Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Yups ladder is 21 september ge-reset. Dus we kunnen weer vol aan de bak :)

Had ook al 2 jaar niet meer gespeeld totdat ik versie 1.13 zag en nu ook ineens de ladder reset
dacht laat ik het nogeens proberen en moet zeggen het gaat lekker :)

Heb op mijn necro al een Gull Dagger gevonden, dit maakt meteen al 100% mf. Hupsakee armor en helm
socketen met topazzen en mijn mf char is al geboren...

Hopelijk dat ik met jullie hier wat kan samen spelen mulen .. etc.. altijd gezellig om wat mensen in je friendlist te zien.

tja zal wel iedereen kennen maarre

/f l list friends
/w *accoutname effe berichtje sturen
/f a accountname account friend toevoegen.

dat zijn de meeste die ik gebruik ... :)

Ps vraagje hier aan de ervaren 1.13 mannen.. Wat is the new Mystery reveiled???
ik lees dit in de patch notes maarja... vraag me af wat dat is...
toch niet de tokens die ze kunnen droppen in hell om weer een respec af te dwingen he?

yow zie je in Diablo.

gr,

[ Voor 13% gewijzigd door Triel op 12-10-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groeten doen wij tweakers bij voorbaat, Het algemeen beleid #groeten ;)

De 'mystery' zijn de tokens inderdaad :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Ben nu al weer lvl 73 met mijn blizz sorc, accountnaam sorcees, ook nog actief op sorcees2.
Alles gaat lekker in NM, maar nog geen gear, overstap naar Hell komt eraan maar gearwise best miniem.
Ik ga nu voor de goedkope runewords, ryhme, stealth etc.
Merc moet nog een insight, maar zelfs dat heb ik niet en ik weiger te kopen op D2jsp.org, daar is alles nog veel te duur.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
hey sorcerees :)

zal je vanavond toevoegen, neem aan dat je ook hardcore ladder speelt?

Ik weiger ook om op d2jsp spullen te kopen laat staan een account te maken.
Gewoon lekker zelf je spullen origineel vinden. ik heb alle runes voor insight al echter moet alleen nog een 4 socketed speer.

Trouwens ik dacht dat er vroeger een truuk was om snel een 4 socketed speer te krijgen. Deed Larzuk in nightmare niet altijd een speer 4 socketed?? of moet je daar geluk bij hebben.....

dacht me te herinneren dat dit de truuk was mja..

En Psycho.. jammer dat dat de mystery is.. ik had op iets spannends gehoopt :)

ach ja... vanavond eerst maareens wat baal runs doen lvl 37 nog iets te vroeg om naar nightmare te gaan.

Groeten allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat heb je aan een 4sock speer dan? Daar kun je geen insight in maken. Je moet een 4sock POLEARM hebben.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:15
Heb een vraag aan jullie ervaren rotten.

In het kort komt het hier op neer. Bevind me nu net in Hell met een 'Frozen Orb +Thunder Storm' Sorceress (lvl68). Ik kom nu allerlei Cold Immunes tegen en ik ben kansloos. Wat moet ik doen: (A) verder doorgaan met Lighning skills, en dan wellicht Chain Lightning of ( B ) alsnog een halve Meteorb bouwen, of nog iets anders?

Hieronder staat een uitgebreidere omschrijving:

Ik speel al een kleine 10 jaar DiabloII/LOD, maar nooit online, en ook nooit voorbij ActIV. Inmiddels ben ik echter met m'n sorceress lvl68 in hell aanbeland. Nu zit ik met een probleem: alhoewel ik nooit met skillpoints heb lopen strooien ligt mijn kracht toch echt bij de Frozen Orb. Ik had me voornamelijk gericht op Cold en Lightning skills. Helaas heb ik daarbij 11 skillpoints in thunder storm gestoken wat destijds erg handig was (een instant killer waar ik niet naar om hoefde te kijken), maar nu weinig oplevert. En nu ik Cold Immunes tegenkom heb ik daar totaal geen aanval op. Ik heb wel een Meteorb +1 skill en nog +4 algemene skill door equipment. Maar de Meteor weet me niet echt te overtuigen, veel te traag dat ding.

Nu heb ik gelukkig nog wel 11 skill points over. Ik zou dus alsnog skillpoints kunnen toewijzen aan meteor (heb ik nog wel 2 prerequirements skillpoints voor nodig), kunnen richten op Fireball, of een Lightning skill (Chain Lightning?)

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Cold/Fire Immunes zeldzamer zijn dan Cold/Lightning Immunes, maar hier lees ik juist dat CI/LI in principe geheel niet voorkomen (behalve random)

Afbeeldingslocatie: http://www.ferdinandvanoostrom.nl/got/MissSunshine.jpg

De mogelijkheden die ik nu zie:
A. richten op lightning skills, en dan denk ik in eerste instantie aan Chain Lightning
- voordeel: ik heb al 4 skillpoints in Lightning Mastery
- nadeel: te weinig skillpoints voor maximale synergie (76 nodig waarvan ik hooguit de helft kan halen), en weinig damage
B. Alsnog een halve meteorb bouwen
- voordeel: veel damage
- nadeel: synergie bonus kan ik wel op m'n buik schrijven, dus de damage blijft laag
- nadeel: ik vind Meteor extreem traag
C. Fireball
- voordeel: makkelijk richten
- nadeel: te weinig skillpoints om synergie bonus ten volste te benutten.
D. anders...

Wat raden jullie aan? :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeteOrb omdat die makkelijker goed te maken is en niet zo gear afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Maak je geen zorgen over het feit dat je maar 11 skills over hebt. Je kunt bij Akara een volledige respec doen zodra je de eerste quest gedaan hebt.

Mijns insziens zijn er 2 viable sorc builds die werken in hell en ook met immunes om kunnen gaan:
- Meteorb (20 fireball, 20 meteor, 20 orb, 1 fire mastery, 1 cold mastery, rest in firebolt)
- Lightning (Alle lightning skills + light mastery maxen en merc een infinity pole geven)

De tweede optie is veruit de duurste in in het begin van een ladder nauwelijks te maken voor de poor guys zoals wij ;) Ik zou dus voor een meteorb sorc gaan.

PS. er zijn nog wel andere builds mogelijk zoals bearsorc enzo, maar die laat ik voor het eenvoudige maar even buiten beschouwing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Over dat respec: Ik speel in 1.12 (zodat ik met de Multires-mod iets fatsoenlijkere resolutie heb), en heb net Quest 1 gedaan, dus dat lijkt er niet meer in te zitten. Of is dat respec niet ziets als imbuen waar je later ook nog voor aan kan kloppen(?). Anders toch tijdelijk 1.13 installeren, alhoewel ik dat respec eigenlijk geen mooi onderdeel vindt.

[ Voor 37% gewijzigd door inquestos op 12-10-2010 13:49 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

inquestos schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:46:
Over dat respec: Ik speel in 1.12 (zodat ik met de Multires-mod iets fatsoenlijkere resolutie heb), en heb net Quest 1 gedaan, dus dat lijkt er niet meer in te zitten. Of is dat respec niet ziets als imbuen waar je later ook nog voor aan kan kloppen(?). Anders toch tijdelijk 1.13 installeren, alhoewel ik dat respec eigenlijk geen mooi onderdeel vindt.
Ah je speelt offline dus? Nouja de respec zit er inderdaad sinds 1.13 pas in. Sinds 1.13 kun je in elke difficulty een respec doen na de den of evil quest. Het hoeft natuurlijk niet, je kunt ze ook bewaren voor als je later je hele character wilt omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Inderdaad offline (Ik ken veel meer die dat nog regelmatig doen, dus de Diablo community is veel groter, veelal dezelfde die niet op dit soort forums rond hangt :) ).

Maar zou tijdelijk naar 1.13 over gaan zin hebben, of ben ik daar al te laat voor? Ik lees ook iets van een PlugY-mod waarmee het ook kan, maar ik vind dat hele respec toch wat cheaten, dus zou liever met mijn iets wat vern*kte build verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah maar hier valt weinig meer mee te maken. Sowieso als je voor orb + een ander element gaat is die 10 punten cold mastery verspilling, en die 11 punten in lightning storm helpen nu ook niet bepaald mee. Zonder die punten is eigenlijk alleen FIREWALL nog een optie, die heeft namelijk geen synergies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Hmm en om eerlijk te zijn vind ik lvl 67 ook nog te vroeg voor Hell. Kijk ik speel altijd alleen maar Hardcore
en dan zul je mij nog echt niet in hell zien rondlopen. Echter alleen maar als iemand me boost in baal or Chaos runs .. maar niet alleen.

Persoonlijk maak ik altijd alleen een sorc voor MF die knal ik dan volledig vol op Blizzard. Dus alle synergies in de colt tree. Dan heb je echt een mega kill babe voor andariel en Mephisto en voor act 5 shank en pindle.
Mja het is dan puur mf gericht. sorc gebruik ik nooit om volledig hell mee te clearen daar heb ik mijn necromancer voor. Maar MeteoOrb werkt idd wel goed en ik zal toch echt overwegen om 1.13 te installeren want respecs zijn wel degelijk een goede oplossing. Ze hadden dat al 10 jaar geleden moet bouwen.
Nu kun je op het begin tenminste je begin skills maxen en hoef je niet alles op te sparen voor je eind build.

Even op lvl 60 een build change en hupsakee je kunt weer optimaal verder. En nu kun je ook je char eens op een andere manier bespelen zonder 3x een nieuwe te moeten maken... en ik ken persoonlijk niemand die Act 3 zo leuk vind... oh man Flayer Jungle.. hadden ze het nog groter kunnen maken ...

Online spelen blijft toch wel het leukst maarja das natuurlijk ook persoonlijk :P

Succes met het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ok, dankjewel, duidelijk antwoorden, daar kan ik wat mee! Ik zal me beraden over wat te doen. (Vind overigens Firewall ook een moeilijk te plaatsen aanval net als 'Meteor', dus wellicht toch 'respecen' maar dan kan ik net zo goed van te voren even een build uitproberen.)

[ Voor 0% gewijzigd door inquestos op 12-10-2010 14:39 . Reden: reactie Triel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Weet er eigenlijk iemand hier nog een leuke 1.13 necro build bedoel standaard is altijd
skellies maxen + masterY + corpse explosion = Godly...

maarre zag dat ze nu ook posion nova gebuffed hebben... is er iets mee te combineren dus skellies en posion... of puur posion & bones gaan? iemand misschien ervaring mee deel het met me aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Triel schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:55:
Weet er eigenlijk iemand hier nog een leuke 1.13 necro build bedoel standaard is altijd
skellies maxen + masterY + corpse explosion = Godly...

maarre zag dat ze nu ook posion nova gebuffed hebben... is er iets mee te combineren dus skellies en posion... of puur posion & bones gaan? iemand misschien ervaring mee deel het met me aub :)
Poison is alleen leuk in PvP, in PvM is het echt waardeloos, NIET DOEN! Een pure bonemancer is wel te doen (dus max bone spirit, max bone spear, max bone wall etc.). Alleen magic immunes vormen dan een probleem, maar die kun je met je merc en corpse explosion afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
hmm oke... dan denk ik dat ik voorlopig nog maar bij mijn skullies en corpse explosion blijf :)
imbah build die heel Hell aankan zonder problemen. Alleen die lighting spirits in act 4 en worldstone chamber
kunnen een probleem zijn.. ben daardoor weleens in het verleden ge-oneshot.. Dacht wel effe Izual te kunnen killen kom planes of despair in stond er een groepje van 6 a 7 FLATS 6 lighting beams door mijn strot. Helaas met de dood kunnen bekopen. :(

Hardcore blijft lache hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Triel schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:59:
hmm oke... dan denk ik dat ik voorlopig nog maar bij mijn skullies en corpse explosion blijf :)
imbah build die heel Hell aankan zonder problemen. Alleen die lighting spirits in act 4 en worldstone chamber
kunnen een probleem zijn.. ben daardoor weleens in het verleden ge-oneshot.. Dacht wel effe Izual te kunnen killen kom planes of despair in stond er een groepje van 6 a 7 FLATS 6 lighting beams door mijn strot. Helaas met de dood kunnen bekopen. :(

Hardcore blijft lache hehe
Dim Vision gebruiken, dat is het enige dat helpt tegen die dingen. Als je flink wat +skills hebt kun je met Dim Vision bijna 3 schermen voor je nog monstertjes blind maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb even een battle.net account aangemaakt en m'n Diablo II en Diablo II LOD geregistreerd en m'n WoW account ook ermee samengevoegd. Voor de lol even Diablo II LOD geïnstalleerd (clients gedownload van battle.net), maar ik krijg nu iedere keer "Unable to identify version" als ik verbinding probeer te maken met battel.net (degene in Diablo II LOD). Ik heb al handmatig de patch geïnstalleerd, daarna kon ik één keer wel inloggen, maar toen ik uitlogde lukte het vervolgens niet meer en kreeg ik weer iedere keer die foutmelding. Weten jullie hoe ik dat probleem op kan lossen?

EDIT: opgelost door te opnieuw te installeren en tussendoor eerst even Diablo II te patchen en daarna pas Diablo II LOD te installeren en die te patchen.

EDIT2: zie nu pas dat er twee weken geleden ook weer een ladder reset was (crap, moet ik weer opnieuw beginnen).

EDIT3: als er al mensen in staat zijn om te rushen, dan hoor ik het graag (al is het maar voor een stukje).

EDIT4: even een tijdje gespeeld, kreeg ineens lag en vervolgens connection interrupted en nu is het probleem weer terug, kan niet op battle.net want dan krijg ik weer "Unable to identify version"

[ Voor 33% gewijzigd door Kid Jansen op 12-10-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb vandaag diablo 2 + LOD gekocht ik install en update maar kan niet connecten naar Bnet Europe. hij zegt "unable to connect to battle.net". Alle andere servers kan ik gwn naar connecten. Oplossingen op blizz support helpen niet.

Iemand een idee?

Ik kan ook niet inloggen op diabo 2 forums!? ik typ mijn battle.net gegevens in. ik typ mijn diablo 2 of LOD keycode maar ik kan niet inloggen. wat is dit voor service?

[ Voor 25% gewijzigd door playlogic op 12-10-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Vreemd gistereavond gewoon op europe gespeeld. Het zou gewoon standaard out of the box moeten werken.

Wat je kunt doen is een blizzard account aanmaken. Je serial key daar invullen zodat je Diablo 2 aan je blizz account koppelt. Je kunt nu ook Diablo 2 downloaden via blizzard. Probeer het hier eens mee. Ik hoop dat het lukt het is een erg vet spelleke :)

Update voor de rest, gisteren even wat baalruns gejoined. Zit inmiddels op level 45 met mijn Necromancer Skully :)

Denk dat ik vanavond of morgen maareens Nightmare in ga en de Lore opnieuw ga doorlopen :)

Sorcees heb je gisteren aan mijn friends account toegevoegd. Wie weet dat we een keer wat samen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Met die gameclients gedownload van battle.net (wat jij blizzard account noemt) had ik ook problemen, dus vraag me af of dat playlogic dan zal helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Hmm oke dan weet ik het ook niet meer... Heb nog nooit die problemen gehad die jullie beschrijven.
Ga bijna twijfelen aan jullie eigen pc configuratie thuis. Firewall? netwerk? Staan de poorten wel open met port forwarding...

3 van mijn vrienden spelen ook sinds kort weer en hebben het ook geinstalleerd vanaf cdtje... meteen erna LOD er over heen en toen patch 1.13 laten installeren door online op battlenet te gaan, zonder enige problemen. Type de melding eens in google en kijk of er ee oplossing is zou ik zeggen... wel vervelend voor je overigens.

update:
Ik zat zelf even op battlenet te neuzen naar de melding unable to connect to battlenet: maar die kan op de volgende manieren optreden volgens een Blizzard Poster ( mocht dit gebeuren op een realm kun je enkel deze dus effe niet benaderen de andere overigens wel!):

- Rapidly connecting and disconnecting to Battle.net
- Creating or joining numerous games within a short time period
- By the use of "add-on programs"
- Chat channel abuse
- Failed login attempts
- In game latency caused by excessive spell effects
- Spamming text in the chat channel (often associated with bots)
- Repeated attempts to use an invalid CD-Key
- Repeated use of third-party programs (hacks) – these include but are not limited to sending bad packets, flooding the server(s), and the use of hack programs

Restrictions of this nature can last from several days up to two weeks. Technical Support does not have access to the reason a specific restriction was put in place or the length of time the restriction is for. We also do not have the ability to remove the restriction. The only thing I can recommend is trying to connect every couple of days to see if the restriction has lifted (this will not extend your restriction).

[ Voor 52% gewijzigd door Triel op 13-10-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
ik zou een lighter maken, en gewoon specifieke bosses runnen om te mf-en en NM leeg te roven. Lightning is een hele mooie skill om snel te killen en daarnaast kan je makkelijk 2 van de 3 keys hunten (H+T)

ben inmiddels aan een lighter begonnen; zit op lvl 45 op NM-A3 en moet meph nog.

klein beetje gepimped om NM veilig door te komen (TO's spirit, liddless, skullders, dwarf) rest is wat ik al had gevonden met mn hammer; dies lvl 85 en leeft nog steeds :P
(1soso 13@ amu, 112 mana ring of een 7@ 19nrgy ring, dual 3x resi boots, dual 2x resi sharkskin belt, dual 2x resi helmpje)

als je hulp nodig hebt; ik ben meestal wel online: *got-kwakke HCL that is *O*

-edit-
playlogic schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:40:
Ik heb vandaag diablo 2 + LOD gekocht ik install en update maar kan niet connecten naar Bnet Europe. hij zegt "unable to connect to battle.net". Alle andere servers kan ik gwn naar connecten. Oplossingen op blizz support helpen niet.

Iemand een idee?

Ik kan ook niet inloggen op diabo 2 forums!? ik typ mijn battle.net gegevens in. ik typ mijn diablo 2 of LOD keycode maar ik kan niet inloggen. wat is dit voor service?
had ik gister ook even last van; anders had ik samen met de sos waarmee ik speelde al in a5 NM gestaan met mn sos :(

duurde ~ 1/2 uurtje, daarna deed hij het bij mij weer.

-edit 2-
Vicarious schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:02:
[...]

Poison is alleen leuk in PvP, in PvM is het echt waardeloos, NIET DOEN! Een pure bonemancer is wel te doen (dus max bone spirit, max bone spear, max bone wall etc.). Alleen magic immunes vormen dan een probleem, maar die kun je met je merc en corpse explosion afmaken.
goeie psnmances is safe as hell en zeer zeker hell-waardig; heb er 1 gehad 2 ladders terug, en die rulede echt wel; FP-cows met 3 casts dood _/-\o_

wel gear-dependant hoor, zaten niet echt crap-items op toen, maar goed, das met elke end-game build die dat kan :P

[ Voor 54% gewijzigd door kwakke01 op 13-10-2010 10:54 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf ben ik destijds niet overtuigd geraakt van een psnmancer, deed naar mijn mening te weinig damage om lekker hell door mee te kunnen :) Daarnaast is het inderdaad heel erg gear-dependent en dat is juist een probleem in het begin van de ladder of als je nog geen goed spul hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:35:
Zelf ben ik destijds niet overtuigd geraakt van een psnmancer, deed naar mijn mening te weinig damage om lekker hell door mee te kunnen :) Daarnaast is het inderdaad heel erg gear-dependent en dat is juist een probleem in het begin van de ladder of als je nog geen goed spul hebt.
ach, na de zoveelste java, hammer, windy of lighter wil je wel eens wat anders he :P

solo cows-hell met 1x lower en 1 psnnova was al meer dan genoeg om hamburgers te verzamelen

zat dan iets op als death web, 2-to piece (gloves en nog iets) arach, eni (of bramble) shako dwarf/raven of soj's
en alles waar 5/-5s in konden zaten vol )

moet ergens in de archieven wel een opsomming van de gear hebben staan nog, met wat picts erbij :P gewoon eff backreaden tot ~ topicje 40 oid O-)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
Ga bijna twijfelen aan jullie eigen pc configuratie thuis. Firewall? netwerk? Staan de poorten wel open met port forwarding...
Europe server gebruikt andere ports dan amerikaanse servers? want daar heb ik geen problemen.

Ik heb ook een Tracert bestand gemaakt als iemand daar wijs mee kan. sorry voor de spam bij voorbaat.

Tracing route to europe.battle.net [213.248.106.204]
over a maximum of 30 hops:

1 56 ms 99 ms 99 ms speedtouch.lan [192.168.1.254]
2 19 ms 18 ms 18 ms 195.190.241.3
3 19 ms 18 ms 17 ms nl-asd-dc2-isp-bb21-ge-5-3-0.73.wxs.nl [213.75.1.13]
4 18 ms 17 ms 17 ms nl-asd-dc2-isp-bb21-ge-5-3-0.73.wxs.nl [213.75.1.13]
5 17 ms 17 ms 17 ms nl-asd-dc2-ias-csg01.nl.kpn.net [213.75.1.146]
6 * * * Request timed out.
7 17 ms 17 ms 18 ms asd2-rou-1001.NL.eurorings.net [134.222.229.101]
8 18 ms 18 ms 18 ms adm-b5-link.telia.net [213.248.102.161]
9 90 ms 19 ms 18 ms adm-bb1-link.telia.net [80.91.253.187]
10 24 ms 24 ms 25 ms hbg-bb1-link.telia.net [80.91.245.178]
11 42 ms 42 ms 111 ms s-bb1-link.telia.net [80.239.147.165]
12 120 ms 140 ms 142 ms s-b1-link.telia.net [80.91.246.233]
13 148 ms 142 ms 142 ms s-hdn-i3-link.telia.net [80.91.249.69]
14 * * * Request timed out.
15 * * * Request timed out.
16 * * * Request timed out.
17 * * * Request timed out.
18 * * * Request timed out.
19 * * * Request timed out.
20 * * * Request timed out.
21 * * * Request timed out.
22 * * * Request timed out.
23 * * * Request timed out.
24 * * * Request timed out.
25 * * * Request timed out.
26 * * * Request timed out.
27 * * * Request timed out.
28 * * * Request timed out.
29 * * * Request timed out.
30 * * * Request timed out.

Trace complete.

ps - als ik het Telnet trucje gebruik krijg ik niet eens een response van europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Het fijne van necro vind ik toch wel de meatshield voor je.. :) rustig op afstand in hell toekijken hoe je minions alles killen. Ga wel weer een Wirlwind barb maken gelukkig hebben ze in act 4 4 die knights hun iron maiden uitgezet.Kun je weer lekker mindless door alles heen wirlen...

vanavond maareens nightmare in gaan en op zoek naar de betere items... loop ook nog in normal crap rond!
was overigens wel blij dat ik op mijn barb gewoon sigons armor vond... haha lang leve ladder reset.. je gaat de kleinere items toch weer waarderen vroeg in de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Triel schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:43:
Het fijne van necro vind ik toch wel de meatshield voor je.. :) rustig op afstand in hell toekijken hoe je minions alles killen. Ga wel weer een Wirlwind barb maken gelukkig hebben ze in act 4 4 die knights hun iron maiden uitgezet.Kun je weer lekker mindless door alles heen wirlen...

vanavond maareens nightmare in gaan en op zoek naar de betere items... loop ook nog in normal crap rond!
was overigens wel blij dat ik op mijn barb gewoon sigons armor vond... haha lang leve ladder reset.. je gaat de kleinere items toch weer waarderen vroeg in de game :P
hehe, je eerste spirit long sword is weer godly, terwijl je anders niet zou settelen voor minder dan een eschuta of een HoTo oO

ps, een psnnec heeft alleen maar een clay golumn he; rivives zijn niet nodig :P

uit de oude doos opgeduikeld:
Afbeeldingslocatie: http://members.multimania.nl/kwakkel01/Diablo/cs-hell_with_psn_nec.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Wat was je build daar toen? ben er wel nieuwsgierig naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flufsor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-06 21:35
Wat is nu beter voor een fishymancer revive of skeleton mages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Triel schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 15:37:
Wat was je build daar toen? ben er wel nieuwsgierig naar :P
zoals ik zei, de psnmancer :)

icm een clay golumn legt ie elke boss neer :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
aah k Kwakke... zal wel de builds op inet opzoeken hoe de skill points allemaal exact te verdelen :)

Verder skeleton mages gebruik ik niet meer... vind ze persoonlijk te zwak. gewoon 1 erin en 1 in revive de rest krijg je met +skills erbij. Corpse Explosion maxen en dan wat curses... ampli en Decrep and dim vision zijn wel de belangrijkste ... ik gebruik alleen clay gollem... dit samen met decrep en Diablo kan niet eens meer bewegen (as a matter of speak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Triel schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:23:
Hmm oke dan weet ik het ook niet meer... Heb nog nooit die problemen gehad die jullie beschrijven.
Met Google kon ik niet echt wat vinden en firewall is het ook niet, als ik zowel ZoneAlarm Free als Windows Firewall uit heb staan krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 21:12
Ik ga voor de eerste keer MF runs doen in The Pits, ga ik dat redden zonder resists?

Hammerdin met of zonder max block?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
wei_zhu neem aan dat je bedoelt The Pits in Hell mode?
En tja weet niet welk level je bent maar zonder resists in hardcore mode zou ik het niet aandurven.
Er staan altijd mini boss packs daar en als je net de verkeerde combinatie tegenkomt kan dit erg pijn doen.
resistance is belangrijk in hell. vooral voor een melee char die dicht bij mobs komt :P

succes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Triel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:41:
wei_zhu neem aan dat je bedoelt The Pits in Hell mode?
En tja weet niet welk level je bent maar zonder resists in hardcore mode zou ik het niet aandurven.
Er staan altijd mini boss packs daar en als je net de verkeerde combinatie tegenkomt kan dit erg pijn doen.
resistance is belangrijk in hell. vooral voor een melee char die dicht bij mobs komt :P

succes,
eh, pits = archers, dus ik jou was zou ik wel iets aan block doen :P
ik heb er gister rondegelopen met mn hammer (lvl 86), en het viel nix tegen; ik had wel geluk dat ik een pit rollde die geen tot nauwelijks archers had :) hij heeft wel full res (73/75/75/75) en dual spirit geeft iig voldoende fhr om lekker te blijven hammeren. de 3.1k total def doet nog niet zoveel, maar bleek genoeg voor in een solo-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Ik gebruikte altijd fire golem op mijn poisonmancer voor het player vs player gedeelte.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

dommerick schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:56:
Ik gebruikte altijd fire golem op mijn poisonmancer voor het player vs player gedeelte.
Waarom? Die kan niks, behalve de minions van de tegenstander naar zich toe trekken door het triggeren van zijn holy fire aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
T is weer even terug, maar ik ben ook weer op de nieuwe ladder begonnen. Main char op m'n main account: Azaruc. Voor nu even een Blizz sorc voor de mf, komt vanzelf wel weer wat anders bij :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 21:12
In The Pits heb je toch bijna geen beesten die elemental damage doen? Uiteraard in hell. Ik probeer met een cheape build wat runs te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

wei_zhu schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:08:
In The Pits heb je toch bijna geen beesten die elemental damage doen? Uiteraard in hell. Ik probeer met een cheape build wat runs te gaan doen.
Vaak shamans met fire damage en Archers hebben soms een element waarmee ze schieten, al weet ik niet zeker of dat ook in de Pit al is of pas in latere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Yow update: Necromancer is inmiddels level 54 en aangekomen bij Act 4 Nightmare. Het gaat de goeie kant op. Kwam nog een zeer vriendelijk persoon tegen die mijn WirlWindJunky Barb geboost heeft naar act 5 normal :). Bedoel 1x act 3 zelfstandig doorlopen hebben is wel weer genoeg voor deze ladder.
Mijn necro gaat wel lekker heb er inmiddels al 210%mf op en de uniques beginnen zo langzaam om me heen te droppen. Helaas allemaal wel nog starters gear... maar mijn sorc en barb zijn er erg blij mee.

Ben nog niemand van jullie hier tegengekomen zal eens wat meer accounts toevoegen en je een keer whisperen dan.. niet schrikken he :) it's just me.

Verder had ik vroeger een ama met strafe puur voor de pits gebouwd. Die killde alles mega snel in the pitts..
maar ik kon me herinneren dat er als je pech had echt wel zeer dodelijke packs tussen kunnen staan.
Aura's als Fanatiscm eronder of de lighting... kan zeer pijnlijk zijn. Mja .. dat is dan ook wel weer zo in Act 3 bij Mephisto. Weet niet of iemand weleens zo'n Stygion doll met alle belachelijke aura's eronder gezien heeft.. die wil je ook niet tegen je been op laten rijen en ontploffen... Run Forest!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182267

Dag allemaal, ik heb sinds een paar dagen D2 weer uit de kast gehaald. Wordt er tegenwoordig nog Classic gespeeld of is alles LoD? (normal geen hardcore)

Beetje zonde als je weer start en niemand daar active is :D

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 182267 op 15-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Classic zo goed als niet, in ieder geval zijn er geen tweakers waarvan ik weet dat ze classic spelen. Vorige ladder wel een tijd gespeeld om een goede rushsorc te maken samen met wat andere tweakers maar voornamelijk speelt iedereen LoD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Vicarious schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 16:15:
[...]

Waarom? Die kan niks, behalve de minions van de tegenstander naar zich toe trekken door het triggeren van zijn holy fire aura.
Die was nodig om de laatste hp eraf te halen van de speler. In pve heb je liever de glay golem vanwege de slow.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Diablo walks the earth... Iemand hier interesse om wat runes te verdienen? iemand killed hem, ik neem anni, killer krijgt paar runes (ist, um, fal, zoiets) euscl

edit: Alt+F4 is verschrikkelijk... :F

[ Voor 11% gewijzigd door Kornflakes op 15-10-2010 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379313

vraagje mensen, heb recentelijk diablo II weer uit de kast gehaald, maar nu staat er can not connect to battlenet try connecting to your provider before connecting to battlenet. heb het spel net paar weken geleden uit de kast gehaald en wou nog geen 20 minuten geleden weer ff online spelen (zo te horen zijn al mijn personages weg :( )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 19-10-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Kornflakes schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:59:
Diablo walks the earth... Iemand hier interesse om wat runes te verdienen? iemand killed hem, ik neem anni, killer krijgt paar runes (ist, um, fal, zoiets) euscl

edit: Alt+F4 is verschrikkelijk... :F
zit op hc helaas :(

net bij dia hell een arach gevonden :) das mijn beste drop tot nog toe, dus daar was ik wel blij mee :) beter als de tal-belt die hij nog omhad :P die kan nu door naar mn soso :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
Onlangs heb ik D2 nog eens van onder het stof gehaald en hou ik me bezig met
single player. Ik heb mijn D2 installatie op een usb key gezet en zo kan ik overal
en altijd spelen (soms ook op PCs zonder internet verbinding, vandaar single player).

D2 is redelijk uitdagend als je het zonder uniques, set items, runes,... moet stellen,
eergisteren had ik een hele kluif aan Duriel (op normal mode dan nog) met mijn summon
necro :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kapoen schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:03:
Onlangs heb ik D2 nog eens van onder het stof gehaald en hou ik me bezig met
single player. Ik heb mijn D2 installatie op een usb key gezet en zo kan ik overal
en altijd spelen (soms ook op PCs zonder internet verbinding, vandaar single player).

D2 is redelijk uitdagend als je het zonder uniques, set items, runes,... moet stellen,
eergisteren had ik een hele kluif aan Duriel (op normal mode dan nog) met mijn summon
necro :)
Duriel Normal is a bitch in je eentje. Als je met 3 of meer bent is er geen kunst aan, maar alleen is het een taai koekje. Iron Maiden wil vaak wel helpen met al die skellies (als nog nog geen decripify hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Vicarious schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:14:
[...]

Duriel Normal is a bitch in je eentje. Als je met 3 of meer bent is er geen kunst aan, maar alleen is het een taai koekje. Iron Maiden wil vaak wel helpen met al die skellies (als nog nog geen decripify hebt).
Zo heb ik het inderdaad gedaan, en ik had nog een wandje met clay golem en magic skelly voor nog wat extra kanonnenvoer. Verder had ik ook de merc uit act 2 met het healing aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D heb ook nog een lvl 67 necro (non-hardcore), als je 2 ringen met half freez duration hebt en nog hard leather armor met half freez dan valt het al snel mee hoor, kan je iig moeilijk doodgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Hebben ze de drop rate ofzo verlaagd van goede uniques? echt er dropped bijna niets :(

Tenminste het lijkt zo... nog steeds geen een keer ee unique ring of amulet drop gezien.. en naja .. qua gear valt het ook allemaal tegen terwijl ik zo'n 210%mf erop heb.. zou zeggen dat dat wel genoeg is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Triel schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:55:
Hebben ze de drop rate ofzo verlaagd van goede uniques? echt er dropped bijna niets :(

Tenminste het lijkt zo... nog steeds geen een keer ee unique ring of amulet drop gezien.. en naja .. qua gear valt het ook allemaal tegen terwijl ik zo'n 210%mf erop heb.. zou zeggen dat dat wel genoeg is...
Het hangt er ook vanaf waar je zoekt. De droprates van items zijn voor zover ik weet niet aangepast, alleen de droprate van runes. Die is sinds de vorige patch HOGER geworden, dus je zou nu meer runes moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
hehe dat valt ook nog wel tegen... ach ik heb wel al 2 insights kunnen maken mja dat zijn low runes...
ik zal maar geduld moeten hebben...

trouwens iemand misschien een tip waar je het snelst je merc kunt levelen? ik ben zelf door baalruns al naar 44 geboost maar mijn merc is nog lvl 18... heb wat arcane lopen doen maar schoot ook niet echt op? krijg merc veel xp als je cows doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YAIY kan weer spelen, omcht iemand me willen adden, accountnaam: potter (ab)normale naam: lijkenfckr (ja beetje rare naam :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 20-10-2010 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Triel schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:36:
hehe dat valt ook nog wel tegen... ach ik heb wel al 2 insights kunnen maken mja dat zijn low runes...
ik zal maar geduld moeten hebben...

trouwens iemand misschien een tip waar je het snelst je merc kunt levelen? ik ben zelf door baalruns al naar 44 geboost maar mijn merc is nog lvl 18... heb wat arcane lopen doen maar schoot ook niet echt op? krijg merc veel xp als je cows doet?
Je merc hoef je niet te levelen, gewoon een nieuwe kopen. Tegenwoordig is die bug eruit dat ze dan zwakker worden. Wel zijn normal mercs nog sterker dan hell mercs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Aangezien ik toch alleen maar single player speel heb ik de PlugY mod geïnstalleerd om
een paar vervelende zaken te omzeilen die Blizzard jammer genoeg nooit heeft willen aanpassen.
Nu heb ik de beschikking over de ladder runewords (1.13c) en events en een shared stash om gemakkelijk items uit te wisselen tussen chars. Verder kan ik ook oneindig respeccen, ik vind
dat persoonlijk niet echt cheaten, maar er mocht wel een kost aan verbonden zijn geef ik toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben ik met je eens kapoen, heb zelf sandbox gedownload waardoor je 2 diablo's op hetzelfde moment (niet online) kan doen, maar weet iemand waar ik de mod voor dibalo kan downloaden zodat je act 6 hebt? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Trouwens wat is de beste merc bij een Orb Sorc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Triel schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:13:
Trouwens wat is de beste merc bij een Orb Sorc? :)
Naar mijn mening:

In HC: A2 Defiance met non-eth, non-upgraded Kelpie Snare
In SC: A2 Might met een high-damage/CB runeword (Infinity/Obiedience etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vind persoonlijk die van act 2 met mana auro dan :), hoewel gewoon de rogue van act 1 ook wel lekker is (met goede boog veel schade en snelle schoten), vooral als die ook nog een leuk rune word heeft of paar perfect skulls in de boog wordt deze snel erg sterk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psycho heb een pm naar je gestuurd :) ... en een vraagje xD hoe werkt de player table?

(je doet wel veel moeite voor het topic, altijd leuk dat mensen zich inzetten :) _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 20-10-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Tnx Pshycho ik zat daar ook aan te denken....

en idd... wat jim.c zegt.. respect hoor! wat je allemaal voor de diablo 2 en 3 community hier doet.

De game is ook super geweldig alhoewel ik het wel erg jammer vind dat ze bij Blizz aan Diablo 2 lange tijd niets meer gedaan hebben qua hacking etc.. ik hoop dat ze bij diablo 3 dit straks beter gaan regelen. en ook dat er weer echt trading in de game komt.. in diablo 2 door al die hack sites is dat compleet op zijn gat gegaan.. erg jammer als je het mij vraagt! ach ja.. vind het wel super kicke als ik weer aan het eind een kicke poppie heb met allemaal legit items :) voelt alsof je er echt voor gewerkt hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Triel schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:47:
Tnx Pshycho ik zat daar ook aan te denken....

en idd... wat jim.c zegt.. respect hoor! wat je allemaal voor de diablo 2 en 3 community hier doet.

De game is ook super geweldig alhoewel ik het wel erg jammer vind dat ze bij Blizz aan Diablo 2 lange tijd niets meer gedaan hebben qua hacking etc.. ik hoop dat ze bij diablo 3 dit straks beter gaan regelen. en ook dat er weer echt trading in de game komt.. in diablo 2 door al die hack sites is dat compleet op zijn gat gegaan.. erg jammer als je het mij vraagt! ach ja.. vind het wel super kicke als ik weer aan het eind een kicke poppie heb met allemaal legit items :) voelt alsof je er echt voor gewerkt hebt :)
Ik denk dat Blizzard wel voldoende lessen heeft getrokken uit Diablo 2 en WoW om de gevolgen van hacken te minimaliseren voor mensen die het spel echt eerlijk willen spelen. In D2 kwam het hacken volgens mij door de (extreem) lage droprate van sommige items. In WoW zijn er bij mijn weten geen item hacks, alleen gold farming bots die je gewoon kan negeren als je het spel eerlijk wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks! Altijd leuk om te horen dat je inzet gewaardeerd wordt d:)b

Wat betreft de playertable, deze is op het moment niet echt meer up-to-date. Er zijn genoeg mensen die bij mij af en aan melden maar ook genoeg die het niet doen en gezien ik zelf al een paar maanden niet meer speel is het moeilijk om het zelf bij te houden :) Het geeft echter wel een goed overzicht van tweakers die diablo 2 spelen of gespeeld hebben en als je het topic volgt kun je er ook aardig uit afleiden wie er sowieso actief zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:29:
Thanks! Altijd leuk om te horen dat je inzet gewaardeerd wordt d:)b

Wat betreft de playertable, deze is op het moment niet echt meer up-to-date. Er zijn genoeg mensen die bij mij af en aan melden maar ook genoeg die het niet doen en gezien ik zelf al een paar maanden niet meer speel is het moeilijk om het zelf bij te houden :) Het geeft echter wel een goed overzicht van tweakers die diablo 2 spelen of gespeeld hebben en als je het topic volgt kun je er ook aardig uit afleiden wie er sowieso actief zijn :)
ik speel nog :)

gister met mn pally weer eff de ladder aangetikt ( zal er inmiddels al wel weer afgevallen zijn ^^). Dies inmiddels ruim in de lvl 88

mn soso staat nu ergens op lvl 72, en is een 10fcr/16str/9@/24life/1mpk ring armer, maar wel weer 30 fg in de pot :)

speel niet echt fanatiek meer, wat rustiger en meer op safe (!?! O-) )
heb inmiddels een hoto op mn hammer zitten, maar mis nog een eni (loop nu met 3-PR grizwold rond)

verders is mn gear wel ok, dus ik ben er voorlopig tevreden mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Hehe gisteren ook weer effe gespeeld... heb effe een maatje geboost met baalruns op normal. mijn sorc was 42 toen ik begon en 50 toen ik stopte... dus zelf ook nog een graantje meegepikt qua xp.

Mijn necro is inmiddels lvl 65 en aangekomen in Hell. The Den Of Evil effe gecleared was een eitje... alhoewel mijn posion resistance nog wel zwaar in de - zit moet ik nog wel werken aan resistances.... Helaas nog steeds geen Trang-ghouls set items.. zou die gloves graag willen! Hupsakee +3 in je curses :)

Effe wat advies, Necro heeft nu max skellies en max mastery, max corspe explosion... de belangrijkste curses 1 point... wat verstandig om erna punten aan te spenderen?

Tevens qua sorc ik heb nu een Orb Sorc... is blizz of orb beter? twijfel hier nog ontzettend tussen. Orb is wel lekker crowd control... terwijl bij blizz ze toevallig geraakt moeten worden door de spikes....

Goed weer een heel bericht... ik hoor het wel... .enne mocht iemand iets hebben liggen voor necro qua trang-ghouls set items op Hardcore ladder mode.. whisper me effe in game account naam RobdeVries
kun je mij blij mee maken :)

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik ben met mijn eigen necro inmiddels aangekomen in act 4 (normal) en probeer een taktiek uit de vissen om 'big D himself' om zeep te helpen. De massa's cannonfodder rond de 5 zegels
gaan heel vlot met mijn skellies + corpse explosion, maar Diablo zelf is blijkbaar nog een brug te ver.

Mijn necro is level 28 en ik heb redelijk veel punten in skellies + mastery en corpse explosion gestoken, maar geen van allen is echt nuttig voor boss fights blijkbaar. Nuja ik lees hier net op diablowiki dat big D level 40 is in normal, misschien kan ik beter nog wat XP farmen voor ik deze knakker aanpak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als level 28 zou je hem aan moeten kunnen, maar dat is afhankelijk van je skillverdeling. Sowieso heb je decripify nodig, en die clay golem helpt ook een heleboel. En wat is je tactiek? Heb je een merc?

@Triel: ik zou je clay golem versterken. Is een fantastische tank en die slow ability is echt geniaal. Ik doe het meestal door 1 voor 1 punten in clay golem/golem mastery te stoppen. Een andere optie is om Dim Vision nog meer uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Vicarious schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:13:
Als level 28 zou je hem aan moeten kunnen, maar dat is afhankelijk van je skillverdeling. Sowieso heb je decripify nodig, en die clay golem helpt ook een heleboel. En wat is je tactiek? Heb je een merc?
Mijn merc is er eentje uit act 2 normal, helaas die met het healing aura. Ik zou natuurlijk de offensive merc kunnen aankopen, maar dan moet ik die weer levellen.

Mijn taktiek tot nu toe:
- iron maiden casten
- skellies zien sterven in 1,5 seconden
- een halve seconde later gaat mijn merc neer
- lopen naar portal die ik in een hoekje heb klaargezet
- *insert random curseword*

Ik zal clay golem toevoegen aan de taktiek, gelukkig kan ik oneindig respeccen (thank you plugy mod ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Vicarious Thanks voor je snelle reply. Ik vind het een strak plan. Dim vision moet ik idd nog... en dan ga ik mijn clay gollem versterken en zijn mastery... ik heb maar 1 punt in revive en skully mage en 1 in summon resist.. vind er meer in stoppen overbodig. Komt wel goed met +gear straks.. moet natuurlijk ooit nog mijn shako vinden.. en Homunculus etc... mja.. dat is nu nog een brug te ver... of ik moet ECHT veel geluk hebben :P

Kapoen.. hehe kreeg een lach op mijn gezicht toen ik je reply hierboven las. Maarre speel je Hardcore Ladder? anders wil ik je best helpen met BIG D himself.. ik had het ook dat mijn skellies vrij snel dood gingen.. en mijn merc na veel pots erin geknald te hebben ook zag neervallen.. toen maatje gebeld en hij kwam met zijn 48 sorc effe POEF PPOEF PEW.. dood Diablo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:22:
[...]

Mijn merc is er eentje uit act 2 normal, helaas die met het healing aura. Ik zou natuurlijk de offensive merc kunnen aankopen, maar dan moet ik die weer levellen.
Zoals al eerder gezegd, je hoeft mercs al een aantal patches niet meer te levelen. Gewoon opnieuw kopen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[b][message=34893983,noline]
Kapoen.. hehe kreeg een lach op mijn gezicht toen ik je reply hierboven las. Maarre speel je Hardcore Ladder? anders wil ik je best helpen met BIG D himself.. ik had het ook dat mijn skellies vrij snel dood gingen.. en mijn merc na veel pots erin geknald te hebben ook zag neervallen.. toen maatje gebeld en hij kwam met zijn 48 sorc effe POEF PPOEF PEW.. dood Diablo :P
Bedankt voor het aanbod :) Jammer genoeg speel ik single player. D2 staat op een USB stick die ik soms ook gebruik op PCs zonder netwerk verbinding vandaar. 't is best een leuke uitdaging om Diablo te spelen met alleen de zaken die je onderweg opraapt :)

Anyhoo ondertussen ben ik level 30, /players 8 en chaos sanc farmen gaat lekker vooruit. Ik heb hierdoor ook nog wat bruikbare items gekregen. 3 stuks Sigon set (oa het schild), een preserved head met +3 clay golem en nog wat random gele items. Ik heb verder mijn build ook nog wat aangepast, nu heb ik ook de beschiking over +1 amplify damage,+1 iron maiden, +1 summon resist, +1 golem mastery, +1 clay golem.

@psychoclown, bedankt voor de tip ivm de merc, ik ga straks de offense variant aanwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:| was lvl 22 met necro en zat al in nightmare, op lvl 28 moet je hem dus makkelijk aankunnen, nu had ik al wel 3 to skeleton mastery en 3 to raise skeleten en dan nog 1 for necormancer skill levels.

mijn taktiek, neem decripefy en een act 2 merc. met healing!, en dan gewoon altijd naast je tp staan als je skellies doodgaan terug naar town met wp naar act 1 ff skellie's bijmaken weer terug en knallen maar (sorry teveel mw 2 gespeeld :P), zou als ik jou was om te beginnen alles op raise skeleton en skeleton mastery en dan ook 1 op decripefy (das toch 1e curse weet niet zo uit me hoofd :S)
:) moet zeggen dat ik wel sterke merc. en goede gear heb voor mijn lvl hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Big D heeft de pijp aan maarten gegeven :) Decrepify + piggyback ride met mijn clay golem en het was zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Grats !! Woehoe....

toch jammer dat je niet online speelt... mja.. :P

vicarious speel jij nog ? maak effe een hardcore ladder char :) wil je best een keer boosten met baalruns hoor hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 07:04
Voor single player kan ik je trouwens zonder meer helpen met een goede rush.. Heb nog een 80+ bonenecro die volgens mij alleen nog baal moet killen.

Voor baal op normal heb ik nog een lvl 35 pala zealer/smiter, dus laat ff weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik speel zelf op dit moment niet meer, maar als ik weer ga spelen doe ik alleen nog hardcore ladder inderdaad. Heb softcore nu echt wel gezien, dat speelde ik normaal altijd. Over Big D met een summoner necro:
- Je merc is essentieel. Een act2 merc met een aardig wapen en wat lifesteal kan al een behoorlijke hoeveelheid dmg doen en ook nog redelijk tanken. Ik ga met een necro altijd voor die merc met prayer, dat is een combat merc uit normal. Die healt je skeletjes en zichzelf waardoor alles wat langer blijft leven
- Decripify is essentieel. Daarmee wordt Big D ongeveer 2x zo langzaam, dus 2x zo weinig fire rings en 2x zo weinig lightning hoses. Dat helpt heel veel.
- Clay Golem is erg handig. Voordeel is ook dat je hem kan recasten. Als hij dood gaat gewoon gelijk weer casten op het hoofd van Diablo. Deze golem maakt hem nog langzamer, EN hij kan redelijk tanken.

Met die twee tanks heeft hij hopelijk niet al teveel aandacht voor je skellies, en die kunnen dan flink op hem inbeuken. Zelf blijf je uiteraard op afstand en als al je minions dood zijn ga je weer even naar town om nieuwe skellies te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik ben er van tijd tot tijd ook weer te vinden op D2 hardcore ladder. Had niks mee gekregen van de reset... Maar goed ben begonnen met een ww barbarian eigenlijk nooit echt een melee character gemaakt dus was nu wel een mooie tijd er voor.

Ben nu lvl 56 act 5 normal, later maar eens naar nightmare gaan en kijken dat we wat leuk spul kunnen vinden.

Als er nog mensen zijn die nog een nieuwe character gaan beginnen op hcl laat het me maar weten dan maak ik ook weer een nieuwe.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
mrboomblaster schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:20:
Ik ben er van tijd tot tijd ook weer te vinden op D2 hardcore ladder. Had niks mee gekregen van de reset... Maar goed ben begonnen met een ww barbarian eigenlijk nooit echt een melee character gemaakt dus was nu wel een mooie tijd er voor.

Ben nu lvl 56 act 5 normal, later maar eens naar nightmare gaan en kijken dat we wat leuk spul kunnen vinden.

Als er nog mensen zijn die nog een nieuwe character gaan beginnen op hcl laat het me maar weten dan maak ik ook weer een nieuwe.
ik speel ook nog steeds hcl; ietsje minder sinds gister, want mn hammer is weer eens geripped... unsafe tp in cs-hell; alles leek goed te gaan overigens, kwam ondanks de tp bovenop zeis nog levend weg, maar toen ik terug wilde lopen naar zeis was het opeens een 1-hit kill... soms begrijp ik deze game echt niet :(

naja, heb nog een lvl 74 lighter staan in hell-a5, maar die is niet echt hell-worthy nog... zelfs voor die critters bij shenk moettie rennen ^^

daarnaasr maar weer aan het slashen gegaan om voor de funding van mijn rips te zorgen :P nog geen sellable drops gevonden, maar dat komt vast nog wel :) ze hebben wel de game weer overhoop gegooid, waardoor je zelfs singlplayer alleen nog maar caths kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm dit weekend ff lekker beetje gespeeld (en geboost), ben nu necro van level 70 met 34 op raise skeleton (mage) en meer dan 40 op skeleton mastery :D nog 1 level op bijna alle curses (die dan meteen level 7 zijn) en nog ff gezort dat ik bone prison kan :D, al bij al nog niet helwaardig met mijn 700 life :(, dus nog ff baal doen

(op vrijdag had ik moeite met diablo normal op zondag had ik geen moeite met baal hell :*) (hell ook al wel gehaald tot diablo btw, boosten ftw))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Oke... het is gebeurt met Skully :( hij is aan de andere zijde beland.... Hell Act 2 sewers level 3... het ging
zo snel.. kreeg er gewoon buikpijn van. His Deeds Of Valor will be remembered. level 68 naar de knoppen.

gelukkig heb ik nog MissesBlizz mijn sorcje op lvl 50... blijf voorlopig nog wel even weg uit hell pfff....
maar weer een keertje een nieuwe necro maken. Maar au... het deed toch pijn hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke mensen, heb een vraagje.

heb op dit moment een cd key van diablo (gewoon) van mijn stiefbroer, ook heb ik een diablo:lod key die ik nog had.

nu is het probleem, had diablo gedownload en bij de normale downlaod de key van mijn stiefbroer neergezet en bij de download van LOD mijn Lod key ingezet. nu heb ik diablo LOD gewoon niet meer. dus kunnen we niet meer samen tegelijk online zijn (tenzij hij dan weer de key van een vriend van hem gebruikt maar oke het blijft een probleem). nu koop ik dus een nieuwe diablo 2 maar is het probleem dat mijn key van diablo 2:LOD te groot is voor de key invoer van de download :? :? :?

de vraag: is er een manier om diablo 2 normaal te installeren zonder LOD te uninstaleren want als ik dat doe past mijn key niet (er zijn 2 soorten keys voor diablo 2:LOD :?)

p.s. in de lijst staat mijn naam als kim.c zou dit misschien veranderd kunnen worden naar jim.c _/-\o_ O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 25-10-2010 16:30 . Reden: ups stond mensje ^_^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De key die je van Blizzard online krijgt is volgens mij inderdaad in een ander formaat. Dan heb je waarschijnlijk dus ook een andere installer nodig (die je online kunt downloaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:@ net gekild in hc ladder door een lvl 10 paladin in town stomme rothackers (was normal was iemand aan het boosten :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Anoniem: 379313 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:18:
:@ net gekild in hc ladder door een lvl 10 paladin in town stomme rothackers (was normal was iemand aan het boosten :()
Erg naar is dat ja, maar goed lvl 10 is zo weer ingehaald. Als je net helemaal klaar ben met gearen en iets van 80+ ben en dan genaaid wordt is echt zuur.

Wisp me maar als je online bent dan help ik je met levelen en zo. *mrboomblasterhc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is gekilled door een lvl 10, gezien hij iemand aan het rushen was zal die wel een stukje hoger geweest zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Anoniem: 379313 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:18:
Daarom maak ik ook meestal private games voor boosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209930

Hee jongens, ik zie dat een enkeling van jullie heeft besloten te spelen na de reset van afgelopen maand. Ik heb ook wel weer trek gekregen in LoD na de nieuwe Demon Hunter filmpjes te hebben gezien. Zat er aan te denken een Summoner te maken, hij is hell viable en z'n gear is aardig cheap. Zal niet zoveel gaan spelen zoals ik gewend ben, maar denk wel dat ik vol ga houden tot deeltje 3 om de hoek komt. Ik ga wel weer zoals gewoonlijk op de softcore ladder spelen, ben niet zo hardcore als jullie dat zijn.. :P Mocht er toch nog iemand tussen zitten die wel softcore speeld, add VanilleBeer. Aan het einde van de week zal ik waarschijnlijk pas online komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 209930 op 26-10-2010 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:08:
Hij is gekilled door een lvl 10, gezien hij iemand aan het rushen was zal die wel een stukje hoger geweest zijn ;)
was inderdaad level 73, personage boeit me ook niet maar me gear wel :( heb die met bloed zweet en tranen bij elkaar geknokt, had de beste staf, schild, laarzen, en amulet. de rest van me gear was ook niet weinig waard. dan had ik ook nog eens een ghost armor met sol-um-um :(, achja nu even naar level 25 werken en dan ben ik idd zo weer geboost, maar het blijft zeer zuur vooral van me gear :@

(kleine tip, als je iemand met een naam als sjsejsjedjssjdjdddsjdsdj ziet snel de game uit)

p.s.
was ook even wat drinken halen en stond in town dus al was ie level 1 dan alsnog was ik dood ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
JIm.c erg naar.. en gisteren zag ik ook iemand ingame met zo'n naam... die werd hostile tegen me... ik typte :) en verliet de game.

Maar zou je me kunnen uitleggen hoe hij in godsnaam je in town kunt killen? want ik speel ook hardcore ladder en ben al 1 char kwijt op lvl 68 en weet nu ook hoe het voelt om je poppie te verliezen als je er hard voor gewerkt hebt (toch blijf ik hardcore spelen blijft gewoon pr0 en houdt het spel spannend) . Maar ik dacht dat TPPK gefixed was... en hoor je nu over een nieuwe hack praten??? beetje meer info voor onze mede hc-ers... want heb gisteren gewoon weer in een open baal game gespeeld en niemand werd hostile.. maar als dit ook al niet redelijk veilig is dan wil ik dit graag weten :)

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb geen flauw idee eigenlijk, geloof het of niet maar zat in die game, zag dat iemand me hostile maakte en ging terug naar town. ging even met akara en charsi praten en ging toen naar de keuken voor wat drinken, kom ik terug en staat er dat ik dood ben. vraag ik aan me stiefbroer wat er aan de hand was en zegt ie dat er stond dat ik in stoney fields was afgemaakt :( (ik was in catacombs), als iemand je hostile maakt zonder dat je wilt pvp'en mijn tip gewoon weggaan, zeker met iemand met zo'n naam.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 379313 op 26-10-2010 08:58 . Reden: zinnetje weggelaten -.- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Raar verhaal, dat heb ik nog nooit gezien. Wel strontirritant, want je kunt er eigenlijk gewoon niets aan doen. Je bent normaal gesproken immers ALTIJD safe in town.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik weet nog dat voor patch 1.13 er wel hacks waren om in town te killen, zelf denk ik dat ie me op de een of andere manier heeft meegeteleporteerd en daarna inderdaad in stoney fields vermoord... het blijft giswerk, maar ja ik heb geleerd nooit meer openbaar boosten :'( nu me soco ff trainen, misschien ff wat items kopen met wat fg -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
allo. ik heb ook diablo 2 maar eens gekocht om te kunnen ladderen maar snap er niet veel van. Is het de bedoeling om eerst hell te completen in je private games? of heeft het meer zin om in een andere game te gaan zitten? Als ik dat doe gaat niet iedereen de items lopen ninja en?. ik heb totaal geen ervaring met ladder dus wat tips zouden heel welkom zijn 8D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

playlogic schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:44:
allo. ik heb ook diablo 2 maar eens gekocht om te kunnen ladderen maar snap er niet veel van. Is het de bedoeling om eerst hell te completen in je private games? of heeft het meer zin om in een andere game te gaan zitten? Als ik dat doe gaat niet iedereen de items lopen ninja en?. ik heb totaal geen ervaring met ladder dus wat tips zouden heel welkom zijn 8D
join hc ladder en whisper maar naar /w *nz.weasel

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Welcome to your new addiction...

Om op ladder te spelen hoef je niks in private games te completen.

Het leukste is wel om met meerdere het spel te spelen alleen moet je wel snel zijn met oprapen, de meeste zijn niet zo van het delen als het leuke items zijn. Levelen gaat ook sneller in volle games maar dan zijn natuurlijk de enemies wel wat sterker per character die er bij komt.

Als je op hardcore ladder speelt kan ik je wel helpen, wisp me maar *mrboomblasterhc

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!