieuw gekocht (waarom maakt niet uit :P) key code ingevuld. doet het
zet mijn key code in, niks aan de hand.

aangezien ik de cd van LOD niet meer heb doe ik mijn gedownloade versie (heb key code wel opgeslagen)
mijn key code is 26 cijfers / letters lang maar ik kan er maar iets van 16 invullen, weet iemand een download met een 26 cijferige key code? ... denk dat me cd weer eens is weggegooid -.-

jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Als je naar http://eu.blizzard.com/store/ gaat en daar een account open dan kan je je games registreren. Als je dan je cd key invoert en deze is nog in de oude format wordt deze door blizzard omgezet in het nieuwe.

Na het registeren staat er bij je game een download link voor de installer.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah oke chil thnx :D ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet gelukt game opnieuw gekocht via blizzard (kan niet wachten hehehe) vuile rippoffs € 15,- ... achja eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 00:25:
[...]

schakel eens je firewall uit? Meestal ligt het daar aan, of je moet de diablo.exe even toevoegen aan vertrouwde bestanden in je firewall.
ik heb windows firewall uit staan en ook de virusscanner firewall.

die diablo.exe toe voegen aan firewall welke firewall bedoel je?
ik heb de exe toegevoeg in windows firewall en nog werkt het niet.
ik zou in mijn router DMZ kunnnen instellen maar dat is wel weer risky dat wil ik dan ook graag voorkomen.

dmz heb ik nu ook geprobeert en dat werkt ook niet :(

bah heb mijn router moeten resetten en nu krijg ik helemaal geen ports meer open...zucht

[ Voor 11% gewijzigd door jopieV6 op 29-10-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

channel "op bb" voor baalruns georganiseerd door een botje lvl 98.

Smalllretard is deze persoon... anyway, vlot en lekker snel levelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff dit weekend weer even gespeeld (ben ziek dus je moet wat), heb me weer teruggeknokt tot lvl 72 soco :D intotaal vandaag 157 baal runs gedaan... ja dat word saai :O :P 8ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Toen ik zag dat een aantal oude maatjes ook weer aan het spelen was begon het ook bij mij weer te kriebelen. Dit weekend paar uurtjes gespeeld en heb nu een Orb-soso, lvl67, A2 Hell.
Ondersteund door een goede BO (Boompie!) kan ik zeer eenvoudig Meph/Andy NM plunderen op zoek naar Hell-waardige gear.
Hopelijk wordt het nog wat drukker met GoT-ers @HCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( en weer dood, deze keer wel mijn schuld... achja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik ben ook weer online :)
Heb de keys via e-bay gekocht en die werken.
OP één pc heb ik de keys aangepast maar ik kom battle.net europe niet op. Andere locaties werken wel.
Is het toevallig down op het moment of kan ik toch beter herinstalleren?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:16:
:( en weer dood, deze keer wel mijn schuld... achja :P
RiP, blijft altijd zuur....

Ik heb 2xD2 en 2xLoD. Omdat ik niet wist welke van de 2 ik nu had geinstalleerd en geen zin had om een schimmig key-track-tooltje te gebruiken, heb ik de installable van mijn Battle.net account gedownload.
In plaats van discjockey te spelen met 3 verschillende cd's krijg je nu 1 file die in no time geinstalleerd is. Aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
rajackar schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:19:
Ik ben ook weer online :)
Heb de keys via e-bay gekocht en die werken.
OP één pc heb ik de keys aangepast maar ik kom battle.net europe niet op. Andere locaties werken wel.
Is het toevallig down op het moment of kan ik toch beter herinstalleren?
dat heb ik dus ook vet lame !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:43:
Toen ik zag dat een aantal oude maatjes ook weer aan het spelen was begon het ook bij mij weer te kriebelen. Dit weekend paar uurtjes gespeeld en heb nu een Orb-soso, lvl67, A2 Hell.
Ondersteund door een goede BO (Boompie!) kan ik zeer eenvoudig Meph/Andy NM plunderen op zoek naar Hell-waardige gear.
Hopelijk wordt het nog wat drukker met GoT-ers @HCL.
was zoals gewoonlijk weer iets te laat :( had je net gemist.. wel nog een paar bot-baalruns gevonden, dus de lighter staat nu op 77. Merk wel dat je makkelijker gaat spelen zo langzamerhand; de echte uitdagingen en verrassingen zijn wel een beetje uit het spel, evenals de euforie van het vinden van goeie items (=nooit ^^)
mijn beste drop deze ladder is tevens mijn enige drop van iets bruikbaars; een arach, en die was op dat moment ook nog maar 10 fg waard. niet echt iets waar je langer voor opblijft zeg maar :P

naast d2 weer begonnen met slashen; er is nu alleen nog maar de cathacomb optie, en da's wel lache nu zeg; meer parties omdat je toch niet anders kan dan cath, en de casters hebben een multi-cast optie; da;s HEFTIG man; als je een goeie charm hebt kan je zo in 1 cast de hele mob neerleggen. levellen gaat dan ook veel sneller dan vroeger; ben nu in een goeie party ~ 5 minuten per lvl bezig op 50-71; de lagere levels gaar uiteraard nog VEEL sneller.

op softcore zijn de prijzen ook nog eens acceptabel (gister even gechecked) dus waarom zouden we niet een GoT-teampje maken weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK armor gevonden (kuch)
jewel: 13 ed 8 max 6 min -15% req

aantal lvl 99 jewels + charms, goed voor te craften en of restat :P

allemaal nog veel meer leuke spul, heeft got al een eigen mule account? mochten er degenen zijn die items nodig hebben op HC dat ze even in die mule kunnen snuffelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Potver mun whirlewind barbarian level 89 is naar Walhala gevlogen (of waren dat de vikingen, had ook een leuke nieuwe class geweest, toch?)

Vriending vond het nodig om zo wat heel haar foto verzameling te uploaden (zo'n kleine 10,000 foto's) naar moeders terwijl ik net naar eldritch aan het lopen was niet weten dat daar een zooi met archers stonden waar van een unique... game bevroor en ik quite + exit maar dat mocht niet meer baten...

Maar goed dan gaan we maar fijn orb sorceress beginnen. Als iemand Toevallig intresse heeft om eens op classic te rellen hardcore of softcore let me know! misschien weer eens een classic rusher maken.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:56:

allemaal nog veel meer leuke spul, heeft got al een eigen mule account? mochten er degenen zijn die items nodig hebben op HC dat ze even in die mule kunnen snuffelen? :)
Als het goed is hebben we wel een got ik-moet-van-mijn-zooi-af account. Zal zo dadelijk even loeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrboomblaster schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:08:
Als het goed is hebben we wel een got ik-moet-van-mijn-zooi-af account. Zal zo dadelijk even loeren.

[...]
Rip!
Vrouwen, wat moet je ermee... 8)7 Alleen maar een last. :P

Das prima, anders maak ik zelf wel even een account aan. Gooi ik er alvast wat zooi op.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot.. een ber rune bij mijn allereerste pit run :X gelijk bij de ingang! :o

*heb een account aangemaakt voor ons allemaal:

got-muleacc.

Voor password moet je mij maar even aanspreken ingame. *nz.weasel (ik zal bij deze ook even via de bekendere spelers alles even regelen, tot we elkaar wat beter kennen). Als je er iets uithaalt/instopt vermeld dan even hier wat je eruit of erin gedaan/ gehaald hebt. Bij het bijvullen hoef je niet specifiek te vermelden wat je erbij gegooid heb, maar is wel zo prettig ;).

Misschien een systeem dat we zouden kunnen hanteren bij Diablo 3? :) Elkaars vertrouwen hiermee winnen?

Momenteel zitten er wat schildjes / armors en polearms in de mules.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
mrboomblaster schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:08:
Potver mun whirlewind barbarian level 89 is naar Walhala gevlogen (of waren dat de vikingen, had ook een leuke nieuwe class geweest, toch?)

Vriending vond het nodig om zo wat heel haar foto verzameling te uploaden (zo'n kleine 10,000 foto's) naar moeders terwijl ik net naar eldritch aan het lopen was niet weten dat daar een zooi met archers stonden waar van een unique... game bevroor en ik quite + exit maar dat mocht niet meer baten...

Maar goed dan gaan we maar fijn orb sorceress beginnen. Als iemand Toevallig intresse heeft om eens op classic te rellen hardcore of softcore let me know! misschien weer eens een classic rusher maken.

[...]

Arghhhh Boompie...RIP joh!!!
Kan ik je baba niet meer lenen als BO-er....BOEEEEEEEE

@MArgootje: prima, ik hoor het PW wel als ik je online zie. Kan ik er ook wat spul op kwijt raken tegen de tijd dat ik iets nuttigs vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:20:
[...]

Arghhhh Boompie...RIP joh!!!
Kan ik je baba niet meer lenen als BO-er....BOEEEEEEEE

@MArgootje: prima, ik hoor het PW wel als ik je online zie. Kan ik er ook wat spul op kwijt raken tegen de tijd dat ik iets nuttigs vind :)
balen boom ;(

classic al een poosje niet meer gespeeld, dus lijkt me leuk.
zal proberen weer eens een avondje d2 te doen; ben atm weer bezig met slashen, dus moet de tijd een beetje verdelen tussen de bedrijven door :)

slashen moet immers voor de funding van d2 zorgen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 05-11-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er niet iemand die misschien een teamspeak zou kunnen opzetten, zou misschien ook wel grappig zin :)
@ boom ja ik weet hoe dat is :( zelf klikte ik toen ik doodging op esc daarna wou ik full rev drinken -.- niet zo slim.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag maaruhhh....

hoe/waar kan ik hier iemand een pm sturen? 8)7 zie nergens een optie hiervoor... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
In ieder geval via Forum --> Direct Messages --> Nieuwe Discussie.

Maar er is vast ook een makkelijkere manier =)

edit: bij sommige mensen zie ik gewoon een pm icoontje onder hun avatar. Maar bij jou bijvoorbeeld niet..

[ Voor 31% gewijzigd door Azaruc op 06-11-2010 09:31 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat komt omdat je dat moet inschakelen als oude gebruiker en als je de topicwaarschuwing leest dan staat het er heel netjes in :X O-)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik ben weer met D2 begonnen, maar nu heb ik het volgende probleem. Ik maak een Amazon met Fend, maar ik raak gewoon niets, ik heb een hit chance van 92% maar toch raak je gewoon niets en als je vervolgens wel raakt dan is ook gelijk het hele groepje dood. Dit heb ik trouwens ook zonder skills met gewoon prikken. Maar vooral als ik ingesloten ben (en daar hoort Fend juist goed voor te zijn)

Heeft dit met coördinaten te maken? Ik speel wel op Battle.net. Maar het begint me zo langzamer hand echt de keel uit te hangen, ben gewoon 2x zolang bezig misschien wel meer, puur door nep mis te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat Fend nogal buggy is:
Fend has a bug which makes it so that when you are in the middle of a Fend sequence, if something triggers your dodge/avoid/evade skills, it will cause all remaining attacks in the Fend cycle to miss their targets entirely. The only known way to combat this, as of right now, is to not put any points into dodge, avoid, and evade, which disallows access to Valkyrie as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Oh shit dat wist ik niet?! Hmm dan is mn build nu al verziekt blijkbaar. Ik heb juist voor Amazon gekozen omdat ik van Passive skills hou. Zal wel kijken of ik een respec ga doen. Misschien dan maar boogje ipv speer.

Maar hebben Zeal van Pala en Strafe van Ama daar dan ook geen last van? kan me wel vaag herinneren dat al die chain skills vaak missen als 1 slag mist. Misschien toch iets met coördinaten van de monsters.

[ Voor 32% gewijzigd door Bulls op 07-11-2010 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee die doen het prima :)
Je kan als alternatief ook een Javazon maken zoals deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opgelost, bedankt :P

Boom en tollo hebben een berichtje in hun inbox :) Dus mocht er iemand toegang tot het account willen hebben, hun hebben de wachtwoord van de muleacc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

jopieV6 schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:08:
[...]

dat heb ik dus ook vet lame !!
Met een tooltje dus ontdekt dat ik een IP ban heb. Schijnt twee weken te duren als je proebeert met een illegale cd key te verbinden. Jammer dat je niet direct weer toegelaten wordt als je een legale key gekocht hebt. Goed gedrag wordt niet per direct beloond. Even wachten dus nog ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:13:
[...]

Met een tooltje dus ontdekt dat ik een IP ban heb. Schijnt twee weken te duren als je proebeert met een illegale cd key te verbinden. Jammer dat je niet direct weer toegelaten wordt als je een legale key gekocht hebt. Goed gedrag wordt niet per direct beloond. Even wachten dus nog ;)
ja heb hetzelfde probleem, als je wilt spelen ga dan naar deze site (wel erg laggie dan hoor)

http://hotspotshield.com/

kan je tool downloaden die je via proxy server stuurt, battlenet kijkt naar de proxy en ziet dan het ip van de proxy ;) om met meerdere acc.s tegelijk te spelen (om jezelf te bo'en) kan je sandbox gebruiken, moet je echter wel 2 cd's / key's hebben ^_^

verder heb ik ALWEER een paar dagen gespeeld, heb nu een pally van lvl 72 met enigma (jah rune gevonden bij die beren van de magic tree :D ) door aardig wat te traden voor een beerre rune :P nu nog ff alles perfectioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
ik heb geen ip ban want ik heb contact gehad met blizzard contact service.
maar op een vreemde manier kan diablo mijn poorten niet gebruiken die ik toch goed heb ingesteld.....
ik wordt er gek van........ik zie zelfs in de outgoing msg log van me router de ip's van de europe servers. met poort 6112
mar werkt gewoon niet

wanneer ik de kabel uit de router en rechtsstreek in modem doe van de ISP werkt diablo 2 wel.....ZUCHT

EDIT::: ammmmmgggggg diablo doet het dankzij die shieldspot proggie!!!!! hardstikke bedankt
wel vreemd dat diablo het nu wel doet en zonder die proxy niet terwijl ik geen ban heb....

[ Voor 21% gewijzigd door jopieV6 op 09-11-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik denk dat er gewoon iets goed mis is in je router dan.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
ya dat vermoed ik dus ook, probleem is dat ik totaal geen idee heb wat het nog kan zijn ik heb de nieuwste firmware...
haal misshcien ik wel nieuwe router kijke of dat helpt zo niet breng ik hem terug =]

in ieder geval kan ik weer vrolijk beginne met mindless farming!!!

[ Voor 15% gewijzigd door jopieV6 op 09-11-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens je router half uurtje uit te houden werkt ook vaak :), als dat niet werkt kan je nog proberen via de proxy die ik hierboven heb neergezet, doet hij het dan wel dan licht het niet aan je router (of dan zijn de instellingen verkeerd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol...

Zonet een baal game, zijn wij in throne met 3 man ( botje ) en een speler...

Op gegeven moment doet iemand in town hostile (hij joinde maar wij lieten hem niet in pt, werd boos).

Goed, door hostile verlaat botje game, en dudu lvl 95 vond het te lang duren om baal te mollen...

afijn, was ik de enige over, kreeg hem neer na 5 min :P en dropt zowaar een shako :P

Stapje dichterbij, bij afronding van mijn assa. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shako is niet slecht, maar zal je nog wat leukers vertellen :P was laatst ff aan het spelen, laat iemand opeens gele boots droppen. ik pak ze op, had ze uiteindelijk voor 350 Forumgold op d2jsp verkocht (affijn mijn stiefbroer dan) heb dit weekend misschien topic voor je weet niet of ze die zo lang bewaren.

maar oke, ons groepje heeft vaak nogal wat items, zal eens kijken of ik hier wat dingen kan weggeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
ik ga dit weekend denk ik als eerste mf char een simpele sorc te bouwe, dus kan wel wat items gebruike :p

lol nu werkt die proxy sjit ook niet meer nu dus wel een ip ban of iets =]

[ Voor 27% gewijzigd door jopieV6 op 09-11-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm misschien moet je 'm aan zetten, staat onderin een rood schildje die groen moet zijn ;) maar heb atm me externe harde schijf niet en maandag examens dus moet ff kijken of ik tijd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Thanks to Margootje liep ik iets sjieker gekleed rond (Shako voor m'n soso FTW). Helaas heb ik wel mijn Trapper geripped tijdens een CSrun waar ik 2 sec last had van lag..... Maar dat hoort erbij helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ja das behoorlijk balen... speel je HC ladder dan kan ik je misschien wel wat helpen :) moet je eens met een soso naar de souls gaan als die er zijn in thrown room dan bn je pas snel dood :+ (spreek uit ervaring ;( ;w )

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter laat dan nooit.

Ik heb Diablo 2 gekocht, en ben aan de slag gegaan. Leuk en aardig, maar hoe werkt het nou precies ?
Hoe werkt die ladder ? De items die ik vind in single player, kan ik die houden ? Moet ik in multiplayer ALTIJD met anderen spelen ? Dat gedeelte is allemaal wat vaag nog.

Iemand een korte uitleg ?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:55:
Beter laat dan nooit.

Ik heb Diablo 2 gekocht, en ben aan de slag gegaan. Leuk en aardig, maar hoe werkt het nou precies ?
Hoe werkt die ladder ? De items die ik vind in single player, kan ik die houden ? Moet ik in multiplayer ALTIJD met anderen spelen ? Dat gedeelte is allemaal wat vaag nog.

Iemand een korte uitleg ?

Thx
Welcome to your new addiction...

Ladder: Als je online speelt kan je kiezen om op ladder te spelen. Ladder wil zeggen dat er een race gaande is met wie het hoogst op er op kan komen dmv je character level waarvan 99 de max is.

Andere keuze is om op ladder te spelen is dat hier alle runewords kan maken die er zijn. Weet het niet zeker maar ik dacht dat in single player ook geen high runes dropte.

Single player: Alle dingen kan je houden maar kan je alleen gebruiken op single player en open battle.net. Closed battle.net Zal je helemaal van vooraf aan moeten beginnen.

Multi player: Je kan alleen spelen maar in een groep is het meestal wel leuker en gaat het ook vlotter om door acts heen te gaan. Alle loot kan wel door iedereen gepakt worden dus als er iets dropt wat je wil moet je wel snel zijn.

Ik speel op hardcore als je daar toevallig ook speel kan ik je wel helpen met spullen of als je vragen hebt. Voeg me maar toe aan je vrienden lijst. /f add *mrboomblaster even in je chat regel invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee in single valle nwel high runes maar niet alles kan worden gemaakt,

ik kan je ook wel eens helpen. heb atm een lvl 89 pala, heb zo af en toe wel wat grappige items die geen fg waard zijn

btw heb nog paar skillamuletjes voor als mensen willen zet hier je char. maar neer kijk ik ff of ik er nog een amu voor heb (tussen 1 en 3 skillers en meeste maar 1 catogorie)

heb nu in 1 van me acc.s
2 to warcries
2 to summoning (neco)
2 to offenive aura's post hier neer als je er 1 wilt (levels weet ik niet) dan spreken we een tijd / game af en hopen dat ik het herinner :)

op me andere acc. nog
2 to summoning druids + 3 to max strenght
1 to druid skill levels
voor de lage levels een unique met 50 to fire resist (lvl 10)
2 to warcries 11 to dex.
2 to offensive aura's 12 to min. damage
3 to offensive aua's
2 to warcries
1 to combat skills paladin
2 to martial arts
1 to combat skills paladin

templer coat

als iemand wat nodig heeft hiervan zegt ie het maar is gratis ;) wel HC ladder he :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2010 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
wat is je accountname op Bnet, jim.c ? Hoe meer zielen, hoe meer vreugde :)

• kwakke01
tollo71 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:19:
hey guys, gister nog eff met boom door classic aan het rennen geweest; sos staat inmiddels op lvl 39. wel met zonder goede gear nog, maar dat mag de pret niet drukken :)
ga een orb/hydra maken; orb als main natuurlijk, en hydra ipv FB, want dit lijkt me wat makkelijker/veiliger :)
Zal toch met name zijn voor maggot 3 en zeis, dus hoeft alleen dat laatste beetje life eraf te halen wat ik met static niet wegkrijg ;)

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:19:
potter, en mijn accountnamen zijn (zo uit mijn hoofd) donkboy en nog iets wat ik me niet herrinner :P maar das een lvl 1 dus ja boeit weinig xD me paladin (donkboy) is 89 dus ja :D

oh nog een vraagje, is het mogelijk om plugY te isntalleren en nog in Bnet te kunnen en zo ja, HOE :o O :/ }:O

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 14:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:52:
[...]

potter, en mijn accountnamen zijn (zo uit mijn hoofd) donkboy en nog iets wat ik me niet herrinner :P maar das een lvl 1 dus ja boeit weinig xD me paladin (donkboy) is 89 dus ja :D

oh nog een vraagje, is het mogelijk om plugY te isntalleren en nog in Bnet te kunnen en zo ja, HOE :o O :/ }:O
Zal niet lukken...

Ik heb Plugy wel gebruikt bij Median. Maar op closed werkt ie niet, wel op open en single.
kwakke01 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 07:54:
[...]

ga een orb/hydra maken; orb als main natuurlijk, en hydra ipv FB, want dit lijkt me wat makkelijker/veiliger :)
Zal toch met name zijn voor maggot 3 en zeis, dus hoeft alleen dat laatste beetje life eraf te halen wat ik met static niet wegkrijg ;)
Kan mij niet voorstellen dat Hydra veiliger zal zijn dan FB. Als je een hoog FCR haalt, zal je nog sneller de mobs neerkrijgen met FB dan met Hydra (dan heb ik het nog niet over dat FCR geen invloed heeft op Hydra). Ik kan mij wel voorstellen dat je niet met de borst bloot hoeft te gaan met Hydra, maar je brengt hiermee jezelf in delicate situaties, welke je niet zou hebben met FB als main. Denk dat je te weinig damage zult doen met Hydra. Maar een keer wat anders is ook leuk uiteraard.

Oproep aan iedereen die nog HC Ladder speelt.

Verzamel al je P. amethyst en emeralds. Tevens de runes ral en thul.
Ik verzorg de amuletten en jewels.

Doel? Amuletten craften, ik ben lvl 91, bijna 92. Dus dit is een goed level om mooie en nuttige amuletten te craften voor anderen. En als het een zéér goed amulet betreft, kunnen we deze onderling verkopen op d2jsp.

De gecrafte amuletten komen terecht in de juwelen-char van onze mule account.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
bah wat een bagger zooi ik kan alleen maar spelen wanneer niemand thuis is, omdat ik nog steeds mijn kabel rechstreeks in modem moet drukken.
begin deze router aardig zat te worden..............

ben al wel lvl 16! met act1 andy dood, wanneer ik weer kan spelej ga ik een zooi tomb runs doen hophop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomb runs :P gewoon trist runs doen tot lvl 23 1 rank levelen als iemand je wilt boosten en bam bam bam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaahh, Temp...

Tollo, kun je die items oprapen als je dit leest? xD :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 20:14:
tomb runs :P gewoon trist runs doen tot lvl 23 1 rank levelen als iemand je wilt boosten en bam bam bam :P
Ik begin meestal op lvl 15-16 wel met tombruns, gaat dan wel even sneller dan trist. En vanaf 20 zoek ik meestal een cowgame op =)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kan ook, achja iedereen ze eigen style he ;), ik kan mezelf boosten want heb 2 cd key's dat scheelt wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:14:
ja kan ook, achja iedereen ze eigen style he ;), ik kan mezelf boosten want heb 2 cd key's dat scheelt wel wat :P
Heb ik ook idd, alleen nog geen (legale) manier ontdekt om vanaf 1 pc 2x diablo te runnen. In dat geval zou ik gewoon gaan classic/glitch rushen en dan hell dia runnen ^^

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Ik denk eraan om terug Dia te spelen, zit nog met een hoop chars van vorige ladder maar heb nood aan verse start :)
Mss hc deze x, maar heb daar totaal geen ervaring mee met hc, iemand idee voor leuke char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Azaruc schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 10:27:
[...]

Heb ik ook idd, alleen nog geen (legale) manier ontdekt om vanaf 1 pc 2x diablo te runnen. In dat geval zou ik gewoon gaan classic/glitch rushen en dan hell dia runnen ^^
Ik gebruik om 2 of meer games op 1 pc te laten draaien Sandboxie. Dit zorgt er namelijk voor dat je bijvoorbeeld een exe bestand veilig en verborgen kan draaien http://www.sandboxie.com/. De gratis variant kan je 2 boxjes mee maken dus maximaal 3 sessies mogelijk op 1 pc.
Liquazo schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 13:40:
Ik denk eraan om terug Dia te spelen, zit nog met een hoop chars van vorige ladder maar heb nood aan verse start :)
Mss hc deze x, maar heb daar totaal geen ervaring mee met hc, iemand idee voor leuke char?
Een van de veiligste characters blijft de necro summoner. Skellies, golem en merc doen het werk en jij zorgt voor de curses en het op rapen van loot natuurlijk!

[ Voor 30% gewijzigd door mrboomblaster op 13-11-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
mrboomblaster schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:59:
Een van de veiligste characters blijft de necro summoner. Skellies, golem en merc doen het werk en jij zorgt voor de curses en het op rapen van loot natuurlijk!
Ik heb er zo eentje, en ik erger me meer en meer aan de overduidelijk domme AI van al die minions.
Heel vaak worden er deuren geblokkeerd, of nog erger staan ze ergens anders in de dungeon geparkeerd |:( Verder is het ook vervelend dat je telkens je arsenaal aan minions moet opbouwen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
mrboomblaster schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 21:59:
[...]

Ik gebruik om 2 of meer games op 1 pc te laten draaien Sandboxie. Dit zorgt er namelijk voor dat je bijvoorbeeld een exe bestand veilig en verborgen kan draaien http://www.sandboxie.com/. De gratis variant kan je 2 boxjes mee maken dus maximaal 3 sessies mogelijk op 1 pc.
Top! Dat ga ik dan eens proberen :)
Scheelt een hoop tijd :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Kapoen schreef op zondag 14 november 2010 @ 10:25:
[...]

Ik heb er zo eentje, en ik erger me meer en meer aan de overduidelijk domme AI van al die minions.
Heel vaak worden er deuren geblokkeerd, of nog erger staan ze ergens anders in de dungeon geparkeerd |:( Verder is het ook vervelend dat je telkens je arsenaal aan minions moet opbouwen.
Om wat meer controle te krijgen over je minions zou je een item met teleport charges kunnen gebruiken (of enigma ofcourse..) of anders van tijd tot tijd even een tp pakken.

En over het opbouwen van je army is niet zo erg nadat je anya hebt bevrijdt want dan kan je bij pindleskin in de tuin die lijken voor gebruiken. heb je zeker een stuk of 10 skellies zo staan. Wel snel zijn natuurlijk voor dat die lijken opstaan en je aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
mrboomblaster schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:09:
[...]
Om wat meer controle te krijgen over je minions zou je een item met teleport charges kunnen gebruiken (of enigma ofcourse..) of anders van tijd tot tijd even een tp pakken.
Mja, ik speel uitsluiten single player dus van een enigma hoef ik zelfs nog niet eens te dromen :)
Verder zijn gebieden als de maggot lair helemaal problematisch, de minions en mijn merc lopen elkaar constant voor de voeten. Eenmaal als er een mob platgaat kan ik corpse explosion doen natuurlijk, maar het duurt veel te lang eer ik dat kan gebruiken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
ik ben nu lvl 66 met me sorc en ik ben achter iets gekomenw wat niet relaxt is.. vroegah kon je zelf stuff naar mule zette door gewoon snel game in en uit te gaan
dat werkt nu dus niet meer....
hoe da fack kan ik nu stuff over gooien want ik zit al weer bom vol...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga gewoon in een game b.v.
baalrun-01, drop alles ergens in town van act 1 stap snel over en kom weer terug, anders gewoon met een vriend erbij. verder heb ik idd ook sandboxie, werkt wel goed :D met barb. en paladin (lvl 90 bijna 91) in 1 game, heerlijk :D pala met 5k life en diaruns maar :D vandaag nog sur gevonden :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
jopieV6 schreef op zondag 14 november 2010 @ 16:54:
ik ben nu lvl 66 met me sorc en ik ben achter iets gekomenw wat niet relaxt is.. vroegah kon je zelf stuff naar mule zette door gewoon snel game in en uit te gaan
dat werkt nu dus niet meer....
hoe da fack kan ik nu stuff over gooien want ik zit al weer bom vol...?
Tegenwoordagh moet je eerst een game permen door er ongeveer 5 minuten in te blijven dan je stuff droppen en dan je mule halen.
Beter is om gewoon iemand te vragen die in je game wilt blijven. Als je hulp nodig heb let me know acc *mrboomblasterhc
Kapoen schreef op zondag 14 november 2010 @ 13:47:
[...]

Mja, ik speel uitsluiten single player dus van een enigma hoef ik zelfs nog niet eens te dromen :)
Verder zijn gebieden als de maggot lair helemaal problematisch, de minions en mijn merc lopen elkaar constant voor de voeten. Eenmaal als er een mob platgaat kan ik corpse explosion doen natuurlijk, maar het duurt veel te lang eer ik dat kan gebruiken.
Probeer een spellsteel te pakken te krijgen. Deze unique axe heeft teleport charges. Die gebruik ik ook altijd op de switch, uber skelly/merc/golem controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:27
Iron Maiden is er dus allang niet meer in CS. Maar hoe zit het met Lower Resist? Mijn paladin heeft binnenkort enigma op SCL en gaat CS runs doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
wei_zhu schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:01:
Iron Maiden is er dus allang niet meer in CS. Maar hoe zit het met Lower Resist? Mijn paladin heeft binnenkort enigma op SCL en gaat CS runs doen!
Van de arreat summit:

Oblivion Knights are known to be one of the most dangerous enemies in the game for melee characters. Oblivion Knights use the following Skills: Bestow (heals others), Bone Armor, Bone Spirit, Decrepify, Lower Resist, Weaken, Life Tap, Amplify Damage (wow!).

Maar is dus nog niet up-to-date want hier staat nog amp bij.

Oh ja stom ik was in de war met iron maiden. my bad.

[ Voor 4% gewijzigd door mrboomblaster op 15-11-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
mrboomblaster schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:05:
[...]

Van de arreat summit:

Oblivion Knights are known to be one of the most dangerous enemies in the game for melee characters. Oblivion Knights use the following Skills: Bestow (heals others), Bone Armor, Bone Spirit, Decrepify, Lower Resist, Weaken, Life Tap, Amplify Damage (wow!).

Maar is dus nog niet up-to-date want hier staat nog amp bij.
Die casten ze toch ook nog gewoon?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopieV6
maar die 5 minuten om een perm game te maken werkt ook wanneer je game maakt met password? mag ik toch hopen =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d8 ik wel ja, heb nu btw ff lvl 86 assa heb gemaakt :D
echter wel op acc. van me broer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Sinds paar weken voor nieuwe ladder reset al niet meer gespeeld, maar inmiddels toch maar weer begonnen. Stomgenoeg wel nieuwe paladin aangemaakt als 'expansion' char... grmbl. Wil ook weer sorc maken, die dan maar non-exp in eerste instantie en later pas upgraden naar expansion char. Weet alleen nog niet wat voor sorc: meteorb of lightningorb...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
HetBiggie schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:33:
Sinds paar weken voor nieuwe ladder reset al niet meer gespeeld, maar inmiddels toch maar weer begonnen. Stomgenoeg wel nieuwe paladin aangemaakt als 'expansion' char... grmbl. Wil ook weer sorc maken, die dan maar non-exp in eerste instantie en later pas upgraden naar expansion char. Weet alleen nog niet wat voor sorc: meteorb of lightningorb...??
hey biggie,

lightningorb moet je niet doen; lightning zonder syns mist de kracht oom potten te breken, dus dan kan je beter gaan voor een fb/orb of een meteorb (hydraorb zou ook nog wel kunnen) fire en cold hebben beiden voldoende kracht om te kunnen killen; twijfel zelf ook nog een beetje, zit nu op FB, maar denk dat ik ga switchen naar orb als main, met fw of meteor als 2ndary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm niet mee eens kwakke, een chain lightening kan verdomde handig zijn vooral in het begin, daarbij zijn er geen baalminions immune to lightening? toch? je bent alleen de klos als je souls tegen komt maar dat ben je atlijd wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 08:19:
hmm niet mee eens kwakke, een chain lightening kan verdomde handig zijn vooral in het begin, daarbij zijn er geen baalminions immune to lightening? toch? je bent alleen de klos als je souls tegen komt maar dat ben je atlijd wel :+
Jim, @Classic gelden andere do's en dont's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
mrboomblaster schreef op zondag 14 november 2010 @ 19:18:
[...]

Tegenwoordagh moet je eerst een game permen door er ongeveer 5 minuten in te blijven dan je stuff droppen en dan je mule halen.
Beter is om gewoon iemand te vragen die in je game wilt blijven. Als je hulp nodig heb let me know acc *mrboomblasterhc

[...]

Probeer een spellsteel te pakken te krijgen. Deze unique axe heeft teleport charges. Die gebruik ik ook altijd op de switch, uber skelly/merc/golem controle.
Dit lijkt niet altijd lekker te werken. Krijg regelmatig Game not found etc. Heb nog wel een tweede serial maar moet nog een keer kijken hoe ik twee verschillende installs op een pc werkend krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 09:50:
[...]

Jim, @Classic gelden andere do's en dont's ;)
ik bedoel ook op expansion ;) of zit ik nou fout te denken (is nog veels te vroeg joh) :O btw kan je op classic skills ressetten?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:18:
[...]

ik bedoel ook op expansion ;) of zit ik nou fout te denken (is nog veels te vroeg joh) :O btw kan je op classic skills ressetten?
ja, kan in classic ook gewoon; blijkbaar waren ze te lui om deze mod eruit te slopen voor classic :P
op LoD is light idd mijn favouriete, maar op classic schiet ie gewoonweg te kort omdat je ook rekening moet houden met de immunes :( je hebt geen merc die je eff een handje kan helpen ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.multimania.nl/kwakkel01/d2jsp/signature360-130.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja das waar in classic kan je je merc niet in alle acts meenemen :S rotclassic xD, ik prefereer zoiezo LOD want vind classic teveel moeite :lol:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Het gaat mij sowieso om LoD. En dan specifiek om lightning i.p.v. chainlightning. Ik geloof dat psychoclown nog een build had staan voor een lightning sorc op het GoT-Diablo forum... Eens ff checken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
HetBiggie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:37:
Het gaat mij sowieso om LoD. En dan specifiek om lightning i.p.v. chainlightning. Ik geloof dat psychoclown nog een build had staan voor een lightning sorc op het GoT-Diablo forum... Eens ff checken hoor.
CL> lightning, omdat je crowd-control VEEL beter is. Daarnaast hoef je minder moeite te steken in mikken; je ziet vanzelf wel of de CL doorgaat (ofwel wat raakt) of niet :P
perfect voor een snelle/veilige/luie speelwijze ;) de dam die je mist wordt ruimschoots gecompenseerd doordat je meerdere doelen raakt. alleen bij de bosses eff switchen naar lightning, omdat je dan immers maar 1 target hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 18:37:
Klopt :)
Voordeel van Lightsorc is dat je keuze hebt tussen CL of Lightning, beide zijn maxed dus het maakt niet uit voor welke je gaat ;) Zelf vind ik Lightning altijd directer en netto sneller omdat het meer damage doet de kant waar je naar mikt. Deels dus ook eigen voorkeur maar daar kom je wel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Ik ben op zoek naar een paar dirt cheap character builds.
Liefst up to date en ervan uit gaande dat er niet begonnen worden met goede items.

Veel builds gaan uit van redelijk goede gear die ik nooit te pakken krijg of aan flink aantal + skillers waar ik er voorlopig 0 van heb.

Iemand een paar goede links of tips?

[ Voor 6% gewijzigd door barfieldmv op 17-11-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn tip zou zijn maak een summon necro, (om te beginnen 40% op skeleton mastery en raise skeleton, de andere 20% op clay golem, als je alles max hebt reset je je skills (op lvl 50 ofzo) en zet je ongeveer 20 op raise skelleton 20 op skeleton mastery 1 op alle dingen van golem tot je fire golem kan, daarna 50/50 op golem mastery en fire golem, verder alleen genoeg strenght nemen om je items te dragen en de rest bijna allemaal op vitality en genoeg mana om je golem opnieuw op te roepen) (dit is op HC ladder mijn advies iig)

is namelijk redelijk makkelijk mee te overleven, als je verder nog wat amuletten nodig hebt die een skill geven geef je maar een krijs :) (nogmaals dit is wel op HC ladder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:37:
mijn tip zou zijn maak een summon necro,... knip....
Ik speel op scl. Survivability is dus niet zo'n probleem. Van de week speelde ik een OrbMeteor sorc die wel aardig door hell gaat op lvl 75 maar nog weel problemen heeft met resists en regelmatig doodgaat door cold/fire immune mobs.

In mijn ogen is het nadeel van een skelly mancer dat hij niet zo heel snel killed. Of valt dat in latere lvls wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:57:
[...]

Ik speel op scl. Survivability is dus niet zo'n probleem. Van de week speelde ik een OrbMeteor sorc die wel aardig door hell gaat op lvl 75 maar nog weel problemen heeft met resists en regelmatig doodgaat door cold/fire immune mobs.
dat licht helemaal aan hoe je speelt, als je baal runs doet met meerdere spelers dan maakt het weinig uit en zou ik persoonlijk voor een barb. gaan maar als je een lone player bent dan zou ik in dat geval voor een paladin gaan met hammers en aura (aangezien doodgaan niks boeit kan je uiteraard ook gewoon een assasin nemen, enige probleem 1x geraakt worden op hell en je bent dood :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:52:
[...]

.... (aangezien doodgaan niks boeit kan je uiteraard ook gewoon een assasin nemen, enige probleem 1x geraakt worden op hell en je bent dood :P).
Mwahh, ik heb vaak Pheno's 'Happy Feet' assasin aan het werk gezien in HCL UT. Daar ging UberMeph zo snel neer dat een Smiter het schaamrood op zijn kaken kreeg O+ .Dus 1x geraakt worden en dood valt reuze mee.

Ik heb nu een lvl83 Trapper, HCL die in Hell heel aardig overeind blijft zonder goede gear. Een trapper speelt meer als een ranged char dan een melee char. Met Fade, weapon block etc is dat goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm mijn assa is ook trapper, hit idd wel zo'n 7k met die traps en zelf ook nog eens 500 maar heb zoveel mogelijk op life gezet kom toch echt niet verder dan 1.9 k life, nu heb ik daar nog geen bo mee laat staan een enigma maar alsnog... ik moet niet proberen om alleen baal te runnen (vooral niet als er souls zijn... ik haat souls)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
barfieldmv schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:02:
Ik ben op zoek naar een paar dirt cheap character builds.
Liefst up to date en ervan uit gaande dat er niet begonnen worden met goede items.

Veel builds gaan uit van redelijk goede gear die ik nooit te pakken krijg of aan flink aantal + skillers waar ik er voorlopig 0 van heb.

Iemand een paar goede links of tips?
Ik heb laatst voor het eerst een tri-spec sorc geprobeerd, speelt ook best lekker met cheape gear. Voor ultieme performance (baalruns solo) heb je voor het mooie een merc met infinity nodig, anders volstaat een merc met insight/treachery/andy's visage of gaze

Zelf punten stoppen in:
Max Nova
Max Telekinesis (voor ES)
1 punt ES
Max Fireball
Max Blizz
1 punt Fire mastery
1 punt cold mastery
1 punt warmth
1 punt in rest van de prereqs
rest in light mastery

Nova is je main skill, werkt nog verbazingwekkend lekker eigenlijk :o

Qua gear, de standaard dingen; shako, ocu, spirit shield, tal belt/armor/amu etc.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:41:
hmm mijn assa is ook trapper, hit idd wel zo'n 7k met die traps en zelf ook nog eens 500 maar heb zoveel mogelijk op life gezet kom toch echt niet verder dan 1.9 k life, nu heb ik daar nog geen bo mee laat staan een enigma maar alsnog... ik moet niet proberen om alleen baal te runnen (vooral niet als er souls zijn... ik haat souls)
Jij was toch *potter @Bnet? HEb je gewhispered net, maar kreeg geen antwoord... :-(

Solo Baal runnen vind ik heel wat anders dan "geen enkele klap kunnen krijgenin Hell". Er zijn maar weinig builds die solo, met cheape gear, makkelijk Baal kunnen runnen. Alleen een Summoner komt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:04:
[...]

Jij was toch *potter @Bnet? HEb je gewhispered net, maar kreeg geen antwoord... :-(
ja sorry, das een maat van me snapt 't spel niet zo goed weet dus ook niet hoe je kan praten :P die speelt (als het goed is) alleen maar nightmare of normal games xD speelt tot nu toe alleen nog SP om het spel te leren :F
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!