zoiets??:Op dinsdag 13 maart 2001 16:38 schreef Lotte het volgende:
[..]
TIP VAN DE DAG nummer 2:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

P.S. ik ga gewoon proberen er iets van te maken..... Des te grotere uitdaging dacht ik zo toch?
Verwijderd
zoiets??:Op dinsdag 13 maart 2001 16:38 schreef Lotte het volgende:
[..]
TIP VAN DE DAG nummer 2:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan lees je mijn eerste post en zie je dat je moet QUOTEN! slimmerikOp dinsdag 13 maart 2001 16:52 schreef Mastermind het volgende:
Wat onhandig zeg deze draad!
Ik wil reageren op een site van 20 post geleden maar dat is een beetje ver weg!
ZO beter..?Op dinsdag 13 maart 2001 15:36 schreef GRRR het volgende:
Obi: je forum ziet er zeer vetjes uit
bezwaar nummer 1: pleur meer contrast in je scrollbar. het is vervelend om te zien zo alsof het niet gehighlight is, dus niet gefocused of hoe je dat ook zegt. Verder heb ik geen commentaar, het ziet er allemaal wel netjes uit.
Verwijderd
Zo issie beter ja......Op dinsdag 13 maart 2001 17:00 schreef Obi het volgende:
[..]
ZO beter..?
(aantal subtiele veranderingen, vooral veel onzichtbare shit veranderd.. nettere code... maar nog lang niet klaar)
Verwijderd
Verwijderd
al;s ik op enter klik krijg ik "this page cannot be displayed etc"/Op dinsdag 13 maart 2001 17:29 schreef A-TOMIC het volgende:
nou, ik ben vanmiddag overnieuw begonnen (vond het niet echt iets..), en hier is het resultaat!
http://www.romanstyle.com
Verwijderd
Nope, hier doet hij het ook niet...Op dinsdag 13 maart 2001 17:56 schreef A-TOMIC het volgende:
vaag, heb nog ff gecheckt, maar hij moet het doen hoor..
Mooi zo, verder nog op en/ of aanmerkingen..? Feedback rules namelijk...Op dinsdag 13 maart 2001 17:03 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
[..]
Zo issie beter ja......
MSG to ALL:{ Dit loopt wel goed zo he? Maar wordt dit draadje zo niet te lang?
Verwijderd
Op zich is dit beter dan je vorige site, maar ik kan me toch ook niet echt in dit design vinden. Dat gras ziet er zo zo zo ... hmmz wat is het woord dat ik zoek.... cartoony. Het ziet eruit alsof het rechtstreeks uit een spelletje voor onder de 5 jaar is gehaald. Ook je menu kun je beter zichtbaar laten dan de oplossing die je nu kiest. Die is enigzins frustrerend na verloop van tijd....Op dinsdag 13 maart 2001 17:29 schreef A-TOMIC het volgende:
nou, ik ben vanmiddag overnieuw begonnen (vond het niet echt iets..), en hier is het resultaat!
http://www.romanstyle.com
mgraag commentaar.. (al ga ik dit keer niets veranderen)
oude site (van gisteren dus):
http://www.romanstyle.com/summerstyle/index.html
echt oude site (en nooit afgemaakt):
http://oud.romanstyle.com
Vordering? jatoch?
btw, was er is die page met die vultext?
Verwijderd
Hmmmz wat zal ik zeggen...:Op dinsdag 13 maart 2001 19:42 schreef Lotte het volgende:
non serious post:
24.132.179.182/lotte/weer/weer.html (flash required)
Verwijderd
Verwijderd
hee Atomic.Op dinsdag 13 maart 2001 20:00 schreef A-TOMIC het volgende:
ok, verder nog iemand?
btw, het is geen gras, het zijn groene vormen. En ja ik zou m'n menu ook normaal kunnen maken, maar normaal is zo normaal..
En ik zou het toch niet prettig vinden als m'n personal page als "normaal" bestempeld zou worden.. snappie. en dan is er natuurlijk nog zoiets als "over smaak valt niet te twisten..", en het kan dus inderdaad zijn dat dit jou niet aanspreekt, das niet afkraken en zo vat ik het ook niet op.
Lotte, lachen dat weer..
Verwijderd
netjes.Op Tuesday 13 March 2001 20:21 schreef DinoRacer het volgende:
www.expert-boeijink.nl
Deze site heb ik gemaakt voor een bedrijf uit lochem
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
"De pagina kan niet worden weergegeven." Dat is de melding die zowel netschaapje, opera en internet explorer geven......Op Wednesday 14 March 2001 02:50 schreef MaKK0 het volgende:
Uiterlijk, wat vinden jullie ervan?
Inhoud, veel fouten of niet?
Tis voor me pa.
www.wgnb.cjb.net
Verwijderd
Verwijderd
Maar dat maakt het nog niet minder spam..... Dadelijk wordt dit topic gesloten en dan is het JOU schuld!!!!!!! Dit is een toevoeging die totaal nergens op slaat dus als je volgende keer nog een briljante ingeving hebt... ik heb hier een prullenbak voor jeOp Wednesday 14 March 2001 08:14 schreef EL_Pincho het volgende:
Leuke sites hier. Als iemand wat uit z'n website'tje wil gaan moet je ff naar http://web-advertenties.pagina.nl/surfen, daar staan wel een paar goede sponsers opeen rij die de moeite waard zijn om te checken (dit kost weer elke dag weer vragen naar die 'gehate' sponsers)
Suc6 ermee
(btw, dit is niet mijn site.. denk je nou echt dat ik een startpagina ga beheren en ervoor zorgen dat zij lekker miljoenen verdienenblijkdaar dacht meneer Virus daar wat anders over..)
Verwijderd
Misschien is't een goed ID om een sitecheck forum te openen (Op Tuesday 13 March 2001 17:03 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
MSG to ALL:{ Dit loopt wel goed zo he? Maar wordt dit draadje zo niet te lang?
Verwijderd
Hmm tja, past eigenlijk totaal niet bij elkaar.......Op Wednesday 14 March 2001 08:52 schreef BlackjackBoZ het volgende:
Dan zal ik mijn nieuw ontwerp ook maar ff posten he
http://www.online-gamer.org
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ziet er best leuk uit.... Alleen zwarte tekst op blauwe achtergrond is moeilijk leesbaar.......Op Wednesday 14 March 2001 10:28 schreef Splendor het volgende:
mijn site is al een keer gechecked hier natuurlijk, maar ik heb er ondertussen weer wat meer content en zo ingezet. Ik zit alleen een beetje met mijn lettertype te klooien op het moment. ideeen iemand??
URL
edit:
klote duitse toetsenborden met z = y grrrrrrrrr!!!!
Verwijderd
Verwijderd
en? kan je geen nieuwe topic openen dan?Op Wednesday 14 March 2001 08:48 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
Dadelijk wordt dit topic gesloten en dan is het JOU schuld!!!!!!!
Verwijderd
ziet er goed uit!!! zou alleen nog wat doen aan de startpagina, en maak de popups non-rezisable (javascript openwin etc.)Op Monday 12 March 2001 15:10 schreef A-TOMIC het volgende:
Nou, ok dan.. (lang gelee zo'n check).
Opzet was er eigenlijk niet, wou gewoon een zomers iets neer zetten. Lekker fresh en simple (prettig voor het oog) en in 2 smaken.
Vooral de "PRO" style is simple bedoelt, lekker clean en geen rotzooi, alle aandacht op de content (wat nog moet komen).
Style 2 "GUEST" is de wat "luxere" style van de 2, overzichtelijker en nog steeds clean.
Check het maar..
Verwijderd
LETTERTYPE.Op Wednesday 14 March 2001 15:43 schreef awraeven het volgende:
Zou ik mijn site met wat flash nog kunnen opbeuren? Of is dat geen goed idee ivm content load? Maar ja, flash is ook een hoop werk om te maken.
Binnenkort komt er ook nog een update voor de cheats.
http://www.angelfire.com/ne/AWRaeven
Verwijderd
HEHEHEHE "teringhip" hmm check deze teringhippe site maar ffOp Wednesday 14 March 2001 15:56 schreef Lotte het volgende:
[..]
LETTERTYPE.
had ik al gezegd.. nog niet veranderd op de url die je geeft.
flash is trouwens helemaal niet moeilijk. maar het heeft geen zin er een flashanimatietje in te gooien als je site zowiezo niet echt FLASHY (als in teringhip) is.
Verwijderd
Dit is waarschijnlijk een proef om te kijken of wij ons kunnen gedragen en dan kom jij erdoor heen vliegen met je spam.....Op Wednesday 14 March 2001 15:50 schreef EL_Pincho het volgende:
[..]
en? kan je geen nieuwe topic openen dan?
Verwijderd
die's inderdad teringhip net als www.xdude.comOp Wednesday 14 March 2001 16:12 schreef Shadow3333 het volgende:
[..]
HEHEHEHE "teringhip" hmm check deze teringhippe site maar ff
Boobytrap
Verwijderd
errruuggg goed!! bedankt voor weer een nieuwe bookmark.Op Wednesday 14 March 2001 16:33 schreef Lotte het volgende:
[..]
die's inderdad teringhip net als www.xdude.com
Verwijderd
zo stond 'ie altijd in de SiteCheck FAQ...Je zult hier alleen sites aanbieden die je zelf hebt gemaakt en een redelijk niveau bezitten
Verwijderd
Zeikerd.Op Wednesday 14 March 2001 16:49 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
Heej jongens allemaal leuk en aardig en die sites zijn ook cool, maar zijn ze van jullie? Zo niet dan heb je net een van de belangrijkste regels van SiteChecken overtreken... Ik quote:
[..]
zo stond 'ie altijd in de SiteCheck FAQ...
Dus.... draw your conclusions gentleman.... en voor AWRaeven: Quapla'
Verwijderd
Quapla'??Op Wednesday 14 March 2001 16:49 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
en voor AWRaeven: Quapla'
Verwijderd
Iets wat ik ooit eens heb opgestoken toen ik zelf fanatiek startrek fan was..... Quapla' staat voor succes... Doen die gekke Klingons altijd zeggen......Op Wednesday 14 March 2001 17:00 schreef Lotte het volgende:
[..]
Quapla'??
Verwijderd
ik heb ze niet zelf gemaakt MAAR ZE ZIJN GEWOON MOOI!!!!!! als je ze nou gewoon ff checkt! doe AUB niet zo moeilijk, iedereen wil toch mooie sites zien, mijn eigen site is ook mooi, maar lang niet zo goed als die 2 sites!!Op Wednesday 14 March 2001 16:49 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
Heej jongens allemaal leuk en aardig en die sites zijn ook cool, maar zijn ze van jullie? Zo niet dan heb je net een van de belangrijkste regels van SiteChecken overtreken... Ik quote:
[..]
zo stond 'ie altijd in de SiteCheck FAQ...
Dus.... draw your conclusions gentleman.... en voor AWRaeven: Quapla'
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Dat van die kleinere letters zal ik effe checken (denk dat ik het mooie vond staan).Op Tuesday 13 March 2001 20:50 schreef Lotte het volgende:
[..]
netjes.
erg netjes.
snap alleen niet waarom het lettertype in nieuws kleiner is dan bij de rest van de dingen.
en dat wit in die blauwe lettertjes op de oranje site (home) doet beetje pijn.
verder niks op aan te merken.
Verwijderd
Verwijderd
weet ik. dat blauw en wit zijn hun kleuren (samen met het briljante oranje)Op Wednesday 14 March 2001 20:19 schreef DinoRacer het volgende:
[..]
Dat van die kleinere letters zal ik effe checken (denk dat ik het mooie vond staan).
En dat van die blauwe letterjes (is trouwens witte letters op blauw. Ja wat moet ik daar over zeggen. Dat heeft expert zelf bedacht. (kijk maar in hun winkels)ja en dan hoort het natuurlijk ook op de site.
Verder nog mensen met ideen/opmerkingen? www.expert-boeijink.nl
Verwijderd
Lettertype bovenaan is niet te lezen en de menubalk aan de zijkant valt dwars door het plaatje heen. Dit maakt het geheel zeer onoverzichtelijkOp Wednesday 14 March 2001 21:27 schreef StephaN het volgende:
ok hier die van mij:
kingdomnet helemaal vernieuwd vooral het dragonball gedeelte.
http://www.kingdomnet.nl
Verwijderd
Verwijderd
Hij is wel mooi maar donker... en deze tekst vond ik een beetje vaagOp Wednesday 14 March 2001 22:44 schreef JayAnzee het volgende:
members1.chello.nl/~j.jorritzma/Rotney/rot.html
heb 'm net gemaakt voor een maatje van me, comments!!!
dank u.
Verder is je tekst niet duidelijk zichtbaar op je achtergrond. Dit kan heel storend zijn met het lezen van je site. De titel van je site valt ook niet echt op. Het verzinkt in de achtergrond.. Misschien dat je dat wat beter kunt maken...steal this shit, and die / and don't say i didn't warn ya / bitch
Verwijderd
Verwijderd
Qua design minimaal en niet vernieuwend..Op Thursday 15 March 2001 00:06 schreef vlooiebal het volgende:
Eindelijk ons nieuwe siteje klaar:
http://vdating.webhop.net
Alle suggesties / opmerkingen welkom !
Verwijderd
Ik vind hem een beetje simpel... Wel doeltreffend maar simpel.... Ik krijg trouwens een fout in een niet goed afgesloten javascriptje......Op Thursday 15 March 2001 00:06 schreef vlooiebal het volgende:
Verwijderd
dat wil je niet, geloof me... dat wil je echt niet....Op Thursday 15 March 2001 10:45 schreef THEREALGodinRadiator het volgende:
waarom reageert niemand op mijn site?! www.accoord.nl Ik zou heel erg graag feedback willen!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Voor de popup maybe: http://bannerkillers.cjb.netOp Thursday 15 March 2001 00:06 schreef vlooiebal het volgende:
Trouwens weet iemand hoe ik die vervelende pop-up bannner weghaal?
Groeten,
mister vlooiebal..
Nou dat is gewoon pure humor...Op Wednesday 14 March 2001 21:55 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
[heel erg offtopic aan graasgast]
Wat heeft iedereen toch met dat: All your base are belong to us?
[/heel erg offtopic aan graasgast]
Verwijderd
Verwijderd
Andere commentaar had je al van anderen gehad... Ik heb er nu zo snel nog eentje voor je.... Als je de bovenkant van je website laat stoppen moet je zorgen dat de tekst in het content frame niet doorloopt... dit is uiterst storend en bevordert de leesbaarheid niet....Op Thursday 15 March 2001 13:29 schreef 8RolsRoys8 het volgende:
re-Check! http://www.interwebs.nl/beta/index.html
en voor 800x600 http://www.interwebs.nl/beta/8x6/index.html
Let op!! Het is een beta! maar tips en ideetjes enzo zijn welkom!!
Verwijderd
Ik ben ook bekeerd.... All your base Are belong to us!!!!!Op Thursday 15 March 2001 12:26 schreef GraasGast het volgende:
[..]
Nou dat is gewoon pure humor...
vooral al die fotobewerkingen...kijk vooral alle "Supercool SWFje" topics in SG eens door (zijn er maar 7 ofzo)
Verwijderd
Op Thursday 15 March 2001 00:06 schreef vlooiebal het volgende:
Neem een andere provider? home.wanadoo.nl ?Trouwens weet iemand hoe ik die vervelende pop-up bannner weghaal?
Groeten,
mister vlooiebal..
Verwijderd
Dit klopt niet helemaal. Als je die 800x600 versie kijkt met een hogere resolutie dan heb je dat tekst bugje als je de 800x600 gewoon met een resolutie van 800x600 bekijkt zie je dat er geen enkel probleem is.Op Thursday 15 March 2001 13:45 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
[..]
Andere commentaar had je al van anderen gehad... Ik heb er nu zo snel nog eentje voor je.... Als je de bovenkant van je website laat stoppen moet je zorgen dat de tekst in het content frame niet doorloopt... dit is uiterst storend en bevordert de leesbaarheid niet....
Verder blijft mijn eerste commentaar staan.... OEEEEE wat issie blauw......
Verwijderd
Verwijderd
Screenshot coming up... maak ik vanmiddag ff want ik ben nu niet thuis....Op Thursday 15 March 2001 14:06 schreef 8RolsRoys8 het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal. Als je die 800x600 versie kijkt met een hogere resolutie dan heb je dat tekst bugje als je de 800x600 gewoon met een resolutie van 800x600 bekijkt zie je dat er geen enkel probleem is.
Met de andere versie zie ik al helemaal geen probleem. Ik heb aan alleen opmerkingen niets geef er eens een motivatie + tip/oplossing bij. Als het zo is zoals jij aangeeft want ik zie het probleem niet. Maak anders even een screenshotje a.u.b.
Thanks!!
Verwijderd
Verwijderd
De oude versie stond nog op de proxy van schoolOp Thursday 15 March 2001 14:06 schreef 8RolsRoys8 het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal. Als je die 800x600 versie kijkt met een hogere resolutie dan heb je dat tekst bugje als je de 800x600 gewoon met een resolutie van 800x600 bekijkt zie je dat er geen enkel probleem is.
Met de andere versie zie ik al helemaal geen probleem. Ik heb aan alleen opmerkingen niets geef er eens een motivatie + tip/oplossing bij. Als het zo is zoals jij aangeeft want ik zie het probleem niet. Maak anders even een screenshotje a.u.b.
Thanks!!
Verwijderd
---------------------------------------------Op Thursday 15 March 2001 11:10 schreef jooers het volgende:
[..]
dat wil je niet, geloof me... dat wil je echt niet....
dit is dan het eerste wat ze zullen zien :
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">
en waarom is je formulier in FP4 gemaakt?
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0">
<title>Aanmeldingsformulier</title>
Mijn voorkeur geniet het maken met dreamweaver (ook veel in het sourcevenster tiepen hoor, alleen voor bijvoorbeeld tabellen, plaatjes, mouseovers enz. is het veel handiger en sneller om het met DW te doen) en uiteindelijk de hele code 'met de hand' nalopen en perfectioneren... Als er ook maar n tag overbodig staat te zijn vind ik het al niet goed en BW heef tde neiging om font-tags nog 's overdreven neer te zetten...Op Thursday 15 March 2001 18:49 schreef GraasGast het volgende:
Het verschil tussen kladblok en FP is niet de mooi/lelijkheid van de site, maar hoe de code eruit ziet...
over het algemeen is de html code van FP redelijk bagger, die van dreamweaver beter, en die van kladblok (als je html kan) perfect
wat is dat voor wazige tekst ?Op Thursday 15 March 2001 16:46 schreef Jasper het volgende:
Alrighty then.. Opzetje gemaakt voor nieuwe layout van een klant.
http://www.clubned.com/~jasper/opzet01.gif
Ik ben er wel al redelijk tevreden mee, maar wat zou er nog beter kunnen?
Ken je dat niet..? Da's gewoon fries hoorOp Thursday 15 March 2001 19:27 schreef admiral het volgende:
[..]
wat is dat voor wazige tekst ?
Verwijderd
Nou, zo leer ik nog eens wat! Eigenlijk wilde ik heel HTML overboord gooien. Ik ben namelijk Flash5 aan het leren. En daar kan je heeeeele gave dingen mee doen! Maar ik zal Dreamweaver eens uit gaan proberen. Dat zal waarschijnlijk ook beter compatible zijn met Flash...Op Thursday 15 March 2001 19:00 schreef Obi het volgende:
[..]
Mijn voorkeur geniet het maken met dreamweaver (ook veel in het sourcevenster tiepen hoor, alleen voor bijvoorbeeld tabellen, plaatjes, mouseovers enz. is het veel handiger en sneller om het met DW te doen) en uiteindelijk de hele code 'met de hand' nalopen en perfectioneren... Als er ook maar n tag overbodig staat te zijn vind ik het al niet goed en BW heef tde neiging om font-tags nog 's overdreven neer te zetten...
Verwijderd
Hij is vies... De kwaliteit van de plaatjes komt overeen met een zeer brakke scan.... En dat Email logotje is ZOOOOO standaard.... kun je beter dumpen. Verder de pics zijn gewoon niet om aan te zien... ook niet op de sublinks....Op Thursday 15 March 2001 20:25 schreef THEREALGodinRadiator het volgende:
[..]
Nou, zo leer ik nog eens wat! Eigenlijk wilde ik heel HTML overboord gooien. Ik ben namelijk Flash5 aan het leren. En daar kan je heeeeele gave dingen mee doen! Maar ik zal Dreamweaver eens uit gaan proberen. Dat zal waarschijnlijk ook beter compatible zijn met Flash...
Toch bedankt;)
PS Nogmaals zou ik willen weten wat jullie van www.accoord.nl vinden. Niet qua code maar in grafisch opzicht.
klopt en dit kan dus echt niet:Op Thursday 15 March 2001 20:45 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
[..]
Hij is vies... De kwaliteit van de plaatjes komt overeen met een zeer brakke scan.... En dat Email logotje is ZOOOOO standaard.... kun je beter dumpen. Verder de pics zijn gewoon niet om aan te zien... ook niet op de sublinks....
Grafisch gezien is dit niet je van het dus..... sorry
1
2
| <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> |
Verwijderd
Hij zei wel dat we moesten checken in grafisch opzicht... Dus die code heb ik ff achterwege gelaten....Op Thursday 15 March 2001 20:47 schreef Dala11of11 het volgende:
code:
1 2 <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 4.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
Verwijderd
Well thx voor je feedback. Ik ben erg benieuwd wat voor een homepages jij hebt gemaakt. Graag zou ik daar de links van willen zien. Misschien kan ik er nog wat van leren.Op Thursday 15 March 2001 20:45 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
[..]
Hij is vies... De kwaliteit van de plaatjes komt overeen met een zeer brakke scan.... En dat Email logotje is ZOOOOO standaard.... kun je beter dumpen. Verder de pics zijn gewoon niet om aan te zien... ook niet op de sublinks....
Grafisch gezien is dit niet je van het dus..... sorry
Verwijderd
Ik werk momenteel op een LCD scherm die geen hogere resoluties aankan dan 1024x768. Dus dat moet ik eens bij iemand anders gaan bekijken. In ieder geval bedankt voor de tip.Op Thursday 15 March 2001 20:55 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
[..]
Hij zei wel dat we moesten checken in grafisch opzicht... Dus die code heb ik ff achterwege gelaten....
Wat me ook nog te binnenschiet is.... Bekijk je site ook eens op hoge resoluties (1280x1024+) Je achtergrond plaatjes gaan zich dan herhalen... Dat ziet er vooral brak uit op je inschrijfpagina.... Als ik jou was zou ik dit product met deze gfx niet eens af durven leveren.... (back to the drawing board dus....)
Sorry ik kan er niet meer van maken...
P.S. Zullen we een cijfersysteem gaan introduceren? Zo van: "Dat en Dat kan er beter ik geef je een ..." Of denk ik nou totaal verkeerd... Men moet er dan wel rekening mee houden dat het een cijfer is van jou mening en niet een absoluut getal..
Verwijderd
Ik heb nooit gezegd dat ik zelf goed was in design... Ik ben er alleen behoorlijk in verdiept omdat mijn vader in de webdesign industrie heeft gewerkt... Nu werkt ie als netwerkbeheerder voor een groot nederlands bedrijf...Op Thursday 15 March 2001 21:14 schreef THEREALGodinRadiator het volgende:
[..]
Well thx voor je feedback. Ik ben erg benieuwd wat voor een homepages jij hebt gemaakt. Graag zou ik daar de links van willen zien. Misschien kan ik er nog wat van leren.
Maar daar ben ik dus mee bezig.... Shockwave intro en en main site...... Als ie af is mag ik hem pas laten zien sorry (ik heb alleen het voordeel dat Exxact FM onderdeel is van de lokale kabelkrant waardoor ik gebruik kan maken van de grafische expertise die daar aanwezig is....)Op dinsdag 13 maart 2001 16:35 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
Dan heb ik ff een vraagje voor mezelf tussendoor.... Wat doe je met de website van een lokaal Radiostation als ze het pers met hun logo en kleuren willen? (deze kleuren zijn: pantone coated process yellow CVC en pantone coated RED 032 CVC... Lettertypes (sorry ik moet ff vloeken) Comic Sans MS en Impress BT.... Voor de items mag (gelukkig) verdana gebruikt worden......
edit:
Maar wat moet ik hiermee? (ik weet ook niet waarom ik dit vraag, want het antwoord kan ik alleen bij mezelf vinden)....
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Tja ik zal het eens proberen met een andere kleur erbij.. moet nog efkes kijken welke kleur(en)Op Thursday 15 March 2001 17:23 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
[..]
De oude versie stond nog op de proxy van school........ Maar dat blauwe is er nog steeds...... Pak er een tweede kleur bij (anders dan een blauwtint want dit is gewoon 1 blauwe massa...... He vloeit in elkaar over en wordt 1 blauwe vlek)......
Verwijderd
Ik denk alleen dat we daar wel voorzichtig mee moeten zijn.... ALs we het gaan eisen zijn we nog verder van wal..... Als het n iet geaccepteerd wordt en dit topic wordt ook gesloten heb je niets meer...... Maar als we cijfers gaan geven denk ik dat we ff beter een nieuwe thread kunnen openen.....Op Thursday 15 March 2001 23:51 schreef Obi het volgende:
Cijferidee is leuk en aardig (er zijn er al een paar die met cijfers liepen te smijten, ik geloof dat langewerf ermee begonnen was), maar laten wij eerst even zorgen dat het sitecheck forum weer terug komt... zo'n sitecheck-topic schiet niet op natuurlijk...
roger thatOp Friday 16 March 2001 10:00 schreef _KaKaRoT_ het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat we daar wel voorzichtig mee moeten zijn.... ALs we het gaan eisen zijn we nog verder van wal..... Als het n iet geaccepteerd wordt en dit topic wordt ook gesloten heb je niets meer...... Maar als we cijfers gaan geven denk ik dat we ff beter een nieuwe thread kunnen openen.....
We zitten nu al aan de 213 posts en dat zal alleen nog maar groeien.... Voor het overzicht lijkt het me beter dat we een nieuw draadje beginnen....
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq