• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
furby-killer schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:39:
Waarom die eis van 8 tekens voor wachtwoord bij zoiets relatief onbelangrijks als dit? (Als in, dan moet ik hiervoor weer een nieuwe bedenken aangezien mijn onbelangrijke wachtwoord korter is dan 8 tekens en ik geen van mijn lijst echte wachtwoorden hier ga invullen).

Nou ja, 2x mijn onbelangrijke wachtwoord achter elkaar werkt ook :)
Zoals je weet is een password van 8 tekens wat veiliger dan 1 van 3. Gelijk heb je, je account is niet van levensbelang. Maar aangezien wij van plan zijn in de toekomst meerdere tournaments op te zetten, waarvan een aantal waarschijnlijk prijzengeld zullen bevatten, zal de kans dan toch iets groter worden dat er wat minder sportieve mensen zich zullen vergrijpen aan middelen om zich zelf richting het prijsgeld te storten. Met het account dat je aanmaakt op de site kan je ook toekomstige tournaments joinen, mocht je daar intresse in hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Douw3rd op 26-08-2010 14:49 ]

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
Niet te hard van stapel lopen hé ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Als het BO3 is dan doe ik mee, thuis vanavond maar eens mijn character code opzoeken :+

Anoniem: 155599

Topicstarter
MrVegeta schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:49:
Niet te hard van stapel lopen hé ;).
Afbeeldingslocatie: http://img686.imageshack.us/img686/9466/money2g.jpg
iets met mappen
Weet iemand of er mappen worden uitgesloten van de map pool in andere toernooien?
Anders lijken mij de standaard 1v1 mappen van blizzard wel een goede.

Persoonlijk vind ik blistering sands, desert oasis en scrap station niks. Deltra quadrant nog niet echt vaak op gespeeld, maar wel erg groot. En Kulas ravine is een grote chaos :P

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 26-08-2010 15:43 ]

Topicstarter
-dubbel-

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 26-08-2010 15:42 ]

Anoniem: 291856

Scrap station en Blistering Sands vind ik beste maps, maar desert oasis mag er van mij inderdaad uit..
Kulas ravine ben ik nog niet helemaal uit wat ik er van vind

• MrVegeta
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:37:
[...]

[afbeelding]

[...]

Weet iemand of er mappen worden uitgesloten van de map pool in andere toernooien?
Anders lijken mij de standaard 1v1 mappen van blizzard wel een goede.

Persoonlijk vind ik blistering sands, desert oasis en scrap station niks. Deltra quadrant nog niet echt vaak op gespeeld, maar wel erg groot. En Kulas ravine is een grote chaos :P
Shoooww mmee thheee Moonnnaaahh

Over de mappen, ik vond de beta mappen wel prima. LT/KR/Meta/BS/DO etc. Outcast, ik nodig je wel even uit in een DM thread met Sneek :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-06 13:39

VP.

Waarom Desert Oasis!? Slechtste map ooit!

• MrVegeta
Ik moet toch ergens een banshee rush kunnen doen :'(. We zitten trouwens op ongeveer 30 inschrijvingen atm :)

• VP.

VP.

Ik zou serieus overwegen om die map er uit te laten. De reden dat hij slecht is omdat hij zoveel anders is dan andere maps. In andere woorden, normale tactieken gaan hier niet op. De enige manier om op deze map succesvol te zijn, is om er dedicated op te oefenen. Dat is simpelweg niet realistisch. Mede door deze reden zie je Desert Oasis ook nooit op grote toernooien.
Ik zou zomaar nog geen eens weten welke nou desert oasis is (er zit ook sowieso flink wat variatie in de mappen), maar wat jij nu zegt vind ik alleen een reden om die juist er wel in te doen. Als standaard strategiën niet werken dan moet je dus creatief zijn en ze zelf verzinnen.

Editje: Even op gegoogled, die is toch niet zo heel bijzonder. Alleen korte lucht weg vs lange grond. Maar dat is bij scrap station ook het geval. Die is wel weer minder gevoelig voor reapers en blink stalkers.

[ Voor 27% gewijzigd door Sissors op 26-08-2010 16:31 ]

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Gewoon niet miepen en alle maps spelen!

Freelance Unity3D developer

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Bij scrap station kan je de weg nog verkorten door destructable rocks weg te halen, en je kan een stuk makkelijker tegen air verdedigen omdat het in principe van 1 kant komt...wat mij betreft mag Desert Oasis er ook uit...

• daanteb
  • Laatst online: 15-05 17:08
zou het ook niet erg vinden als desert oasis weggelaten wordt ^^

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Op het eerste gezicht is DO inderdaad normaal, maar als je erop speelt merk je pas hoe vreemd ie is.. 't is de enige map die ik afgevinkt heb sinds de eerste beta dagen

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik heb nog geen rating (aangezien ik alleen nog maar unranked matches gespeeld heb). Wat vul ik in bij 1v1 league en punten?

Battle.net nickname is toch je naam op starcraft? Of moet je hier je login voor battle.net invullen (wat bij mij een email is :()

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

qanar schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:01:
Ik heb nog geen rating (aangezien ik alleen nog maar unranked matches gespeeld heb). Wat vul ik in bij 1v1 league en punten?

Battle.net nickname is toch je naam op starcraft? Of moet je hier je login voor battle.net invullen (wat bij mij een email is :()
Dat is bij iedereen een e-mailadres :P

Het gaat om je character name.
Degene die je nodig hebt om nickname.identifier te adden op Battle.net :)

Ik snap iets niet aan die dagen.
Ronde 2 specifiek. Die loopt van 2 t/m 5 september.
Betekent dit, dat ik op al die dagen moet spelen (stel even dat ik door ga naar ronde 2 O-)) of op één van die dagen?

'k Neem aan op één van die dagen, maar wanneer weet ik welke dag dat is?

[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 26-08-2010 18:18 ]

Dividend for Starters

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:34
PromWarMachine schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:17:
[...]

Dat is bij iedereen een e-mailadres :P

Het gaat om je character name.
Degene die je nodig hebt om nickname.identifier te adden op Battle.net :)

Ik snap iets niet aan die dagen.
Ronde 2 specifiek. Die loopt van 2 t/m 5 september.
Betekent dit, dat ik op al die dagen moet spelen (stel even dat ik door ga naar ronde 2 O-)) of op één van die dagen?

'k Neem aan op één van die dagen, maar wanneer weet ik welke dag dat is?
Dat beslis je dacht ik samen met je tegenstander.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Anoniem: 109640

oeps verkeerde SC2 topic

[ Voor 171% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 26-08-2010 18:56 ]

• Douw3rd

Eigenlijk is het een vereiste om je placements gespeeld te hebben, aangezien dit de kans vergroot dat je terecht komt in een league passend bij je skill level. Misschien dat we een uitzondering maken en deze mensen indelen zoals we bij de mensen met bronze doen, maar dat ga ik niet beloven...
M1lamb3r schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:20:
[...]

Dat beslis je dacht ik samen met je tegenstander.
Correct.

• daanteb
  • Laatst online: 15-05 17:08
je hebt toch nog tot zondag? ik zou zeggen ga je placement matches doen :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

• VP.

VP.

furby-killer schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:30:
Ik zou zomaar nog geen eens weten welke nou desert oasis is (er zit ook sowieso flink wat variatie in de mappen), maar wat jij nu zegt vind ik alleen een reden om die juist er wel in te doen. Als standaard strategiën niet werken dan moet je dus creatief zijn en ze zelf verzinnen.

Editje: Even op gegoogled, die is toch niet zo heel bijzonder. Alleen korte lucht weg vs lange grond. Maar dat is bij scrap station ook het geval. Die is wel weer minder gevoelig voor reapers en blink stalkers.
Je vergeet dat Zerg vaak een FE nodig heeft. Dat is op deze map simpelweg niet te doen. Waarom zou je mappen toelaten die bepaalde rassen een voordeel geven?

Zo zou ik Kulas Ravine ook niet toelaten, die map is echt te imba voor Terran. Gelukkig is het wel een betere map dan DO..

• MrVegeta

Zonder rating kan je niet mee doen, doe je placement matches, het zijn er maar 5. Over de mappen, we gaan niet bepaalde mappen uitsluiten omdat ze een ras voordeel geven, we sluiten alleen mappen uit als ik ze kut vind ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 26-08-2010 18:54 ]

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
placement match 1 gewonnen ondertussen

• Douw3rd
Voor de mensen die GEEN activatie link hebben gekregen bij hun registratie op de tournament website, bij de login schermpjes staat nu ook een link naar een resend-activation pagina, dit zou het probleem moeten verhelpen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Douw3rd op 26-08-2010 19:41 ]

Anoniem: 315662

kan je ergens je punten vinden zonder dat je toegang hebt tot de pc waar sc2 op staat? ben in een ander huis
http://sc2ranks.com/eu/877294/Sissors

Dat is voor mij dan, daar kan je zoeken naar je character naam. Zal je dan even moeten verversen, wachten, en dan pagina opnieuw laden.

Zelfs na refresh nog wel wat vertraagd trouwens, ik sta eerste in mijn divisie nadat ik net weer gewonnen had en hij heeft nog niet in de gaten.

[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 26-08-2010 19:54 ]

dankje, maar waar kan ik me inschrijven? als ik op tournaments klik is er gewoon een lege pagina

• Douw3rd
Zoals in de Topic start en op de news pagina vermeld staat, gaat de tournements functie voor het inschrijven ergens vavond of morgen open :) Tevens zullen daarna de meeste andere functies ook live gaan.

ik zag een paar pagina terug dat de inschrijvingen waren begonnen maar snap het nu :)

• Douw3rd
Sorry als het beetje onduidelijk was, heb nu bij tournementss ook TBA gezet ^^ Maar waarschijnlijk zal de inschrijf functie ergens ~vanaaf/morgen online zijn

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:46
Ik heb me wel opgegeven; maar ik moet me nog wel plaatsen dit weekend op mp/ b'net. Het zal wel brons worden.
Ok...... stel je weet maandag, tegen wie je moet spelen. Je spreekt een tijd af, maar hoe tref je elkaar op b.net?
Een van de twee maakt een mp 1 vs 1 game aan en deze is afgeschermd met een wachtwoord; zoals je dat met Warcraft 3 op bnet kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Je voegt elkaar toe, maakt een party, en je host. Hoeft geen pass aan te pas te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Leuke site :D misschien wilt http://kokoyta.com/ jullie sponsoren met prijzen voor de winnaars..
btw, De login knop in firefox gaat over het invulvakje heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
get chrome! Nee, bedankt, had het zelf niet eens gezien :) Hmm, internet explorer is zelfs een stapje erger. Al moet ik zeggen, bij mij in firefox staat de login button gewoon goed, maar verschuiven de andere vakjes een beetje. Ik zal morgen een poging wagen om het voor sommige firefox versies en IE goed te krijgen, tot die tijd kan je ook de login via het hoofd-menu gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Dat komt omdat er iemand hier programmeert in TRANS doctype... ;).

De website is idd crossbrowser nog niet zo goed gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:58
Zo :) Ook maar geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Rman schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:55:
Ik heb me wel opgegeven; maar ik moet me nog wel plaatsen dit weekend op mp/ b'net. Het zal wel brons worden.
Ok...... stel je weet maandag, tegen wie je moet spelen. Je spreekt een tijd af, maar hoe tref je elkaar op b.net?
Een van de twee maakt een mp 1 vs 1 game aan en deze is afgeschermd met een wachtwoord; zoals je dat met Warcraft 3 op bnet kan doen?
Een wachtwoord heb je nooit nodig, maar je hebt wel meerdere manieren om een custom game op te zetten. Als je bijvoorbeeld veel observators hebt (fans zeg maar) dan is het beter om een custom game te maken en dan je tegenstander uit te nodigen via de lobby.

Als je maar een beperkt aantal mensen hebt die in de game willen zitten invite je ze in een party en dan maak je een custom game (de partyleader) en dan sleep je iedereen naar zijn beoogde rol in de game.

Veel moeilijker kan het niet worden.
Anoniem: 231122 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:35:
Leuke site :D misschien wilt http://kokoyta.com/ jullie sponsoren met prijzen voor de winnaars..
btw, De login knop in firefox gaat over het invulvakje heen
Waarom denk je dat ze daarin geïnteresseerd zouden zijn? Heb jij een connectie daar? Laat anders even via DM weten. Als iemand anders een mogelijke sponsor heeft dan zijn wij daar best in geïnteresseerd. Stuur in dat geval even een DM met de details.

[ Voor 21% gewijzigd door Liasis op 27-08-2010 07:57 ]

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:23

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ingeschreven :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik ben ook ingeschreven...nu afwachten, worden we vanzelf ingedeeld ofzo?
Ik hoop overigens niet dat ik na 1 match al eruit gekegeld kan worden. Of gaat het echt zo van 1e ronde = 1 game en als je wint ben je door, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Vanaf vanavond kan je je inschrijven voor het HWH toernooi :). Registreren is dus _niet_ inschrijven! Je speelt sowieso 2 matches elke ronde, mocht je verliezen ga je naar de loser bracket en kan je daar proberen nog een finale plek te scoren.

Spelers kunnen via de site kijken tegen wie ze moeten spelen, contact info opzoeken zodat je snel iemand kan toevoegen aan je B.net friends, DM info etc :).

Op het moment zitten we op ongeveer 55 geregistreerde gebruikers :). We hebben opzich minimaal 64 nodig om het toernooi te staren. 1 League van 32 spelers en 2 van 16 spelers. Er zijn nu 12 diamond spelers geregistreerd dus het zou best wel een spannende league kunnen worden met goede spelers! Ik heb er zin in!

Wij gaan proberen iedereen een mailtje te sturen wanneer die zich kan inschrijven voor het toernooi.

[ Voor 35% gewijzigd door MrVegeta op 27-08-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:58
Best veel diamond spelers nog , daar gaan men kansen als plat spelertje :D

Alvast veel succes iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
MrVegeta schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:43:
Vanaf vanavond kan je je inschrijven voor het HWH toernooi :). Registreren is dus _niet_ inschrijven! Je speelt sowieso 2 matches elke ronde, mocht je verliezen ga je naar de loser bracket en kan je daar proberen nog een finale plek te scoren.

Spelers kunnen via de site kijken tegen wie ze moeten spelen, contact info opzoeken zodat je snel iemand kan toevoegen aan je B.net friends, DM info etc :).

Op het moment zitten we op ongeveer 55 geregistreerde gebruikers :). We hebben opzich minimaal 64 nodig om het toernooi te staren. 1 League van 32 spelers en 2 van 16 spelers. Er zijn nu 12 diamond spelers geregistreerd dus het zou best wel een spannende league kunnen worden met goede spelers! Ik heb er zin in!

Wij gaan proberen iedereen een mailtje te sturen wanneer die zich kan inschrijven voor het toernooi.
jezus 12 diamond spelers van 55 geregistreerde gebruikers, dat is niet mis...
Ik was al "bijna trots" op m'n 1e plek in Gold Division met 700 punten, maar ik ga al uit van een vroegtijdig sneuvelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Op het moment zijn er 7 bronze spelers en 10 silver spelers. Hoe het nu staat is dat we dus 16 spelers voor de "Warfield" league hebben (bronze/silver). Ongeveer 32 spelers (moeten nog een paar bij) voor de Kerrigan league, gold/platinum (en een klein aantal silver spelers). En 16 spelers in de "Raynor" league, platinum en diamon.

Wellicht dat we de Kerrigan league in 2 divisies doen zodat in alle toernooien/divisies 16 spelers spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
diamond is niet zo lastig te halen voor mensen die veel ervaring met starcraft brood war hebben, en dat zijn er zat. dus het is niet zo raar toch?

ik heb inmiddels 800+ punten in diamond

ZERG FIGHTING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SuX DeLuXe schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:39:
[...]

jezus 12 diamond spelers van 55 geregistreerde gebruikers, dat is niet mis...
Ik was al "bijna trots" op m'n 1e plek in Gold Division met 700 punten, maar ik ga al uit van een vroegtijdig sneuvelen :+
ach, misschien is het wel gewoon omdat de diamond spelers eerder registreren aangezien ze denken, we winnen toch wel en de bronze denken, ik speel nog even verder want ik ben nog niet goed genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Tja, ik kan me wel blijven herhalen en jij weet het onderhand ook wel maar het is niet één groot toernooi. Het is wel één toernooi maar het is opgedeeld in verschillende leagues/divisions zodat je tegen spelers van je eigen niveau speelt en dus ook gewoon kans maakt om te winnen (relatief natuurlijk maar okay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-05 22:54
Gast, het IG tourny komt eraan en daar zijn prijzen te winnen. (niet voor mij) Maar toch.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Het InsideGamer tournooi, die begint geloof ik ook volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
En je punt is? Dat wij ons toernooi (ideeën) maar moeten schrappen omdat er een ander toernooi is? Opzich wel leuk dat daar wat aan prijzen te winnen valt maar 90% is "zo slecht" dat ze toch 0% kans maken. Net als wij dat hier zouden doen. Ik zou liever aan de BlizzBoys mee willen doen voor de lol dan die 1% kans dat ik een WoW pet kan winnen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Dat heb ik helemaal niet gezegt, dat suggereer je nu zelf :P Ik zeg alleen dat 2 tourny's spelen op dezelfde dag lastig is, met alle drukte van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Zover ik kon zien is er nog geen precieze datum voor dat IG toernooi en ik denk niet dat er veel spelers hier zijn die zich voor beide hebben ingeschreven. En sowieso, op dezelfde dag. Dit toernooi gaat 2-3 weken duren geloof ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat is een ig? En persoonlijk ben ik zo'n noob ik heb enkel interesse in got toernooitjes tegen andere gotters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:51:
Wat is een ig? En persoonlijk ben ik zo'n noob ik heb enkel interesse in got toernooitjes tegen andere gotters.
paar posts terug staat al Inside Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
Bovendien heb je telkens paar dagen om de match samen met je opponent in te plannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:18:
[...]

paar posts terug staat al Inside Gamer
Klinkt kinky. not interested :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Iets wat kinky is zou je juist geïnteresseerd in moeten zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soulizer schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:03:
[...]

Iets wat kinky is zou je juist geïnteresseerd in moeten zijn :*)
Heej de IG brackets zijn bekend. Ik moet tegen jou soulizer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291856 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:06:
[...]

Heej de IG brackets zijn bekend. Ik moet tegen jou soulizer!
waar zie jij die brackets staan dan? inschrijving is nog open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Eh jonges, dit gaat over het HWH... andere toernooien hebben hier niet zoveel te zoeken. Soulizer. Als jullie verder willen gaan over het IG ga dan een DM aanmaken om in te kletsen :).

Update, onderhand zitten we op ~60 spelers! We zijn nu bezig om de inschrijvingen open te zetten. Je krijgt een mailtje wanneer het klaar is zodat je je snel kan inschrijven :) !

[ Voor 57% gewijzigd door MrVegeta op 27-08-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Haha, alles goed hoor. We gaan wel verder op IG zelf. Maareh ik kan me zo ook inschrijven voor HWH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Als je kan lezen en schrijven dan moet dat te doen zijn :). Of bedoel je specifiek inschrijven voor het HWH, dat komt er zo aan. Maar via een mailing list wordt iedereen op de hoogte gesteld :)

[ Voor 53% gewijzigd door MrVegeta op 27-08-2010 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
het zou donderdag al open gaan, het is nu vrijdag en het kan nog steeds niet -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hwh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
HWH idd ;).

Ja sorry voor de "vertraging" maar we testen het inschrijven goed en vinden steeds nog wat dingetjes die niet kloppen. We willen natuurlijk wel dat alles meteen goed gaat voor zondag :) (brackets maken).

Je krijgt via een mail een update dat je je kan inschrijven voor het HWH toernooi + link naar de pagina waar je dat kan doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muta schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:00:
het zou donderdag al open gaan, het is nu vrijdag en het kan nog steeds niet -.-
er staat donderdag of vrijdag

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 27-08-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
haha hoppa, 3 reacties erop :D

ik heb er zin in, iig 4 potjes spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een top troll ben je muta! die -.- doet het m! :)
Wat is de prijs deze keer? Een gave avatar voor op GoT of alleen eer? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjmen
  • Laatst online: 03-06-2024
Vind inderdaad dat tweakers best wat mag sponseren. Iets van een titeltje op het forum ofzo, met sparkles en weet ik niet wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 291856 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:48:
Zal ik weer in powerpoint duiken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Anoniem: 291856 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:48:
Zergfag ;) (muta). jk! De prijs, hm de bedoeling is een beetje dat we data gaan opslaan. Dus de winnaar krijgt wel ergens op de site een speciaal plekje. Opzich zie ik het wel zitten om alle finales te casten dus dat is ook wel leuk. Maar een daadwerkelijke fysieke prijs zie ik niet zo gauw gebeuren :).
Tjmen schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:51:
Vind inderdaad dat tweakers best wat mag sponseren. Iets van een titeltje op het forum ofzo, met sparkles en weet ik niet wat...
Nou ja, wij betrekken Tweakers er ook niet heel erg bij behalve dat we via het forum onze groep samenstellen. Dus Tweakers heeft er niets aan om het te sponseren omdat iedereen die meedoet al van Tweakers is. Mochten we iets groter en bekender worden kan het interessant zijn om eens te kijken of ergens iets (zaak/site) die zou willen sponseren. Maar dat is nog lichtjaren weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb contact opgenomen met Liasis over het sponsoren van het toernooi door Kokoyta, maar hij heeft niet echt geantwoord.. Ik stuur je wel een DM.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 27-08-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Anoniem: 231122 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:32:
Ik heb contact opgenomen met Liasis over het sponsoren van het toernooi door Kokoyta, maar hij heeft niet echt geantwoord.. Ik stuur je wel een DM.
Scythe Mugen 2 voor de winnaar ?? :X :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cooler Master V10; Wat een gigantisch ding is dat zeg..
Nee ze zullen zien :P

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 27-08-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
ik heb je DM ontvangen. De planning is dat het toernooi maandag begint dus het is allemaal wel wat kortdag maar ik neem aan dat Sneek morgen gewoon thuis is. Dus we zullen het bespreken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Soulizer schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:43:
[...]

Scythe Mugen 2 voor de winnaar ?? :X :9
Noh! Die heb ik net in m'n PC gezet :o :X

Trouwens die V10 ziet er wel bruut uit, probeer die te fixen >:) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:53:
[...]

Zal ik weer in powerpoint duiken? :D
Die zijn helemaal goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Chrisjuh_15 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:00:
[...]

Noh! Die heb ik net in m'n PC gezet :o :X

Trouwens die V10 ziet er wel bruut uit, probeer die te fixen >:) :9~
Ik heb net mijn nieuwe PC samengesteld zonder koeler, dus ik zal even mijn best doen ;).

//edit. De kans is natuurlijk wel groot dat er 1 prijs te winnen is (mochten wij het eens kunnen worden), dan gaat die prijs naar de winnaar van de Raynor (plat/diamond) league (denk ik!). Wat ook wel leuk zou zijn, een FFA met alle finalisten er in voor de prijs haha.

[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 28-08-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Mmmm ik heb nog steeds zo'n gare standaard koeler. Die gaat loeien op high gfx lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Even een korte update voor het aankomende toernooi.
Inschrijvingen voor het HWH zijn nu open!
Volg de volgende link om naar de toernooi pagina te gaan en druk daar op "sign up". Mochten er bugs/problemen etc zijn laat het dan even weten op Blizzboys@gmail.com, wij kunnen je account handmatig op ingeschreven zetten mocht het nodig zijn.

Je moet je inschrijven voor het toernooi om mee te doen! Alleen registreren is _niet_ genoeg!

Ik wil Douw3rd even bedanken voor alle tijd en moeite die hij in dit project stopt! En het niet boos worden op mij wanneer ik zijn index.php weer eens upload met een oudere versie zodat hij weer de PHP bugs kan opzoeken :$ . Ik heb er zin om met Sneek weer games te casten en het toernooi te volgen en natuurlijk mee te spelen.

Het is trouwens nog niet te laat om je nog te registreren op de site en je daarna in te schrijven voor het toernooi :)

Op het moment zitten we op exact 70 spelers die zich hebben geregistreerd. Het zou leuk zijn als we op 82 konden eindigen! Dus ken je nog iemand op Gathering of Tweakers.net die niet mee doet maar wel SC II speelt. Laat het hem weten!

[ Voor 10% gewijzigd door MrVegeta op 28-08-2010 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:46
Ik kan voor de sluitingsdatum, toch wel mijn b.net /punten veranderen, ook al heb ik me ervoor ingeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

MrVegeta schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 03:32:
Even een korte update voor het aankomende toernooi.
Inschrijvingen voor het HWH zijn nu open!
Volg de volgende link om naar de toernooi pagina te gaan en druk daar op "sign up". Mochten er bugs/problemen etc zijn laat het dan even weten op Blizzboys@gmail.com, wij kunnen je account handmatig op ingeschreven zetten mocht het nodig zijn.

Je moet je inschrijven voor het toernooi om mee te doen! Alleen registreren is _niet_ genoeg!

Ik wil Douw3rd even bedanken voor alle tijd en moeite die hij in dit project stopt! En het niet boos worden op mij wanneer ik zijn index.php weer eens upload met een oudere versie zodat hij weer de PHP bugs kan opzoeken :$ . Ik heb er zin om met Sneek weer games te casten en het toernooi te volgen en natuurlijk mee te spelen.

Het is trouwens nog niet te laat om je nog te registreren op de site en je daarna in te schrijven voor het toernooi :)

Op het moment zitten we op exact 70 spelers die zich hebben geregistreerd. Het zou leuk zijn als we op 82 konden eindigen! Dus ken je nog iemand op Gathering of Tweakers.net die niet mee doet maar wel SC II speelt. Laat het hem weten!
Top! Respect gasten _/-\o_ Heb me ingeschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Rman schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 07:38:
Ik kan voor de sluitingsdatum, toch wel mijn b.net /punten veranderen, ook al heb ik me ervoor ingeschreven?
Ja hoor :). Je punten aantal kan meespelen in het beslissen welke league/diviision je wordt geplaatst :). Het gaat ons helaas niet lukken om gebruik te maken van de API om het automatisch te laten doen. Dat komt misschien later nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Ugh, heb geen tijd voor de eerste ronde.
Ach ja, dan begin ik wel gelijk in de losers bracket, dat is ook een uitdaging :P

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355020

Heb me ook maar eens ingeschreven, eerste tournooitje :D Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Heb me ingeschreven!
Iemand zin in wat practise matches? ik zit gold 1v1 add maar char code 899 genaamt knoepert!
:D

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hhm ik heb nu 200 punten meer dan ik heb opgegeven, een probleem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291359

Anoniem: 291856 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:17:
Hhm ik heb nu 200 punten meer dan ik heb opgegeven, een probleem? :)
ja, nu ben je gediskwalificeerd >:)

heb me ook maar ingeschreven, ben benieuwd hoe ver ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Het zou leuk zijn als iedereen zijn punten aantal correct kon updaten. Dit zijn dus ladder punten en geen achievement punten. Maar verschrikkelijk belangrijk is het ook weer niet. Maar stel er zijn 14 diamond spelers, dan moeten er 4 platinum bij. De 4 platinum spelers met het hoogste punten aantal gaat in de diamond league.

We zitten nu op ongeveer 75 spelers, en ongeveer de helft heeft zich op dit moment ingeschreven voor het toernooi. We proberen asap het mailsysteem in de lucht te krijgen zodat we iedereen een mailtje kunnen sturen met de link er in.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 28-08-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ingeschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 21:43
hmm op een of andere manier krijg ik me account niet geactiveerd op die site , al 2x een activatie mailtje laten herverzenden maar er gebeurt niks als ik op die activatie mail link klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
1ste prijs het gebruik van deze ava van een gekke vogel met een rare snavel.
Afbeeldingslocatie: http://img839.imageshack.us/img839/962/ava1j.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:57:
[afbeelding]
:P lol waarom zit ik nou in bronze ( ingeschreven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Anoniem: 155599 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:57:
[afbeelding]
Heuj, die komt me vaag bekend voor. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Opzich is de eerste prijs dat je finale match wordt gecast :) en dat je in een FFA komt met de andere winnaars, je naam komt in de boeken te staan als winnaar en dat blijft een poosje op de site staan. Wellicht komt er nog een serieuze prijs, daar zijn we over aan het praten.

Probleem is een beetje dat we (al is het zo klein) rekening moeten houden met de regels van Blizzard als het om prijzen gaat etc...

@Outcast, ziet er goed uit :D.

[ Voor 16% gewijzigd door MrVegeta op 28-08-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightwing
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-11-2023
Leuk iniatief - Hoop dat iedereen veel plezier zal hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Doe graag mee met de volgende ronde! Heb het spel net binnen, dus zal sowiezo snel worden ingemaakt als ik meedeed :P

Ik vind het btw wel jammer dat er maar een halve week is voor een match... Ik kan echt niet elke halve week, daarvoor heb ik het helaas nog wel eens te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:08

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Het gaat me de laatste tijd goed af. Online verlies ik om de (ongeveer) 7 potjes maar 1x. Ik weet echter niet hoe mijn skills zich verhouden ten opzichte van de rest van de deelnemers van het toernooi. Hoop dat het indelen een beetje eerlijk gaat...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
We kunnen natuurlijk niet garanderen dat iedereen een plezierige speelervaring zal hebben maar we doen ons best om iedereen een realistische winkans te geven :)

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Regel afspraken via DM en niet via het topic
In de TS staat de volledige spelerslijst