• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
Van de matches die ik gespeeld heb, moet ik zeggen dat deze het beste is om te casten:

Intens Match Loser Bracket Hogader-KillerCookie.SC2Replay

Er zit van alles in, van slimme counters terwijl je bijna dood bent, tot ambushen om de tegenstander af te houden en uiteindelijk te winnen.
Verder is het van de Finley bracket,dus zul je genoeg beginnersfouten zien waar je over kan praten.

Verwijderd

Hogader schreef op woensdag 15 september 2010 @ 13:13:
Van de matches die ik gespeeld heb, moet ik zeggen dat deze het beste is om te casten:

Intens Match Loser Bracket Hogader-KillerCookie.SC2Replay

Er zit van alles in, van slimme counters terwijl je bijna dood bent, tot ambushen om de tegenstander af te houden en uiteindelijk te winnen.
Verder is het van de Finley bracket,dus zul je genoeg beginnersfouten zien waar je over kan praten.
:P Of ze mogen mij wel casten :+ Ace wilt ook een beroemdheid worden 8)

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31
Is de winnaar tussen Benno (Benno2) en aChallenger (stroopkoekert) al bekend trouwens? (en dat is meer een vraag naar hen dan naar de organisatie).

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46
Spooof schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:13:
Ideaal die uniforme naamgeving! *bukt*
That's how we get them, maar dan vaak ook nog zonder league naam. Die heb ik voor jullie opgezocht. Het heeft een poosje geduurd maar hier is de laatst cast!

Terminator (Z) vs Atrocious (Z)!
Game 1 p1 of 2

Game 1 p2 of 2

Game 2 p1 of 2

Game 2 p2 of 2

Game 3 p1 of 2

Game 3 p2 of 2

Vind je de video's leuk thumbs up dan even en registreer je even voor het YT kanaal van de BlizzBoys, is leuk voor het volgende toernooi.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Nee we hebben nog niet gespeeld, gisteravond elkaar misgelopen. Dus zal het vanavond worden.

• Techno Overlord
  • Laatst online: 23:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

MrVegeta schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:12:
[...]

That's how we get them, maar dan vaak ook nog zonder league naam. Die heb ik voor jullie opgezocht.
Die van mij uit de Warfield league is wel het meest duidelijk qua naamgeving denk ik zo. Misschien beetje lang maar wel duidelijk.. :9

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik vind die dat ik gesubmit heb ook wel redelijk (toch die van RO8-1), alleen de league staat er niet bij

• MrVegeta
Qanar, kan je misschien even melden welke match dat was? Het kan best zijn dat ik een emailtje heb overgeslagen door de interface van gmail.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Sorry... R08-2

HwH RO8-2 Qanar(P) vs Kivela(T) Game 2.SC2Replay

Is dat nu ook duidelijk dat Kivela die win gehad heeft?

GoT Warfield_Loserbracket_Round_1_Match_2 SQuonK vs TechnoTuup aka Rman vs. Techno Overlord - Win by TechnoTuup.SC2Replay is er wel een beetje over qua naamgeving :p

[ Voor 40% gewijzigd door qanar op 15-09-2010 14:31 ]

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Spooof schreef op woensdag 15 september 2010 @ 10:13:
[...]

Ideaal die uniforme naamgeving! *bukt*
http://www.wow-raids.net/replays

Even door de SC2Gears gehaald met een renamer :P

Dit zijn de Valerian replays ^^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
MrVegeta schreef op woensdag 15 september 2010 @ 14:12:
[...]

That's how we get them, maar dan vaak ook nog zonder league naam.
Het was geen commentaar he ;) Ik snap wel dat dat niet te doen is qua werk, om alle replays opnieuw te renamen.
Wiebbe schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:02:
[...]

http://www.wow-raids.net/replays

Even door de SC2Gears gehaald met een renamer :P

Dit zijn de Valerian replays ^^
Wow nice! Ziet er netjes uit zo!

• MrVegeta
Hmm ik mis de replays van Alucardu :X

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

MrVegeta schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:12:
Hmm ik mis de replays van Alucardu :X
Moet je wel die replays uploaden natuurlijk :P

Ik heb gewoon alle replays uit je php script gepakt ^^ (en onze replays heb ik volgens mij niet meer bewaard :P)

(Raynor zit er nu ook bij)

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 15-09-2010 16:27 ]

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Wat is de uitkomst tussen Outcast & jokulhaups? of was het vanavond om 22.o0 :P?

kijk nu al er naar toe uit :)...

add:

Laat aub jokulhaups winnen... ik heb geen zin in een nog een TvT match... tegen luuk was al T_T

[ Voor 31% gewijzigd door zonglew00 op 15-09-2010 16:47 ]

Verwijderd

Leuke casts, en even om het Terminator gedoe duidelijk te maken:

In Warcraft 3 zijn er 3 Terminators. the_terminatOr, een vriend, the_terminat0r en the-terminat0r. De eerste ben ik, en in sc2 Terminator. De tweede is een vriend, wasaabii in sc2, en de derde heeft alleen met guest pass gespeeld, TerminatOr op sc2.

Tijdens de beta was ik voor zover ik weet de enige terminator, en dat was Terminator.terminator.

Ik heb geen idee hoe jullie er achter zijn gekomen dat ik Terminator matties heb ik wc3, volgens mij heb ik daar nog nooit iets over gezegt hier, misschien was het blizzfanboy soulizer? :P

• Hogader
Na lang wachten dan eindelijk de game tegen Fumblehead kunnen spelen in de loser bracket van Finley (ronde 3)

Had van te voren alle replays van zijn vorige matches bekeken, en daar bleek hij opvallend vaak een barrack rush (6 barrack) en bunker rush erbij te doen. Dus mijn basic FE, 13/14 pool strategie omgegooit en voor een 9pool gegaan. Gelukkig voor mij was de rush van hem ook precies zoals ik hem verwachtte en had ik dus mooi een stel zerglings klaarstaan om hem aan te vallen, zodra hij dichtbij kwam. Daarna doordrukken en een GG dus.

Jammergenoeg moest Fumblehead daarna weg wegens omstandigheden en gaf hij mij een win.

Leert maar weer dat je inlezen in de tegenstander, vaak goed kan helpen.

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:25:

In Warcraft 3 zijn er 3 Terminators. the_terminatOr, een vriend, the_terminat0r en the-terminat0r. De eerste ben ik, en in sc2 Terminator. De tweede is een vriend, wasaabii in sc2, en de derde heeft alleen met guest pass gespeeld, TerminatOr op sc2.

Tijdens de beta was ik voor zover ik weet de enige terminator, en dat was Terminator.terminator.

Ik heb geen idee hoe jullie er achter zijn gekomen dat ik Terminator matties heb ik wc3, volgens mij heb ik daar nog nooit iets over gezegt hier, misschien was het blizzfanboy soulizer? :P
Hehe, goed verhaal. Ik ben er ondertussen achter dat ik jou heb verward met Takenmdown.playlogic en playlogic.playlogic.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

• MrVegeta
Outcast en Joko, houden jullie even een plekje vrij om 22;00 voor mij en Sneek

Verwijderd

MrVegeta schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:36:
Outcast en Joko, houden jullie even een plekje vrij om 22;00 voor mij en Sneek
en voor mij(krygoon) en synx :P

• Liasis
Check ook het laatste filmpje van Dutch Star League van de Raynor league:

[YouTube: http://www.youtube.com/v/iWFcqTkuGXo]

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Verwijderd

Benno won net van mij, tegen wie moet ik dan in de loserbracket?

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:25:

Soulizer ontkent euvel. ;)

• zonglew00
Dutchstarleague cast is toch wel ff wat minder... meer gericht op newbies...
jullie cast is meer battle-gericht en meer humor

add: NEEEEEEEEEEEE niet weer een TvT

[ Voor 13% gewijzigd door zonglew00 op 15-09-2010 23:03 ]

Verwijderd

zonglew00 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:01:
Dutchstarleague cast is toch wel ff wat minder... meer gericht op newbies...
jullie cast is meer battle-gericht en meer humor

add: NEEEEEEEEEEEE niet weer een TvT
jokulhaups is protoss hoor ;)

Verwijderd

Topicstarter
ggs jokelmasterhaups.
Die observer. Ugh ik denk er komen blinking stalkers dus ik super stoer 2 turrets neerzetten.
Ugh de range. Het kwam net niet uit.

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 23:33:
ggs jokelmasterhaups.
Die observer. Ugh ik denk er komen blinking stalkers dus ik super stoer 2 turrets neerzetten.
Ugh de range. Het kwam net niet uit.
gg! 3e pot was wel mooi lang, die collosus gingen wel erg hard tegen de marines. en ja, die obs van mij in je basis heeft erg geholpen :P

[ Voor 3% gewijzigd door daanteb op 16-09-2010 00:20 ]

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

• zonglew00
ohja :P outcast dacht protoss :P

• MrVegeta
Er zijn (wederom) 2 matches nog niet gespeeld.

Loser Bracket Kerrigan
Valkyre vs Roel. Als dit vandaag niet wordt gespeeld krijgt ReadySteady een free-win naar de halve finale.

Loser Bracket Finley
Krygoon vs Kivela. Als dit vandaag niet wordt gespeeld krijgt Hogader een free-win naar de halve finale.

Regel dus een match of laat weten waarom die nog niet is gespeeld. Voor de rest geld natuurlijk ook dat ze hun matches moeten spelen. De huidige ronde van de Loser bracket eindigt op de 18e!

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 16-09-2010 08:42 ]

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:39:
Er zijn (wederom) 2 matches nog niet gespeeld.

Loser Bracket Kerrigan
Valkyre vs Roel. Als dit vandaag niet wordt gespeeld krijgt ReadySteady een free-win naar de halve finale.

Loser Bracket Finley
Krygoon vs Kivela. Als dit vandaag niet wordt gespeeld krijgt Hogader een free-win naar de halve finale.

Regel dus een match of laat weten waarom die nog niet is gespeeld. Voor de rest geld natuurlijk ook dat ze hun matches moeten spelen. De huidige ronde van de Loser bracket eindigt op de 18e!
(8> Dit was niet mijn schuld.. jullie hadden mij al een free win toegezegd.En toen moest ik toch nog tegen kivela spelen!

Dusss gewonnen :+

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik zie alweer gebeuren dat ik in de semi-finals tegen aChallenger aka Stroopkoekert moet gaan spelen... :S Daar heb ik mijn eerste game van verloren.

Maarja, eerst nog even proberen langs Bananenspin te geraken! :o

Forever raver!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Techno Overlord schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:38:
Ik zie alweer gebeuren dat ik in de semi-finals tegen aChallenger aka Stroopkoekert moet gaan spelen... :S Daar heb ik mijn eerste game van verloren.

Maarja, eerst nog even proberen langs Bananenspin te geraken! :o
Mensen die geraken gebruiken.. -1 :p

HOI.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

snap m niet... :'(

Forever raver!

• Hogader
Net de ronde tegen Krygoon hard verloren. Het ging toch zo ontiegelijk traag en slecht. Volgende keer niet direct na het trainen een match spelen, veel te uitgeput.

GL verder Krygoon

(Terran OP :P)

EDIT: vanaf morgen mijn belofte aan me eigen inlossen, namelijk online 1v1 weer gaan spelen. in het begin na de release even met terran gespeeld, en daarna naar zerg geswitched maar nog maar 2 games daarmee gespeeld in veel weken.

[ Voor 36% gewijzigd door Hogader op 16-09-2010 22:51 ]

Verwijderd

Hogader schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:50:
Net de ronde tegen Krygoon hard verloren. Het ging toch zo ontiegelijk traag en slecht. Volgende keer niet direct na het trainen een match spelen, veel te uitgeput.

GL verder Krygoon

(Terran OP :P)
mijn wavepoint stond gewoon voor je expo alleen vergat je te scouten:P :>
En ik zag die overseerer wel in me basis hoor :+

• Liasis
En de laatste video van de blizzboys is er weer, met lekker dom geouwehoer, check it uit:

[ Voor 9% gewijzigd door Liasis op 16-09-2010 23:00 ]

• Hogader
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:52:
[...]

mijn wavepoint stond gewoon voor je expo alleen vergat je te scouten:P :>
En ik zag die overseerer wel in me basis hoor :+
erg choppy idd, overseer van verkeerde kant laten komen, zerglings misklikken en dus helft dood voordat ze iets doen. drones misklikken, waardoor ze shooting ducks waren.

Verwijderd

Topicstarter
Liasis schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:58:
En de laatste video van de blizzboys is er weer, met lekker dom geouwehoer, check it uit:

[video]
Ah sweet sweet win.
10 depot
11 rax >die scv into depot
14 o.c Halverwege klaar gas
Nadat de o.c. klaar is nog 2 scv's.
En in totaal 5rax'es 2 met cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:28:
[...]

Ah sweet sweet win.
10 depot
11 rax >die scv into depot
14 o.c Halverwege klaar gas
Nadat de o.c. klaar is nog 2 scv's.
En in totaal 5rax'es 2 met cores.
Mooie games :) alleen euh... 3 games achter elkaar met marines... dan komt vroeg of laat collos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zonglew00 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 00:01:
[...]

Mooie games :) alleen euh... 3 games achter elkaar met marines... dan komt vroeg of laat collos :)
ja de onervarenheid he :) paar games later had ik wel door om een switch te maken naar marauders. 3+xxxxxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:47:
[...]

(8> Dit was niet mijn schuld.. jullie hadden mij al een free win toegezegd.En toen moest ik toch nog tegen kivela spelen!

Dusss gewonnen :+
Ik heb ook in die DM gezegd dat ik een foutje (discutabel...) had gemaakt en jij alsnog moest matchen tegen Kivela.

Iemand had ons een mailtje gestuurd dat er een foutje in de brackets staat, er mist een ronde :X, ik ben vamiddag even bezig geweest het te fixen en zal het morgen afronden (mega doh dat we dit allemaal niet hebben gespot!).

Belangrijker, De BlizzBoys zijn opzoek naar een naam voor het volgende toernooi! Zou leuk zijn als we wat reacties op YouTube: Kanaal van BlizzBoys kregen maar hier wordt er natuurlijk ook op gelet :).

[ Voor 38% gewijzigd door MrVegeta op 17-09-2010 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Liasis schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:58:

[video]
nice!

wtf outcast 250 apm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
250 apm en 0 micro terwijl de stalkers worden getarget-fired. Maar de beste stuurlui staan aan wal dus ik houdt m`n mond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Komt vooral door het begin. Check de 680apm at 1m03 :P
Vond het wel grappig om met een attack move build een anti outcast apm te krijgen.

Bonuspunten als je weet op welk stuk van de cast dit op slaat :+
Afbeeldingslocatie: http://img841.imageshack.us/img841/9365/36739727.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trrouwens een ideetje!

misschien een interne ranking voor de geregisteerde spelers?
En dat de toernooi geschiedenis word opgeslagen inclusief the replays van die rondes

Dus je heb een overzicht van de toernooi en als je op zo match klik, krijg je een tabje met download replay en misschien zie match info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Hehe, raad eens waar ik al tijdje mee bezig ben ;)

Het is gekoppeld aan het match system waar mensen hun eigen score kunnen invoeren, maar het is nog steeds niet af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Douw3rd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:19:
Hehe, raad eens waar ik al tijdje mee bezig ben ;)

Het is gekoppeld aan het match system waar mensen hun eigen score kunnen invoeren, maar het is nog steeds niet af
Pepernoten aan het stelen? :9

Nice, wordt dus nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
mag ik 2 dagen uitstel vragen voor match tussen ILOVEWAR (ikke) vs jokulhaups?

laatste dagen zit ff niet mee... mijn game pc doorgebrand, behoorlijk ziek geworden (jah geestelijk was ik dat al), midden in de verbouwing, elke werken tot 22.00 en weekends weiger ik principeel de pc aan het te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:38
Danslo, come here **** :)

Nog 1 potje dan kunnen we weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:45:
[...]

Bonuspunten als je weet op welk stuk van de cast dit op slaat :+
[afbeelding]
Destructible brocks!

• Soulizer
Goeie grap man, vooral rond deze tijd

• danslo
  • Laatst online: 00:31
synx6 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 21:42:
Danslo, come here **** :)

Nog 1 potje dan kunnen we weer ;)
Haha :D Ik moet eerst nog langs Benno, weet niet of dat zo makkelijk zal gaan :P

• The_Greater
  • Laatst online: 16:25
maw, ik heb echt zonet mijn slechtste potje ooit gespeeld tegen Xos.
Het bleek maar weer dat ik gewoon niet genoeg aandacht besteed aan het maken van scv

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
Ziezo, ik ben door naar de finale van de Kerrigan league. De laatste tegenstander was niet makkelijk! KleineWout heeft goed gespeeld.

• zonglew00
ff kijken of mijn game-pc vanavond sc2 trekt... zoja... maybe match with jokulhaups XD
Trolando schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:02:
Ziezo, ik ben door naar de finale van de Kerrigan league. De laatste tegenstander was niet makkelijk! KleineWout heeft goed gespeeld.
En tegen mij was het wel makkelijk? :'(

Gelukkig maar iig, dan heb ik verloren van een finalist. Ik moet nog wel wat winnen, maar het zou nog kunnen dat we elkaar weer zien. Ik heb yoshi verslagen door de eerste keer forward bunker om te zorgen dat hij zijn natural kon pakken en vandaar verder te werken, al had hij ook technische problemen met zijn muis. Tweede keer deed hij wat ik verwachtte, 6-pool. Die kon ik redelijk makkelijk afslaan. Ik weet niet precies waarom, denk dat hij zijn twijfels had of hij het kon verdedigen, maar hij pakte niet zijn natural en ging vanaf 1 base werken. Nydus mijn basis in, die ik gelukkig op tijd zag waardoor er maar stuk of 10 zerglings doorheen kwamen. En nog een hele zooi kut mutas later, die flink wat damage deden op main ondanks redelijk wat missile turrets, maar ik had een stuk betere eco waarmee ik kon winnen.

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
furby-killer schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:41:
[...]

En tegen mij was het wel makkelijk? :'(
Nee, ik suggereer niet dat het tegen jou makkelijk was. KleineWout was wel de lastigste pot tot nu toe omdat ik de eerste pot nogal pijnlijk verloor en ik vandaag al de hele middag heb lopen verliezen van diamond spelers :/

• MrVegeta
Ik zal zo eens alles updaten :).

TvT, LightWing vs Kwark! Game 1.
Check op 0;38 even Sneek zijn Transformer geluid en thumbs up!

Game 2.
Een echte RockSteadyCrew cast met Outkees erbij, ik was wat off me game want ik had honger! :X

[ Voor 94% gewijzigd door MrVegeta op 18-09-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samoht21
  • Laatst online: 11-06 10:42
Trolando schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:02:
Waren goeie potjes, vooral de 2e was echt epic.
Maar ik zag dat ik in de 3e game mijn macro minder was.
Ik hoop dat ik de finale nog haal en dan revanche kan nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
zonglew00 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 21:38:
ff kijken of mijn game-pc vanavond sc2 trekt... zoja... maybe match with jokulhaups XD
Hoe is dit afgelopen? Ik wil alle spelers nog even zeggen dat er nog matches moeten worden gespeeld in de loser brackets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 22:13:
TvT, LightWing vs Kwark! Game 1.
Check op 0;38 even Sneek zijn Transformer geluid en thumbs up!
[video]
Matige audio commentaar bij de video, ik heb het geluid maar snel uitgezet om niet naar het geleuter te luisteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Slashdotter op 19-09-2010 02:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Ik heb het weer gefixed...

binnenkort jokulhaups vs ILOVEWAR... ff kijken een datum + tijdstip prikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

Ja ik moet nog matches spelen in Lower bracket maar Drawer wilde niet meer spelen

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Slashdotter schreef op zondag 19 september 2010 @ 02:56:
[...]

Matige audio commentaar bij de video, ik heb het geluid maar snel uitgezet om niet naar het geleuter te luisteren.
Ja we waren wat melig... toegegeven niet onze beste dag ;).
Pindamann schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:16:
Ja ik moet nog matches spelen in Lower bracket maar Drawer wilde niet meer spelen
:X die match komt uit de eerste ronde van de loser bracket, die heb ik al weken terug een free-win gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Pindamann schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:16:
:')

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik speel zo tegen Bananenspin in de Warfield league in de loserbracket. Zou eigenlijk uiterlijk gister gebeurd moeten zijn maar wegens werk aan beide kanten niet van gekomen. Om 14uur afgesproken.... Sjpannend!!!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-09 10:21
Slashdotter schreef op zondag 19 september 2010 @ 02:56:
[...]

Ik denk zelf ook dat drie teveel is en een van de drie heeft zijn mond te dicht bij de mike zodat je veel ploppen hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verloren... :'(

1ste potje ik met leger over map lopen en ff basis checken. Net op dat moment loop ik met mijn army tegen zijn basis aan en tanks enzo te laat deployed... 2de potje was iets leuker. Ik had bijna al zijn units maar ik was aan t trippe bij de ramp naar zijn basis waardoor boel units niet schoten. Dat was de turning point volgens mij. Volgende keer maar eens scouten want hij anticipeert op mij en ik op nix dus altijd in t nadeel. Maarja verdiende win voor Bananenspin. Bon Chance in de volgende ronde! d:)b

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
Casts in engels wellicht een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Misschien, maar waarom zouden we het doen? Er zijn al zoveel engelstalige casters :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightwing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
Leuke cast :) 2e game was duidelijk de meer interessante!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
Groter publiek, klinkt professioneler en internationale uitstraling (immers ook internationale spelers) niet genoeg? Groter publiek lijkt me toch wel belangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
synx6 schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:13:
Groter publiek, klinkt professioneler en internationale uitstraling (immers ook internationale spelers) niet genoeg? Groter publiek lijkt me toch wel belangrijk :)
Hm daar heb je natuurlijk wel gelijk in maar wij kunnen niet echt concurrentie bieden aan de grotere engelstalige casters. Wij zitten nu alleen op Tweakers.net, we gaat proberen in het volgende toernooi wat uit te breiden naar andere communities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
MrVegeta schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:15:
[...]

Hm daar heb je natuurlijk wel gelijk in maar wij kunnen niet echt concurrentie bieden aan de grotere engelstalige casters. Wij zitten nu alleen op Tweakers.net, we gaat proberen in het volgende toernooi wat uit te breiden naar andere communities.
aub geen engels...

ik vind het humor wat jullie doen... Dutchstarleague ook NL maar ze praten te veel over strategie en jullie kraken soms mensen af (ook mij :P) en simpel taal gebruik. meer als ouwe lullen kroegentaal. Amusement aub :) voor strategie ga ik wel kijken bij Husky(ook wel lachen).

uiteraard misschien doelgroep specificeren en zelf segmenteren in welk gebied.

wel een tip eerst.. zorg dat het eerst werkend en functioneel is... hoeft niet alle gadgets erbij maar...

als jullie echt goed willen doen.. livestreamcasten... kan ik ook op me werken kijken.

PS: Vanavond 22.30 Jokulhaups vs ILOVEWAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
Ik zou alles in het Engels doen :) Maar al cast je 3 epic HWH games in het ENG, waarom niet? ;)

ENG en NL kan natuurlijk ook. Best of both... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
zonglew00 schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:59:
[...]

aub geen engels...

ik vind het humor wat jullie doen... Dutchstarleague ook NL maar ze praten te veel over strategie en jullie kraken soms mensen af (ook mij :P) en simpel taal gebruik. meer als ouwe lullen kroegentaal. Amusement aub :) voor strategie ga ik wel kijken bij Husky(ook wel lachen).

uiteraard misschien doelgroep specificeren en zelf segmenteren in welk gebied.

wel een tip eerst.. zorg dat het eerst werkend en functioneel is... hoeft niet alle gadgets erbij maar...

als jullie echt goed willen doen.. livestreamcasten... kan ik ook op me werken kijken.

PS: Vanavond 22.30 Jokulhaups vs ILOVEWAR
Misschien voelt het als afkraken maar dat is zeker niet de bedoeling hoor. Ik maak zelf ook erg domme fouten (om maar niet over Sneek te beginnen :X) en als iemand iets doms doet dan zeggen we dat, dat is nou eenmaal zo.

Ik heb hier een echte livestream cast opgezet alleen heb je daar minimaal 400kb's upload voor nodig en ik zit maar op 100.

Wat bedoel je met de tip "werkend en functioneel" bedoel je nu het toernooi of de casts? Als je het toernooi bedoeld, het werkte wel alleen zijn er steeds meer opties in gekomen :).

@hierboven, engelse casts gaan we waarschijnlijk niet aan beginnen. Simpelweg omdat het moeilijker is en het geen meerwaarde heeft. Wij willen ons juist op Nederlandse starcrafters richten en hopelijk straks een wat groter publiek zien te krijgen :).

Mijn favoriet is trouwens Husky, kerel is altijd zo enthousiast overal over en weet amusement goed te combineren met een goede cast. Zeker iets waar we nog wat van kunnen leren. HD is natuurlijk ook een prima caster alleen ietswat serieuzer, ach ieder zo zijn ding.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 19-09-2010 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
Hoezo om over Sneek maar niet te beginnen. Ik ben vet diamond (in 2vs2) vet 1337!

Voorlopig blijven we in het Nederlands casten. We horen graag wat je wel en niet leuk vind, dus kom maar op met het commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Liasis schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:30:
Hoezo om over Sneek maar niet te beginnen. Ik ben vet diamond (in 2vs2) vet 1337!

Voorlopig blijven we in het Nederlands casten. We horen graag wat je wel en niet leuk vind, dus kom maar op met het commentaar.
Vooruit omdat je ernaar vraagt en die andere gozer de 'enrish' cast promoot.

Imho moeten jullie geen Engelse casts doen. Waarom niet? Omdat ik in het begin ooit een Engelse cast heb gezien van sneek (of peter erbij was weet ik niet meer), maar die vond ik persoonlijk niet geslaagd. En toen heb ik gezegd dat die Nederlandse cast beter waren. Daarnaast zijn er zoals door Alu gezegd al genoeg Engelse casters en onderscheid je je juist met het Nederlands. De doelgroep mag dan wat kleiner zijn, minder wordt het er niet om. En ik vind dat jullie de beste Nederlandse casters zijn dus vooral niet stoppen wanneer het goed gaat. Vanzelf trekken we andere community's erbij en voor je het weet ben je de grootste in de benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engels? doe maar niet.. Als jullie in het engels gaan casten lijkt het alsof het serieus bedoeld is, wat het niet echt is (sorry als ik hier iets zeg wat niet waar is).

Ik vind het nederlandse droge commentaar zo wel grappig, engels pratende nederlanders klinkt ook gewoon voor geen meter.

Is er iemand hier die regelmatig naar een engelse cast kijkt van iemand die engels niet als eerste taal heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Soulizer schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:37:
[...]

Vooruit omdat je ernaar vraagt en die andere gozer de 'enrish' cast promoot.

Imho moeten jullie geen Engelse casts doen. Waarom niet? Omdat ik in het begin ooit een Engelse cast heb gezien van sneek (of peter erbij was weet ik niet meer), maar die vond ik persoonlijk niet geslaagd. En toen heb ik gezegd dat die Nederlandse cast beter waren. Daarnaast zijn er zoals door Alu gezegd al genoeg Engelse casters en onderscheid je je juist met het Nederlands. De doelgroep mag dan wat kleiner zijn, minder wordt het er niet om. En ik vind dat jullie de beste Nederlandse casters zijn dus vooral niet stoppen wanneer het goed gaat. Vanzelf trekken we andere community's erbij en voor je het weet ben je de grootste in de benelux.
Jij fanboy ;).
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:43:
Engels? doe maar niet.. Als jullie in het engels gaan casten lijkt het alsof het serieus bedoeld is, wat het niet echt is (sorry als ik hier iets zeg wat niet waar is).
Wij zijn niet 100% serieus (gelukkig). We zoeken nog een beetje de juiste balans tussen serieus en grappige cast (vorige cast zaten we meer wat te grappen dan daadwerkelijk de match goed te volgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
@mrvegeta... dat afkraken is juist het leuke ervan :) ook al doe je dat bij mij... daar leer je wel van.
alleen als je dat doet bij finley/warfield league... euh ben je over 10 jaar nog bezig met afkraken... meer commentaar en dieper op de battles... Als er nou een knop bijzit van de replays downloaden... bijv :P automatisch updater (ohja het werkt nu wel.. althans in sommige browsers), datje niet allemaal handmatig gaat doen.

en wat terminator zegt... NL-ers die engels praten... je kan horen van 10 km afstand in het buitenland... 400kb/sec ooh ok :P lama... ik dacht wat minder hoeft niet op full-hd ofzo maar vga grote ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
zonglew00 schreef op zondag 19 september 2010 @ 19:37:
@mrvegeta... dat afkraken is juist het leuke ervan :) ook al doe je dat bij mij... daar leer je wel van.
alleen als je dat doet bij finley/warfield league... euh ben je over 10 jaar nog bezig met afkraken... meer commentaar en dieper op de battles... Als er nou een knop bijzit van de replays downloaden... bijv :P automatisch updater (ohja het werkt nu wel.. althans in sommige browsers), datje niet allemaal handmatig gaat doen.

en wat terminator zegt... NL-ers die engels praten... je kan horen van 10 km afstand in het buitenland... 400kb/sec ooh ok :P lama... ik dacht wat minder hoeft niet op full-hd ofzo maar vga grote ofzo :)
Het zou jammer zijn als je een cast zo moet verkleinen, zodat je hem kan streamen en dat de beelden dan niet meer te volgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Binnen nu en 10 minuten gaan Kwark en ik onze match (te laat?) spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Matches zijn niet te laat, ga je gang (ik ga even Day9 kijken tijdens het eten). Mail alles even door vanavond en maar er even mooie matches van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-08 01:38
Halve finale tussen mij en Imafishlol zijn ook gespeeld :)

Mijn eerste wedstrijd tegen protoss tot nu toe , gelukkig kunnen winnen ^^ Vond het wel 2 leuke/spannende games al zeg ik het zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:51
Luvk heeft zonet 2-0 van mij (Imafishlol) gewonnen :'(

waren twee goede games, ik dacht beide games hem in het begin te hebben met een paar goede forcefields :P maar hij kwam met veeeeeelst te veel stalkers.

mja, Luvk heeft ook al heel wat ervaring meer als ik (40games in 1v1 tegenover 300 :P)

Anyway GG, LoserLeague inc!

[ Voor 15% gewijzigd door imafishlol op 19-09-2010 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:09
Alrighty. Dat was spannender dan ik dacht dat het zou worden ;) Die laddermatches stellen blijkbaar ook niks voor. Elke T gaat bioball. Zoniet zonet.

Ik had geluk dat Blizzard Blistering Sands heeft bedacht, anders had ik het denk ik niet gehaald. Hellion drop into banshee timing push. Sick :7 Ik wist dat de build bestond, maar ik ben 'm blijkbaar nog nooit goed tegen gekomen in ladder. Raep. Daarna wist ik te winnen met, jawel, een 4gate op blistering sands. Derde game verwachte ik dezelfde build, maar KwarK ging voor een marauder push. Het was nog even spannend of ik die tegen kon houden, maar dat lukte me. Ondertussen was ik geteched naar HT's en dan is het eigenlijk wel over voor de bioball. GGs en WP KwarK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
terrorgroesland schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:44:
Luvk heeft zonet 2-0 van mij (Imafishlol) gewonnen :'(

waren twee goede games, ik dacht beide games hem in het begin te hebben met een paar goede forcefields :P maar hij kwam met veeeeeelst te veel stalkers.

Anyway GG, LoserLeague inc!
Haha, ja ik dacht ook een paar keer klote sentries ! Ga...WEG xD

Maar toen zag ik die voidray en werd ik blij :P Dat wilde zeggen dat ik wel meer ground moest hebben en dat bleek ook zo te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
PietjeP89 schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:47:
[...]

Haha, ja ik dacht ook een paar keer klote sentries ! Ga...WEG xD

Maar toen zag ik die voidray en werd ik blij :P Dat wilde zeggen dat ik wel meer ground moest hebben en dat bleek ook zo te zijn :P
nja, ik had niet belachelijk veel air hoor :P ik maakte die voidray alleen maar om tijden de big battle op je nexus te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
terrorgroesland schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:07:
[...]

nja, ik had niet belachelijk veel air hoor :P ik maakte die voidray alleen maar om tijden de big battle op je nexus te zetten.
Ja dat zag ik aan zen attack op men nexus :p

De 2de game dacht ik wel in het begin nu is het gedaan..Stomme proxy pylon :P Ik dacht wel dat die probe er iets neer had gegooid maar kon er niet op tijd bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
PietjeP89 schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:14:
[...]

Ja dat zag ik aan zen attack op men nexus :p

De 2de game dacht ik wel in het begin nu is het gedaan..Stomme proxy pylon :P Ik dacht wel dat die probe er iets neer had gegooid maar kon er niet op tijd bij :(
Tja, ik had nadat me aanval was mislukt niet al me units naar jouw basis moeten sturen maar naar de mijne om te verdedigen :P. Maar laten we het topic verder niet vervuilen met onze awsome 2 games :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
Jokulhaups very gg :)

add:

1e potje... foutje van mij... laad ik 16 marines in me medivacs per ongeluk... toen jokul voor me deur stond...
2e potje.... mazzeltje voor mij... op tijd gesieged... alles weg XD
3e potje... tja euh.... vage strat van mij kant

add2:

http://cid-752c0a70341d92...browse.aspx/Starcraft%202
voor de replays

[ Voor 100% gewijzigd door zonglew00 op 20-09-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

@Blizzboys:

Kunnen jullie mijn matches vs Spooof verwerken? Heb al 2x gemailed nu :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Aye alles is weer geupdate, sorry voor de wat late reactie. Was vandaag aan het ladderen ;). We komen naar de finales people!

[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 19-09-2010 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
zonglew00 schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:24:
Jokulhaups very gg :)

add:

1e potje... foutje van mij... laad ik 16 marines in me medivacs per ongeluk... toen jokul voor me deur stond...
2e potje.... mazzeltje voor mij... op tijd gesieged... alles weg XD
3e potje... tja euh.... vage strat van mij kant

add2:

http://cid-752c0a70341d92...browse.aspx/Starcraft%202
voor de replays
y ggs, maar damn ik had gisteren echt niks meer in de gaten, te moe denk ik. die medivac actie niet eens mee gekregen, 2e pot had ik een observer voor je main hangen maar je leger neit eens gezien, 3e pot had ik gewoon mn workers naar mn natural moeten sturen. volgende keer beter :)

succes tegen fivt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Laatst online: 11-05-2024
Wanneer begint de volgende competitie? Deze keer was ik op vakantie toen jullie begonnen dus kon ik niet meedoen.
Overigens vraagje wat speelt iedereen hier zoal? als ik het forum leest speelt bijna iedereen namelijk terrans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele lijstje staat in de start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Shadowhawk00 schreef op maandag 20 september 2010 @ 14:07:
Wanneer begint de volgende competitie? Deze keer was ik op vakantie toen jullie begonnen dus kon ik niet meedoen.
Ergens in Oktober waarschijnlijk. Als dit is afgelopen ga ik druk bezig met de 2.0 versie van de site en releasen we het volgende toernooi wanneer alle functions er achter goed werken :).
Overigens vraagje wat speelt iedereen hier zoal? als ik het forum leest speelt bijna iedereen namelijk terrans.
Dat valt wel mee, erg weinig random spelers maar het is wel aardig verdeeld alleamal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
MrVegeta schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:50:
Ergens in Oktober waarschijnlijk. Als dit is afgelopen ga ik druk bezig met de 2.0 versie van de site en releasen we het volgende toernooi wanneer alle functions er achter goed werken :).

Dat valt wel mee, erg weinig random spelers maar het is wel aardig verdeeld alleamal.
Mooi dat het volgende toernooi iig al op de planning staat. Gewoon wel even wat dagen/weken rust nemen zodat ook het automatische match gedoe werkt.

Verder is dit de verdeling dit toernooi:

18 Zerg
28 Protoss
29 Terran
5 Random

Dat betekent dat het nu minder Zerg is dan de rest, maar misschien met de aankomende patch dat het nog meer even gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik heb Daugion.636 nog niet online gezien, dus laatste pot winners bracket nog niet gespeeld. (Finley)

Ben nu niet meer thuis en pas aankomende donderdag weer een keer thuis, dus hoop dat de ronde lang genoeg duurt.
Anders accepteer ik de auto-loss wel en knok ik wel verder in de loser bracket.
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Regel afspraken via DM en niet via het topic
In de TS staat de volledige spelerslijst