Heb nu volgende, gezien Lordfalco liever de meteorb solo bouwt.
Ik zou het heel mooi vinden als we nog een Firesorc of firetrapper erbij konden halen, zou het team compleet maken.
Edit:
Nieuwe pagina, even nieuwe table scoren
Update:
Zhalix heb ik nog niet opgenomen, gezien ik nog geen speeldagen weet.
Zoals het er nu naar uitziet lijkt donderdag de beste optie voor iedereen.
Ik zou het heel mooi vinden als we nog een Firesorc of firetrapper erbij konden halen, zou het team compleet maken.
Naam | Character | Damagetype | Merc |
Suicyder | FuryDruid | Physic | Prayer |
Lordfalco | Summon Necro | van alles | Might (NM) |
Joarie | Leaping Barb | Physic | Blessed Aim |
Drecklett | Lightning Soso | Lightning | Holy Freeze (NM) |
ZTeeVeR | Hammerdin | Magic | Defiance |
mcdutchii | Zealot/Smiter [1pt smite] | Physic | Thorns (NM)? |
Edit:
Nieuwe pagina, even nieuwe table scoren
Update:
Accountnaam | Builds | Speeldagen |
Suicyder | Hammerdin FuryDruid Blizzsorc Trapassa Javazon | Flexibel, ik kan het schuiven naar wat nodig is |
Lordfalco | Bonenecro MA Assasin Summon Necro Summon Druid | flexibel, op dinsdag gemiddeld na en vrijdag avondlaat (5 uur 's nachts op wekr zijn) |
Joarie | Wind Druid Trapper Assassin Lightning Sorc Leaping Barb Hammerdin (Paladin, de enige char die ik nooit speel) | meestal 's avonds tussen 7-9, en af en toe laat in het weekend |
Drecklett | 1. LightningSorc 2. Summon Necro 3. Wind Druid 4. Hammerdin | maandag t/m donderdag van 20:30 tot 21:30 en af en toe 's avonds in het weekend. |
ZTeeVeR | Lightning Sorc Hammerdin Bonemancer | woensdag en donderdag avond (19:00 tot 22:00), in het weekend vaak tussen 13:00 en 16:00 voor de rest niet te plannen.... |
mcdutchii | Wherebear [maul/hunger] Charger Melee Sorc Zealot/Smiter [1pt smite] BO barb | doordeweeks elke avond behalve woensdag spelen vanaf ongeveer 1930uur, |
Zhalix | Rabies WW | Nog onbekend, laat even weten graag! |
.... | .... | .... |
Zhalix heb ik nog niet opgenomen, gezien ik nog geen speeldagen weet.
Zoals het er nu naar uitziet lijkt donderdag de beste optie voor iedereen.
[ Voor 44% gewijzigd door Suicyder op 23-03-2011 23:07 ]