Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:01
Heb nu volgende, gezien Lordfalco liever de meteorb solo bouwt.
Ik zou het heel mooi vinden als we nog een Firesorc of firetrapper erbij konden halen, zou het team compleet maken.

Naam
Character
Damagetype
Merc
Suicyder
FuryDruid
Physic
Prayer
Lordfalco
Summon Necro
van alles
Might (NM)
Joarie
Leaping Barb
Physic
Blessed Aim
Drecklett
Lightning Soso
Lightning
Holy Freeze (NM)
ZTeeVeR
Hammerdin
Magic
Defiance
mcdutchii
Zealot/Smiter [1pt smite]
Physic
Thorns (NM)?

Edit:
Nieuwe pagina, even nieuwe table scoren
Update:
Accountnaam
Builds
Speeldagen
Suicyder
Hammerdin
FuryDruid
Blizzsorc
Trapassa
Javazon
Flexibel, ik kan het schuiven naar wat nodig is
Lordfalco
Bonenecro
MA Assasin
Summon Necro
Summon Druid
flexibel, op dinsdag gemiddeld na en vrijdag avondlaat (5 uur 's nachts op wekr zijn)
Joarie
Wind Druid
Trapper Assassin
Lightning Sorc
Leaping Barb
Hammerdin (Paladin, de enige char die ik nooit speel)
meestal 's avonds tussen 7-9, en af en toe laat in het weekend
Drecklett
1. LightningSorc
2. Summon Necro
3. Wind Druid
4. Hammerdin
maandag t/m donderdag van 20:30 tot 21:30 en af en toe 's avonds in het weekend.
ZTeeVeR
Lightning Sorc
Hammerdin
Bonemancer
woensdag en donderdag avond (19:00 tot 22:00), in het weekend vaak tussen 13:00 en 16:00 voor de rest niet te plannen....
mcdutchii
Wherebear [maul/hunger]
Charger
Melee Sorc
BO barb
doordeweeks elke avond behalve woensdag spelen vanaf ongeveer 1930uur,
Zhalix
Rabies WW
Nog onbekend, laat even weten graag!
....
....
....

Zhalix heb ik nog niet opgenomen, gezien ik nog geen speeldagen weet.
Zoals het er nu naar uitziet lijkt donderdag de beste optie voor iedereen.

[ Voor 44% gewijzigd door Suicyder op 23-03-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Natúúrlijk, vind ik vlak voor de reset net die ene unique knuppel met +2 Druid Skills...ach ja, kan ik op de valreep nog een beetje testen wat de 20+ skillpoint spells doen qua damage. Wel leuk om als een dolle overal doorheen te rennen met een lvl 24 hurricane en vervolgens alles om je heen om te zien vallen.

Btw mcdutchii, het is een WereBear en geen WhereBear...dat zijn twee compleet verschillende dingen ;)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Summon necro doet physical en fire damage (corpse explosion), meer niet. Tenzij je mages neemt, maar die zijn kut. Wat wel een voordeel is, is dat hij met amp damage veel physical immunities kan weghalen.

Zo te zien zit er in het team nog geen cold damage. Je zou een frozen arrow amazon kunnen maken, maar dat lijkt me niet verstandig. Een cold-sorc (of meteorb) of een winddruid zou denk ik het beste passen als achtste.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ik wil best wel volgende week opnieuw een Wind Druid maken. Dan komt de Leaping Barb wel daarna wat die is best gear-gevoelig gok ik. Heb je meteen ook het voordeel van de Oak of Sage spell voor de groep.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:07:
Ik wil best wel volgende week opnieuw een Wind Druid maken. Dan komt de Leaping Barb wel daarna wat die is best gear-gevoelig gok ik. Heb je meteen ook het voordeel van de Oak of Sage spell voor de groep.
BO is nog beter :P Leap barb is wel lastig, maar concentrate barb zou een stuk makkelijker zijn. Je killt alleen niks, maar je kan wel alles tanken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ben bang dat mijn wijsvinger dat niet zo leuk vindt :)
Ik ben zelf eerder een (support) caster dan een melee'er.

Was er trouwens te lang uitgeweest: gisteren een 3-socket shield gevonden en duw er de welbekende 3 (gratis) runes in...je raadt het al, precies de verkeerde volgorde 8)7. Ach ja, nu een shield met 3 resistances ipv extra bonussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vic, skeleton mages zijn beter dan meeste verwachten, simpel omdat ze elke type elemental damage kunnen doen, mijn build als summon necro heeft ook 20 puntne in mages, 20 in skeleten en 29 skel mastery (waardoor de mages usefull zijn)de rest 1 punt (op fire golem en revive na, eerste geen punt en 2de denk ik 10). dan ofc en corpse explosion, amp beetje hoger en wat boneshield, werkt best goed die build. alleen de damage komt van de minions en de rest vna het team.
want vergeet niet, we hebben veel aura's met dit team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je skeleton mages gaan bij elke boss dood en doen een pisbeetje damage in vergelijking met je normale skellies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

offtopic:
Heh, thanks Joarie! Ik blijk vaker een h in woorden te gooien terwijl ze d'r niet in horen..

Heb best zin in deze party, al had ik liever een charger gespeeld, omdat ik daar niet zoveel ervaring mee heb.

Zealot/Smiter is daarintegen wel een hele leuke build dankzij een hele verzameling aura's voor party play natuurlijk :D

En hij hakt er behoorlijk op los met *de juiste 'end-game' gear, die op een paar runewords na vrij makkelijk bijeen geraapt kan worden, ook als er untwinked word gespeeld.

*Dit is natuurlijk subjectief en voorkeursafhankelijk!

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Vicarious schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:36:
Je skeleton mages gaan bij elke boss dood en doen een pisbeetje damage in vergelijking met je normale skellies.
Die Ring of Fire van Diablo is daar een goed voorbeeld van. Persoonlijk zou ik eerder die punten in CE duwen zodat je een radius krijgt die even groot of groter is dan het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik ben erg benieuwd hoe mijn FuryWolf het gaat doen met zoveel aura's om me heen. De laatste keer Furywolf was met de party met Masterripper Vic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Whehe mooi is dat, zo'n reputatie :D Het mooiste is nog dat ik alleen in de eerste party een paar keer doodging en het daarna vaak juist als langste volhield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:45:
[...]

Die Ring of Fire van Diablo is daar een goed voorbeeld van. Persoonlijk zou ik eerder die punten in CE duwen zodat je een radius krijgt die even groot of groter is dan het scherm.
Ring of fire, poison ring van Andariel, Ring of fire van Baal, Charged bolts van Mephisto, beatles uit act2 etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb alleen de 1e party meegedaan, ik ging maar net aan iets minder dood, door lompheid.
Hier hoef ik gelukkig dan niet opnieuw te beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okok, geen skeleton mages maar meer amp damage en ce, d8 dna hebben we iig fire en cold damage erbij, of willen jullie ook specifiek de (in mijn ogen zakke) fire golem voor die punten?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
CE doet genoeg Fire dmg, dus ik zou niet punten verspillen aan een fire golem.
Het enige wat we idd missen is cold voor crowd control, maar aan de andere kant dat is niet fijn voor een CE/Summon Necro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Vergeet niet dat we vanaf nightmare ook een Holy Freeze merc kunnen, wat ook een vorm van crowd control is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Dat is een goed alternatief inderdaad. En te zien aan de verschillende chars kunnen we makkelijk char afhankelijke items uitwisselen ipv dat iedereen hetzelfde nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aye, en ook makkelijker voor mij om te kijke als ike en item vind met me sorc (wordt solo mf char) die ik niet gebruiken kan naar wie het moet gaan zonder ruzie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Crowd control hoef je je niet druk om te maken met een summoner. Het gaat meer om cold DAMAGE. Sommige monsters hebben een hoge resistance tegen bijv. physical en/of lightning, die gaan dan lastiger neer. Het is daarom het efficientste om alle typen damage in je party te hebben, en cold ontbreekt nu.

Maargoed, maak je er niet al te druk over. Zonder cold komen jullie er ook makkelijk doorheen (zeker normal en nightmare). Ik geef puur aan wat het efficientste zou zijn. Maargoed, kans is toch klein dat iedereen elke avond meespeelt.

[ Voor 28% gewijzigd door Vicarious op 24-03-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor physical ehbben we amp damage curse
en cold ontbreekt inderdaad, we ehbben dus ene blizz of orb sorc nodig of een wind druide of frost maiden(frost bowama) (weet neit welke other cold opties er zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Is dit alles op Softcore ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Ik verwacht ook inderdaad niet dat zo'n groep dan ergens strandt in Normal/Nightmare. Misschien dat het alleen in het begin eventjes doorbijten is als iedereen points aan het sparen is voor zijn hogere spells.

@3xNix...yep, SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

softcore ja, is al eerder gevraagt en gemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Das wel jammer, anders had ik nog wel een Shout baba willen maken... aoe stun ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
hoe bedoel je? je had wel meegedaan op HC of bedoel je dat Barb al in de lijst staat?
Als je het laatste bedoeld, schrijf je gewoon in, het team kan altijd enigzins aangepast worden als de voorkeuren zo beter uitkomen. Ik kan het toch niet iedereen 100% naar zijn/haar zin maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Suicyder schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:25:
hoe bedoel je? je had wel meegedaan op HC of bedoel je dat Barb al in de lijst staat?
Als je het laatste bedoeld, schrijf je gewoon in, het team kan altijd enigzins aangepast worden als de voorkeuren zo beter uitkomen. Ik kan het toch niet iedereen 100% naar zijn/haar zin maken.
Och, zelfs met 8 barbs kom je een heel eind (en ja, dit hebben we geprobeerd), alleen wat minder snel. Ik zou iedereen gewoon laten spelen wat hij wil, over het algemeen kom je met 8 man toch wel op een veelzijdige party uit. Zeker als er een summoner bij zit maakt het allemaal niet zoveel meer uit, die kan toch het hele spel solo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wanneer is die reset? Ik doe ook wel mee, met een summoner

Tijden maakt niet uit, kan dag en nacht ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Cthulhu op 24-03-2011 14:37 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh dat is wel 1 ding wat ik niet zou doen: 2 summoners. Je beeld komt dan zo vol met skellies te staan dat het supertraag gaat en je helemaal gek wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Wil ook wel een Barb maken, heb ik alleen nog nooit gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Cthulhu schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:34:
Wanneer is die reset? Ik doe ook wel mee, met een summoner

Tijden maakt niet uit, kan dag en nacht ;)
Dat kun je hier vinden

Pfff, nee idd 2 summoners word je echt helemaal gek van. Zeker als ze ook nog eens allebei Revives ertegenaan knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Gelieve inschrijvingen te blijven doen via DM's. Dit houdt het overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey, ik wil ook graag meedoen =) Ik heb al geDM't. Ik geef hier later mijn dia2 account, die moet ik nog maken (download nu het spel)
Het leek mij leuk een frost sorceress te worden

FleX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex had je ge dm't via mij sui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Update

Update:
Accountnaam
Builds
Speeldagen
Suicyder
Hammerdin
FuryDruid
Blizzsorc
Trapassa
Javazon
Flexibel, ik kan het schuiven naar wat nodig is
Lordfalco
Bonenecro
MA Assasin
Summon Necro
Summon Druid
flexibel, op dinsdag gemiddeld na en vrijdag avondlaat (5 uur 's nachts op wekr zijn)
Joarie
Wind Druid
Trapper Assassin
Lightning Sorc
Leaping Barb
meestal 's avonds tussen 7-9, en af en toe laat in het weekend
Drecklett
1. LightningSorc
2. Summon Necro
3. Wind Druid
4. Hammerdin
maandag t/m donderdag van 20:30 tot 21:30 en af en toe 's avonds in het weekend.
ZTeeVeR
Lightning Sorc
Hammerdin
Bonemancer
woensdag en donderdag avond (19:00 tot 22:00), in het weekend vaak tussen 13:00 en 16:00 voor de rest niet te plannen....
mcdutchii
Wherebear [maul/hunger]
Charger
Melee Sorc
BO barb
doordeweeks elke avond behalve woensdag spelen vanaf ongeveer 1930uur,
Zhalix
Rabies WW
Avonden[/i]
FleX-iBeL
FrostySorc (Blizz of Orb?)
Zelfde tijden als Lordfalco
Demanto
Summoner?
Tijd boeit niet
Biknik
light java
ice orb soso
light trap assa
smitter/zealot
Onbekend
3xNix
Onbekend
Onbekend

Ik heb de team table weg gelaten, misschien is het inderdaad wel zo leuk te doen zoals Vic zegt, gezien je samen toch wel bijna door alles heen komt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 25-03-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de wacht nog op acocutname (indien die nu de diablo's aan het instaleren is en dan acocunt anamakt)
moeten we keizen wat makkelijekr is om te spelen.

en ene 2de summoner lijkt mij ook niet zo nuttig

+ vond de team idea table wel leuk

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Iki maak een Barb, moet alleen nog ff een build zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Suicyder, ik kan vooral rond de avondtijden wel.

Heb zelf al een beetje een Rabies WW geprobeerd, opzich wel leuk, maar word (logisch) pas goed na level 18. Stats zorg ik ervoor dat mijn vitality en strength wat gebalanced zijn.. Verder nog tips? :D

Op de 28e ben ik niet beschikbaar!

[ Voor 6% gewijzigd door ItMeAedri op 24-03-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn account name is FleX-iBeL
ik ga nu opzoeken wat blizz en orb buils zijn :P
verder kan ik maandag avond niet, verder net als falco

FleX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 03-08-2018
Eej, ik begin ook weer met dia spelen :), heb al pm gestuurd ivm het team, zal ff nieuwe account maken :)
edit: Nieuwe acc: Biknik
qua speeldagen ben ik redelijk flexibel dus :D

[ Voor 26% gewijzigd door Liquazo op 24-03-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Superidee dit! Zou graag meedoen met een meteorb/fborb sorc, maar ik kan echt geen vaste tijden aangeven waarop ik zou kunnen spelen, dat is echt meer 'at random'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Een leuke bijkomstigheid hiervan is dat men elkaar ingame accounts heeft dus op andere momenten kan je dan vaak ook samenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Suicyder schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:10:
Een leuke bijkomstigheid hiervan is dat men elkaar ingame accounts heeft dus op andere momenten kan je dan vaak ook samenspelen.
True! Ik zal sowieso het lijstje met 'Active' personen maar weer eens bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
@HetBiggie. Flip mijn account maar naar Active, let er alleen even op dat mijn accountnaam gewijzigd is naar Joarie.

Dus wat zijn de plannen? Wachten we tot een bepaalde dag deze week en maken dan allemaal een lvl 1 SC char aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Joarie schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:22:
@HetBiggie. Flip mijn account maar naar Active, let er alleen even op dat mijn accountnaam gewijzigd is naar Joarie.

Dus wat zijn de plannen? Wachten we tot een bepaalde dag deze week en maken dan allemaal een lvl 1 SC char aan?
Klinkt goed voor mij :D vanaf dinsdagavond kan ik volop spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik had eigenlijk het idee donderdag te pakken voor een teamgebeuren.
Echter wil ik afzien van speciale builds, zoals Vic al zei, door NM heen komen we sowieso wel.

Ik begin direct de ladder al met een character sowieso, geen idee nog wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disndagavond heb ik training daaorm is dat 1 van de 2 avonden (andere eign maar deel van vrijdag avond) dat ik niet kan. ik maak maandag me summon necro en me mf sorc aan denk ik, of 1 vna die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Zullen we het ingame kanaal 'op got.' [met . ja] weer als verzamelplaats gebruiken?

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Goed plan McDutch

Ingame kanaal GoT D2 spelers -> op GoT. (do NOT forget het puntje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquazo
Suicyder schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:32:
Goed plan McDutch

Ingame kanaal GoT D2 spelers -> op GoT. (do NOT forget het puntje)
Ok is goed voor mij, n wanneer beginnen we nu allemaal te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Joarie schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:22:
Heej Joarie, ik kan het lijstje op pag.1 niet bijwerken, ben geen TS, dus daarvoor moet je bij Psychoclown zijn. Ik bedoelde met mijn berichtje te zeggen dat ik mijn friends-lijstje ging bijwerken (niet-actieve personen eruit, actieve personen toevoegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Een aantal beginnen morgen al met spelen, maar niet voor het teamgebeuren, dat wordt donderdag. Geen vaste builds, we kunnen elkaar helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:08

CNS

Het plan is om vanavond al te beginnen. Is natuurlijk even afwachten wanneer ze beginnen met de reset en wanneer deze klaar is vanavond. Ik heb nog niets van een resettijd gezien ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

account hauwe
begin met meteorb sorc build
voeg me ook bij aub
gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Even een playertable update, het ziet ernaar uit dat de meeste mensen vanavond (indien reset later op de dag morgenavond) al beginnen. Waaronder ikzelf ook.
Misschien verstandig elkaar omhoog te helpen ipv beperkte playtime te zetten met een 'echt' team.

Update

Update:
Accountnaam
Builds
Speeldagen
Suicyder
Hammerdin
FuryDruid
Blizzsorc
Trapassa
Javazon
Lordfalco
Bonenecro
MA Assasin
Summon Necro
Summon Druid
Joarie
Wind Druid
Trapper Assassin
Lightning Sorc
Leaping Barb
Drecklett
1. LightningSorc
2. Summon Necro
3. Wind Druid
4. Hammerdin
ZTeeVeR
Lightning Sorc
Hammerdin
Bonemancer
mcdutchii
Wherebear [maul/hunger]
Charger
Melee Sorc
BO barb
Zhalix
Rabies WW
FleX-iBeL
FrostySorc (Blizz of Orb?)
Demanto
Summoner?
Biknik
light java
ice orb soso
light trap assa
smitter/zealot
3xNix
Onbekend
Hauwe
MeteOrb
AzarucII
Sorc -> Full cold / fo/fb/nova hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik begin wel vandaag, weet alleen niet hoelaat die reset is
Begin met summoner, kan later wel ander char maken als dat nodig is
Mijn account is Demanto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Downtime begint geloof ik pas om 09:00 AM PST. Dat zou betekenen dat de downtime begint op 19:00 uur onze tijd en dus eindigt om 1 uur in de nacht. Niet echt een speelmomentje zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Duidelijk :)
Dan kunnen we pas vanaf morgen echt los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Ik ga waarschijnlijk ook morgen wel weer beginnen op ladder, maar ik denk niet actief genoeg om mee te runnen met jullie allemaal.. :)
Voor degenen die willen, jullie kunnen me toevoegen en als ik online ben ben ik altijd wel bereid om te helpen.
Account: AzarucII

Waarschijnlijk begin ik met een full cold sorc of een fo/fb/nova hybrid zoals vorige ladder. Zolang ik maar met een cheap-ass gear kan rammen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Azaruc op 28-03-2011 13:05 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Beide toegevoegd aan de tabel. Zoals het ernaar uitziet pas vanaf morgen nieuwe char.

Vanavond naar 538 in Amersfoort op het Onze-Lieve-Vrouwenplein (is op kruipafstand voor mij :P ) even kijken wat het voorsteld 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 28-03-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Suicyder schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:00:
Downtime begint geloof ik pas om 09:00 AM PST. Dat zou betekenen dat de downtime begint op 19:00 uur onze tijd en dus eindigt om 1 uur in de nacht. Niet echt een speelmomentje zeg maar.
Ai, dat komt niet lekker uit. Vanavond dus geen aktie, want volgens mij kun je tijdens de reset niet eens inloggen. Wachten tot morgen dus.

Ik zie wel dat ik mijn friendslist behoorlijk moet gaan bijwerken met al die aanmeldingen.

[ Voor 9% gewijzigd door CNS op 28-03-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Volgens het D2jsp forum gaan de servers binnen 2 uur plat.
The Diablo II servers are scheduled to shutdown for ladder reset in 1 hours, 57 minutes
Dit zou dus betekenen dat er dus eerder op de avond gespeeld zal kunnen worden, en niet pas om 1 uur 's nachts :D

[ Voor 25% gewijzigd door McDutch op 28-03-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
McDutch schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:03:
Volgens het D2jsp forum gaan de servers binnen 2 uur plat.

[...]

Dit zou dus betekenen dat er dus eerder op de avond gespeeld zal kunnen worden, en niet pas om 1 uur 's nachts :D
logde net in op bnet, en daar hadden ze het over 3 uur :D

ben iig vanaaf wel eff online, kijken of ik me weer eens op de dudu-ladder kan storten ;)

als iemand wil joinen; HCL ofc O-)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mja inderdaad een uur eerder, ik had PST gepakt weet niet waarom. Het moest PDT zijn.

Downtime start dus 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik heb nu pas de eerste 'realm down' melding gekregen, dus het lijkt me dat ze nu pas aan de gang zijn gegaan, tenzij ze eerst een andere gateway hebben gereset ofzo... Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, zo'n reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Gestart om 10 am PDT (7 pm hier). Volgens Bashiok eindigt de downtime om 11 am PDT, dus over een half uurtje :) (hier)

Ik zal de komende paar uur (2/3 ?) in ieder geval online zijn.

en we zijn weer up!

en weer down

[ Voor 16% gewijzigd door Azaruc op 28-03-2011 20:03 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

We zijn online, sort of :)
(hmm nevermind games joinen lukt om vage redenen niet :) )

ik ga even kijken hoe leuk D2 ook al weer was (pas 7 jaar niet mer gespeeld ofzo :) )
account t-lor char t-inferno mocht iemand mee willen doen :)

[ Voor 14% gewijzigd door heuveltje op 28-03-2011 20:00 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
heuveltje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:56:
We zijn online, sort of :)
(hmm nevermind games joinen lukt om vage redenen niet :) )

ik ga even kijken hoe leuk D2 ook al weer was (pas 7 jaar niet mer gespeeld ofzo :) )
account t-lor char t-inferno mocht iemand mee willen doen :)
had ik ook, heb wel een char al; nu de game nog ^^

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
kwakke01 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:10:
[...]

had ik ook, heb wel een char al; nu de game nog ^^
Ben ik dan de enige die weer realm down heeft?

Ik had al een char gemaakt en inderdaad steeds failed to join, maar nu weer de realm unavailable message.

[ Voor 19% gewijzigd door Azaruc op 28-03-2011 20:12 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Azaruc schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:11:
[...]

Ben ik dan de enige die weer realm down heeft?
nbee dus, rd atm, maar heb al wel een char kunne naanmaken... of ie straks ook nog als ladder staat betwijfel ik, maar een nieuwe is zo gemaakt :P

wachten dus maar... time's ticking ;)

@ dutch below, heb vanmiddag al even mn druid skills kunnen testen :) ga lvl 1-30 voor de wolf mey lycantrophy; vanaf lvl 30 wind ftw :) als iemand dus een leuke wind/nado pelt vindt (hell, alles met druid-ele skills :P ) dan houdt ik me aanbevolen :)

[ Voor 26% gewijzigd door kwakke01 op 28-03-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Nee hoor, realm is hier ook down.. zal ook nog wel even blijven schommelen de komende uren denk ik...

Tijd voor een beetje singleplayer geouwehoer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
McDutch schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:13:
Nee hoor, realm is hier ook down.. zal ook nog wel even blijven schommelen de komende uren denk ik...

Tijd voor een beetje singleplayer geouwehoer ^^
ladder char, rest is NL, maar kan nog steeds geen games maken :(
hopen dat we er bijna zijn :)

-edit-

nvm, de oude ladder staat er nog, dus zo lang die er is, zijn we nog niet van start ...

-edit2- krijg nu niet meteen meer failed, dus wellicht zijn we nu onderweg ;)

[ Voor 20% gewijzigd door kwakke01 op 28-03-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Volgens mij zijn we er. Mijn oude chars zijn non-ladder en ik kan een nieuwe char aanmaken en zelfs game aanmaken.
tweakers/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
CNS schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:51:
Volgens mij zijn we er. Mijn oude chars zijn non-ladder en ik kan een nieuwe char aanmaken en zelfs game aanmaken.
tweakers/tweakers
lol, was net lekker bezig, krijg ik een disconnect, en daaroverheen een temp-ban :(

wtg b.net ...

-edit- yep, nu weer rd idd :( naja, we merken wel als ie eindelijk soepel loopt

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 28-03-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ah, jij was dat :)
Heb ik ook.....disconnected en een RD melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diotoir
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 17:50
Hier hetzelfde, was weer even wennen dat D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

ik werd er net ook uitgeknikkerd :(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorc is lvl 3 ;)
dan downtime snif 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
snif...nog geen inlog...
Gaat lekker vandaag: T-mobile down, Flight Tycoon (IOS) down, D2 realm down....* Joarie feels down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Joarie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:13:
snif...nog geen inlog...
Gaat lekker vandaag: T-mobile down, Flight Tycoon (IOS) down, D2 realm down....* Joarie feels down
ik krijg alleen maar van die standaard messages "joined to fail" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik heb zojuist een trapsin aangemaakt en een game gestart.

KomKom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Eerst een non ladder character gemaakt. Nu een ladder char aangemaakt maar nu eerst lekker naar bedje toe. Van de week weer lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
i'm in....zullen we suicyder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Bleh, lvl 21 en a3, nu bedtijd ^^

Eerste is nu al weer 32, waarschijnlijk a5 ofzo :o

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Helaas kon ik gisteren niet, maar hoop vanavond tijd te hebben om al een beetje te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Een bescheiden lvl 9 leaping barb met een ingetogen hopje, dat is het resultaat van gisteren eventjes spelen. Hopelijk vanavond laat weer even wat tijd, maar ik ben blij dat er al mensen Act2 hebben doorlopen....mogen we de wp's? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS

CNS

Ben gisteren voorzichtig begonnen met een FuryDruid. Eigenlijk naar aanleiding van het enthousiasme van Suicyder :) Ben toch wel benieuwd hoe deze build gaat uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik ben in act 2 nu, level 17.
Vanavond weer verder met trapsin.

Ik heb nog een helm voor je gevonden joarie, of eigenlijk 2, zelf kiezen of het ze wat vind.

Ik heb ook nog een Wolf Head met +2/+3 werebear ofzo voor de liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Alle helmpjes zijn beter dan die +1 howl die ik nu gevonden heb (kost veel te veel mana in vergelijking tot een simpele "leap" uit de gevarenzone), dus ik hou me aanbevolen.

Eens maar even de build opzoeken van die Leaping Barb. Ik meen dat het ook een Dragoon Barb wordt genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saumaran
  • Laatst online: 11-09 13:11
Iemand toevallig al in a3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Joarie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:19:
Een bescheiden lvl 9 leaping barb met een ingetogen hopje, dat is het resultaat van gisteren eventjes spelen. Hopelijk vanavond laat weer even wat tijd, maar ik ben blij dat er al mensen Act2 hebben doorlopen....mogen we de wp's? :+
De wp's die ik heb kan ik je vanavond wel even geven, maar heb ze niet allemaal. We zijn vooral doorgerend :p

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 14 of 15 hier na gister gespeeld te ehbben met sui, act2 q1 net af. ik wil die cube.

ben op summon necro alvast. als iemand een leuke wand vind please bewaar die, me huidige geeft +1 ce(me headshield is wel leuk^^)

edit:lvl 16 nu, met cube, en wp naar maggot lair area(en dry hills+halls of dead lvl 2 wp)
als ik later wat mensen zie geef ikz e die als ze die nodig hebben, moet wel nog maggot lair cleanen atm

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg hoe geraak je bij mephi als die smash orb quest bugged is? bedoel bij ne ladder reset kan je niemand toch die laaste wp geven van act 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn vast wel al mensen die in nightmare of act5 rondlopen. gister toen ik offline ging zag ik al mensen rond de level 46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:33:
zeg hoe geraak je bij mephi als die smash orb quest bugged is? bedoel bij ne ladder reset kan je niemand toch die laaste wp geven van act 3 ?
De flail in elkaar zetten :) (dus eye + brain + flail cuben tot een "superflail" om compelling orb te slopen).
Is gewoon een quest in act 3
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:41:
er zijn vast wel al mensen die in nightmare of act5 rondlopen. gister toen ik offline ging zag ik al mensen rond de level 46
Ze zijn al aan het hell baalrunnen ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Azaruc op 29-03-2011 13:03 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Azaruc schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:03:

[...]

Ze zijn al aan het hell baalrunnen ;)
Good old times, heb genoeg foto's op d2jsp forum gezien met de "stash" voor de reset. Er is deze nacht weer flink wat Red Bull en fastfood doorheen gegaan volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Baroshir schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:11:
[...]

Good old times, heb genoeg foto's op d2jsp forum gezien met de "stash" voor de reset. Er is deze nacht weer flink wat Red Bull en fastfood doorheen gegaan volgens mij ;)
Ghehe, t is dat ik vandaag moest werken... >:)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zijn ze vandaag lvl90, leuk hoor zo'n reset

[ Voor 14% gewijzigd door Cthulhu op 29-03-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Cthulhu schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:30:
Zijn ze vandaag lvl90, leuk hoor zo'n reset
Het duurt nog wel een paar weken voordat iedereen al zijn gewenste chars weer rond de 90 heeft.

Heeft iemand al een bot gezien? zou mooi zijn als die nu allemaal weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

barfieldmv schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:42:
[...]

Het duurt nog wel een paar weken voordat iedereen al zijn gewenste chars weer rond de 90 heeft.

Heeft iemand al een bot gezien? zou mooi zijn als die nu allemaal weg zijn.
Het stikt van de spam bots iig :(
Aan het spel is bij mijn weten niets veranderd dus alle botjes die er voorheen waren, zullen ook wel terug komen denk ik

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De playertable, sta je er nog niet in maar wil je daar wel tussen komen te staan? Stuur me een DM (MyReact > Voorkeuren) met je account en D2 mode. Als je een d2jsp account hebt en die hier in wil hebben stuur dan meteen de link naar je profiel!