zonglew00 schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:59:
[...]
aub geen engels...
ik vind het humor wat jullie doen... Dutchstarleague ook NL maar ze praten te veel over strategie en jullie kraken soms mensen af (ook mij

) en simpel taal gebruik. meer als ouwe lullen kroegentaal. Amusement aub

voor strategie ga ik wel kijken bij Husky(ook wel lachen).
uiteraard misschien doelgroep specificeren en zelf segmenteren in welk gebied.
wel een tip eerst.. zorg dat het eerst werkend en functioneel is... hoeft niet alle gadgets erbij maar...
als jullie echt goed willen doen.. livestreamcasten... kan ik ook op me werken kijken.
PS: Vanavond 22.30 Jokulhaups vs ILOVEWAR
Misschien voelt het als afkraken maar dat is zeker niet de bedoeling hoor. Ik maak zelf ook erg domme fouten (om maar niet over Sneek te beginnen

) en als iemand iets doms doet dan zeggen we dat, dat is nou eenmaal zo.
Ik heb hier een echte livestream cast opgezet alleen heb je daar minimaal 400kb's upload voor nodig en ik zit maar op 100.
Wat bedoel je met de tip "werkend en functioneel" bedoel je nu het toernooi of de casts? Als je het toernooi bedoeld, het werkte wel alleen zijn er steeds meer opties in gekomen

.
@hierboven, engelse casts gaan we waarschijnlijk niet aan beginnen. Simpelweg omdat het moeilijker is en het geen meerwaarde heeft. Wij willen ons juist op Nederlandse starcrafters richten en hopelijk straks een wat groter publiek zien te krijgen

.
Mijn favoriet is trouwens Husky, kerel is altijd zo enthousiast overal over en weet amusement goed te combineren met een goede cast. Zeker iets waar we nog wat van kunnen leren. HD is natuurlijk ook een prima caster alleen ietswat serieuzer, ach ieder zo zijn ding.
[
Voor 8% gewijzigd door
MrVegeta op 19-09-2010 17:18
]